Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Firma Islam roept miljoenen boerka's terug

graaigraai.jpgDe firma Islam B.V. roept vandaag 22.3 miljoen boerka's en hijabs terug. Onlangs is gebleken dat boerka's en hijabs ernstige gebreken vertonen. Tijdens de fabricage zijn fouten gemaakt waardoor de gewaden niet meer naar behoren functioneren. Door een fout bij het assembleren, is een cruciaal onderdeel van het gepatendeerde Mannen Afstotende Stof© achterwege gebleven. De ernstige productiefout kwam onlangs aan het licht in Saoedi-Arabië, toen twee keurige vrome Allahvrezende in hijab geklede vrouwen werden AANGERAND door lokale mannen. De dames werden in kruis en billen betast. Het gaat om de boerka's en hijjabs met serienummers 0 - 22.300.000. Consumenten wordt aangeraden de kledingstukken niet meer te dragen, daar de veiligheid niet gegarandeerd kan worden. Namens CEO Allah, excuses voor het ongemak.

Reaguursels

Inloggen

als je in een willekeurig buurtzwembad zwemt zou je wenzen da je een boerka aanhad. De hakbars vallen je permanent lastig. Hun eigen wijven zitten achter de kachel, deur op slot.

Zuster01 | 31-03-08 | 21:23

En nu zijn die hoeren opgehangen. Hadden ze verdiend. Zo uitdagend rondlopen, dat kan echt niet!

Rest In Privacy | 31-03-08 | 21:11

abdulhabibi 31-03-08 @ 00:22
Jullie geloven in een neppe pedo profeet die tevens een tiran was, hebben jullie echt niks beters te doen 5x per dag?

Dinand | 31-03-08 | 17:23

abdulhabibi 31-03-08 @ 00:22

Je haalt er dingen bij waar het niet over gaat.

Groepsverkrachting is volgens mij bekend als straf door vooral moslims toegepast. Bij de Franse rellen waren er ook teksten van dien aard toen vrouwen leuzen ophingen, die dan veranderd werden.

Is dit een beeldvorming die onzinnig is of komt het je bekend voor?! In NL was het iets dat 30 jaar terug echt niet bestond (of het moest bij vrouwenhandel zijn, maar die was toen ook nog marginaal volgens mij).

Je mag bidden naar wie je wilt en in welke richting je wilt en je wassen lijkt me prima. Da's niet de vraag dus.

En incest is weer wat anders.

Please vote!

NoMinister | 31-03-08 | 16:32

's-Nachts als vrouw op straat?! Da's gratis winkelen voor de hoerrrrrrenloopbrigade.

Die meisjes zijn wel zielig, maar vooral omdat als ze gaan klagen ze de doodstraf krijgen of zo. Aan die mannen zal het wel niet gelegen hebben zo zal wel worden besloten. Met filmpje wordt dat anders, maar dat wordt meestal niet gemaakt en daar waren de dames zich ook niet van bewust denk ik.

Was het niet in Marokko een tijdje terug dat bekend werd dat het hoofd van de pliessie daar sexfeestjes hield en de dames weer van vers maagdenvlies liet voorzien na zo een feessie? Hoop maar dat ik het niet droomde want dan komt er vast een klachtenregen of zo. Maar ik weet het vrij zeker.

Nu de vraag: wat is erger? Deze meisjes hebben volgens mij (ook) doodsangst.

NoMinister | 31-03-08 | 16:27

Ik heb nog 5000 boerka,s gemaakt van varkenshaar voor weinig!

roughneck | 31-03-08 | 15:38

Nou, dat werkt dus ook niet. Wanneer gaan ze nou gewoon die kerels eens verantwoordelijk houden voor hun eigen daden? Kunnen die dames ook eens normale kleren aan.

TwinWendy | 31-03-08 | 15:26

wat een idiote kutgozers. gelukkig heb ik altijd een baksteen in me tas zitten. een klap van mijn tas tegen je gezicht en je weet het.

ly-ann | 31-03-08 | 10:24

Gewoon vervangen door een plastic zak!

OneShot | 31-03-08 | 09:58

@maije 30-03-08 @ 23:10
Ben ik toch nieuwsgierig....
Was het een job in het bedrijfleven of bij de overheid?

Hakkepof | 31-03-08 | 04:10

Is er trouwens ook een burqa met airconditioning te koop. Michael Jackson heeft ook geventileerde kledij, lijkt me voor moslimas ook hard nodig. Als er een zwetend kleed voor me staat aan de kassa, sluit ik szomers noodgedwongen in een andere rij aan

Feixer | 31-03-08 | 02:09

tipo 31-03-08 @ 01:04

Interessante gedachte.
-
Of een 12de imam die een vrouw blijkt te zijn en in Teheran woont. Door vrijwel niemand wordt herkend en ondanks dat zij zich aan de wetten van de ayatollahs houdt desondanks ter dood gestenigd wordt.
-
Helaas. De evolutie van het mohammedaanse godsbeeld beweegt zich neerwaarts. Allah was al wreed toen hij de Maangod van de Koeraisj-stam was. Na zijn 'promotie'(in moraal opzicht een degradatie) tot de enige islamitische oppergod is hij alleen maar wreder geworden(in lichte afvlakking van de neerwaartse trend in de 9de en 10de eeuw[de enige periode waarin de islamitische wereld met afstand minder achterlijk was dan het westen] heeft uiteindelijk niet tot verlichting kunnen leiden). Allah wil bloed zien. Allah wil afgehakte ledematen. Allah geeft moordenaars van joodse kinderen seksslavinnen als beloning.

Ignatius van Loyola | 31-03-08 | 01:48

Eeyy!! Die ene mollige chick herken ik!
Da's haar toch?

youtube.com/watch?v=pIr7t72UVkg

Onteaupic:

Arme meiden.
Waar is de Reli-ThoughtPolice als je ze ECHT neaudig hebt...*zucht*

Ahasveros | 31-03-08 | 01:24

Ignatius van Loyola
Hoog tijd dat Allah een tijdje als vrouw in Saudi Arabie of Iran komt wonen. Dan komt het met de Islam ook weer goed, na lang lijden, vergiffenis en een nieuwe bekentenis. Dan komt de liefde in de Islam ook wat meer naar voren, in plaats van overheersing en tirranie.

tipo | 31-03-08 | 01:04

abdulhabibi 31-03-08 @ 00:22

5x per dag met het voorhoofd tegen de grond de onderdanigheid aan een perverse afgod uiten heeft inderdaad wel iets vies. In morele zin. De werkelijke God, niet de demon genaamd Allah, heeft de mensheid het geschenk der vrijheid gegeven. De werkelijke God, niet terreur-en oorlogsgod Allah, is liefde.

Ignatius van Loyola | 31-03-08 | 01:00

miko 30-03-08 @ 23:49

Volgens mij niet. Ik geloof niet aan het bestaan van volmaakte boeken. De menselijke taal is niet volmaakt. Ik beschouw de Bijbel niet als een perfect boek, maar als een verzameling verhalen, mythen, verhalen, geschiedschrijvingen, beschouwingen, voorschriften, visioenen, geslachtsregisters, gedichten en brieven. Een zeer waardevolle verzameling die ons kennis verschaft over o.a. de evolutie van het godsbesef bij het joodse volk. Allemaal opgeschreven door feilbare mensen in onvolmaakte menselijke taal.

Ignatius van Loyola | 31-03-08 | 00:52

Dinand ben ik vies omdat ik 5 keer perdag me zelf schoon was om naar de richting van mekka te bidden voor allah.

Of bedoel je ik heb viese gedachtes heb zoals incest zoals je dat noemt.

Je kan het benoemen maar is geen realiteit als je wat zegt over iets moet het wel realistisch zijn.

abdulhabibi | 31-03-08 | 00:22

En overigens zijn al die zogenaamde allah-bidders de grootste viezerikken. Denk maar aan die groepsverkrachtingfilm die een paar weken geleden op internet stond. Te walgelijk voor woorden en in Nederland is het net zo erg. Kijk maar hoe marokkaanse jongens op blonde meisjes reageren, ik maak dat bijna elke dag mee in de tram hier in Den Haag.

Dinand | 31-03-08 | 00:17

Het zou me niks verbazen als het z'n eigen zusje was. Volgens allah mag je het tenslotte met je zusje doen.

Dinand | 31-03-08 | 00:13

Moet ik hier nog op reageren of zijn mensen het gewoon mij eens dat burka's zoiezo fout zijn

SPA water | 31-03-08 | 00:02

Ignatius van Loyola 30-03-08 @ 23:40
Maar zoals je al zei in een eerder comment mensen maken fouten. Geschiedenis word mooier gemaakt dan ze is.F outjes sluipen er in dus uiteindelijk ook een mythe.
Of is de bijbel het ware woord van god zonder twijfel???? Of te wel een heilig en perfect boek?

miko | 30-03-08 | 23:49

miko 30-03-08 @ 23:13

Mythe komt van μυθος. Dat is een overgeleverd verhaal over goden en halfgoden. Natuurlijk is het Evangelie een verhaal over God, maar het is geen overlevering, maar een geschiedenis.

Ignatius van Loyola | 30-03-08 | 23:40

maije 30-03-08 @ 23:10
Yep daar heb je helemaal gelijk in, zelfde werkt bv met zwemmen voor alleen moslim vrouwen. Zij mogen wel naar binnen als ik zwem maar ik niet als hun zwemmen. Nou is dit natuurlijk alleen om het principe aan te geven want er zijn nog steeds bepaalde dingen die ik niet ambieer om te zien. hmm.. never mind laat ze eigenlijk maar apart zwemmen

repulse | 30-03-08 | 23:21

Ignatius van Loyola 30-03-08 @ 22:58
mooier dan welke andere mythe dan ook.

miko | 30-03-08 | 23:13

The eimer 30-03-08 @ 22:51

Het moge duidelijk zijn welke godsbeeld uit de koran spreekt. Allah is een oorlogsgod die zijn onderworpenen aanspoort tot moord, terreur, verminking, seksuele misdrijven en diefstal. Allah spoort de mensen die hij in zijn macht heeft aan tot alles wat God verboden heeft. Eigenlijk is de film van Geert Wilders veel te mild. Het hele concept van taqiya en hudna zijn geheel buiten beschouwing gelaten. Over Eurabia en het verraad van onze bestuurders geen woord.

Ignatius van Loyola | 30-03-08 | 23:12




(positieve) discriminatie
Maatschappij/Racisme | hersenspinsels | 04 Maart 2008 | 00:21:09

Vandaag stap ik diep weggedoken in mijn jas door de straten, op naar een sollicitatiegesprek. Ik ga mijn dromen waarmaken. Ik onderneem actie. De functie waar ik naar solliciteer, daar zal ik niet verder over uitwijden, laten we het houden op een functie waar ik geknipt voor ben. Dat is inderdaad het geval, ik ben net geknipt, de kapster heeft goed haar best gedaan.

Ik stap het gebouw binnen, na een warm welkom wordt me verzocht even plaats te nemen in de wachtkamer. Wanneer ik plaats wil nemen, valt mijn oog op een persoon die in een hoekje zit, weggedoken in een tijdschrift. Ik groet hem vriendelijk. Hij is van een andere huidskleur. We maken een kort, maar inspirerend praatje. Hij vertelt me, hoe hij enkel gaat solliciteren om het solliciteren. Hij vertelt me, dat hij deze positie absoluut niet ambieert, maar dat hij wil onderzoeken welke positie de niet-autochtoon-ogende Nederlander inmiddels bekleedt op de arbeidsmarkt. Hij vertelt me dat hij gewoon geboren en getogen is in een dorpje, op het platteland van Holland. Ik vraag hem wat er zoal in zijn CV staat, hij glimlacht en haalt de papieren tevoorschijn. Er staan allerlei vooroordeel-bevestigende gegevens op. Hoewel mij uit het gesprek direct duidelijk werd dat ik met een hoogopgeleid en intelligente persoon te maken heb, staat op de CV vermeld dat hij enkel een mavodiploma heeft gehaald. Gewoon, om eens te ervaren hoeveel kans hij zou hebben bij het solliciteren naar deze baan.

Er komt een slanke, aantrekkelijke vrouw binnen, die me verzoekt mee te gaan. Het is de secretaresse. Het gesprek loopt, naar mijn gevoel perfect, ik ben geknipt voor de baan. Met een glimlach stap ik buiten. Deze job is in de pocket. Wanneer ik richting uitgang loop, passeer ik de man nog met wie ik zojuist een praatje gemaakt heb. Hij vraagt me mijn telefoonnummer, om contact te kunnen opnemen inzake het verloop van mijn sollicitatie. Met een grote glimlach geef ik het hem, dit kan immers niet meer stuk.
Dan gaat hij naar binnen en ik buiten, naar huis. Vol positieve energie.

's Middags gaat mijn telefoon. Ik neem op. Het is de man uit de wachtkamer. Hij vertelt me, luidop lachend, dat hij aangenomen is. Direct. Het gesprek verliep moeizaam, lastig, loonsonderhandelingen waren geen optie; het minimumloon, of niets. Hij accepteerde. Althans. Hij accepteerde voor de vorm, puur en alleen om het bedrijf positieve discriminatie voor de voeten te kunnen gooien.
Inderdaad gaat mijn telefoon enkele minuten later opnieuw. Het bedrijf. Om me te melden dat ik jammer genoeg niet geselecteerd ben voor een vervolggesprek.

Ik denk even na. Hier is inderdaad sprake van positieve discriminatie, wanneer je het bekijkt vanuit het oogpunt van de bevoordeelde partij. Iemand met minder goede kwalificaties is beloond met een baan. Dat is, vanuit zijn oogpunt positieve discriminatie. Doch, voor mij, in dit geval, is er sprake van simpelweg Discriminatie.

Iedere vorm van discriminatie kan van twee kanten benaderd worden. Iedere vorm van discriminatie bevoordeelt één partij, waarmee sprake kan zijn van positieve discriminatie, maar benadelt aan de andere kant de ándere partij, waarmee sprake is van 'negatieve' discriminatie, om het maar zo te noemen. Waarom bekijken we dan discriminatie áltijd vanuit de kant van de gekleurde / homosexuele of andere uitzonderlijke situatie? Wat belet ons om simpelweg een neutrale positie in te nemen en consequent te spreken van óf positieve óf "negatieve" discriminatie in wélke situatie dan ook? Welke ongeschreven wet laat ons in de éne situatie kiezen voor de éne term, en in een zelfde situatie waarin de rollen omgekeerd zijn, voor een ándere term?




maije | 30-03-08 | 23:10

miko 30-03-08 @ 22:21
Fred V 30-03-08 @ 22:27

De Vader is God, De Zoon is God, De Heilige Geest is God. Eén God. En Jezus is ook nog eens geheel mens(en geheel God), die alle menselijke eigenschappen(behalve de zonde) heeft. God die geen lijden kent, leert aldus het lijden kennen. God verlost de mensheid door in de wereld te komen en zich als Mensenzoon te laten vernederen door mensen. Prachtig verhaal! Mooier dan welke mythe dan ook.

Ignatius van Loyola | 30-03-08 | 22:58

Ignatius van Loyola 22:36::
Kortom,samengevat is het dus zo dat die genoemde soera, s aantonen tegen islamgeweld tegen te zijn, liefde en barmhartigheid prediken en tegen terreur in het algemeen zijn.
Wilders heeft dus duidelijk ongelijk als hij stelt dat de islam gelijk is aan fascisme of communisme.
Wie kan het allemaal nog volgen?

The eimer | 30-03-08 | 22:51

Aangezien in het filmpje de vrouw duidelijk de oorzaak is van deze aanranding, moeten de vrouwen INTERNATIONAAL verboden worden. Te beginnen in de moslim landen. Dus de import en export van moslim vrouwen verbieden aangezien er een zedenbedervend effect vanuit gaat, van en naar de moslim landen. Ook roepen we de ambassadeurs terug en die burqa's moeten ook meteen verboden worden, omdat in het filmpje bewezen is dat daar een steekje aan los is.

EvertsNL | 30-03-08 | 22:43

@Fred V 30-03-08 @ 22:33
@Habibi

Jullie lijken me allebei prima kerels! ik ga m'n aangifte doen!

garos | 30-03-08 | 22:43

Ignatius van Loyola 30-03-08 @ 22:36

Dank je!

garos | 30-03-08 | 22:40

garos 30-03-08 @ 22:01

Ik weet niet uit mijn hoofd welke soera's Geert Wilders in zijn lullige knutselfillumpie heeft gebruikt. Maar nu we het over foute soera's hebben wil ik wel het een en ander opsommen:
Foute soera 1: koran 2:2("Dit is een volmaakt Boek, daaraan is geen twijfel, een richtsnoer voor de godvrezenden"). Waarom fout? omdat een volmaakt boek geen fouten bevat. Dus is het een leugen. Boeken zijn mensenwerk en mensen maken fouten. Volmaakte boeken bestaan niet.
Foute soera 2: koran 5:116("En wanneer Allah zal zeggen: "O Jezus, zoon van Maria, hebt gij tot de mensen gezegd: 'Beschouwt mij en mijn moeder als twee Goden naast Allah,'?"). Waarom fout? De christelijke leer beweert niet dat er drie goden zijn, maar één God. Vader, Zoon en Heilige Geest.
Foute soera 3: koran 5:38("En snijdt de dief en de dievegge de hand af, als straf voor wat zij misdeden, een voorbeeldige straf van Allah. Allah is Almachtig, Alwijs.") Waarom fout? Hier komt een beeld naar voren van een god die verminking een voorbeeldige straf vindt.
Foute soera 4: koran 5:33("De vergelding dergenen die oorlog tegen Allah en Zijn boodschappers voeren en er naar streven wanorde in het land te scheppen, is slechts dat zij gedood of gekruisigd worden, of dat hun handen en hun voeten de ene rechts en de andere links, worden afgesneden, of dat zij het land worden uitgezet. Dat zal voor hen een schande in deze wereld zijn en in het Hiernamaals zullen zij een grote straf ontvangen.") Waarom fout? Hiermee wordt moord, terreur, verbanning en verminking als de enige manieren waarop te handelen voorgesteld.
Foute soera 5: koran 9:29("Bestrijdt diegenen onder de mensen van het Boek, die in Allah noch in de laatste Dag geloven, noch voor onwettig houden wat Allah en Zijn boodschapper voor onwettig hebben verklaard, noch de ware godsdienst belijden totdat zij de belasting met eigen hand betalen, terwijl zij onderdanig zijn"). Waarom fout? Omdat iemand beschermingsgeld(volgens de ahadieth 3/4 en 4/5de van het inkomen) laten betalen nu eenmaal een kwalijke zaak is. Geweld gebruiken, onderdrukken en mensen door discriminatie in een slaafachtige positie brengen is ook niet in orde.
Foute soera 6: koran 8:12("Toen uw Heer aan de engelen openbaarde: "Ik ben met u; versterkt de gelovigen. Ik boezem ontzag in de harten der ongelovigen. Slaat daarom hun hoofd af en slaat alle toppen van hun vingers af."). Waarom fout? Hiermee wordt God voorgesteld als een terrorist degenen die aan hem onderworpen zijn aanspoort tot moord en verminking.

Ignatius van Loyola | 30-03-08 | 22:36

Ik ga mijn dochtertje de fles geven. Wiedersehen!

Fred V | 30-03-08 | 22:36

garos 30-03-08 @ 22:24

In de Bijbel staat niet dat Christenen superieur zijn tegenover anderen. Er staat immers dat iedereen zondigt en niemand God's liefde verdient (dus ik ook niet). Verder staat er dat je gered mag worden door het geloof in het offer dat God zelf bracht. Dit is een boodschap die uitgedragen moet worden volgens de bijbel. Uiteraard niet door dwang of geweld. Wel door goede werken en bewogenheid met de naasten.

Nogmaals ik acht mezelf niet superieur jegens een atheist, moslim, boeddhist, enz.

Fred V | 30-03-08 | 22:33

Dit filmpje is gemanipuleerd: een zionistisch amerikaans complot om de moslims zwart te maken! Dat jullie dat niet zien mensen...

liggend_streepje | 30-03-08 | 22:33

garos 30-03-08 @ 22:25
Dat waren idd ook soura's maar die zijn niet zo boeiend, het gaat om de manier waarop ze worden uitgelegd. Zoals je nu al merkt is er veel discusie hoe 1 bepaalde soura kan worden uitgelegd doordat veel worden verschillende betekenissen kunnen hebben.
-
De sharia is de wet en die word samen gesteld door middel van de hadith en in mindere mate de koran. De hadith is daardoor veel belangrijker, voor ons omdat daar mogenlijkheden zitten om de problemen mee aan tepakken op een manier dat het voor moslims die in nederland zijn hapbaar blijft

repulse | 30-03-08 | 22:32

bubbeltjeswijn 30-03-08 @ 20:24

Dat filmpje is raak, dank voor de tip :)

Zoetwaterpanharing | 30-03-08 | 22:32

Wat een zielige site is dit ook eigenlijk. Dom en zielig.-2

Kleplek | 30-03-08 | 22:30

miko

Wij geloven dat de Vader en Zoon één en dezelfde zijn. Ik zie het anders dan jij: Er is veel lijden in de wereld en zelfs God blijft het lijden niet bespaard. Ik geef toe, het ligt allemaal niet voor de hand.

Fred V | 30-03-08 | 22:27

repulse 30-03-08 @ 22:08

Dank voor de info. Volgens mij waren dat soera's in geert zijn film... ik ga ze nog een keer opzoeken.

garos | 30-03-08 | 22:25

Fred V 30-03-08 @ 22:15

Tja... ik kijk meer naar de uitvoering en minder naar de motivatie. Helaas is er toch in ieder geloof een gevoel van superioriteit waardoor ze een ander willen bekeren.

Btw... de motivatie die je geeft klinkt goed en ik ben benieuwd of habibi ook met zo een betoog kan komen...

garos | 30-03-08 | 22:24

Fred V 30-03-08 @ 22:15
Maar een vader die zijn zoon zo laat lijden terwijl hij almachtig is en dit alles had kunnen voorkomen is slecht en pervers.
NEXT!!

miko | 30-03-08 | 22:21

Psychopaten heb je in alle kringen,ook onder gelovigen.. Maar gelovigen hebben het er maar moeilijk mee dat te erkennen aangezien hun geloof juist vredelievend hoort te zijn.. Liever fantaseren ze dat tussen de ongelovigen meer psychopaten ontspruiten.Wanneer je ze dan een spiegel voorhoudt worden ze soms een beetje gek.
Owja,leuk slasher-filmpje,met gestoorde hillbillies!..(jammer dat stage6 deaud is anders was het divx)
freeflashplayer.net/embed.php?swf=http...

de grote Anti | 30-03-08 | 22:16

(C) Copywrong

Buenas noches

Fred V | 30-03-08 | 22:15

garos

Ik schreef ook: "In het Nieuwe Testament roept Jezus op te bidden voor je vijand. Dit kan ik niet als een oproep tot geweld zien." Dit lijkt me een valide argument. Wel mijn post lezen, en niet gelijk na de kruistochten afhaken. Jezus, die wij zien als zoon van God, gaf zijn leven voor ons allemaal. Zichzelf cijferde Hij weg. Deze zelfopofferbereidheid treffen we bij Mohammed niet aan. Dit lijken me allemaal geldige argumenten om het geloof in Jezus betrouwbaarder te achten dan het geloof in Mohammed.

Fred V | 30-03-08 | 22:15

deze jongen gaat wat zuipen met zijn vrienden op een terrasje. veel plezier nog allemaal.

(C) Copywrong | 30-03-08 | 22:12

Fred V 30-03-08 @ 22:07

dat mag je, niks moet. wel fijn als je ongelovig bent. niks moet.

(C) Copywrong | 30-03-08 | 22:10

Fred V 30-03-08 @ 21:58

Ik had van je een beter argument verwacht dan die van Copywrong. Als je omdat de moslim rappere moordenaars zijn dan Christenen je geloof beters is dan die van Habibi dan is dat wel een hele vreemde beredenering!

garos | 30-03-08 | 22:09

garos 30-03-08 @ 22:01
De koran is irrelevant, de problemen zitten in de hadiths en de daaruit voortvloeiende sharia, die zijn op een dusdanige manier opgezet dat de moslim man aan de top van de hirachie staat net onder de mohammedtje.
-
de hadiths zijn de overleveringen die verteld zijn vanaf de tijd van mohammed, zolang die hadiths worden gezien sahieh(betrouwbaar) worden dus ook referentiekaders die mohammed zogezegd zou hebben aangerijkt voor waar aangenomen.

repulse | 30-03-08 | 22:08

feit is dat moslims zich superieur voelen, en zich achter de koran verschuilen om te doen wat ze doen. en wat ze willen. voor alles wat hen niet uitkomt vinden ze wel een "verklaring" in de koran.

(C) Copywrong | 30-03-08 | 22:08

(C) Copywrong 30-03-08 @ 22:04

Je vragen zal ik als retorisch zien. Helaas heb je gelijk. Mag ik je feliciteren met dat wat je bereikt hebt?

Fred V | 30-03-08 | 22:07

denk nou eens heel even alle godsdiensten/goden/heilige boeken weg. welke argumenten hebben moslims dan nog om zich zo te gedragen in het westen ?

(C) Copywrong | 30-03-08 | 22:06


abdulhabibi 30-03-08 @ 20:35
'Jullie zullen nooit het Paradijs bereiken tot wanneer jullie gelovigen worden,
en jullie zullen nooit gelovigen worden tot wanneer jullie van elkaar houden.
Zal ik jullie leiden naar iets dat ervoor zal zorgen dat jullie van elkaar houden?
Verspreid groeten van vrede onder elkaar'
.
dat wat je zegt is wel mooi gesteld, alleen jammer dat de verschillende godsdienstigen er evenzoveel verschillende rites op na blijken te moeten houden.
de meeste erop gericht om de vrouw als tweederangs wezen te kunnen blijven behandelen.
en nu niet beginnen met; 'ja, maar in de bijbel, of thora of veda of tripita pindika'.
want dat is wat ik zeg. het zijn allemaal precies dezelfde mannelijke mentale machtsspelletjes om te kijken wie heeft er de grootste.
je inzicht is mooi, maar het is houden van met een slag om de arm, helaas.

bubbeltjeswijn | 30-03-08 | 22:06

Ignatius van Loyola 30-03-08 @ 22:01

Daar ben ik inderdaad mee eens. Maar geweld om je overtuiging op te dringen of geweld om te reageren tegen godslastering is uit den boze. En dat is wat ik bedoeld heb.

Fred V | 30-03-08 | 22:04

Fred V 30-03-08 @ 21:56

heel simpel: ik ben ongelovig. ik ben belg, en woon al 8 jaar in spanje. heb me hier op korte tijd volledig geintegreerd, spreek perfect spaans, heb mijn eigen bedrijf, betaal belastingen, trek op met spanjaarden, eet spaans, en amuseer me rot. als ik naar een begrafenis, een trouwpartij of een doopfeest ga, ga ik gewoon naar de kerk hier. maak ik helemaal geen probleem over.

waarom kunnen moslims die naar het westen gaan dat niet ? waarom altijd dat gezeik ? probeer jij als nederlander/belg bvb eens naar marokko/iran/irak te gaan wonen en daar een beetje het woord van god te gaan verkondigen. binnen 2 dagen ben je of opgesloten of dood.

(C) Copywrong | 30-03-08 | 22:04

garos 30-03-08 @ 21:52

Je doelt op de kruistochten. Dat is iets waar ik me van distantieer. Mensen vergelijken graag middeleeuwse Christenen met hedentendaagse moslims. Dat zegt wel iets .......

In het Nieuwe Testament roept Jezus op te bidden voor je vijand. Dit kan ik niet als een oproep tot geweld zien.

Fred V | 30-03-08 | 22:03

Fred V 30-03-08 @ 21:37

Geweld gebruiken als er geen andere manier is om een moordenaar uit te schakelen is toegestaan. Sterker nog: het nalaten van een efficiente actie om een moordenaar onschadelijk te maken is een zonde.

Ignatius van Loyola | 30-03-08 | 22:01

(C) Copywrong 30-03-08 @ 21:57

Wat mij betreft niet. We maken in een land wetten en daar houden we ons aan. Zo hopen we op een samenleving waar we ons (betrekkelijk) veilig in kunnen voelen.

Fred V | 30-03-08 | 22:01

Ignatius van Loyola 30-03-08 @ 21:55

Heftig slowsex!

Weet jij toevallig wat die foute soera's zijn? Een samenvatting van die uit de film van Geert?

garos | 30-03-08 | 22:01

(C) Copywrong 30-03-08 @ 21:56

You got my point.

Fred V | 30-03-08 | 21:58

abdulhabibi 30-03-08 @ 21:52

Jullie hebben inderdaad helaas een slechte naam, er zijn veel Marokkaanse NL-ers die er een zooitje van maken. Maar het is niet goed jullie allemaal over een kam te scheren. Dit probeer ik niet te doen.

Fred V | 30-03-08 | 21:57

Fred V 30-03-08 @ 21:56

moet ik ze dan wel laten bepalen hoe mijn leven eruit moet zien ?

(C) Copywrong | 30-03-08 | 21:57

Fred V 30-03-08 @ 21:52

hij gelooft hooguit dat er iets is als een god. ??? of hij leeft met de koran, of hij bestempeld deze als een barbaarse en wrede religie. maar niet alletwee...

garos 30-03-08 @ 21:52

en jullie zijn bezig aan een inhaalbeweging ???

(C) Copywrong | 30-03-08 | 21:56

(C) Copywrong

Ik denk dat ik je vraag al beantwoord heb. Je hebt een eigen verantwoordelijkheid. Elkaar overtuigen is erg moeilijk. De Jehova's hebben je ook niet overtuigd. Je hoeft je niet op je kop laten zitten door gelovigen. Hiermee is je vraag beantwoord.

Fred V | 30-03-08 | 21:56

garos 30-03-08 @ 21:05

Hoeri is enkelvoud. Een hoeri is meisje in het islamitische paradijs. Koran 44:54. Volgens sommige hadith-teksten worden de hoeri's na de ontmaagding meteen weer maagd. Volgens een andere hadith-tekst zou Mohammed bin Abdullah(Sallallahu alaihi wa ist) de paradijsbewoner minimaal 8.000 bedienden en 72 houri's hebben beloofd. Sommige mullah-fantasten uit de glorierijke Middeleeuwen spreken van 70 maal 70 maal 70 maal 70(dus 24.010.000) houri's in de hoogste regionen van het paradijs.*

* aangezien volgens dezelfde mullah-fantasten een orgasme 100 jaar kan aanhouden is de moslim 2,5 miljard bezig om al die houri's een keer af te werken.

Ignatius van Loyola | 30-03-08 | 21:55

abdulhabibi 30-03-08 @ 21:50

dus jij, als moslim, neukt een meid die vlees eet van een varken wat in zijn eigen stront leeft ?

hoe ga je dat uitleggen aan allah op de dag des oordeels ? "nou, ze had lekkere tieten" ?

(C) Copywrong | 30-03-08 | 21:54

christendom meer = christendom zijn meer

garos | 30-03-08 | 21:54

Fred V 30-03-08 @ 21:43

Waarom zou jouw geloof beter zijn dan die van habibi? Uit de naam van christendom meer moorden gepleegd dan vanuit islam als dat een criterium kan zijn.

garos | 30-03-08 | 21:52

(C) Copywrong 30-03-08 @ 21:46

Deze mensen zijn volgens de koran geen moslim. Wellicht is abdulhabibi ook geen moslim en eigenlijk zo westers als maar kan. Hij gelooft hooguit dat er iets is als een God. Dit alternatief lijkt me gewenst in vergelijking tot de mogelijkheid dat hij een 'echte moslim' is.

Fred V | 30-03-08 | 21:52

ja ik voel me ook nederlander maar dat deel ik alleen want ik bestempeld als een marokkaanse moslim met krullen.

abdulhabibi | 30-03-08 | 21:52

Aaah gossie toch

maar dat is toch juist leuk als dat soort mensen naar je vriendin kijken. neem ik aan als een compliment want uiteindelijk delen zij en ik toch het moment waaraan zij denken. en nee mijn vriendin ze mag het eten van mij maar ik wil het dan niet weten dat ze dat heeft gegeten. heb geleerd hoe varkens in elkaar zitten en toen ik hoorde dat ze in hun zelf hun zindelijkheid kwijt kunnen kreeg ik beetje kriebels. net als knoflooksaus als me vriendin dat op haar shoarma heeft dan gaan der ook rare ideeen door me hoofd vind het niet lekker maar dat is persoonlijk vind ik gewoon niet lekker heb jij toch ook met sommige dingen. afknappers enzo

abdulhabibi | 30-03-08 | 21:50

Fred V 30-03-08 @ 21:44

wow, bedankt fred, heel geschikt van je. kunnen jullie gelovigen nog iets anders dan ontwijkend antwoorden op vragen ? heb er hier vanavond al een stuk of 30 gesteld, en er zijn er al twee redelijk beantwoord, 25 keer kreeg ik haha, en de rest zegt me dat ik ongelovig mag zijn als ik dat wil. dan heb ik nog liever die lutsers van jehova aan de deur, daar kan je echt mee in discussie gaan.

(C) Copywrong | 30-03-08 | 21:48

abdulhabibi 30-03-08 @ 21:40

Dan ben je toch gewoon een NL-er??

Mijn ouders zijn Duits, ik ben in Duitsland geboren, en ben met een D-se vrouw getrouwd. Wel ben ik in NL opgegroeid en heb de NL-se nationaliteit. Ik noem me NL-er en geen D-er.

Fred V | 30-03-08 | 21:48

abdulhabibi 30-03-08 @ 21:40

en gelijk nog een vraag: wat gebeurt er met al die jonge moslims die tegen de koran in toch alcohol drinken, drugs gebruiken, gokken, seks hebben met ongelovigen... de hel moet al behoorlijk vol zitten, denk ik zo...

(C) Copywrong | 30-03-08 | 21:46

Ignatius van Loyola 30-03-08 @ 21:34

Ik redeneer dan wel vanuit habibi met zijn permissie....

garos | 30-03-08 | 21:45

(C) Copywrong

Van mij mag je ongelovig zijn. Ik zal je nergens toe dwingen.

Fred V | 30-03-08 | 21:44

Ach zondag en de reli's van geen stijl leven zich weer uit.

miko | 30-03-08 | 21:44

abdulhabibi 30-03-08 @ 21:40

dus je vriendin mag in bikini lopen ? das toch niet wat de koran voorschrijft ? wat met al die geile nederlandse (en moslim) jongemannen die wel zin hebben in een portie geile neuqseks ? met je vriendin ? mag je vriendin varkensvlees eten als ze dat wil ?

(C) Copywrong | 30-03-08 | 21:43

Ignatius van Loyola 30-03-08 @ 21:34

Het ies een nonargument voor Habibi. Namelijk habibi mag mohamed niet nadoen omdat mohamed een profeet is en dat is habibi niet. Je doet ook geen god na. Snappie?

garos | 30-03-08 | 21:43

Ignatius van Loyola 30-03-08 @ 21:27

De keus voor het leven door het volgen van Jezus is snel gemaakt.

In mijn ogen zijn de meeste moslims slachtoffers. Veel moslims schijnen echt God te zoeken. Wat echt stuitend is, is dat ze bij het vinden van God zo vreselijk gehinderd worden (door doodsbedreiging in sommige gevallen). De moslim is niet slecht omdat hij moslim is, Mohammed is immers een misleider.

Abdulhabibi is in mijn ogen moedig om hier op GS te komen discussieren. Chapeau! Al ben ik het hardgrondig met hem oneens.

Fred V | 30-03-08 | 21:43

hahaha hahahhaa wijs.

Ik heb me ogen hier in nederland opengedaan als baby en heb meerdere vriendinnen gehad. En ja scheveningen ben ik vaak geweest met de dames met wie ik een relatie heb gehad waarom vraag je je dat. Momenteel heb ik ook vriendin als ze het lekker weer word mag ze van mij haar bikini aantrekken als we gaan zwemmen

abdulhabibi | 30-03-08 | 21:40

@Fred V 30-03-08 @ 21:37
De enige aan wie jij verantwoording moet afleggen dat ben jezelf. Succes ermee.

Dysforia | 30-03-08 | 21:40

@ Korreltje Zout 30-03-08 @ 17:20
Ik ook, maar dan samen met haar (snorloze graag), kan best, ziet niemand en daar zijn ze toch voor, om annoniem te kunnen theedrinken enzo.

ZSU-23-4 | 30-03-08 | 21:39

Fred V 30-03-08 @ 21:37

ben niet gelovig. dus moet ik op mijn kop laten zitten door een deel van de wereldbevolking die wel in iets geloven, en dat perse willen opdringen ? en slikken ? en bidden ? bidden doe ik niet, want ik ben niet gelovig. nog theorietjes ?

(C) Copywrong | 30-03-08 | 21:39

Ab geef nou even antwoord op de vraag van (C) Copywrong: heb je een vriendin?

sherminator | 30-03-08 | 21:37

(C) Copywrong

Ik ben gelovig en heb de volgende redenatie: Ieder mens is verantwoordelijk voor zijn eigen daden en zal hiervan rekenschap moeten afleggen tegenover God (denk aan bijv. godslastering, vloeken of zo). Het beste dat je kan doen is, de zonde aan die persoon meedelen. Als hij/zij daar niet op zit te wachten, dan is er geen reden om die persoon allerlei ellende, hel en verdoemenis toe te wensen. Laat staan dat je hem/haar mag bedreigen. Je kunt beter voor die persoon bidden.

Geweld is altijd uit den boze.

Fred V | 30-03-08 | 21:37

ik ben een man, wil alleen weten of je een vriendin/vrouw/slavin hebt, en of die in de zomer een boerka of bikini aanmag.

(C) Copywrong | 30-03-08 | 21:37

hahah copywrong wat ben je dan een meisje of een boy

abdulhabibi | 30-03-08 | 21:35

Aaah dus mensen gaan overtuigd raken dat der een god bestaan of ga je denken dat mensen onder dwang het worden hahaha wel leuk om te horen dat mensen de toekomst kunnen voorspellen

abdulhabibi | 30-03-08 | 21:34

Wtf wil je met 22.3 miljoen boerka's ? Een massaal vitamine Dtekort in de hand werken ?

Vage_eddie | 30-03-08 | 21:34

Ehhh, Islamisering. Gaat iemand zich hier ook nog bekeren en laten besnijden? Pleurt het meteen ff Dumpert ofzo, kan ik ook nog ff lachen

Naga | 30-03-08 | 21:34

garos 30-03-08 @ 21:21

Wie heeft het hier over strafbaar? Ik vind het pure laster als iemand die liegt, bedriegt, rooft, slavinnen verkracht, kinderen seksueel misbruikt, ongewapende mannen onthooft en massamoorden pleegt wordt beschouwt als de Boodschapper van de ene God en als de beste der schepping die zeer navolgenswaardig is, als hoogste morele voorbeeld. Dat beschouw ik als een diepe belediging en als zeer kwetsend.

Ignatius van Loyola | 30-03-08 | 21:34

(C) Copywrong 30-03-08 @ 21:28

Pff ik moet nog belastingaangifte doen. Habibi over de islam zeg je niet veel meer heb je misschien wat tipjes om de belasting de pownen?

garos | 30-03-08 | 21:34

ik wacht trouwens al een uur op 1 antwoord: heb je een vriendin, abdulhabibi ?

(C) Copywrong | 30-03-08 | 21:33

abdulhabibi 30-03-08 @ 21:29

inderdaad. en die revolutie zal de geschiedenisboeken ingaan als de grote islamisering van het westen in de 21ste eeuw. met de nodige burgeroorlogen.

(C) Copywrong | 30-03-08 | 21:32

Socialismus o Muerta! Viva la Revolucion!

Naga | 30-03-08 | 21:32

Leen! foei tog! niet zomaar mensen betasten!

frankieyj | 30-03-08 | 21:32

terug van weg geweest..

Wat is er toch aan de hand lieve mensen. Het lijkt wel op of er een revolutie aankomt.

abdulhabibi | 30-03-08 | 21:29

garos 30-03-08 @ 21:25

habibi is niet weg. hij leest nog mee, en gaat zo meteen weer antwoorden.

(C) Copywrong | 30-03-08 | 21:28

Fred V 30-03-08 @ 21:18

Ja, en welk een contrast met Mohammed bin Abdullah(Sallallahu alaihi wa isfaq) die zelden practiseerde wat hij predikte, de vuile klusjes(het doden van Abu Afak en Asma bint Marwaan bijvoorbeeld) door anderen liet opknappen en vooral gericht was op het verkrijgen van zoveel mogelijk wereldlijke macht.

Ignatius van Loyola | 30-03-08 | 21:27

abdulhabibi

waar zit bij jullie trouwens die angst voor het verkeerd afbeelden van allah ? ben niet gelovig, maar als ik in bvb god zou geloven, dan zou ik er wel mee kunnen lachen als men hem zou afbeelden aan het kruis met een varkenskop, of een bom op zijn hoofd. is dat hele allah-aanbidden niet een beetje overdreven ? allah zal ook wel eens fouten hebben gemaakt, bvb een stukje varkensvlees gegeten hebben, of een kleuter onzedelijk betast. waarom mogen jullie dan dezelfde fouten niet begaan ?

(C) Copywrong | 30-03-08 | 21:27

Tjezus. Lekker Helal allemaal weer hiero. Check www.ind.nl en druk op "Cijfers" Mocro's als topic is zo deaud als eh, nou ja deaud, check de harde feiten. Het zijn die f#ck!n Chinezen die het land instromen. En ze zijn geel en met veel!

Naga | 30-03-08 | 21:26

Ignatius van Loyola 30-03-08 @ 21:20

Kijk eens wat je heb gedaan trut.... je hebt habibi weggejaagd! Copywrong begon net leuke dingen te vragen hoor.

garos | 30-03-08 | 21:25

abdulhabibi 30-03-08 @ 21:02

"heb elkaar lief" ????

volgens mij is de koran er vooral op gericht dat mensen mekaar niet liefhebben. alleen liefde voor allah is mogelijk. vrouwen moeten asexueel gekleed gaan, mannen mogen geen onreine gedachten hebben. en al die geen moslin is moet dood. waar zit de liefde dan volgens jou ?

(C) Copywrong | 30-03-08 | 21:23

Ignatius van Loyola 30-03-08 @ 21:13

Je draait door. We leven in een beschaafd land en blasfemie is zeker niet strafbaar.

garos | 30-03-08 | 21:21

abdulhabibi 30-03-08 @ 21:02

'Heb elkaar lief' is erg onislamitisch.

Ignatius van Loyola | 30-03-08 | 21:20

abdulhabibi 30-03-08 @ 21:02

Je zegt 'Heb elkaar lief ...'

Helemaal mee eens! Toch is het jammer dat er moslims zijn die dit niet toepassen op andersdenkenden. Ze lijken hierin geinspireerd door de koran. Ik kan niet anders concluderen dat Ignatius gelijk heeft: Mohammed kan geen boodschapper van de ene God, Schepper van alles, zijn. Daarintegen is de liefdevolle houding van de Heer Jezus veel overtuigender. Hij gaf zijn leven voor de mensen die allen zondigen.

Fred V | 30-03-08 | 21:18

garos 30-03-08 @ 20:48

Ik ben niet Hans Jansen. Maar behoor wel tot dezelfde kerk als Hans Jansen(en dat is niet de linkse kerk).

Ignatius van Loyola | 30-03-08 | 21:16

Dysforia 30-03-08 @ 20:56

Was niet mierenneukerij hoor maar ik zei het omdat balen een argument is die je vaak van gelovigen hoort.

garos | 30-03-08 | 21:15

Gelovigen hebben een patent op tunnelvisie met borderline-kenmerken.

Dysforia | 30-03-08 | 21:15

abdulhabibi, heb je een vriendin ?

(C) Copywrong | 30-03-08 | 21:14

abdulhabibi 30-03-08 @ 20:45

Laat ik het zo stellen, als u Mohammed bin Abdullah(Sallallahu alaihi wa'al mawte) in alles navolgt dan zult u in beschaafde landen met justitie te maken krijgen en worden aangeklaagd wegens bedrog, diefstal, verkrachting, seriemoord, oorlogsmisdaden, genocide en misdaden tegen de menselijkheid. De levenswandel van Mohammed bin Abdullah(Sallallahu alaihi wa sayf) is het bewijs dat hij geen boodschapper van God kan zijn. Het is blasfemie om Mohammed bin Abdullah (Sallallahu alaihi wa qatil) een boodschapper van de ene God te noemen. إِفْك

Ignatius van Loyola | 30-03-08 | 21:13

Het is zo simpel.. de 'gelovigen' willen ons van alles 'leren',weten zelf geen reedt,en willen zelf ook niets van ons leren.Ik heb geen hekel aan ze,maar laat ze aub in hun eigen enclaves blijven fantaseren over een betere wereld.

de grote Anti | 30-03-08 | 21:09

abdulhabibi 30-03-08 @ 21:02-Mensen 1 boodschap heb elkaar lief we leven maar eenmaal in deze wereld haal het beste deruit gooi al dat negatief heid eruit.

vertel ze dat maar in die grote zandbak waar de muslims al 1000 jaar aant vechten zijn ....

M0USE | 30-03-08 | 21:05

Ignatius van Loyola 30-03-08 @ 20:58

Maar Abdul zegt dat ie dat allemaal niet doet, toch Abdul ?

Btw wat is een hoeri? meervoud hoeren?

garos | 30-03-08 | 21:05

@garos 30-03-08 @ 21:00
Niet gaan miereneuken he? 't gaat om de essentie van mijn weerwoord.

@abdulhabibi 30-03-08 @ 21:02
Kruip eens uit je slachtofferrol. Je discrimineert niet-moslims net zo hard, zoniet harder. Dus begin maar eens met die liefde uit te dragen.

Dysforia | 30-03-08 | 21:05

abdulhabibi 30-03-08 @ 21:02

1: ik ben niet blond

2: als er na de dood niks anders zou zijn dan de islam, dan hoop je toch dat er geen hiernamaals is ?

kan je ook iets anders, concreters antwoorden op mijn vragen dan "hahahaha" ?

(C) Copywrong | 30-03-08 | 21:04

abdulhabibi 30-03-08 @ 20:47

ach laat ook maar. je bent moslim nummer 1846846 die ik met directe vragen confronteer, en steeds hetzelfde gezeik. de eerste 5 minuten gaat het over "misverstanden, islam is vrede.... blablabla", en als je directe vragen begint te stellen over de koran is het meteen van "ongelovige, branden in de hel, racist..."

(C) Copywrong | 30-03-08 | 21:02

Hahaha ik wil juist niks in je keel schuiven. De moslims zijn het die gediscrimineerd worden, sommige willen het boek over ons godsdienst afpakken of de helft verbieden hahaha jij bent toch al overtuigd dat allah niet bestaat en dat je na je dood toch niet meer leeft en het zou je misschien niet staan uiterlijk gezien een blond baard bezem staat niet joh nee grapje ik ben moe geworden. Mensen 1 boodschap heb elkaar lief we leven maar eenmaal in deze wereld haal het beste deruit gooi al dat negatief heid eruit.

abdulhabibi | 30-03-08 | 21:02

Dysforia 30-03-08 @ 20:56

Dat is het hem. Ik lees juist goed. Als er geen hiernamaals is en habibi sterft een roemloze dood dan kan hij nooit balen want hij weet niet beter, toch?

garos | 30-03-08 | 21:00

garos 30-03-08 @ 20:42

Dat niet alleen. Een entiteit die beweert mensen een hemelse beloning te geven als zij op aarde misdaden plegen(het afslachten van 'ongelovigen' bijvoorbeeld) kan geen God zijn, maar slechts een duistere macht. Een 'Paradijs' die voornamelijk uit hoeri-neukende islamitische misdadigers bestaat en waar liefdevolle niet-moslims ontbreken zou ik alleen maar als een hel ervaren.

Ignatius van Loyola | 30-03-08 | 20:58

abdulhabibi 30-03-08 @ 20:47

en over dat beledigen: ik voel het als een belediging dat jullie je geloof zo opdringen. hoeveel moskees staan er in nederland/belgie ? en hoeveel katholieke kerken staan er in bvb marroko ?

(C) Copywrong | 30-03-08 | 20:58

Aboe la 30-03-08 @ 20:50

Dat kun je ze niet kwalijk nemen he! Je bent daar te gast en het ies culthoooeer daar (kijk maar naar het filmpje). Dus voortaan gewoon op de veluwe kramperen of niet zeiken.

garos | 30-03-08 | 20:58

@garos 30-03-08 @ 20:52
Heb je we goed gelezen wat ik schreef en waar ik op antwoordde? Ik ben overtuigd atheist.

Dysforia | 30-03-08 | 20:56

abdulhabibi 30-03-08 @ 20:47

gaan we lachen of vragen beantwoorden ? jullie willen ons zo graag de koran in de keel schuiven, vertel er dan over, zodat ook wij verlicht worden.

(C) Copywrong | 30-03-08 | 20:54

Dysforia 30-03-08 @ 20:48

Huh, ben je gristelijk of zo?

garos | 30-03-08 | 20:52

abdulhabibi 30-03-08 @ 20:47
-
Bekijk het filmpje van dit topic nog even a.u.b. Dat zijn namelijk daden als gevolg van 'ranzige ideeën'...

Bertus Betonsloper | 30-03-08 | 20:50

Ja, in die landen wonen zeer vieze oversexte mannetjes. Mijn vrouw die altijd netjes gekleed gaat werd in Egypte twee maal stiekem aangerand. Zij was zo wijs dit mij pas naderhand te vertellen. Moslims... buhaaa!

Aboe la | 30-03-08 | 20:50

@abdulhabibi @20:35
.
*verslikt zich in heerlijk geroosterde kipfilet*
Wat? Wij zijn stapelverlieft op elkaar man,daar hebben we jouw hulp echt niet bij nodig hoor.

de grote Anti | 30-03-08 | 20:50

@abdulhabibi 30-03-08 @ 20:35
Wat ga jij balen als er geen paradijs blijkt te zijn. Blind geloof is jezelf bedonderen. Goede daden, liefde en vrede kun je ook zonder geloof verspreiden.

Dysforia | 30-03-08 | 20:48

Ignatius van Loyola 30-03-08 @ 20:43

HEt moet niet gekker worden. Je gaat zelfs arabische tekens gebruiken.... ben je toevallig hans janssen?

garos | 30-03-08 | 20:48

@ (C) Copywrong

hahahaha hilarisch ik zie dat je avontorier bent en graag mensen beledigt ranzigen ideeen komen bij jou graag naar bove of niet :P

abdulhabibi | 30-03-08 | 20:47

abdulhabibi 30-03-08 @ 20:43

is het ja of nee de bedoeling van moslims/koran alle volken te overheersen en hun de islam als wet op te leggen ?

(C) Copywrong | 30-03-08 | 20:46

abdulhabibi 30-03-08 @ 20:43

mooi, geloof jij maar, ik geloof in het nu.

en nu antwoorden op
(C) Copywrong 30-03-08 @ 20:41
en
(C) Copywrong 30-03-08 @ 20:18

(C) Copywrong | 30-03-08 | 20:45

@ Ignatius van Loyola

Ik geloof zelf niet dat ere slechte mensen bestaan alleen hun gedragen.
En wie ben jij God dat je over me kan oordelen of de wet.

abdulhabibi | 30-03-08 | 20:45

@ spanarchist 30-03-08 @ 20:38

Ah, maak je niet druk hoor. Die Westerpaddestoel gaat er komen.
Leuk ook, voor het straatbeeld.

Nonnes | 30-03-08 | 20:45

-weggejorist-

(C) Copywrong | 30-03-08 | 20:44

@ Copywrong

Ja mag jij vinden. Maar is het niet al mooi om te geloven dat je nog verder leeft na de dood, want 1 ding bestaat en dat is de dood maar jij weet dan niet waar je naartoe gaat want je gelooft niet maar ik geloof dat ik verder leef misschien in de paradijs misschien in de hel allah(god) kan alleen over me oordelen van mijn zondes en daden. Wat mooi dat ik geloof in leven na de dood

abdulhabibi | 30-03-08 | 20:43

abdulhabibi 30-03-08 @ 20:27

U kunt niet Mohammed(Sallallahu alaihi wa'unf) navolgen én een goed mens zijn. أَبَد

Ignatius van Loyola | 30-03-08 | 20:43

abdulhabibi 30-03-08 @ 20:35

> Jullie zullen nooit het Paradijs bereiken tot wanneer jullie gelovigen worden,
Dat wat jij zegt kan toch nooit kloppen? Volkeren die niets met de islam te maken hebben gaan dus allen naar de hel? Dat kan toch niet en is niet eerlijk van Allah.

garos | 30-03-08 | 20:42

abdulhabibi 30-03-08 @ 20:35

nog een vraag: (niet dat je op de vorige hebt geantwoord, maar ja...):

heb je een moslim-vriendin, en zo ja, draagt die een boerka of een bikini in de zomer ?

(C) Copywrong | 30-03-08 | 20:41

garos 30-03-08 @ 20:37
-
Een geuzennaam wat mij betreft...

Bertus Betonsloper | 30-03-08 | 20:41

@ Nonnes 30-03-08 @ 20:31
Ik wacht nog of mijn subsidie-aanvraag voor de bouw van de Wester-paddestoel in A'dam goedgekeurd wordt (met 2 mln bonus op voorwaarde dat het een liberale paddestoel wordt).

spanarchist | 30-03-08 | 20:38

abdulhabibi 30-03-08 @ 20:35

wij zullen nooit het paradijs bereiken tot wanneer jullie gelovigen worden. gelovigen van WIE ? god, allah, boedha ? let me guess....

god bestaat niet, allah en de rest ook niet. het paradijs bestaat niet. en als ik fout ben, bewijs het dan even.

(C) Copywrong | 30-03-08 | 20:38

Bertus Betonsloper 30-03-08 @ 20:29

Valt inderdaad mee....

garos | 30-03-08 | 20:37

bubbeltjeswijn 30-03-08 @ 20:24
Geniaal filmpje en ja hij moet nodig voor een functioneringsgesprek.

sherminator | 30-03-08 | 20:36

Ignatius van Loyola 30-03-08 @ 20:29

Nou waren we net zo gezellig met habibi aan het keuvelen kom jij aanzetten met je Arabische tekstjes. Kun je dat niet gewoon in het nederlands doen? Net als Habibi? Of heb je ook een integratie cursus nodig!

garos | 30-03-08 | 20:36

@ Ignatius van Loyola

Maar wij praten over 2 verschillende mohameds ben ik ook weer van overtuigd die mohamed die jij noemt ken ik niet ik ken wel een mohamed vzmh met deze uitspraak.

Jullie zullen nooit het Paradijs bereiken tot wanneer jullie gelovigen worden,
en jullie zullen nooit gelovigen worden tot wanneer jullie van elkaar houden.
Zal ik jullie leiden naar iets dat ervoor zal zorgen dat jullie van elkaar houden?
Verspreid groeten van vrede onder elkaar

abdulhabibi | 30-03-08 | 20:35

@ spanarchist 30-03-08 @ 20:28

Volgens mij wilde Rien Poortvliet wel graag dat je het blijde kabouternieuws zou verspreiden. Kom je niet in gewetensnood?

Nonnes | 30-03-08 | 20:31

abdulhabibi 30-03-08 @ 20:27
het lijkt er voorlopig op dat je gevoel voor humor hebt om op GS te reaguren, dat is toch al een goed begin.

bubbeltjeswijn | 30-03-08 | 20:30

abdulhabibi 30-03-08 @ 20:14

En ik ben er van overtuigd dat Mohammed bin Abdullah(Sallallahu alaihi wa harb) een seks-en machtsbeluste charlatan was en Allah de primitieve afgod behorende bij een doodscultus.
-
Wie Mohammed bin Abdullah(Sallallahu alaihi wa kalb) in alles navolgt zal voor de rechten moeten verschijnen wegens oorlogsmisdaden, genocide, serieverkrachting, kinderverkrachting, bedrog en roof.

Ignatius van Loyola | 30-03-08 | 20:29

@ abdulhabibi 30-03-08 @ 20:14
Ik geloof in de heilige kabouter en Rien Poortvliet is mijn profeet. We zijn dus allebei idioten, het grote verschil is dat ik mijn geloof niet aan anderen op probeer te leggen, ik aanbid mijn tuinkabouter in stilte.

spanarchist | 30-03-08 | 20:28

Boeka's zijn een zegen. Ze verhullen de amorfe lichaamsbouw van de vrouwelijke ex rif bewoonsters. Het meerendeel van de Moslimvrouwen van boven de dertig lijdt aan een exponentiële aanwas van vet, om van hun kwaadaardige oogopslag en wildgroei van haar nog maar te zwijgen.
.
Het is me toch een groot raadsel hoe het mogelijk is dat er zoveel kindertjes geboren worden. Als je zo een big achter z'on kinderwagen ziet lopen, vraag ik me af wie er in klaar is gekomen. Bizar......

FreshClash | 30-03-08 | 20:28

Bertus Betonsloper 30-03-08 @ 20:21

Hmm ik dacht dat het betekent "westerling rijp voor de slacht"

garos | 30-03-08 | 20:27

Ja vermoeden maar niet weten zoals veel meer dingen worden benoemt naar onwetendheid. Ik zal het mooier maken voor de mensen die mensen graag onderdrukken ik ben een marokkaanse moslim uit utrecht. En zoals we weten hebben veel mensen vooroordelen over moslims over marokkanen en wat der gebeurt in de stad utrecht door rotte appels in de samenleving. Dus wijs met je vinger en zeg dat ik een slecht iemand ben.

abdulhabibi | 30-03-08 | 20:27

Is Vogelaar dat soms met Herfkens, samen op studiereis....

beroepswerkeloze | 30-03-08 | 20:26

hmm, zeker op 1 april !?

jankerd | 30-03-08 | 20:25

abdulhabibi 30-03-08 @ 20:14

Ik heb het filmpje helemaaaal bekeken... maar heb jij het wilders filmpje ook helemaaaaal bekeken?

garos | 30-03-08 | 20:24

garos 30-03-08 @ 20:15
-
Mwhoa... ik vermoed dat habibi afkomstig is uit de hoek, bemoemen, bouwen en liev zijn voor moslims, dus dat zal wel wat meevallen... Overigens heb ik er totaal geen moeite mee om zo genoemd te worden.

Bertus Betonsloper | 30-03-08 | 20:21

@abdulhabibi
Je begeeft je wel in het hol van de leeuw heurrr,maar je klinkt niet als iemand met 'slecht' gedrag.Vertel het door aan je broeders hoe je dat doet!
Trouwens,ik geloof ook.In moleculen en atomen.

de grote Anti | 30-03-08 | 20:20

abdulhabibi 30-03-08 @ 20:14

antwoord je nog even op de vraag over kafir harbi ? of draaien we daar omheen ?

(C) Copywrong | 30-03-08 | 20:18

Don`t fuck met habibi.... is een vriend van ahmed en achiem! ;-)

sherminator | 30-03-08 | 20:17

@abdulhabibi 30-03-08 20:09: Lijkt me een goed begin.

Willem H. | 30-03-08 | 20:17

@abdulhabibi 30-03-08 @ 20:06

Foute soura's of soera's = Hoofdstukken die niet goed zijn of ies.

modahfokah | 30-03-08 | 20:17

Bertus Betonsloper 30-03-08 @ 20:08

Ja, Zo noemt habibi je als je nog even zo doorgaat...

garos | 30-03-08 | 20:15

Ik ben overtuigd dat allah bestaat en dat mohamed saws de laatste profeet is mag ik dat vinden. Of ben ik nou iemand met een slecht gedrag. hier heb je iets informatief voor mensen\

www.youtube.com/watch?v=H3WlqjJFZUA

abdulhabibi | 30-03-08 | 20:14

@abdulhabibi zegt precies waar het op staat.. wij moeten liev tegen moslims zijn en zij mogen ons haten,misbruiken en gebruiken.

de grote Anti | 30-03-08 | 20:13

Weeffoutje bij mannen die handjes niet thuis kunnen houden en niet in de boerka of 010408?

BTK | 30-03-08 | 20:12

abdulhabibi 30-03-08 @ 20:09

Ben je wel een moslim als ik vragen mag?

garos | 30-03-08 | 20:12

Nee etiketeer me aub niet ik ben gewoon iemand die net als jij mening hebben over gebeurtenissen mag toch wel of zal ik wat tape op me mond houden

abdulhabibi | 30-03-08 | 20:09

@ abdulhabibi
-
Kafir harbi, begrijp je dat wel?

Bertus Betonsloper | 30-03-08 | 20:08

Is abdulhabibi de nieuwe Kouwes?

Gradus Grafhengst | 30-03-08 | 20:07

Foute soura's dat begrijp ik niet. Leg het is beter uit

abdulhabibi | 30-03-08 | 20:06

abdulhabibi 30-03-08 @ 20:00

hold that thought, moet mijn vriendin van het strand gaan ophalen, brb.

(C) Copywrong | 30-03-08 | 20:06

abdulhabibi 30-03-08 @ 20:00

op verzoek: hoe verklaar je de foute soura's ?

(C) Copywrong | 30-03-08 | 20:05

garos 30-03-08 @ 20:02

en tunesie is een van de meest gematigde moslimlanden, die ook nog eens voor een heel groot deel van toerisme afhankelijk zijn... probeer in iran eens in bikini een biertje te drinken op een terrasje...

(C) Copywrong | 30-03-08 | 20:04

(C) Copywrong 30-03-08 @ 19:57

Waarom vraag je niet iets zinnigs en dat is van hoe verklaart hij de foute soura's?

garos | 30-03-08 | 20:03

(C) Copywrong 30-03-08 @ 19:57

Je legt nu habibi woorden in de mond. In bv Tunesië kun je prima in bikini zonnen

garos | 30-03-08 | 20:02

ah,echt waar?

Mark7608 | 30-03-08 | 20:02

abdulhabibi 30-03-08 @ 20:00

haat kan geen haat verdrijven ? dus islam is haat ?

(C) Copywrong | 30-03-08 | 20:02

Ja precies enige je hebt gelijk. maar zoals we weten kan haat geen haat verdrijven alleen de liefde is daartoe in staat. Dus toon wat liefde aan de moslims misschien komt willems idee wel uit

abdulhabibi | 30-03-08 | 20:00

@abdulhabibi 30-03-08 19:55: Mooie man ook.

Willem H. | 30-03-08 | 19:58

abdulhabibi 30-03-08 @ 19:50

directe vraag (zijn jullie goed in): waarom mag een westerse vrouw in een moslimland niet in bikini rondlopen, dat doen marrokaanse meisjes in nederland in de zomer toch ook ?

(C) Copywrong | 30-03-08 | 19:57

AIVD, ik weet dat jullie meelezen. Doe es nl.youtube.com/user/mcmosiris sreenen. Ik hoef geen beloning als de bomaanslag wordt voorkomen.

Willem van Ockham | 30-03-08 | 19:57

abdulhabibi 30-03-08 @ 19:55
-
Hoezo? Leg uit. Waarom onmogelijk, huh?

Bertus Betonsloper | 30-03-08 | 19:57

abdulhabibi 30-03-08 @ 19:50

je bedoelde: de ENIGE gehate religie in Nederland.

(C) Copywrong | 30-03-08 | 19:56

Willem mooie woord, onmogelijke daad.

abdulhabibi | 30-03-08 | 19:55

Dus op naar de zwembaden...

Rest In Privacy | 30-03-08 | 19:54

Gelukkig niet de boerkinies....

Rest In Privacy | 30-03-08 | 19:53

@abdulhabibi 30-03-08 19:50: Afschaffen?

Willem H. | 30-03-08 | 19:51

Dat gewauwel over een produktiefout slaat nergens op.
Verzin iets anders om deze discussie aan te zwengelen.
Waar gaat t om met lichaamsbedekkende kleding binnen de islam?
Hier wordt maar mondjesmaat over geschreven in de koran.
Islamologen zijn het onder elkaar niet eens over deze kleding voorschriften.
Echter, voor moslims zelf blijkt het vaak een halszaak te zijn.
Deze kleding voorschriften worden door moslim mannen misbruikt om hun eigen gedrag goed te keuren; ze heeft geen hoofddoek op... dan is het haar eigen schuld dat ze voor hoer wordt uitgemaakt. Of nog erger... aangerand of verkracht. Al loopt ze naakt rond, dat wil nog niet zeggen dat je er aan mag komen. Deze kleding is dus uit jaloezie van de man ontstaan. Ze kunnen beter beginnen die jongetjes van begin af aan beter op te voeden ipv van de vrouwen helemaal in te pakken. Als de jongetjes vanaf t begin wordt geleerd dat het niet normaal is vrouwen uit te maken voor hoer, of nog erger, verkrachten, omdat ze te bloot is, zijn die hoofddoeken en burka`s helemaal niet nodig. Probleem is dat de vrouwen ook zijn gaan geloven dat dit er allemaal bijhoort...... niet hun zonen anders opvoeden en dus hun eigen onderdrukking in stand houden. Maar ik heb ze al zo vaak op tv horen zeggen dat ze zo graag ook een hoofddoek willen dragen als ze er klaar voor zijn. "Ik ga er helemaal voor" zeggen ze dan. Zolang ze zelf niet inzien dat ze zich helemaal moeten bedekken met kleding, zodat de mannen hun eigen gedrag kunnen goedpraten, blijft het behelpen. Het is natuurlijk niet geheel toevallig dat in landen waar de helft van de bevolking niets te zeggen heeft, het een zooitje is. Links Nederland zal ook dit probleem natuurlijk wel weer goedpraten. Zij lijken zich te hebben bekwaamd om vooral dingen niet te willen zien en denken dat alle problemen zichzelf oplossen. Zij denken dat de islam zich in een verlichtende fase bevindt terwijl het omgekeerde proces aan de gang is als dat zij denken.

rapunzelklokje | 30-03-08 | 19:50

mond open ogen dicht ......
wordt je zo de islam door je strot geduwd....
en slikken maar............

M0USE | 30-03-08 | 19:50

@Karl 30-03-08 @ 19:46
Geit of schaap.... moslims discrimineren niet

Hakkepof | 30-03-08 | 19:50

Okee en wat gaan we doen vandaag nog aan de meest gehate religie in nederland.

abdulhabibi | 30-03-08 | 19:50

Denk dat abdulhabibi weer achter de toonbank moest om telefoonkaarten te verkopen.

Willem H. | 30-03-08 | 19:48

Kent iemand trouwens deze engerd: nl.youtube.com/user/mcmosiris
Het is een Marokkaan uit Nederland die de meest vreselijke dingen het internet opslingert. Ben hem op internet al een paar keer tegengekomen, hij beweert aan een universiteit te studeren. Dit is echt de personificatie van de intolerante, racistische, religieuze extremist. Een terrorist in opleiding.
Iemand?

Willem van Ockham | 30-03-08 | 19:47

ach ja
zo'n boerka houd het wel spannend
je moet in de discoteek maar net geluk hebben wat voor mens je aanspreekt en of die er een beetje uiziet...

molekuul | 30-03-08 | 19:47

van dal 30-03-08 @ 17:17
Je bedoelt geitenwol..?

Rest In Privacy | 30-03-08 | 19:46

@abdullahhhbibi

WAT weten wij Niet , wat jij wel Denkt, ik zeg: Denkt te weten.

Rechtse_Roker | 30-03-08 | 19:45

F@ck, ik ga even wat DrANk pakken. Ik wor niet goed hiero. Niemand wil op Boehoedisten zeiken!

Naga | 30-03-08 | 19:45

Sterf, met je Islam. Een kudtgeloof bovendien. Sterf, met je jihad, en je eisen.
Sterf, PvdA met het toelaten van dit vuilnis, om de democratie om zeep te helpen.. Sterf, laffe Nederlanders, die dit toe staan. Egoistisch tuig..
Zo, dat lucht wwer op.

Zo jammer! | 30-03-08 | 19:44

@Hobbykip 30-03-08 @ 19:23
Moslimvrouwen en homo's zijn dus niet zo dom.

Linke boel voor een rechtgeaarde aanrander.
Met een beetje pech heb je 'n homo, je oma of je zus te pakken

Hakkepof | 30-03-08 | 19:41

@abdulhabibi 30-03-08 @ 19:24

Prachtig,die mensen die de wijsheid in pacht claimen te hebben maar niets te zeggen hebben..

de grote Anti | 30-03-08 | 19:40

@CoJoNes 30-03-08 19:36: Komt door de verlichtende visie van abdulhabibi.

Willem H. | 30-03-08 | 19:38

Ik zou die aanranders meteen een karateschop geven, maar da's dan weer zo lastig met zo'n lang gewaad..

Biomassa | 30-03-08 | 19:38

abdulhabibi 30-03-08 @ 19:24

euh, voor de duidelijkheid: moslimbashen werkt zo:

jij zeggen wat

ik zeggen wat

jij worden boos en dreigen met vloek van grote mo

ik lachen

ok ? wel even meewerken, anders vind ik er niks aan.

(C) Copywrong | 30-03-08 | 19:37

Wat is het nog lekker licht hè?!

CoJoNes | 30-03-08 | 19:36

abdulhabibi 30-03-08 @ 19:24

wat een grappige nick, wat betekent het ?

(C) Copywrong | 30-03-08 | 19:35

bakoenin
Je hebt gelijk! Het begint vermoeiend te worden..
Maar het is moeilijk. De Islam is een kwaad die door GS bestreden wordt.
Desondanks zijn vrolijker topics meer dan welkom.

-Strotgrondel- | 30-03-08 | 19:35

Ja hallo, weeerrrr een Moslim onderwerp? T@ring! Ik zeg toch: we moeten die huilie hulie Boehoedisten in Tibet eens wat meer aandacht gaan geven. En die Koshere gaSten met die keppeltjes die al 63 jaar op hetzelfde onderwerp in moeten teren.

Naga | 30-03-08 | 19:34

abdulhabibi 30-03-08 @ 19:24

is dit een kruiswoordpuzzel dan ?

(C) Copywrong | 30-03-08 | 19:34

nou, doe je plicht als moeslim en help ons !

(C) Copywrong | 30-03-08 | 19:33

Muslim dragqueens hebben het maar makkelijk.

modahfokah | 30-03-08 | 19:29

@abdulhabibi 30-03-08 19:24: Psst psst, verlicht ons oh orakel!

Willem H. | 30-03-08 | 19:28

Het zoeken naar topics over moslims begint nu wel hele zielige vormen aan te nemen.
Ga zo door ! simpele sectaristen

bakoenin | 30-03-08 | 19:25

eigenlijk he de meeste van jullie praten veel maar weten niks.. Zomaar onnodige letters invullen

abdulhabibi | 30-03-08 | 19:24

@Hakkepof 30-03-08 @ 19:17
Het schijnt idd voor te komen dat homo's zich in het weekend in Burka kleden om zo de plaatselijke bar/dancings onveilig te maken

Hobbykip | 30-03-08 | 19:23

Achterlijk volk.

LoL @ Sévèke | 30-03-08 | 19:20

en oude vrouwtjes die moslima zijn, dragen die twee hoofddoekjes?

reagurotron | 30-03-08 | 19:20

@hobbykip
niet hellal .....:-)

M0USE | 30-03-08 | 19:19

@me
minus Deze reactie is niet OK

Hobbykip | 30-03-08 | 19:19

@Deze reactie is niet OK Boris Poepnagel 30-03-08 @ 19:13
Tja......... en al zou die dood zijn......... dan staat er toch weer gewoon een nieuwe Allah op ...

Hobbykip | 30-03-08 | 19:18

Het is nog geen 1 april. Toch?

count von ziegenpuss | 30-03-08 | 19:18

Hobbykip 30-03-08 @ 19:15
Zouden homo's ook een burka dragen?

Hakkepof | 30-03-08 | 19:17

Balkenende, Verhagen, Hirsch Ballin, Donner: allemaal haatbaardzwichtbrillen.

reagurotron | 30-03-08 | 19:17

Willem H. 30-03-08 @ 19:14

Uberlol

Gradus Grafhengst | 30-03-08 | 19:16

@Hakkepof 30-03-08 @ 19:10

Daarnaast zorgt het voor gelijkheid... Alle vrouwen hebben net zoveel kans om aangerand te worden > lelijk of niet. Krijgen lelijke Burka draagsters ook nog eens een hand op hun mossel

Hobbykip | 30-03-08 | 19:15

Schijnt trouwens dat de wasserette van de Tweede Kamer een milieu ontheffing heeft moeten aanvragen voor het wassen van al die poepbroeken.

Willem H. | 30-03-08 | 19:14

@Hobbykip 30-03-08 @ 19:12

Hmm, dan zal Allah wel niet dood zijn.

Boris Poepnagel | 30-03-08 | 19:13

@Boris Poepnagel 30-03-08 @ 19:08
Tja..... ik heb het ook maar van horen zeggen hoor......

Hobbykip | 30-03-08 | 19:12

laat dat gemuslim nou gewoon ffjes ...............
muslim hier muslim daar.
word dr een beetje zuur van .

M0USE | 30-03-08 | 19:12

De Nederlandse ambassadeur in Iran is in Teheran op het bidmatje geroepen omdat er in Nederland beledigende 1-april grappen gemaakt zouden worden over de islam. "Dat jullie op 1 april elkaar in het ootje willen nemen is tot daar aan toe, zo lang het niet om onze godsdienst gaat", aldus een ingebouwde luidspreker in het betreffende bidmatje. Premier Balkenende spreekt van een crisis en distantieert zich namens de regering van de kwestie. Balkenende: "Als het gaat om kwaad daglicht, is hier duidelijk de firma Islam B.V. in een te kwaad daglicht gesteld. Er is vrijheid van meningsuiting in ons land, maar wij moeten daar samen verantwoord mee omgaan". Minister Verhagen van Buitenlandse Zaken heeft zijn meester, de Iraanse president Achmedinejad, er van op de hoogte gesteld dat het gepubliceerde bericht over de firma Islam B.V. niet het standpunt van de Nederlandse regering vertegenwoordigt.

Zoetwaterpanharing | 30-03-08 | 19:11

Aha, nou snap ik waarom ze die burka's dragen
Dan je kun je tenminste onherkenbaar aangerand worden.
Voorkomt dan je daarna ook nog gestenigd of onthoofd wordt.

Hakkepof | 30-03-08 | 19:10

-weggejorist-

de_HOLLANDER | 30-03-08 | 19:10

De Islam is een productiefout.

En alles wat er verder mee te maken een soort cause and effect.

Eigenlijk is Fitna gewoon een eigen schuldje! Was er geen Islam danwas er ook geen Fitna. Dus, waar hebben we het over.

Gradus Grafhengst | 30-03-08 | 19:09

@Hobbykip 30-03-08 @ 19:07

ach, is dat zo?

Boris Poepnagel | 30-03-08 | 19:08

Boris Poepnagel 30-03-08 @ 19:05
Garret Weldon killed him !!

Hobbykip | 30-03-08 | 19:07

@Bigi Bana Boy 30-03-08 19:03: Daarom bent u dan ook een infidel.

Willem H. | 30-03-08 | 19:07

Allah is dood.

Boris Poepnagel | 30-03-08 | 19:05

Wanneer worden de desbetreffende dames opgehangen voor uitdaging en overspel?

Pieter Bas | 30-03-08 | 19:03

Ik heb het nooit durven toegeven hier, want het is nogal intiem uiteraard, maar ik word zo gheyl van kleding met gaten. Wat dat betreft werkt zo'n burka averechts op mij. Zie ik ergens een gat in dan moet ik onvermijdelijk fantaseren over er dingen in te steken. Sorry moslims van Nederland, waar we allemaal zo trots op zijn (volgens ons kabinet), maar je kunt mij niet gheyler krijgen en ik besef dat het tegenovergesteld is van wat jullie met die kledng beoogen.

Bigi Bana Boy | 30-03-08 | 19:03

Is Burka ook een merk eigenlijk???
Burka ®
-
Net zoals Maggie, Tip-ex en Luxaflex??

Hobbykip | 30-03-08 | 19:02

Meiden van Halal?

Aussie | 30-03-08 | 19:01

Wat @Libertas zegt..

de grote Anti | 30-03-08 | 18:55

Zoiets zou Garret Weldon nooit doen. Die is hoffelijk. Ook als een dame een nietsverhullende boerka draagt.

LibertasSimplex | 30-03-08 | 18:52

@GSpot
Geert heeft niets met moslima's.. onmogelijk dus.

de grote Anti | 30-03-08 | 18:52

Ik vind het allemaal maar weer erg zwart-wit weergegeven.

bakboord | 30-03-08 | 18:51

lol at the google adds:

يحبنا
مقابلة مع الله غيّر الله حياتهم
MaarifatAllah.com

Mees | 30-03-08 | 18:50

ZIe Interview Wilders in Spectator

Zuster01 | 30-03-08 | 18:49

Die ene in die witte jurk... DAT WAS GEERT!

GSpot | 30-03-08 | 18:49

jovus 30-03-08 @ 18:23
Een moslim gebruikt geen alcohol !

Dus nog erger, ze waren nuchter.

eed | 30-03-08 | 18:46

Ik wil niemand foute gedachten geven hoor, maar is de brandwerendheid van die boerka's al eens getest? *speelt met aansteker en overweegd een ommetje*

Dysforia | 30-03-08 | 18:44

Zou het niet grappig zijn om de mannetjes in het zwart te laten lopen en de vrouwtjes in het wit.. echt wel dat ze helemaal wappie worden.

de grote Anti | 30-03-08 | 18:43

ROFL!!!!
Te goed dit soort dingen, en dan de comments maken het alleen maar meliger.

mrlol. | 30-03-08 | 18:43

het kwam door de té uitdagende handtasjes van de dames, daardoor werden de hoofden van die arme mannen helaas op onreine gedachten gebracht.

Vrouwen stenigen is inderdaad de beste oplossing!

Auke | 30-03-08 | 18:41

Schandalig. Ik voel me danig gekwetst door zo veel openlijke geyle smerigheid. Stenigen die dames. Duidelijk geval van uitlokking van deze moslima's. Beetje in te strakke boerka's rondlopen om brave, gelovige mannen het hoofd op hol te brengen. Stenigen, stok- en zweepslagen en daarna onthoofden die hap.

rokershoest | 30-03-08 | 18:39

Routine controle op bomgordels. Niets aan de hand mensen. Gewoon doorlopen.
Aanranding gaat in dat soort landen namelijk meestal gepaard met geluiden als "Pssstpssst".

Willem H. | 30-03-08 | 18:38

@(C) Copywrong 30-03-08 @ 18:33

Hij heeft ook een uurtje minder kunnen slapen ....... wordt hij misschien prikkelbaar van net als ik.............
GVD Ik HAAT zomertijd!! Zomertijd zuigt grote tijd!!

Hobbykip | 30-03-08 | 18:35

Die kinderen in die naai shops moeten ook hun werk goed doen ook al werken ze 15 uur per dag!

Haas82 | 30-03-08 | 18:34

zozo, die joris staat scherp vandaag. bedreigingen ontvangen ?

(C) Copywrong | 30-03-08 | 18:33

mijn excuses tevens aan alle moslims die mijn vorige comment als storend hebben ervaren.

(C) Copywrong | 30-03-08 | 18:30

-weggejorist-

(C) Copywrong | 30-03-08 | 18:29

@Zuster01 30-03-08 @ 18:20
Ies natuur !

Hobbykip | 30-03-08 | 18:25

(is in scene gezet trouwens)

Bernhard Bang | 30-03-08 | 18:25

Wat een lellebellen!

Bernhard Bang | 30-03-08 | 18:25

dronken mannen vallen vrouwen lastig,opzienbarend..

jovus | 30-03-08 | 18:23

Lokboerka's inzetten.

G-unite | 30-03-08 | 18:21

@de grote Anti 30-03-08 @ 18:18

Precies! Meer Moslima's in burka in de Nederlandse disco's!!
Kijken of het helpt ..........

Hobbykip | 30-03-08 | 18:20

Jami kan dit ook mooi verwerken in zijn aanstaande meesterwerk.

fuckje | 30-03-08 | 18:20

verkrachters zijn van alle tijden en volken

Zuster01 | 30-03-08 | 18:20

Bij nader inzien juich ik dit gedrag zelfs toe,opdat ze meer aan hun eigen jurken gaan trekken en half-naakte blanke vrouwen met rust laten.*opent nog een biertje*

de grote Anti | 30-03-08 | 18:18

Die hoeren lieten zich gewoon aanranden, want laten we wel wezen, zonder aangerande geen aanrander. Ik neem aan dat de dames volgende week gestenigd zullen worden.

CoJoNes | 30-03-08 | 18:16

op basis van wat er gebeurt moeten die vrouwen onmiddelijk worden gestraft met 100 zweepslagen en 3 maanden gevangenisstraf

protonplof | 30-03-08 | 18:13

Leek meer op A'dam west maar ja.

sjaakdeslinksesul | 30-03-08 | 18:12

Ze vroegen er gewoon om !
De maat van die boerka's waren veel te klein voor hun > De vrouwelijke vormen waren overduidelijk te zien, liet NIETS aan de verbeelding over.......... eigenschuld dikke lul!

Hobbykip | 30-03-08 | 18:11

Filmpje was in scene gezet.
Onder die dingen zitten toch alleen maar moddervette lelijke wijven?
Opdat wij die monsters niet hoeven te aanschouwen.
Is dit nu de directors-cut van Prittna the movie?

papegaaienflats | 30-03-08 | 18:10

Sensation Dark

widtvoet... | 30-03-08 | 18:09

Ja, het zijn ook allahverdomme wel hoeren ook om zomaar zonder mannelijke begeleiding over straat te lopen. Dan vraag je er gewoon om!

harl | 30-03-08 | 18:06

oei, die smatjes vroegen er keihard om... althans... hun choreografie was absoluut bedoeld het mannelijk publiek te attracteren

gimiller | 30-03-08 | 18:05

Wellicht dat Iraanse homo's het als dekmantels kunnen gebruiken?
win-win?

kaspar | 30-03-08 | 18:03

moehaaaahahaha

CultuurBarbaar | 30-03-08 | 18:02

breaking news: in teheran zijn er hier en daar opstandjes, er worden poppen met de beeltenis van pritstift in brand gestoken !

(C) Copywrong | 30-03-08 | 18:01

fap fap fap fapwaaaaaaah

Arie Boemselaar | 30-03-08 | 18:00

Man in jurk valt vrouw in jurk lastig?
.
En daarna vrouen stenigen omdat ze aan het uitdagen waren?
.
Doe mij maar een bikini om naar te kijken.

eed | 30-03-08 | 17:59

Mannen Afstotende Stof©

ben er eindelijk uit waar de afkorting hamas voor staat:

Haar Aankleden met Mannen Afstotende Stof !

(C) Copywrong | 30-03-08 | 17:58

Stukje evolutie: Als die vrouwen maar lang genoeg in doeken gewikkeld rondlopen, gaan mannen vanzelf daar wel een keer op geilen. Het went, zeg maar. Daarom dat die kutfinnen hier altijd helemaal gek worden als ze een normaal (zomers) gekleed Hollands meisje tegenkomen.

Ari Gold | 30-03-08 | 17:57

Dat is geen productiefout aan hijjab of boerka, maar bij de productie van die mannen

Santtu | 30-03-08 | 17:56

@ Pritt Stift
Mooi droog stukje! Hulde!

-Strotgrondel- | 30-03-08 | 17:54

Had net zo goed hun eigen moeder of zus kunnen wezen...

da wizard | 30-03-08 | 17:54

ja... dan kan je wel zo'n tafelkleed omhebben, als je kuthvogt achter je oren smeert werkt het niet meer hè!

aliehakkenbar | 30-03-08 | 17:54

normaal dat die vrouwen worden lastiggevallen, moeten ze er maar niet zo geil bij lopen...

(C) Copywrong | 30-03-08 | 17:53

Je wilt toch niet weten wat die dames was overkomen wanneer zij zich daar in partyflockkleding hadden bewogen...

widtvoet... | 30-03-08 | 17:52

Ah joh, dat filmpje is gewoon de Saoedische inzending voor het Geert Wilders Upload Festival. Denk alleen niet dat ie al te hoog zal scoren, haha....

Gevlogen... | 30-03-08 | 17:42

Mogen ze nog blij zijn dat de Muttawa ze niet gezien heeft - als vrouw zonder mannelijke begeleiding (=vader, broer of echtgenoot) over straat ist verboten. En dan 's avonds ook nog... als ze waren verkracht waen ze voor straf nog opgehangen ook. Na de zweepslagen, dan.

vraagstaart | 30-03-08 | 17:40

de schuldvraag is ingewikkeld zodra er een moslim bij betrokken is. Die ontkennen zelfs wat er op heterdaad is vastgesteld.

Jan Passant | 30-03-08 | 17:37

valt me wel tegen dat er geen AK's in die handtasjes zaten...

Eddie Barzoon | 30-03-08 | 17:37

The final solution:http://www.gent.be/eCache/THE/4/216.cmVjPTExODQ4MQ.html

de honden blaffen... | 30-03-08 | 17:36

wat doen die vrouwen ook nog zo laat buiten he... eigen schuld, dan vraag je er ook om hoor.......

supermario | 30-03-08 | 17:35

Wat valt er nu niet te functioneren in een burqa & hyjack-dinges?
De hele grap is toch dat je de draagster alle wil om te leven ontneemt

Tobi | 30-03-08 | 17:35

Het produktiefoutje zit niet in die boerka's, maar in de kl**ventjes.
Een weeffout in die hersenkwabbetjes.

ADO-Le-Cent | 30-03-08 | 17:33

1 burka zijn 50 hoofddoeken, van 4 hoofddoeken heb je een shirt. kortom, (22300000x50)/4=278750000 shirts. Dus van 1 lading burka's maak je 278750000 nuttige kledingstukken..:D

poepvlieg91 | 30-03-08 | 17:33

@ artbrut
Google translate vergist zich.

RTLNieuws | 30-03-08 | 17:32

Viaduckt heh...

widtvoet... | 30-03-08 | 17:29

Het zal er wel om draaien dat ze geen mannelijke begeleiding hadden. Iets wat ik zelf zeer zeker niet zou doen in ieder geval, als ik ooit daar moet zijn. Al had ik zes boerka's aan m'n kont.

Hertogin v. Pauperen | 30-03-08 | 17:29

Dit is geen productiefoutje, maar een plaatselijke rituele paringsdans.
Jurk grijpt jurk.

fuckje | 30-03-08 | 17:29

Krijg 't er koud van...

widtvoet... | 30-03-08 | 17:28

Stel je voor dat die jongens ook nog gezopen hadden, goed ding, die Islam.

gentle giant | 30-03-08 | 17:27

Gemaakt van Geitenwol ofzo?

-=PyP=- | 30-03-08 | 17:27

Leen !!

Alfa75 | 30-03-08 | 17:26

een willekeurig tunneltje in slotervaart-zuid-zuid...

van dal | 30-03-08 | 17:26

Overmorgen is het pas 1 april.

spinoza | 30-03-08 | 17:26

Is dit bij gebrek aan meisjes in een zwembad in 020?

ach en wee | 30-03-08 | 17:25

@RTL Nieuws: Als google-translate zich niet vergist zeg jij:
"Epple with God-God lives".

artbrut | 30-03-08 | 17:25

wat kan er nu fout gaan aan een omgekeerde aardappelzek

tsjajaja | 30-03-08 | 17:24

Dat is helegaar geen aanranding, het is een oud Arabisch spel genaamd Pest de Pinguïn.

Murdockyoufool | 30-03-08 | 17:24

Meppen met roze handtasjes? Zeker weten dat dit vrouwvolk is?

een of andere hassan | 30-03-08 | 17:23

Volgens goed islamitisch model zullen ze het er zelf wel naar gemaakt hebben en is er maar 1 vonnis mogelijk: deaud door stenengooien.

bello | 30-03-08 | 17:22

Pfffffff. Het moslimbashen wordt wel erg slap zo onderhand.

artbrut | 30-03-08 | 17:21

vander F 30-03-08 @ 17:20

Het kampeerseizoen begint overmorgen, dude. Probleem opgelost.

bottehond | 30-03-08 | 17:21

Ik fantaseer ook altijd wat er onder zo'n burka zit.

Korreltje Zout | 30-03-08 | 17:20

GVD, heb ik hier 500 van die dingen liggen!
En nu?

vander F | 30-03-08 | 17:20

en dit is niet erger dan fitna voor mosims???????
ik zeg BOYCOT Saoedi-Arabië!!!!!

Rest In Privacy | 30-03-08 | 17:19

maar wél goede muziek!

BYO | 30-03-08 | 17:18

ik zeg: Hoer!!

Ronman2k | 30-03-08 | 17:17

sinds wanneer stelt een vrouw daar iets voor?

Patrick Zweedsey | 30-03-08 | 17:17

schapenwol heeft nu eenmaal die aantrekkingskracht op moslimmannen...

van dal | 30-03-08 | 17:17

ابلة مع الله غيّر الله حياتهم toch?

RTLNieuws | 30-03-08 | 17:16

REAGEER OOK

linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken
Online Casino | Online Casino | Paynplay Casinos | Online casino expert | Online Casino
Goksitesvergelijker.nl | Onlinecasinofortuna.com