Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Ambtenaar bedreigd. Onkruit springlevend

terrortje.pngHallo mevrouw Jacoba Cornela van Noort-Geurtsen uit Westbroek. Hoe gaat het er mee? Inmiddels toch nog op het werk gearriveerd? Gelukkig. En dan bent u nu ongetwijfeld wel benieuwd wie er eigenlijk verantwoordelijk is voor het lek steken van uw autobanden en het met rode verf beschilderen van uw voordeur. Welnu. Het gaat hier om een ludieke aktie van De Winterschilders. De Winterschilders zijn het niet eens met het beleid / de werkwijze van de vreemdelingenpolitie, uw werkgever. Sterker nog, ze reppen over een 'vreemdelingensmeris' en dan doelen ze niet op onze Marokkaanse rotjochies maar op u. De rode verf op uw deur staat trouwens symbool voor 'het bloed van de mensen die lijden onder de praktijken van de vreemdelingenpolitie'. Zo schrijven de terroristjes althans op het thuishonk voor vernielzuchtige idealisten Indymedia, om af te sluiten met een good old bedreiging aan het adres van honderden ambtenaren: "Dit is een waarschuwing aan haar collega's van de moderne gestapo (vreemdelingenpolitie, IND, justitie). Jullie zijn verantwoordelijk voor wat jullie doen. Stop daarmee. De Winterschilders." Goed pliesieboys, ga maar fijn IP-adressen achterhalen. Ethisch discussiëren kan ondertussen gewoon op Indymedia.

Reaguursels

Inloggen

-weggejorist-

Ongelikte Beer | 12-11-08 | 23:53

-weggejorist-

Ongelikte Beer | 12-11-08 | 23:41

Of de heren Winterschilders even willen helpen onze voordeur weer WIT te verven...

thom_vn | 12-11-08 | 13:15

@Maaier die op 11-11-08 om 15:50 stelt "Een debatsite als Indymedia dient dan dus nooit verboden te worden".

Mag dat wat korter? Bijvoorbeeld: "Een debatsite dient nooit verboden te worden".
Zo kan ik het er ook mee eens zijn.
Echter, Indymedia voldoet niet aan dat criterium.
Dat staat er zelfs ook letterlijk: "Indymedia.nl is GEEN discussiesite" ( standaard-reaktie op de kritiek die men onveranderlijk wegbakfietst, klik www.indymedia.nl/nl/2008/11/55716.shtm... )
Indymedia valt dus buiten jouw verbod op verbieden. Het is geen debatsite ...

Bestaat er een geldige reden om een nadrukkelijke 'NIET-discussiesite' te verbieden.
Jawel. Als een site zich opstelt als publicatie-medium voor oproepen tot criminele handelingen, zoals het plegen van geweld en het zaaien van haat.
Aan dàt criterium voldoet Indymedia met grote regelmaat. Zoals ook in dit geval.

Dus ... werk aan de winkel, XS4all: Flikker deze er maar vanaf: www.sidn.nl/ace.php/c,727,43,,,,Is_de_... alsmede www.sidn.nl/ace.php/c,727,43,,,,Is_de_...

Behaard smaalkopje | 12-11-08 | 10:07

Aan alle Duyven op het Dak.
:
Bij nacht verlaten zij hun spelonken.
De kwast met vitriool.
De rede door drek aangetast.
Het gelijk verkracht.
Het wordt licht.
Snel, terug naar het riool.
Later, gelijk een Feniks
Herboren met een Duyvenpak

Pierus | 12-11-08 | 09:04

Inderdaad, Joke Kaviaar (pseudoniem) uit Krommenie!

doortrapper | 12-11-08 | 08:07

Tijd voor de Wildersschilders.
vander F | 11-11-08 | 20:09
500 liter blanke vla en een compressor en een slangetje door de brievenbus. Lijkt minder erg dan verf, maar moet je na een week nog eens ruiken. Gangetje witten, mevrouw Kaviaar?

zak_arme_turf | 12-11-08 | 01:39

@O1 | 11-11-08 | 15:39 Ik kan je wel toelichten hoe die tijdsaanduiding komt. Ik zit diep in ZO Azië, met 7 uur tijdverschil 's winters en 6 uur 's zomers. Het lijkt erop, dat ergens in de lijn naar Indymedia de zomertijd nog loopt in het syncen.

vraagstaart | 12-11-08 | 00:22

Zoek die linkse klootzakken op en ga ze stalken.
Dan piepen die lafbekken wel anders.
Gewoon terugpakken, die linkse honden.

Niehielist | 11-11-08 | 23:28

@ Mutsaerts/redactie:
OnkruiD

JackTheR | 11-11-08 | 23:25

Een nieuwe generatie aksie huftertjes staat op,hopelijk slaat iemand ze snel weer neer ook.
Hoe ontzettend dom moet je zijn als je dit soort akties goedkeurt,of er aan meewerkt.....

captainobvious | 11-11-08 | 23:18

@Kniftig | 11-11-08 | 14:40
"Heb het doorgaans niet zo op die Indyanen."

Yeah Right. Als ze je straks bij IndyMedia niet meer lusten, heb ik nog wel een adresje voor je: www.korea-dpr.com

TonySoprano | 11-11-08 | 23:05

Als ik het stuk lees over de aanhouding van NNBaarn dan verbaas ik me erover dat het stuk jankend onbenul zich er aan stoort dat hij zich niet mag douchen, niet volgens zijn eigen regels te vreten krijgt en het vreemd vind dat ie zo onheus bejegend wordt.

Aan het ongewassen etter:

1) Wen d'r maar aan, zo gaat dat in de gevangenis, tis zelfs in Nederland nog steeds geen vakantiekamp. En zo te lezen ga jij een glansrijke carriere tegemoet in het gevangenisstelsel van Nederland.

2) Waarom stel jij prijs op douchen? Jij hoort ongewassen en te vies om vast te pakken. Zo zie je eruit, dus pas je aan.

3) Waarom zou je niet als een nummer gehandeld worden als je het verrot om een naam op te geven.

4) Flikker op met je Quorn. Wees blij dat iemand nog een beetje moeite doet. Zeikerd!

RaerWijf | 11-11-08 | 22:58

Heeft iemand het telefoonnummer van die winterschilder? Mijn buurman kan ook nog wel een likje rode verf op de deur gebruiken....

Henkieeee | 11-11-08 | 22:23


Joe the painter heeft nog tijd.

bijtieakumaai | 11-11-08 | 21:14

"Jullie zijn verantwoordelijk voor wat jullie doen. Stop daarmee."... Inderdaad zeg, stop alsjeblieft met de verantwoordelijkheid te nemen voor het gene waar je voor werkt...

Seletitic | 11-11-08 | 20:54

paintitred | 11-11-08 | 20:19
Heel verstandig! En na gebruik de kwast altijd goed reinigen en in een bakje terpentine hangen. Dan heb je er lang plezier van en gaat hij jaren mee.

koffiemuts | 11-11-08 | 20:44

G-unite | 11-11-08 | 20:28
Wildeschillers klinkt geiler.

paintitred | 11-11-08 | 20:36

Wildersschillers.
Kan ook.

G-unite | 11-11-08 | 20:28

@vander F | 11-11-08 | 20:09
Wildeschilders klinkt lekkerder.

koffiemuts | 11-11-08 | 19:15
Het is fucking herfst en ik schilder met mijn eigen eigen kwast
zo wie zo het hele jaar door binnenshuis (dus niet buitens huis).

paintitred | 11-11-08 | 20:19

Tijd voor de Wildersschilders.

vander F | 11-11-08 | 20:09

De linkse terreur is al járen verantwoordelijk voor vernielingen aan andermans auto's en andere eigendommen. Het zijn gerichte acties dat van harte wordt ondersteund door hun partijen.

Groene Leeuw | 11-11-08 | 20:00

Mailboxje van die klootzakjes volspammen?
[email protected]

Dr.Zeldenrust | 11-11-08 | 19:51

Luie links mens boos op vadertje STAAT ???????
Sla nooit de hand waar uit je eet, zou ik zeggen.

Don mercedis | 11-11-08 | 19:47

Het zou zomaar kunnen dat dit linksche tuig erachter zit:
Anarchistische Anti-deportatie Groep Utrecht.
Website: www.aagu.nl.

Dr.Zeldenrust | 11-11-08 | 19:46

En jahoor, die hypocriete linkse landverraders hebben de post van Vraagstaartje verwijderd.

www.indymedia.nl/nl/2008/11/55716.shtm...

"Indymedia NL is een onafhankelijk lokaal en mondiaal vrij communicatie orgaan. Indymedia biedt een andere kijk op het nieuws door een open publicatie methode van tekst, beeld & geluid." ---> M'n reet!

The pigs are walking! The pigs are walking!

William T. Riker | 11-11-08 | 19:44

Ik heb het laten regelen hoor:

Vannacht zijn De Winterschilders langs geweest bij XXX, vreemdelingenpolitie, XXX, XXX.

De NAW gegevens zijn van de site, zo staat het er nu op.

Dr.Zeldenrust | 11-11-08 | 19:42

Vieze honden... samen met de rifjeugd afzinken in 't Tjeukermeer.

Lepo | 11-11-08 | 19:32

de winterschilders mogen langskomen, gaan we lekker leuke dingen doen met de kleur rood in de hoofdrol.

romax | 11-11-08 | 19:25

Snap de link naar Onkruit niet helemaal, al zal dat wel met Duyvendak te maken hebben - dit zijn volgens mij die wauzen rondom de Schiphol-brand, toch? Die zelf was aangestoken, maar dat terzijde?

zak_arme_turf | 11-11-08 | 19:18

Kardinaal Meier | 11-11-08 | 18:13
Dat wil @ Paintitred wel voor je doen. Hij heeft een kwast, zie 16.16.

koffiemuts | 11-11-08 | 19:15

Eigenlijk te grappig voor woorden dat koekwauzen als Balkenende en Bos "as we speak" gewoon aan de spruitjes zitten naast hun a-sexuele wijven en kibbelende lelijke dochters....

R.B.Scott | 11-11-08 | 19:06

Laf onkruit is 't.
Laf om adressen te publiceren en zelf lekker anoniem blijven...
Laf terroristentuig!
Ik kots op jullie soort! Bah!

Bert M. | 11-11-08 | 18:39

De discussie op Indymedia is trouwens gesloten. Alle comments die tegen de draad in gaan (lees: comments van iedereen die dus wel een enigszins gezonde kijk op het leven heeft) zijn verplaatst naar de "ruispagina" of gewoon weggejorist natuurlijk (het is links, censuur zit in die groepen ingebakken). "Indymedia.nl is geen discussiesite" zegt de plaatselijke Joris. M.a.w. afwijkende meningen worden niet getolereerd.

Nietvoordekat | 11-11-08 | 18:38

Dit zegt Wiki erover:

"Van Dale XIV definieert terrorisme als: (het plegen van) gewelddaden (individuele of collectieve aanslagen, gijzelingen, verwoestingen) ter demoralisering van de bevolking om een politiek doel te bereiken.
Het Nederlandse Wetboek van Strafrecht beschouwt terrorisme als een misdrijf met een terroristisch oogmerk. Artikel 83a geeft de definitie van een terroristisch oogmerk: Onder terroristisch oogmerk wordt verstaan het oogmerk om de bevolking of een deel der bevolking van een land ernstige vrees aan te jagen, dan wel een overheid of internationale organisatie wederrechtelijk te dwingen iets te doen, niet te doen of te dulden, dan wel de fundamentele politieke, constitutionele, economische of sociale structuren van een land of een internationale organisatie ernstig te ontwrichten of te vernietigen."

En daar heb ik niets aan toe te voegen.

de honden blaffen... | 11-11-08 | 18:28

?

padjakker deluxe | 11-11-08 | 18:22

onkruiT<

padjakker deluxe | 11-11-08 | 18:22

@gwyn 18:10

Deze mevrouw werd nu juist bedreigd omdát ze wat deed. Nooit goed te praten overigens.

*nog eens verhaaltje terugleest waarin gewag wordt gemaakt van de Russische "jacht" op de verleden greautstgraaierT van Fortis*

widtvoet ® | 11-11-08 | 18:16

"Every area of advanced civilization attracts the pauperized, immoral, parasitic and anti-social of every breed. There they find shelter in a thousand nooks and crannies which a simpler, sterner society does not afford. And there they reproduce after their own kind, often with the aid of well-meaning agencies for the social uplift."
Aldus prof. F. H. Hankins, 1926, in zijn "Critique of the Nordic Doctrine", en de man heeft meer gelijk dan ooit. Het boek was gericht tegen de rassenleer van de Hitlerianen — maar Hankins droeg geen linkse oogkleppen zoals de schilders van IM.

Overigens: mijn voordeur heeft dringend een lik verf nodig.

Kardinaal Meier | 11-11-08 | 18:13

gwyn | 11-11-08 | 18:10
Doe eens voor de grap een plastic zak over jouw hoofd en tape dan de opening met duct tape rond jouw nek dicht en ga vervolgens op jouw handen zitten....

Fimbulvetr | 11-11-08 | 18:11

-weggejorist-

gwyn | 11-11-08 | 18:10

Maaier | 11-11-08 | 17:13
Kamervragen uitlokken? Nee, ik vrees dat botte gelijk heeft en dit soort personen zichzelf héél serieus neemt in hun idealistische strijd tegen het nieuwe facisme. Wat mij zorgen baart is dat bovengronds links dit soort hooligans niet uitpoept, niet roept dat dit belachelijk maar eigenlijk dit soort acties gedoogd en in sommige gevallen zelfs (heimelijk) toejuicht. Dit is dus geen burgerlijke ongehoorzaamheid, dit zijn geen helden, dit zijn laffe honden, tuig, schoften, klootzakken en dan druk ik mij nog genuanceerd uit.

Fimbulvetr | 11-11-08 | 18:07

Blijf het vreemd vinden dat indymedia mensen vinden dat de ambetenaren maar de gevolgem moeten dragen van hun keuze maar illegalen daarentregen niet, die hebben immers er ook zelf voor gekozen om hier illegaal heen te komen
maar j ze zijn daar voor vrije migratie maar als je ze dan vraagt wie betaald dat?
dan komt er geen antwoord want ze willen natuurlijk niet hunb uitkering opgeven
Ik ben ook voor vrije migratie maar dan wel de eerste 5 jaar geen uitkering what so ever

Toudiyama | 11-11-08 | 18:06

@Koekje-dr-bij? | 11-11-08 | 17:50

Ik zou hem wel uitpissen, maar alleen maar omdat je 'm dan weer opnieuw in de fik kan steken.

Biff Eagleburger | 11-11-08 | 18:01

En maar zeuren over dé moslims. Dit is het volk waaraan Nederland ten onder gaat. Radicale anti-democraten met een linsch defect.
Landverraders, terroristenknuffelaars en voltijd parasiterend op de zak van de werkende Nederlanders die zij zo minachten. Absoluut het laagste van het laagste.
Zo`n indymedia-type zou ik nog niet uitpissen als stond-ie in de fik.

Koekje-dr-bij? | 11-11-08 | 17:50

@klapvee | 11-11-08 | 17:21
Slechte Kouwes parodie

Agent327 | 11-11-08 | 17:23

reaguurders die uur ine sproeien om hun terratoorum af te zetten wat sway ook doet maar dan zonder pissen dus waar hebben we het over dus zo kan het ook zijn dat verwacht je niet dat je liefde tekort komt en inderdaad is wat hij liefde noemde dus eigenlijk niks meer dan wrijfing aan zijn piklul geweest en niet dat ze zeggen he kniftig we houdten van je om wat je bent enzo

klapvee | 11-11-08 | 17:21

@Pierus | 11-11-08 | 17:17
Er is weinig verschil. En ook nu wordt het door de regering toegelaten.

Agent327 | 11-11-08 | 17:20

Mensen met enige geschiedkundig besef beseffen dat het bekladden van Huizen in de Kristallnacht niet door de Joden, maar door de fascisten werd gedaan. Het is dan ook een gotspe dat deze neo-fascisten de IND-ambtenaren vergelijken met de Gestapo...

RonTuijnman | 11-11-08 | 17:19

Zeventig jaar geleden schilderden de bruinhemden "Jude" op deuren.
Wat is het verschil met de huidige 'Winterschilders' ?

Pierus | 11-11-08 | 17:17

Fimbulvetr | 11-11-08 | 16:55

Ze zijn van oudsher bang dit soort lieden aan te pakken. In het huidige klimaat, post-Duyvendak, kan ik me niet voorstellen dat ze nu nog zo meegaand zijn met dit soort lieden. Deze lieden hebben hun doel bereikt, door op GS te komen en kamervragen uit te lokken.

Maaier | 11-11-08 | 17:13

U ook...

Kniftig | 11-11-08 | 17:09

@ Knif..

;) Yw.. en fijne avond..

SwaY | 11-11-08 | 17:07

SwaY @ 17:05

Kijk zo ken ik je weer....

Kniftig | 11-11-08 | 17:06

@ Agent327 | 11-11-08 | 17:05

Niet zo flauw.. beetje grappen mag toch wel? En alsof er zeer veel alarmerend nieuws was vandaag.. het is bijna sinterklaas,..

SwaY | 11-11-08 | 17:06

@ Kniftig | 11-11-08 | 17:01

Ik weet niet hoor.. maar... Ik denk dat het merendeel het daar niet mee eens is.. Nu is dit ook gissen want you don't know **** about me.. Dat ik daadwerkelijk, as I qoute "Uitstraling, innerlijke schoonheid, karakter/persoonlijkheid " , bezit zult u nooit weten. Helaas, menig zullen u voor gek verklaren, of te wel: Uw humor is lang geleden met uw mening ten onder gegaan.

SwaY | 11-11-08 | 17:05

@SwaY @ 16:48
@Kniftig | 11-11-08 | 17:01
Kunnen jullie niet fijn verder chatten op een datingsite?

Agent327 | 11-11-08 | 17:05

[OT] *Juliana! van Sjef van Oekel vast inzet* [/OT]

widtvoet ® | 11-11-08 | 17:03

SwaY @ 16:48

Ja maar ik ben niet zomaar voor een gat te vangen... Lekker is niet alles wat telt, zeker niet gezien dat het meest vergankelijke is... Uitstraling, innerlijke schoonheid, karakter/persoonlijkheid wegen ook mee... werk daar maar eerst aan ;)

Kniftig | 11-11-08 | 17:01

Martinello | 11-11-08 | 16:52
Omdat witteboorden socialisten van GroenLinks, de SP en de PvdA deze zwarthemden erg stoer vinden, mensen die de daad bij het woord voegen....

Fimbulvetr | 11-11-08 | 16:55

Mijn deur kan ook wel een likje kwast gebruiken, ze mogen dus komen, liefst midden in de nacht, dan is er alle rust in de straat, spelen immers dan geen kinderen, om met een flink schot hagel rond te strooien.

AllochtoonZiek | 11-11-08 | 16:54

een echte vent zet ook zijn eigen adres als afzender erbij.

mick jagger | 11-11-08 | 16:53

Waarom kunnen die zwarthemden sekte toch ongestoord hun gang blijven gaan.

Martinello | 11-11-08 | 16:52

SwaY | 11-11-08 | 16:48
Neuken?

Fimbulvetr | 11-11-08 | 16:50

@ Kniftig | 11-11-08 | 16:34

Sja.. wat moet ik daar nou op zeggen.. ik ben een lekker wijf.. period.. dus jah..

SwaY | 11-11-08 | 16:48

Nou die terroristjes zullen morgen wel opgepakt zijn toch??!! Of laten we dit in ons bananenland gewoon toe?

de ridder o h paard | 11-11-08 | 16:48

von Zeikhoven | 11-11-08 | 16:33
Burgerlijk ongehoorzaam is het openlijk bewust plegen van strafbare feiten om mistanden in de rechtstaat aan het licht te brengen en bereid zijn de consequenties van die daden te accepteren voor de rechter. Dit is terreur. Dit is intimidatie. Dit is eigen rechter spelen. Dit is schandalig.

Fimbulvetr | 11-11-08 | 16:46

Loeder bedreigd. Gorinchem ontslagen,

WillemdeZwijger | 11-11-08 | 16:45

bottehond | 11-11-08 | 16:20
Dat maakt ze eerder eng dan vervelend, maar leg mij eens uit waarom politiek correct nederland zich dan niet van dit tuig distancieert? Wrom worden ze door salonsocialisten als helden van het ideaal gezien? Waarom wordt linkse terreur vergoeilijkt?

Fimbulvetr | 11-11-08 | 16:35

SwaY @ 16:12

Met onze historie weet ik nog zo net niet of ik wel wil scoren?

De Eeuwige Pessimist @ 16:11

Het gaat mij niet om het laatste woord. Mijn opvattingen zijn niet rotsvast. Ik sta open voor alles. Maar kom dan wel met inhoud en niet afreageren op mij als persoon, daar overtuig je mij niet mee.

Fimbulvetr @ 16:12

Dus dat! Allemaal visieloos beleid...

Kniftig | 11-11-08 | 16:34

Maaier | 11-11-08 | 16:01
Sorry mijn voudt, ze krijgen geen soepsidie.

paintitred | 11-11-08 | 16:34

@ Fimbulvetr | 11-11-08 | 15:58
Da's waar, maar het is onmogelijk om ambtenaren die niet functioneren weg te procederen. Als dat mogelijk zou worden, is geen ambtenaar z'n pensioen meer zeker. Met wetsovertredende akties ben ik het niet eens, behalve burgerlijke ongehoorzaamheid dan....
Overigens draaien medewerkers van de IND hun hand ook niet om voor intimidatie. Zo werd een hongerstaker twee jaar geleden nog van een azc verplaatst naar een zo'n afdeling waar mensen dood liggen te gaan *even kudt add geheugenprobleem heeft* 'want hij wilde toch niet meer eten en drinken?'

Maar hoe dan ook, oog om oog leidt tot het Land der Blinden. Daar wil ik dus niet wonen...

F. von Zeikhoven | 11-11-08 | 16:33

@tipo | 11-11-08 | 14:57: Leg dat maar uit aan de winterschilders, kudtvolk.

Fleauxe | 11-11-08 | 16:22

@ Maaier | 11-11-08 | 16:11

Censuur heerscht op Indymedia, dus een echte discussie is onmogelijk daar. Heb het vaak geprobeerd, maar telkens was de plaatselijke Joris na een paar minuten ter plaatse.

frenkie4alllll | 11-11-08 | 16:20

Fimbulvetr | 11-11-08 | 16:01

Nee, dude. Zij zijn de zelfbenoemde Inquisitie van extreem politiek correctisme.

bottehond | 11-11-08 | 16:20

koffiemuts | 11-11-08 | 16:12
Echt niet, ik hanteer alleen mijn eigen kwast.

paintitred | 11-11-08 | 16:16

Dat is het adres van haar gevangenis-cel... geen nood, daar zit ze (helaas) niet meer in.
Deze link onthult ietsje meer
(ik neem aan dat een link wel mag? (zo niet, wis bericht maar)

stopafa.wordpress.com/2006/03/05/joke-...

koen_c_s | 11-11-08 | 16:16

Hee, koen_c_s | 11-11-08 | 16:11
Nu kan Groen Links GS gaan verbieden, omdat je Jokes adres plempt. Doe es niet.

tipo | 11-11-08 | 16:14

Kniftig | 11-11-08 | 16:02
Ach, mijn lief moest door de inburgeringsprocedure toen we besloten in Nederland te gaan wonen, grappig, want nadat we die procedure opgestart hadden en al een paar maanden overhoop lagen met de droeftoeters van de IND, werd ze door een Nederlandse multi-national gehunt en die wilde een werkvergunning voor haar regelen, wat helaas niet meer kon, want ze zat in het proces. Nu kan ik er om lachen, maar toen we door die molen heen gingen heb ik echt de onderkant van de Nederlandse intelligentie tegenover mij gehad. Keihard beweren dat aangetekende post nooit in ontvangst was genomen. Telefonische toezegging (op tape) glashard ontkennen. Vragen of je morgen terug wilt bellen, om er dan achter te komen dat mevrouw met zwangersschapverlof is en niets heeft overgedragen. Post en dossiers die kwijt raken. Dat werk, ik kan mij voorstellen dat het voor een echte vluchteling een regelrechte nachtmerrie is, helaas zijn er nog al wat klootzakjes die misbruik proberen te maken van het systeem en zijn lagere uitvoerende ambtenaren niet de crème de la crème van de beroepsbevolking. Er werken nogal wat herintredende poortwachters, ex-melkertbaners en vmbo-dropouts met een tweede kans op dat niveau....

Fimbulvetr | 11-11-08 | 16:12

@ Kniftig | 11-11-08 | 16:07

Hou het nou leuk jongen.. scoor je punten mee..

SwaY | 11-11-08 | 16:12

paintitred | 11-11-08 | 15:58
Zeg eens eerlijk, heb jij die kwast gehanteerd?

koffiemuts | 11-11-08 | 16:12

-weggejorist-

koen_c_s | 11-11-08 | 16:11

Kniftig | 11-11-08 | 16:02
Jij mag het laatste woord, hoor. Ik hecht daar niet zo aan. Maar ik vind je wel een beetje een lachwekkende verschijning.

De Eeuwige Pessimist | 11-11-08 | 16:11

frenkie4alllll | 11-11-08 | 16:09

ow sorry, jij bent van het Van Jole-discussieren: alles waar je het niet mee eens bent is geen echte discussie.

Maaier | 11-11-08 | 16:11

@ Maaier | 11-11-08 | 16:05

Indymedia een discussiesite? *proest*

frenkie4alllll | 11-11-08 | 16:09

@Sproetsel | 11-11-08 | 16:05
sijkert

Agent327 | 11-11-08 | 16:07

koen_c_s | 11-11-08 | 16:02

Leer lezen, de verwijdering was van september. Zie verder mijn reactie @tipo.

Maaier | 11-11-08 | 16:07

SwaY @ 16:04

Trekt een blik whiskas open, en geeft dat beest te vreten.

Kniftig | 11-11-08 | 16:07

@alles&iedereen:
doe potverdullemedikkens es 'onkruiD' schrijven jullui!!!

Sproetsel | 11-11-08 | 16:05

frenkie4alllll | 11-11-08 | 15:59

Discussiesites verbieden lijkt me inderdaad de beste oplossing om Nederland vrij te houden.

tipo | 11-11-08 | 16:01

Klopt, had ik over het hoofd gezien. Je kan er inderdaad over discussieren of Indymedia die weg moet halen. Gezien het aantal reacties vraag ik me overigens af hoeveel aandacht die lijst heeft gekregen van Indymediavolk, al is dat niet relevant voor de principiele discussie.

Maaier | 11-11-08 | 16:05

@ Kniftig | 11-11-08 | 16:02

* begint te spinnen.. prrrr

SwaY | 11-11-08 | 16:04

frenkie4alllll | 11-11-08 | 15:59

Geen seconde (@laatste vraag)

Ik dacht dat je bedoelde dat men Indymedia uit de lucht wilde hebben en dat hoort m.i. niet. De grens daarin ligt volgens mij overigens deels aan de kwaliteit van de plaatselijke Joris voor wat betreft het publiceren van persoonsgegevens.

PVV maakt bij mij veel kans als ze verzoekt om Indymedia te verplichten met IP's te komen.

Napeauleon | 11-11-08 | 16:04

"De PDF is door de redactie van Indymedia.nl verwijderd. Daar kun je Indymedia niet op afrekenen.
Maaier | 11-11-08 | 15:57"
Tja, eenmaal op GeenStijl loopt het ineens dun tussen de benen bij die lui.
Het feit dat ze er al naar refereren is wat mij betreft al een brug te ver.
(De naw-gegevens van mevrouw Jacoba Cornela van Noort-Geurtsen staan er overigens nog steeds.)
DIt tuig dient opgepakt, afgeranseld en gedeporteerd te worden, en dan het liefts richting een snel wegsmeltende ijsschots.

koen_c_s | 11-11-08 | 16:02

Fimbulvetr @ 15:32

Ja daar ben ik het ook helemaal mee eens. Maar het kan wel menselijker allemaal. Niet elke vluchteling is een louche dubieus figuur. Er zitten ook vrouwen en kinderen tussen. Kinderen wiens enige misdaad is dat ze met hun ouders mee zijn gevlucht, horen gewoon niet in de gevangenis? Of Asielopvangcentrum. Wat ik ook n iet vind kunnen is dat het ze onmogelijk wordt gemaakt een normaal bestaan op te bouwen in afwachting van alles. Dit leidt ook alleen maar tot meer criminaliteit etc. Het werkt allemaal averechts. Daarnaast zijn we in het algemeen hard op weg te worden waar die mensen voor vluchten.

De Eeuwige Pessimist @ 15:34

Lijkt me zo erg om zo inhoudloos door het leven te moeten..

SwaY @ 15:39

Je hebt gelijk! Jij slet!
Een hoer verdiend er tenminste nog aan.

widtvoet ® @ 15:39

Ja ook dat wat jij beschrijft zie ik als een en hetzelfde probleem. Het echte Nederland had zonder schaamte een onderscheid gemaakt in bereidwillige en onbereidwillige nieuwkomers. In de wetenschap dat dit absoluut noodzakelijk is voor behoud van de vrijheden, rechten en overige verworvenheden hetgeen precies is wat wij vertegenwoordigen en nu coompleet hebben laten verkwanselen.

Nederland was! Vind ik een goede, helaas.

Kniftig | 11-11-08 | 16:02

bottehond | 11-11-08 | 15:51
Helder! Wellicht word ik een oude lul, of ben ik gewoon nog al cynisch, maar het komt op mij over dat actievoerend Nederland tegenwoordig meer recalcitrant is om het recalcitrant zijn, dan dat men bereid is inhoudelijk te discussiëren met anders denkenden....

Fimbulvetr | 11-11-08 | 16:01

@Maaier | 11-11-08 | 15:57
Een link naar de adressenlijst staat er nog wel, enkele comments eronder. Die link die werkt. Indymedia weet dat en kan daar op aangesproken worden.

tipo | 11-11-08 | 16:01

paintitred | 11-11-08 | 15:58

Zie maaier : 15:57 Indymedia heeft dat dus netjes verwijderd.

paintitred | 11-11-08 | 15:58

Welke kosten van de belastingbetaler? Bovendien kom je dan aan de vraag of een site altijd verantwoordelijk is voor hetgeen mensen erop posten. Daar is nog best een boom over op te zetten.

Maaier | 11-11-08 | 16:01

ik zit me hier helemaal kapot te lachen!

quackel | 11-11-08 | 16:00

“Het nieuwe fascisme zal zich tonen als het zogenaamde anti-fascisme.” (Winston Churchill).

delmonte | 11-11-08 | 15:59

@ Napeauleon | 11-11-08 | 15:44

De partij VOOR de vrijheid. Om dit land liberaal en vrij te laten blijven zullen er dingen aangepakt moeten worden. De PVV is de enige club die daar voor staat lijkt het wel. Clubjes als Indymedia die mensen met een andere mening aftuigen en bedreigen dienen keihard aangepakt te worden. Tientallen jaren zijn ze gedoogd door de politieke elite en daar komt hopelijk snel een einde aan. Ik zit niet te wachten op een stelletje fascisten, jij wel?

frenkie4alllll | 11-11-08 | 15:59

F. von Zeikhoven | 11-11-08 | 15:46 Uhm, je stelt: ´Je weet toch dat ambtenaren een kei zijn in het (voor hun eigen belang) toepassen of juist niet van bepaalde regels?´

Ik kan uit het stukje niet halen waarom de winterschilders zo ludiek intimideren en vandalisme plegen, maar in een democratie die redelijk werkt, zoals in Nederland, ligt het toch veel meer voor de hand om volgens de spelregels te spelen, dus,

Als deze actie tegen het beleid gericht is, dan is het dus een foute actie, want de minister draagt, met instemming van de kamer daarvoor verantwoording.

Als de IND structureel willekeurig of uit eigen belang handelt, dan kan de minister ter verantwoording geroepen worden.

Als Jacoba Cornela van Noort-Geurtsen haar werk niet goed doet, dan kunnen gedupeerde via de rechter of de ombudsman hun gelijk halen.

Fimbulvetr | 11-11-08 | 15:58

@Maaier | 11-11-08 | 15:50
Correctie,
indymedia.nl/nl/2008/09/54729.shtml
Dat hoort niet op een debatsite. Dat is het begin van (een oproep tot) geweld.
Dus geldt toch: Vrijheid eindigt bij de PVV, waar geweld (aan lijf en leden) begint. Zo relatief is het.

tipo | 11-11-08 | 15:58

Maaier | 11-11-08 | 15:51
Wat lul je nu? Dus de PVV mag toch een discussie starten of het wel of niet door de beugel kan als bewezen is dat die site gewelddadige groepjes ondersteund via
internet op kosten van de belasting betaler.

paintitred | 11-11-08 | 15:58

koen_c_s | 11-11-08 | 15:54

redactie - 26.09.2008 09:20

De PDF is door de redactie van Indymedia.nl verwijderd. Daar kun je Indymedia niet op afrekenen.

Maaier | 11-11-08 | 15:57

Zo te zien is dit wederom een geco&#246;rdineerde actie van activistsich links Nederland.
Ravage komt met een stuk over de voorgaande rel:
www.ravagedigitaal.org/index.htm?2008/...
En er zijn weer nieuwe NAW-databanken in de luht:
www.xs4all.nl/~ac/zoeklicht/
indymedia.nl/nl/2008/09/54729.shtml
.
Hte is wachten op een IND-werknemers gerelateerd gezin dat met huis en haard in vlammen opgaat, voordat de overheid dit tuig eens op een resolute wijze aapakt (en dus ook hun politieke hand boven het hoofd (SP/GL) doorlicht en afstraft.)
Al heb ik natuurlijk nog liever een staatsgreep.

koen_c_s | 11-11-08 | 15:54

Maaier | 11-11-08 | 15:50
ohw... klopt.
Vrijheid eindigt bij de PVV, waar GS begint.

tipo | 11-11-08 | 15:52

paintitred | 11-11-08 | 15:50

Nee, het is normaal om te discussieren over alles, en zeker over de grenzen van 'acties'. Zoals dat keurig op Indymedia gebeurt.

Maaier | 11-11-08 | 15:51

-weggejorist-

Nee dus! | 11-11-08 | 15:51

Fimbulvetr | 11-11-08 | 15:46

Alles is betrekkelijk. Vergeleken met hun zwakzinnige broertjes is ravagedigitaal overduidelijk van een bepaalde snit, maar de redelijkheid vindt meestal ook wel weer een plaats. Zoals ik zeg: alles is relatief. Zo mot je mijn post opvatten.

bottehond | 11-11-08 | 15:51

@Maaier | 11-11-08 | 15:48
Ik snap die hele ophef hierover niet, ruim 45 jaar geleden en alle drie de hoofdpersonen liggen in hun graf. Geschiedkundigen, okay maar verder? Sensatiezucht ofzo?

Agent327 | 11-11-08 | 15:51

Maaier | 11-11-08 | 15:42
Dus jij vindt het normaal om iemand te steunen die oproept tot geweld?
Vrijheid is in jouw bolletje een beetje de weg kwijt.

paintitred | 11-11-08 | 15:50

tipo | 11-11-08 | 15:49

Een debatsite als Indymedia dient dan dus nooit verboden te worden.

Maaier | 11-11-08 | 15:50

@Maaier | 11-11-08 | 15:42
Vrijheid eindigt bij de PVV, waar geweld (aan lijf en leden) begint. Zo relatief is het.

tipo | 11-11-08 | 15:49

Bijna opening van zaken over Greet Hofmans. Dat zal wel weer tegenvallen....

Maaier | 11-11-08 | 15:48

Inderdaad, dit soort fascisten doet me denken aan Orwell

Pigs (Three different ones)

Voor de WINTERSCHILDERS

nl.youtube.com/watch?v=r4FEDdOK82c

Big man, pig man, ha ha charade you are
You well heeled big wheel, ha ha charade you are
And when your hand is on your heart
You're nearly a good laugh
Almost a joker
With your head down in the pig bin
Saying "Keep on digging"
Pig stain on your fat chin
What do you hope to find?
When you're down in the pig mine
You're nearly a laugh
You're nearly a laugh
But you're really a cry

bottehond | 11-11-08 | 15:47

@ Fimbulvetr | 11-11-08 | 15:35
Da's niet helemaal waar. Je weet toch dat ambtenaren een kei zijn in het (voor hun eigen belang) toepassen of juist niet van bepaalde regels?
Ik ben nogal creatief, qua ludiek hadden die Winterschilders zich beter als echte schilders opgetuigd, vervolgensdoodleuk de werkplek van mevrouw van NG opgewandeld, haar even met een smoes de gang op gestuurd en daarna haar bureau van een warme liefdestint voorzien. Als je dàn een persberichtje met picca verspreidt, scoor je veeeeel meer impact....
*/advocaat vd duivelmodus*

F. von Zeikhoven | 11-11-08 | 15:46

bottehond | 11-11-08 | 15:36
Sorry hoor, maar ik haak gelijk af na het verhaaltje en de comments van een meisje dat haar voeten op een krantje op een bankje in de trein heb gelezen, als recalcitrant zijn de toon is, geef mijn portie dan maar aan fikkie....

Fimbulvetr | 11-11-08 | 15:46

-weggejorist-

Nee dus! | 11-11-08 | 15:45

RaRa wie zitten daar nu weer achter...? Ik denk dat Wijnand ze wel kent.

koerbagh ® | 11-11-08 | 15:45

@Pritt Stift | 11-11-08 | 14:36
Die is nog niet thuis van haar winterschilderswerk. Nine-till-five, weet je.
Mocht ze al wel thuis zijn, i.v.m. onregelmatige werktijden, dan is dit een typisch geval van bukken.

stekelige | 11-11-08 | 15:45

@frenkie4alllll | 11-11-08 | 15:42
Die zijn er rapjes bij...
Wordt vervolgd geloof ik...

p0rn0 | 11-11-08 | 15:45

Maaier | 11-11-08 | 15:39
.
Of wat dacht je van: vreedzaam protest, of -jeetje- misschien wel gewoon: stemmen ? Exotische opties, ik weet het.

Niet voor Jan | 11-11-08 | 15:45

-edit sterf eens knurft -

Smorf | 11-11-08 | 15:44

frenkie4alllll | 11-11-08 | 15:41

Ja, dat heb je goed gehoord.

Waar stond die "V" toch ook alweer voor?

Napeauleon | 11-11-08 | 15:44

En natuurlijk gaan hier geen arrestaties van komen.
De politieke ophef over de "zoek de verantwoordelijken op campagne" is na wat media-tamtam ook weer in de zoveelste archieflade verdwenen.
Dat "onze"overheid zelfs niet wenst op te treden als hun eigen personeel in de knel komt, ind'ers worden bedreigd, of politiemensen worden gemolesteerd, zegt mij al genoeg.
De overheid is er enkel voor de centen, en de politie mag enkel nog optreden als je Balkenende's kop van z'n romp wenst te schoppen. (Ook al ben je 10 jaar, dan nog vallen ze met een swat-team je huis binnen..
... en zeg nu zelf, wie krijgt er hier nu niet zo af en toe de onbedwingbare drang om dat brilletje tot achter z'n oogbollen te meppen).
Onze politiek heeft de rechtstaat verkracht op een wijze die Nekschot nog niet eens op papier zou kunnen vervatten.
Politie krijgt vanuit de politiek het expliciete bevel op geen geweld tegen mocro's te gebruiken, ook al slaat dat tuig de boel kort en klein, ook al schoppen ze iemand dood.
Blijkbaar heeft dat indimedia-zooitje ook al zo'n uitsluiting van rechtsvervolging gekregen.
Het komt er gewoon op neer dat je je maar bedreigend genoeg moet opstellen en de lafaards in Den Haag behandelen je voortaan met "respect".
Bah.. dit land is rijp voor een staatsgreep.
.
(Ik vraag me overigens af of iemand in staat is om wat NAW-gegevens van indymedia-malloten te achterhalen.. deze info zal waarschijnlijk niet misstaan op de website van stormfront, hebben die kaalkopjes ook eindelijk eens wat nuttigs te doen.)
.
Indymedia's ruispagina staa overigens weer vol... www.indymedia.nl/nl/2008/11/55716ruis....

koen_c_s | 11-11-08 | 15:43

Gezellie

Quivive | 11-11-08 | 15:43

@Maaier | 11-11-08 | 15:39
Die panden worden bewaakt en lopen die gasten de kans dat ze opgepakt worden.

Agent327 | 11-11-08 | 15:43

frenkie4alllll | 11-11-08 | 15:41

Vrijheid is bij PVV-ers relatief....

Maaier | 11-11-08 | 15:42

@ p0rn0 | 11-11-08 | 15:40

Heb het dus toch goed gehoord.

frenkie4alllll | 11-11-08 | 15:42

Volgens mij is mijn reactie ook weggebakfietst. Het zou wellicht niet in hun straatje passen..

De Eeuwige Pessimist | 11-11-08 | 15:41

Hoor ik Hero Brinkman nu net in de kamer pleiten voor het uit de lucht halen van Indymedia?

frenkie4alllll | 11-11-08 | 15:41

Het aller ergste aan dit verhaal is nogwel, dat de Winterschilders er vanuit gaan (a quote comes to mind: assumption is the mother of all fuck-ups) dat deze mensen verantwoordelijk zijn voor "het deporteren". Maar wat nou, als deze mevrouw die slachtoffer wordt van een haat- en angstcampagne, de meest kritische ambtenaar van het zwikkie is? Haar kont regelmatig tegen de krib gooit? Gaat men ervanuit dat het ministerie een soort nazi-regime is (Godwin, i know) waar niemand een kritische noot mag plaatsen?! De schuld geven aan en mensen ter verantwoording roepen op hun baan is te triest voor woorden, en gaat voorbij aan welke doelstelling dan ook.

De tering voor de winterschilders... Hoop dat ik ze ooit betrap...

His Goofness | 11-11-08 | 15:41

SwaY | 11-11-08 | 15:35

Laat 'm, hij heeft de pleuris in omdat 'ie die verf niet uit zijn kleren krijgt.

\erover ophoudt/

Napeauleon | 11-11-08 | 15:41

Ik hoorde de PVV vragen om Indymedia uit de lucht te halen (na het vragenuurtje)...

p0rn0 | 11-11-08 | 15:40

"Volgens mij begint dit land echt te vergeten waar ze voor staat, waar ze ooit voor heeft gevochten en wie ze zijn..."

100 van de 100 @Kniftig 15:16!

Onze overhead haalt al decennia lang met gezwinde spoed, nagenoeg ongelimiteerd de meest barbaarse bezetters binnen. Mensen wars van enige tolerantie, eergevoel of mededogen die met veel gejubel in stelling worden gebracht de eigen bevolking te terroriseren en de ooit ten koste van rivieren vol bloed bevochten vrijheden te verkrachten om vervolgens deze uitgewoonde vrijheden maar eens fijn op de helling te zetten. Kartoonisten worden opgepakt, Vrijsprekenden monddeaud gemaakt. Daar waar 0031 ooit het toevluchtsoord was voor andersdenkenden, kritikasters en vrijzinnigen is zij binnen twee generaties verworden tot een land waar diezelfde groepen nu vandaan vluchten. En met nog een laatst ferm borstgeroffel draagt dalijk de exekutoriale uitverkopersbende met vroomvalse grijns de sleutel definitief over aan de nieuwe fascistoide bezetter in de hoop nog een paar jaar tegen een redelijk bedrag te mogen terughuren. Nederland was!

widtvoet ® | 11-11-08 | 15:39

bottehond | 11-11-08 | 15:36

Dit soort teksten zijn toch verwerpelijk:

"Misschien dat wij in de toekomst bepaalde informatie niet zullen publiceren, zoals over kinderen van betreffende ambtenaren", zeggen de makers nu. "Toch denken we dat de mensen in de actiewereld met genoeg verstand van zaken acties zullen gaan ondernemen zonder persoonlijk letsel. Ja, misschien dat er wel een ruit aan diggelen gaat, maar wij vinden dat zij (de ambtenaren, -red.) verantwoordelijk zijn voor veel meer leed."

De makers voelen zich niet verantwoordelijk voor het eventuele leed dat de personen wiens gegevens zijn gepubliceerd eventueel hadden ondervonden."

Beklad dan, zoals de lui op Indymedia zelf voorstellen, een gebouw van de IND, of het MinJus.

Maaier | 11-11-08 | 15:39

Noem me dom, maar kan iemand mij dit ff toelichten:

(De reactie van vraagstaart op Indymedia)
Bruin geurtje hangt er hier
vraagstaart - 11.11.2008 16:02

"die mensen weten goed genoeg dat ze meewerken in een fout systeem dan moeten ze net als de slachtoffers van hun werk maar de gevolgen leren dragen" en meer van dit soort verbale uitingen.

Blijkbaar meten sommige lieden hier zich het ultieme recht aan om te kunnen bepalen wat "goed" en "fout" is, buiten de Nederlandse rechtsorde om. En menen ook het recht te hebben om de "knechten" van dat systeem eens mores te leren.

Tenslotte verdienen die daar, o schande, ook nog hun brood mee - het zou beter zijn om het recht op een uitkering op te eisen dan iets te doen wat door de aanhangers van de Wij Hebben Altijd Gelijk En Wij Zijn Tegen - kerk als "fout" zou kunnen worden aangemerkt, nietwaar?

En dan gaan we nog maar even voorbij aan mensen die niets verkeerds zien in hun werk - nee erger nog, daar achter staan. Dit soort subhumane wezens kun je, als ik sommige reacties lees, niet hard genoeg treffen.

Het is tenslotte al treurig genoeg dat ze de duidelijke waarschuwing die uitging van de terechte standrechtelijke executie van de volksverrader Fortuijn niet hebben verstaan.

Deze Winterschilders komen op mij over als een uitermate laf zooitje terroristen. Extreem rechts. Succes ermee Indymedia. Als dit je vrienden zijn, heb je geen vijanden meer nodig.

Het recht op persoonlijke vrijheid, door Hirsch Ballin c.s. al zo onder druk gezet, heeft de bruine horden waar de Winterschilders, AFA en meer van dat schorem deel van uitmaken, als extra tegenstanders.

De zomer van 1968 ligt ver achter ons. De varkens van Animal Farm hebben inderdaad de macht gegrepen.

(Let btw op de tijd van de reactie)


O1 | 11-11-08 | 15:39

bottehond | 11-11-08 | 15:36
Ik vind de lay-out storend.

De Eeuwige Pessimist | 11-11-08 | 15:39

@ Kniftig...

Wel een beetje jammer dat je me dan uitscheld voor prostituee..

SwaY | 11-11-08 | 15:39

Even een bloemetje sturen naar het slachtoffer misschien een idee?
Aangezien het adres nog steeds op IM staat.

Orsetto | 11-11-08 | 15:39

Fimbulvetr | 11-11-08 | 15:35

Eensch; iedere keer dat beleid wijzigt (om de 4 jr.?) je baan in overweging nemen is haast ondoenlijk maar voornamelijk onwenselijk, al zijn er omstandigheden maar die komen in NL m.i. niet voor. Beleid vorm geven als uitvoerend orgaan naar eer en geweten en met de riemen die je hebt is prijzenswaardig.

Go Janneke!

Napeauleon | 11-11-08 | 15:38

@vraagstaart | 11-11-08 | 15:28

Het is toch ook zo krom als maar zijn kan, dat zo'n kleine groep mensen die prat gaan op hun gevoel van menselijkheid, vrijheid en democratie, op zo'n manier volkomen buiten proporties, de wet aan hun laars lappend, andermans eigendom bekladden en vernielen om hun goddelijke mening bij iedereen de strot door te duwen. Stelletje werkschuwe, ongewassen kudt terroristen.

KaiserSoza | 11-11-08 | 15:38

-weggejorist-

Nee dus! | 11-11-08 | 15:37

De realiteit is een warm gevoel.
De werkelijkheid is een nat kruis.
Of is het andersom.

wiers | 11-11-08 | 15:37

Die vraagstaart slaat de spijker op z'n kop!

Indymedia kennende zal het straks wel verwijderd zijn, zij zijn wel van de censuur.

"The pigs are walking! The pigs are walking!"

William T. Riker | 11-11-08 | 15:36

@ Napeauleon | 11-11-08 | 15:33

Ja? En met jou?

SwaY | 11-11-08 | 15:35

MarkvanBommel | 11-11-08 | 15:33
Maar dat is niet helemaal waar, het zijn ambtenaren en ambtenaren voeren beleid uit dat door een democratisch gekozen regering, met goedkeuring van de meerderheid van de volksvertegenwoordiging wordt uitgestippelt. Je kunt de ambtenaar hooguit verantwoordelijk houden voor zijn beroepskeuze, niet voor het beleid, noch voor de uitvoering.

Fimbulvetr | 11-11-08 | 15:35

vraagstaart | 11-11-08 | 15:28

Puik verwoord. Helmpje op, want dat wordt een joris.
van tegenspraak zijn ze niet gediend.
Voor betere info vanuit dez\e kringen zie Ravagedigitaal.
Die hebben nog enig fatsoen en inzicht en intellect.

bottehond | 11-11-08 | 15:34

Waarom nu soep?
En niet gewoon water.
Zonde van de soep.

wiers | 11-11-08 | 15:34

@Kniftig
Grappig om te zien welke zaken je er allemaal aan de haren bij sleurt. Nog grappiger is jouw beeld van de werkelijkheid, dat je schijnt te verwarren met de realiteit. Ik stel voor dat je je gal spuit op Indymedia.

De Eeuwige Pessimist | 11-11-08 | 15:34

@ Kniftig | 11-11-08 | 15:27
@ SwaY | 11-11-08 | 15:31

Gaat 't?

Napeauleon | 11-11-08 | 15:33

"Jullie zijn verantwoordelijk voor wat jullie doen."

Ja, dat vewacht je niet he van die winterschilders, zo'n scherpe en rake opmerking!

MarkvanBommel | 11-11-08 | 15:33

Kniftig | 11-11-08 | 15:25
Het verschil zit in vluchteling vs immigrant, dat zijn verschillende drijfveren om naar een land te komen en verschillende trajecten. Verder werden die Iraanse homo´s niet naar Iran, maar terug naar Engeland gestuurd, want dat was het land waar ze waren afgewezen en volgens Europesche richtlijnen, kun je niet van land naar land hoppen als het de eerste keer niet lukt om vluchtelingstatus te verkrijgen en ik moet zeggen, daar zit wat in. We zijn nou eenmaal één Schengenregio, met vrij verkeer van mensen, dus is het wel zo prettig dat het niet uitmaakt aan welke poort je aanklopt, er in is er in, er uit is er uit.

Fimbulvetr | 11-11-08 | 15:32

Hallo Tjibbe, hier Zot. Ik zeg het nog één keer, ouwe demagoog. Terrorisme komt niet uit Mekka. Het komt van onze eigen polders. Omdat jij hebt zitten snurken. Omdat je vriendjes uit de politieke elite Duyvendakjes c.s. gedogen. Merci. Lul.

Zeddegeizot | 11-11-08 | 15:32

@ Kniftig | 11-11-08 | 15:27

Goh.. veranderd bijna instand van mening.. zou je dan toch een echte kerel zijn?

SwaY | 11-11-08 | 15:31

Fukking krakerts.

Protesteren tegen een democratisch besloten beleid, ok. Maar voor dit soort gekut mag je ze allemaal in een container zetten en in internationale wateren laten zakken.

Modderkip | 11-11-08 | 15:31

Winterschilders, tis herfst goddoemme de fik in die mongolen.

..zapper | 11-11-08 | 15:30

*bloost en buigt in dank* Het staat er nog, als ze dat zo laten vind ik dat wel heel stoer. Eerlijk is eerlijk.

vraagstaart | 11-11-08 | 15:28

SwaY @ 15:24

Stopt Sway dr kop in zijn kruis en zegt: Vreten hoer!

Kniftig | 11-11-08 | 15:27

Dr.Zeldenrust | 11-11-08 | 15:20

Als Janneke weet wie het is, laat ze dat jou dan even weten? Naam en rugnummers zeg maar?

Waarom staat dat adres nog op Indy?

Napeauleon | 11-11-08 | 15:27

Fimbulvetr @ 15:21

maar wat is onmenselijk aan het controleren of een vluchteling wel echt een vluchteling is, wel echt is wie hij zegt dat hij is en of hij daadwerkelijk moet vluchten?

Niks...

Maar leg mij eens uit, waarom de ene terug moet naar Iran om opgehangen te worden en de andere een Imam hier mag komen om haat te prediken?

Dacht je soms dat daar geen Christelijke vinger in de pap zit? De predikant mag blijven en de homo moet de dood tegemoet? Ra ra hoe kan dat....

Kniftig | 11-11-08 | 15:25

Mokum Kosher | 11-11-08 | 15:24
Niets nieuws onder de zon...

Fimbulvetr | 11-11-08 | 15:24

Chapeau @ Vraagstaart op Indymedia

Is die mevrouw haar voordeur ècht beklad?

Ze doet werk dat gedaan moet worden omdat we als meerderheid besloten dat de mensen die we kozen het voor het zeggen hebben.

Iedereen die zich daar NIET in kan vinden moet mee gaan doen aan de verkiezingen, óf bij zijn vrienden in een Afghaanse grot gaan wonen.

Leuk voor de kinders Van Noort ook...

Napeauleon | 11-11-08 | 15:24

@ Kniftig | 11-11-08 | 15:11

* loopt naar keuken.. pakt cup a soup.. doet poeder in beker... vult beker met de kraan waar gekookt water uitkomt... loopt naar kniftig en giet de inhoud in zijn kruis.. Zo jij ook wat!

SwaY | 11-11-08 | 15:24

Links begint een serieuze bedreiging voor onze democratie en rechtsorde te vormen. Zeer bedenkelijk en zorgwekkend. Maar ja, ze zullen er wel mee wegkomen, omdat terreur van links altijd wordt gezien als kwajongens werk en als aktie voor een "betere" wereld.

Mokum Kosher | 11-11-08 | 15:24

@Dr.Zeldenrust | 11-11-08 | 15:20

"Aan alle exteeem linkse lutsers: De eeuwige jeuk en lamme klauwen!"

Maar dat hèbben ze toch al?

KaiserSoza | 11-11-08 | 15:22

Inert @ 15:17

Er worden cartoonisten opgepakt en geintimideerd omdat ze een cartoon hebben getekend?
Een redacteur moet voorkomen omdat hij iets heeft gepubliceerd.
Journalisten worden gearresteerd en veroordeeld omdat ze nieuwsvergaren.
Kinderen worden in de gevangenis gezet omdat er geen adequate jeugdhulpverlening is.
Asielzoekers worden onnodig lang vastgehouden, om ze vervolgens weer vrij te laten want elke asielzoeker weet dat je nooit moet zeggen waar je vandaan komt, want dan sturen ze je niet terug maar laten ze je vrij, zodat de ellende weer kan beginnen.

Dus nogmaals. Ik heb niks met Indyanen. Maar een vijand van mijn vijand, noem ik tijdelijk een bondgenoot.

Kniftig | 11-11-08 | 15:22

* diepe buiging met afname hoed voor vraagstaart maken doet *

KaiserSoza | 11-11-08 | 15:21

Kniftig | 11-11-08 | 15:16
Was van Speyck niet zo´n beetje de laatste zeeheld en hebben wij onze oorlogen niet altijd door anderen laten voeren? Bij de IND werken wellicht droeftoeters, raamambtenaren en herintredende vmbo drop-outs, maar wat is onmenselijk aan het controleren of een vluchteling wel echt een vluchteling is, wel echt is wie hij zegt dat hij is en of hij daadwerkelijk moet vluchten?

Fimbulvetr | 11-11-08 | 15:21

Ik ken Janneke van Noort-Geurtsen persoonlijk, en ik kan jullie verzekeren dat ze een erg aardig en "menselijk" mens is. Dat linkse tuig daarentegen maakt gebruik van vernieling en geweld. Wie is er nu eigenlijk verkeerd bezig dan? Aan alle exteeem linkse lutsers: De eeuwige jeuk en lamme klauwen!

Dr.Zeldenrust | 11-11-08 | 15:20

De Eeuwige Pessimist @ 15:16

Ja dat is het gekke juist. Dieren, christenhonden en socialistenvarkens zijn vertegenwoordigd. De echte Nederlanders de kapitalistische (God is goed, geld is beter) tolerante, vrijgevochte burgers die niks met dergelijke autoriteiten van doen hebben. Die zich nooit iets hebben laten opleggen.

Die Nederlanders worden niet vertegenwoordigd en worden gecriminaliseerd onder dit Nazi-regime

Kniftig | 11-11-08 | 15:19

Kniftig | 11-11-08 | 15:16
Wie wordt er onmenselijk behandeld dan?

Inert | 11-11-08 | 15:17

Het vervelende voor de winterschilders zou zijn als ik dat tuig eens een keer in mijn klauwen zou krijgen. Dan kun je wel meer verven dan alleen een deur.

Kingeef1975 | 11-11-08 | 15:17

Mijn complimenten voor vraagstaart. Net op tijd en een o zo scherpe reactie.

spooky | 11-11-08 | 15:17

Kniftig | 11-11-08 | 15:11
Wat heeft het vreemdelingenbeleid met Neqschot te maken? Nada, niets! Want deze regering neuzelt wel een aantal normen bijeen en probeert onze vrijheden in toom te houden, het strenge asielbeleid is juist door de gristenen van de CU en de socialisten van de PvdAllochtonen teneinde.

Inert | 11-11-08 | 15:16

Inert @ 15:13

Ok dus softe rechters is een reden om mensen onmenselijk te behandelen?

Volgens mij begint dit land echt te vergeten waar ze voor staat, waar ze ooit voor heeft gevochten en wie ze zijn...

Kniftig | 11-11-08 | 15:16

vraagstaart | 11-11-08 | 15:06
Mooi stukje proza mijn beste, de spijker op de kop, het zal wel weggemodereerd worden door de Indymedia gedachtenpolizei, jammer....

Fimbulvetr | 11-11-08 | 15:16

Kniftig | 11-11-08 | 15:11
Volgens mij mag niemand huilen dat 'ie niet vertegenwoordigd wordt. Zelfs dieren en niet-Nederlanders hebben hier een stem!

De Eeuwige Pessimist | 11-11-08 | 15:16

Is Joke Kaviaar weer vrij?

die hofstadtgruppe | 11-11-08 | 15:14

Knap hoor dat deze krakerTs met dit weer de deur uitgaan. Dat had ik niet achter ze gezocht.

azijnseikerT | 11-11-08 | 15:14

Kniftig | 11-11-08 | 14:40
Doe es deaudgaen ghij onverlaet. De vreemdeligenpolitie is geen gestapo. Ze voeren het weinig strenge beleid van dit linkse kabinet uit. De rechters in dit land zijn nog softer, dus wat klets je uit de neq?

Inert | 11-11-08 | 15:13

Goedverdoemme!
Wil ik net mijn ongezouten krietiek gaan spuien over dit ongewassen, werkschuwe tuig, kán dat 'ineens' niet meer!

Boris Poepnagel | 11-11-08 | 15:13

Deze mensen geloven niet in democratie. Want zo zeggen zij "je moet mensen individueel aanpakken als ze meewerken aan een verkeerd systeem". In principe kan je daar achter staan. Maar Nederland is natuurlijk nog steeds een democratie en geen dictatuur, zoals Hitler Duitsland. Dus toch -1.000.000 voor deze mensen.

Mokum Kosher | 11-11-08 | 15:13

De Eeuwige Pessimist @ 15:06

Ja dat zeg je goed. Alle normen te vertegenwordigen en niet alleen de normen van een bepaalde groep lees: Christenen.
Dit ligt voor mij in dezelfde lijn als wat Justitie met kinderen flikt, met Neqschot heeft gedaan etc. etc. etc.

SwaY @ 15:07

Zo ben je even een partij gevat? 15 uur cup-a-soup voor jou!

Kniftig | 11-11-08 | 15:11

Ach ja, zo'n Kristallnachtherdenking haalt 't beste in mensen naar boven niet?

widtvoet ® | 11-11-08 | 15:11

Die deur kan er weer een poosje tegen.
Ik kan het ook niet helpen maar ik ga de dingen nu eens van een positieve kant bekijken.
Net zoals bijv dat geouwehoer met finnen weer een zetel voor de pvv op kan leveren.

wiers | 11-11-08 | 15:11

Bedreigen is verboeden... aanpakken die lieden die menen dat de rechtstaat alleen bestaat zolang die overeenkomt met hun idealen - anarchistisch tuig. Zolang we leven in een democratische rechtstaat - weliswaar onvolkomen - dient eenieder zich aan de wet te houden. Wie dat niet wil kan ongezien de typhus krijgen en zijn/haar biezen pakken.

Inert | 11-11-08 | 15:10

@ Kniftig | 11-11-08 | 15:01

gelukkig reageer je wel.. Sneuneus..

SwaY | 11-11-08 | 15:07

prachtige reactie van Vraagstaart op Indymedia trouwens

superjan | 11-11-08 | 15:07

Bijzonder bijstands eenheid kom er maar in (na 14 flashbangs naar binnen stormen en hun patronen op die vieze hippies te legen natuurlijk).
Vooral knap hoe ze niet inzien hoe zwak ons beleid richting onze buitenlandse uitbuiters is, terwijl er veel ernstigere problemen zijn met de al bestaande geemigreerde allochtonen (inmiddels zoveelste generatie nep-nederlanders die een dubbel paspoort hebben en gebrekking nederlands praten).

Jezweetzelluf | 11-11-08 | 15:07

Zeau. Maar even op Indy gereaguurd - hier janken voelt als bij de buurvrouw schelden op je echtgenote. Liever rechtstreeks. Maar van mij mogen ze naar een heropvoedingskamp.

vraagstaart | 11-11-08 | 15:06

Kniftig | 11-11-08 | 15:01
Een regering hoort de normen van het Nederlandse volk te vertegenwoordigen. Niet die van volken die het vertikken zich aan te passen en/of hun cultuur aan anderen opdringen. In eigen land niet welkom wil niet zeggen dat ze hier om dezelfde redenen ineens wel welkom zijn.

De Eeuwige Pessimist | 11-11-08 | 15:06

Deze onnozelaars zijn voornamelijk bezig met hun eigen Gutmensch egootjes.
En of daar een dooie meer of minder bij valt boeit ze verders niet zo.
Het is een sekte en niets dan dat.

bottehond | 11-11-08 | 15:06

ach, er wordt maar weer eens een vergelijking met WW2 met de haren bij gesleept ('gestapo'). me dunkt de zeggingskracht daarvan is inmiddels tot nul gedaald. als rechtvaardigingsgrond voor onwettig gedrag is het al helemaal passé.
@ pritt : over 'passé' gesproken : je fittie met campion begint ook een beetje sleets te worden.

baba4oog | 11-11-08 | 15:05

Zo hee, verf op de deur van een onderknuppel-ambtenaar. Daarmee raak je het systeem echt keihard! Typisch zo'n actie van hogere-middenklasse havoklantjes uit de provincie die later graag de politiek inwillen.

John Muts | 11-11-08 | 15:04

*nu reeds benieuwd is of de komende akties rondom de installatie van Aboutaleb eauk het predikaat "ludiek" zullen krijgen van de jongetjes en meisjes van Indy*

widtvoet ® | 11-11-08 | 15:04

Dit soort acties zijn integer en hebben recht op subsidie. Het échte gevaar in dit land schuilt bij rechtse cartoonisten.

Vogelbeest | 11-11-08 | 15:04

"Smeris" is toch ook zo'n ontzettende Koppenhinksteeg benaming voor de uitvoerende ambtenaren van Justitie. Bah!

KaiserSoza | 11-11-08 | 15:01

Just my opinion @ 14:46

Dat heeft er echt geen fuck mee te maken. Je kan ook een menselijk streng asielbeleid voeren...

SwaY @14:46

Zeg dan helemaal niks. Ipv iets nietszeggend...

DANNY3960 @ 14:52

Ik meen het! Niks is zo gevaarlijk als de wijze waarop onze regering nu bezig is om onze maatschappij te verkrachten, onze rechten en vrijheden in te perken en ons te conformeren aan hun normen.

Kniftig | 11-11-08 | 15:01

Haha, extremisten die een ander voor Gestapo uitmaken.
Exemplarisch voor mensen die te weinig rauw rood vlees eten.

ZDEV | 11-11-08 | 15:01

@tipo | 11-11-08 | 14:57

Wij hébben toch al een monument voor de sexshop? Het staat op de Dam...

azoturie | 11-11-08 | 15:01

Al die schattige vreemdelingen dienen een koninklijke behandeling én een paspoort te krijgen. De Winterschilders betalen! Of toch niet?

J.N. de Kabelpen | 11-11-08 | 15:00

Ze moeten op Texel gaan wonen, zijn ze niemand tot last, behalve de schapen dan, en daar zijn sexshops verboden...

Capt. Iglo | 11-11-08 | 14:59

ROFLOL @ Teen

Ik zou graag wat adressen van die winterschilders hebben. Ik zoek er namelijk nog een paar...

dr.spin007 | 11-11-08 | 14:58

Hollandsche politie JOEHOE doe eens je werk!! Aha dat doen jullie al. OK, het oplospercentage van Linksextremistische akties is alleen 0.4%, ok ahum. Heeft u zich wel eens afgevraagd waarom dit zo is? Nee? Wilt u dat dan in het belang van de Nederlandsche samenleving eens doen? Nee??? Aha ik begrijp het, u wilt uw carriëre niet in gevaar brengen. Klopt, dan kunt u inderdaad beter Gregorius N. van zijn bed lichten, mensen afraden aangifte te doen, weigeren aangiftes op te nemen, met je handen in je zakken kijken hoe bussen gesloopt worden, mensen worden afgetuigd etc etc Welterusten angsthazen!!!

Zomaar een link van vandaag www.trouw.nl/nieuws/europa/article1898...

una paloma blanca | 11-11-08 | 14:58

Waarschijnlijk een organisatie die zich wat meer in de picture wil spelen tenijnde de subsidie-inkomsten te verhogen.

Vogelbeest | 11-11-08 | 14:58

@Fleauxe | 11-11-08 | 14:50
Seksshops onemancipatorisch? De vibrator heeft de vrouw geheel onafhankelijk van de man gemaakt. Er zou een monument voor Seksshops moeten worden opgericht, vlak naast die van Wilhelmina Drucker.

tipo | 11-11-08 | 14:57

@Hertogin v. Pauperen 14:48

Of er 's nachts stiekem van die vervuilende tweetaktmotortjes onder monteren.

widtvoet ® | 11-11-08 | 14:56


Om misstanden aan te kaarten jezelf verlagen naar het niveau van diezelfde misstanden die je wilt aankaarten, getuigd niet echt van bijster veel intelligentie... En trouwens, verf op je deur whoooeeee we worden al bang....*kuch* Zoek een hobby of beter nog een baan...

Capt. Iglo | 11-11-08 | 14:55

sjaakdeslinksesul | 11-11-08 | 14:39

Arme Campion

Maaier | 11-11-08 | 14:55

Teen | 11-11-08 | 14:52
LOL, uw kroost noemt men dan Slippertjes?

Bier-Sexueel | 11-11-08 | 14:54

Overigens zijn de reacties op Indymedia (en dan niet de laatste paar van GS-ers) ook afkeurend.

Maaier | 11-11-08 | 14:54

@Hertogin v. Pauperen | 11-11-08 | 14:48
Is het niet beter die bakfietsen gewoon in kleine stukjes te hakken en opbranden in de openhaard?

Agent327 | 11-11-08 | 14:54

Onkruit verdrukt zichzelf en jammer genoeg blijft dan niet het nuttige en mooie onkruit over.

spooky | 11-11-08 | 14:54

Ik zeg: links tuig dat ambtenaren aanvalt.... Lijkt mij een win-win situatie.

Flap Drol | 11-11-08 | 14:53

Kniftig | 11-11-08 | 14:40

Grapjas.

DANNY3960 | 11-11-08 | 14:52

Adriaantjeeeeeuh | 11-11-08 | 14:47

Verbieden van een site? Dat is nooit een oplossing.

Verder zijn dit soort bedreigingen natuurlijk belachelijk. Áls je al iemand zou moeten bedreigen, pak dan de verantwoordelijke minister, staatssecretaris en kamerleden aan. Maar ook dat is natuurlijk ongeoorloofd. Protestacties prima, desnoods ludiek of met burgerlijke ongehoorzaamheid, maar bedreigen is zóó Duyvendak.

Maaier | 11-11-08 | 14:52

fuckje | 11-11-08 | 14:45
Precies, iedereen mag ook gewoon mijn achternaam Slipper weten. Ik heb niets te verbergen.

Teen | 11-11-08 | 14:52

Hertogin v. Pauperen | 11-11-08 | 14:48
De banden doen we ook lek steken toch?

Bier-Sexueel | 11-11-08 | 14:51

Hertogin v. Pauperen | 11-11-08 | 14:48
Stijlloze Kwasterts! Roze dreadlocks, pak aan!

De Eeuwige Pessimist | 11-11-08 | 14:51

De Winterschilders?
Actieve jongens met een brede interesse: www.ravagedigitaal.org/1995/179/Nieuws... (tweede artikel) Kwootje:
.
Maar ook bedrijven die dierproeven toepassen om hun producten te testen en slagerijen, bont- en leerzaken en vishandels werden met een bezoekje vereerd door de winterschilders. "Dieren hebben ook gewoon recht op leven". Teven waren bankgebouwen en seksshops het doelwit. "Seksshops geven de onemancipatorische verhoudingen van de maatschappij perfect weer (...) hetgeen het dogmatische denigrerende vrouwbeeld in deze mannenmaatschappij versterkt"

Fleauxe | 11-11-08 | 14:50

groen+rood = bruin

Koos_Kansloos | 11-11-08 | 14:50

Hebben wij een vreemdelingenpolitie?

tipo | 11-11-08 | 14:50

Ik geef binnenkort een extra-gratis mueslifeest! Iedereen die zin heeft in onbespoten linksdraaiende vierduizendgranenshit is uitgenodigd. Neem een EHBO-kist mee. Ik zeg lekker niet wat we gaan doen.

Biff Eagleburger | 11-11-08 | 14:49

Wij richten gewoon de Steylleauze SchilderTs op om hun bakfietsen roze te verven. Zo.

Hertogin v. Pauperen | 11-11-08 | 14:48

De moreel superieure Indymedia linksmensch is zoooo 2005. Best wel triest eigenlijk dat als iemand het niet met je eens is meteen een Nsb'er is. Ach vroeger duurde het even voordat je van links naar rechts swingde. Gelukkig gaat dat nu steeds sneller met sites zoals Indymedia. Ze graven hun eigen graf.

Azrael12 | 11-11-08 | 14:47

Kan iemand misschien even opsporen wie dat gedaan hebben. Dan kunnen we de favor even returnen. Ow wacht....... Ze hebben geen voordeur om rood te schilderen en ook geen auto om de banden van lek te steken...

B. Ronckpont | 11-11-08 | 14:47

Pfff, wordt tijd dat EHB zijn petje eens de andere kant op zet en die site gewoon verbiedt.

Adriaantjeeeeeuh | 11-11-08 | 14:47

Is reactie op deze actie nu dan ook geoorloofd? Of wordt dan weer met de ondertussen inhoudsloze woorden 'fascisten' en 'rascisten' gesmeten?

De Eeuwige Pessimist | 11-11-08 | 14:47

@ Kniftig | 11-11-08 | 14:40

Serieus... *zucht* ach laat ook maar.. Geen energie aan besteden meer wil...

@ Teen
LMAO...

SwaY | 11-11-08 | 14:46

@ Kniftig | 11-11-08 | 14:40
Ludiek? Ik mag hopen dat jij eens heel ludiek door een groep bondkraagjes wordt meegenomen om vrijblijvend te pinnen...

Just my opinion | 11-11-08 | 14:46

hehe, mooi Teen...

\o/

jpiet | 11-11-08 | 14:45

@Teen |14:43
Ja! Ik ben blij dat jij dan ook eerlijk zegt dat jij Teen heet.

fuckje | 11-11-08 | 14:45

Mensen die anoniem reageren op ontwikkelingen in de maatschappij zijn sowieso losers.

Teen | 11-11-08 | 14:43

Ik ben benieuwd of de grote uber furher van de Fatsoen Gestapo Hirs Balin daar nu ook stappen tegen gaat ondernemen, maar het zal wel weer niet.

[edit] de gesoebsidieerde server rookt [/edit]

RechtsTuigje | 11-11-08 | 14:42

"Dat soort mensen" en mensen die knecht zijn van een fout systeem. Indymedia denkt weer het laatste oordeel over goed en fout te mogen hebben. En alles wat zij fout vinden is vogelvrij. Brrr eng!

spooky | 11-11-08 | 14:40

Heb het doorgaans niet zo op die Indyanen.

Maar ik moet wel zeggen dat ze een goed punt hebben. En dergelijk ludiek verzet geheel gepast vind ten opzichte van de wijze waarop deze Gestapo zich manifesteert. Sterker nog! Ik vind het nog veels te mild.

Hangen zullen ze de verkrachters van onze vrijheden en rechters!

Kniftig | 11-11-08 | 14:40

-weggejorist-

Kartoffels | 11-11-08 | 14:40

Lutsers. Protesteer toch eens langs de gebaande paden van de wet.

Fleauxe | 11-11-08 | 14:40

Plaats nou eens een mirrortje ofzeau. Ik wil echt niet dat mijn ip via de Indymedia-fascisten bij de AIVD terecht komt.
Maar goed. Het is gewoon zoals hammerbrain zegt.

50Caliber | 11-11-08 | 14:39

GVD en nu is de maat vol. De eerstvolgende kraakster die ik tegenkom spuit ik helemaal onder!

sjaakdeslinksesul | 11-11-08 | 14:39

Tegen NSB tuig is alles geoorloofd...

da wizard | 11-11-08 | 14:39

Direct naar een Goelag in Siberië, daar is het pas echt winter. Weg met zulke paupers, ze zijn nergens goed voor.

Bier-Sexueel | 11-11-08 | 14:38

Ja die gasten kunnen dit gewoon doen 's nachts, want hebben uiteraard geen baan en kunnen lekker uitslapen. Rond een uurtje of 11 opstaan in hun gekraakte pandje, kopje groene thee zetten en dan op hun gemakje kijken waar ze die nacht weer eens een verfbom kunnen laten exploderen. En dat allemaal op kosten vd belastingbetalert....

Wim-Lex | 11-11-08 | 14:37

Wat een stelletje fascisten, Filip Dewinterschilders.

Aardappeleter | 11-11-08 | 14:37

Onkruit vergaat, vroeg of laat.

Buck Futter | 11-11-08 | 14:36

Laten we straks ook alle ruiten ingooien van winkeliers waar deze vreemdelingenpolitie boodschappen doen. Misschien kunnen we zelfs in kampen heropvoeden.

/()1l) | 11-11-08 | 14:36

Kom er maar in, Campion.

Pritt Stift | 11-11-08 | 14:36

Gelijk meenemen dit gajes dalijk met de Greaute Schoonmaak.

widtvoet ® | 11-11-08 | 14:34

Linkse mensen die mensen bedreigen, krijgen net als moslims die mensen bedreigen, van de overheid alle steun en subsidie.

hammerbrain | 11-11-08 | 14:33

Zie commentaar Travis Jr (Babyhoofd)

Just my opinion | 11-11-08 | 14:32

Tuig. Ga eens dood.

Travis Jr. | 11-11-08 | 14:31

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken