Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Nico de camper-pedo is BOOS

nidodepedo.pngVerrek, Nico 'wind langs je onderkant' Mul laat wederom van zich horen. Meneer de jonge meisjes hulpverlenert blijkt niet alleen aan skype en msn te doen, hij beheerst ook de kunst van de klaagmail in twee kleuren. En wat wil Nico met ons delen? Het taboe op een erectie op het naturistenstrand? De vrouwelijke fascinatie voor brommers? Neen. Nico wil dat wij ons eerdere berichtje over hem VERWIJDEREN. De bewering dat hij een geflipte pedofiel is die opgesloten dient te worden is namelijk 'zeer smadelijk en lasterlijk' aldus Nico. Hij heeft de seks met het fictieve msn-meisje dat eigenlijk Alberto heette namelijk keihard geweigerd. Of tenminste, dat was hij van plan. Ofzo. Ok, hij zat met zijn blote piemel voor de webcam, maar dat komt omdat Alberto hem niet als hulpverlener maar als privé persoon benaderde. En dan mag het. Ook als je als nickname 'hulpverlener' hebt trouwens. Bovendien is Nico al 14 jaar lang een zeer gerespecteerd juridisch adviseur, en vallen negatieve berichten over hem dus gewoon onder het kopje 'riooljournalistiek'. Nou Nico Mul, dat je een freak bent die uit zijn nek lult heeft iedereen gisteren al kunnen zien, maar toch leuk dat je dat beeld vandaag nog even bevestigt. Ga zo door zouden we zeggen, het zal de reputatie die je de afgelopen 14 jaar zo zorgvuldig hebt opgebouwd zeker ten goede komen. Doei!

Reaguursels

Inloggen

dat hij zich maar schaamt voor zijn daden

xandero | 08-01-09 | 18:44

Maak me toch wel een beetje zorgen. Al die gekken die hem direct willen stenigen. Vraag me af of Alberto geen trauma er aan over houdt als nico door een moslimextremist wordt gestenigd en door de straten wordt getrokken aan een trekhaak.

Makkelijk | 08-01-09 | 11:52

@Buur de man | 07-01-09 | 23:18
Klopd. En van dat soort überplebs verwacht je dus ook iets minder taalvouten!
Prof. Dr. Ir. de Vries, Advokaad <-- en nu onder de indruk raken en bibberen!

Chipdude | 07-01-09 | 23:44

Drs. Betekend toch dat je een universitaire opleiding hebt gedaan?
Of ben ik nou gek? En arts betekend gewoon dat je arts bent..
Die kerel is hoe dan ook een vies oud mannetje.

Buur de man | 07-01-09 | 23:18

Hobbelde zijn camper toen hij aan het typen was ?

waiter | 07-01-09 | 22:46

herstel,

hij is vanmorgen gearresteerd

mams | 07-01-09 | 20:05

nico is vanavond gearresteerd

halelujah

jullie tienerdochters zijn weer even veilig.

mams | 07-01-09 | 20:02

die nico wordt er bijna sentimenteel van. Die goeie man aangetast in zijn persoon en in zijn waardigheid nu iedereen weet wie hij werkelijk is...

Tsja Niko als je je met dergelijke zaken wenst bezig te houden moet je ook openstaan voor de lekkere celnegert die op je af gaat komen.

Succes!

harreman | 07-01-09 | 16:18

Een arts die tevens juridisch adviseur stelt te zijn, en die bovendien ook nog eens geen 3 woorden Nederlands zonder schrijffouten kan produceren? PROEST!

semper penis | 07-01-09 | 12:14

Yep, vroege vogel die Nico..

hanzebal | 07-01-09 | 11:51

-weggejorist-

ofjepoepenmoet | 07-01-09 | 11:04

Volgens mij heeft ie in z'n filmpje aangegeven dat hij niet meer de functie van arts heeft, waarom gebruikt hij die dan nog? Mag dat wel?

remmuh | 07-01-09 | 10:22

Euh, de mail is een HOAX???
Laatste zin geeft het een beetje weg.

Booka | 07-01-09 | 09:29

-weggejorist-

RientjevdAersmade | 07-01-09 | 03:00

Sinds wanneer schrijf je ''bevestigt'' met een ''t'' in plaats van een ''d'', Mutsaerts?

nick-name | 06-01-09 | 23:48

Sorry jonges, he he he, m'n nichtje heeft weer es ongevraagd gebruik gemaakt van m'n account. Niks aan 't handje, klein jong pubertje, streekjes weet je wel, geintje van d'r weetjewel. Verder geen waarde hechten aan d'r woordjes. Niet an d'r woordjes ok? Dat niet.

Naschrift | 06-01-09 | 23:29

Tsjonge, lijkt wel een heksenjacht tegen deze vriendelijke lieflachende oom. Mijn oom zegt altijd: "Seks is heel normaal bij mensen die elkaar aardig vinden", dus hou nou es op ome Nico te treiteren ja? En nou lief zijn voor elkaar en ome Nio ja?
Groetjes,
Josje

Naschrift | 06-01-09 | 23:25

oke, ik gooi me ook nog maar eens even tussen de discussie. Zoals ik al eerder aangaf heb ik zelf ook te maken gehad met nico mul. En ik weet ook e.e.a. Ik wist niet zeker of het nut zou hebben dit te melden bij de politie, maar ik heb vanavond de telefoon gepakt en een belletje naar de politie gepleegd. De agenten waren erg blij met wat ik te melden had. Ik geloof dus niet dat wanneer nico zelf aangifte zou doen, of gedaan zou hebben dat ze hem serieus nemen.
Al zijn uitlatingen zoals ze wilde het zelf, en ik wist dat ik te maken had met alberto zijn waarschijnlijk gewoon de laatste stuiptrekkingen omdat hij weet dat t een aflopende zaak is. Volgens zijn dochter vind hij het heel erg dat iedereen zijn prive gegevens heeft. Dat is zijn eigen schuld. Hij is immers de gene die op bijna elke site over jeugdzorg zijn contact gegevens plaatste.
Hij heeft zichzelf op een hoge sokkel geplaatst, maar je weet wat ze zeggen; hoe hoger ze zijn hoe harder ze vallen. en wat krijg je dan een dikke bult door je eigen schuld. en dan heb ik t niet over de bult die hij in zn zwarte slip had.
YAK...

mams | 06-01-09 | 23:23

Doe leren typen, en geen flauwe kutopmerkingen maken over dat het 'geen stijl' is, je bent niet de eerste, *heleergegezwelziekte*pedo.

Maserati | 06-01-09 | 22:55

Komt goed uit dat ik dit topic lees...... doet me denken.... ik moest nog een brommer kopen.

OneandOnly | 06-01-09 | 22:51

mooie pica! en mailen naar die aap... ;-)

markuitarnhem | 06-01-09 | 22:46

Het moet al ene ruigen hond wezen die twee nesten warm houden kan.

McGhanees | 06-01-09 | 22:15

Nico Mul, hij zat letterlijk voor lul.

joopata | 06-01-09 | 21:50

*Mompelt verder nog iets over GS, geschoren en stilzitten*

Dr.Zeldenrust | 06-01-09 | 21:48

Edit, ben het wel met je eensch als het gaat over de strafbaarheid, althans juist het ontbreken daarvan, van het handelen van deze engnek. Hij blijft echter wel verliezer, omdat hij toch wel publiekelijk aan de schandpaal is genageld. En dat volkomen terecht overigens.

Dr.Zeldenrust | 06-01-09 | 21:47

typen op een volgekwakt toetsenbord is niet de sterkste kant van deze drs. Pedo

Geile Markeerstift | 06-01-09 | 20:24

@Twansel75 | 06-01-09 | 19:20
Ik doe maar wat analyse op basis van hetgeen openbaar is. Ik hoef niet per sé gelijk te hebben, maar de kans dat ik het bij het rechte eind heb is ook aanwezig. Ben geen jurist, maar als oud-opsporingsambtenaar heb ik wel veel met deze juridische bijltjes gehakt in het verleden. Denk dat het absoluut voorstelbaar is dat hij door het handelen van Alberto Stegeman en zijn redactie ermee weg kan komen. En dat is dus de kern van mijn bezwaar tegen dit soort journalistiek, want als maatschappij schieten we er in mijn ogen geen reedt mee op. Zeker als er niemand aangifte heeft gedaan, want dan is het sowieso uitgesloten dat hij wordt veroordeeld en is de kans levensgroot dat degene die hem schandpalen wel een veroordeling krijgen en tot rectificatie en schadevergoeding gedwongen worden. Per saldo zijn er dan alleen maar verliezers, op de Mul na. Zie bijvoorbeeld de zaak van Maurice de Hond tegen de 'klusjesman'. De Hond is uiteindelijk wegens smaadschrift veroordeeld.

-edit | 06-01-09 | 19:32

henkie jwt | 06-01-09 | 18:00

En ? Al contact gehad met Nico ? Ik kan niet wachten met welk complottheorie hij nu komt.

Twansel75 | 06-01-09 | 19:22

Voor een drs. en arts is z'n Nederlandse grammatica en spelling belabberd slecht.

Kartoffels | 06-01-09 | 19:22

-edit | 06-01-09 | 17:52

Mja, als je het zo schetst blijft er weinig over om hem via de rechter te veroordelen.

Twansel75 | 06-01-09 | 19:20

Ik heb die smerige lamlul eens aan de telefoon gehad omdat hij door de ex van mijn toenmalige vriendin was vooruitgeschoven als bemiddelaar voor hun kind. Hij stuurde toen een brief waarin hij hoog van de toren blies over zijn 'expertise'.
Natuurlijk wilde ik hem wel even aan de tand voelen over zijn deskundigheid.
Nou lul je zulke simpele zielen eenvoudig klem dus al gauw ging hij uit zijn dak en hing hij op. Heerlijk! Beetje kansloos natuurlijk dat die ex daarmee in zee ging, maar mijn toenmalige vriendin wist gelukkig beter.

JasonX | 06-01-09 | 19:10

Datk rijg je me tdat ejaculerenm acht er je pc, danb lijvenm je toesten smos plakkkken

fender05 | 06-01-09 | 18:36

Hij ziet het allemaal niet zo blijkt steeds weer.

Vitayalin | 06-01-09 | 18:34

Achja, hij zal in de nabije toekomst zijn spatie wat vaker moeten gebruiken...

Van 'therapist' naar 'the rapist'.

Niet van mijn hand maar hier paste hij wel.

Het is goed dat GeenStijl de zoekspot op zulke types richt, zo zal er wat sneller duidelijk worden of hij boter op z'n hoofd heeft!

Wotse | 06-01-09 | 18:33

Sluit de lutser op in zijn camper en laat hem er niet meer uit...

Telegonus | 06-01-09 | 18:32

Probeer alleen maar in contact te komen met mijn 14-jarige dochter, Nico. Probeer het alleen maar.
Make my day......

pennestront | 06-01-09 | 18:21

Twansel: Volgens Nico wel.....
Als hij na Wie is de Chef? nog niet gereageerd heeft zal ik nog even bellen. Dit schiet niet op...

henkie jwt | 06-01-09 | 18:00

@Twansel75 | 06-01-09 | 17:39
Denk dat hij inmiddels ons wel duidelijk heeft gemaakt de publiciteit niet te schuwen. En je minderjarig voordoen om een ander uit te lokken tot sex met een minderjarige, is weldegelijk een strafbare uitlokking. Je doet je immers opzettelijk voor als minderjarige om aan te tonen dat hij niet vies is van sex met deze groep. Art 47 WvS zegt daarover:

2°.
zij die door giften, beloften, misbruik van gezag, geweld, bedreiging, of misleiding of door het verschaffen van gelegenheid, middelen of inlichtingen het feit opzettelijk uitlokken.
2
Ten aanzien van laatsten komen alleen die handelingen in aanmerking die zij opzettelijk hebben uitgelokt, benevens hun gevolgen.

Lijkt mij in alle opzichten van toepassing.
Het laat wel onverlet dat Nico dacht te maken te hebben met een minderjarige, maar op sex heb ik hem niet kunnen betrappen in hetgeen ik gezien heb. De vraag is of hij dader is. Vast staat dat hij geen daadwerkelijke sex heeft gehad met een minderjarige en dat zou A.S. ook nooit kunnen bewijzen, tenzij hij een minderjarige op hem af had gestuurd. Daar moet ik al helemaal niet aan denken, zeg! Blijft over een poging. Art 45 WvS zegt (o.a.) hierover:

1
Poging tot misdrijf is strafbaar, wanneer het voornemen van de dader zich door een begin van uitvoering heeft geopenbaard.

Om strafbare sex met minderjarigen te hebben, zal er dus op zijn minst een minderjarige bij betrokken moeten zijn, ook bij een poging. Dus dat heeft m.i. ook weinig kans van slagen voor een rechter.

Houden we over een walgelijke gedachtengang, maar of dat voldoende is om hem te kunnen straffen...

-edit | 06-01-09 | 17:52

henkie jwt | 06-01-09 | 17:49

Dus..... een groter complot dan 9/11 en Kennedy ? Was het een inside-job ? Ik wacht met spanning af !

Twansel75 | 06-01-09 | 17:52

Twansel: Een discussie, interactie. Nico heeft bergen bewijs... Hij vertelde ook aan de telefoon dat er personen kinderporno op zijn laptop hebben gezet (en dat er nog enkele strafbare feiten tegenover hem zijn gepleegd). Als zijn verhaal klopt en de halve wereld hem een Loer probeert te draaien, kan het nog interessant worden toch?

henkie jwt | 06-01-09 | 17:49

@ Boswortelen | 06-01-09 | 16:59

Voor dit specifieke geval heb je helaas gelijk. Maar ik ga niet geloven dat dit de enige keer was.

Die trand die hij wil schetsen van normaal help ik mensen altijd zo goed maar toevallig deze ene keer dacht ik, goh laat ik mijn lid eens uit mijn broek halen het over natte vagina's hebben en kijken of ze na een naakt intake gesprek ook nog een paar nachtjes wil blijven.

Ja hoor lieg maar gewoon tegen je ouders dan zal ome Nico je opgedrongen, (want slachoffer misbruik), sexuele vaardigheden nog wel even bijspijkeren.

Nee dit is echt niet een op zichzelf staand geval. Meneer heeft al twee aanklachten, waarvan in ieder geval 1 rechtszaak, achter de rug.

NICO ZOEK HULP !

iatocaun | 06-01-09 | 17:47

@mams | 06-01-09 | 17:23
In het kader van 'niet geschoten, altijd mis, kan het geen kwaad. Op basis van jouw getuigenis zou men zijn PC aan een forensisch onderzoek kunnen onderwerpen en ook al heeft ie ze verwijderd: als ze er hebben gestaan wordt het wel gevonden. Daar zijn inmiddels juridisch zeer goede methoden voor. Dus ik zeg: yep. Altijd even gaan babbelen met die blauwe jongens/meisjes.

-edit | 06-01-09 | 17:41

-edit | 06-01-09 | 17:31

Helaas moet ik je daarin gelijk geven. Al verwacht ik eerlijk gezegd niet dat hij de gang naar de rechter gaat maken, want dan komt hij nogmaals in de publiciteit. Dan zal hij dus heel sterk in zijn bewijslast moeten staan, want ik ga ervan uit dat hij niet nog een keer de strontkar over zich heen wil krijgen. Let wel, het gaat er dus om dat Nico beweert dat hij erin gelokt is dat hij sex wilde met een minderjarige, terwijl uit de chat moet blijken dat zij degene was die het initiatief nam. Dat dit een meerderjarige journaliste was doet niets af aan het feit, Nico dacht namelijk dat het een minderjarige was. Je anders voordoen, of jonger voordoen dan je bent op een chat is namelijk niet strafbaar. En ja, je hebt 100% gelijk als je zegt dat het slimmer was geweest als professionals hier mee aan de slag waren geweest.......

Twansel75 | 06-01-09 | 17:39

Dat deze man een titel op zak heeft en dus afgestudeerd is aan een universitaire opleiding dat wil ik met zijn spelfouten even terzijden laten. Maar brrr... dergelijk gedrag vertonen aan een 'meisje van 14' waarbij het geslachtsdeel te zien is. Hoe hou je het voor mogelijk. Maar dat terzijden, ik hoop dat in de gedane chatsessies duidelijk naar voren is gekomen wat hij van plan was met het meisje. Zodat deze pipo genaamd Nico een goed passende straf zich tegemoed kan komen te zien. Ik zal het verdere bewijs (bijvoorbeeld de gehele chatsessie) wel willen lezen, om te kunnen aanschouwen wat er nu eigenlijk exact is gezegd. Zodat ik en hiermee iedereen zelf kunnen lezen of de eerste uitlokking van hem of van de journalist uitkwamen. De beelden van hem hoef ik hier niet bij te zien, bah bah... dan lees ik nog liever de datingsadvertenties van de Nederlandse gedetineerden een keer serieus door. Maarja, Nico, één ding is zeker, voor jou geen gelukkig 2009, naja, in ieder geval geen succesvol 2009! En denk maar zo Nico, een meisje van 14 kan nog zoveel lokken, je kunt er geen ene ruk mee... naja een ruk is misschien nog wel het meeste wat je ermee kunt... Trek niet te hard jongen, hij zit maar aan één kant vast!

moniquejuh | 06-01-09 | 17:35

@mams | 06-01-09 | 17:26
Daar kan ik mij alles bij voorstellen.

-edit | 06-01-09 | 17:32

@Twansel75 | 06-01-09 | 17:24
Tsja, ik heb ook geen enkel bewijs gezien van sex met een minderjarige. Blijkt ook niet uit de uitzending. Er was in feite ook geen enkele sprake van een minderjarige, maar van een volwassene die zich voordeed als. Zie daar de uitlokking. Ben bang dat dit juridisch allemaal niet zo helder is als het lijkt. En dat had best anders gekund wanneer professionals, die weten wat ze doen, zich met deze zaak hadden bezig gehouden. Veel effectiever. Ik zal er niet raar van op kijken als de Mul voor de rechter aan alle kanten gelijk krijgt. En da's dan niet zijn verdienste of een hiaat in de wet. Maar omdat er 'journalisten' zijn die omwille van de kijkcijfers sensatie-tv willen maken.

-edit | 06-01-09 | 17:31

@mams

Heeft weinig zin..

Het in je bezit hebben van kinderporno is uiteraard strafbaar, maar ik denk dat die plaatjes inmiddels wel zijn verwijderd. Het kan natuurlijk nooit kwaad om je verhaal te doen bij de politie. Kan voor hen weer aanknopingspunten bieden bij eventuele andere aangiftes.

Boswortelen | 06-01-09 | 17:27

@ edit

klopt hij heeft in een skype gesprek met mij gezegt dat hij benaderd was door alberto. Alleen zei hij tegen mij dat hij had afgesproken in een bibliotheek zodat ze daar seks zouden kunnen hebben, en zo had hij nog meer dingen anders tegen mij verteld dan er in de uitzending te zien waren. ik vertrouw hem echt niet meer.

mams | 06-01-09 | 17:26

-edit | 06-01-09 | 17:12

Neej, dat ben ik met je eens, maar zoals ik al eerder zei, ben daar niet echt de persoon voor... Zulke types zullen nooit en te nimmer meer iets constructiefs toevoegen aan de maatschappij. Dus mijn oerinstinct zegt: net als de boze wolf, opensnijden, baksteentjes erin en over de brug duwen....

Boswortelen | 06-01-09 | 17:19
Ooow, owke dan... naja iedereen kent zijn gezicht nu, zeker omdat de doelgroep van GS ook zijn doelgroep is (12-15 jaar) ;)

eno4 | 06-01-09 | 17:26

@eno4 | 06-01-09 | 17:20
Ja, maar da's ook strafbaar volgens art 47 WvS. In mijn optiek dienen mensen die criminelen oppakken/ontmaskeren zich minimaal zelf aan de wet te houden. Want als ze dat niet doen zijn ze sec gezien eveneens crimineel. Daarnaast zal het niet helpen om daders veroordeeld te krijgen. Integendeel. Ik zie het nut er niet van in.

-edit | 06-01-09 | 17:26

-edit | 06-01-09 | 17:18

In dat opzicht heb je gelijk, alleen gaat het Nico om de uitlokking tot sex met een minderjarige, wat hij ten stelligste ontkent. Daar schijnt hij dus bewijs van te hebben, dat de journaliste als eerste begon over sex (binnen het uur, volgens eigen zeggen), en dat zij degene was die 'wilde sex' wilde hebben, en dat hij geweigerd heeft en het meiske doorverwezen heeft naar een psycholoog. Dat bewijs van uitlokking moet ook vastgelegd zijn op de chats, en dat bewijs willen 'we' dan ook graag zien.

Twansel75 | 06-01-09 | 17:24

Er is ooit iemand geweest die mij vertelde (via het skype adres van nico) dat ze kinderporno op zijn pc hebben gezien.
Ik heb hem met deze beschuldiging geconfronteerd en hij zei dat hij wel eens , zoals hij dat zelf noemde, grappige plaatjes kreeg via de mail van 'vrienden'. Hij zei ook dat hij nooit zijn pc schoonmaakt en dat daarom die plaatjes er nog opstonden. Ik heb er toen niet zo over nagedacht, maar nu? Ik krijg bij alle dingen die hij toen deed en zei een rare bijsmaak...

En als er iemand is die nu tegen me zegt dat ik daar wel mee naar de politie kan gaan dan doe ik dat zonder schroom. Maar dan moet ik wel zeker weten dat dat nut heeft.

mams | 06-01-09 | 17:23

-edit | 06-01-09 | 17:18
Ja, gelokt om zijn ware aard naar boven te halen...

eno4 | 06-01-09 | 17:20

@eno4

Tuurlijk ben ik met je eens. Had het ook alleen over dit geval.... De sessie met alberto, daarvoor is hij nu wel genoeg gestraft. Als hij nog andere ranzige praktijken er op na houdt, waarbij kinderen écht misbruikt/benadeeld worden door hem, dan moet hij daar natuurlijk keihard voor worden aangepakt.... Wat mij betreft castreren...

Boswortelen | 06-01-09 | 17:19

@Twansel75 | 06-01-09 | 17:13
Hij was voor de uitzending al naar de pliesie gegaan, volgens eigen zeggen. Dat hij gelokt is, is trouwens wel duidelijk uit het programma zelf, dus dat hoeft hij niet meer aan te tonen. Het was immers een journaliste die zich voordeed als 14-jarige. Dus dat is wel helder.

-edit | 06-01-09 | 17:18

henkie jwt | 06-01-09 | 16:41

Eerlijke kans in een discussie ? Ik denk dat het hem meer zal helpen als hij eens met harde bewijzen komt dat hij onschuldig is. En ja, dat is misschien de omgekeerde wereld, maar hij heeft momenteel alle schijn tegen zich, en daarbij roept hij dat hij al vrij snel wist dat het Alberto was, en dat kan bewijzen. En als hij inderdaad gelokt is, dan MOET hij daar dan ook de bewijzen van hebben, anders maakt HIJ zich juist schuldig aan laster. Ik vrees echter dat hij werkelijk NIETS heeft wat zijn onschuld zal bepleiten, anders had hij dat allang laten zien, en komt hij niet met bijvoorbeeld het verweer dat BJZ erachter zit, wat niet aantoonbaar is. Hij heeft zichzelf dus in een wel heel lastig parket gebracht door te gaan roepen dat hij onschuldig is, en daarvoor de bewijzen heeft om het aan te tonen. Zijn pleidooi op zijn Hyves was dan ook waarschijnlijk alleen bedoeld voor diegene die op zijn Hyves komen, maar is dus ook opgepikt door de weblogs en de Televaag. Hier had hij geen rekening mee gehouden, en hij mag dus nu de beroemde gifbeker leegdrinken. Ook het feit dat hij vandaag (!) pas naar de politie gaat, geeft te kennen, als hij al uberhaupt gaat.......

Twansel75 | 06-01-09 | 17:13

@eno4 | 06-01-09 | 16:42
Ik heb wel bij justitie gewerkt, maar nooit bij de zedenpolitie, omdat ik het ook erg lastig vind om dergelijke types aan een fair verhoor te onderwerpen. Heb altijd een grote bewondering voor de lui die dat wel kunnen. Is echt een vak op zich. Vandaar ook dat ik wat moeite heb met dit soort journalistiek van 'fatsoenlijk Nederland'. Iemand beschuldigen en helemaal kapoedt maken kan iedereen. Op zoek naar de waarheid en zelfs verdachten van walgelijkheden zonder vooroordelen benaderen om achter de waarheid te komen is een ambt dat slechts weinigen kunnen. Maar die lui wel heel erg nodig in een rechtstaat, denk ik.

-edit | 06-01-09 | 17:12

Maargoed ik denk dat hij inmiddels al genoeg gestraft is door Geenstijl en Alberto....

Boswortelen | 06-01-09 | 16:59

Was het eens met je verhaal, maar dit zinnetje deed het hem. Haal je hoofd eens uit je reedt, slimbo. Stel je voor, het is je kind? Zeg je dan ook, ooooooooooow hij staat op GS en is een keer op de kijkdoos geweest, het is genoeg zo,,,,

Neej, lutser, tuurlijk niet,

eno4 | 06-01-09 | 17:11

-weggejorist-

Gunba | 06-01-09 | 17:08

@henkie jwt | 06-01-09 | 16:41
Ach, je hebt mensen met een enorme plaat voor het hoofd. Of zijn zelf zo overtuigd van hun eigen gelijk, dat ze dit uiteindelijk weinig deert. Weet niet of de Mul zo'n type is. Ik ken hem niet. Denk ook dat in puur juridisch opzicht Boswortelen | 06-01-09 | 16:59 een punt heeft.

-edit | 06-01-09 | 17:08

-weggejorist-

Gunba | 06-01-09 | 17:07

@mams | 06-01-09 | 16:43
Hmm... Als hij geen wetten heeft overtreden -in jouw geval dan- dan valt hem sec gezien ook niet veel te verwijten. Begrijp me niet verkeerd: ik neem het niet voor hem op, maar ik probeer even de feiten op een rijtje te zetten. Ik kan mij goed voorstellen dat je na het zien van de uitzending iets anders bent gaan denken over de man. Zeker. Het punt is: als niemand aangifte doet tegen de man, zal ook nooit duidelijk worden of deze figuur de walgelijke figuur is als wordt voorgesteld. En dus nooit een al dan niet verdiende straf krijgen. Ik ben kritisch genoeg om iemand niet alleen op basis van een programma van Alberto Stegeman, die al eerder is veroordeeld vanwege het gebruik van ongeoorloofde praktijken, te veroordelen. Dan wil ik meer weten van de zaak. Overigens riekt deze zaak niet echt fris en kan ik op basis van hetgeen ik gezien heb gevoelens van walging niet onderdrukken. Dat gezegd hebbende, vind ik dat iedereen recht heeft op een eerlijke rechtsgang. Ook vermeende viespeuken.

-edit | 06-01-09 | 17:05

Strafbaar is Nico in dit geval niet. Althans, niet op basis van art. 249 of 250 Sr.

De chatsessie vond immers plaats met een meerderjarig persoon. Daarom is het 'slachtoffer' een absoluut ondeugdelijk object zoals juristen dat noemen. In het Nederlands strafrecht is de dader dan niet strafbaar.

Dat is ongeveer hetzelfde als iemand met de bedoeling om een ander te doden, met een pistool op die ander schiet, terwijl die ander al is overleden. Ook dit is niet strafbaar als moord of doodslag.

Onze 'arts Mul' is dus ook niet strafbaar hier. Bovendien is er nog geen sprake van een poging naar mijn mening.

Maargoed ik denk dat hij inmiddels al genoeg gestraft is door Geenstijl en Alberto....

Boswortelen | 06-01-09 | 16:59

@-edit

nee, ik heb geen aangifte tegen hem gedaan. Ik denk ook niet dat dat veel nut heeft want hij heeft bij ons geen wetten overtreden. Het enige wat hij gedaan heeft is er voor zorgen dat ik nu niemand meer kan vertrowen.
Als ik zou weten dat t zin heeft om naar de politie te stappen zou ik dat zeker doen. Er lopen al genoeg mafkezen rond in deze maatschappij. En daar is meneer mul die claimt juridisch onderlegd te zijn er zeker 1 van.

Ik hoop alleen dat hij toen hij jaren geleden nog werkte als arts niet al te veel kinderen heeft behandeld. Hij is gestopt met het werken als arts omdat hij overspannen was. Ik zou er ook overspannen van worden als ik als pedofiel kleine kinderen zou mogen onderzoeken....

Ik hoop dat deze man krijgt wat hem toekomt. En daarmee bedoel ik dat justitie ons niet telleur stelt.

mams | 06-01-09 | 16:43

Uhem, zag toch wel degelijk een shot op zijn edele delen met de webcam, alleen daar heeft meneer geen uitleg voor, Hij wou gewoon keiharde neuqsex met een 14 jarig meisje, niks aan te recht te praten

p0wning | 06-01-09 | 16:43

-edit | 06-01-09 | 16:35

Mee eens, hij verdient een eerlijke discussie. Ben daar met deze types niet zo sterk in, daarom zit ìk ook niet bij justitie. Maar zo'n persoon is gewoon überfout, zal de rest van zijn leven een gevaar voor de samenleving blijven. Heb een dochter, en zou mezelf een stuk beter voelen als zulke gasten gewoon weg zijn. Want deze figuren stoppen niet... ze worden hooguit niet meer gepakt...

eno4 | 06-01-09 | 16:42

-edit: Het is gewoon enorm sneu voor hem(ongeacht hij schuldig is of niet). In tegenstelling tot jou, denk ik dat Nico nooit meer van het leven zal kunnen genieten zoals wij doen. Om niet afhankelijk te zijn van vage media en de man een 'eerlijke' kans te geven, kunnen we misschien een chat sessie organiseren.
De vraag is dan alleen of ik scheurbuik krijg van zijn leugens, of dat ik toch ga twijfelen. Het laatste kan ik me alleen niet voorstellen...

Ik neem nog een kopje

henkie jwt | 06-01-09 | 16:41

*zwaait ook even naar Nico de camper-pedo.
Ik heb al een plaatsje gereserveerd voor je, Lekker dicht bij het vuur!

Beëlzebul | 06-01-09 | 16:40

-weggejorist-

hoe ironisch | 06-01-09 | 16:39

@henkie jwt | 06-01-09 | 16:32
'k zou niet weten waarom hij in het kader van de waarheidsvinding geen eerlijke discussie zou verdienen. Het is heel makkelijk om iemand te beschuldigen, maar er achter komen hoe het hele verhaal nu werkelijk in elkaar steekt, kost veel meer moeite. En tunnelvisie helpt niet als je achter de waarheid wilt komen. Dus hulde voor jouw opstelling!

-edit | 06-01-09 | 16:35

Twansel75: Vergeet je bontkraag niet. Het vriest...

En wat Nico betreft. Misschien verdient hij wel een eerlijke discussie..
Voorlopig heb ik nogsteeds het beeld van een verknipte kinderlokker die in zijn eigen leugens is gaan geloven...

henkie jwt | 06-01-09 | 16:32

Mensen zoals deze Nico hebben niks toe te voegen aan deze maatschappij. Niet nu, niet over 10 jaar, nooit, never. Eigenlijk zouden deze personen gewoon verwijderd moeten worden, gewoon weg. En niet weg in de zin van over de landgrenzen of in de nor, maar echt weg. Tuintje op zijn buik, of de fik erin. Of naast Natalee in de zee... kotsmisselijk van dit soort gasten, ze weten dondersgoed wat ze aanrichten.
Voor de goede orde, dat is wat ik vind, wat ik hoop, voordat ik dalijk een ip-ban heb,,,,

eno4 | 06-01-09 | 16:30

henkie jwt | 06-01-09 | 16:24

Ik laat me graag prettig verrassen ! Oh, en wel een kopje overlaten voor Nico, of gaat hij toch weer voor de ranja ?

Twansel75 | 06-01-09 | 16:30

Twansel75: Nee, Job Cohen Green Forrest. Schijnt echt te werken !

henkie jwt | 06-01-09 | 16:24

Ik heb zojuist 5 minuten gebeld met Nico en hem geadviseerd om zijn verhaal te komen doen. Hij ratelde aan één stuk door en brengt eerst even een bezoek aan de politie. Hierna zal hij zijn verhaal komen doen op Geenstijl, ik ben benieuwd...
Hij is zo overtuigd van zijn verhaal dat het eng is.

Wel erg triest voor zijn dochter trouwens. Laat dat kind met rust...

henkie jwt | 06-01-09 | 16:23

@mams | 06-01-09 | 16:15
Vraagje: heb jij of iemand anders al aangifte gedaan tegen de Mul?

-edit | 06-01-09 | 16:23

Ik geloof Nico.

grote regelneger | 06-01-09 | 16:21

henkie jwt | 06-01-09 | 16:08

Rooibosthee ? Of worden we daar weer te rustig van ?

Twansel75 | 06-01-09 | 16:20

oh ja, nog even aanvullend voor de gene die t nog niet zeker wisten; nico was totaal niet welkom bij buro jeugdzorg. Ik heb zelfs brieven liggen waarin geschreven word dat hij niet welkom is als vertrouwens persoon tijdens gesprekken .
Niet dat ik gek ben op jeugdzorg; dat zijn in mijn ogen kinderdieven, maar op t punt van nico mul hadden ze gelijk.

mams | 06-01-09 | 16:15

@henkie jwt | 06-01-09 | 15:51
Aj... Hier zijn we het toch fundamenteel oneens. De 'burger' neemt niet de zorgvuldigheid in acht die een professionele organisatie als de rechtspraak dat wel dient te doen. Daarnaast is het plegen van eigenrichting een misdrijf, dus zou je bruger net zo'n crimineel zijn als degene die je als crimineel wilt bestraffen. Een heilloze weg die je niet op moet willen gaan. Moet er niet aan denken wat er dan met bijvoorbeeld de eerste verdachten van de Puttense Moordzaak was gebeurt. Of om het even welke verdachte van welk misdrijf dan ook. Want het is aan de orde van de dag dat er verdachten worden gearresteerd die na onderzoek niks met het misdrijf van doen hebben. 'De burger' gaat echt niet naar de waarheid op zoek. Die roept later alleen: uhhh foutje, bedankt. In een land met een dergelijk rechtssysteem wil ik niet leven, in elk geval.

-edit | 06-01-09 | 16:14

Nico

ik hoop dat je je diep schaamt. Jij hebt bij mij thuis op de bank gezeten. Je hebt mij ook je zogenaamde hulp aangeboden. Je hebt zelfs aangeboden om mijn kinderen lichamelijk te onderzoeken. Jij vuile viezerd. Je mag blij zijn dat daar geen toestemming voor kwam. Mijn zoon is GVD al door zijn biologische vader mishandeld en misbruikt. En dan had ik bijna jou ook nog op hem losgelaten. Ik schaam me dood. Dan heeft je ex toch gelijk gehad. dan heb je toch je dochter (uit respect voor haar zal ik haar naam niet noemen) toch misbruikt?
En die kinderporno op je pc die gezien was door meerdere mensen? ook verzonnen? Gatverdamme, ik heb jou ooit de hand geschud. Dat gevoel krijg ik nooit meer van me af.

mams | 06-01-09 | 16:10

Twansel: Heel triest inderdaad. Ik wil ook niet te simpel zijn.. maar deze kwestie is gewoon 1+1=2..
Zelfde geldt voor figuren die niet vervolg kunnen worden vanwege vormfouten.

Discussie begint een beetje dood te bloeden. Misschien kan iemand Nico bellen en tippen? Zou tof zijn als hij zich mengde in de discussie. Ik zet even een bakkie thee..

henkie jwt | 06-01-09 | 16:08

henkie jwt | 06-01-09 | 15:51

gevoelsmatig zeg ik 'ja', maar rationeel gezien weer 'nee', aangezien je op zo'n manier dus ook iemand kan pakken die geheel onschuldig is. Om direct een voorbeeld te noemen: tijdens de 'nacht van de lange messen' in Duitsland, werd er ook een man afgeslacht, die helemaal niets met politiek of wat dan ook te maken had, hij was namelijk violenstemmer. Hij had alleen dezelfde naam en woonde ook nog eens in dezelfde straat, als iemand die een felle tegenstander was van Hitler. U ziet, een foutje kan zo gemaakt worden.

Twansel75 | 06-01-09 | 16:02

Voor iemand die zoveel met minderjarige kinderen chat heeft hij veel tikfouten.

EPluribusUnum | 06-01-09 | 16:01

ik ben zelf geen papa, maar oom en grote broer.... en ik dank geen stijl voor de foto.....
ik hoop dat ie eens mijn pad kruist, kan ie lachen!

eppy | 06-01-09 | 16:00

-edit | 06-01-09 | 15:44

Klopt helemaal, zo zag je het ook met Joran gebeuren, triest maar waar !

Aan de andere kant, nu weet Nico dus nooit meer of hij met Alberto chat, of echt met een kind. Dus wat dat betreft heeft het (hopelijk) wel zijn effect. Maar dan nog laat ik zoiets over aan de rechter, dan weten we zeker dat hij gestraft wordt op de juiste manier (ik ben wel erg optimistisch over de rechtsgang in NL vandaag he)

Twansel75 | 06-01-09 | 15:55

@yHo | 06-01-09 | 15:52

doe jij die van jouw es even controleren

Hoeck | 06-01-09 | 15:54

Hij mag inderdaad eens een spellingscontrole instaleren zeg...

yHo | 06-01-09 | 15:52

GS zoek eens uit of die engerd drs. is Dat moett och kunnen Aan zijn mail te zien is ie of dyslecties of gewoon dom.

svw | 06-01-09 | 15:52

-edit: Als de overheid zijn kinderen niet beschermt, moet de burger het maar doen. En ik ben niet bang om vogelvrij verklaard te worden; ik doe me niet voor als hulpverlener om kinderen lastig te kunnen vallen. Heerlijk. Ik zou graag een foto van zijn hoofd zien zonder tanden. Jeetje wat heb ik toch een hekel aan zulke figuren, zoals je merkt.

We blijven het maar hebben over achterbuurtmarokkaantjes........
(Overigens zal elk accident met pedo Nico wél het nieuws halen, zijn verdiende aandacht !)

henkie jwt | 06-01-09 | 15:51

Drs. loser, en dan de zin eindigen met "arts"
Wat is een arts?
Drs. snap ik , maar arts?
Tandarts?
Dierenarts?
Kinderarts?
Huisarts?

Weeraanmelden | 06-01-09 | 15:50

@henkie jwt | 06-01-09 | 15:41
En wat is dan het gevolg? Vmbo-er wordt gestraft wegens mishandeling en gaan we weer masaal huilie doen omdat de rechtstaat in 0031 niet zou functioneren. Ik denk niet dat we eigenrichting goed moeten gaan praten, want dan is iedereen vogelvrij. Ook jij en ik. Een dergelijk 'rechtssysteem' hadden we eeuwen geleden. Je zou mogen hopen dat we inmiddels wat wijzer zijn geworden

-edit | 06-01-09 | 15:47

en nu moet ie ook nog een nieuwe gmail account aanmaken!
Het zit Nico ook altijd tegen...

RonWhitetail | 06-01-09 | 15:44

@Twansel75 | 06-01-09 | 15:36
Het zou inderdaad het mooiste zijn wanneer er pas na veroordeling wordt uitgezonden. Zal niet gebeuren, denk ik, omdat je wel produktiekosten maakt, maar het onzeker is of je überhaubt kan uitzenden. Een eventuele kans op veroordeling en rectificatie wordt volgens mij voor lief genomen. Alles voor de kijkcijferTs, inderdaad.

Als de Mul als eerste met zijn eigen gegevens naar buiten is gekomen, dan denk ik ook dat dit niet strafverminderend werkt, hoewel je volgens mij kunt aanvoeren dat iedereen die hem kent, hem wel had kunnen herkennen in die uitzending. Maar het zal vast een aspect worden dat meetelt. Waar het om gaat is of wij er als maatschappij beter van worden dat de laatste tijd mensen worden geschandpaald. Ik heb daar mijn ernstige bedenkingen bij. Maar dat zal inmiddels wel helder zijn.

-edit | 06-01-09 | 15:44

-edit: Geloof mij maar, er loopt ergens echt wel een vmbo'er rond die hem een pak rammel geeft (op zijn inmiddels verwijderde hyves kwamen op een gegeven moment zeker 50 reacties per uur binnen). En zoals je op meerdere links ziet, staat het op genoeg nieuwssites. Ik heb hier geen krant, hoop dat ze er daar ook aandacht aan besteden.. en waar blijft Geenstijl TV? Prima Wilders tactiek zou het zijn; iedereen haat immers pedo's..

henkie jwt | 06-01-09 | 15:41

-edit | 06-01-09 | 15:20

Inderdaad, dit wordt dan gedaan voor de kijkcijfers, onder het mom dat NL wel dient te weten dat er zulke viespeukjes rondlopen. Slimmer zou zijn om het geheel pas uit te zenden als men over voldoende bewijslast beschikt, en als hij al vastzit. Ik kreeg zelf het idee dat Alberto namelijk problemen had om het bewijslast echt onomstotelijk te maken,(vandaar ook dat Nico onherkenbaar in beeld werd gebracht, en niet met naam en toenaam is genoemd) maar dat alberto toen al had afgesproken met Nico..... Over het publiekelijk geschandpaald worden, Nico is zelf degene geweest die de publiciteit heeft opgezocht om zijn naam te 'zuiveren', en is dus zelf verantwoordelijk geweest voor de hetze die er nu tegen hem is. Dat hij daarvoor minder straf zal krijgen, lijkt me sterk. Of ben ik nu te optimistisch ?

Twansel75 | 06-01-09 | 15:36

@henkie jwt | 06-01-09 | 15:30
Denk dat het wel meevalt. Over een paar weken is iedereen de naam 'de Mul' vergeten. Daarnaast bereiken SBS-6 en GeenStijl maar een beperkt gedeelte van 0031. Gaat ie straks gewoon in het onderwijs werken. Dat kan, want de man is strafbladloos en krijgt derhalve geweaun een Verklaring omtrent het gedrag. Zinloos, dit. Heeft maar zeer kort 'nut'.

-edit | 06-01-09 | 15:35

M242 Bushmaster | 06-01-09 | 14:34
Waarschijnlijk met een hand getypt , die andere hand was bezig met dat verschrompelde pikkie van hem.

hero_of_heaven | 06-01-09 | 15:33

@henkie jwt | 06-01-09 | 15:04
da's maar zeer de vraag. Als dit soort acties tot gevolg hebben dat de man niet eens meer veroordeeld kán worden, dan wordt de straat er niet veiliger op, zou ik denken.
-----

Ik weet wel zeker dat Nico zijn hoofd nergens meer kan vertonen. Gelukkig heeft hij zijn internetverbinding nog wel voor het nodige trekvoer. Een real-doll is overigens ook aardig trendy..

Stiekem hoop ik natuurlijk dat hij het loodje aan zichzelf legt. In 2008 sprongen 193 succesvol voor de trein. Aan Nico de taak het gemiddelde van 2009 op te krikken...

De kans dat hij wordt vrijgesproken is zeker aanwezig, maar zijn reputatie is naar de knoppen. Dat is het belangrijkste. Deze man mag en zal nooit meer met kinderen werken..

henkie jwt | 06-01-09 | 15:30

@-edit | 06-01-09 | 15:20

Goed punt.
Op internet is iedereen eigen rechter.

nenny | 06-01-09 | 15:27

@Twansel75 | 06-01-09 | 15:14
Vandaar ook dat het schrijven aan GS over lasterlijke berichtgeving echt niet bij voorbaat kansloos is. Het Vinnie de v-hals verhaal op GS is wat dat betreft nog duidelijker, omdat daar op geen enkele wijze een sluitend bewijs wordt gelevert dat hij de bankjes in de fik heeft gestoken, maar wel met naam en toenaam keihard wordt beweert dat hij de dader is. En al zou hij dader zijn: het zal niet voor het eerst zijn dat een rechter iemand niet of minder straft omdat deze al publiekelijk is geschandpaald. Zat jurisprudentie over te vinden. Ik begrijp niet zo goed waarom 'fatsoenlijk Nederland' zo happy is met dat schandpalen als het gevolg is dat daders daardoor lichter of niet gestraft worden. En dan heb ik het nog niet gehad over onschuldigen die geschandpaald (kunnen) worden. Het zal je overkomen.

-edit | 06-01-09 | 15:20

Twansel75 | 06-01-09 | 15:07
Amen, zo klinkt hij dus ook aan de telefoon!
Stel die zielepoot eens voor, helmaal alleen, zich afrukkend voor zijn pc, cruisend door NL in z'n campertje in de hoop wat kinderen te strikken.
Internet als ideaal voor hem om zicht te presenteren als een expert, als iemand die wat bereikt heeft en die mensen helpt.
In realiteit slechts de allerlaagste kaste nog niet eens waard.

Red Alert | 06-01-09 | 15:20

bah viespeuk...

goeie actie om deze viespeuk te naaien ...

Tinus de Hakker | 06-01-09 | 15:15

-edit | 06-01-09 | 15:07

Sjees, weer helemaal met u eens ! Nu heeft een Nico maar even 'last' dat hij publiekelijk opgehangen wordt, maar de kans bestaat dus dat hij zijn praktijken over een jaar of twee ( als de meeste mensen het zijn vergeten) weer vrolijk doorzet. Effe 'lay low' doen en meneer komt ermee weg. En dat alles voor de kijkcijfers.......

Overigens is het niet zo dat in de uitzending nergens Nico bij naam wordt genoemd, of dat hij herkenbaar in beeld wordt gebracht ? Ik meen zelfs dat hij uit zichzelf het internet is opgegaan om zijn 'naam te zuiveren' via zijn Hyves, en daarmee dus ook zichzelf kenbaar heeft gemaakt als zijnde hoofdrolspeler.

Twansel75 | 06-01-09 | 15:14

@Zwavelzuur | 06-01-09 | 14:59
Nee, het is óók strafbaar, maar de rechter zal het feit dat er is uitgelokt als strafverminderende factor mee tellen. En vervolgens de uitlokker straffen voor zijn aandeel. Je kunt je ook afvragen of je als Alberto Stegeman geen boter op het hoofd hebt wanneer je voor 'fatsoenlijk Nederland' een crimineel wilt pakken en schandpalen, maar dat kennenlijk niet lukt zonder zelf de wet te overtreden. Sure: zijn beiden andere vergrijpen, maar zuiver op de graad is anders

-edit | 06-01-09 | 15:13

@Montanus | 06-01-09 | 15:04

Flikker toch op man.
Dat 17-jarig meisje is geen naief "kindje" zonder sexuele gevoelens, maar een jonge vrouw met hersenen en toevallig ook lekkere tietjes. niet te vergelijken.
Overigens los van dat: Vind ik het niet kunnen dat dit meisje zo van haar privacy beroofd is, als "onbekende nederlander". maar dit terzijde.

nenny | 06-01-09 | 15:10

@henkie jwt | 06-01-09 | 15:04
da's maar zeer de vraag. Als dit soort acties tot gevolg hebben dat de man niet eens meer veroordeeld kán worden, dan wordt de straat er niet veiliger op, zou ik denken.

-edit | 06-01-09 | 15:08

Red Alert | 06-01-09 | 14:52

Luister anders eens voor de grap : burowanhoop.blogspot.com/2008/10/nico-...

Dan hoor je inderdaad dat hij heel goed kan manipuleren, en de feiten anders kan uitleggen dan dat ze zijn. Een heel eenzijdig beeld geven van iets is niet zo heel moeilijk, en er wat moeilijke woorden, halve waarheden en verkeerde woordgrapjes erdoorheen gooien en het klinkt voor heel veel mensen die er gevoelig voor zijn, ineens heel aannemelijk dat BJZ ook echt alleen maar het slechtste met hen voor heeft. Sowieso is deze man dus een gevaar voor de maatschappij, door zich voor te doen als de 'moraalridder tegen BJZ', en misbruik te maken van mensen die minder capabel zijn om zo zijn eigen, gekwetse ego'tje op te kunnen poetsen........

Twansel75 | 06-01-09 | 15:07

@Twansel75 | 06-01-09 | 14:58
Da's nou juist het gevaar van dit soort 'journalistiek'. Omdat:
1: een journalist geen wettelijke opsporingsbevoegdheid heeft
2: vanwege 1 het gevaar levensgroot is dat deze buiten zijn boekje gaat
3: door 1 en 2 het verkregen bewijs onwettig wordt verklaard
4: er altijd door de rechter een afweging wordt gemaakt tussen de privacy van de verdachte en het maatschappelijk belang.
5: al het bovenstaande niet van toepassing is wanneer politie en het OM het onderzoek doet

Het risico is levensgroot dat we straks een hele hoop uitzendingen en weblok- of krantenartikelen hebben t.a.v. verdachten, maar die volgens de wet niet meer veroordeeld kunnen worden omdat journalisten zich (net als de verdachte) niet aan de wet houden. Om vervolgens huilie te gaan doen dat de wet niet klopt. Ik denk dan: als je je als schoenmaker bij je leest had gehouden, had het veel meer kans van slagen gehad.

-edit | 06-01-09 | 15:07

Montanus: Goeie vergelijking, s'werelds. Je bent toch niet stiekem Nico he? Ouwe rimmer..

henkie jwt | 06-01-09 | 15:06

@ Red Alert | 06-01-09 | 14:52

Das is waarschijnlijk niet het enige wat "alleen lukt bij minderjarigen".
Alles wat een beetje sexuele gevoelens heeft zal toch heel hard weglopen bij deze man. Dan maar bij kinderen die het nog niet snappen, toch Nico ?
Want kinderen zijn zo onschuldig..... die zien (nog) niet meteen dat ze een smerig varken voor zich hebben...

nenny | 06-01-09 | 15:05

-edit: Daarom is het juist zo goed dat wij (bij zaken als deze, die zo klaar als een klontje zijn) op internet de mouwen opstropen en zorgen dat deze man aan de digitale schandpaal wordt gehangen. Dit zorgt er in ieder geval voor dat hij geen kinderen meer lastig kan vallen(de vraag is alleen hoelang het nog duurt voordat hij een weeshuis in India begint)

henkie jwt | 06-01-09 | 15:04

Typisch Geen Stijl. Zich eerst afrukken op een 17-jarige scholiere en vervolgens schande spreken van andermans pedofiele neigingen. Hypocrisie ten top.

Montanus | 06-01-09 | 15:04

@-edit | 06-01-09 | 14:54
-
Jammer. Uitlokken is dus strafbaar. Maar degene die uitgelokt is (door een burger, niet door de pliessie) en daardoor een strafbaar feit heeft gepleegd: is die nog strafbaar, of wordt het gepleegde feit niet bestraft omdat het uitgelokt is...?

(Tja, als ik net zo thuis wat in het Recht als Nico M. dan had ik dat natuurlijk wel geweten...)

Zwavelzuur | 06-01-09 | 14:59

@henkie jwt | 06-01-09 | 14:52
Ja, dat klopt. Veroordeelde pedo's die na uitzitten van de straf vrijkomen zijn inderdaad een maatschappelijk probleem waarvoor we nog geen goede oplossing hebben. Maar ten aanzien van de Mul moeten we toch constateren dat hij nimmer is veroordeeld. De vraag is zelfs of er naar aanleiding van dit voorval een aangifte is gedaan tegen de man. Want zonder aangifte kan politie en justitie niets. Dan had het een kind onder de 12 moeten zijn.

-edit | 06-01-09 | 14:58

-edit | 06-01-09 | 14:43

Helemaal mee eens, dat die vraag ook heel belangrijk is. Dat kwam in de uitzending helemaal niet naar voren. Het zal toch hopelijk niet zo zijn dat nu de rechtsgang geblokkeerd wordt door deze uitzending....... En wat wilde Nico nou eigenlijk laten zien met zijn laptop ? Zo zijn er nog wel meer hiaten in de uitzending.

En uitlokking kunnen we (helaas) niet vaststellen, niet zolang we geen inzage hebben in de chatlogs. Maar ik vermoed eerder dat Nico zich nu in alle bochten probeert te wringen om zichzelf vrij te pleiten, want anders had hij nu toch wel onlastend materiaal laten zien op internet ? Met alleen "ik wist dat het Alberto was" kom je in mijn optiek niet weg.........

Twansel75 | 06-01-09 | 14:58

Ik vind het niet zozeer een juridische kwestie. Meer een morele.......

henkie jwt | 06-01-09 | 14:58

Zwavelzuur | 06-01-09 | 14:55
Ik zeg: dat beestje is rijp voor de slacht..

Red Alert | 06-01-09 | 14:56

O ja en deze nog uit het zelfde boekje

Artikel 249
1
Hij die ontucht pleegt met zijn minderjarig kind, stiefkind of pleegkind, zijn pupil, een aan zijn zorg, opleiding of waakzaamheid toevertrouwde minderjarige of zijn minderjarige bediende of ondergeschikte, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van vierde categorie.
2
Met dezelfde straf wordt gestraft:
1°.
de ambtenaar die ontucht pleegt met persoon aan zijn gezag onderworpen of aan zijn waakzaamheid toevertrouwd of aanbevolen;
2°.
de bestuurder, arts, onderwijzer, beambte, opzichter of bediende in gevangenis, rijksinrichting voor kinderbescherming, weeshuis, ziekenhuis, of instelling van weldadigheid, die ontucht pleegt met persoon daarin opgenomen;
3°.
degene die, werkzaam in gezondheidszorg of maatschappelijke zorg, ontucht pleegt met iemand die zich als patiënt of cliënt aan zijn hulp of zorg heeft toevertrouwd
Artikel 250
1
Wordt gestraft:
1°.
met gevangenisstraf van ten hoogste 4 jaren of geldboete van vierde categorie, hij die het plegen van ontucht door zijn minderjarig kind, stiefkind of pleegkind, zijn pupil, een aan zijn zorg, opleiding of waakzaamheid toevertrouwde minderjarige of zijn minderjarige bediende of ondergeschikte met derde opzettelijk teweegbrengt of bevordert;
2°.
met gevangenisstraf van ten hoogste 3 jaren of geldboete van vierde categorie, hij die, buiten de gevallen genoemd onder 1°, het plegen van ontucht door een minderjarige wiens minderjarigheid hij kent of redelijkerwijs moet vermoeden, met derde opzettelijk teweegbrengt of bevordert.
2
Indien de schuldige van plegen van misdrijf een gewoonte maakt, kunnen de gevangenisstraffen met derde worden verhoogd

Peime luit j ebreok hlaen mga nite

Laat ff weten waar je zit straks dan sturen we met zijn allen een kerstkaart... naar je celmaten :) Dag Nico

iatocaun | 06-01-09 | 14:56

@Wim-Lex | 06-01-09 | 14:43
Precies! Daarom pleit ik bij deze voor nog meer furie! Hirsch Ballin zal het iig niet doen voor ons.

Red Alert | 06-01-09 | 14:55

@Red Alert | 06-01-09 | 14:52
-
Een kat in het nauw maakt rare sprongen. ;)

Zwavelzuur | 06-01-09 | 14:55

@Zwavelzuur | 06-01-09 | 14:52
Nee hoor.
Art 47 Wetboek van Strafrecht:
Artikel 47

1
Als daders van strafbaar feit worden gestraft:
1°.
zij die het feit plegen, doen plegen of medeplegen;
2°.
zij die door giften, beloften, misbruik van gezag, geweld, bedreiging, of misleiding of door het verschaffen van gelegenheid, middelen of inlichtingen het feit opzettelijk uitlokken.
2
Ten aanzien van laatsten komen alleen die handelingen in aanmerking die zij opzettelijk hebben uitgelokt, benevens hun gevolgen.

-edit | 06-01-09 | 14:54

De hele wereld is tegen mij! Ze moeten altijd mij hebben! Het is één groot complot van BJZ! (Nico 'Calimero' Mul©)

henkie jwt | 06-01-09 | 14:54

Dat uitlokking gebeuren geldt toch alleen voor de politie? Ik ben toch niet strafbaar voor uitlokking. En als er iets uitgelokt is door de pliessie, dan mag het niet als bewijs gebruikt worden. Of dat 'uitlokken' an sich verboden is voor de pliessie weet ik niet, maar het heeft in ieder geval geen zin.

Dus ook al zouden onzedelijke handelingen niet te bestraffen zijn (let op: dit is iets anders dan 'strafbaar' of 'verboden'), dan nog geld dat misschien niet voor journalisten en burgers. Maar goed Nico M. is rechtenstudent EN 'hulpverlener' op het gebied van overheid en wetgeving. Hij zal 't wel weten. Of denk je dat een man die in een officieel schrijven aan geenstijl de term 'ff' gebruikt niet zo slim is dat 'ie de wet goed kan interpreteren? En denk je niet dat iemand die zijn lul laat zien op een webcam aan iemand die hij nog nooit heeft ontmoet niet slim genoeg is om de wet te kennen?

Zwavelzuur | 06-01-09 | 14:52

@Zwavelzuur | 06-01-09 | 14:42
Hehe hij heeft het mij ook serieus uit proberen te leggen dat hij er maandenlang ingeluist is terwijl hij wist dat ik hem alleen belde om hem te verneuken.
Die misplaatste arrogantie en idiote gedachtengang duiden er op dat hij nog steeds denkt mensen te kunnen overtuigen van zijn onschuld.
Dit getuigt echter van een zieke geest die denkt mensen te kunnen manipuleren in zijn denkwijze, wat hem waarschijnlijk slechts lukt bij minderjarigen.

Red Alert | 06-01-09 | 14:52

-edit: Ik doel op _veroordeelde_ kinderliefhebbers die weer tussen de kinderen komen te leven. De kat het spek voorbinden..

Wat betreft de spelfouten; ik denk dat Nico al 3 nachten wakker ligt, een pot pillen naar binnen heeft gewerkt en nog snel even 16 keer per dag de hand aan zichzelf legt voordat hij wat vingertjes kwijt is.. dit beïnvloed zijn gemoedstoestand en hand-toetsenbord coördinatie ongetwijfeld

img218.imageshack.us/img218/3613/pedon...
Dit blijft voor mij een hilarische post. Malle malle, maar vooral malle Nico

henkie jwt | 06-01-09 | 14:52

Deze mail lijkt mij fake. Ook gezien de opzichtige taalfouten. Maar je weet het maar nooit. Geenstijl dubbel check? Of is het een extra por in de maag van deze man?

engeltje_ | 06-01-09 | 14:50

haha, hij maakt zichzelf alleen maar meer belachelijk en ongeloofwaardig met dit soort onzin

kereltjeh | 06-01-09 | 14:47

Lijkt me een mooie job voor Rutgert. Geheid dat je met deze amoebe voor de GS-camera het tv-moment van 2009 te pakken hebt.

DrKaasschaaf | 06-01-09 | 14:46

Uit het WvS

Artikel 245
Hij die met iemand, die leeftijd van twaalf jaren maar nog niet die van zestien jaren heeft bereikt, buiten echt, ontuchtige handelingen pleegt die bestaan uit of mede bestaan uit het seksueel binnendringen van lichaam, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van vijfde categorie.

Artikel 246
Hij die door geweld of andere feitelijkheid of bedreiging met geweld of andere feitelijkheid iemand dwingt tot het plegen of dulden van ontuchtige handelingen, wordt, als schuldig aan feitelijke aanranding van eerbaarheid, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste acht jaren of geldboete van vijfde categorie.

Artikel 247
Hij die met iemand van wie hij weet dat hij in staat van bewusteloosheid, verminderd bewustzijn of lichamelijk onmacht verkeert, dan wel aan een zodanige gebrekkige ontwikkeling of ziekelijke stoornis van zijn geestvermogens lijdt dat hij niet of onvolkomen in staat is zijn wil daaromtrent te bepalen of kenbaar te maken of daartegen weerstand te bieden of met iemand beneden de leeftijd van zestien jaren buiten echt ontuchtige handelingen pleegt of laatstgemelde tot het plegen of dulden van zodanige handelingen buiten echt met derde verleidt, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste zes jaren of geldboete van vierde categorie.

Ncio dit gaat neit hleaaml goednokem :)

iatocaun | 06-01-09 | 14:45

En toch is het wonderbaarlijk dat Nico de telefoon aanneemt en mensen als Red Alert (14:35) te woord staat. God sta me bij (al ben ik atheïst) als ik ooit de GS-furie over mij heen krijg (niet dat dat nodig is, maar bij wijze van spreken).

Wim-Lex | 06-01-09 | 14:43

@Twansel75 | 06-01-09 | 14:35
Weet je welke vraag ik nog veel belangrijker vind? Loopt er een aangifte tegen Nico bij het OM? Heb ik nog nergens gelezen en eigenlijk zou het pas echt vreemd zijn als dit niet het geval is.

Overigens is uitlokking, of je nu vooraf getipt bent of niet, strafbaar. De politie mag, vanwege strafbare uitlokking, ook geen lok-kinderen inzetten om pedo's te vangen. Laat natuurlijk onverlet dat je iets uit te leggen hebt wanneer je je snikkel laat zien aan een 14-jarige, maar A.S. heeft in mijn optiek ook iets uit te leggen aan justitie. Ik begrijp dat de Mul wel een aangifte tegen A.S. heeft gedaan.

-edit | 06-01-09 | 14:43

@Red Alert | 06-01-09 | 14:35
-
Woehaaaaaa! Op die link van jou is te lezen dat hij antwoordde op de vraag waarom hij zijn geslacht liet zien op de webcam dat hij wist dat Alberto Steegeman er achter zat.

Wie wil zijn pik nu laten zien aan Alberto Stegeman?

Ha haaaaaaa. Wat een doorzichtige leugen zeg.

Zwavelzuur | 06-01-09 | 14:42

Als werkgever ontvang ik veel sollicitatiebrieven, ook van gepromoveerde academici. Een spelling checker haalt de taalfouten eruit maar niet de stijl-, wijs- en tijdfouten. Het taalgebruik van Nico lijkt op een dyslectisch defect.

Een academische titel is geen bewijs van intelligentie. Kijk naar het zooitje academische minkukels in dit Kabinet, zij lijken sterk op domme bevers die dankzij hun "goede" egoïstische en zelfzuchtige werkzaamheden de lager gelegen gronden (de echte belastingbetalers) laten verdrogen.

Hans Anders | 06-01-09 | 14:39

Viezerik moet eerst maar eens leren een mail te maken die gerespecteerd word.

steineken | 06-01-09 | 14:38

@M242 Bushmaster | 06-01-09 | 14:34
Ik zou zeggen: richt je maar vast op de eier-business en laat je oren groeien. De man is een in het BIG register geregistreerd arts en dus minimaal drs. Wel een dyslectische arts, kennelijk.

-edit | 06-01-09 | 14:36

Nico, nogmaals, zal ik nu mijn lul aan de 14 jarige buurmeid laten zien of niet? Ik hou het bijna niet meer.

Zwavelzuur | 06-01-09 | 14:36

-weggejorist-

Red Alert | 06-01-09 | 14:35

-edit | 06-01-09 | 14:22

Excusez moi dat ik stoor in een goed gesprek tussen u en henkie, maar of het nu uitlokking was of niet, Alberto en consorten zijn hieraan toch begonnen omdat ze over Nico toch tips hadden gehad ? Het is toch niet zo dat Alberto 'zomaar' iemand benaderd (en het e.e.a. uitlokt) omdat hij een rotkop heeft ? Je moet dus weten of Nico met graagte ingaat op zo'n aanbieding van een 14-jarige..... en schijnbaar was dat dus al bekend.

Raar trouwens dat ik daar dus niemand over hoor, welke zaak en wat nu precies de aanleiding was voor Alberto om Nico te ontmaskeren !

Twansel75 | 06-01-09 | 14:35

@henkie jwt | 06-01-09 | 14:31
Kort en simpel: in een rechtstaat is het alleen mogelijk om iemand binnen de kaders van de wet aan te pakken. Dat lijkt mij het enige juiste uitgangspunt, tenzij we accepteren dat we een overheid (lees: politie en justitie) hebben die zelf de regels aan de laars lapt. Volgens mij zijn we dan verder van huis. Iets met kwaal en middel.

-edit | 06-01-09 | 14:34

Als deze man echt "Doctorandus" of whatever is, dan ben ik de paashaas. Of hij heeft dit stukje getypt terwijl een baseball handschoen aanhad, dat kan natuurlijk ook.

M242 Bushmaster | 06-01-09 | 14:34

-edit: Even een laatste reply, ik ga straks een maaltijdsalade kip-mango halen.
Inderdaad, terug in de maatschappij. Het afgelopen jaar heb ik zeker 5 artikelen gelezen over veroordeelde pedofielen die wederom de fout in zijn gegaan. Zij zijn gewoon weer in een woonwijk geplaatst met kinderen.
Dat is toch bizar? Als Geert Wilders een moslim als buurman zou hebben was de wereld weer te klein.
In mijn ogen wordt pedofilie enorm onderschat en niet serieus genoeg genomen... ik zal je vertellen, toen ik een jaar of 10 was ben ik ook gebeld door een viezerik die een 'spelletje' wil de doen. Gelukkig waren mijn ouders erbij, maar als ik er nu nog achter kom wie dat was sla ik het licht uit zijn ogen. Hoe kun je kinderen zoiets aandoen??????? Geen genade voor zulke gasten. Punt

henkie jwt | 06-01-09 | 14:31

@ gingerale

HEb je chemie als hobby? Weer wat geleerd voor dit soort gekken.

alsmargeilismagalles | 06-01-09 | 14:29

@GingerAle | 06-01-09 | 14:23
@alsmargeilismagalles
Hangt van de concentratie af, en daarbij is zwavelzuur niet bepaald het meest nare zuur. U hebt geconcentreerd waterstoffluoride nodig. Dan is ie binnen 10 seconden weg!
-
Klopt. ;)

Zwavelzuur | 06-01-09 | 14:29

Deze man is gewoon ziek in ze hoofd, al kan ik me indenken dat een Alberto Stegeman niet alles in de uitzending laat zien.

PiereAndre | 06-01-09 | 14:29

Drs. Mul, arts.

Nou, ga dáár maar eens op kauwen.

Neon | 06-01-09 | 14:29

P.S. Een juridisch adviseur/rechten student zou moeten weten dat het verboden is onzedelijke verstandhouding te hebben met minderjarigen. Onzedelijk gedrag is verboden en strafbaar. Of om een en ander expliciet gevraagd wordt doet niet ter zake. Het is eenvoudigweg altijd verboden! Als ik iemand vraag mij te helpen met een inbraak is die hulp ook strafbaar. Mijn expliciete vraag doet er niet toe.

Dus, Nico: zou je mijn alsjeblieft willen helpen met een inbraak bij mijn buren? Ze schijnen nogal wat contanten in huis te hebben die ik wil hebben.

Ze hebben trouwens ook een dochter van 14. Die vroeg mij laatst zeer indringend, met een seksuele ondertoon, of ik haar mijn penis wilde tonen. Nico, jij hebt nogal wat verstand van de Wet en je bent een wijs man, als arts *EN* doctorandus zijnde (ben je behalve in de medicijnen ook nog in een ander vak afgestudeerd?). Zal ik het doen?

Zwavelzuur | 06-01-09 | 14:28

Oke, dat artsen onleesbare handschriften hebben is al lang duidelijk. Maar als artsen ook nog zo belabberd typen.... Nog even en hij gaat beweren dat ie met 'de wind langs je onderkant' wind door je haren bedoelt ofzo, want ja was typfout...
Jemig wat een lutser, hoop dat Alberto de enige viezerik ontmaskerd heeft, al vrees ik dat er nog veel meer van deze zieke figuren rondlopen....

damarkus87 | 06-01-09 | 14:25

Ik weet wat Nico voelt. Ook ik heb, van mijn 6e tot mijn 12e levensjaar, mijn vader sexueel misbruikt...

Wim-Lex | 06-01-09 | 14:25

spelveauden et over

Dip Trix | 06-01-09 | 14:24

Gelukkig is Nico al heel vroeg de vieze oude man geworden die altijd al in hem zat!

Jolientientje | 06-01-09 | 14:24

@alsmargeilismagalles

Hangt van de concentratie af, en daarbij is zwavelzuur niet bepaald het meest nare zuur. U hebt geconcentreerd waterstoffluoride nodig. Dan is ie binnen 10 seconden weg!

GingerAle | 06-01-09 | 14:23

@henkie jwt | 06-01-09 | 14:15
Tsja... Zolang iemand geen levenslange gevangenisstraf opgelegd krijgt, is er altijd een moment dat deze weer terugkeert in de maatschappij. Da's best een probleem, maar is het gevolg van het rechtssysteem dat we hebben. Daar zou nog eens een bevredigende (kudtwoord in deze context) voor moeten komen. Ik ben zelf terughoudend om deze man op basis van berichtgeving hier en een uitzending van Alberto Stegeman (of all people) schuldig te verklaren. Simpelweg omdat Stegeman alleen maar laat zien wat hij ons wilt laten zien en niet bezig is om de waarheid te achterhalen. Gaat zelfs zover dat hij overgaat tot uitlokking en dat is onder omstandigheden ook strafbaar. Ik denk dat de Mul een hoop heeft uit te leggen en zeker: het zaakje stinkt aan alle kanten. Maar zoiets is wat mij betreft niets meer of minder dan een uitgangspunt voor een diepgaand onderzoek. En daar hebben we justitie en de rechtspraak voor ingehuurd in dit land. Ik vind een veroordeling na een goed onderzoek van veel grotere waarde dan het publiekelijk schandpalen na het publiceren van een sensatiebelust (tv)stukje. We zouden als media consument niet zo bang moeten zijn voor rechtvaardige onderzoeken naar de waarheid, vind ik.

-edit | 06-01-09 | 14:22

Clown.

Dikke Cor | 06-01-09 | 14:22

@ zwavelzuur.

Heb je nog wat vocht over voor zn piemultjuh? Daar lost toch alles in op?

alsmargeilismagalles | 06-01-09 | 14:20

Ook al deed ie allemaal goede dingen tegen jeugdzorg die ook niet altijd even fris zijn (Geloof me, dat is pas een beerput!), lekker families kapotscheuren etc. (ehm misschien niet helemaal juiste bewoording in deze, maar goed.) dan nog zit je niet met je blote leuter voor de cam. JUIST als je in die business werkt moet je weten wat dat aan kan richten. Ook als een liev klein meisje al 6 maanden zeurt er om, dan zet je zo iemand op ignore of neem je contact op met die ouders. Je bent gewoon een vieze pedo Nico. Dit verdien je, op zn minst.

Tinus Trekveer | 06-01-09 | 14:17

Arts, right.

Kartoffels | 06-01-09 | 14:16

-edit: We zijn het met elkaar eens. De waarheid valt niet altijd te bepalen. Maar het gebeurt wel degelijk dat _veroordeelde_ viezerikken gewoon weer tussen de kinderen komen te leven. En nee, gelukkig gebeurt dit niet op grote schaal, maar je wilt helaas niet weten hoeveel jongeren er jaarlijks weer slachtoffer worden van misbruik. Ook is uit onderzoek gebleken dat pedofielen vroeger zelf slachtoffer zijn geworden.. deze vicieuze cirkel moet maar eens doorbroken worden..

Ongetwijfeld zal Alberto het een en ander hebben uitgelokt, maar deze man is gewoon schuldig. Het feit dat hij er nu op alle manieren onderuit probeert te komen, in plaats van toe te geven en hulp te zoeken, is voor mij een teken dat deze man beter uit de weg geruimd kan worden. Dit zijn de ziekste en de gevaarlijkste..

henkie jwt | 06-01-09 | 14:15

@henkie jwt | 06-01-09 | 14:10

LOL

nenny | 06-01-09 | 14:14

Mijn beste Nico,

Het is verkeerd om je penis te laten zien aan een 14 jarig kind.

Groetjes,

professor Zwavelzuur

Zwavelzuur | 06-01-09 | 14:13

hey| 06 -01-09 | 14:11

Z`n wangetjes alleen al , je zou zo denken dat ie niet spoort.

Gexto | 06-01-09 | 14:13

He Noci hoe was het feestje van je dochter, je had gesprekstof genoeg dus zal wel laat geworden zijn. Misschien daarom die spelvauten.

Of ben je ook op kindertijd naar bed gegaan???

hero_of_heaven | 06-01-09 | 14:12

Nounou, mijnheer Dokter Nico, wat heeft U gisterenavond met zowel uw middelvingers alsmede met uw duim gedaan? Een Dr die zo'n mail stuurt kan natuurlijk nooit het verschil weergeven tussen 'Prozac' en 'Rotkop'.
.
Arme dochter. Krijgt ze nu ook papa als hulpverlener toegewezen?

OoO | 06-01-09 | 14:11

die vent is echt niet goed in z'n kop zit in z'n eigen zieke wereldje moet je kijken hoe die af en toe met z'n ogen draait nl.youtube.com/watch?v=ubqo7LwHNiw tis net een clown!!!!!

hey | 06-01-09 | 14:11

"Mul vestigde zich na zijn in 1989 voltrokken huwelijk in Roermond, waar hij als keuringsarts voor Defensie aan de slag ging. In september 1993 vertrok zijn vrouw 'voor een weekje' met Desiree naar haar ouders in Mariënheem (gemeente Raalte). Ze zou nooit meer iets van zich laten horen. De scheiding werd officieel in augustus 1994, de Raad van de Kinderbescherming kende de voogdij toe aan de moeder. 'Ons kind zou lijden onder de ruzies die ik met mijn vrouw zou hebben gehad. Maar we hadden nooit ruzie. Later kwam de incestbeschuldiging van haar zijde, waarvan de rechter mij heeft vrijgesproken'."

Schoorsteenveger | 06-01-09 | 14:10

BIG-register?

Selecteren die op uiterleijk?

henkie jwt | 06-01-09 | 14:10

Nico is gewoon een vieze pedo en daarmee basta.. schrijven kan die trouwens ook niet en dat noemt zich dokter#lol

Gexto | 06-01-09 | 14:09

@henkie jwt | 06-01-09 | 14:00
Hoe het komt dat er viezerikken worden vrijgesproken? Die vraag kan je alleen maar per dossier beantwoorden, want er is geen zaak hetzelfde. Het over één kam scheren van verdachten van sexuele misdrijven is dan ook zinloos, want hoe vaak blijkt het niet dat achteraf het verhaal door het 'slachtoffer' verzonnen blijkt? Je zult dus echt met voorbeelden moeten komen waaruit overduidelijk bewezen is dat een viezerik onterecht is vrijgesproken. Dat gebeurt niet zo veel. Laten we het over één ding eensch zijn: als wettig en overtuigend is bewezen dat iemand een viezerik is, dan moet ie brommen. En lang ook. Maar graag alleen wanneer dat wettig en overtuigend is bewezen. Mijn rechtsgevoel is ook aangetast wanneer er (door tunnelvisie etc) onschuldigen veroordeeld zijn. Vind ik net zo afgrijselijk als schuldigen die onterecht vrij rondlopen. Dus moet je altijd zorgvuldig zijn. Niks mis mee, hoor.

-edit | 06-01-09 | 14:09

@ henkie jwt | 06-01-09 | 14:00

Dat roept iedereen al jaren.
Maar verplaats je eens in justitie.
Je moet wel bewijzen hebben om iemand te pakken en al die pedo's gaan via internet en chatrooms etc. enorm lastig.
Zeden politie heeft echter wel progressie geboekt, en ook de wet is aangescherpt; nog niet zo lang geleden was het nog niet strafbaar om beeldmateriaal van kinderporno te hebben.
.
Dit soort acties.... waarbij iemand zich voordoet als 14-jarige maar eigenlijk journalist is of politie zijn de beste acties. Het werkt enorm preventief want die pedo's bedenken zich wel 2 keer als dit soort acties met regelmaat op de buis te zien zijn.

nenny | 06-01-09 | 14:09

GingerAle | 06-01-09 | 14:03
Klopt dan qua data allemaal precies.
Sinds die kwestie is hij een kruistocht begonnen....

Schoorsteenveger | 06-01-09 | 14:08

Drone | 06-01-09 | 13:37
Check maar in het BIG-register (is al gedaan door Bier-sexueel) en ja, daar staat hij.

Inert | 06-01-09 | 14:08

Hij doet ook zo bashen tegen BJZ omdat ie er, blijkens dat artikel, zelf "last" van heeft gehad. In die zin snap ik hem. Echter is het zeer waarschijnlijk dat hij terecht last heeft gehad van BJZ.

GingerAle | 06-01-09 | 14:07

Drs. / Arts ? Welk nintendo spelletje heeft hij uitgespeeld dat hij deze titels voor ze naam mag zetten.

ChasesCharm | 06-01-09 | 14:07

@alice9
Nachecken? Heb je dezelfde loi cursus gedaan als nico? :)

dikkegek | 06-01-09 | 14:06

Schoorsteenveger: Dat is het artikel uit mijn vorige post ja

Deze klootvogel is constant bezig nu met vertellen hoe goed en lief hij niet is geweest......... bloedlink word ik er van !

*tel tot 10*

henkie jwt | 06-01-09 | 14:04

nico toch, wel ranja en koekjes maar geen spellingscheck? laat een 14 jarige het maar nachecken voor je als je een brief schrijft voortaan

alice9 | 06-01-09 | 14:04

Schoorsteenveger | 06-01-09 | 13:59
Uit betrouwbare bron: ja

GingerAle | 06-01-09 | 14:03

GingerAle | 06-01-09 | 13:50

Intro-muziekje is volgens mij van Debiteuren/Crediteuren ! En da's ook het enige fatsoenlijke wat ik te horen kreeg!

En prachtig dat iemand die steen en been klaagt en zelf voldoende laster verspreidt over Bureau Jeugdzorg, begint te piepen over laster over zichzelf......

*mompelt iets van "who lives by the sword, dies by the sword"*

Twansel75 | 06-01-09 | 14:00

-edit : We zijn veel te soft voor pedofielen/kinderlokkers. JA het is een ziekte en JA het is zielig en JA deze mensen hebben hulp nodig. Maar hoe is het mogelijk dat zoveel viezerikken vrij worden gesproken en weer in een buurt met kinderen komen te wonen? (En keer op keer blijkt dat het lang niet voor de volle 100% te genezen is)

Als mijn kind later zo iets overkomt, krijg ik 10 jaar cel, want ik weet zeker dat ik helemaal flip. En ja dat is dan indirect de schuld van onze prioriteitenstellers uit de politiek...

Zulke gasten horen niet op straat
PUNT
En al helemaal niet met kinderen werken !!

henkie jwt | 06-01-09 | 14:00

Ik hoor hem steeds maar over de afgelopen 14 jaar en hoe hij ouders en hun kinderen heeft geholpen etc. Maar waar zijn die lui dan? als dat echt zo is dan komen die toch gelijk naar voren om het te ontkrachten en probleem opgelost zou ik zo zeggen! Maar ja, als ze er niet zijn wordt het een lastig verhaal natuurlijk...

Capt. Iglo | 06-01-09 | 13:58

@ -edit | 06-01-09 | 13:49
Dat klopt. Internet is ook echt een Wild-Wild-West in dat opzicht.
De media ook trouwens, zoals RTL Boulevard.....
.
Neem de Manon Thomas affaire.... vond ik zielig. Die had echt, echt niks gedaan. (en niks wat een ieder van ons in besloten kring ook wel doet)
.
Daarbij is men enorm hypocriet..... mooiste voorbeeld vind ik nog steeds Daphne Bunskoek die in Boulevard het filmpje van Georgina Verbaan "te ver" vond gaan..... en nog geen maand geleden vrolijk vertellen dat Manon in haar blote kut op Internet is te bewonderen!

nenny | 06-01-09 | 13:58

Dit is zo dom, zal toch zeker wel een Hoax zijn?

sk!llz | 06-01-09 | 13:56

@henkie jwt | 06-01-09 | 13:50
Weet niet of het naïviteit heeft te maken. Denk het niet, eigenlijk. Heeft meer te maken met de vraag of veroordelingen van personen aan de rechter toebehoort of dat deze stap overbodig is. Best een reële vraag wanneer je in een rechtstaat wenst te leven en wat mij betreft in het geheel niet naïef. Integendeel. De schuldvraag is soms ingewikkelder dan het op het eerste gezicht lijkt. Denk even aan de Puttense Moordzaak, bijvoorbeeld.

-edit | 06-01-09 | 13:55

-weggejorist-

SwaY | 06-01-09 | 13:54

Bij de buren van VKmag:
www.vkmag.com/magazine/naakt_msn_consu...

[quote]

Als degene die nu even mij als 'pedo' neerzetten eens gaan kijken wat er echt gebeurt is: BJZ heeft willens en wetens mij als 14 jaar ouders bijstaande persoon in hun strijd tegen UHP en OTS (de terreur van BJZ) willen om zeep helpen. Niemand heeft gezien dat de niet bestaande 'Iris' mij 2,5 maanden belaagd heeft met voorstellen tot seks! Dat ik dit juist NIET wilde en met haar (ze wilde me zo graag ontmoeten!) afsprak in een openbare bib (Winkelcentrum AA-landen Zwolle) daar kwam ik vandaan !!) Ik, met een schoon strafblad, word hier neergezet als een veroordeelde pedofiel! A.S. heeft wél een veroordeling (24-7-2008 Hof Leeuwarden) wegens ernstig schenden privacy! Ieder aantijging en bedreiging aan mijn adres neem ik zeer ernstig op. Vraag eens de ouders die dank zij mij en mijn juridische procedures en adviezen hun KINDEREN TERUG hebben...(uit pleeggezinnen en de gevangenis!!) Ik heb NOOIT of te nimmer een 15 jarig kind behandeld! Zo, die lastpak is BJZ ook weer kwijt... lever snel uw kinderen in bij BJZ dan mag u ze straks ook 1 uur per 3 maanden of minder bezoeken!! Nico Mul

[/unquote]

broomstick | 06-01-09 | 13:53

Zoals ik al eerder zei

Deze man is in 1995 aangeklaagd voor misbruik van zijn eigen dochter !!

Deze rechtzaak heeft hij toen gewonnen

Blijkbaar doet dat hem in de waan leven dat hij er nu weer onderuit kan komen

Geenstijl, Nederlanders, dit laten wij niet gebeuren

Of hij nou zijn tanden gaat missen of zeepjes moet rapen in de cel, deze man moet boeten !

Pedofiele leugenaar, bah bah bah

Doe-eens-rustig: Vanaf het begin heb ik mij hierin verdiept en deze man klopt van geen kant.
STEL deze man heeft gelijk, waarom laat hij zijn snikkeltje zien aan een meisje die bij hem aanklopt voor hulp (nota bene sexueel misbruik)

Ongelofelijk die naievelingen hier, zielig

henkie jwt | 06-01-09 | 13:50

Dit bedenk je niet. wat een grap, die mail.
Eerst al die spelfouten en dan "Drs" eronder en "arts". hahahahaha.
.
for the record:
.
Je bent zo en zo een lul met vingers als je een titel hebt en je gaat dat ZELF in je handtekening zetten.
.
Ik weet het, er zijn legio mensen die het doen, ik vind het echt te debiel.
Het kan nog erger, er zijn mensen die certificeringen in hun handtekening zetten.
Ik werk in de ICT..... een handtekening met "MCSE" eronder. OMFG !!
.
Maar goed. ik ben blijkbaar een van de weinigen die dat ongegeneerde veren-in-eigen-reet-steken niet kan waarderen...... veel mensen doen het namelijk.
bah, bah, bah.
.
onzekere mensen, gok ik.

nenny | 06-01-09 | 13:49

@Doe-eens-rustig | 06-01-09 | 13:45
Ben het eigenlijk wel met je eensch, hoewel ik een walgelijk gevoel ten aanzien van deze man niet helemaal kan onderdrukken. Het volksgericht uit de middeleeuwen is in digitale vorm weer terug. En of we daar nou zo gelukkig mee moeten zijn is maar zeer de vraag.

-edit | 06-01-09 | 13:49

ik tel zelfs drie kleuren, qua tekst van nico's meelbericht. plus - tussen de regels door - nog 7 kleuren strondt.

baba4oog | 06-01-09 | 13:47

Ik heb de uitzending niet gezien, dus daar kan ik geen mening over geven, en ook niet over hoe schuldig deze meneer wellicht is.

Wel vind ik dat GS hier behoorlijk ver gaat: om naast zijn emailadres te geven meneer ook alvast te veroordelen. Dat doet in NL altijd alleen nog een rechtbank.

Doe-eens-rustig | 06-01-09 | 13:45

Ik ga altijd in de speeltuin zitten Nico, dan zie je tenminste met wie je te maken hebt.

Hoaxxx | 06-01-09 | 13:40

@Drone | 06-01-09 | 13:37
Lees de comments maar terug en oordeel zelf

-edit | 06-01-09 | 13:39

klaagmeel in 2 kleuren komt door de copy&paste

Manonvriendelijk | 06-01-09 | 13:39

kI kna neti typne, en dat kom tniet modat ik mijn lsappe luetre in mij nhand heeft.
dr .sNico, arst

DubbelzouteSalmiak | 06-01-09 | 13:38

Alleen die foto al maakt hem verdacht.

SlippendeSlippers | 06-01-09 | 13:37

Iemand nu ooit al eens nagetrokken of die man echt arts is, ik geloof er geen sodeflikker van namelijk.

Drone | 06-01-09 | 13:37

Ja ik geloof hem! Nico zullen we chatten of iets afspreken? Lekkere knul van me.

hou-ut | 06-01-09 | 13:35

Iemand die ondertekent met zijn academische titel is niet te vertrouwen, dus in principe verdient deze man het ergste.

Maar ik denk toch dat GS er goed aan zou doen het mail-adres van deze doctorandus niet zo openlijk te tonen. Ik heb zo'n vermoeden dat hij straks wordt bedolven onder ongevraagde mail. Voor iemand die niet na een officieel proces is veroordeeld, en me vooral hulpbehoevend lijkt, vind ik dat wat erg heftig.

Pedo's, ja zelfs mensen die hun academische titels voeren, hebben recht op enige privacy.

Arrabinekoeterine | 06-01-09 | 13:33

Met je blote klabanus achter de webcam kruipen om de wind langs je ballen te voelen, oke, kan het me voorstellen met het zweet op je zakharen. Maar om een bericht te sturen naar GeenStijl, met zulke spelvauten, EN durven denken dat GS NV het bericht gaat verwijderen...
Nee, jammer. Nu sta je er nog mooier op Niceau! Ga zo door!

BeunDeHaas | 06-01-09 | 13:32

@rijk | 06-01-09 | 13:28
Geef die kat maar vast een mijter, want volgens het BIG register is ie weldegelijk arts.

-edit | 06-01-09 | 13:30

Als Pedo Nico arts is dan is de kat van mijn buren de Paus.
Te oordelen naar zijn schrijfstijl en redeneertrant heeft deze man het VMBO nog niet eens afgemaakt.
Arts ? Ammehoela !

rijk | 06-01-09 | 13:28

@ Tinus Trekveer | 06-01-09 | 13:26
Ik niet. Ik zit Nico net via wieowie een fles champie te sturen, drukdrukdruk!!

Multiflauwekulti | 06-01-09 | 13:27

*zwaait naar martiiin*

Dag hoor, loser!

kolonel klootoog | 06-01-09 | 13:26

mmm wie vult het profiel op wie o wie even in voor hem? :p

Tinus Trekveer | 06-01-09 | 13:26

@ martiiin | 06-01-09 | 13:21
Joh... je meent het. Dat hebben alle reaguurders die in het bericht op de link klikten óók gelezen!! Sjeezis!!
Nog max 6 minuten bij the way. Geniet van je middag he!

Multiflauwekulti | 06-01-09 | 13:25

@Bier-Sexueel | 06-01-09 | 13:21
Een generaal pardon van Joris.
*viert mee*

DonQ. | 06-01-09 | 13:25

Goede actie, om weer zelf de publiciteit op te zoeken. Opdat wij hem niet zullen vergeten. Dat ie echt arts is, had ik trouwens niet verwacht.

jimbrowski | 06-01-09 | 13:24

@martiiin | 06-01-09 | 13:21
Ik voel een weggejorist opkomen

-edit | 06-01-09 | 13:23

@martiiin 13:21

5
4
3
...

widtvoet ® | 06-01-09 | 13:22

Jakkie ... zo'n geitenwollensok, met uitvallend hippiekapsel , anno 1976.
In die tijd pleitte links voor het legaliseren van pedofilie.
Mij verbaast het dus allemaal niks dat de overwegend linksdenkende Zieligheidsindustrie zo van pedofilie vergeven lijkt te zijn.

Merlot | 06-01-09 | 13:22

Nico Lul!
Privé met je plassert voor de webcam hangen, terwijl je met jonge meisjes typt is ook een soort van pedofilie hoor.

Hoop dat vannacht de stroom va je campert is afgesloten zodat je pielewratje er af gevroren is.

Tinus Margarinus | 06-01-09 | 13:22

martiiin | 06-01-09 | 13:21
Tot ziens maar weer.

Bier-Sexueel | 06-01-09 | 13:21

Als je msn therapie geeft ga je vanzelf spelfauten maken. Wellicht is een opfriscursus nederlands een leuke bezigheid voor in de cel.

M.A.H. | 06-01-09 | 13:21

-edit | 06-01-09 | 13:18
Haha, ik vier dat ik mijn zwitsalletje kwijt ben sinds dit jaar, proost!

Bier-Sexueel | 06-01-09 | 13:21

-weggejorist en opgerot-

martiiin | 06-01-09 | 13:21

Krijg de Gretta's smeerlap. Gaat een iemand van je eigen leeftijd uitzoeken, hulpverlenert met sjorneigingen, doe eens een volwassen fap.

leefbarbaar | 06-01-09 | 13:21

@Bier-Sexueel | 06-01-09 | 13:17
Ok. Fair enough. Welnu: volgens mij mijn eerste joris sinds jaren. Dat ga ik maar eens vieren

-edit | 06-01-09 | 13:18

Arts my ass!

opzouten met die clown

Scrabble | 06-01-09 | 13:18

Ik zou Nico doen............................................................ met een HAMER!!!!!

wyatt earp | 06-01-09 | 13:17

-edit | 06-01-09 | 13:13
Het wordt je ook vast niet kwalijk genomen, gezien de tijdstippen. Alleen een beetje irriterend voor de overige reaguurders om 2x hetzelfde te moeten lezen.

Bier-Sexueel | 06-01-09 | 13:17

Laat die K-pedo lekker eerst Nederlands leren. Bovendien is hij niet echt slim. Het betreffende topic staat weer vol in de belangstelling.

benter | 06-01-09 | 13:15

Gezien de hoeveelheid taalfouten zullen de titels 'drs.' en 'arts' ook niet geheel gefundeerd zijn.

BigFoot | 06-01-09 | 13:14

@Bier-Sexueel | 06-01-09 | 13:10
Tsja... Als dat een criterium is... Had die tegel van jou niet gezien toen ik de mijne typte, anders had ik hem niet geplaatst, inderdaad.

-edit | 06-01-09 | 13:13

Volgens mij zit z'n toetsenbord onder de mannuhpap... Hij glijdt van letter naar letter, die Nico met zun varkenskopf!

mikebike | 06-01-09 | 13:12

Is die kerel familie van Gonnie 'hou een sop' van den Oudenallen?

Rest In Privacy | 06-01-09 | 13:11

-edit | 06-01-09 | 13:10
Omdat het een beetje dubbelop is denk ik.

Bier-Sexueel | 06-01-09 | 13:10

bliepje80 | 06-01-09 | 13:06
naast Stoute Wouter dus ook PedoNico?

Tim | 06-01-09 | 13:10

@ Joris/G-unite
Waarom krijg ik @ 12:48 een joris terwijl Bier-Sexueel | 06-01-09 | 12:47 precies hetzelfde plempt? Ik deed toch geen NAW gegevens plaatsen?

-edit | 06-01-09 | 13:10

-weggejorist-

Meurtz | 06-01-09 | 13:09

Voor een academisch opgeleid iemand, nog behoorlijk veel tiepvauten..

!wijZ | 06-01-09 | 13:08

Stukje laten staan: prima
mailadres publiceren: beneden alle peil

relatief | 06-01-09 | 13:08

GS... pedo... Nico... taalvauten... Nico...
Waarom moet ik nu ineens aan Kouwes denken???

mexicaantje | 06-01-09 | 13:08

@ rennevoorjevaderland | 06-01-09 | 13:04
Niet zoveel vragen stellen. Eerst zelluf proberen. Doet Nico ook altijd.

Multiflauwekulti | 06-01-09 | 13:07

hij's trouwens basisarts. ook dat kun je bijna bij de LOI halen, dus...

bliepje80 | 06-01-09 | 13:06

ongelofeloos ook trouwens ;)

tommedic | 06-01-09 | 13:06

Volgens mji is dat een klaagmail in 3 kleuren. Kan ik ergens protesteren?

!wijZ | 06-01-09 | 13:05

vrees dat die idioot nog in z'n eigen rechtpraterij gelooft ook.
*stopt bijdrage in pot voor de yougo die 'm z'n wormpje gaat afsnijden*

bliepje80 | 06-01-09 | 13:05

Klopt dat mobiele telefoonnummer?

rennevoorjevaderland | 06-01-09 | 13:04

Hij had in die 14 jaar wel een taalcursus mogen volgen. Dit lijkt op een MSN-taal van een 14 jarige.

quadtuning | 06-01-09 | 13:03

Is er niet ergens een hersenchirurg die nog wat wil testen? Mag ie Drs MUL als proefbitch gebruiken.

alsmargeilismagalles | 06-01-09 | 13:02

Nico heeft bij KPN gewerkt?

Claude Viool | 06-01-09 | 13:00

www.clown-ministry.com/History/Popov-O...
Nico de pedo clown zonder vermomming ook grappig!
alleen slaan we die glimlach van je smoel als je nog een keer je piemeltje webcamd!
Wie denk je wel wie je bent... BASSIE?!

Handy-Harry | 06-01-09 | 13:00

Laat hem maar lekker boos zijn. En eerst afstuderen met je LOI-rechten (wat voor rechten, er zijn honderden rechtenstudies lutser) voordat je woorden als smaad, laster en ongefundeerd in de mond neemt.

JaapStar | 06-01-09 | 12:59

MAXXXMAN | 06-01-09 | 12:50
Aangezien zijn netlog profiel (google op 'nicodes') alleen aangeeft dat hij arts en rechtenstudent is, zou hij naast pedoseksueel wel eens narcistische trekjes kunnen hebben: Drs. vóór je naam, en Arts erachter, is in dat geval dubbelop, maar het staat natuurlijk wel mooi, en wie weet wordt Nico heel geil van z'n eigen chique visitekaartje? Tevens bedoeld natuurlijk om vertrouwen op te wekken bij naïeve kinderen.
Dit lijkt mij de enige mogelijkheid, aangezien zelfs een afgemaakte rechtenopleiding geen drs. oplevert.

Tim | 06-01-09 | 12:55

Die gast kan nog niet eens spellen. Kan iemand die viespeuk opsluiten? Oh wacht, criminelen hebben in 0031 meer rechten dan eerlijke burgers...

Count von Cunt | 06-01-09 | 12:53

Ik ben blij dat Nico het even recht heeft gezet voor ons allemaal. Ik maakte me al zorgen dat die meneer zijn lus écht in allerlei minderjarigen wilde proppen.

Multiflauwekulti | 06-01-09 | 12:53

Leuk, hebben jullie die mail gecorrigeerd en wel terug gestuurd en hem gesommeerd het, zei wel, correct nog eens te trachten?

Overigens wel vermakelijk dat zijn e-mail adres er gewoon in staat, dat vergemakkelijkt het spamverkeer.

Soep | 06-01-09 | 12:52

Wie checkt dat Drs. even? Hij loopt er zo mee te koop. Gesien zein Neederlants cheloof ik er geen sak fan

MAXXXMAN | 06-01-09 | 12:50

-weggejorist-

-edit | 06-01-09 | 12:48

-weggejorist-

Bier-Sexueel | 06-01-09 | 12:47

@ -edit.

mmm. site ligt nu al plat.

Hek van Dam | 06-01-09 | 12:47

Ongezien de tiefus voor Nico smerige pedofiel.

tjeemig | 06-01-09 | 12:44

Degene die deze nepmail heeft gemaakt moet erg veel lol hebben inmiddels, leuke actie.

Framed | 06-01-09 | 12:43

sjaakdeslinksesul
Hé, ik heb een bestandje op mijn laptop staan met die naam!

Teen | 06-01-09 | 12:42

De arts moet eens naar een dokter.

doskabouter | 06-01-09 | 12:40

hij staat niet in het BIG register... geen arts dus.

Hek van Dam | 06-01-09 | 12:40

Loopt er eigenlijk al een aangifte tegen Mul?

-edit | 06-01-09 | 12:40

Ik ben trouwens niet helemaal op de hoogte van titelatuur, maar hij sluit af met Arts. Is een arts niet altijd dr. ?

dikkegek | 06-01-09 | 12:40

Nico schreifdt een beetje slecht, zeker een poppendokter die natnek.

QB (ja die.....) | 06-01-09 | 12:39

... nu ken ik wel meer dokters met een slecht handschrift, maar dit slaat alles zeg. Verschrikkelijk! Moe je gewoon nie bij nadenken!

... of is dit nu die beroemde MSN-taal? Sorry, ik ben 40+, dus dat volg ik niet meer zo.

Comrade Enver Hoxha | 06-01-09 | 12:39

Ik denk dat de man zijn drs. titel op marktplaats heeft gekocht. Zoveel fouten maakt een drs. echt niet.

dikkegek | 06-01-09 | 12:39

Nicoooottje,

Ga nu eens met je piemultjuh buiten staan stomme lutser. Vriest ie misschien hard.
Van jou kwam het motto toch stopjeleuturineenkleutur

Randdebiele gek.

alsmargeilismagalles | 06-01-09 | 12:38

Hij zat er anders behoorlijk mee gezien het tijdstip van verzenden.

publicitaire hitman | 06-01-09 | 12:38

Alberto13yovirgin wants to talk to you...

sjaakdeslinksesul | 06-01-09 | 12:38

Haha hoe kan die gast ooit drs. zijn geworden met zo'n taalvaardigheid...

Wasbeert | 06-01-09 | 12:36

Gelukkig staan er bijna geen tiepvouten in.

dhr. A. Naal | 06-01-09 | 12:36

Jammer hij zit niet op facebook

Harry Turtle | 06-01-09 | 12:36

Welk één geweldig staaltje van vaudloose beheersching van het Hollandsch.... net zo geweldig als zijn geestelijke staat van ontbinding....

Deh Haagh | 06-01-09 | 12:36

Sympathieke vent die Nico.

Siebrandt | 06-01-09 | 12:35

heeft iemand misschien het e-mailadres van karl noten voor hem? schijnt ook zo'n naakte msn-ert te zijn....

Juul | 06-01-09 | 12:34

Als Luca het niet meer weet en Rob het te druk heeft met het schrijven van een column kan ze altijd nog naar Nico.

Schoorsteenveger | 06-01-09 | 12:33

Naar de maan knallen dit soort smeerpijpen.

bibiworst83 | 06-01-09 | 12:32

Nouja, als hij niet meer als hulpverlener aan het werk komt, kan hij zeker bij Spitsnieuws aan de slag.

Sollers | 06-01-09 | 12:32

Nepmail.

Nee dus! | 06-01-09 | 12:31

GingerAle | 06-01-09 | 12:23
Hoe oud was u destijds?

Bier-Sexueel | 06-01-09 | 12:30

Natuurlijk. Eerst zelf minderjarige meisjes in seksuele context bejegenen en vervolgens voor de gemoedsrust maar weer eens een vermeende pedofiel aan de schandpaal nagelen.

Mahuta | 06-01-09 | 12:30

Die e-mail moet wel een hoax zijn, ik kan me niet voorstellen dat iemand van zijn leeftijd zoveel fouten maakt. Ik durf er wat onder te wedden dat degene die dit in elkaar geflanst heeft zijn/haar leeftijd nog niet met dubbele cijfers schrijft.

witwas | 06-01-09 | 12:28

Erg eah? de waarheid Nico!! Had je je eerder moeten bedenken..

LUTSERT..

lens_uit_de_struik | 06-01-09 | 12:28

"het is toch GEEN stijl"...
AAARCH NIET WEER DIE VROUWENHUMOR
*doet excuses aanbieden aan vrouwen die wél humor hebben*

AlexxKindt | 06-01-09 | 12:28

-weggejorist-

fuckje | 06-01-09 | 12:28

Hulde voor anti-pedo berichten, maar -18,4 voor het publiceren van emailgegevens.

Einde van de Domheid | 06-01-09 | 12:28

zo'n persoon..*touw over boom gooit* hang him! trouwens die site is de lucht uit.. pure vriendjespolitiek.. en daarom hebben we rutger nodig.. rutger come in!

vierzefeur | 06-01-09 | 12:27

@VanFrikschoten 12:24

Bestaat de Tina nog?

brutus68 | 06-01-09 | 12:27

Haha, die laatste zin is dan wel weer geestig: "het is toch GEEN stijl om een ongefundeerd lasterbericht te plaatsen?!" Dat is inderdaad geen stijl, Drs. N. J. M. Mul....., net zoals het geen stijl is om 14 jarige meisjes naar je campert te lokken....

brutus68 | 06-01-09 | 12:26

Leunstoel | 06-01-09 | 12:14
Het klinkt misschien raar, maar iedereen van 18 jaar en ouder kan in Nederland zonder vergunning een juridisch adviesbureau openen.
En verder heeft gisteren in het vorige Nico-topic iemand opgezocht dat deze man echt een BIG registratie (=artsenregistratie) heeft. Waar de drs. titel vandaan komt weet ik nog niet, wel weet ik dat Nico zijn propaedeutisch examen rechten aan de Open Universiteit heeft afgemaakt, hoewel rechten natuurlijk nooit tot een drs. titel leidt (mr. of tegenwoordig ll.b. (als bachelor of laws))

Tim | 06-01-09 | 12:25

Drs. N.(euqt) J.(onge) M.(eisjes) Mul, arts.

Superior Bastard | 06-01-09 | 12:25

Ik vind het wel zielig voor al die meisjes die toch ook met hun problemen bij die man kwamen. Als jullie dit lezen meisjes, stuur mij gerust een mailtje. Ik kan ook goed luisteren.

Teen | 06-01-09 | 12:25

Jongens, als het een arts is, en hij maakt zoveel vauten, hebben jullie dan wel goed gechecked of het 'm wel echt is?

Als hij het is, is hij de titel arts niet waardig.

ConfuZor | 06-01-09 | 12:25

Eens even denken... welke nieuwsbrieven, mailing lists en proefabonnementen zou Nico leuk vinden...?

VanFrikschoten | 06-01-09 | 12:24

joyriders | 06-01-09 | 12:17
De titel dr. staat niet voor arts, maar voor doctor. Dat ben je pas als je gepromoveerd bent. Niet iedere arts is gepromoveerd en dus zijn er vele artsen gewoon doctorandus.

Inert | 06-01-09 | 12:23

Wel mooi, dat "ongefundeerd" in zijn laatste zin..

Superior Bastard | 06-01-09 | 12:23

Het is nu wel duidelijk dat deze man aandachtsziek is. Hoe harder hij aangepakt wordt, hoe lekkerder hij het vindt. Helaas heb ik deze man wel eens in levende lijve ontmoet.

GingerAle | 06-01-09 | 12:23

saperdeflapfap. nico mul, dit is toch geen grap.
was sinterklaas nog maar in nederland, had hij hem mooi in de zak mee kunnen nemen naar spanje.
om hem vervolgens tijdens de vaart in het water te donderen.
in het gezelschap van een paar goeie stenen,dat niet te vergeten.

ouwe snoeperd | 06-01-09 | 12:23

sneuneus..

SwaY | 06-01-09 | 12:23

Klukkluk | 06-01-09 | 12:14
Heb ik iets gemist, eigen huis en tuin??????

D.A.N.O. | 06-01-09 | 12:22

Ghe ghe, Nico krijgt het nog druk met mailtjes lezen.....
Die vent moet verder niet zeiken, als je dit soort praktijken uitvoert is de (digitale) schandpaal je verdiende loon. Het schijnt dat hij in '96 zijn dochter al eens 'hulp probeerde te verlenen'.
*Mompelt iets met neq en schodt*

Bier-Sexueel | 06-01-09 | 12:22

Oooooh zit het zooo.... excuus nico.

sjaakdeslinksesul | 06-01-09 | 12:21

hij kan zn handen beter bij z'n lul houden want dat typen wordt zo toch niet wat

ilse | 06-01-09 | 12:21

Is de man drs. en arts? Zo niet: aangifte doen bij het OM wegens onrechtmatig (en dus strafbaar) gebruik van de titel drs. (Wet op het hoger onderwijs en wetenschappelijk onderzoek) en de beroepsaanduiding arts (Wet beroepen individuele gezondheidszorg).

Inert | 06-01-09 | 12:21

Oja lele.. ik voel me plotsling zo Oja lele.. Meneer Mul heeft zijn msn taal door laten stroom in die mail..

Daricho | 06-01-09 | 12:21

Zoek es uit of die gast werkelijk Drs. (Doctorandus) of Arts is, dat zijn trouwens
2 verschillende titels volgens mij is een arts. Dr. en geen Drs. toch?

ServerGenius | 06-01-09 | 12:20

Nico "hoe dichter bij nul, hoe strakker om je" Mul.
Mulpverlenert voor oduers.

Superior Bastard | 06-01-09 | 12:20

-weggejorist en opgerot-

random gast | 06-01-09 | 12:20

verstandige zet Nico... we zijn helemaal om...

VanFrikschoten | 06-01-09 | 12:20

Geinig, die vent zijn email adres onder de link.

Life_can_be_simple | 06-01-09 | 12:19

Bah, smerig krapuul. Oppakken, opsluiten en snip, snip, ding eraf bij deze viespeuk. Hij lijkt me echt zo'n figuur die in een film als 8MM (thriller met Nicolas Cage) tegenkomt.

Timmie1983 | 06-01-09 | 12:19

NicoM ul : hou een sop !

huppetee | 06-01-09 | 12:19

LOL @ fuckje | 06-01-09 | 12:17

Jaap de Paap | 06-01-09 | 12:19

En waarom nou het emailadres tonen. Jullie kennen reaguurders inmiddels wel.

marlinn | 06-01-09 | 12:18

Het is allemaal te laat Nico! We hebben je bij de strot.. en loslaten kan nie

Rob_Utrecht | 06-01-09 | 12:17

Hoewel ik te oud ben voor zijn doelgroep, krijgt hij toch een mailtje!

fuckje | 06-01-09 | 12:17

Nico, vieze ouwe smeerlap. Geef maar toe dat je ondanks je mooie ds.-titel en je carriere als arts nog steeds geen enkel wijf kan krijgen.
*krijgt een brok in de keel en rode ogen bij de gedachte aan zoveel onrecht in deze wereld. *

jaap de boer5097 | 06-01-09 | 12:17

Mwahahaha, Drs + arts plus de spelfouten. Nico ruk jezelf eens deaud in die campert van je.

joyriders | 06-01-09 | 12:17

Schoorsteenveger | 06-01-09 | 12:16
Dat is dialect voor aanduwers.

Superior Bastard | 06-01-09 | 12:17

Gezien zijn beroerde spelling geloof ik er geen fuck van dat ome Nico een titel op zak heeft. En als ome Nico verstandig is, doet ie er verder het zwijgen toe.

brutus68 | 06-01-09 | 12:17

Hij is wel vroeg uit de veren, onze Nico.
Maar ja, als pedo ga je ook vroeg naar bed natuurlijk.

hettie | 06-01-09 | 12:16

Het bewijs: Rukken en typen gaat niet samen.

prachtig | 06-01-09 | 12:16

Wat zijn oduers? Klinkt ranzig.

Schoorsteenveger | 06-01-09 | 12:16

Waarom nou blauw en zwart gebruiken in het mailtje, Nico: je komt dan zo achterlijk over (of is dat stiekem jouw bedoeling?).

wao-ertje | 06-01-09 | 12:15

Heeft Gonny hem geholpen met het opstellen van zijn emailtje?

Blije Mus | 06-01-09 | 12:15

Weet je wel hoe moeilijk dat is: oduers helpen? Nou dan!

Jaap de Paap | 06-01-09 | 12:15

hoe durft ie te ondertekenen met 'arts'...

jimKorn | 06-01-09 | 12:15

De viespeuk.

stekelige | 06-01-09 | 12:14

Het zit in de naam. Die schetenlatert bij Eigen Huis & Tuin en nu dit weer

Klukkluk | 06-01-09 | 12:14

Zijn aanstelling als juridisch adviseur intrekken en op alle manieren zoveel mogelijk irriteren. Ik heb de uitzending toevallig gezien en het is een verschrikkelijk eng kereltje.....

Leunstoel | 06-01-09 | 12:14

Nico, ik heb nog een collectie van K3, kan ik je daar miscchien blij mee maken!!???

D.A.N.O. | 06-01-09 | 12:14

"Ok, hij zat met zijn blote piemel voor de webcam, maar dat komt omdat Alberto HEM niet als hulpverlener maar als privé persoon benaderde."
spelvaut?

Ac0 | 06-01-09 | 12:14

Die seks met jonge meisjes, ok. Maar die spelvauten. Ga eens deaud.

Flodder | 06-01-09 | 12:14

Geziend e vele taaflouten lijkt Nico wel een beetje haast te hebben.

Bluto Blutarsky | 06-01-09 | 12:14

toffe vent

Teen | 06-01-09 | 12:13

Voor een drs. kan hij anders knap beroerd Nederlands.

ramses snaptnie | 06-01-09 | 12:13

Vergeet je 't wrakvissen morgen niet Niko?

widtvoet ® | 06-01-09 | 12:12

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl