achtergrond

Geenstijl

Llink gaat guerilla-campagne voeren

0108_Tanja.jpgSpeciale mededeling voor iedereen die omroep Llink nog niet ontdekt heeft: heb geduld! Llink gaat namelijk keihard campagne voeren om haar plek in het publieke bestel te mogen behouden. Zoals we al eerder schreven moet de omroep in 2009 150.000 leden hebben om nog door te kunnen gaan met hun ecologische bio-programmering, hetgeen neerkomt op 320 nieuwe leden per dag. Spanneund! Zou het Llink lukken? Gisteren mocht Tanja Lubbers, de kersverse directeur in ieder geval bij BNR uitleggen waarom Llink eigenlijk zo leuk is. Vol vuur zat Tanja haar zinkende schipje te verdedigen. Logisch, want zij is de baas en heeft nog precies 9 maanden de tijd om van uw belastinggeld te vreten en haar omroep-cv aan te vullen. De BNR-interviewster zag het kennelijk ook zonnig in, want de opmerking dat 320 leden per dag NOOIT gaat lukken bleef uit. Of zou dat komen door Tanja's ambitieuze plannen om 'mensen op een makkelijke manier uit te leggen waarom ze lid moeten worden'? Llink gaat namelijk een guerilla-campagne voeren! Oh oh, maak uw borst maar nat. Dat worden Heel Veel nare flashmob milieu bewustwordings ludieke gekdoenerij-acties de komende tijd. SUV bezitters lastig vallen, terrasverlichting slopen, ies guerilla-marketing, is toch leuk? Llink, we zeggen het nog een keer: geef-het-op! Trek die stekker er nou maar uit...

Reaguursels

Tip de redactie

Wil je een document versturen? Stuur dan gewoon direct een mail naar redactie@geenstijl.nl
Hoef je ook geen robotcheck uit te voeren.