Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Weigerbroeder laat handtasje doodbloeden

lekker togPRIO 1: bewusteloze man in sauna. "Ja hallo HB, allemaal leuk een aardig zo’n melding, maar stuur maar iemand anders. Wij hebben een kijkje genomen en troffen op de vloer een naakte man aan die om hulp kermde. Heel hysterisch allemaal. Kortom, wij zijn weer beschikbaar voor andere noodgevallen. Wat zegt u HB, hebben ze nou weer gebeld? Tsja, ik kan er niks mee. Maar mochten ze blijven zeuren, dan moet je maar een ander sturen. Het is daar een nichtenbende. Hij ligt daar in z'n blote reet. Dus ja, ik ga hem niet aankleden. Bij het Witte Kruis werken nog wel een paar van die pisnichten, stuur die maar." Tsja, wanneer het slachtoffer een Marokkaan of jood was geweest, had het land nu te klein geweest, gelukkig was het maar een handtasje...

Reaguursels

Inloggen

@Araneum | 25-05-08 | 23:04

Ik heb in een gaybar gewerkt, dus ik had vaak dezelfde bezoekers aan mijn bar zitten.

040deGekste | 26-05-08 | 14:03

Ik denk dat die broeder er gewoon de kracht niet meer voor had.

Barend Servet | 26-05-08 | 14:00

Hahaha, allen die op de link geklikt hebben: De overheid zal minstens 1 jaar lang al uw gangen registreren, en de AIVD zal concluderen dat gij allen heameax bent. Maar wees niet bang, heameaxsexualiteit is niet besmettelijk. Wel goed voor diegenen die latent heameax zijn en eindelijk eens uit de kast komen: Klik dan op deze link: Toch een lekker menneke, niet dan? ;-)
www.gk.nl/index.php?id=9&a=bericht...
En eigenlijk zou *iedereen* op die link moeten klikken, al is het alleen maar om diskruimte vol te krassen zodat moralistisch Den Haag zijn handen weer even vol heeft. Yeah!

Dysphemian | 26-05-08 | 13:16

Hempieman,
Als ik u was zou ik maar even rustig doen, straks heb je geen energie meer over om tijdens de EK je tv vol te brullen.

H.A. Ram | 26-05-08 | 11:12

@ Hempieman | 26-05-08 | 09:47

Je lult uit je nek.

Een weigerambulancebroeder is iets van een heel ander kaliber dan een weigerambtenaar.

Ik neem aan dat een ambulancebroeder wel vaker in rare omstandigheden op moet treden; in die zin kan en mag hij trouwens zijn werkplek niet uitzoeken; hij moet gaan daar waar mensen medische hulp nodig hebben, ook in een gaysauna, net zo goed als in een vervuilde bejaardenflat.

Van mij mag deze man zijn baan kwijtraken; 2 maanden op non-actief gaat nergens over.

Ernst Stavro Blofeld | 26-05-08 | 10:59

Hempieman | 26-05-08 | 09:47

Je hebt een punt dat het behandelen van een gescheurde aorta iets heel anders is dan het verzorgen van iemand met Alzheimer.
De kans dat het slachtoffer dit overleeft zou hebben, ook al was hij gelijk naar een ziekenhuis gebracht, vrij klein was geweest.

Een moordenaar heb ik de ambulancebroeder ook niet genoemd, wel dat hij ernstig in de fout is gegaan wbt zijn taken.

1) hij heeft een diagnose gesteld wat niet tot zijn bevoegdheden behoord
2) als gevolg daarvan nalatig is geweest wbt zijn taken, nl 1e hulp verlenen en indien nodig, stabiliseren voor transport naar een ziekenhuis voor nadere diagnostiek
3) bij een 2e oproep voor een ambulance, de meldkamer foutief inlichtte vergezeld met kwetsende opmerkingen

Interessant is de vraag of de mans opvattingen tav homo's bepalend zijn geweest voor zijn werkgever om hem van de ambulance af te halen, want hysterici vind je onder elke bevolkingsgroep.
Ik vermoed, maar dan zou ik het verslag van de Tuchtcie moeten lezen, dat hij tot 2 maanden schorsing werd veroordeeld op de punten 1 & 2, waarbij punt 1 hem het zwaarst is aangerekend.

In elk geval kunnen de nabestaanden met de veroordeling van de Tucht Commissie een civiele rechtsprocedure starten en de rechter laten toetsen of door ernstige nalatigheid er dood door schuld ten laste valt te leggen.

Sikkeneur | 26-05-08 | 10:48

Jullie moeten eens ophouden met zeiken, stelletje nichten. De wens is de vader van de gedachte zeker, murderfuckyouintheassfool, wat 'n hypocriete sukkel kan jij toch zijn.

Die broeder is geen moordenaar stelletje lutsers. Kijk het WvS daar maar op na. De behandeling van een gescheurde aorte vergelijken met de verzorging van iemand met alzheimer duidt ook al niet op ontzettende intelligentie.

Sarcastisch? JA!!! Het moet godverdomme eens afgelopen zijn met dat gekloot van iedereen. IK kan met ERG GOED VOORSTELLEN hoe dat daar in die nichtensauna is gegaan ja. En, IK kan met ERG GOED VOORSTELLEN dat onze broeder vond dat het allemaal wel meevalt en dat het een aanstellerige nichtenbende was ja. Waarom? Omdat zelfs ik als superhetero ook nichten ken, 'gewone' en aanstellerige nichterige nichten, JA???

Als die broeder die nicht heeft vermoord, dan heeft die nicht die broeder z'n carriere verziekt. En ook dat is sarcasme, blinde paardekut!
(of is het nou paardeNkut)

Kom maar op!

Hempieman | 26-05-08 | 09:47

Dit lijkt me typisch een reactie op het drammende COC.
COC denkt samen met iedereen die meelult te bepalen wat de meeste Hollanders van heaumeaux moeten vinden, en dan is dit een soort anti-reactie.
Helaas voor de man, met dank aan het COC.

Eppo | 26-05-08 | 08:49

Sorry Fleisch, maar wat betreft die Jood heb je volgens mij geen gelijk. Dat hebben de linksche media je ingefluisterd, zodat Marokkanen = Joden, maar daar moet je niet intrappen! Scherp blijven dus.

DeRuk2008 | 26-05-08 | 03:49

Is een andere discussie, ik weet het.

HY78. | 25-05-08 | 21:23

Er zijn extreem Vrijzinnige gristenen. Is altijd al zo geweest. Imvho zijn dat degenen die de Waterwandelkampioen van Galilea het best begrepen hebben. De terror Jaap van de God- sprekerTs.

bottehond | 26-05-08 | 00:35

Foei! mag niet!

goedsnik | 25-05-08 | 23:38

@ 040deGekste:

Je moest er 'voor je werk eens een keer' naartoe? Maar je weet wel 'in het algemeen' te vertellen hoe het er is en wie er wel en niet komen? Da's toch een beetje raar...

Araneum | 25-05-08 | 23:04

Ik wil het niet goed praten.. Maar ik zou best kunnen begrijpen dat deze broeder wel hulp heeft willen verlenen maar dit niet zo grondig deed als normaal omdat hij zich gewoon weg niet op ze gemak voelde..

Ralphmeister | 25-05-08 | 22:31

@ Boze Buur | 25-05-08 | 13:28

khoop dat je een grapje maakt, anders verdien je het leven niet...! :@

Basje1738 | 25-05-08 | 22:20

Broedertje HIVvrees met een extreme homofobie heeft gewoon een spontane vorm van alzheimer gehad op dat moment.
Hij was kennelijk vergeten dat hij in zijn loopbaan alszijnde broeder al regelmatig afgerukte ledenmaten (met veel bloed) heeft staan beplakken. Vergeten dat hij mensen heeft geholpen die buiten bewustzijn waren. (Kan zomaar zijn dat het ook een homosexueel was)...... Broedertje Smetvrees had gewoon handschoentjes aan moeten doen, evt. mondkappie en zijn medische hulpmiddelen moeten pakken en de naakte piemelman moeten helpen Het maakt mij verd*mme niet uit wat voor een verweer broedertje randdebiel had, hij had gewoon moeten handellen. Alsnog berechten die kloothommel.
.
Je zal maar in een museum lopen en spontaan een aandoening krijgen aan je rikketik in een hal met veel schilderijen met grote en kleine tietenmevrouwen, tref je een muzzelmanbroeder, is het ook mooi met je gedaan.
Gaat werkelijk nergens meer over..... Kamervragen a.u.b., dit soort onzin moet afgelopen zijn.

H.A. Ram | 25-05-08 | 22:10

Even wat anders, waar heeft iedereen gelezen dat het om een homo sauna of whatever ging?
Ik heb alleen gelezen dat het om de sauna in een sportschool ging. Heb ik vaak genoeg gezeten, en ik ben niet eens homo, ohOh!
Die broeder *vond* het een nichtenbende, wat net zo goed wil zeggen dat ie zich gewoon te pletter schaamde voor z'n eigen dikke pens en kleine leuter en daarom iedereen die zich wél durft uit te kleden voor anderen terwijl het licht nog aan is maar gay vind.
Analytisch vermogen is grondig plaats aan het maken voor kuddegedrag.

Malakai | 25-05-08 | 21:31

Kunnen wij, dwz. degenen die de non-existente ruggegraat van rechters en politiek zat is inzake dit soort situaties, niet ergens terecht met een en-masse bombardement van e-mail waarin meer onderzoek geëist word?
Zo iemand kun je toch niet zomaar laten lopen? Die man had net zo goed je dochter, zoon, vriendin, vriend, vrouw, etc kunnen zijn. Iemand met een net wat andere tik in de zender was dan wellicht ook gewoon weggelopen. Geld de Eed van Hippocrates niet voor ambulancebroeders?

Malakai | 25-05-08 | 21:28

@bottehond | 25-05-08 | 20:56
In uw redeneertrant zou Ephimenco dus allang eruit zijn gegooid door Trouw. Immers, fout = fout over de hele linie. (Ik weet, ik ga wat kort door de bocht).
Ik ben blij dat Ephimenco zijn columns schrijft, of dat nu bij Trouw is, in het AD of bij de grootste familie van Nederland. Maw ik probeer wat onderscheid te maken.
U heeft niets tegen het christendom? U spaart christenen niet? Prachtig!
Eerlijk gezegd heb ik wel iets tegen delen van "het christendom" (liever gezegd, de gelovigen), namelijk dat deel dat van alles maar onberedeneerd denkt te legitimeren met de discussie-doder "Maar ik ben Gristen". Ik hou daar niet zo van.
Daarnaast, iemand die zich moet voorstellen als "ik ben christen", straalt dat blijkbaar in doen en laten niet uit, enige zelfreflectie is dan ook op z'n plaats.
Blijf in vredesnaam doorgaan met het verbaal uitroken van hypocriet gedrag, doe ik ook. Maar maak onderscheid waar mogelijk, het zou zo maar kunnen zijn dat "uw strijd voor de Vrijzinnigheid" ook mijn strijd is. Waarom dan onnodig potentiele medestrijders op de grote hoop gooien?
Is een andere discussie, ik weet het.

HY78. | 25-05-08 | 21:23

Het zit Nederland niet mee... binnenkort komt de tijd om es grondig een dikke vinder naar de machthebbers op te steken en naar iedereen die van mening is dit soort zaken te bagatelliseren.
Extragratis +100 kudos voor de persoon die die broeder met NAW op internet gooit.

Malakai | 25-05-08 | 21:18

me,myself and IK | 25-05-08 | 21:02 , zit ook wat in, met de tijd meegaan, geen draad tussen te krijgen. Wat dat aangaat niets aan de hand eigenlijk.

Reverend Ray | 25-05-08 | 21:09

Ongehoord, die gast behoord vervolgd te worden, hij bemand een ambulance unit een unit die niet één twee drie vervangen kan worden, en al kan dan wel dan verlies je de aanrijtijden.
Te gek voor woorden om dit te bespreken überhaupt.

Verder wel karakter enzo, sterf maar af die tyfus nichten kunnen me rug op. Die gast zou het bijkans lekker doen in de hedendaagse politiek.

Reverend Ray | 25-05-08 | 21:08

Wat is hier nou raar aan, bij het garagebedrijf waar ik werk als verkoper, verkopen we aan homo's geen auto's, en vrouwen geven we geen hand. Dat heet met de tijd meegaan.

me,myself and IK | 25-05-08 | 21:02

HY78. | 25-05-08 | 20:26

Trouw is de foutste krant van Nederland anno 2008. Ik heb niets tegen het gristendom, ben zelf zoon van de Hoer van Babylon, maar ik spaar ze niet. Uitroken, die revanchistische herkestenaars!

bottehond | 25-05-08 | 20:56

Swedish Chef | 25-05-08 | 20:47
-
Jij bent geen kok en ik ben Bertus niet, IRL. Laten we het daar maar op houden...
-
*waste of time*

Bertus Betonsloper | 25-05-08 | 20:52

@Bertus Betonsloper | 25-05-08 | 20:45
mar hei begon horr !!

Swedish Chef | 25-05-08 | 20:47

Swedish Chef | 25-05-08 | 20:39
-
Porbeer je hier nou, via een bottehond, een stijve piemol te krijgen?
Zielig hoor...

Bertus Betonsloper | 25-05-08 | 20:45

@bottehond | 25-05-08 | 20:22
1. Hautain doe ik altijd tegen wezens lager op de evolutionaire ladder.
2. Er is hier maar 1 iemand die de pointe ( ben je misschien een franse bulldog ?)
mist met je aannames over dat ik iets of iemand zou koesteren enkel en alleen omdat ik een constatering doe die jou blijkbaar niet welgevallig is (het kwijl druipt uit je bek).
à votre panier !!

Swedish Chef | 25-05-08 | 20:39

Hij zal waarschijnlijk gevonden hebben dat zijn veiligheid in het geding was. Misschien dat er nog 5 nichten met opgezwollen klabanus rond de onwel geworden homofiel stonden en dat tie dus bang was dat deze hem anaal zouden penetreren op het moment dat tie zou bukken om de man te onderzoeken...
Maar ik vind het persoonlijk een kudt-streek om een medemens in nood niet te helpen. Zeker als je daarvoor opgeleid bent.

RoyalFlusher | 25-05-08 | 20:28

@bottehond | 25-05-08 | 20:22
/off topic
Mogelijk is dus de term "gristenfascisten" hier door u ietsje te breed toegepast?
Meesterlijke column, dat is zeker, helderde analyse!

HY78. | 25-05-08 | 20:26

Swedish Chef | 25-05-08 | 20:07

Niet zo hautain, derderangs sushibakker. Ik zeg zelden iets over marokkanen, dus daar maak je mij niet blij mee. Je mist de pointe, al vermoed ik dat je je van de domme houdt. En dat voor iemand die de @redactie de maat wenst te nemen.

@ Spookster

Inderdaad, het is verbazingwekkend dat de createur d'automobile nog getolereerd wordt bij het huisorgaan van de gristenfascisten.

bottehond | 25-05-08 | 20:22

@Swedish Chef
LoL over die marokaan en etensbak komen!

spooky | 25-05-08 | 20:13

@Botte
Goed dat je er op wijst dat dit een incident is voor degene die wat te graag een patroon wil zien wat er niet is in deze. Ik lees dat jij ook de column van de week gelezen hebt. Echt een van WoW dat zou ik ook willen kunnen zo schrijven. Helemaal compleet en verplcihte lesstof voor de school van journalistiek. Zo doe je dat een column maken. En dat voor de Trouw, goed van de krant dat die column daar een podium mag hebben!

spooky | 25-05-08 | 20:12

bottehond | 25-05-08 | 19:55
Ik zie dat mijn koude constatering een pavlov reactie bij je teweeg brengt keffertje!
Mijn welgemeende excuses...
Als ik beloof dat ik de volgende keer weer iets negatiefs over marokkaantjes zeg mag ik dan weer aan je etensbak komen?

Swedish Chef | 25-05-08 | 20:07

@ Swedish Chef

Vreemd he? Dit betreft heel duidelijk een bizar incident. In het geval van de door jou gekoesterden (waar zouden ze zijn zonder jouw solidariteit en verheven ethiek?) is er sprake van een patroon dat direct terug te voeren op hun haatleer.
Wel realistisch blijven, pinokkio!

Geheel off topic

Ephymenco legt het allemaal haarfijn uit.
www.trouw.nl/deverdieping/letter-geest...

bottehond | 25-05-08 | 19:55

@Jan met de pet op | 25-05-08 | 14:58
Krèk wa'k zeg

Valt me op dat je de enige bent die dit zegt.. laat ik het dan nog maar een keer zeggen.

Als de broeder een Turk of Marokkaan was geweest was het land te klein geweest.. wel realistisch blijven Dimitri ( oftewel Fleischbaum )

Swedish Chef | 25-05-08 | 19:51

Mongeaul | 25-05-08 | 19:31
-
Mijn opa was er eauk niet echt trots op, maar, voor een paar cent per kogel heeft íe redelijk wat 'mongeaulen' als jouw opa preventief laten ruimen. Jammer dat jouw opa daar niet bij zat...

Bertus Betonsloper | 25-05-08 | 19:47

Moeders kant zat in Friesland, niet in A'dam.

Agent327 | 25-05-08 | 19:45

@Mongeaul | 25-05-08 | 19:31
Voor een ieder met een grote bek hier, ga naar de tentoonstelling:
Wat zou jij doen?
Niet alleen geschikt voor scholieren maar ook voor vele ouders onder ons.
Makkelijk lullen hier en nu. Verplaats je eens in die tijd, kijk naar je kids en bedenk dan dat ze morgen geen eten hebben maar overmorgen toch wel? Hoe?
Alle Nederlanderlanders zaten in het verzet, ja,ja. Maar de meesten hebben hun gezin op de hun beste wijze de oorlog door geholpen. En voordat iemand erover begint, ik zou niet weten wat mijn grootouders in A'dam hebben gedaan in die tijd. Wel van moeders kant,niet van vaders kant. Misschien wil ik dat ook wel niet weten.

Agent327 | 25-05-08 | 19:41

Het peil zakt wel erg diep nu.

T@ Riest | 25-05-08 | 19:38

@Isser
Mijn Opa was er niet trots op. Maar voor zeven gulden vijftig per Jood die hij aanbracht kon hij mooi zijn gezin onderhouden waaronder mijn vader die toen nog in de luiers liep.
Over wat er met al die Joden gedaan werd werd niet naar gevraagd, laten we zeggen dat ze op vakantie gingen als er toch om werd gevraagd.

Mongeaul | 25-05-08 | 19:31

Hele slechte collega! ongelofelijke boerenlul.Helaas lopen er teveel van dat soort patsers rond op de ambu. Beetje de ER held uithangen, stoer doen en laconiek zijn, vooral laconiek. Niks maakt nog indruk en alles is al 30 keer gezien.Jammer dat die sensatiefappers zich hulpverlener mogen noemen.
Weigeren van een patiënt, what´s next ik haat oude dametjes met hartklachten? Dus zoek het zelf uit oud vel? Trouwens die cpa centralist mag ook wat komen uitleggen in mijn optiek, die accepteert toch niet een dergelijk eindrapport ?

Broeder | 25-05-08 | 19:27

Ja logisch, een homoweigerende trouwambtenaar zit momenteel in de hoek waar de klappen vallen. Een hulpverlener die iemand door schuld dood laat gaan krijgt een foei, en nooit meer doen. Of is dit de nieuwe beleidslijn onder de exclusief hetroliefhebbende gristenen junta?

spooky | 25-05-08 | 19:25

Echt schandalig! Laat die man vervolgd worden voor dood door schuld en verhaal de kosten van de begrafenis niet op de gemeente (belastingbetaler betaalt dus voor moorderaar!!) maar op die homofobe eikel.

Brandje | 25-05-08 | 19:23

Poeh, kan dus best gevaarlijk zijn als je behept bent met een afwijking als homofilie.

Mazzeltov | 25-05-08 | 19:13

-weggejorist-

Salmiakknots | 25-05-08 | 19:10

Je hoeft (helaas) niet perse een nicht te zijn om van het adequaat naar de tyfus geholpen zorgstelsel te mogen crepeeren.
In dit geval is positieve discriminatie niet op zijn plaats, en hoeven we niet opeens medelijden te krijgen met die arme darmtoeristen. Want als het op falende zorg aankomt zijn we vroeg of laat allemaal de lul.

Dobbellmann | 25-05-08 | 19:09

Jood? Wonen die nog in Nederland? Die zijn toch al een tijdje geleden verraden door al die nederlanders die *kuch* in het verzet zaten?

Isser | 25-05-08 | 19:05

En ik maar denken dat de meeste broeders ook van die nichten waren.

Mongeaul | 25-05-08 | 18:23

-weggejorist-

Bijstandskoning | 25-05-08 | 18:20

2 maanden schorsing? Deze "broeder" is enkele maanden geleden 'eervol' met flo (functioneel leeftijdsontslag) gegaan! Compleet met afscheidsfeest betaald door de baas! (lees: gemeente Den Haag) Op 55 jarige leeftijd. Dit incident speelde in 2005 maar ambtelijke molens werken langzaam! Sinds het voorval is hij in het magazijn geplaatst maar wel op de payroll gehouden als ambulanceverpleegkundige (ten koste van de zorgverzekeraars en het ABP).
Ws geniet hij nu doorbetaald door het ABP onder het genot van een wijntje van zijn 2 maanden schorsing. Check maar bij de ambulancedienst van de gemeente Den Haag. DUS: wie het laatst lacht........?

Jopiedebaron | 25-05-08 | 18:12

STER-spotjes, heel veel!!! Want een nicht is ook je broeder. En een broeder niet altijd een nicht, helaas.

Ante Cypera | 25-05-08 | 18:02

br00djeaap | 25-05-08 | 14:45
Geenstijl is niet bijzonder links of rechts, maar trekt gepolariseerd publiek. Natuurlijk. Mensen zonder een duidelijk mening zullen die zelden ergens posten. Dus links en rechts. Is niet erg, zolang het een beschaafde zeikboel blijft.

uberdude | 25-05-08 | 17:51

br00djeaap | 25-05-08 | 14:45

Breek me de bek niet open over de MSM. Trouw, NRC en de Azijnbeaude vonden het (voor zover ik gisteren na kon gaan) KLM gebeuren met die moslima niet vermeldenswaardig. terwijl de fora ontploften waar wel melding gemaakt werd. Hoe bedoel je: "out of touch".

bottehond | 25-05-08 | 17:45

is rutger al onderweg naar de hulpweigeraar ?

(C) Copywrong | 25-05-08 | 17:42

@uberdude!17:31
Nu wel gerechtigheid;)

fuckje | 25-05-08 | 17:34

Hoe kan een verpleger homofoob zijn?
Je moet de hele dag al katheters in penissen duwen, en mensen hun kont afvegen, en dagelijks zie je 100 mensen met HIV of erger... Die zouden toch wel wat gewent moeten zijn.

Crak-ho | 25-05-08 | 17:33

fuckje | 25-05-08 | 17:15
Joris slaapt denk ik. Gaat al eventjes zo...

uberdude | 25-05-08 | 17:31

Murdockyoufool@17.26 Dat heb ik niet beweerd. Ik heb gezegd dat er omstandigheden kunnen zijn die je doen besluiten voorzichting te zijn en soms keuze te maken. Respect voor de mensen die dit alles voor ons willen doen.

Contra | 25-05-08 | 17:30

Soo, dat moet wel de snelste ban voor mocro zijn ever. Doet ie goed.

Agent327 | 25-05-08 | 17:29

@Contra | 25-05-08 | 17:21
Wie zegt dat het slachtoffer HIV-besmet was? Dragen alle homo's het HIV-virus?

Murdockyoufool | 25-05-08 | 17:26

@ 110% Mocro I 25-05-08 I 17:02

Het is niet te hopen dat de gemiddelde, weldenkende burger in NL dezelfde denkbeelden heeft over uw doelgroep zoals u uw mening heeft over uw genoemde doelgroepen.
Het zal dan wel eens heel erg kunnen gaan worden in NL, want jullie doelgroepmenschen willen ook nog wel eens tegen een boom plakken met een volle (foute) B.M.W.. Moet de ambulancebroeder dan ook denken "ow laat maar, hier doen we niets aan, want ze hebben een andere kleur dan ons?"

U bent niet 110% Mocro, u bent gewoon 110% geestenziek.

H.A. Ram | 25-05-08 | 17:26

'k Zou de familie van de overledene adviseren aangifte te doen tegen deze krotenkoker.

Murdockyoufool | 25-05-08 | 17:22

Sikkeneur@17.12 Het is niet mogelijk je tegen alle besmettingsgevaren te beschermen helaas. Hij/zij zal telkens een afweging moeten maken en daarbij zullen zijn/haar persoonlijke omstandigheden een rol spelen.

Contra | 25-05-08 | 17:21

@Contra | 25-05-08 | 17:08
Onzin, dat zou betekenen dat een zorgverlener elke patiënt bij wie hij de kans op het dragen van het HIV-virus hoog acht, onbehandeld mag laten.

@T@ Riest | 25-05-08 | 17:13
Yep, men is erg mild.

Murdockyoufool | 25-05-08 | 17:18

Een aantal opmerkingen hier, kan echt niet. ook niet als zogenaamd lollig.

fuckje | 25-05-08 | 17:15

murdockyoufool 16:53
De broeder is veroordeeld volgens art.47 van het tuchtrecht. De leden van tuchtcommissie hebben vaak een lijntje naar de zorgfabrieken en dragen niet zelden een dubbele pet. De aangeklaagden zitten dan ook vaak met een brede glimlach voor de commissie die vriendelijk terug lacht.

T@ Riest | 25-05-08 | 17:13

Contra | 25-05-08 | 17:02

Werd die ziekenbroeder dan fysiek bedreigd/aangevallen, stond de boel in de fik of instorten?

Tegen eventueel besmettingsgevaar van bloed en/of sperma is ie beschermd.

Sikkeneur | 25-05-08 | 17:12

Murdockyoufool@16.53 Men noemt dit in het strafrecht bijkomende voorwaarden voor strafbaarheid. In deze tijd met b.v. HIV is dit artilkel eigenlijk niet meer van toepassing. Dit zijn achterhaalde strafbepalingen.

Contra | 25-05-08 | 17:08

-weggejorist en opgerot-

110% Mocro | 25-05-08 | 17:02

Sikkeneur@16.53 Eigen veiligheid voorop is alleen ter beoordeling van een onafhankelijk rechter.

Contra | 25-05-08 | 17:02

Die man moet niet geschorst worden maar opgepakt. Iemand die betaald krijgt om medische hulp te verlenen en vervolgens iemand laat doodgaan omdat ie homo is, staat gelijk aan dood door schuld.
Ook zou zijn werkgever op het matje moeten komen om uit te leggen waarom ze een hulpverlener in dienst hebben die hele groepen van de bevolking weigert te helpen als ze aan het doodgaan zijn.

panadol | 25-05-08 | 16:54

Contra | 25-05-08 | 16:46

Eigen veiligheid voorop geldt volgens mij binnen alle hulpdiensten, maar je kan je ernstig afvragen of zijn veiligheid een risico liep binnen de sauna.

Hij is fors de fout in gegaan, per slot is hij geen arts die een diagnose stelt; 1e hulp verlenen en stabiliseren voor transport naar een ziekenhuis is zijn taak. Niets meer of minder.

Sikkeneur | 25-05-08 | 16:53

@Contra | 25-05-08 | 16:50
Artikel 450 WvS

Art. 450 WvS stelt strafbaar degene die, getuige van het ogenblikkelijke levensgevaar waarin een ander verkeert, nalaat deze die hulp te verschaffen die hij hem, zonder gevaar voor zichzelf of anderen redelijkerwijs te kunnen duchten, verlenen of verschaffen kan, indien de dood van de hulpbehoevende volgt. Dit artikel is alleen van toepassing bij een dodelijke afloop, en zal daarom maar beperkt toepasbaar zijn in kwesties van verzaken van de hulpverleningsplicht. Ook de eisen dat betrokkene ter plekke aanwezig moet zijn en dat er ogenblikkelijk levensgevaar is, zullen slechts in relatief weinig gevallen tot een hulpverleningsplicht leiden. Op grond van art. 450 WvS is een arts niet te verplichten om zich te begeven naar een plaats waar een noodsituatie is. Is hij ooggetuige bij een levensbedreigend medisch spoedgeval, dan is hij tot het geven van hulp verplicht. Deze situatie doet zich bijvoorbeeld voor als een zwaargewonde patiënt in een ziekenhuis wordt gebracht bij de dienstdoende arts.

Murdockyoufool | 25-05-08 | 16:53

@Contra | 25-05-08 | 16:46
Nope, hij is verplicht een ieder te helpen. Jij ook, trouwens.

Murdockyoufool | 25-05-08 | 16:48

Het wachten is op de Halal ambulance! Even checken wat de patiënt gelooft. Ahaaaa jongens, de halalambulance wordt gevraagd. Nog makkelijker en probleemloos is een halal "112" nummer. Wie kan hier helpen, wat is een noodnummer dat Mohammed goed zal keuren? De tijd is rijp voor een Hirsch Ballin oplossing.

T@ Riest | 25-05-08 | 16:47

Mmmm. Ik vind dat de ambulance-broeder gelijk heeft. Hij maakt zelf wel uit wie hij hulp verleent en welk risico hij wil lopen. Simpel.

Contra | 25-05-08 | 16:46

Is er een verschil tussen een 'pisnicht' en een gewone 'nicht' of is plasseks een common aberratie onder de doelgroep?

Sikkeneur | 25-05-08 | 16:45

Sikkeneur | 25-05-08 | 16:36

Zo maar een gedachte, dus ik denk het... ja

Canninefaatje | 25-05-08 | 16:44

Sikkeneur | 25-05-08 | 16:36

Zo maar een gedachte, dus ik denk het... ja

Canninefaatje | 25-05-08 | 16:44

was deze ziekebroeder een licht getinte man toevallig?

Warme bakker | 25-05-08 | 16:43

Canninefaatje | 25-05-08 | 16:31

Dit berichtje is statistisch zeer interessant. Maar uw conclusie is wel voor de hand liggend vanwege de homo-afkeer maar wellicht wat prematuur. Ik zou het geen heel grote kans geven. Maar al is het een kleine kans, dan kunt u toch zomaar gelijk hebben. En zal uw gelijk of ongelijk weinig aan de omstandigheid van homo-afkeer binnen bepaalde groepen veranderen.

U haalt zogezegd geen goede score bij het discriminerend vermogen!

NoMinister | 25-05-08 | 16:43

Jammer genoeg was het geen Marokkaan. Nu kan Frank Boeien weer geen liedje erover maken, komt er geen gesubsidieerd monument voor het slachtoffer, geen ellenlange artikelen in alle linkse media, geen jaarlijkse krakersbijeenkomsten en kransleggingen.
Dat het geen allochtoon was die stierf door dit onrecht is een zware slag voor links Nederland.

ZSU-23-4 | 25-05-08 | 16:42

* mompelt nog wat na over onrein, handjes schudden, opleidingen en kansenjongere enzo *

Sikkeneur | 25-05-08 | 16:41

2 maanden? Hij zou de gevangenis inmoeten. Daar lopen ook nog wat 'pisnichten' rond... Heb ik even geluk dat ik hetro ben en niet in Den Haag woon!

TonyM | 25-05-08 | 16:40

@Fleauxe | 25-05-08 | 16:25
Ach U is nakende mijn waarde? Sta me toe U te helpen. Wat zeg je Bobbie, een homoseksueel? Pak aan! En dat? Is dat soms ook blik...? Aanstonds vertrekken we, Bobbie. We hebben hier niets meer te zoeken.

Murdockyoufool | 25-05-08 | 16:36

Canninefaatje | 25-05-08 | 16:31

Denk je of is het wishful thinking?

Sikkeneur | 25-05-08 | 16:36

Na het lezen van het bericht moet ik geheel zelfstandig tot de conclusie komen dat het slachtoffer welliswaar geen moslim was maar dat de dader een verhoogde kans op het Muzelmanschap heeft.

Canninefaatje | 25-05-08 | 16:31

@vandal: gheghe, en toch wil ik het weten. Omdat het kan!

Fleauxe | 25-05-08 | 16:31

Zieke gozert!

Ik d8 dat mensen die in de zorg werken een "gave" hadden en graag anderen helpen!!!

Meteen ontslaan en 10 jaar de bak in. Verrekte kutmong**l dat t is!

Rob_C-licker | 25-05-08 | 16:30

Fleauxe | 25-05-08 | 16:28 het was dan een 'no-slim'...

van dal | 25-05-08 | 16:29

@vandal: je hebt gelijk, het maakt niets uit waar hij vandaan komt. Maar toch ben ik zo vre-se-lijk benieuwd of het nou een moslims was of niet.

Fleauxe | 25-05-08 | 16:28

@ Oplichter
U roept mij?

H.A. Ram | 25-05-08 | 16:27

@Murdockyoufool: Wacht maar af tot deel 2 (In de sauna) uitkomt...

Fleauxe | 25-05-08 | 16:25

lamoor | 25-05-08 | 16:22 wat maakt zijn afkomst nou uit? het is gewoon een hufter die ze in gemeentedienst eigenlijk alleen nog de plantjes in de plantsoenen moeten laten verzorgen.

(ook al zullen er dan ook wel weer plantjes bij zijn die hij niet moet)

van dal | 25-05-08 | 16:24

@ koerbagh ® | 25-05-08 | 15:58
LoL, vandale.nl is duidelijk geinfiltreerd...

OfNieDan? | 25-05-08 | 16:23

Conan de Rabarber | 25-05-08 | 13:25
-
Je bent me voor.... Wat was de officiele nationaliteit van die broeder? weten jullie al wat ?

lamoor | 25-05-08 | 16:22

Wie de bal kaatst kam hem terug verwachten. En dit was duidelijk haram.

oplichter | 25-05-08 | 16:19

@Fleauxe | 25-05-08 | 16:13
Bobbie, amaï, hebben ontdaan, U moogt die bendeleden... Verder prima, heur Hergé.

Murdockyoufool | 25-05-08 | 16:19

*klikt op nsb-knopje bij ouwenegert*

Fleauxe | 25-05-08 | 16:19

@NoMinister | 25-05-08 | 16:13
"... enkele dagen later stierf de man."

Dorst | 25-05-08 | 16:18

@Bigi: Ach ja, eens per week komt dat moment, en laat dat moment nu ook nog eens op een Zondag vallen. Zalig! Dank voor de steunbetuiging, jij moet ook blijven. Zonder jou is een fittie geen fittie zal ik maar zeggen. Je weet tog?

Fleauxe | 25-05-08 | 16:17

Had te klein geweest? Fleischbaum leer eens Nederlands domme aap.

ouwenegert | 25-05-08 | 16:17

Ik denk dat als je alle werkgerelateerde gesprekken opneemt en wettelijk toetst dat de werkende mensheid in de gevangenis komt te verblijven en de criminelen hun bewakers worden. Dat levert effe op!

Maar hier kan het wel ernstige gevolgen hebben. Maar niet gehad volgens mij. Ging toch snel deaud. Toch?

NoMinister | 25-05-08 | 16:13

Deel 1) In het bos: Alé bobby, wat heeft u daar gevonden dan he? Mai mai, da zal toch niej waar zijn, da lijken wel mannen die zich ontdaan hebbn van hun kleding. Kijk daar ligt er een op de grond, wat roept ie toch? "help me help me help me" Da ies vast een valstrik Bobby, ge kunde die bendleden van de pisnichtengang niet voor ene millimeter vertrouwen, trek snel u revolver.

Fleauxe | 25-05-08 | 16:13

Fleauxe | 25-05-08 | 14:34
Hee Fleauxe, wij zijn het eensch ! Zuks gebeurt niet elke dag :-)
Van mij mag je overigens ook blijven, net als van fuckje.

Bigi Bana Boy | 25-05-08 | 16:11

wat een kloodzak zeg die ambulancebroeder.
je moet zo een persoon altijd helpen of je nou tegen homos bent of niet.

berg93 | 25-05-08 | 16:10

Fleauxe | 25-05-08 | 16:06

'En vrij dikwijls uit eigen beweging'. Grmpfhahaha.

Dank je voor de vertaling.

NoMinister | 25-05-08 | 16:10

'Kuifje en de bende van pisnichten'

Fleauxe | 25-05-08 | 16:10

fuckje | 25-05-08 | 14:21

Mmm. Krijg nooit subsidie. Moet het altijd aanvragen. Is dat hier beter geregeld? Heb namelijk last van jicht en RSI (nog oude WAO, zonder herkeuring) en woon in te duur huurhuis met te veel kinderen en nu is de huursubsidie ook al steeds te laat! Hopelijk is het bij GS beter geregeld dan in dit kudtland! Alvast bedankt voor je reactie!

NoMinister | 25-05-08 | 16:08

@Statler en Waldorf: Hear hear!

Fleauxe | 25-05-08 | 16:07

NoMinister 15:50: dat laatste gaat evengoed op voor vrouwen. Waarom zou een mooi meisje van 20 zich laten nemen door vieze oude mannen voor geld? O ja, voor geld. Prostitutie blijft prostitutie. En of een feit jou nu veel of weinig zegt, feit blijft dat heul veel mocro's en wel pap van lusten. En vrij dikwijls uit eigen beweging, elhamdulilah*. (*Allah zij dank)

Fleauxe | 25-05-08 | 16:06

He ain't heavy, he's my ziekenbroeder!

Murdockyoufool | 25-05-08 | 16:03

Straks helpt een ziekenbroeder je niet omdat je oud bent, of allochtoon, of gewoon dik, of vies, of je hebt niet de juiste religie, of je bent vrouw, of juist man. Allemaal redenen om wellicht iemand niet te helpen.
Een soort dé facto gewetensbezwaarde? Of toch maar benoemen als vormpje discriminatie? Feit is dat je in je hoedanigheid als zorgverlener in contact komt met alle soorten en gezindten van de gemeenschap. Wie dan weigert hulp te verlenen is niet geschikt voor die baan, sterker nog hij is strafbaar volgens Wetboek van Strafrecht

- Artikel 450 | Sr, Boek 3, Titel 5
Hij die, getuige van het ogenblikkelijk levensgevaar waarin een ander verkeert, nalaat deze die hulp te verlenen of te verschaffen die hij hem, zonder gevaar voor zichzelf of anderen redelijkerwijs te kunnen duchten, verlenen of verschaffen kan, wordt, indien de dood van de hulpbehoevende volgt, gestraft met hechtenis van ten hoogste drie maanden of geldboete van de tweede categorie. -

Ik zelf zou zelfs ervoor willen pleiten, dit artikel aan te vullen door mensen die hulp plegen te bieden als gevolg van een beroepsmatige hulpverleningsfunctie, zwaarder te straffen in bovenstaan de geval.

Indien mensen die hulpverleners aanvallen, harder moeten worden aangepakt, omdat men zorg wil dragen dat zij vrijelijk hun werk kunnen doen, gezien het belang van slachtoffers en hulpbehoevenden, dan mag ook verwacht worden dat het werk ook daadwerkelijk gedaan wordt zonder voorwaarden of uitzonderingen van de hulpverleners.

In mijn ogen is hier sprake van een hatecrime. Die man moet gewoon de bak in en (op zijn minst) ontslag krijgen.

Statler en Waldorf | 25-05-08 | 16:01

@Klikspaan | 25-05-08 | 14:56: Linkje ? Bron ?

Bubba | 25-05-08 | 15:58

@ hirudinea | 25-05-08 | 14:05
Doe eens opzoeken wat tollerantie/tollereren eigenlijk betekent wijsneus.

OfNieDan? | 25-05-08 | 15:51

meer charisma dus...

T@ Riest | 25-05-08 | 15:50

Fleauxe | 25-05-08 | 15:28

Als de Marokkaantjes al Fons Spooren van dienst zijn in een openbaar park, kan ik me er wel iets bij voorstellen. Maar dat zegt verder niet veel. Behalve dat mannen van Marokkaanse afkomst een groot percentage kent dat blijkbaar zonder problemen door willekeurig wie anaal genomen wil worden. Rare jongens.

Ennuh: hoe vertaal je dat? Spreek geen ??? namelijk.

NoMinister | 25-05-08 | 15:50

mr_atheist 15:32

Ik ben ook voor de papegaai. Ik zou zelfs heel blij worden. Alles wat vliegt,loopt of kruipt heeft meer charisme dan J-P.

T@ Riest | 25-05-08 | 15:49

AUB naam, adres en ik laad vast even het pistool door...

da wizard | 25-05-08 | 15:47

@redactie: Zoek ik nou verkeerd of is er niets, maar dan ook werkelijk niets, te vinden over de ambulancebroeder in kwestie? Wordt dat stilgehouden of zit daar een andere gedachte achter?

Fleauxe | 25-05-08 | 15:38

Is beter voor de maatschappij als deze broeder een ander beroep kiest voordat er meer doden vallen, ik bedoel je, moet er niet aan denken dat je je wagen op een roze parkeerplaats neerzet langs de snelweg omdat je niet lekker bent en zo'n gast wordt op je afgestuurd......

Jerry Lundegaard | 25-05-08 | 15:37

koerbagh ® | 25-05-08 | 15:30

Hehehehe, ik zou in een deuk liggen als zo'n figuur mijn praktijk binnen zou lopen. Ik draag wel een mondkapje, dat dan weer wel ....

de tandarts | 25-05-08 | 15:35

"Zo gaan wij niet met elkaar om in dit land!". Kunnen we geen papegaai dat zinnetje leren? Hij heeft allicht meer uitstraling dan Jan-Peter.

Voorts gaarne de doodstraf voor dit soort homofobe werkweigeraars, maar daar mag de papegaai t.z.t. over beslissen.

mr_atheist | 25-05-08 | 15:32

@koerbagh: Kwestie van nieuwe batterijen zou ik zeggen.

Fleauxe | 25-05-08 | 15:32

@NoMinister: Je loopt achter, de meeste sauna' s worden al druk bezocht door luiden van turkse en arabische komaf.

Fleauxe | 25-05-08 | 15:30

de tandarts | 25-05-08 | 15:26
*gaat begrafenispolis nakijken*

ADO-Le-Cent | 25-05-08 | 15:30

@NoMinister 15:25: El hamdulilah

Fleauxe | 25-05-08 | 15:28

Beetje longshot: maar als je moslimjongere bent en je komt voor het eerst in je leven in een homo-sauna EN je bent zelf een latentje, dan ga je toch raar reageren? Ongeacht even hoe?

NoMinister | 25-05-08 | 15:28

ADO-Le-Cent | 25-05-08 | 15:18

Een begrafenis is al snel duur. Als er veel mensen op afkomen, dan gaan de kosten nog eens omhoog. Veel mensen komen er beslist als het overlijden iets beladens heeft en / of als de overledene nog jong was. Hulde voor de gemeente Den Haag trouwens.

de tandarts | 25-05-08 | 15:26

Fleauxe | 25-05-08 | 15:23

Ja, je leeft nog en wel in NL!

NoMinister | 25-05-08 | 15:25

Fleauxe | 25-05-08 | 15:07: Ahado.

NoMinister | 25-05-08 | 15:25

Lig je daar als stervende homo, komt er zo'n profeet Mohammedkloon binnenwandelen. Ik denk dat je dan wel weet hoe laat het is.

Fleauxe | 25-05-08 | 15:23

natuurlijk te achterlijk voor woorden , de werkgever had die vent allang op staande voet ontslagen moeten krijgen . Met terugvordering van onterecht ontvangen salaris ..
De rechter had dit als een strafzaak moeten behandelen .
In deze vind ik ook dat de rechter best wat creatiever mag zijn in zijn strafkeuze .. waarom moet wij weer 250 euri's per maand op hoesten om deze lamlul achter tralies te houden ??

sparrow | 25-05-08 | 15:23

lol@koerbagh 15:09

Rammstein | 25-05-08 | 15:22

Ja mensen, dit kan hier allemaal in dit prachtige landje! Zolang je het maar niet waagt een tekeningetje te maken...

brommerpech | 25-05-08 | 15:22

NoMinister | 25-05-08 | 15:19

Je hebt wel degelijk een punt in mijn ogen.

de tandarts | 25-05-08 | 15:22

[ ] geschikt
[x] ongeschikt

Terra | 25-05-08 | 15:19

de tandarts | 25-05-08 | 15:11

Da's Plato. Mensen streven naar het goede. Gaat wel eens fout en sommigen zijn gehandicapt. Maar als je je in vrede Christen noemt, ga ik er van uit dat je daarmee denkt het goede te promoten en uit te stralen. De Christelijke kerk is geen satanskerk bij mijn weten.

Neemt niet weg dat ik het moelijk vind 'goed' te doen en het altijd wat gratuit en zelfs aanmatigend vind als iemand zich dan Christen noemt. Als dat ook nog eens vrijblijvend zou zijn qua goedheid, lijkt het zelfs op iets oppervlakkigs aan aanstellerij. En dat vermoed ik allerminst aan uw kant.

NoMinister | 25-05-08 | 15:19

Dat muisje zal best nog een staartje krijgen.
De nú verantwoordelijke wethouder is zelf fervent lid van het edele rugtuffersgilde, mij benieuwen of hij er nog wat aan doet.
Je kan bij Bert van Alphen nog beter een verslaafde dakloze zijn in Den Haag dan een homofiel die hulp nodig heeft in levensnood.
Met een handtasje in nood kan je niet scoren in de Haagse politiek.
.
“De gemeente Den Haag betaalde uiteindelijk de begrafeniskosten, ongeveer 11.000 euro.”
Was dat een goúden kist of zo?

ADO-Le-Cent | 25-05-08 | 15:18

@Anaalfabeet | 25-05-08 | 15:04

En als je dan niet te laks was om op het linkje te drukken dan had je dat geweten

Adriaantjeeeeeuh | 25-05-08 | 15:18

Fleauxe | 25-05-08 | 15:07

hehehehe

Braboland | 25-05-08 | 15:08

De balans is inderdaad zoek. Ik heb zelf eens een parkeerwachter voor 'kloodtsaeck' uitgemaakt nadat hij me net een bekeuring gaf. Ik geef toe, ik had niet moeten schelden maar op dat moment was ik even heetgebakerd. De nachtjes waren in die tijd wat gebroken want de jongste was net geboren. De politie is thuis geweest in verband met een verklaring. Ik ben benieuwd wat voor straf ik mag verwachten .....

de tandarts | 25-05-08 | 15:17

Boris Poepnagel | 25-05-08 | 15:05

Yep, maar het is wat anders als dit het zoveelste voorbeeld is van dat mensen met een bepaalde religie onze mensen zodanig niet respecteren dat ze ze gewoon dood laten gaan. Het had namelijk ook wat anders kunnen zijn namelijk dat tijdige hulp wel noodzakelijk en levensreddend had kunnen zijn.

En ik vind het Nederlands te goed om dat te vermoeden, maar wil het gewoon weten en ben alleen al door de zelfcensuur en de daaruit sprekende afkeer van het journaille voor mijn gevoelens en angsten pissig. Fuck de journalist die dit niet heeft vermeld maar wel weet!

NoMinister | 25-05-08 | 15:16

Ben jij als baby zijnde, ooit heel hard op je hoofdje gevallen?

Boze Buur | 25-05-08 | 13:34

Volgens mij ben jij als baby zijnde, ooit een keer keihard op je hoofdje gevallen met die debiele reacties van je. lutser

Bassiem | 25-05-08 | 15:15

Meneer de broeder zal ook wel traumahulp krijgen, want ja toch wel een hele impact zo'n naakte homomeneer. (ofdat het er anders uit ziet dan een heteromeneer?)
Hoop dat de broeder, als hij gaat hemelen dit netjes doet in zijn slaap, zodat hij geen medische hulp nodig heeft, want dat is hij niet waard.

H.A. Ram | 25-05-08 | 15:11

NoMinister | 25-05-08 | 15:04

We verschillen van mening. Overigens trek je zelf de conclusie dat 'Christen' voor 'goed' lijkt te staan.

de tandarts | 25-05-08 | 15:11

Die teringlijers plukken wel elk weekend zatlappen uit otoowrakken,maar iemand in de sauna laten ze leggen omdat het een homo is.

baggerboer | 25-05-08 | 15:11

@anaalfabeet> dit is toch echt het verhaal. Tenminste zo stond het ook in de courant

superjan | 25-05-08 | 15:11

*schijnheilig smoelwerk opzet*

Eigenlijk vind ik dat je geen grappen over doden mag maken. Ook niet als het een nicht is (eh... was?)

koerbagh ® | 25-05-08 | 15:09

Ik zeg met AT midden in de nacht van z'n bed plukken...
Of is een cartoon werkelijk erger dan iemand dood laten bloeden???
Welkom in Nederlandistan... :(

Braboland | 25-05-08 | 15:08

@NoMinster: Ik heb de halve wereldbevolking nog niet tussen mijn edele benen gehad dus ik weet niet of sex met alle vrouwen slecht is. Maar goed, wie neukt er nou ook met alle vrouwen tegelijkertijd?
@piquant: geeft niet, ik voel me ook zo vaak vergeten op GS.
@de tandarts: Lach maar, sadist (lees: tandarts)

Fleauxe | 25-05-08 | 15:07

Schandalig!; aankleden? Die man moet je gewoon op een brancard leggen en met een dekentje toedekken en wegrijden!

Die broeder is een watje!!!!

Boris Poepnagel | 25-05-08 | 15:05

Raar verhaal weer van GS. Ik vraag me af wat er echt is gebeurd.

Anaalfabeet | 25-05-08 | 15:04

de tandarts | 25-05-08 | 14:55

Jij, en alle Christenen, beginnen altijd bij jullie eigen verzonnen begin: de Bijbel. Geen wonder dat die heilig is, want anders valt de bodem weg. Maar die Bijbel is door mensen, mensen dus, geschreven en is dus geen direct aan God verbonden kennisbron. Of alle kennis is dat. Jij gelooft dat dus.

Ik snap niet dat je een etiket op jezelf plakt zonder inhoud. Ik begrijp dat jij gelooft dat dat wel inhoud heeft, maar ik denk dat je hooguit kan beweren dat je geinspireerd wordt door de Bijbel en door hen die zich in een Bijbel op een bepaalde wijze hebben verdiept. 'Christen' is teveel en/of te weinig als beschrijving. Beetje simpel en lijkt voor 'goed' te staan. En dat is fout vind ik. Zal wel aan mij liggen.

NoMinister | 25-05-08 | 15:04

deze klootzak gaat toch echt te ver.

baggerboer | 25-05-08 | 15:03

Die vent is zo strafbaar als het maar zijn kan.

Don Knieschot | 25-05-08 | 15:02

Kan er iemand een ambulance sturen??
.
Egyptische boer onthoofdt dochter in eerwraak
CAIRO - Een Egyptische boer heeft zijn dochter gewurgd en vervolgens onthoofd omdat hij haar ervan verdacht dat zij een relatie had met een man in hun dorp in het zuiden van Egypte. Dat heeft het Egyptische staatspersbuerau Mena zaterdag bericht. De 46-jarige man meldde zich zelf bij de politie na de moord. De leeftijd van het slachtoffer is niet bekendgemaakt

Klikspaan | 25-05-08 | 15:02

Wat ik zou willen weten is waarom iemand weigert homo's te verzorgen. Zou hij orthodox-christelijk of moslim zijn?

Arrabinekoeterine | 25-05-08 | 15:02

Ik mis naam en toenaam..

..zapper [RIP] | 25-05-08 | 15:02

@overVecht: Ik ben het met je eens dat in het geval van de ziekenbroeder sprake is van meer verantwoordelijkheid dan bij de agenten in Pernis. Daar moet ik wel bij aantekenen dat die agenten ook gewoon hadden kunnen denken " fuck de baas, een leven is meer waard dan een rang", maar dat doet even niet ter zake. Ik mag toch aannemen dat de ambulancebroeders werkzaam zijn op basis van een contract, en dat er in dat contract bepaalde eisen aan de werknemer worden gesteld. Bijvoorbeeld dat hij doet waarvoor hij is aangenomen, iets waar hij, naar later is gebleken, nogal wat moeite mee bleek te hebben. Vraag is en blijft waarom wordt deze man niet ontslagen? Heeft de werkgever 'verzachtende' omstandigheden gezien voor zijn optreden (gelet op de 2 maanden sanctie) en zo ja wat moge die dan wel niet geweest zijn?

Fleauxe | 25-05-08 | 15:01

bwahaha | 25-05-08 | 14:57

Blank, blond haar, blauwe ogen, al gedurende generaties ervoor woonzaam in omgeving Den Haag?

de tandarts | 25-05-08 | 15:01

Hier zie je dat de invloed van onze cda gristenunie coalitie duidelijk naar voren komt. Komen zometeen kamervragen van CU waarom deze man twee maanden schorsing krijgt.

nee_dank_je | 25-05-08 | 15:00

"Tsja, wanneer het slachtoffer een Marokkaan of jood was geweest, had het land nu te klein geweest"

En als de broeder een Marokkaan of een Turk was geweest, dan was ik nu nog aan 't scrollen...

Jan met de pet op | 25-05-08 | 14:58

Sorry Fleauxe!!! Ik ga maar eens aan de cola zero.

piquant | 25-05-08 | 14:58

Schandááálige vertoning van discriminatie!!!!!

En daarvoor slechts 2 maanden 'schorsing' is werkelijk compleet van de pot gerukt!

Boris Poepnagel | 25-05-08 | 14:58

Waarom krijgen we nu niet de afkomst en de geloofsovertuiging van de broeder te zien !? Komt het nu niet uit?

bwahaha | 25-05-08 | 14:57

@Beëlzebul | 25-05-08 | 14:50
Het was een rasechte blanke Hollander.

geintegreerde allo | 25-05-08 | 14:57

"Sex met vrouwen is uberhaubt slechte sex"
Fleauxe | 25-05-08 | 14:50

Fleauxiepeauxie van me, wat zeg je me nu? Ik dacht altijd dat slechte sex voornamelijk kwestie was van geen zin en/of geen talent. Maar structureel slechte sex hebben met een selectie uit een paar miljard mensen is misschien iets om bij jezelf over na te denken.

Edoch, tante Fleauxe, mag ik vermoeden dat u zeer intelligent bent? En eigenlijk geen sex wilt met bedoelde groep? E u daar dan voortaan aan houdt uit respect voor de beperkte tijd van leven die we hebben?

Haal die buttplug dan maar uit je mond, daar is ie ook niet voor!

NoMinister | 25-05-08 | 14:57

Vervang jood maar voor neger.

sugbo | 25-05-08 | 14:57

Fleauxe | 25-05-08 | 14:50

Sterkte bij mijn collega of als je in Alphen woont, mogelijk bij mij ....... hehehehe

de tandarts | 25-05-08 | 14:56

Het was dus een Moslim.
.
Op marokko.nl werd namelijk al een klein feestje gevierd.

Klikspaan | 25-05-08 | 14:56

@Fleauxe
Kijk, 12 mei gepubliceerd, zal dus wel het meest recent zijn!
Excuus overigens aan het voor de tweede keer linken naar De Pers!!

www.depers.nl/binnenland/175110/Agente...

overVecht | 25-05-08 | 14:56

NoMinister | 25-05-08 | 14:51

Ieder die gelooft dat Jezus zoon van God is, dat hij aan het kruis stierf voor je zonden en opstond uit de dood, wordt in de bijbel Christen genoemd. Er is volgens mij geen één-op-één mapping tussen Christen-zijn en het betalen van contributie in de kerk.

de tandarts | 25-05-08 | 14:55

@Fleauxe | 25-05-08 | 14:53

goedemiddag Fleauxe, je ignoreert me. zie @14.46

piquant | 25-05-08 | 14:55

wie zegt trouwens dat de ziekenbroeder een allochtoon was!?
(heb ik iets gemist?)

genoeg homofobe autochtonen.

polonpo | 25-05-08 | 14:54

@Fleauxe | 25-05-08 | 14:48
Apart soort lollie!

@Fleauxe | 25-05-08 | 14:43
Ik weet het eigenlijk niet. Het was tenslotte niet hun fout maar één van hogere hand. Hieronder linkje naar een stukje erover gevonden via google. Ik ben er inderdaad ook wel benieuwd naar.

www.depers.nl/binnenland/79808/Martelm...

*nog even verder zoekt*

overVecht | 25-05-08 | 14:54

Vroegah, toen kon je nog wel eens ontslagen worden als je je werk niet goed ten uitvoer bracht. Maar goed, nieuwe tijden nieuwe regels.
@Korreltje Zout 14:50: Ik zou zeggen geef die vrouw gewoon een kleenex, maar zo werkt dat dus niet?

Fleauxe | 25-05-08 | 14:53

de tandarts | 25-05-08 | 14:48

Kan. Maar ik vind het eigenlijk altijd wel bizar dat mensen zichzelf Christen noemen. Denk je niet dat God himself dat bepaalt?! Of betaal je netjes je contributie en vind je dat je daar dus recht op hebt?

NoMinister | 25-05-08 | 14:51

@piquant: 14:46: Ik drink Coca Cola Zero!
@NoMinister: Sex met vrouwen is uberhaubt slechte sex.
@de tandarts: Dank je, ik ga je binnenkort nog nodig hebben als ik je nick zo zie.

Fleauxe | 25-05-08 | 14:50

Dus als je moslim turk of marrokaan bent mag je mensen opzettelijk laten doodbloeden,geef die kerel eens heel snel een enkele reis zandbak en laat hem never nooit meer in de buurt van een ambulance of ziekenhuis komen.

Beëlzebul | 25-05-08 | 14:50

@ Fleauxe | 25-05-08 | 14:43
Een vrouw die huilt bij het klaarkomen is inderdaad een van de mooiere ervaringen. Je eerste reactie is om haar te troosten, maar zij verwacht dat je juist doorgaat met rammen. Mooi zo'n paradox op de climax.

Korreltje Zout | 25-05-08 | 14:50

Fleauxe | 25-05-08 | 14:48

Aha.

NoMinister | 25-05-08 | 14:49

*zucht*

Hobbykip | 25-05-08 | 14:48

@NoMinister: Momenteel reaguur ik met een buttplug in mijn mond.

Fleauxe | 25-05-08 | 14:48

@Fleauxe

Ben je een boeler? Mag ik je veel sterkte toewensen en dat doe ik écht gemeend. Eerlijk gezegd ben ik blij dat ik op vrouwen val. Maar goed, ik ben weer Christen en dat vinden veel mensen in dit land ook niet goed.

de tandarts | 25-05-08 | 14:48

Fleauxe | 25-05-08 | 14:43

Aha? Als je als vrouw nooit heb gehuild tijdens het klaarkomen, dan heb je nooit goeie sex gehad.

Aha!

Sommigen slaan hun vrouw daarom ook. Denken ze dat ze gelukkig is. En sommigen hebben daar geen begrip voor. Maar die hebben dus gewoon niks meegemaakt! Fleauxe!

NoMinister | 25-05-08 | 14:46

@Fleauxe | 25-05-08 | 14:43
Leef jij op (goede) peppillen of heb je gewoon een hele goede conditie waardoor je weinig slaap nodig hebt?

piquant | 25-05-08 | 14:46

-weggejorist-

br00djeaap | 25-05-08 | 14:45

Fleauxe | 25-05-08 | 14:39

Zou ik ook niet doen. Vertrouwen ze niet meer.

Laatst werd een bekende journalist in Central Park aangetroffen met trekkabel om zijn nek en edele delen. Da's claimgevoelig dus. Die helpen trekken.

NoMinister | 25-05-08 | 14:44

@de tandarts | 25-05-08 | 14:41
beetje vergezocht is overigens ook...

overVecht | 25-05-08 | 14:44

@NoMinister: Aha.
@overVecht: Zijn die agenten eigenlijk gestraft? Weet jij dat?

Fleauxe | 25-05-08 | 14:43

@ Hempieman | 25-05-08 | 14:08
Foute redenering. Ja, veel mensen overlijden maar als het je beroep is en de samenleving jou inhuurt om direct, meteen, terstond bijstand te bieden dan kun je niet met het argument komen 'ach hij had sowieso een grote kans om te sterven'. Wist je dat 90% van de reanimaties niet succesvol is? Dus maar niet reanimeren als de persoon uit zijn bek stinkt?

Korreltje Zout | 25-05-08 | 14:42

Had de pliesie of brandweer dit gedaan was de wereld te klein.... kan me voorbeeldje herinneren van agenten voor een deur terwijl iemand gemarteld werd en dat ze niet naar binnen mochten......

overVecht | 25-05-08 | 14:41

@de Tandarts

Lees toch eens je posts door op spel en stijlfouten, sukkelmans!

de tandarts | 25-05-08 | 14:41

Als ik met pech onderweg langs de weg kom te staan zeg ik meestal ook niet tegen de ANWB dat ik homo ben, ik bedoel maar, ik wil nog wel graag hetzelfde jaar geholpen worden.

Fleauxe | 25-05-08 | 14:39

Fleauxe | 25-05-08 | 14:34

Inderdaad, die valt op jong en gewillig, niet op oud en slim. En nee, dat valt erg mee. Dat wat jij zegt niet te doen stond laatst, linkje via GS, op de Flair-site. Schijnt veel voor te komen. Bij vrouwen dan. Mannen huilen alleen als ze pijn hebben. Schijnt juist te gebeuren als je erg geniet en je volledig ontspant. Voel me nu beetje homo, maar empathisch vermogen moest even geboost voor dit topic.

NoMinister | 25-05-08 | 14:39

2 maanden schorsing, pff.
loon doorbetaald zeker.

strafrechterlijke vervolging en voor het leven verbieden in deze sector te werken aub.

klootzak.

polonpo | 25-05-08 | 14:38

Demonische Eend | 25-05-08 | 14:25
Je snapt het niet, die homofobe broeder wist niet wat er aan de hand was en hij heeft nieteens geprobeerd hierachter te komen. De schuld ligt dus volledig bij die broeder die bang is voor homo's want voor hetzelfde geld telde wel elke seconde.

Moeder Gans | 25-05-08 | 14:37

@Vreezeau 14:23 : Ik snap de de afstandsbediening van me veels de dure tv niet eens, dus leg jij me het eens even uit, volbloed autochtoonje van me. Wat snap ik niet?

Fleauxe | 25-05-08 | 14:36

Korreltje Zout | 25-05-08 | 14:28

Toch is dit gek want dezelfde LinkSSMenSSch heeft de HomoMensch in het verleden geholpen om zijn rechten te krijgen. De LinkSSMenSSch weet het niet meer en knuffelt nu de iSSlam die niet bepaald homovriendelijk zijn. Uiteindelijk zal bij overwinning van de iSSlam de LinkSSMenSSch ook ten onder gaan. Sie werden nur benutzt aber das werden sie nicht gewuSSt haben.

TSSchüSS

de tandarts | 25-05-08 | 14:36

Ik vind alle antihomo gevoelens wel aardig hoor, ieder zijn hobby, maar zo'n vent effe op de brancard en afvoeren naar ZH is toch niet teveel gevraagd. Je bent er toch. Werkschuw tuig dat ambulancepersoneel!

Of kun [er rit declareren? Of je iemand oppikt of niet? Dan wordt het interessant om de volgende rit te doen.

Geen idee. Begrijp het niet.

NoMinister | 25-05-08 | 14:35

Dat die vent nog werkt bij de ambulance is mij een raadsel. Wie zegt dat ie niet opnieuw in de fout gaat, ondanks zijn nieuwe functie? Laat ie putjesschepper worden, lekker in strontgaten wroeten.

Korreltje Zout | 25-05-08 | 14:34

NoMinister 14:19: Dus ik lieg? Dus ik heb geen amoureus briefcontact met PrittStift?
Bigi 14:21: Los van wat of hoe de dader is, het récht op noodhulpverlening moet als een paal boven water staan. Dat zie ik nu echts als een stukje beschaving.
@NoMinister 14:21: Als ik kom huil ik niet, ik weet niet hoe dat met jou zit, maar 't klinkt als een beroerd sexleven.

Fleauxe | 25-05-08 | 14:34

Als je dit gaat veroordelen krijg je al die zandhappers achter je aan, en dat willen we niet.

Moeder Gans | 25-05-08 | 14:32

De enige echt pisnicht van het Witte Kruis:

www.gay.nl/tarzanm

nick33n | 25-05-08 | 14:32

Niet echt een Floris Nigt-in-gay-le

ADO-Le-Cent | 25-05-08 | 14:31

@pinkindian: waarop baseer jij dat dit dood door schuld is? die knakker is een aantal dagen later na een onsuccesvolle operatie overleden aan een gescheurde aorta. de kans lijkt me niet gering dat hij sowieso overleden zou zijn.

Demonische Eend | 25-05-08 | 14:30

2 maanden,
jezus, alle noobs die iemand vermoorden krijgen levenslang!
kutbroeder, zelf de grootste homo!
respect voor gemeente DH voor dokken begrafenis:)!

DeRick | 25-05-08 | 14:29

De linkse pers gaat hier nauwelijks iets mee doen, past niet in hun straatje. Klein berichtje op p. 6. Homofobie is zo retro. In 2008 kun je daar als linkse krant niet meer mee aankomen.

Korreltje Zout | 25-05-08 | 14:28

Nou nou, wat een homotolerantie in dit land zeg.
Deze man verdient minstens een gevangenisstraf. Maar Geenstijl kan dit toch wel omzetten in een moslimbash vind ik ook weer knap.

Turrukje | 25-05-08 | 13:35

Fixeer je niet zo op GS. GS is de thermometer in de aersch van de samenleving. Tsjek de comments maar op andere sites. Zelfde verhaal en reacties. Niet zo vreemd: zelfs menig intellectueel en LinksMensch is het zat met de islam en bepaald niet zonder reden.
Ik begrijp dat jij dit gefundenes Fressen niet laat liggen, maar het is doorzichtig. Zoals steeds weiger je verantwoordelijkheid te nemen voor het lidmaatschap van je haatsekte, dit keer door te bagatelliseren. Daar kom je niet meer mee weg. We dind't start the fire, dude.

bottehond | 25-05-08 | 14:28

dood door schuld is strafbaar, justitie doe er eens wat aan

pinkindian | 25-05-08 | 14:27

Vreezeau | 25-05-08 | 14:23

Staar maar naar die ene allochtoon die niet door wat dan ook zo'n typische allochtoon is. Wordt blij!

Maar zolang T. de uitzondering is, en groei van zijn soort niet erg opschiet, is T. ok maar de problematiek groot.

NoMinister | 25-05-08 | 14:26

OversteKarremans | 25-05-08 | 14:12

Wat een vreselijk verhaal! Iedereen die zorg nodig heeft, moet deze zorg krijgen. Het ziekenwagenpersoneel heeft verkeerd gehandeld. Ik help ook mensen die hun gebit verwaarlozen. Extreme gevallen worden naar de mondhygienist gestuurd na behandeling door mij.

Het hierboven beschreven verhaal van de homofiele man die overleden is, staat inderdaad niet op zichzelf. Deze man had geholpen moeten worden. Daar is geen discussie over mogelijk. Hoewel ik een teringhekel aan de islam en koran (niet aan moslims) heb, vraag ik me af of het fair is om dit tragische bericht automatisch te koppelen aan de islam of moslims.

de tandarts | 25-05-08 | 14:26

*als medisch specialist die ambulancebroeder ooit nog eens met een gebarsten aneurysma zal laten liggen*

Vreezeau | 25-05-08 | 14:26

wat deze weigerbroeder heeft gedaan is natuurlijk verkeerd, maar ik maak nergens uit op dat het slachtoffer anders nog geleefd had.

Demonische Eend | 25-05-08 | 14:25

tapklaas | 25-05-08 | 14:22

Weer eens wat anders dan Jiskefet.

NoMinister | 25-05-08 | 14:24

Iewl, ik had gewoon niet door dat ik op de GayKrant site zat.
Snel weggeklikt voordat iemand me betrapt.

kudeau | 25-05-08 | 14:24

@Fleauxe:
Jij begrijpt er werkelijk niks van. Als 100% NL autochtoon ben ik geheel vóór Turrukje. Een allochtoon met GS-allures, helemaal tóp!
* Turrukje een biertje geeft*

Vreezeau | 25-05-08 | 14:23

@NoMinister | 25-05-08 | 14:19
*zet aflevering van yes minister er op*

tapklaas | 25-05-08 | 14:22

Fleauxe | 25-05-08 | 14:08

Da's meer een Flairtopic: huillie tijdens het samenkomen.

NoMinister | 25-05-08 | 14:21

Fleauxe | 25-05-08 | 13:58
Hmm, ik begin nu ook te twijfelen of ik het wel goed heb. Toch doet het op zich niks aan de stelling af. Voor homofoben en gristenfundi's geldt hetzelfde.

Bigi Bana Boy | 25-05-08 | 14:21

@NoMinister@14:19
Premium members krijgen elke dag een mail met de onkostenvergoeding, je weet tog?

fuckje | 25-05-08 | 14:21

hirudinea | 25-05-08 | 14:05

Jeaudenhaat ook. Maar je slaat de plank danig mis. In de islam is homohaat en jodenhaat geinstitutionaliseerd. Deel van de voorschriften, zelfs, met officiele straffen etc etc. Gevaarlijke redenering die jij neerpent.

bottehond | 25-05-08 | 14:21

Fleauxe | 25-05-08 | 14:03

Jezus, wat kan jij liegen zeg. De GS-redactie gaat jou zeker mailen. NOT! Of heb je ze eerst geyle pica's gemailed?

NoMinister | 25-05-08 | 14:19

Einde van de Domheid | 25-05-08 | 13:56

Ga eens effe eerder naar bed zeg. Net wakker zeker?! Dit is N: anno 2008. Wake-up-call!

NoMinister | 25-05-08 | 14:16

@OversteKarremans | 25-05-08 | 14:12
Hempieman zou zeggen het demente popje was toch wel doodgegaan want zo'n ziekenbroeder kan toch niets met een dementerend hoofd.

blawablawa | 25-05-08 | 14:15

De gemeente den Haag eeft er zand overheen gedaan en de Keejkrant graaft de boel weer op... ja, dan eeft de geschiedenis heel veel te vertellen!

Hyppo Kriet | 25-05-08 | 14:14

@ Homer J. Simpson | 25-05-08 | 14:09

Volgens mij kun je pijlen beter richten op Hempieman. Als iemand begint met te schrijven dat ie superhetero is....

azijnseikerT | 25-05-08 | 14:13

@Hempieman | 25-05-08 | 14:08
O ja, je zelf 'superhetero' noemen duidt behoorlijk op een behoefte aan een dampende parkeerpaal in je bruine ui.

Murdockyoufool | 25-05-08 | 14:13

Tja. Was het in de jaren 90 dan zover dat homoseksualiteit min of meer geaccepteerd was, dat potenrammen tot het verleden behoorde en dat discriminatie uit den boze was, we zijn nu in het tijdperk van de CHRISTENUNIE beland. Weliswaar mag je ze niet openlijk vervolgen voor hun geaardheid, maar je kunt ze wel laten kreperen. Ook kun je het consequent nalaten om potenrammers aan te pakken. Op die manier discrimineer je niet als overheid en maak je toch de nichten het nichtzijn onmogelijk. Hadden we het nieuwe rijden, de nieuwe politiek en het nieuwe leren; zie hier het nieuwe gaybashen van de overheid.

granaatwerper | 25-05-08 | 14:12

@Hempieman | 25-05-08 | 14:08
Hij kan er niets aandoen dat hij zich bedreigd voelde door al die nichten????

Waar heb je je hersens verstopt jongen? Ze stonden toch niet met stenen te gooien, of met messen te zwaaien? Wat was hier in vredesnaam bedreigend aan? Deze mongool voelde zich niet bedreigd, maar had er geen zin in om zo'n minderwaardige te helpen. Dit is back tot the 40's gedrag.

tapklaas | 25-05-08 | 14:12

Jaren terug was mijn dementerende bejaarde onderbuurvrouw gevallen, heup gebroken en in deze pijnlijke situatie heeft ze zichzelf helaas bevuild (letterlijk onder gepist en gescheten). Politie en Ambulance zijn gearriveerd. Ambulancebroeders hebben geweigerd haar mee te nemen. Eerst de wijkverpleging laten komen (was trouwens 01h00 's nachts) en die mevrouw laten wassen (vergelijkbaar met de verwijzing naar het Witte Kruis in het artikel). Daarna mocht ze pas mee. Dit ondanks haar zeer pijnlijke verwonding. Ze is daarna nooit meer teruggekomen maar opgenomen in een verpleeghuis.
.
Ongeacht of het normaal is (ik vind dat de ambulancedienst mevrouw had moeten schoonmaken), blijkbaar is het weigergedrag van de ambulancedienst niet alleen tegen nichten, maar tegen iedereen die gewond raakt in smerige omstandigheden. Best eng, want ongelukken gebeuren vaak genoeg onder vieze omstandigheden. En als slachtoffer lukt het je niet altijd om de ambulance schoon te houden.

OversteKarremans | 25-05-08 | 14:12

@Hempieman | 25-05-08 | 14:08
Leuke post... als ze ironisch is bedoeld. Ik vrees echter dat jij tot de nietszeggende Oranjetokkies die arrogant genoeg zijn om te denken dat elke homosensueel naar reet staat, behoort.

Murdockyoufool | 25-05-08 | 14:10

@Hempieman: Dat vind ik stiekum ook hoor...

Fleauxe | 25-05-08 | 14:10

Kan de man niet vervolgd worden voor dood door schuld? Daar krijg je hier in Nederland geloof ik nog een paar dagen gevangenis voor.

tapklaas | 25-05-08 | 14:09

@Boze Buur : Je weet dat de meest fanatieke homo-haters dit meestal zijn omdat ze zelf homosexuele gevoelens hebben welke ze niet durven erkennen en zich er daarom maar tegen afzetten?

Het zou kunnen dat jij geen homo bent maar in dat geval valt het oordeel slechter uit, homohaters zijn namelijk meestal erg dom en kortzichtig...

Homer J. Simpson | 25-05-08 | 14:09

Als superhetero kan ik me er wel iets bij voorstellen, al die gillende nichten met die zwengelende piemels om je heen, opzouten zouk zeggen! Enne, hoezo moordenaar? Daar is wel iets meer voor nodig, trolletje... Het handtasje was toch wel doodgegaan want zo'n ziekenbroeder kan toch niets met een gescheurde aorta...

Typisch, aanstellerige nichtenbende.

Ben wel benieuwd naar de etnische achtergrond van deze ziekenbroeder. Absoluut fout om zomaar weg te gaan, maar, hij kan er ook niets aan doen dat hij zich zo enorm bedreigd voelde door al die nichten.

Hempieman | 25-05-08 | 14:08

nog zoon tapijtkever op 14:05

blawablawa | 25-05-08 | 14:08

Gaysex is slechts voor hart en bloedvaten.

kapotte_stofzuiger | 25-05-08 | 14:08

@fuckje: Thnx! *pinkt traantje weg*

Fleauxe | 25-05-08 | 14:08

De mislukte ziekenbroeder kan natuurlijk een moslim zijn geweest, maar ik gok op een doorsnee-droplul. Zo'n nietszeggende Oranjetokkie die arrogant genoeg is om te denken dat elke homosensueel naar z'n reet staart.

Murdockyoufool | 25-05-08 | 14:07

@Turrukje: Samen komen is voor mij het belangrijkste wat er is.

Fleauxe | 25-05-08 | 14:06

Prachtig land dit! Tot voor kort waren we het voorbeeld voor de rest van de wereld op het gebied van wederzijds respect en dergelijke, en nu doen zelfs de ziekenbroeders al niet meer mee.
Ik zou zo zeggen: ontslag voor die broeder, en gevangenisstraf voor dat tuchtcollege. Stelletje randdebielen!

tapklaas | 25-05-08 | 14:06

Haal de soap-on-a-rope maar uit de kast!

Drommelsch | 25-05-08 | 14:06

Durf te wedden dat dit een blanke autochtone ziekenbroeder is. En GS-ers de moslims maar blijven beschuldigen van homohaat. Homohaat zit in alle geledingen van de maatschappij. Autochtonen doen (hebben jaren gedaan) alsof ze tollerant zijn (waren) maar het is meer van "ik bemoei me liever nergens mee". Nederland heeft apathie jarenlang verward met tollerantie.

hirudinea | 25-05-08 | 14:05

@Fleauxe@14:03
Zolang er reaguurders blij zijn met jou; gewoon blijven hoor!;)

fuckje | 25-05-08 | 14:05

@Fleauxe | 25-05-08 | 14:03
Wat dat betreft lijk je wel wat op de tapijtkevers in mijn kamer.

blawablawa | 25-05-08 | 14:04

@Fleauxe | 25-05-08 | 14:01
"Volgens mij ben jij geen echte Turk, want je bent het daarmee eens."
Die vooroordelen bedoel ik dus. Ik ben behoorlijk echt. Maar wij komen er nog wel! Want ik ben het inderdaad met je eens.

Turrukje | 25-05-08 | 14:04

Direct ontslaan en vervolgen wegens dood door schuld. Klootzak.

Murdockyoufool | 25-05-08 | 14:03

Jezus, waar gaat dit over. Deze meneer is duidelijk niet geschikt voor zijn vak en dient eruit te worden gezet voordat er nog meer ongelukken gebeuren.

Mocht betrokkenne meelezen: Je bent een moordenaar, ik hoop dat je dat snapt.

Mocht de tuchtraad meelezen: Jullie zijn een stel natte winden en een aanfluiting voor de medische stand. Ga jezelf opheffen of zo.

Homer J. Simpson | 25-05-08 | 14:03

@blawablawa: Zelfs de redactie mailt me regelmatig zo van "jongen moet je niet eens een ander weplog zoeken?" en "Rot op!!!" Maar dat doe ik niet, ik ga niet weg. Ik ga NIET weg.

Fleauxe | 25-05-08 | 14:03

@ Conan de Rabarber @ 13:25

Rasechte Hollander? Zo eentje van minstens 1.90 meter, blauwe ogen, blond haar , gestaalde spieren en een legertatouage op zijn arm? Is dat wat je bedoeld? Zo ja: Mmmmmm....

bello | 25-05-08 | 14:03

@Turrukje: Ik hoop dat je tot in lengte van jaren in goede gezondheid mag reaguren. En inderdaad, laten we het daar bij houden, slechts dialoog. Volgens mij ben jij geen echte Turk, want je bent het daar mee eens.

Fleauxe | 25-05-08 | 14:01

@Fleauxe | 25-05-08 | 13:58
Ga eens terug naar fok. Je moet je profiel nog afmaken.

blawablawa | 25-05-08 | 14:00

om zoiets zou nou gedemonstreerd moeten worden, niet vanwege 1040 uren of andere nutteloze onzin, vanwege dingen waarbij levens op het spel staan...

DirtyDude | 25-05-08 | 14:00

@Fleauxe | 25-05-08 | 13:57
Ik kan ook best tegen kritiek hoor, maar ik mag er ook weerwoord tegen geven. Zolang het daarbij blijft lijkt het me geen probleem.

Turrukje | 25-05-08 | 13:58

@Bigi: Volgens mij is het he-le-maal niet zeker of het een moslim was of ome Cor met een borreltje te veel op. Maar als jij meer weet, hoor ik het graag.

Fleauxe | 25-05-08 | 13:58

Eikenhout | 25-05-08 | 13:50
Je werkt bij de ambulance, iemand ligt op de grond om hulp te kermen. Je hebt helemaal gelijk joh, kwestie van inschattingsfout. Net als die twee agenten in Pernis. Die hadden ook niet kunnen weten dat er iemand doodgemarteld werd, toch?

El Santo | 25-05-08 | 13:58

@Turrukje: Ik heb je geen homofoob genoemd en spreek gerust over mijn grote gemene vooroordelen. Ik kan tegen kritiek in tegenstelling tot, nou ja, tot ándere mensen.

Fleauxe | 25-05-08 | 13:57

Per onmiddelijk ontslaan. Jezus, hoe moeilijk kan het wezen ? Waarom al die heisa ? De fout ligt wederom bij de autochtone werkgever die dit gedrag tolereert. Laten we eerst eens duidelijk paal en perk stellen aan die moslimfanaten en pas daarna eens kijken naar de opvattingen van bepaalde groepen in de maatschappij. Mij lijkt dat je eerst de deur op slot doet en dan pas gaat klagen over inbrekers. Je deur open laten staan en dan woedend reageren als er iemand binnensluipt lijkt mij de verkeerde volgorde.

Bigi Bana Boy | 25-05-08 | 13:57

Misschien moet we eens een wedstijd uitschrijven. 'Hoe verbind ik de Islam met krantekoppen als: 'vrachtwagen verliest lading.' 'aardbeving in Limburg', Chinese import voldoet niet aan Nederlandse normen maar wordt niet gecontroleerd'. Radeloosheid, redeloosheid, tunnelvisie, incomplete agenda, voertuig voor racicaal rechts, het punt van ik ben niet radicaal rechts maar dit mag gezegd worden is al lang, al heel lang gepasseerd. Haat, onversneden haat in domme topics als een man die een andere stoel krijgt in een vliegtuig, rappers die moeten 'ophoeren en optiefen' Jongens, hoe gaat het met de begroting. U gebruikt de Wilders relfiolsofie (Een rel is er maar een, een doorlopende rel is doorlopend free publicity!) voor het oppoetsen van de jaarcijfers?

Einde van de Domheid | 25-05-08 | 13:56

Ga dan niet werken als ambulancebroeder. Opsluiten + therapie.

Behemoth | 25-05-08 | 13:56

Wat is dit nou voor onzin. Discrimineren en zielig doen om geloof of geaardheid mag toch gewoon hier?

Er zjin ambtenaren die geen homo's trouwen en daar mee weg komen. Er zijn scholen die geen homo als leraar willen en daar mee weg komen. Marokkanen die te blote vrouwen op Bloemendaal wijzen op hun onkuise gedrag komen daar mee weg, stratenmakers mogen niet in hun blote reet straten maken omdat dat veel te geil is en Fatima krijgt haar zin als ze naast een echte man in een vliegtuig zit.

Xenofobie is toch alom geaccepteerd in onze maatschappij.
Dat is in elk geval wel de indruk die je de laatste tijd krijgt...

Maar voor ziekenbroeders geldt inderdaad de eed van Hypocrytes, dus volgende keer gewoon helpen met je kadaver. Leg er maar een vijgenblaadje overheen of zo.

Ik weet het beter | 25-05-08 | 13:55

@Fleauxe | 25-05-08 | 13:53
Je moet toch wel een hele vreemde manier van lezen hebben, als je ook maar enige homofobie in mijn reacties hebt ontdekt. En over jouw vooroordelen zwijg ik maar.

Turrukje | 25-05-08 | 13:55

Was het geen allochtone kringspiermusketier? Waarschijnlijk niet, want dan waren er kamervragen gesteld.

Alliekwallie | 25-05-08 | 13:55

@Turrukje: Gelet om mijn geaardh... eh ik beboel mijn sympathie voor 'dat soort mensen' neem ik geen snoepgoed aan van mensen van wie je qua nick redelijkerwijs mag verwachten dat ze erg goed zijn met messen.

Fleauxe | 25-05-08 | 13:53

Dat je die lui niet wil trouwen, ok. Maar een beetje eerste hulp moet er toch wel van af kunnen.

Jean | 25-05-08 | 13:53

@Shalome: Ik vrees van wel, en ik vraag me af wat er nu precies gebeurd is. Is dit gewoon een Tokkie die zich in het 'nieuwe klimaat' veilig voelt om 'vieze nichten' hulp te ontzeggen of was het een reli-freak? Dát zou ik nou wel eens heel graag willen weten. Maar omdat het zo muisstil is rondom dit nieuws denk ik een redelijk vermoeden te hebben.

Fleauxe | 25-05-08 | 13:51

@Fleauxe | 25-05-08 | 13:48
Uiteraard, ik keur dit goed natuurlijk. Anders lees je mijn reacties eens.
En ik zou ook willen weten hoe die man heet, eet jij maar je dropje op.

Turrukje | 25-05-08 | 13:50

St¢fan | 25-05-08 | 13:45
Als je van anale sex aorta scheuringen zou krijgen zouden erg veel vrouwen in Nederland in het ziekenhuis liggen... zeurpiet.

uberdude | 25-05-08 | 13:50

Mwah, gevalletje inschattingsfout. Geen drama van maken.

Eikenhout | 25-05-08 | 13:50

@St¢fan | 25-05-08 | 13:45
Haalt u niet twee onderdelen van het menselijke lichaam door elkaar?

DrogePoepSteek | 25-05-08 | 13:50

het was maar zoon pisnicht
zoon handtas
zo een laat je niet in je kar
omdat dat nu eenmaal best vies was
dat is toch van boos en van bar

blawablawa | 25-05-08 | 13:50

@Fleauxe | 25-05-08 | 13:47
*Fleauxe dropje geeft*

Turrukje | 25-05-08 | 13:49

Met een gescheurde aorta ben je sowieso naar de haaien, maar iemand laten liggen want = nicht dus laat maar - is dit Nederland anno 21ste eeuw?

Shalome | 25-05-08 | 13:49

of riethaverdonk natuurlijk.

BjdeB | 25-05-08 | 13:49

Maar goed ik denk dat een heleboel mensen, een geschifte Turk daargelaten, hier best graag zouden willen weten hoe de beste man heet. Ik in ieder geval wel.

Fleauxe | 25-05-08 | 13:48

Dietuchtcolleges zijn sowieso inteelt. Ze hebben voor de helft een dubbele pet op daar. Elkaar veroordelen doen ze dus niet graag. Als zo'n "zieke broeder" een mens in nood laat liggen en deze gaat daardoor dood dan is zo'n straf niks(2maandjes vakantie?) en alleen maar uit te leggen door te beseffen dat men elkaar weer eens de hand boven het hoofd houdt.
Leve de bananenrepubliek van Balk, Rouwteen en Boss!!

T@ Riest | 25-05-08 | 13:48

Saunabezoek moet maar eens verboden worden; al die gescheurde aorta`s
Het is gewoon levensgevaarlijk. Balkie, doe er wat an.

azijnseikerT | 25-05-08 | 13:48

waar moet dat heen met dit land. geert doe er wat AAN!

BjdeB | 25-05-08 | 13:47

@Turrukje: Als r maar geen gelatine in zit, anders wordt Allah boos!

Fleauxe | 25-05-08 | 13:47

Was het maar een moslim geweest...

Loopvogel | 25-05-08 | 13:47

@St¢fan | 25-05-08 | 13:45
Waar krijg je dan een gescheurde aorta van? Volgens mij kan dat best wel spontaan gebeuren.

Turrukje | 25-05-08 | 13:46

Als het een Marokkaan of een jood was geweest.

Pardon?

Als het een jood was geweest had je echt niets vernomen hoor! Vraag me af of deze ambulancebroeder daar uberhaupt wel enige indicatie van had durven detecteren.

Maar effe serieus: was dit een autochtone debiel of een autochtoonse cultuurverrijkende debiel? Een deel van de debiele acties en criminalieteit komt echt wel voor rekening van de echte autochtonen! En da's ook nieuws!

Ben benieuwd.

NoMinister | 25-05-08 | 13:46

Gescheurde aorta, dat krijg je toch niet van rustig in de sauna zitten? Vast erg vaak de zeep laten vallen

St¢fan | 25-05-08 | 13:45

@Fleauxe | 25-05-08 | 13:44
Stoere jongen. Moet je een lolly?

Turrukje | 25-05-08 | 13:45

@ Boze Buur
Ben jij toevallig, heel toevallig wellicht, heel erg gefrustreerd? Wellicht vroeger verkracht door een homo, of een andere nare ervaring met een homo gehad? Een goede psychiater zou een hele kluif aan je hebben.

BeunDeHaas | 25-05-08 | 13:44

@Turrukje: Ja, mijn hemel zeg. Stellen dat een situtie anders zou zijn indien de poppetjes van een andere afkomst of (doodenge) religie waren is nog geen moslimbash. Gisteravond diep in de nacht heb ik bijvoorbeeld wél lekker moslims gebashd. En voor jou doe ik het nog één keertje, speciaal voor jou. Doe maar klikkie doen... www.youtube.com/watch?v=Dbxy37Jd35w

Fleauxe | 25-05-08 | 13:44

@m4ppet | 25-05-08 | 13:43
Aanklagen dus.

Turrukje | 25-05-08 | 13:44

Gevalletje artikel 255 Wetboek van Strafrecht: "Hij die opzettelijk iemand tot wiens onderhoud, verpleging of verzorging hij krachtens wet of overeenkomst verplicht is, in een hulpeloze toestand brengt of laat, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie."

m4ppet | 25-05-08 | 13:43

@azijnseikerT | 25-05-08 | 13:42
Het was inderdaad Marokkaan, wat er stond en geen moslim. Verkeerd gelezen. En zelfkritiek heb ik genoeg.

Turrukje | 25-05-08 | 13:42

Boze Buur | 25-05-08 | 13:39
Je hebt geen kinderen hoop ik?

uberdude | 25-05-08 | 13:42

er = erg

azijnseikerT | 25-05-08 | 13:42

Turrukje | 25-05-08 | 13:35

Jij bent de eerste reaguurder die begint over moslims in dit topic. Zo er als jij doet voorkomen is het dus niet gesteld. Het tekent je lange tenen en slecht gevoel voor zelfkritiek.

azijnseikerT | 25-05-08 | 13:42

@Fleauxe | 25-05-08 | 13:40
Als het een moslim was geweest. Blabla.

Turrukje | 25-05-08 | 13:41

Nieuws van vorige week uit 2005. Geen Stijl meets Andere Tijden.

Weest gegroet | 25-05-08 | 13:41

Eerst aankleden en dan in ziekenhuis weer uitkleden WTF?
die gast moeten ze gelijk ontstaan en zijn broeder rechten afpakken :S

Haas82 | 25-05-08 | 13:41

Achter de tralies ermee en dan door Bubba van achteren groots laten uitwonen.

Van Snikkelenburg | 25-05-08 | 13:40

Ook voor ambulancepersoneel geldt: "eigen veiligheid eerst". Wie weet was het daar wel een grote bare-back-party met extra-gratis aids (Groningen .....) en had die ambulancegast gewoon gelijk.

ikhebgelijk | 25-05-08 | 13:40

"Maar Geenstijl kan dit toch wel omzetten in een moslimbash vind ik ook weer knap."
Turrukje | 25-05-08 | 13:35

Waar staat dat het betrekking op de islam zou hebben, Turk?

Fleauxe | 25-05-08 | 13:40

NB Lichtelijk OT
[Voor]Bindend Stemadvies: Bob de Rooy volgend jaar naar het songfestival ?

Tobi | 25-05-08 | 13:39

@Lorenz0 | 25-05-08 | 13:38
Paar jaar bak in + bubba + geen medische hulp bij onwel worden, lijkt me een goede oplossing.

Turrukje | 25-05-08 | 13:39

-weggejorist-

Boze Buur | 25-05-08 | 13:39

Nu nog op zoek naar de namen van het tuchtcollege die hem deze zware straf hebben opgelegd. Aan de schandpaal nagelen die lui.

azijnseikerT | 25-05-08 | 13:39

2 maanden schorsing? Waarom geen paar jaar de bak in voor dood door schuld?

Lorenz0 | 25-05-08 | 13:38

wat belachelijk!!.. het is inderdaad zo.. al was het een marrokaan geweest of een andere buitenlander.. dan zat half marroko nu boven op balkenende... maar hoezo zijn zulke mensen uberhaupt in dienst bij een ziekenhuis... wat een zieke man!

lalola | 25-05-08 | 13:37

Dit gebeurde vorige week al?

MeesjowPwnage | 25-05-08 | 13:37

Ik ken dit bericht al een paar dagen, ik snap niet waarom het zo heeft moeten lopen. En wat was dat nou voor hulpverlener? Ben ik slecht als ik me afvraag of religie hier een rol in heeft gespeeld?
@Fleischbaum: Fijn dat u hier aandacht aan geeft, bedankt.

Fleauxe | 25-05-08 | 13:35

Nou nou, wat een homotolerantie in dit land zeg.
Deze man verdient minstens een gevangenisstraf. Maar Geenstijl kan dit toch wel omzetten in een moslimbash vind ik ook weer knap.

Turrukje | 25-05-08 | 13:35

van de kraats | 25-05-08 | 13:31
Ben jij als baby zijnde, ooit heel hard op je hoofdje gevallen?

Boze Buur | 25-05-08 | 13:34

Boze Buur | 25-05-08 | 13:28
Denk daaraan als jij de volgende keer in de kroeg staat. Donkere, enge, plakkerige hangplek van gefrustreerde mannen.
En ik hoop dat je kinderen later heel erg hetero zijn, anders moeten ze je nog leren dat het allemaal mensen zijn ook.

uberdude | 25-05-08 | 13:33

Ik krijg na dit bericht zin om naar de sauna te gaan.

Lief | 25-05-08 | 13:33

Mijn brandende vraag is of deze klootzak ook door een arrestatie team opgehaald is zoals laatst een cartoontekenaar overkwam dit land is ziek dood ziek hier zou die klootzak van een ballin eens tegen moeten optreden.

van de kraats | 25-05-08 | 13:31

Het had wel minder werk geweest... Waarom neem je hem niet in zn blote reed mee?! In het ziekenhuis aangekomen had je hem anders toch eerst moeten uitkleeden voor de operatie!

DopeFish | 25-05-08 | 13:29

Ik moest voor mijn voormalig weekendbaantje ook eens naar zo'n sauna. Over het algemeen komt daar niet het meest hygiëne, soa-vrije, verzorgde en intelligente volk. Maar een ziekenhuisbroeder (zijn die trouwens niet allemaal zelf gay? Ik bedoel, anders word je toch geen broeder) heeft gewoon zijn functie te vervullen.

040deGekste | 25-05-08 | 13:28

En terecht!
Als je zo nodig in een smoezelige, enge, donkere, plakkerige homo sauna je fun gaat zoeken, kijk dan ook niet raar op als normale mensen daar liever snel de benen ( of poten, whatever) nemen.
Doodgaan of onwel worden doe je maar mooi op normale toegankelijke plekken.

Boze Buur | 25-05-08 | 13:28

Ik vind het nog vrij hoog heaur 2 maanden, meestal krijg je dit voor een dubbele moord met voorbedachte rade en dodelijke afloop vanwege het in gevaar brengen van de binnelandse veiligheid. Oja, en als je een kansen persoon gediscrimineert hebt.

Fapdrol | 25-05-08 | 13:27

karmahead | 25-05-08 | 13:22
Balkenende en zijn Talirefo broeders vinden hier niet veel van.

uberdude | 25-05-08 | 13:26

dood door schuld. en wat was de achtergrond van deze machobroeder?

zoalshetis | 25-05-08 | 13:26

Oud nieuws geenstijl.... dit stond eergisteren al op ad.nl

worstendraaier | 25-05-08 | 13:25

Durf het bijna niet te vragen, maar die ziekenbroeder was dat een rasechte Hollander?

Conan de Rabarber | 25-05-08 | 13:25

Die ziekenbroeder heeft geen poot om op te staan.

Filterzakje | 25-05-08 | 13:24

Welkom in Nederland 2008. En maar roepen dat Geert Wilders zo extreem is. Waar ben je dan Balkenende? Met je respect, tolerantie, bla, bla, bla. Eens kijken of die linkse grafpers in dit land het oppakt.

karmahead | 25-05-08 | 13:22

mirror?

kudtmongool | 25-05-08 | 13:21

2 maanden schorsing. Dat is toch best raar.

whatisup? | 25-05-08 | 13:18

HB zit er ook overal vuistdiep in.

Frank Culemborg | 25-05-08 | 13:16

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl