
Pakistan, het land van melk en honing. Waar iedereen
vrijheid van meningsuiting geniet. Daar waar moslims in vrede met elkaar samenleven, heeft kritiek op Nederland. Vandaag is de Nederlandse ambassadeur op
het matje geroepen. Hij moet uitleg geven over de nog niet verschenen Wilders-film, waar hij uiteraard niets zinnigs over kan zeggen. Maar het gaat nog leuker worden. Pakistan gaat Fitna overmorgen ook aan de orde stellen op de allergrootste moslimlandenbijeenkomst ooit. Tijdens de
OIC, een jaarlijks congres van
vooraanstaande
moslimlanden. Check ook de hippe
website van de conferentie van dit jaar, in Dakar. Verder heeft Pakistan de Paus ingeschakeld, de Europese Unie én Balkenende (de Nederlandse overheid dus) gecontacteerd. Gisteren haalde Artsen Zonder grenzen al een Nederlands team
uit Pakistan uit angst voor rellen. Dan nu het advies van BuZa:
Het ministerie adviseert reizigers waakzaam te zijn en zich onopvallend te gedragen.
Reaguursels
InloggenAlsof JP wat kan doen tegen wilders hij schijt al in zijn broek als ze samen in de 2e kamer zitten en wordt wereldwijd uitgelachen door iedereen.
1-0 voor wilders. alle mensen die in NL die nog negatief stonden ten op zichte van de olieoorlogen, worden nu bekeert tot gelovers.
(Dan nu het advies van BuZa: Het ministerie adviseert reizigers waakzaam te zijn en zich onopvallend te gedragen.}
Moet je daar dan met een bivakmuts over je kop gaan lopen? Of een baart laten groeien en een tulband op je kop.
Pakistan is duizenden jaren onderdeel geweest van India ,daarom is het op veel punten hetzelfde afgezien natuurlijk van de Islam die door hun strot gedouwd is door de moslimindringers.
Pakistan maakt al eeuwen ruzie met alles en iedereen, het land is gelukkig erg ver weg, daar trekken wij ons verder helemaal niets van aan, van die zijstraat van India hebben wij nooit iets hoeven leren, dan alleen hoe je ruzie met anderen moet maken, dus nu ook niet.
Hoe moeilijk kun je het jezelf maken? Gewoon lachen om die Wilders and move on. N00bs.
Als Suriname en Rusland op dat kaartje moslimlanden zijn, hadden ze Europa ook gelijk groen mogen kleuren.
Alsof Pakistaans Tuig ons meer kwaad kan berokkenen met een bommetje dan dat wij kunnen doen door hen helemaal nooit meer enige subsidie in de vorm van 'ontwikkelings-' of humanitaire hulp te verstrekken.
Stomme baarden!
Las ik me toch even Die Verhagen is niet te besnijden!
Pakistan zèg! Een veel walgelijker kudtoord dan dat snertland is wereldwijd nauwelijks te vinden (of het moet Sudan zijn). Laat die Pakiboboos zich beter bekommeren om het lot van de eigen bevolking dat grootschalig crèpeert dan zich druk te maken om het gefrutsel van een geblondeerde Limbo uit Nederland.
Snork!
tinyurl.com/yphwln
@Pa Cartwright 05-03-08 @ 16:41:
Ik bedoel landen waar de bevolking over het algemeen moslim is, dus gelegen in het Midden-Oosten, noordelijk Afrika of elders in Azië. Noem jij nu eens drie van dergelijke staten die op een democratische leest geschoeid zijn.
Nederland, het land van angsthazen, schijthuizen
The eimer 05-03-08 @ 20:16
waar gaat dit nu weer over; als jij zelf begrijpt wat je schrijft hoor ik het graag. Bedoel je dat er een ware en een niet ware Islam is? Hoe dan....
En als er een ware Islam is, doet die volgens jou niks fout? Hoop dat het dan maar cynisch bedoeld is, maar dat had ik natuurlijk ff niet door
Die Verhagen is niet te benijden.
Hoe leg je in godsnaam uit aan al die islamitische ambassadeurs dat ene Wilders een film over de misdaden van de islam wil vertonen?
Zo van uhh, natuurlijk zullen bepaalde stuitende beelden vertoond worden, maar dat zal niet de ware islam zijn.
Wat? Toch wel? Hoezo is maar een ware islam? Wilders vertoond dus wel beelden over de ware islam? Wat zou die dan fout doen?
Nou ja, in iedere geval toont hij een film die ons wel kwaad en bang maakt.
Chiant 18:52
veelgehoorde grap in het midden-oosten is dan ook vragen om een half bord cous..
appelmoes:".. Het is op zich wel logisch dat al die overheden daar kwaad zijn. .."
--
Sorry? "logisch". Het begint weer naar "linkse begrijpelijkheid" te stinken hier.
Het is op zich wel logisch dat al die overheden daar kwaad zijn. Het is in die regio niet mogelijk voor 1 of een paar politici iets te doen wat de regerende macht niet wil. Ze hebben een totaal ander referentiekader.
Als je geluk hebt wordt het je verboden, en als je pech hebt verdwijn je gewoon.
Kom op met die film lekker provoceren en dan over de rokende puinhopen kijken of Islamabad aan de amstel nog bestaat.
Henkieeee 05-03-08 @ 19:02
Zekers! Die staan vooraan! Kijk maar naar Soedan, Pakistan, Afghanistan.
Lullen en dreigen als een kip zonder kop en zonder dat er ueberhaupt een film te zien is geweest. Als dat niet vooraanstaand is weet ik het niet meer. haha
''vooraanstaande moslimlanden'' --> bestaan die ook?
@jan-lul-de-behanger 05-03-08 @ 16:38
Als de fonetische uitspraak ook in het Engels is, dan ben ik toch erg benieuwd wat couscous betekent...
Hé! Waarom is Nederland geen lid van het OIC?
Kameroen is dat ook met vergelijkbare cijfers:
Religions:
indigenous beliefs 40%, Christian 40%, Muslim 20%
Bron: www.cia.gov/library/publications/the-...
wat willen ze dan doen? Ons plat nuken?
Ach het zijn zulke vredelievende mensen die Moslims.
Jammer dat ze er zulke rare hobbies op na houden.
siteintelgroup.org/bin/articles.cgi?ID...
Ik zeg het nog een keer, Wilders maakt geen film over Chinezen , zelfs niet over Antiliaans tuig. Dat is helemaal geen issue.
Eimer:"... Er moet een redelijk alternatief komen.... een alternatief dat sociaal en.."
--
Sorry, maar ben je helemaal suf getikt door de vlooien ofwat? Landverraad op korte termijn is ok? Tegen die muur met die vieze gasten.
-
@Limburger cheesecake:"... Hebben jullie allemaal iets tegen asielzoekers.."
--
Ik helemaal een hekel aan niets, behalve de autochtone belastinginspecteur en zijn leger aan zieligheidshoeren. Wilders maakt geen film over eskimos want die zitten niet als vlooien de euros uit mijn portomonee te jatten. De linkse hoeren en vampieren motten hun hoektanden eens uit mijn slagaders halen. Begint een beetje irritant te worden.
@ juriste !8:18:
Nou ja, en toen. De enige overeenkomst met islamieten is dat wij samen op dezelfde palaneet wonen en voor de rest houd het er bij op.
Voor de rest zoeken ze het maar uit hoe ze zelf met hun achterlijke islam om moeten gaan. We kunnen hooguit stellen dat dit geloof best wel een filmpje waard is hun vertroebelde en gehersenspoelde breinen een boost te geven,
Hebben jullie allemaal iets tegen asielzoekers, buitenlanders, allochtonen, niet Nederlanders, Finnen, religies, Limburgers, Hamburgers, gastarbeiders, PvdAers ?
Pakistan hekelt de vrije meningsuiting in Nederland. En toen?
@ Dr Doom 18:11;
Op de korte termijn hebben ze daar wel gelijk in, op de lange termijn is die gedachte pure zelfmoord. Maar dan ook zelfmoord in alles en op ieder gebied wat maar denkbaar is .
@The eimer:"... Het ergste is dat hun achterban dat allemaal wel beseft, maar onmachtig is om zich van deze kliek af te wenden en dat is verbijsterend en onbegrijpelijk..."
--
Laat ik het zo uitleggen dat zelfs jij het kan begrijpen.
--
Achterban PvdA: "Liever de shitria dan geen uitkering"
--
Duidelijk genoeg?
@ Bijstandstrekker 17:49:
Ja, ja, onze islamrelisocios weten zich verzekerd van de steun van 600 miljoen diep achterlijke pakimossels.
Dat is toch een knappe prestatie van links.
Dit afgewogen dat pvdIers vroeger de meest verdorven en verrotte commistaten ook tot hun grote voorbeelden konden rekenen is het zo dat ze nu gewoon een oude traditie van uitverkopen van Nederland willen voortzetten met nu met behulp van een islam.
Het ergste is dat hun achterban dat allemaal wel beseft, maar onmachtig is om zich van deze kliek af te wenden en dat is verbijsterend en onbegrijpelijk.
meerkeuze: doorhalen wat niet van toepassing is:
Wie megalomaan / socialist / fundamentalistisch islamitisch is, ziet zichzelf als belangrijker of machtiger dan zijn omgeving of schrijft zichzelf bijzondere talenten toe.
Soms is megalomanie / socialisme / fundamentalistisch islamisme een uiting van een sterk gevoel van eigenwaarde, maar de oorzaak kan ook zijn dat iemand zichzelf eigenlijk minderwaardig, onbetekenend of onbelangrijk vindt. In dit geval is de megalomanie / het socialisme / fundamentalistisch islamisme een verdedigingsmechanisme van de psyche. De megalomaan /socialist / fundamentalist sublimeert dan zijn minderwaardigheidscomplex in het tegendeel daarvan.
Vaak kan iemand met grootheidswaan in eerste instantie innemend en charmant zijn en de aandacht van zijn omgeving krijgen, maar later ebt de bewondering weg en maakt plaats voor irritatie.
@Bijstandtrekker,
Socialisten zijn smerige dieven, dus je weet je waar je uitkomt met dat soort mensen. Jihadisten en socialisten kunnen het altijd goed met elkaar vinden.
De PvdA verandert steeds meer in een partij waar de moslim fundamentalisten hun gang kunnen gaan.
Met steun van figuren zoals Cohen en Vogelaar.
Mijn schrikbeeld is dat Nederland een eilandenrijk wordt waarin de maatschappelijke cohesie ontbreekt.
Kijk en dat zegt ene Mehmet Kaplan..... uh...... goede analyse zou ik zo zeggen.
Ik vind dat wij reaguurders er alles aan moeten doen om Fitna te verspreiden. Youtube, metacafe, google video, dumpert, yourfilehost, OVERAL!
Niet omdat ik de film zo fantastisch vind ofzo, meer omdat het moet kunnen.
@ Lounge01
Sarcasme is een mooi iets. Het zij je vergeven.
Jelmer Staal 05-03-08 @ 16:10
Natuurlijk houdt de PVDA zich op de vlakte in deze kwestie, zie de link, huiveringwekkend: meer.trouw.nl/nieuws-en-debat/aleviet-...
@RegTaste 05-03-08 @ 17:17
Ja, we halen alles terug. Wat moeten we ermee. Diplomatieke reis naar Somalië, houd toch op, gaat toch door. Stelletje quat kouwende debielen, ze houden niet van werken, dat heb ik een Somaliër zelf horen vertellen. Afghanistan, houd toch op ... dat wordt toch niks ... en het zal nooit wat worden. En met welke bodemloze putten met de koran motten we nog meer banden onderhouden. Kost alleen maar geld, en als ze het dan niet zindt zijn ze al die hulp vergeten, en staan ze onze vlag in de hens te zetten. Laat ze lekker in de stront zakken. Of je ff mee wil betalen aan die diplomaten snoepreisjes, pleurt op.
Ik had laatst een fantasie om Fitna in de stijl van Nijntje te doen. Nijntje met een Boerka aan, en zo. Staan ze dan voor lul met hun militante gedrag, en aggressief gedoe.
Laten we inderdaad al onze troepen uit Afghanistan en onze diplomaten terughalen uit Iran, Irak en weet ik waar we nog meer zitten in het Midden Oosten.
Hulp wordt blijkbaar niet op prijs gesteld.
Laten we er vervolgens een groot hek omheen zetten en wachten tot het stil wordt. Gaan we er daarna aardappels planten ofzo...
En wat Nederland betreft. Grenzen weer dicht en toelatingscriteria laten afhangen van de resultaten van een EQ test!
1 vraag kan dan zijn:
U staat bij de bushalte. De bus is te laat. Wat doet u?
A: U blijft nog even wachten.
B: U steekt de oude mevrouw op het bankje neer uit verveling.
C: U legt de complete busterminal plat met een vette bom. Immers, telaat komen is disrespectvol tenopzichte van de hele Islam, dus u staat in uw recht.
wolfje23 05-03-08 @ 17:07
Huh? www.nytimes.com/2008/03/03/movies/03ar...
www.nytimes.com/reuters/world/internat...
zomaar 2 voorbeeldjes
Islam -We are a religion of peace and we kill you to prove it!- Fuck de islam. Echt, ik ben dat intollerantie josti volk meer maar dan ook meer dan zat. Laat maar komen die heilige oorlog. Ik heb er zin an.
RegTaste 05-03-08 @ 17:02
Goed gezien. Dat is dus juist het mooie: moslims lopen al scheldend, fulminerend en dreigend te loop tegen iets wat er helamaal nog niet is en onze regenten in 070 moeten 4 maal daags pantalon en schoenen vervangen vanwege de paniekpoep.
scan dagelijks times, guardian & ny times, kom nooit iets tegen over wilderts en z'n fitna....
Laan we wel wezen: het moslimgespuis ateekt de boel al in de fik zonder Wildersfilm en zonder de herplaatsing der Mohammed-cartoons in DK.
Ja,dat leest u goed. Reeds vóór herplaatsing van die prentjes, ging DK in vlammen op, en dat heeft weken geduurd, alleen werd dat weer leuk in doofpot gestopt.
Misschien doen ze zelfs nog steeds fikkie stoken; alleen het Slinksch Systeem weet dat nog.
mr.axe 05-03-08 @ 16:06
Weet niet hoe goed jij bent in linkjes klikken en dan een beetje LEZEN en rondkijken op zo'n site. En dan commentaar geven.
Fitna hoeft er niet eens meer te komen.
Het statement van Wilders is al gemaakt. Kijk maar eens hoe onevenredig aggressief die apelanden nu al reageren... Duidelijk verhaal lijkt me, het is inderdaad een achterlijke cultuur dat nog in de middeleeuwen is blijven hangen (zo niet de prehistorie).
Amzterdamistan? Ken t alleen als Baghdad aan de Amstel of bedoel je een bepaald stadsdeel?
Wilders, Bos, Balkenende, Marijnissen en Halsema.
www.google.com/trends?q=wilders%2Cwout...
Kan iemand mij vertellen, hoe ik mij "onopvallend" dien "te gedragen" als vuige gristenhoer?
jan-lul-de-behanger 05-03-08 @ 16:38
Dus ik begrijp dat ik al jaren cunt cunt bestel bij de lokale toko?
@ ganzo 05-03-08 @ 15:39
Dat komt nog wel, wacht geduldig af...
@Pa Cartwright 05-03-08 @ 16:41
"@kleiduif 05-03-08 @ 16:31 'Noem eens drie moslimlanden die een democratie zijn'
Doel je dan op landen waar veel moslims wonen of islamitische landen"
.
Hollandabad met de hoofdstand Amzterdamistan en Sultana Beaatriez
wopper 05-03-08 @ 16:24
Net als Lindsay Lohan, die moet ook in bescherming worden genomen. Nog geen levenservaring maar wel willen meedoen met de grote jongens. Sneu wel.
Ach, wat een geneuzel allemaal. Laten we een beetje van het moment nu genieten, en aan leuke dingen denken. Een vrouw met ronde billen, een vrolijk kwinkelerend vogeltje, een kopje koffie van verse bonen. Ik ben fadwa, fitnee, flatbla moe.
gewoon 1 grote bom gooien bij die OIC
Welke film?
@kleiduif 05-03-08 @ 16:31 'Noem eens drie moslimlanden die een democratie zijn'
Doel je dan op landen waar veel moslims wonen of islamitische landen?
Die conferentie doet vermoeden dat er onenigheid is. Of drinken ze in alle vrede alleen maar thee en herhalen ze de waarheid tegenover elkaar. Heel gezellig! Zijn de schriftgeleerden het dan niet oneens over wat te doen? Of ben ik nu blasfmisch aan het beledigen en zo (iets wat ik natuurlijk niet wil). HELP, ikke nie begrijpe!
Je vergeet :
Konimex - Pittig ding
Fitna moet ik op blu-ray hebben, VHS, HD DVD, DivX, XviD, en WMV.
Kom op Geert, laat de schapen eens voelen dat de moslims kwaad zijn.
Leer dit uit het hoofd, en verbrand daarna uw PC!!!!!Kan handig zijn. Neem aan dat het engels voor zich spreekt:
How do I swear in Arabic ?
Koos - cunt.
nikomak - fuck your mother
sharmoota - bitch
zarba - shit
kis - vagina
zib - penis
Elif air ab tizak! - a thousand "dicks" in your ass!
kisich - pussy
Elif air ab dinich - A thousand dicks in your religion
Mos zibby! - Suck my dick!
Waj ab zibik! - An infection to your dick!
kelbeh - bitch
Muti - jackass
Kanith - Fucker
Kwanii - Faggot
Bouse Tizi - Kiss my ass
Khawal - Gay
Sharmoota Haygana - Horny Bitch
Maaras - Pimp
Ebn el Metanaka - Son of a bitch
Mara - bitch (egypt only)
Aha - shit
Khara - shit
gaeheba - Bitch
Khara beek - shit in you (Male)
Khara Beech - Shit in you (Female)
Gawwaad - pimp
Nieuwspoort bang, en dan niet voor het moment supreme maar voor later. Hoeveel verzetshelden moet ik inleveren om zulk een laffe houding te compenseren? Ik denk dat we zo door de verzetshelden heen zijn en ons maar eens diep moeten gaan schamen. Wat een enorme sukkels daar bij nieuwspoort en typisch: veiligheid en openbare orde is prio want die handhaven we niet, we mogen ons sowieso niet verdedigen en alles is dus kwetsbaar. Kotskotskots,
Misschien roepen ze op die conferentie alle moslims in NL wel op om ons vreselijke land te verlaten... dat zou eens wat zijn.
koerbagh ® 05-03-08 @ 15:56
Nou ik denk dat het plof in het zand wordt i.p.v. KABOEM, want we missen wat essentiele codes. Denk je niet?
*plop*
Zo, hebben we al aan iemand een hekel?
Dus ik moet nu ook al oppassen voor Ali Bhopali?
Lang leve de mix van angst, agressie & zelfingenomenheid!!
@Shalome 05-03-08 @ 16:13
Ja? Zou 'het volk' ook afgedwongen hebben dat ze en zeker de hoge(re) inkomens mede ter financiering van de verzoringsstaat zalig belasting mag betalen?
En de pvda is opgericht na WO2; de reformisten hadden begin 1900 de mond al vol van sociaal democratie en wat dies meer zij.
Het is al bijna 1 April zeker ?
Wel de beste 1 April-grap sinds tijden, met die Geert....
Noem eens drie moslimlanden die een democratie zijn.
@zakkenwasser 05-03-08 @ 16:10:
Nee, die Slotervaart-paasvuren waren geen aanslagen; die scooterjeugd die straatroven pleegt die vallen ook niet onder terrorisme, en die jeugd in Utrecht moest door een hek beschermd worden tegen al te gewelddadige autochtone bejaarden. Dat zijn de echte terroristen natuurlijk.
@ Shalome 05-03-08 @ 16:19
Iemand moet hem toch een beetje in bescherming nemen! wink wink
Die Moslimleiders toch. Binnen twee weken staat die film op usenet en op bittorrent, en dan --en daar zorg onder andere ik persoonlijk voor-- verdwijnt die film _nooit_ meer van internet.
Ze jatten onze atoomgeheimen, dat dan weer wel!
Ook hij geeft zich over:
www.volkskrant.nl/buitenland/article51...
Nou Geert, dat hoeft toch niet zo lang te duren... Een filmpje van 15 minuten uploaden? Ik F5 me een ongeluk op die kutsite.
Reverend Ray 05-03-08 @ 16:04
Y galletas con doble ll tonto del culo. Anda y que te foille un toro.
*islamitische hond van klif gooidt*
Oooohhhhh....
Inderdaad, Pakistan is zo troebel als alle andere moslim-meerderheidslanden. Het enige wat ik overeind zou willen houden is hun culinaire traditie. De afbeelding bij het topic suggereert onterecht dat ze daar alleen maar bagger eten. Durf te wedden dat niemand van GS een goede Pakistaanse curry kan maken.
(voor een debat ;))
Ach, ik kan het ook niet laten: ik daag Shalome en CoJoNes uit op een nader te bepalen plek, met als publiek iedereen die daar in geintereseerd is. Mijn mailadres staat online, ciao!
@Robin Hood 05-03-08 @ 16:03
Ik denk dat ik uw eerste post verkeerd heb begrepen, ben het namelijk roerend met u eens, denk overigens dat de hele film in feite een klein docu-tje wordt over alle overtrokken reacties op "de film".
Canon moet nu al aangepast. Dit heeft Spinoza of Hugo de Groot toch niet voor elkaar gebracht.
wopper 05-03-08 @ 16:17
A quoi bon? Die blaag is nog niet eens droog achter zijn oren en nu al keihard overtuigd van zijn eigen gelijk. Dit is een Herfkens in de dop; niets dan dédain voor het klootjesvolk.
Zijn we in beeld in Pakistan ? Oh My ! Snel ! Allemaal onopvallend doen !!
@BloedendMaandverband 05-03-08 @ 15:47
De derde wereldoorlog is al begonnen. maar op een schrikkelijke laffe manier zoals je alleen van die gasten kunt verwachten. Vliegtuigjes laten neerstorten, self-made bommetjes. Maar we hebben gezien hoe het ging in Irak; bij een echte oorlog weten ze niet hoe snel ze met de witte vlag moeten zwaaien en om mama moeten roepen. Zelfs in deze oorlog blijkt hoe laf ze zijn!
@ zakkewasser:
Ik ga even niet alles doorgooglen, vervelend genoeg kan ik dat AIVD rapport met de vergelijking ook niet vinden, maar even een linkje:
www.nieuwsfeit.nl/content/view/5438/15...
@Jelmer Staal 05-03-08 @ 16:15
Omdat ik voor 100% gelijk heb, geen speld tussen te krijgen.
@ Jelmer Staal 05-03-08 @ 16:15
We kunnen er toch over praten? Blijf nou gezellig
Alsof de PvdA het zich ooit aantrekt dat anderen het niet met ze eens zijn.
@ koerbagh ® 05-03-08 @ 16:11
Onbegrijpelijk dat de CIA toen Nederland aan de bel trok zei 'gaat u maar rustig slapen'. Waarom eigenlijk, ze wisten toch dat het een schurkenstaat was.
@ Shalome en CoJoNes:
Ach, als jullie het er niet mee eens zijn mag dat. Ik begin niet aan welles/nietes-en.
Goedemiddag!
CoJoNes 05-03-08 @ 16:11
Grootste denkfout van de PvdA (maar zie ze er maar eens van af te praten). Steil overtuigd dat zij de sociale democratie hebben gecreëerd, en niet het volk zelf.
Tja, dat advies om je Nederlandse reet vooral te bedekken is de fokking limit. Een mensch krijgt welhaast zin om met een enorme klomp op z'n knar Hup Holland te krijsen in de Burj al Arab.
Land van melk en honing,puh! Wij hebben land van Maas en Waal.
Jelmer Staal 05-03-08 @ 16:10
Typisch PvdA. 'Wij zijn onschuldig en er is niets aan de hand.'
Als het zo gaat als in Soedan dan mogen we wel op gaan passen met onze tulpenbollen en andere export artikelen. haha.
youtube.com/watch?v=tTK1hzbG88o
@Jelmer Staal 05-03-08 @ 16:03
Twee wolven en een schaap, Jelmer, hartstikke democratisch. Democratie is een ideologie op zich, zeker als je r het labeltje 'sociaal' voor hangt. 'De maakbare samenleving' is een eufemisme voor dictatuur van de meerderheid.
Jij bent gevaarlijk Jelmer, jij wilt dingen voor jouw idealen die van mij zijn. Een vast percentage van mijn inkomen, bijvoorbeeld.
@wopper 05-03-08 @ 16:01:
Voor onze transatlantische vrinden. Die 50 staten.
@ Veldwebel 05-03-08 @ 16:05
Heb 't boek zelf niet, slechts van horen zeggen dat het taaie stof is, verders wat dingen erover gelezen op internet
Ook prosit!
@ Shalome:
De PvdA heeft nooit een absolute meerderheid in de kamer gehad, dus het CDA (en overigens met andere plannen ook de VVD) zijn net zo schuldig. Daarbij leverde de PvdA de voorzitter voor de commissie die onderzoek deed naar het onderwijs. Weet niet waar je woont, maar dat van tolerantie is absoluut niet waar. Je zou terecht kunnen verwijzen naar Cohen in dit geval, maar storender is de rol van het CDA (Balkenende, Verhagen en Van Geel) in de hele rel Fitna. De PvdA heeft al die tijd gevonden dat het niet opgeblazen moet worden en dat het mag. Er zijn ook praktisch geen PvdA'ers geweest die opgeroepen hebben tot het niet uitbrengen van de film.
Lastig he, nuances?
"Er worden meer aanslagen van autochtonen op allochtonen gepleegd dan omgekeerd."
Jelmer Staal 05-03-08 @ 15:40
HUH?
Ik maak me er niet meer druk om, vlieg er altijd overheen en schijt als we boven Pakistan vliegen. Symbolisch maar het lucht altijd lekker op.
idd heel rotterdam is naar de klote geholpen door die
partij van de ALLOCHTONEN/ARMOE/AFBRAAK
Het blijft NIET lachen met die moslims & christenhonden....
@ Bigi Bana Boy 05-03-08 @ 16:05
I see. We hebben US kernkoppen in bewaring. * schaamt zich om onwetendheid *
@Reverend Ray
@Pablo's ijscocar
Oye, guapetones pero que pasa ? Es que no estamos en SinEstilo.
Hablaremos Holandes !
Pakistan? www.elsevier.nl/opinie/weblog/asp/artn...
Jelmer Staal 05-03-08 @ 16:03
Het verneuken van het onderwijs is inderdaad heel democratisch gegaan. Iedereen was tegen maar nee, de PvdA moest en zou het erdoor drammen. En wat die idioten met mijn stad hebben uitgevreten is inmiddels bekend. Naast het onderwijs heeft PvdA ook een eeuwenlange traditie van tolerantie om zeep geholpen. Ik zou maar niet zo'n grote bek hebben over je ideeën en je democratie.
ijslollies > klinkt als "galetas" blabla, geen idee hoe je het schrijft.
of galetas de hielo
en wie sneuvelt krijgt in het hiernamaals de beschikking over 72 JP Balkenendes.
@Rabarberke 05-03-08 @ 16:05
rusland is helemaal niet islamitisch.. weet niet hoe goed jij in topo bent
@Hoxha
Pakistan is not perfect. Just like Holland.
One persons truth is another persons lie...
ignorance is free, just like free speech... Goodluck with it!
Ik wist trouwens niet dat heel Rusland islamitisch was.
wopper 05-03-08 @ 16:02
klopt taaaaaaaaaai
Proost
www.ocidakar2008.com/
Islam ies vrede.
Vandaar dat ze als topbanner een wereldkaart hebben die laat zien hoe ver ze zijn met hun wereldheerschapppij.
koerbagh ® 05-03-08 @ 15:56
Wat Koerbagh zegt. Vroeger hadden we zelf nog meer atoomtaken (vier ?) maar tegenwoordig geloof ik alleen nog maar de door de F16 afgeworpen zaken.
Weet je wat trouwens kicken zou zijn? Als Fitna alleen maar een aaneenschakeling van nieuwsberichten is met rellende Midden-Oost holbewoners over de film.
Pablo's ijscocar 05-03-08 @ 15:58, soy no hacer interesante, juta.
Además, interesante es con una s, wai.
Mejor vender tu pinse galetas, estupido.
Kom op Geertgen, dump die fillum, de schone luiers zijn anders niet aan te slepen
BuZa is niet belangrijk! Wat zegt het Opperhoofd, ik zeg je: wat zegt dat Opperhoofd?
@ lounge01 @ 15:26
Mongeaul is hier evenzogoed een koosnaampje als Lutser. Niet klagen dus; wie kaatst kan de bal verwachten.
Mijn tolerantie mbt het gezeik over die film loopt een beetje ten einde. Gaat iedereen die er nu zo enorm over loopt te zeiken zijn (of haar) excuses aanbieden aan Wilders wanneer hij/zij het bij het verkeerde eind blijkt te hebben gehad en Wilders gewoon een goede film met heldere punten heeft uitgebracht? Of gaat iedereen dan gewoon door zaniken dat Wilders wel moest onder de druk van al die dreigementen en dat hij daar gewoon voor gezwicht is?
CoJoNes:
Op basis waarvan schrijft je dat? Daar heb ik namelijk helemaal geen last van, ben hartstikke democraat. Kijk, ik heb wel ideeen over de maatschappij, maar ik zou die niet door middel van ondemocratische middelen willen nastreven.
www.martinbril.nl/archief/2008/03/viad...
Maar serieus, dit is brakend nieuws:
www.elsevier.nl/nieuws/politiek/artike...
@ Veldwebel 05-03-08 @ 15:59
Luxenberg gelezen? Niet doorheen te komen
@cram 05-03-08 @ 15:41
Verdomd je hebt gelijk.
*gaat stiekum webcams plaatsen, gericht op paleis ten Bosh, om de verhuiswagens af te wachten*
Of staat het al leeg?
Ben ik al te laat net als mijn opa toen......?
@ koerbagh ® 05-03-08 @ 15:56
Voor wie bewaren we de bom dan?
Weer veel zelfmoordenaars op komst, Trouwens wist u dat de koran waarschijnlijk verkeerd is vertaald uit het Armeens. En dat een martelaar geen 70 maagden te wachten staat maar 70 rozijnen. En dit is geen dolletje.
Hhahaha dat valt wel tegen als je boem hebt gedaan toch?
Proost
Pakistanen kunnen wel heel goed trappenhuizen schoonmaken.
jaja, angst verkoopt goed deze maand.
Reverend Ray 05-03-08 @ 15:45
Sauvage 05-03-08 @ 15:54
Deja de hacerte el interessante ya ostia. Que se nota un huevo que eres un sudaca.
A ver si voy y os tengo que inflar a los dos.
Ik hoop op één grote pleurisbende!
@wopper 05-03-08 @ 15:51:
Jawel hoor... wij hebben 'm ook. Althans... officieel is 'ie niet van ons en hebben we die dingen slechts in bruikleen, maar bruikleen betekent in principe dat we ze mogen gebruiken. En, belangrijker... wij hebben ook de vliegtuigjes om 'm daar neer te gooien.
ZUCHT, komt die film nog?
@ Bigi Bana Boy 05-03-08 @ 15:54
Is Kahn onlangs niet opgepakt a/d grens van Waziristan? Bigi, hebben wij ook een atoombom, ja of nee. Zo niet, wrom is ie dan in stukjes geleverd aan de curryvreters.
Hiermee bevestigen de moslimlanden die het betreft meteen de (vermoedelijke) inhoud van de film, namelijk dat islam zich niet verhoudt met vrijheid van meningsuiting, en des temeer met terreur en geweld. Let maar op: de nederlandse vlag zal wel weer verbrand worden, rellen worden gesticht en de kutmarokaantjes hier in NL hebben weer een excuus om een teringzooi te schoppen.
Laten we gewoon op hun niveau de oorlog aangaan met ze. Zijn we binnen een week klaar en met 0 slachtoffers aan onze kant. Wij hebben namelijk hele grote bommen! Jawel! en waar zij die verwerkt tot een jasje in de rij van een drukke discotheek af laten gaan kunnen wij ze gewoon vanuit een vliegtuig droppen.
Als Nederland geboycot gaat worden door de islama's hebben we altijd nog wat te exporteren. We hebben nog 800.000 stuks op voorraad. Wie maakt ons los?
@ redactie, kan er wanneer men een nick, tijd enzeau knip plakt om te reageren op een andere deaudeau deze niet auto omgezet worden in een link naar het betreffende comment? Veul gemakkelijker.
Dat scroll wiel gebeuren staat op mega scroll hier, dus ik kom die nicks nooit meer tegen zeg maar, daar wanneer ik een zwengel aan dat wiel geef de pagina boven uit de browser knalt.
En dan doe je het voorzichtig, en kom je zo na 15 minuten de eikelbeiter tegen, wordt er feitelijk niets gezegd, of erger, een one liner.
@Reverend Ray 05-03-08 @ 15:45
Comportarte coño
Hep iemand deze al gezien? Een echte FINse MoToon:
Video Alert, ahoi!
gatesofvienna.blogspot.com/2008/03/new...
wopper 05-03-08 @ 15:51
Erger nog, ze hebben de bom mede dankzij ons.
Dat zaakje van Khan stinkt aan alle kanten.
Ik zou willen dat PeterR daar eens in dook.
Nederlanders in den vreemde verenigd u!
Ga op klompen de horlepiep dansen met een naald in uw arm en een bos tulpen in uw hand. En schop af en toe een pakistani.
Eindelijk gebeurt er weer eens wat.
De meeste moslimleiders aanwezig bij die vergadering hebben in Europa of de VS gestudeerd en kennen 'ons' beter dan wij 'hen'. Wilders heeft dat door, Balkenende niet.
Overigens: Wilders kan, als er voor hem leven is na de politiek (... afkloppen, je weet maar nooit), een glansrijke carriere tegemoet zien in de PR&media business.
Dit wordt een hele leuke tijd.
@Baarstje 05-03-08 @ 15:46:
Waar zegt de VS dat? Ik heb Bush er nog niet over gehoord eigenlijk.
@ gardensOfProsperity 05-03-08 @ 15:49
FarTwa
Maar hullie hebben de bom en wij niet, of wel?
Jelmertje krijgt nog wel eens zijn achternaam door z'n hoofd.
*gaat vanavond voor Curry Punjab*
@ Dr. Faustus 05-03-08 @ 15:49
Doe maar niet, daar ga je van paken
quutje 05-03-08 @ 15:46
Verhaallijn is niet persé nodig. Als het plot maar klopt en de diverse karakters goed uitgewerkt zijn. Mohammed moet natuurlijk een oppervlakkige dorpsomroepert worden en allah een verstrooide kluns die alles vergeet en niks goed aanpakt.
@Wopper
Het schuift dat we dan weer bewijzen een stelletje mietjes te zijn die zwicht voor de eerste beste fadwa.
@N.O. Brains 05-03-08 @ 15:43:
Een jaar... lijkt me lang genoeg.
Afgezien van het feit dat het voor toeristen sowieso goed is om zich onopvallend te gedragen. And btw van de man in de straat zal je als toerist ( ook die uit Holland, ja) weinig last hebben dwz behalve de gebruikelijke ( zonnebrillen of nep-rolexen proberen te verkopen, tolk en/of gids aangeboden etc.) In the end everybody is just trying to make a buck..... politiek/ religie zijn dan opeens minder belangrijk. Ik weiger me nu al bijvoorbaat door angst ( en haat) te laten regeren.
Schitterend, kamerlid Wilders zet de halve moslimwereld voor gek. Of beter gezegd, de halve moslimwereld zet zich zelf voor gek!
*gaat vanavond voor Curry Punjab*
@Jelmer Staal 05-03-08 @ 15:40
Ik vind iedereen die een ideologie aanhangt en z'n doctrines wil opleggen aan anderen gevaarlijk. Ik vind jou dus ook gevaarlijk, omdat ik weet dat als je zou kunnen, je jouw ideologie zou opleggen aan iedereen.
Enkel en alleen omdat je overtuigd bent van je eigen gelijk en daar een abject superioriteitsgevoel uit haalt.
Wat schuift het aan oil en export als we hem omleggen, iemand?
@maakniesaaknie 05-03-08 @ 15:40
: nee hij is de achterneef van Lenie Riefen.
Captain Orange 05-03-08 @ 15:44
idd , want ik voel me diep gekwetst als ze een vlag verbanden waarvan
de kleuren niet kloppen .
Nederlanders en zich onopvallend gedragen. Lekker tegenstrijdig.
De moslims willen Europa aan banden leggen.
Hun constante wijzende vingertjes, hun provocaties, hun voortdurende dreigementen, het gebruiken van geweld, jodenhaat, christenhaat, misdaad, en ga zo maar door. Ik ben het zat.
We stevenen af op een nieuwe wereldoorlog.
En dan gaat links er ook aan met hun multiculturele samenleving.
Tja, met zulke hoge verwachtingen kan die film alleen nog maar tegenvallen, dat zelfs die moslimlanden nog spijt krijgen dat ze weer zo moeilijk aan het doen zijn. Trouwens wat voor een film duurt maar 15 minuten? Daarin kan toch geen gehele verhaallijn in worden opgenomen. Of is het een film met een open einde.....
Het kan niet anders of Wilders geniet zichzelf helemaal kapot.
OIC zegt niet uitzenden. Onze eigen vereniging EU zegt niet uitzenden. VS zegt niet uizenden. Maar dan toch uitzenden. Wat zegt dat over ons? Dat we een dom koppig volkje zijn?
@Baarstje 05-03-08 @ 15:30:
www.oic-oci.org/oicnew/member_states.a...
Ja, Suriname is ook lid van die club en dus deel van de Ummah. En onze andere voormalige kolonie ook, uiteraard. 't Zal me niks verbazen als dadelijk ook Aruba, Curaçao en St. Maarten ook lid worden. En dan is 020-Zuid-Oost snel geannexeerd.
hijo de puta, Armageddon, pinshe pendejo, tu regresaste 1 minuto, y ya no hablando la tema. , cabron.
Check die wereldkaart van de OIC! Suriname (20% moslim) en zelfs Guyana (9% moslim) zijn lid. Dan komt Nederland met haar 6% moslims al aardig in de buurt bij een kandidaat-lidmaatschap van de OIC
Oproep;
Ik, jong en gewillig entrepeneur zoek: Exportfirma die 100.000 Nederlandse vlaggen kan verschepen/invliegen richting Pakistan.
Gaarne gedeelte laadruimte reserveren voor lucifers.
Vraagprijs voor vlag per stuk: Pakistani dollari 5, inkoop 1 pakistani dollari...
Tevens investeerder wanted....
-weggejorist-
Balkenende had zijn laffe bek moeten houden en voor zijn land moeten gaan staan. Deze ongelooflijke clown moet direct aftreden indien Nederlanders in het buitenl;and in gevaar komen. Als hij niets had gezegd met die laffe hazen partij van hem, had niemand iets geweten. Drol.
www.tjoeten.be/A/pages/a047_jpg.htm
"Haal de schaatsen uit het vet", herhaal, "haal de schaatsen uit het vet".
Islam heeft echt wel goede kanten ......
*zoekt opnieuw naar download van anarchist cookbook*
Gaat niet erg lang draaien die film:
Domain Name: FITNATHEMOVIE.COM
Registrar: NETWORK SOLUTIONS, LLC.
Whois Server: whois.networksolutions.com
Referral URL: www.networksolutions.com
Name Server: NS35.WORLDNIC.COM
Name Server: NS36.WORLDNIC.COM
Status: clientTransferProhibited
Updated Date: 26-feb-2008
Creation Date: 26-feb-2008
Expiration Date: 26-feb-2009
Film? Welke film?
Ik heb nog niks gezien hoor!
@Cunnilingus 05-03-08 @ 15:38
Redeliijk informatief filmpje btw voor de buitenlandse haatbaard.
Nou maar hopen dat de jongens van het COC IOC en zo niet door elkaar halen.
@Baarstje 15.09, was mijn idee ook, perfecte gelegenheid voor Geert om het voor eens en altijd keurig uit een te zetten voor die luitjes..
Volgens mij kun je je alleen op het matje láten roepen. Een hartgrondig 'Val lekker kapot, hypocriete hond' (maar dan in het Pakistaans) had van lef getuigd. Ik zeg: Nu vertrekken daar, alle diplomatieke banden verbreken. Een totalitair land dat zich bemoeit met onze vrijheid en impliciet dreigementen uit, daar moet je niks meer mee te maken willen hebben.
Fit na de movie? Hebben jullie die bioscauwpstoeluh wel eens gevoeld.
Wat een ophef over die film.
Iedereen heeft een grote bek,
maar niemand heeft ook maar een seconde van die film gezien.
Wij Nederlanders moeten maar uitkijken, blablabla
Maar ondertussen mogen ze wel ons afzeiken in hun moskee,
want er is toch geen hond die het verstaat.
Zolang de Nederlanders hun bek maar houden over de islam.
Lang leve onze vrijheid, die we eigenlijk niet eens hebben.
En voor alle moslims die er niet tegen kunnen en op hun pik zijn getrapt,
flikker maar mooi op, jullie vertrappen onze vrijheid van meningsuiting.
Dat radicale gezeik doe je maar lekker in je eigen land.
Ze zijn nog rechtser en radicaler dan Wilders zelf.
En voor de moslims die het niet interesseert,
en zich wel weten te gedragen ; welkom in Nederland.
Het word tijd dat die film er komt.
@ dhimmi
Staat toch al jaren leeg?
@ganzo 15.39:
neem dan ook deze:
www.google.com/trends?q=fitna&ctab...
Spinal Fap 05-03-08 @ 15:38
Gewoon wachten tot je met een ouderwets kromzwaard onthoofd wordt. Wat dacht je dan?????
ik laat alvast een baard groeien je weet maar nooit waar dat goed voor kan zijn in Nederland, een zonnebankkuurtje is ook geen luxe meer.
Toevallig heeft Pakistan wel een atoombom... en laat ik nou in een straal van 500 meter van Geert wonen.......
OIC. Mmmmm. rijmt op "weg er mee!"
Maar natuurlijk hebben zij ook vrijheid van meningsuiting en mogen ze lekker blaten over Wilders en Fitna.
Wellicht een goed idee dat Nederland de OIC gangers wat goed bedoelde presentjes stuurt? www.x-toys.nl/detail.php?opblaas_schaa...
@ CoJoNes:
Een aantal wel, een aantal niet. Erken je trouwens dat er heel veel verschillende "soorten" moslims zijn? En dat de Nederlandse moslims, enkele uitzonderingen (net als bij elke groep) uitgezondert, ongevaarlijk zijn? Er worden meer aanslagen van autochtonen op allochtonen gepleegd dan omgekeerd, bijvoorbeeld. Om het een en ander even in perspectief te plaatsen.
Fonald Fuck 05-03-08 @ 15:38
Als de luldruk wordt opgeschroefd, groeien je wenkbrauwen naar mekaar toe. Jelmer is het bewijs.
@ Jelmer
Is u de broer van Jonas?
@ gentle giant 05-03-08 @ 15:36: Ik buig voor niets of niemand.
Na wat speurwerk. Inderdaad suriname is ook lid van de oic. Het komt al een stuk dichter bij huis! Btw waarom hebben wij geen lidmaatschap dan kunnen we ook ons zegje doen!
ik houd de google trends in de gaten - geert wilders is geen topic in het buitenland: www.google.com/trends?q=wilders&ct...
*gaat stiekum webcams plaatsen, gericht op paleis Soestdijk, om de verhuiswagens af te wachten*
Jelmer Staal,was die niet van 400 jaar geen sex ? Zo ziet hij er tenminste uit.
Vreemd, bij fitnathemovie.tv kom je bij de publieke omroep uit.
www.fitnathemovie.tv/
haha, het normale gesprek met de overwegend pakistaanse taxichauffeurs alhier
*pre-fitna*
-
where you from sir?
-Holland
where sir?
-the Netherlands, Europe..
aaaahh, hockey! netherlands very good sir, pakistan also good, also good cricket sir... etc. etc.
*post-fitna*
where you from sir?
-Holland
where sir?
-the Netherlands, Europe..
aaahh, wilders, wilders very bad sir, pakistan good sir, also good in cricket sir.. now step out of my car sir, going to kill you sir, going to.. etc.etc.
-
heb er zin an!
@Jelmer Staal 05-03-08 @ 15:36
Is Lekker Dier gevaarlijk? Milieu Defensie? ALF? De Internationale Socialisten?
Ja natuurlijk, die zijn levensgevaarlijk.
Ha, Jelmer Staal is back. Zo ruig als een kokosmat.
@ LoopseTeef 05-03-08 @ 15:35
Ik ben ook arm, dom en makkelijk afgeleid. Und jetzt?
*uit raam naar vogels in boom kijkt*
Tjeetje ,Jelmer Staal heeft zijn moed weer verzameld, en probeert het weer op GS.
Al bijgekomen van de laatste keer, jongen?
Ik wacht al tijden op de nieuwe Harry Potterfilm, maar nog geen topic over gezien.
Maar de film van ome wilders gaat waarschijnlijk alle kijkcijferrecords breken, dus wel terecht.
Vanavond weer op EenVandaag, Netwerk, NOVA en P&W: "Zo zie je maar, Wilders doet er alles aan om elke dag in het nieuws te komen". Nee; we hebben dit achterlijke gedoe te danken aan die angsthaas van een Balkenende. "Ons bedrijfsleven ondervindt veel schade, omdat Wilders zegt dat hij een film maakt". Als het aan Balkenende ligt, zit-ie morgen met het Koninklijk Huis in de bossen van Canada. Wat is het toch een lafbek.
@Armageddon 05-03-08 @ 15:12, moest jij nog dieper buigen dan Jan Petert?
@ CoJoNes:
True, maar is Marianne Thieme gevaarlijk omdat Fortuyn neergeschoten is? Nee, en dat is mijn punt. Oorzaak gevolg ligt véél lastiger dan door Wilders word gesteld.
wat zouden zulke problematische moslimlanden als pakistan toch moeten zonder meneer Wilders?
Een debat over hun zelfgeorganiseerde bende is niet waarop ze zitten te wachten.
Ja, en hou nou maar op met die zielige pogingen om Nederland in het wereldnieuws te krijgen. Er is werkelijk geen enkel land waar ook maar een seconde aandacht wordt geschonken aan de Widlersfilmhype in de media. Die paar door de locale overheid georganiseerde protestjes zouden normaal gesproken over andere onzin gaan. Zoals valentijnsdag ofzo.
gardensOfProsperity 05-03-08 @ 15:30
Is natuurlijk ook zo. Leidt de aandacht af van hun eigen armoede en corruptie. Zoals vroeger in Brabant de pastoor de mensen dom en de directeur ze arm hield, zo gaat dat in die landen nog net zo. Creëer een gezamelijke vijand en je krijgt iedereen de straat op.
Overigens geldt dat ook hier in het Westen. Ga even na hoe snel we na de teloorgang van het communisme ineens een andere vijand nl. islamitisch terrorisme hadden gevonden. Alleen loopt dat enigzins uit de hand, want nou zijn ineens alle islamieten terroristen.
@Spinal Fap 05-03-08 @ 15:33
Nee, ga het maar eens in de religieuze hoek zoeken, misschien dat ik daar wat vrienden aan over kan houden.
Ik ben Nederlander in het gevaarlijke buitenland. Op advies van fuckje ben ik Deen geworden, op de versiertoer dat dan weer wel. Omdat je als Nederlander dankzij onze permier nu bekend staat als een ruggegraatloze lafbek.
Maar was Deen wel zo'n goede keuze? dan heb ik het nu natuurlijk niet over de beurten, die zijn in quantiteit zeker niet afgenomen, maar het gaat me dan ook wel om mijn persoonlijke veiligheid.
Omdat Balkenende het zo duidelijk in de openbaarheid heeft gebracht, valt er geen aanklacht tegen hem in te dienen. Balkenende, echt waar, geeft mij een onveilig gevoel.
Ik heb een handeltje opgezet in Deense en Nederlandse vlaggen. Inmiddels loopt het la lekker in Pakistan en het Middenoosten. Indonesië ligt wat moeilijker omdat daar al wat concurentie zat. Niemand zal me toch kwalijk nemen dat ik er een beetje geld uit probeer te slaan??
Ik ben zeer beledigd door deze actie van Pakistan. Bovendien geloof ik dat er in de toekomst zeer beledigende dingen door Pakistanen zullen worden gezegd. Wanneer realiseert Pakistan nu eindelijk dat ze op moeten houden met zomaar dingen te zeggen. Vrijheid van meningsuiting houdt op wanneer IK mij beledigd voel. En dat is op het moment waarop iemand uit Pakistan iets zegt.
*mompelt nog iets over Urenco*
toeristen dienen zich onopvallend te gedragen :P
I'm From Holland, where the Fuck You from ?
*olie op vuur gooit
www.loveislam.net/sitebuildercontent/s...
N.O. Brains 05-03-08 @ 15:24 U heeft gelijk eerst geven we ze gratis De Bom,vervolgens, film van Ome Willem en dat laatste willen ze niet?
Als het zo doorgaat moeten we hier binnenkort allemaal 5x per dag op het matje komen:)
@ CoJoNes 05-03-08 @ 15:29
Off Topic: en je hyve gaat ook al niet echt dat je zegt van als een tiet hè?
@Jelmer Staal 05-03-08 @ 15:29
Bel je de moeder van Theo van Gogh even met je geruststellende woorden?
CoJoNes 05-03-08 @ 15:29
stilte voor de storm
Waar maken die gasten zich allemaal zo druk over. Ik krijg altijd het idee met die baarden dat ze bij elke verkeerde beweging van de ongelovige honden hun minderwaardigheidscomplex van hier tot het volgende melkwegstelsel uiten.
koerbagh ® 05-03-08 @ 15:26
www.oic-oci.org/oicnew/index.asp Is dat groen landje op de hoofdpagina in Zuid Amerika niet Suriname? Hebben die zich nu ook al bekeerd tot de Islam? Ik krijg nu wel een behoorlijk benauwd gevoel.
-weggejorist-
Het begint in ieder geval spannend te worden. Hahaha Pakistan dat Nederand de wacht aan zegt. Ze konden nog niet eens Bhutto in leven houden zoals we hier al jaren met Wilders doen.
In afwachting van de slotverklaring van de OIC schaf ik alvast een scherfvest en scherfmaandverband aan.
Aan de commentsnelheid op dit topic te zien, moet Wilders toch echt morgen met die film komen anders verliest hij het momentum.
80 in een half uur is een dieptepunt in de Fitna-chronicles.
*zucht* Hoe kan je nou iemand op het matje roepen voor iets dat nog helemaal niet is?
@ mr.axe:
Nee, het Westen versus het Midden-Oosten. Van Nederlanse moslims heb je als het op de vrijheid van meningsuiting aankomt totaal geen last. Fitna? Er is nog geen betoging geweest, die mensen worden ook gewoon Wilders moe. Dat tuig in het midden-oosten echter... De ene moslim is de andere niet.
hey! geinig zeg!! ze zijn de aardbol aan het inkleuren met groen...
@ CoJoNes 05-03-08 @ 15:23
Ah. Hoe leuck ende ad rem. Je eigen topic starten door jezelf weg je heauxen. Hoewel de stemmen in mijn hoofd om het hardst roepen dat dit suf is (ze kunnen er slecht tegen om voor de gek te worden gehouden), vind ik persoonlijk dit eigenlijk wel koel. Goed gedaan.
-weggerot-
Het zou pas echt humor zijn als Arma nou weer geband wordt. Gewoon omdat het kan zeg maar...
Sjaak lult zich er wel weer uit met zijn linkse praatjes. :D
oorlog het westen tegen de islam... wij de technologie en hun de koran
"The OIC Group believes that the right to freedom of expression carries with it special duties and responsibilities, and does not provide a license to insult and hurt the sentiments and beliefs of others."
www.oic-oci.org/oicnew/topic_detail.as...
Het lijkt potdorie wel alsof ze naar Balkje hebben geluisterd afgelopen vrijdag. Het zijn bijna exact dezelfde woorden. Of is ons land stiekem al lid van die club?
Dat zou een boel verklaren. Maar goed, laat die OIC-landjes zich daar eerst zelf maar eens gaan houden, praten we dan verder.
Damn, is sjaak gebanned?
Het lijkt hier wel een soort Pakistan te worden.
@Robin Hood 05-03-08 @ 15:21
Schelden is een teken van zwakte....(uiteraard beschouw ik iemand een lutser noemen dan ook niet als schelden) doe anders eens inhoudelijk reageren, of is uw tolerantie ook op?
Islam is relgie van tolerantie. Wie dat niet accepteert moet dood.
Ja en daar sta je dan op het matje en leg dat maar eens uit....
- weggejorist en opgerot -
- edit: leuk ja, stuur maar een excuusmail drol -
- edit: bij nader inzien. doe maar niet -
@ Baarstje
Viel mij juist tegen. Had een mooi flash-website verwacht.
Nu de film nog.
@ kolonel klootoog 05-03-08 @ 15:15
Wat u zegt
van nood een deugd maken zeg ik ---> Spinal Fap 05-03-08 @ 15:18
@ snuff 05-03-08 @ 15:22
Zelf onze bom willen ze niet meer:
www.atoomspionage.com/opanderesites5.h...
Vrijheid van meningsuiting zolang je mening hetzelfde is als die van degenen die aan de macht zijn... lekker simpel!
@ Bigi Bana Boy 05-03-08 @ 15:18: Geintje van Hoxha. ;-)
@Spinal Fap
Kijk eens! Zonder handen
-weggejorist en opgerot-
Kun jij ook, denk ik.
Pfff Website van de film is al online:
fitnathemovie.com/
Mooie site btw. Vroom en rustgevend. Ik vraag me af of Wilders misschien bekeerd is tot Allah en dat we straks een promootje zien over de zaligheden van de Islam?
nederlansche hardcore site
www.gristelijk.nl/ja/index.php
@Bigi Bana Boy 05-03-08 @ 15:18:
Volgens mij is het gewoon Arma's fipo en heeft 'ie het zelf getypt.
@ Biff Eagleburger 05-03-08 @ 15:10
Ja, dat doet Arma goed & snel. Je zou toch denken dat hij beter weet dan heel hard wOOt of FIRSTPOST te roepen in de panelen alhier
Een beetje koest hè Paki's ! Zonder Nederland hadden jullie de bom der bommen niet gehad. Wat zouden jullie zonder het westen überhaupt hebben ? Behalve schaamluis dan.
@ Lounge01
Niet gelijk zo'n grote bek, ik weet wel waar ik het over heb, mongeaul.
Op die site is rusland ook ingekleurd als zijnde OIC lid, wat vindt Putin daarvan? OK ze zijn wel 'observers', maar gelieve het Islam Imperium niet groter dan nodig af te beelden.
Ok, de film heeft aangetoont dat er extremisten zijn. So what? Ik kan me er echt totaal niet druk om maken.
Zullen we eens een geintje uithalen en een berg onbrandbare Nederlandse vlaggen gratis en voor nix leveren aan al die mosselstaten?
Als we ze schenken aan de overheden kunnen we op het nos journaal prima waarnemen waar de regeringen achter de nep oproeren schuilen en kan de soepsidie kraan 1 minuut later al dicht.
Ik zie het al helemaal voor me, zo een baardmossel die zo een lap tracht aan te steken en na een uur zich begint af te vragen of allah die ollanders in bescherming neemt tegen zijn aansteker.
@Robin Hoog & Turrukje
Ja inderdaad.. de telegraaf draagt GS op om Wilderstopics te openen... gelukkig laten het AD en consorten fitna en Wilders geheel linksliggen... lutsers
Eine Endlosung fur alle Problemen... haben Sie dass?
www.youtube.com/watch?v=yhwAuB6aM_s&am...
Armageddon 05-03-08 @ 15:12
11 minuten ? Dat moet een nieuw record minimumban zijn ?
*onmiddellijk voorraad honden inslaat om mee te gooien voor het geval de baarden zich plunderend, moordend en brandschattend (verkrachten van niet halal-vrouwen doen ze gelukkig niet) een weg banen door mijn arische .NL-wijkje*
@ Turrukje
Televaag = VVD, dus je punt is?
@CoJones.
Bert Koenders hoeft niet naar Somalie, Hirschi komt ook daar vandaan, dus pakt hij die maar bij gebrek aan wat anders.
"Zo meneer de ambassadeur, vertelt u eens: hoe zit dat met die film?"
"Tja, ik weet het niet, ik heb hem niet gezien."
"Dank voor uw toelichting."
"Graag gedaan."
Ah, het begint. Iemand nog een MP-5 in de aanbieding?
Ze nemen wel ruim de tijd voor hun broodje kroket voor de lunch op die conferentie. Elke dag 2 uur en op de slotdag zelfs 3 uur. Zie je wel dat het luie donders zijn.
Om Stalin te citeren : De Paus ? Pfff .... hoeveel divisies heeft de Paus ?
Islam is.....
ach ja Pakistaan , is dat niet het zelfde als een moordenaar
zegt dat je geen mensen mag vermoorden.
Gewoon alle diplomaten uit Pakistan en alle militairen uit Afghanistan, dat levert de burger toch al gauw een zogeheten Zalmsnipje per jaar op.
Leuk met Kerst.
@Armageddon 05-03-08 @ 15:12
Geen probleem, krijg nu wel 10 EUR van je. 5 EUR is voor Hoxha :)
Accuzuur in het gezicht van vermeende overspelige of onwillige vrouwen die hun potentiele huwelijkspartner afwijzen daarentegen is wél volledig normaal. Is koeltoer. Net als groepsverkrachtigen als straf.
Hebben ze de Paus ingeschakeld? goh ik las toch volgens mij op een ander topic dat ze die uitgeschakeld hadden.
Waar is Balkenende? nog steeds aan de dunne?
@Robin Hood
Telegraaf, Wilders, Geenstijl. Tja.
Als ik maar gewoon kan Hondwerpen vind ik alles best.
Je zou bijna denken dat GS aandelen heeft in Fitna, zoveel Wilders-topics heb ik hier nog nooit gezien..
De 2 kamer dreigt onder te lopen onder een dikke laag vloeibare stront,
en om erger te voorkomen hebben ze dan ook alvast maatregelen genomen.
www.ipsam.com/documents/graphics/combi...
Pakistan, het schofterigste land ter wereld, leest het Westen de les. Niet nodig jongens, JPB zal jullie rijkelijk belonen voor de onlusten. Hoe meer rellen, hoe dieper ons knipmes zal buigen en aan jullie wensen tegemoet zal komen.
Extragratis tip: Neem alvast contact op Bert Koenders en nodig hem uit voor een of ander kudtprojectje. Het geld brandt in z'n zak en hij verveeld zich kapot nu z'n snoepreisje naar Somalië is gecanceld.
Dat is dus het land dat allerlei financiele steun krijgt van het "verdorven" westen.
En waar de Nederlander altijd gul aan geeft als er weer één of andere natuurramp is geweest.
.
Gelijk alle steun stoppen aan dit land en alle hulporganisaties terug trekken.
"Het ministerie adviseert reizigers waakzaam te zijn en zich onopvallend te gedragen"
*trekt lederhose aan en begint tegen elke voorbijganger Grüss Gott te roepen*
Okee, grote muil opzetten tegen ons .... troepen weg. Geen centjes meer voor zogenaamde wederopbouw. We zouden toch onze normen en waarden daar brengen, met o.a. vrijheid van meningsuiting? Nu laten ze officieel zien wat ze daarover denken. Geen eer aan te behalen dus.
* stelt scheiding voor van tafel en bed *
Wat doet artsen zonder grenzen daar?
Geen paniek Biff! Ik ben er weer. :D
Onopvallend gedragen als de gemiddelde Nederlanders bijna 2 meter is.
Dat gaat lukken mensen.
onopvallende Nederlanders in het buitenland? Je hebt niet eens een vizier nodig.
Ok, ik ga me voortaan als Deense gedragen.
Lomme taerkloeder!
Ik hoop dat wij eindelijk een kant kiezen in deze achterlijke "Oorlog".
@Harry Turtle @ 15:10
Oké. Doe je mee?
Wilders zorgt al met al voor heel wat werkgelegenheid.
Pakistan, dat is toch dat land waar mannen bijtend zuur in het gezicht van hun zussen gooien als ze het bijvoorbeeld niet eens zijn met een uithuwelijking, en er onbestraft mee wegkomen? How civilised, indeed!
Bij Allah (anwb)! Arma weer aangehouden door de ban-polizei?
@ fonald fuck
Fuck you!
die mensen daar snappen niets van de vrijheid van meningsuiting... naar mongeaulen hoeven we niet te luisteren.... laat ze lekker in de middeleeuwen blijven zitten die geitenneukers.
@ Turrukje 05-03-08 @ 15:06
"Onzinnig gedoe om niks.."
Inderdaad onzinnig gedoe om niks, legt u het even uit aan desbetreffende moslimlanden?
Misschien kan Wilders in persona bij de OIC zijn film presenteren . Lijkt me een gepaste locatie voor die film. Kunnen ze daarna, onderling op gepaste wijze de misvattingen ophelderen zonder ons lastig te vallen.
Ik ga hier geen worden meer aan vuil maken..!! Ik doe het niet..!!
Nee, echt niet. Ik vertik het..!! Ik denk er zelfs niet aan. Is dat wat..??
Fuck Wilders. Lekker naar Pakistan.
www.desiclub.com/community/culture/cul...
"de rapen zijn gaar" ik herhaal "de rapen zijn gaar"
lh5.google.ca/abramsv/R84_aXH53yI/AAAA...
Wat is beter.. Genieten van de melk of honing. Of met de trein naar Almere.
Advies Netwerk gisteravond:
Gedraag u zich onopvallend en spreek gebrekkig engels..
Wat een zieke vertoning, wat een ziek land
Het is natuurlijk vervelend als bliksemschichten en zelfontbranding uitblijven. Leg maar eens uit waarom het Halla allemaal aan z'n derriere oxideert.
Gaan ze op die conferentie de massaslachtingen tellen door islamitische handen?
nou nog even een flinke bom op die oic bijeenkomst en dan zijn we al voor de helft van alle mosselproblemen af.
Een Wilders topic..
Nou uh, tja, hm, nou dus.
Ik bedoel.
Kut moslims! Vijanden van onze vrijheden! Barbaren!!!! Land uit!
Dat.
Onzinnig gedoe om niks..
Hieruit blijkt maar weer eens de censuur in Nederland. De hele wereld heeft de film al gezien maar in Nederland mag ie blijkbaar (nog) niet vertoont worden.
"..... onopvallend te gedragen"
*laat baard alvast groeien en koopt doekje voor vriendin*
Mooi wereldkaartje, de Orthodoxe kerk in country formly know as CCCP zal ook vast blij zijn dat ze als Moslim land worden bestempeld. Poetin (jah want die man heeft nog steeds alle touwtjes in handen) doe er eens wat aan.
In Riyadh rondlopen met een Wilderspruik is geen goed idee dus?
LOL @ contacten.marktplaats.nl/gevonden-voor...
Waar een klein land groot in kan zijn...
Ik was van plan meivakantie in Pakistan te vieren.
Gelukkig, toch nog een Wilders topic.
www.spruythillen.nl/catalogue_photos/0...
-weggejorist en opgerot-
REAGEER OOK