Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

PERSBERICHT: "SOA populairder dan VARA"

soakliniek.jpgNederlanders hebben liever een seksueel overdraagbare aandoening (SOA) dan de Vara. Dat blijkt uit een groot onderzoek, gehouden onder 10.000 Nederlanders. Dit opmerkelijke feit maakte GS Poll Survey, het marktonderzoeksburo van GeenStijl, vanochtend bekend. Lezers van de populaire weblog werd middels een poll op de site voor de keus gesteld: Soa of Vara, en de respons was opmerkelijk. Van de 10.000 respondenten geeft bijna 60% de voorkeur aan een enge onderbroekziekte boven een cabaret of een gezellige familie-comedy met een Turk er in. Dr Aernout Pakhuijsch, immunoloog verbonden aan de VU, is verbaasd over de uitkomsten. "Het zegt wel iets over de maatschappij, dat mensen een etterend geslachtsdeel prefereren boven een cabaretvoorstellling of een aflevering van De Leugen Regeert. Vreemd, het kan toch niet zo zijn dat het merendeel van Nederland liever pus op de intiemdelen heeft dan naar een programma van Felix Meurders kijkt? Ik schrik daar buitengemeen van." Bij SOA-kliniek InTeamCare in Veldhoven verbaast men zich niet over het nieuws. "Er komen hier soms meisjes binnen met de vraag; dokter, heb ik Vara? Dan kunnen we ze geruststellen. Het is maar een SOA. Ja, het ziet er vies uit, maar het is prima behandelbaar. Je bent er zo vanaf." Vara-voorzitter Vera Keur wilde niet reageren, en verwijst door naar de afdeling Persvoorlichting.

Reaguursels

Inloggen

SOA populairder dan VARA?

Ach, ik krijg ook liever een SOA dan dat er een of ander websiteje op mijn tv begint uit te zenden

w_boz | 16-01-09 | 16:13

Geweldig lachwekkend stuk weer op de GS-site. Het toont maar weer eens dat we GS vooral niet serieus moeten nemen, maar gewoon als amusement, zo iets voor een verloren minuutje of wat. Ons met een glimlach op de mond lekker druk maken om de reacties van eht simpele volk en daarna weer met de echt belangrijke zaken deze wereld verder gaan en je bedenken dat het eigenlijk best meevalt in de boze echte buitenwereld. Dus GS, blijf ons vooral bestoken met uw vermakelijke onzin.

jeroentjegouda | 15-01-09 | 16:30

Als je op de vara site zou vragen of je liever een soa had of geenstijl, dan kwam daar ook de soa uit. Dus dit soort "onderzoekjes" betekenen geen ene reet.

Jan Doedel Man | 15-01-09 | 10:25

Soa krijg je graties en mits je voldoende verzekerd bent kom je er ook weer graties vanaf!
Zal je bij de vara niet lukken

Schipperbitter | 15-01-09 | 06:15

(L) Geen Stijl!!! Haha dit soort onderzoeken kan ik echt wel warderen!

Willl | 14-01-09 | 23:44

Eindelijk Pritt, eindelijk weer een stukje waar ik smakelijk om kan lachen en met plezier meerdere keren gelezen heb.

Niet Masjien | 14-01-09 | 23:21

Lang geleden heb ik ook eens stom gedaan door vreemd te gaan. Plotseling had ik een Vara en daar was lastig van af te komen. Ik schaamde dood me en durfde het niet tegen anderen te vertellen want, laten we eerlijk zijn, je loopt toch wel voor lul met de Vara. Gelukkig is dat verledentijd. Sinds dien ben ik bewuster bezig en voorkom ik dat ik aan een Vara vast zit.
Pas geleden schok ik even. Ik dacht dat ik even door een Vara gepakt was maar het was godzijdank een SOA. Dat was wel een opluchting. Was er ook zo van af.

Loggy | 14-01-09 | 21:42

Pritt +1000
Dit soort stukjes doet me verlangen om lid te worden van Powned. Wat vanuit 0032 nog steeds niet kan.

wolliejean | 14-01-09 | 20:00

Leuk stukje!
Kan ik ergens op Pritt Stift stemmen?

lekker wijf | 14-01-09 | 19:33

vara=losers

skafloc | 14-01-09 | 18:55

*gaap*

Griezel | 14-01-09 | 18:31

PowNed maakt geen kans zolang ze niet eeuwige trouw zweren aan het mantra van de publieke omroep (= RVD + Oranjekliek):
- De familie van Oranje onverminderd populair.
- Iedere politicus die kritiek heeft op het staatsbestel graaft zijn eigen graf. 'Het volk' zou deze onmiddellijk afstraffen.
- Greenpeace, Milieudefensie, etcetera zijn altijd goed.
- Werkgevers, belastingbetalers, etcetera, zijn slecht.
- Iedereen die niet werkt is zielig.

Johan de Witt | 14-01-09 | 18:17

HAHAHAHA sukkels ik heb express op SOA geklikt (waarom ? geen idee)

ik kijk dagelijks Vara programma's en dat is goed te vertoeven

HAHHAHAHHAHAHAHA hoe zet je mensen op een dwaalspoor

HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHHAHA GEweldig zo'n onderzoek, lekker betrouwbaar

hahhahaha

AriGold | 14-01-09 | 18:06

@ vmbo-plutser | 14-01-09 | 14:58

alsjeblieft niet zeg..

Dhr.Avada | 14-01-09 | 17:40

Bij ieder onderzoek en enquete dient rekening te worden gehouden met de context waar in het wordt afgenomen en de doelgroep. Tevens moet men zich afvragen of de vraagstelling niet te beperkt is of dat antwoorden wel voldoende van elkaar verschillen. Laten we hier, in dit wetenschappelijke kader, niet hebben over het niveau van de bedenker van deze enquete. Wel wil ik graag ingaan op de andere punten. Stel dat de vraag was geweest Vara of Kanker (inderdaad, vraag je niet maar zou kunnen hier). Niemand wenst een ander kanker toe dus de Vara had hoog gescoord. Met SOA ligt het wat anders. Dan speel je in op het wij-gevoel. Komt ook omdat je iets met elkaar samen doet en dan is het toch van als ik het heb en een ander ook. Dan is het niet erg om dit elkaar toe te wensen. Ik vermoed, met deze onderbouwing, dat de hoge SOA score rechtstreeks verband houdt met de conditie van de respectievelijke stemmers. En dan zet je toch je vraagtekens bij de uitslag of beter de interpretatie van de uitslag. Voor de goede orde: ik heb Vara gestemd.

Amalia Wasserstruyk | 14-01-09 | 16:50

dwdd +1 sorry

Blab | 14-01-09 | 16:27

Ik heb liever een Service Oriented Architecture

thefonz | 14-01-09 | 16:21

Ik kamp al een poosje met een erg hardnekkig marcel van dammetje,nèt achter m'n eikel.

R.B.Scott | 14-01-09 | 16:17

whaha mooi persbericht, hulde!

GeileLul | 14-01-09 | 16:00

Giel Beelen kon geen keuze maken?

roestvrijtaal | 14-01-09 | 15:54

quote:" Vreemd, het kan toch niet zo zijn dat het merendeel van Nederland liever pus op de intiemdelen heeft dan naar een programma van Felix Meurders kijkt? "
Het merendeel van de Nederlanders?? HAHAHAHAHAA op GeenStijl??? HAHAHAHAHAAA
ahum, wat een kul topic zeg. Niets beters te doen??

borderliner | 14-01-09 | 15:41

Beetje kinderachtig jongens ;)

Makkelijk | 14-01-09 | 15:32

Mensen van de Vara hebben standaard een SOA, besmettelijk geestdodend tevee.

mindeater | 14-01-09 | 15:17

Je zou maar Vara EN een SOA hebben.

Kettert | 14-01-09 | 15:03

@Dhr.Avada | 14-01-09 | 13:34
U studeert hopelijk geen Nederlandse taal- en letterkunde? Of beschouwT u een dergelijke vraag als een belediging?

vmbo-plutser | 14-01-09 | 14:58

@van Druten: met de juiste medicatie kan je tegenwoordig nog lang en in redelijke welstand leven met HIV. Een VARAtje daarentegen... Absoluut dodelijk (vervelend).

echt_links | 14-01-09 | 14:45

De lama's maakten al duidelijk dat mensen liever de vinkentering krijgen dan de VARA gids.

e.claudius | 14-01-09 | 13:59

Ik had de poll liever wat uitgebreider gezien, d.w.z. SOA opgesplitst in o.a. condylomata acuminata, gonorrhoe, syfilis, herpes genitalis en HIV. Vooral van die laatste 2 zou ik graag de vergelijking zien met een keus voor VARA. Ik denk dat de poll uitslag dan iets anders uitvalt.

Van Druten | 14-01-09 | 13:55

die Soa link..... Neeeee!!! -10.0000 (vanwege de *brrr* plaatjes)

Ik kies dan toch liever voor de Vara. Denk ik.

mereggie | 14-01-09 | 13:47

Ik vind het wel leuk gevonden Avada: +1 Gazodoorzouikzeggen!

Dat_Zeg_Ik_Gamma | 14-01-09 | 13:42

@E-play | 14-01-09 | 11:52
Niveau van mijn opleiding doet er totaal niet toe. Dat jij met je brugklas havo het recht denkt te hebben op vmbo'ers te spugen à la, maar het getuigt niet van bijster veel intelligentie. Ik ben academisch student, mocht je erin geïnteresseerd zijn, maar dat doet er niet toe.
Hetgeen ik poste was een niet grappige woordgrap. Een samenvoeging van 'niet tegen je verlies kunnen' en 'geenstijl'. Als je 'niet' en 'geen' beschouwd als woorden bijna synoniem aan elkaar qua betekenis, kunnen deze 2 integreren tot 1 geheel. geentegenjeverlieskunnenstijl.

Dhr.Avada | 14-01-09 | 13:34

Wat dacht jij Pritt Stift?
De VARA beschuldigt ons goedkoop van een HOAX dus een HOAX kunnen ze krijgen? :)

Ben Franklin | 14-01-09 | 13:31

Mooie en lieflijke plaatjes via het linkje "SOA", dat dan weer wel. Het blijft prachtig, het vreuwelijke geslagte deel.


de directeur | 14-01-09 | 13:21

Van die syfiliskut heb ik net m'n wallpapertje gemaakt. Tof zo'n grote kutd. Net iemand uit een zekere religie, met stukjes islamitische vrede.

Hasjhies? | 14-01-09 | 13:16

TV moment van 2009: Rutger die gePowNED wordt door de VARA.

O is dat zo? | 14-01-09 | 13:12

@Dhr.Avada | 14-01-09 | 11:50
tegen verlies wel.... tegen oplichterij niet...

wat de poll betreft: so what. vara heeft goede programma's en als het kut is zap je weg. en als het kut is en je hebt een soa neem je een pil en dan is het weg...

tovenaarvanTatabanya | 14-01-09 | 13:07

Even wat wat antibiotica en je bent van een SOA of, van de VARA en hun salonsocialisten kom je nooit meer af, dus lijkt me een logische uitslag.

HemiV8 | 14-01-09 | 13:03

Is het suiker of is het K? Nee, het is een SOA...

Bertiebee | 14-01-09 | 12:57

Nou ... grappig hoor . .... :/

ZDS | 14-01-09 | 12:53

Ik heb stiekem liever de VARA dan een SOA, maar als beroepslafaard stem ik niet om de poll niet te verkwanselen.

Hertogin v. Pauperen | 14-01-09 | 12:51

-weggejorist-

Dissonante | 14-01-09 | 12:51

De leugen regeert bij de Vara.
Wat is het verschil ?

Dr. Dragan Dabic | 14-01-09 | 12:50

Inderdaad erg kinderachtig dit.. Zonder de VARA geen Hans Teeuwen, Theo Maassen, Bert Visscher, Guido Weijers etc etc etc.. Maar omdat de betreffende verkiezingen (want daar gaat het eigenlijk om...) onpartijdig zijn verlopen, vind ik het goed dat GeenStijl zich er niet bij neerlegt.

Al zal ik bekennen dat ik in de Poll voor VARA heb gekozen natuurlijk. (Wat een onzin-poll ook...). En de rest die daadwerkelijk een SOA krijgt in de toekomst, zal ook wel terugkomen op zijn/haar keuze.

(Of was het gewoon om te bashen, mensen..)
;-)

Rest In Privacy | 14-01-09 | 12:50

-weggejorist-

Sergeant Kippeborst | 14-01-09 | 12:49

SOA? FF gegoogeld: Service Orientated Architecture?

Dat_Zeg_Ik_Gamma | 14-01-09 | 12:48

Vooral in de ICT is SOA heel bekend en gewild.

copy2devnull | 14-01-09 | 12:47

Met een SOA heb je tenminste nog genaaid, door de VARA word je alleen maar genaaid.

Plebsies | 14-01-09 | 12:43

Whahahahaha. Veel meer zinnigs kan ik hier niet over zeggen maar een leuk stukje is het.

El_Guapo | 14-01-09 | 12:43

Deze uitslag zegt absoluut niks totdat er een vakjury bekwaam uitspraak over doet. Wie belt Kim Holland?

ViagraFalls | 14-01-09 | 12:40

behalve genitale wratten, die zijn te hardnekkig....

Jan Gordelroos | 14-01-09 | 12:38

Iedereen die hier veel te serieus op ingaat. -1
Stukje +1

Gestapo | 14-01-09 | 12:36

Vera Keur, dat is toch een SOA....

eppy | 14-01-09 | 12:35

Even serieus.
Een SOA is echt niet om te lachen.
Kost je minstens 4 dagdelen om er vanaf te komen (doktersbezoek/bloedonderzoek in
ziekenhuis/uitslag/nacontrole)
Als je tenminste geen HIV hebt.
Dan ben je echt de lul.
10 tot 20 tabletten per dag met bijverschijnselen waar je nog veel zieker van wordt.
Dat wil je gewoon niet hebben.
En voor de dames onder ons : Nieuw vriendje, alleen met rubber om het piempje !
En voor de heren : Hou het schoon. Gebruik een condoom !

Ober3bier | 14-01-09 | 12:34

Zou Antibiotica ook helpen tegen de soa Paul de Leeuw?
Of hebben we daarvoor een meer drastische maatregel voor nodig?

langeleugenaar | 14-01-09 | 12:33

Hier zakt toch wat door het ijs, is nu niet direct een item om op je borst te slaan. Allemaal een tikkeltje flauw, vindt nivo *kuch* wat zakken en erg kinderachtig. Krijg een beetje de indruk dat GS in de veronderstelling is dat reaguurders AOW ers, WAO ers en halve debielen zijn met te veel vrije tijd, die overal op reaguren. Wat is VARA anders dan de belastingdienst, OM, SP, PvdA, NOS etc. etc. Men wordt door alles en iedereen die met subsidie of overheidsgeld werk belazert. M.a.w. je kan per dag 20 van dit soort polletjes maken, niet echt creatief, ondanks dat zijn er ook reaguurders die het leuk vinden, dat dan weer wel.

Dosina | 14-01-09 | 12:33

Neo-Cicero | 14-01-09 | 12:22 Iets met radio en amateurs.

Willianus Wortelus | 14-01-09 | 12:33

Voorbeelden van de achterbaksheid van de Vara:
Als rabbijn Evers bij Pauw en Witteman zegt dat het op youtube duidelijk te horen is wat er achter Van Bommel gescandeerd wordt, laten ze een ander filmpje zien dan degene waar het wel zeer duidleijk te horen is (let wel: ik geef hier geen oordeel ove de standpunten van Evers, maar over de Vara).
Bij de Jakhalzen in DWDD schoffeert de zgn. 'interviewer' Hero Brinkman (een democratisch gekozen volksvertegenwoordiger) met een vooringenomenheid waar je u tegen zegt. En zo zijn er nog wel legio voorbeelden te geven.

vmbo-plutser | 14-01-09 | 12:32

Genitaal!

Welgebekt | 14-01-09 | 12:31

Ik heb ook liever een ASO dan dat ik nog ooit naar de VARA zal kijken.

Jeklo | 14-01-09 | 12:28

WTF is de VARA?

Neo-Cicero | 14-01-09 | 12:22

'n vara is een soa:
VARA-syndroom: vaginale anale rampetamp aandoening

Rest In Privacy | 14-01-09 | 12:20

Is het waar dat je extra vatbaar bent voor een Vara na het drinken van rooibosthee?

DeSigaar | 14-01-09 | 12:20

Ik heb SOA voor over als straks Femke voorzitter van de VARA wordt!

predman | 14-01-09 | 12:19

Roelieboel | 14-01-09 | 12:15
Iets met een mongeaultje, pony en een rijtuigje?

T@ Riest | 14-01-09 | 12:18

Goh, de frustratie over het koekje van eigen deeg zit de redactie wel diep. Je kan niet eens meer manipuleren zonder tegengas. Waar gaat de wereld naar toe?

antizanic | 14-01-09 | 12:18

En nu klaar en weer met echt nieuws komen..

Doedel99 | 14-01-09 | 12:18

Tjeezus Prittt... Gedraag je eens volwassen, laat die VARA-lutsers toch met rust. Al deze aandacht verdienen ze niet.

stoutklein_kutkonijn | 14-01-09 | 12:17

Begint een beetje op een sekte te lijken hier. eigen kerk eerst.

nuckin*futs | 14-01-09 | 12:17

Nog een persbericht: iedereen, ja echt iedereen, 100% van de lezers van deze site wil PowNed. "Gewoon omdat het kan"....

jimbrowski | 14-01-09 | 12:15

Wat dat betreft is Adje bij Paul de Leeuw ook uitgemolken en heb ik wat dat betreft liever een Soa dan dat ik elke avond tijdens mijn bak chips Adje weer bij Paul de Leuuw zie.
Ook moet hij maar eens met iets nieuws komen, dat Mooi! weer de Leeuw is ook alweer antiek.

Roelieboel | 14-01-09 | 12:15

Je kan de resultaten ook zo bekijken: 60% van de reaguurders heeft nog nooit een SOA/SOA-test gehad.

DokterBlaat | 14-01-09 | 12:14

+1 voor hilarische berichtgeving
-1 voor iedereen die hier weer te serieus op in gaat.

Reinigingsbiatch | 14-01-09 | 12:14

kan ik deze uikomst opmaken dat SOA een goed onderwerp voor functioneel naakt op PowNet, ? bloedende open kutten met vraten en zo.

swen | 14-01-09 | 12:14

Kunnen jullie niet wat stijlvoller stijlloos zijn?

habbekuk | 14-01-09 | 12:13

Ik heb me net aangemeld bij powned. Ookal is het gezeur niet zo leuk, ik wil toch meedoen, aangezien het voor een kleine verandering zal zorgen. Ik wacht op de komende zuur samengetrokken gezichten van politiek correct nederland.

koreapassie | 14-01-09 | 12:12

Dit soort humor doet me denken aan een klein mannetje dat vroeger ook eens een omroep gestart is.

humper | 14-01-09 | 12:11

Breaking News : Kamervragen over TV-Moment van het Jaar
PVV - Plasterk

expogt hâgenejs | 14-01-09 | 12:11

@AC_Wesley | 14-01-09 | 12:08
Pauze's? Wat voor arbeider of scholier ben jij nou weer?

a_tomba | 14-01-09 | 12:10

Heren GS, als jullie op Nederland 3 terecht komen (wat de verwachting is), dan zullen jullie nog wel eens met de VARA moeten samenwerken. Dus ik weet niet of VARA-pesten zo verstandig is..

ramses snaptnie | 14-01-09 | 12:09

Wat Watcher zegt. Als dit het niveau wordt, laat dat Powned dan maar zitten.
Wel typisch een Pritt Stift topic.

niet voor de hond | 14-01-09 | 12:09

@donjon | 14-01-09 | 12:07
Die reclame is beter dan wat er eerder stond. Nl. ledenwerving van de .... Je raadt het al.

a_tomba | 14-01-09 | 12:09

Dit is toch makkelijk te beredeneren ? Een SOA, alhoewel zeer onprettig, is meestal goed te behandelen. VARA zal zul je nooit van af komen, maarja dat is misschien ook de reden dat als mijn tv aan staat ik alleen discovery kijk.

Anarki | 14-01-09 | 12:09

Verdomme, moet dit nou gepost worden rond de pauzes? klikte niet op de ''SOA'' link. Agh.

AC_Wesley | 14-01-09 | 12:08

LOL hij is weer heerlijk Pritt.

superjan | 14-01-09 | 12:08

Pfff, erg flauw en kinderachtig...

Watcher | 14-01-09 | 12:07

Heeft iemand jullie lolly afgepakt? Lijkt er wel op want dit zuigt.... niveau kleuterschool.

Toetie | 14-01-09 | 12:07

off topic:
Kan die ***reclame rechtonder niet verdwijnen.
Is zeer storend.
Omdat we inmiddels geconditioneerd zijn om te reageren op info die rechtsonder in beeld verschijnt (over oa. msn en virusscanners)
plaatsen ze daar bewust steeds een bewegende reclame-animatie .
De smiegten.....

.

Rest In Privacy | 14-01-09 | 12:07

@ Meneus | 14-01-09 | 12:01
u gaat des zondags drie maal daags naar de karruk ?

baba4oog | 14-01-09 | 12:07

Mmwrhahahahaaaaaaaa !! Schitterend Pritt !

I.K.Rus | 14-01-09 | 12:06

Ooit een SOA gehad. Was echt geen pretje. Antibiotica heeft de zaak helemaal opgelost.
Dan maar liever cabaret om te lachen. Echt ik meen het.
*Koopt een pallet condooms*

Ober3bier | 14-01-09 | 12:05

ComiC-Player | 14-01-09 | 11:51
hoezo normaal +1? Wat doe je hier?

a_tomba | 14-01-09 | 12:05

Kinderachtig maar tegen de Vara dus erg leuk had ik ook gezegt bij het feestelijk opblazen van het Vara gebouw.

veel vaak en vet | 14-01-09 | 12:05

Men is alvast met VARA begonnen (goed hoor!) maar is LLINK al gesloopt?

Mastermattie | 14-01-09 | 12:04

... krijg ineens enorme jeuk....

SteelyDan | 14-01-09 | 12:04

heerlijk ... "Dokter, heb ik een Vara?"

brdstck | 14-01-09 | 12:04

kan niet anders zeggen dat dit een erg zielige topic is,het niveau daalt hier erg snel....

bossy | 14-01-09 | 12:03

Sterker nog: wie heeft er liever geen soa van PATTY BRARD dan die #$^%^#vara

SchlaffeWaffetheGoth | 14-01-09 | 12:03

Dubbelop kan ook : een soa oplopen door Vera Keur te neuqen.

cram | 14-01-09 | 12:03

Ik dacht dat het ging over een Service Oriented Architecture..
Verkeerd onderzoek!

FaramirII | 14-01-09 | 12:01

GS is zelf niet in het onderzoek opgenomen?... mensen hebben liever de digitale katheter GS dan de papieren Volk en Vaderland... ook best logisch eigenlijk

DaDa San | 14-01-09 | 12:01

+1 Onderbroekenlol !

Brabants_import | 14-01-09 | 12:01

Tja, rancune .... lastige kwaal, beetje kinderachtig ook, vooral als het lang duurt...
Voorlopig heeft de VARA +100.000 leden en GS nog niets eens 19.000.
Dat steekt, nietwaar Pritt?
Overigens heb ik niets met de VARA, die mag van mij vandaag nog verdwijnen, net als de rest van televisieland, PO of commercieel...

Meneus | 14-01-09 | 12:01

LOL @ Persvoorlichting.

Barbatruuk! | 14-01-09 | 12:01

Ik dacht dat het marktonderzoeksbureau van GS www.geenpijl.nl/ heette?

broomstick | 14-01-09 | 12:00

ik weet zeker dat er meer mensen sterven door de vara dan door een clamydia

Van Gogh en Fortuyn zouden dan vast nog wel geleefd hebben

The_Challenger | 14-01-09 | 11:59

Hahaha! Ik schrok vanochtend al... ik dacht... ik zal toch geen Vara hebben!! Gelukkig was het maar een SOA!! :P

Rozerakker | 14-01-09 | 11:59

Mwhhooahahahahaa,LOL.Dokter, heb ik vara?Prachtig.Lekker ff lachen.

ViciousDick | 14-01-09 | 11:59

Sorry, maar aan mijn kut geen polonaise. Dan maar varara.

Rammstein | 14-01-09 | 11:58

Aha, de VARA moet dood van GS.

J.N. de Kabelpen | 14-01-09 | 11:58

mooi krantenbericht!
maak er maar meer van zulks

Little John | 14-01-09 | 11:57

Überlol !! Vara bashing +1

* nog eens aan zijn yoghurtbuks krabt.. *

backwords | 14-01-09 | 11:57

Kan ook iets zeggen over de mensen die stemmen op polls...

R.

blaat8899 | 14-01-09 | 11:57

@siske 11:51

Inderdaad, eerlijk is eerlijk, de VARA maakt ook aardige televisie............, alleen slaan ze soms de plank een beetje mos, en schieten ze wel eens door met "wij weten wel wat goed is voor de kijker"

brutus68 | 14-01-09 | 11:56

De VARA slopen, ontmantelen en begraven, daar kan ik alleen maar achter staan.

Sendis | 14-01-09 | 11:56

Sociologen werden pas echt voor een vraagteken geplaatst toen nader onderzoek uitwees dat een poll in de Varagids een gelijk uitkomst kende.

Nugget | 14-01-09 | 11:56

+1 voor gedegen onderzoek
-1 voor tijdstip (zo vlak voor lunch)

grote regelneger | 14-01-09 | 11:56

lol @ alt-tag

Harry Turtle | 14-01-09 | 11:56

Das dan wel erg klote.... verliezen van de Vara en na onderzoek blijkt ook nog dat de mensen een voorkeur geven aan een soa boven de vara... dan moet je toch wel echt klote voelen niet?

Joeper de poeper | 14-01-09 | 11:55

Ik bef nog liever een ongewassen SOA kraakster met brokken in der schaamhaar dan ook maar iets van de VARA te bekijken.

TietLikker | 14-01-09 | 11:54

TE flauw. Het gaat de verkeerde kant op met GS.

Jaap Knasterhuis | 14-01-09 | 11:54

Vaginale Afscheiding Ruikt Afschuwelijk?

narrow-minded ass | 14-01-09 | 11:54

Heb je gelijk een goede reden om geen "drama zonder boodschap" te hoeven brengen bij Powned. Dat is namelijk drie keer niks.

knutsel | 14-01-09 | 11:54

Arieh | 14-01-09 | 11:45
precies...

siske | 14-01-09 | 11:53

Jaja nu weten we het wel... Gezeik over de VARA begint een beetje triest te worden nu. Alles om een TV-Momentje. Nou die krijg je nog genoeg met POWNED.

Liroy | 14-01-09 | 11:53

Een SOA is vaak goed te behandelen, dit in tegenstelling tot de VARA.

knutsel | 14-01-09 | 11:52

Ik mag aannemen dat er nu nog een vakjury wordt samengesteld die op basis van de uitslag een definitieve keuze maakt?

Schoorsteenveger | 14-01-09 | 11:52

-weggejorist-

dekijkop | 14-01-09 | 11:52

Dhr.Avada | 14-01-09 | 11:50
Het is NIET tegen je verlies kunnen, VMBO-Ert.

E-play | 14-01-09 | 11:52

De gemiddelde Soa is makkelijk te genezen, de VARA daarentegen blijft terugkeren na elke denkbare rigoreuze handeling.

Vandaar liever een Soa dan de VARA.

Lord-Fearless | 14-01-09 | 11:52

Micailovich | 14-01-09 | 11:29
ben het met je eens!en trouwens de vara heeft best aardige tv vergeleken bij de rest van al die kut zenders op tv, van al mijn belasting gelden die over de balk worden gepleurd mag er best een beetje naar zembla, is dat wel zo etc....
alleen niet naar het tv moment van het jaar...

siske | 14-01-09 | 11:51

R.B.Scott | 14-01-09 | 11:49
Ze moet niet zeuren, vruchtbaarheid is al een godsgeschenk voor ex-kvk'tjes.

Bier-Sexueel | 14-01-09 | 11:51

Vara +1 normaal. -1 voor TV-moment v/h jaar
SOA -2, is echt geen pretje.

ComiC-Player | 14-01-09 | 11:51

ik vond het plezieriger een SOA op te lopen dan lid te worden van de VARA.

ODapperDapper | 14-01-09 | 11:50

hoog niveau hoor, geentegenjeverlieskunnenstijl

Dhr.Avada | 14-01-09 | 11:50

Doodeng.
Het beste vriendinnetje van mijn dochter zong vroeger bij Kinderen voor Kinderen,en heeft later een mongool gekregen...

R.B.Scott | 14-01-09 | 11:49

Kijk, als ik naar de VARA kijk en ik zie weer een grote promotie van de multiculturele samenleving of een ander programma wat verdacht veel lijkt op het partijprogramma van de Pvda, dan krijg ik vanzelf een druiper. Dus dan heb ik liever gelijk een druiper zonder dat linkse gelieg erbij.

ExtremeExtremist | 14-01-09 | 11:49

De VARA gaat nu een poll houden op haar eigen site, SOA of PowNed?
*met spanning op uitslag (niet door soa) wacht*

Bier-Sexueel | 14-01-09 | 11:48

Met geen van beiden ervaring en aangezien iedere weldenkende vent met zijn piemelotje denkt ben ik dus maar voor de vara gegaan.

Snorro | 14-01-09 | 11:48

ik dacht al dat het een soa moest wezen, die humorloze Beelen veroorzaakt altijd zo'n klamme jeuk aan de balzak

Johnny Hotrod | 14-01-09 | 11:48

Mag ik iedereen hierboven die Mike & Thomas leuk vinden ongezien een VARA toewensen? Wat een stomvervelend duo is dat.......

brutus68 | 14-01-09 | 11:48

Hmmm, dat zal de eerste uitslag van een onderzoek sinds jaren zijn waarvan ik de uitkomst kan onderschrijven .....

DannyV | 14-01-09 | 11:47

Wat een achterlijk onderzoek.
En dan die uitspraak :"Heb ik een VARA? ".

Als je nu toch een omroep stuk wilt maken neem dan de TROS.
Sla je 3 vliegen in 1 klap!
Oubolligste omroep weg en na 40 jaar "Blij dat ik in het water mag vallen " weg EN die incestplaag welke Volendam heet verdwenen.

denkhet wel | 14-01-09 | 11:47

@R.B.Scott | 14-01-09 | 11:41 : Nieuw hier of 15 jaar??? Man ik krijg spontaan een druipert van dit ontzettende wijvengezeik...

Joeper de poeper | 14-01-09 | 11:46

leden wel te verstaan ...

-db- | 14-01-09 | 11:45

Ik onderga nog liever een bukkake van 69 diklulstieren dan ook maar iets met de VARA te maken te hebben. Gadver zeg.

TietLikker | 14-01-09 | 11:45

Koppeling "Persvoorlichting" +1000

-db- | 14-01-09 | 11:45

R: Ik geloof dat de vara meer geestdodend is als een Soa
A: En daarbij is de vara gewoon meer besmettelijk!

ChasesCharm | 14-01-09 | 11:45

Behalve dan die ene blunder van het tv moment van het jaar vind ik de VARA best oke.
Niet alleen verzorgen ze veel cabaret (QI / mike en thomas/Oudejaarsconference enzovoort), daarnaast kijk ik dagelijks DWDD en Pauw en Witteman. Ik ben gewoon PRO Vara.
1 ding en direct een kudt omroep? ..

Arieh | 14-01-09 | 11:45

De VARA....... Mag ik ff kotsen op die groepje linkse geitenwollensokken. Vooral Paul de Leeuw en M van Nieuwkerk komen mij de strot uit.

Rest In Privacy | 14-01-09 | 11:44

haha pritt +1

De Jood | 14-01-09 | 11:43

..... zucht.... Nu in de praktijk... es kijken of jullie onderzoekje klopt.

Joeper de poeper | 14-01-09 | 11:43

Deze GS-jankbui duurt nu al 3 dagen.
Ik ken geen enkel wijf - met of zonder SOA - dat óók zo lang kan janken.

Multiflauwekulti | 14-01-09 | 11:43

Leuk, maar een beetje gezocht. Schoolkranthumor. Lache.

Gallisch | 14-01-09 | 11:42

Vara = Pown3d. Gewoon, omdat het kan!

Haraqiri | 14-01-09 | 11:42

Hilarisch!!!!

_Fly66_ | 14-01-09 | 11:42

Hoe het ook zij, met de uitslap van deze poll is in ieder geval niet gerommeld!
Ja.. tjesus.. en als je dan echt moet kiezen... met een paar pilletjes ben zo weer van die SOA af. Dat gaat met de VARA niet lukken.
Dan kiest ieder weldenkend mens toch voor een SOA als ze kiezen moeten..

vangodlos | 14-01-09 | 11:42

Anderzijds brengt de VARA De Mega Mike & Mega Thomas Show, Per Sekonde wijzer, Twee voor Twaalf en the Sopranos. Helemaal kudt zijn ze dus ook weer niet.

Bigi Bana Boy | 14-01-09 | 11:42

H E E R L I J K . . . . .
Ik zie de eerste 25.000 leden nu wel HEEL erg snel tegemoet!
Wat is DIT lachen..!

R.B.Scott | 14-01-09 | 11:41

goed gedaan ga zo verder slopen die hap

bullterrier | 14-01-09 | 11:41

@recessieloos
link..

ed.. | 14-01-09 | 11:41

V: waarom heb je voor SOA gestemd?

A:Gewoon, omdat het kan!

TijnZ | 14-01-09 | 11:40

Ik kwam gister bij de doktor, voelde me helemaal niet goed. Hij zegt je hebt gister de vara gekeken. Ik wist dat het niet waar was, dus meteen second opinion gevraagd. Was inderdaad gewoon pfeiffer, maar de schrik zat er wel goed in. Stel dat ik de vara had gekeken

nieuwslezert | 14-01-09 | 11:40

Zozo, pritt ageert tegen zijn oude werkgever.

huetter | 14-01-09 | 11:40

Ja he he bij een SOA heb je in ieder geval 1 keer genoten. Kan je van de VARA niet zeggen.

zooishettoch | 14-01-09 | 11:40

Wat een trieste berichtgeving weer van GS, leuk geschreven dat wel. Maar de kwaliteit van de VARA? Daar kan GSTV alleen maar van dromen.

aufbakanleitung | 14-01-09 | 11:39

Nou heb ik me al aangemeld en hoef ook geen bestaande omroepbode op te zeggen, maar kan Joris niet zo'n automatische opzeg/switchservice in elkaar knutselen, net als de telco's en de energieboeren dat doen?
Scheelt de Vara ook weer werk!

Bos Hout | 14-01-09 | 11:38

Liever Platjes dan Paul dus.

vliegende knorrepot | 14-01-09 | 11:38

LOLLL

unknownError | 14-01-09 | 11:38

Wat het bij een SOA is, is dat je even ervoor waarschijnlijk in een geile bui 1 of andere slet hebt aangedouwd zonder condoom. En dat valt te prijzen.

Porrello | 14-01-09 | 11:38

quadtuning | 14-01-09 | 11:32
Exact!

O is dat zo? | 14-01-09 | 11:37

Pus uit m'n lus of de okeeheid van Dolf Jansen? Kom maar op met die SOA!

John Muts | 14-01-09 | 11:37

Je zou maar in je onderbroek kijken en je ziet een Vera. Brrrr.

BarackOsama | 14-01-09 | 11:37

Mijn broer heeft ooit met een artikel in de Varagids gestaan. Zal hem a.s. vrijdag eens met deze poll confronteren.

recessieloos | 14-01-09 | 11:36

Whahaha Vara zeg maar vaarwel!

Firm36 | 14-01-09 | 11:36

Simpel.. Pwned!

DEAUD VEAUGELTJE | 14-01-09 | 11:36

lol! the VARA bashing continues!

Psycho-Labrat | 14-01-09 | 11:36

+1 voor deze actie.
+10 voor de opzeg-link
-10 voor de Vara

E-play | 14-01-09 | 11:35

Ik heb toch maar voor de VARA gekozen, beetje Youp van 't Hek en Hans Teeuwen op de televee heb ik liever dan wratten en zweren op de penis. Fleisch is trouwens ook bij DWDD en het tv-moment v/h jaar geweest, dus zonder VARA hadden we dat allemaal moeten missen, waarde reaguurderTs!

Bier-Sexueel | 14-01-09 | 11:34

niemand verbaast daarover dat er 41.7 % voor VARA waren, blijkbaar het grappige van de poll niet hebben gezien???

doehetlichtuit | 14-01-09 | 11:33

Tja een soa kan je behandelen de vara kan dodelijk( van verveling) zijn.

misswhateverdude | 14-01-09 | 11:33

Gezien het platform waar deze poll is gehouden valt me de score nog tegen.
.
De groei is er ook uit zie ik. Er komen niet echt veel leden meer bij bij PowNED. Ach de 50.000 zal wel worden gehaald, maar daarna moet je 150.000 halen. Succes!

O is dat zo? | 14-01-09 | 11:33

Wanneer komen er weer goede berichten op Geenstijl? De laatste tijd is het een en al onzin en zelfbevlekking.

quadtuning | 14-01-09 | 11:32

Nou ik ken iemand die ooit eens Vara heeft gehad, en ik kan je vertellen dat het zeker geen pretje is.

die ene van daarzo | 14-01-09 | 11:31

BHAHaha beetje kinderachtig.

BravoBAT | 14-01-09 | 11:31

Je kunt mij vertellen wat je wilt maar toen mijn eiqel een keer helemaal knalrood was, was het toch echt VARA hoor.

Bigi Bana Boy | 14-01-09 | 11:30

jemoetwat | 14-01-09 | 11:29
Eelt aan de binnenkant van je handen is geen SOA hoor....

MichieldeMuiter | 14-01-09 | 11:30

@ jemoetwat 11:29

liever enge pus aan mijn leuter dan Giel Beelen

bees-t- | 14-01-09 | 11:30

@Curse of the Scorpio | 14-01-09 | 11:27
En daar sluit ik me bij aan.

!wijZ | 14-01-09 | 11:30

guerilla's.............

Grisha Eisenov | 14-01-09 | 11:30

Ik geef ze groot gelijk..

quintyn | 14-01-09 | 11:30

Beste mensen van GS, dit is belachelijk! De VARA heeft jullie allicht een flinke loer gedraait bij het TV-moment-van-het-jaar-2008. Maar de keuze SOA of VARA?! Een beetje intelligentie mag toch wel behouden blijven.

Micailovich | 14-01-09 | 11:29

Kans dat het grootste deel van de reaguurders nog nooit seks heeft gehad en laat staan daar iets aan over heeft gehouden.
SOA's zijn echt minder leuk dan Nieuwkerk en Beelen.

jemoetwat | 14-01-09 | 11:29

Kwam laatst nog een meisje tegen met een Jack Spijkermannetje, maar bleek gewoon cellulitus te zijn.

Lying Dutchman | 14-01-09 | 11:29

Haha, heerlijk die link naar de opzegsite..:) +1

Koalabeer | 14-01-09 | 11:28

** Vraagt zich af of de negen sexscharrels die hij de afgelopen tijd had ook liever hadden dat hij een VARA had **

Gh@nsOl | 14-01-09 | 11:28

SOA -1
Vara -2

Curse of the Scorpio | 14-01-09 | 11:27

Zeg 'ns Aaaaaaaaa.

rugridder | 14-01-09 | 11:27

SOA -1
VARA -1

rearuutger | 14-01-09 | 11:27

Hahahaha eindelijk weer s lachen hier...

TheInfamousDodger | 14-01-09 | 11:26

"De SOA regeert".......

MichieldeMuiter | 14-01-09 | 11:26

JAAA SOAAS!

lenniepennie | 14-01-09 | 11:24

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland