Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

PVV: Germaine C. verdient een lintje

paaltjehaha.jpgWe zijn nog niet klaar met Germaine C. de achteruitrij mevrouw die met haar daadkrachtige optreden ons land verloste van de Marokkaanse dief, crimineel en straatterrorist Ali el Bejatti. Het knettergekke OM eiste twee en een half jaar cel en sindsdien zijn de hardwerkende Nederlanders b.o.o.s. Het is ook een zwaar bezopen eis natuurlijk. Schakel een notoir crimineel uit en je krijgt 30 maanden, prik je keurige buurjongen lek en je mag een jaartje XBOX-en. De Televaag heeft de zaak omarmd en komt vandaag met een smakelijk aangezet artikel over de drie helse jaren van Germaine, die bedreigd wordt door De Vrienden van Cohen: "Ze wordt écht als loslopend wild opgejaagd. Midden in de nacht wordt soms aangebeld bij haar schuiladres, als dat weer eens is achterhaald, zogenaamd om de weg te vragen. Pure intimidatie." De PVV gaat Vragen Stellen en heeft reeds geopperd dat Germaine C. een lintje moet krijgen. Wat ons betreft mag dat de Militaire Willems Orde zijn. En doe er ook een leuke safehouse bij. Update: En daar is het volgende burgerinitiatief. Ik Steun Germaine-stickers voor achter op uw automobiel.

Reaguursels

Inloggen

LANG LEVE GEERT WILDERS

**Nimrod** | 26-02-08 | 18:17

Well done Germaine, laat dit een lesje zijn voor die kutcrimineeltjes, stelen kan ernstige gevolgen hebben.

de ondervoorzitter | 25-02-08 | 16:47

Waarom heeft het OM die boom niet vervolgd, want die mocht daar helemaal niet staan. Om mee te besluiten:"Bloemen voor Germaine C." ... en dat meen ik vanuit de grond van mijn hart, no kidding !!

Berjoska | 25-02-08 | 01:13

Elk nadeel heb zijn voordeel. is Germaine C familie van Johan C?
Ze zijn beiden nogal in de belangstelling op het moment. El Salvador bij Ajax en Gemaine bij GS en de rest van Nederland. Anyway laten we even afwachten wat er gaat gebeuren bij Ajax en bij de rechtbank. Germaine ik wens jou heel veel sterkte en El Salvador jou ook.

Friend of the family | 25-02-08 | 00:36

Juist, gewoon aanmoedigen dat we elkaar dood maken in dit land. Lijkt me wel een lintje waard. Leven is voor mietjes!

LinksIsLeuk | 24-02-08 | 23:27

@Jokkebrok 24-02-08 @ 13:56
Aardige theorie, met zeker een kern van waarheid. Dat de overheid de "echte" criminaliteit niet aankan, is duidelijk.
.
Maar ik denk dat de reden voor dit "staatsgeweld excess" simpeler is: om hun bestaan te rechtvaardigen, slaan ze hard toe bij gewone, ongevaarlijke (behalve dan voor rovende rifratten, in dit geval) burgers die zich makkelijk laten pakken. Zo lijkt het nog een beetje alsof we nog in een rechtsstaat leven. Het geeft ook meteen aan hoe de overheid over haar onderdanen denkt: namelijk dat we compleet achterlijk zijn en dit niet doorzien. Waar ook meteen mee is aangetoond hoe dom ze zelf zijn... I rest my case!

Brouhaha | 24-02-08 | 21:29

-weggejorist-

kareltje krultang | 24-02-08 | 19:19

En straks ook toetreden aan de europese-unie....... pffff

Sinds de grenzen open zijn alleen maar ellende!

Vroegha, keek je naar opsporingverzocht met Wil Simon en ging het om een gestolen videorecorder! Nu kan je gewoon weer een zwart/wit tv aanschaffen als je ernaar kijkt, alles wat voorbij schijft is in meer of mindere maten getint... toeval??? Nee te tolerant! Maar als je in het kabinet zit en een dikke bak onder je reet hebt en in blaricum woont dan heb je geen last van dat geblair en dat tuig! Terug en handjes eraf!!!

kareltje krultang | 24-02-08 | 19:16

@ Jokkebrok 24-02-08 @ 13:56

Ik denk persoonlijk dat justitie de werkelijke problemen niet kan én mag aanpakken - tjek: oilforimmigration.org/blog/?p=3 en, om bezig te blijven, de burger aanpakt!

HP de Tijd lezer! | 24-02-08 | 17:25

Ik ben er achter hoe het zit ! Er zit een meesterlijk plan achter dit alles van justitie.

Politie en justitie kunnen al jaren de "tsunami" van echte criminaliteit niet meer aan dus leggen zij de bal bij de burger. De burger op haar beurt laat zich niet onbetuigd en doet zo nu en dan aan eigenrichting.

nu kan justitie dat natuurlijk niet openlijk gaan promoten dus kiezen zij voor de paradoxale aanpak. De burger die aan eigenrichting doet wordt gemiddeld 3 keer zo hard aangepakt als een "echte" dader(s).

Effect: het volk wordt zo boos dat zij massaal aan eigenrichting gaat doen en op deze manier politie en justitie weer wat lucht geeft. Geniaal.

Jokkebrok | 24-02-08 | 13:56

-weggejorist-

Lizzard | 24-02-08 | 11:39

30 maanden voor dat, tamelijk ongeloofwaardige, Telegraafjankverhaal

Adalgar | 24-02-08 | 11:34

Waar kan ik die sticker kopen? Want ach, ach wat hebben de helden van het OM en hun politie-helpers weer een feestje! Het is wederom prijsschieten op een weerloze niet-criminele burger die in hun ogen straf heeft verdiend en maar in de ogen van de gemiddelde Nederlander een standbeeld.
.
Dus rukken onze lasergun-mietjes met groot materieel en 20 man uit om een angstig opgejaagd vrouwtje uit haar schuilplaats te sleuren en voor de rechtbank te slepen, ten prooi aan de hyena's van het OM. Twee-en-een-half jaar moet deze vrouw brommen, als het aan hen ligt. Een straf waar de gemiddelde Marokkaanse gewapende-roofovervaller echt heel hard voor moet werken om dat te bereiken. Hij moet het doen met buurtvaders, sociologen, coaches, en misschien, na zijn 10e roofoverval met dodelijk slachtoffer, een jaartje jeugddetentie waar a raison van tweehonderdvijftigduizend euries per jaar vruchteloze pogingen worden gedaan om van zijn ingeteelte hersens nog iets te maken.
.
Nee, dan "crimineel" Germaine, die in paniek/woede/schrik per ongeluk een tasjesrovende rifrat doodrijdt: meteen oppakken en de bak in. Die heeft tenslotte geen familie die wel eens eventjes bij de OvJ het huis komt verbouwen of dreigt zijn kinderen te zullen ontvoeren en verminken, dus dat is wel zo veilig. En stel je voor dat iedereen zomaar tasjesrovers zou gaan doodrijden, wat voor maatschappij zouden we dan terecht komen?
.
Kots-en-kotsmisselijk wordt je van de Nederlandse overheid

Brouhaha | 24-02-08 | 11:31

waar kan je die stickers halen?

zatlel | 24-02-08 | 10:46

Jullie zien het helemaal fout: het OM verdient een lintje. Welke instantie zou in dit geval nu zijn poot stijf houden. Alleen lintjesdragende groten als Stalin en Mao hielden het recht ook hoog in dit soort gevallen.
Het is ook een geste aan de toekomstige heersers in Nederland. Nieuwe Nederlanders, die het liefst per 26.000 naar binnen worden geheveld eisen resjpect.
Respect volgt op langdurige waardering, resjpect volgt op langdurige opdringing, geldingsdrang en intimidatie van anderen.
Wellicht wil het OM resjpect verdienen van de mensen die zij zo graag ziet heersen. Ik vind het OM een organisatie van domme, slaafse idioten, die als kennelijk doel heeft de rechtszekerheid te ondermijnen.

Rest In Privacy | 24-02-08 | 09:50

-weggejorist-

Lizzard | 24-02-08 | 09:47

^^ wapen moet natuurlijk zijn: wat lopen

aussieguy | 24-02-08 | 07:23

Wat is dat nou? Al die rechtse ballen willen toch hardere straffen? Behalve zeker als het voor geweld tegen moslims is, dan niet. Typisch Verdonk.
RAF Forever

badermeinhof | 24-02-08 | 06:39

Wapen we hier te klagen, 30 maanden is inderdaad wat veel, maar eisen zijn altijd een stuk hoger dan de uitkomst. De rechter zal de menselijke kant van de zaak wel meenemen. Bovendien staat een tasje niet in proportie met doodslag. germaine heeft een onnodig risico genomen. Wat als er trouwens op dat moment net een kind overstak?

Bovendien, als germaine een lintje krijgt wordt er alleen maar een klimaat geschapen om mensen voor eigen rechter te laten spelen. Net zoals, toen een of andere AH manager een vakkenvuller neersloeg en heel Nederland dit een goede actie vond. Dit heeft ervoor gezorgt dat een paar vakkenvullers een paar maanden later dachten dat zij dit ook mochten hetgeen dood van een onschuldige vrouw tot gevolg had.

De gemiddelde nederlander is net capabel genoeg om zijn eigen veters te strikken. Een regering kiezen wordt al lastiger, maar voor eigen rechter spelen dat gaat toch echt te ver (een rechter doet trouwens niet voor niets een opleiding van +10 jaar).

Conclusie, gemaine is schuldig (net zoals Ali), maar van 30 maanden schrik ik ook wel een beetje.

aussieguy | 24-02-08 | 05:20

El Gouda 23-02-08 @ 23:09
Hoi ouwe koekoeksklok!
Waren de collega ouwelullen van het volkskrantblog soms allemaal naar de opera vanavond? De tijd van vadertje Drees en Wim Kok is voorbij. Er komen nieuwe, betere, tijden aan!

kersenflap | 24-02-08 | 01:59

-weggejorist-

Lizzard | 24-02-08 | 01:31

als je iemand dood rijdt is het een beetje sneu om dan achteraf dikke boehoe te gaan doen, temeer als blijkt dat mevr. nogal losse voetjes heeft....
ik zou zegge: actie, reactie, actie, reactie.......... enz... bla bla bla....

Lues Venera | 24-02-08 | 00:39

@ Doodziek Aapje:

Dan ben je toch geen steek beter of wel dan? Moet ik nu ook 2,5 jaar tegen je eisen..?

Ik vind het allang knap dat een vrouw zo'n eind recht achteruit heeft kunnen rijden

Kudo's

Larren | 24-02-08 | 00:02

Doodziek Aapje 23-02-08 @ 23:10
Dan lach ik je uit. En dan?

Wishbone | 23-02-08 | 23:42

Doodziek Aapje 23-02-08 @ 23:10
Tja, wat maakt dat jou dan.....?
Laat het aan de rechter over die betrokken partijen gehoord heeft en een fikse puzzel heeft aan een oordeel komen.

Sikkeneur | 23-02-08 | 23:14

-weggejorist-

Lizzard | 23-02-08 | 23:13

Wie poept geen dikke kluiten op tasjesdieven, maar Germaine is gewoon een kutwijf dat wegens moord duchtig gestraft dient te worden. Ik word schijtziek van al die white trash die het maar voor haar opneemt. Als ik dat toch voor me voor me wiele zou krijge...

Doodziek Aapje | 23-02-08 | 23:10

@ Lizzard 22:59

Mijn hond heeft meegelezen en zegt dat het hoogste tijd wordt om te stoppen
als er gestotterd en geschreewd gaat worden. Je zult je dus nu met anderen
moeten amuseren.

mark twain | 23-02-08 | 23:09

Lizzard 23-02-08 @ 20:38

Tot zover de pimplistische denkwijze van de meest sneue dienstdoende 'vrijdenker' vanavond. De vleeschgeworden domheid in het kwadraat. Slechts een generatie verwijderd van het mongeaulendom en nog te simpel om ook maar iets van de basis van de democratie te begrijpen.

El Gouda | 23-02-08 | 23:09

Lizzard 23-02-08 @ 22:41
Lief....
Die sticker kan Pritt Stift echter steken waar het nooit schijnt, het moet niet nog gekker worden in NL.

Sikkeneur | 23-02-08 | 23:08

-weggejorist-

Lizzard | 23-02-08 | 22:59

@Lizzard 22:49

Begrijp ik nu dat jouw hond jou ook niet serieus neemt?
Slim beestje.

mark twain | 23-02-08 | 22:57

@pennestront 22:48

Ik heb het vermoeden, nee, ik weet het zeker dat de leden van de Ku Klux Clan jou een minderwaardig stuk stront vinden. Gelijk hebben zij.

mark twain | 23-02-08 | 22:54

-weggejorist-

Lizzard | 23-02-08 | 22:49

Laat ze maar, die bak is al rood....

pennestront | 23-02-08 | 22:48

@Lizzard 22:37

Je blijft me verbazen. Deze was nog leuker. Ben benieuwd naar je volgende comment. Graag snel reageren, want de hond moet zo uit.

mark twain | 23-02-08 | 22:47

-weggejorist-

Lizzard | 23-02-08 | 22:41

@Lizzard 22:32

Goed hoor! En leuk! En origineel. Die domme lul!!! Fantastisch gevonden.
Ik ben jaloers.

mark twain | 23-02-08 | 22:39

Ben er net achtergekomen dat m'n overdreven grote leasebak 2 versnellingen acheteruit heeft....

pennestront | 23-02-08 | 22:37

@Faaz 22:27

Geen open deuren intrappen!! Op geen Geen Stijl heersen opportunisme en
vooringenomenheid. Als ik me niet vergis staat dat zelfs in de statuten.

mark twain | 23-02-08 | 22:35

-weggejorist-

Lizzard | 23-02-08 | 22:32

Grappig wel hoe De Hond plotseling tot maat der GS-ers is verworden terwijl hij normaal richting dezelfde brandstapel verdoemd wordt als de rest van nadenkend, in de ogen van de meesten hier dus links, Nederland...

Faaz71 | 23-02-08 | 22:27

Sinds wanneer gaat de politiek over de strafeis van het OM? Niet dat ik het leuk vind. Maar zo werkt het niet. En als ons rechtssysteem echt zo kudt is wordt ze vast vrijgesproken met 2,5 uur putjes scheppen.

Roer | 23-02-08 | 22:24

@Lizzard 23-02-08 @ 21:02 Dat de meeste antisemieten waar dan ook links zijn, ben ik me al wel langer al te zeer bewust hoor. Wat de andere twee betreft, ik zal er es op letten, dan.

campion | 23-02-08 | 21:44

Ze had 5 jaar moeten krijgen. Want die andere had ze niet te pakken.

kalekip | 23-02-08 | 21:32

@ PreventiefRuimen 23-02-08 @ 21:15
Mee eens. Men is bang voor de antwoorden. Bang voor het volk.

Korreltje Zout | 23-02-08 | 21:17

@Korreltje Zout 23-02-08 @ 21:10

Is de moeltikoelti samenleving mislukt?
Doet u uw kinderen op een witte school?
Kan de ontwikkelingshulp afgeschaft worden?
Moet de doodstraf ingevoerd worden?
Bestaat de Pvda uit moslimextremisten en landverraders?

En zo nog wat polls die ik graag zou zien maar die gek genoeg nooit voorbij komen.

PreventiefRuimen | 23-02-08 | 21:15

-weggejorist-

Lizzard | 23-02-08 | 21:15

@ Korreltje Zout 23-02-08 @ 21:13

Nope, een mossel

wopper | 23-02-08 | 21:14

adolf blonde engel is een kraker, wedden?

Korreltje Zout | 23-02-08 | 21:13

@Elisabeth2 20:18

Nee hoor. Ik word zelden boos. Vindt het allemaal reuze amusant. Leuk om te lezen dat andere reaguurders al weten wat voor wijn ik lekker vind.

mark twain | 23-02-08 | 21:11

@ Lizzard 23-02-08 @ 21:07

Iemand met een nick als reaguurder a.b.e. (20:35) is imho een gemankeerde die ons op een vals spoor wil zetten.. op NN zit ook een roedel met de meest bizarre namen.

wopper | 23-02-08 | 21:11

Het zou echt stijlloos zijn als Maurice de Hond een poll zou doen met als vraag "Verdiende deze criminele Marokkaan deze dood". Dan zouden de rapen pas gaar zijn in politiek correct Holland, want een dikke 60% zou zeker 'ja' hebben geantwoord.

Korreltje Zout | 23-02-08 | 21:10

-weggejorist-

Lizzard | 23-02-08 | 21:07

@PreventiefRuimen 23-02-08 @ 20:59

Zelfs Pino is besmet........

frenkie4alllll | 23-02-08 | 21:06

"Iemand binnen de groep belagers heeft klaarblijkelijk toegang tot alle gsm-gegevens van KPN, want ze heeft al zeker twintig telefoons moeten weggooien omdat de bedreigers haar nummer weer hadden achterhaald en verder gingen met treiteren en stalken."

Daar heb je dus prepaid kaarten voor.. Waarom de telefoon weggooien als alleen een nummerwijziging voldoende is, of op z'n hoogst een nieuwe simkaart? Als je geen adres hebt krijg je ook geen abonnement, dus gefraudeerd? Laat een vriend/kennis een abonnement voor je afsluiten, staat het op een andere naam, dus niet meer te vinden voor de muzelman bij KPN? Beetje makkelijk om KPN de schuld te geven als je zelf blijkbaar slordig met je gegevens om gaat...

Handboek | 23-02-08 | 21:05

De eis van het OM was 30 maanden gevangenisstraf. Bent u het met deze eis eens? 78% NEE
Wat voor straf dient zij volgens u te krijgen? 73% GEEN, VOORW. of TAAKstrafje
Dit alles volgens ons aller Maurice dan.

PreventiefRuimen | 23-02-08 | 21:04

@Lizzard 23-02-08 @ 20:56

Het vreemde is dat ze vaak dezelfde ideeën hebben. Vandaar ook dat die Kusters op de SP stemt.

frenkie4alllll | 23-02-08 | 21:03

Laat het even fijn op je inwerken! Verschrikkelijk drama voor de mevrouw die hem naar het hiernamaals bevorderde...

Megalomaantje | 23-02-08 | 21:02

-weggejorist-

Lizzard | 23-02-08 | 21:02

@Abu-Amar 23-02-08 @ 20:48 ik denk dat het zo is dat 30% vindt dat ze geen straf verdient, 50% vindt dat 'je geen rechter mag spelen maar ja 30 maanden is wel heel erg veel' misschien 10% vindt dat ze wel echt straf verdient en 10% het geen hol kan schelen.

campion | 23-02-08 | 21:01

Die Marokaan is dood. En dood is dood en die komt nooit meer terug!

Megalomaantje | 23-02-08 | 21:00

@frenkie4alllll 23-02-08 @ 20:08

Joseph Goebbels zou trots zijn op het NOSS Journaal.

Helaas voor de NOSS leven we in de 21e eeuw, zijn mensen tegenwoordig "connected" en bepalen zij zelf hun opinie wel.

PreventiefRuimen | 23-02-08 | 20:59

@ Lizzard 23-02-08 @ 20:21

Wel erg veel fouten in 2 zinnen, afa-analfabeten dan maar

wopper | 23-02-08 | 20:59

@Lizzard 23-02-08 @ 20:56 Als er alleen 200 echte rechtse fascisten dat soort posts deden, maar er zijn wel 10.000 bangeburgerwannabefascistjes.

campion | 23-02-08 | 20:59

-weggejorist-

Lizzard | 23-02-08 | 20:56

-weggejorist-

Lizzard | 23-02-08 | 20:54

@Lizzard 23-02-08 @ 20:50, Ja? Hoe weet je dat zo zeker?

campion | 23-02-08 | 20:54

geen enkel medelijden. opsluiteeee!!!!!

ik zeg aktie | 23-02-08 | 20:53

-weggejorist-

Lizzard | 23-02-08 | 20:50

-weggejorist-

Abu-Amar | 23-02-08 | 20:49

-weggejorist-

Abu-Amar | 23-02-08 | 20:48

-weggejorist-

Lizzard | 23-02-08 | 20:41

-weggejorist-

Lizzard | 23-02-08 | 20:38

-weggejorist en opgerot-

adolf blonde engel | 23-02-08 | 20:35

persoonlijk vind ik het jammer dat achteruitrijden niet meer op tv komt jammer we hebben genoeg pionnetjes lijkt me ??/ tros kom op

huubsan | 23-02-08 | 20:35

secratta 23-02-08 @ 17:59
Die kleine van je. Zeker een neger. Net als ik. De tiefus. En no mercy.

LibertasSimplex | 23-02-08 | 20:33

@Lizzard 23-02-08 @ 20:21

Verspreiden van gif & haat? Merk er helemaal niets van....... en dan nog durven ze te beweren dat ze niet links zijn.
Misschien zitten ze hier een beetje mee in de maag...

Uit het partijprogramma van de PVV:
"Onafhankelijke, pluriforme media, en daarom voor de beperking van de publieke omroep tot maximaal één net, uitsluitend te gebruiken door de NOS. De overheidssubsidie naar alle andere publieke omroepen/omroepverenigingen wordt onmiddellijk en definitief gestopt."

frenkie4alllll | 23-02-08 | 20:31

't Is dat onze tv net nieuw is, anders hadden we er een steen door gegooid, vanwege dat ophitsende journaal...

fuckje | 23-02-08 | 20:29

@ Lizzard 23-02-08 @ 20:21

Iek snap, maar had je wat anders verwacht, nee toch, een ouwe vos enz. niets geleerd van toen, waarom moet de geschiedenis zich steeds herhalen bij deze mediafluimen..
Plezier!
By the way, ik zou zo'n sticker met bromfiets nooit op m'n voituur plakken, het zou er eens aanstoot aan kunnen nemen.

wopper | 23-02-08 | 20:25

@Wishbone 23-02-08 @ 20:11

Inderdaad. Zelfs de kleinzoon van de oprichter van die club wordt in dit land als een verlosser gezien. En nu gebruiken ze zelfs de nazi's van de 21e eeuw om Wilders zwart te maken. WTF. En dat wordt dan ook nog eens betaald met mijn belastingcenten. Het wordt echt tijd voor een revolte.

frenkie4alllll | 23-02-08 | 20:24

-weggejorist-

Lizzard | 23-02-08 | 20:21

@ Elisabeth2 23-02-08 @ 20:18

Begreep ik al. Kwaad waarom? Aangetast in z'n mannelijke eer/trots of whatever. Stuur 'm maar een flesje wijn, dat bocht van appie, houdt ie van..

wopper | 23-02-08 | 20:20

wopper 23-02-08 @ 20:14
Gnagna. Berichtje aan mark twain was voor jou bedoeld. Zou mark nu helemaal kwaad zijn.

Elisabeth2 | 23-02-08 | 20:18

Elisabeth2 23-02-08 @ 20:14
Ik ben klaar met de discussie.........

Wishbone | 23-02-08 | 20:17

mark twain 23-02-08 @ 20:10
Gooi die glazen bol maar weg. Was NTS met de Verrekijkert.

Elisabeth2 | 23-02-08 | 20:17

Het wordt tijd dat alle slachtoffers van roof, bedreiging en geweldpleging de overheid aansprakelijk stellen, als blijkt dat de dader al vele malen voor de rechter heeft gestaan en elke keer weer vrij op straat kwam te staan. Als Ali el Bejatti zijn straf gewoon gekregen had en ook daadwerkelijk had moeten zitten dan was in dit geval Germaine C niet in de situatie terecht gekomen, waarvan zij vond dat zij zich moest verdedigen of wreken op de dader. Het is elke keer het zelfde. Dader wordt gepakt, dader komt vrij. Dader wordt gepakt, dader komt vrij. In mijn ogen pleegt de overheid hier pure uitlokking. Door het steeds weer laten lopen van de zogenaamde lichte strafbare feiten plegers dwingen zij een andere burger tot het nemen van excessieve maatregelen. Aanklagen dus het O.M., de rechters en alles wat er mee te maken heeft.

Mokum Kosher | 23-02-08 | 20:16

mark twain 23-02-08 @ 20:10 & Wishbone misschien even in apart kamertje verder ongestoord discussieren?

Elisabeth2 | 23-02-08 | 20:14

@ Lizzard 23-02-08 @ 20:12

GS is onsch venster op de wereld, hoe lang nog mag Joost weten.. de nos.. werken die nog steeds met die verrekijkerT?
* stof van eeuwen van zich afslaat *

wopper | 23-02-08 | 20:14

@ mark twain 23-02-08 @ 20:10

* tuurt in glazen bol *

wopper | 23-02-08 | 20:12

-weggejorist-

Lizzard | 23-02-08 | 20:12

frenkie4alllll 23-02-08 @ 20:08
In Egypte zijn afgelopen week ruim honderd broeders gearresteerd en in Nederland gaan we het gesprek met ze aan.........

Wishbone | 23-02-08 | 20:11

@ frenkie4alllll 23-02-08 @ 20:08

Met de HuT? Ongeloofeloos! Verwant a/d muslim bruderschaft waarvan meneertje Ramadan de ongekroonde koning is.. ongeloofeloos..
www.pipelinenews.org:80/index.cfm?page...

wopper | 23-02-08 | 20:11

@wopper 19:54

Ik was met Wishbone in discussie. U kunt - als u wilt - natuurlijk ook een
inhoudelijke bijdrage leveren. Ik zeg er al vast bij dat uw achtegrond mij in het geheel niet interesseert.

mark twain | 23-02-08 | 20:10

Bij het NOS Journaal zijn ze ook weer aan het demoniseren........ 10 minuten over de film van Wilders. Ze praten met de moslimbroederschap..... dat is echt een geloofwaardige gesprekspartner....... stelletje dhimmi's!

frenkie4alllll | 23-02-08 | 20:08

~Kwijlkomkommer~ 23-02-08 @ 20:04
Er staat ook in hetzelfde artikelen bij het verdedigen van goederen... Maar als iedereen het op zijn eigen manier uitlegt dan wacht ik wel op de uitleg van de rechter....

Wishbone | 23-02-08 | 20:07

@ mark twain 23-02-08 @ 19:52

Noe? Ben reuze benieuwd naar uw achtergrond. Rechtenstudentje/advocaatje in de dop zonder slagroom/vrindje van Spons? Of het meest vooraanstaande beroep in Hol-Land: hulpverlenerT voor zielige menschen..

wopper | 23-02-08 | 20:04

Wishbone 23-02-08 @ 19:50
Noodweerexcess is een geval waarin je in direct doodsgevaar verkeert, je eigen leven verdedigt. In onderhavig geval was dat niet zo (mevrouw zat in een auto). Daarbij legt eenieder de wet op zijn eigen manier uit.

~Kwijlkomkommer~ | 23-02-08 | 20:04

Lizzard 23-02-08 @ 19:54
sarcasme aan. Had meisje Joos maar geen kutmarokkanen moeten roepen. Dan vraag je erom om als 40 kg wegende vrouw door een groep in elkaar gechopt te worden. sarcasme uit.

Elisabeth2 | 23-02-08 | 20:00

... doet het crimineel tuig

wopper | 23-02-08 | 19:58

@ Lizzard 23-02-08 @ 19:54

Zie @ Kersenflap.
Tja, tasjesroven en iemand in elkaar trappen doen het crimineel uit koeltoer altijd samen.. zelfs voor oudjes heeft dit smerige naffertuig geen enkel respect.
Lozen boven de Sahara, lang touw aan de plane en de slangendans doen.. hoppa!

wopper | 23-02-08 | 19:57

mark twain 23-02-08 @ 19:52
Lul niet zo slap, alsof ik een fles wijn zou komen halen of brengen. Daarnaast weet je geen flikker van mijn achtergrond en hang je nu de arrogante kwal uit......

Wishbone | 23-02-08 | 19:55

-weggejorist-

Lizzard | 23-02-08 | 19:54

@ mark twain 23-02-08 @ 19:52

En uw achtergrond is?

wopper | 23-02-08 | 19:54

@mark twain 23-02-08 @ 19:19

WTF jij bent slim..........

frenkie4alllll | 23-02-08 | 19:53

@Wishbone 19:48

Nou zet er dan een fles wijn op! Ik zeg er wel bij dat ik vermoed dat mijn achtergrond mij in staat stelt om dit soort zaken iets beter in te schatten dan jij dat kan.

mark twain | 23-02-08 | 19:52

~Kwijlkomkommer~ 23-02-08 @ 19:43
Wat betekent onderstaande dan?
.
Daarnaast biedt de wet - onder strikte voorwaarden - ook bescherming als iemand buitensporig geweld gebruikt om zich te verdedigen. Er is dan sprake van noodweerexces wanneer iemand zó schrikt (b.v. bij een overval) dat hij de grenzen van de noodzakelijke verdediging overschrijdt. In dergelijke gevallen is het begane feit wel strafbaar, maar de verdachte niet.

Wishbone | 23-02-08 | 19:50

@Kwijlkomkommer 19:43

Lees mijn commentaar van 19:44 op wat Wishbone schrijft. Jij zou misschien
gelijk hebben, als mevrouw nou net niet gezegd had, wat zij heeft gezegd.

mark twain | 23-02-08 | 19:49

mark twain 23-02-08 @ 19:44
Met andere woorden dat ze bewust het risico heeft genomen om iemand dood te rijden (moedwil). Ze heeft toegegeven dat ze hem wilde aantikken en dat is niet voldoende om haar te kunnen veroordelen. Ik blijf dus bij noodweerexces......

Wishbone | 23-02-08 | 19:48

-weggejorist-

Lizzard | 23-02-08 | 19:46

Een auto is ook een wapen.

donek | 23-02-08 | 19:45

@Wisbone 19:28

Wat jij zegt is onjuist.Het OM hoeft slecht te bewijzen dat mevrouw het risico heeft genomen dat tengevolge van haar actie er een dode zou kunnen vallen. Dat heet voorwaardelijk opzet. Ik weet natuurlijk niet precies hoe de situatie ter plekke was,maar mevrouw schijnt gezegd te hebben dat zij bewust de scooter wilde raken. Nou ja, dan weet ik wel genoeg.

mark twain | 23-02-08 | 19:44

@ mark twain en wishbone
Bij (nood)weerexcess ben je in direct gevaar, bijvoorbeeld iemand komt op je af met een knuppel en jij 'wint' het gevecht.
Het enige wat de rechtbank bewezen kan achten is dood door schuld. Doodslag is niet te bewijzen. (het kan ook een 'ongeluk' geweest zijn, zal de verdediging stellen.) De officier mikt hier nogal hoog, de sukkelaar.

~Kwijlkomkommer~ | 23-02-08 | 19:43

mark twain 23-02-08 @ 19:28
Als de uitkomst noodweer of noodweerexces is dan wordt ze waarschijnlijk vrijgesproken. Het OM moet moedwil bewijzen en dat is een kwestie van de rechter overtuigen dat ze tijd genoeg had om bij zinnen te komen. Als ik getuigenverslag lees was het binnen drie seconden voorbij........ Ik geloof dus ook niet dat het OM de rechter kan overtuigen. Daarom zal de rechter met een tussenoplossing komen of vrijspreken.....

Wishbone | 23-02-08 | 19:38

@ de honden blaffen 19:35

eerst even comment lezen, waarop ik reageerde en daarna mag je weer ongestraft lekker dom doen.

mark twain | 23-02-08 | 19:38

"Mevrouw is ook nog lid van een duister kerkgenootschap, dat vooral in de
Bijlmer steeds populairder schijnt te worden."
mark twain 23-02-08 @ 19:07
Ja dat argument zal de rechter zeker meewegen.

de honden blaffen... | 23-02-08 | 19:35

@ Wisbone 19:14

Als mevrouw wordt veroordeeld is het wegens doodslag. Noodweer of noodweerexces, daar geloof ik niet in. En dan slechts een taakstraf? Ik wil daar wel een fles wijn opzetten dat dat niet gaat gebeuren. Daar komt bij dat ik de indruk heb dat mevrouw tijdens de zitting nou niet direct een gunstige
indruk op de magistratuur gemaakt heeft. Dat jankverhaal in de Telegraaf
neem ik ook met een korreltje zout. Want waarom horen wij dat nu pas?

mark twain | 23-02-08 | 19:28

-weggejorist-

Lizzard | 23-02-08 | 19:25

mark twain 23-02-08 @ 19:19
Ja, en as me oom die is piloot agter zoon fin aangaat nou dawiljenieweten.....(pffff)

Karel Martel | 23-02-08 | 19:25

@frenkie4alllll 18:56

Jij begrijpt het niet. Is misschien iets te moeilijk. Omdat ik niet de beroerdste ben leg ik het nog een keertje uit. Wij verplaatsen ons naar het Rokin.
Daar wordt een vrachtwagenchauffeur ,ook beroofd door een fin op een scooter.
Enfin, hij zet met zijn Scania ook de achtervolging in. De Dam op enz..
Dat zou jij ook een zeer te rechtvaardigen actie vinden. Nou en ik niet.

mark twain | 23-02-08 | 19:19

mark twain 23-02-08 @ 19:07
Wat de straf aan gaat verschillen we van mening. Ik denk dat ze een werkstraf aangevuld met een voorwaardelijke straf met een proeftijd krijgt.
.
Ik vind de geestelijke huishouding nogal meevallen. Het is taal van een psycholoog wat snel indruk maakt op lezers. Er staat in het kort dat ze opvliegerig is en geen verantwoordelijkheidsgevoel heeft. Meer kan ik er echt niet van maken. ik ken behoorlijk wat Antilliaanse vrouwen en daar kan, op het verantwoordelijkheidsgevoel na, dezelfde diagnose voor gesteld worden.

Wishbone | 23-02-08 | 19:14

Nog makkelijker [email protected] en draag haar voor, voor een lintje.

Louise_Frissen | 23-02-08 | 19:09

@ Wishbone 18:49

Jij hebt kunnen lezen, dat er nogal wat mis is met de geestelijke huishouding van deze mevrouw. Bovenmatig agressief enz.. Ik zou werkelijk niet weten
hoe het komt dat er steeds meer van dit soort mensen schijnt rond te lopen.
Mevrouw is ook nog lid van een duister kerkgenootschap, dat vooral in de
Bijlmer steeds populairder schijnt te worden. Dat laatste kan ik ook niet verklaren.
Wat ik wel zou willen is dat deze mevrouw een levenslang rijverbod krijgt, maar om onbegrijpelijke reden is dat niet door het OM geeist. Overigens
vind ik de eis van OM buitenproportioneel en weet ik vrijwel zeker dat de
rechtbank anders zal vonnissen, maar met eentaakstraf komt mevrouw zeker
niet weg.

mark twain | 23-02-08 | 19:07

frenkie4alllll 23-02-08 @ 19:01, me nieuwe beleid is het wat netjes houden hier. Wil je me reactie op mijn manier en denkwijze?

Één, kom je er dan niet uit, daar dat een nog onzamenhangende teringbende wordt.
twee, heb ik dan een ban.
drie, leren de meelezende kindertjes dan allerlei woordjes die ze niet voor hun 28ste hadden hoeven leren.
vier, spreekt een ieder hier dan een prima woordje Spaans voor tijdens een aanrijding in Mexico of soortgelijke situatie.

Reverend Ray | 23-02-08 | 19:06

Het kan trouwens maar zo zijn, dat justitie haar 2 jaar boven het hoofd hangt om haar leven op orde te zetten, dat de druk van die andere kudt Marokkanen verminderd zeg maar. Een triest gegeven als dat zo zou zijn overigens. Daar wanneer dat het geval is, we hopeloos verloren zijn, inzake het integratie vraagstuk. Nou zijn we dat al overigens.

Reverend Ray | 23-02-08 | 19:03

@Reverend Ray 23-02-08 @ 18:55

Hulp, hulp en nog eens hulp. En enkeltje Marokko had beter geweest. 3x in de fout dan op de boot. Dat is ook een plan van de PVV. Maar daar lachen ze om in Den Haag. Ze zien liever elke week een paar doden en gewonden vallen door hun falende beleid. En dan achteraf huilen ze tranen met tuiten......... wat een walgelijk zooitje is het toch.

frenkie4alllll | 23-02-08 | 19:01

heeft de familie van Ali Bah Bah de schade vergoed aan haar auto?

sjonnie jordaan | 23-02-08 | 18:59

-weggejorist-

Louise_Frissen | 23-02-08 | 18:57

Daar betaal je namelijk godverdommme belasting voor.
Ja rustig Ray, ga de keet maar even schoonmaken, je bloeddruk enzo.

Reverend Ray | 23-02-08 | 18:57

waar zijn die stickertjes te bestellen?

Pool | 23-02-08 | 18:56

@mark twain 23-02-08 @ 18:47

Waar slaat dit nu weer op? Waarom durven bejaarden niet meer de straat op 's avonds? Omdat ze bang zijn voor mensen zoals Germaine of voor jongens zoals Ali? Zeg het maar......

frenkie4alllll | 23-02-08 | 18:56

Het enige wat uit de actie van de vrouw zou moeten voorkomen, is het traceren van de ambtenaar welke concludeerde dat de Marokkaan geen hulp behoefde in goede dan wel strafrechtelijke zin. En die Ambtenaar dient te worden ontslagen na deze gigantische blunder. De man/vrouw is verantwoordelijk voor het welzijn van de wel doorontwikkelde belasting betaler. De vrouw in deze. Zei had nooit in de benepen situatie moeten verkeren, derhalve hoeft ze in die halve seconde niet de reactie te overwegen, daar had die ambtenaar namelijk alle tijd voor toen de gast achter de barren zat.

Así es, zo simpel zit het in elkaar.

Reverend Ray | 23-02-08 | 18:55

Trouwens, die gast was veel pleger, iemand die hulp behoefd, al dan niet strafrechtelijk. De hulp faalde, dat vrouwtje is het directe slachtoffer van falende hulp. De schuld ligt niet bij haar en ook niet bij die Marokkaan, die is enkel kapot in de kop. (daar zijn studies naar gedaan overigens, hij had de kleur mee zeg maar). Herstel kapot is niet het juiste woord, niet doorontwikkeld zeg maar. Anyway, hulp had hij moeten hebben dus. Beiden onschuldig dus, falend hulp systeem, en nu weer… daar het vrouwtje eigenlijk hulp behoefd, overigens goede hulp, niet de dwingende hulp die die kudt Marokkaan behoefde.

Als een tbs’er los komt na een falende evaluatie, dan hang je niet het slachtoffer toch? Wanneer hij iemand de kop inslaat met een hamer.
Even de proporties buiten beschouwing gelaten, maar das normaal op .GS.

Reverend Ray | 23-02-08 | 18:51

GEEN bedoel ik

Nifelheim | 23-02-08 | 18:50

Jammer dat ik een auto heb.

Nifelheim | 23-02-08 | 18:49

mark twain 23-02-08 @ 18:47
De reden waarom er steeds meer Germaine C's bij komen........

Wishbone | 23-02-08 | 18:49

Goed, het is een peiling van Maurice, maar toch goed om te weten dat zoveel Nederlanders de gang van zaken volstrekt belachelijk vinden. Niet dat ze zich daar het het strafrechtelijke sprookjesbos iets van aan zullen trekken trouwens. Sterkte voor mevrouw.

PreventiefRuimen | 23-02-08 | 18:48

@ Wishbone 18:26

Wat ontken ik ? Nou?

@frenkie4alllll 18:35

Tuurlijk,tuurlijk. Mijnheer steelt een tasje en mevrouw rijdt iemand dood.
Als jij kinderen hebt, die te laat thuis komen, geef je ze ook dertig zweepslagen.

mark twain | 23-02-08 | 18:47

Ik ben helemaal geen Geert Wilders-stemmer. Maar toch vind ik dat Germaine geen straf verdient. Volgens de linkse politici gaat dit niet samen.

Bloemetjes_jurk | 23-02-08 | 18:44

Waarom wordt dit eens zo'n mooi landje naar de kloten geholpen?

Anth.9403 | 23-02-08 | 18:41

die ex-marokkaanse tasjesdief is geen goede PR voor de Moslims, maar dat kan de moslims blijkbaar niets schelen.

Onderbuik | 23-02-08 | 18:38

Die kudt Marokkaan had het komen. Elke randdebiel weet dat je niet aan het tasje van een vrouw moet komen. Vrouwen hebben hun leven in die kudt tasjes, met een boog eromheen dat is het best.

Reverend Ray | 23-02-08 | 18:38

Germaine C verdient volgens de PVV een lintje, want ze heeft een mocro doodgereden. Want de enige goede mocro is een dode mocro? Enge partij...

apes | 23-02-08 | 18:37

@mark twain 23-02-08 @ 18:26

Wat een reactie. Germaine heeft Nederland juist verlost van een type die het levensgevaarlijk maakt om een stadswandeling of boodschappen doen te doen.
Of was Germaine ook een ordinaire roofovervaller?

frenkie4alllll | 23-02-08 | 18:35

mark twain 23-02-08 @ 18:26
Zolang er mensen zijn die het blijven ontkennen dat er iets goed mis is zullen het er alleen maar meer worden. Wise up

Wishbone | 23-02-08 | 18:34

En wie wil er trouwens nou zo'n kutlintje van die uitzuigende monarch? *verbaasd kijkend naar geenstijl*

openbaarminiserie | 23-02-08 | 18:27

@ Aussie 18:16

Burgers die zo denken, lijken erg op Germaine. Daar heb ik er liever zo weinig mogelijk van. Want die types maken een stadswandeling of boodschappen doen al een levensgevaarlijke bezigheid.

mark twain | 23-02-08 | 18:26

Dit godverdegodverdegodverdeGODVERDOMDE KUTLAND begint ook HELEMAAL achterlijk te worden ook zeg.

openbaarminiserie | 23-02-08 | 18:22

@ gentle giant,

gezien. En nu? Ik had al gezegd dat ik geen traan laat om Ali. En ik had ook al gezegd dat Ali's gedrag het handelen van Germaine niet goed praat. Dus waar ik nou nog op moet reageren, ontgaat me.

Faaz71 | 23-02-08 | 18:22

Als ik zou weten waar mevrouw zat zou ik haar een enorme bos bloemen laten bezorgen met een kaartje waarop staat "kop op!" en ook "Bedankt". Het OM moet zich kapot schamen dat ze dit durven te doen met een gevoelige zaak als dit. Achterlijke idioten. Het bewijst helaas eens te meer dat OM mensen veel te ver van de echte maatschappij af staan.

Adriaantjeeeeeuh | 23-02-08 | 18:21

@mark twain 23-02-08 @ 18:10
Je zou je ook kunnen afvragen waarom burgers in dit land denken dat ze het recht in eigen handen moeten nemen. Jij mag 'em inkoppen.

Aussie | 23-02-08 | 18:16

@ 18:10

zouden moeten nemen had het moeten zijn

mark twain | 23-02-08 | 18:13

@Faaz71 23-02-08 @ 18:04, kijk eens op 17:08, je kan ook stickers blijven plakken!

gentle giant | 23-02-08 | 18:11

@ kersenflap 17:50

Ik ken helemaal geen vergelijkbare zaken en jij- met je grote mond -
kent die ook niet en wel om de simpele reden dat een zaak als deze nog niet
eerder aan het oordeel van welke rechter dan ook is onderworpen.
Ik stel slechts dat het krankzinnig is dat een politieke partij van mening is dat
de burgers in dit land zelf het recht in eigen hand zouden nemen op een wijze, zoals deze mevrouw meende te moeten doen.

mark twain | 23-02-08 | 18:10

@ kersenflap: en zo is het maar net!

Maelstrom | 23-02-08 | 18:07

@ befje 23-02-08 @ 18:00

Wie zegt dat ik voor een lintje ben?
Het camel headje heeft pech gehad, inshallah, z'n got heeft het zo gewild.
Over 2 weken weten we meer.

wopper | 23-02-08 | 18:06

koerbagh ® 23-02-08 @ 17:13

Ja, dat bedacht ik me ook net. Maargoed, mijn mening in dezen is bekend.

Maaier | 23-02-08 | 18:06

Afgaande op de gemiddelde reactie alhier, opteer ik voor de stickerts:

'Geen Stijl gaat hard achteruit' en/of 'Niet remmen is Geen Stijl'

Faaz71 | 23-02-08 | 18:04

wopper 23-02-08 @ 17:17
tuurlijk, mij zal je niet betrappen op meeheul praktijken ...

befje | 23-02-08 | 18:00

geeft niet franki,

excusses aanvaard. ga zo met de kleine spelen. jullie nog veel plezier

secratta | 23-02-08 | 17:59

@ de honden blaffen... 23-02-08 @ 17:45

Policor: c'est le ton qui fait la musique.. de toon, meneer, die toon moet gematigd worden..
Men gaat de EU-moloch toch niet zelf door de lemen voeten schieten, wat blijft er dan over van alle bekonkelde akkoorden met arabiristan?
Barbertje moet hangen.
Ben overigens zeer benieuwd wat er nog uit de kast wordt gehaald.
Maar eerst de uitspraak over Germaine C.

wopper | 23-02-08 | 17:57

Germaine C. mag van mij de green mile aflopen. Een handtasje is niet meer waard dan een mensenleven. junk!

conny_mus | 23-02-08 | 17:56

Excuses! Had ik niet gezien.

frenkie4alllll | 23-02-08 | 17:54

@ frenkie4alllll 23-02-08 @ 17:51

Hij heeft net gezegd, dyslectisch te zijn,hou op!

piquant | 23-02-08 | 17:52

secratta.. IP P.I..

Niet goet gelt trug.

G-unite | 23-02-08 | 17:52

secratta 23-02-08 @ 17:48 juist, dat heet 'trollen' wat jij doet.

van dal | 23-02-08 | 17:52

@secratta 23-02-08 @ 17:48

Op seplling les? ;-)

frenkie4alllll | 23-02-08 | 17:51

mark twain 23-02-08 @ 17:31
Ik vind dat je nogal dom uit je nek loopt te kachelen.
De jurisprudentie leert ons dat in vergelijkbare zaken een taakstraf wordt toegepast aangezien het hier geen moord, maar doodslag betreft. De rechter wil met zijn uitspraak dus een duidelijk signaal aan de maatschappij afgeven en wijkt af van de normale rechtsgang. Daar is een groot deel van de maatschappij het niet mee eens. En terecht!

Beter kun je je af gaan vragen hoe deze El bejatti in deze situatie terecht is gekomen. Het is geen zielige modelburger, maar een misselijke beroepcrimineel die er op los gerooft, geplunderd en mishandeld heeft.
Risico van het vak......

kersenflap | 23-02-08 | 17:50

doe het dan,
ik heb namelijk ook iets tegen de eigenaar vn de site. hij zat bij mij opschool, en niet lachen, maar op seplling les, jajaja. en ik wil hem graag terug pakken

secratta | 23-02-08 | 17:48

frenkie4alllll 23-02-08 @ 17:46 óf, alle reaguurders kijken even, allemaal tegelijk...

van dal | 23-02-08 | 17:48

@secratta 23-02-08 @ 17:35

Hoe krijgen we Gosep uit de lucht? Hier een stappenplan.

Deel 1:
U installeert een Opera browser.

Deel 2:
U opent de browser.

Deel 3:
U tikt www.gosep.nl in het URL venster.

Deel 4:
U drukt uw rechtermuis knop in en ziet dan de optie herladen staan. Zet deze optie aan. Er onder kunt u aangeven hoe vaak u wilt herladen. Zet deze optie op 0.2 seconden.

Deel 5:
Open nu nog 6 browserschermen en herhaal de stappen. U wacht een uurtje en de site is..... ?

frenkie4alllll | 23-02-08 | 17:46

nee hoor. ik ben jan de man niet. ik hou het alleen in de gaten wat er op het web is.

secratta | 23-02-08 | 17:45

wopper 23-02-08 @ 17:34
Het is toch ongelofelijk dat de gevestigde politiek na al die jaren nog geen enkel argument (buiten verwijzingen naar extreem rechts en fascisme) hebben kunnen formuleren om tegenstanders die feiten op op tafel leggen af te troeven.

de honden blaffen... | 23-02-08 | 17:45

@Wishbone 23-02-08 @ 17:42

Klopt dat er mensen met ernstige stoornissen zijn die nog nooit een vlieg hebben kwaad gedaan. Maar het gaat nu net om diegene die dat wel doen.
Er zijn ook veel hoogbegaafden die nog nooit iets onoirbaars hebben gedaan,maar de moordenaar van Seveke dus net weer wel. Zo lust ik er nog wel een.

piquant | 23-02-08 | 17:45

-weggejorist-

secratta | 23-02-08 | 17:45

secratta 23-02-08 @ 17:43 jij bent 'jan de man' hé? en nou kom je hier een beetje trollen, de spelfouten verraden je....

van dal | 23-02-08 | 17:45

hoe bdoel je. ik tik gewoon snel en schrijf straattaal heb je nooit geleerd dat het om de inhoud gaat en dat iemand dyslectisch kan zijn.

secratta | 23-02-08 | 17:44

@secratta 23-02-08 @ 17:37
Spamhoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Aussie | 23-02-08 | 17:44

kan best, maar probleem is wel dat ze ruimte krijgen om te schrijven

secratta | 23-02-08 | 17:43

@ conny_mus 23-02-08 @ 17:41

We zitten hier niet in Gaza 1, meneer Mus

wopper | 23-02-08 | 17:42

secratta 23-02-08 @ 17:41
'wel best ver'
Nederlands is niet jullie sterkste kant he? Zijn jullie wel op inburgering geweest?

LibertasSimplex | 23-02-08 | 17:42

piquant 23-02-08 @ 17:38
Dat leidt tot ontoerekeningsvatbaarheid. Er staat gewoon dat ze er niks aan kon doen en dat de roof de mankementen getrickert hebben.
.
Daarnaast zijn er genoeg mensen met dezelfde mankementen die nog nooit een vlieg kwaad hebben gedaan. Alleen af en toe uit hen slof schieten. Het hoeft dus helemaal niet te leiden tot fysiek handelen.......

Wishbone | 23-02-08 | 17:42

Germaine C verdient een lynchje??

conny_mus | 23-02-08 | 17:41

geen idee. maar het gaat vind ik wel best ver

secratta | 23-02-08 | 17:41

-weggejorist-

van dal | 23-02-08 | 17:40

@ mark twain 23-02-08 @ 17:31

In Amerika wordt gewoon geadviseerd gas bij te geven als een of andere malloot je wil overvallen...

Henkieeee | 23-02-08 | 17:39

@mark twain 23-02-08 @ 17:31
Ja, we kunnen maar beter als bange schaapjes de tasjesrover meehelpen en als hij weg is een half uurtje in de wacht gaan hangen op 0900-8844. Het is trouwens 'interesseert', hersenloze proleet..

Aussie | 23-02-08 | 17:38

@ Wishbone 23-02-08 @ 17:34

Erger, want gebrek aan verantwoordelijkheidsgevoel, - inschattingsvermogen had ik niet genoemd. Maar geringe frustratie tolerantie en gebrek aan impulscontrol, leidt ontegenzeggelijk tot agressie.
Dat van de agressie heb ik echt gelezen,maar de Pers lees ik nu weer net niet.
Nogmaals dank, scheelt me een hoop tijd.

piquant | 23-02-08 | 17:38

secratta 23-02-08 @ 17:35
analfabeten... hoe denk je daar over?

Captain Orange | 23-02-08 | 17:37

@Sikkeneur 23-02-08 @ 17:32

Volgens mij luisteren ze wel naar hun achterban hoor. En ik heb ze ook gehoord over het onderwijs, maar dan zijn ze voor de media niet belangrijk.

"Van de PVV-stemmers vindt 78 procent dat de vrouw zou moeten worden vrijgesproken, van de GroenLinks-stemmers slechts 11 procent. Op verscheidene internetsites werd massaal gereageerd op de eis. Veel mensen riepen op een demonstratie te houden."
www.ad.nl/amsterdam/article2077386.ece...

frenkie4alllll | 23-02-08 | 17:37

Waar kan ik zo'n sticker halen?

pleurtop | 23-02-08 | 17:37

Ik pleit voor betere arbeidsvoorwaarden en een collectieve zorgverzekering voor alle Finse tasjesrovers in NL.

Henkieeee | 23-02-08 | 17:36

secratta 23-02-08 @ 17:33
analfabeten... hoe denk je daar over?

Captain Orange | 23-02-08 | 17:36

-weggejorist-

secratta | 23-02-08 | 17:35

@ de honden blaffen... 23-02-08 @ 17:29

Yep, de Grote Ploert Balkenbrij heeft daarvoor het fiat al verleend met z'n volkskrant-interview.
Yang Maolover - hij moet die biografie van de echte smeerlap hebben gelezen - kan niet achterblijven..
Eerst het officiële cordon en als dat niet lukt wordt het uit Real Life Beelden opgebouwde filmpje verboTen.. de nazi's leven nog immer.. ook hier.

wopper | 23-02-08 | 17:34

@Egerius 23-02-08 @ 17:30

Hahaha en het grappige is dat Kusters op de SP stemt......

frenkie4alllll | 23-02-08 | 17:34

kersenflap 23-02-08 @ 17:32 vind ik ook, 240 uur werken voor de samenleving en dan moet het klaar zijn.

van dal | 23-02-08 | 17:33

Ik plak die sticker op m'n steunkous!

Spijbelaar | 23-02-08 | 17:33

Germaine! Shaalom!

Schipper naast Allah | 23-02-08 | 17:33

he mark, het maakt niet uit tot dat er een blanke sneufelt. zolang ze niet blank zijn vind ik het goed

secratta | 23-02-08 | 17:33

De PVV gaat weer vragen stellen, maar luisteren naar de eigen achterban www.planet.nl/planet/show/id=62967/con...
Misschien moeten een aantal fractie-medewerkers minder F5-en.

Sikkeneur | 23-02-08 | 17:32

RCT 23-02-08 @ 17:15
Als je uit zelfverdediging handeld wordt het een ander verhaal.
Germaine pikte het niet dat iemand er met haar persoonlijke bezittingen vandoor ging en heeft de dader daarbij perongeluk aangereden omdat ze haar tas wou terugnemen. Hooguit dood door schuld dus, en zeker geen moord met voorbedachte rade. Een tragisch ongeval. Hierbij past normaal gesproken geen verdere strafvervolging of hooguit een lichte taakstraf.

kersenflap | 23-02-08 | 17:32

Egerius 23-02-08 @ 17:30 niet-palestijnen met wel zo'n sjaal neem ik bij voorbaat niet serieus.

van dal | 23-02-08 | 17:32

@ Wishbone 23-02-08 @ 17:29

Ooooh ik kan je(ongezien) wel zoenen. Waar vond je dat?
Nou nou , ik vind het nogal wat. hoop niet dat ik dan bij de door jou genoemde 20% hoor.

piquant | 23-02-08 | 17:31

Het is misschien al eerder en anders gezegd, maar is het toch krankzinnig dat
die hersenloze proleten van de PVV klaarblijkelijk van mening zijn dat de
burger zijn auto als wapen mag gebruiken om klein onrecht recht te zetten.
Dat bij dit soort acties volstrekt willekeurige slachtoffers kunnen vallen,
interreseert de PVV dus in het geheel niet.

mark twain | 23-02-08 | 17:31

van dal 23-02-08 @ 17:29

ahh. dat kan maar lassers smeden dingen samen, daar heb ik hem nog nooit op kunnen betrappen

Captain Orange | 23-02-08 | 17:30

Nou er word gesproken hier over een steunfonds voor haar wie neemt het initiatief GS misschien.

Black-Bird | 23-02-08 | 17:30

van dal 23-02-08 @ 17:29
Lasser of losser. Het blijft een rare poepchinees.

LibertasSimplex | 23-02-08 | 17:30

@frenkie4alllll 23-02-08 @ 17:25
@Captain Orange 23-02-08 @ 17:27

ja heren, over populisme gesproken..
In het plaatselijke suffertje vandaag twee communistische jongeren die boos zijn op alle niet-communisten (check het lachwekkende en tenenkrommende beddelaken)

www.bndestem.nl/bergenopzoom/2698211/F...

Egerius | 23-02-08 | 17:30

piquant 23-02-08 @ 17:26
**
Volgens de rechter staat in het rapport dat C. lijdt aan een gebrek aan impulscontrole, inschattingsvermogen, frustratietolerantie en verantwoordelijkheidsgevoel.
**
.
De beschrijving van 20% van de Nederlandse bevolking. Allochtonen niet meegerekend....

Wishbone | 23-02-08 | 17:29

Captain Orange 23-02-08 @ 17:27 psst, marijnissen was lasser... die lossen geen schepen, die lassen wel....

van dal | 23-02-08 | 17:29

Egerius 23-02-08 @ 17:22
De geschiedenis herhaalt zich:
"Henk Westbroek wees er gisteren op, dat de linkse partijen schuldig zijn aan het scheppen van een klimaat waarin een politieke moord als die op Pim Fortuyn acceptabel lijkt, omdat Fortuyn steeds meer werd afgeschilderd als een verachtelijk en duivels mens"

de honden blaffen... | 23-02-08 | 17:29

Het wordt weer tijd voor de wedstijden achteruitrijden op Zandvoort.
Kom er maar in André van Duin.

*Begint Daffodil alvast rijklaar te maken*

Pigsbutt | 23-02-08 | 17:28

@ Egerius 23-02-08 @ 17:22

Goeie grutjes, de gebalsemde mummie returns..

wopper | 23-02-08 | 17:28

Egerius 23-02-08 @ 17:22

Marijnissen is gewoon een gore commi/socia die lekker terug moet gaann waar ie vandaan komt, in de haven schepen lossen en zn kop houden. Dat linkse zooitje sloopt dit land al jaren, met Fidel den Uyl als fuhrer

Captain Orange | 23-02-08 | 17:27

Canninefaatje 23-02-08 @ 17:24 canninefaten... dat was toch dat volkje wat met stenen gooide naar de batavieren aan de overkant van de ijssel?

van dal | 23-02-08 | 17:26

@ Wishbone 23-02-08 @ 17:23

Ik geneer me dood,maar weet het zeker en ben niet de enige die het heeft gelezen. Ben al een uur alle kranten aan het doorzoeken (ja ik ben nog ouderwest van de kranten),maar kan het nog niet vinden. Ik blijf zoeken,echt waar.

piquant | 23-02-08 | 17:26

eens!

Mr Sosa | 23-02-08 | 17:26

ik wil haar niet echt mijn knuffel negerin. we hebben nu nog gewoon iemand nodig die haar doodrijdt

secratta | 23-02-08 | 17:26

@ Egerius 23-02-08 @ 17:22

En dat uit de mond van een Mao adept............. knettergek!

frenkie4alllll | 23-02-08 | 17:25

Leve onze knuffelnegerin !!!!

Boven t Maaiveld | 23-02-08 | 17:25

Het tuig zal zich moeten realiseren dat hun aktie, het op deze wijze stelen van andermans eigendom een re-aktie ,die niet altijd even fijntjes zal zijn, te weeg kan brengen zelf met de dood tot gevolg.
Blijf met je allochtone poten van andere alloch en autochtone spullen af is de boodschap.
Het feit dat mevrouw vervolgd wordt is complete waanzin van ons incompentente OM. Kennelijk is de PVV weer de enige die een beetje kan nadenken.

Canninefaatje | 23-02-08 | 17:24

Zwavelzuur 23-02-08 @ 17:21 wilders laat alle reaguur lezen en samenvatten, en dan heet het een 'opinie-onderzoek'.....

van dal | 23-02-08 | 17:23

piquant 23-02-08 @ 17:19
Het duurt allemaal wel erg lang hoor..... moet ik je al uit je do=room halen of moet ik nog even wachten?

Wishbone | 23-02-08 | 17:23

@ Zwavelzuur 23-02-08 @ 17:21

Binnenkort word je gevraagd als zijn adviseur omdat je van die briljante ideeen hebt en je nick past ook goed bij die partij btw.

piquant | 23-02-08 | 17:23

Hee. Wacht eens effe. In het vorige GS onderwerp over Germaine zei ik toch ook al dat ze een lintje verdient? Zwavelzuur for president! Haalt de PVV zijn standpunten van GS ofzo?

Zwavelzuur | 23-02-08 | 17:21

RCT 23-02-08 @ 17:15

Wat mij betreft wel, zet er de doodstraf op en het gebeurt niet meer...
(C1000 en Appie Heijn tasjes kunnen we over praten, da's anders).

Captain Orange | 23-02-08 | 17:19

@van dal 23-02-08 @ 17:17

Jij hebt ook alles in de gaten he?? En die lieve @campion geeft ook nog antwoord!

piquant | 23-02-08 | 17:19

@campion 23-02-08 @ 17:15

En natuurlijk beroepshoofddoekje Fatima Elatik van de PvdA.

frenkie4alllll | 23-02-08 | 17:19

hoe bedoel je wie zijn we, en fuck you met je leer spellen. de boodshcap is duidelijk, als je het niet begrijpt ga je terug naar school.

secratta | 23-02-08 | 17:18

Captain Orange 23-02-08 @ 17:16 volgens mij is befje niet van de herensex....

van dal | 23-02-08 | 17:17

@ befje 23-02-08 @ 17:15

Yep, wel met iets nieuws komen, drollo.. anders rap terug naar NN

wopper | 23-02-08 | 17:17

befje 23-02-08 @ 17:15
Befje....,ongeremde seks?

Captain Orange | 23-02-08 | 17:16

@secratta 23-02-08 @ 17:14. Wie zijn 'we'? En doe es leren spellen

campion | 23-02-08 | 17:16

Een rechter met kloten had dat zwart stuk vullis gestuurd naar waar het thuishoort: DE BAJES!! Dan was dit Germaine allemaal gespaard gebleven.

Cervelaat | 23-02-08 | 17:16

@ Lizzard 23-02-08 @ 17:11

Te herkennen aan hun speciale 'teken'..
Laat je kamelenbiefstukje + rooie addersaus niet aanbranden... moehaha..
Love ye!

wopper | 23-02-08 | 17:15

En nu vliegen er geen auto's in de fik?

pluto1968 | 23-02-08 | 17:15

Germaine heeft iemand doodgereden (lees: geplet tussen een paal en haar auto) en moet daarvoor boeten, Lijkt me vrij terecht allemaal... Snap de ophef niet. Diefstal van een tasje is geen vrijbrief om iemand dood te maken en gelukkig maar...

RCT | 23-02-08 | 17:15

Ah, het gaat hier verder ...

befje | 23-02-08 | 17:15

frenkie4alllll 23-02-08 @ 17:13 . O, rare clubjes waren er genoeg bij, ja.

campion | 23-02-08 | 17:15

gegroet vrienden,

ik vind dat ze haar vrij moeten spreken. ze heeft goed gehandeld. er zijn ook weer van die pro links website die het echt te zot maken. hier moeten we wat aan doen. op de voorpagina van gossep.nl staan twee artiekeln die geenstijl beschuldigen van aanzet tot moord. we moet die sites gewoon bombarderen dan zien ze wel hoe het voelt, die rot moslim lovers

secratta | 23-02-08 | 17:14

Captain Orange 23-02-08 @ 17:12 ik rem voor alles en iedereen, echt waar... scheelt een hoop gezeur en schadeherstel.

van dal | 23-02-08 | 17:14

pluto1968 23-02-08 @ 17:12
Pistolen Paultje.. leeft die nog?

Captain Orange | 23-02-08 | 17:14

@Maaier 23-02-08 @ 16:29:
In sommige gevallen krijg je daar zelfs een Militaire Willemsorde voor.

koerbagh ® | 23-02-08 | 17:13

waar betsel ik die sticker

StonedTrooper | 23-02-08 | 17:13

met die bumperstickers weten "ze" meteen welke ze in de hens moeten steken....

Kerby | 23-02-08 | 17:13

@van dal 23-02-08 @ 17:11 Nee geen commune :). Niet alles is van iedereen en we slapen niet allemaal in een bed ofzo...:) En ik bén van 1969

campion | 23-02-08 | 17:13

@campion 23-02-08 @ 17:10

Thanx. Ik kwam niet verder dan de AEL en het actiecomité Vrij Palestina.

frenkie4alllll | 23-02-08 | 17:13

Leefde Bernhard nog maar.....

pluto1968 | 23-02-08 | 17:12

_ik rem voor Gs-ers

Captain Orange | 23-02-08 | 17:12

Lizzard 23-02-08 @ 17:11 een ongeremd type ben jij wel hè?

van dal | 23-02-08 | 17:12

@van dal 23-02-08 @ 17:10 Heheh, en die typten ze altijd met één vinger. nog steeds trouwens.

campion | 23-02-08 | 17:12

-weggejorist-

Lizzard | 23-02-08 | 17:11

campion 23-02-08 @ 17:09 een commune... wel een béétje 1969 hè?

van dal | 23-02-08 | 17:11

@frenkie4alllll 23-02-08 @ 17:08 Politieke partijen allen de Interntionale Socialisten, voor zover dat een partij te noemen is.

campion | 23-02-08 | 17:10

campion 23-02-08 @ 17:07 was nog met typemachine gemaakt, die brief... toen had de politie nog geen computers.

van dal | 23-02-08 | 17:10

Ik wil een *Ik rem niet voor dieven* sticker!!!

Kennie Die | 23-02-08 | 17:10

Zo'n kleaudt is die Geert nog niet.. Misschien komt het de maatschappij wel ten goede!

Iedereen DENKT het wel, maar ethiseerd er weer overheen..

Fred Koedam | 23-02-08 | 17:09

@van dal 23-02-08 @ 17:03 Drie mannen, waarvan één parttime, één vrouw, twee kinderen, huisdieren buiten beschouwing :)

campion | 23-02-08 | 17:09

@Faaz71 23-02-08 @ 16:57, goed verhaal, ( alleen dat laatste zinnetje ), echter: Iemand heeft al 42 dagen vastgezeten, taakstraf gehad, ( jawel ), hij staat s'morgens voor de rechter, advocaat doet haar zielige best, broer
( Mohammed El Bejatti ? ) liegt over alibi, (OK, aanname), en hij rukt een auto open waar een vrouwtje alleen in zit en zich de tyfus schrikt, en dan gaan we discussieren over wat dat vrouwtje had moeten doen?
Pleurt op.
Zijn advocate zou zich dood moeten schamen!

gentle giant | 23-02-08 | 17:08

In het onderzoek van De Hond is de kloof mooi te zien. 89% van de Groen Links aanhang wil dat mevrouw 30 maanden de bak in gaat....... het was altijd al een partij van terroristen en dat blijkt nu ook weer eens.

"Van de PVV-stemmers vindt 78 procent dat de vrouw zou moeten worden vrijgesproken, van de GroenLinks-stemmers slechts 11 procent. Op verscheidene internetsites werd massaal gereageerd op de eis. Veel mensen riepen op een demonstratie te houden."

Weet iemand toevallig nog welke partijen er meeliepen/toespraken hielden tijdens de demo op het Mercatorplein na de geweld(dad)ige dood van Driss Arbib.

frenkie4alllll | 23-02-08 | 17:08

@miko 23-02-08 @ 17:01,
dolle achtervolging?
die 30 meter?

vander F | 23-02-08 | 17:08

van dal 23-02-08 @ 17:02

Bij deze namens mij ook bedankt. Wel jammer dat je m niet even in zn achteruit hebt gezet.
Gewoon als extraatje, Had je 2 brieven gehad

Captain Orange | 23-02-08 | 17:08

Captain Orange 23-02-08 @ 17:05 het heeft niks met afkomst te maken, het gaat om tasjesdiefstal....

van dal | 23-02-08 | 17:07

Een lintje... flikker toch op man.

Due|rr | 23-02-08 | 17:07

@van dal 23-02-08 @ 17:04 Ja, toen mochten mensen nog zelf handelen en nadenken... jammer, maar ja, logisch dat je die dan niet meer hebt, kunt niet alles bewaren....

campion | 23-02-08 | 17:07

-weggejorist-

Captain Orange | 23-02-08 | 17:05

campion 23-02-08 @ 17:03 helaas, ik heb er al naar gezocht..... maar het is dan ook al 27 jaar geleden...

van dal | 23-02-08 | 17:04

@van dal 23-02-08 @ 17:02 O, heb je die brief nog? Dan zou ik die nu rap kopieëren en verspreiden....

campion | 23-02-08 | 17:03

campion 23-02-08 @ 16:59 huisdieren niet meetellen dame...

van dal | 23-02-08 | 17:03

ik heb zelf eens een paar tasjesdieven op een bromfiets met mijn auto omver gereden, ik had net tevoren gezien hoe de passagier van de bromfiets in het voorbijgaan een tas wegpakte van een fietsende dame, ik reed er namelijk achter, die jongens hebben niet geweten wat hen overkwam.... zó rijdt je weg met de buit , en zó lig je op je bakkus pijn te lijden..... ze gingen er niet dood van en ik kreeg een bedankbrief van een of andere politiehotemetoot.

van dal | 23-02-08 | 17:02

Germaine c heeft teveel TV gekeken en dacht na een dolle achtervolging Ali klem te zetten en te vragen; Hoeveel benzine heb ik nog??Wel??weet je dat punk?
www.youtube.com/watch?v=YykfDFEk3y8
Tasjes dief heeft meer gekregen dan waar hij naar gevraagd heeft zo ook Germaine C.
Doet boete Germaine.

miko | 23-02-08 | 17:01

@van dal 23-02-08 @ 16:56 Nope! :)

campion | 23-02-08 | 16:59

@Bijstandtrekker 23-02-08 @ 16:53
het verschil is precies dat: Dat ze geen overbetaalde BN'er is, maar een hard werkende gewone burger. En dat de slachtoffers van die BN'ers een braaf refomoedertje uit de Alblasserwaard c.q. een pijprokende theaterdirecteur waren, waar van de nabestaanden niets te verwachten viel behalve langdurig verdriet en onbegrip en die niets wilden dan oprechte spijt en excuses, en niet een jattende draaideurcrimineel, telg uit de horden van de doodssekte uit op kafirbloed.

campion | 23-02-08 | 16:58

Het maangotje heeft het zo beschikt.. iensjaalaah
Tasjesrover is nu heel tevree in het paradijs en mag daar eindeloos tasjes jatten.. karma rules..

wopper | 23-02-08 | 16:57

@ gentle giant,

Het is mogelijk het niet bijzonder erg te vinden dat boontje om zijn loontje kwam zonder het gedrag van Germaine C. goed te keuren. IK weet het, nuance is niet helemaal het GS-ding, maar het kan echt.


Dat die Ali omkwam, het zij zo. Vette pech en dikke lul voor hem. Maar dat wil nog niet zeggen dat ik me daarom dus zou kunnen vinden in het optreden van Germaine. Wat zij deed had was volstrekt onverantwoorde risico's nemen. Snap best dat je boos wordt als je beroofd wordt, toen het mij gebeurde ben ik ook met een stuk hout gaan roeien, maar dat wil nog niet zeggen dat je je daarom maar alles kunt permiteren. Blind volgas in zijn achteruit een buurt barstensvol kids in scheuren, kan niet. Nooit niet. Ook niet als je tasje is gejat.

Dat Wilders daar anders over denkt moet hij weten. Kan alleen maar hopen dat het zijn kind is en niet dat van een ander dat onder de auto van de volgende malloot komt die, gesterkt door Geerts prietpraat, meent dat hij of zij bij het beschermen van zijn of haar goederen verder schijt aan alles mag hebben.

Liever nog Wilders zelf natuurlijk, maar dat is logisch...

Faaz71 | 23-02-08 | 16:57

Meest merkwaardig vind ik toch wel dat er bij mevrouw zelfs midden in de nacht wordt aangebeld door lieden die zogenaamd de weg willen vragen.. stelletje slinkse psychopaten,daarom let ik wel twee keer op als zo'n figuur over-vriendelijk of quasi-ontwetend aan het doen is.

'Was laatst bij een kennis thuis die niet erg geliefd is in zijn wijk,geluidsoverlast etc.. komen er tegen middernacht ineens drie turken in zwarte leren jassen van een paar huizen verder op 'bezoek'.Kennis had ze 'wel eens eerder gezien ofzo'.
Zomaar om iedereen (we waren met z'n zessen) even gedag te komen zeggen en handjes te schudden.. Geen glimlach,enkel een norse blik,en ze moesten iedereen een hand geven,jassen nog aan.. Veel van ons waren al half laveloos en hadden niets door,maar ik heb toch even in opperste paraatheid de bewegingen van die Turken gevolgt (met mes binnen handbereik maar niet zichtbaar).Ze waren ook snel weer weg,misschien omdat ze niet verwacht hadden dat er zoveel mensen zouden zijn die avond.. Spanning was i.e.g om te snijden voor 5 minuten lang.

de grote Anti | 23-02-08 | 16:57

Je moet ook vrouwen die op de fiets zitten beroven. Die gaan achteruit niet zo hard. Dat weet toch elke boerenlul?

Droge_Droom | 23-02-08 | 16:56

campion 23-02-08 @ 16:54 laat me raden, jij woont alleen?

van dal | 23-02-08 | 16:56

Deze vrouw verdient volledige bescherming in ons land en onze rechtstaat moet zich diep schamen!
.
De slachtoffers worden tot daders gemaakt en de daders beschermt.Ze kwam op voor eigen bezit!(Bedrijfsongeval:dief komt om bij stelen).

Bijstandtrekker | 23-02-08 | 16:55

Nog even voor de goede orde. Amsterdam heeft niet voor niets aangekondigd dat auto's van voor 1992 de stad niet meer in mogen.
Daarmee elimineren ze alle nog rijdende Dafjes. Voor hen die dit niet mee gekregen hebben, deze Dafjes rijden net zo hard voor uit als wel achter uit.

Schipper naast Allah | 23-02-08 | 16:55

Ja ga maar koken lizzard, van politiek heb je tenslotte geen kaas gegeten.

volksmenner | 23-02-08 | 16:55

@van dal 23-02-08 @ 16:50 Kelder,dan, tuinkamertje. Where-ever ze door moeder de vrouw heen verbannen zijn, zodat zij niet tegen hun verwrongen smoelen hoeft aan te kijken.

campion | 23-02-08 | 16:54

Germaine:
[ ] ongeschikt
[x] geschikt

Remington.223 | 23-02-08 | 16:53

Het is een grof schandaal wat deze vrouw wordt aangedaan.
.
De justitie is in feite verantwoordelijk voor de dood van de tasjesdief, omdat zij deze knaap, ondanks zijn behoorlijk strafblad (gewapende overval en dus weer een verknipt leven van het slachtoffer)in de gelegenheid heeft gesteld voor de zoveelste keer de fout in te gaan.
.
Wat is het verschil tussen deze vrouw en de BNN'ers Kluivert en Marco Bakker, die door hun onverantwoord rijgedrag een man en een vrouw doodreden en slechts een taakstraf opgelegd kregen?

Bijstandtrekker | 23-02-08 | 16:53

Een lintje? Ik zeg twéé lintjes!

Bloemetjes_jurk | 23-02-08 | 16:53

campion 23-02-08 @ 16:48 zolderkamer-revolutionairen.... het hangt er maar vanaf waar je computer staat...

van dal | 23-02-08 | 16:50

-weggejorist-

Boris Poepnagel | 23-02-08 | 16:50

volksmenner 23-02-08 @ 16:46
uit de cursus opsporingsambtenaar: "geen feit is strafbaar dan ná voorafgaand wetsartikel"...
dus eerst wetsvoorstel, dan toetsing eerste kamer, daarna aanpassingen en wederom toetsing, daarna publicatie in de staatscourant, mét ingangsdatum... en dán is het wet, niet eerder.

van dal | 23-02-08 | 16:49

@Bedumer 23-02-08 @ 16:39 Vergeet het maar Bedumer, dat is al geopperd, zie vorige Germaine topic. Eén persoon wilde wel een spandoek maakte, de rest wilde liever het vonnis afwachten, had het te druk, mocht niet van moeder de vrouw of vindt demonstreren 'links'. Je moet niet denken dat dat reaguurvolk wérkelijk iets wil of durft, ondanks wat ze allemaal roepen.
Zolderkamerrevolutionairen, dat zijn het. Sufkutten.

campion | 23-02-08 | 16:48

-weggejorist-

Lizzard | 23-02-08 | 16:46

Zelfs wetten kunnen terugwerkende kracht hebben
Lizzard 23-02-08 @ 16:43
Doe 's voorbeeld geven.

volksmenner | 23-02-08 | 16:46

Lizzard 23-02-08 @ 16:43 ik zei laatst nog tegen iemand die heel eigenwijs was: "lizzard!"

van dal | 23-02-08 | 16:45

@Lizzard 23-02-08 @ 16:43 'Ga anders een etage lager...' Maak jij dat uit?

campion | 23-02-08 | 16:44

Bovenal, vrouwen moeten gewoon niet autorijden.

volksmenner | 23-02-08 | 16:44

-weggejorist-

Lizzard | 23-02-08 | 16:43

haha de simpele pvv-zielen begrijpe niets van trias-politica.

volksmenner | 23-02-08 | 16:43

*Staat 100% achter Germaine--Doet stapje opzij als ze de auto dreigt te starten*

Fappelsap | 23-02-08 | 16:42

Bedumer 23-02-08 @ 16:39 er loopt een man over het binnenhof, hij roept: "menstruatie, menstruatie"... de paleiswacht zegt hem dat het fout is wat hij roept; "het is demonstratie, demonstratie, meneer". waarop de man zegt: "als er maar bloed vloeit"....

van dal | 23-02-08 | 16:42

Zelfs over de rug van dode Marokkanen probeert de pvv zieltjes te winnen.

volksmenner | 23-02-08 | 16:42

ik wil wel een demostratie organiseren en naar den haag gaan wie wil er aan mee doen?

Bedumer | 23-02-08 | 16:39

Lizzard 23-02-08 @ 16:33 ach mens, ga koken.

van dal | 23-02-08 | 16:38

@ Wishbone 23-02-08 @ 16:27
Nog even wachten.

@Lizzard 23-02-08 @ 16:30

Ik merk dat je behalve schelden, niet zoveel kunt, in ieder geval niet goed lezen.

piquant | 23-02-08 | 16:36

Bodde 23-02-08 @ 16:30

vind ik ook , maar ze maken het de PVV wel makkelijk, geeft alleen aan
hoe dom ze bezig zijn bij het OM.

Eurotokkie | 23-02-08 | 16:36

van mij mogen alle rovers en dieven per ongeluk doodgereden worden .
die JATTI heeft nota bene een overval gepleegd en iemand een mes op de keel gezet. en liep ook nog eens vrij rond, wie laat zo'n crimineel vrij, diegene die dat op zijn geweten heeft moet het OM aanpakken.
maar dat doen ze mooi niet tegenover hun collega's , collega's het blijft een vies woord. dat alles dekt als er iets verbloemd moet worden.
ach Tonino lieten ze ook gewoon lopen , onder het mom van bijvangst !
Nou Jatti is ook bijvangst .

Baron de laclou | 23-02-08 | 16:36

zoalshetis 23-02-08 @ 16:28
Ja god, dat ga ik ook niet ontkennen. Dus hoop ik ook op vrijspraak of een symbolische strafmaat.

sjaakdeslinksesul | 23-02-08 | 16:35

(wel typisch dat de anti-islamisten altijd beginnen te schelden als ze niet blindelings gevolgd worden....)

@ van dal 23-02-08 @ 16:30

Onzin. Lees er de pro-islamisten als de volksmenners op NN maar op na.

wopper | 23-02-08 | 16:35

Faaz71

was die was dat , hij kwam naar 300 x gewoon de verkeerde tegen , gewoon
pech gehad .

Eurotokkie | 23-02-08 | 16:33

-weggejorist-

Lizzard | 23-02-08 | 16:33

Was Bernhard van Lippe-Biesterfeld er nog maar......*snik*
Die had dat lintje zo geregeld.

Hobbykip | 23-02-08 | 16:32

De familie van Ali de Jatterd is nog steeds apetrots op hem, dat hij het zover gebracht heeft en nu Hemelse Thee mag schenken!

Domino | 23-02-08 | 16:32

@Faaz71 23-02-08 @ 16:26, Yep, en Ali was nog steeds aan het roven, of denk jij dat het hele OM achter hem aanzat?

gentle giant | 23-02-08 | 16:32

@sjaakdeslinksesul 23-02-08 @ 16:26
@Faaz71 23-02-08 @ 16:26

Helemaal mee eens.

En de PVV is weer lekker smaakloos bezig. Het blijven een stelletje proleten.

Bodde | 23-02-08 | 16:30

Lizzard 23-02-08 @ 16:26 nee. want jij hebt als argument een scheldnaam en daarmee win je het nooit, schelden naar iemand omdat zijn/haar mening niet strookt met de jouwe geeft je ongelijk al aan.

(wel typisch dat de anti-islamisten altijd beginnen te schelden als ze niet blindelings gevolgd worden....)

van dal | 23-02-08 | 16:30

Hulde aan Germaine C !!
.
Deze moedige vrouw verdient alle steun.
.
De enige reden dat er een absurde hoge straf wordt geëist door het linkse O.M is om de Marokkaanse gemeenschap te behagen; bang voor de auto's die weer in de brand gaan!
.

Bijstandtrekker | 23-02-08 | 16:30

-weggejorist-

Lizzard | 23-02-08 | 16:30

Harris Huizingh 23-02-08 @ 16:27

Omdat door haar handelen iemand dood is gegaan.

Maaier | 23-02-08 | 16:29

nuckin*futs 23-02-08 @ 16:17: We zijn al in een banaenrepubliek, dus dat emigreren hoeft niet meer. Maareh: hoe verklaart u het dat Dannyboy twaalf maanden krijgt voor een bewuste moord, en Germaine C. 30 maanden hoort eisen voor een ongeval, *nadat* ze bestolen was?

Wat mij betreft heeft de dader bewust het risico genomen dat hij zou worden aangepakt en past alleen vrijspraak wegens noodweer.

Vitaly Chernobyl | 23-02-08 | 16:29

sjaakdeslinksesul 23-02-08 @ 16:26

dat ze vrijgesproken wordt mag ik idd hopen. wat mij eigenlijk nog bozer maakt is die familie en die vrienden van die kakkerlak.

zoalshetis | 23-02-08 | 16:28

@Wishbone 23-02-08 @ 16:27

Ik zoek het op in de krant. Kan even duren,maar ik kom er zo op terug.

piquant | 23-02-08 | 16:28

Als zelfs lutsers als Paul van Loon lintjes krijgen waarom krijgt deze Germaine dan geen hoogste onderscheiding mogelijk?

Harris Huizingh | 23-02-08 | 16:27

@Lizzard 23-02-08 @ 16:23

Niet waar. Bevoegdheid minister. Is wet niet voor veranderd.

piquant | 23-02-08 | 16:27

-weggejorist-

Lizzard | 23-02-08 | 16:26

Sneu gedoe allemaal. Het is in onze rechtsstaat nog steeds zo dat de rechter beslist wat er exact aan de hand was: een uit de hand gelopen ongeluk of een domme actie van mevrouw. Het OM dient die vraag voor te leggen en dat kan dus niet als ze al bij voorbaat onschuldig wordt verklaard. Wacht dus eerst de uitspraak af, voordat je gaat lopen gillen dat we in een bananerepubliek leven, alle rechters links zijn en marokkanen meer mogen dan nederlanders.
Haar slachtoffergedrag staat me verder niet echt aan, dat lijkt meer op het manipuleren van de publieke opinie door de advocaat. Zitten ook wat zwakheden in het verhaal, een KPN'er die tot 20 keer toe een geheim nummer doorgeeft, is namelijk eenvoudig te achterhalen door politie en werkgever.

sjaakdeslinksesul | 23-02-08 | 16:26

@ modelburger,

ik woon zo'n beetje in de straat waar het plaats vond. Loop daar bijna dagelijks mijn honden uit te laten. En ik kan je vertellen dat had ze een van hen platgereden in haar jacht op haar kleingeld en zakkam, ze een groter probleem had gehad dan nu. Had heel weinig begrip gehad dat mijn hond plat moest vanwege en handtasje. Net als de ouders van het kind dat slachtoffer had kunnen zijn, vermoed ik.

Wat die gast deed heb ik geen goed woord voor over, net als voor die gast zelf. Maar twee fouten maken niets goed. Wat dat mens deed sloeg volstrekt nergens op en was levensgevaarlijk. Dat ze de dader en niet een toevallige peuter slachtoffer werd van haar debiele actie, is puur geluk en de reden dat ze er relatief zo licht vanaf lijkt te komen. Was het een kind geweest, had juist op deze site de roep om de hoogste straf het hardst geklonken (en had het feit dat ze allochtoon was plotseling een hele grote rol gespeeld).

Faaz71 | 23-02-08 | 16:26

Lizzard 23-02-08 @ 16:25 wat maaier zegt....

van dal | 23-02-08 | 16:26

dit heeft natuurlijk niks met islam te maken, maar des te meer met tasjesroof en ongeluk.

van dal | 23-02-08 | 16:25

-weggejorist-

Lizzard | 23-02-08 | 16:25

Ik verwijs even naar alle andere topics hierover. En de PVV moet eens zelf met iets komen in plaats van kijken wat een domme meerderheid op GS vind en dan actie ondernemen.

Maaier | 23-02-08 | 16:23

-weggejorist-

Lizzard | 23-02-08 | 16:23

campion 23-02-08 @ 16:14

die niet zo zielig. geld storten zal heel wat problemen oplossen voor mevrouw c.
en ik denk dat er heel wat mensen die storten. inclusief ik.

zoalshetis | 23-02-08 | 16:23

Wat doen we weer hysterisch, prittje. Dat het (op z'n best) een tragisch ongeval was en niet strafwaardig, dat is 1 ding. Maar de strafmaat in andere rechtzaken, bedreigingen door vriendjes en uberhaupt zijn tasjesdiefstal heeft geen fluit met deze jongen en zijn dood te maken - en op z'n slechtst hebben we 't hier wel over moedwillig doodrijden. Dus laat dat lintje nou maar zitten.

Niet voor Jan | 23-02-08 | 16:23

@ Wishbone 23-02-08 @ 16:18

Parool van gisteren. Ben niet goed in linken,mislukt altijd.

piquant | 23-02-08 | 16:22

el Be"JATTIE" grap of echt ?

righteousness | 23-02-08 | 16:22

@ piquant 23-02-08 @ 16:17
Het irriteert me dat zoveel beschaafde lieden (plus hele mocrostammen) vanuit hun leunstoel beweren dat dit een daad van agressie (of eigenrichting) was. Die stikkers zijn niet aan mij besteed, en mevr hoeft ook geen lintje te hebben, maar wat zij deed was heel begrijpelijk.

Korreltje Zout | 23-02-08 | 16:22

gentle giant 23-02-08 @ 16:13
Hehe, jammer dat ze pas teruggaan als ze dood zijn...

de modelburger | 23-02-08 | 16:21

-weggejorist-

Lizzard | 23-02-08 | 16:21

@ Draaitafel Demagoog 23-02-08 @ 16:14

OOOO, je bent het boze oog!!!

@campion 23-02-08 @ 16:14

He, niet zo generaliseren jij!!!

piquant | 23-02-08 | 16:20

Wat ik me afvraag is: Hoelang denkt dat de marokkaanse gemeenschap dat we dit blijven pikken. De 80 jarige oorlog is begonnen om de tiende penning. Nu betalen we allang veel meer voor de opvang van dit soort struikrovertjes. Je moet wel erg dom zijn om te veronderstellen dat dit almaar door kan gaan. Dat is geen discriminatie.

Erikje | 23-02-08 | 16:19

piquant 23-02-08 @ 16:17
Heb je een linkje waar ik kan lezen dat de psychiater haar 'uitermate agressief' vond?

Wishbone | 23-02-08 | 16:18

@ Korreltje Zout 23-02-08 @ 16:14

Het irriteert je zeker wel dat jij en niet de psychiater in het proces bent en niet het O.M en de rechter?
In ieder geval ga jij er niet over en maak jij niet de afweging van wat haar bedoeling al dan niet is geweest. Allemaal gelul in de ruimte dus.
Koop lekker 20 stickers en plak die ook op je reedt.

piquant | 23-02-08 | 16:17

Kinderen die een snoepje stelen gelijk rigoreus in elkaar timmeren. Volwassen winkeldieven de handen afhakken en drankrijders volgooien met 2 liter Vodka. Goed plan.
Maar effe serieus, deze dame heeft voor wat voor reden dan ook iemand doodgemaakt en dat mag niet, en dus wordt zij berecht. Zo hebben we dat in dit land geregeld. Voor mensen die dat niet bevalt en zich niet kunnen aanpassen staat het altijd vrij om te emigreren naar welke bananenrepubliek dan ook.

nuckin*futs | 23-02-08 | 16:17

@gentle giant 23-02-08 @ 16:07
Dat is de Mocro gemeenschap al helemaal vergeten hoor.
Het was zo'n lieve jongen die geen vlieg kwaad deed.
Het valt me nog mee dat er nog geen afvaardiging van deze gemeenschap bij P&W of DWDD op bezoek is geweest om medelijden op te wekken voor Ali.

cleauwn | 23-02-08 | 16:17

@Lizzard 23-02-08 @ 16:15 Snapte je het nog niet? Put your effort where your mouth is.... dat is de boodschap

campion | 23-02-08 | 16:17

@ Lizzard 23-02-08 @ 16:15
Politici mogen alles. Jij ook.

Bernhard Bang | 23-02-08 | 16:17

Faaz71 23-02-08 @ 16:09
Hou ff in je achterhoofd dat haar tasje net geroofd was. Heel terecht dat je je eigendom gaat terughalen, dat daar een criminele rifaap tussen staat is helemaal 2 vliegen in 1 klap. U laat zich dus wel zonder tegenstand beroven, waar woont u?

de modelburger | 23-02-08 | 16:16

-weggejorist-

Lizzard | 23-02-08 | 16:15

@ Korreltje Zout 23-02-08 @ 16:14
Het is voor C. niet te hopen dat jij Korvinus moet gaan vervangen...

Bernhard Bang | 23-02-08 | 16:15

Een hyvessite om nog meer ongenoegen te kunnen opkrabbelen! Online je handtekening zetten! Jaaaaah daar winnen we de oorlog tegen de jihadisten mee. Sufkutten!

campion | 23-02-08 | 16:15

-weggejorist-

rifkicker | 23-02-08 | 16:15

-weggejorist-

Lizzard | 23-02-08 | 16:15

piquant 23-02-08 @ 16:03 ... is het ook. Maar mij het niet meer uit. Ik heb Pim en Theo niet voor niets gezien 2 weken voor hun dood. Geert ga ik binnenkort ook zien en dan zijn de rapen pas echt gaar ! Brave New World her we cum !

Draaitafel Demagoog | 23-02-08 | 16:14

Waar gaat het geld van die stickers dan heen? Is iemand daar misschein gewoon aan het zakkenvullen aan de ellende van een ander?

nou, binnen de kortste keren zitten we weer aan de 1000 reacties met hyenagejank en we-pikken-het-niet- en iemand-moet-iets-doen maar als het er op aankomt.... niet durven (ja, nee, zo'n sticker, uhhhm, ik heb net een nieuwe auto, uhhhmmm) en niks doen (een demonstratie? uhhhm, dat moet zeker op zaterdag? Uhhhm, dan was ik altijd mijn nieuwe auto.... zonder sticker....).

En dan maar weer schelden op het 'werkschuwe tuig' dat wél iets kan organiseren als ze het ergens niet mee eens zijn.

Laffe bang F5'ende kakkeposterbroeken zijn jullie. Houd toch op met je online gebler.

campion | 23-02-08 | 16:14

@ piquant 23-02-08 @ 16:08
Jij gaat er zonder meer vanuit dat die achteruitrij actie een uiting was van agressie, maar het kan ook een poging zijn geweest om de tas terug te krijgen. Of een combinatie van die twee. Ik ben benieuwd of er bij jou louter gelaten, vredelievende en niet-agressieve gevoelens opkomen als jij door een tasjesdief wordt beroofd.

Korreltje Zout | 23-02-08 | 16:14

"Dit weekend wordt het lichaam van El Bejjati naar Marokko gevlogen. Daar zal hij worden begraven."
Joh, je blijft niet hier?

gentle giant | 23-02-08 | 16:13

Lizzard 23-02-08 @ 16:08

Wie zijn 'ze'? Zijne Koninklijke Hoogheid Lizzard? Volksnationalistische lutser.

El Gouda | 23-02-08 | 16:13

-weggejorist-

Lizzard | 23-02-08 | 16:13

Faaz71 23-02-08 @ 16:09
Hou Faaz71, kwam jij hier al vaker?
Ik ken jou helemaal niet. Of ben je pas net geregistreerd onder een indymedia accountje? Vragen, vragen..................

kersenflap | 23-02-08 | 16:13

@ Bernhard Bang 23-02-08 @ 16:12

LOL

piquant | 23-02-08 | 16:12

Die bumperstickers moeten wel op de voorbumper hoor, want al die chauffeurs die ermee gaan rijden karren achteruit...

Bernhard Bang | 23-02-08 | 16:12

De sraffen moeten gewoon veel hoger voor dit soort rif apen.
Jaartje of 10 en dan onder marokkaanse omstandigheden in de cel,dan
leren ze het wel snel af..

Martin9339 | 23-02-08 | 16:10

@ Lizzard 23-02-08 @ 16:07
Dus jij wilt de wetgevende macht gebruiken om regels met terugwerkende kracht te veranderen? Ik zou maar wat voortzichtiger zijn met je kwalificaties.

Bernhard Bang | 23-02-08 | 16:10

@Lizzard 23-02-08 @ 16:07

Voordat je iemand een kneus noemt...
Ja de politiek is wetgevende macht maar gaat niet over de individuele rechtspraak. Onbenul.

piquant | 23-02-08 | 16:10

Vol gas achteruit in een kinderrijke buurt, het is maar waar je steun aan geeft.

Ben heel benieuwd wat de goegemmente hier had geroepen als deze allochtoonse dame in haar jacht op haar tasje niet dit crimineeltje maar een volbloed Hollandsch peutertje onder haar wielen had gekregen.

Dat ze in dit geval 'de juiste' heeft geraakt, was, ook volgens haar eigen zeggen, puur toeval en geenzins opzet. Had dus net zo goed iemand anders kunnen zijn die met zijn leven had moeten betalen voor haar tasje.

Maar Geert vindt dit wel prijzenswaardig gedrag...

Faaz71 | 23-02-08 | 16:09

@ Korreltje Zout 23-02-08 @ 16:05

Je laat je slecht informeren. Om te beginnen heeft "mevr"al eerder blijk gegeven van onverantwoord agressief gedrag en uit psychiatrisch rapport blijkt dat het een uitermate agrieve vrouw is met nog wat andere persoonlijkheids stoornissen en die ook nog geen enkele spijt heeft van, wat jij noemt een ongeluk, wat uit de hand is gelopen.

piquant | 23-02-08 | 16:08

-weggejorist-

Lizzard | 23-02-08 | 16:08

Zal de Partij van Verbieden en Verboden wel weten dat Germaine een Surinaamse is? Stickers met teksten als "Tasjesdieven zat? Rem dan niet voor Murat" is natuurlijk weer zo stigmatiserend als wat. Bah!

El Gouda | 23-02-08 | 16:07

Alleen maar omdat ze een tasjesdief doodrijdt, wil nog niet zeggen dat dit mens niet zo gek is als een deur... Wie doet nou zoiets: achteruit met je auto de achtervolging inzetten, en dan ook nog de stoep op sturen en tegen een boom aankleunen. Ik geef er geen stuiver voor. Maar goed, qua lintjesontvanger past ze wel weer in de groep natuurlijk...

Bernhard Bang | 23-02-08 | 16:07

-weggejorist-

Lizzard | 23-02-08 | 16:07

@ Destrukto 23-02-08 @ 16:02
Doel was niet de kudtmocro te doden maar tas terugkrijgen. De deaud van de kudtmocro, hoe fortuinlijk ook, was een ongeluk.

Korreltje Zout | 23-02-08 | 16:05

@ Destrukto 23-02-08 @ 16:02

@Ing Evert 23-02-08 @ 16:03

Sorry, ik noem jullie ook bij mijn post van @ 16.03

piquant | 23-02-08 | 16:05

@ Draaitafel Demagoog 23-02-08 @ 16:02

Alleen Flodder, jij en ik laten een ander geluid horen (tot nu toe) in dit topic en dat vind ik pas eng.

piquant | 23-02-08 | 16:03

-weggejorist-

Lizzard | 23-02-08 | 16:03

@piquant 23-02-08 @ 15:56 Wat dacht je van Belgie waar speciaLe wetten zijn aangenomen om het VB racistisch te verklaren. Over een vies politiek spelletje gesproken. Maar het kan allemaal, en zal in Nl ook van stal gehaald worden.

Ing Evert | 23-02-08 | 16:03

Bullshit, mevrouw heeft doodslag gepleegd. Iets heel anders dan moord, maar er is wel iemand dood.
Oeps, foutje? Ik dacht het niet.
Het is totaal irrelevant of de persoon een misdadiger of niet.
De regel is: je maakt geen mensen dood.
Dat gejengel hier om criminelen anders te behandelen dan "normale" burgers en tegelijkertijd te zeiken dat moslims ons een "dhimmi" status willen toe te delen staat haaks op elkaar.

Regels zijn regels zijn regels.

Mevrouw heeft iets gedaan wat wellicht strafbaar is. Deal with it.

Destrukto | 23-02-08 | 16:02

Idd weg met de PVV ! We gaan allemaal toch eigen rechter spelen .. oog om oog, tand om tand ! ik ben er klaar voor ...

Draaitafel Demagoog | 23-02-08 | 16:02

"voor achter op uw automobiel"... hij moet op de bumper, toch???

Ik weet het beter | 23-02-08 | 16:01

Noem me een lafaard, maar zo'n sticker is niet geschikt voor de buurt waar ik woon, ben ik bang.

Hertogin v. Pauperen | 23-02-08 | 15:58

@ zoalshetis 23-02-08 @ 15:34
@ Korreltje Zout 23-02-08 @ 15:52
great minds think alike. What about een PayPal linkje vanaf GeenStijl? Ben benieuwd hoeveel we opbrengen.

Korreltje Zout | 23-02-08 | 15:57

Joh Casaman, da's een lastige. Mmm, als je nou gezegd had 'een tasjesdief moedwillig doodreed' had ik een heel andere mening gehad...

Hutspotentieel | 23-02-08 | 15:57

Typerend; je hoort de marokkaanse gemeenschap wederom niet over het feit dat deze sneue jatbar een notoir rovertje was. Schei toch uit zeg! Bescherm je volk - laat lekker buiten beschouwing dat die knakker al meerdere misdaden heeft gepleegd jegens het gastland dat nog steeds stom genoeg is om dit soort CRAP maar gewoon te pikken...

Wanneer staan we eens op en komen we voor onszelf op? En dan bedoel ik vooral de trieste instanties genaamd OM en kabinet...

engheltje | 23-02-08 | 15:57

Waar koop ik die sticker?

meneerketser | 23-02-08 | 15:57

Tja, daar gaan we dan. Als de politiek zich al (selectief met de rechtspraak gaat bemoeien, zijn we in de kortste keren in een zelfde positie als in een achterlijke rechtspraak in een moslimland.

piquant | 23-02-08 | 15:56

Hey wat typisch. Geen enkele fin te bekennen op de Germaine vrij-Hyves

Prins Analia | 23-02-08 | 15:56

Een lintje? Wat is die PVV toch een stemmingmakende kutpartij.

Flodder | 23-02-08 | 15:55

"Iemand binnen de groep belagers heeft klaarblijkelijk toegang tot alle gsm-gegevens van KPN, want ze heeft al zeker twintig telefoons moeten weggooien omdat de bedreigers haar nummer weer hadden achterhaald en verder gingen met treiteren en stalken."

Nee mevrouwtje, dat heeft er mee te maken dat die moslims elkaar allemaal de hand boven het hoofd houden. Één muzzelman bij KPN is al voldoende.
Eruit met dat volk!

kersenflap | 23-02-08 | 15:55


30 maanden is te fors, een taakstraf icm met een voorwaardelijke vrijheidsstraf ligt meer voor de hand. Iets met gemoedstoestand en gezien de intimidaties in die 3 jaar.

Maar lintje? Nou nee. De dame heeft toch echt iemand gedood. En dat mag niet. Ook al was het een tasjesdief.

G-unite | 23-02-08 | 15:53

Leuk burgerinitiatief maar heb net een nieuwe auto en moet de 100.000 km er wel mee halen....

Martin9339 | 23-02-08 | 15:53

Dus jullie keuren het spelen van eigen rechter af omdat iemand, die voor eigen rechter speelde, een allochtoon moedwillig doodreed? Oh, de ironie.. :P

CasaMan | 23-02-08 | 15:53

Ben ook voor het op-afstand-detoneerbare-loktasje...

Sabbey | 23-02-08 | 15:52

@T1NKY 23-02-08 @ 15:45, of de profeet, (nvsh) te beledigen.

gentle giant | 23-02-08 | 15:52

Kan GeenStijl geen PayPal rekening voor germaine C openen? Ik zou graag iets willen storten.
.
Wat een kudtland is dit zeg, waarbij mocro criminelen het laatse woord hebben. Take home message: als je beroofd wordt, verzet je niet en laat het gewoon gebeuren. Want anders krijg je die hele tiefus mocrocommunity over je heen.

Korreltje Zout | 23-02-08 | 15:52

Schoorsteenveger 23-02-08 @ 15:46
Precies! En alle scooters van voor 2008 mogen niet binnen de ring

madakantognie?! | 23-02-08 | 15:51

Vandaag sticker op je achterbumper morgen je auto afgefikt

Pigsbutt | 23-02-08 | 15:51

@T1NKY 23-02-08 @ 15:45
Idd, geen enkel medelijden met deze stelende kokosmacroon.
Aktie ondernemen, dat zouden meer mensen moeten doen.
En met aktie bedoel ik niet theedrinken en meehuilen met de wolven in het bos wat tot op heden als de oplossing voor het uitdijende gropeje straatrovers wordt gezien. Geef ze maar een jeugdhonk, buurtcoaches en vooral veel subsidie......... maar vooral niet meer verbaasd of geschokt zijn als mensen het recht zo nu en dan in eigen hand nemen.

cleauwn | 23-02-08 | 15:50

GZD draag ik geen handtasjes anders moet ik me ook makkelijk laten beroven.
En idd GodHandKlodder, het gaat niet om het 'wat' maar om het 'hoe'.

Hutspotentieel | 23-02-08 | 15:50

T1NKY 23-02-08 @ 15:45
Dat is het risico van het vak. Gewoon met je poten van andermans spullen afblijven, dan is er niets aan de hand.

madakantognie?! | 23-02-08 | 15:48

de Balkenbende háát burgers met een VOC mentaliteit. Omdat ze die niet zèlf durven te vermoorden laten ze dat door doen hun marokkaansche vrienden. Die helpen ze weer wel om mevrouw te vinden.

Jan Passant | 23-02-08 | 15:48

Als je 'De vrienden van Cohen' niet aanpakt, dan moet je ook niet lullig doen over bescherming.

De Regeering | 23-02-08 | 15:48

Nederland tolereert het niet langer. Hulde!

kersenflap | 23-02-08 | 15:47

@T1NKY 23-02-08 @ 15:45
Duidelijk toch? Van de spullen van een ander blijf je af!, toch niet zo moieilijk?

Heinzz | 23-02-08 | 15:47

@zoalshetis 23-02-08 @ 15:34
Ja een steunfonds voor haar zou niet verkeerd zijn. Deze dame gaat door een hel.

Aussie | 23-02-08 | 15:46

madakantognie?! 23-02-08 @ 15:41
Meer groen in de wijk voor een leefbaarder milieu, toch?

Schoorsteenveger | 23-02-08 | 15:46

Ik pleit ervoor de megalomane bouwaspiraties van de Balk - het Tulpen Eiland in de Noordzee - te reserveren voor camel heads en ander tuig.. een flink roedel tropische haaien om het eiland maakt het helemaal af..

wopper | 23-02-08 | 15:46

@B. de Laar 23-02-08 @ 15:36
Was het een SUV?

cleauwn | 23-02-08 | 15:45

De doodstraf is weer ingevoerd!!! Je hoeft er tegenwoordig slecht een tasje voor te stelen!

T1NKY | 23-02-08 | 15:45

Ik schaam me kapot.

CYFAWS | 23-02-08 | 15:44

Een lintje is net zo belachelijk als 30 maanden cel.
Dit lijkt me wederom een uitgelezen kans om een inhoudelijk debat aan te gaan met dhr. Wilders. Maar ik vermoed dat JP en zijnen hooguit zullen klagen over de 'polariserende toon' oid.

GodHandKiller | 23-02-08 | 15:44

Het is wel zonneklaar waar het OM zich druk over maakt. Glasheldere geweldsmisdrijven gaan zo goed als vrijuit. Maar "muscleing in on their business" wordt wel genadeloos afgestraft. Ofwel: we weten dat wij er geen reedt aan doen maar dat betekend niet dat u het zelf mag regelen.

godsammekrake | 23-02-08 | 15:43

Pantalon 23-02-08 @ 15:41

gelukkig gaat het om een eis van het incompetente om. dus misschien wordt ze nog vrijgesproken.

zoalshetis | 23-02-08 | 15:43

zoalshetis 23-02-08 @ 15:34
Waar, ook alweer zoiets dat ze dan je auto laten affakkelen. Tegen de barbaren wordt niets ondernomen.

Shalome | 23-02-08 | 15:42

Ik pleit voor een valhelmverbod en meer bomen in het straatbeeld

madakantognie?! | 23-02-08 | 15:41

Dat dit land toch godverdomme sterft. Deze heldin krijgt verdomme 30 maanden cel. Geert Wilders, kom er maar in!!

Pantalon | 23-02-08 | 15:41

* Knorbertje leeghaalt + vliegtuigje met spandoek 'Free Germaine' de lucht in jenst *

wopper | 23-02-08 | 15:40

Go Germaine C.! Go Geert!

Momo- | 23-02-08 | 15:40

belachelijk dat ze toch nog word vervolgd door iets waarvan zij het slachtoffer is.

Hiermee maakt de regering duidelijk dat we dus niks terug mogen doen als "keut marokeauntjes" wat doen ?

dhr.Pindakaas | 23-02-08 | 15:40

Kom er maar in Geert!!!!!!!

BEERTENDER | 23-02-08 | 15:38

Wat? Is mijn vliegtuigbanner ('Germaine had gelijk') nog niet klaar?

Murdockyoufool | 23-02-08 | 15:38

free Germaine C.

Mucci | 23-02-08 | 15:37

Stomme SUV koei, met een Fiat Punto was dit nooit gebeurt

B. de Laar | 23-02-08 | 15:36

Oog om oog, tand om tand. Het credo van de bontkraagjes.
Echter, alleen zij mogen dat want als het andersom gebeurt is het racisme, vreemdelingenhaat en wat de volgelingen van Jobcoman nog meer kunnen verzinnen. Germaine, sterkte.

cleauwn | 23-02-08 | 15:35

Lokhomo's, lokfietsen, what about loktasjes, die op enige afstand tot explosie kunnen worden gebracht ?

snuff | 23-02-08 | 15:35

die sticker is wel grappig, maar niet als je je auto onverbrand wil terugvinden.
verder pleit ik voor een site waar germaine financieel bijgestaan gaat worden.

zoalshetis | 23-02-08 | 15:34

Zeker!!! Hulde voor deze dame. Dat zouder er meer moeten doen.

Prins Analia | 23-02-08 | 15:31

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken