Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Motorpolitie vs Brommerjongen

motoragent100.jpgToegegeven. We hebben het niet zo op jongetjes met brommers. Of het nu de scotoe brigade uit Slotervaart is, de Vespa-gays uit 020-centrum of de Honda MT-knulletjes uit de provincie, het is allemaal verkeerscrimineel lawaaimakend tuig. Minstens net zo vervelend zijn motoragenten der politie. Van die lamstralen die eerzame automobilisten aan de kant zetten om bekeuringen uit te delen voor het niet dragen van den autogordel. En als je dan zegt: beste man, jij hebt zelf ook geen gordel om op die stomme BMW van je dan krijg je er nog een prent bij. Helemaal leuk wordt dus een confrontatie tussen een motoragent en een brommerjongen. Kijkt u naar deze hoogstvermakelijke clash tussen de jeugd en de slappe arm der wet. Hé meneer. Doe es normaal.

Reaguursels

Inloggen

waarom kom ik nou nooit een agent tegen die totaal geen verstand van zaken heeft en waarbij het zo makkelijk is om hem volledig legaal voor lul te zetten.

met je 'drie keer 100 eur'. wahaha lutsert

Frenky D. | 24-05-08 | 16:28

Wat Sven.duper | 22-05-08 | 14:30 zegt

Inert | 22-05-08 | 20:14

Heb je geen opleiding en geen ambisie ga dan bij het spoor of bij de pliesie.

Dr R. Clavan | 22-05-08 | 15:14

De knuppel over dat allochtonenlijfje.

kolonel-knalpiemel | 22-05-08 | 15:13

Ik snap jullie anti-politie opmerkingen niet hoor.
De ene keer is het van:
Waarom is de politie in Nederland zo soft. Ze zouden meer als de Amerikanen moeten zijn. Die weten wel van aanpakken.
En dan is er eens een politie die gewoon hard optreed en dan is het nog niet goed!

Sven.duper | 22-05-08 | 14:30

Sorry, carcinoom agent.

Murdockyoufool | 22-05-08 | 11:24

Kankerwout.

Murdockyoufool | 22-05-08 | 10:57

1-0 voor die Fin hoor! Agent gaat zwaar zijn bonnenboekje te buiten, ik rijd ook op een brommert, een echte dan he? (uit 1971) Het gedrag van de dienders is meestal zwaar irritant. Ik zeg dit niet omdat ik steeds boetes krijg ofzo maar omdat ze zich zo ontzettend lomp en belerend gedragen.
- zonnebril ophouden
- jij en jou zeggen
- mijn papieren bij zich steken
- tegen echt brommertuig niet optreden
- geen fatsoenlijk Nederlands spreken

drastic | 22-05-08 | 09:05

Ja? Ik had een MT...? Tisdaarmee dan? Ging wel keihard 110 ja! Was in 1837 wel mooi de snelste vant durrep tijdens Koninginnenach... De snelste dorps-Zundapp draaide twee uur daarvoor z'n paupere versnellingsbak in mekaar, hahaha.. En hoezeau 'uit de provincie?'. Toen en nu al wel keihard Nationaal Landschap resident ja? Bezjoeerrrrrrr heeeeeeejjjjjj! :D :D: :D Banzai!

F. von Zeikhoven | 22-05-08 | 08:13

Wat een ongelovelijk trieste man is die agent.
En ... hier hebben ze dan 13 van in het dozijn bij de justitiéle macht.
Deze man is het tekenend voorbeeld van alles wat zich agent noemt.
+miljoen voor The Kid!
Tof gedaan!

LifeCatcher | 22-05-08 | 06:33

Het accent dat hij heeft klinkt marokkaans en als hij dat is dan is dat 1 van de zeldzame momenten dat ik sympathie voel voor een marokkaan.

Ga zo door!

Rest In Privacy | 22-05-08 | 00:23

Heel goed van die jongen. Die hoeft niks te zeggen en zeker niet zn maatje er bij te lappen. +10 voor 't jong.

Adalgar | 22-05-08 | 00:12

@ Captain Pervert | 21-05-08 | 14:45
Als die agent zo dom is, ben jij vast zo slim om te kunnen vertellen op basis van welke bevoegdheid de agent dat dan moet doen..

+1 voor de zelfbeheersing van de kanarie,
-1 voor de tegenwerkende Natos (nouja nu natuurlijk Natzs)

turbopriest | 22-05-08 | 00:03

@ Delphin
U is leidingevende bij de politie begrijp ik.

IndeSaharah | 22-05-08 | 00:02

kinderachtig kind-1
die agent doet gewoon ze werk normaal heb ik het niet zo op politie maar zo te horen deed die jonge die de brommer had geleend dingen ermee die egt niet kunnen, beetje triest om dan zo dom tegen een agent te gaan doen die alleen maar ongelukken wil voorkomen
EN AL HELEMAAL DIE KUT OPMERKING ik heb lekker gefilmd erger ik me dood aan van mij part schiet die agent hem ter plaatste dood hard voor hem
+1000 voor agent die gewoon ze werk dood
-1000 voor kinderachtig ventje dat denkt in ze recht te staan

neo-hippie | 21-05-08 | 23:53

"Haha mooi om de reacties op mijn bericht te lezen. Laat altijd zien wie te lui zijn om ergens echt over na te denken.
Maar daar is GeenStijl natuurlijk ook niet voor bedoeld.

HopHop | 21-05-08 | 15:35"

HopHop, als jij ergens écht over na zou denken, zou je dat soort comments (HopHop | 21-05-08 | 15:26) uberhaupt niet plaatsen.

blt | 21-05-08 | 23:27

zwijgrecht is een fundamenteel recht.
de agent is tactloos. Het aantikken kan door een beetje jurist als molest worden uitgelegd. diecop is dan kansloos

cooleman | 21-05-08 | 23:17

het ging om een scooter, dus het gaat om kutjeugd, dus ik kies de kant van de zeer prof. agent.

Ohnee wacht dat doet iedereen hier al.

Pheser | 21-05-08 | 22:34

Volgens mij was dit in Osdorp. Ik heb de achtervolging gezien.

freaky kiwi | 21-05-08 | 22:03

[email protected]
Ik moet corrigeren; jongen in het filmpje heeft gelijk. MAAR een pliesie meneer meteen met je en jij aanspreken; restecploos. Het is U en Meneer. Klaar.

Eens met 'de tandarts' | 21-05-08 | 20:53

Rest In Privacy | 21-05-08 | 21:30

hoop dat dit brommerratje snel dood gaat (bv onder een grote vrachtwagen terrecht komt).

leon66666 | 21-05-08 | 21:07

Vrijwel alle fans van de agent steunen hem op moreel vlak. Ook ik heb een hekel aan brommertieners en hoop dat ze hard aangepakt worden. In dit geval heeft de agent echter pech en dient hij zich professioneel te gedragen. Het is op zich slim om te proberen of een vriendje (eigenaar brommer) snel de naam geeft. Deze jongen is echter net wel scherp en houdt de lippen op elkaar. Zolang de vietnamees overtredingen met de brommer begaat en geen misdaden, kan de agent de tiener niet dwingen te praten. De agent had zijn verlies moeten nemen en op een andere manier de Vietnamees moeten zoeken. Ik vind het schandalig dat hij tot intimidatie over gaat in plaats van de jongen op zijn morele plicht te wijzen; ten eerste komt de agent geen stap dicherbij de aanhouding van de Vietnamees, ten tweede vergroot hij de kloof tussen de politie en een groep overlastveroorzakende jongeren. Dit zal de problemen met deze groep alleen maar vergroten. Door correct te handelen had hij kunnen werken aan het respect voor de politie.

Delphin | 21-05-08 | 21:01

hoe lang duurt het voordat die agent in de gaten heeft dat zijn manier van handelen gewoon geen zin heeft? Echt slim zijn die motormuizen niet.

lafjes anoniem | 21-05-08 | 21:01

hmmm zwijgrecht ?

krem | 21-05-08 | 20:57

De agent handelde verkeerd en de jongen is in ogen edelmoedig door zijn vriend niet aan te geven. Wat de agent had moeten doen is op grond van het kentekenplaatje van de brommer een aantal bekeuringen uitschrijven en opsturen naar de eigenaar. In de bekeuring staat altijd vermeld dat je als eigenaar kunt aangeven dat de overtredingen niet door jou gepleegd zijn. Je kunt daarmee onder de bekeuring uitkomen door de overtreder te noemen.

de tandarts | 21-05-08 | 20:53

Wat een gruwelijk kutventje. Gewoon 3 dikke prenten uitschrijven op de nummerplaat van die brommer. Niet praten, dan wel betalen.

Eikenhout | 21-05-08 | 20:50

De agent moet op zijn brommer achter de Vietnamees aan. Hij heeft geen enkele reden de jongen te intimideren om zijn vriend te verraden. Indien er zware strafbare feiten gepleegd zijn, is het wat anders. Maar voor een dergelijk onderzoek heeft de jongen minstens recht op iemand die hem kan ondersteunen.

Delphin | 21-05-08 | 20:32

@ MDA | 21-05-08 | 16:15
“Deze jongen is zeker NIET aansprakelijk voor verkeersovertedingen begaan met zijn brommer. Zijn verzerkering is wel aansprakelijk voor alle schade veroorzaakt met zijn brommer. Maar dat is iets heeeeel anders dan een boete.”
.
“En GS-ers: leer eens wat regels van het nederlands wetboekje... kan nuttig zijn in de comments, maar ook in het echte leven...”
.
Begin daar zelf eens een keer mee.
Je zit er namelijk totaal naast. Als ik jouw auto leen en verkeersovertredingen bega etc. hiermee, ben jij als eigenaar aansprakelijk hiervoor.

said_fred | 21-05-08 | 20:25

moet ik voor betalen voor zo'n triest agentje. Pathetisch mannetje het ratje doet met hem wat hij wil!

Waarom betaal ik toch belasting?

femkemoeteenbeurt | 21-05-08 | 19:59

@kommabijmebinnen | 21-05-08 | 19:04

Nou nee, je wordt niet geacht de vragen van ome agent altijd te beantwoorden totdat hij zegt dat je bent aangehouden.
Je bent nooit tot het antwoorden van vragen verplicht.
Maar als je aangehouden bent dan ben je verplicht om mee te werken aan het onderzoek dat door de agent verricht wordt.
En dan kun je je beroepen op je zwijgrecht. Overigens moet je dan zo snel mogelijk voorgeleid worden bij een OvJ die dan kijkt of de aanhouding goed verricht is en je hoort dan de aanklacht tegen je. (binnen zes uur als ik het goed heb, de nachelijke uren tellen echter niet mee dus je hebt pech als je om 22:00 uur aangehouden wordt. Daarna kun je vastgezet worden (en heb je dus automatisch recht op een advocaat) of wordt het afgedaan met een schikking (een boete dus) en sta je weer op straat.
Ze kunnen je tot maximaal 13 dagen vasthouden in een politiecel, daarna heb je recht op een cel in een gevangenis. Binnen 3 dagen moet je echter al voorgeleid worden bij de Rechtercommissaris (soms meervoudige kamer als de eis hoger is dan 1 jaar gevangenis).

RoyalFlusher | 21-05-08 | 19:48

Oom agent moet mij eens zo aanspreken.. muhaha... Beetje intimiderende leeghoofd uit lopen hangen naar die jongen toe... +1 de jongen...

lamoor | 21-05-08 | 19:27

"wij komen elkaar nog wel tegen" zóóó kansloos die opmerking.
voor de rest allebei lutsers.

Bassie B | 21-05-08 | 19:25

Even kenteken noteren, vervolgens de komende tijd irritant volgen en overal voor schrijven.... tsja... dat dan weer wel!!!

oplossing voor de agent had zooooo simpel geweest (maarja....) Gewoon nummertje van zijn brommerd noteren en dan waarschuwen dat als hij niet die naam geeft (wat ie vast niet doet) hij gewoon een bekeuring op zijn deurmat krijgt!! maarja agenten willen waarschijnlijk liever iets duidelijk maken hahahah vond de 'mishandeling' trouwens behoorlijk overdreven..

goeiemoggel! | 21-05-08 | 19:14

@ RoyalFlusher | 21-05-08 | 18:37

Begrijp ik dit goed: je wordt geacht de vragen van ome agent altijd te beantwoorden totdat hij zegt dat je bent aangehouden?
Ik dacht het niet met dit OM en deze minister van Justitie!

kommabijmebinnen | 21-05-08 | 19:04

RoyalFlusher | 21-05-08 | 17:41
Kijk. Dat is duidelijk. +1

RepubliekBanana | 21-05-08 | 19:01

net een hakende LP (de agent)

NouJaWatAnders? | 21-05-08 | 18:49

@Nugget | 21-05-08 | 17:41

Een cautie (de (verplichte) mededeling aan een verdachte dat hij het recht heeft om te zwijgen) was nog niet van toepassing omdat de agent op dat moment de jongen niet had aangehouden.
De agent verzocht alleen om hem de naam te noemen van diegene die de brommer geleend had (en dus de strafbare feiten pleegde).

RoyalFlusher | 21-05-08 | 18:37

Ga eens boeven vangen!

kima | 21-05-08 | 18:35

Nederlandse Agent: Op je knieen smeken om een naam.
USA, Deutsche e.a. agenten: 1x lief vragen, nee? boeien om en mee.
RARA wat klopt hier niet? Welkom in Nederland.

KevinBeun | 21-05-08 | 18:31

dit is dan de politie van tegenwoordig
dikke veter ?
ik hoop dat je weer meeleest
wat een eikel zeg, je zou zeggen dat je met een motor een scooter wel inhaalt maar dat zal wel te hard gaan voor oom agent

pacha | 21-05-08 | 18:29

Wat een schandelijke intimidatie!
Is dit de nieuwe manier van werken van de NSB-ers van HirSSh BallinSS gestapo?
Hulde voor die brommerknul: blijft beleefd ondanks fysiek geweld van ome agent!

kommabijmebinnen | 21-05-08 | 18:18

Haha, die brommende bromsnor die kan alle promoties de komende 40 jaar wel vergeten

Recreatiedictator | 21-05-08 | 18:13

@DT71 | 21-05-08 | 15:40: haha, ik ga me nu in een hoekje staan schamen!

HopHop | 21-05-08 | 17:58

Zo.. wat een incompetent stuk vreten die agent. Dat gastje blijft koel en gebruikt geen enkel verkeerd woord.. errug ok.
Niet alle motoragenten zijn verkeerd trouwens. Laatst behoorlijk beschonken, zonder verlichting, over de trambaan 2 x door rood gefietst en kreeg alleen een waarschuwing. Als ik hem was, had ik mij behoorlijk beboet.

madakantognie?! | 21-05-08 | 17:56

HAHAHAHA
Deze agent gaat een mooi functionerings gesprek hebben. Wat een sukkel. Ik geniet nu al van de aantekening op zijn acte.

mokum | 21-05-08 | 17:46

Persoon wordt duidelijk gezien als verdachte.
Geen cautie afgegeven.
Gevolg; uitsluiting van bewijs.

Dus al had die marokaan de naam genoemd van die vietnamees, dan heeft justitie er nog niets aan.

Nugget | 21-05-08 | 17:41

Toch zit het wat moeilijker in elkaar dan dat het op het 1ste gezicht lijkt. De boetes die de gebruiker van de bromfiets opgelegd zou krijgen naar aanleiding van zijn misdragingen op de weg kun je niet ten laste leggen van de eigenaar omdat het bekend is dat deze op dat moment niet de bestuurder was. (heeft de motoragent zelf geconstateerd).
De overtreder had op dat moment aangehouden moeten worden maar dat was de motoragent duidelijk niet gelukt. In het kader van het onderzoek naar de identiteit van de dader had de motoragent de jongeman die de eigenaar is van de brommer aan kunnen houden. Dan was de kous tot zover af geweest. Niet een discussie gaan beginnen met de eigenaar van de brommer. Schiet hij niets mee op. Zeker niet als de jongen gebruik maakt van zijn zwijgplicht. De motoragent was waarschijnlijk ernstig gefrustreerd omdat tie de dader niet gepakt heeft en duidelijk is dat de eigenaar weet wie de dader is maar dit niet wilt vertellen...
Overigens had hij artikel 5 van de wegenverkeerswet kunnen aanvoeren als hij de dader aan had kunnen houden: Het is een ieder verboden zich zodanig te gedragen dat gevaar op de weg wordt veroorzaakt of kan worden veroorzaakt of dat het verkeer op de weg wordt gehinderd of kan worden gehinderd. Strafmaat: Hechtenis van ten hoogste twee maanden of geldboete van de tweede categorie.

RoyalFlusher | 21-05-08 | 17:41

Die leren broek van oom agent zal wel weer eens een tikje te strak hebben gezeten. Wat een zielige vertoning.

Adam Smurry | 21-05-08 | 17:36

Bromsnor gaat hier zijn boekje vér te buiten. Wat een intimidatie zeg. Die gast is toch geen cartoonist?

Wickie de Viking | 21-05-08 | 17:32

Ff vraag. Als iemand in jou auto rijdt is ben jij toch ook verantwoordelijk?

+10 voor dat knaapje.

Wappelflap | 21-05-08 | 17:28

Flodder | 21-05-08 | 16:19
Ben ook jong geweest, maar heb mij wel gewoon gedragen. Ik ben er idd niet bijgeweest, maar ik vermoed dat dit filmpje niet het hele verhaal is. Een agent is echt niet zomaar over de rooie. Er verschijnen hier allerlei filnpjes van agenten die over de rooie zijn, zonder dat je de aanleding ziet. Vervolgens vind iedereen dat die agenten idioten zijn. Dat vind ik whishful thinking.
Dat je je als puber af en toe misdraagt kan nooit een rechtvaardiging zijn voor het misdragen. Dat is namelijk een cirkelredernatie.

HJdeT | 21-05-08 | 17:18

Hoorde ik de agent daar nou stelletje klootzakken tegen die jongen zeggen? en het staat -dus bewijsbaar- op film? Gelijk een aanklacht indienen wegens belediging. Daar krijgt men -als men hetzelfde tegen een agent zegt- minstens 250 Euro boete voor. Aangezien een agent een vertegenwoordiger van de wet is en wij dus mogen aannemen dat hij de wet beroepshalve beter kent dan de gewone burger is de agent dus helemaal fout en zal de boete voor hem hoger uitpakken.
Ik had nu al lang en breed met een advocaat erbij op het plaatselijke politiebureau gestaan om aangifte te doen.

me163komet | 21-05-08 | 17:10

iemand op de scooter van deze gast had vol gas over het trottoir gereden, en

het had niet veel gescheelt of er was een meisje van 3 onder zijn wielen gekomen. ( zal je kind maar zijn, toch )

Als het slecht afgelopen was had ie meteen met het busje meegemogen, wedden dat de sukkel dan binnen 2 seconden de naam van z'n maat had genoemd ?

In belgië was dit niet gebeurt. daar krijg je gewoon slaag van de rijkswacht als je zoeits flikt. en zo hoort het ook.

st4ve | 21-05-08 | 17:07

@MDA>Precies

superjan | 21-05-08 | 16:55

@Superjan: ja, vast, maar als je zo reageert laat je je behoorlijk kennen als (hoofd)agent... ga je opeens van agent-1 naar agent-2... FAIL!

MDA | 21-05-08 | 16:54

@MDA> volgens mij was deze agent door de berijder van de broemer gep0wned waarschijnlijk met alle gevaarlijke dingen van dien). het was duidelijk persoonlijk en geen puur administratieve questie.

superjan | 21-05-08 | 16:51

@Ypho: dat staat er toch ook in mijn post!? En verder: als de jongen is aangehouden, waarvoor dan? En als iemand aangehouden is, en dan weg probeert te lopen, dan sla je hem toch in de boeien? of ben ik nou gek... dat gezeik en gemekker en geduw van die agent is gewoon treurig. Schrijf je bonnen, op het kenteken van die brommer en klaar. je hebt de naam van de dader niet eens nodig. Hij zet zichzelf echt helemaal voor schut en bereikt helemaal niets met deze actie.

MDA | 21-05-08 | 16:48

Dat joch is hondsbrutaal
De arme agent is duidelijk niet opgeleid voor dit soort confrontaties en weet alleen dezelfde vraag honderd keer te herhalen
Genant.

mick jagger | 21-05-08 | 16:46

@ Mezelf, voor auto/motor/bromfiets geldt allemaal wettelijk hetzelfde.

Ypho | 21-05-08 | 16:39

MDA | 21-05-08 | 16:35
Je hebt zeker geen rijbewijs? Want dan heb je als het goed is ooit geleerd dat eigenaar van de auto te allen tijde verantwoordelijk is voor wat er is gebeurd. De eigenaar, hier dat kudtpubertje dus, zal alle boetes krijgen. Hij moet zelf maar uitzoeken wat hij er mee doet.

En misschien is het kutjoch al aangehouden, maar heeft ie er lak aan, dat heeft kutjeugd altijd. Maar dat staat natuurlijk niet op het filmpje.

Ypho | 21-05-08 | 16:38

Snorry! | 21-05-08 | 16:30
precies! discuzeuren zat niet in de opleiding, ik weet het zeker. als bromsnor er een aanleiding voor had gehad had ie allang een auto laten komen en het snotjong (sorry, maar dat is het wel) aangehouden en meegenomen naar het bureau...

van dal | 21-05-08 | 16:37

respect voor die gozer: Ik HAAT matennaaiers!

Die agent moeten ze maar ontslaan gvd, nazi praktijken.
Doe zelf maar meer onderzoek in plaats van op deze laffe manier mensen lastig te vallen.

polonpo | 21-05-08 | 16:36

Ik heb het nog eens even opgezocht: Voor de wet Mulder (verkeersovertredingen die met een acceptgiro worden afgedaan) is de kentekenhouder altijd verantwoordelijk. De jongen die voor zijn neus staat (en wiens naam hij al heeft) is dus verantwoordelijk. Waarom meneer de agent nou zo moeilijk gaat lopen doen om die andere te achterhalen is mij een raadsel. De boete wordt toch gewoon door het CJIB opgestuurd en daarmee klaar. Alles wat ik zei over het aanhouden en vasthouden van personen blijft gelden. En die agent blijft een toonbeeld van de ellende die de nederlandse verkeershandhaving op dit moment is...

MDA | 21-05-08 | 16:35

@ GeleKabouter | 21-05-08 | 16:17
Gij zou in 40/45 een zeer goede zwart pak geweest zijn. Houzee? toch?
Jan-Hagel!

Linkse Zakkenvuller | 21-05-08 | 16:35

Logisch toch dit, ieder ander zou het zelfde gedaan hebben. Op een paar laffaards na dan..

Pierlooo | 21-05-08 | 16:34

@ HopHop 15:35
tuttut, niet zo generaliseren.
overigens : repsect is iets dat je als pliesie afdwingt. door rustig te blijven en op basis van kennis je verhaal te doen/punt te maken/te ondervragen. ja, ook als een puistenbek je geduld op de proef stelt. in dat opzicht slaat de staatskreidler (© Dr.Anderzz) de plank nogal mis. met als resultaat, dat-ie precies het tegenovergestelde bereikt van wat-ie wil.

baba4oog | 21-05-08 | 16:33

Respect, heel veel respect voor die jonge knaap, verlinkt zijn vriendje niet, blijft meneer zeggen tegen oom agent en zet het ff op film ha ha...
Als ik de vader van dit knaapje was zou ik er een godsvermogen voor over hebben om naam en adres van de diender te krijgen...
Keertje een bloemetje langsgooien... snappie?

yvonne bakhuizen | 21-05-08 | 16:33

Volgens mij heeft die motor-agent een cursusje nodig. Of gaan we hem meteen maar op non-actief zetten? Wat een lutser zeg. En dan nog lopen zeuren om een salarisverhoging ook...... Eerst maar eens presteren, L*L!

Snorry! | 21-05-08 | 16:30

@ MDA | 21-05-08 | 16:15
nuff said..

Linkse Zakkenvuller | 21-05-08 | 16:30

Kern van het verhaal is dat iedereen zich mag beroepen op zijn zwijgplicht. Het jochie is strontvervelend, maar staat op dit punt vol in zijn recht.

En hoe graag de gemiddelde GS'er graag ziet dat men zijn eigen maten verraad, of dat de Nederlandse wet willekeurig wordt toegepast, ik geef +1 voor het ventje.

Linkse Zakkenvuller | 21-05-08 | 16:28

ventje deed het geweldig. koel en beleefd. p0wned.

superjan | 21-05-08 | 16:28

Jullie komen er niet helemaal uit hè reaguurders? +1, -1, dat schiet niet op.

de Boesselaere | 21-05-08 | 16:27

interdepartementaire werkgroep ter evaluatie van brommerjeugd en motoragentproblematiek... t wordt hoog tijd.

superjan | 21-05-08 | 16:25

MDA | 21-05-08 | 16:15
Precies. Zure zeikerts zijn het die de kant van de agent kiezen. Balkenende heeft een punt, alleen zo zou hij het waarschijnlijk niet bedoeld hebben.

Flodder | 21-05-08 | 16:24

HJdeT | 21-05-08 | 16:07
Waarschijnlijk lul je uit je nek want je bent er niet bij geweest. Die agent pakt het gewoon geheel verkeerd aan, en een puber die ondanks de valse intimidatie van oom agent zijn vriend er niet aan naait om ervan af te zijn, mag rekenen op mijn respect. Maar goed, jij bent zeker nooit jong geweest.

Flodder | 21-05-08 | 16:19

Sja... of dat jochie nou correct was of niet (met een auto is de bestuurder iig wel verantwoordelijk, maar een brommer? En een fiets dan? Of een Segway?)
Maar die agent: intimideren en "aantikken" (duwen)... Blijf van het kereltje af, of sla 'm in de boeien... 1 van de 2.

CaptainPanic | 21-05-08 | 16:19

Mishandeling? Werd dat joch maar mishandeld. Een beetje respect voor oom agent mag best, en zeker als je gewoon zelf fout zit. Gewoon net zolang in een cel zetten tot dat joch de naam opbiecht. Klaar.

GeleKabouter | 21-05-08 | 16:17

Perfect cursusmateriaal voor beslissers die zich afvragen of we lekker bezig zijn met het gezag in dit land.

commentaarderer | 21-05-08 | 16:15

Jeetje jeetje... Ik ben verbaads over de reacties hier... Zoveel steun voor deze agent, dat had ik hier niet verwacht. Vooral omdat de agent zijn boekje zo ver te buiten gaat. A) over de verantwoordelijkheid: Deze jongen is zeker NIET aansprakelijk voor verkeersovertedingen begaan met zijn brommer. Zijn verzerkering is wel aansprakelijk voor alle schade veroorzaakt met zijn brommer. Maar dat is iets heeeeel anders dan een boete. B) Als een agent niet wil dat je wegloopt moet ie je aanhouden, niet VASThouden. Dat zou deze motoragent toch echt wel moeten weten. Iemand vasthouden zonder dat daar een aanleiding toe is (geen overtreding oid, wat hier dus het geval is) is NIET toegestaan. Die agent doet echt alles fout wat ie maar fout kan doen. Respect voor de bontkraag-puber.
En GS-ers: leer eens wat regels van het nederlands wetboekje... kan nuttig zijn in de comments, maar ook in het echte leven...

MDA | 21-05-08 | 16:15

We vechten of we praten, sta me niet te duwen tijdens het praten, dat is zeau fucking irritant. Direct een rechtse hoek onder de kin, andalé.
Trouwens, zoveel heeft hij niet uitgevreten op die brommert, daar 300 euro een schijntje is. Das bijkans wat over verdrijving strepen rijden.
Geweaun even uitschrijven, 300 euro, hoeveel kettingen en tandwielen zijn dat, het zou me wat.

Reverend Ray | 21-05-08 | 16:15

Flodder | 21-05-08 | 15:46
Waarschijnlijk heeft de agent de achtervolging moeten staken wegens een te hoog risico. Het is belangrijk dat dit soort tuig van straat wordt gehaald. Ik kan mij de frustratie van die agent goed voorstellen. Ik heb geen enkel repsect voor die kut puber. Hij en zijn maten zijn een gevaar in het verkeer. Brommer afpakken en vernietigen. Als een lastige vlieg kapot slaan.

HJdeT | 21-05-08 | 16:07

Motorrijder heeft gewoon gelijk;
Een kentekenhouder (een BF heeft nu ook een kenteken) is en blijft ten alle tijden verantwoordelijk voor het voertuig én de handelingen die er mee gepleegd wordt.
De slimme kudtpuber kan dus een stapeltje bekeuringen (op kenteken) verwachten van oom agent. Met dank aan z'n kudtvriendje dat zich kennelijk op straat misdraagt.
Maar 'hahahi ik heb alles gefilmd'; lache joh!

datzegik69 | 21-05-08 | 16:07

Dat jongetje bleef best beleefd. Niet gescholden en de hele tijd meneer erbij gezegd. Die volwassen grapjas daarentegen... de mooiste opmerking was nog wel 3 X 100 Euro boete :)

Uhh | 21-05-08 | 16:05

@ said_fred | 21-05-08 | 16:01
"niet betrokken" dus.

said_fred | 21-05-08 | 16:03

echt zo'n ontiegelijke looser dat vmbo-ertje met zijn uitgeleende brommertje. zal in zijn leven voor alles falen, voornamelijk als mens.
enkel en alleen grote bek met zijn overspannen stemmetje, niet meewerken met politie en justitie. en dan nog zeiken dat de agent hem aantikt??? zal elk weekend wel de boel vernielen als ie weer eens te veel heeft gezopen en gesnoven op de kosten van de belastingbetalers!

leon66666 | 21-05-08 | 16:03

@ cybersnitch | 21-05-08 | 15:55
Er van uitgaande dat hij niet met jouw medeweten is gestolen en je de auto simpelweg had geparkeerd aan de straat en had afgesloten en vervolgens wordt ie gestolen en er wordt een ramkraak mee gepleegd, is dat buiten jouw om.
Jouw vrouw partner was er getuige van dat je op één oor lag op dat moment en dus betrokken als bestuurder bij een ramkraak.

said_fred | 21-05-08 | 16:01

Die veldwachter gaat natuurlijk helemaal voor schut. Of je flikkert dat mannetje in een bus richting buro, maar je laat je toch niet zo lang piepelen? Nee, dan toch meer respect voor brommertje die nog weet wat vriendschap is. Laat Bromsnor het maar lekker zelf uitzoeken.

Dagbobert | 21-05-08 | 16:00

@ Lebowski Achiever
Jij denkt dat het normaal is dat je zo tegen een agent praat dan heb jij een inburgerings cursus nodig.
Vooral het hoofdstuk normen en waarden ff bekijken!
Die puber verdedigt zijn maat die duidelijk in overtreding was kortom hij verdedigt een overtreder die wellicht nog keer iemand kapot rijdt met die opgefokte brommer.

Haas82 | 21-05-08 | 15:59

1 beeldje per seconde en alles op zijn kop of ligt dat aan mij?

doskabouter | 21-05-08 | 15:58

"Er is een ramkraak gepleegd. Met JOUW auto. En JIJ gaat me vertellen wie dat heeft gedaan."

cybersnitch | 21-05-08 | 15:55

En het is zo simpel nog wel.
.
“Let op!
Wanneer er meerdere personen van de bromfiets gebruik maken, moet u de verzekering aanvragen voor de leeftijd van de jongste bestuurder. De hoogte van de premie wordt namelijk mede bepaald door de leeftijd van de bestuurder. Laat u wel een jonger persoon op de bromfiets rijden dan waarvoor de verzekering is afgesloten, dan bent u in veel gevallen niet verzekerd of verhoogd de verzekeraar het eigen risico.”
.
“Ben ik verplicht een helm te dragen?
Ja. U bent verplicht om een wettelijk voorgeschreven helm te dragen. Doet u dit niet dan bent u niet verzekerd.
.
Mag ik een jongere bestuurder dan de leeftijd van de verzekeringsaanvrager laten rijden?
Nee. Er mogen geen jongere bestuurders op de bromfiets rijden dan de leeftijd van de aanvrager/bestuurder. Doet u dit wel, dan bestaat de kans dat de verzekeraar het eigen risico verhoogt of dat u helemaal niet verzekerd bent.”
.
www.geencentteveel.nl/bromfietsverzeke...
www.google.nl/search?hl=nl&q=bromm...

Dus als er geen sprake van "joyriding" is en schade ontstaat, zijt gij dik vet de Sjaak.

said_fred | 21-05-08 | 15:55

+1 voor die jongen om zijn vriend niet te verraden.
Zoiezo gaat dit nergens over, ze zijn allebei niet goed bezig.

haatbaard | 21-05-08 | 15:48

De machtsgeile vmbo-er met te krappe helm zit natuurlijk he-le-maal verkeerd. Het is dan misschien wel een wijsneus, maar als alle agenten net zoveel moreel besef hadden als dat jochie zou het politieapparaat op zijn minst niet meer corrupt zijn.

C. W. Moss | 21-05-08 | 15:48

DT71 | 21-05-08 | 15:41
Dat is angst en geen respect. Er is er maar één in het filmpje die respect verdiend. En dat is het teringlijertje die weigert om zijn maat eraan te naaien ookal probeert bromsnor hem te intimideren.

Flodder | 21-05-08 | 15:46

Dat is het jongste zoontje van Hirsch Balloos van hier op de hoek. Hij heeft zijn pa er even op laten rijden en zijn pa heeft geen brommertcertificaat en geen helm. Dat heb ik ook even gefilmd.

hahaha... wat een goed jochie !!

ulk | 21-05-08 | 15:45

PS: Respect voor gezag/ autoriteit kun je ook afdwingen. Lukt pliesies niet zo vaak volgens mij.

Rest In Privacy | 21-05-08 | 15:41

Timer | 21-05-08 | 15:37
Precies! Lachen!
'Die oude meneer met dat leren jack zat met zijn vinger aan me en hij zei dat ik dingen moest zeggen.'

LibertasSimplex | 21-05-08 | 15:40

Topic waard?

Teep | 21-05-08 | 15:40

@HopHop:
".... zwaar gedaalt is." Met een 't'. En jij begint over niveau? :P

Verder heb je wel gelijk. Moet je in een ander land eens proberen de politie te schofferen of te treiteren. Meteen wijdbeens tegen de muur en naar het bureau. Respect voor autoriteit/gezag is er gewoon niet.

Rest In Privacy | 21-05-08 | 15:40

Itempje gepikt van VK?

pita | 21-05-08 | 15:39

Geweldig rotventje! Schoolvoorbeeld van iemand die tenminste GEEN matennaaier is.

VanFrikschoten | 21-05-08 | 15:38

"Gelukkig kan oom agent bekeuren op kenteken"

Dan ga je dus in beroep omdat je er op dat moment niet zelf mee reed.
Het bewijs: getuigenis motoragent zelf :P (en als 'ie niet mee wil werken heb je altijd de video nog).

Timer | 21-05-08 | 15:37

Zeau zou het natuurlijk eauk kunnen:
-
Je slaat een vriendschappelijke en vaderlijke arm om de schouder van het kansen-skoetur-hang-knulletje en met wat humor en een brede glimlach geef je hem ongezien een vriendschappelijk tikkie solar plexus.
In de tijd dat het knulletje nodig heeft om weer wat op adem te komen, leg je hem vriendelijk uit waarom hij er toch goed aan zou doen de NAW gegevens van z'n kansenvriendje te geven. Na afloop geef je het knulletje netjes een hand en prijst hem tegenover zijn maatjes voor zijn verstandige keuzes en welwillende medewerking aan de politie...

Bertus Betonsloper | 21-05-08 | 15:36

zure regen.... nuf said

erem | 21-05-08 | 15:36

@Pa Cartwright | 21-05-08 | 15:22

20 jaar gelden :)

@HopHop | 21-05-08 | 15:26

Die agent moet die jongen gewoon eerlijk vertellen wat hij wil en waarom en aan welke wet dat is gerelateerd. Nu dreigt-ie met boetes voor zaken die hij werkelijk nergens op slaan. De agent lult uit zijn nek en goed ook.

Biff Eagleburger | 21-05-08 | 15:36

"En ik heb lekker gefilmd" HAHA.

artbrut | 21-05-08 | 15:35

Haha mooi om de reacties op mijn bericht te lezen. Laat altijd zien wie te lui zijn om ergens echt over na te denken.
Maar daar is GeenStijl natuurlijk ook niet voor bedoeld.

HopHop | 21-05-08 | 15:35

N-A-Z-I-P-I-G

artbrut | 21-05-08 | 15:33

-weggejorist-

Hercules | 21-05-08 | 15:32

enigste wat die droplul kan doen is bekeuren op kentekenen..
het is aan de jong of hij het accepteert(van wie de brommer is) of naar rechter stapt en zegt wie de persoon is op de brommer..

wat er ook gebeurt ben jij niet verantwoordelijk voor andere mensen..
zou mooi zijn schiet die agent kapot, rijd die met jou brommer weg en dan ben nog verantwoordelijk ook.. ja daag.. zwaai zwaai

janis | 21-05-08 | 15:32

want een lutser is die agent zeg...
laat je toch niet zo opnaaien...
en wat zijn ze toch altijd machtsgeil van oww als je dat niet doet dan geef ik je een boete,
dat jp het een goede zaak vind dat er exstra polisie is gekomen is dan ook best wel vaag... exstra polisie is alleen goed voor echte crimelen opsporen en we betalen ons nu vooral scheel aan belasting voor dat soort lutsers...

kerol | 21-05-08 | 15:30

straks wordt je ook nog verplicht je buurman aan te geven als hij zijn sigaret op de vloer gooit.
Als oom agent denkt dat hij in zijn gelijk staat, pakt hij die knaap op en ondervraagt hem op het bureau.
Gezeur... zo'n ventje moet dan zijn maat gaan verraden dus.
Slappe houding dus, pak die knaap op of laat hem gaan, maar ga niet met bull argumenten komen.

desmodus | 21-05-08 | 15:29

Kostelijke tijdvulling dit stukje. Oom agent bloed onder de nagels gehaald door een kudtpubertje. Cursus argumentern krijgen ze zeker niet bij de motorpolitie afdeling. Dat zou kunnen kloppen want de politie heeft altijd gelijk (AHUUUM NOT).

Duidelijk geval van dat het bekend is dat eigenaar niet betrokken is bij overtredingen. Oom agent weet dit, anders had hij nimmer zo moeilijk gedaan. Maar hij wil dolgraag die boete uitschrijven en dat is lastig want dan moet hij de bestuurder hebben en die heeft hij nu net niet en krijgt hij ook niet op deze manier.

Dat pubertje had gewoon aangehouden moeten worden en verhoord worden door politiemensen die wel een beetje verhoortraining hebben gehad, tenminste als ze de bestuurder werkelijkwaar zo graag willen hebben. Oom motoragent kan er werkelijkwaar niets van.

Zuma | 21-05-08 | 15:29

Wat lopen jullie te zeiken tegen die jongen, stelletje nsb'ers... als iemand z'n vriend in Nederlands eens níet verraad is het nog niet goed...

Drinkie | 21-05-08 | 15:29

@ HopHop

Jou relaas draagt inderdaad zwaar bij aan het gedaalde niveau van de reaguurder hier

Dr. Anderzz | 21-05-08 | 15:29

Volgens mij is persuasie toelaatbaar, coërsitie niet.... Doet mij geloven dat de motorplisie hier niet goed bezig is geweest

Beau ter Ham | 21-05-08 | 15:29

Recalcitrante ettertjes ga je niet mee in discussie. Dit is namelijk exact wat ze willen en doen vanaf het moment dat ze leerden lopen.
Hij is de eigenaar van het ding en daarmee verantwoordelijk voor het ding.
Bij “laten rijden” geeft ie dus vrijwillig en met medeweten het ding mee en is dus verantwoordelijk voor eventuele overtredingen en schade die ermee wordt aangericht.
.
Als hij met de scooter iemand had aangereden op een zebrapad en was gecrasht in een geparkeerde auto was hij daarvoor verantwoordelijk en bij “laten rijden” heb je ook goede kans dat zijn verzekering de claim gaat afwijzen en de schade mag ie dan zelf gaan betalen.

said_fred | 21-05-08 | 15:29

@HopHop
Je hebt vast een heel klein pikkie.

Flodder | 21-05-08 | 15:28

@FuckStyle | 21-05-08 | 15:21
Eensch! Agent is gewoon een slecht verliezer.

Meneer | 21-05-08 | 15:27

@ janjoker

zeker een saaie jeugd gehad, misschien gepest of is het toch jou voorliefde voor wouten?

Oerome | 21-05-08 | 15:27

Toch triest om te zien hoe het niveau van de gemiddelde reaguurder zo zwaar gedaalt is.

Die agent heeft grotendeels gewoon gelijk. Die agent is zwaar pissed en dat zal niet zomaar zijn, jammer dat hij het op de foute manier aanpakt en logisch dat dat joch zijn vriend niet wil verlinken.

Hooijstra | 21-05-08 | 15:09: Opeens? Agenten staan meestal gewoon aan de goede kant van de wet. Je moet wel even bedenken dat het niet die agent is die (blijkbaar) levensgevaarlijk op een brommer rondscheurt.
Dikr | 21-05-08 | 15:02: Of juist props voor die agent omdat hij niet koste wat kost die gast te pakken wil krijgen maar gewoon het kenteken heeft nagetrokken?
Biff Eagleburger | 21-05-08 | 15:13: ehm, geen respect voor de wet? Veel fouts doet hij niet, hij had het alleen beter anders kunnen doen. Grote bek geven? Je bedoelt dat bijdehante pubertje zeker. Dreigen? Bedoel je die boetes? Nounou, als je daarvan al moet huilen dan weet ik het ook niet meer. Ik zie geen machtsmisbruik, eerder een agent die de foute aanpak gebruikt om een of andere gek op een brommer te pakken te krijgen.

Ergerlijk hoe sommige mensen alles aangrijpen om agenten te zeik te zetten. Achja, het blijft natuurlijk GeenStijl, nu alleen met meer kinders... Voortaan wel beter de Wet lezen voor je ergens over gaat praten though, veroorzaakt die gozer bijvoorbeeld een ongeluk dan is dit ventje meteen 100% aansprakelijk.

HopHop | 21-05-08 | 15:26

IK ben in dit soort zaken per definitie VOOR de politie en TEGEN de puber.

janjoker | 21-05-08 | 15:25

die jonge is echt fuckin tof met ze neehee hahaha echt vet

inzaghii | 21-05-08 | 15:24

In nederland heb je het recht om te zwijgen

Lord Leto | 21-05-08 | 15:22

Wat een sukkel die smeris.

Lord Leto | 21-05-08 | 15:22

@ Biff Eagleburger | 21-05-08 | 15:13
En in welke tijd was dat zo ongeveer? Pak 'm beet 20 jaar geleden werd ik ook sporadisch aangehouden met m'n brommertje. Maar zó standvastig als dit jochie... neuh, dacht ik niet aan. Maar nu is er ook nog nooit zo een zwaar overspannen motoragent op m'n pad gekomen.

Pa Cartwright | 21-05-08 | 15:22

Nou nou nou, touché inderaad. Allemaal mensen oeh wat een puistenbak laat m maar oppakken in elkaar slaan.
Even serieus, iedereen is jong geweest.. en 99% van de mensen hier hadden precies hetzelfde gedaan als ze de ballen hadden gehad.
En niet lullen over jaaa oppakken, waterboarden.. donder toch op, enigste die een fout heeft gemaakt is de politieagent..

FuckStyle | 21-05-08 | 15:21

Die motoragent heeft gelijk maar moet meer bevoegdheden hebben om op te treden. Meewerken en anders mee naar bureau en pas weer eruit wanneer meegewerkt is. Wordt tijd dat mensen weer eens wat meer respect krijgen voor het gezag. In de U.S. of A. gedraag je je maar 1 keer zo tegen een agent, daarna weet je beter!!

Prutsertje | 21-05-08 | 15:20

@60CX | 21-05-08 | 15:04
Precies. Die kutpubers komen er mee weg omdat ze overdreven beschermd worden door de wet. Dat wekt veel frustratie op bij agenten die hun werk willen doen en daardoor wel eens verkeerd reageren.
Advies voor de agent: discussie op tijd stoppen, jochie mee naar het bureau, brommer in beslag nemen voor een 2 maanden durend technische onderzoek. En vervolgens voor alles wat maar verkeerd is aan dat ding een bon schrijven.

Sinar | 21-05-08 | 15:19

In dit topic haal je de échte kleinburgelijke zeikerts eruit. Die beginnen serieus over tazeren en het ontbreken van respetc voor gezag.

Flodder | 21-05-08 | 15:17

@biff

ik rust mijn kaas, triest geval van onmacht van deze machtsminnaar

Dr. Anderzz | 21-05-08 | 15:15

@60CX | 21-05-08 | 15:04

Die agent is de pest voor de samenleving. Geen respect voor de wet en gelijk een grote bek geven en dreigen als hij het niet meer aan kan. Dit soort misselijke machtsmisbruikers dienen per direct op onbetaald verlof gestuurd te worden en als het aan mij ligt, krijgt-ie meteen de zak en mag-ie nooit meer voor de overheid werken. Respect voor de kit ok, maar als zij zich zo gaan gedragen dan vind ik het niet gek dat ze zwaar voor lul gezet worden. In mijn tijd werd zo'n vent helemaal de ramkanker gescholden en werd-ie daarna door z'n collega's uitgelachen.

Biff Eagleburger | 21-05-08 | 15:13

Brommer in beslag nemen en in de schredder gooien. Kijken of ie dan nog zijn mond houd.

HJdeT | 21-05-08 | 15:12

Prachtig! Krijg gewoon kippenvel van het opkomende jeugdsentiment. Mooi dat die jongen zijn maat niet naait en die agent aan de wetten is gebonden die de burgers beschermen voor fascistoïde willekeur. Word er zowaar een stuk minder negatief van.

Flodder | 21-05-08 | 15:12

Ik weet niet wie van de 2 irritanter is, het brommertventje of de motormuis, als die agent nu echt zo graag zijn zin had willen hebben had hij het ventje gewoon moeten arresteren wegens het niet meewerken (zal vast wel een wet voor zijn...)

Snijbonenmolen | 21-05-08 | 15:12

stelling,

Je leent je auto uit aan iemand die dronken is. Hij maakt een ongeluk met weet ik veel wat.

Maak je je eigen ergens schuldig aan?

brucity | 21-05-08 | 15:12

-weggejorist-

Kop Kaaz | 21-05-08 | 15:11

@ keauss | 21-05-08 | 14:50

hahahaha geniaal

basserr | 21-05-08 | 15:11

wie zat er nou uiteindelijk op die scooter?

Fimbulvetr | 21-05-08 | 15:10

Ik heb het filmpje niet gezien, maar één ding wil ik er wel over kwijt: er is niets mis met wat meer respect voor oom agent (of tante). Ja, als je aangehouden wordt is dat kut, maar dat heb je toch echt aan jezelf te danken.
Als ik fout ben erken ik dat en ga ik niet de desbetreffende agent zoveel mogelijk lopen te schofferen. Heb je ook niks aan, dus waarom zou je? Of is omdat je dan een 'stoer' filmpje naar Dumpert kan uploaden? Triest!

Doe-eens-rustig | 21-05-08 | 15:10

Ben overigens erg nieuwsgierig wat dat 'vietnameesje' allemaal heeft uitgevreten op die scooter.... Oom agent begon echt te schuimbekken toen hij daarover begon... maar ja dat krijg je niet te horen natuurlijk...

Behangdelul | 21-05-08 | 15:10

Die jongen doet niets verkeerd, hij beroept zich op zijn zwijgrecht. (Misschien had hij dat duidelijker moeten maken) De moteragent moet de cautie duidelijker weergeven.. en berusten als duidelijk is dat deze jongen zo het verzet in kan..

seven | 21-05-08 | 15:10

Deze met heliumstem pratende kudtpuber had eigenlijk keihard getaserd moeten worden.

Superior Bastard | 21-05-08 | 15:09

-weggejorist-

Kop Kaaz | 21-05-08 | 15:09

Waarom gaat iedereen het hier opeens opnemen voor oom agent? De beste man loopt zichzelf twintig keer voor de voeten en stelt onmogelijke sancties voor. Komt nog bovenop dat de agressieve toon naar een jongen die niet eens de dader is wel heel erg rancuneus is.
Natuurlijk is het jochie een bijdehand ventje, maar verder maakt hij zich nergens schuldig aan, dus oom agent gewoon op de motor en stoppen met kleine kinderen pesten. Je weet zelf als geen ander hoe het is om gepest te worden, anders zat je ook niet op die motor.

Hooijstra | 21-05-08 | 15:09

@60CX | 21-05-08 | 15:04:

Zeker. Zo werkt dat in .ch ook, en dat werkt prima. Helemaal voor.

Balsaq | 21-05-08 | 15:09

Pepperspray en tazeren. Respect dwing je af. En vervolgens een flinke electromagneet op dat mobilofoontje. Zomaar een paar maatregelen die de Beul van Leiden gaat invoeren als ie dictator wordt van ons kikkerland.

Korreltje Zout | 21-05-08 | 15:08

Kipz0r | 21-05-08 | 14:49.... Vaudt kerel, jij als houder bent verantwoordelijk voor alle minnen en plussen wat er met dat vehikel gebeurd. Voor dat jochie een vette prent, enne voor die bromznor, ff dimme hè. die heeft tijdens de les communicatieve vaardigheden liggen pitten, de eikel!

Werner Beinhart | 21-05-08 | 15:07

@Barkruk | 21-05-08 | 14:51
Indiana Jones is er niks bij vergeleken bij uw avonturen.

Lying Dutchman | 21-05-08 | 15:06

staastaan ze daar op prive terein ??
Waardeloos deze agent..

Katrin | 21-05-08 | 15:05

Wat hebben die kudtventjes tegenwoordig een grote bek zeg!
De knuppel er over!

Behangdelul | 21-05-08 | 15:04

Ach dit soort klootzakjes is de pest van de samenleving, geen respect meer voor het gezag, omdat ze te goed door de wet in bescherming worden genomen, en al gelijk van hun verotte ouders leren een grote bek te geven. Oplossing, politie meer ruimte geven en respect voor het gezag komt wel weer terug, maar dan consequent en structureel doorvoeren, niet overlaten aan een enkeling, maar geldend voor het hele corps. Afdwingen.

60CX | 21-05-08 | 15:04

@Korreltje Zout
Eerst een tekeningetje maken, dan pas het SWAT team

kapotte_stofzuiger | 21-05-08 | 15:04

@ korreltje zout dank u
slome trage rot pc met windows die vaag loopt te doen :S

Mr.Vampire | 21-05-08 | 15:03

OMG, wat een lutsert van een agent. Overlopend van frustratie om zon pubertje, valt me nog mee dat hij niet begint te stampvoeten ofzo omdat hij zijn zin niet krijgt.
Neuk je wijf es goed of ga eens naar de hoeren voordat je jezelf weer op je staatskreidler nestelt bad boy.

Dr. Anderzz | 21-05-08 | 15:02

Misselijk gastje. Met voorbedachte rade alles filmen en dan maar overdreven reageren dat die agent hem aanraakt enz. Eerst een stoere vent met zijn vrienden uithangen op zijn brommert en dan doen of je neus bloedt. Die boete moet hij zeker krijgen.

Timski | 21-05-08 | 15:02

Achterliggende reden voor pissige bui agent;
Net volledig zoek gereden door brommertje en daar kan hij slecht tegen.

Dikr | 21-05-08 | 15:02

@ Mr.Vampire | 21-05-08 | 14:58
wrijf nog eens goed in je ogen

Korreltje Zout | 21-05-08 | 15:01

Ze krijgen steeds meer praatjes.
Stomme agenten...

da wizard | 21-05-08 | 15:01

As we speak rekent een SWAT team van 10 man dat gastje in. Die vietnamees zit weer op de boot terug naar Vietnam.
zucht
Wat dat maar waar.

Korreltje Zout | 21-05-08 | 15:00

wat een eikels

Wouterr | 21-05-08 | 14:59

Ik heb met mijn PUCHje destijds (jaren 90) minder bekeuringen gehad, dan met mijn PKW's op jaarbasis.

NEC-schot | 21-05-08 | 14:59

Niet dat ik er verstand van heb. Als ik dat jochie was zou ik de boete weigeren. Voor laten komen die hap. Kun je lachen. Exhibit A your honour. Filmpje met een verhorende motorhomo die een bekentenis probeert af te dwingen met een prikkende vinger.

LibertasSimplex | 21-05-08 | 14:58

waarom is het topic van de pagina verdwenen????

Mr.Vampire | 21-05-08 | 14:58

goed gedaan van meneer de agent +1

druif | 21-05-08 | 14:58

Ehum ja heel interessant.

Helemaal off topic-

Kan iemand me het verschil uitleggen tussen Hollands next top model en dames in de dop?? Kan me niet voorstellen dat je een top model wil worden en elke minuut het woord kut, tering, fuck laat vallen! Wie hebben deze domme doosjes als role model???? Mooi hoeven ze al helemaal niet te zijn.

HetOrakel | 21-05-08 | 14:58

Kudtbrommerjeugd. En maar asociaal scheuren. Maar die agent is niet erg overtuigend. Hij kon gewoon zeggen: de dikke boete gaat naar jouw adres, je regelt het maar met je maat. Doei.

Korreltje Zout | 21-05-08 | 14:58

Wat verwacht men anders van een VMBO-er met toevallig rijbewijs A.

kapotte_stofzuiger | 21-05-08 | 14:57

+1 bromgozert die weet wat zijn rechten zijn en zich niet laat intimideren

Dikr | 21-05-08 | 14:57

Harder optreden! Maar willen we dat dit soort mensen harder mogen optreden?

Porrello | 21-05-08 | 14:56

Gozertje heeft wel lef. In mijn tijd deed ik het zeven kleuren dun in de broek.

Masturwasbeer | 21-05-08 | 14:56

En bovendien
-1000 voor de kinderachtig gedrag van blauw bloed.

vlammetjuh | 21-05-08 | 14:55

Weer een ww uitkering erbij of is dit een op staande voet wegens intimidatie bedreiging en volkomen onjuiste communicatie.

dam-dame | 21-05-08 | 14:55

Dit zijn ze.
-1 voor de motormuis.
+1 voor de volhoudertje.

vlammetjuh | 21-05-08 | 14:54

Kijken hoe leuk et is als die gozerT zich dood rijdt.
.
Wat een klein kut tering tyfus paupertje die vent zeg.
.
Beetje moord en brand schreeuwen, als die vent met zn vinger in m prikt.
.
Ik zal m eens met mn klabanus prikken. Kijken hoe die dan lacht.
.
'Ik heb m niet uitgeleend' - 'wat heb je dan gedaan?' - 'Ik heb m uitgeleend'

BYO | 21-05-08 | 14:51

Politie in haar onderbroek. Best triest dat dat soort lui in uniform rondloopt...

Tele Romeo | 21-05-08 | 14:51

@Sinar | 21-05-08 | 14:48
zie mijn post @ 14:47

Mr.Vampire | 21-05-08 | 14:51

Aah joh zeikerds hier nog pissig omdat je nooit een puchie heb gehad? Ben zelf nu 4 jaar uit me brommer tijd
Maar agenten zeiken altijd.
Kan me nog goed herinneren werd ik op de rollerbank gezet kwam die agent erachter dat me tomosje anderhalf KM te hard ging maar ik mocht doorrijden van hem. Week later zelfde agent zelfde rollerbank 90 euro boete voor van alles en nog wat, had ik toen maar een telefoon met camera gehad.
-
En ja ik weet dat er ook genoeg scootermongolen bij zitten. Die rij ik zo nu en dan ook rustig van de weg af met me auto.

Barkruk | 21-05-08 | 14:51

he geenstijl mond dicht over brommerrijders. Ik rijd zelf ook brommer en dat is een zege, omdat ik anders elke dag 25 km moet fietsen. En de bus is voor losers.
Verder is het filmpje ownage, met die goeie ouwe intimiderende bromsnor

Krulsnor | 21-05-08 | 14:51

Vespa gays? Wist niet dat Rutger ook gay was?

oud-zuid | 21-05-08 | 14:50

Sinar | 21-05-08 | 14:40
Haas82 | 21-05-08 | 14:43
Inburgeringscursusje nodig?
Irritant of niet, die jongen heeft gewoon gelijk. Hij is niet verantwoordelijk voor de acties van anderen op zijn brommer. Hij heeft het recht de brommer uit te lenen aan wie hij wil, de bestuurder is verantwoordelijk voor het overtreden van de wet, niet de eigenaar.
Daar komt bij dat die agent hem doodleuk probeert bullshit boetes aan te smeren: "€300 voor het niet vertellen van de naam van je vriend." Pffff, wat een oetlul.

Lebowski Achiever | 21-05-08 | 14:50

"ik heb het lekker gefilmt" "ja dat mag..." Ik heb meer intresse in die reactie van die agent na die discussie.

De Fruitmand | 21-05-08 | 14:50

@Captain Pervert | 21-05-08 | 14:45
Ja, en dan? Dan zegt dat joch nog steeds niets. Hij is niet verantwoordelijk wat een ander op zijn brommer doet.

Die agent is ook dom bezig met "stelletje klootzakken zijn jullie" en dreigen met domme boetes. Hij dacht dat hij een makkelijk dagje zou hebben doordat het ventje zou gaan matennaaien.

Kipz0r | 21-05-08 | 14:49

Schoolvoorbeeld van kansloos. Agenten hebben het mooiste werk, en bij eventueel mogelijk gebrek aan werk creëren ze het zelf wel. Zo kan ik die 10% ook wel verantwoorden.

groenergras | 21-05-08 | 14:48

Ik denk dat deze jongen ongeschikt is om voor HirSSch Ballin te werken.

NEC-schot | 21-05-08 | 14:48

@Mr.Vampire | 21-05-08 | 14:43
Ja, vooral veel repsect voor kutpubers die nog niks gepresteerd hebben in hun leven maar wel een grote bek hebben. Als je iets flikt wat niet mag en je wordt gesnapt moet je je ook als een vent gedragen en de gevolgen ondergaan. En niet als een jankert proberen er mee weg te komen.

Sinar | 21-05-08 | 14:48

Ik zie de hele tijd een fel gele banaan in beeld die praat alsof ie zometeen tot puree wordt gestampt door een jochie van zestien.
Ik vond het mooiste de 'Drie keer honderd euro voor niet meewerken'
Eentje voor jezelf en twee om te zorgen dat de minister weer op tijd thuis komt.

Hooijstra | 21-05-08 | 14:48

zolang die gozert met zijn brommer niet is aangehouden hoeft die niks te zeggen en die agent kan vragen tot hij een ons weegt maar dat krijgt ie er echt niet uit en als hij idd de wettelijke eigenaar is kan de agent hem gewoon aanhouden

Mr.Vampire | 21-05-08 | 14:47

Gelijk arresteren, slaan en de kosten (tijd) verhalen.

Lying Dutchman | 21-05-08 | 14:47

Ik zeg enkeltje Guantanamo Bay... voor die agent met z'n verhoortechnieken hahaha

DrKaasschaaf | 21-05-08 | 14:46

*kuch* Je bent verder niet verplicht te antwoorden maarre *kuch*
Huldo @ jochie.

LibertasSimplex | 21-05-08 | 14:46

Kudtfilmpjuh
KudtScotoeh sukkeltje
Knuppel dr over en oppakken....

Captain Orange | 21-05-08 | 14:45

Pritt mag ik je Audi even lenen?

NEC-schot | 21-05-08 | 14:45

Wat een smerig kutjoch maar vooral: wat een domme agent, waarom roept ie geen politieauto om die snotaap mee te nemen naar het bureau?

Captain Pervert | 21-05-08 | 14:45

Die agent had meteen die gummiknuppel moeten pakken en hem eerst helemaal de tyfus moeten slaan. En dan vragen wie er op die brommer rijdt

Klukkluk | 21-05-08 | 14:43

Wat is er mis met Honda MT-knulletjes uit de provincie???

Koekje-dr-bij? | 21-05-08 | 14:43

" En hoe was het op je werk, Bromsnor? "

fuckje | 21-05-08 | 14:43

respect voor de jongen en die politie agent gaat buiten zijn boekje

Mr.Vampire | 21-05-08 | 14:43

Die kut puber wilde die agent naaien door zijn brommer weg te geven aan een maat zodat die niet gepakt wordt. Ik zeg kut puber oppakken naar bureau en uithoren misschien beetje waterboarden mag in america ook dus dan mogen wij het ook.

Haas82 | 21-05-08 | 14:43

Wie was er nou verantwoordelijk voor de brommer?
En wat moest ie nou vertellen?

Fluffert | 21-05-08 | 14:43

Geef deze agent met spoed een cursus communicatieve vaardigheden.
Het ontbreekt hem aan gesprekstechniek én aan daadkracht.

Gravin v Kippenbouth | 21-05-08 | 14:42

Logisch toch dat dat jong zijn maat er niet bij gaat naaien.
+1 voor die brommert.

sjappo | 21-05-08 | 14:42

Scootahjeugd en een agent die buiten zn boekje gaat, dit filmpje kent alleen maar verliezers.

Harry Turtle | 21-05-08 | 14:42

Hoe vaak kan je dezelfde vraag stellen. Alsof het een overslaande cd is

bravvour | 21-05-08 | 14:41

' Ik heb lekker gefilmd '
+veel.

Boze Buur | 21-05-08 | 14:41

omfg..

SwaY | 21-05-08 | 14:41

Geef de ouders van die puistenbak ook maar een boete van 20000 euro voor het niet opvoeden van hun kind.

Sinar | 21-05-08 | 14:40

Waarschijnlijk hebben die motorpliesie's een te negatief zelfbeeld.

Doe-eens-rustig | 21-05-08 | 14:39

Dit is de wereld op z'n kop.

Onderduiker | 21-05-08 | 14:39

touché

Duifje | 21-05-08 | 14:38

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken