Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Boycot de sperzieboon & ga niena Egypte

zegneetegenpira.jpgEn bedankt mijnheer Wilders. Dankzij de koranfilm mogen Egyptische kindertjes nu niet naar de Nederlandse prachtfilm "Waar is het Paard van Sinterklaas" kijken. Op een filmfestival te Cairo zijn alle Deense en Nederlandse kinderfilms namelijk VERBOTEN. Als "symbolisch gebaar tegen al degenen die doorgaan met het beledigen en neerhalen van welke monotheïstische religie dan ook". Stelletje fuckers. En dat is nog maar het begin natuurlijk. Maar wij gaan hier in 0031 natuurlijk niet lijdzaam zitten afwachten. Neen, harde ACTIE. Wij boycotten gewoon keihard terug. Breng die kamelenneuqers op de knieën. Koop geen Egyptische sperziebonen, tomaten en aardbeien. Do NOT walk like an Egyptian. Kijk geen piramide-docu's op National Geographic. Boek die twee weekjes persluchtduiken in Dahab, Sharm el Sheik of Hurghada om naar een koudweerduik op de Grevelingen. Cancel die obligate tripjes naar de Vallei der Koningen. Egypte, here we come. NOT.

Reaguursels

Inloggen

Die ezel van 'n wilders mag de film in z'n achtereind stoppen van mij want ik kijk 'm toch nie, blonde sukkel.
ik vind die boycot ook dikke bullshit.
ben afgelopen jaar naar Egypte geweest, fantastische vakantie gehad en ik ga zekers weer terug dus die vooroordelen over Egyptenaren kun je ook maar gelijk de wereld uit helpen.
ik boycot de film van wilders!!!

Jakhalsje | 29-02-08 | 21:11

Woeha!. We hebben het voor elkaar. Onze vredelievende moslimbroeders slaan weer eens helemaal door. Sukkels!

Gewoon niet meer op vakantie gaan bij zulke idioten en per direct de ontwikkelingshulp stop zetten, want daar valt toch niks te ontwikkelen.

ongelofelijk | 29-02-08 | 17:42

Ik doet mee: ik koop géén Egyptische auto!

JumboXL | 29-02-08 | 10:31

En dat voor een film waar niemand nog iets van gezien heeft.

Over een achterlijke cultuur gesproken.........
I rest my case.

Maar dit is beter dan gelijk gaan onthoofden......, maarja dat komt vanzelf

Tobiasje | 29-02-08 | 09:51

-weggejorist-

irrieo | 29-02-08 | 07:40

Aan de Amsterdamse grachten
Heb ik heel mijn hart voor altijd verpand
Amsterdam vult mijn gedachten
Als de mooiste stad in ons land

Al die Amsterdamse mensen
Al die lichtjes 's avonds laat op het plein
Niemand kan zich beter wensen
Dan een Amsterdammer te zijn

Er staat een huis aan de gracht in oud Amsterdam
Waar ik als jochie van acht bij grootmoeder kwam
Nu zit een vreemde meneer in 't kamertje voor
En ook die heerlijke zolder werd tot kantoor

Alleen de bomen, dromen, hoog boven het verkeer
En over het water gaat er een bootje net als weleer

Aan de Amsterdamse grachten
Heb ik heel mijn hart voor altijd verpand
Amsterdam vult mijn gedachten
Als de mooiste stad in ons land

Al die Amsterdamse mensen
Al die lichtjes 's avonds laat op het plein
Niemand kan zich beter wensen
Dan een Amsterdammer te zijn

Al die Amsterdamse mensen
Al die lichtjes 's avonds laat op het plein
Niemand kan zich beter wensen
Dan een Amsterdammer te zijn

Ooit kon je dit met trost zingen. Maar het ligt allemaal aan ónze jeugd, toch?

299 792 458 | 29-02-08 | 01:41

Wilders is een abject sujet en zijn denkbeelden zijn ver bezijden de realiteit. Dat hij provoceert, irriteert en alleen maar uit is op stemmingmakerij is evident. De enige repliek die hij dient te krijgen is op zijn inhoud (de SP heeft onlangs een hernieuwde poging daartoe ondernomen, ook P '66 - de P is van Pechtold - volgt deze lijn al geruime tijd), zijn voorstellen en gedachtegoed.
Maar al ruim twee maanden zijn de Haagse kaastolpbewoners bezig met een film die nog niet eens opgenomen is en waarvan het scenario niet bekend is, kortom: waarvan alleen maar vermoedens bestaan. Nu er op onduidelijke gronden een NL kinderfilm van een bijzonder toonaangevend Egyptisch filmfestival wordt geweigerd en sommige landen 'dreigen' met het niet afnemen van Hollandsche waar, schieten de keutelintrekkers van het CDA in een kramp en menen op Nationale T.V. een oproep richting Wilders te moeten doen. FOUT!
Ondanks het feit dat de racist Wilders niet deugt, mag een NL staatsman nooit zwichten voor buitenslandse dreiging. Verhagen rijdt een dure, milieubelastende, wagen vanwege zijn slechte rug. Erg sterk in zijn schoenen staat hij ook niet.

QZNYWRLD | 29-02-08 | 01:07

Hulde aan DENEMARKEN voor hun reactie. Jammer dat de lafaards in Den Haag hebben niet de ballen voor.

Gunslinger | 28-02-08 | 23:24

ik koop gewoon geen boon.pyramidespelen doe ik ook \al niet meer.
Loop in de dieren tuin ook de nijlpaarden voorbij!

cooleman | 28-02-08 | 23:06

*****gaat Deens leren******

EvertsNL | 28-02-08 | 22:43

Hey, Reykjavik ! ga 's daeud!

Dick-for-brains | 28-02-08 | 22:43

Schaam Al Sheik!!! verdoeme! me ex gaat er op vakantie! mij niet gezzien daarzo! en ook niet in fokking Turkije met dr kudtmoskeeën blijf lekker hier daar hebbie dat soort mensen niet????????????/????????????????????????? SHIT !!!! kwilhierweg!

Dick-for-brains | 28-02-08 | 22:40

Ouderwetsch potje polariseren is jullie ook niet vreemd he?

Reykjavik | 28-02-08 | 22:03

mirror aub

Abugreip | 28-02-08 | 21:56

@ Elisabeth2 28-02-08 @ 20:45

Premier Rasmussen heeft iig de juiste Holger Danske ballen, dit itt onze Zak Ellende, hij zou een voorbeeld aan de Denen kunnen nemen, maar nee handel = handel en die mag niet stilliggen.

wopper | 28-02-08 | 21:11

Sharm el Sheik of Hurghada zijn veworden als Spanje in 1970-1980. Men is in Spanje of Egypte geweest maar heeft ook absoluut niets gezien.

Elisabeth2 | 28-02-08 | 20:50

wopper 28-02-08 @ 20:32
De Denen zijn tenminste mannen en vrouwen met ballen.

Elisabeth2 | 28-02-08 | 20:45

He He, eindelijk een oproep tot boycot. Roep ik al jaren. Het is een fijn kapitalistisch beproefd middel. We wonen in het Westen. Boycotten werkt overigens overal. Alleen blijkt dat de mosselstaten niet zo veel te boycotten hebben. Tenzij een olieboycot. Moeten ze doen. Kunnen we fijn zonne energie en kernenergie en kolenenergie en waterstofenergie toepassen. En ach, de prijs van graan is al behoorlijk gestegen. Kan nog wel wat meer bij. Dus ook maar bio benzine.
In ieder geval, voor mij geen dadels meer (at ik toch al niet), geen egyptische sperziebonen meer, geen iraanse tapijten meer, geen finse vis meer. Ik word alsnog bewust voedsel eter. Heerlijk. Kiwi's, sinaasappelen, varkensfrikandeau, runderrollade. Die mosselstaten maken toch niets nuttigs. Techniek wordt in het Westen gemaakt. Goede films ook. Hoogwaardig voedsel komt hier ook vandaan. Waar we wel te veel aan hebben, zijn slinkse dhimmies. Die willen we wel uitvoeren naar mosselstaten. Waarschijnlijk worden ze daar niet met open armen ontvangen. Maar dat willen de slinkse dhimmies toch. Tog?

blaater | 28-02-08 | 20:35

@ Elisabeth2 28-02-08 @ 20:27

Doe ik, maar wil er eerst een paar pondjes van oogsten.. handel ies handel..

.

Go denmark Go! Laat ze een peopje ruiken!

KOPENHAGEN - Denemarken heeft in de commotie rond de Mohammed-cartoons een aangekondigde schuldverlichting voor Sudan weer ingetrokken. De Deense minister voor Ontwikkelingssamenwerking zei donderdag op de nationale tv dat het om een bedrag gaat van ruim 250 miljoen euro.

www.telegraaf.nl/buitenland/3426760/_D...

wopper | 28-02-08 | 20:32

wopper 28-02-08 @ 20:24
Nou ga maar even naar een gespecialeerd tropen ziekenhuis.

Elisabeth2 | 28-02-08 | 20:27

*checkt annuleringsverzekering en SGR-voorwaarden inzake negatieve reisadviezen*

BroncO | 28-02-08 | 20:25

@ Elisabeth2 28-02-08 @ 20:18

OMFG, dus daar komen die wormen vandaan.. * angstig in de peop roert *

wopper | 28-02-08 | 20:24

Sperciebonen of andere groenten en fruit uit Egypte moet je sowieso niet eten. Zijn geirrigeerd vanuit de Nijl waar Bilharzia in zit.

Elisabeth2 | 28-02-08 | 20:18

TheSmartAss 28-02-08 @ 19:47

Sure! Zal ook echt gebeuren in 't laffe 0031!
En hier bij Geen-televaag-Stijl al zeker niet!

Oi! Doe es op voorpag publiceren!
images.google.nl/images?q=mohammed+car...

Drs. Facts n Figures | 28-02-08 | 20:13

Waar zijn mossels NIET over beledigd?
Kom maar mossels kom maar.. het feit dat er niet-mossels bestaan is al een reden. F*ck the hell.

wopper | 28-02-08 | 19:51

@fuckje 28-02-08 @ 18:43
Weken geleden heeft een overheidsclub bedrijven die zaken doen in het Midden-Oosten een mailtje gestuurd of ze alsjeblieft, please, aaaah kom op, aaah joh doe het nou, positieve verhalen over hun moslimhandelspartners willen vertellen in de media. Geeft aan hoe de zaken ervoor staan.

Murdockyoufool | 28-02-08 | 19:51

Waar blijven al die kranten in heel Europa met een gezamenlijke publicatie van de Mohammed cartoons? Men durft al niet meer, men is al bang, en dat zal alleen maar erger worden. De oproep
Dit is weer zo'n voorbeeld, en wij perken onze vrijheden alweer in.

TheSmartAss | 28-02-08 | 19:47

De reacties en boycotdreigingen naar denemarken en de deense cartoonist en naar Nederland n.a.v. de Wilders film zijn vrijwel exact gelijk, hoewel er een wereld van verschil zit in de manier waarop de islam 'beledigd' wordt. Als men er maar even lucht van krijgt dat er beledigd wordt en er komt wat publiciteit, dan breekt de hel los.

rioolrat | 28-02-08 | 19:40

Ik vind die Verhagen ook wel zo;n vieze gluiperige kontelikker, vraag me nog steeds af hoe hij ooit politicus heeft kunnen worden. Hij is nog te laf om een hond die tegen zn been pist weg te jagen.

pieter88552137 | 28-02-08 | 19:39

Beledigen....
Daar zit 't em nou!

Iemand beledigen OF iemand die zich beledigd voelt?
Onze ubervriendelijke moslim medemens is namelijk altijd beledigd als 't over die flauwekul gaat.

Ik ben ook beledigd als die idioten beweren dat allaaargh god is enzo. Wtf?! Doen ze nu zeggen dat mijn profeten en goden leugens zijn? Zijn Darwin, Heisenberg, Einstein, Bohr en Planck leugenaars?? Zeggen ze nou dat quantummechanica niet waar is??!?!

INFIDELS!!!!! Heidenen!!!! Mij en mijn volk beetje beledigen?!? That does it, kop draf dan maar. Volledig rechtvaardig toch, ben beledigd dus tsja.

Mijn oproep aan iedere weldenkende cosmopoliet; vul bij religie quantummechanica in en ga zwaar beledigd lopen zijn over al die bullshit die gelovigen ons durven opdringen. Ze denken ons nu te kunnen pakken op onze politieke correctheid en spelen de ik-ben-beledigd-en-dus-moeten-jullie-je-bestaan-maar-aan-ons-aanpassen-kaart maar wat te graag uit.

Ik zeg, fuk em! Achterlijke zandnegers, wat jullie kunnen doen wij beter. Bek houden over jullie alllahrgh anders ben ik beledigd! Mijn goden zullen jullie kelen eisen!

Drs. Facts n Figures | 28-02-08 | 19:31

@fuckje 28-02-08 @ 18:43
Maxime is een pluchehoerrrrrrrrrr die eindelijk het baantje heeft waar hij al jaren op heeft zitten azen. Daar zet hij zijn principes graag een heel eind voor opzij.

Aussie | 28-02-08 | 19:04

Vanmiddag mocht Maxime V. zijn verhaal doen op radio1.
Geen kwaad woord over de moslims, hun dreigementen, ook niet van de kant van de vragenstelster.
Slechts een ernstige waarschuwing richting PVV, ivm de handelsbetrekkingen.

fuckje | 28-02-08 | 18:43

Jorizz 28-02-08 @ 16:56.

Je bent vast een hele lieve man, maar wel erg naief. Laat de feiten eens tellen. Er is geen land met een moslim meerderheid die het fatsoen heeft om andersdenkenden ook rechten te verlenen. De moslim cultuur streeft nu overal naar overheersing en onderdrukking van anders- of niet-gelovigen. En daarom is de confrontatie met de islam nodig. Met hindoes zou ik dat nooit doen als hebben die ook best een beetje vreemd geloof

alwayslearning | 28-02-08 | 18:39

Nijlreizen beter niet. Nederlanders komen uit Nederland. Ies welbekend.

widtvoet... | 28-02-08 | 18:05

De maat is echt vol nu. Het wordt nu zolangzamerhand flink tijd om eens keihard thee te gaan drinken met die *&%&*$ kamelenneukers!

Snap 't allemaal niet meer... beide partijen niet... de ene seniel de ander mist zijn doel volledig...

jeanmondo | 28-02-08 | 18:02

Religie faciliteert onrecht. Geloven in oplossingen voor zelfgekreeerde problemen obv. 1001 nachten laat 1000 nachten weerstand branden. Past toch op relidioten!

widtvoet... | 28-02-08 | 17:59

@koerbagh ® 28-02-08 @ 17:44, Deze reactie is OK

gentle giant | 28-02-08 | 17:50

@Jorizz 28-02-08 @ 16:09:
"168 Total Signatures" van de ca. 1 miljard moslims op de wereld... zo hee...
Dat zet doden aan de zijk! Je voelt Osama Bin Laden in zijn broek poepen van angst.

@Jorizz 28-02-08 @ 16:56:
"In plaats daarvan doe ik een verzoek om al dat xenophobisme opzij te gooien en gewoon met elkaar te gaan praten, probeer elkaar op diplomatieke en beschaafde wijze te overtuigen waarom jij denkt dat hun normen en waarden niet in een samenleving passen als deze. En als zij het dan ergens mee oneens zijn dan is het niet meteen dat ze jou hun waarden op proberen te leggen."
Dus eh: Terroristen jagen vliegtuigen in gebouwen; blazen metro's en treinen op, vermoorden filmregisseurs; bedreigen schrijvers, democratisch gekozen politici, afvalligen van hun maangodje met de dood (in onze landen! Niet in Arabierië, niet in Iran, nee: in New York, in Londen, in Madrid, in Amsterdam, in onze landen met onze westerse waarden en wetten) en daarop moeten wij dan "beschaafd reageren"? Lief vragen: waarom doen jullie dat eigenlijk, dat vinden wij hier niet zo leuk en netjes en wij vinden dat dat niet MAG! Wat zij vervolgens zeggen: Jammer joh! Dat moet van onze god en profeet, dat staat in zijn boekje. En dan? Beleefd blijven en zeggen: nou ja, vooruit dan maar? En ons laten intimideren net zolang tot ze hun zin hebben en de islamitische wetten in onze landen gelden? Of tenminste in hun eigenste prachtwijken? Een soort apartheid?
Dat is feitelijk wat je zegt. Want, jorizzzzzzzzzzzzzzzz, hun waarden en wetten zijn onverenigbaar met de onze (waar jij dus blijkbaar geen belang aan hecht of zo vanzelfsprekend vind dat je niet beseft hoe belangrijk die zijn en hoe lang en hard daarvoor is gevochten door grote Europeanen uit het verleden.)
Islam is niet zomaar een persoonlijk geloofje, een persoonlijke individuele relatie met en niet-bestaand sprookjeswezen, het is geopolitiek, staatkundig, juridisch dictaat met wetten voor gelovigen én niet-gelovigen, in gelovige landen én niet-gelovige landen.
En ja, je hebt gelijk... zij mogen dat zeggen. En in reactie daarop mag iedereen GODVERDOMME zeggen dat een achterlijk geloof is, een ridicule cultuur, een walgelijk systeem en dat het niet past in de westerse cultuur. Maar nee, dat is dan "godslastering" en dan roepen zij (tijdelijk onze vrijheid en onze wetten misbruikend) dat diegene haat zaait en veroordeeld moet worden. En geholpen door types als jij krijgen ze nog gelijk ook en moeten de critici "voorzichtig zijn" en wordt Wilders door Hirsch Ballin en Bakkellende toegesproken en gewaarschuwd! Vertel me eens: Is dat dan NIET het opleggen van hun normen aan onze maatschappij?
video.google.com/videoplay?docid=63796...

"Kijk maar eens wat de Westerse landen in Iraq hebben gedaan, DAT is iemand jouw waarden opleggen, gevraagd of niet."
Dus je zegt feitelijk: De UVRM zijn niet universeel, de islamitische waarden zijn heus net zo goed, en de VN mag zijn charter niet opleggen aan lidstaten die de UVRM feitelijk niet steunen. Volgens mij is Irak geheel vrijwillig lid geworden van de VN, heeft het charter aanvaard, en dus de UVRM onderschreven.

koerbagh ® | 28-02-08 | 17:44

Ezels geven meer dan melk in Egypte. Ze bestieren het land.

widtvoet... | 28-02-08 | 17:21

gaat van het weekend ook maar een anti koranfilm maken

Arie-R | 28-02-08 | 17:20

hmmm 1 gekke nederlander, en ze boycotten het hele nederland, een gekke deen die cartoons maakt en ze boycotten heel denemarken.
miljoenen gekke amerikanen, en wie boycot hun dan? :s

luclodder | 28-02-08 | 17:12

Jammer dat ik weer niet mee kan doen, ik gebruik nooit iets Egyptisch en de mummies in Leiden heb ik al een paar keer gezien.... ssstt, die zijn uit een tijd dat er nog helemaal geen islam was, ze aanbaden gewoon de zon en de farao en geen ongeletterde zelfbenoemde profeet. Al die piramides zijn pure heiligschennis, laat ze het daar maar niet hoern.

Domino | 28-02-08 | 17:09

@ Jorizz 28-02-08 @ 16:56
Onze waarden en normen kan je niet op een andere cultuur projecteren, daar ben ik het mee eens. Maar kom dan met zo´n argument aan i.p.v. desperaat te zoeken naar een bevestiging van een bewering die niet klopt. Daarmee ontkracht je je eigen argument.
En als jij zegt je te schamen voor Nederland als je in Egypte bent, een land waar een dj bedreigd wordt en een NL´se film niet meedoet aan een festival vanwege een nog niet uitgebracht filmpje dat beledigend zou kunnen zijn, dan zou ik nog maar eens goed nadenken waar je prioriteiten liggen. Begrip is goed, onderdanigheid niet.

spanarchist | 28-02-08 | 17:07

Foutje Pritt, Egypte zei je? Dan is het waar is DE paard van Sinterklaas.

pjm_de_vlaam | 28-02-08 | 17:07

@Jorizz 28-02-08 @ 16:56, zullen wij eens een tripje naar Mekka maken, en gewoon eens een bijbeltje meenemen, dat moet toch kunnen in de open wereld die jij voorstaat?
Ik zou het perfect vinden, maar het kan niet, en daarom is er tegengas nodig.

gentle giant | 28-02-08 | 17:04

frenkie4allll 28-02-08 @ 16:52
Dius ze gaan nu pas vechten? Ben even het overzicht kwijt.

Schoorsteenveger | 28-02-08 | 16:59

@spanarchist
Ik heb inderdaad gegoogled, ik heb ze wel gelezen voor je intresse(ik had vele van deze namelijk ook al eerder gezien). Maar het punt is, is dat het haten van een religie dom en kortzichtig is, iedereen heeft een punt waarop je breekt en als je maar lang genoeg klappen uit blijft delen gaat het fout. Bovendien zijn zulke acties, petities heel westers en niet de manier van aanpakken in arabische cultures. In tegenstelling tot vele hier praat ik wel met Moslims en een veel gehoorde reactie is: "Ze komen God vanzelf wel tegen". Dit klinkt misschien vreemdt, maar dat is hun manier van straffen en zien zij het nut van een petitie niet in. Ik praat hiermee geen zelfmoord aanslagen etc mee goed maar soms moet je ook even buiten je eigen standpunt denken. Het blijven trappen en schoppen todat je een reactie krijgt en dan zeggen "zie je wel die %^@#$& moslims" is mij te simpel, uitzetten - en dan? kunnen we onze eigen problemen niet oplossen? In plaats daarvan doe ik een verzoek om al dat xenophobisme opzij te gooien en gewoon met elkaar te gaan praten, probeer elkaar op diplomatieke en beschaafde wijze te overtuigen waarom jij denkt dat hun normen en waarden niet in een samenleving passen als deze. En als zij het dan ergens mee oneens zijn dan is het niet meteen dat ze jou hun waarden op proberen te leggen en dan meteen de stress inschieten en provocerende dingen zeggen, nee dat is puur omdat zij daar anders over denken en zij hebben ook het recht om zich daarover uit te spreken.

Kijk maar eens wat de Westerse landen in Iraq hebben gedaan, DAT is iemand jouw waarden opleggen, gevraagd of niet.

Jorizz | 28-02-08 | 16:56

Koranfilm: Taliban dreigen met zware aanvallen
donderdag 28 februari 2008 16:45

De koranfilm van PVV-leider Geert Wilders lijkt ook te zijn doorgedrongen tot de Talibanleiders. De Afghaanse terreurbeweging dreigt de aanvallen op Nederlandse militairen in Uruzgan op te voeren als de film, die nog niet eens af is, wordt uitgezonden.

Taliban dreigt aanvallen op te voeren als de koranfilm van Wilders wordt uitgezonden
De film van de PVV-politicus is ‘een belediging voor de islam', aldus Zabihullah Mujahid, een woordvoerder van de Taliban.

www.elsevier.nl/nieuws/cultuur_en_tele...

frenkie4allll | 28-02-08 | 16:52

@KidC 28-02-08 @ 16:44
nee, hoor. geen grote bek. ik vraag me af wat je met die post bedoelt omdat dezelfde info gister ook al gepost is. Dus nogmaals, ja, en?

Agent327 | 28-02-08 | 16:47

Onze God is de beste
Onze God is kampioen
Daarom zijn wij in het westen
Relatief in goede doen
Kijk die andere religies
Wat een puinhoop heerst er daar
Baby's vol met vieze vliegies
Hele volk'ren de sigaar

Moeten ze maar niet zo maf zijn
Om te zweren bij een God
Waardoor ze arm of slechter af zijn
Ontevreden met hun lot

Mohammed doet in leproze
Kijk maar bij de evenaar
Hindoes wonen zelfs in dozen
Boeddha maakt je bedelaar

Brahma is één van de booste
Shiva een grote klier
Al die gozers uit het Oosten
Nee, die moeten wij niet hier

Ja, wij zijn hier in het westen
Nog het best in goede doen
Onze Heer blijft toch de beste
Hij is wereldkampioen

Hij is wereldkampioen

rode boseend | 28-02-08 | 16:47

-weggejorist-

KidC | 28-02-08 | 16:44

of ansjovis of aardappelen uit Maroc, cashewnoten van die lui en amandelnoten, ik hoef ze niet meer.

pieter88552137 | 28-02-08 | 16:41

@ Jorizz 28-02-08 @ 16:28
Dus dan google je iets met muslims reject violence, krijg je wat artikelen, dan kopieer je hier de resultaten en dat is dan je punt. Heb je zelf je links eigenlijk wel doorgenomen voordat je ze hier geplet hebt?
Nou niet bepaald een voorbeeld van een breed gedragen protestactie van toonaangevende moslimorganisaties. Trouwens, geen Nederlandse artikelen gevonden? Of ben jij als wereldburger vooral bezig met US muslim organisations?

spanarchist | 28-02-08 | 16:41

Mido, ik wil m'n schaar terug

Djep Stem | 28-02-08 | 16:35

@KidC 28-02-08 @ 16:23
Ja, en?

Agent327 | 28-02-08 | 16:31

[-InFiDeLz!-] 28-02-08 @ 14:56, precies, de Bali bombers wisten ook al dat er een film van Wilders aan zat te komen.
( dank latinha, voor het opgraven ).

gentle giant | 28-02-08 | 16:27

-weggejorist-

KidC | 28-02-08 | 16:23

-weggejorist-

latinha | 28-02-08 | 16:20

-weggejorist-

latinha | 28-02-08 | 16:19

@ gentle giant 28-02-08 @ 16:13
Je was me voor. Open die steunbetuigingen eens, die zijn nog overtuigender (analsex, bukkake, etc.)

spanarchist | 28-02-08 | 16:18

@ Jorizz 28-02-08 @ 16:09
Dus na bijna een kwartier googelen kom je met één of andere vage kudtsite van "moderate muslims", zonder afzender of ook maar enig idee wie de initiatiefnemers zijn, met 168 steunbetuigingen, en dan open ik de steunbetuigingen en blijkt het vol te staan met advertenties van pornosites. En dit is dan de site die je argument kracht bij moet zetten? Zeer overtuigend.
O ja, ik was het bijna vergeten, er zijn er "tallozen".

spanarchist | 28-02-08 | 16:17

WHO gives a fuck about these fucking egypians

latinha | 28-02-08 | 16:17

@Jorizz 28-02-08 @ 16:09, helder, 168 steunbetuigingen, ik ben uit positie gelult.

gentle giant | 28-02-08 | 16:13

@ LoopseTeef 28-02-08 @ 16:00

Helder. En door eigen vuur.

On topic: * muziek van Oum Kalsoum opzet *

wopper | 28-02-08 | 16:10

Geeft BYO aai over de bol... heel goed knul!

Behangdelul | 28-02-08 | 16:09

@makkie 28-02-08 @ 15:52
zeker; veel te serieus
Die Egyptenaar is alleen van een veel onschuldiger niveau...

zeaumaar_iemand | 28-02-08 | 16:07

www.dumpert.nl/mediabase/42983/cc548e5...
@Jorizz 28-02-08 @ 15:50, De film "zal", OK.
Ondertussen kijken de buurkinders naar dit Kudtkonijn.
Daarnaast geloof ik niet dat de gemiddelde Egyptenaar en Soedanees s'avonds na zijn werk op zijn laptop de nog niet eens uitgezonden film van Geert tegenkomt.
Om met de grote Kouwes te spreken, waar hebben ze het over.

gentle giant | 28-02-08 | 16:03

@Behangdelul 28-02-08 @ 15:04
.
NIEMAND HEEFT HEEL DIE FILM NOG NIET EENS GEZIEN!!
.
juist wel (dubbele ontkenning)

BYO | 28-02-08 | 16:01

Cojones kom er maar in met jouw oplossing.

DANNY3960 | 28-02-08 | 16:01

wopper 28-02-08 @ 15:57

Taliban hoeven helemaal geen aanvallen op Nederlanders op te voeren. Alleen zorgen dat ze 's nachts met twee gescheiden pelotons op pad moeten gaan. Vallen de doden vanzelf

LoopseTeef | 28-02-08 | 16:00

@increment 28-02-08 @ 15:58
Probeer Aruba, misschien vindt je Natalee

Agent327 | 28-02-08 | 15:59

Damn! Daar was ik al bang voor... wou inderdaad nog (dit jaar) gaan duiken in Egypte... en nee Pritt Stift, mij zie je niet meer in 't grevelingenmeer; 3 meter zicht, koukleumen en niet veel meer te zien dan wat garnaal en krab... bah. Dat word een andere bestemming prikken...

increment | 28-02-08 | 15:58

Ik juich niet meer voor Egyptische topsporters.
Ik kook niet meer Egyptisch.
Egyptische auto/telefoon/mp3speler/camera komt er niet meer in.
Geen Egyptische muziek, literatuur of andere kunstvormen meer voor mij.

Dat zal ze leren.

godsammekrake | 28-02-08 | 15:58

overVecht 28-02-08 @ 15:52

Soit

Ik ben ook niet vaak lollig :)

LoopseTeef | 28-02-08 | 15:57

@ LoopseTeef 28-02-08 @ 15:55

Pardon. Wilt u dat even uitleggen, iek niet snap.

wopper | 28-02-08 | 15:57

@ Jorizz 28-02-08 @ 15:50

" ... ik weet heel zeker dat het overgrote deel van de moslims dit afkeurt. In een breder perspectief er zijn momenteel vele acties gaande van moslims die geweld etc afkeuren"

Links, voorbeelden, bewijzen, of roep je maar wat?

spanarchist | 28-02-08 | 15:56

@wopper

Hebben ze daar de Taliban niet voor nodig.............. die jongens hebben het al moeilijk met elkaar als ze eens gescheiden op pad gaan

LoopseTeef | 28-02-08 | 15:55

LibertasSimplex 28-02-08 @ 15:18
In tegenstelling tot me-hom-aad, leeft Jezus. Dus boycot die neppe moslims want God houd niet van die afgoderij

enlosssch | 28-02-08 | 15:54

De gebeurtenissen naar aanleiding van de aankondiging van de film worden steeds lachwekkender. Ultieme zet van Wilders zou zijn om gedurende 10 minuten een samenvatting te geven van dit soort dingen in die film. Uitstel van die film komt volgens mij alleen omdat er dagelijks nieuw materiaal bij komt. Als dat inderdaad de opzet is, en hij had dit in november al bedacht (misschien na het zien van De Grote Donorshow), vind ik dit nu al de geniaalste film van de eeuw.

OoO | 28-02-08 | 15:54

@zeaumaar_iemand 28-02-08 @ 15:49
En hoe serieus nemen we het Internationale Filmfestival voor Kinderen in Cairo. Ook veel te serieus lijkt me.

makkie | 28-02-08 | 15:52

@LoopseTeef 28-02-08 @ 15:50
Hmmm, discussies winnen doe ik niet zo vaak ;)
LOL@ voorbeeld. Das inderdaad ook vrij kansloos :)

overVecht | 28-02-08 | 15:52

@gentle giant
De film zal bestaan uit dingen die hij al eerder gezegd heeft dus je kan de klok erop gelijk zetten dat het zwaar provocerend zal zijn. Ten tweede, gezien het aantal views van het filmpje heeft het blijkbaar nog niet veel aandacht gekregen(ik had hem zelf ook nog niet gezien) maar ik weet heel zeker dat het overgrote deel van de moslims dit afkeurt. In een breder perspectief er zijn momenteel vele acties gaande van moslims die geweld etc afkeuren.

Jorizz | 28-02-08 | 15:50

overVecht 28-02-08 @ 15:46

Was geen grolletje. Opsommingen behoeven volledigheid. Nu verkeerde je inderdaad in de veronderstelling dat je altijd won.
Mijn mogelijkheid houdt hetzelfde in als bv een kansenjongere naar het ROC sturen om een diploma te halen

LoopseTeef | 28-02-08 | 15:50

Antwoordmogelijkheden op de polls:
- altijd heel serieus
- Niet. Het is altijd alleen maar onzin
- Alleen als het in mijn straatje past, dan gebruik ik het als bewijs voor mijn gelijk
- Alleen als het niet in mijn straatje past, dan gebruik ik het als aanleiding om te gaan schelden.

makkie | 28-02-08 | 15:50

@makkie 28-02-08 @ 15:46
en hoe serieus neem je Geert Wilders? In Egypte veel te serieus lijkt me.

zeaumaar_iemand | 28-02-08 | 15:49

@Jorizz 28-02-08 @ 15:44, punt 1, welke film?
Punt 2, waar waren de vlammende protesten uit de moslim wereld toen dit gebeurde?

gentle giant | 28-02-08 | 15:47

@Pannie 28-02-08 @ 14:40
Inmiddels wel succes, waarschijnlijk met dank aan jouw post.
a.logger maakt de belangrijke fout die iedereen maakt: de poll serieus nemen. Of maak ik nu de belangrijke fout die iedereen maakt? De reaguursels serieus nemen?
Kan daar eens een (of twee, of drie) polls voor komen? Hoe serieus neem je deze poll? Hoe serieus neem je de reaguursels? Hoe serieus neem je GeenStijl?

makkie | 28-02-08 | 15:46

@LoopseTeef 28-02-08 @ 15:42
mja, als je nou zelf het eerste stukje van het rijtje ook verzonnen had dan was het goed gedaan. Nu is het helaas voor jou erg slap.

Doe nog maar een keer een grapje verzinnen om me te overtuigen..... als het je lukt uiteraard...... www.grapjesengrolletjes.nl kan wellicht hulp bieden

overVecht | 28-02-08 | 15:46

zeaumaar_iemand 28-02-08 @ 15:42

Ja, ik zie het algemene belang ook niet. Er zijn andere manieren om mensen te wijzen op de gevaren van een fundamentalistische interpretatie van de islam.

Flodder | 28-02-08 | 15:45

@gentle giant

Met dat soort acties ben ik het ook niet eens, maar is een film nou echt de oplossing? En wat hebben de moslims in Egypte daar nou me te maken?

Jorizz | 28-02-08 | 15:44

@ Jorizz 28-02-08 @ 15:40

I see. Dan moet je dit jaar maar niet gaan. Hoeveel jaar is het geleden dat er toeristen opgeblazen zijn in Luxor (dacht ik). Door wie en waarom?

wopper | 28-02-08 | 15:44

In navolging van enkele medereaguurders heb ook ik een vlammende blik door het raam van de Shoarma tent gegooid.

Ik had nog heel wat uit te leggen tegen de brandweercommandant.

DANNY3960 | 28-02-08 | 15:42

@ Flodder 28-02-08 @ 15:38
"Doet hij het voor het algemeen belang of voor eigen belang?"
Wat denk jezelf? als hij met het ophitsen van Nederland tegen de Amelanders 9 zetels kon krijgen deed ie dat. Gewoon belust op macht, net als z'n vriendin Rita

zeaumaar_iemand | 28-02-08 | 15:42

@@overVecht 28-02-08 @ 15:33
- of niemand durft je te verbeteren
- of mensen zien het echt niet
- of mensen weten niet beter

of mensen weten dat overVecht niet beter weet

LoopseTeef | 28-02-08 | 15:42

www.youtube.com/watch?v=iVfRhehA804
@Jorizz 28-02-08 @ 15:31, Ah, een cultuur kennert, ben je wel eens in bij die Buddhabeelden in Afghanistan geweest, jammer dat ze er niet meer zijn, hoe zou dat komen denk je, zure regen?

gentle giant | 28-02-08 | 15:41

@wopper
Dat is niet wat ik wil, ik wil mijn eigen identiteit niet verbergen uit schaamte, maar goh - wat schaam ik me dood.

Jorizz | 28-02-08 | 15:40

@overVecht 28-02-08 @ 15:38
Toch verlies je van mij... zie 15:34 ;) zachte hint :p

Behangdelul | 28-02-08 | 15:39

Zo lang het bij boycotten van een Nederlandse kinderfilm blijft, is het overkomelijk. Ben echter benieuwd hoe Wilders slaapt als zijn film van zulke provocatieve aard is dat het banen en levens gaat kosten. Wilders heeft de vrijheid om zijn mening te uiten maar voelt hij ook een verantwoordelijkheid tov mensen die in gevaar komen en geen 24-uurs beveiliging of een flink salaris en wachtgeld-regeling genieten. Want wat gaat deze film nu werkelijk opleveren? Doet hij het voor het algemeen belang of voor eigen belang? Ben erg benieuwd naar de inhoud van de film, maar zijn provocatieve uitlatingen tot nu toe, belooft weinig goeds.

Flodder | 28-02-08 | 15:38

@Behangdelul 28-02-08 @ 15:37
hahaha ja das waar, in alle gevallen win ik ;)

overVecht | 28-02-08 | 15:38

-weggejorist-

overVecht | 28-02-08 | 15:37

@@overVecht 28-02-08 @ 15:33
- of niemand durft je te verbeteren
- of mensen zien het echt niet
- of mensen weten niet beter

Behangdelul | 28-02-08 | 15:37

@ Jorizz 28-02-08 @ 15:31

U kunt zich verkleden in een djellaba à la Lawrence of Arabia. En een nagemaakt paspoort kost wat maar dan heeft u ook wat.. ik heb ze in alle soorten, Jordaans, Pakistaans, Duits, zelfs Egyptisch.. u roept maar, kost bijna niets.

wopper | 28-02-08 | 15:36

@Klompvoetje 28-02-08 @ 15:31
U heeft geen benul hoe bananen te bewaren.

Agent327 | 28-02-08 | 15:35

@overVecht 28-02-08 @ 15:33
stiekemeRD ik durf dat niet hoor...*gnifl*

Behangdelul | 28-02-08 | 15:34

J.B. van Heutsz 28-02-08 @ 15:10
Als die God er nou eens niet gekomen was.....

Schoorsteenveger | 28-02-08 | 15:34

@overVecht 28-02-08 @ 15:30
Ik haal dat aantal niet eens per maand. Voor die hoeveelheid moet je bij van dal zijn.

Agent327 | 28-02-08 | 15:34

Jorizz 28-02-08 @ 15:31
Amen!

zeaumaar_iemand | 28-02-08 | 15:33

@ overVecht 28-02-08 @ 15:30
Had ook brei(h)ein kunnen zijn (koppiekoppie) ;)

Klompvoetje | 28-02-08 | 15:33

*benieuwd wie er zo dom is mij te corrigeren*proest

overVecht | 28-02-08 | 15:33

J.B. van Heutsz 28-02-08 @ 15:18
Jawel, ik was je voor!

Schoorsteenveger | 28-02-08 | 15:32

Dankjewel Geert en alle mensen die hem hierin steunen, u hebt er zojuist voor gezorgd dat ik niet meer normaal naar één van de mooiste landen op deze planeet kan. En ik geef ze gelijk. Wilders, u bent een kortzichtige misselijkmakende idioot en genoeg is genoeg.

Jorizz | 28-02-08 | 15:31

de volgende keer dat ik in Egypte ben, pis ik mijn hele blaas leeg in die zoutloze dode zee.

overVecht | 28-02-08 | 15:31

Nadat de stof is neergedaald volgt het programma:
Boer zoekt Shoarma

Lachende mandarijn | 28-02-08 | 15:31

Ik heb mijn kwakje in de de shoarmasaus gedeponeerd. Dat deden ze zelf ook wel. Zal ze leren!
Dus fuckje even niet naar die tent in de Poelestraat.

Jackxx | 28-02-08 | 15:31

@ Agent327 28-02-08 @ 15:27
Als ik het werk dat door een ander gebreid is, BREI ik dan?
*Ik heb geen fruitmand, liggen gewoon in de keuken*
Oh, netjes rechtopstaand naas thet fornuis dus ;)

Klompvoetje | 28-02-08 | 15:31

In het land van de Faraooi zit de schapenneuqert nooit om diepte verlegen.

Heel die piel d'r in!

widtvoet... | 28-02-08 | 15:31

www.youtube.com/watch?v=wC-lwbxSYKs
Ïn plaats van "paard van Sinterklaas" vertonen wij heden "de ezel van Youssoef", veel plezier tijdens de voorstelling.

gentle giant | 28-02-08 | 15:30

*Tekent snor op Dromedaris op camel-pakje*

sjaakdeslinksesul | 28-02-08 | 15:30

@Klompvoetje 28-02-08 @ 15:24
Je begreep toch wat hij bedoelde? Dat is toch hetgeen waar het om gaat. Mensen op hun taal corrigeren bevorderd doorgaans niet de inhoudelijk discussie en daarnaast maak je zelf ook in minder sterk punt. Iedereen kan hier prima Nederlands alleen als je, je target van 45 posts per minuut moet halen gaat er nog wel eens iets taaltechnisch niet helemaal correct.

overVecht | 28-02-08 | 15:30

Kap daar toch eensch mee, ik haat hoer niena!

* | 28-02-08 | 15:29

@fuckje 28-02-08 @ 15:15

Heb net mijn auto naast die van de eigenaar van de shoarmazaak gezet...

Wat denktie tenslotte wel niet 1 auto, 2 plaatsen?

*Oh... was die plaats gewoon vrij dan?... Sorry... Heb iig wel mijn auto geparkeerd*

Klompvoetje | 28-02-08 | 15:29

Als Geert zijn mond over de film had gehouden, had hij op het Filmfestival in Cairo in premiere kunnen gaan......

Lachende mandarijn | 28-02-08 | 15:28

* heeft voor straf alle Umm Khalsoem klassiekers weggegooid *

LoopseTeef | 28-02-08 | 15:27

In Sudan moeten ze Ollands geld ook al niet meer. Geen hulp, geen toerisme, geen afzet, geen probleem. De ongeziene schijthoest voor die relibarbaren!

widtvoet... | 28-02-08 | 15:27

@Klompvoetje 28-02-08 @ 15:24
*bei IK dan*
Huh?
*Bij jou thuis liggen de bananen zeker netjes recht in de vierkante fruitmand*
Ik heb geen fruitmand, liggen gewoon in de keuken

Agent327 | 28-02-08 | 15:27

Particiliere verzameling Egyptische vondsten te koop aangeboden. Niet voor weinig.

Jackxx | 28-02-08 | 15:27

Behangdelul 28-02-08 @ 15:20
Uuuuuh, nee hoor ... Als die fin echt iets fout heeft gedaan .... Maar als je echt effect wil hebben moet je iets over de profeet zeggen .... Bent dan nog steeds geen racist; je maakt misschien alleen een aantal mensen kwaad .... Als je daar happy van wordt .... Tis jou feesje ...

Gilles dela Tourette | 28-02-08 | 15:25

@J.B. van Heutsz
ja daahaag, daar wonen allemaal asosialuh

Ommoord | 28-02-08 | 15:25

@ Agent327 28-02-08 @ 15:21
Br-Ei-Ei-N of Brei-en?

In het laatste geval:
Het weefsel van de maatschappij is ook met het "aan elkaar breien van regels en maatregelen" tot stand gekomen.
Als ik een draadje volg, bei IK dan?

Bij jou thuis liggen de bananen zeker netjes recht in de vierkante fruitmand.....

Klompvoetje | 28-02-08 | 15:24

fuckje 28-02-08 @ 15:15

ROFLOL!

kolonel klootoog | 28-02-08 | 15:24

@overVecht 28-02-08 @ 15:23

Ruimt wel op.... behalve dan dat zing lach huil spuug kots en bedondernummer

Behangdelul | 28-02-08 | 15:24

Waar is het paard van Sinterklaas is zowiezo een kudtfilm en had hier in Nederland al geboycot moeten worden.
Heb mijn vriend in Cairo vandaag een gedownloade versie op DVD gestuurd en geschreven dat ie met zijn dochtertjes daar naar MOEST kijken.
Dat is dan zijn straf!!!!

LoopseTeef | 28-02-08 | 15:23

Nijlzwaarden met krulstaart.

widtvoet... | 28-02-08 | 15:23

@ spanarchist 28-02-08 @ 15:16

Volstrekt mee oneens. 1 Zondebok is veul makkelijker te benoemen en te verbouwen: we zijn in een klap van het gesodemieter af en de wereld wordt weer veilig.
Maar je hebt gelijk.

wopper | 28-02-08 | 15:23

*pleurt Ramses Shaffy cd´s in vuilnisbak*


zucht........ vergezocht....

overVecht | 28-02-08 | 15:23

@fuckje 28-02-08 @ 15:15
Goed zo! Grimmig kijken daar schijten ze peuken van! Toch wel met gebalde vuist gezwaaid hoop ik?

Klukkluk | 28-02-08 | 15:21

@Behangdelul 28-02-08 @ 15:17
sorry, verkeerd ge in ter en preteerd enzeau.

Het lijkt overigens meer het topic te zijn geworden van a.logger dan het origineel.

@J.B. van Heutsz 28-02-08 @ 15:18
Die grapje is al erg vaak gemaakt coño, je weet tog

overVecht | 28-02-08 | 15:21

@Klompvoetje 28-02-08 @ 15:13
Eén van mijn leraren vroeger, Dhr. Keizer, noemde dat breiein

Agent327 | 28-02-08 | 15:21

@Gilles dela Tourette 28-02-08 @ 15:17

Sterker nog, ik ga een deze dagen ook een post maken over een fin die de fout ingaat. Ik ga het hier op GS doen.... Ben ik nu de rascist? gaat Finnenland mij nu boycotten om wat ik misschien wel ga zeggen?

Behangdelul | 28-02-08 | 15:20

Multicul getackled door een simpele boycot uit de buitenlanden zelf. Misschien komen we dan eindelijk af van de jihad tegen ons gewone burgers. Geen kritiek mogelijk = geen democratie mogelijk. En geen LeitKultur. Zoals die er DAARO wil zijn, zo wil die er HIERO netzogoed zijn. Elitaire verdelers-heersers of geen elitaire verdelers-heersers.

Ron de Weijze | 28-02-08 | 15:20

Pyramietjes!

widtvoet... | 28-02-08 | 15:19

@ sjaakdeslinksesul 28-02-08 @ 15:16
Linkse ratten, rolt uw matten!

BloedendMaandverband | 28-02-08 | 15:19

@ J.B. van Heutsz 28-02-08 @ 15:18

Platneuqen... zie je d'r niets meer van, echt waar.

Klompvoetje | 28-02-08 | 15:19

@Gilles dela Tourette 28-02-08 @ 15:17
Ja en dat doet ie inderdaad handig... net als zijn tegenstanders ook over elkaar heen vallen om met hun smoel op tv te roepen hoe slecht het is....
De linkse omroepen mijden hem ook als de pest dus ja hij zal wat moeten doen!

Behangdelul | 28-02-08 | 15:19

enlosssch 28-02-08 @ 15:16
Een pereboom is beter dan een appelboom. Peren zijn dus beter dan een appelboom.
Wat klopt hier niet?

LibertasSimplex | 28-02-08 | 15:18

We hebben het nog niet gehad over de kamelentenen. Wat daarmee te doen?

J.B. van Heutsz | 28-02-08 | 15:18

Raazisme is de grotere broer van Razernij.

widtvoet... | 28-02-08 | 15:17

@overVecht 28-02-08 @ 15:16
Ey hou je troep eens bij je... GS is om te plempen en spugen, ik niet :P

Behangdelul | 28-02-08 | 15:17

Koop lekkerrrr alleen nog maar zooi uit Israel.

pasta fagioli | 28-02-08 | 15:17

Behangdelul 28-02-08 @ 15:11
Nou, hij heeft wel wat meer gedaan ... Hij manipuleert bewust de media (die daar vanzelfsprekend gretig op in springen). We weten uit Geerts mond het einde toch al ... De profeet in beeld en daar gebeurd dan iets mee ... ?! Waarom zegt ie dat? Hij had gewoon in alle stilte de film kunnen maken, een medium zoeken om hem uit te zenden en dan de publiciteit zoeken. Hij moet nu niet huilie huiilie doen dat het allemaal zo wordt opgeklopt; daar doet ie zelf hard aan mee ...

Gilles dela Tourette | 28-02-08 | 15:17

@ Klompvoetje 28-02-08 @ 15:13

Maar iemand die discrimineert hoeft nog geen racist te zijn.
Racisten discrimineren mensen op hun huidskleur of afkomst.
Als je iemand discrimineerd vanwege zijn geloof ben je waarschijnlijk een realist.

Maja de Bijna | 28-02-08 | 15:17

ik heb een Egyptische teen, afspraak gemaakt met chirurg om hem te laten inkorten voordat het zonnetje gaat schijnen en ik mijn sandalen uit de kast haal, ben me daar niet gek zeg...

schone dame | 28-02-08 | 15:17

@Behangdelul 28-02-08 @ 15:11
En bij een dreigende onweersbui op het platte land wacht je zeker ook af tot je gegrild bent door de bliksem alvorens ergens dekking te zoeken?
Of als je tank bijna leeg is rij je ook voorbij de benzinepomp, er is toch (nog) niets aan de hand?

Zoiets heet "voorzorgsmaatregelen"

Klompvoetje | 28-02-08 | 15:17

Mensen de God van het Christendom is liefde. De God van de Islam is haat, onderdrukking, en het kwaad. Christenen zijn dus superieur aan de islam!

enlosssch | 28-02-08 | 15:16

Mooi.....

kotst over Behangdelul 28-02-08 @ 15:09

;)

overVecht | 28-02-08 | 15:16

@ wopper 28-02-08 @ 15:08
Niet alleen van onze internationale zondebok. Al die andere geweldige NL´se politici die er continue de aandacht op richten en al bij voorbaat hun excuses aanbieden, zelfs in het buitenland, geven de extremisten natuurlijk een geweldig platform en zijn dus medeschuldig.

spanarchist | 28-02-08 | 15:16

Nou goed, ik heb de poll nog helemaal niet aangeklikt (drukdrukdruk) en laat het geheel aan mijn medereaguurders over welke racistische term ik aan het einde van de dag aanklik.

sjaakdeslinksesul | 28-02-08 | 15:16

Zonet heb ik bij een Egyptisch restaurant even heel kwaad en boos en vernietigend naar binnen gekeken.
Zeau! Dat zal ze leren!

fuckje | 28-02-08 | 15:15

@Klompvoetje 28-02-08 @ 15:14
En racisten zijn socialisten, dat dan weer wel.

J.B. van Heutsz | 28-02-08 | 15:15

Uiteraard wel de Egyptische shoarma boer ontzien mensen.
Die man woont hier nou eenmaal, en nu snap je meteen waarom...

da wizard | 28-02-08 | 15:15

.... en discriminatie op basis van geloof en/of ras = racisme
dus links = Racist.

Klompvoetje | 28-02-08 | 15:14

@ Maja de Bijna 28-02-08 @ 15:10
Linksen die niet racistisch zijn?

Dat is een contradictio in termis.

Positieve discriminatie = discriminatie
Positieve discriminatie op basis van geloof en/of ras = discriminatie
ergo links = discriminatie...

Klompvoetje | 28-02-08 | 15:13

@Ommoord 28-02-08 @ 15:08
Ga lekker naar Zevenkamp of Oosterflank.

J.B. van Heutsz | 28-02-08 | 15:12

@sjaakdeslinksesul 28-02-08 @ 15:09
Haha en dat wil je echt niet! Voor je het weet ben je de nieuwe sven31 :P

@Gilles dela Tourette 28-02-08 @ 15:09
Hij heeft aangekondigd met een film over de Islam te komen.... weet jij al wat het precies gaat inhouden nee, we hebben slechts een voorvermoeden... maar heel nederland ligt al in de zandzakken en schuilkelders! beetje bizar vindt je niet?

Behangdelul | 28-02-08 | 15:11

@a.logger

Wees niet bang, er zijn hier heus nog wel mensen, die wel zelf kunnen denken.

Biff Eagleburger | 28-02-08 | 15:11

a.logger 28-02-08 @ 14:37
Heel terechte opmerking m.i. Applaus.

Wel zo bevooroordeeld en plat naar de anderen kijken, maar als één of andere mullah het hele westen over één kam scheert is het web te klein. Zielig.

En als ik toch bezig ben:
Wilders moet eens ophouden met de onzin die hij allemaal uitkraamt; is nog nooit iemand beter van geworden. Hij dient niet de vrijheid van meningsuiting, hij dient zijn eigen machtwellust door op de onderbuik te spelen

Zo.

zeaumaar_iemand | 28-02-08 | 15:11

@Schoorsteenveger 28-02-08 @ 15:07
Gelijk heb je, maar zullen we bij het begin beginnen? Als Eva niet van de appel had gesnoept, of beter nog als God er totaal geen zin in had gehad ...

J.B. van Heutsz | 28-02-08 | 15:10

Anders had je wel Sjaakderechtsesul geheten.

Maja de Bijna | 28-02-08 | 15:10

@Agent327 28-02-08 @ 15:08
Als we hier posts gaan maken die geen dingen mogen bevatten die mensen al 1000 keer hebben gelezen wordt het wel een erg kaal verhaal!!
GS is toch gewoon om je gal te spuwen? :)

Behangdelul | 28-02-08 | 15:09

Behangdelul 28-02-08 @ 15:04
Als Geert nou ook gewoon zijn bek had gehouden over de film voor hij klaar was .... Hij bouwt zelf de spanning op, licht tipjes van de sluier op en zoekt de publiciteit!

Gilles dela Tourette | 28-02-08 | 15:09

@Behangdelul 28-02-08 @ 15:06
Ik was erg bang voor negatieve reacties van mijn medereaguurders. Je weet hoe dat gaat, als je bekend maakt dat je eigenlijk geen racist ben, lig je er zo uit.

sjaakdeslinksesul | 28-02-08 | 15:09

@ gentle giant 28-02-08 @ 15:02

De dreig-, boycot- en afzegziekte waart als een virus door de mosselwereld.
Is zeker ook de schuld van onze internationale zondebok.
Het loopt ze dun door de onreine Hose.

wopper | 28-02-08 | 15:08

[-InFiDeLz!-] 14:56

Oorzaak en gevolg mot je niet willen omdraaien...

widtvoet... | 28-02-08 | 15:08

@Behangdelul 28-02-08 @ 15:04
-

*NIEMAND HEEFT HEEL DIE FILM NOG NIET EENS GEZIEN!!*
-
Inmiddels weten we dat wel, na ongeveer een 1000 keer gelezen te hebben.
Dus je hoeft dit echt niet meer met je caps lock on te vertellen.

Agent327 | 28-02-08 | 15:08

nou zal ik dus nooit-van-me-leven een pieramiede zien, bedankt geertje

Ommoord | 28-02-08 | 15:08

Ik heb net heel zachtjes de kamer van een Egyptische collega binnengeslopen en heb in zijn dossierkast gepiest. Dat is de schuld van de organisatie van het kinderfilmfestival in Cairo.

sjaakdeslinksesul | 28-02-08 | 15:07

*Is er nog niet uit: allochtoon, parasieten of paardeziekten*

Klompvoetje | 28-02-08 | 15:07

@[-InFiDeLz!-] 28-02-08 @ 14:56
J.B. van Heutsz 28-02-08 @ 15:04
Ja, en die verdomde Japanners hadden natuurlijk nooit van die goedkope digitale cameraatjes moeten maken. Zij zijn er de schuld van dat die leuke vakantiekiekjes uit Abu Ghraib de wereld in gestuurd zijn!

Schoorsteenveger | 28-02-08 | 15:07

ik zou eigenlijk morgenochtend om 5.20 uur naar Sham el Sheik vertrekken. Had ik toch al niet gehaald, kuttijd.....

poldergeiz | 28-02-08 | 15:07

[-InFiDeLz!-] 28-02-08 @ 14:56
Als er in Egypte Nederlandse toeristen worden vermoord ligt de schuld vanzelfsprekend primair bij de moordenaars; in de steentijd levende godsdienstfanatici ... Ben geen Geert fan en wantrouw zijn motieven om een dergelijke film uit te brengen maar zelfs een populistische daad als het uitbrengen van een (waarschijnlijk) polariserende film kan nimmer een moord of een oproep daartoe rechtvaardigen (net zo goed als het stelen van een handtas geen moord (of doodslag, of dood door schuld) rechtvaardigd.). Denk overigens dat de gevolgen van een moord op toeristen zeker voelbaar zal zijn voor de Egyptische economie; niet alleen de Nederlanders zullen wegblijven ...

Gilles dela Tourette | 28-02-08 | 15:06

@sjaakdeslinksesul 28-02-08 @ 14:53
+ @ a-logger,

Maar dat wel anoniem hier zeggen he :P
dat dan weer wel

Behangdelul | 28-02-08 | 15:06

@spanarchist 28-02-08 @ 15:05, Uri Geller.

gentle giant | 28-02-08 | 15:06

Geen cent Koenders. Geen cent!

widtvoet... | 28-02-08 | 15:06

[-InFiDeLz!-] 28-02-08 @ 14:56
P. Fortuyn heeft de linkse media de schuld van zijn moord gegeven? Via Char?

spanarchist | 28-02-08 | 15:05

Ik vind het een grove belediging jegens alle parasieten.

Maja de Bijna | 28-02-08 | 15:04

Gelukkig heeft de Neerlandse regering en al dat linkse tuig er ook aan meegewerkt door er spastisch op te reageren...

Het is toch gvd te gek voor woorden dat we het hebben over een film die nog niet eens uit is?!?!??!?!
NIEMAND HEEFT HEEL DIE FILM NOG NIET EENS GEZIEN!!

Behangdelul | 28-02-08 | 15:04

@[-InFiDeLz!-] 28-02-08 @ 14:56
Ben jij ook van het soort dat lakoniek reageert als je dochter door een moslimloverboy wordt verkracht en geprositueerd? Natuurlijk zul je zeggen, zij is immers een meisje en als ze geen hoofddoek omheeft, is ze natuurlijk voor de moslims een hoer. Logisch dat ze dan zo worddt behandeld

J.B. van Heutsz | 28-02-08 | 15:04

Alle Fatwa's in de Fatwasser ehhhh vaatwasser!!

Lachende mandarijn | 28-02-08 | 15:03

Men moet in het algemeen Hollandse waar kopen (bier uitgezonderd) ik ga toch geen bonen uit Egypte of Tanzania kopen terwijl dat hier ook groeit....

Gifkikker | 28-02-08 | 15:03

[-InFiDeLz!-] 28-02-08 @ 14:56
Ja, en het verzet was geheel verantwoordelijk voor alle represaille-maatregelen van de Duitsers.
En de arcitecten van die torens in New York hadden natuurlijk nooit zo hoog moeten bouwen, dan vraag je er gewoon om.
En die vlinder, die is verantwoordelijk voor die aardbeving.

Schoorsteenveger | 28-02-08 | 15:02

Is het echt een straf om geboycot te worden van het Filmfestival in Cairo?

Lachende mandarijn | 28-02-08 | 14:58

@hetluis 28-02-08 @ 14:53
die drukte op het verkeerde knopje.

@Klompvoetje 28-02-08 @ 14:55
Dat lijkt me een beter idee.

overVecht | 28-02-08 | 14:57

En als er nu Nederlandse toeristen vermoord worden in Egypte? Wie krijgt dan de schuld? De meeste reaguurders zullen de islam wel weer de schuld geven, maar vragen zich dan vast niet af of het ook gebeurd zou zijn ZONDER de film van Geert? Ene P. Fortuyn heeft ooit 'de linkse media' de schuld gegeven van het scheppen van een klimaat waarin hij gedemoniseerd werd en vermoord. En ALLE rechtse lieden waren het er mee eens. Dus mochten er Nederlanders worden vermoord in het buitenland, dan weet je wie het klimaat daarvoor heeft geschapen.

[-InFiDeLz!-] | 28-02-08 | 14:56

De boontjes in de supermarkt waren gister toch al zo flets en verschrompeld. Die vreet ik sowieso niet.

citywok | 28-02-08 | 14:56

Wat doen we nu met de 'camel toe'? Ook boycotten?

Schoorsteenveger | 28-02-08 | 14:56

*Kent "parasieten" die bij de 40% horen.....*

Klompvoetje | 28-02-08 | 14:56

Laat ik nou nog geen week terug zijn uit Dahab...

Tapu | 28-02-08 | 14:56

Trap die mummie's uit het kabinet!

gentle giant | 28-02-08 | 14:55

Nou. die film gaat dus geen Gouden Geit winnen.
Ach, Sinterklaas, Mohammed, allebei van die enge kindervrienden. Ik moet dat slag niet zo. Geef mij Michael Jackson maar.

Schoorsteenveger | 28-02-08 | 14:55

@ BloedendMaandverband 28-02-08 @ 14:52
.....
Of spontaan deaudgaan aan een hartaanval vanwege de enorme agressie die door Wilders is opgeroepen.

*Ziet twee voordelen in bovenstaand scenario:*
* 1) Parasieten deaud*
* 2) Wilders levenslang ivm massamoord*

Klompvoetje | 28-02-08 | 14:55

a.logger 28-02-08 @ 14:37

maar er is ook nog hoop: die overige 60% denkt er heel anders over

hetluis | 28-02-08 | 14:53

@ a.logger 28-02-08 @ 14:37
Hoera! Eindelijk iemand die durft te zeggen wat deze anonieme lafbek de hele tijd al op de lippen lag!

sjaakdeslinksesul | 28-02-08 | 14:53

@ a.logger
parsiet of geytennaaiert....

aan u de keuze.
Altijd nog beter dan bom of onthoofding.

Klompvoetje | 28-02-08 | 14:53

Wilders is een volksheld!

Hij gaat de allochtonen zeau kwaad maken dat ze allemaal oprotten naar het land van herkomst!

*droomt verder*

BloedendMaandverband | 28-02-08 | 14:52

Heb me reis inderdaad zojuist gecancelled...moest ik nog moeilij kgaan doen ook nog want dame wilde me een x bedrag door me neus boren als ik geen reisverzekering had....bleek ik die toch nog te hebben bij mijn bank. Egypte here i come....NOT

Yzord | 28-02-08 | 14:52

a.logger 28-02-08 @ 14:37

Ben je ongesteld?

Lachende mandarijn | 28-02-08 | 14:52

@Teen 28-02-08 @ 14:49
alsof hij dat kan betalen!

overVecht | 28-02-08 | 14:50

@ a.logger 28-02-08 @ 14:37
Flikker toch op naar je kraakpand.

Teen | 28-02-08 | 14:49

@BYO 28-02-08 @ 14:46
Ik ben zelfs gestopt met het pyramide-spel waaraan ik deelnam!

overVecht | 28-02-08 | 14:49

@a.logger 28-02-08 @ 14:37

bla bla bla....................................

'a' staat zeker voor allochtoon?

deleon | 28-02-08 | 14:48

@reaguurders
a.logger 28-02-08 @ 14:37
Heeft gewoon harstikke gelijk! Alsof het voor al die finnen die GS bezoeken leuk is dat men hen hier parasieten vindt! 40% nog wel!! Schandalig! Das gewoon meer dan de helft van de bezoekers hier!

*proest*

overVecht | 28-02-08 | 14:47

Die sperziebonen uit Egypte zijn toch vaak slap en zitten vol met zwarte plekjes, snorharen en zand. Doet mij maar een lekker avocadootje van Carmel.

gimiller | 28-02-08 | 14:47

Gelukkig hoeft Nijntje dan geen burka aan. Geen Burkanijntje.

Lachende mandarijn | 28-02-08 | 14:47

Je kan er wel grapjes over maken, maar ik ga dus SERIEUS echt geen Egyptische sperziebonen of aarbeien kopen. (ik koop ze zowiezo niet, ik vind t maar gore troep) Ik sluit me aan bij deze KEIHARDE ACTIE.

BYO | 28-02-08 | 14:46

Laten we met zijn allen net zo lang van een mug een olifant maken tot we met de derde wereldoorlog te maken hebben!

Ik lever mijn OV vast in voor een F16

nooitgrappig | 28-02-08 | 14:45

vol, mn buik vol!!!

J.J. de Bom | 28-02-08 | 14:45

Dus "Nijntje" wordt nooit geen "Nijltje". Zielig zeg.

Lachende mandarijn | 28-02-08 | 14:45

Asterix en Cleopatra gaat ook bij het oud papier (... oei, ik kom nog een oude Chick tegen)

Knip | 28-02-08 | 14:45

Ik heb wel een beetje mn buik van die kut film.

J.J. de Bom | 28-02-08 | 14:45

Geweldig. Een kinderfilm boycotten omdat een politicus iets zegt waar ze problemen mee hebben. Ik zal straks aan Ali van shoarmazaak de Pyramide vragen welk verband er tussen deze zaken ligt want ik zie dat niet.

Sinar | 28-02-08 | 14:44

Uit protest verschijnt Fleur volgende week in een Burka bij het vragenuurtje.

fuckje | 28-02-08 | 14:44

@a.logger 28-02-08 @ 14:37
Ga eens fijn in die "landen die tenminste nog een moraal, normen, waarden en zeden hebben" wonen dan. Moet je eens zien wat de gemiddelde persoon daar van een blank meisje met blauwe ogen en blond haar, zoals ondergetekende, vindt alleen omdat ze zo geboren is. U hoeft het niet door te geven hoor, ik ben bang dat ik het liever niet wil weten.;)

Hertogin v. Pauperen | 28-02-08 | 14:44

Wat zo gek is is dat die film van Wilders er nog niet eens is en dat alle Moslims en ons kabinet nu al dikke BOEHOE doen.

Adriaantjeeeeeuh | 28-02-08 | 14:43

wacht maar tot blondie's film uitkomt, dan kan iedere nederlander bij aankomst kiezen tussen onthoofding of steniging :)

boemo | 28-02-08 | 14:43

binnenkort op tv: Groeten uit egypte...

Mark7608 | 28-02-08 | 14:43

a.logger 28-02-08 @ 14:37
lul

Klukkluk | 28-02-08 | 14:42

Maar Wilders' film is nog niet uit!
Misschien komt het door mijn gisteren gemaakte smakeloze koran beledig filmpje op youtube.
Dat is ook een symbolisch gebaar tegen al degenen die doorgaan met het beledigen en neerhalen van welke vrijheid van meningsuiting dan ook.
Als ik het nog 1x mag spamhoeren, bij voorbaat dank:
nl.youtube.com/watch?v=lzrcCgGUPL0

Robert Irving III | 28-02-08 | 14:41

-weggejorist-

KaKeL Kees | 28-02-08 | 14:41

ben net 2 weken terug van egypte.. wat een geluk zeg ;) daar konden ze zelfs frans bauer en marco borsato meezingen.. zal nu wel niet meer zijn :P

Valpa.tk-Meister | 28-02-08 | 14:41

Hey Pritt Stift, weet je wel hoe fucking koud het in de Grevelingen is?

HJdeT | 28-02-08 | 14:40

a.logger heeft nog weinig succes.
Helaas aan 1 troll als bijstandskoning hebben we wel genoeg a.

Pannie | 28-02-08 | 14:40

Als "symbolisch gebaar tegen al degenen die doorgaan met het beledigen en neerhalen van welke monotheïstische religie dan ook".

---
Scusi, iek nie begraip..
Een van de landen -met name aan de grote uni van Caïro en legio kranten en legio boekdrukselbrigades- dat moeite heeft met de 2 andere monotheïstische religies is Egypte, waar Mein Kamp naast de Protocollen + allerlei zieke kinderfilmpjes (ben de naam kwijt van betreffend filmpje) ruimschoots het publiek mogen bespelen in haatzaai en ander kwalijk fapseldenken.

---
Ach, wat hebben we toch prachtige zondebokken waaraan we alles kunnen ophangen.. nietwaar Egypte.
Vanaf vandaag dus geen Nijlboontjes meer en geen reizen meer naar de piramiden!

wopper | 28-02-08 | 14:40

@KaiserSoza 28-02-08 @ 14:38
Same here en al 33 jaar

Agent327 | 28-02-08 | 14:40

@a.logger 28-02-08 @ 14:37
Ook welkom in ons mooie Nederland.

J.B. van Heutsz | 28-02-08 | 14:39

"Uw droomvakantie Hurghada"... LOL @ Google Ads weer!!!

JamesHuntLive | 28-02-08 | 14:39

*zet heel hard eternal flame op*

ik vind niet dat de Bangles hier onder hoeven te lijden

f@pzwans | 28-02-08 | 14:38

@Agent327 28-02-08 @ 14:36

Drum uut Joure!

KaiserSoza | 28-02-08 | 14:38

@a.logger 28-02-08 @ 14:37
Eensch.... n00b!

J.J. de Bom | 28-02-08 | 14:38

Ik wilde net mijn vriendin er gaan ruilen tegen een paar kamelen

porno-utopia.com | 28-02-08 | 14:37

@a.logger 28-02-08 @ 14:37
Ja, leuk he?

Agent327 | 28-02-08 | 14:37

Waarom komen al die vrome regeringen niet in actie als collegaranddebielen staan te demonstreren, vlaggen te verbranden en op te roepen tot haat en geweld in naam van de onzichtbare tovenaar?

Stir Glenfarclas II | 28-02-08 | 14:37

Whooo nog meer ontwikkelingslanden die ontwikkelingsgeld weigeren. We houden zo genoeg over om de gehele A2 in rijbanen te verdubbelen. En daar helpen we onszelf eens een keer mee.

DatDus | 28-02-08 | 14:37

ben teleurgesteld in mijn medelanders n.a.v. de uitslag van de poll van deze week: www.geenstijl.nl/poll/pollresult.php
Maar liefst 40% vindt allochtonen bij voorbaat parasieten of handophouders. mooi en genuanceerd wereldbeeld hebben jullie, stelletje anonieme racisten.

a.logger | 28-02-08 | 14:37

@KaiserSoza 28-02-08 @ 14:35
En vervolgens pakje Marlborro kopen?

Agent327 | 28-02-08 | 14:36

@Buurman 28-02-08 @ 14:34
Vergeet je kevlar vest niet in te pakken.

J.J. de Bom | 28-02-08 | 14:36

*pakje Camel weggooien doet*

KaiserSoza | 28-02-08 | 14:35

Mag ik nog wel fappen op Cleopatra?

OneandOnly | 28-02-08 | 14:35

Ja daaag heb mn tickets al betaald....

Buurman | 28-02-08 | 14:34

Gaat lekker allemaal. En Geert krijgt weer de schuld. Hij heeft er toch ook niet om gevraagd dat die Islam zo bekrompen is en een uitermate laag incasseringsvermogen heeft??

Robin Hood | 28-02-08 | 14:34

Mochten ze dan uberhaupt kijken naar een Christelijke Heilige in een jurk?

Cesar Maximus | 28-02-08 | 14:34

Ik wilde eigenlijk net gaan snoekduiken in de maarsseveense plassen..... mag dat nog wel?

overVecht | 28-02-08 | 14:34

Oorlog! Oorlog!

blinde kip | 28-02-08 | 14:33

Wanneer komt die film nou 's uit?

*Slijpt alvast de messen, haalt pistool uit het vet en vult de laatste zandzakken*

KlootViooltje | 28-02-08 | 14:33

oh ja, ze hebben daar geen kamelen, maar dromedarissen...

Sabbey | 28-02-08 | 14:33

Ga pyramides neuqen met die zure lappen op je kop.
Sapperdefapperdepitjes toch.

Die onverdraagzaamheid tegenover Wilders.
Al dat racisme op basis van de vrije meningsuiting.

Nee. Multicultuur is rot. De ideologie op zichzelf is mooi. Maar zonder enkele kilos wiet achter de kiezen zou je moeten weten dat het moet mislukken.

Linkse drollen.

BloedendMaandverband | 28-02-08 | 14:32

ben er geweest.
Kudt land met kudt volk is het.
En die kamelen ruften like hell.

onderkant paal | 28-02-08 | 14:32

Voor de tijd van de Islam was alles beter... Toen was Egypte nog beschaafd en de Perzen nog een echte bedreiging voor de westerse beschaving...

Sabbey | 28-02-08 | 14:32

Nou, dan graag of niet
Meer pepernoten voor ons
En we weren vanaf nu in Egypte gemaakte auto's uit de 020 binnenstad

Tobi | 28-02-08 | 14:31

Goh, komt dat even goed uit. Ik was namelijk stellig van plan om daar dan ook nooit heen te gaan. Fuck de piramides. Fuck die kamelen en fuck de rest. Zo.

Biff Eagleburger | 28-02-08 | 14:31

Als tegenprestatie boycot ik vanaf nu de shoarmaschotel.

Haloef | 28-02-08 | 14:30

m.a.w. jullie steunen onze Geert en zijn zionistische complot?! Ik sluit me nog liever bij de taliban aan dan mij in deze context achter mijn vaderland te scharen. Respect voor alle landen die tenminste nog een moraal, normen, waarden en zeden hebben.

a.logger | 28-02-08 | 14:30

lol @ Do NOT walk like an Egyptian.
.
Maar als je zulke dingen leest, ga je toch wel een beetje zitten afwachten tot we de eerste serieuze aanslag mogen verwachten. En dan bedoel ik niet van een stel Hofstadknuppels...

Ari Gold | 28-02-08 | 14:30

ai, dilemma's, dilemma's...
*shoarmatent voorbij loopt*

looprekje | 28-02-08 | 14:29

Dat de vlooien van 70 kamelen zich in het schaamhaar van de bedenkers van deze boycot moge nestelen. Wat denken die Egypto's wel?

Klukkluk | 28-02-08 | 14:29

wat denken ze wel, die vuile handophoudende subsidieslurpers.

preston spears | 28-02-08 | 14:29

Grappig, oproep om niet naar Egypte te gaan en een adverentie voor voordelig naar Egypte. Kan aan mij liggen maar ik snap de combinatie niet geheel.

Agent327 | 28-02-08 | 14:28

toch jammer van zo een mooi land, ik denk dat we eerder wilders moeten doodnegeren en egypte moeten steunen door massaal niet naar wilders zijn film te gaan kijken

schophetleven | 28-02-08 | 14:28

-weggejorist-

Violator[xL] | 28-02-08 | 14:28

In de tijd dat de Piramides gebouwd werden was Egypte beschaafder en succesvoller dan nu. Waar zou dat toch aan liggen?

Pieter Bas | 28-02-08 | 14:28

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken