Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Keiharde aanpak SlisFin

He pssst meisje, he hoerrrHet moet afgelopen zijn met de in bontkraag verstopte scooterjeugd die alles wat blond en ouder is dan 12 jaar uitmaakt voor hoerrr. Ook handtasjes die op koopavond hand-in-hand over straat flaneren, moeten dat kunnen doen zonder drie straten ver nagesist te worden. Ja, het begint de Christenen nu ook op te vallen dat ons land inmiddels is gestoeld op een joods-christelijke- islamitische traditie. Alleen durft het CDA in Den Haag het beestje nog niet bij de naam te noemen. Maakt niet uit, laat dat benoemen en bouwen maar aan ons over. Ofwel: het CDA wil een een vervolging op de SlisFin. (Van Dale opgelet, dat woord gaat nog eens heel groot worden). Kort gezegd komt het erop neer dat er fikse boetes moeten komen voor het welbekende "hé psst meisje". Daar waar Rotterdam al werkt met speciale lokagentes tegen de SlisFin, daar wil de Haagse afdeling van het CDA nu zelfs een heuse Postbus-51 campagne lanceren. "Meldt de SlisFin anoniem." rEzPekT voor de meisje weet je... Update: Hé pssst, we hebben het weer eens mis. Ies koeltoer...

Reaguursels

Inloggen

Er sissst toevallig niemand zo geil als mijn loverboy, weet je..!

Black Jag | 05-09-08 | 13:27

Meldt de slisfin anoniem?

Gebiedende wijs... dus 'Meld de slisfin anoniem'

Zucht...

Raushosen | 05-09-08 | 09:37

Is het Slis- of SisFin?

BassieNietAdriaan | 05-09-08 | 08:20

Ik ben benieuwd wat Asrafali en zijn 'integratiestichting' te zeggen hebben over het hinderen van ambulances en het bedreigen en slaan van het ambulancepersoneel. Wat hun sociologische verklaring is voor het liever laten doodbloeden van je eigen broertje op straat dan je eer geschonden zien door het gebrek aan onmiddellijke daad. Om als je in de ambulance ligt te bloeden met je vijftien jaar, diegenen die met gevaar voor eigen lijf en leden je het leven gered hebt, zodra je je bek weer open kan doen ook nog es te bedreigen.

Ik ben werkelijk nieuwsgierig hiernaar. Ik wil graag een geruststelling.
Tot die tijd houd ik het er maar op dat onder de onheilzame werking van de doodssekte in doctrine en inteelt, een mensenleven niets betekent.

campion | 05-09-08 | 07:55

@Eduardo1735 | 05-09-08 | 00:36
die runnen zichzelf wel tegen een stilstaande muur ....

M0USE | 05-09-08 | 01:01

Oh nog wat trouwens...
Wanneer gaan we de gordelloze, Golf V rijdende Finnen aanpakken?

Eduardo1735 | 05-09-08 | 00:36

Tipjes van de ijsberg dit.

LifeCatcher | 05-09-08 | 00:33

Tozzz!
Bieleh!
Tfoeeee wat doe jij?
Wooooolah is zweer jou!
Tot zover mijn bijdrage aan het lexicon van de SlisFin.
Iemand nog meer?

Eduardo1735 | 05-09-08 | 00:32

ze hebben zich maar gewoon aan de cultuur te houden. Slissen is niet nederlands versieren. Nederlands versieren is veel geld hebben en een mooie auto, en als het kan een goede baan als dokter of plastisch chirurg. Of anders voor de gene zonder geld een dating site. MAAR NIET *PSSSTT TFOE DIE HOER*.

stitchh | 04-09-08 | 23:26

Omgekeerde wereld dat Telegraafbericht.
De rest van Nederland moet het maar gewoon gaan vinden? Arrogantie en ignorance. Met zo'n domme verwende puberhouding kom je er niet in deze maatschappij.

Roer | 04-09-08 | 23:10

Kan niet een of andere giftige slang slissen tegen dat gespuis met bontkraagjes uit China en dan ook toehappen?

basset hound | 04-09-08 | 22:55

Jokkebrok | 04-09-08 | 22:18

bedankt we doen het met liefde hoor maar is toch te gek dat zelfs dame's van 88 jaar door kutlochies van ca. 12 jaar worden uitgelachen en toegesist om uit HUN buurt op te rotten! en een buurvrouw van haar die er ooit iets van zei toevoegde
'wilt jij begraven of gecremeerd worden? ' daar ben ik later zelf op afgegaan en even wat zeer onvriendelijke dingen gezegd, zeg maar zelfs onder hun niveau.
Ben het zeker met je eens dat een tijdje rechts/humaan beleid Nederland erg goed zou doen, dit ter compensatie van enige decenia links wanbeleid en i ndoctrinatie. Laten we er verder nog een leuke avond van maken, Groet!

Wayan | 04-09-08 | 22:28

@Wayan | 04-09-08 | 22:03
Wat uw zintuigen waarnemen mag uw hoofd hier van links NL niet denken.
Dat noemt men politiek maar sommigen noemen dit ziek.
Een zieke mentaliteit om wat niet deugt poltiek recht te praten.
Veel mensen zitten nog gevangen . De linkse gevangenis is toe aan ventilatie.
Stop even een tijdje met op links te stemmen en ik garandeer u dat zij uiteindelijk bij zinnen gaan komen.
Kwestie van tijd. Een tijdje rechts zal NL goed doen en links uiteindelijk ook.
Het linkse lichaam is ziek, zwaar ziek.
Sterkte met het bezoeken van uw moeder. Van de politie en uw burgemeester moet u het in ieder geval niet hebben helaas.

Jokkebrok | 04-09-08 | 22:18

Het verbieden van sissen voor finnen, suri's, antillianen, turken, polen, roemenen en wat er nog komen gaat, is in ieder geval een begin, (weliswaar een belachelijk begin), als het maar eindigt met het terugsturen naar het land van herkomst (ook 2e en 3e generatie) dan is het prima.

nightwish | 04-09-08 | 22:16

@Levine
Jij bent zo'n horende doof en ziende blind figuur die de werkelijkheid ontkend. Ik ben een in Amsterdam centrum geboren en getogen indo en heb nooit met wie dan ook problemen gehad. Sinds er Finnen in grote groepen hier opereren is het echt helemaal mis, daarvoor is een deel van mijn familie verhuist en omdat mijn oude moeder er nog woont zijn wij verplicht er bijna dagelijks te komen om haar in de gaten te houden (beschermen) het stuitende gedrag is voor de meeste vrouwen zeer bedreigend, zeker omdat ze je kapot kunnen treiteren, altijd in groepen natuurlijk, en de politie je echt niet helpt. Zelf heb ik al een keer met wat vrienden 'respect' voor mijn nichtje moeten afdwingen, daar ik een dan graad ju-jutsu heb straal ik pure ingehouden agressie naar ze uit, gelukkig ging het dan tot nu toe goed, het probleem is dat als ik een paar jochies hun armen breek of zo dat ik door de politie vast word gezet. dit allemaal niet willen zien is een vorm van lafheid, deze lafheid masker je door op een quasi elitaire manier met kul argumenten, onkenningen en verdraaiingen jou gelijk proberen te halen, en andere mensen voor laf uit te maken; ik lust je rauw Levine

Wayan | 04-09-08 | 22:03

Godverdomme!! Moeten wij hun gewoonten weer leren begrijpen?
Integreren betekent dat zij hun best doen zich aan te passen en niet dat wij ons best moeten doen alles maar te begrijpen.
Terwijl ik dit typ landt er weer een vliegtuig met moslims die allerlei nare dingetjes meenemen naar Nederland. Zo wordt het nooit wat met de integratie.
Grenzen dicht en aan de slag met de moslims die hier al zijn. We hebben voorlopig al werk voor jaren met het gespuis dat hier al zit. Het is vechten tegen de bierkaai als er telkens alleen maar nieuwe bijkomen die alleen maar naar elkaar kijken en dus denken dat alles maar kan.

rapunzelklokje | 04-09-08 | 21:50

Ohoh, had hun vader z'n kwakkie maar over de kachel gespoten, dan was alles met een slisser afdgelopen.

pennestront | 04-09-08 | 21:18

Als wij niet aan de hoofddoekdames mogen komen, mogen zij niet aan onze dames komen: logisch toch?

cugel | 04-09-08 | 21:14

@Nee dus!

Volgens mij is het eerde psst, van 'heej pssst meisje'
Dan zou het eigenlijk psstfinnen moeten zijn, maar dat spreekt niet lekker.
Dan maar pisfinnen o.d.

KOE MET NEUSGAT | 04-09-08 | 20:55

-weggejorist-

Nee dus! | 04-09-08 | 20:44

sissen ??
en de rest van de wereld maar gewoon praten .
langewapenstok of tasje met loden plaat tegen die voortanden meppen .
kakkerlakken zonder enig respect zijn en blijven het .
zo gaan die kutmarokjes ons weer geld kosten .
Deporteren .

M0USE | 04-09-08 | 20:43

Bravo, zet die teringleiertjes maar goed de duimschroeven aan, drie keer slissen is enkeltje Verweggistan, krijgen ze wat mij betreft nog €2 mee voor een bakkie koffie op Schiphol.

Laten we ze ook maar alvast een beugeltje geven; slist nog wat makkelijker :-)

G. Patton | 04-09-08 | 20:21

Soo man, de politiek wordt wakker.
Half Nederland is de afgelopen 40 jaar onderhand al uitgescholden voor hoer of na gpsssst door onze islamitische vrinden. En nee, Suri's en Anti's doen dit i.h.a. niet!
Het is gewoon gedrag van mannetjes die kotsen op onze Westerse cultuur, maar er eigenlijk wel van willen profiteren. Dat is niet overdreven, dat is wat er gebeurt. Diezelfde (pseudo-)islamietjes zullen NOOIT een westerling (en al helemaal geen westerse vrouw) als gelijke zien.

Maar goed, Italianen en Spanjaarden kunnen ook zo hun uitingsvormen hebben richting blonde vrouwen uit Noord-Europa. Ook niet altijd even vrouwvriendelijk zullen we maar zeggen...

LJBrinkhorst | 04-09-08 | 20:13

SlisFin, die houden we erin!

Aussie | 04-09-08 | 20:06

@slakkenspoor

Ik denk dat Joris even een hapje aan het eten is...

klootveger | 04-09-08 | 19:46

Ik meld me aan als vrijwillig slisfin-mepper. Als gewoon persoon over straat an bij de eerste 'he pssst' zorg ik ervoor dat die fin verder niets anders meer kan dan slissen en hopen dat de zuster z'n infuus bijvult.
Joris, kom er maar in.

Slakkenspoor | 04-09-08 | 19:43

De uitvreters zijn weer op hun tere zieltjes getrapt hoor...

Het zijn gewoon parasiterende nietsnutten zonder toekomst, neerknuppelen!

klootveger | 04-09-08 | 19:31

Waarom is alles altijd cultuur bij die mensen en zijn zij gelijk beledigd als je ergens iets van vind.
In dat soort landen schijten ze nog op straat, moet dat dan hier ook maar gelijk mogen onder het mom 'ies koeltoer'.
TIP:
Als iemand naar je sist loop je er gewoon op af en geef hem een dikke roggel in zijn bek, schijnt daar ook cultuur te zijn.

KOE MET NEUSGAT | 04-09-08 | 19:25

het volgende stadium is de dames keihard in de kruis grijpen... krijg je ook aandacht mee.. ben ik aant overdijven? welnee, meerdere van mijn vriendinnen zijn al zo aangerand door sissende allo's, want als je niet reageert ben je hoer, arrogant en kan je klappen krijgen en als je wel reageert ben je ook een hoer en wordt je verkracht... ach, whats new? next aub

Abugreip | 04-09-08 | 19:24

Korte metten mee maken. Ook met de fluitende bouwvakkers. Mannen moeten vrouwen op straat met rust laten. Punt uit.

Heibeltje | 04-09-08 | 19:11

Asrafali heeft helemaal gelijk...
Ik zat me na 500 meisjes met de beste bedoelingen nagesist te hebben nog steeds af te vragen waarom ik zoveel negatieve reacties kreeg...
Stomverbaasd was ik toen ik hoorde dat het nasissen van meisjes en uitschelden van homo's hier niet bij de cultuur hoort. Maarja, hoe kan ik dat weten... kom uit andere cultuur dus niet mijn schuld...
Ik ben blij dat het misverstand is opgelost en hoop niet dat ik vergeet mijn mond te houden als er weer eens een mooi meisje langsloopt..

kleurling | 04-09-08 | 17:41

Ik woon toevallig wel in Rotterdam en ben ook nog eens blond. Word regelmatig geconfronteerd met sissende figuren. Ik negeer dit altijd en word dan vervolgens uitgemaakt voor arrogante k*****hoer. Dat heeft naar mijn idee helemaal niks meer met cultuur of gewoonte te maken. Dat is gewoon respectloos.
Het is blijkbaar heel vreemd dat je niet op hun aandacht zit te wachten en geeft het "recht" om te beledigen.
Ik vind het goed dat er op politiek niveau aandacht aan besteedt wordt, lijkt me alleen moeilijk uitvoerbaar als hierover dingen wettelijk worden vastgelegd.

Madddell | 04-09-08 | 17:30

Los staand van andere ''incidenten'' zou je denken, waar hebben we het in godsnaam nou weer over. Gaan we met z'n allen een beetje moeilijk doen over een bevolkingsgroep die continue naar onze dames staat te sissen. Inderdaad Los staand is dat achtelijk. Als we vervolgens gaan kijken naar andere ''incidenten'' en ze hiermee gaan koppelen dan is het gewoon weer het zoveelste ''dit is cultuur'' onderwerp waar we ons maar met z'n allen aan aan moeten passen. Begrijpt onze regering wel dat dit ONS land is? Dat deze mensen te gast zijn? Waarom wordt het onze regering niet duidelijk dat hier eindlijk wat aan gedaan moet worden? Dit gaat niet de goede kant op, wat ik je brom.

blendedperfection | 04-09-08 | 17:24

haha, wel eens geprobeerd aangifte te doen? Ben je gauw een halve dag mee bezig. Ontmoedigingsbeleid zeg maar. En dan moet je precies weten wie er gesist heeft, wat z'n burgerservicenummer is, wat jouw verzekeringsgegevens zijn (want bij elke aangifte gaan ze er van uit dat het om een verzekeringsdeclaratie gaat, etc. etc.
Kan je beter terugsissen en zeggen dat je homofiele broertje/oom/buurman wel interesse heeft.

pips | 04-09-08 | 17:11

Laat ze tyfus krijgen met hun gewoontes. Dat doen ze maar fijn op de boot naar Riboektoe waar ze die debiele sisjes hebben aangeleerd.

Basje1738 | 04-09-08 | 17:10

"Volgens Asrafali is dat echter gewoon een kwestie van de gewoonte leren kennen."

*2e emmertje volkotst..* ..... brrrrrr.

HaanzonderkoP | 04-09-08 | 16:58

Het wordt tijd dat onze [email protected] vrienden eens 's ochtends vroeg gaan Slisfinnen bij de bezoekers van marokko.nl. Misschien dat die lui dan wakker worden en op tijd op hun werk kunnen verschijnen:)

BigShit | 04-09-08 | 16:56

Miss Dushi | 04-09-08 | 16:40
Nee, toegegeven: je grap ontgaat mij compleet.
Met 'het cultuur' doel je, naar ik aanneem, op de Islamitische cultuur. Ik heb de afgelopen jaren zowaar de tijd genomen mij te verdiepen in het reilen en zeilen daarvan, omdat ik graag hoor- en wederhoor toepas. Dat zit in mijn journalistieke aard. Ik heb Koran-passages gelezen. Ik heb gepraat met mensen die de Koran volgen, in extreme en minder extreme mate; vrouw en man. Ik heb op straat onaangename situaties meegemaakt met dergelijke figuren, maar ben me terdege bewust van het feit dat er ook goede tussen zitten. Dus nee; ik zwets niet.
Als het in jouw cultuur - voor sommige figuren - normaal is om vrouwen die niet hun hele lichaam bedekken uit te maken voor hoeren, om te 'sissen' naar alles wat enigszins ronde vormen afschildert, om te pretenderen dat dit een compliment is en dat we dat als zodanig maar moeten accepteren; dan moet ik toch echt concluderen dat jij hier maar wat zwetst en het niet snapt.

Verdamper | 04-09-08 | 16:55

Veel Nederlanders ervaren het echter als bedreigend en negatief. Volgens Asrafali is dat echter gewoon een kwestie van de gewoonte leren kennen. "Als je het niet kent is het misschien wat vreemd. En dat komt omdat veel mensen niet weten hoe het werkt. Ook bijvoorbeeld pubermeisjes van allochtone afkomst zijn er niet mee opgegroeid en weten dus niet meer wat het betekent",

we moeten ook zeker al die andere achterlijke dingen leren kennen, eerwraak, uithuwelijken, vrouwen besnijden noem maar op,. Ik snap nu dat WIJ degenen zijn die ons aan moeten passen....

moe de loos | 04-09-08 | 16:54

Oh,dus Rob de Nijs is een slisbard?

R.B.Scott | 04-09-08 | 16:53

@verdamper..... ga aub fietsen. Ik ga niet met mensen zoals jij in discussie. Je kent het cultuur niet of wilt die niet kennen. Je hebt de klok horen luiden maar weet niet waar de klepel hangt. Je zwets maar wat. En trouwens mijn comment van hierboven was zoals altijd als grap bedoeld. Maar ach jij snapt het toch niet.

Miss Dushi | 04-09-08 | 16:40

De eerste die mijn dochter zo benaderd kan bij gebrek aan tandjes daarna ook meteen niks anders meer dan sissen.

Marc3968 | 04-09-08 | 16:40

Ja, en de Nederlandse koeltoerr is dat zulke achterlijke finnen een bon krijgen!

Prof. Cor Rupt | 04-09-08 | 16:36

Miss Dushi | 04-09-08 | 16:24
Hé 'dushi', het feit dat je jezelf als 'schatje' (dat betekent 'dushi' toch, in jouw cultuur?) bekroond hebt spreekt boekdelen. Ik kan me niet voorstellen dat een zichzelf respecterende vrouw graag als 'schatje' gezien of benoemd wordt, behalve door haar partner.
Dat jij geniet van dergelijke negatieve aandacht - aannemelijk bij een gebrek aan positieve - betekent niet dat het acceptabel is. Of een compliment. Veel westerse vrouwen hebben namelijk wel respect voor zichzelf.
Misschien kun je er wat van leren.

Verdamper | 04-09-08 | 16:34

@Levine 16:27

Is het anders als ik zeg dan of vervalt u (vanaf) nu louter in wat sneue veronderstellingen?

widtvoet ® | 04-09-08 | 16:31

widtvoet ® | 04-09-08 | 16:12

Haha! Vooral het woordje "structureel" er een paar keer bij, haha! Een bangepoeperd en een aanstellerd, dat ben je.

Woon al mn hele leven in de grote stad, en het valt me op dat vooral provinciaaltjes zijn die in hun broek kakken voor de Grote Boze Buitenlander. Jij bent er zeker ook zo eentje?

Levine | 04-09-08 | 16:27

Toen Steve Irwin der nog was moest je dit sissen niet proberen! Hij nam je in de houdgreep en stopte zijn duim in je reet!

*/ Steve Irwin worstelde met reptielen en slangen (en die sissen). \* <- Uitleg voor de allochtone lezers

Martinus_van_Oranje | 04-09-08 | 16:27

hahahahahaahahahaha.... memories.... zucht. Sinds ik hier in NL woon hoor ik dat gepssst niet meer. Het artikel is gewoon om te lachen. Is inderdaad een compliment als je gepssst wordt. Ach ik ben te oud geworden voor dit soort shit :-)

Miss Dushi | 04-09-08 | 16:24

@Rammstein | 04-09-08 | 16:07
Ik weet niet hoe ze er aan kwam, maar ik weet wel dat ik in een scheur lag toen ik het hoorde.
Ze is ook maar 1m60 (zit wel op rugby), maar iedereen die naar haar fluit/sist op straat krijgt de volle laag. Grappig mens.

Framoes | 04-09-08 | 16:23

Levine | 04-09-08 | 15:42 Eensch betreffende hooli's. En vergeet nabrallende corpsballen niet!

campion | 04-09-08 | 16:19

wat een kulverhaal dat slissen een respectabele vorm van aandachttrekken is die vooral wordt gebezigd door surinamers, slisfinnen en antillianen. heb jaren op die klip gewoond doch nooit een knakker horen slissen tenzij een cabriet hem te ver in het rectum zat of hij de zeekant van de pontjesbrug moest oversteken.

meerendonk | 04-09-08 | 16:15

@Levine 15:42

Het wangedrag van (helaas maar waar) met name geimporteerde "bengeltjes" loopt de spuigaten uit. Allochtone straatterroristen beheersen menige buurt. Ambulances hebben begeleiding nodig, niet-moslim bejaarden worden struktureel beroofd, meisjes vanaf 'n jaar of elf worden nageroepen, gekneed en bespuwd. Wagens, winkels en huizen van autochtone (zwarte en witte) niet-moslims worden vernield. Openlijke Joden en heaumeausensuelen worden op z'n best geintimideerd en met doodsverwensingen weggejouwd. Op bontkraagjes aankijken staat 'n "ik maak jou dood", op ze aanspreken wanneer ze je met acht man van de stoep aflopen 'n blinkend mes. Portieken waar noer Nederlanders wonen worden ondergepist, van huizen waar de Nederlandse vlag op vijf mei wappert de tuintjes leeggetrokken. Schelden en schreeuwen op straat gebeurt zomaar en naast "hoeren" en "kankerkazen" louter in een vreemde taal. Nederlandsche jongetjes worden uit buurtcentra en van trapveldjes geslagen. Muren en ramen staan vol met dreigende anti-autochtonentaal. Speeltuinen worden geannexeerd en parkjes gebruikt als drugsventruimten. Het straatbeeld wordt bepaald door volwassen mannen die 24/7 blijkbaar niets beters te doen hebben dan te hangen en mekaar luidruchtig te groeten en door gesluierde vrouwen achter dubbele kinderwagens... en jij vraagt je in alle onschuld af wat de aanleiding zou kunnen zijn om alles in het werk te stellen de komende tijd het tij te keren? Desnoods met stupide slisverboden (daarin zal het idd. niet te zoeken zijn), samenscholingsverboden, het door de pliesie thuisbrengen van negenjarigen, het instellen van spijbelpliesie, het omhekken van basisscholen en bejaardencentra etc. etc. Op welk eiland woon je in hemelsnaam?

widtvoet ® | 04-09-08 | 16:12

@Framoes 16:03 Die schotse móét Jerry Seinfeld gezien hebben.

Rammstein | 04-09-08 | 16:07

Als alle meisjes nou gewoon een hoofdoekje zouden dragen zou er niets aan de hand zijn. Ze lokken het toch zelf uit? Beetje rondhuppelen met al die ronde vormen..... als ze niet willen dat ze worden nagefloten, gesissssst, geknepen, aangerand of verkracht dienen ze dus een oversized jurk te dragen, zijn gewoon te koop hoor! Doe er dan een capuchon bij en een kijkvenster met muggengaasje en voila.... hebben ze in de warme vakantielanden al jaaaaaren geleden uitgevonden....... we lopen zo achter hier in dit ontwikkelingsland

illuvatar | 04-09-08 | 16:07

Hahaha een compliment! En als je nou geen compliment wil van een jochie van 16 met een IQ van 80 die een scooter als siamese tweeling heeft?
Ken via een vriendin van me trouwens een Schotse chick die reageerde met: "Does that actually work for you?! Did there at any point in your life a girl come up you who said "oh my god, that's so hot, let's fuck"?!"
Toen werd de sisser erg hard uitgelachen door z'n vrienden.

Framoes | 04-09-08 | 16:03

@ Bigi Bana Boy | 04-09-08 | 13:57

Kom dat eens hier thuis vertellen, het zal het laatste zijn wat je doet.

We are the roadcrew! | 04-09-08 | 16:03

Praktijk betr. knuffelzandmannetjes die "complimentjes'' uitdelen :
Ze neuken ieder blond meisje boven de 11jaar en als ze zelf rond
de 25 zijn worden ze braaf, gaan naar de moskee (Masqué) en trouwen
een analfabete import-burka.
Wie doet er mee tiener-hoofddoekjes ''het hof maken"?

ReligionSucks | 04-09-08 | 16:02

de slisfin is koeltoer, bedoelt om aandacht te trekken.
Ik gooi muntjes op de grond, ook om de aandacht te trekken van mensen met tasjes, poertemoaijes en andere hebbedingetjes. Dan neem ik hen tasje snel mee. Ies (C)Koeltoer.

wILL | 04-09-08 | 16:01

Het blijft een achterlijke cultuur.
Weg ermee.

Sidi Tammentis | 04-09-08 | 16:01

Sunnygirl | 04-09-08 | 15:31
Ik moest ook even goed luisteren of dat echt Cohen was die dat zei.
Gewoonlijk houdt hij de nieuwe Amsterdammers volledig uit de wind.
Hier kon hij toch echt niet omheen...
Het blijft toch een zacht ei.
Met zo'n man aan het roer vaar je naar de afgrond.

p0rn0 | 04-09-08 | 15:59

Bouwvakkers zijn ook het onderwerp niet.
Marokkanen zijn het onderwerp.
Oeps! Ik heb het gezegd!
Het is strontvervelend dat dit onderwerp altijd moet worden vervuild met iets anders dat ook niet fraai is.

Urft Oechelboechel | 04-09-08 | 15:54

En onze koeltoer geven we geld aan sukkels, hetgeen Marokkanen dan weer tolereren.

NoMinister | 04-09-08 | 15:54

Het wonder is geschied: het CDA komt met een goed voorstel. Ik heb er ook een ongelooflijke hekel aan als zielige mannetjes zich zo respectloos opstellen tegenover meiden/vrouwen. Het is nota bene voorgekomen dat ik naast mijn vriendin liep en een groepje van tien Marokkanen het nodig vond verschillende opmerkingen te maken.
Hier in Nederland gelden regels van fatsoen, een ongeschreven code van de straat; dat buitenlanders menen die regels te kunnen negeren en zelfs wijzigen is te krom voor woorden. Ik hoop van harte dat dit wetsvoorstel er doorkomt.

Verdamper | 04-09-08 | 15:53

Levine | 04-09-08 | 15:42

Mee eens. Het is allemaal hanerig lutsergedrag.
Moet je je naar de huidige mores als vrouw gevleid voelen als een bouwvakker naar je fluit? Ben je een ondankbare, zure vrouw als je het gedoe negeert of er negatief op reageert? Het is raar baltsgedrag van de heren der schepping.

bloedjelink | 04-09-08 | 15:49

Altijd al gedacht het is addergebroed , het zijn slangen!!!!!!

wocky | 04-09-08 | 15:46

Fimbulvetr:
Dat "de dialoog aangaan" helaas niet helpt bij sommige doorgefokte idioten weten we nu al minstens anderhalf decennium.
Sommige primitieve stammen krijgen nu eenmaal pas "respect" als ze op zn minst duidelijk aanvoelen dat er een bereidheid is om op hun niveau te communiceren.
Helaas sluit dat grof geweld niet uit.

Urft Oechelboechel | 04-09-08 | 15:45

En naar aanleiding waarvan willen die politici dat?
widtvoet ® | 04-09-08 | 15:32

Weet ik veel. Diverse aanleidingen lijkt me. Ze zijn zo oerdom en onprofessioneel dat ze denken dat je het strafrecht kan inzetten voor het sturen van de maatschappij. Ze weten dat je je populair maakt bij jan modaal als je de indruk wekt dat je strijdt tegen het "moslimgevaar" (gaap). Ze zijn zelf bangeschijterdjes tov het genoemd "moslimgevaar" (zucht). Etc., etc.

Het kan iig niet zijn dat ze vinden dat je geen irritante geluiden mag maken om de aandacht van vrouwen te trekken, want dan zouden ze wel optreden tegen lutsergedrag van bouwvakkers, voetbalsupporters ("daar moet een piemol in!") en festivalbezoekers ("seks met die blonde!, we willen seks met..."), die even zielig zijn als die lame mocro-eikels.

Levine | 04-09-08 | 15:42

Lezen in de Telegraaf is alsof ik met een middestander sta te praten.

pek en veren | 04-09-08 | 15:42

Natalya | 04-09-08 | 15:23
Je moet het integratieprobleem in bredere context zien. Het valt namelijk niet mee, wanneer je als zoon van neef en nicht, komend uit een streng gelovig vrouwonvriendelijk milieu komt, om je dan te handhaven tussen mensen die wel een opleiding hebben afgemaakt en wel werk hebben. Dat pssssst, hoerrrrrr is eignelijk een roep om bevestiging. Die jongens zijn niet zielig, maar ze hebben wel ons begrip, steun en vooral ons inlevingsvermogen nodig.

Fimbulvetr | 04-09-08 | 15:41

Urft Oechelboechel | 04-09-08 | 15:34
Kijk maar uit, voor je het weet moet Cohen weer de theetafels dekken en zegt onze vader des vadersland zonder blikken of blozen boven een leegbloedende vrije denker: ´zo gaan we niet met elkaar om in dit land´...

Fimbulvetr | 04-09-08 | 15:37

Sunnygirl | 04-09-08 | 15:31

NO SHIT, die gasten denken alles met zwaailichten moeten we aanvallen .

Eurotokkie | 04-09-08 | 15:35

[OT] Easylife-John heeft zich bij de Pliesie gemeld. Z'n Suzuki Alto schijnt hij zelfs tot vlak voor de deur te hebben doorgereden. [/OT]

widtvoet ® | 04-09-08 | 15:35

De politiek denkt weer eens de samenleving te kunnen maken.
Een welverdiende muilpeer maakt op primitievelingen veel meer indruk dan die slappe thee cultuur.

Urft Oechelboechel | 04-09-08 | 15:34

Mijn vader verteld wel eens over vroeger, toen er nog een veldwachter door het dorp liep. In die tijd haalde je het wel uit je hoofd om je te misdragen, omdat als hem iets niets zinde hij er met de knuppel op los ramde. Een beetje zoals dat nu nog steeds toegaat in sommige landen rond de middelandse zee.

Fimbulvetr | 04-09-08 | 15:34

@Levine 15:30

En naar aanleiding waarvan willen die politici dat?

widtvoet ® | 04-09-08 | 15:32

Fittie voelt aankomen.

DANNY3960 | 04-09-08 | 15:31

@ p0rn0
Blij dat nu eindelijk ook Cohen duidelijk zegt dat het mocro's zijn. Ambulance broeder rammen is vast en zeker ook koeltoer. Op Medicalfacts.nl hebben ze er vandaag ook al melding van gemaakt. www.medicalfacts.nl/2008/09/04/burgerm...

Sunnygirl | 04-09-08 | 15:31

"Het is niks beledigends. Sissen is gewoon een cultuur gebonden manier om de aandacht van een meisje te trekken", zegt Mazuras Asrafali, voorzitter van de Islamitische Stichting tot bevordering van Integratie

vaaaag

www.islamcity.nl/ramadan/ramadan/mag-j...

Eurotokkie | 04-09-08 | 15:31

widtvoet ® | 04-09-08 | 15:21
"Het gaat vaak om de lading, om de kontekst, om de achterliggende dreiging, het onderliggende, de situatie. Wou je nou werkelijk beweren dat het gesis van een groepje hangende bontkraagjes 's avonds laat aan weerszijden van je voetpad"

Al die enge randvoorwaarden verzin je d'r bij. Het topic gaat erover dat politici sissen willen verbieden. Niet sissen in enge steegjes 's avonds laat, nee: sissen sec.

Levine | 04-09-08 | 15:30

Natalya | 04-09-08 | 15:23

Je klinkt nu zelf ook niet bepaald beschaafd.
Kut dit, hoer dat. Neukertje zus en zo.
Erg veel stoere popie jopie taal.
Weet je zeker dat je zelf niet af en toe s(l)ist?

bloedjelink | 04-09-08 | 15:30

@Natalya | 04-09-08 | 15:18: En of de cultuur dominant is, dat zag je wel bij die anti-sinterklaasactie. Als het puntje bij paaltje komt (allochtonen proberen cultuur aan te passen door iets te willen verbieden) dan is de Nederlander minder inschikkelijk dan waar menig allochtoon hem voor houdt omdat we niet gelijk messen trekken als je ons iets onwelgevalligs naar ons roept op straat. Het gaat de goede kant op, als zelfs het CDA omwille van homorechten de mocro's gaat aanpakken dan zijn we op de juiste weg.

Fleauxe | 04-09-08 | 15:28

De soepsidie vretende baardaap voor integratie heeft niet helemaal begrepen dat het niet de bedoeling is dat hij ons leert wat elders normaal is maar dat hij zijn achterban leert wat hier wenselijk is. En de SlisFin is ongewenst.

Conrad Busken Huet | 04-09-08 | 15:26

Laura Ingalls | 04-09-08 | 15:14


Hé psssst, daar moeten toch zusterorganisaties bij kunnen aansluiten in andere EU landen?

* nieuwe Mercedes bestelt*

PS: die psssst is vanwege het repsect, zoals je ziet pas ik me gelijk aan, geen (tsja hoe noem je dat) uitburgeringscursus? nodig.

DANNY3960 | 04-09-08 | 15:26

@update.

Mooi, voortaan kan ik "he geitenneuker" sissen. Is een compliment, is de nederlandse cultuur

Isser | 04-09-08 | 15:25

Uhh | 04-09-08 | 15:18
volgens mij is men in den haag nu dus bezig om dat wèl strafbaar te maken, en dat heeft mijn grote steun. het is geen geflirt; het is gewoon onbeschoft, agressief en onaangepast gedrag.
iedere andere uitleg van dat gedrag is policor gelul.

Laura Ingalls | 04-09-08 | 15:25

Schoorsteenveger | 04-09-08 | 15:19

Simpele psychologie. De angst/ontreddering bij het slachtoffer zorgt voor zijn opwinding.
Als je die angst niet vertoont maar juist dominantie presenteert, dan krijgt hij zijn potloodje echt niet omhoog en trekt hij snel die regenjas dicht.

Je kunt er voor kiezen om GEEN slachtoffer te zijn. Soms is de juiste houding voldoende. Niet altijd.

bloedjelink | 04-09-08 | 15:24

Uhh | 04-09-08 | 15:19

Sja, ik geloof er gewoon niet zoveel van. 't Is gewoon tuig. Wat doen die gasten constant op straat anyways? Zelfs van die kleine kutjochies van 12 presteren het om te spugen en hoer te roepen. Dan denk ik: terug in de kut van je moeder (die hoer), maar ja, ze hebben ook nog grotere broers enzo.
Sorry hoor, maar dat verdedigen van die kutgasten begrijp ik echt niet.

Natalya | 04-09-08 | 15:23

We kunnen ook massaal iedere makraan een traangasgranaat toewerpen. Sist zo lekker terug.

de look | 04-09-08 | 15:23

Uhh | 04-09-08 | 15:18

klopt , het flirten naar Hans Klok was ook niet zo erg maar als Hans dit
niet leuk vind hem meteen voor K**kerhomo uitmaken is zeker
een aangifte waard.

Eurotokkie | 04-09-08 | 15:23

Uhh | 04-09-08 | 15:13
Ik zei toch dat geitenwollensokkentypes niet door mochten lezen... Dan krijg je dit soort taferelen.

Nietvoordekat | 04-09-08 | 15:22

Het kan me niet schelen hoe men in andere landen communiceert. We zijn namelijk hier.
Wie tov een vriendin van mij zijn hormonen niet naar haar zin in bedwang heeft, die is aan de beurt.
Als ik in een of ander geitenliefhebberland ben, heeft men daar ook geen boodschap aan hollandse mores.

Urft Oechelboechel | 04-09-08 | 15:22

@Levine 15:02

Quatsch! Niets gelegenheidsargumenten. Gelijke monniken, gelijke kappen plempte ik zelfs. Het gaat vaak om de lading, om de kontekst, om de achterliggende dreiging, het onderliggende, de situatie. Wou je nou werkelijk beweren dat het gesis van een groepje hangende bontkraagjes 's avonds laat aan weerszijden van je voetpad dezelfde lading heeft als die van een stel bouwvakkers die zich 't zweet uit de naad aan 't werken zijn in groepsverband om datzelfde voetpad voor vieren af te tegelen?

Geloel! Maak er anders hardwerkende, tegelende Marokkanen en hangende Lonsdalertjes van die in het schemerduister dreigend je pad vernauwen. Of zie jij een marokkaanse bouwvakker struktureel eerst als Marokkaan en eventueel dan pas als bouwvakker/stratenmaker in deze?

widtvoet ® | 04-09-08 | 15:21

@Eurotokkie | 04-09-08 | 15:16

Wat een smurf ben je ook.

Uhh | 04-09-08 | 15:20

@Natalya | 04-09-08 | 15:18

Ja en ik loop altijd door en kijk ze niet eens aan heb niet een keer een shitreactie gekregen. Telt jouw ervaring meer dan die van mij?

Uhh | 04-09-08 | 15:19

bloedjelink | 04-09-08 | 15:01
Ik zal het als man nooit helemaal na kunnen voelen, maar het moet lekker voelen om als vrouw een potloodventer slap te kijken! Misschien een leuk format voor een televisiespelletje. "De slapste lul." Wie het eerst een slappe heeft vliegt eruit.

Schoorsteenveger | 04-09-08 | 15:19

@ Natalya | 04-09-08 | 15:12
"Hoewel, ik had het geluk onzedelijk betast te worden toen mijn neukertje ernaast zat."
ROFL!!!

Jaap de Paap | 04-09-08 | 15:18

@Laura Ingalls | 04-09-08 | 15:14

Waarom dat? Er is geen wetboek dat aangeeft hoe je moet flirten en waar. Zolang het niet strafbaar is mag iedereen sissen en habibi roepen wat die wilt.

Uhh | 04-09-08 | 15:18

Fleauxe | 04-09-08 | 15:14

Als die cultuur nog dominant is, that is. Ooit eens na zo'n sisactie gehoord: 'je bent zeker een racist dat je er niet op ingaat'.

Inderdaad.

Natalya | 04-09-08 | 15:18

Nou, de eerste Fin, die mijn zuster voor hoer uitmaakt, verander ik in een rendierworst ( renkorv).

Kaster | 04-09-08 | 15:18

Uhh | 04-09-08 | 15:11

je kan ook je peniskoker laten zien dat is ook flirten in andere landen , ghe

Eurotokkie | 04-09-08 | 15:16

*SlisFin ringtone aan Jamba verkopen gaat*

Kudtkapper | 04-09-08 | 15:16

@Natalya | 04-09-08 | 15:13

Prima. Ik hou van de gulden middenweg. Geen viezerik maar ook geen saaierd.

Uhh | 04-09-08 | 15:16

Het helpt natuurlijk wel als je uit een cultuur komt die stoelt op een religie die zegt dat vrouwen nog minder waard zijn dan varkensurine. Dan kunnen er wel drieletterige reaguurders beweren dat we dat niet snappen vanuit onze cultuur maar zolang juist die cultuur dominant is mogen we er best wat van zeggen.

Fleauxe | 04-09-08 | 15:14

@DANNY3960 | 04-09-08 | 15:08
te laat, ben net terug en heb ella al aan de telefoon gehad. geregeld, dus!
@Uhh | 04-09-08 | 15:11
dan stel ik voor dat ze dat weer fijn in dat middellandse zeegebied van herkomst gaan doen en niet hier.

Laura Ingalls | 04-09-08 | 15:14

lol @ slisfin, zijn die al zover met de inteelt dat ze niet meer normaal kunnen praten?

DenLangel*l | 04-09-08 | 15:14

Uhh | 04-09-08 | 15:11

Geef mij maar liever een kerel die niet naar alles wat ademt en een kut heeft sist en staart.

Natalya | 04-09-08 | 15:13

@Nietvoordekat | 04-09-08 | 15:12

Doe beter je best de volgende keer.

Uhh | 04-09-08 | 15:13

@campion

Waarom zou je als vrouw enige omzichtigheid moeten betrachten of omtrekkende bewegingen moeten maken als je medelanders op je pad treft? De straat is van ons allemaal en iedereen wordt geacht zich betamelijk en respectvol te gedragen. Ik ben het zo beu dat je als vrouw extra alertheid aan de dag zou moeten leggen voor mannelijke gevoeligheidjes. Als ze in een groepje staan en mijn weg versperren ga ik er dwars doorheen. Ongewenste samenscholing heet zoiets.

bloedjelink | 04-09-08 | 15:12

Daarbij hoeven jullie je sowieso niet druk te maken om het sissen want echt last hebben jullie er niet van. Ik geloof dat je daar jong en aantrekkelijk voor moet zijn.

Uhh | 04-09-08 | 15:12

WAARSCHUWING: Het volgende segment kan als bedreigend of beledigend worden ervaren. Bent u een geytenwollensokkentype of fin, lees dan niet verder!

@update:
Okee, als we het zo gaan spelen. Wat veel allochtonen niet begrijpen, is dat "flikker godverdomme op naar je thuisland" eigenlijk één van de grootste complimenten is die je een allochtoon kan geven. Heeft te maken met onze cultuur. Maar ja, ze zijn er ook niet mee opgegroeid he...

EINDE WAARSCHUWING

Nietvoordekat | 04-09-08 | 15:12

Fleauxe | 04-09-08 | 15:06

Precies. Ik wil niet eens dat een vriend voor me opkomt, want voor je het weet heeft 'ie een mes in z'n donder. Dit soort tuig durft ook enkel in groepen. Hoewel, ik had het geluk onzedelijk betast te worden toen mijn neukertje ernaast zat. Ze denken echt dat alle blanke vrouwen hoeren zijn, zonder uitzondering.

Natalya | 04-09-08 | 15:12

@Laura Ingalls | 04-09-08 | 14:58

Sissen is niet hetzelfde als hoer roepen naar meisjes. En er wordt voortdurend gesist naar allochtone meisjes. Om precies te zijn VOORNAMELIJK.. maar die hoor je niet klagen want die lopen voorbij en denken..'sukkel' of...'ik zie er leuk uit vandaag' .
Dit heeft niets met Islam te maken maar met middenlandse zee cultuur waar het normaal is om op straat te flirten of iemand aan te spreken. Nederlanders zijn wat dat betreft afstandelijk en spreken elkaar alleen aan als ze bezopen in een cafe zitten. Ja verschil moet er zijn.

Uhh | 04-09-08 | 15:11

Volgens mij is Campion al blij als er überhaupt naar haar gekeken wordt. En glijd ze helemaal van geluk over de kinderkopjes als dat ook nog eens gedaan wordt door een volledig geintegreerde slisfin.

kolonel klootoog | 04-09-08 | 15:08

Laura Ingalls | 04-09-08 | 14:58

"Stichting ter bevordering van de integratie van achterlijke gebruiken en onbeschoft gedrag?"


Verdorie Laura, daar zit volgens mij een bak soepsidie te wachten.

* Kamer van Koophandel gaat*

DANNY3960 | 04-09-08 | 15:08

@campion | 04-09-08 | 14:58
Ik moest wel eens met een jonge vrouwelijke collega een naar een ander deel van het gebouw lopen alwaar we een groep bouwvakkers passeerden. Mannen van middelbare leeftijd, nogal gezet, kortom niet echt haar types. Ze riepen een paar complimentjes en staarden haar nog vol bewondering na. Zij vond dat wel leuk. En idd, er kwam niks dwingends af. Precies wat het verschil maakt.

blinde kip | 04-09-08 | 15:07

Als je een grote mond terug geeft dan bestaat de kans dat de heren je volgen tot je huis en vernielingen aanrichten. Bij een aangifte bestaat die kans ook. Het is écht beter deze lieden met familie en al over de grens te zetten.

Fleauxe | 04-09-08 | 15:06

@ Campion

Quote:
Natalya | 04-09-08 | 14:53 Goh wat ga je snel over de rooie. Maar mijn vraag was niet, wat doe je op zaterdag in een centrum, het was, waarom zou je 'door zo'n groepje' heenlopen.

campion | 04-09-08 | 14:55
Unquote.

Misschien omdat ze de behoefte heeft om in een rechte, dus korste, lijn van A naar B te gaan?

Ikdus | 04-09-08 | 15:05

Natalya: in een gezonde cultuur is het na een keer sissen afgelopen. Dat hoort door ons (kerels) fysiek onmogelijk gemaakt te worden. Je hebt toch een mobiel? En vrienden?

Urft Oechelboechel | 04-09-08 | 15:03

Natalya | 04-09-08 | 15:00 Er zit een hoop ruimte tussen 'vermijden' en 'doorheen lopen' dus.

campion | 04-09-08 | 15:02

Verder heb je natuurlijk wel een punt. Voor bouwvakkers die 's avonds diep weggedoken in hun bontkraagjes in groepen op het station of onder duistere viaduktjes rondhangen geldt natuurlijk precies hetzelfde. Gelijke monniken, gelijke kappen.

widtvoet ® | 04-09-08 | 14:58

Gelegenheidsargumenten om niet te hoeven toegeven dat het gedrag bij mocro's blinde haat oproept, en bij "onze jongens van de bouw" jolig wordt gevonden. Nou, ik vind het beide sukkels.

Levine | 04-09-08 | 15:02

Schoorsteenveger | 04-09-08 | 14:53

Ja. Als je in een mannenwereld werkt is het niet verkeerd om die techniek te perfectioneren. Ook in het bedrijfsleven en bij de overheid heb je veel potloodventers en sissers. A little streetsmartness goes a long way.
.
Het is wel jammer dat als je de techniek eenmaal goed beheerst, je niet meer voldoende oefening krijgt. Potloodventers slapkijken is echt hilarisch.

bloedjelink | 04-09-08 | 15:01

Levine | 04-09-08 | 14:57 Wel raar dat je er vanuit gaat dat alle bouwvakkers nederlanders zijn. Er zijn ook Marokkaanse bouwvakkers. Die sissen en kwatten niet. Als ze fluiten net als alle andere bouwvakkers krijgen ze van mij dezelfde glimlach.

campion | 04-09-08 | 15:01

campion | 04-09-08 | 14:55

Haha, ik ben helemaal niet over de rooie hoor. Het liefst vermijd ik die groepjes maar in een druk stadscentrum heb je geen keus. Op elke straathoek staan er van die groepjes Marokkanen naar elk meisje te sissen en te doen.

Levine | 04-09-08 | 14:57

Oh, wat zou je doen dan, als 52-kilo wegende chick in je eentje? En bouwvakkers kunnen me niets schelen.

Natalya | 04-09-08 | 15:00

Levine | 04-09-08 | 14:57 Zie boven.

campion | 04-09-08 | 14:58

Mazuras Asrafali staat uit z'n nek te kletsen met z'n opmerking dat wij het niet begrijpen ( och och die domme nederlandertjes toch, hè?!), en dat het gesis een compliment ( ja dat staat er echt) is. Hij zegt: "Ook bijvoorbeeld pubermeisjes van allochtone afkomst zijn er niet mee opgegroeid en weten dus niet meer wat het betekent".
NEE LUL, dat komt omdat die finnetjes het ook niet doen naar allochtone meisjes!! Heet jouw stichting toevallig "Stichting ter bevordering van de integratie van achterlijke gebruiken en onbeschoft gedrag?"

Laura Ingalls | 04-09-08 | 14:58

@Levine 14:53

Die reet-cleavage behoort binnenkort definitief tot het verleden. Schijnt denigrerend tov. moslims te zijn nl.

Verder heb je natuurlijk wel een punt. Voor bouwvakkers die 's avonds diep weggedoken in hun bontkraagjes in groepen op het station of onder duistere viaduktjes rondhangen geldt natuurlijk precies hetzelfde. Gelijke monniken, gelijke kappen.

widtvoet ® | 04-09-08 | 14:58

@Levine
Ik heb bouwvakkers nog nooit HOERRRR horen roepen als een reactie uitbleef.

blinde kip | 04-09-08 | 14:58

Levine | 04-09-08 | 14:53
Hetgeen aangeeft dat we over het algemeen verdomd goed doorhebben wat de boodschap eigenlijk inhoudt, maar dat dat juridisch moeilijk hard te maken is. Het geval van die Faizal die weigert om een vrouw een hand te geven en dat verkoopt als een daad van respect is hier een sprekend voorbeeld van. Verbieden heeft weinig tot helemaal geen zin, handhaven is schier onmogelijk.

Schoorsteenveger | 04-09-08 | 14:58

blinde kip | 04-09-08 | 14:53 Ook dat. Inderdaad. Zeker. Dus daar lach je naar als ze fluiten. Sissende bontkraagjes eisen iets dat ze niet verdiend hebben.

campion | 04-09-08 | 14:58

Volgens mij is sissen intimiderend en ik vraag me af hoe andere culturen het zullen opvatten als autochtonen het gaan overnemen.

voegspijker | 04-09-08 | 14:57

@Levine | 04-09-08 | 14:53 Van mensen die er een sport van hebben gemaakt de smaneleving te verpesten accepteer je gewoon iets minder.

Fleauxe | 04-09-08 | 14:54

Als ik een chick was, zou ik het van niemand accepteren. Niet van trieste mocro's, maar zeker ook niet van bouwvak-paupers met spoiler-opel en telegraaf-abbo.

Levine | 04-09-08 | 14:57

Hey psst MDI doe er wat aan! Zo wordt de goede Finse naam volledig ten grabbel gegooid! Weer een natie naar de klote!

Tabula Rasa | 04-09-08 | 14:57

@ Natalya | 04-09-08 | 14:55

Al die cash is in die kekke marktplaatsbeamer gaan zitten.

kolonel klootoog | 04-09-08 | 14:56

Lifecanbesimple:
Fuck die neefjes. Ook zij hebben eventueel recht op een welverdiende muilpeer.
Dit soort schijterigheid is precies waar onze cultuur aan ten onder gaat.

Urft Oechelboechel | 04-09-08 | 14:56

@Fleauxe | 04-09-08 | 14:40
Muil houwe, Fleauxssssssss.

Dikr | 04-09-08 | 14:56

Natalya | 04-09-08 | 14:53 Goh wat ga je snel over de rooie. Maar mijn vraag was niet, wat doe je op zaterdag in een centrum, het was, waarom zou je 'door zo'n groepje' heenlopen.

campion | 04-09-08 | 14:55

kolonel klootoog | 04-09-08 | 14:50

Alleen krijgt een hoer er wel geld voor, en dat gebeurt nooit.

Natalya | 04-09-08 | 14:55

Het ging zo goed , eerst krijgen ze een feestdag en nu deze domper dat
ze bejaarden niet meer mogen nafluiten.
En Samir A heeft nu blijkt ook al geen eerlijk proces gehad dus nog
een tegenslag.

Eurotokkie | 04-09-08 | 14:55

Wel ja! De ideologen van de 'Maakbare Samenleving' hebben weer eens iets gevonden om te beboeten............

JeMoeder!!! | 04-09-08 | 14:55

@Levine | 04-09-08 | 14:53 Van mensen die er een sport van hebben gemaakt de smaneleving te verpesten accepteer je gewoon iets minder.

Fleauxe | 04-09-08 | 14:54

Jammer alleen dat die kut Finnen niet willen betalen voor zo'n "hoer". Gek he?

Zwavelzuur | 04-09-08 | 14:54

het handhaven van het sis-verbod zal inderdaad wel een probleem worden, en daardoor kun je je afvragen of zo'n verbod wel zin heeft.
aan de andere kant; het signaal dat uitgaat van dit voorstel vind ik wel weer lovenswaardig (jaja!). ook vanuit de politiek komt nu iig het signaal dat de nederlandse samenleving ( wij dus met z'n allen) niet gediend zijn van dat idiote gesis.

Laura Ingalls | 04-09-08 | 14:53

@Levine | 04-09-08 | 14:45
Bouwvakkers zitten niet werkloos op straat te vervelen. Een vrouw zal zo iemand toch iets meer waarderen dan een hangloser.

blinde kip | 04-09-08 | 14:53

Zwavelzuur | 04-09-08 | 14:49

Allemaal aannames.
Als de bouwvakker een Pool is het zeker wel ineens denigrerend. En als ie een Mocro is, dan ronduit bedreigend. Maar een Tokkie met bierbuik en reet-cleavage? Dan is het flirten en hooguit wat plagerig.

Levine | 04-09-08 | 14:53

campion | 04-09-08 | 14:48

Nu is het helemaal mooi. Ik heb het volste recht om waar dan ook te lopen op welk tijdstip zonder lastig te worden gevallen. And for your information: als ik in het centrum afspreek met iemand ga ik er alleen heen. 't Is toch van de gekke als dat niet meer kan? Jij vindt dat kennelijk doodnormaal, ik niet.

Natalya | 04-09-08 | 14:53

Pas echt triest zijn die blanke gastjes zonder vrienden die dit taaltje en gedrag over gaan nemen.
Voordeel is alleen dat je die direct op hun potje kunt rossen, omdat ze geen 100 neefjes om de hoek hebben staan.

Lifecanbesimple | 04-09-08 | 14:53

bloedjelink | 04-09-08 | 14:50
Jij hebt ruime ervaring met ontmannelijken, begrijp ik.

Schoorsteenveger | 04-09-08 | 14:53

sssshhhht.... sssschhht.....

HOOOEEERR!!!!!!!

*overigens kan ik de heren hier vaak geen ongelijk in geven*

Hek van Dam | 04-09-08 | 14:52

bloedjelink | 04-09-08 | 14:50 Haha, ja!

campion | 04-09-08 | 14:52

@Levine | 04-09-08 | 14:45
Benoemen en bouwen.

Schoorsteenveger | 04-09-08 | 14:51

Trouwens. Sis-geluiden naar Joodsche meisjes maken kan evetueel zeer ludieke ontmoetingen tot gevolg hebben.

kolonel klootoog | 04-09-08 | 14:50

Ies simpel. Je moet die sissers behandelen zoals je een potloodventer behandelt.
Naar het kruis kijken en dan hard gaan lachen. Ontmannelijken.
Natuurlijk loop je dan de kans wat agressie op te wekken maar over het algemeen valt dat wel mee.

bloedjelink | 04-09-08 | 14:50

@ Natalya | 04-09-08 | 14:45

Natuurlijk is het jouw schuld. Zolang je er niet in een KOMO vuilnis zak bijloopt en je duidelijk je modisch bewustzijn etaleert hebben zij het recht je aan te raken en te beledigen. Want vraag je toch immers om? Je bent een vrouw, je loopt op straat. Dus je bent een hoer. En hoeren mag je aanraken.

kolonel klootoog | 04-09-08 | 14:50

Levine | 04-09-08 | 14:45 Omdat dat fluiten nooit door een klodder fluim gevolgd wordt misschien?

campion | 04-09-08 | 14:50

hoeveel gebruiken uit elke koeltoer moet ik godverdomme leren kennen?
gedraag je godverdomme gewoon in dit land!!!!
ga je koeltoer maar in je eigen thuisland uitdragen!!!
en dan de uitleg...... sissen is het zelfde als bouwvakkers die fluiten?
ja nog ff........ ik heb van een steiger nog nooit hoerrr! horen roepen!

koeltoer | 04-09-08 | 14:49

@Levine | 04-09-08 | 14:45 | Quote: "Zwavelzuur | 04-09-08 | 14:43 "Het is niet te vergelijken met een fluitende bouwvakker"
Waarom niet?"

Omdat bouwvakkers zich niet dreigend en opdringerig opstellen en er niet van uitgaan dat ze daarmee ook daadwerkelijk tijdens het werk even van bil kunnen gaan met een vrouw die voorbij komt. ;) Het is flirten en hooguit wat plagerig. Maar denigrerend? Nee. Bedreigend? Nee. Een belediging voor je als vrouw? Nee. Irritant? Soms wel ja. Maar niet te vergelijken met dat achterlijke zieke geslis van de Fin.

Zwavelzuur | 04-09-08 | 14:49

de laatste keer dat ik in amsterdam was (jaar geleden of zo) hoorde ik een marokkaanse politieagent marokkaans (rif-aaps) praten met een marokkaanse jongen in een drukke winkelstraat. er was duidelijk sprake van onenigheid over ik weet niet wat (spreek geen rif-aaps), waarna de burger (burger-rif-aap) met een rif-aaps-nederlands-accent naar de rifaap-agent (bent U nog mee ?) riep dat hij oewel eens langs zijn moeder zou langsgaan, oem die hoere inne de kont te neuken. rif-agent-aap draaide zich en wandelde weg.

toch mooi, die moeltiekoeltoer in nederland.

donderdag | 04-09-08 | 14:49

Als originele Ma'sai spuug ik mensen op de bek trouwens, als teken van liefde en als het laten blijken van de hoop dat het goed met ze gaat. En in Nederland moet dat kunnen want anders is het diskriminaasie toch?

vraagstaart | 04-09-08 | 14:48

Natalya | 04-09-08 | 14:45 Geef jou de schuld? Ik stelde je een vraag. Waarom zou je op zaterdagavond 'door zo'n groepje heenlopen' ?

campion | 04-09-08 | 14:48

Het is een goed teken dat steeds meer gemeenten toegeven dat hun stad/dorp verpest wordt door de verderfelijke invloeden van dat soort tuig. Als we dit soort jongeren niet kunnen uitzetten dan moeten ze maar naar een kamp!

Fleauxe | 04-09-08 | 14:48

@Natalya | 04-09-08 | 14:45
Goh, loop je vaak naakt over straat? En zo ja; waar dan?

Biff Eagleburger | 04-09-08 | 14:47

Tsja, wij moeten ons aanpassen aan de minderheden he.. dus volgende keer als je een moslima tegenkomt: "hee, psst.. kopvothoer, neuqen?"

Dysforia | 04-09-08 | 14:46

@ update
ziehier het reflex van de allochtoon van die stichting .. als we nou eens een keer ons verdiepen in hun geloof en cultuur dan komt respect vanzelf wel. Volgens mij is het een paar seconden voor 12

dePirK | 04-09-08 | 14:45

Zwavelzuur | 04-09-08 | 14:43
"Het is niet te vergelijken met een fluitende bouwvakker"

Waarom niet?

Levine | 04-09-08 | 14:45

campion | 04-09-08 | 14:40

Welja, geef mij lekker de schuld. Ooit weleens op zaterdagavond in een grote stad door zo'n groepje gelopen in je eentje? Ik straal niet uit dat ze me moeten betasten, en zowel, dan hoeven ze dat NOG niet te doen. Al loop ik gvd naakt over straat! Totaal geen respect voor vrouwen.

Natalya | 04-09-08 | 14:45

Laatst werd ik aangesproken door iemand die HEE zei. Natuurlijk reageerde ik niet en toen hij later zei dat hij dat onnet vond zei ik dat wij in dit land elkaar niet zo aanspreken. De man kwam uit Italie en zei dat het daar respectvol was. Ik zei dat ik net een maand in Italie was geweest en het daar nog nooit gehoord had.

Einde van de Domheid | 04-09-08 | 14:44

En dan heb je ook nog de ambulance-personeel-beuken-fin...
Zelfs Judas Cohen noemde ook dit beestje bij de naam!
Nu nog keihard aanpakken dat soort gasten...

p0rn0 | 04-09-08 | 14:43

@kom hoe heet ie | 04-09-08 | 13:57 | Quote: "In Finland heet zoiets 'flirten'. In Nederland heeft het een slagingskans van ongeveer 0."

Ik vind dat dat precies samenvat waar het om gaat. Het is niet te vergelijken met een fluitende bouwvakker, bellen met je fietsbel of een zakdoekje laten vallen. Dat achterlijke geslis is louter irritant. Het hoort niet. Gebeurt ook altijd achter de rug en op een opdringerige manier enzo.

Zwavelzuur | 04-09-08 | 14:43

Wij zijn een cultuur die zich een beetje te makkelijk laat bedreigen.
Er is maar 1 manier van met extreme hufterigheid omgaan:
Duidelijk maken dat je nog een veel grotere hufter kan zijn als het nodig is, en dat je vrienden ook zo zijn.
Als mensen het niet willen snappen, ben ik niet te belazerd me even tot ver beneden hun niveau te verlagen.

Urft Oechelboechel | 04-09-08 | 14:42

Ik vind het helemaal geen probleem als die gasten sissen...
Als ik ze blus na een napalm-strike...

50Caliber | 04-09-08 | 14:42

"De Islamitische Stichting tot bevordering van Integratie." Hoe veel van die zelfbenoemde belangenverenigingen bestaan er eigenlijk, wat kost dat zo op jaarbasis en wat hebben die allemaal al voor geweldige resultaten bereikt?

spanarchist | 04-09-08 | 14:41

widtvoet ® | 04-09-08 | 14:37 LOL!

campion | 04-09-08 | 14:41

Dieren sissen, mensen niet. Mocro's sissen dus.........

Fleauxe | 04-09-08 | 14:40

Platgooien en snel!
*wacht af of het met een sisser afloopt*

blinde kip | 04-09-08 | 14:40

Als dat sissen nou ook al als probleem moet worden gezien....

Lepo | 04-09-08 | 14:40

Natalya | 04-09-08 | 14:33 Zo ver hoeft het niet te komen. 'Houden je stil'? 'Raken je aan?' Wat straal jij uit als je langsloopt? Mijn dochter heb ik opgevoed met het citaat van Johnny Rotten dat eenieder ten alle tijde in het hoofd moet houden: 'Don't touch me, I'm special'.

campion | 04-09-08 | 14:40

Persoonlijk vind ik trouwens dat zandbak geytenneuqers maar aan mijn gewoontes moeten wennen. Maar ja: dat is dan weer heel erg fascisties. Volgens policor Job C.

vraagstaart | 04-09-08 | 14:40

Australianen trommelen op de tafel en spreken dan een Nederlands hockeymeisje aan.

Einde van de Domheid | 04-09-08 | 14:39

HOU TOG EEN SOP MET HET CITEREN UIT DIE KUDTKRANT! Als ik zo graag die vettige, vadsige visverpakking of kattebakvulling wil lezen koop ik hem wel zelf! HOERRREN!

Stijlloze bezoeker | 04-09-08 | 14:39

Wanneer het je eigen vrouw betreft biedt dat gesis verder vaak prima uitkomst hoor:

"Hoi schat ik ben thuis!"
-Eten nog niet klaar?
"Ja hallo, ik werk ook gewoon fulltime hoor. Ben ik eerst boodschappen wezen halen... kom ik Lisette tegen, van de overkant, van Wim, je weet wel, zegt ze..."
-Sssst.
"Heh, wat? Oh, nou, zegt ze dus..."
-Sssst. Rok omhoog.
"Zo jij bent..."
-Sssst. Keukentafel.
"Maar ik wilde..."
-Sssst. Liggen.
"Ja maar ik..."
-Sssst. Sssst.
"..."
-Hmgmm. Hmgmm.
"..."
-GATVERDAMME!
"Ja dat probeerde ik te zeggen. Lisette is ook zo onregelmatig de laatste tijd. Is ook overgestapt op die nieuwe pil. Dus ze zegt, luister, ik..."

widtvoet ® | 04-09-08 | 14:37

"Veel Nederlanders ervaren het echter als bedreigend en negatief. Volgens Asrafali is dat echter gewoon een kwestie van de gewoonte leren kennen. "Als je het niet kent is het misschien wat vreemd. En dat komt omdat veel mensen niet weten hoe het werkt. Ook bijvoorbeeld pubermeisjes van allochtone afkomst zijn er niet mee opgegroeid en weten dus niet meer wat het betekent", legt de ISBI-voorzitter uit."

Zo is dat. En nou besnijden die hoeren, verdomme. Iesj kul... dinges

vraagstaart | 04-09-08 | 14:37

Volgens Abracadabra van de Integratiesubsidiespons moeten de dames het maar opvatten als compliment en moeten we aan de gewoonte wennen.
Misschien moet Asrafali er maar aan wennen dat wij er hier niet aan willen wennen.

Superior Bastard | 04-09-08 | 14:36

Als ik die Asrafali lees, dan begrijp ik dat wij eigenlijk problemen zien waar ze niet zijn. "Hee, doek' kun je rustig roepen naar een hoofddoek dragende medemens, want als het arme meisje zich beledigd of bedreigd voelt, dan zeg je gewoon "Is niks beledigends. Is gewoon een manier om je aandacht te trekken." Schelden is geen schelden, een belediging is geen belediging, als je de toverformule, zoals verwoord door de voorzitter van een organisatie die zich al bijna twintig jaar bezig houdt met de bevordering van de integratie van moslims, eraan toevoegt. Had Geert Wilders ook als slotzin aan zijn Fitna moeten toevoegen: "Is niks beledigends. Is gewoon een manier om je aandacht te trekken."

Schoorsteenveger | 04-09-08 | 14:35

mmm.. toch vreemd dat als ik met mijn vriendin langsloop er ook gesist wordt.. en als je vervolgens niet reageert wordt er gespuugd en begint men in 't fins te ouwehoeren.. mag dan cultuur zijn.. wordt echt nooit complimenteus opgevat..

Daarnaast, je komt toch hier wonen omdat onze cultuur zo mooi is? Afleren dan.. had laatst nog een paar Jappen over de vloer.. smakken, boeren.. wij werden er een beetje onpasselijk van.. dus ik heb ze gewoon gevraagd of ze dat hier ff niet wilden doen.. geen probleem.. ik bedoel als je naar china of wat ook gaat heb je je toch ook aan te passen aan hun gebruiken?

bovenste_plank | 04-09-08 | 14:35

Al ruikt je bontkraagje naar geytenpis, een hollandsche hoer versier je met een gemeende slis!

kolonel klootoog | 04-09-08 | 14:34

iedereen hoer noemen is ook een vorm van ReSpEcT weet je......
.
Stelletje HOEREN !!!

QB (ja die.....) | 04-09-08 | 14:34

Ik denk dat burgers dit prima zelf op kunnen lossen.
Zonder tanden slist t moeilijk.

Urft Oechelboechel | 04-09-08 | 14:33

Zwavelzuur | 04-09-08 | 14:33
Das ook weer waar...

Inert | 04-09-08 | 14:33

campion | 04-09-08 | 14:29

Punt is dat het niet alleen bij dat zielige gesis blijft in 9 van de 10 gevallen. Meestal lopen ze je achterna met z'n allen, houden je stil en vragen je tienduizend dingen of raken ze je aan. Misschien werkt je aanpak bij jochies van 15 maar volwassen gasten (nou ja, volwassen...) doen dit ook gewoon.

Natalya | 04-09-08 | 14:33

Inert | 04-09-08 | 14:30 | Quote: "Ik hoop dat het bedoeld is als ironische parodie... zo niet: ga es deaud."

Hmmmmmm. Wel eens een Fin een correct gespelde tekst zien plaatsen?

Zwavelzuur | 04-09-08 | 14:33

Dit is weer net zo'n briliant kansloos idee als het bekeuren van de eigenaar die zijn hond op de stoep laat schijten. Nog nooit iemand een boete zien krijgen, de hele straat ligt vol, en de politie is aan het flitsen of controleren op het dragen van de gordel.

penis-aqua-rosA | 04-09-08 | 14:30

Kansloos! Ik denk dat als dat wetje erdoor komt (dat gebeurt niet, maar stel), hier voornamelijk mensen mee aan de paal worden genageld die kritiek hebben op onze politieke leiders onder het mom van belediging. Ik denk zelfs dat ze arrogant genoeg zijn om zelfs voor de vorm niet eens, één of twee excuus-slisFinnen aan te pakken. Het wetje moet er komen om de eigen kriticasters de nek om te draaien en als het wetje er eenmaal is, zal het ook alleen daarvoor worden gebruikt. Nu moeten ze het alleen nog verkopen en daarom wordt een maatschappelijk probleem als argument opgevoerd, i.p.v. de werkelijke gedachte achter de wens.

Opse Hontjus | 04-09-08 | 14:30

Buschauffeur: Waar mot je heen?
Kansenjongere: Naar huisss man.
Buschauffeur: Dat is dan 13.000 strippen.

Superior Bastard | 04-09-08 | 14:30

Zwavelzuur | 04-09-08 | 14:26: "Je weet toch hoe die wijven zijn: ze zeggen dat het niet leuk vinden, tot dat ze aan je penis hangen. Nee betekent ja bij vrouwen."
.
Ik hoop dat het bedoeld is als ironische parodie... zo niet: ga es deaud.

Inert | 04-09-08 | 14:30

Wat is dit nou weer voor gelul. Een sisverbod. Discussies op straat of bij de voorgeleiding of 'Hé' wel mocht. Of: 'Ik zei alleen 'meisje!' ik siste niet!'. Onderzoeken van soepsidieclubjes waarbij eerst blank balletje wat naar meisje roept, zonder gevolgen, dan mocro die wel gepakt wordt.... zucht... zucht... zucht... wat een treurige politiestaat is dit land aan het worden.

Dit soort gedrag is alleen maar epidemisch geworden 'omdat het kan'. Omdat dat nog enig gevoel van macht oplevert bij het groepje. De bedóeling ervan is dat vrouwen als bange konijnen met opgetrokken schouders doorschuifelen. Pik het gewoon niet. Loop terug, stap op de sissert of kwattert af en vraag rustig en beslist waarom hij dat doet, en of hij zijn spuug in het vervolg binnenboord wil houden als je langsloopt. 'Niet meer doen, joh, het staat triest'.
Niet kijven, geen volk-of geloof-bende erbij slepen, niet zeggen 'we zijn hier niet in de Rift', je niet wagen aan straattaal, het individu alleen aanspreken: Wat hij doet is niet stoer of intimiderend, het is alleen suf en kinderachtig. Bravoure verkruimelt waar je bij staat. Anderen in het groepje gaan schuifelen en zich uncomfi voelen. Ik zeg niet dat ze het niet meer doen, maar ze doen het niet meer met jou. Niet alleen zij niet, maar geen een niet meer, daarna. Omdat jij anders langloopt. Doe maar. Zul je zien.

Verbieden is uitdagen.

campion | 04-09-08 | 14:29

wees eens joodsgristelijkislamiet
slis naar alles wat je ziet

sjaakdeslinksesul | 04-09-08 | 14:28

@ Natalya | 04-09-08 | 14:25

Dan plak ik gewoon even een stukje ductape onder je neus. Is helemaal niet erg, alleen je moet niet vooraan gaan lopen in een duitse polonaise.

Dus…

Tongen?

kolonel klootoog | 04-09-08 | 14:28

kunnen we dan ook die kudtchristelijke feestdagen afschaffen, zodat ik zelf kan beslissen wanneer het pasen, kerst of wat voor feestdag dan ook is.

Swaffelkip | 04-09-08 | 14:27

Doe eens multicultureel.
Swaffel een moslim scheel.

Teen | 04-09-08 | 14:27

fuckje | 04-09-08 | 14:19
Jij gaat ook de lok-oma/hoer uithangen in Gouda?

Inert | 04-09-08 | 14:26

-weggejorist-

Grasmaaier | 04-09-08 | 14:26

Wat een gelul zeg. Ik versier al jaaaaaaren elk meisje dat ik wil met: "He, psssst, meisje.". Werkt ALTIJD! En allemaal, maar dan ook allemaal (en mijn kleine zwarte boekje heeft al 156 namen van meisjes waar ik 'het' (je weet wel) mee gedaan heb), zeiden ze dat het die uber romantische openingszin was die het 'm deed. Je weet toch. Je weet toch hoe die wijven zijn: ze zeggen dat het niet leuk vinden, tot dat ze aan je penis hangen. Nee betekent ja bij vrouwen. Als je laat zien dat je als man van de straat geïnteresseerd bent in ze, dan gaan ze altijd met je mee. Als je zegt" "psssst" dan verraad je niet te veel van je zelf. Je blijft mysterieus en spannend. Vinden ze geil. Je toont wel je interesse, maar je blijft de baas, he. Diepzinnige gesprekken houden ze maar met homo's.

Een tip van Zwavelzuur: meestal vervolg ik mijn toenaderingspoging met: "Zal ik je even naar huis brengen.". Want mijn neef heeft een auto. Dan hoeven ze de tram niet te nemen. Barst van de ongure types in de tram. Ik kan daar over mee praten. Die meisjes zijn maar wat blij hoor, als ik ze aanspreek. Het is gewoon niet waar dat ze het vervelend vinden als ik naar meisjes pssssst. Ze vagen er gewoon om.

En als jullie het dan zo goed weten allemaal: hoe versier jij dan meisjes op straat? Precies! Nou dan. Jullie zijn gewoon jaloers.

Zwavelzuur | 04-09-08 | 14:26

-weggejorist-

Nee dus! | 04-09-08 | 14:25

kolonel klootoog | 04-09-08 | 14:22

Mijn schoonheidsspecialiste vertelde me dat de meeste vrouwen die een brazilian bikini wax laten doen, moslimmeiden zijn. Dusse, geschoren zijn ze meestal wel.

Met uitzondering van hun bovenlip natuurlijk.

Natalya | 04-09-08 | 14:25

Nationale hoofddoekjesbukkakedag, 13 september.

sjaakdeslinksesul | 04-09-08 | 14:24

"Volgens Asrafali is dat echter gewoon een kwestie van de gewoonte leren kennen."
Volgens Dionysos is het eerder een kwestie van een gewoonte afleren.

Dionysos | 04-09-08 | 14:24

Komt een fin bij de hemelpoort. Petrus vraagt wat kom je doen.
Ik ben Amir, ik ben fin en ik wil de hemel in. Sorry, zegt Petrus, de hemel is niet voor finnen. Ies discriminatie, zegt Amir.
Nee hoor, zegt Petrus, wij discrimineren hier niet. Maar de hemel is alleen voor mensen die wel eens iets goeds hebben gedaan in hun leven. Ja maar ik heb ook weleens iets goeds gedaan zegt Amir, vorige week 25 euro gegeven aan een collecte voor de hart-stichting en een maand geleden heb ik 25 euro gegeven aan het Jantje Beton fonds.

Meen je dat, zegt Petrus? Dat hebben we nog nooit meegemaakt, een fin die wel eens iets goeds heeft gedaan in zijn leven. Weet je wat, wacht even, dan ga ik dit even met God overleggen.

10 minuten later komt Petrus terug. En? zegt Amir.

Petrus pakt zijn portemonnee, haalt er een briefje van 50 uit en geeft deze aan Amir en sist ''Hier heb je je twee geeltjes terug en nou oprotten".

f_jacobse rules | 04-09-08 | 14:24

TFOE!

Wat is dit nu weer? Sissen een compliment?

En straks? Homo's in elkaar beuken een handreiking?

Dejjat | 04-09-08 | 14:23

Ok, om het even multicultureel recht te trekken…

*kuch*

Is er nog een lekkere, geyle, liefst zwaar orthodoxe maar wel lekker geschore moslim snol die even lekker hard met me op de bek wil?

kolonel klootoog | 04-09-08 | 14:22

En wat vinden Allah Vogelaar en Mohammeke Huizinga hier nou van?

* Wacht met spanning op statements *

Reinaert | 04-09-08 | 14:22

Jammer voor Lange Frans en zijn collega wannabe ghetto-gengsta nep-mocro lispelende dorpsgekken.
"Moar ik ben Lange Fransss, ssomss ssstel ik ssellufss koamerfoage.."

Superior Bastard | 04-09-08 | 14:20

SlisFinnen meppen in groepsverband wordt het helemaal in deze hete hersft!

fuckje | 04-09-08 | 14:19

Teen | 04-09-08 | 14:17

Haha! Jammer alleen dat je zo heel Marokko op je stoep krijgt.

Natalya | 04-09-08 | 14:19

Minstens 2 decennia te laat wordt de politiek wakker.
Ongeveer een week voordat de burgerinitiatieven op gang komen.

Urft Oechelboechel | 04-09-08 | 14:19

Teen, ju naam zal nooit vies in mu mond vallen man.

Bigi Bana Boy | 04-09-08 | 14:19

Is het CDA Eindelijk wakker aan het worden?? Kan het niet geloven!

de ridder o h paard | 04-09-08 | 14:19

Teen | 04-09-08 | 14:17
Fluiten lijkt me dan wat beter passen.

Schoorsteenveger | 04-09-08 | 14:19

Ey Swa... daz kultuur jeweet. Vuile rasisten zein jullie. Chica's dissen en homo's bashen moet van onse kultuur jeweet allah enzow... Daz gangstah!

Watcher | 04-09-08 | 14:19

Pssst CDAer koope?

ADO-Le-Cent | 04-09-08 | 14:19

"psssst.... he meisje.... pssst... he meisje.... pssst...."
"ja wat is er?"
..."uhhh, ik uhhhh..... ik uhhhh..... weet je mizchien hoe laat het iz?"

sjaakdeslinksesul | 04-09-08 | 14:19

@ Teen | 04-09-08 | 14:17

LOL!

kolonel klootoog | 04-09-08 | 14:18

Laten we zeggen dat de signaal functie die hiervan uit gaat ook goed is. De handhaving ervan lijkt me een uitdaging inderdaad. En het blijft een leuke uitlaatklep bij een slecht humeur om heerlijk te reageren op de slissende medemens in de Baarsjes.

koekoekk | 04-09-08 | 14:17

We kunnen ook de rollen omdraaien en allemaal massaal naar hoofddoekjes gaan sissen.

Teen | 04-09-08 | 14:17

SlisFin. Mooi woord Raoul.

Moenen | 04-09-08 | 14:17

Het zoveelste brevet van onvermogen van deze regering. Wie gaat dit controleren, dezelfde agenten die nu al continue hun gezicht wegdraaien bij allochtoon wangedrag?
Misschien het beste om blonde meisjes ouder dan 12 jaar te verbieden, dan is het probleem ook opgelost.

spanarchist | 04-09-08 | 14:14

pssst, wout of hoer?

yHo | 04-09-08 | 14:13

Ik ga voortaan maar suikerklontjes naar dat tuig spuwen!!
* gaat snel naar Super de Boer voordat de suiker is uitverkocht *

fuckje | 04-09-08 | 14:12

amiga | 04-09-08 | 13:56
"Als je het niet kent is het misschien wat vreemd" lees ik. Precies, vreemd hè, zelfstandige meisjes en vrijgevochten homo's.

Schoorsteenveger | 04-09-08 | 14:11

Doc Damage | 04-09-08 | 14:06
Terug naar Finland O.K. maar de rest moet u nog eens rustig over nadenken.

@Bigi Bana Boy | 04-09-08 | 14:06
Ik houd de eer aan mezelf en doe maar net of ik het niet snap maar zo dom ben ik nu ook weer niet he.Ik snap heel goed wat de boodschap erachter is.

huppeltrutje | 04-09-08 | 14:10

Bram86 | 04-09-08 | 14:05

Een Marokkaan vertelde me zelf eens dat hij naar elk meisje roept en elk meisje keurt, behalve als ze een hoofddoek draagt, want daar moet je respect voor hebben.

Tiefstraalt op zeg.

Natalya | 04-09-08 | 14:10

Boris Poepnagel | 04-09-08 | 14:06
U spreekt al een aardig mondje slisFins!

Ja, nog meerrr verrrbieden! Liever een hele verzameling sissende bontkraagjes op straat, dan één CDA-godsdienstwaanzinnige, die mij wil verbieden een geluid te maken. Hé Karsten Klein! Je *psssst* moedâh *psssst* is *psssst* een *psssst* hoeâh *psssst*!

Biff Eagleburger | 04-09-08 | 14:08

Het idee dat een gezond meisje zit te wachten op dat gesis, ook zoiets. Een vriend van me denkt dat ze dat zelf ook wel weten, helemaal niet willen dat de versierpoging slaagt en ze verkapte homo's zijn. Zit wat in als je hun klederdracht bekijkt.
Wat een ontzettende losers vind ik die kutmongolen.

Natalya | 04-09-08 | 14:07

Alle bouwvakkers het land uit!

Levine | 04-09-08 | 14:07

-weggejorist-

Doc Damage | 04-09-08 | 14:06

Ik geloof dat die christenen het allemaal verkeerd begrijpen. Een weigering om een vrouw de hand te schudden is, zo hebben we van de grote geleerde Faizal mogen vernemen, een uiting van diep gespect voor de vrouw en voor het vrouwelijk geslacht. Zo is het ook met gesis. Het staat wel helemaal niet in de Koran, en niet elke moslim loopt bij voortduring te sissen, maar dat neemt niet weg dat de minderheid die wél continu loopt te sissen richting vrouw of homo dit doet uit een diep, heel diep respect.
Het heeft dan ook geen zin om aangifte te doen, al dan niet anoniem. Want een sisser, tenminste als hij van islamitische signatuur is, zal zich te allen tijde kunnen beroepen op de vrijheid van godsdienst en zich in voorkomende gevallen vakkundig juridisch kunnen laten bijstaan door advocaat Mohammed Faizal uit Rotterdam, die de rechter haarfijn zal uitleggen dat godsdienstvrijheid betekent dat je in de openbare ruimte naar hartelust mag sissen naar vrouwen en homo's.
Zonder geloof kun je niet functioneren, en wie zijn wij om een individu te dwarsbomen in zijn pogingen optimaal te functioneren in onze samenleving. Dat doet hij door zich religieus te uiten, en sissen hoort daarbij, net als het weigeren iemand een hand te schudden. Allemaal een kwestie van respect betuigen zoals Allah dat gebiedt.
Als je géén moslim bent en een beetje onbeschoft loopt te sissen, ja, dat is natuurlijk een heel ander verhaal, dan ben je echt verkeerd bezig.

Schoorsteenveger | 04-09-08 | 14:06

Nederland polisssiessstaat!

sjaakdeslinksesul | 04-09-08 | 14:06

Iesj die meisje met resjpekt behandelen?
Aaah, jij bent zzziek. Jij weet niet hoe jij die meisje moet met praten, weet je. Ik zzzweer je, jij weet niksss. Jij bent zzziek. Jij moet die meisje niet doen, weet je.
Jij moet die meisje voor mij laten, weet je. Lllaat die meisje gewoon voor mij, ja? Die meisje is goed, ja...

Boris Poepnagel | 04-09-08 | 14:06

huppeltrutje | 04-09-08 | 14:03
Spuug eens in hun porum terug ?

Bigi Bana Boy | 04-09-08 | 14:06

Een ex-kennis (heaumeau) probeerde altijd de aandacht van mooie Marokkaanse jongens te trekken door het geluid van een hitsig varkentje na te bootsen wanneer hij ze passeerde... Kheb 'm eigenlijk nooit meer gezien sinds hij me dat vertelde.

widtvoet ® | 04-09-08 | 14:06

Uit het bericht van Telegraaf:
"Het is niks beledigends. Sissen is gewoon een cultuur gebonden manier om de aandacht van een meisje te trekken" Dan vraag ik me sterk af: Wiens cultuur heerst er hier dan? Toch niet die van de moslim mag ik hopen. Ik vind sissen abnormaal gedrag wanneer men dit constant naar ieder blond meisje doet. Ik hoor ze het ook nooit doen naar meisjes met een hoofddoekje? Het komt in ONZE cultuur over als intimiderend en bedreigend en daar gaat het om.

Bram86 | 04-09-08 | 14:05

Koppie peest van NN/SN dan maar:
"Ook heeft de fractievoorzitter het college gevraagd of het mogelijk is om een geldboete in te voeren voor degene die in de openbare ruimte een ander uitscheldt of beledigt."
En hier zit het gevaar. Wie bepaalt er wat beledigend is? Is godslastering beledigend? Vast wel. Wie is er uiteindelijk de dupe dus van deze wet? Voelt u hem? Nou?
Kudt CDA.

Reuzelbek | 04-09-08 | 14:05

Dus op zijn Oudhollands de dames nafluiten mag ook niet meer, zelfs als het een compliment is.
Nederland word steeds truttiger...

da wizard | 04-09-08 | 14:05

Iedereen weet toch dat er nietssss gaat gebeuren. Het issssss al bijna net zssso gewoon in Nederland alssss de tulp en de narcssissss.

Het is dan wel ergerlijk, maar wat willen ze er aan doen dan? Het is toch niet verboden om een meisje sissend/slissend/kwijlend te benaderen?

jimbrowski | 04-09-08 | 14:03

Mijn finse burenvrouwen spugen al jaren lang op straat als ik passeer :-) Ik zie het zelf meer als een gebrek aan opvoeding.

huppeltrutje | 04-09-08 | 14:03

-weggejorist-

Nee dus! | 04-09-08 | 14:03

Ies KultHoer - ´Hoeerrrr´ is de bontkraagvariant van ´daar moet een piemol in en ´homo´ is berbers voor ´wijf zonder tieten´.

Fimbulvetr | 04-09-08 | 14:01

Tsssss. Tmoet toch niet gekker worden hier, dalijk willen ze het gangbangen van kleine meisjes met een mes op d'r keel in een kelderbox of het onder bedreiging achter het raam zetten van Hollandse Hoeren ook nog gaan verbieden...

widtvoet ® | 04-09-08 | 14:01

@fuckje | 04-09-08 | 13:49
Psssssst!!!!!!

Dikr | 04-09-08 | 14:01

Komt logopedie dan weer terug in het basispakket zorgverzekering, anders is het discriminatie van de vocaal-uitgedaagden. MDI, DOE er wat aan.

Maaier | 04-09-08 | 14:01

@agent
too little too late...

ed.. | 04-09-08 | 14:00

Inderdaad zeg , dat is echt het ergste wat deze bontkraagjes uitvreten hoor .
Ach het is een begin zullen we maar zeggen !

Gouwe gast | 04-09-08 | 14:00

@ amiga
HAHA: "En niet alleen Marokkanen doen dat, ook Surinamers en Antillianen sissen op straat".
dussssss.........

quackel | 04-09-08 | 14:00

M'n nichtje dacht vroeger altijd: Goh, d'r loopt er weer eentje leeg...

widtvoet ® | 04-09-08 | 13:58

slis·sen
onovergank. werkw.; sliste; h. geslist
de ‘s’ breed uitspreken, een vorm van lispelen

Lispelen wordt dus ook al verboden? Het if om kotfmiffelijk van te worden.

mijn opa | 04-09-08 | 13:58

Ik eis, namens de GeenStijl generatie (wat dat ook mag zijn, het recht op HOERRRRR te roepen en posten wanneer het mij goed dunkt en zo vaak ik wil. Het is een onmisbaar onderdeel van de vrijheid van meningsuiting. Bovendien zijn alle vrouwen hoeren zoals iedereen weet.

Bigi Bana Boy | 04-09-08 | 13:57

Ik hoorde Job Cohen vandaag op de radio de marokkaanse jeugd benoemen als de grootste groep probleem gevers. Goh. istie eindelijk wakker geworden. Afgekickt van de rooibos zeker.

Agent327 | 04-09-08 | 13:57

In Finland heet zoiets 'flirten'. In Nederland heeft het een slagingskans van ongeveer 0.

Rest In Privacy | 04-09-08 | 13:57

Raadsel: Wat is de openingszin van een Fin?
Antwoord: Als je schreeuwt snij ik je keel door!

jappertje | 04-09-08 | 13:56

Ik begin ook blind om mij heen te meppen als naar mij geslist wordt... wordt dit verplicht?

DeArmeStudent | 04-09-08 | 13:55

@mrmartin
ge zegt het....

Octavianus | 04-09-08 | 13:55

gentle giant | 04-09-08 | 13:50
muhahahahaha doordenkertje!

Tim | 04-09-08 | 13:55

je moet niet strijden tgen de symptomen maar tegen de ziekte....

Octavianus | 04-09-08 | 13:54

Bericht aan politici: Hou een sop met het bedenken van dingen die je wil verbieden maar wat niet te handhaven is. Er staan bijvoorbeeld 3 bontkraag finnen bij elkaar en je hoort psssst. Wie geef je de bon. Sommige problemen zijn niet op te lossen door het te verbieden, maar zijn alleen op te lossen in de opvoeding. Uiteindelijk gaat het maar om 1 ding en dat is niet af te dwingen: R.E.p.s.E.c.T. !

MrMartin | 04-09-08 | 13:54

Mja... Da's een lastige. Komt er ook een verbod op fluitende bouwvakkers en toeterende vrachtwagenchauffeurs? Gaan we naar Amerikaanse cultuur, die volledig wordt gegijzeld door de angst om een seksistische opmerking te maken?

Murdockyoufool | 04-09-08 | 13:53

laatst wilde zo'n vieze snor aan de tieten van m'n zusje zitten, geeft ze het 'n klap en 'n knietje. HOPPAA!

quackel | 04-09-08 | 13:53

-weggejorist-

Nee dus! | 04-09-08 | 13:53

Ik hoor wel eens wat gesis op straat, maar dacht altijd dat dat was om drugs aan je te kunnen slijten. Leek me wel een handige herkenning.
Redactie: jullie halen slissen en sissen door elkaar. Een slisfin is iemand met een splaakgeblek.

Telegraafhoerrr | 04-09-08 | 13:52

Alle tanden trekken bij die hang mocrootjes, kunnen ze ook niet meer slissen !!

homeron | 04-09-08 | 13:50

pppssssssstttt, bitch, breezah?

Octavianus | 04-09-08 | 13:50

Het moet inderdaad maar eens afgelopen zijn! Eén regel onder dit bericht op Spitsnieuws: "Holly Madison upskirt".

Levine | 04-09-08 | 13:50

Maar, maar, maar, maarrrrrrr..... áls het nou ook écht een hoerrrr is, dan mag je toch niet liegen?

Spinal Fap | 04-09-08 | 13:50

En met je fietsbel rinkelen naar een mooi meisje dan ?

Niet voor Jan | 04-09-08 | 13:50

Die meisje vragt toch zelf om, je weet toch!

John McClane | 04-09-08 | 13:50

discriminatie !

Heelfijn | 04-09-08 | 13:49

Dan ook graag een rapverbod hier achter de Hollandse duinen.

fuckje | 04-09-08 | 13:49

Ouderwets op hun bek slaan gaat niet meer he, na de dood van Prins Bernhard.

bijtertje1001 | 04-09-08 | 13:49

tssssss

Bourgondiër | 04-09-08 | 13:49

Volgens mij is dit fenomeen al jaren oud. Lang leve de langslapers.

Frankiej | 04-09-08 | 13:49

pppsssssst. wil jij een lolly?

Octavianus | 04-09-08 | 13:49

sleeping holland wakes up.....

Octavianus | 04-09-08 | 13:48

SlisFin?? Is dat zoiets als Sinn Fein?

PeerB | 04-09-08 | 13:48

Pssst, wat zeg je?

Cosa Nostra | 04-09-08 | 13:47

Dit is toch moeilijk uitleggen aan mijn (echte) Finse collega's

BASinnic | 04-09-08 | 13:47

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken