Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

LLiNK: "PowNed aanhangers zijn fascisten"

lkkrllink.pngBlinde paniek bij LLiNK. Terwijl wij met PowNed inmiddels op bijna 20.000 leden zitten, moeten zij er nog 49.000 zien binnen te vliegen. Lukt dat niet, dan betekent dat einde LLiNK. En dus wordt nu alles uit de kast gehaald om twijfelaars over de streep te trekken. Met een ingezonden brief (MIRROR) bijvoorbeeld aan de sympathieke GroenLinks bloggers van Sargasso en haar debiele broertje GeenCommentaar. Zo stellen de voorzitter (goed voor 180.000 euro per jaar) en het hoofd radio (137.000 euro per jaar) zich hardop de vraag wat er gebeurt wanneer PowNed Hilversum binnen marcheert ten koste van LLink. Want dat is waar PowNed op uit is. Een horror scenario natuurlijk. Wel Stijl versus Geen Stijl. Journalistiek versus amusement. "Gaan we voor de JEN- en SAR-tv van GeenStijl of voor de Wel Stijl televisie en radio van LLiNK. LLiNK blijft business class de wereld overvliegen op zoek naar biologische campings een zorgzame en duurzame wereld op de agenda houden. De programma’s worden gemaakt door en voor mensen die juist niet klagen, maar zelf wat doen. Niet door te moraliseren of te schoppen, maar door te inspireren. En in de Groene wereld van LLiNK is inderdaad weinig ruimte voor de ZwartRoze wereld van GeenStijl." Ja, u leest het goed. Leden van PowNed zijn volgens de CO2 uitstoters van LLink fascisten. En juist daarom is PowNed zo hard nodig in Hilversum. Dus trek uw spijkerlaarzen aan, marcheer naar PowNed en WORD LID!

Reaguursels

Inloggen

Schelden dood geen pijn .... geen argumenten maar gewoon ontkennen dat is het enige wat ze bij de PO kunnen

*lekker aan het fap-pen terwijl JGHN bevredigend naar Fiona H. op RTL via internet kijkt*

Je Verzint Het Niet | 17-01-09 | 18:08

-weggejorist-

funzy | 17-01-09 | 11:52

Llink heeft wel gelijk: GeenStijl wil helemaal niet het omroepbestel in om betere tv en radio te brengen in NL. GS wil vooral schoppen tegen de gevestigde omroeporde, lekker andere omroepen jennen, etc. Maar daar is de publieke (lees: uit belastingeld betaalde) omroep niet voor bedoeld. Wordt dan commercieel. Maar GS weet dat geen enkele adverteerder het in zijn hoofd zal halen programma's van GS te sponsoren. A: er kijkt geen hond naar GS. B: je wilt als bedrijf niet geassocieerd worden met zo'n omroep. Dus GS, blijf maar lekker op internet actief. Daar doe je niemand kwaad. Maar waar maak ik me druk over. GS zal nooit die 50.000 leden halen en dus zal er nooit een uitzending van GS op Nederland 1, 2 of 3 te zien zijn.

jeroentjegouda | 17-01-09 | 09:33

-weggejorist-

Ruud Schellen0869 | 16-01-09 | 23:55

Jarenlang verwaarloosd verzet en gewillig meelopen naar de slachtbanken. Mijn bek viel open toen ik ook nog mocht vernemen van de publieke omroep dat we geen cultuur meer hebben. Daar zijn ze dan godverdomme zelf verantwoordelijk voor. Bouw de galgen op, Rook ze uit die linkse terror-ratten, Hilversum krijgt een schoonmaakbeurt!!!

Radish Radical | 16-01-09 | 23:04

-weggejorist-

funzy | 16-01-09 | 22:04

@funzy

Wakker worden, je moet weer een dagje boomknuffelen

Chris821 | 16-01-09 | 21:53

-weggejorist-

funzy | 16-01-09 | 21:50

Ik maak me niet drukl over het eventuele suc6 van PowNed... Alleen het feit dat ze eventueel (tijdelijk) in het bestel komen is overwinning genoeg.
Moet je eens kijken hoe bange alle rooie ruckers van onze Communistische Staats TV aan het worden zijn :-) Volgens mij heeft GS allang zijn punt gemaakt, wat er ook gebeurt.

Chris821 | 16-01-09 | 21:17

Floortje Sladressing: OOOWWW een Nijlpaard in de NIJL dat verwacht je niet heh!

Rot op met dat groene gedoe en ga snelwegen leggen zodat ik niet in de file sta!

Puh1980 | 16-01-09 | 20:51

Nog nooit van die hele Llink gehoort.... dus gewoon lid van Powned!!

CAFEDP | 16-01-09 | 17:57

Bekentenis: ik eet van twee walletjes, LLink-lid én PowNed-lid....
Twee vliegen in één klap!

vlegel | 16-01-09 | 17:14

@witvoetje

Leuke nick.

widtvoet ® | 16-01-09 | 16:18

Wat is er mis met fascisten.
Links is wel lekker ?!?!?!?!?!
Liever rechts dan links

atinho | 16-01-09 | 14:49

Sorry, ongepaste dubbelklik.

witvoetje | 16-01-09 | 13:24

He geen zwitsalkoppie? Ik reaguur bijna nooit!

witvoetje | 16-01-09 | 13:23

-weggejorist-

witvoetje | 16-01-09 | 13:22

Ik zal me er wel niet populair mee maken, maar ik vind dat Llink prima programma's maakt. Nog maar ff afw88 of PowNed dat ook gaat lukken.

witvoetje | 16-01-09 | 13:21

@Jan Kaas | 16-01-09 | 11:50 :
Meer kaas eten.

ReligionSucks | 16-01-09 | 12:57

Niet zo janken Fleischbaum, er staat nergens fascisten.

Jan Kaas | 16-01-09 | 11:50

borderliner | 16-01-09 | 08:56
Haha! Eens, maar als je terug gaat lijkt het ook op de eerste paar jaar van BNN. Grote bek, veel publiciteit maar weinig kijkers. Pas na een paar jaar kwamen de kijk en waarderingscijfers (toen nog). Ook toen kregen pas (grote groepen) mensen een beeld bij de toegevoegde waarde van BNN. Het lijkt me fair enough als GS ook wat tijd wordt gegund.

bassil001 | 16-01-09 | 11:33

Powned wordt gewoon tweede BNN. Grote ambities en met mazzel kunnen ze er wat van waarmaken. LLink is tenminste nog redelijk origineel. Ik ga toch voor LLink

Tisnietanders | 16-01-09 | 10:29

"Zei toch Jimmy, je kunt gewoon niets schrijven en je kan niet lezen,looserscrap en nog onbeduidender dan dat....."
dagdesoordeels | 15-01-09 | 23:10

Gelukkig kom jij wel met argumenten, maak je geen spelfouten, en kom je bijzonder intelligent en weldenkend over. Bedankt voor deze wijze les.

jimbrowski | 16-01-09 | 09:51

bassil001 | 16-01-09 | 07:31
Ben erg benieuwd naar de toegevoegde waarde van GS aan het publieke bestel.
Tot nu toe meer dan 20.000 leden, maar nog geen programma.
Komt me bekend voor..... even denken....... wel veel zetels..... nog geen programma..... leden inzetten..... Jongens help me even...

borderliner | 16-01-09 | 08:56

Lid worden van Ilink moet je zeker doen. Ze hebben prachtige programma's uitgezonden dit seizoen. Bijvoorbeeld een idealist die haar baan opzegt en een eigen ontwikkelingsproject opzet en aan het eind van het programma concludeert dat het allemaal NIETS geholpen heeft. Mooie TV. Zo veel eerlijkheid kan de VARA nog van leren. Dat zwartroze moet je niet te veel achter zoeken.

Simon_GS | 16-01-09 | 08:48

-weggejorist-

mattmaxx | 16-01-09 | 08:32

Ik word zo ziek van die powned spam! Ik roep iedereen om dan maar net als ik lid te worden van Llink. Ik kijk toch geen publieke tv dus het interesseert me geen reedt wat er op is. Ik lees wel GS en ik vind dit gezeik te irritant worden.

STOP DE SPAM. WORD LID VAN LLINK!

kolojoeris | 16-01-09 | 07:42

Llink maakt de programma’s die BNN vergeet (of niet aan toe komt om te maken) kortom Llink moet zich (zelf opheffen) aansluiten bij BNN. BNN wordt daarmee een factor groter en kan dan dus naast de huidige programma’s meer programma’s maken die wat dieper gaan en toch een jonge doelgroep aanspreken. BNN is vast in staat om milieu/groen georiënteerde programma’s te maken zonder dat je er meteen jeuk en/of uitslag van krijgt!
Dan is er dus ook meteen plaats voor GeenStijl (want BNN zal met de opheffing van LLink vast niet al hun zendtijd krijgen. En mocht dat niet genoeg zijn voor wat GS dan toekomt, dan dikken de anderen maar wat in. Er zullen toch immers ook omroepen zijn die krimpen…). En GS moet gewoon doen waar ze goed zijn; Work Hard, Play Hard! Niemand kan GS verwijten dat ze niet maatschappelijk georiënteerd zijn.

bassil001 | 16-01-09 | 07:31

Dit bericht heeft me over de streep getrokken. Met trots kondig ik u aan lid te zijn van de ZwartRoze-maffia. Wanneer krijgen we een extragraties t-shirt?

Tuig van de Richel | 16-01-09 | 02:21

Vervelende mannetjes zijn jullie toch ook.

zeg, waar is deh leifde!

BertKeskers | 16-01-09 | 01:18

Ik ben natuurlijk weer de enige die zowel GS steunt als ook Llink... Ik hou nu eenmaal van outsiders..... ... en heb een groot hart. Toch ben ik stijllozer dan wat ik nu waarschijnlijk doe vermoeden.

cooky4monsters | 16-01-09 | 00:41

Ik vergeet nog iets toe te voegen registratie.powned.tv...

eurofiel | 16-01-09 | 00:36

Al zal ik zelf 100 keer lid moeten worden die 50.000 leden halen we heus.
Anders ga ik de deuren langs, ik gooi zo vaak iets in zo" collecte bus zonder dat ik weet waar voor het dient,

eurofiel | 16-01-09 | 00:35

Bedoelen ze met "zwart" niet gewoon "zwartgallig"?

luisindepels | 16-01-09 | 00:26

Dit moet een redelijk dilemma zijn voor Rob Muntz.

DiagnosisTyphus | 16-01-09 | 00:21

Kritiek is moeilijk te nemen, GS. Erg laf!
Een post editen als die jullie niet aanstaat.
En mij ook nog vertellen wat ik wel of niet zou hoeven doen.
Vrije meningsuiting, daar moet je dan maar tegen kunnen!
Ik blijf lekker komen, gewoon omdat het kan.

borderliner | 16-01-09 | 00:18

Anita Witzier | 15-01-09 | 22:56
BWOEAH, pleur van mn stoel, had de nichk eerder vd week gezien.
Strakke reply ook.
Maar daar gaat het niet over.
Llink dus, ik stel keihard voor dat op de momenten dat ze uit hun gesubsididingeste panden moeten dat we daar dan ook een keihard ruTger verslag van krijgen. Inkoppert voor het tv moment van 2009.
20k leden, ik schat as vrijdag 26000, gewoon omdat het mag!

st0mpie | 15-01-09 | 23:39

GS: "Aanval op de gevestigde orde", lid worden "grenst aan politieke actie", jonge, jonge is er echt iemand die dit geloft???

doehetlichtuit | 15-01-09 | 23:25

@ Jimbrowski

Zei toch Jimmy, je kunt gewoon niets schrijven en je kan niet lezen,looserscrap en nog onbeduidender dan dat.....

dagdesoordeels | 15-01-09 | 23:10

Waar kan ik ergens lid worden van Llink? Dat zetten ze er dan weer niet bij!

chaoska | 15-01-09 | 23:07

-weggejorist-

Heini | 15-01-09 | 23:06

Fascist?? Uit bepaalde kringen is dat een compliment. Betekend dat ze met hun mond vol tanden staan.

jatochnietdan? | 15-01-09 | 23:06

Fascistisch? Duidelijk Tendentieus

-=PyP=- | 15-01-09 | 22:57

-weggejorist-

Anita Witzier | 15-01-09 | 22:56

-weggejorist en opgerot- met de StaatsTV. Waarom? Omdat 't niet deugt!

Libertarian | 15-01-09 | 22:49

@Redactie. Ik vind vooral het subdomein erg leuk. Check. info.powned.tv

Timotees | 15-01-09 | 22:45

@ Lying Dutchman | 15-01-09 | 16:43
"Toch lees ik nergens dat LLLLLLLink ons fascisten noemt, of lees ik het niet goed?"
We got indeed Powned I guess, LoL
.
"En in de Groene wereld van LLiNK is inderdaad weinig ruimte voor de ZwartRoze wereld van GeenStijl."
Is toch wel een vreemde uitdrukking. Gaan de zwarthemden bij de PO die willen overstappen naar Powned als uitdrukking van hun overstap roze combineren met hun anders altijd geheel zwarte uitdossing ?
En is dan daarvoor geen ruimte en worden ze daarom uit de kerk geschopt? vragen, vragen.

said_fred | 15-01-09 | 22:42

Ik wil het eerst wel eens zien. Dus Geenstijl ! ik ben nog niet overtuigd. Kom op je kan het, Wil je me echt over de streep trekken dan ik wil voorproeven wat je gaat brengen.. Ik wil een YEAHHHH gevoel. Geen continu gespam dat ik lid moet worden. Tot nu toe is het nog een erg vlak allemaal.

Bastard BloGGer | 15-01-09 | 22:32

@dagdesoordeels | 15-01-09 | 20:27
Zeg je wel eens iets zinnigs? Van harte sterkte met je misselijkheid. Moest je spugen?

@DonQ. | 15-01-09 | 20:30
Leuk gevonden, maar nee, bedankt, ik word niet lid....

jimbrowski | 15-01-09 | 22:11

Wil PowNed in het bestel, kan alleen de boel maar leuker maken. En waarom mogen Fleish, Superjan etc. niet het geld verdienen, wat nu toch ook al aan een horde linkse druiven wordt uitgegeven, gun het hun in ieder geval meer als Pouw, Witteman, Polak en zo nog wat hypocriete 'volidioten'. PowNed, hoe lang of het ook duurt, zou een waardevol statement zijn. De lol die de meesten van ons gaan krijgen is in ieder geval die paar euro's waard. Laten we wel wezen hoeveel lol heb je normaliter voor 5,72 ?

De La Puerco | 15-01-09 | 22:07

Mooi toch, hoe meer ze staan te zeiken op PowNed hoe sneller de ledenteller oploopt!

Gromule | 15-01-09 | 22:07

LOL @no 3, waarbij de Macht destijds een blonde clown teisterde...

Sikkeneur | 15-01-09 | 22:06

Je mot geen groepen mensen willen bedienen met TV op kosten van groepen mensen die dat niet willen. Daar krijg je ruzie over.

Libertarian | 15-01-09 | 22:03

Staatstelevisie zuigt. Ook met GeenStijl. Ook met de hele dag Murray Rothbard, Ludwig von Mises of Friederich Hayek.

Libertarian | 15-01-09 | 21:57

Ben ik ook een beetje bang voor Wat kan je wel? Maar er is zo iets als gelijkheidsbeginsel ik denk dat ze Powned toch echt zullen moeten toelaten juist vanwege llink die mag meevreten maar minder leden heeft.

Fragony | 15-01-09 | 21:54

Valt mij ook nog tegen 20.119 leden as we speak. Waar blijft nou die marketingguerilla??

lustgeenthee | 15-01-09 | 21:51

Nu pas 20.000 leden. Denk dat alle mensen die geld willen betalen dit nu wel gedaan hebben. 50.000 wordt lastig dus.

Wat kan je wel? | 15-01-09 | 21:38

Aflaten zijn zo middeleeuws, ce'st ca.

Fragony | 15-01-09 | 21:38

Als LLink onvoldoende leden heeft, dan is er maar een keuze.
Euteneusie.

Pierus | 15-01-09 | 21:34

CO2 zwendel ook zo'n reden om POWNED te steunen.
De enige echte milieuramp van deze tijd is en blijft gewoon ons afval dat nog steeds groten deels gestort wordt.
Als je over de A7 groningen binnenrijdt aan de oostzijde dan zie je eerst een berg vuilnis met graszoden er over en daar voorbij zie je de Groningse skyline pas.
En dan is er nog wat in lagelonen landen wordt gedumpt en illegaal wordt bijgemend in stookolie.
Daar zit het echte probleem bovendien is alle wetenschappelijk bewijs er naar dat waterdamp het echte nuttige broeikasgas is en dat co2 geen noemenswaardig effect heeft op het weer.
Vuilnis dus in alle vormen ook kaugum in bushokjes en lege verpakkingen die rondslingeren.
Het ziet er sloeberig uit in een vervuilde omgeving.

Beëlzebul | 15-01-09 | 21:34

Beetje rivaliteit enzo is best grappig, maar WAAR zegt llink dan dat GS fascisten zijn? Ik kan dat ff niet terugvinden. Doe eens even updaten met bron.

Mr. Krinkle | 15-01-09 | 21:31

Volgende week salaris, en dan kan ik weer overmaken :) Ja, domweg teveel gepind, en geen zin om terug te storten.

3*links=rechts | 15-01-09 | 21:22

Al die huilende bomen knuffelende vrouwen op hooggeplaatste posities, zo jammer hé, ze proberen het wel, en bedoelen het vast goed, maar ze trekken zich de dingen veel te perzoonlijk aan, en zijn veel te emotioneel voor doordachte en redelijke beslissingen

Wiki de Viking | 15-01-09 | 21:18

LOL@ "... nu iedereen de problemen van de aarde bovenaan de agenda heeft staan."

De aarde heeft geen enkel probleem, lul. Dat kan ik je verzekeren. Het zijn de mensen die een probleem kunnen hebben.

Allemaal een kwestie van perceptie, lamlul!

Boris Poepnagel | 15-01-09 | 21:16

Bigi Bana Boy | 15-01-09 | 21:03

Als jij, negerT zijnde, dat schrijft is het kennelijk geloofwaardiger.

bottehond | 15-01-09 | 21:09

Ik denk dat de dag wel een keer zal komen dat een laag PowNed lidmaatschapsnummer de Alte Kämpfer van de meelopers zal onderscheiden hehe.

Bigi Bana Boy | 15-01-09 | 21:05

4 dagen geleden nog lid van Llink geworden. Ik hoop dat ze het gaan halen.

Georia | 15-01-09 | 21:03

Fleauxe | 15-01-09 | 21:00
Door een hele hoop figuren wordt de essentie van GS niet goed begrepen. Dat geldt voor buitenstaanders maar ook voor een groot aantal van die Zwitsal roeptoeters. Wie roept dat GS een bruin/zwart gebeuren is begrijpt er echt helemaal niets van.

Bigi Bana Boy | 15-01-09 | 21:03

vander F | 15-01-09 | 20:56
Hehehe, dat heb jij heel goed onthouden hehehe.

Bigi Bana Boy | 15-01-09 | 21:01

@Bigi Bana Boy | 15-01-09 | 20:47: Gheghe, bij ons gaat het wel prima samen. Vandaar misschien de kinnesinne van de oude PO.

Fleauxe | 15-01-09 | 21:00

azijnseikerT | 15-01-09 | 20:20

Bendegek. Een handvol afa fascistjes die hier de boel opruien en wat autisten die angst voor een groepsgebeuren hebben.

bottehond | 15-01-09 | 20:56

@Bigi Bana Boy | 15-01-09 | 20:47 ,
De vlag omhoog, de rijen stevig gesloten...

vander F | 15-01-09 | 20:56

Wij marcheren met Fleauxe en Bigi voor aan de gelederen, roze en zwart als wij van PowNed zijn.

Bigi Bana Boy | 15-01-09 | 20:47

Gaat hard zeg,
20.000 al reeds.

vander F | 15-01-09 | 20:45

kansloze actie van LLink. Ze maken zichzelf belachelijk. Ga uit van je eigen kracht en loop niet af te geven op de ander.

PowNed wordt gewoon een nieuwe omroep. En ja het is tijd om de vastgeroeste omroepen te prikkelen. Ze dansen alleen maar naar de linkse pijpen van de gulle geldgevers en zullen dus nooit kritisch genoeg zijn. Ook omroepbazen willen een keer hogerop komen... Hun credo is: Don't bite the hand that feeds.

Ben voor het eerst van mijn leven lid van een omroep geworden. Gewoon omdat het kan!

WillemWordtWakker | 15-01-09 | 20:43

De stumperdts moeten eerst eens het woord "fascist" in een woordenboek opzoeken.
O shit, moet je het alfabet voor kennen. Weer een probleem.
Heeft Plasssterk ook geen soepsidiepotje voor dit soort kanzloze projectjes ?
Het laatste restje geloofwaardigheid is bij mij wel zo'n beetje verdwenen toen die lutser in de "historische" documentaireserie "in Europa" het had over de "opkomst van het Fascisme" in Duitsland.
Hoe stompzinnig en onnozel kun je zijn, kun je je afvragen.

said_fred | 15-01-09 | 20:41

Wat een enorm zwaktebod van Llink door zich te profileren als tegenpool van GS. Daarmee geven ze aan geen eigen identiteit (en dus bestaansrecht) te hebben.

ZotteLotte | 15-01-09 | 20:32

@jimbrowski | 15-01-09 | 20:10
Excuse me, maar uit je geblaat deduceer ik het ultieme PowNed-lid. Je lekker uitleven en vervolgens een aflaat keaupen. Word lid: registratie.powned.tv/geenstijl/index...

DonQ. | 15-01-09 | 20:30

deze wereld gaat naar de klote, hmm,.. doe ook is een programma met oogpunt op de mooie natuur, Beschaafd naakt in de natuur ofzoiets..

thomMmer | 15-01-09 | 20:27

@ jimbrowski:

Kun jij lezen? Lees je wel eens wat ? Lees je wel eens wat jezelf ?
Of word je dan misschien toch ook misselijk van meligheid ?
Kun je niks aan doen.Je doet je best.

dagdesoordeels | 15-01-09 | 20:27

Wie zijn dat: Jen en Sar?

deoudererijperevrouw | 15-01-09 | 20:24

Ohjaa . . . En als betalend "full member" van PowNed moet Flater bekennen dattie een bovenmaatse CO2 uitstoottuhrt is . . . Vlak voor de Kerst stond hier auto nummer vijf voor de deur . . .

drs. G. Flater | 15-01-09 | 20:22

Nu op GS dreigt een tweedeling?

azijnseikerT | 15-01-09 | 20:20

al moet ik zeggen dat LLink zeer goeie reclame maakt voor GS, het is een kwestie van bedoeling doorlezen: LLink loze beloftes en paaiend GS: eerlijk maar anderzijds grof...
nu ken ik de uitspraak: ignorence is bliss, maar naar mijn gevoel moet je denken als het achterkant van een paard om te geloven dat dat echt goed voor je is.
dus ik kies niet voor LLink, mij iets te link (woordgrapje haha, not)
ik ga (zodra mn kostbare stufi binnen is) mij inschrijven voor PowNed!

baasjemans | 15-01-09 | 20:17

jimbrowski @ pwningspree!!!

PenisPomp | 15-01-09 | 20:14

... is lid geworden!

Van Llink.

grmbl | 15-01-09 | 20:06

Pinokkio.

bottehond | 15-01-09 | 20:14

Het heeft even geduurd, maar nu ben ik ook overstag. Ik word lid. Maar niet van die omroep-in-oprichting, die zichzelf wil oprichten en daarbij letterlijk aangeeft dat een andere omroep dan maar het veld moet ruimen. Ik heb het al eerder aangegeven, maar de manier van propaganda bedrijven van PowNed bevalt mij voor geen meter. PowNed, krijg de tiefus maar met je kansloze omroep. Ik word lid van LLink, en hoop dat er nog veel reportages mogen volgen over mooie toekomstige vakantiebestemmingen, en schildpadden die eitjes leggen op verlaten stranden. Dat vind ik een stuk leuker dan het geschreeuw van Prem, het recyclen van Spijkerman-formats van 25 jaar geleden, en het oeverloze geblaat van Dijkshoorn. (psst, Joris, ga je niet weer mijn post lopen editen en beweren dat ik mij heb geregistreerd met mijn mailadres? Dank je.)
-edit met die van iemand anders dan ? -

jimbrowski | 15-01-09 | 20:10

@ russ meyer..
niet heumeutioneel worden knul. :) tenzij je je aangesproken voelt!

PenisPomp | 15-01-09 | 20:09

... is lid geworden!

Van Llink.

grmbl | 15-01-09 | 20:06

FlaterT is al vanaf dag één betalend lid, maar die graaierTzz van GS hebben m'n bankrekening nog steeds niet geplunderd . . .

drs. G. Flater | 15-01-09 | 20:03

Voor 180.000 van die kleine vrienden kan ik ook positieve energie de wereld insturen.

Peeetur | 15-01-09 | 20:02

@botte & bloedejelink
Insgelijks, na die kou is het weer warm vertoeven in uw gezelschap ;)
En botte, al zijn we beiden gehandicapt, mijn repsect staat als een huis. Vrijmetselaar, sektelid, whatever, je amuseert en onderwijst in extremen, op het doek vooralsnog een door mist vervormde schaduw.

DonQ. | 15-01-09 | 20:02

Pleuroos graaien in Medialand, ies koeltoer ...

Bastard BloGGer | 15-01-09 | 20:00

Zouden ze bij Llink de ledenadministratie al hebben teruggevonden?
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/2008/11/de_werkelijke_reden_van_de_lli.html

Patrick Bateman | 15-01-09 | 19:51

PenisPomp | 15-01-09 | 19:42 Pomp je fallus maar op totdat ie explodeert. Lutser!

Russ Meyer | 15-01-09 | 19:51

DonQ. | 15-01-09 | 18:38

Mijn toon zal niet veranderen zolang het nodig is om Menschen wakker te schoppen.

**

PenisPomp | 15-01-09 | 19:42

Oehhhh! Spannend! Een draad op GS oprennen en heel hard "peop!" roepen.
Jij durft.

bottehond | 15-01-09 | 19:46

DonQ. | 15-01-09 | 18:57

"Diplomatie is jouw terrein"
Hahaha, die gaat op een tegeltje.
Dat zal ze leren om mij drammerig en ongenuanceerd te noemen.
PowNed!

DonQ. | 15-01-09 | 19:38

Het is een interessante discussie op dat topic en het gaat gewoon door ook nu het van de rol is. Dat is ook GS! Naast al het puberale shock and awe kun je verdiepend met elkaar van gedachten wisselen. Leuk je weer eens te zien trouwens!

bloedjelink | 15-01-09 | 19:44

Ze hebben wel gelijk over de geenstijl-jugend!

PenisPomp | 15-01-09 | 19:42

Misschien moet ik die prachtige programma's van Llinks eens gaan bekijken. Ze beloven veel van zichzelf. Aan de andere kant: Wij reaguurders zijn veel minder fascist dan de hele US of A, en die bestaan toch ook nog steeds...

bar-en-boos | 15-01-09 | 19:39

Dit is voor mij genieten met een grote g. Hebben jullie de nieuwste column van Grootvader Kuitenbrouwer al gelezen? Nog nooit heeft iemand zoveel woorden nodig gehad voor het immer hoogstaande argument: "wat je zegt ben jezelf'.
-
Heel veel meer had meneer niet te vertellen. Wel leuk te zien dat opoe de tip van zijn -inmiddels 50 jarige- kleinzoon heeft opgepikt en geen stijl als 'cheen steil' schrijft.

Fleauxe | 15-01-09 | 19:39

@@bloedjelink | 15-01-09 | 18:49
De boel nagelezen en onder de indruk tot de conclusie gekomen dat er geen strijd is zonder onbegrip, verhelderend. Dichters verwoorden emotie, de hang naar schoonheid zal immer de ratio ondermijnen, jouw subtiliteit benadrukt slechts mijn onvermogen maar de schets staat op het linnen. Vooralsnog begin ik met lichte pigmenten.

DonQ. | 15-01-09 | 19:38

Kom maar op!
Totale oorlog in medialand!
Heerlijk!
Linkse honden!

Captain Orange | 15-01-09 | 19:35

@ Handige Harrie:waarom flikker jezelf niet ?Als je het hier niet naar je zin hebt,ga je toch gewoon naar thuishol.En neem je eigen loonstrook mee,want niemand interesseert dat ene moer.

Dit is het begin.Bedenk dat het Mediapark een ruime Fortuyn en Wilders-ervaring
heeft,en een gesmeerde Abteilung Demonisierung.
Het Aad van den Heuvel gajes is dus een beginnetje,maar troost,de aanvallen van de neo-nsb-ers worden steeds doorzichtiger en de truukendoos steeds ongeloofwaardiger

dagdesoordeels | 15-01-09 | 19:33

Kkut Llink, Geenstijl pownt je

kansloosgevoel | 15-01-09 | 19:33

Het is echt lang geleden dat ik zo goedkoop zoveel lol heb gehad.

de timmerman | 15-01-09 | 19:33

Zo LLINK als een loje deur...

slachterskeesje | 15-01-09 | 19:30

Ik ben net lid geworden, want ik wil voor de verandering ook wel eens weten hoe het voelt om een fascistische bijkans hersendode tokkie te zijn. Voel nog niks.... Maarre.... het laten vervallen van argument 13 heeft toch eigenlijk wel de doorslag gegeven.

Endoxa | 15-01-09 | 19:28

kees2790 | 15-01-09 | 18:49
*Geeft kees, omdat hij zo lief is, gratiz en voor niets wat additionele leestekens, hoofdletters en spaties.
Zo maar! - Kwam van rechts , dus heeft voorrang.

ZaK-Weg | 15-01-09 | 19:25

PowNed of Llink, het zal beide wel bagger zijn, wat schieten we er mee op. Zouden er ook nog oproepen zijn die wel wat nuttigs willen uitzenden?

Polonium 210 | 15-01-09 | 19:25

Handige Harrie @18:56

Is die loonstrook ook betaald door de subsidie euro's die uit de rovers van de belastingdienst uit mijn zak zijn gestolen?

Nou dan!

openbaarminiserie | 15-01-09 | 19:11

Weg met llink, anders wordt IK link!

Marcjah | 15-01-09 | 19:06

@bloedjelink | 15-01-09 | 18:49
Ok, niet in staat alles te lezen. Nagels en bloed, diplomatie is jouw terrein,

dus
@botte, neem mij niet kwalijk.

DonQ. | 15-01-09 | 18:57

En ik lik je tene schoon

kees2790 | 15-01-09 | 18:56

Flikker nou toch eens op met al die reclame voor die klote zender van jullie! Ik wordt er echt niet goed van, in elk bericht wordt er tegenwoordig gespamd. De voorzitter en hoofdradio verdienen inderdaad lekker daar, ik geef ze geen ongelijk, maar wanneer wordt de loonstrook van Weesie, Castricum en consorten gepubliceerd?

Handige Harrie | 15-01-09 | 18:56

Joh, die hele zender komt er helemaal niet. Dat is gewoon een vette 1-april grap. En als hij er komt dan eet ik op zender mijn slipper op!

Giberski | 15-01-09 | 18:53

ze hebben zelfs al moeite met de afkorting powned, en vergeten voor het gemak even E.D.
weg met LLink

markuitarnhem | 15-01-09 | 18:51

bottehond @18:18

Hiero, nog een van een van mijn grote voorbeelden: Eternal vigilance is the Price of Liberty. -- Milton Friedman.

openbaarminiserie | 15-01-09 | 18:50

DonQ. | 15-01-09 | 18:38

Gisteren niet meegelezen zeker?? Ik heb heel educatief geprobeerd om Botte wat milder te krijgen op dit topic:

www.geenstijl.nl/mt/archieven/2009/01/...

Uiteindelijk resulteerde dat in een "okay" zijnerzijds.
Een zeer breekbaar okay dus doe nu voorzichtig!

bloedjelink | 15-01-09 | 18:49

Is het bewezen???het is bewezen dat mensen die er opreageren diep in hun hart bang zijn dat ik gelijk heb,maar ik meld me wel weer op 1 april,als je zo groot bent geef dan tegen die tijd toe dat ik gelijk heb gehad

kees2790 | 15-01-09 | 18:49

at openbaarminiserie

zijn vast leuke symbooltjes voor te verzinnen
niet zijnde lilike blotetietenwijven

Ton Plofkop | 15-01-09 | 18:49

Zit al een week tegen die irritante zwart-roze banners aan te kijken, blijkt dat volgens Fleisch de kleurcode van fascisten te zijn.
Qua openbaring vind ik dit er wel 1.

Bicycle_Repairman | 15-01-09 | 18:48

Kunnen leden niet ook een specieel ikoontje krijgen? Zwart/roze hoofdje ofzeau, met fascistenpet er op?

openbaarminiserie | 15-01-09 | 18:47

@Holleder
Verzin eerst eens een nick.

Willem Holleeder | 15-01-09 | 18:40

Ik heb geen update meer nodig........ zie het al........ Botte is weer de lul vanavond

LoopseTeef | 15-01-09 | 18:39

@bottehond | 15-01-09 | 18:18
Ik zal er een nachtje over slapen, maar Goldwater's quote is in 1e instantie precies waar ik op doelde, en Libertarian volgens mij ook. Het gaat niet over de benadering van de strijd, of wat er geoorloofd is. Er is een soort ontwikkeling gaande die het 'denken' an sich evolueert tot wederzijds onbegrip door polarisatie, jouw islamisering f.i. En je inktzwarte terechtwijzingen, voorbeeld hierboven, terwijl het ook educatief zou kunnen.

DonQ. | 15-01-09 | 18:38

Zo, kom net binnenwandelen. Heb ik iets gemist???? Een update graag. Iemand nog iets van Powned gehoord???

LoopseTeef | 15-01-09 | 18:38

kees2790 | 15-01-09 | 18:10

Het is bewezen dat mensen die lachen om andermans falen vaak zelf maar al te goed weten hoe dat voelt. Je laat je dus kennen.

Kas | 15-01-09 | 18:35

Zeau, ben nu naast PowNed ook lid van Llink
Zelf gedaan, jullie
Te veel zeuren

Ton Plofkop | 15-01-09 | 18:33

'De programma’s worden gemaakt door en voor mensen die juist niet klagen, maar zelf wat doen.'
Als dat het criterium is, dan kan de eeuwige oppositiepartij GroenLinks zichzelf ook meteen opheffen.

Ad Hominem | 15-01-09 | 18:31

-weggejorist en opgerot-
-edit immer gerade aus -

H. Immler | 15-01-09 | 18:25

at bottehond
khmer gebruiken is niet netjes!
zou hetzelfde zijn als nazi en dat is niet fatsoenlijk

Ton Plofkop | 15-01-09 | 18:25

Het enige wat 'ontregeld' wordt door die brave padvindersjournalistiek van ze is de staatskas.

Ad Hominem | 15-01-09 | 18:23

Laatste ijs voor mijn huis is exclusief voor Holleder (?) die vervolgens onder de schotsjes mag nadenken of a:de Eppo nog bestaat,en zoja b:je er "lid" of abonnee van kan worden.
"Lutser,kap eens met in-loggen op GS als het allemaal zo vreselijk is".
Tot Powned.

R.B.Scott | 15-01-09 | 18:23

biologische campings? WHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHA... get a life

Rest In Privacy | 15-01-09 | 18:22

Valt me mee dat ze niet eerst met de hele redactie en directie in het vliegtuig zijn gestapt om dat op BoraBora aan de rest van de wereld te vertellen.

Empekai | 15-01-09 | 18:22

@kaasfondue | 15-01-09 | 17:22
Lievvve zijgzame Kaafondue, waarom geef je geen antwoord op mijn vraag van dewareik | 15-01-09 | 17:32?

Heb je dezelfde spindokter als Ella?

dewareik | 15-01-09 | 18:22

* Behead de Groene Khmer! *

bottehond | 15-01-09 | 18:21

Gewoon omdat ik GeenStijl een kans gun op de TV en omdat ik nog een stage plek zoek, steun ik Pwned!

Zwallikos | 15-01-09 | 18:20

Holleder | 15-01-09 | 18:05

Opbokken dan, halve tamme.
Doei! Ciao! Break a leg en a neck! Auf Wiedersehen!

bottehond | 15-01-09 | 18:20

Ja link mag ook weg van mij,al die kneutelomroepjes is niks en wordt niks,en GS gaat het niet halen,ik voorspel je wel bijna 45000 leden,misschien wel 50000 maar dan zijn ze er nog niet,dit gaat ze niet lukken..... dus ik blijf lachen

kees2790 | 15-01-09 | 18:20

*klakt met hakken* Avé LliNK... Stelletje misplaatste groene naaktloperTs *klakt nogmaals met hakken*

Russ Meyer | 15-01-09 | 18:18

DonQ. | 15-01-09 | 18:13

Wat nou weer? Hoe kom je er bij dat ik een voorkeur heb voor extremen. Integendeel zou ik zeggen. En voor zover toch, dan uitsluitend vrijheids"fundamentalist". Zouden meer Menschen motten durven.

Barry Goldwater zei het reedsch:

"Extremism in the defense of liberty is no vice; moderation in the pursuit of justice is no virtue"
Eet dat en denk er eensch heel diep, echt heel diep over na.

bottehond | 15-01-09 | 18:18

"Laten we lekker link gaan doen" komt uit darkwing duck en is dus plagiaat.

Hellsmurfje | 15-01-09 | 18:18

Haha.... kansloos

Dickstar | 15-01-09 | 18:18

Hmmm server heeft het alweer moeilijk.
Kan geen reactie plaatsen

ik kom van rechts | 15-01-09 | 18:17

doet eens niet de hele tijd over powned praten!
en laat LLink meneertjes nou

Ton Plofkop | 15-01-09 | 18:14

Goeie zet van GS om argument nr. 13 van de agenda te halen.

Elisabeth2 | 15-01-09 | 18:14

Quadrifoglio | 15-01-09 | 18:05

botte = powned :-)

bottehond | 15-01-09 | 18:13

@Libertarian | 15-01-09 | 18:05
De polarisatie verwoord.
Het zou botte sieren om daar eens zijn voorkeur voor extremen, in schrift aan te spiegelen. Het doemdenken is de trend, hoe zwarter hoe beter, aan beide zijden.

DonQ. | 15-01-09 | 18:13

-weggejorist-

Terraas | 15-01-09 | 18:13

@ kees2790 | 15-01-09 | 18:10
Maar tot die tijd lachen wij jou allemaal uit!
Heet onder de voeten? Waar haal je het vandaan? Llink heeft het heet onder de voeten, aangezien ZIJ de ledendrempel waarschijnlijk niet halen!

yHo | 15-01-09 | 18:12

-weggejorist-

Bass Trouble | 15-01-09 | 18:10

wat een zelfverrijking hier,het begint GS nu al heet te worden onder de voeten,ik ben de eerste die hier lacht als jullie poppenkast mislukt...

kees2790 | 15-01-09 | 18:10

@ Holleder | 15-01-09 | 18:05
Denk om je hart , man!

Gotthard | 15-01-09 | 18:09

Jahhhhhhhhhhhhhh, komop met die jen en sar TV, laat ze sidderen die linkse schaamhaartellers en islam knuffelaars.
Eindelijk een ander geluid dan wat de gevestigde volksleugenaars ons vertellen.

theartofdoingnothing | 15-01-09 | 18:08

@fripp | 15-01-09 | 18:02
Lijkt me logisch, als je GS leest en ook nog reaguurt blijft er weinig tijd over voor vrijwilligerswerk, bovendien werken de meeste lezers zich al betaald uit de naad.

DonQ. | 15-01-09 | 18:07

Ayaan | 15-01

Zoiets is al een keer of 100 gevraagd, wordt niet op gereageerd, dan maar een paar honder leden minder, ik verrot het domweg om middels een omweg lid te worden.

Dosina | 15-01-09 | 18:06

@Holleder | 15-01-09 | 18:05
masochist

Quadrifoglio | 15-01-09 | 18:05

Ah gossie, wel een beetje zielig wordt dit..

FrankTheBurned | 15-01-09 | 18:05

Linksmensen & rechtsmensen, één pot nat. Het worden er steeds meer aan beide kanten. Pathetisch getouwtrek over hoe de buit verdeeld moet worden, zonder zichzelf te vergeten natuurlijk. Niet beseffende dat er straks niets meer te delen valt. 't Is zooow voorspelbaar.

Libertarian | 15-01-09 | 18:05

Nee, lid worden van PowNed daar worden we beter van. Wat een ontzettend trieste site is dit. Om maar te zwijgen van de semi-gevatte comments waar jullie de hele dag op zitten te broeden. Ga eens wat doen....., erger me kapot, moet er toch niet aan denken om die kutkop van Dommeniek nog vaker op TV te zien. DENK NA en wordt lid van de Eppo ofzo als je dan toch ergens bij wilt horen.....! 50.000 leden.... woehahahaha! What's next? Dit weekend een elfstedentocht?

Holleder | 15-01-09 | 18:05

Ayaan | 15-01-09 | 18:03

Omdat ze niet van dubbele loyaliteiten houden...

Maaier | 15-01-09 | 18:04

4e alinea:"Met ontregelende serieuze journalistiek op radio en televisie,wil Llink de zin van de onzin te onderscheiden,bla,bla,bla....".
Lekker wakkere eindredacteur die deze krommigheid van één of andere laffe angsthaas er niet uitpikt alvorens een tranentrekkend aanvalletje los te laten op Powned...
(Week-endje van 25.000 in het kader van "de helft is in de pocket..."?

R.B.Scott | 15-01-09 | 18:03

fripp | 15-01-09 | 18:02

Overigens, welk onderzoek zegt dat? Gewoon uit interesse.

Maaier | 15-01-09 | 18:03

Waarom kan iemand wonend in het buitenland met een rekeningnummer in Nederland niet lid worden van PowNed?

Ayaan | 15-01-09 | 18:03

fripp | 15-01-09 | 18:02

Hallo, 24/7 schelden op ambtenaren en kopvodden kost al tijd genoeg.

Maaier | 15-01-09 | 18:03

Niet alleen llink trekt de conclusie maar ook onderzoekbureau's: GeenStijl bezoekers doen minder voor de maatschappij (vrijwilligerswerk en zo) dan de gemiddelde nederlander.
Zou men het zo druk hebben met kankeren?

fripp | 15-01-09 | 18:02

Jawohl! Die Fahne hoch! Die Reihen fest. . . eh..

Conan de Rabarber | 15-01-09 | 18:01

@allenamenzijnop | 15-01-09 | 17:53
Wat heeft het voor zin om een hun in een leeuwenkuil te gooien?
En macht? Met de 2 uur TV per week zeker.
Wat gedegen onderzoeksjoernalistiek en onthullingen van impulsief gedrag afgewisseld door Tieten lijkt me het hoogst haalbare. PowNed zal net als alle andere publieken moeten opereren binnen het geaccepteerde kader. Het enige doel is de grenzen wat op te rekken, gewoon omdat het kan.

DonQ. | 15-01-09 | 18:01

Ze gaan GS pesten door lid van Llink te worden. Dat doet me denken aan die twee gekken die een dagje zonder begeliding op stap mochten. Die kwamen pas laat de volgende dag terug. Als antwoord op de vraag waar ze al die tijd geweest waren legden ze uit dat ze de NS gefopt hadden door een retourtje Groningen te kopen maar terug te hebben gelopen.

Bugsy Siegel | 15-01-09 | 18:00

brutus68 | 15-01-09 | 17:58

Die kun je toch gewoon uit Rusland halen? Of anders smijt je een flesje van dat smerige bier kapot, dat telt ook.

Maaier | 15-01-09 | 17:59

@G-unite 17:55

Met 19.841 leden zijn de korenwolfjes allang op.....

brutus68 | 15-01-09 | 17:58

Bomen kappen ben ik voor. Al dat deprimerende groen in de zomer....

Elisabeth2 | 15-01-09 | 17:58

Aha, dan is het misschien wel de moeite waar dom lid te worden. Mits natuurlijk het ook op TV komt.

Maaier | 15-01-09 | 17:58

Volgens mij lees ik goed en ik lees niets over fascisten, fascisme, fascistische uitingen, etc in het schrijven van LLINK. Of moet ik de referentie aan "de ZwartRoze wereld van GeenStijl" als zodanig intepreteren? Volgens mij doelt men hier op de huiskleuren van GS, zie banners e.d.

Kortom: niets aan de hand mensen, gewoon doorlopen

Gotthard | 15-01-09 | 17:57

G-unite | 15-01-09 | 17:55

Is dat in plaats van of bovenop de kittens?
-edit bonus. -

Maaier | 15-01-09 | 17:56

@Bijstandskoning 17:51

Heel verstandig.

brutus68 | 15-01-09 | 17:55

Voor elk PowNed lid kappen we een boom en kelen we een Korenwolfje.

G-unite | 15-01-09 | 17:55

Als we aan de macht komen gooien wij hun het eerst in een leeuwenkuil waar zelfs Daniel niet uit zou komen.

allenamenzijnop | 15-01-09 | 17:53

Llink had toch al meer dan 100000 leden? Dat is volgens mij zo'n 5x zoveel als POWned. Maar dat terzijde.

Maaier | 15-01-09 | 17:52

laagvliegert | 15-01-09 | 17:25
Bij mij precies hetzelfde en dat ging werkelijk om helemaal niets c.a een jaar geleden.

dickel | 15-01-09 | 17:52

Ik word vet pissig als we 50.000 leden hebben en we komen niet op tv !

iPoen | 15-01-09 | 17:51

Ik ben eigenlijk altijd erg tevreden met LLiNK. Maar dat zal ik hier maar niet al te hard zeggen.

Bijstandskoning | 15-01-09 | 17:51

Stond geen facisten letterlijk volgens mij hoor. Maar heb aan de andere kant ook niet de moeite genomen het complete zeikverhaal van Llink te aanschouwen. Maar ben weer ff naar die 2persoonsrolstoel race in zuid amerika kijken op Llink!

B0rat | 15-01-09 | 17:50

Pa Cartwright | 15-01-09 | 17:47
Beter dan betonverf op de kale vloer.

Elisabeth2 | 15-01-09 | 17:50

Die linkschmensen mogen Hitler wel erg dankbaar zijn voor alles wat ie tussen 1930 en 1945 heeft uitgespookt. Het verwijzen hiernaar blijkt ruim een halve eeuw later een zeer effectieve methode om elke gezonde discussie dood te slaan en elk geluid dat niet strookt met de linkse (falende) ideologie in de kiem te smoren.
Maar het blijkt vooral een zeer effectief middel om eigen falen met een fascistisch rookgordijn te verhullen. . .

de.grote.vergeler | 15-01-09 | 17:49

Geenstijl waar maken jullie je druk over?

carramba | 15-01-09 | 17:49

@brdstck | 15-01-09 | 17:41
Je eerste ingeving is meestal de beste. Ik worD. Jij wordT, WorD jij?

DonQ. | 15-01-09 | 17:48

@Dosina

Ja. Ik heb zeker drie mailtjes gestuurd maar nooit antwoord gekregen. Maar toch, als later, wanneer ik groot ben, de kleinkindertjes vragen ´En Opa Stoethaspel, waar was U toen GS die rotschop onder den publieke reet gaf?´, ik ten antwoord moet geven dat ik geen lid was omdat ik niet over een NL bankrekening beschikte, dan is dat toch teleurstellend. Ik bedoel, mijn vaders generatie had ´68, weer anderen hadden de Vondelstraat, dan zal ik niet een gekilld kittentje kunnen krijgen? Boehoe...

stoethaspel | 15-01-09 | 17:48

Hier wordt alleen: Klokhuis, het journaal (zonder dhr Freriks) en af en toe een documentaire gekeken op één van de 3. En op de commerciële omroepen wellicht een film of een serie als dat lang genoeg kan boeien om de reclame te kunnen negeren.

Voor de rest jeukt het me werkelijk helemaal niet wat er op komt, we hebben immers de keuze om niet te kijken?

Voor al deze topics, Dr. Faust, wist ik niet eens dat Llink bestond (zegt net zoveel over mijn PO kennis als mijn niet bestaande TV verslaving). En na het inzien van hullie programma bode, kan ik met zekerheid zeggen nog nimmer een programma van hen gezien te hebben.

Waarom dan toch powned lid? Omdat het kan? - Ja, onder andere en om te zien hoe de ouwe garde er mee omgaat en om te zien of ik daarmee misschien programma´s op de buis krijg die ik wel de moeite waard vind..

ZaK-Weg | 15-01-09 | 17:47

Laminaat is anders bést armoedig.

Pa Cartwright | 15-01-09 | 17:47


Linkk is dat met die deurklopperT.

bijtieakumaai | 15-01-09 | 17:42

@ redactie: overigens vind ik wel dat het zwitsalkopje weg mag als je tot de eerste 20.000 leden behoort. Zie het als een blijk van waardering en als aanmoedigingsprijs.

Bixier | 15-01-09 | 17:41

@ mezelf:
WordT

brdstck | 15-01-09 | 17:41

ik vind LLink ook wel leuk
Ga misschien daar ook wel lid worden
Omdat het ook kan.
Daar moet GeenStijl zich voor inzetten.
Dan moeten ze iedere dag voor de uitzending eerst dank je wel zeggen

Andy Pipkin | 15-01-09 | 17:41

stoethaspel | 15-01-09 | 17:18

Zoiets is al een keer of 100 gevraagd, wordt niet op gereageerd, dan maar een paar honder leden minder, ik verrot het domweg om middels een omweg lid te worden.

Dosina | 15-01-09 | 17:40

Ik zie nergens het woord facsisten staan hoor.... Maak je toch niet zo druk man!! Die 50.000 komen er echt wel... en zo niet, dan word ik ook nog wel lid...

brdstck | 15-01-09 | 17:40

Word een beetje ziek nu van POWNED, t gaat nergens anders meer over. Mij kan je lidmaatschap niet opdringen, daar komt bij dat ik content ben met de publieke omroep -links of niet-, er zijn gewoon leuke programma's

Dr.Faust | 15-01-09 | 17:38

Fascisten?
Lijkt me een beetje: schreeuwen voordat je geslagen wordt.
Er is niks bekend van wie wel en geen lid word, ze kunnen alleen speculeren.

(teminste geenstijl zij dat ze de gegevens niet versprijden van de leden)
(nadat ze dat leuke grapje hadden gemaakt dat ze me geld hadden)

Willem de Reiger | 15-01-09 | 17:38

LLink?? is dat n omroep? nog nooit van gehoord..

tuurlijk! | 15-01-09 | 17:37

@kaasfondue | 15-01-09 | 17:22

En nog antwoord op je vraag: Nee, nooit lid van geweest. Nooit lid van welke partij of omroep dan ook geweest...

dewareik | 15-01-09 | 17:36

@daskapitalist | 15-01-09 | 17:31
Ik vrees het ook. Hopen voor Rutger dat Joran het "vrouwtje" is.

Lying Dutchman | 15-01-09 | 17:34

Nietszeggend clubje en het zal smelten als sneeuw voor de zon. Dag Llink.. link.. ink.. nk.. k....

T@ Riest | 15-01-09 | 17:34

*edit* Daar wordt as we speak aan gewerkt. De verwachting is nog deze week.

Dat mag ik hopen als jullie voor 1 maart alle contributie binnen moeten hebben.

DonQ. | 15-01-09 | 17:33

@ Lying Dutchman | 15-01-09 | 17:27

Ik bedoelde met betaalbaar niet een camping in Drenthe, maar meer richting Spanje. Niet dat je floortje dressing naar de noordpool ziet gaan en dat ze vertelt hoe mooi ze het daar wel niet vind met een kop van "dit ken ik allemaal al"

frietgeur | 15-01-09 | 17:33

@kaasfondue | 15-01-09 | 17:22

Denk jij nooit na dan? Of doe je alles impulsief?

over·we·gen -woog, h -wogen 1 de doorslag geven 2 nadenken over (VanDale)

dewareik | 15-01-09 | 17:32

Ach vooruit, ik ben ook maar lid geworden. Wil nu toch weleens zien dat GS het gaat redden en ben ook nooit te beroerd om tegen de huidige linkse meuk in te gaan. Succes GS!

KaiserSoze | 15-01-09 | 17:32

@Lying Dutchman | 15-01-09 | 17:27
wel als joran figureert. mark my words.

daskapitalist | 15-01-09 | 17:31

Quadrifoglio | 15-01-09 | 17:11

Linksch = fascisme. Wetenschappelijk vbastgesteld.
Ik vind het raar dat jij niet weggejorist word na het aanheffen van het clublied van jouw sekte.
Leg mij eensch uit, overigens, hoe dat voelt om schouder aan schouder met islamo fascisten en kaalkopjes op te trekken tegen de Jeauden?

bottehond | 15-01-09 | 17:30

Linkse beterweters vinden al snel dat wie hen tegenspreekt dom en/of fascist is. GeenStijl spreekt deze moraalruiters nogal tegen en dat stoort ze hoorbaar :)
Dat Llinks onder een groene vlag staat zegt niets over hun onterecht vermeende meerwaardigheid. De fascisten van hamas zijn ook erg dol op groen.

Jan Passant | 15-01-09 | 17:30

-weggejorist-

welluk...? | 15-01-09 | 17:29

-weggejorist-

pala pala | 15-01-09 | 17:27

@frietgeur | 15-01-09 | 17:21
Klopt, ik vond RTLtravel ook veel leuker. Betaalbaarder schrik ik een beetje van, krijg je van dat Campinglive gebeuren. En dat willen we niet. Hetzelfde geldt voor Rutger naar de Thaise manhoeren, willen we ook niet zien.

Lying Dutchman | 15-01-09 | 17:27

Ik wil graag lid worden, maar ik heb een poos geleden een user- en ipban opgelopen door een stompzinnig foutief geintje. En lid worden van een vereniging waar je een ban hebt vind ik ook weer zo raar.
-
Dus Joris ..... Joris mij even terug en jullie hebben er weer een lid bij.

laagvliegert | 15-01-09 | 17:25

Had Llink ook ooit 50.000 leden?
Dan moet het PowNed zeker lukken.

Mark9858 | 15-01-09 | 17:23

Briefje staat ook op de website van LLink met daaronder:
(Deze open brief verscheen ook op www.sargasso.nl en www.geencommentaar.nl)
Sargasso en geencommentaar zijn dus vriendjes van elkaar.

CoffeePatch | 15-01-09 | 17:23

@Eurotokkie

Ik zou niet weten wat de achterban is maar ik hoor zeker niet tot de 14 - 18 groep maar dat zegt toch al genoeg want het kan wel 14-50 zijn :p

TijnZ | 15-01-09 | 17:23

meneertje Fleischbaum,

Hoezo fascist??
Met zwart roze bedoelt Llink zwart wit en daarmee bedoelen ze dat GS af en toe wel iets meer mag nuanceren. En daarmee geef ik ze gelijk.
Ikzelf kijk/luister liever naar Llink dan naar de complete programmering van de Tros, EO en nog een heleboel andere programma's van de publieke omroep.
Ik hoop van ganzer hart dat jullie een origineel tegengeluid gaan brengen op TV.
Wanneer krijg ik nou eindelijk mijn bevestigingsmailtje van mijn lidmaatschap.
En die Powned banner heb ik nou wel gezien hoor...

jaapaap5 | 15-01-09 | 17:22

dewareik | 15-01-09 | 17:02
'overweeg' ik lid te worden.
sjonge waar ergens komt zoveel hoogmoed vandaan? laat me raden; bij de SP gezeten totdat van Bommel een latente antisemiet bleek te zijn.

kaasfondue | 15-01-09 | 17:22

grote regelneger | 15-01-09 | 17:20

Las eventjes een meer politieke invalshoek, en dat kon ik al niet zo rijmen met Latex. Nou ja, misschien gevalletje JP in de darkroom ofzo?

ZaK-Weg | 15-01-09 | 17:21

@ Lying Dutchman | 15-01-09 | 17:12

Een reisprogramma kan best leuk zijn, als ze maar ergens heen gaan wat een normaal mens kan betalen en als de presentatrice niet de hele tijd zeikt over het milieu. Stuur Ancilla in bikini over het strand in griekenland of rutger bij de hoeren in thailand

frietgeur | 15-01-09 | 17:21

@Lying Dutchman | 15-01-09 | 17:08

Nee, ik hou niet zo van uniformen, da's meer iets voor fascisten

TijnZ | 15-01-09 | 17:20

@ Fleisch
Deze manier van leden werven vind ik uitermate negatief: lid worden van Powned puur en alleen om die Llink gasten te dissen. In het vervolg zie ik liever een meer positieve invalshoek (zoals met dat latex-presentatrice-topic).

grote regelneger | 15-01-09 | 17:20

wel geinig dat mensen zich zo druk maken als PowNed straks in Hilversum is!

emzy | 15-01-09 | 17:19

kunnen die serverts van de gelinkte onderwerpen het een keer langer als 30 min volhouden? ik moet altijd wachten op een spiegeltje. Terwijl de webmastert van Sargasso de poederblusser op zijn netwerk leeg spuit.

Verders.. Wat een zure bijna verliezerts die Llink menschen zeg. Getuigd van weinig gezonde drang voor performance en groei...
Maar goed, dat zal wel bij hullie horen..

ZaK-Weg | 15-01-09 | 17:19

Wanneer hangt GS eens een apart mailadres aan POWNED? Als Nederlander in den vreemde wil ik, ondanks principiele televisieloosheid, toch best lid worden maar dat gaat een beetje lastig zo zonder NL bankrekening en dergelijke...

stoethaspel | 15-01-09 | 17:18

- weggebamzaaid -
LLiNKe uitspraak van die landverLLiNKers.

Beertje Colargol | 15-01-09 | 17:16

LLiNK?
Ow, porgramma ervan is die trut die overal aantoont hoe slecht het er wel niet is allemaal dankzij ONS geconsumeer, die ja.
Zou eigenlijk argument nr. 13 moeten zijn: help LLiNK van de buis! Trekt een hoop mensen!

moesh | 15-01-09 | 17:16

De Sargasso server rookt sigaartjes

Geert Odverdomme | 15-01-09 | 17:16

staat ergens een groene server zwarte rook te produceren volgens mij

pala pala | 15-01-09 | 17:16

Lying Dutchman | 15-01-09 | 17:12

hmmm een reisprogramma dan moet powNed wel eerst rioolrechten betalen.

Eurotokkie | 15-01-09 | 17:14

Wat gaat de voorzitter bij PowNed eigenlijk verdienen?

Fission Mailed | 15-01-09 | 17:14

pcies.
doe mij eens helpen.
zwart roze = fascisten???

Als Fleischbaum zelf het marcheren erachter wil plakken, zegt dat meer over zijn fantasie dan over die van Llink. Het is toch het logo van GS? Zwart-gallig en Roze-lief.

NL krijgt wat het verdient. Een slapjanus als premier, zwartgalligheid op TV. Nu maar hopen dat GS bereid is om milieuvriendelijkheid hoog in het vaandel te dragen, mocht Llink verdwijnen. En als zij bijtend en vechtend te onder gaan, dan hebben ze dat aan zichzelf te danken. Niet dan, ja toch?

Mephisto | 15-01-09 | 17:13

me = per direct lid van Powned

@ redactie: mogen we nu naaktfoto's van Floortje Dessing op de frontpage aub?

Kas | 15-01-09 | 17:13

Bloedllliiinnkk word ik ervan....

Genodigde | 15-01-09 | 17:12

Mr. van Scorel | 15-01-09 | 17:08

Niet origineel :)

Mask | 15-01-09 | 17:12

@redactie
Hierbij een open sollicitatie. Ik wil graag de reisprogramma's van powNed gaan presenteren. Ik ben goed in bierdrinken en hou van reizen. Hoe verder/duurder, hoe beter.

Lying Dutchman | 15-01-09 | 17:12

De server op sargasso.nl doet er te lang over om te antwoorden.

Spiegeltje ?

frietgeur | 15-01-09 | 17:11

Dat blogje is een beetje stuk.

Pa Cartwright | 15-01-09 | 17:11

LLINK heeft gelijk.
"Die Fahne hoch..."

Quadrifoglio | 15-01-09 | 17:11

-weggejorist-

deheerheitinga | 15-01-09 | 17:10

Kom op met dat 30.000e lid, ik wil laminaat leggen.
1 tip: Rutger moet confronterender, anders win je geen stemmen.
Er moeten nog veel meer vogelaars komen.
Middelkoop niks? Die ligt lekker onder vuur deze week.

Mask | 15-01-09 | 17:10

dan zal ik wel een ban hebben.

Flounder123 | 15-01-09 | 17:10

Spiegeltje?

0513 | 15-01-09 | 17:09

Ik ben om principiele redenen niet lid van een publieke omroep; iets met subsidies, overbetaalde patjepeeers en hokjesgeest. Voor Powned maak ik een uitzondering als op 31 maart de 50.000 leden niet zijn gehaald. Jullie moeten dan wel beloven dat als Powned het wel haalt en LLinks niet, dat jullie nooit en te nimmer Floortje Dessing in dienst nemen, tenzij in de functie van toiletjuffrouw...

Haarlemmerolie | 15-01-09 | 17:09

toepasselijk zo die dela reclame eronder...

grotemol | 15-01-09 | 17:08

Gaan nou 2 op de 3 posts over p0wned? Het lijkt wel of ik een reclamefolder zit te lezen. -1

N=1 | 15-01-09 | 17:08

Als ik lid van Powned wordt, houden jullie dan op met 80 reclameboodschappen op een dag plaatsen?

ZonderNaam | 15-01-09 | 17:08

@Dhr. Bart | 15-01-09 | 17:06
Ik begin ook een omroep, Groenrechts! Lid worden? Dan hebben we al twee leden.

Lying Dutchman | 15-01-09 | 17:08

Ik bedenk mij net dat als Hilversum inderdaad in paniek is het moment niet ver meer zal zijn dat Fleisch op het Mediapark mag gaan proberen een kogel terug te koppen.

Mr. van Scorel | 15-01-09 | 17:08

servert is down..
btw. ik snap niet dat ze bang worden van een paar mensen die wat anders tegen zaken aan kijken dan anderen?
Valt me dan nog mee dat de Kabinet Balkenende 4 er nog zit...

Incognito1991 | 15-01-09 | 17:08

teccan9ne | 15-01-09 | 17:05

dat houd in nog meer tieten op geenstijl anders halen ze de 50.000 niet.

Eurotokkie | 15-01-09 | 17:08

Hun site ligt eruit, na Wim Heitinga werd Eimert van Middelkoop teveel van het goede!

fuckje | 15-01-09 | 17:07

Het grappige is dat Llink zelf niet door heeft dat ze op deze manier juist campagne maken voor PowNed. Dit is inderdaad precies de reden dat PowNed het waarschijnlijk gaat halen ook. huzzah!

Treachery | 15-01-09 | 17:07

Een loopgravenoorlog tussen een omroep die nog niet bestaat en een omroep die bijna niet meer bestaat. Ik moet er eigenlijk best wel om lachen.

jimbrowski | 15-01-09 | 17:07

Flounder123 | 15-01-09 | 17:04

nee hoor alleen linkse mensen hebben toegang

Eurotokkie | 15-01-09 | 17:06

Vergeet niet dat Llink een geweldig format heeft wat ook wat voor Powned is me kleine aanpassingen. Ze zoeken groene BN'ers, als Powned nu eens de minst groene BN'er zoekt. Bewust millieu onbewust, gewoon doen. Pakje kauwgom > plastic tasje, wat is 20 cent nu.

Dhr. Bart | 15-01-09 | 17:06

50 000 zei je ? nu nog maar 20.. hmm

teccan9ne | 15-01-09 | 17:05

Bange mensjes... Direct met godwinnetjes smijten is ook niet zo sterk.

superjan | 15-01-09 | 17:04

@ bottehond | 15-01-09 | 16:55
25 jaar? Had je ouder geschat.

Pa Cartwright | 15-01-09 | 17:04

Nou is een ander eens scherp, is GS beledigd!

deoudererijperevrouw | 15-01-09 | 17:04

De vluchten van LLInk worden toch CO2 gecompenseerd, kwaakt een reaguurder op Sargasso. Als aflaat gewoon wat extra veel bomen planten voor vliegen in de businessclass. zo is het Linksmensch geweten weer gesust.

CoffeePatch | 15-01-09 | 17:04

Hehe, de site van sargasso ligt eruit.

Flounder123 | 15-01-09 | 17:04

Gaan we nou alleen nog over de Powned vs. de rest van de wereld discussie praten en maken we alleen nog maar eigen nieuws, óf blijven we ook nog gewoon lekker geen stijl?
(enne, ja! ik al ben lid!)

Andy Pipkin | 15-01-09 | 17:03

PowNed? Vertel daar 's wat meer over?
-
@ jegeweten | 15-01-09 | 16:53
Zeg... drollenamateur... doet es hoofdletters maken aan het begin van een nieuwe zin. Of liever... maak maar helemaal geen zinnen.

Multiflauwekulti | 15-01-09 | 17:03

Fascist, nazi, nsb-er, bruinhemd.... ik word een beetje moe van die terminologie.
Alsof we WO2 nooit voorbij komen. Gelukkig doe ik daar niet aan mee. Nee, ik heb het nooit over de oorlog. *probeert ook eens een ronde zelfspot*
.
Fascist is van oorsprong geen scheldwoord. Die negatieve connotatie heeft het pas in de recente moderne geschiedenis gekregen.
Liberaal fascisme is een uiterst politiek correcte term. De hang naar uniformering en groepsconsensus.

bloedjelink | 15-01-09 | 17:03

-weggejorist-

Yoober | 15-01-09 | 17:02

@TijnZ | 15-01-09 | 16:59
Waarschijnlijk ben je een hele aardige man/vrouw, maar je "wij" en "ons" geneuzel doet mijn maagzuur branden. Waarschijnlijk draag je ook een Geen Stijl T-shirt en een vakansieboek onder je arm.

Lying Dutchman | 15-01-09 | 17:02

Brynnar | 15-01-09 | 16:37
Fascisten hebben vaak homofiele neigingen. Altijd sluimerend onder de oppervlak. Iets met kameraadschap, uniformen, fascinatie voor stoere kerels, en een zooi freudiaanse complexen. Beroemdste voorbeeld is Ernst Röhm. Of zelfs Hitler? Of ken je dit boek toevallig: www.nrcboeken.nl/interview/%E2%80%98ee... De hoofdpersoon is ook zwart-roze.

Gallisch | 15-01-09 | 17:02

Als jullie je vast gaan bijten in de doofpot-zaak Joris Demmink, de van pedofilie beschuldigde hoogste ambtenaar van het ministerie van Justitie overweeg ik lid te worden!

Verder jullie beweren een openvizier benadering toe te passen: ,,Koning, Rechter, Marokkaan, iedereen is gelijk als ze voor onze camera staan. We gaan op onderzoek uit zonder ontzag voor titels of vooroordelen. Zonder angst voor klappen of rechtszaken. Met open vizier."

Waarom dan het uitsluiten van 'God' , en dus de gelovigen? Ik snap dat jullie daar geen programma over gaan maken, maar dat is niet duidelijk genoeg. Nu lijkt het er meer op dat leden die daarin geloven 'niet welkom' zijn als lid.

Er zijn genoeg gelovigen die ook graag willen dat waarheid aan het licht komt... en in die zin confroterende nieuwsprogramma's ondersteunen. Beetje jammer deze expliciete anti-God houding in de ledenwervingscampagne, kost je toch een paar duizend potentiële leden meen ik.

dewareik | 15-01-09 | 17:02

Ik hoop met jullie mee dat jullie in het Publieke Bestel komen, en ik ben zelfs ook al lid, maar ik zie niet in waar jullie nou precies fascisten worden genoemd.

Zeven | 15-01-09 | 17:01

Gallisch | 15-01-09 | 16:54

Relax. Komt goed. Lid worden van POWNED is iets heel anders dan lid worden van Veronica oid. Het is een statement, dat grenst aan politieke actie. Velen kijken de kat uit de boom en GS trekt vaak onafhankelijke denkerTs. Die zijn van nature nogal bang voor groepen, uit onnozele angst voor verlies aan eigen identiteit.
Komt wel goed.

bottehond | 15-01-09 | 17:01

TijnZ | 15-01-09 | 16:59

ja de achterban , puisten pubers vanaf 14 tot 18 jaar ?

Eurotokkie | 15-01-09 | 17:00

Fasciscten? Tsk. Foei Llink. Jullie zijn schatjes maar je laat je wel een beetje kennen. Het lijkt me niet dat GS uit is om Llink kapot te maken. Ik zie weinig overlap in de doelgroep!

mail cheauvinist pic | 15-01-09 | 17:00

GS,

Hoeveel salaris gaan jullie snoepen van ons belastinggeld?

Lauwe pis | 15-01-09 | 17:00

Toch knap dat al die mensen zonder ook maar iets te weten van de achterban van GS/PowNed ons al in een hokje kunnen plaatsen en zijn er misschien wel heel veel SP/PvdA en GL kiezers die zichzelf niet te serieus nemen en de humor achter GS begrijpen maar het is natuurlijk makkelijker om te zeggen dat reaguurders een IQ can lager dan 80 hebben en rechts zijn want alles wat slecht is komt van rechts.... Kijk maar naar Wilders die onze held en voorbeeld is... wacht even... zeiken we hem niet net zo af als elke andere politicus die onzin uitkraamt?

TijnZ | 15-01-09 | 16:59

Haha...... goeie@Superior Bastard | 15-01-09 | 16:54

Lying Dutchman | 15-01-09 | 16:57

Ach, grap is dat dat PowNed zich nu al tégen alle omroepen heeft gekeerd, kijk maar naar de highlights. VARA, VPRO, LLINK, TROS, EO tja, hoeveel kanten kun je nog op

OoO | 15-01-09 | 16:56

doe mij eens helpen.
zwart roze = fascisten???

datdoeikandersnooit | 15-01-09 | 16:56

lol@jegeweten
Je hebt wel ongelijk. Maar dat terzijde.

20.000 alweer. Jammer eigenlijk. Het voelde hier zo als een exclusieve club *zucht*

mereggie | 15-01-09 | 16:56

@Karel Kruizenruiker | 15-01-09 | 16:52
Ik denk het ook. Terwijl wij gewoon lekker zitten te reaguren vecht Fleisch een vieze, vuile, smerige, gemene, ranzige, ondergrondse mediaoorlog uit. En het mooie is, hij doet het allemaal voor ons. Liev he?

Lying Dutchman | 15-01-09 | 16:55

bloedjelink | 15-01-09 | 16:49

* Schaterlacht *

**

Bixier | 15-01-09 | 16:49

Dude, onder het laagje ingebeelde beschaving en weldenkendheid van Linkschmenschen, maar zeker de politiek correcte kergangers, schuilt meestal (sic) een uiterst kwaadaardig soort intolerantie en heerszucht. Ik ken ze van haver tot gort en zie dit patroon al 25 jaar. Kun je de klok op gelijk zetten.

bottehond | 15-01-09 | 16:55

Hebben ze dat echt gezegd? Foeiiiiii

looshoofd | 15-01-09 | 16:55

jegeweten | 15-01-09 | 16:53
Wat ik uit uw stukje begrijp is dat hondestront niet vies is?

Superior Bastard | 15-01-09 | 16:54

Dit kennen we nou wel toch. De meeste reaguurderts hebben hun keuze waarschijnlijk al gemaakt, en eindeloos hun mening gegeven. Ik begrijp dat dit laatste onderdeel is van de format van powned, maar deze zender zal er niet komen zolang GS niet scoort buiten het relatief kleine clubje reaguurderts. Wie zijn die andere GS-fellow travellerts? Ik ben benieuwd naar de aangekondigde campagne.

Gallisch | 15-01-09 | 16:54

Toch heeft Llink wel ergens een punt. Of zie ik dat alleen?

Hoefter | 15-01-09 | 16:53

ik heb hele kleine piemol.

*edit* gefeliciteerd en hup hup hup naar fok

jegeweten | 15-01-09 | 16:53

(L)inks (L)ullen (I)s (N)iet (K)oel !!!

*vraagt zich af waar zijn bevestigingsmail blijft*

TedjeV | 15-01-09 | 16:53

Zeg Fleishbaum, Wanneer krijgen, wij leden, ons bevestigingsmailtje met lidmaatschapsnummer en dergelijke? En wanneer wordt de site van PowNed eens wat uitgebreider?

*edit* Daar wordt as we speak aan gewerkt. De verwachting is nog deze week

Flounder123 | 15-01-09 | 16:52

Dat zijn redelijke salarissen.
*Zich afvraagt wat Superjan gaat verdienen als secretaris van PowNed*

Superior Bastard | 15-01-09 | 16:52

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz............. zzzzzzzzzzzzzzz......... slaapverwekkende idealisten....... zzzzzzzzzzzz

narrow-minded ass | 15-01-09 | 16:52

@Lying Dutchman

Dat is de dichterlijke vrijheid van Fleisch.

Karel Kruizenruiker | 15-01-09 | 16:52

stelletje hippies! alsof zij wel bestaansrecht hebben. ze voelen zich weer verheven boven de rest. *zucht*

studentje87 | 15-01-09 | 16:52

Nou, Powned's de eerste soap speelt al, hebben we nog geeneens televee voor nodig

copal | 15-01-09 | 16:50

bottheond je associeert peauwned en gs teveel met anti-islamisme. Het is maar een journalistieke invalshoek, geen way of life zoals bij jou.

Harry Dillema | 15-01-09 | 16:50

@Bier-Sexueel | 15-01-09 | 16:45
Oh, ok, durf hier anders niet meer te reaguren.

Lying Dutchman | 15-01-09 | 16:50

Zojuist dit mooie stuk onderschept op Sargasso, veel leesplezier!

Radioman | 15 January 2009 | 16:30
Onbegrijpelijk deze ingezonden brief. Laten wij een aantal dingen op een rij zetten.

In ons Nederland is bij wet bepaald aan welke voorwaarden een organisatie moet voldoen wil om in aanmerking te komen voor uitzendgemachtigde. Dit staat uitgebreid beschreven in de MediaWet.

Als een organisatie als PowNed voldoet (50.000 + definieerbare doelgroep) dan staat hen niets in de weg. Zoals het er nu naar uitziet kan het PowNed lukken. Naast PowNed trachten nog een aantal anderen het zelfde doel te bereiken.

Dat Linkk zich zo druk maakt toont ook de keerzijde van de toelating. Eenmaal in het bestel dient een omroep door te groeien. Dit wil bij Linkk maar niet al te best lukken. Daar kunnen meerdere redenen voor zijn. Is het programma-aanbod wel dusdanig dat mensen zich erin herkennen? Spreekt men de doelgroep wel aan?

Om toegelaten te worden had je al 50.000 leden nodig, dit terwijl beginnende omroepen vaak in deze aanloopfase nog niets hadden laten zien. De stap van 50.000 naar 150.000 leden had dus in die jaren dat zij wel uitzonden, gerealiseerd kunnen worden.

Of je nu aanhanger bent of hater van GeenStijl/PowNed, het is niet te ontkennen dat zij wel degelijk een vorm van impact hebben op de maatschappij. Geholpen door misschien wel de toevalstreffer zoals “Vogelaar slaat dicht” maar ook andere berichtgeving hebben zij aan de “rechterkant” een bepaald publiek opgebouwd.

Wie het “Hilversumse” goed bekijkt kan niet anders dan instemmen met het gegeven dat PowNed weldegelijk iets toevoegt aan het medialandschap (net als Linkk). Of je het er mee eens bent of niet!

In de strijd naar leden is niets vreemd. Zeker als vanuit Hilversum de discussie wordt aangezwengeld dat meer omroepen leidt tot bestuurlijke wanorde, geeft dit tevens de fouten van het huidige systeem aan. Maar het is ons systeem. Goed bekeken niet eens zo slecht. Zowel PowNed als Linkk mogen er van mij op.

Dat nieuwkomers hard vechten. Fantastisch! Maar dat Linkk zo gebeten reageert? Het verbaasd mij eerlijk gezegd.

Bixier | 15-01-09 | 16:49

Ik maak me zorgen over de verontreinigende werking van de enorme hoeveelheid boter op zovele hoofden. Wie glijdt er het eerst fataal uit?
.
De onbaatzuchtigheid doet je hete tranen van dankbaarheid plengen.
Llink heeft het beste met ons voor. PowNed wil ons bevrijden. Niemand geeft ene moer om de centen. Nee, het gaat niet om macht of aanzien of media imperiumpjes. Nee, tv gidsen, zenderinfo, het komt in niemand op.
Dit is pure goedheid uit reine harten. Zien jullie dat niet?
Ik buig mijn hoofd in deemoed. Er zijn nog goede mensen in deze wereld.

bloedjelink | 15-01-09 | 16:49

ga eens snel weg van tv en radio, voordat jullie vliegreisjes en klimaatpropaganda nog meer belastingcentjes kosten!

DenLangel*l | 15-01-09 | 16:48

@Kortenbout | 15-01-09 | 16:41
Ja daarom vindt iedereen, maar dan ook iedereen, je een domme boerelul.

Lying Dutchman | 15-01-09 | 16:48

deoudererijperevrouw | 15-01-09 | 16:44

Dat is waar geenstijl moet het echt van de tieten hebben.

Eurotokkie | 15-01-09 | 16:48

dat is het standaardliedje als je niet links bent, bij Llink, bij de Vara, bij de PvdA en bij de sSP en volgens mij ook bij de NPS. Zeer zwak!!

moe de loos | 15-01-09 | 16:47

ik word pas lid van powned als de normale programmering weer vervolgd wordt!

daskapitalist | 15-01-09 | 16:47

@red
Mogen de aangemelde leden van PowNed alsjeblieft geen flashing commercials meer zien op de site van GS. Dan word ik ook lid.
.
En hebben jullie er binnen de kortste keren er ook zo 20K bij, denk ik.

OoO | 15-01-09 | 16:46

Dé reden dat we 50.000 leden moeten krijgen is eens te meer bevestigd. Corrupte, dikbetaalde omroepen die gesubsidieerd worden van omroepgeld moeten verdwijnen.

bertsje | 15-01-09 | 16:46

@Mezelf: Vergeet ik helemaal wat over LLink te zeggen. Froukje Janssen zou ik doen, en hard ook. Zo.

NietLinks | 15-01-09 | 16:46

Ja, ieder beetje tegenspraak is goed om de verontwaardiging te koesteren en doen groeien. Hopelijk komen er dan nog wat leden bij voor de club in oprichting.
Overigens zijn de redactieleden, voormalig eigenaars, niet miljonair? En is het qua financien een beetje de pot verwijt de ketel.

antizanic | 15-01-09 | 16:46

Eigenlijk was dat reisprogramma van Llink best aardig, de reportage over de business-class-eco-reis naar Verweggistan een goed moment om ruimte te maken voor het zondagse diner.

kapotte_stofzuiger | 15-01-09 | 16:45

Lying Dutchman | 15-01-09 | 16:43
Het gaat meer om de implicatie denk ik.

Bier-Sexueel | 15-01-09 | 16:45

*edit* je hoeft hier niet te komen hoor. Niemand dwingt je

borderliner | 15-01-09 | 16:45

Hoezo CO2, ik ga op de fiets naar werk. Heb geen auto.

Br33z4h | 15-01-09 | 16:44

LLink heeft tenminste geen blote tieten op de agenda.

deoudererijperevrouw | 15-01-09 | 16:44

@ express | 15-01-09 | 16:41

Het is hier de SP niet.

hekkesluiter | 15-01-09 | 16:43

Toch lees ik nergens dat LLLLLLLink ons fascisten noemt, of lees ik het niet goed?

Lying Dutchman | 15-01-09 | 16:43

Als jullie de 45.000 gepasseerd zijn, wordt ik ook lid.

Aangezien jullie die kittens toch niet gaan killen, kan ik ze eerst beter even uit de spreekwoordelijke boom kijken waar ze angstig ingevlucht zijn.

NietLinks | 15-01-09 | 16:43

Zo passé dat Llink (stotteren ze daar oooofffffzzo?)

recessieloos | 15-01-09 | 16:43

alles wat rechtser is dan CDA is volgens linksmensen facsist. Meer reden voor mij om lid te zijn van PowNed: tijd voor wat educatie via de openbare publieke media.

r04dki11 | 15-01-09 | 16:42

Ik word gewoon nog een keer lid. Omdat het kan. Toch?

Auspoef | 15-01-09 | 16:42

-weggejorist en opgerot-

Zaphod Beeblebrox | 15-01-09 | 16:41

Dus geenstijl mag zich verheugen op een vorstelijk salaris.Of doen jullie daar afstand
van?

Rest In Privacy | 15-01-09 | 16:41

Ik ben ervoor om het regenwoud te asfalteren!

Kortenbout | 15-01-09 | 16:41

afschepen die handel 0.o?

Huppelaar | 15-01-09 | 16:41

linke soep deze uitspraak.

Eurotokkie | 15-01-09 | 16:41

Narcisten ala maar fascisten.

Cor Vus | 15-01-09 | 16:40

De laatste stuiptrekkingen van LLiNK.

die ene van daarzo | 15-01-09 | 16:39

@ Kartoffels | 15-01-09 | 16:37
Ja. Buk maar effe en – niet onbelangrijk – ontspan.

Pa Cartwright | 15-01-09 | 16:39

Een grote hypocriete bende dat LLink, net zoals alle links georienteerde politici/ bevolking. Links lullen=> rechts vullen.

LTS__zwakstroom | 15-01-09 | 16:38

pfff... ik ben lid... ok! is het niet mogelijk dat diegene die WEL al lid zijn NIET telkens die RELclame ledenwerving zien???

Homer | 15-01-09 | 16:38

Ik word helemaal nergens lid van!! Ben onafhankelijk!!!

I (8)You fokker | 15-01-09 | 16:38

verdienen die gasten echt zoveel geld voor iets wat geen bestaansrecht heeft? Dat is toch krankzinnig?

sjonnnybravo | 15-01-09 | 16:38

www.telegraaf.nl/binnenland/3010345/__...

Ach, dank zij het kereltje Pechtold kan GS binnekort op zwart.
Jullie aanval op de gevestigde orde roept veel angst en vijandschap op. En dit is allemaal nog niet het einde. Reken daar maar niet op. Zij willen jullie nu kaput machen. Die idiotie van LLlink is daar maar één voorbeeldje van.

bottehond | 15-01-09 | 16:38

Hebben we hier ook biologische wortels?

Kartoffels | 15-01-09 | 16:37

-weggejorist-

Brynnar | 15-01-09 | 16:37

Ok, ok we zijn fascisten, maar zijn zij dan geen communisten?
en geenstijl moet in balans zijn met de andere publieke omroepen.
Llink is dus een probleem: zij laten de weegschaal bijna een rondje maken.

extreempy | 15-01-09 | 16:37

De Geenstijl - Wel stijl titel is ook zooo origineel...

MikkeL | 15-01-09 | 16:36

20k leden al... ik denk dat ze bij lllllink inmiddels pis-llink zijn. Je zult je hypotheekje maar op dat salaris gebaseerd hebben en volgend jaar weer gewoon kraker zijn... Ja, dat is afzien he? Hadden ze maar niet moeten graaien in de bodemloze snoeppot want de bodem is nu dus duidelijk in zicht!

ThijsDoetRaar | 15-01-09 | 16:36

"inmiddels... op bijna.." ??

jimKorn | 15-01-09 | 16:36

Als die Llinklutsers nou geweaun draaiende ijscirkels gingen verklaren in de polder mochten ze nog wel even blijven. Maar duurzame 5-sterren resorts op de Seychellen hebben we inmiddels wel gezien.

Bier-Sexueel | 15-01-09 | 16:36

Omroepen zijn zeau 1968...

vlietinho | 15-01-09 | 16:35

Ze zijn gewoon bang.terecht

dellastrada | 15-01-09 | 16:34

Wat een wanhoops poging zeg... Rot toch op met je achterlijke reisprogramma.

AC_Wesley | 15-01-09 | 16:32

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl