Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Gonny leest GS

Jeetje! Mijn haar is ziek! Gonny van Oudenallen gaat die twee ton wachtgeld meer dan waard zijn. Mevrouw leest met haar geverfde en ongeconcentreerde hoofdje dagelijks GeenStijl namelijk. En dat is goed, want daarin vind je als politicus relevante informatie voor gewichtige kamervragen (he Geert?). Aangezien Gonny dagelijks haar coup in een bak tomatensap douwt, is de paniek een beetje toegeslagen in dat ongeconcentreerde oplichtersbreintje. Daarom wil mevrouw dringend kamervragen: Zitten er kankerverwekkende stoffen in tomatensap? Krijgt Geert Wilders echt haarkanker? Kan de minister niet eens wat doen aan al dat geverfde haar? Het is te hopen voor Balk dat hij niet terug hoeft te komen van reces voor al deze belangrijke zaken. Agnes Kant onderwerpt haar lokken trouwens ook dagelijks aan een verfbehandeling. Ook rood. Wij zien nu al iets moois opbloeien tussen Gonny en Agnes.

Reaguursels

Inloggen

Fatwa: indien een zelfgeplempte edit voor verwarring zorgt... ies op eigen risico...

G-unite | 25-07-06 | 17:18

Lucasdelinkselul 25-07-06 @ 14:50

't Is nu i.i.g. een stuk beter dan dat ge-edit, zo'n post met naam..goedzo!

rosalie | 25-07-06 | 14:58

een van de vele broers...

francoise smokeglass | 25-07-06 | 14:53

Hoor ik daar een "lets just be friends"?
Ben ik meer een broer voor je?

Lucasdelinkselul | 25-07-06 | 14:52

@ Lucasdelinkselul 25-07-06 @ 14:46
Nou, dan valt het met dat snakken naar MACHT nog wel mee, wat jou betreft, dan he.
Maarre, gezien de warmte enzo sla ik het aanbod vriendelijk doch zeer beslist af (en nou maar hopen dat ik je niet gekwetst heb).

francoise smokeglass | 25-07-06 | 14:51

@Rosalie: nice job Sherlock!

Lucasdelinkselul | 25-07-06 | 14:50

Waarom nou zo schelden op Braat? om deze post van em?:
Bert Graat 25-07-06 @ 12:26

rosalie | 25-07-06 | 14:48

@smokeglass: het mag.
@Wouter: je bent een neger?

Lucasdelinkselul | 25-07-06 | 14:46

wellicht is Graat een massochist. Wisten jullie trouwens dat ik bijzonder zwaar geschapen beN?

Wouter Z | 25-07-06 | 14:45

@ Lucasdelinkselul 25-07-06 @ 14:33
Mag het of moet het?

francoise smokeglass | 25-07-06 | 14:44

@ Bert Graat 25-07-06 @ 14:39
Ach jakkes, jij bent Andries Knevelt. Wat mij betreft: See no Knevel, hear no Knevel.

francoise smokeglass | 25-07-06 | 14:42

Ja Bert Graat ga nou eens weg. Zie je dan niet dat iedereen je hier haat tot op het bot?

Lucasdelinkselul | 25-07-06 | 14:42

@ Bert Graat

Heb jij je nu nog niet voldoende belachelijk gemaakt?

Felix Laband | 25-07-06 | 14:40

francoise smokeglass
Jij Volkskrant lezert! Jij Alexander Pechtold. Jij kereltje. Niet tegensputteren nou. Ik heb altijd gelijk...

Bert Graat | 25-07-06 | 14:39

@all Zon en Schild, Amersfoort.

Shareholder | 25-07-06 | 14:35

@knap-roepers: neuken?
@Bert Graat: ik was niet die gristenjongere he...
@Felix Laband: ik weet je huis te wonen!

Lucasdelinkselul | 25-07-06 | 14:33

Edit-misverstanden zijn helemaal de warme brie.

Shareholder | 25-07-06 | 14:32

roestige spijker = gespleten vleeshaak

Felix Laband | 25-07-06 | 14:30

kanp=knap

blikjegrolsch | 25-07-06 | 14:29

@ KaiserSoza 25-07-06 @ 14:21
Het is altijd wel weer jammer dat een bepaald beeld in werkelijkheid totaal anders is. Nou hebben we met Lucas geluk gehad, maar ik durf niet in te staan voor de rest van GS. Ik denk trouwens dat het ook precies de reden is dat GS Lucas naar Felix Meurders heeft gestuurd (heb weleens een foto van Fleischbaum gezien....).

francoise smokeglass | 25-07-06 | 14:29

@ rosalie

Heb jij je jaarlijkse uitstrijkje al gedaan?

@ Bert Graat

Oewie Oewie ben ik?

Felix Laband | 25-07-06 | 14:28

jullie komen er verder wel uit zo!

Bert Graat | 25-07-06 | 14:26

Felix Laband 25-07-06 @ 14:24

Verf jij je haar?

rosalie | 25-07-06 | 14:26

Ik stel voor dat iedereen die nog wat te zeiken heeft met een stuk hout en een roestige spijker te bewerken.

Felix Laband | 25-07-06 | 14:24

Felix Laband is heel kanp in het echt.

blikjegrolsch | 25-07-06 | 14:22

@francoise smokeglass 25-07-06 @ 14:17

M'n hele beeld van een vieze krakert op een bakfiets was inderdaad kompleet aan diggels.

KaiserSoza | 25-07-06 | 14:21

blikjegrolsch 25-07-06 @ 14:17

Ik zeg: doe je best!

rosalie | 25-07-06 | 14:21

@ Rosalie
Het was een hele dappere poging van je.

francoise smokeglass | 25-07-06 | 14:18

Ik stel voor dat we de rest van de dag Rosalie gaan bashen.

blikjegrolsch | 25-07-06 | 14:17

@KaiserSoza 25-07-06 @ 14:15
Je hebt helemaal gelijk.
trouwens, ik wist ook niet dat Lucas zooooo knap is in het echt!
-Edit: zo is het maar net!-
-edit knap? moehahaha -

francoise smokeglass | 25-07-06 | 14:17

francoise smokeglass 25-07-06 @ 14:12

Nou ja, ik wilde het even "breed" houden met "we" om de zaak wat te relativeren en zo, ter voorkoming van verdere escalatie door de ware schuldigen...zo goed?

rosalie | 25-07-06 | 14:16

Ik vond btw dat Lucas het prima deed zo op de teevee, jammer dat dat grrrristelijke (sterf, grrrristenhond, sterf) moest worden vertegenwoordigd door een gehersenspoelde jezusfreak die nog nat achter z'n oren was.

KaiserSoza | 25-07-06 | 14:15

Ja wat nou 'we', GOEDVERDOEMME!!!!

Felix Laband | 25-07-06 | 14:15

Ja hoezo we?

blikjegrolsch | 25-07-06 | 14:13

@ rosalie 25-07-06 @ 14:10
rode vlag op een kudde stieren, zoiets?
Trouwens, hoezo 'we'?

francoise smokeglass | 25-07-06 | 14:12

Kan iemand de radiokies van Bert Graat uitzetten?

Felix Laband | 25-07-06 | 14:10

Waarom worden we (reaguurders en editters) zo agressief in dit topic? Ligt dat aan Gonny of d'r haarkleur?

rosalie | 25-07-06 | 14:10

@Bert Graat 25-07-06 @ 14:08
woehahahaha, ja hoor... je hebt helemaal gelijk! (je was me net voor)

francoise smokeglass | 25-07-06 | 14:09

Een LIMBURGSE zanger?
*rest case*

blikjegrolsch | 25-07-06 | 14:09

Ik ben helegaar geen DJ, ik ben Mariska van de Pijnacker!

Felix Laband | 25-07-06 | 14:08

Oja, en ik ben eigenlijk Alexander Pechtold... (joehoe Crixus, waar ben je...?)

francoise smokeglass | 25-07-06 | 14:08

francoise smokeglass, dat is toch alexander pechtold? ach, ik hoef het geeneens te vragen, ik weet het zeker! doet je frans witglas nick het niet meer, kereltje?

Bert Graat | 25-07-06 | 14:08

@Wouter Z: tsja, wat heeft dat er mee te maken? GS beweert ook nooit dat ze nooit iemand persoonlijk aanpakken. Bert Graat echter doet zich voor als brave lul en stapt vervolgens in de ad hominem modus. Dat is hypocriet. Ik ben ook hypocriet maar ik ben een reaguurder dus het zal me aan mijn reet roesten wat iemand van mij vind.
Felix Laband is trouwens ook hypocriet. Felix laband is eigenlijk een DJ.

blikjegrolsch | 25-07-06 | 14:06

Bert Graat? Dat is toch een limburgse zangert?

francoise smokeglass | 25-07-06 | 14:06

Als Wouter Z Matt Herben is, is Bert Graat de spottersheuvel van Soesterberg.

Felix Laband | 25-07-06 | 14:05

JSF geil, he he he

Wouter Z | 25-07-06 | 14:04

Wie is Wouter Z dan wel niet eigenlijk? Als ik Bert Brussen ben, is Wouter Z Mat Herben.

blikjegrolsch | 25-07-06 | 14:02

@ grolsch blikje, alsof geenstijl nooit tendentieus en kwetsend bezig is. Mensen persoonlijk aanpakken? kan me nog iets herinneren over de voorzitster van stivoro, of gonny hier. Ook zaken waar niet echt diep naar het onderwerp wordt gekeken, maar waar het verhaal ter vermaak bewust simpel is gehouden.

je bent een beetje hypocriet, me dunkt.

Wouter Z | 25-07-06 | 14:00

Enorm off-topic: Joris de Lognazi is met vakantie? Heb namelijk nog nooit zoveel Edits in een topic gezien. Wie is er bij GS zo Editgeyl? Of: wie snakt naar de smaak van MACHT en leeft zich nu he-le-maal uit?
Als Joris een Lognazi is, bestaat er dan nog zoiets als een Vakantie-Edit Log-PolPott?

francoise smokeglass | 25-07-06 | 14:00

@blikjegrolsch 25-07-06 @ 13:56

LOL

Cryptocheilus | 25-07-06 | 13:59

@Bert Graat: ik ben niet Bert Brussen, dat zeg ik net. Dat zegt Wouter Z maar dat heeft hij mis.
U bent niet helder in uw woorden want u beweert GS-redactueren op teelvisie te hebben gezien die niet uit hun woorden kwamen, wat mijns inziens niet zo is, vandaar de vraag: wanneer en waar dat dan wel niet was?

blikjegrolsch | 25-07-06 | 13:58

@ Bert Graat

Wat is dat nou voor een zwakzinnig gelul. Elke boerenlul snapt dat je niets verschuldigd bent, maar is het zo moeilijk gewoon even antwoord te geven?

Op deze manier ga je wel voor de Wim Hetinga award.

Felix Laband | 25-07-06 | 13:58

Even over dat editten.....ik zou het wel fijn en handig vinden als er initialen van GS-redacteuren bij een edit stonden...dit ter voorkoming van edit-misverstanden.....

-Edit: welk misverstand heeft er toe geleid dat jij denkt dat wij het belangrijk vinden wat jij fijn en handig vindt?-
-edit zo is het.. -

rosalie | 25-07-06 | 13:58

@ Bert Graat:

Wat jij bedoel?

Kbee | 25-07-06 | 13:58

@Cryptocheilus: zou Bert Graat een abonnement op de Trouw hebben?

blikjegrolsch | 25-07-06 | 13:56

Aha blikjegrolsch = bert brussen. Ik ben heel helder in mijn bewoordingen en zolang u niet begrijpend leest ben ik u niets verschuldigd.
-Edit: Blikjegrolsch is geen Bert Brussen, ik ben Bert Brussen.-

Bert Graat | 25-07-06 | 13:56

bert val eens van je naam

Cryptocheilus | 25-07-06 | 13:55

Ik vind noten lekker

Kbee | 25-07-06 | 13:55

@Laband: kritische noten zijn zooooooo jaren 30...

blikjegrolsch | 25-07-06 | 13:54

@ irritatione

Niet zo boos doen joh. Gonny is een heldin! Kleine problemen aanpakken, de kloof tussen "burgers" en "de politiek" verkleinen én er zelf financieel wijzer van worden zónder sollicitatieplicht. Wie wil dat nou niet? Laat de grote boys maar de het grote vuil aanpakken, dan hebben we Gonny om achter de bezemwagen aan te lopen en met de prikker de blikjes uit de berm te laten halen. Enneh: doodgaan door haarkenker is nou ook niet de meest humane manier om van plitici af te komen. Toch?

Kbee | 25-07-06 | 13:54

wat is dat wijf toch een achterbaks stuk vreten zeg! een beetje haar hand ophouden en de politiek vermoeien met dergelijk geouwehoer, om de aandacht van haar graaierigheid af te leide. ik hoop dat dat wijf met een hakje tussen de keien blijft hangen en dr nek breekt. ik zou zeggen iedereen moet haar in dr bek spugen ipv verdonk

irritatione | 25-07-06 | 13:50

@WouterZ: nee maar Bert Graat moet niet zo zeiken over zaken waar hij geen verstand van heeft en geen punt van kan maken. Daarbij is het triest om na terecht kritiek meteen maar GS-ers in levende lijve erbij te slepen en ze door het slijk te halen. Zeker als hij zelf zo goed weet hoe het moet.
@Bert Graat: ik heb vaker mensen van GeenStijl op tv gezien maar ik heb ze nog niet kunnen betrappen op het lastig uit hun woorden komen. Sterker nog, ze vertegenwoordigden correct het gevoel wat ik, en ik vermoed vele anderen, bij GS heb. Het was duidelijk en helder uitgelegd. Dat u het niet eens met bent met het GS-beleid of haar bezoekers kan best, maar om daarom de zwarte piet maar te spelen naar de GS-redacteuren die het prima uitlegden is toch al te gortig. Dat is het niveau van een kleuter die niet kan vertellen waarom zijn ouders hem onrechtvaardig straffen en daarom maar opmerkingen begint te maken over het uiterlijk van vader en moeder lief.
Maar wellicht kan Bert Graat uitgebreid uitleggen wie waar wanneer niet uit zijn of haar woorden kon komen want we zouden natuurlijk niet willen dat zaken hier uit zijn verband worden getrokken.

blikjegrolsch | 25-07-06 | 13:49

Nieuwswaarde Nul. Gonny moet IETS ondernemen om nog in de Handelingen terecht te komen. Stel je voor: Gonny gaat deaud en de kamervoorzitter heeft niks te vertellen behalve dat "mevrouw van Oudenallen een bescheiden en vriendelijke Kamerlid was, die altijd bereid was zich te verdiepen in de niches van de samenleving. Wij zullen haar gedenken als een kamerlid dat de kleine problemen waarmee onze samenleving kampte aanpakte en zich daarbij niet liet leiden door de waan van de dag. Etc. Etc. Etc."
Dat zou een triest en zeker een roemloos einde betekenen. Gonny als voetnoot in de geschiedenis. Nee, dat moet absoluut niet kunnen. Goed gezien, Gonny!

Kbee | 25-07-06 | 13:48

Er worden hier toch GOEDVERDOEMME geen kritische noten uitgedeeld, is het wel?

Felix Laband | 25-07-06 | 13:47

Ik heb het niet over wegediten, maar editen.
@blikjegrolsch
Ik heb mijnheer Brussen al twee maal op TV gezien. Ik snap best dat het pijn doet. Jij hebt het hier enorm naar je zin en ik kom je fesie verstoren met wat kritische noten. Heeft niets met gevoel voor humor te maken.
-Edit: maar waar hebben we wat van je ge-edit dan?-

Bert Graat | 25-07-06 | 13:41

@ blikjegrolsch 25-07-06 @ 13:38 ben jij ook al bert brussen?

Wouter Z | 25-07-06 | 13:41

Hee kijk Bert Graat is een echte humorloze droplul! Nu begint ie het weer op het tv-optreden van GS-ers te gooien. Twee keer kritiek leveren op Bert Graat en hoppekee, meneer vervalt in ad hominem opmerkingen.
En dan toch nog zeiken over GS en haar reaguurders! Ga eens snel deaud Bert Graat.
Overigens heb ik nog nooit iemand van GeenStijl op tv gezien die lastig uit zijn woorden kon komen. Me dunkt dat Bert Graat graag zaken uit zijn verband rukt en selectief tv kijkt.
HEE!
Weer iets waar Bert humorloze lul Graat anderen van beschuldigt!

blikjegrolsch | 25-07-06 | 13:38

Bea verft ook al jaren heftig volgens mij en die is ook niet kapot te krijgen, geef mij maar Wim, Lex en Max en Analia en Latexia.

@fotofuck Gonny: Gonny Lee Hooper?

pfff | 25-07-06 | 13:20

Gonny ist mein Ideal Schlampe.

Shareholder | 25-07-06 | 13:16

Edit heeft Edith, heb het uit onbetrouwbare bronnen. (Spa enzo)

topcat | 25-07-06 | 13:16

Wie zit hier zo laf te editen? Is dat die mijnheer die zo moeilijk uit zijn woorden kwam op TV?
-Edit: waar precies is er iets laf weggeedit?-

Bert Graat | 25-07-06 | 13:07

Is Bert Graat nu nog niet weg???
man, wat zal hij een leeg leven hebben dat hij hier comments zit te typen!

blikjegrolsch | 25-07-06 | 12:57

*edit: verkeerde link en de oude kwijt.... toch maar eens stoppen met m'n haar verven denk ik........

Faolchú Airgid | 25-07-06 | 12:46

He Lucas, beetje edit geyl? Of moeten we de huisregels aanpassen op het gebruik van -edit- door de reaguurders, op straffe van...?!

G-unite | 25-07-06 | 12:46

Het effect van het vaak verven van het haar op het IQ is in ieder geval bij haar goed merkbaar.

@pariah:
ec.europa.eu/health/ph_risk/committees...

Me dunkt dat ze er al een tijdje uit zijn.

Faolchú Airgid | 25-07-06 | 12:44

Uit alles blijkt dat ze GS leest. Er zijn drie mogelijkheden:
1. Gonnie leest de krant. Dat kan niet want:
- het vereist IQ
- dan zou ze weten dat haarverf toch niet kankerverwekkend is
2. Gonnie leest de Televaag. Dat kan niet want:
- dan zou ze weten dat haarverf toch niet kankerverwekkend is
3. Gonnie leest GS. Dat klopt
- GS meldde dat haarverf kankerverwekkend is.

-edit- Uitstekend gezegd!

makkie | 25-07-06 | 12:43

Ik moet natuurlijk laten blijken dat ik dol ben op self fulfilling prophecy berichtgeving welke je ongelimiteerd lang in stand kan houden. Het duidt op iets, iets leegs. Iets wat versleten is.

Bert Graat | 25-07-06 | 12:42

Een beetje zoals al die rokers met longemfyseem. Sinds het negatieve advies van de Nazi's om te gaan roken voorafgaand aan de feitelijke War on Territory, weet ieder dat je het slecht krijgt indien je eraan begint. En dan toch klagen bij sigarettenfabrikanten met euro tekens in je ogen.
-
Gon heeft - voorspelbaar - gedacht, wat jij met sigaretten kan, ik met haarverf. Staat er al jaren op; zitten geen fijne stoffen in, kijk maar op de achterkant van die Lidl haarverf.
-
Volgende week zal Gon vragen stellen over waarom hondjes daeud gaan wanneer deze door dronken Lassiehaters over ballustrades gegooid worden. Ga door Gon, ga door...
-
Kruip weg bij je vrienden in de nauwe reten van naaldhakbestendige bestrating.

classNotFound | 25-07-06 | 12:40

Bert Graat 25-07-06 @ 12:26
. In haarverfmiddelen zitten geen kankerverwekkende stoffen. Misschien moeten jullie eens wat meer advies vragen bij een wetenschapsredactie oid.

De wetenschappers zijn hier nog niet helemaal over uit.

Je hebt gelijk: als LdLL wat beweert, moet hij dat ook met bewijs kunnen staven. Zo Editsmurf, wat zijn je bronnen?
-Edit: je bedoelt de bron van RTL-Nieuws waar we destijds naar linkten?-

Pariah | 25-07-06 | 12:37

Optiefen met allebij die 2 kudtwijfen... stelletje vingerplanten.

Lachende Scheerkwast | 25-07-06 | 12:34

Aju Bert Graat. Terug naar de papieren media dan maar. We zullen je niet missen.

blikjegrolsch | 25-07-06 | 12:33

Gonny kan beter tomaten gaan eten, dan is ze ook eens stil.

Xyphor | 25-07-06 | 12:31

Gonnie is gewoon belastinggeld verspilling

Suspension Goose | 25-07-06 | 12:31

@ Bert graat

He onmetelijke losert, tabee maar he?

Felix Laband | 25-07-06 | 12:31

Die vorige haar topic was ook al zo lekker uit zijn verband gerukt. Het wordt steeds erger hier... nieuwe doelgroep aan het zoeken, heren? valt er opeens meer te verdienen aan laag opgeleiden mensen?

Bert Graat 25-07-06 @ 11:30

Geen opleiding + Geen eigen inkomen = Geen Stijl.
Als je hoogdravende, " intellectuele discussie wenst te voeren, ben je hier op het verkeerde adres.

Pariah | 25-07-06 | 12:31

'There is also the question of her name. She is known as Gonny van Oudenallen in Amsterdam but was listed by the electoral commission under her real name 'H. F. M. Koster' in 2003.'
www.expatica.com/source/site_article.a...
Hmm, toch niet de dochter van, die de zoon is van, die etc...

Z.K.H.Prins Carnaval | 25-07-06 | 12:30

@ GS
1. In haarverfmiddelen zitten geen kankerverwekkende stoffen. Misschien moeten jullie eens wat meer advies vragen bij een wetenschapsredactie oid.
Edoch was jullie topic uit zijn verband gerukt. 2. Evenals het huidige. Uit niets blijkt dat Gonny GS leest. Ik bedoel, het klinkt allemaal wel leuk hoor en jezelf zo af en toe eens op de borst kloppen is ook niets mis mee, maar het Telegraaf gehalte gaat wat irriteren. Ik weet het, dan is het tijd om te gaan.
-Edit: *zwaait* TOT ZIENS!-

Bert Graat | 25-07-06 | 12:26

"TaasDaamde"

Houdt je mond gewoon als je geen feiten weet. Gonny wilde persé vóór de vakantie de kamer in omdat ze dan een iets dikkere portemonnee kreeg. Smartass.

Rest In Privacy | 25-07-06 | 12:21

goudbrasem 25-07-06 @ 12:06,
neen !!!!!??! nu praat u peop !

hondelul | 25-07-06 | 12:16

Gonny ligt blijkbaar achter met het lezen van de kranten. Want de ene dag werd gemeld dat in haarverfmiddelen kankerverwekkende stoffen zitten en de volgende dag werd al gezegd dat dat onderzoek achterhaald werd en dat nagenoeg alle schadelijke stoffen mbt kanker eruit zijn.

Gonny moet niet zeuren, die kan een mooie ziektekostenverzekering betalen met haar wachtgeld....

chloorhexidine | 25-07-06 | 12:14

Is het komkommertijd in de 2 de kamer? Daar ga ik geen wachtgeld voor betalen.

Xtra | 25-07-06 | 12:12

@Superjan: niet om het een of ander maar de mensen schrijven zelf hun edits in de laatste paar posts volgens mij.

blikjegrolsch | 25-07-06 | 12:12

@hondelul 25-07-06 @ 12:08
Moet je wat dieper in dat roestige oog van der graaien... vind je vanzelf wel die zwarte eh... doos..

de melkboer | 25-07-06 | 12:11

Wie is die Edit?

superjan | 25-07-06 | 12:11

@hondelul 25-07-06 @ 12:08
Vaak ligt die doos onder een berg puin

goudbrasem | 25-07-06 | 12:11

@goudbrasem 25-07-06 @ 12:06
Mneee, eerder een afgetrapte fokker 50...

de melkboer | 25-07-06 | 12:09

@goudbrasem 25-07-06 @ 12:06,
juist en als het er op aankomt kan je die ook nooit terugvinden..

hondelul | 25-07-06 | 12:08

'voerde zij succesvol actie voor nieuwe, vrouwvriendelijker bestrating.'
Aha,door Gonny zijn dus bijna alle Amsterdammertjes(de paaltjes, dus) verdwenen uit 020!

Z.K.H.Prins Carnaval | 25-07-06 | 12:08

-weggejorist-

TeenEnKaas | 25-07-06 | 12:07

die doos wordt vanzelf rood

misti | 25-07-06 | 12:07

@de melkboer 25-07-06 @ 12:04
Gonny is als een airbus A310.. ze heeft ook een zwarte deaus.

goudbrasem | 25-07-06 | 12:06

de melkboer (e.v.a.) vraag dat Gonny de wachtgeldhoer zelf?

Ventilatorje | 25-07-06 | 12:05

Zou Gonny der deaus ook verven....?

de melkboer | 25-07-06 | 12:04

@edit
Is het niet de bedoeling dat je alleen DAT edit wat volgens de regels niet toegestaan is...
Kom er dan gewoon in als reaguurder en plet daarmee je mening op het bord.
Niet reaguren in de Editstoel imo

Berend Botje | 25-07-06 | 12:03

-weggejorist-

Claude Jacque | 25-07-06 | 12:02

Lucas is op Gonny

KaiserSoza | 25-07-06 | 12:02

@Traag 25-07-06 @ 11:59
Nee, m'neer is meer liefhebber van de Angora berggeit... lekkah lange haren..

de melkboer | 25-07-06 | 12:02

-weggejorist-

Lemau | 25-07-06 | 12:00

-weggejorist-

hondelul | 25-07-06 | 12:00

@ Traag 25-07-06 @ 11:59 nee hoor, ik ben meer van de teabagging.

Wouter Z | 25-07-06 | 12:00

-weggejorist-

Claude Jacque | 25-07-06 | 11:59

@Wouter Z 25-07-06 @ 11:56
Ook zo'n gemzen-fetish?

Traag | 25-07-06 | 11:59

Edit eens een end op joh!!

Jack Daniels | 25-07-06 | 11:58

-weggejorist-

Wouter Z | 25-07-06 | 11:58

Gonny, hou aub op te editten, ik weet, je krijgt er prima wachtgeld voor, maar hou op!

Juan Zaque | 25-07-06 | 11:57

Is het nu uit-gelopen met dat ge-edit?

goudbrasem | 25-07-06 | 11:57

-weggejorist-

Wouter Z | 25-07-06 | 11:56

-weggejorist-

Ongeletterde Boer | 25-07-06 | 11:56

-weggejorist-

Claude Jacque | 25-07-06 | 11:55

Ik vraag me altijd af of alleen het hoofdhaar wordt geschilderd...
Hallo, winter- eh zomerschilder kom eens in ;-)

topcat | 25-07-06 | 11:55

-weggejorist-

Wouter Z | 25-07-06 | 11:55

@EDIT

Doe eens je Ritalin innemen.

KaiserSoza | 25-07-06 | 11:54

En toch blijft het een intrigerende foto

JensDensen | 25-07-06 | 11:54

-weggejorist-

hondelul | 25-07-06 | 11:52

-weggejorist-

Ongeletterde Boer | 25-07-06 | 11:51

Mokum Mobiel... was dat de plaatselijke escort service ?

Baron von Proxy | 25-07-06 | 11:49

-weggejorist-

Claude Jacque | 25-07-06 | 11:48

Kan iemand die ubergemotiveerde stage medewerker even achter die -edit knop weghalen, aub?

KaiserSoza | 25-07-06 | 11:47

@ Baron von Proxy: "Ik voel nu al weer een nieuwe Gonny-Feauteauf*ck aankomen... "

Gonny is al een wandelende FeauteauF*ck van zichzelf.

Ongeletterde Boer | 25-07-06 | 11:46

Wat lult die Bert graat trouwens stroef... Ik zie maar weinig uit het verband getrokken. Gonny doet de ene domme uitspraak na de andere...
Wedden dat Bert Graat zo'n ranzige LPF-er is?

blikjegrolsch | 25-07-06 | 11:46

zit spijkerman in de tweede kamer? vertel

TaasDaamde | 25-07-06 | 11:45

Idd, aan de linkerkant zitten geen zakkenvullers. Rechts is het as van het kwaad!
-EDIT: en Jack "TIEN" Spijkerman dan?-

Claude Jacque | 25-07-06 | 11:44

@TaasDaamde: omhef?

blikjegrolsch | 25-07-06 | 11:44

@ edit, de wandelgangen van de psychiatrische inrichting, je weet tog.

Wouter Z | 25-07-06 | 11:43

omhef=ophef

TaasDaamde | 25-07-06 | 11:43

Lucas, je bent vergeten om een -edit- toe te voegen aan enkele comments
-Edit: dat is vooral GU...-
-edit ies tendieus, ongefundi en.. enfin -

Traag | 25-07-06 | 11:42

de omhef omtrent rooie gonny is m.i. onterecht. blijkbaar waren er genoeg zwakbegaafden om al die lpf-ers de kamer in te stemmen, dat lijkt me toch geen bezwaar voor het rechtse publiek hier. en ze maakt gebruik van haar recht om haar kamerzetel te bezetten. of dat nou 5 maanden of 5 jaar is doet níet terzake. en wat betreft de inhoudelijke kant: ter rechterzijde zitten in het algemeen alleen máár zakkenvullers dus daar valt gonny niet op. go gonny, straks lekker op vakantie meid, je hebt het verdiend !

TaasDaamde | 25-07-06 | 11:41

Ik hoorde laatst in de wandelgangen dat ene Bert Brussen Geile Gonny gigantische hard heeft gepaald. Daarbij schalde hij al luid: 'In naam van orangje haarverf doe open die poort!'
-Edit: wonderlijke wandelgangen...-

Wouter Z | 25-07-06 | 11:37

ode is rode natuurlijk..
-EDIT: dikke vingers zeker-

Claude Jacque | 25-07-06 | 11:36

Waar staat het dat Mevrouw GS Leest? Boven aan dit item natuurlijk.
En als het op GS staat is het waar...
Nietwaar, medegelovigen?

Rote Maru | 25-07-06 | 11:35

Waarom toch steeds een linkje naar de oude media.. was dat niet waar we zo'n hekel aan hadden? Bovendien heb ik zowieso al problemen met vrouwen met rood haar. Het ode haar van fuckje vindt ik wel mooi, dat dan weer wel..
-EDIT: Volkskrant is hypermodern met een eigen website-

Claude Jacque | 25-07-06 | 11:35

LOL @ Juan Zaque 25-07-06 @ 11:32

goudbrasem | 25-07-06 | 11:34

Zou ze d`r deaus ook oranje verven?

Gripzz | 25-07-06 | 11:34

@Bert Graat
nou geef zelf maar het antwoord

misti | 25-07-06 | 11:33

@goudbrasem 25-07-06 @ 11:29
eigen (haar) kleur eerst dan toch zeker?

Juan Zaque | 25-07-06 | 11:32

Bert Graat 25-07-06 @ 11:30
Nieuw? Opeens?

Xixulon Gralgrathor | 25-07-06 | 11:32

Die vorige haar topic was ook al zo lekker uit zijn verband gerukt. Het wordt steeds erger hier... nieuwe doelgroep aan het zoeken, heren? valt er opeens meer te verdienen aan laag opgeleiden mensen?
-Edit: eh... leg het gerust even uit want wij snappen ook niet waar u het over heeft.-

Bert Graat | 25-07-06 | 11:30

Nieuwe naam voor Groep Gonny, "Eigen belang eerst"

goudbrasem | 25-07-06 | 11:29

Of de zwakte van Amsterdam.
In Leiden was ze opgeknoopt aan het Galgewater.

wu wei | 25-07-06 | 11:29

Leuk idee voor een nieuwe internet-community: groep-[insert name].enmaarvangen.nl/partijprogramma.html

Xixulon Gralgrathor | 25-07-06 | 11:28

Inderdaad, Fuckje is zowat de enige die dagelijks GS leest. Wat een verbeelding zeg!

blikjegrolsch | 25-07-06 | 11:24

Waar staat dat Mevrouw GS leest? Wat een verbeelding, zeg!

fuckje | 25-07-06 | 11:23

Zijn die kei~ggggave keitjes in op de Dam verdwenen omdat mevroi haar pumpjes daarop versleet?
Ik eis kamervragen.
-Edit: aanschouw de macht van Mokum Mobiel.-

wu wei | 25-07-06 | 11:22

Traag dood gaan is ook mooi

Felix Laband | 25-07-06 | 11:19

Ze is ook lid geweest van Mokum Mobiel? Dat wist ik niet. Heeft ze toch nog iets goeds gedaan in het verleden. Toen was ze ook nog een beetje beschuitbaar, nu niet meer helaas.

scrutinizer | 25-07-06 | 11:19

Mooi dood is niet lelijk.

Traag | 25-07-06 | 11:19

"Gonny leest GS"
Dit zegt natuurlijk evenveel over GS

collapse | 25-07-06 | 11:18

@Gonny
-Edit: nee doen we niet.-

Ga je nu ook de wet aanpassen dat je iemand niet meer dood mag wensen?

Hakbarrr | 25-07-06 | 11:18

Zielig voor de LPF. In de peiling al maaaaanden op nul zetels en enige hoop op verbetering kunnen ze nu echt vergeten.

blikjegrolsch | 25-07-06 | 11:16

Kunnen we politici niet beter verbannen i.p.v. ze wachtgeld te geven ?

Amoebe | 25-07-06 | 11:16

ik voel nu al weer een nieuwe Gonny-Feauteauf*ck aankomen... ontwerp een nieuw kapsel voor Gonny

Baron von Proxy | 25-07-06 | 11:16


En toch lijkt ze op Christiane F. , wir Kinder von Bahnhof Zoo.

Lafayette | 25-07-06 | 11:15

Allememaggies, hoe is dat mens ooit in de kamer terecht gekomen??? Was er nou echte NIEMAND te vinden die iets serieuzer politiek kan bedrijven??? OMFG, wat een aanfluiting.

Dokter Clavan | 25-07-06 | 11:15

Lelijk rood is niet mooi.

Traag | 25-07-06 | 11:14

Voor vier maanden borrelen (28 vergaderdagen!) in Nieuwspoort toucheert mevrouw een slordige 30.000 euro. Nou ja vier maanden, de boel moet nog wel even op reces dus we houden zo’n anderhalve maand over. Ook heeft Gonny als eerste klas oplichtster recht op een eerste klas OV-kaart. Hele volksstammen willen haar nu zelfs wel per fiets richting Bijlmerbajes transporteren.
Op 22 november wachten vervolgens nieuwe verkiezingen en verdwijnt Gonny, net als de LPF, in de vergetelheid. Maar dan kan de vlag echt uit. Want het Kamerlid heeft vervolgens recht op twee jaar wachtgeld zonder sollicitatieplicht. Omgerekend komt dit neer op een slordige 170.000 euro. Na weinig zuur wel heel erg veel zoet. Hoofdpijndossier!
bouwjaar54

Bouwfraudeur | 25-07-06 | 11:14

Ik vind je een topper Gonny!!! je doet niet onder voor de wereldtop in de politieke wereld want je bent net zo hebberig en onbetrouwbaar.

AlCapsones | 25-07-06 | 11:13

Ze wil natuurlijk voorkómen dat mensen haar een k@nkerwijf kunnen noemen zonder dat zij ze kan aanklagen...

Confucius | 25-07-06 | 11:12

Gonny kan lezen? Ik dacht dat Gonny alleen maar goed kon tellen.

Bluey | 25-07-06 | 11:12

Lawls@de alt text van dat plaatje XD

Lemau | 25-07-06 | 11:11

Op een haar na villen die deaus.

pooface | 25-07-06 | 11:11

@ red.

Doe dan een foto van Agnes, maar wel met der mond dicht ;)

bad to the bone | 25-07-06 | 11:11

zou ze ook geen oplossing voor hebben om de kanker verwekkende stoffen tegen te gaan in haarverfmiddel ?
"Maar wat wilt u wat we gaan doen dan mevrouw Oudenallen ?"
"Hmmm geen idee maar het moet gewoon STOPPEN !"

bramdaman18 | 25-07-06 | 11:11

Gonny en Agnes.. Statler and Waldorf.. Gonny en Agnes.. Statler and.. Gonny? . . Hellup!!

Worm van der Waarden | 25-07-06 | 11:10

Mooi rood is niet lelijk, Gonny Koster helaas wel.
Van binnen én van buiten!

Confucius | 25-07-06 | 11:09

U bent winaar van de bonusvraag. U heeft 160.000 euro gewonnen.
En nu maar snel deaud gaan slettebak.

De Intrigant | 25-07-06 | 11:07

die meid is haar wachtgeld meer, maar dan ook echt meer dan waard!!!

Juan Zaque | 25-07-06 | 11:06

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken
Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos | Online casino expert | Online Casino
Goksitesvergelijker.nl | Onlinecasinofortuna.com