Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

De scholen zijn weer begonnen

patatje coescoesHet land vol groepen van protest, geen chef die echt de baas is. Gordijnen altijd open zijn, lunch een broodje kaas is, Het land vol van verdraagzaamheid, alleen niet voor de buurman. De grote vraag die blijft altijd, waar betaalt 'ie nou z'n huur van. Leuk natuurlijk die basiskennis, maar wanneer het aan de Partij voor de Allochtonen (PAN) ligt, wordt het tijd voor een flinke bijspijkercursus. Je mag dan misschien op de hoogte zijn van het feit dat we op Tweede Kerst en Paasdag massaal richting meubelboulevard trekken, van couscous bereiden heeft u geen kaas gegeten. Kortom tijd schooluniformen ("geeft een wijgevoel") een inburgeringcursus voor autochtonen. De scholen zijn weer begonnen, schrijft u zich wel eerst even netjes in bij die mevrouw van de administratie…

Reaguursels

Inloggen

als het niet bevalt kunnen ze altijd nog terug naar hun moederlandjes.

om met de woorden van pim te spreken:
'je hoeft hier niet te wonen, ga dan terug! ga dan terug naar marokko!'

Brullio | 24-03-06 | 08:54

@albert heyn 23-03-06 @08:57
wim sonnevelt draait zich om in zijn graf.
zelfs ons culturele erfgoed wordt verkracht.
eh..... is er misschien ook nog een van frater venantius als imam el moumni?

wachtmeester de bruy | 24-03-06 | 04:39

Opzouten met die mongeaulen partij, dat doen ze maar elders maar NIET in NEDERLAND !

Salvatore Riina | 23-03-06 | 18:35

Zucht...

maj | 23-03-06 | 08:11

ik vraag mij af hoe lang het nog duurt voordat noord- en zuid-holland zich afscheiden van de rest van nederland, onder de naam islamitische republiek hollandistan.
kijk maar naar de tamils in sri lanka.
als gastarbeiders begonnen op de plantages in het noorden,om later de onafhankelijkheid uit te roepen voor het noorden van sri lanka, terwijl ze oorspronkelijk uit de deelstaat tamil nadu in india komen (dat is 1 uur roeien).
degenen die niet mee wilden vechten en ook geen zin hadden om te roeien, vlogen de halve wereld over om........ asiel aan te vragen in nederland.
en niet een paar, maar duizenden.
ze hebben nog eens een opvanghuis in de fik gestoken, omdat ze maar 1 warme maaltijd per dag kregen, terwijl ze "thuis" gewend waren aan 2 warme maaltijden.
nadat ze hier asiel(???????) hadden ,heeft de telegraaf diverse tamils erop betrapt dat ze op vacantie gingen naar sri lanka.
ze hadden nederland uitgezocht omdat hier de beste regelingen voor asielzoekers waren.
nederland, altijd voorop om verdragen te ondertekenen, zichzelf op de borst kloppend, het beste jongetje van de klas.
kijk ons nou eens vooruitstrevend sociaal zijn, ook voor vreemdelingen.
ik denk dat het koninkrijk der nederlanden zoals wij dat kennen haar langste tijd heeft gehad.
of we tolereren niet langer de dwingelandij van de intoleranten.
als van de zomer, wanneer de colonnes ford transit weer richting rif gebergte en anatolie gaan, de regering dezelfde truc uithaald als met de wet op de investeringsregeling:
in het weekend van degenen met dubbele nationaliteit ,de nederlandse nationaliteit intrekken, zodat de rifrafs de spaanse veerboten niet meer op mogen en de geloofsgenoten uit turkijistan de griekse grens niet meer mogen passeren.
helaas whishful thinking!
ik ga even het dorp van wim sonneveld opzetten en mijmeren..........

wachtmeester de bruy | 23-03-06 | 06:45

Als ik het zo lees is PAN nu al gedaald tot het niveau LPF. Zoals ik al zei, die partij is de beste propaganda die Wilders zich kan wensen.

Framoes | 23-03-06 | 02:13

@Prego 22-03-06 @ 22:21

'jij bent het voorbeeld niveau vmbo-alloch- of autochtoon'
Neen, ik mag drs. voor mijn naam zetten. Maar drs. Murdockyoufool klinkt zo overdreven. Jammer dat je al ligt te slapen. Je moet natuurlijk helder zijn om enkele perkjes bij een Amsterdamse scholengemeenschap voor VMBO en HAVO aan te mogen harken. En 's avonds verwacht men dat je prachtzinnen als 'jij bent het voorbeeld niveau vmbo-alloch- of autochtoon' uit je toetsenbord haalt. Slaap dan maar zacht, kleine Prego. En je weet: zalig zijn de armen van geest. Er is dus niets waar jij je zorgen om hoeft te maken.


Murdockyoufool | 23-03-06 | 01:21

Is die pan een serieuze partij?.. Of heeft het te maken met het feit dat het over een week alweer 1april is.

Haloef | 23-03-06 | 00:26

geprobeerd, zelfs (auw)

CoJoNes | 23-03-06 | 00:24

@Weest gegroet 23-03-06 @ 00:06
Wel eens geprobeert te frituren met een waxinelichtje? Nep vlammetjes zijn het. Deze stroomstoring is mede mogelijk gemaakt door Xenos.

CoJoNes | 23-03-06 | 00:21

@crixus 22-03-06 @ 23:58
Maar niet voor je hart/longmachine.

Weest gegroet | 23-03-06 | 00:06

@CoJoNes 22-03-06 @ 23:52:
Vergeet de belangrijkste reden in deze tijden van geprivatiseerde openbare nutsbedrijven, en met name energiebedrijven niet: Bij stroomuitval zijn waxinelichtjes verdomde handig.

crixus | 22-03-06 | 23:58

Waren er maar meer vrouwen als mevrouw Kwakbol.

fuckje | 22-03-06 | 23:57

mevrouw kwakbol=slimme, verstandige vrouw

CoJoNes | 22-03-06 | 23:54

CoJoNes
zwakzinnigelichtjes noemt mevr.kwakbol die dingen.

Karel kwakbol | 22-03-06 | 23:54

Ik kots dus op waxinelichtjes. Het sfeer element voor fantasieloos Nederland. (wel handig om in huis te hebben bij politieke moorden, of nadere tragedies van nationaal nivo)

CoJoNes | 22-03-06 | 23:52

Ik ik vind vind Erben ook een een groot groot ver ver tel verteller.

Karel kwakbol | 22-03-06 | 23:51

Jessica Durlacher ziet water branden, en die PAN-negert weet echt niet meer waar hij terechtgekomen is.

fuckje | 22-03-06 | 23:51

Met Jan Mulder als vaste klant met een open kroegrekening die hij binnenkort betaalt en Frits Barend achter de gokkast.

Rabarberke | 22-03-06 | 23:50

bad-tide!

Rabarberke | 22-03-06 | 23:49

@Rabarberke 22-03-06 @ 23:48
was een grapje....

CoJoNes | 22-03-06 | 23:49

ik bedoel van dorp, die hoort ergens in beuningen in cafe hoppe te staan of zo.

Rabarberke | 22-03-06 | 23:48

@rarararabarberke,
wawawawawa zeggu?

fuckje | 22-03-06 | 23:45

@Rabarberke 22-03-06 @ 23:43
Je bedoelt Philip Freriks?

CoJoNes | 22-03-06 | 23:45

Hoe kun je als nitwit met de tronie van een kroegbaas nu een eigen televisieshow hebben?

Rabarberke | 22-03-06 | 23:43

@rosalie 22-03-06 @ 23:41:
Mars is meer iets voor de *ahem... kuch... rochel* woestijnvolkeren.... *spuug*

crixus | 22-03-06 | 23:42

Erben Wennemars is ook een groot verteller en inspirator.

Rabarberke | 22-03-06 | 23:42

@rosalie
Een mars smelt in de zon.. Alaaf

CoJoNes | 22-03-06 | 23:42

Of op Mars... die heeft ook gaten in z'n ozonlaag....

rosalie | 22-03-06 | 23:41

Ach het is wel leuk, ik zie de hele partijraad ergens in Almere ZO 6 hoog met zijn allen naar de uit de vrachtwagen gevallen flatscreen LCD genieten van dit optreden van de meest talentvolle telg uit de family.

Rabarberke | 22-03-06 | 23:39

@fuckje 22-03-06 @ 23:36:
Op Mercurius of zo... Of Venus, is weliswaar niet zonovergoten, maar wel lekker warm.

crixus | 22-03-06 | 23:38

Gelukkig staat er niet bij dat alle vrouwen snor moeten laten staan.

shit | 22-03-06 | 23:37

Dat zeg ik, ik kom niet verder dan Jackson, Jesse welteverstaan

CoJoNes | 22-03-06 | 23:36

Deze kleinzoon van Donald Jones gun je toch een leven op een zonovergoten eiland, ergens ver weg.....

fuckje | 22-03-06 | 23:36

Je moet ook niet als neger de politiek in willen. Dat is het domein van leugenaars, dieven, oplichters en fraudeurs die NIET gepakt worden.

Rabarberke | 22-03-06 | 23:34

Nooit! meer wil ik er niet over kwijt

jimmy | 22-03-06 | 23:33

Gelukkig, saved by the commercials! Wat een afgang!!

fuckje | 22-03-06 | 23:32

Jezus!, die negert zegt alleen wat ie zelf denkt...en dat dan als lijstvertegenwoordiger van die panshit, voor de rest moet je bij de lijstrekker zijn....hahaha

rosalie | 22-03-06 | 23:32

Als dit nog even duurt valt Van Dorp terug in zijn lethargische apathie.

Rabarberke | 22-03-06 | 23:32

vlotte woordvoerder ook. heel informatief allemaal.

blackbird | 22-03-06 | 23:31

Deze man heeft het charisma van een figurant uit de welbekende doch afgekeurde Suske en Wiske en De Boerende Boomklimmer

Rabarberke | 22-03-06 | 23:31

Niet om op wat voor manier te polariseren, maar: Negerts en democratie.....

CoJoNes | 22-03-06 | 23:31

Woutert Bos wrijft in zijn knuistjes, de PAN is de PvdM, de Partij van de Misverstanden.

fuckje | 22-03-06 | 23:27

het verschil tussen een ruziende politieke partij en een politieke partij waar geen ruzie is, is dat de ruzie bij laatsgenoemde niet uitgelekt is.

Rabarberke | 22-03-06 | 23:26

Yes, vergelijking met de LPF-problems....

rosalie | 22-03-06 | 23:26

Nu al ruzie in de Toko......

fuckje | 22-03-06 | 23:23

Die bebrilde negert, die bedoel ik.

fuckje | 22-03-06 | 23:22

Ik zie Isaac Hayes ook en Emanuelle Seigner. Wat een gasten zeg.

Rabarberke | 22-03-06 | 23:21

Spruitjes en boerenkool zal straks ook wel verboden worden. Ies niet ieslam...

Shani | 22-03-06 | 23:20

@Rabarberke,
even geduld meid. Het topic gaat over Pan, dus bedoel ik dat de oprichter van PAN bij Talpa zit. Eerst deze muts afwerken.

fuckje | 22-03-06 | 23:20

@crixus
Phew, just checking..

CoJoNes | 22-03-06 | 23:19

Ik zie Sylvia de Leur en een foto van Mark Rukke op de achtergrond. Daarnaast zit Kees Verkerk.

Rabarberke | 22-03-06 | 23:18

@CoJoNes 22-03-06 @ 23:02:
Ik heb geen idee wat jij denkt... Ik denk dat ik even een wijntje ga drinken...!

crixus | 22-03-06 | 23:17

eh fuckje wie van de oprichters van wat?

Rabarberke | 22-03-06 | 23:16

Maar we zijn het er over eens dat de PAN niet kan?

rosalie | 22-03-06 | 23:16

@ CoJoNes @ 23:07
JP Chenet, lekker ranzige meuk! Olé!

Jan-Joris-Jaap-Joop | 22-03-06 | 23:14

De cryptogram voor dyslectici dan.

CoJoNes | 22-03-06 | 23:13

@cojones
Is dat zo? Ik dacht dat het meer de Snake van de nerds was.

Rabarberke | 22-03-06 | 23:10

Breaking news!
.
1 van de oprichters zit nu bij het ouwelullenforum bij Talpa.

fuckje | 22-03-06 | 23:10

@Rab en JJJJ
dat was.
De sudoku is toch een beetje de JP Chenet onder de puzzels.

CoJoNes | 22-03-06 | 23:07

Ok, we gaan inburgeren:

recept couscous:

Ingredienten:
1 ui
1 kleine winterpeen
1 courgette
4 stengels bleekselderij
1 groene paprika
2 tomaten
rode Spaanse peper
500 g magere lamslappen
3 el rozijnen,
1 blik kikkererwten (netto ca. 400 g)
zout en peper
3 el olijfolie
1 grote teen knoflook
1 vleesbouillontablet
1 tl djinten
1tl gemberpoeder
1 pak couscous
25 g margarine

Voorbereiding:
Ui pellen en snipperen. Winterpeen, courgette, bleekselderij en paprika schoonmaken en wassen. Tomaten wassen. Alle groenten in stukken van ca. 2 x 1 cm snijden. Spaanse peper wassen, halveren, zaadlijst verwijderen en in stukjes snijden. Vlees in blokjes van ca. 2 x 2 cm snijden. In zeef rozijnen onder koud water afspoelen. Erwten afgieten.

Bereiding:
Vlees bestrooien met zout en peper. In braadpan olie verhitten. Vlees in ca. 5 minuten rondom bruin bakken. Ui en Spaanse peper toevoegen en nog ca. 5 minuten bakken. Knoflook pellen en erboven uitpersen. Aan vlees 6 dl water en bouillontablet toevoegen. Aan de koop brengen. Afgedekt ca 1/2 uur zachtjes laten soven. Djinten, gemberpoeder, rozijnen, groenten en erwten tovoegen. Nog ca. 15 minuten zachtjes laten
stoven.
Intussen in pan 3/4 liter water aan de koop brengen. Couscous in kom doen en kokend water erover schenken. Ca. 2 minuten laten wellen (Het water dient geheel opgenomen te worden). Boter door couscous mengen.
Vleesmengsel op smaak brengen met zout en peper. In wijde schaal couscous scheppen. Met schuimspaan vlees en groenten uit vocht scheppen en rondom en op couscous scheppen. Stoofvocht in sauskom doen en apart erbij geven.

Overig:
Voorbereiding: ca.20 minuten. Bereiding: ca. 1 uur. Hoofdgerecht voor 4 personenen.

1 - 0

mois | 22-03-06 | 23:06

Misschien moeten jullie even lekker ontspannen een Nouvelle Intellectuelle Sudokuutje gaan maken.

CoJoNes | 22-03-06 | 23:05

@jjjj

Sapperdeflap Jan-Jaap, zou je Joris-Joop de volgende keer niet gewoon weer achter de Vobis laten, kunnen we weer leuk lachen man, hey.

Rabarberke | 22-03-06 | 23:02

@crixus
Denk jij wat ik denk..?

CoJoNes | 22-03-06 | 23:02

@CoJoNes 22-03-06 @ 22:55:
Ja, wij kunnen weer ademhalen... 't zou toch ook te zot zijn, 2 buitenlandse clubs in de Nederlandse bekerfinale. Een bij elkaar gekocht Brabants zootje uit Philipstown en die reserve-moffen uit Kerkrade. Er moet toch wel minimaal 1 Nederlandse club in de finale van de beker staan.

crixus | 22-03-06 | 23:02

@ Rabarbeke @ 22:49
Ook jij schreeuwt in de rondte meid! Verwijt mij wat!

Jan-Joris-Jaap-Joop | 22-03-06 | 23:00

Ik kijkt nooit futebol, maar lameraden, die man heeft als bijnaam "Stuntelaar"?

Rabarberke | 22-03-06 | 22:58

Oh die balkelende, nog slaapverwekkender dan de echte. Ik viel bijna in slaap bij de eerste alinea.

Rabarberke | 22-03-06 | 22:57

OT
SUPERDOELPUNT van Huntelaar

CoJoNes | 22-03-06 | 22:55

@crixus 22:49 uur,

Ja, ja, ik lees het bijna dagelijks...:), maar das meer een tegenlog van een bepaalde vk-log, dus acceptabel als zodanig, ok?

rosalie | 22-03-06 | 22:54

Check het uit Rabarberke, oordeel later. Maak je vrienden mee...

CoJoNes | 22-03-06 | 22:54

@cojones
Nee oke, maar je verwacht van een fatsoenlijk mens toch niet dat hij na al dat luisteren naar deze hofnar ook nog artikelen van hem gaat lezen?

Rabarberke | 22-03-06 | 22:53

Dit is wel heel toevallig (onderaan) www.google.com/url?sa=t&ct=res&...
(PDF alert) Balkende heeft een artikel geschreven over Hoogerdijk in de krant uit Goes. Ik verzin het niet.

CoJoNes | 22-03-06 | 22:52

@cojones
Twee Palmpjes, that's all.

Rabarberke | 22-03-06 | 22:50

@jjjj

Ja het volk is inderdaad dom, want het laat zich keer op keer van alles in de maag splitsen, stemt op partijen met verkiezingsprogramma's die in het regeerakkoord nauwelijke terugkomen en in het daadwerkelijke beleid al helemaal niet.

Wat je ook stemt in deze pseudodemocratie, het gemiddelde beleid over de afgelopen veertig jaar is er eentje van burger plukken gemeenschapsgeld over de balk smijten, een beleid van zakkenvullende overheden, geprivatiseerde nutsbedrijven die ter meerdere ere en glorie van aandeelhouders in de vorm van lagere overheden de burger tot op het bot kaal plukken.

En wat doet de burger? Hij laat zich elke 4 jaar weer opnieuw naaien door op valse beloftes te stemmen en zeikt over internationale verdragen die hem verplichten om ranzige meuk op te nemen.

Rabarberke | 22-03-06 | 22:49

@rosalie
Nee, nooit

CoJoNes | 22-03-06 | 22:48

Je kan er lang over lullen, maar een opkomst bij de verkiezingen van 99% zijn de enige garantie om die gasten op afstand te houden. Ga daar maar eens over nadenken.

Duitse helm | 22-03-06 | 22:46

@Rabarberke 22-03-06 @ 22:43
I'll have what you're having. Da's wat ze in Duitsland Preiswerte Kokain noemen.

CoJoNes | 22-03-06 | 22:46

Eh okay sorry, ik bedoelde waarom richt een autochtoon een partij tegen allochtonen op. Om Wilders zelf een allochtoon te noemen omdat het een domme limburger en dus eigenlijk een Duitser is gaat idd wat ver.

Rabarberke | 22-03-06 | 22:44

@CoJoNes,

Shit, komt er wel es wat goeds van die VK-loggers af?

rosalie | 22-03-06 | 22:43

@cojones

En waarom richt een allochtoon een partij tegen allochtonen op, pleit voor afschaffing van Art 1 GW, dwz afschaffing van de rechtstaat en kakelt elke kip zonder kop hem hulde toe. Zo van jullie zijn seniel en ik grijp wel even de macht.

Of je nou voor of tegen allochtonen bent, als autochtoon zou je je beter eens met Koos Spee kunnen bezig houden. In elk primitief land was deze man te recht gesteld, hier loopt hij vrij rond dankzij de decoys van Balkelende.

Rabarberke | 22-03-06 | 22:43

Wat een ongelooflijke NSB-er die Hoogerdijk

CoJoNes | 22-03-06 | 22:43

"PAN" is Sranan Tongo, (Surinaams dus) , voor "kudt".
Maar dat geheel ter zijde.....

Herr Schmidt | 22-03-06 | 22:39

En waarom in godesnaam, richt een autochtoon een allochtonenpartij op? Vind het een beetje koloniaal aandoen, zo van jullie weten niet hoe dat moet, maar ik help jullie wel

CoJoNes | 22-03-06 | 22:38

Rabarbeke,

In 1996 wilde het parlement van die eeuwigdurende inschrijving af omdat het o.a. te bewerkelijk was. Iedere rechthebbende kreeg toen 10 jaar de tijd om zich aan te melden. 92 % hebben ze wel getraceerd, de rest krijgt dus nu tot 1 april de tijd zich te melden......en ik belanghebbende? 'k Zag m'n achternaam wel staan, maar ken het rekeningnr. niet....:(

rosalie | 22-03-06 | 22:37

Zeau, die nieuwe servert van GS lagt een maand of 3. www.perssupport.anp.nl/Home/Persberich...

Deze is wel verdomd interessant: Dit kabinet staat met haar Midden Oosten beleid met de rug naar haar eigen, multiculturele, bevolking.

CoJoNes | 22-03-06 | 22:36

@rosalie

Je bedoelt dat ze het gaan terugbetalen dan? Dat is eenzijdig wijzigen van de overeenkomst. De afspraak was dat de lening eeuwigdurend zou zijn. Contractbreuk! Ben je belanghebbende?

Rabarberke | 22-03-06 | 22:29

@Rabarbeke,

85 miljoen staat er open aan die "eeuwigdurende inschrijving" vanaf 1815!
Je moet voor 1 april je aanmelden om de rente te kunnen innen, maar de lening kun je alleen omzetten in geld via de beurs na die datum......

rosalie | 22-03-06 | 22:26

@jjjj

Lekker makkelijk. Janken dat 'we' verplicht worden om 'ranzige meuk' op te nemen en daarop aangesproken vluchten in de ik vorm, alsof ik denk dat jij die verdragen hebt afgesloten.

Wat ik bedoel te zeggen, is dat Nederland zodra het stemvee de tijd rijp acht, voor een regering mag kiezen die al die verdragen opzegt en van Nederland een soort Zwitserse kaas maakt van de ranzige melk die boeren als jij produceren, omdat ze hun koeien niet op tijd melken.

Rabarberke | 22-03-06 | 22:26

@Murdockyoufool:

jij bent het voorbeeld niveau vmbo-alloch- of autochtoon:
amsterdam niet de randstad? zeker geen aardrijkskunde gehad... brabanders vervangen de G door de J? volgens mij ben je nog doof.

ohw wacht je nick zegt het al

Prego | 22-03-06 | 22:21

Als de Gristenen en zelfs de Dieren een partij mogen hebben, dan de allochtonen ook. Wie weet wordt het wel net zo lachen als vroeger met de LPF?

Zeurders | 22-03-06 | 22:21

@Brusselmans 22-03-06 @ 22:12
Je weet het idd nooit zeker, maar als je kijkt waarheen ze vertrekken kan je denk ik wel een beetje inschatten wat voor mensen het zijn. Sommige mensen zullen eerder aan de Costa del Sol gaan wonen en anderen weer liever in Canada.
Maar wat het stijgen van aantal mensen dat jaarlijks vertrekt heb je wel gelijk.

Framoes | 22-03-06 | 22:20

*Ga je nou weer koeien melken?*
Nee, Rabarberke, dat ga ik niet. En verder kan ik persoonloijk geen internationale verdragen opzeggen al zou ik dat willen;.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 22-03-06 | 22:19

@rosalie

Tenzij je die schuld niet opnieuw aanmeldt, dan betalen ze die rente dus ook niet meer. Ze moeten nl. ergens die 30% salarisverhoging van betalen.

Handig zo'n overheid. Parkeerboetes niet aftrekbaar, dan maar salarisverhoging.... en het stemvee stemde voort.

Rabarberke | 22-03-06 | 22:16

@jjj
Het is onzin. Internationale verdragen verplichten je niet om ranzige meuk op te nemen. Lariekoek, geleuter.

Ten eerste ben je verplicht om asiel te verlenen aan politieke vluchtelingen. En als je dat niet wil, dan moet je dat verdrag maar opzeggen lijkt me. En niet zo zeiken over verdragen die je tot iets verplichten, verdragen ga je uit vrije wil aan en je kunt er ook weer uit vrije wil vanaf.

Ga je nou weer koeien melken?

Rabarberke | 22-03-06 | 22:14

@Rabarbeke,

Das waar, maar de schulden (leningen) betalen ze niet terug, alleen de rente...vanaf 1965...die dan wel net zo groot als de schuld is meestal.....

rosalie | 22-03-06 | 22:12

@ Framoes

Ik kan mij vergissen, maar volgens mij wordt het aantal lieden dat jaarlijks z'n biezen pakt in Nederland elk jaar al groter.

Rest de vraag of dat intelligente mensen zijn. Waarschijnlijk wel, maar niet per definitie natuurlijk.

Brusselmans | 22-03-06 | 22:12

@rosalie 22-03-06 @ 22:02
Het is goed dat je over 1 april begint. Ik vergeet bijna mn T-biljet in te vullen. Dit jaar helaas geen ?2000'-... maar met ?950'- ben ik ook tevreden.

Framoes | 22-03-06 | 22:10

@ rabarbeke

Toegeven, maar als Grootvizier der Reaguurders rangschikkingen kan hij het rustig aandoen.

Overigens zitten we 'm beiden op de hielen, maar dat terzijde..

Brusselmans | 22-03-06 | 22:09

@rosalie

Schande he, het zal ook wel niet onder gereformeerd bewind zijn dat de staat onder haar schulden probeert uit te komen.

Rabarberke | 22-03-06 | 22:08

@ Rabarberke
wat is er mis met 20:56?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 22-03-06 | 22:07

@Brusselmans 22-03-06 @ 21:31
Als nou alle mensen met een beetje intelligentie uit zichzelf vertrekken. Dan wachten we een jaartje of 5 a 10 en dan heeft het probleem zichzelf opgelost.

Framoes | 22-03-06 | 22:06

@brusselmans

Maar wij hebben Pannie!

Rabarberke | 22-03-06 | 22:05

Ik dien morgen wel een klacht in bij een van de 20 meldpunten, of wellicht ook bij allemaal.

@Rosalie
Bedankt voor de tip, maar die website zegt:

Niets gevonden op 'Kwakbol' :

Karel kwakbol | 22-03-06 | 22:04

@jjjj

Ja ik lieg maar wat, enigszins geinspireerd door je posting van 20:56 waar helemaal niets over ranzige meuk in staat. Ik had nooit Seamonkey moeten downloaden als browsert.

Rabarberke | 22-03-06 | 22:03

Maar goed,

Iemand die nu nog iets van de Staat te goed denkt te hebben, moet voor 1 april even kijken...anders is het te laat.......
http://www.dsta.nl/index.cfm?contentItem=41&menu2=18&template=grootboek

rosalie | 22-03-06 | 22:02

Ja, die site heeft kuren.

'Panne', zou je in een hele dubieuze bui kunnen zeggen.

Brusselmans | 22-03-06 | 22:00

*'ranzige meuk' als het om b.v. vluchtelingen gaat*
En dus hier lieg ook jij gewoon Rabarbeke! Je roept ,maar begrijp je? Je verwijt, maar weet je?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 22-03-06 | 22:00

iris_louise
Ies discriemazie.

Karel kwakbol | 22-03-06 | 21:57

Nou jopie, ik zou zweren dat je een part time lintzager was met ambities in de bandparodie.

Mail je Von Loghausen even?

Brusselmans | 22-03-06 | 21:57

Tja joh, boeren! Haha!

Jan-Joris-Jaap-Joop | 22-03-06 | 21:56

Ik krijg ook de melding: Forbidden

Zou Verdonk hier achter zitten? ;-)

maj | 22-03-06 | 21:56

Oke flauw. Jan Joris Jan Joop, mijn excuses voor de sneer. Ik begrijp best dat je het zo kwaad niet bedoelt met 'ranzige meuk' als het om b.v. vluchtelingen gaat, kinderen die hun ouders verloren hebben en ander aan onze cultuur onaangepast schoftentuig, maar als je schijnbaar gezegend bent met wat meer hersencellen dan de gemiddeld hier aanwezige randdebiel, dan is enige nuance wel op zijn plaats, vind je ook niet?

Rabarberke | 22-03-06 | 21:56

hé potverdikkiedoooosie waarom kan ik niet op die site....

ze kunnen toch niet door mijnscherm mijn huis in kijken ???

iris_louise | 22-03-06 | 21:55

Fuckje
Precies wat ik dacht, maarmet een proxy krijg ik dit:

The "www.partijvoorallochtonenederlanders.nl" web server has responded that access to the resource identified by the URL is forbidden. The "www.partijvoorallochtonenederlanders.nl" web server did not provide a specific reason, only that access is not allowed.

Karel kwakbol | 22-03-06 | 21:52

LOL @ rabarbeke

Ik dacht 'm al niet te kennen, maar nu weet ik het zeker. Ik praat zelden tot zeer zelden met agrariers.

Brusselmans | 22-03-06 | 21:52

Jopie, dan is het aan jou om dat aan te tonen en niet aan haar om te ontkrachten.

Bovendien, je zit op het fuckin' internet. Dat lijkt me niet een geschikte plek om een klaagzang over liegen te beginnen. Het is hier geen janettenparade.

Brusselmans | 22-03-06 | 21:50

@Karel kwakbol,
logisch, met jouw naam. Dat pikt de PAN niet.

fuckje | 22-03-06 | 21:50

excuus, het hol

@jjjj

Ja humor man, lachen. Niet dan? Joker man!

Rabarberke | 22-03-06 | 21:50

Jan-Joris-Jaap-Joop 22-03-06 @ 21:41

Volgens mij ben je bezig met het virtuele programma "boer zoekt vrouw"

marius longhond 22-03-06 @ 21:43

Foutje mijnerzijds, programma heet: "Boer droomt van een vrouw maar vindt er geen". Neem het krukje mee en neuq maar wat in het weiland kerel

marius longhond | 22-03-06 | 21:49

@ Rabarberke @ 21:47
Geinig toch? Niet dan?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 22-03-06 | 21:49

Wat ik niet snap is dat onze medelanders hier altijd zo janken over de vernietigende invloed van de allochtonen en de islamp, terwijl het toch zo vaak de eigen regering en ambtenarij is die hen zo genadeloos in de hol naait.

Rabarberke | 22-03-06 | 21:49

Als ik op die PAN link klik, dan krijg ik:

Forbidden
You do not have permission to access this document.

Karel kwakbol | 22-03-06 | 21:49

"Hey brus man, kerel. Dat wijf liegt man. Tering, zegt zo maar dat ik vier studenten ben zeg. Terwijl ik een boer ben haha."

Rabarberke | 22-03-06 | 21:47

Goedver, wilde ik eens uitgebreid gaan citeren uit het onvolprezen PAN manifest, ligt die kutsite eruit.

Brusselmans | 22-03-06 | 21:47

Hé Brus! Als dat wijf wat minder vaak hyssterisch zou liegen dan was ze mischien nog te pruimen.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 22-03-06 | 21:46

pumppurewater 22-03-06 @ 21:37

Tuurlijk niet de kop indrukken die f*cking PAN, Dit zal ik nooit accepteren.

Salvatore Riina | 22-03-06 | 21:46

@jjjj

Nou vort dan, om 22:00 is de volgende melkbeurt.

Rabarberke | 22-03-06 | 21:46

Rabarbeke is in den olie Jan Joris Yab Yum, en als ik jou was zou ik m'n groene vingers er niet aan branden. Niet zelden eindigen haar slachtoffers huilend bij elkander op schoot.

Brusselmans | 22-03-06 | 21:44

@sinnert

Nou we kunnen behalve couscous nog best wat van ze leren hoor. Zo wordt je in de woestijn b.v. niet geflitst als je met je kameel 4km te hard rijdt.

En onze overheid kunnen ze echte corruptie bijbrengen. Hier komt men bij de overheid niet verder dan door de mand vallen met ten onrechte parkeerboetes declareren, met gemeenschapsgeld smijten en tbv hoge ambtenaren ten onrechte bedrijfskosten aftrekbaar stellen.

Rabarberke | 22-03-06 | 21:43

Jan-Joris-Jaap-Joop 22-03-06 @ 21:41

Volgens mij ben je bezig met het virtuele programma "boer zoekt vrouw"

marius longhond | 22-03-06 | 21:43

Dank, dank: CoJoNes 22-03-06 @ 21:21
.

Interessante link.

filter | 22-03-06 | 21:42

@ Rabarberke @ 21:38
Ik ben een boer, en wat ben jij?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 22-03-06 | 21:41

@rosalie

Ja een streektaal is er wel, er wordt zelfs muziek in gemaakt en er worden boeken in geschreven. Er zijn zelfs Groningse dichters. Maar dat is wat anders dan het gebalk wat je hier op straat hoort.

Rabarberke | 22-03-06 | 21:40

@jjjj
Tsja als je mensen tussen neus en lippen ranzige meuk noemt dan ben je een hufter in viervoud. Ik lieg niet, ik duid. Ik duid misschien verkeerd, who cares.

Ik doe nog een poging:

a. 4 studenten
b. 4 nichten
c. Een bal wiens vader Jan-Jaap niet genoeg vond

Rabarberke | 22-03-06 | 21:38

Schooluniformen dat is nog niet eens zo'n slecht idee.. Het zorgt ervoor dat iedereen in de klas gelijk is.. De allochtonen hebben daar echt niet meer voordeel mee dan wij hoor! Australie heeft bevoorbeeld al jarenlang schooluniformen verplicht op de middelbare scholen.. is echt niet zo slecht! Verder is de PAN Natuurlijk een kutpartij maar het zorgt wel voor spannende tijden! Fantastisch dat de PvDA nu aan 2 kanten onder vuur ligt!

pumppurewater | 22-03-06 | 21:37

@Rabarbeke 21:32 uur,

Ja, ok, maar ik ken wetenschappers die er hun werk van maken om het een streektaal te noemen en als zodanig te publiceren in hun boeken.

rosalie | 22-03-06 | 21:36

@ Rabarbeke

Heb je me gemist tijdens je spreekbeurt 'Staatsrecht for dummies'?

Brusselmans | 22-03-06 | 21:36

Ach zou zeggen voor die allochtonen als je zo graag jezelf wilt zijn neem het vliegtuig doei doei doei zwaai zwaai nederland is nederland basta....

Sinnert | 22-03-06 | 21:35

@ Rabarberke @ 21:32
Als je er vanuit gaat dat iets beweren zonder te weten gelijk liegen is, dan ben jij tgewoon een leugenares.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 22-03-06 | 21:35

@brusselmans

nee niks bijzonders idd... slechts een of andere geblondeerde limbo die de rechtstaat wilde afschaffen en een stapel neanderthalers die het er mee eens waren.

Rabarberke | 22-03-06 | 21:35

@rosalie

Je moet eens een keer naar Groningen komen en kijken of jij nog iets van Nederlands verstaat. Dat heet geen accent meer, hoogstens een dialect. Ik durf wat verder te gaan: het is eerder een gedragsstoornis met symptomatisch spraakgebrek en dubbel zien.

@jjjj

Naja of studenten of vier nichten, you tell me.

Rabarberke | 22-03-06 | 21:32

@ Framoes

Dat doen er hier al zo velen, verzin eens wat nieuws. Of desnoods iets grappigs.

@ Rabarbeke

Heb de laatste tijd wat minder tijd om te reaguren. Dat heb je soms.

Brusselmans | 22-03-06 | 21:31

Noemen...dus....

rosalie | 22-03-06 | 21:30

Er zit wel iets in ,als iedereen samenwerkt komen we er wel.Elke woensdag voortaan couscous met schapenkloten eten.Lekker multiculti.

Yammie | 22-03-06 | 21:30

\{offtopic}

Zullen we massaal de verwawrming 3 graden lager zetten zodat Boersma zijn kwartaalcijfers de mist in gaan?

Rabarberke | 22-03-06 | 21:30

@ Rabarberke @ 21:27
* een stel studenten *
Ook jij liegt dus gewoon makkelijk.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 22-03-06 | 21:30

@Rabarberke 21:24 uur,

Dat nomen ze met een accent spreken, maar het blijft Nederlands, jij spreekt Hollands?

rosalie | 22-03-06 | 21:29

Ja toch Targent?
*Framoes-ondersteuning-modus-aan*

marius longhond | 22-03-06 | 21:29

@Rabarberke 22-03-06 @ 21:24

Ik kom uit de Randstad (daar hoort A'dam dus niet bij), dus ik spreek Nederlands zoals het hoort. In tegenstelling tot boeren uit het Noorden (inslikken die woorden), Brabo's/Limbo's (vervang de g door j), Noord-Hollanders (z=s) en Zeeuwen (zeg 'h' als je 'g' bedoelt en vice versa).

Murdockyoufool | 22-03-06 | 21:29

@Brusselmans 22-03-06 @ 21:25
Als ik zeg dat ze alle mensen met rare ideeen er uit moeten gooien, dan bedoel ik dat echt niet serieus. Ongefundeerd schreeuwen is gewoon leuk.

Framoes | 22-03-06 | 21:28

hey @brusselmans

Was er schoolreisje van de nationale reserve en waren jij en panini een paar dagen weg?

Rabarberke | 22-03-06 | 21:28

@jjjj

Nee ik vind het altijd wel leuk om te horen hoe een stel studenten over ranzige meuk spreekt als het om mensen gaat. Ga eens de afwas van de afgelopen tien jaar doen en houd je bek zolang zou ik zeggen.

Rabarberke | 22-03-06 | 21:27

@ framoes

Oh sorry, hoor. Kom ook maar net het topic binnenslenteren. Kan ook niet ruiken dat je comment humor bevatte..

Brusselmans | 22-03-06 | 21:25

@godfriet

Hoeveel autochtonen spreken er eigenlijk goed Nederlands. In Amsterdam praten ze als wijven, hier zijn het net holenmensen, in Limburg zijn het halfzachte nichten.

Rabarberke | 22-03-06 | 21:24

Neeee nu weet ik het zeker voor 2007 ben ik verhuisd...

Zijn twee lichtpuntjes in de donkere horizon:
- Bestrijding discriminatie van rokers!
- Woutertjeeee schijnhijl dit gaat je zetels kosten

Pffffff...... waar gaan we hier naar toe....

stillogoose | 22-03-06 | 21:19

Zolang PANnie bij GS zit, is er nog niets aan de hand.

fuckje | 22-03-06 | 21:19

Ik hoef geen cursus in principe.
Vrouwen aftuigen lukt me zo ook wel, als ik me er toe zou verlagen.
En alles wat niet geloofd zoals ik dat doe verrot schoppen, wel lijkt me ook kinderlijk eenvoudig.
Intolerant wanneer het op mijn stekkie aankomt, was ik al.
Dus stop die cursus maar daar waar de zon niet schijnt.

..Whatever | 22-03-06 | 21:19

@Brusselmans 22-03-06 @ 21:16
En weer iemand die het hier allemaal te serieus neemt.

Framoes | 22-03-06 | 21:18

Laat ze eerst maar eens normaal Nederlands leren voordat wij hun cultuur overnemen. Maar wat is de cultuur? Mensen lastig vallen op CS, mensen napraten (ook m'tjes van boven de 6, wat voor mij het einde betekende van deze acties in mijn 6e levensjaar) vernielingen aanrichten, grote bek geven tegen alles en iedereen, zelfs politie.

Cursusje RIAGG lijkt mij hier meer op Zn plaats.

GodfriedV.Bouillon | 22-03-06 | 21:18

PANtsergranaat op die partij. Tot PANeermeel verwerken.
.
Vertel aan de PAN: Geen PANiek. De PANtoffelheld Wouter Bos heeft al gezorgd voor een algeheel Nederlands dhimmitude.
www.israpundit.com/2006/?p=569

Dus waarom nog een PAN? Isnie nodig, nie.

filter | 22-03-06 | 21:17

@framoes
Elke zo'n debiel heeft nu eenmaal grondrechten en stemrecht :/

Rabarberke | 22-03-06 | 21:16

@ Framoes

Goed idee, dat is in Rusland en China ook tijden goed gegaan.

Brusselmans | 22-03-06 | 21:16

@ Rabarberke @ 21:10
Wat moet jij nou weer, mens (m/v)?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 22-03-06 | 21:15

@jan joris jaap joop
overde doden (allochtonen) niets dan goed, over de levenden heb ik een ander oordeel.
Targent is gewoon grappig, je plaatst 1 leuke opmerking en het ontaardt in gevloek en getier. Dat is dan weer stijlloos

marius longhond | 22-03-06 | 21:15

@Rabarberke 22-03-06 @ 21:10
Als we nou gewoon elke debiel met kromme ideeen er uit schoppen.
Kromme ideeen: alles wat met geloof, racisme, rechts -en links fascisme te maken heeft.

Framoes | 22-03-06 | 21:12

Over inburgeringscursus autochtonen gesproken, een lesje grondwet en staatsrecht mag er ook wel bij. Voor politici.

Rabarberke | 22-03-06 | 21:12

@jan joris jaap joop

Enige autochtone ranzigheid is jou zeker vreemd?

Rabarberke | 22-03-06 | 21:10

Aha, targent = Starf*cker. Hebben we ook al een tijd niet gezien.

Mariska vd P. | 22-03-06 | 21:10

@Mariska vd P. 22-03-06 @ 21:07
targent heeft een ban, wil men ons doen geloven.

CoJoNes | 22-03-06 | 21:08

OT
Als die allochtone eindhovenaren nou eens een beetje doorvoetballen, kunnen we Ajax gaan kijken.

CoJoNes | 22-03-06 | 21:07

Maar ja, daar kun je hooguit PMS (beetje husselen) van maken.
Maarrrrr ik mis iemand..... o ja Targent?

Mariska vd P. | 22-03-06 | 21:07

Lijkt een beetje op de allochtone Michiel Smit partij.

Mariska vd P. | 22-03-06 | 21:05

@ marius longhond @ 21:04
Sorry?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 22-03-06 | 21:05

@vraagstaart 22-03-06 @ 20:23
Je vergat /sarcasme

@fuckje 22-03-06 @ 20:58
Ik heb als examen mijn zusje mogen vermoorden. Ze had namelijk een Nederlandse vriend, en die sloeg haar niet. Wij de Imam erbij gehaald, en ja hoor: ze bleek een hoer die de reputatie van de familie schaadde.

Framoes | 22-03-06 | 21:04

Kut, dacht ik dat ik uitgeleerd was, weer een cursus *zucht*

Update:
-schapen ritueel slachten in plaats van voorzichtig scheren moet ik ook nog volgen.

*duikt weer in de boeken*

@JJJJ
alle "goede" allochtonen liggen toch op het kerkhof, m.u.v. Targent ?

marius longhond | 22-03-06 | 21:04

Ach daarom staan die bloed irritante Peruaanse nep indianen, met die 3-halen-2-betalen Bart Smit indianentooien gemaakt van plastic veren, met zo'n lepelrekje aan hun bek. Tis een PANfluit. Wegwezen met die versterkers, harder blazen, of werk zoeken.

CoJoNes | 22-03-06 | 21:02

@marius longhond,
ben jij al geslaagd voor de cursus: Eerwraak voor beginners?

fuckje | 22-03-06 | 20:58

@ rosalie @ 20:44
Weet je, volgens mij althans, schoppen we 'goede' mensen als bijvoorbeeld Kalou en Taïda hysterisch en makkelijk het land uit. Terwijl verdragen en wetten ons verplichten de meest ranzige meuk des werelds gewoon binnen te laten.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 22-03-06 | 20:56

rosalie 22-03-06 @ 20:44
Precies, wat moet ik leren over Nederland ?
Van het buitenland krijg ik:
-LOI-cursus loverboy
-meetlat om mijn vriendin op 10 meter achter me te laten lopen
-boksles voor als ze niet luistert
-opblaasschaap met echt vachtje
-cursus homo in plaats van dwergwerpen

Voegt echt wel wat toe, not !

marius longhond | 22-03-06 | 20:48

@JJJJ 20:35 uur,

En ze hebben zeker geen recht om ons een "inburgerings cursus" op te leggen als autochtonen!

rosalie | 22-03-06 | 20:44

PANtastisch plan. We mogen nu kiezen: of geregeerd worden door de PANamerikaanse vrede van vriendje **KUCH-PROEST** Bush, of leven in een PANdemie van allochtonen?

lekkurbelangrijk | 22-03-06 | 20:36

@ rosalie @ 20:05
*de juiste genen*
Volgens mij zijn mijn genen niet juister dan de genen van anderen. Ik zou het liefst iedereen serieus wllen nemen. Maar zoiets moet toch minstens wederzijds zijn, niet dan? Mijn zussen zijn geen hoerrrrrhhh, en luitjes uit Ergensweggistan hebben geen Recht op de gronden door mijn voorouder bewerkt.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 22-03-06 | 20:35

om te brullen die standpunten: hypocriet, de pot verwijt de ketel, maken zelf onderscheid, vertellen niet altijd waarheden en slaan op sommige punten compleet de plank mis

Prego | 22-03-06 | 20:35

Ehm, sorry.
@vraagstaart 22-03-06 @ 20:23
Hahahaha. Zeer vermakelijk.

Murdockyoufool | 22-03-06 | 20:33

@

Murdockyoufool | 22-03-06 | 20:32

@.BitchSuperSoaker @ 20:20
Ssssstttt... mevrouw van Oranje Nassau.

ventus_aqualis | 22-03-06 | 20:28

De 'dreiging' van die gasten, pffff. De ideeën van PAN zijn zo absurd en onrealistisch dat er, op een enkel dwaallicht na, niemand op stemt. Spiegel hun programma en je ziet het lijstje van de NVU. Nu goed, op het verplichten van schooluniformen na dan. Kusters ziet uniformpjes wel zitten.

Murdockyoufool | 22-03-06 | 20:27

@BitchSuperSoaker,
als ik dat nu al wist was zijn/haar mailbox al overstroomd.

fuckje | 22-03-06 | 20:23

Eindelijk een partij met frisse ideeën. Heerlijk, die kaaskoppen hebben lang genoeg geprofiteerd van hun voorkeurspositie - tijd dat ze eens een toontje lager zingen en zich aanpassen aan de aanstormende allochtone horden. Stelletje dhimmis.

vraagstaart | 22-03-06 | 20:23

fuckje 20:15,

Die gast zal misschien worden volgespamd, voor zo lang het duurt, maar er zijn meer allochtonen dan nvu-ers. Ik bedoel de dreiging van die "gasten" is groter om iets te betekenen in de politiek.

rosalie | 22-03-06 | 20:22

@fuckje: Bobby Farrell? Gerda havertong? Pino? Kluk Kluk? Of is het Michael Jackson?

BitchSuperSoaker | 22-03-06 | 20:20

@BitchSuperSoaker 22-03-06 @ 20:10

No span, swa of sma, no span. Het is maar een wannabepartij. Het gaat niet echt gebeuren. Constant Kusters heeft ook een partij en enkele ideetjes, maar die gaan ook niet gebeuren.

Murdockyoufool | 22-03-06 | 20:15

@BitchSuperSoakert,
in het ANP-bericht staat dat er binnenkort een " bekende allochtoon" zich bij deze groep gaat manifesteren. Die figuur zal tot het bot worden volgespamd en noem maar op. Die gast krijgt spijt, zeker weten!

fuckje | 22-03-06 | 20:15

Kort maar krachtig: Flikker op! En dan heb ik het alleen over deze achterlijke ideeën. We gaan dat hier doen als andere landen onder de middelandse zee en ver in azië hetzelfde gaan doen. Waarom moeten WIJ ons altijd aanpassen? Wil je in NL wonen dan heb je gewoon ook onze cultuur en denkbeelden te accepteren/ respecteren, dat wordt nl van ons ook geeist als wij in verweggistan gaan wonen.

BitchSuperSoaker | 22-03-06 | 20:10

Bestrijden van de discriminatie van rokers? PAN heeft een punt! Als ze de rest van haar krankzinnige programma laat vallen stem ik PAN.

Murdockyoufool | 22-03-06 | 20:09

@jan-joris-jaap-joop,
zie 18.59u, Home-Made.

fuckje | 22-03-06 | 20:05

JJJJ 19:53

Jij, als blanke man, waarvan de voorouders hier geploegd en geploeterd hebben...Jij hebt de juiste genen om tegen zo'n PAN op te treden.
Ik wil je wel helpen, als blanke vrouw....

Ik moet er toch niet aan denken dat zo'n partij als PAN iets zou gaan betekenen in Nederland!

PVDA was zo leuk bezig die allochtonen te laten stemmen op ze: ze wilden de grootste partij worden. Maar wat ze verder uitvoerden als evt. regeringspartij was vrij overzichtelijk en ongevaarlijkvoor ons. D.i.t. tot zo'n PAN-gebeuren!

rosalie | 22-03-06 | 20:05

Daar hoor je nooooiiiit meer iets van...

da wizard | 22-03-06 | 20:05

fuckje @ 17.56
*en nu gaan we eten!*
Jeetje. Keurig om 6 uur eten en het was vast geen couscous dat je op hebt. Jij slaagt nooit voor je inburgering- en integratiecursus, fuckje!

Jan-Joris-Jaap-Joop | 22-03-06 | 20:04

@Draaitafel Demagoog 22-03-06 @ 18:55

LOL, ja elke cultuur heeft zo z'n verworvenheden ;)

Hakbarrr | 22-03-06 | 20:00

Ook zo'n PAN is om op te schijten zeker?

gein_zörreg | 22-03-06 | 19:59

sorry fuckje ff niet gezien

ben toch niet gek? | 22-03-06 | 19:59

@ben toch niet gek,
Die heb ik om 17.56u. al afgekondigd, samen met een Fatwa.

fuckje | 22-03-06 | 19:57

Nog ff en we krijgen een PANdemie

ben toch niet gek? | 22-03-06 | 19:54

@ rosalie @ 19:46
Ik begrijp je niet Rosalie. Wat bedoel je?

Jan-Joris-Jaap-Joop | 22-03-06 | 19:53

@.fuckje @ 18:59
Huisgemaakt of van de voedselbankcateringservice ?

ventus_aqualis | 22-03-06 | 19:53

@elmex: in ieder geval genoeg te zien op dat PANN feestje, prima om op te nemen in te burgeringsprogramma.

Zeurders | 22-03-06 | 19:50

@ Zeurders, ach grutjes toch bedankt. Ik heb al een goede pannenwinkel gevonden, flickr.com/photos/daverton/35113908/in... . Ik mocht voelen en ik had inderdaad een d-cup voor mijn erwtensoep nodig.

Elmexvandetandpasta | 22-03-06 | 19:49

@JJJJ,

Ligt hier geen taak voor jou?

rosalie | 22-03-06 | 19:46

Gôh! Joepie hòòr. Als blanke man uit Nederland zou ik straks moeten gaan inburgeren in het land waar mijn voorouders geploegd en geploeterd hebben. Jottum!.

Jan-Joris-Jaap-Joop | 22-03-06 | 19:45

D-cup denk ik dan toch?

Elmexvandetandpasta | 22-03-06 | 19:42

@elmex: o, ik heb me vergist, het PANN feest is met name voor potten... erg verwarrend allemaal.

Zeurders | 22-03-06 | 19:42

Lekker fuseren met Woutertje, krijgen we de PAN vd A.
Aufzouten met al dit geteisem, bek houden, kom uit de steun en gaat Nederlands leren en werken !
Als autochtoon inburgeren, ben je van de proleet Mohammed los !
*en haalt weer rustig adem*

marius longhond | 22-03-06 | 19:40

Dit gaat Pastors en Wilders stemmen opleveren...!
Vraag me alleen af wanneer die 40% niet stemmende Nederlandsche Burgers eens wakker wordt en richting de stembus gaan... Vrees voor Kabouter Boslim dat dat niet gunstig gaat zijn...
Maar zoals al eerder gepost... Met zo'n programma maak je je zelf belachelijk...
En als je stemmen trekt,haal je ze weg bij Bos,en da's dan wel weer een blij feit...

DaVunz | 22-03-06 | 19:39

@ Zeurders, wat voor maten pannen hebben ze dan? Ik zoek iets voor erwtensoep

Elmexvandetandpasta | 22-03-06 | 19:39

Roberto 19:22 uur

NVU? Whatever, alles is beter dan PAN!

rosalie | 22-03-06 | 19:34

Komt goed uit, ik heb nog een pan nodig

Elmexvandetandpasta | 22-03-06 | 19:31

@Grasgriezel 22-03-06 @ 19:28:
Dan mag je gaan emigreren, denk ik.

crixus | 22-03-06 | 19:31

Ik vraag me af wat de sancties zijn als je zakt voor je 'inburgeringsexamen' als autochtoon.

Grasgriezel | 22-03-06 | 19:28

@Roberto Fransisco 22-03-06 @ 19:22
Ik denk niet dat de gemiddelde allochtoon een pleonasme begrijpt.

schaapje | 22-03-06 | 19:24

@cast 22-03-06 @ 19:20
Ik had het over jou ;)

schaapje | 22-03-06 | 19:22

Gewoon even een vraagje. Stel iemand richt de volgende partij op. Wat gebeurd er dan?

Partij voor Autochtone Nederlanders.

Roberto Fransisco | 22-03-06 | 19:22

@cast 22-03-06 @ 19:20:
Nee, dat beheers je al uitstekend. Beter dan targent. (Vreemd dat hij zich nog niet in dit topic gemeld heeft overigens.)

crixus | 22-03-06 | 19:21

@schaapje
hoe bedoel alleen een cursus nederlands vogens mij bedoelt die partij
dat wij in moslimtaal moeten leren.heb ik geen zin in.

cast | 22-03-06 | 19:20

@blackbird 22-03-06 @ 18:39:
Ik had het vooral over zo'n soort pan:
nl.wikipedia.org/wiki/Pan_%28voorwerp%...
en dan vooral in relatie met dit:
nl.wikipedia.org/wiki/Gehakt

En in relatie met de in het topic genoemde politieke partij...
Ik vond jouw linkje wel een heel klein beetje racistisch... Laat het Wim Heitinga maar niet lezen...

crixus | 22-03-06 | 19:18

Allochtoon niet ienburgeren. Wij PAN, autogtoon ienboerk(a)eren. Zei lieren wij berter. Autogtoon minderwaardig ies keen is lam. Zij, autogtoon leren ie-lam kotsdienst fan vrede.

Weisse rose | 22-03-06 | 19:15

Multiculti...
Wanneer krijgt deze ketter een religieuze ontheffing op het rookverbod?

Moros | 22-03-06 | 19:08

Als ze het goed spelen, wordt dit wellicht het einde van de PvdArroganten.

brrkah | 22-03-06 | 19:07

@cast 22-03-06 @ 18:59
Misschien alleen een cursus Nederlands?

schaapje | 22-03-06 | 19:03

bartij van de huh wat?!ze zijn gek in dit land aan het worden.
heb bersoonlijk niks tegen de allochtonen.maar dat wij moeten inburgen gaat de ver?!

cast | 22-03-06 | 18:59

@inshalla,
@ventus_aqualis,
Ouderwetsche Hollandsche Bami, met Kippenvleesch.

fuckje | 22-03-06 | 18:59

hehehehe dat schapen en geiten neuken zal een unieke belevenis worden voor de gemiddelde nederlander ... heeee dat schaap snapt het beter dan me wijf ? huh ? hahahaha

Draaitafel Demagoog | 22-03-06 | 18:55

Precies, flamberen voordat er een pandemie onstaat.

schaapje | 22-03-06 | 18:53

Het begin van het einde is in zicht......vlam in de PAN!

rosalie | 22-03-06 | 18:51

@Mesmer 22-03-06 @ 17:19
Hun partijprogramma is de beste propagand die Wilders zich kan wensen. Wat een stel pannekoeken (fuck nieuwe spelling).

Framoes | 22-03-06 | 18:50

blackbird 22-03-06 @ 18:39
Pan is een Griekse bosgod.

schaapje | 22-03-06 | 18:42

@schaapje 22-03-06 @ 18:22
@crixus 22-03-06 @ 18:23

Chimpansees (Pan) zijn een geslacht van de mensachtigen (Hominidae). Er zijn slechts twee soorten: de chimpansee (Pan troglodytes) en de bonobo (Pan paniscus), soms ook dwergchimpansee genaamd.

bron: nl.wikipedia.org/wiki/Pan_%28genus%29

blackbird | 22-03-06 | 18:39

derks 22-03-06 @ 18:35
Heel Latijns Amerika toevoegen aan de EU; ben ik tenminste van dat paspoortgezeur af.

Roberto Fransisco | 22-03-06 | 18:37

@Roberto Fransisco 22-03-06 @ 18:33:
Ja... Ik was met NieuwNieuws van vandaag bezig... Volgens de laatste berichten is Patty nog op Ibiza om bij haar afgebrande huisje de as van de cocaine te scheiden. 't Is een rotklus, maar iemand moet het doen. Maar ze heeft weer een gig! Heel goed...

crixus | 22-03-06 | 18:37

ligt Turkije dan in Europa?

schaapje | 22-03-06 | 18:36

Onmiddelijk Turkije toelaten tot de EU. Dat is pas een stemmentrekker!!

derks | 22-03-06 | 18:35

crixus 22-03-06 @ 18:31
He crixus, jongen je bent wakker. Zie mijn oproep aan je om 12:55. Die meid zit voorlopig onder de pannen:
www.nieuwnieuws.nl/archives/2006/03/gu...

Roberto Fransisco | 22-03-06 | 18:33

@Roberto Fransisco 22-03-06 @ 18:28:
Ga jij Patty Brard opbellen om te zeggen dat ze vooral geen lijstduwer moet worden, of zal ik dat doen?

crixus | 22-03-06 | 18:31

PAN:
P = Profiteurs
A = Aanstellers
N = Nietsnutten.

Ik mis nog de S en de D.
S = steuntrekkers
D = Dombo's.

Effe husselen en zie daar de:
NSDAP = Nietsnuttige Steuntrekkende Dombo-achtige Aanstellende Profiteurs.

Kristallnachtheldere wijn zou Geert W. zeggen.

Roberto Fransisco | 22-03-06 | 18:28

@Dömper

Nee, ik bedoel meer de begin jaren 80. Toen Nederland nog een leuk land was he.

Rebel | 22-03-06 | 18:28

Ik moet zeggen dat iedereen wel bijzonder angstig reageert. Jullie denken toch niet serieus dat ze onder de pannen zijn? Dat zou toch wel de pan uit rijzen...

schaapje | 22-03-06 | 18:26

@schaapje 22-03-06 @ 18:22:
Pan, daar kun je vooral iets inhakken...

crixus | 22-03-06 | 18:23

Pan betekent alles, maar tis niks...

schaapje | 22-03-06 | 18:22

Opzouten met dit soort partijen. Die kloothommels moeten vooral niet te veel macht krijgen!!

Git-H | 22-03-06 | 18:21

Tja wij moeten aan hun cultuur aanpassen vind ik ook!

als je ruzie met iemand hebt in het uitgaansleven, gewoon net zo lang wachten tot die naar huis gaat en met zijn 10'en opwachten want zulke ratten zijn het. Ik ga geen etniciteit noemen want het lijkt wel alsof ze een 'wij - zij' denken willen. Nu kom ik uit de relgemeente goes, waar op het vwo nauwelijks etnische mensen zitten. maar als je op de vmbo locatie van de school gaat kijken is het ineens klein [buitenland, vul zelf maar in]
Kunnen ze nog wel zeiken dat wij vroeger de huidige derde wereld koloniseerden, nu is het het omgekeerde. Toen wij hen koloniseerden was er ook veel verzet. Ik heb het gister op netwerk gezien, een iraakse verzetsleider zei dat elke bezetting op verzet stuit.
In zekere zin beginnen ze steeds meer van ons land te bezetten en wij komen met de PAN

laat toch weer zien wie de tolerantste is ;)

Barre_de_k | 22-03-06 | 18:20

Het geeft inderdaad meer een wij gevoel maar dan met Geert

Salvatore Riina | 22-03-06 | 18:20

@inshallah 22-03-06 @ 18:15:
Shoarma schotel met patat. En bier.

crixus | 22-03-06 | 18:19

@.inshallah @ 18:15
Fuckje bidt niet; 't zullen dus wel bruune boon'n zijn.

ventus_aqualis | 22-03-06 | 18:18

fuckje 22-03-06 @ 17:56

Wat eten we?

inshallah | 22-03-06 | 18:15

Ze kunnen tering krijgen ! met die multiculturele mislukking

Salvatore Riina | 22-03-06 | 18:10

Het zijn allemaal punten die een gezonde Nederlander niet wil. Maar ik vind het allemaal prima; ze maken zich maar belachelijk. En hopelijk neemt het die verschrikkelijke PvdA weer wat wind uit de zeilen.

Albert Heijn | 22-03-06 | 18:07

waarom pan, we hebben pvda toch al?

furby-killer | 22-03-06 | 18:00

Bij deze roep ik een Fatwa en een PANdemonium uit.
Zo, gedaan, klaar, en nu gaan we eten! :-)

fuckje | 22-03-06 | 17:56

Als heel allochtoon Nederland zich achter deze partij schaart kunnen ze best nog wel eens aardig wat zeteltjes pakken. Das dan wel weer mooi kudt voor Woutert, want dan is hij meteen het merendeel van z'n achterban kwijt.

Aussie | 22-03-06 | 17:55

Multiculturaliteit is een linkse natte droom.
Kun je ook uit afleiden dat linkse mensen op school slecht hebben opgelet.

Ik vergelijk een cultuur met een lijm.
Wanneer je verschillende soorten lijm doorelkaar flikkert, krijg je een giftig goedje wat zeker niet goed plakt, tenzij enkele basisingredienten hetzelfde zijn..............;)

Basisingredient is bijvoorbeeld geloof. En dat wist m'n geile overgrootmoeder ook al: Twee geloven op 1 kussen, daar slaapt de duivel tussen.

Dus PAN: OPHOEREN!!

Varreke | 22-03-06 | 17:54

Jaap is een vieze manager

uwog | 22-03-06 | 17:54

Als ze de lakens willen uitdelen gaan ze maar bij Zeeman werken.

ventus_aqualis | 22-03-06 | 17:54

Vraag 1)

Waarom vinden moslims Deense cartoons zlegt?

'eh... omdat dit een Pavlovreactie is die als functie heeft om de hersenschim die men allah noemt niet ter discussie te hoeven stellen. Aangezien in de islam alle vormen van individualiteit in een vroeg stadium de nek om worden gedraaid zal ook van binnenuit de islamitische oogkleppendoctrine geen schade oplopen?'

Nee.. niet goet. Antwoord is: deze cartoons zijn zlegt.

Ed Cetera | 22-03-06 | 17:54

bruine hemden zeker?

Onno Thuis | 22-03-06 | 17:50

mmmm... mischien toch maar op Wilders stemmen inderdaad

aandachts.nl | 22-03-06 | 17:50

Aan het 10-punten plan wil ik graag één punt toevoegen:

-Leer autochtonen hoe ze zich op kunnen blazen in een moskee.

Allah Hakbarrrrrrrrrrr!

Hakbarrr | 22-03-06 | 17:48

Zie je wel: Wilders heeft gelijk.

Varreke | 22-03-06 | 17:42

Maar het is natuurlijk wel hoog tijd dat Randstedelingen, Brabanders en Limbabwanen zich wat beter aan de rest van Nederland gaan anpassen. Dat dan weer wel...

crixus | 22-03-06 | 17:40

Puik plannetje; inburgeren voor autochtonen,

ga ik mezelf even bekend maken met al de 266 in nederland aanwezige culturen.
Lijkt me goed uitvoerbaar.

Obsi | 22-03-06 | 17:34

@Rebel 22-03-06 @ 17:29
Toch niet het oude Nederland van Donner (jaren 50)?

Dömper | 22-03-06 | 17:33

De PAN??? Dat zou Woutert Boslim van die andere allochtonenpartij niet leuk vinden...

Hakbarrr | 22-03-06 | 17:29

vooral hun puntje
?Hoofddoek mag overal! Ophouden hierover!

tsja als ze niet willen praten is de politiek in gaan wellicht niet zo'n slim idee

Mesmer | 22-03-06 | 17:29

Neeeeeeee.
Ik wil het oude Nederland weer terug!

Rebel | 22-03-06 | 17:29

@Mesmer 22-03-06 @ 17:19
Deze partij zal met dit soort stellingen nooit groot worden.

Dömper | 22-03-06 | 17:26

die gaan dan naar de mavo ehm het is dus gewoon een naamswijziging.

Mesmer | 22-03-06 | 17:25

afschaffen van het vmbo. hmz... ik denk dat ze ook de beelden hebben gezien van het nifterlake college.

ander bijkomend probleem, waar moeten dan de meeste van de pan kinders naar school?

blackbird | 22-03-06 | 17:24

Waarom blijven jullie toch zo hammeren op dat gedoe rond een beetje stoeien bij Minerva? Dat hoort er gewoon bij. Die mensen brengen jaarlijks kruiwagens vol geld naar 'de tent' en worden voor die knaken af en toe een beetje misbruikt, geslagen of emotioneel tot wanhoop gedreven. Maar dat doen ze vrijwillig!
In Leiden zegt men graag:
"Liever 10 keer een Minervaan, dan 1 Marokkaan!"

moi.guillaume | 22-03-06 | 17:22

@Mesmer, bij puntje *Bestrijding discriminatie van rokers! hebben ze mijn stem gewonnen!

McCool | 22-03-06 | 17:22

en je mag weer roken

Mesmer | 22-03-06 | 17:21

Ik weet wel een methode om te integreren in de maatschappij. Als je een homo in elkaar slaat of vrouw verkracht, dan zeepje oprapen in de gevangenis bij bubba. Vooral die 15 jarigen bij zware geweldscriminelen zetten. En vervolgens de beveiligingsbeelden op het internet, zodat de familie het kan zien. Ik wil mohammed wel zien gillen als een speenvarkentje wanneer er een dikke neger in hem gaat. En het is nog goed voor de integrazie ook.

geytennöker | 22-03-06 | 17:21

Ik bedenk me net dat er toch ook wel voordelen zijn.. wassen hoeft niet meer.. ik mag straks iedereen ongezien een grote bek geven.. mijn moedertje kan haar snor laten weer staan en werken vond ik toch al niet leuk...

inshallah | 22-03-06 | 17:20

PAN ziet allochtoon als een geuzennaam.

Kan je lullen wat je wilt maar een allochtoon die met de term "geuzennaam" komt is dus wel geintegreerd.

klurksma | 22-03-06 | 17:20

van hun site:

Afschaffen ministerie van Vreemdelingenzaken & Integratie: oprichten ministerie voor Pancivilisatie: Vakminister & Staatssecretaris!
?Afschaffen inburgeringcursussen: training, scholing en onderwijs bieden t.a.v. intercultureel samenleven
?Schooluniform basis & voortgezet onderwijs
?Hoofddoek mag overal! Ophouden hierover!
?Bureau Jeugdzorg binnen de scholengemeenschap
?Herinvoering van de MAVO & doorstroming naar HAVO/VWO
?Afschaffen VMBO
?Afschaffen reïntegratie -trajecten langdurig werklozen
?Verplicht uitnodigen allochtone sollicitanten bij gelijke geschiktheid
?Steekproef controle overheid bij sollicitatiegesprekken
?Toetreding Turkije tot EU: houden aan afspraken!
?Generaal pardon
?Prestatiebeloning onderwijs, bedrijfsleven, overheid & parlementariërs
?Doorgroei allochtone leidinggevenden
?Militaire en/of sociale dienstplicht jongeren
?Training werkgevers, ambtenaren, P&O adviseurs etc. t.a.v. werving & selectie allochtone sollicitanten
?Bestrijding discriminatie van rokers!
?Stopzetten herkeuringen WAO ers. WAO ers empoweren wanneer mogelijk.

Het is wel duidelijk waar het hun jeukt..

Mesmer | 22-03-06 | 17:19

pan in de ban.. hebben allochtonen een dubbele culturele achtergrond en specifieke kwaliteiten? nou voor mij hoeft dat niet! zit ik niet op te wachten! en hebben we veel te veel de aandacht gevestigd op aanpassen aan onze cultuur?.. verder wil PAN trainingen van autochtonen nieuwkomers, wie gaan dat betalen?.. er gaat al zo veeeel geld heen.. school uninvormen en generaal pardon?... turkije er snel bij?.. welke partij is dit?.. een gevarlijke volgens mij.. zo ga ik mij steeds minder thuis voelen in nederland!.. toch maar naar amerika dan?.. is ook niet alles mar zo langzamerhand beter dan hier.. of autralië?.. hopelijk winnnen ze niet veel stemmen en mag gelukkig de allochtoon nog niet landelijk stemmen (wat ze heel graag willen)... en dat moeten we ook maar zo houden, verder lijkt me dit een staats gevaarlijke partij!.zou verboden moeten worden!.. hihi..

huggie | 22-03-06 | 17:18

Hessian 22-03-06 @ 17:16
wij begrijpen elkaar ;)

RechtseRutger | 22-03-06 | 17:18

Fuckfuckfuck: "Het heeft geen zin om te zeggen dat je geen Allochtoon bent, daar de ander je hoe dan ook altijd als Allochtoon zal zien en beoordelen." Als je een subsidieslurpende, jankende allo-hoer van de PAN bent wel ja. Maar een hardwerkende, niet-zeikende en niet-frauderende turkse, marokkaanse, surinaamse of voor mijn part zimbabwaanse ondernemer of werknemer telt voor mij gewoon als Nederlander. Ze leren het GVD nooit!

sjaakdeslinksesul | 22-03-06 | 17:17

@ RechtseRutger, 17:02
n beetje als Minerva zegmaar, maar dan anders...

Hessian | 22-03-06 | 17:16

Zo´n schooluniform geeft mij vooral n "VOOR MIJ!!! HEBBEN HEBBEN HEBBEN"´-gevoel

Hessian | 22-03-06 | 17:15

En dan noemen ze de PvdA Partij Van De Achteruitgang....
Wouter raakt wel al zn kiezers kwijt aan deze lui!
En niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar dan heb ik toch liever Wouter aan het roer staan! :(
Maar serieus, dit is een hele kwalijke en ook gevaarlijke zaak. Deze lui kunnen nog veel stemmen krijgen ook. En ik heb geen zin in een tweede middeleeuwen.

username | 22-03-06 | 17:14

"Een land waarin de burgers altijd op zoek zijn naar de waarde en de motieven van afwijkend gedrag".
Hallo, boefje, jij kan wel goed voetballen met die herdenkingskrans, misschien kom jij wel in het Nederlands elftal.

gentle giant | 22-03-06 | 17:13

"Op dit moment wordt er een probleem gemaakt van

hoe moslims omgaan met het thema homoseksualiteit.

Wij zijn van mening dat deze doelgroep zich aansluit

bij vele autochtone Nederlanders die hun opvattingen

hierover (nog) niet gewijzigd hebben."

Lekker eenvoudig... jezelf overal onderuitlullen op die manier!

moi.guillaume | 22-03-06 | 17:13

Dat van dat schooluniform is een goed idee, mits door een heaumeau ontworpen en niet door een imam. Hoeveel soepsiedie krijgen ze voor de rest van die onzin?

Lucifer | 22-03-06 | 17:13

Die pansite ziet er uit als een oud megaman spelletje

Mesmer | 22-03-06 | 17:12

Wij ons aanpassen aan hun? Ik dacht dat we die brug al gepasseerd waren... De maatschappij neemt over wat ze bevalt. Dat gaat niet veel verder dan een broodje shoarma, vietnamese loempia's en wat ander exotisch voer. Lijkt me meer dan genoeg.
Overigens ben ik wel voor schooluniformen (zonder petjes, hoofddoekjes en burka's) en (sociale-) dienstplicht.

crixus | 22-03-06 | 17:12

@moi.guillaume 22-03-06 @ 17:08

kan de doelgroep nederlands lezen? laat staan begrijpen.

blackbird | 22-03-06 | 17:12

-weggejorist-

Smoking_Slim | 22-03-06 | 17:11

Ik voorzie een glorieuze ondergang. Zoals Pan Am.

bethundered | 22-03-06 | 17:11

Dus we hebben nu 2 partijen van de allochtonen?? (inkoppertje)

SlechteRick? | 22-03-06 | 17:09

@ blackbird 22-03-06 @ 17:04
.
Een goede website sluit zich qua lay-out (uiterlijk) en toegankelijkheid (functionaliteit) aan bij haar doelgroep. De website van PAN heeft wel wat weg van een vrouw in een Burka....

moi.guillaume | 22-03-06 | 17:08

prachtige foto trouwens bij deze post

RechtseRutger | 22-03-06 | 17:07

Yeah right, eerst hier als gast komen, en dan ons gaan opzadelen met een cursus 'hoe moet jij met mij omgaan'. Omgekeerde logica...

zum kotzen | 22-03-06 | 17:07

Wat nou "Wij- gevoel" .... dat wij-gevoel heb ik prima hoor.... WIJ tegen JULLIE.....

Ik moet het moment nog meemaken dat ik (en velen met mij) naar de dinsdagmiddag-integratie- cursus mogen om te integreren in mijn eigen land...

Alleen al het feit dat de mensen wegvluchtten uit de landen zegt al genoeg over hun cultuur lijkt mij zo.... zal dus een bijzonder achtergestelde moslimcultuur zijn... daar WIL ik nieteens iets over weten!

Archie | 22-03-06 | 17:05

als het verkiezingsprogramma net zo goed in elkaar zit als de pan website. dan is er niemand die zich zorgen hoeft te maken...

blackbird | 22-03-06 | 17:04

Inburgeren voor autochtonen.. het moet niet gekker worden.. rot toch op met die multiculti samenleving.. zoiezo.. sinds wanneer is een broodje nepschapenvlees met knoflookdrek cultuur.. pleeez

inshallah | 22-03-06 | 17:03

Het duurt niet zo gek lang meer voor we met z'n allen in de moskee zitten.

Karel Kruizenruiker | 22-03-06 | 17:03

Heren in pak, vrouwen in rokje en topje... puik idee dat schooluniform!

RechtseRutger | 22-03-06 | 17:02

schooluniformen zijn geil

verbatim | 22-03-06 | 17:00

Kortom, we moeten ook zo'n vaatdoek om ons kop draaien of in een jurk gaan lopen.

Burgemeester Kiesman | 22-03-06 | 16:59

Ik wil NU namen, rugnummers en mailadressen. Zijn ze nu helemaal van de PAN gerukt?????

fuckje | 22-03-06 | 16:59

PvdA verder onder een nieuwe naam?

Aussie | 22-03-06 | 16:59

Tjsa, spijt me hoor maar het is toch de onverdraagzaamheid die de oorzaak is van dit soort partijtjes. Maar goed u gaat allemaal maar weer flink uw gang.

drivebyposter | 22-03-06 | 16:58

Oh? Wij moeten ons nu gaan aanpassen? Maar natuurlijk, doen we. NIET!!! Dat is toch echt te gek voor woorden. Is hetzelfde als bij iemand koffie komen drinken en dan vertellen hoe die persoon zich moet gaan gedragen omdat jij dat zonodig wil. (hmmm... hoop frustratie)

A. Biertjekopen | 22-03-06 | 16:57

Goed plan, laten we nog meer 'Uittegreren'. Straks voelen ze zich niet genoeg thuis hier.

Framoes | 22-03-06 | 16:56

Stop dat maar in je hersenpan.

Pingu | 22-03-06 | 16:56

Ik ben voor schooluniformen!

KaiserSoza | 22-03-06 | 16:56

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken