Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Vrouwendumper wil naam gezuiverd zien

draadslid.jpg De Amsterdamse PvdA-coryfee Mohamed el Yaakoubi voelt zich aangetast in zijn goede naam. Het voormalige raadslid van het stadsdeel Geuzenveld-Slotermeer heeft een klacht gedeponeerd bij het Amsterdamse gerechtshof omdat justitie het vertikt zijn reeks van aangiften in behandeling te nemen. Vier jaar geleden alweer kwam Mo voor het eerst in het nieuws toen bleek dat hij zijn lastige vrouwtje had gedumpt in Marokko om in het geniep een scheiding in Nederland er door heen te drukken. De rechter veroordeelde El Yaakoubi maar dat weerhield de PvdA er niet van hem weer in de armen te sluiten. En nu is het Mohamed dus menens. Vrouwtje dumpen prima, maar niemand heeft het recht daar zomaar in alle openheid kritische stukjes over te tikken. Een vijftal aanklachten - onder andere tegen zijn ex Habiba el Yousfi - moeten El Yakoubi van alle blaam zuiveren. Hoewel het OM hem heeft verzocht zijn klachten in te trekken wegens algehele stupiditeit moeten er toch twee personen op 9 januari voor de rechter verschijnen. Volgens Mo dienen de kittige scribent van het buurtblog MissJeanette.nl en een verslaggever van de Volkskrant - hier smeuïg artikel uit 2005 - 'zo snel mogelijk strafrechtelijk te worden vervolgd' wegens smaad en laster. Maar wacht eens even. Dat is ook niet eerlijk! Geenstijl heeft uitgebreid over de kwestie geschreven en wij krijgen geen uitnodiging? Dieskriemienaatsie! Grrr! Wij willen ook! Hierrrr met aangifte nummertje 44...

Reaguursels

Inloggen

Hoe komt die pvda mohamed de moslim er bij zijn naam te zuiveren gewoon iedere dag met die kop op de tv en daarbij vermeld wat hij heeft gedaan en dat hij als de sodemieter terug naar die woestijn moet oj neem de rest ook mee

bernardus | 01-01-09 | 17:40

Het zal wel niet helpen, maar als Asscher er een minuutje over aan het denken gezet wordt, ben ik al tevreden. Overigens zullen we de komende jaren nog veel horen van deze Lodewijk... Die wordt premier, binnen zeg vijftien jaar.

F. von Zeikhoven | 01-01-09 | 11:04

Ik zou wel willen weten wie het meisje op klompen nou is?
Bedankt voor jullie drukte op mijn site, rokende servers blijft een mooi iets.

MissJ. | 31-12-08 | 19:48

Mag ik ook ff langskomen, Mo? Kan ik een veroordelinkje 'linxe graaiende tyfuslijer in z'n bek schijten' nemen. En laat in het vervolg je stinkende uitgewoonde bergsnollen thuis. En geniet nog een paar maandjes van die comfortabele linxe soepsidiepotjes. Binnenkort Geert 1 ! Koop vast imperiaal!
Gelukkig Nieuwjaar!

pennestront | 31-12-08 | 16:01

Mmmm, Wat was dat ook alweer met een laag (klein) voorhoofd.

Olieboer | 30-12-08 | 23:58

Integratie is gedoemd te mislukken als niet alle partijen overtuigd zijn van de noodzaak, ongeacht de aanpak en hoeveel tijd en geld je er in stopt. Punt uit.

semper penis | 30-12-08 | 21:29

Fleauxe | 30-12-08 | 17:44
Ik denk dat het wat moeilijker ligt. Wij hebben hier in het westen geen model waarbinnen de islam zoals die zich manifesteert meteen getemd wordt en wordt vastgespijkerd, en dat is óns probleem, niet het probleem van de islam. Met regeltjes alléén zijn we er niet.

Schoorsteenveger | 30-12-08 | 19:30

Zijn advocaat Mohammed Enait verteld dat het een hetze tegen de islam is.

TiSNiX | 30-12-08 | 19:11

@ethan_joy | 30-12-08 | 18:21
Dat werpt wel een ander licht op de zaak.Als het verhaal van de man klopt, is het artikel op GS niet gerechtvaardigd.

piquant | 30-12-08 | 18:52

Clif diving in Alanya schijnt een mooie sport te zijn .....

SinEstilio | 30-12-08 | 18:04

Gevalletje hinderlijk volgen 2009 lijkt mij zo.

GezondVerstand | 30-12-08 | 18:00

@Schoorsteenveger | 30-12-08 | 13:35: Dan maar modellen ontwikkelen die omschrijven wat maatschappelijk gewenst gedrag is Hoe kinderachtig misschien ook. Als de mensen op hun rug gaan liggen en roepen 'verzorgt mij' dan kunnen ze dat krijgen ook. Het is niet zo moeilijk, het is vooral een kwestie van doen. Gaan, opstaan en werken, plannen doorvoeren en niet tot in lengte van dagen blijven testen en evalueren.

Fleauxe | 30-12-08 | 17:44

waarom heeft Mo zo'n raar hoofd?

Tro jan horse | 30-12-08 | 17:25

Is zijn voorhoofd gefotosjoeped?

TomV | 30-12-08 | 17:14

Tis natuurlijk wel zuur voor een aanhanger van de pedo-religie dat je niet eens meer ongestraft je vrouw aan de kant kan zetten terwijl iedereen weet dat de islam niks opheeft met vrouwenrechten.
Houden ze helemaal geen rekening met je geloof, een schande en dat terwijl er vrijheid van godsdienst is!

TiSNiX | 30-12-08 | 16:57

@ dickel:
Heb begrepen dat de bombardementen van Gaza Stad uitgebreid zullen gaan worden naar 020 Gaza. Ik zeg: nuken die handel, hebben we gelijk die 6e landingsbaan erbij.

Gerrit_Galbak | 30-12-08 | 16:37

Zo ouwe Mohamed el Yaakoubi, dat mag niet van de kotsran.

Ongelovige hond, jammer dat ik me schoen niet op je poffertjesporum kan gooien.
Je vrouw had gelijk .... neuken kon je ook al niet !!

SinEstilio | 30-12-08 | 16:34

Schoorsteenveger | 30-12-08 | 14:16

je moet eensch weten hoe ik heb zitten huilen toen Patty een klysma deed.
Man, dat zijn van die momenten waarvan je later afvraagd, waar was ik toen dat gebeurde.....

Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 14:38

Dit is nu al het zoveelste onacceptabele PVDA incident, wil er verder geen woord meer over vuil maken..... O ja 1 nog.... IK ZEG JULLIE PER HEDEN OP!!!!!

happysolo | 30-12-08 | 14:36

Deze darm zou moeten worden gedumpt in het rif, zijn ex heeft duidelijk meer moeite gedaan om te integreren als deze lutser met zijn nieuwe import tentendraagster!

repulse | 30-12-08 | 14:36

Ik overweeg een verzoek tot het dumpen van mijn ex vrouw in het RIF gebergte daar. Zoals de politiek (inclusief Femke) altijd roept. Gelijke rechten gelijke kansen.

vraaghetmijdanniet | 30-12-08 | 14:26

Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 14:09
Emotioneel moment. Ik zal die betraande gezichten van Jesse Jackson en Oprah Winfrey ook nooit vergeten.

Schoorsteenveger | 30-12-08 | 14:16

-weggejorist-

Ayaan Sorry | 30-12-08 | 14:14

Schoorsteenveger | 30-12-08 | 14:02

Ich bin ein Berliner, wat zei ze dat toch krachtig.

Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 14:09

de tolerantie grenzen van het politieke Nederland bereiken telkens weer een nieuw hoogtepunt. vroeger was het algemeen geaccepteerd dat je als 1 partij sterk stond. nu is het de tendens om je als einzelganger een weg te banen door het stelsel van politieke partijen. niet bij het ene willen horen, maar ook niet bij het andere. deze meneer buitenlander heeft de juiste partij uitgekozen om zich bij aan te sluiten. reden daarvoor: de ruggengraat van de pvda is net zo sterk als de standpunten die ze innemen. hierdoor kan dhr. Mohammed zich als einzelganger voort bewegen.

kapitein Gaafbal | 30-12-08 | 14:09

denk dat zijn ex blij was dat hij haar gedumpt heeft,wat kan een mens toch aarts lelijk zijn

kees2790 | 30-12-08 | 14:06

-weggejorist-

Ayaan Sorry | 30-12-08 | 14:05

Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 14:00
.. en ook veel diepgang.

Schoorsteenveger | 30-12-08 | 14:02

Schoorsteenveger | 30-12-08 | 13:58

Pattie is idd een sterke vrouw, met veel inhoud.

Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 14:00

-weggejorist-

Ayaan Sorry | 30-12-08 | 13:59

Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 13:43
Die Patty Brard laat zich in elk geval niet zonder paspoort ergens in een dorpje dumpen.

Schoorsteenveger | 30-12-08 | 13:58

"... te zien dat de islam opzich het probleem niet is..."
"... Dit laatste zou in een discussie met mij overigens niet van toepassing zijn aangezien ik elke vorm van religie verwerp. ...."
Capt. Iglo | 30-12-08 | 12:39
??? Uit die eerste zin van jou geef je eigenlijk aan de islam niet te verwerpen...
Hoe zit dat nou?

Pietje Pukje | 30-12-08 | 13:52

hero_of_heaven | 30-12-08 | 13:45
Fotootje van meneer erbij.
retecool.com/

Schoorsteenveger | 30-12-08 | 13:51

@hero_of_heaven | 30-12-08 | 13:45
Studente van 30 jaar... Sjeus, ga je dan schamen.

J.N. de Kabelpen | 30-12-08 | 13:50

-weggejorist-

hero_of_heaven | 30-12-08 | 13:45

Schoorsteenveger | 30-12-08 | 13:39

Doorspoelen kan, vegen is beter.

Bij spoelen krijg een Patty Brad deejaavuu.

Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 13:43

Pvda,erg prut.
Schoorsteenveger,je kunt het mooi vertellen, hahaha!

mikebike | 30-12-08 | 13:40

grote regelneger | 30-12-08 | 13:35
En voor reaguurders die al langer dan GS bestaat op deze site reaguren een opa achter de rollator bij de nickname?

JosVerbeek | 30-12-08 | 13:40

grote regelneger | 30-12-08 | 13:39

strakjes NegerT, als de meeste weg zijn, wil ik je best even vertellen over mijn rotjeugd.

Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 13:40

Capt. Iglo | 30-12-08 | 12:39
Fleauxe heeft helemaal gelijk. Het is wel degelijk de islam waar de meeste problemen vandaan komen. De uitwassen van de marokkaanse jeugd komen voort uit de islam. Bij turken zie je ook problemen, alleen niet die uitwassen (nog niet) die de Marokkanen opleveren. Mijn buurt is overwegend Turks, maar probeer maar niet hier bv. naar een Turkse kapper te gaan, heb ik wel eens geprobeerd...
Ik ken zelf veel islamieten uit Egypte, en na 10 jaar live experience, kan ik zeggen, it´s the islam...
Polen gaan geen probleem leveren, eventjes een beetje, maar Polen werken hard. Zij drinken vooral hun verdriet over hun situatie weg, maar als zij rijker worden gaan zij gewoon voor huisje-boompje-beestje.
Verder, je moet juist wel de doctrine erachter bekritiseren, dat is namelijk van waaruit zij denken en handelen. Ook al zijn er mensen in die groep die zo niet denken. Met die gedachtegang kan je dan namelijk geen enkele groepsdoctrine meer bekritiseren. Je moet dat juist doen omdat mensen die binnen die groep die het er niet mee eens zijn dat niet meer kunnen (lees durven) te bekritiseren. De groep (lees voorgangers of leiders of manipulatieven) gaat er anders mee aan de haal.
In jou beredenatie zou je dan ook het fascisme, communisme, socialisme of kapitalisme niet kunnen bekritiseren. Volslagen onzin.

Pietje Pukje | 30-12-08 | 13:40

PvdA doet er alles aan om stemmen te krijgen, zelfs hun eigen land verraden. Moven met die fundamentalistische hoerenloper. En gauw!!!

rodovi | 30-12-08 | 13:40

Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 13:30
Nou, de Zwitsal Garde doet anders goed zijn best vind ik. Gewoon volhouden. Het open riool moet goed doorspoelen, anders gaat het wel héél erg stinken.

Schoorsteenveger | 30-12-08 | 13:39

Jaap de Paap | 30-12-08 | 13:37

en na 15000 comments een rituele begrafenis.
*zwaait naar van dal*

Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 13:39

Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 13:37
Eeeh.... is er misschien iets wat je me wil vertellen Teun..... over vroeger?

grote regelneger | 30-12-08 | 13:39

grote regelneger | 30-12-08 | 13:35

je vergeet de bijhorende slotjes en sjempot.

Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 13:37

grote regelneger | 30-12-08 | 13:35
En dan de 'ouwe hap' een stok en baard?

Jaap de Paap | 30-12-08 | 13:37

Jaap de Paap | 30-12-08 | 13:34

*houdt het koppie angstvallig vast*;

Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 13:36

Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 13:33
Doe ik graag voor je.
-
Zat nog te denken, het is misschien voor GS een idee om een soort fase tussen babie en volwassen reaguurder te inrtoduceren. Zeg maar een soort van adoloscente puistenkop die een beetje onzeker maar toch ook beregeil uit zijn ogen kijkt.

grote regelneger | 30-12-08 | 13:35

Fleauxe | 30-12-08 | 13:22
Inderdaad, ze weten het maar willen het niet weten. Ze zijn ziende blind. En dat is een drama van de eerste orde, een drama overigens dat zich in heel Europa afspeelt, niet enkel in Nederland. Er wordt tegen de achilleshiel van de vrije westerse wereld geschopt en we hebben tot nu toe geen afdoende antwoord, geen duidelijke houding anders dan een rechtsig, afwerend gebaar. Er is tussen knuffelen en afwijzen géén middenpositie gedefinieerd. En die moet er verdomme wel komen.

Schoorsteenveger | 30-12-08 | 13:35

Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 13:30
Je kunt pleiten wat je wilt, Teun, maar eens raken we allemaal onze jeugd kwijt. En dan beginnen de verantwoordelijkheden pas echt goed. Geniet er nog van zolang het kan ;)

Jaap de Paap | 30-12-08 | 13:34

plus een n

Jaap de Paap | 30-12-08 | 13:33

grote regelneger | 30-12-08 | 13:31

een groter compliment heb ik vandaag nog niet gehad.
Hierbij valt de zin* het was lekker schat* van vanmorgen in het niet.

Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 13:33

Schoorsteenveger | 30-12-08 | 13:28
Kijk, en daar komen we weer bij elkaar. Helemaal mee eens. Meegemaakt dat drie leerkrachten van de vs (verschillende plaatsen, dat wel) beweerde een reïncarnatie van Steiner te zijn. Dat werkt ook nogal verwarrend bij de seizoentafel ;)

Jaap de Paap | 30-12-08 | 13:32

Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 13:30
Ik kan me jou zonder babie-koppie ook nauwelijks voorstellen

grote regelneger | 30-12-08 | 13:31

Jaap de Paap | 30-12-08 | 13:12

Bij deze pleit ik toch voor het behoud van mijn babie-koppie.
Al was het maar als uitzondering die de regel bevestigd.
Daarnaast word je als koppie door sommige niet serieus genomen en staat het koppie veur ironie/sarcasme-loze menschenjes.
(vraag maar aan van dal)

Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 13:30

Ik zat overigens nog even op die pvdA site te kijken en kwam daar i.v.m integratieproblemen de volgende zinsnede tegen:
"Al dit soort conflicten lossen we op door drie routes in te zetten"
-
Als ik in mijn werk oplossingen meen te hebben en die blijken keer op keer te falen en de boel alleen maar verder de stront in te draaien, dan zing ik een toontje lager of nog beter, dan hou ik mijn grote bek en ga ik wat anders doen. Mijn vraag is dan ook waar de PvdA precies de gore zelfverzekerheid vandaan haalt om na 30 jaar dit land naar de klote te hebben geholpen, nog steeds met oplossingen te komen?

grote regelneger | 30-12-08 | 13:29

@grote regelneger | 30-12-08 | 13:22
Was gewoon een statement in het algemeen. Op een gegevn moment leek iedereen een kootsj te bezitten. Niets kon meer zonder kootsj.

J.N. de Kabelpen | 30-12-08 | 13:28

Jaap de Paap | 30-12-08 | 13:16
Nou, als ik het goed heb vind je bij Blavatski weinig of niks terug van wat Steiner in de loop der tijden is verweten, en dat pleit voor haar. Blavatski is de bevlogen zieneres, Steiner is de berekenende priester.
Antroposofen, of liever gezegd mensen die te pas en te onpas een zin beginnen met "Rudolf Steiner heeft gezegd..", hun muren in aardekleuren schilderen, zich eurythmisch voortbewegen en hun kinderen veroordelen tot een Vrije School, daar heb ik het niet zo op.

Schoorsteenveger | 30-12-08 | 13:28

Had hij een goede naam dan?

Van Druten | 30-12-08 | 13:26

J.N. de Kabelpen | 30-12-08 | 13:21
Dank je. Dit is wat ik doe voor mijn broodwinning.

not

grote regelneger | 30-12-08 | 13:22

grote regelneger | 30-12-08 | 13:19
Dat hoeft ook niet meer; ze is alweer terug (gereïncarneerd) als Femke; alleen wil Femke zich dat maar niet herinneren. Ik dacht vroeger dat het Ien Dales was, maar die mepte heel anders met haar tas journalisten opzij.

Jaap de Paap | 30-12-08 | 13:22

@Schoorsteenveger | 30-12-08 | 13:18: We kunnen gevoeglijk vaststellen dat ze het bij de pvda gewoonweg niet wíllen weten. Dat is niet eens zo erg ware het niet dat die kennis maar niet tot de pvda-stemmers wil doordringen.

Fleauxe | 30-12-08 | 13:22

@grote regelneger | 30-12-08 | 13:15
Hahaha, een der grootste zeepbellen van de moderne tijd: time-management. Wat een onzin. En dan te weten dat er bedrijven zijn die voor die flauwekul betalen. Het is namelijk heel simpel: doe iets of doe het niet.

J.N. de Kabelpen | 30-12-08 | 13:21

Jaap de Paap | 30-12-08 | 13:16
Als ik de wiki mag geloven, ben je in goed gezelschap. Vind haar wel enorm lelijk en zou haar dan ook nooit doen.

grote regelneger | 30-12-08 | 13:19

grote regelneger | 30-12-08 | 13:16
Hoeft niet, GS is er om elke dag weer nieuwe dingen te leren.

JosVerbeek | 30-12-08 | 13:18

Ik heb last van hoge bloeddruk mag me van de dokter absoluut niet ergeren, waarom staat er niemand echt op en sodemietert deze zandbak bewoners terug naar land van herkomst zodat ik weer zonder stress door het zo mooie leven kan.

langeleugenaar | 30-12-08 | 13:18

Fleauxe | 30-12-08 | 13:09
De lafhartigheid gaat wel steeds meer opvallen natuurlijk. Je kunt blijven proberen om wat krom is recht te lullen, maar ergens gaat het, puur logisch gesproken, vreselijk vastlopen. Ze moeten steeds wildere sprongen te maken daar bij de PvdA, en dat weten ze zelf eigenlijk ook wel. Ik denk dat de sfeer er eentje is van pappen en nathouden en wachten op een wonder.

Schoorsteenveger | 30-12-08 | 13:18

Schoorsteenveger | 30-12-08 | 13:11
Dat wist ik toch: we hebben het er eerder over gehad. Daarom vond ik het wel leuk om je dat even te plempen, van Helena. Je omschrijft het wel mooi.
Zelf dolend, ben ik wel te porren voor haar schrijfsels. Ieder zijn meug. Over Ellen zullen wij het nooit oneens worden, en dat is veel belangrijker in deze tijd waarin alles anders wordt, en niets gelijk blijft, net als in vorige tijden en hopelijk ook in de toekomst. Panta rei.

Jaap de Paap | 30-12-08 | 13:16

Fleauxe | 30-12-08 | 13:14
* krijgt rood hoofd *

grote regelneger | 30-12-08 | 13:16

Ongezien de T..................!

Lot | 30-12-08 | 13:15

@grote regelneger: Ctrl F, en er gaat een hele nieuwe wereld voor je open.

Fleauxe | 30-12-08 | 13:14

J.N. de Kabelpen | 30-12-08 | 13:10
Dan weet je onmiddellijk wie er naar de buitenkant en niet naar de inhoud kijkt. Ook wel weer makkelijk toch?

Jaap de Paap | 30-12-08 | 13:14

@grote regelneger | 30-12-08 | 13:07
Ben standaard ingelogd en werk elke dag wel even tussen het reaguren door, gheghe. Nee, voor het op de voet volgen van discussies die uren duren heb ik meestal geen tijd.

J.N. de Kabelpen | 30-12-08 | 13:13

Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 13:09
Dat weet ik niet. Ja, je kunt wel pleiten natuurlijk... maar of het werkt?

Jaap de Paap | 30-12-08 | 13:12

Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 13:09
Ik vind het eerlijk gezegd wel handig, je kunt nadat he gepost hebt gemakkelijk weer je laatste comment terugvinden en verder lezen. Dus, ik hou me aanbevolen.

grote regelneger | 30-12-08 | 13:12

@JaapStar | 30-12-08 | 11:11

Precies, een stelling poneer je en een klacht deponeer je. Het is trouwens al aangepast in het artikel...

McShamus | 30-12-08 | 13:12

Jaap de Paap | 30-12-08 | 12:59
Ik ben niet zo into theosofie. Beetje esoterisch gedoe met een vleugje Plato, voor zover ik weet. Heeft, net als de antroposofie, een enorme aantrekkingskracht op dolenden omdat het belooft de waarheid achter de werkelijkheid te onthullen en suggereert dat we allemaal onze unieke rol hebben in het in evenwicht houden van een alomvattend kosmisch gebeuren.

Schoorsteenveger | 30-12-08 | 13:11

@Jaap de Paap | 30-12-08 | 13:05
Mja, de zeepkop volgt de reaguurder toch wel gelijk een hinderlijk kind. Niet zozeer op GS, wel op SN. Reacties die niet-zwitsals onwelvallig zijn, worden al snel afgedaan als het gebrabbel van een huilbaby.

J.N. de Kabelpen | 30-12-08 | 13:10

grote regelneger | 30-12-08 | 13:04
Zeg dat wel. Mossels zijn waarschijnlijk de uitvinders van selectief lezen. Zolang het in hun straatje past is het heilig en dienen de ongelovigen onmiddelijk aan hun wensen tegemoet te komen. Past het niet in het straatje, dan moet eea symbolisch worden opgevat etcetera, etcetera.
Ik voel wel wat voor een symbolische gift in de vorm van een vliegticket richting zandbak, dat dan weer wel.

JosVerbeek | 30-12-08 | 13:10

Jaap de Paap | 30-12-08 | 13:05

Kun je ook pleiten voor behoud van je zwitsal-koppie?

Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 13:09

JosVerbeek | 30-12-08 | 13:01

Voor het geval dat, idd.
Kunnen we kijken of die JSF nou echt zijn centen waard is.

Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 13:08

J.N. de Kabelpen | 30-12-08 | 12:58
Volgens mij doet het er niet toe hoeveel je comment, maar hoe lang je periodiek inlogt. Soort van PvdA-logica eigenlijk: maakt geen reet uit wat je presteert, als je maar in het systeem staat.

grote regelneger | 30-12-08 | 13:07

@Schoorsteenveger | 30-12-08 | 12:16
Je hebt gelijk. We moeten allemaal opkomen voor zo´n moslima, die haar best wil doen om Nederlands te leren, er bij te horen en onder het juk van de islam uit te komen. Daar is heel veel moed voor nodig, zie de sancties die staan op ´afvalligheid´. Zie ook wat haar man heeft gedaan.
Het feit dat de PvdA die kerel er niet op staande voet uitgeknikkerd heeft zegt genoeg... Wie nu nog niet door heeft dat de PvdA boter op z´n hoofd heeft en het hen alleen, maar dan ook alleen, om stemmen te doen is (hypocriet meepraten over integratie om de ´domme´ Nederlander te strikken, islamieten in huis houden om de moslim stem te paaien), die heeft het volgens mij echt niet begrepen.

Pietje Pukje | 30-12-08 | 13:07

J.N. de Kabelpen | 30-12-08 | 13:03
Aha, kijk. Als alle oplossingen zo simpel waren. Hindert het je trouwens, die baby? Ik kijk er nooit naar verder, maar sommigen vinden het wel belangrijk geloof ik.

Jaap de Paap | 30-12-08 | 13:05

JosVerbeek | 30-12-08 | 12:56
Getuige de godvergeten last die iedereen van die lui heeft wordt die passage niet al te vaak gelezen. En natuurlijk: autark, maar dan wel middels vette subsidies die ik hier in het zweet mijns aanschijn bij elkaar moet harken! Als er een club mensen is die niet autark is, etc etc

grote regelneger | 30-12-08 | 13:04

@Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 12:54: Die wordt nu op de hoogte gesteld.
@Schoorsteenveger | 30-12-08 | 12:55: Fijn dat je dat vraagt. Ik zal je zeggen wie het nog niet weet; Lilianne Ploume - PVDA.
Op de website van de pvda kunt u het volgende bewonderen, de 'resolutie integratie'. En dat, waarde schoorsteenveger, dat is nu weer eens zo'n pvda 'ding' dat mij alle hoop op een islamofilievrije pvda in de schoenen doet zakken.
Een paar kleine quotes, de rest leest u zelf maar;
"Door volwaardig burgerschap -meedoen in de samenleving- door te leren, door te werken en door het Nederlanderschap te koesteren en te beschermen. Door zich te identificeren met elkaar, respect te tonen voor vrijheid, democratie, gelijkheid van mannen en vrouwen en van homo’s en hetero’s, door samen verantwoordelijkheid te dragen voor dit land en de toekomst van onze kinderen."
-
En dan zijn we aangekomen bij het stukje 'Omgaan met conflicten'
Die vervelende conflicten ook altijd, filmmakers zonder respect voor de islam, banken die denken dat een varkentje als mascotte mag, kunstenaars die de artistieke vrijheid abusievelijk aanzien voor het recht alles te schilderen en tentoon te stellen wat ze willen. Ja die kleine issues die het samenleven zo onprettig maken, wat gaat de pvda daar aan doen? Komt 'ie hoor:
.
"het strikt handhaven van wetten en regels
het confronteren van andersdenkenden met onze waarden
het dulden van onschadelijk, zij het volgens sommigen onwenselijk gedrag.
"
Ik denk dat ik het wel weer weet met de de pvda.

Fleauxe | 30-12-08 | 13:04

@Jaap de Paap | 30-12-08 | 12:59
Die 'voorwaarde' (aantal maanden regelmatig reaguren) wordt in het GS-artikel over de Huilbaby inderdaad gesteld.

J.N. de Kabelpen | 30-12-08 | 13:03

*out*

dr.spin007 | 30-12-08 | 13:02

Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 12:59
Voor het geval dát, vindt de luchtmacht het vast erg handig.

JosVerbeek | 30-12-08 | 13:01

Wat een walgelijke klootzakjes zitten er toch bij de PVDA he meneer Mohamed el Yaakoubi.
Mohammed ik zou je bijna een schoen willen toegooien maar dat vindt ik een belediging voor voor de fabrikant van mijn schoeisel.

Beëlzebul | 30-12-08 | 13:00

Wat een MONGOOL he! Stuur 'm terug waar ie vandaan komt, op dit soort figuren zit niemand te wachten.

P.Aars | 30-12-08 | 13:00

J.N. de Kabelpen | 30-12-08 | 12:58
Volgens mij na een paar maanden, maar ik weet het niet ;)

Jaap de Paap | 30-12-08 | 12:59

JosVerbeek | 30-12-08 | 12:56

Heeft wel als voordeel dat ze makkelijker te lokaliseren zijn, dat dan weer wel.

Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 12:59

Schoorsteenveger | 30-12-08 | 12:55
Ik weet niet of we dat ooit zullen weten, vegert. Blavatsky wist het heel vroeger al in elk geval. Over sterke meisjes gesproken...
nl.wikipedia.org/wiki/Helena_Blavatsky...

Jaap de Paap | 30-12-08 | 12:59

Weet een der spelekinderen alhier wanneer die ball-and-chain van een zwitsal van de nick verdwijnt? Zie zojuist dat De Kabelpen 1413 reacties in nog geen tien weken achter liet. Oké, niet Van Dal-waardig, maar toch een aardige score, dunkt me.

J.N. de Kabelpen | 30-12-08 | 12:58

Fleauxe | 30-12-08 | 12:52
In Berlijn (en andere Duitse steden) heb je ook van dat soort gemeenschappen. Het schijnt in de knoran te staan dat je als mossel je niet moet bemoeien met het land waar je woont (als dat geen islamitisch land is tenminste) maar een soort autarkische (=zelfvoorzienend) leefgemeenschap moet stichten.

JosVerbeek | 30-12-08 | 12:56

Fleauxe | 30-12-08 | 12:53
Wie weet het eigenlijk niet?

Schoorsteenveger | 30-12-08 | 12:55

Fleauxe | 30-12-08 | 12:53

en zijn maat?

Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 12:54

JanRap weet het ook.

Fleauxe | 30-12-08 | 12:53

Voorstel: dit sujet het land uit. Permanent. Zijn vrouw mag hier blijven en meneer naar de woestijn, zonder papieren.

Typerend trouwens dat de PvdA dit allemaal gewoon goedkeurt. Ies halal. Moet kunnen.

Hockey | 30-12-08 | 12:53

om moedeloos van te worden die partij van de arabisten

Ervin Laszlo | 30-12-08 | 12:53

down down, deeper and down...

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:52

PvdA moet een naar een afkick-kliniek voor hun allochtonenknuffelverslaving.

JanRap | 30-12-08 | 12:52

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:49

een ongeopende beerput.

Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 12:52

@Capt. Iglo | 30-12-08 | 12:39: Dat Turkse verhaal zou alleen maar opgaan als je naar de randstedelijke gebieden kijkt. In een jaarverslag van de AIVD over 2006 is bijvoorbeeld duidelijk te lezen dat de dienst zich grote zorgen maakt over de kleine kolonies die Turken stichten in de agrarische provincies. Zo is er in Gelderland sprake van hele leefgroepen die zich op geen enkele wijze aansluiten bij de Nederlandse samenleving. Ze isoleren zich op het werk en in de privésfeer. Docenten maken zich ernstige zorgen om de 3e generatie daar deze nog immer niet afdoende Nederlands spreken en schrijven om een fatsoenlijk basisdiploma te behalen. Ik wil daarmee niet afdoen aan de prestaties van de Turken in de randstad, wel vraag ik me af of men niet al te graag en snel in succesverhalen wil geloven. In hoeverre wegen die twee verhalen tegen elkaar op? Kort en goed, het Turkse succesverhaal is zo zeker nog niet. Om over Milli Gurus nog maar te zwijgen.
-
Een theologische discussie is in deze niet zozeer gewenst om nader tot elkaar te komen als wel om te duiden dat de islam geen -ik herhaal geen enkele- ruimte biedt voor moderne interpretatie. Dat kunnen sommige mensen wel anders willen zien (anjameulenbelt.sp.nl/weblog/) Allah is er toch vrij duidelijk over.
-
Uit niets blijkt dat Polen vergelijkbare problemen opleveren als de islamitische gemeenschap. De Polen onderdrukken het vrije woord niet, hebben geen opinie-makers bedreigd of vermoord. Kunnen niet verantwoordelijk gehouden worden voor nog de helft van wat moslims aanrichten aan financiële en geestelijke schade. Roepen niet op tot omverwerping van de Nederlandse staat en staan er niet echt om bekend alom gevreesd te zijn.

Fleauxe | 30-12-08 | 12:52

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:49
Couscous.

liggend_streepje | 30-12-08 | 12:51

Capt. Iglo | 30-12-08 | 12:29
Het probleem hoeft zich ook niet opnieuw voor te doen als Nederland besluit om a) de grenzen hermetisch te sluiten en b) die honderduizenden werkelozen eens aan de slag te zetten. Misschien dat het daarmee wat stiller op GS wordt- alles boven de 10.000 comments wordt waarschijnlijk tewerkgesteld - maar we hoeven in ieder geval geen mensen met vreemde talen en gewoonten binnen te halen. Bovendien scheelt dit met uitkeringen, kunnen de belastingen omlaag en krijgt iedereen de bevrediging dat ie z'n eigen broek kan ophouden. Capt. Iglo: ik voorspel je een nieuwe gouden eeuw!

grote regelneger | 30-12-08 | 12:51

quasi modo | 30-12-08 | 12:48
Of burgemeesterT

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:49

Ik vraag me af waarnaar El Yaourti ruikt.

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:49

Tis wat met die Marokkanen. De meesten werken niet, maar als ze tegen de verwachting in toch blijken te werken, betreft het meestal een positief gediscrimineerd baantje bij de overheid of een linkse politieke partij.

quasi modo | 30-12-08 | 12:48

@dr.spin007 | 30-12-08 | 12:39
Zo'n BA-model spreekt me ook niet zo aan. Gewoon een gezellige, bijgehouden gevarendriehoek. Dat is de shit.

J.N. de Kabelpen | 30-12-08 | 12:45

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:41

Ad zei van wel.

Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 12:44

Renos2 | 30-12-08 | 12:40

het woord Islam dekt alles, hoef je geen intolerant bij te zetten.

Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 12:43

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:41 nee, naar socialisme, maar dat stinkt ook.

van dal | 30-12-08 | 12:42

Ruikt Gerdi naar vis?

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:41

Kan je voorstellen als de PvdA de absolute macht gaat krijgen in 0031. Een socialitische heilstaat, waarin de partijleden alle privileges hebben en de rest (het gepupel) totaal niets meer te zeggen heeft. Waar hebben we dat meer gezien: juist ja het achterhaalde communisme. Alleen zal het nog erger worden in 0031 door de mix van socialisme met de intolerante ieslam.

Renos2 | 30-12-08 | 12:40

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:39
*lunch retourneert via toetsenbord*
Jezus, is ie nou een been aan het vastschroeven?

Jaap de Paap | 30-12-08 | 12:40

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:37

ghe, zie Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 12:37

;

Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 12:40

@ Fleauxe | 30-12-08 | 12:27

Ten eerste haal ik de Polen aan als voorbeeld dat als NL (zie comment: Capt. Iglo | 30-12-08 | 12:29) zo doorgaat met het intergratie vraagstuk deze mensen in een vergelijkbare situatie als de Marokkanen en Turken (in mindere maten) nu verkeren en deze mensen zijn niet islamitisch. Overigens is het al aan het verschil tussen turken en marokkanen te zien dat de islam opzich het probleem niet is want het gaat over het algemeen over Marokkanen als het over uitschot gaat en niet over Turken terwijl, niet generaliserend bedoeld, die net zo islamitisch/moslim zijn....

En ik ga de theologische discussie uit de weg dus ga jij er vanuit dat ik het verschil tussen sharia en hadith of dawa en jihad niet zou weten, waar baseer je dat dan op?? Ik ga die discussie uit de weg omdat die hier al 100x (door mij alleen al :P ) is gevoerd en je er gewoon nooit uit gaat komen, niemand was erbij toen religie (welke dan ook) ontstond dus de precieze bedoelingen en achtergronden zijn voor de huidige mens niet bekendt. Verder is het zo dat gelovige zich in zo'n discussie altijd beroepen op het woord van god waardoor discusseren moeilijk of eigenlijk zelfs geheel onmogelijk wordt. Dit laatste zou in een discussie met mij overigens niet van toepassing zijn aangezien ik elke vorm van religie verwerp. Maar ik vermijdt die discussei dus zuiver uit praktische oogpunt niet omdat ik mezelf niet zou kunnen beargumenteren....

Capt. Iglo | 30-12-08 | 12:39

Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 12:36
There are three things in the world that smell like fish. One of them is fish.

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:37

en voor het spleetje van Gerdi Verbeet.

Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 12:37

Schoorsteenveger | 30-12-08 | 12:34
There are three things in the world that smell like fish. One of them is fish.

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:37

@dr.spin007 | 30-12-08 | 12:32
Maar Brazilians gebruiken toch Brazilian Wax, ergo: kale voef? *Geen Braziliaansen kent*

J.N. de Kabelpen | 30-12-08 | 12:36

van dal | 30-12-08 | 12:34 de eerste marokkaanse gastarbeiders werdsen gehuisvest in barakken op fabrieksterreinen waar ze werkten, ze dachten allemaal weer terug te gaan, maar daar heeft de ubermenselijke pvda wel een stokje voor gestoken.

van dal | 30-12-08 | 12:36

Schoorsteenveger | 30-12-08 | 12:34
Right... :-)
Ik ben ook voor openbaar naturisme.

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:36

Ik heb een zwak voor sterk ruikende vrouwen.

Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 12:36

spanarchist | 30-12-08 | 12:24
Banken om laten vallen is ook geen optie.
J.N. de Kabelpen | 30-12-08 | 12:28
Dat zou een mooi begin zijn ja.

liggend_streepje | 30-12-08 | 12:36

@Dept.X | 30-12-08 | 12:32: Excuus, daar had 'gewone mensen' moeten staan.
Laat duidelijk zijn dat hoe groot mijn hekel ook aan ze is, ik zie ze wel als mensen.

Fleauxe | 30-12-08 | 12:35

Dept.X | 30-12-08 | 12:32
Te scherp.. goed gezien overigens maar zo niet ter zake doende.

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:35

Capt. Iglo | 30-12-08 | 12:29 nee joh, polen zijn de oplossing voor het file probleem,
ze wonen in verruineerde stacaravans naast waar ze voor een schijntje werken..
gaan niet uit als ze een fles wodka hebben.. als ze maar op het platteland blijven werken hebben we er geen last van.
maar dát zal wel weer niet mogen, die moeten geïntegreerd worden, tegen heug en meug nederlands leren, terwijl de werkgevende boer nu de moeite doet om pools te leren.. en die stacaravan.. dat kán natuurlijk niet, een vinex, stop ze maar in een vinex..
en daar komen problemen van. dan pas, en niet eerder.

van dal | 30-12-08 | 12:34

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:22
Dat soort verstikkend klimaat bedoel ik nou ook weer niet. Integendeel. Ik bedoel frisse lucht, open ramen, extra zuurstof. Dat is uiterst verstikkend voor lieden die gewend zijn om ramen en deuren dicht te houden en zichzelf en anderen te verbieden om door te ademen. Die gaan dan hyperventileren.

Schoorsteenveger | 30-12-08 | 12:34

Sterke vrouwen met een Brazilian gaan het helaam worden in 2009

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:32

@ Fleauxe | 30-12-08 | 12:27
U ziet moslims dus niet als mensen.....daar slaat u de plank mis. Het zijn wel degelijk mensen, maar zitten qua ontwikkeling nog enkele honderden jaren achter ons. Bij ons kwam het gelukkig nog goed, bij 'hun' is dat nog maar de vraag...

Dept.X | 30-12-08 | 12:32

Capt. Iglo | 30-12-08 | 12:29
Maar ze werken wel hard.
En jatten lood en koper maar dat terzijde.

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:31

Typische PvdA-idioot. Jaja, je krijgt de regering die je verdiend.
Ik zou zo zeggen uitzetten! Geert lees je mee?

tering! | 30-12-08 | 12:29

@ [email protected] Riest | 30-12-08 | 12:21
Je ziet nu al dat overal waar die Polen komen en wonen ze overlast veroorzaken, voornamelijk door overmatig alcohol gebruik. De huizen waar die lui in geplaatst worden, worden helemaal uitgeleefd en zijn rijp voor de sloop als ze eruit komen. Ik zou in de Bollenstreek eens peilen hoe mensen denken over de Polen en de overlast die ze veroorzaken, ik denk dat een grote meerderheid ze liever kwijt is dan rijk. Het enige positieve aan die Polen is dat ze wel bereid zijn zijn hard te werken. Aan de andere kant is het natuurlijk ook de vraag, wat is overlast? dat is ook voor iedereen anders dus is sowieso moeilijk te bepalen wanneer iets een probleem is en wanneer niet. Maar Nederland zou eens goed moeten kijken naar hun intergratie probleem en de manier hoe we dit nu aanpakken of er van wegkijken liever gezegd ander blijft dit soort gedoe zich keer op keer herhalen met welke immigranten dan ook, zeker als deze in de lagen van de samenleving terecht komen waar bijvoorbeeld nu de Marokkanen zich in meerderheid in bevinden.

Capt. Iglo | 30-12-08 | 12:29

Schoorsteenveger | 30-12-08 | 12:28
Mooie! Een zwak voor sterke vrouwen...
Me too overigens.

Jaap de Paap | 30-12-08 | 12:29

Mordax | 30-12-08 | 12:28
Nelson
Mariëlle
van Helvoort
Ellerman
...

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:29

@Schoorsteenveger | 30-12-08 | 12:20
Afschaffen subsidie voor bijzonder onderwijs en religieuze organisaties, verbod op religieuze symbolen in scholen en openbare instellingen. Dat is een begin van de seculiere staat.

J.N. de Kabelpen | 30-12-08 | 12:28

Ik verwijs mohammed door naar: www.stichtingnovo.nl
aan z'n kop te zien past die daar bij.
(no offense tegen die gasten daarow)

kutkind | 30-12-08 | 12:28

[email protected] Riest | 30-12-08 | 12:24
Tong uitrukken misschien een oplossing?

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:28

Jaap de Paap | 30-12-08 | 12:17
Tja, dat ligt aan die vrouwen. Moeten ze wel in beweging komen.
Maar ik vind het prima. Ik heb een zwak voor sterke vrouwen.

Schoorsteenveger | 30-12-08 | 12:28

Als er 'el' voorkomt in de naam, is het per definitie een slechte naam.

Mordax | 30-12-08 | 12:28

J.N. de Kabelpen | 30-12-08 | 12:25
Inderdaad, ruim volwassen vrouw met zo'n kaal koffieboontje is ook niet altijd alles. In Brazilië, daar hebben ze het begrepen.

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:27

@Capt. Iglo | 30-12-08 | 12:18: Het plaatsen van een 'heilig' boek in de juiste tijdsgeest is voor moslims altijd een moeilijke zaak geweest en zal dat ook blijven. Verder is het zeer wel mogelijk het gedrag van een groep te linken aan een bepaald boekje. Al was het alleen maar omdat ze er zelf aan blijven refereren.
Je hoort mij nergens beweren dat als het boekje verboden is dat dan de problemen, veroorzaakt door individuen als vanzelf zullen verdwijnen. Niet alleen de islam maar ook de moslims moeten hard worden aangepakt. En met hard bedoel ik een pakket maatregelen van 5 jaar gevangenisstraf tot het onderzoeken van technieken die de vermenigvuldiging van de doelgroep doet afnemen.
Waarom je de Polen bij deze discussie betrekt is me een (half) raadsel. Ze hebben niets met dit debat van doen maar ik kan begrijpen dat als je je zaak niet kunt verdedigen je snel geneigd bent te gaan wijzen om de aandacht te verleggen.
Om echter niet aan je argument voorbij te gaan, ja ook criminele Polen moeten we zwaar straffen. Het gaat mij er niet om slechts moslims te willen straffen, het is alleen een feit dat ze vele malen crimineler zijn dan mensen.
-
Tot slot nog even, het uit de weg gaan van een theologische discussie is laf. Jij hebt een grote bek, ik heb een grote bek maar ik weet ten minste wel waar het over gaat. Mensen die niet eens het verschil tussen sharia en hadith of dawa en jihad weten moeten mij niet gaan vertellen hoe het in elkaar zit.

Fleauxe | 30-12-08 | 12:27

Wat een stel vuile teringlijers zitten er toch bij de PvdA.

Boomschade | 30-12-08 | 12:27

Het is 12.25 uur en GS heeft tot op heden slechts TWEE stukjes geproduceerd.
Werken we daar nog een beetje door of hoe zit dat?

Mr. van Scorel | 30-12-08 | 12:26

Jaap de Paap | 30-12-08 | 12:20

Het is gewoon een kwestie van wegen veur het Rode clubje.
En wat, of wie, de meeste zetels brengt weegt het zwaarst.

Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 12:25

@dr.spin007 | 30-12-08 | 12:18
Yup. In zwembaden zag men nog zachte bikinilijnen en zwaaiende dames in midzomer toonden een baal tabak. Ook al ben je in 1982 een kind van negen, zulks wordt toch als lichterotisch ervaren. Niet dat ik nu zo'n ontzettende hirsutefan ben, maar de moderne wandelende paspop spreekt me ook niet aan.

J.N. de Kabelpen | 30-12-08 | 12:25

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:21
Ik ga er eens rustig voor zitten. Je weet wel, de voors en tegens, het zogenaamde afwegen, ze kookt niet slecht maar oh,oh dat zeuren.

En iedereen maar met de handen op de knieen slaan van de pret bij de gedachte aan de LPF van wijlen de goddelijke kale. De PVDA is al ver voorbij aan dit groepje incompetente charlatans.Repect voor de politieke bestuurders hoef je nu natuurlijk niet meer te verwachten.De ene na de andere malloot wordt opgevoerd en mag vaak ook nog blijven zitten.Blijkbaar moeten we er maar aan wennen. De finse broedmachines draaien op volle toeren en het is een kwestie van tijd dat onze wetten "democratisch' aangepast zullen worden aan de geitenneukerskultuur.

maagwand | 30-12-08 | 12:24

liggend_streepje | 30-12-08 | 12:20
De grootste misstand wordt vreemd genoeg nog steeds niet als misstand gezien. Het aankopen van banken met toekomstig belastinggeld zal nog generaties lang doorwerken.

spanarchist | 30-12-08 | 12:24

Schoorsteenveger | 30-12-08 | 12:20
Pas op: een verstikkend klimaat hebben de buren ruim 60 jaar geleden ook al eens uitgeprobeerd en dat werd ze niet in dank afgenomen.

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:22

Capt. Iglo | 30-12-08 | 12:18
Ik durf te wedden dat het poolse nageslacht onopvallend in de massa zal opgaan!

grote regelneger | 30-12-08 | 12:03
"Joods zijn impliceert immers niet noodzakelijk dat je een slappe lul bent "
Tuurlijk niet, maar lees mijn stukje maar met mijn sneer naar Marokkaanse bontkraagjes in het achterhoofd.

Anders gezegd: Dat Yakoubi al niet lang aan het politieke firmament is verdwenen is natuurlijk een gotspe. Oei, al weer een jiddisch woord. Ik ben vandaag wat "jüdisch angehaucht" ;-)

BalderD.Quorg | 30-12-08 | 12:21

[email protected] Riest | 30-12-08 | 12:19
Ja natuurlijk want dat is geen discriminatie

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:21

Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 12:19
Ik snap er gewoon niets van, Teun. Maar goed, als die vent door de PvdA met open armen wordt binnengehouden, dan weet ik het ook niet meer.

Jaap de Paap | 30-12-08 | 12:20

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:12
Nou, ik pleit niet voor deportatie. dat gaat niet werken. Wat ik wel geweldig zou vinden is als we in staat zouden zijn om hier een geestelijk klimaat te scheppen en in stand te houden dat verstikkend zou zijn voor lieden met dat soort denkbeelden. Dus dat ze zelf zouden beseffen dat ze hier gewoon niet thuishoren als ze zich niet een héél klein beetje willen aanpassen.

Schoorsteenveger | 30-12-08 | 12:20

Houdt er trouwens iemand een lijst met PvdA misstanden bij? Wil die graag (met bronvermeldingen) hebben zo tegen verkiezingstijd. Kan ik er flyers van maken en naast de rooie rakkers op het plein uitdelen aan iedereen debiel die ook maar overweegt PvdA te stemmen. Zie het maar als een vorm van (geestelijke)ontwikkelingshulp.

liggend_streepje | 30-12-08 | 12:20

Gaap, het paard was al dood genoeg geschopt maar nu weer een mooie gelegenheid om wat personen, religies of partijen in discrediet te brengen door het suggereren van verbanden die er helemaal niet zijn.

antizanic | 30-12-08 | 12:20

Capt. Iglo | 30-12-08 | 12:18
Hoezo bekrompen? Weet je wàt bekrompen is? Nou? Nou?
Fleauxe heeft gelijk, kijk maar in de peiling (rechtsboven).

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:20

Fleauxe | 30-12-08 | 12:18
Ik denk dat ik het wel weet...

Jaap de Paap | 30-12-08 | 12:19

Mag je eigenlijk ook je nederlandse vrouw in het rifgebergte dumpen?

Jaap de Paap | 30-12-08 | 12:12

Soms hoef je iets niet echt te snappen om het wel te begrijpen.

Middag trouwens.;

Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 12:19

J.N. de Kabelpen | 30-12-08 | 12:16
Toen waren ruige bevers nog heel gewoon.

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:18

Ik had nog een hele leuke grap over 'wil gezuiverd zien' , maar ik ga bij voorkeur ban-vrij het nieuwe jaar in.
-
Ik denk dat jullie wel weten wat het grapje was...

Fleauxe | 30-12-08 | 12:18

@ Fleauxe | 30-12-08 | 11:54
Het is echt zo bekrompen om de acties van individuele mensen of groepen aan hun religie te koppelen. Zo komen we weer op een hele theologische discussie dus ik zeg bij voorbaat al dat, dat verder niet m'n bedoeling is maar dat boek is ooit geschreven met een bepaald doel, niemand uit de huidige tijd was daarbij dus de precieze bedoeling ervan is gis werk, verder is het zo lang geleden dat de inhoud niet meer strookt met de huidige tijdsgeest en normen en waarden. Het is dus aan de mensen die het beleiden om er een interpretatie aan te geven en er waarde aan te hechten en om te bepalen op welke manier ze dat doen. Dat het gros van de mensen die het beleiden het geschrevene letterlijk interpreteerd en niet plaatst in de huidige tijd is een gebrek van die mensen niet van de religie die ze beleiden. Dit geldt overigens voor alle religies. En om dan straatschoften erbij te betrekken raak helemaal kant noch wal dat heeft al helemaal niets met religie of uitwassen daarvan te maken maar met het huidige maatschappelijke klimaat en de inrichting van onze samenleving, er zijn ook genoeg hollandse jongens die de straten terroriseren en de boel slopen. Dit zijn over het algemeen jongeren uit wijken en/of gezinnen uit de "lagere klassen" van de samenleving die gewoon minder kansen krijgen of de kansen die ze krijgen minder benutten. Als we over een paar jaar nog verder met Polen worden overspoelt en die hier ook gaan settelen (huisje, boompje, beestje) dan zul je zien dat die kinderen ook een probleemgroep gaan worden...

Capt. Iglo | 30-12-08 | 12:18

Schoorsteenveger | 30-12-08 | 12:16
Tiet veur 'n matriarchaatstke, wat jij?

Jaap de Paap | 30-12-08 | 12:17

@dr.spin007 | 30-12-08 | 12:14
Ja, die met die ontplofte beer tussen benen en okselhaar met de niet geringe lengte van 15 centimeter (even uittrekken en dan meten).

J.N. de Kabelpen | 30-12-08 | 12:16

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:16
Scuzi?

Jaap de Paap | 30-12-08 | 12:16

JosVerbeek | 30-12-08 | 12:11
Doodsbang zijn ze voor het vrouwelijke, zoals de Christenen het waren en voor een groot deel nog steeds zijn. Leve de emanciperende moslima!

Schoorsteenveger | 30-12-08 | 12:16

El jacuzzi
met zijn uzi

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:16

Prediken met het voorbeeld.
"We moeten misbruik van subsidies tegengaan", tenzij het door Surinaamse deelraadwethouders wordt gebruikt om eigen toneelstukken te subsidiëren, die mogen wel blijven.
"We moeten misbruik van overheidsgeld tegengaan", tenzij Koenders het aan Herfkens en Booij en van Bruggen geeft, dan is het niet erg.
"Gelijke rechten voor vrouwen", tenzij het vrouwen van Marokkaanse wethouders zijn, die moeten ondergeschikt blijven of mogen gedumpt worden.
"We moeten de segregatie in het onderwijs tegengaan", tenzij het om de kinderen van Bos gaat, die moeten wel naar een witte school.

Gelukkig staat de pvda in de peilingen weer op winst.

spanarchist | 30-12-08 | 12:15

---als een schaap over de dam is--snappie

protocus | 30-12-08 | 12:15

*moet bij faphoer ineens aan Lieneke denken, van de sosjale akademie Wolwêze (1982)*

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:14

Jaap de Paap | 30-12-08 | 12:11
Wellicht heb je gelijk. Maar dat weet ik nog niet zeker.
*in geheugen graven gaat*

JosVerbeek | 30-12-08 | 12:14

Vanuit hier wens ik dhr El Yaakoubi veel succes en sterkte in zijn nobele strijd voor het patriarchaat. Die hysterische wijven ook altijd...

sjaakdeslinksesul | 30-12-08 | 12:13

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:06
Vergeet niet dat het vrouwen zijn die de bontkraagjes baren... Maar goed, kan zowel moslims als moslima's missen als kiespijn.

liggend_streepje | 30-12-08 | 12:12

Schoorsteenveger | 30-12-08 | 12:09
Mooi, een medestander! Jij pleit dus ook voor deportatie van El Jappiejoepie. Zij mag blijven. Ik verwijt hem bovendien elk gemis aan strategisch inzicht. Hij had alles kunnen voorkomen door een faphoer van de sosjale akademie te huwen.

Het is een beetje kip-ei, geloof ik...

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:12

Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 12:10
Goedemorgen Teun. Nou: snappen... zo ver wilde ik ook weer niet gaan ;)

Jaap de Paap | 30-12-08 | 12:12

JosVerbeek | 30-12-08 | 12:03
Jij weet het allang, maar wilt het je misschien nog niet herinneren, weet je?

Jaap de Paap | 30-12-08 | 12:11

Schoorsteenveger | 30-12-08 | 11:20
Als je die vragen op die wepsaait ziet kan maar een conclusie worden getrokken: mossels zijn buitengewoon gefrustreerd, op alle fronten.

JosVerbeek | 30-12-08 | 12:11

Ik denk dat Jaap het weet.
En het snapt, das nog veul belangrijker.

Teun van het Tuinpad | 30-12-08 | 12:10

dr.spin007 | 30-12-08 | 11:49
Toch wel een prestatie van dat importzeugje, om El Jappiejoepie in zijn mannelijke eer aan te tasten.
Moet je je voorstellen, je woont in Marokko en wordt op 18-jarige leeftijd uitgehuwelijkt aan een jouw onbekende klojo die zich in Nederland als PvdA-politicus manifesteert. Je wordt een jaar later op transport naar Geuzenveld-Slotermeer gezet, alwaar je in een huis wordt opgesloten om kinderen te baren, te koken en de afwas te doen. En daar zit je dan, terwijl je man de socialistische boodachap aan het uitdragen is.
Maar je legt je er niet bij neer. In het geniep heb je kans gezien de nederlandse taal machtig te worden en vrienden te maken.
Maar dan komt manlief even de kosmische orde herstellen, onder daverend applaus van de Partij van de Arbeid, die in hem een stemmentrekker ziet die node gemist kan worden.
We mogen hopen dat het aantal importzeugjes met het doorzettingsvermogen van Habiba -want zo heet dit zeugje- Nederland als een tsunami zal overspoelen, en dat een evenredig aantal primitievelingen als Mo met de staart tussen de benen de andere richting uitvlucht.

Schoorsteenveger | 30-12-08 | 12:09

Botte is zeker rotjes kopen? In Belgica

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:08

JosVerbeek | 30-12-08 | 12:06
Wat weet Jaap dan?
En zo ja, hoe weet jij dat dan?

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:08

Zou Botte het eigenlijk wel weten?

spanarchist | 30-12-08 | 12:07

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:06
En dat zeg ik eigenlijk vooral omdat onze schoonmaakster uit het rifgebergte komt.

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:07

liggend_streepje | 30-12-08 | 12:03
Als de overheid dan ook bepaalt wie er gaat... en niet "de man". Ik zou het wel weten. Ik zou bijvoorbeeld voornamelijk mannen terugsturen.

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:06

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:01
Wat Jaap de Paap zegt te weten.

JosVerbeek | 30-12-08 | 12:06

Jan Boel | 30-12-08 | 12:03
Weet jij het ook?

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:04

Eerlijk is eerlijk, 1 blijft 3 zijn er naar huis. Als dit nu overheidsbeleid zou worden dan teken ik daar wel voor...

liggend_streepje | 30-12-08 | 12:03

BalderD.Quorg | 30-12-08 | 11:56
Je volgt hem al jaren? Toch wel met een konkbalknuppel mag ik hopen? En of er genoeg Joodsche burgervaders zijn geweest durf ik te betwijvelen. Joods zijn impliceert immers niet noodzakelijk dat je een slappe lul bent (as we speak wordt de Gazastrook aan stukken gereten!).

grote regelneger | 30-12-08 | 12:03

Schoorsteenveger en Semper Penis
Ik heb zojuist de door Schoorsteenveger en Semper Penis gegeven sites bezocht.
Met name de "vragen" bij Al-yaqeen zijnde "Mag een man zijn vrouw weigeren"en "sex voor het huwelijk". Hier wordt de vrouw een middeleeuwse rol toebedeeld, niets meer en niets minder.Hoewel de vrouw in de 13e eeuw in de Hoofse literatuur al op een voettuk werd gezet, maar dit terzijde. Het is stuitend en onthutsend. Het is in flagrante tegenstelling met alhetgeen wij als Nederlandse samenleving via wet- en regelgeving met elkaar hebben afgesproken de afgelopen tientallen jaren. En als je meteen erna de site van de Pvda bezoekt dan straalt de hypocrisie er vanaf. Iedereen zou kennis moeten nemen van de door bovengenoemde reaguurders gegeven sites. C'est à vomir.

Jan Boule | 30-12-08 | 12:03

Jaap de Paap | 30-12-08 | 12:00
Mooi. Ik weet het nog niet helemaal zeker, maar zo langzamerhand begint zich een donkerbruin vermoeden te ontwikkelen.

JosVerbeek | 30-12-08 | 12:03

Zal ik het dan maar zeggen?

Fleauxe | 30-12-08 | 12:03

Ehhhh.... ik vind Marokkanen dumpen in het RIF-gebergte eigenlijk helemaal niet zo'n slecht idee. Go Mo !

de Bree | 30-12-08 | 12:02

is dat een werkwoord in tukituki land dan...... ehhhhh vrouwendumpert...

protocus | 30-12-08 | 12:02

@van dal | 30-12-08 | 11:59: Dat weet ik zo net nog niet.

Fleauxe | 30-12-08 | 12:01

Wat wil je eigenlijk weten Jos Verbeek?

dr.spin007 | 30-12-08 | 12:01

@Schoorsteenveger | 30-12-08 | 11:43
Na de terugtocht van Ella zou je wat spierballentaal verwachten. Het omarmen van koeltoer staat immers gelijk aan het onderdrukken van vrouwen. Maar de PvdA leert niet snel, ze denkt het met een compromis te kunnen oplossen. Levert niets op. Achterlijke Middeleeuwse gebruiken dienen weg te worden gesnoeid, pas dan kunnen we vooruit kijken.

J.N. de Kabelpen | 30-12-08 | 12:01

Ik ben er nog niet uit. Misschien wordt het dit keer anders.

spanarchist | 30-12-08 | 12:00

JosVerbeek | 30-12-08 | 11:59
Tuurlijk. De meesten weten het volgens mij ook wel hoor.

Jaap de Paap | 30-12-08 | 12:00

@dr.spin007 | 30-12-08 | 11:58: Ik wíl het gewoon niet weten.

Fleauxe | 30-12-08 | 12:00

Fleauxe | 30-12-08 | 11:58 iemand die weet wat ie niet weet, weet meer dan iemand die niet weet wat ie niet weet.

van dal | 30-12-08 | 11:59

Jaap de Paap | 30-12-08 | 11:53
Wat weet jij dan? Mogen de andere reaguurders het ook weten?

JosVerbeek | 30-12-08 | 11:59

JosVerbeek | 30-12-08 | 11:57
Geee, thanks!

dr.spin007 | 30-12-08 | 11:59

Als je weet wat je niet weet dan weet je het dus eigenlijk wel.

Fleauxe | 30-12-08 | 11:58

Zo te zien weet Fleauxe (11:45) het ook...

dr.spin007 | 30-12-08 | 11:58

ruik ik hier een Ella 2 ??????

kippeNeukert | 30-12-08 | 11:58

pvda.... geeft het goede voorbeeld wat een rukbunker is dat aan het worden zeg..

protocus | 30-12-08 | 11:58

van dal | 30-12-08 | 11:56
dr.spin007 | 30-12-08 | 11:56
Weet je wat het is? Soms weet je het gewoon niet...

Jaap de Paap | 30-12-08 | 11:58

Maar dat is een klein groepje dat het verpest voor de wetende rest.

Fleauxe | 30-12-08 | 11:56

Ik denk dat Jaap de Paap het wel weet.

dr.spin007 | 30-12-08 | 11:56

Jaap de Paap | 30-12-08 | 11:55 die van het gerechtshof willen het ook weten, die weten het nog niet.

van dal | 30-12-08 | 11:56

Yakoubi is een visionair leider. Ik volg deze man al jaren. Het lijkt me een waardige opvolger voor Job Cohen. We hebben in Amsterdam genoeg Joodse burgervaders gehad, en we moeten rekening houden met etniciteitsgevoeligheden onder Marokaanse bontkraagjes, nietwaar ?

BalderD.Quorg | 30-12-08 | 11:56

Misschien weten sommigen het ook niet...

Jaap de Paap | 30-12-08 | 11:55

Eigenlijk weten we het allemaal wel...

Fleauxe | 30-12-08 | 11:54

Fleauxe | 30-12-08 | 11:45
Ongelofelijk. Lenin, Stalin en Mao zouden trots op haar zijn geweest.

JosVerbeek | 30-12-08 | 11:54

Waarom trekt uitgerekend de PvdA toch altijd van dit soort types aan? En waarom is het voor de PvdA toch altijd zo moeilijk vervolgens afstand van dit soort types te nemen, zelfs als van alle kanten is aangetoond dat het tuig van de richel en misdadigers tegen de mensheid zijn? Heeft dit niet te maken met een stukje herkenning enmet de pijn van het snijden in je eigen vlees?

grote regelneger | 30-12-08 | 11:54

@grote regelneger | 30-12-08 | 11:44: Ik zie dit niet als een islamitisch fenomeen maar een aan cultuur gerelateerde eigenschap. Om de critici voor te zijn zeg ik maar even dat dit niet per definitie met de islam te maken heeft, er zullen ongetwijfeld ook Polen (of whatever) zijn die dit flikken. Om dan bij jou vraag terug te komen; ja dit is een zaak die zijn grondslag vind in de islam. Het cultuurtje van de man in kwestie bestaat bij de gratie van het bestaan van de islam. Het is geen biologische factor die bepaald dat deze mensen vrouwen als levende neuk en poetslappen zien. Hetzelfde is van kracht wanneer we het over straatterroristen hebben, het is geen exclusief islamitisch recht om de straten onveilig te maken. Maar wanneer we kijken naar de realiteit dan zien we dat het probleem wel voornamelijk in die hoek zit.
-
Het lijkt me dus veilig te stellen dat dit een bijsmaak is van een ideologie die op veel meer terreinen voor antisociaal gedrag zorgt. De islam is op zichzelf het probleem, niet de randverschijnselen.

Fleauxe | 30-12-08 | 11:54

@Schoorsteenveger | 30-12-08 | 11:19 & 11:20
Socialisme en islam, the horror + the horror. Twee ideologieën die wat mij betreft nog boven fascisme eindigen. I'd rather be a fascist than a slave. De al-yaqeen-site toont meteen waarom. reizen met een mahram... mijn fuck, kan iemand die religie van de kaart vegen?

J.N. de Kabelpen | 30-12-08 | 11:53

Ik denk dat ik het wel weet.

Jaap de Paap | 30-12-08 | 11:53

van dal | 30-12-08 | 11:49
De PvdA komt nu eenmaal graag op voor de zwakkeren in de samenleving...

*zich vandaag maar eens zwak opstelt*

Bibber, zielig... en mevrouw Vliegen is natuurlijk weer de hort op. Wie moet nu mijn bammetje smeren?

dr.spin007 | 30-12-08 | 11:52

Zonde van al (ons) belastingeld, kunnen we die man niet gewoon enkele reis geboorteland geven (en indien hier geboren toch verschepen naar donker hol)

Mr aarsch | 30-12-08 | 11:50

grote regelneger | 30-12-08 | 11:46
Oja, ik ook. Alleen is er een verschil tussen iets vinden en iets ten uitvoer brengen ;-)
Bovendien: El Jappiejoepie woonde al in 0031 en had in plaats ven een importzeugje net zo goed een geil hollands ding (zo'n PvdA-hoertje) op de lop kunnen tikken. Wel rechtgeaarde arbeiderspartijsnol wil nu niet lekker de blits maken met een nieuwkomer?

dr.spin007 | 30-12-08 | 11:49

dr.spin007 | 30-12-08 | 11:47 of ie nou wint of verliest in die rechtzaak, hij blijft slachtoffer, en dus zielig en dus omarmd door de pvda.
jammer dat een relatieprobleem van de man zoveel gemeenschapsgeld moet kosten, heel erg jammer.

van dal | 30-12-08 | 11:49

Den PvdA oefent een grote aantrekkingskracht uit op een bepaald soort menschen.
Is dat Neanderthalerhoofd op het plaatje den kopf van de vrouwendumperT in questie?

JosVerbeek | 30-12-08 | 11:47

Ik denk dat ik het ook wel weet...

dr.spin007 | 30-12-08 | 11:47

Wat doet die vent hier nog, eruit met die lapzwans!

Zwart gat | 30-12-08 | 11:46

Wat het ergste is, is dat dankzij wat 'stoer' optreden van Bos tijdens de kredietcrisis het klootjesvolk gewoon weer op de PVDA gaat stemmen waardoor bij regionale verkiezingen dit soort ku... ehm 'knuffelfinnen' weer gewoon een zetel krijgen en Mekka aan de Amstel steeds meer een feit wordt.

Gewoon Niels | 30-12-08 | 11:46

dr.spin007 | 30-12-08 | 11:44
Als ik zo naar die marokkaanse vrouwen kijk, kan ik me de reflex op zich wel voorstellen.

grote regelneger | 30-12-08 | 11:46

verbazingwekkend dat er nog steeds mensen op de pvda stemmen

Funescio | 30-12-08 | 11:45

Ik zeg: Kopje thee drinken, en dit hele voorval onder het vloerkleed vegen.
Typisch Pvda toch?
(* of was het nou in de doofpot stoppen??*)

Poriepo | 30-12-08 | 11:45

maatman | 30-12-08 | 10:49
Wat is een marokaan? Roep je dat als je moeder ongekleed de straat op wil?

drastic | 30-12-08 | 11:44

Fleauxe | 30-12-08 | 11:42 ik denk ook dat ik het wel weet..

van dal | 30-12-08 | 11:44

stomme mohammedaan...
Dat doe je toch niet?

dr.spin007 | 30-12-08 | 11:44

Fleauxe | 30-12-08 | 11:34
bijsmaak suggereert dat dit soort kwesties accidenteel zijn, dat ze een neveneffect zijn die bestaan naast positieve en verrijkende zaken die door de islamisering worden opgeroepen. Mijn vraag aan jou is echter: is hier inderdaad sprake van bijsmaak of betreft het hier een meer wezenlijk zoniet het meest wezenlijke van islamisering?

grote regelneger | 30-12-08 | 11:44

hero_of_heaven | 30-12-08 | 11:35
Heb dan wel in de gaten dat degene die van zins was te integreren is buitengeschopt, en dat degene die het, onder goedkeuring van de PvdA, verdomt om te integreren hier mag blijven rondlopen.
De PvdA heeft het lef niet om de koe bij de horens te pakken. Als het over de problematiek van de onderdrukking van moslimvrouw gaat komt Ploumen in 'Verdeeld verleden, gedeelde toekomst' ook niet verder dan een beschamend mager en laf 'De Partij van de Arbeid steunt vrouwen in hun strijd voor gelijke behandeling.'

Schoorsteenveger | 30-12-08 | 11:43

Uit de link van semper penis: "Dankzij de PvdA is er eindelijk een oplossing voor de slepende oude asielzaken."
Nee Dijsselbloem, er waren andere en betere oplossingen, alleen waren jullie daar niet mee eens dus werd er op kosten van de staat eindeloos geprocedeerd en gerekt totdat jullie oplossing er door kwam. En dit blijkt nu al toch niet de definitieve oplossing te zijn, omdat deze regeling alleen maar meer gelukszoekers heeft aangetrokken.

spanarchist | 30-12-08 | 11:43

En nu? Gaat de PVDA zich schamen? Komt er een bericht naar buiten waarin de pvda wil aangeven het niet eens te zijn met dergelijk gedrag? Of zijn het weer de mensen die hier over schrijven die niet deugen?
-
Ik denk dat ik het wel weet.

Fleauxe | 30-12-08 | 11:42

Putten kan men dempen, maar koeien blijf je uit de sloot halen.

en teruggerot | 30-12-08 | 11:41

*Erg benieuwd naar het verstandige weblog-stukje van Anja Meulenbelt is*

vraagstaart | 30-12-08 | 11:40

Partij van de Allochtonen, moet zijn: Partij van de Allochtonen mannen. Sinds de socialisten van wouter boslim gelovig zijn geworden krijgt de emancipatie van de vouwen niet zo veel aandacht meer.
Maar ze werken eraan, ze richten nu Vrouwenstudio's op. Waar zo'n aardige pvda-mevrouw de vrijwilligsters komt helpen a 300,- euri per uur. Als er ergens subsidie naar toe gaat staat er wel een mormel van de pvda klaar om het op te maken.
Doe de hele partij, met SP en D66 ook maar naar de Sinaï.

leefbarbaar | 30-12-08 | 11:40

welke goede naam?

beroepswerkeloze | 30-12-08 | 11:39

@Superior Bastard | 30-12-08 | 10:50
Tja, ik heb er wel een verklaring voor: de PvdA is een partij voor losers. En de losers in onze maatschappij zijn meestal niet ruim bedeeld met uiterlijke schoonheid of overmatige intelligentie.
.
Vandaar dus qua vrouwen een oververtegenwoordiging van uit de noordelijke klei getrokken volle-vuilnisemmer-hoofden met pleeborstel-kapsels en veel te grote oorbellen en te-modieuze brillen om e.e.a. nog een beetje toonbaar te maken.
.
Qua mannen een magneet voor uitvreters die het in de burgermaatschappij nooit zullen redden, maar nog net genoeg hersencellen hebben om te bedenken dat een kamerlidmaatschap of medewerkerschap op een partijbureau of bij een subsidiespons nog altijd beter betaald dan hamburgers flippen bij MacDonald's. Of voor gesjeesde PABO-studenten die geen orde kunnen houden en dus afbranden in het onderwijs, en dan dus maar de politiek in gaan.
.
Tot zover mijn theorie.

Brouhaha | 30-12-08 | 11:37

Ook een woordenwisseling met uw vrouw gehad? Bel de PvdA voor een leuke vakantie in Marokko*!
-
* PvdA kan niet verantwoordelijk gehouden worden voor een missende retourticket voor uw vrouw.

Booka | 30-12-08 | 11:36

Laat deze man maar met rust, eindelijk eens wat eigen innitiatief uit de Mocro-hoek.
Hoop dat veel Marrokanen dit voorbeeld volgen en massaal hun familie/vrienden/geloofsgenoten en of mede bende leden een enkeltje zandbak geven.

hero_of_heaven | 30-12-08 | 11:35

JaapStar | 30-12-08 | 11:26
De verhoging van de bijdrage aan de PO is één van de weinige verkiezingsbeloftes die Bos er wel door heen heeft weten te drukken. De beste investering die de pvda kon doen, een leuk betaalde job voor mevrouw Bos en continue gratis reclame voor de pvda bij de PO.

spanarchist | 30-12-08 | 11:35

Wanneer komt het volk nou eens in opstand tegen deze vieze bijsmaak van de islamisering van Nederland?

Fleauxe | 30-12-08 | 11:34

semper penis | 30-12-08 | 11:21
Uit 'Verdeeld verleden, gedeelde toekomst':
"Van degenen die hier van oudsher al woonden wordt gevraagd ruimte te bieden aan tradities, gewoonten en religies die niet van oudsher tot de Nederlandse samenleving behoorden."

Schoorsteenveger | 30-12-08 | 11:33

Tja en nu maar afwachten wat voor een rechter en ook nog hoe de bui van de rechter is, wellicht zullen we nog raar opkijken, enige rectificatie zal toch wel geeist worden want zo zit het hier in elkaar en dat weten de boeven

boost | 30-12-08 | 11:32

Wat een hypocriet ventje zeg. Eerst een beetje kleine meisjes oppikken uit marokko, en na twee nachtjes er over heen weer dumpen zeker!
Klinkt in mijn oren als prostitutie!

Booka | 30-12-08 | 11:30

Beste Brusselmans, een klacht DEponeer je en een stelling POneer je.
Language, mr. Brusselmans, language...

Brouhaha | 30-12-08 | 11:26

semper penis | 30-12-08 | 11:21
Noem mij één punt van de verkiezingscampagne van de PtdA ten tijde van Bos als baasje van de klup, wat na het sluiten van de coalitie met het CdA niet volkomen genegeerd werd en bos jaknikkend met het zaad nog in z'n bek achter jeepee aanliep.

JaapStar | 30-12-08 | 11:26


En já hoorrrrrrr, nóg een goede reden om vooral GEEN PVDA te stemmen. Nu niet, nooit niet.

Hoe durft een partij deze Marokkaan in de gelederen te houden, als dít op hun site staat? www.pvda.nl/renderer.do/menuId/107719/...

semper penis | 30-12-08 | 11:21

Wij mensen toch.....

pridsdivd | 30-12-08 | 11:21

.. ies koeltoer. Agressieve mannen willen resspect van wie zij aan denken te kunnen.

Jan Passant | 30-12-08 | 11:20

J.N. de Kabelpen | 30-12-08 | 11:09
De PvdA zit in een spagaat. Jarenlang op getraind. Ze zijn er nu nog trots op iets voor elkaar te hebben gekregen dat voor onmogelijk werd gehouden, namelijk het verzoenen van socialisme en islam. De hoop won het van de vrees.

Schoorsteenveger | 30-12-08 | 11:19

Haha, de brutaliteit....., het zou haast grappig zijn als het niet zoveel geld zou kosten, ons belastinggeld wel te verstaan.

brutus68 | 30-12-08 | 11:18

De volgende keer dat hij naar Marokko gaat geef ik hem mijn zesling mee!

Truttebol | 30-12-08 | 11:15

@ Mangoost | 30-12-08 | 11:09

Lekker. Zonder thee en met een flinke hoeveelheid Talisker gaarne.

Het gaat echt nooit meer goedkomen met de PVDA. Ergens toch enorm zonde, want dan gaat het voor mij D66 worden. Nooit gedacht dat ik dat ooit eens zou zeggen.

kolonel klootoog | 30-12-08 | 11:15

Ja, ik las het verhaal al in de Telegraaf. Hier staan wel meer linkjes. En wat wordt het volgende itempje? Weer iets over Vogelaar? Of over ijs? Doe eens een filmpje van Rutger, of een andere commercial. Wat een lamme site.

Het CDA | 30-12-08 | 11:14

@lijn5 | 30-12-08 | 10:51
Ware het niet dat de vrouw werd gedumpt omdat ze zich DREIGDE te ontwikkelen. Beetje naar buiten gaan, auto rijden. Dadelijk nog werken ook. Kan natuurlijk niet.
El Yaakoubi is in deze de Middeleeuwse rifaap. Deporteren die dwaas gods.

J.N. de Kabelpen | 30-12-08 | 11:13

Onze Mo had ons, als het dumpen gelukt was, ettelijke miljoenen aan bijstandsuitkering kunnen besparen. Ik denk niet dat in Amsterdam de uitkering aan zijn ex-vrouw en koters op Mo wordt verhaald, of tog? Of zit Mo ook in de bijstand?

lijn5 | 30-12-08 | 11:13

McShamus | 30-12-08 | 10:58
po·ne·ren -neerde, h geponeerd stellen, naar voren brengen: een stelling ~

JaapStar | 30-12-08 | 11:11

Hier zullen wel veel stukjes over de kredietcrisis tegenover staan in het nieuws over hoe goed de PVDA wel niet is .

vicecity | 30-12-08 | 11:10

Het blijft me verbazen dat de PvdA en huis-organen elke keer bukken voor het kromzwaard van de Finse goegemeente in Nederland onder het nom van tolerantie en respect, terwijl in de Finse Heimat men geen dubbele paspoorten toestaat voor bestuurders, asielzoekers dumpt in de woestijn en bestuurders in opspraak met pek en veren verwijderd van zijn of haar positie. Ach, kopje thee iemand?

Mangoost | 30-12-08 | 11:09

@Schoorsteenveger | 30-12-08 | 11:02
De PvdA bestaat uit palingen in emmer snot. De partijleden excelleren in draaikonterij, dus met het door u vermelde citaat kan een mens alle kanten op. Zou de PvdA de taqqiya reeds hebben overgenomen?

J.N. de Kabelpen | 30-12-08 | 11:09

Ik snap niet wat jullie tegen die man hebben. 2 minderjarige bontkraagjes en een radicale moslima terug naar de bergen. Ik kan daar best vrede mee hebben. Kan die kerel geen ereburger worden?

JaapStar | 30-12-08 | 11:08

@Lepo; Helaas was het tegendeel waar.

mr_atheist | 30-12-08 | 11:07

Over een aantal jaar zullen de huidige kinderen aan hun ouders vragen waarom ze toe stonden dat dit soort figuren bestuurlijke functies konden krijgen én houden, ondanks een bewezen achterlijke mentaliteit die tegen alles in gaat waar NL voor stond.
En de ouders zullen niet kunnen antwoorden omdat ze het zelf ook niet begrijpen.
Laksheid, algehele hersenspoeling door de msm, desinteresse?

spanarchist | 30-12-08 | 11:07

mensen die aangifte doen van smaad of laster zijn meestal niet te vertrouwen. deze sociopaat is waarschijnlijk geen uitzondering

bobdobalina | 30-12-08 | 11:06

Het dumpen van je vrouw is tot daar aan toe, maar voor het onnodig belasten van ons rechtsysteem verdient deze baas de hoogste boom

grote regelneger | 30-12-08 | 11:05

Capt. Iglo | 30-12-08 | 11:00
Eerts die De Crem nog. GS dacht er goedkoop vanaf te komen, maar daar komt een 'doorstart', dus die De Crem kom weer terug.

Schoorsteenveger | 30-12-08 | 11:05

Fundamentalisten (M/V) terugbrengen naar Rif, dat vind ik niet eens zo'n slecht plan van deze fijne man.

Lepo | 30-12-08 | 11:05

hee, dit verhaal kende ik nog niet. Vrouw gedumpt omdat ze Nederlands spreekt en daardoor met de buren kan communiceren? Inburgeringsgevalletje....... Doe eens nakijken van de termen "ontvoering", "diefstal" (van papieren) en "verjaring"..... dient die terechtzitting tenminste nog voor iets...

Dur(al)ex | 30-12-08 | 11:03

Ben trouwens wel benieuwd hoe Job C de boel bij elkaar weet te houden nu in 020 Gaza of heeft ie al een schoen naar zijn harses gehad?
Slurp nog maar eens een bakje rooibos naar binnen.

dickel | 30-12-08 | 11:03

Welke goede naam????? Laten we het gewoon op naam houden.... nou ja naam???

manneke18 | 30-12-08 | 11:03

J.N. de Kabelpen | 30-12-08 | 10:50
"Ons standpunt over het dumpen van vrouwen in Marokko is duidelijk. Daarover kan geen misverstand bestaan, evenmin als over het belang dat wij hechten aan de rechtsstaat."
Ik zal er het PvdA partijprogramma eens op naslaan. Heb nooit een officiëël standpunt over het dumpen van vrouwen gezien, laat staan een standpunt over het dumpen van vrouwen in Marokko.
Het is wel goed om te weten dat de PvdA toch best wel belang hecht aan de rechtsstaat. Je twijfelt er wel eens aan, maar na zo'n ferm en duidelijk standpunt ben je weer hélémaal gerustgesteld.

Schoorsteenveger | 30-12-08 | 11:02

Is dat echt de schedel van die gast? Bwahahahahaha :D

mr_atheist | 30-12-08 | 11:02

@ lijn5 & dickel

Wat ik er van begrijp heeft die vrouw tot nu toe gelijk gekregen van de rechter dus misschien had zij hem beter op het rif kunnen dumpen, dan had jullie comment ook nog ergens op geslagen... Verder is het natuurlijk weer typisch nederlands dat zo'n niet nederlander (uit z'n gedrag blijkt dat intergreren voor hem ook een onbekend woord is) toch een bestuurlijke functie in NL kan vervullen. Ik zeg, volgens goed islamitisch gebruik, stenige die lutser!!

Even off-topic: Moeten we die burgemeeter van Den Helder niet eens hinderlijk gaan volgen??

Capt. Iglo | 30-12-08 | 11:00

Als de PvdA nou eens een hoofdkantoor opent in Marokko, kan hij meteen mee. Dopen we PvdA om in PvdNA.

Iwmac | 30-12-08 | 11:00

Mooi!
Je vrouw mag niet de straat op, mag geen bezoek ontvangen en wat zeg je dan als ze zelf initiatief neemt? Ze is van de radicale islam, tuurlijk knul.
Wat dacht je van: Ze is geen 18 meer, ze wil zelf een beetje kunnen leven en jij bent een radicaal stuk vreten?
Maar goed de Partij van de Apologeten staat er weer vierkant achter natuurlijk.

alpha_mannetje | 30-12-08 | 10:59

... klacht geponeerd...?

McShamus | 30-12-08 | 10:58

Lang leve de pvda, de partij voor vrouwen emancipatie.
Hey woutertje wat is er vent? ben je je eigen vrouwtje ook zat? wordt zij binnekort ook ergens in het rif gedumpt?
Want dat is wat je uitstraalt sukkel, met dit soort tuig als partij-prominenten.
Laat me raden "nee hoor mijn moeder was een groot voorvechtster voor emancipatie" Ja sukkel en jij staat op haar gedachtengoed te pissen.
Islam raus schnell!!

repulse | 30-12-08 | 10:58

Mess with the best.. D*e like the rest.. *fluit...

SwaY | 30-12-08 | 10:58

Aangetast in zijn goede naam? Bang is ie niet..

Ovum | 30-12-08 | 10:57

En de PvdA blijft aar dit soort types op belangrijke plaatsen neerzetten. En dat allemaal om als echte kruipende dhimmies stemmen te bedelen bij de riffers.

Sinar | 30-12-08 | 10:57

-weggejorist-

dickel | 30-12-08 | 10:55

Dit soort gevallen is voor mij een belangrijke reden waarom ik niet op de PvdA stem. Het gebrek van fatsoen naar de burger toe om discutabele en corrupte leden op functies te behouden. Daar gaat mijn bloed nou van koken. Toegegeven gelukzoekers vindt je in elke partij, maar ach van dit en dat, dus waar hebben we het over, kloodtzakken moeten deaud.

Mangoost | 30-12-08 | 10:54

Nu wordt GS gedieskriemieneert, lachu!

wao-ertje | 30-12-08 | 10:54

-weggejorist-

lijn5 | 30-12-08 | 10:51

de pvda doet nu ook al openlijk aan persbreidel, om maar eens een oud woord uit de kast te halen.

rara | 30-12-08 | 10:51

Past goed bij die andere retards van de pvda.

azijnseikerT | 30-12-08 | 10:51

Reeds eerder gememoreerd, maar waarom heeft bijna iedere "prominente" PvdA'er een buitenlandse naam, of is een lelijke vrouw, of spreekt gebrekkig nederlands?

Superior Bastard | 30-12-08 | 10:50

Waarom neemt de PvdA deze schoft weer in de gelederen op? Ah, ja. Meneer is goed voor enkele stemmen uit de rifgemeenschap. Frou kwijt doen iesj koeltoer!

J.N. de Kabelpen | 30-12-08 | 10:50

Knuffelmarokaan

maatman | 30-12-08 | 10:49

Als we nou allemaal even kritisch over hem schrijven, dan wordt het tenminste nog gezellig bij die rechtzitting.

uninvited guest | 30-12-08 | 10:47

Een waarlijk vertegenwoordigert van zijn volk, maar waarom moet dat in Nederland?

fuckje | 30-12-08 | 10:47

geef hem de stoel!

jesjort | 30-12-08 | 10:47

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken