Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Vers vleesch voor Hans Laroes

laila.jpg En dan nu de laatste transferperikelen binnen de publieke omroep. De Nederlandse Omroep Stichting heeft een nieuwe presentatrice voor het journaal aangetrokken. Over het gemoeide transferbedrag is niets bekend maar per heden zal Laïla Abid (Meknes, Marokko, 1977) het merendeel van de ochtend- en de dagbulletins voor haar rekening nemen. De 30-jarige kaasmarokkaanse komt uit de boezem van RTV Noord-Holland en presenteerde tot voor kort Avro's Opsporing Verzocht. En nu niet allemaal gelijk roepen dat hiermee het Islamitische Journaal een feit is. Mevrouw Abid is een keurig verwesterde bounty. Ze doet het namelijk met een Yank en de ramadan houdt ze nog geen week vol. Bovendien is ze een smakelijker hapje dan - pak em beet - Clairy Polak. Geef haar dus een kans. Rest ons nog het hoe en waarom achter deze aanvulling van het vrouwelijk redactiepersoneel binnen de NOS. Is kinderhater Sacha de Boer dan eindelijk zwanger? Zijn de stagiaires de beruchte spermadouches van Hans soms beu? We WETEN het niet. Gelukkig geeft de Minister van StaatsInformatie antwoord op alle vragen op zijn nieuwe weplok!

Reaguursels

Inloggen

Gekleurde mannen durven ze nog niet aan,vrouwtjes komen wat minder bedreigend over.
Deze dame spreekt trouwens accentloos Nederlands,Aicha Marghadi is ook een "Geheimtip",uitstekende dictie met licht amsterdams accentje ,wat ze ongetwijfeld op professionel wijze kan weg vijlen.

mr.singh | 20-02-08 | 01:13

-weggejorist-

willem1957 | 19-02-08 | 22:17

Lekkere vergelijking met Clairy Polak, een kadaver van een schaap wat een week in de brandende zon heeft gelegen is nog aantrekkelijker dan Clairy Polak.

Tarak | 19-02-08 | 21:11

en Philip Freriks wordt straks vervangen door Ali B

rioolguurder | 19-02-08 | 21:00

Whaha ik ben d'r nog een keer tegen gekomen, ik vond 'r best verlegen.
Niet gedacht dat zo'n type het zover zou schoppen. Ze is blijkbaar goed ge emancipeert en ge immi geert. Dus ja no problemo.

Zolang zij zich aanpassen is er niets mis, heb ik ook gedaan, en werkt voor mij en voor Nederland prima.

Gekke G | 19-02-08 | 20:02

bottehond 19-02-08 @ 18:08

In dat geval dient iedereen gewantrouwd te worden, totdat hij of zij uit het leven is getreden.

Maaier | 19-02-08 | 19:00

Ow, er schijnen meerdere Wim Heitinga's te zijn volgens Larous.
Waarvan akte.

G-unite | 19-02-08 | 18:25

Iedere islamiet dient grondig gewantrouwd te worden, tenzij zij/hij nadrukkelijk uitgetreden is. De rest blijft een risico (mmestal tegen wil en dank), altijd. Helaas. Dat is de harde werkelijkheid.

bottehond | 19-02-08 | 18:08

Is het NOS journaal nu in handen gekomen van Al Jazeera?

knight03 | 19-02-08 | 18:01

@ Vloekende Vlaming 19-02-08 @ 17:41

De 4 koningssteden werden toch maar mooi gebouwd door Europese slaven..

White Gold - The Extraordinary Story of Thomas Pellow and Islam's One Million Slaves > Giles Milton.

wopper | 19-02-08 | 18:00

@Vloekende Vlaming 19-02-08 @ 17:41
Alle finnen daar heen dan.

Anaalfabeet | 19-02-08 | 17:52

*Boeie* Waarom het Staatshoernaal niet meteen afstemmen op de doelgroep; met arabisch sprekende presentatoren, turkse ondertiteling en voor de nog niet volledig geïntegreerde linkschmensch via teletext nog een gebrekkig Nederlands vertalinkje...

Bertus Betonsloper | 19-02-08 | 17:51

Meknes is een schitterende stad, vandaar deze rifparel. In hun natuurlijke habitat vallen die mocro's nog wel mee en de vier koningssteden zijn echt een aanrader.

Vloekende Vlaming | 19-02-08 | 17:41

""Opsporing Verzocht is altijd al een programma geweest waar ik graag naar keek"... tuurlijk, zo zie je je familie nog es.

LiamP | 19-02-08 | 17:38

-weggejorist-

Lizzard | 19-02-08 | 17:33

Shalome 19-02-08 @ 17:20

Je snijdt wel veel aan. Maar dat het hier een ingeslapen vastgeroeste bende is, dat ben ik met je eens. En dat je niks kunt of mag, ook. Het grappige is dat een Geert Wilders door die types wordt verafschuwd. Zelfs door mensen die geen al te vriendelijke meningen hebben over onze islamvrienden. Ze zijn inderdaad gewoon bang. Waarschijnlijk kunnen ze niks of weten ze in ieder geval niet wat. Dat hoop je dat de structuur waarvan je een deeltje uitmaakt intact blijft. Wel logisch maar de sloopkogel begint dan wel op mijn netvlies te branden. Karakterfoutje...

NoMinister | 19-02-08 | 17:29

NoMinister 19-02-08 @ 16:59
Het lijkt wel alsof middelmaat de ambitie is. Maar daarnaast is het natuurlijk ook een starre bedoening daar bij de PO, net als bij zo veel andere overheidsinstellingen in Nederland.
Dat weet ik van mensen die bij ministerieën stage lopen en echt goeie ideeën hebben, nieuwe energie, verse wind, nieuwe generatie, bladiebla, je kent het wel. Maar die vastgeroeste garde daar is nauwelijks vooruit te branden: zijn alleen maar bang dat ze hun riante baantje verliezen, zien nieuw vlees als rivaal en vrezen dat ze de hypotheek niet meer kunnen betalen.
Werkelijk, ik ben geen miezemuis, maar overal waar ik kijk bij het ambtenarenapparaat of semi-overheid, ontwaar ik dezelfde patronen. En dat vind ik heel derdewereldlands.
Maar tegelijkertijd is het ook zo dat je eigenlijk geen kant meer op kan in Nederland. De torenhoge belastingen en dat vernietigend muurvaste ontslagrecht is de doodsteek voor dynamiek. Dan kunnen ze in Den Haag nog zo vaak van alles roepen; zolang zij zo'n soort beleid voeren die dit in de hand werkt, is het dweilen met de kraan open.

Shalome | 19-02-08 | 17:20

Shalome 19-02-08 @ 16:38

Dit valt toch gewoon onder 'alles wat je met geld in de lucht houdt was niks, is niks en wordt nog minder'? Gewoon hoe het altijd in de USSR ging. Heb geen illusie dat er processen gaande zijn die de boel verbeteren. Een toevalstreffer als Paul de Leeuw (hoewel ik het nooit lang uithoudt bij die debiel(en)) is leuk, maar dat is het dan. Is de BBC anders georganiseerd? Moet toch wel?!

NoMinister | 19-02-08 | 16:59

phap phap phap phap phap

bwahaha | 19-02-08 | 16:44

sjaakdeslinksesul 19-02-08 @ 16:23
Ik ken zelf alleen al tig mensen die zo veel grappiger zijn dan die versneden lip Van der Wal en catastrofale Heertje. Die Hislop en Paul Merton zijn al 10 jaar onveranderlijk leuk en ook buitengewoon goed geïnformeerd en écht slim en ad rem. Net als hun gasten; in NL plakken ze van alles op die gaststoel. Tenenkrommend niks.
Wim Kayser vond ik wel wat, Bromet ja, Zomergasten mwoah - met Van Dis als aanjager, dat was boeiend.
Maar het is met die PO net als met de linkse politiek: het is één en al handjeklap en mekaar baantjes toespelen. Ik zat ooit bij een uit de kluiten filmredactie waarvan er maar 2 echt iets over film wisten - de rest was neefje, nichtje, vriendje, zusje, kennisje. Eeeeh, daar hoef je bij de BBC met bijvoorbeeld Jonathan Ross dus niet mee aan te komen. Terwijl er mensen zijn die het echt wel kunnen, maar die hebben geen inside stromannetjes.
Wij zijn echt een derdewereldland, man.

Shalome | 19-02-08 | 16:38

Shalome 19-02-08 @ 16:15
En dat vind ik nou onbegrijpelijk. News, Newsnight, Match of the Day, Have I got News for you, het hele format wordt je op een presenteerblaadje aangereikt, 70% is dus al voor je gedaan en toch kunnen ze het niet. Niet eens een zwak aftreksel, maar echte bagger, waarin vaak ook nog gerommeld wordt aan het bestaande format.
Po programma's die ik wel leuk en geslaagd vind/vond: andere tijden en Midas Dekkers. Bas Haring vind ik inmiddels ook leuk. Bromet kan er ook mee door, net als zomergasten.

sjaakdeslinksesul | 19-02-08 | 16:23

CoJoNes 19-02-08 @ 15:48
Jongen, kijk toch eens goed. Aldith ziet er uit als een Thaise ladyboy.
Dat is toch gewoon een vent ?

Bigi Bana Boy | 19-02-08 | 16:18

Klukkluk 19-02-08 @ 15:49
LOL, of als ze geboeld wordt door haar man.

Bigi Bana Boy | 19-02-08 | 16:16

NoMinister 19-02-08 @ 16:07
Kan ik wel een eind in meegaan. Het kennisniveau en de accuratesse bij de publieke omroepen laat beslist te wensen over. Eigenlijk doen ze maar wat, dat zie je in alles terug. Ik kijk veel liever naar de Belgische zenders of naar de BBC. Vooral bij die laatste mogen de po graag formats wegplukken, maar wie de Engelse kent ziet hoe dramatisch slecht de Nederlandse afgeleide is. Pijnlijk onleuke mensen, rommelige setting en gewoon geen flikker aan. Ik vraag me af waar ik op de NL-zender nog een beetje plezier aan heb beleefd, waar ik iets van heb opgestoken of waar ik van onder de indruk was. Volgens mij moet ik dan een heel eind terug in de tijd.

Shalome | 19-02-08 | 16:15

CoJoNes 19-02-08 @ 15:48

Ik niet (je laatste opmerking). Maar die 23% is HRM met het oog op de toekomst en zoals links het bovendien graag ziet. Verder: je hebt denk ik gelijk.

NoMinister | 19-02-08 | 16:12

@rabarberke

juist, alleen vallen we daar niemand mee lastig.
ga is effe ergens anders de cultuurrelativist uithangen.

De Briemusketier | 19-02-08 | 16:10

Harry Turtle 19-02-08 @ 15:58

Dat ze er ooit zat, zegt veel. Dat ze weg is, is denk ik met heel veel moeite gepaard gegaan. Er zitten nog een paar ex-jeugdjournaallezers waarbij ik steeds denk: goh, leuk dat nieuws, terwijl er ernstige haat en geweld geillustreerd met beelden aan de orde is. Dat is bijna surrealistisch.

NoMinister | 19-02-08 | 16:09

Lizzard 19-02-08 @ 15:51

Ik vind haar heel erg lelijk. Maar ik vind Sacha heel lekker en toch mag ze acuut ophoepelen wat mij betreft. Ik wil eigenlijk iemand die geen enkele aanstoot geeft. Ik noem een Jan de Hoop. En ook niet van de kereltjes die als kleine jochies overkomen. Het lijkt wel of het hele NOS-gebouw vol zit met sukkels en minderheden. * verlangd naar opheffen publieke omroepen *

NoMinister | 19-02-08 | 16:07

@DeEchteWimHeitinga 19-02-08 @ 15:58
Hij is confused door de neppe Heitinga waarschijnlijk

Klukkluk | 19-02-08 | 16:03

lala lijkt me wel okay, best lekker ook. zodra ze ook maar 1 x met hoofddoek verschijnt kijk ik nooit meer naar Het Sjoernaal, maar tot die tijd; Go Lala!

Scherprechter | 19-02-08 | 16:02

Dat smetteloze Nederlands wordt toch wel enigszins overdreven. In Nederland stikt het van de dialecten en de meeste Nederlanders kunnen weliswaar lezen en schrijven, maar het vocabulaire beperkt zich doorgaans tot het aldi-boodschappenlijstje en het geneuzel over tuinhekjes en bijkeukens. De uitspraak van de Nederlandse taal is bij velen gelijk die van een ezel maar dan door een molenwiek geraakt.

Rabarberke | 19-02-08 | 16:00

sjaakdeslinksesul 19-02-08 @ 15:46

Nee, altijd in 5-en.

Maaier | 19-02-08 | 15:59

Shalome 19-02-08 @ 15:50

Hmmmmm. Ik droom weg, maar helaas, wie zit daar nou op die stoel?

NoMinister | 19-02-08 | 15:59

Hansje MODEREERT zijn wepplok. Alles van mij wordt gewist. Zou hij iets tegen Wim Heitinga hebben?

DeEchteWimHeitinga | 19-02-08 | 15:58

Betekent dit dat Marga van Praag met haar chronische-jeugdjournaal-modus de laan uit is gestuurd? Dan vind ik het goed nieuws.

Harry Turtle | 19-02-08 | 15:58

buitenlands nieuws nu:

"in amsterdam hebben landgenoten nederlanders beroofd en auto's in de fik gestoken"

De Briemusketier | 19-02-08 | 15:58

sjaakdeslinksesul 19-02-08 @ 15:46

Antwoorden van de Staats Secretaris van de Regering:

1) Uw vraag was wat vaag nadat Gerdi hem had gecensureerd. Ik kan op vage vragen geen antwoord geven. Eerst benoemen graag, dan gaan wij pas nadenken.

2) Wij hebben uw vraag menen te kunnen doorgronden en verheugen ons zeer. Wij zien dat als een positieve ontwikkeling welke met positieve blik dient te worden beschouwd, ook door u, afvallige van de PVV.

3) Ik heb uw vraag gedeeltelijk gelezen: wij vinden niks met de PVV.

Goedemiddag!

NoMinister | 19-02-08 | 15:57

Ik kijk liever helemaal geen nieuws.

Biff Eagleburger | 19-02-08 | 15:56

@Flathead: Ik slik niet!
@Lizzard: Afgang? Nee hoor, je moet gewoon behoorlijk voorzichtig zijn met dat soort mensen! Je weet maar nooit!

Fleauxe | 19-02-08 | 15:56

Nieuws voorlezen in een camera is zo 1970, kunnen ze de hele NOS en omroep MAX niet samenvoegen? Stelletje bejaarden heeft nog nooit van RSS feeds gehoord

DonJoe | 19-02-08 | 15:56

Shalome

Iemand als Borat Zagdijev???

Flathead | 19-02-08 | 15:53

-weggejorist-

Lizzard | 19-02-08 | 15:51

Shalome 19-02-08 @ 15:50
Ja, ik ook. Maar dat is Noraly dus niet. Gnavond!

Klukkluk | 19-02-08 | 15:51

Klukkluk 19-02-08 @ 15:49
Ik zit ook helemaal niet te wachten op een grimassende nieuwslezer. Ik wil iemand die de meuk glashelder voorleest met een smetteloze dictie.

Shalome | 19-02-08 | 15:50

@NoMinister 19-02-08 @ 15:47
Sterker nog: Noraly kent helemaal geen gelaatsuitdrukkingen. Misschien als ze zit te kakken, maar in ieder geval niet op tv

Klukkluk | 19-02-08 | 15:49

Het wachten is op een slimme paarse broek die de meebewegende flatscreen clip-on burka voor tijdens het nieuws lanceert.

Rabarberke | 19-02-08 | 15:48

@NoMinister
Ach, het is vooral triest voor deze mevrouw Abid. Het multiculgehalte van de NOS is dusdanig hoog, dat ze bijvoorbaat de schijn al tegen heeft. Ik ken mevrouw niet, vind het alleen opvallend dat, als de NOS een afspiegeling zou zijn van de samenleving, er 23% allochtone presentatoren rondlopen.
Ben trouwens erg gecharmeerd van Aldith Hunkar.

CoJoNes | 19-02-08 | 15:48

Sven Kockelmans lijkt mij ook een leuke. Die heb ik een keer horen zeggen dat hij ergens zijn lid ipv van zijn licht was gaan opsteken. Die gheyle Sven toch. Volgens mij kejjelache als je die het nieuws laat voorlezen.

Bigi Bana Boy | 19-02-08 | 15:48

-weggejorist-

Lizzard | 19-02-08 | 15:47

Mach10 19-02-08 @ 15:38
*verbijsterd staart*
Ik probeer het echt en ik ben niet de stomste, maar ik zit even op een andere FM, vriend.
Sjaak plukt een stuk tekst van een stom stuk islamitisch zendelingenvreten en kwakt daar een andere naam onder dan die er oorspronkelijk stond. Wat heeft dit uit te staan met dat gepredikte Lebensbornprogram van Rouvoet?

Shalome | 19-02-08 | 15:47

Klukkluk 19-02-08 @ 15:40

Noraly Beier is iemand die juist altijd serieus overkomt en niet gefrustreerd! Ik let wel op dat als er iets is met de gekleurde medemens-factor, of zij daarop reageert. Ik heb het nooit gezien en dat siert haar enorm. Ze mag van mij zeker blijven. Maar dat vond ik ook van de forse dame, wiens naam me ontschoten is. En Sacha is lekker, maar gewoon een hedo-tut-hola met goedkope makkelijke linkse ideeen. Leuk zonder geluid. Is ook dol op fotoos maken, dat siert haar weer.

NoMinister | 19-02-08 | 15:47

Kamervragen van de Roon (PVV) aan de staatssecretaris van Cultuur.
1) Is de staatssecretaris bekend met het topic Vers Vleesch voor Hans Laroes op het weblog geenstijl? Nee.
2) Is de staatssecretaris ervan op de hoogte dat in dit topic een van de leden van het linkse en zwaar gesubsieerde NOS-journaal ontmaskerd is als radicaal islamitische symphatisant? Nee, maar het verklaart veel.
3) Vind de staatssecretaris met de PVV dat nu een halt moet worden toegeroepen aan de linkse islamvriendelijke propagandapraatjes van het NOS journaal en dat hierom Laila Abid op staande ontslagen moet worden? Huh, in vraag 2 had u het nog over Hans Laroes.

sjaakdeslinksesul | 19-02-08 | 15:46

@Rabarberke 19-02-08 @ 15:44
Philip had allang in het omroepmuseum moeten zitten. In de kelder.

Klukkluk | 19-02-08 | 15:46

Ik heb lekkerder gezien, maar het is wel eye-candy vergeleken met die koe van hallal. Niets geen problemen.

Koekje-dr-bij? | 19-02-08 | 15:46

Waar is trouwens Rocky Tuhuteru gebleven?

Tol Hansse | 19-02-08 | 15:46

@Biff Eagleburger lollll

Karel Kruizenruiker | 19-02-08 | 15:45

Fleauxe

Neem je lithium in en ga een half uurtje in de hoek staan.

Flathead | 19-02-08 | 15:44

Of van die nieuwslezers die zich nooit verspreken zoals b.v. Philip Freriks - in het echt een stuk sympathieker dan op TV (not).

Rabarberke | 19-02-08 | 15:44

Gelukkig zijn er nog van die echte autochtone tv persoonlijkheden als Piet Paulusma. Prima te verstaan en accentloos Nederlands.

Rabarberke | 19-02-08 | 15:43

CoJoNes 19-02-08 @ 15:04

Het NOS journaal is zijn tijd vooruit. JPB zal wel voorstellen om te bidden voor het begint, hoeven we alleen het bandje t.z.t. aan te passen. Grmpf.

En wie zegt dat ze geen boerka gaat dragen zodra ze daar zin in heeft?

NoMinister | 19-02-08 | 15:43

Op het blog van fuhrer Hans staat... "weet u dat u op geenstijl staat?" Haha, nou dat had Hans wel door volgens mij!

Fleauxe | 19-02-08 | 15:42

Rabarberke 19-02-08 @ 15:34
El Gouda geitenkaas ?

Bigi Bana Boy | 19-02-08 | 15:42

@Mach10 19-02-08 @ 15:36
Van mij mag zelfs een schele Indiaan het journaal presenteren, als hij of zij maar normaal Nederlands spreekt en een aangename stem heeft. Noraly Beier spreekt zeker geen accentloos Nederlands en heeft een stem als een vals kerkorgel

Klukkluk | 19-02-08 | 15:40

Ik vertrouw haar niet, petitie of geen petitie!

Fleauxe | 19-02-08 | 15:38

@Shalome 19-02-08 @ 15:36
Met "zo tekent hij het niet" bedoel ik dat sjaak sugereert dat het door haar geschreven is.
De rest is een poging tot neo eugenics, slimme nederlanders plant u voort enzo

Mach10 | 19-02-08 | 15:38

Bigi Bana Boy 19-02-08 @ 15:32
Die vind ik ook heel leuk: nasaler zijn ze niet te vinden. En dan die haartjes. Net een bolletje wol dat al een keer is gebruikt.

Shalome | 19-02-08 | 15:38

Ben ik nu de enige die het kut vind voor Pino?

man met tas | 19-02-08 | 15:37

Nou ja de objectiviteit was toch al ver te zoeken bij de NOS. Kan me hier niet druk om maken. Ze blijvend e zelfde onzin raaskallen!

Kniftig | 19-02-08 | 15:37

@Klukkluk 19-02-08 @ 15:34
Waarom moet er persee een Hollander het journaal presenteren, hollanders praten over het algemeen geen ABN (niet vreemd de taal is in midden nederland ontstaan). Laat gewoon een nederlander (van welke komaf ook) die behoorlijk nederlands spreekt het journaal presenteren

Mach10 | 19-02-08 | 15:36

Mach10 19-02-08 @ 15:33
Waar heb je het in godsnaam over? Sjaak plakt een raar stuk van een raar islamitisch wijf neer en zet daar Abids naam onder. Klaaj.

Shalome | 19-02-08 | 15:36

-weggejorist-

Lizzard | 19-02-08 | 15:35

@Maaier 19-02-08 @ 15:09
Zolang Noraly Beier 'gnavon' zegt in plaats van Goedenavond, is ze wat mij betreft niet Hollands. Godver wat irritant.

En Gerry Eickhof is van de verslaggevers de onappetijtelijkste. Zit je lekker met bordje op schoot het staatsjournaal te kijken, staat dat warhoofd lekker aan zijn lippen te likken en met consumptie te praten. Daaag eetlust!

Klukkluk | 19-02-08 | 15:34

@ sjaakdeslinksesul 19-02-08 @ 15:32

LOL! * PVV weer afbelt *

wopper | 19-02-08 | 15:34

Jeetje iemand van marokkaanse op de Nederlandse televisie! Het einde is nabij! Help! Snel wat gouda kaas en zure haring eten.

Rabarberke | 19-02-08 | 15:34

ja, leuk

dennus-de-pennus | 19-02-08 | 15:33

@Shalome 19-02-08 @ 15:31
Zo tekent hij het niet, maar als u dat zelf heeft uit gevogeld ga dan heen en vermenigvuldigt u

Mach10 | 19-02-08 | 15:33

Ze doet het namelijk met Yank..

@ Brusselmansje,

Wie de neuque is Yank?

wopper | 19-02-08 | 15:33

Fred Emmer (Putten, Nederland, 1911)

Pilsvogel | 19-02-08 | 15:32

wopper 19-02-08 @ 15:31
Tuurlijk, maar ik had stiekem gehoopt op kamervragen van de Roon.

sjaakdeslinksesul | 19-02-08 | 15:32

@Karel Kruizenruiker 19-02-08 @ 15:25

Haram Siezen?

Biff Eagleburger | 19-02-08 | 15:32

Mach10 19-02-08 @ 15:29
Sjaaks tekst kwam van ene Layla el Haddioui, is wat anders dan Laïla Abid.

Shalome | 19-02-08 | 15:31

@ sjaakdeslinksesul 19-02-08 @ 15:25

Linky, sjakie, linky, je zuigt het uit je duim..

wopper | 19-02-08 | 15:31

@sjaak
Is niet van haar. Niet stoken, daar kan Shalome niet tegen.

Shalome | 19-02-08 | 15:30

LOL @ sjaakdeslinksesul

el Haddioui of abdil, wat maaaaakt het uit.

maakniesaaknie | 19-02-08 | 15:29

@Shalome 19-02-08 @ 15:26
Wordt wel gesugereerd door de overeenkomst tussen de naam van de nieuwslezeres en de naam van de ondertekenende.
Als je deze link niet kan zien geldt mijn oproep tot voortplanting niet voor jou

Mach10 | 19-02-08 | 15:29

-weggejorist-

Lizzard | 19-02-08 | 15:29

Die neus!

negen | 19-02-08 | 15:29

@sjaakdeslinksesul

Doe eensch normaal of leer quoten!

De StoorZenDer | 19-02-08 | 15:29

Het enige selectiecriterium moet cupmaat zijn. Als ze ze op dat bureau moet leggen voor ze begint met voorlezen dan is wat mij betreft het licht op groen

Pilsvogel | 19-02-08 | 15:28

*plaatst krabbeltje*

Fleauxe | 19-02-08 | 15:27

Als Noraly het nieuws voorleest voelt het alsof iemand met een bandschuurmachine je trommelvlies staat te bewerken

Harry Turtle | 19-02-08 | 15:27

-weggejorist-

Gier | 19-02-08 | 15:26

sjaakdeslinksesul 19-02-08 @ 15:25
Zijn dat teksten van die nieuwslezeres?

Shalome | 19-02-08 | 15:26

Heeft ze eigenlijk dikke tieten?

Teen | 19-02-08 | 15:26

Waar is Harmen Siezen als je hem nodig hebt?

Karel Kruizenruiker | 19-02-08 | 15:25

@Biff Eagleburger
Ik beken dat ik altijd naar de handelingen TK kijk als het over pensioengerechtigde leeftijd en ADV gaat. Driemaal gesmurfd in anderhalf uur tijd.
oh [email protected] Mabuse 19-02-08 @ 15:17
Uit de petititie tegen de film van Wilders
Mijn geloof is het mooiste wat ik heb meegemaakt in deze wereld Alhamdulillaah.
Mensen als Wilders trekken aan het kortste eind, want gelukkig bestaan er nog heel veel intelligente nederlanders die zelf op onderzoek uitgaan en (geprezen zij Allah swt) erachterkomen dat de Islaam vrede op aarde is en erachterkomen dat de Edele Koraan Het Woord Van Allah swt is en zich met Allahs Wil bekeren tot de Islaam. Allah swt leid wie Hij wil...
Wilders zal behoren tot de dwalenden en de ongelukkigen, hij zal oogsten wat hij gezaait heeft, soub7anAllaah..
Stop met het lasteren van de Islaam!!!!
Laila Abid Amsterdan Getekend op: di 22 jan 2008 18:38:24 CET

sjaakdeslinksesul | 19-02-08 | 15:25

Mensen lief, waar maken jullie je druk om? Gewoon een nieuwe nieuwslezeres. Pfff, wat een verspilling aan energie en moeite.

Doe-eens-rustig | 19-02-08 | 15:24

Niet raar dat moslims vrouwen verplichten hun gezicht te bedekken.

Verder wat Gier 19-02-08 @ 15:20 zegt.

De StoorZenDer | 19-02-08 | 15:24

Shalome 19-02-08 @ 15:20

Dat doe ik ook.

Maaier | 19-02-08 | 15:23

Dr. Mabuse 19-02-08 @ 15:17

Ach, dat Brusselmans dieper in Cheert's hol zit dan Laroes bij De PvdA weet de oplettende lezer al langer. Dat maakt niet uit, daar prikken we allemaal doorheen.

Maaier | 19-02-08 | 15:20

Bigi Bana Boy 19-02-08 @ 15:15
Ik ben dol op Noraly. Ze kijkt altijd zo mooi serieus.

Shalome | 19-02-08 | 15:20

BRRRAAAAAAKKKKKK....!

Gier | 19-02-08 | 15:20

Vies stukje, Brusselmans.
Je suggereert een hoop, maar maakt niets waar. Noch op Laila's gedrag, noch op haar democratische gezindheid is iets aan te merken.

Dr. Mabuse | 19-02-08 | 15:17

@sjaakdeslinksesul 19-02-08 @ 15:13

Als jij ook maar naar haar kont kijkt, dan smurf ik je op je gekke smurf, mafsmurf.

Biff Eagleburger | 19-02-08 | 15:16

Harry Turtle 19-02-08 @ 15:13
Joop met de losse handjes?

Knuckle Sandwich | 19-02-08 | 15:16

Maaier 19-02-08 @ 15:09
Noraly schijnt voor haar NOS werk ook stewardess bij de KLM te zijn geweest.
Op de Uiver. Hoe Hollands kun je zijn ?

Bigi Bana Boy | 19-02-08 | 15:15

@ Biff Eagleburger 19-02-08 @ 15:11

Mag niet van Sjaak, hij is zooo jaloers..

wopper | 19-02-08 | 15:15

Om over Sesamstraat nog maar te zwijgen, het is bijna knap hoe ze de schotels daar uit beeld weten te houden.

CoJoNes | 19-02-08 | 15:14

Biff Eagleburger 19-02-08 @ 15:11
Geef ik haar een kontje zodat ze boven het buro uitkomt.

sjaakdeslinksesul | 19-02-08 | 15:13

Ze hadden Joop van Zijl nooit moeten laten gaan.

Harry Turtle | 19-02-08 | 15:13

Deze maroc draagt geen boerka en is dus per definite een dame van lichte zeden in de ogen van haar mede dubbele-paspoort-eigenaren.

Sinar | 19-02-08 | 15:13

CoJoNes 19-02-08 @ 15:08
Sascha voor het gemak ook met dat rare randstad-chic: Vogige week heeftut kabinet beslotuh om geeeeeen extga tgoepuh naaw Urzugan te stugen.
Algemeen beschaafd Zuid-Nederlands daar ben ik voorstander van.

sjaakdeslinksesul | 19-02-08 | 15:12

Wat een geluk dat ik al 10 jaar niet meer naar het NOS journaal kijk.
Voor mij part wordt het gepresenteerd door Al Zawahiri.

Knuckle Sandwich | 19-02-08 | 15:12

@ Tyler-Durden 19-02-08 @ 15:10

Wat bigi om 15.08 zei dan hé.

Niet die van 15.10. Dat kan nml niet. Zo snel leest/reaguurt Tyler nou ook weer niet.

Tyler-Durden | 19-02-08 | 15:12

@wopper 19-02-08 @ 15:03

Als Mei Li nou eens het nieuws ging voorlezen...

Biff Eagleburger | 19-02-08 | 15:11

Oh ja? Straks gaan jullie me nog vertellen dat er een neger in het Witte Huis komt.....

Lying Dutchman | 19-02-08 | 15:11

Wat Bigi zegt.

Tyler-Durden | 19-02-08 | 15:10

En door Noraly en Aldith is het mogelijk om je op het nieuws te concentreren ipv van over de nieuwslezeres bonen te fantaseren zoals bij Sacha.

Bigi Bana Boy | 19-02-08 | 15:10

Uitzetten is de boodschap!
Desnoods onder dwang van een wapen!
*pakt puddingbuks*

BloedendMaandverband | 19-02-08 | 15:10

CoJoNes 19-02-08 @ 15:07

Overigens is Noraly Beier zo hollands als het maar zijn kan. Die is al zolang journaallezeres dat ze nog verslag deed van de watersnoodramp (1672). Dan ben je Hollander.

Maaier | 19-02-08 | 15:09

In plaats van klagen over de multiculti samenlevening kunnen de meeste reageerders zich beter gaan voortplanten. Doe je het niet dan moet je eens wachten hoe nederland er over 50 jaar uitziet

Mach10 | 19-02-08 | 15:09

Philip Freriks is cool. Stijlvolle, goedgeklede en waardige man met humor.

Bigi Bana Boy | 19-02-08 | 15:08

@sjaak 1507
Je mág Noraly 'gnavend' Beyer ook rustig van een spraakgebrek verdenken.

CoJoNes | 19-02-08 | 15:08

@Maaier
Ik rust mijn koffer.

CoJoNes | 19-02-08 | 15:07

CoJoNes 19-02-08 @ 15:04
Maar met Philip Freriks kom ik wel op 1/13=8% mensen met spraakgebrek

sjaakdeslinksesul | 19-02-08 | 15:07

CoJoNes 19-02-08 @ 15:04

En dan reken je Freriks als Fransoos, Laroes als Cubaan en Hiemstra als Fries nog niet eens mee.

Maaier | 19-02-08 | 15:07

Alles ehhh beter ehhh dan ehhh Philip ehhh Freriks.

J.J. de Bom | 19-02-08 | 15:06

Het blijft allemaal een beetje geforceerd overkomen ....

DannyV | 19-02-08 | 15:05

Ik beschouw de StaatTV toch al als links bolwerk, propagandamachine voor de multiKUL en tevens als verloren. Dat deze vrouw nieuwslezeres wordt vind ik eigenlijk wel best. Westerser krijg je ze niet hoor...

Tommygunner | 19-02-08 | 15:04

Dus, de NOS is een afspiegeling van de samenleving. Met Aldith Hunkar, Noraly Beier en Laila Abib kom ik dus terugrekenend op 3/13= 23% procent allochtonen in Nederland. Wist ik niet.
www.nos.nl/nosjournaal/tvjournaal/wiei...

CoJoNes | 19-02-08 | 15:04

@ sjaakdeslinksesul 19-02-08 @ 14:59

Niet klagen, jij maakt je stiekeme afspraakjes met Mei Li..

wopper | 19-02-08 | 15:03

Den Haag Vandaag : Vogelaar, zzzij is die minister je weet tog ?, zzzij ging allemaal raarre dingen zzeggen en toen ging Wilders, die kafir je weet tog ?, haar dissen en viesss kijken naar die KK hoerrr.

Bigi Bana Boy | 19-02-08 | 15:03

hmm jammie :)

Ballenman | 19-02-08 | 15:03

sjaakdeslinksesul 19-02-08 @ 14:59

alsof jij niet liever naar Marion de Hoind kijkt dan naar Gerrit Hiemstra,. ouwe burgertrutfapper. .

Maaier | 19-02-08 | 15:02

Lekker wijf. Wat interesseert mij het nou waar ze vandaan komt.

Biff Eagleburger | 19-02-08 | 15:02

Maar goed, wil nog even opmerken dat de invasie en overgave een feit is.. heeft wat gekost/gekotst maar dan heb je ook wat..
ULULULULULULU allemaal!

wopper | 19-02-08 | 15:01

80% van het volk bestaat uit bugertrutten en die hebben alleen Marion de Hond. Diversiteit m'n lul.

sjaakdeslinksesul | 19-02-08 | 14:59

Kan ze nieuws over Wilders brengen zonder erbij demonstratief op de grond te spugen ? Of zonder als een kalkoen te gaan lopen roepen: "HALILILILILILILILILILI!!!".
Nee sorry, flauw...!! geef die kip een kans, succes meid!

Robert Irving III | 19-02-08 | 14:59

@ Teen 19-02-08 @ 14:58

Vind je het gek, da's toch een ouwe zeug vergeleken bij dit jonge dadelblaadje..

wopper | 19-02-08 | 14:59

De Briemusketier 19-02-08 @ 14:56
En dat allemaal vanuit de fleurig optimistische gedachte dat dit vast 10.000 werkschuwe Marokkanen dé boost zal geven om hun handen uit de mouwen te steken.
*smalend lacht*

Shalome | 19-02-08 | 14:59

Spreekt zij bij Opsporing Verzocht ook over 'licht getinte mannen van Noord-Afrikaanse afkomst', of noemt zij man en paard?

Zeven | 19-02-08 | 14:59

@Bigi Bana Boy 19-02-08 @ 14:54: LOL.

Ja, en dan: sjoernaahl nu voorbij, wij gaan nu dicht sluiten. Dag.

Rest In Privacy | 19-02-08 | 14:58

Nee hé, ik ben nog niet eens gewend aan Noraly Beyer.

Teen | 19-02-08 | 14:58

@ Bigi Bana Boy 19-02-08 @ 14:50

* proest * hoef ik het niet te doen...;)
Toch denk ik dat ze stiekum in morse gaat gebaren naar de king van mrokkistan.. met de woorden 'it is safe'..

wopper | 19-02-08 | 14:57

Laila tov ( = welterusten).

Shalome | 19-02-08 | 14:57

@shalome
te wit natuurlijk, en zonder vet allochtonenaccent, dat kan natuurlijk niet.
het lijkt godverdomme sesamstraat wel.

De Briemusketier | 19-02-08 | 14:56

LVT

Dader | 19-02-08 | 14:56

Hello world!

Lobo | 19-02-08 | 14:56

Assalam, Laila.

CoJoNes | 19-02-08 | 14:56

-weggejorist-

Lizzard | 19-02-08 | 14:55

En dan nu dat weerberichten. Missjgien ga reigenen, missjgien niet, weet je ?

Bigi Bana Boy | 19-02-08 | 14:54

En dan maar blijven volhouden bij de nos dat ze neutraal zijn en niet poilitiek-correct. Deze dame krijgt de baan in de eerste plaats vanwege haar afkomst en zeker niet wegens haar geschiktheid. Graag inzage in de sollicitatie-procedure.

wijsvinger | 19-02-08 | 14:54

Er is blijkbaar iets grondig mis met Nederlandse mensen.

Shalome | 19-02-08 | 14:53

De een wil geen kinderen en de ander is Islamitisch. De 'baas' schijnt in de rondte te neuken (of begrijp ik het verkeerd?) en wij denken dat we het wel gaan redden met ons cultuurtje. Welnu, 'wij' zijn straks uitgestorven. En dat is nog de vriendelijke versie. Maar daar kan deze vriendelijke mevrouw niets of weinig aan doen natuurlijk. Potjandorie nog aan toe! Hoop dat ze ABN spreekt en geen accent heeft, want dan word ik alsnog naar.

NoMinister | 19-02-08 | 14:53

Allemaal islamofoob, maar neuken voor het vaderland ho maar

Mach10 | 19-02-08 | 14:53

Eigen vrouwvolk eerst!

Dr. Faustus | 19-02-08 | 14:51

Geil...

da wizard | 19-02-08 | 14:51

Jah ik zou haar wel doen...

Barkruk | 19-02-08 | 14:51

IS dat wel haram?

Behangdelul | 19-02-08 | 14:51

Die mevrouw Westrik van AT5 vinnik leuker. Larouzepoes!

NoMinister | 19-02-08 | 14:50

Heeft er al iemand geroepen dat het Islamtisch Journaal een feit is ? Anders doe ik het wel, maar ik wil niet het risico lopen dat we het allemaal tegelijk roepen.

Bigi Bana Boy | 19-02-08 | 14:50

Go Laila Go!

Rooie Sien | 19-02-08 | 14:49

Ze worden toch al 100% gesubsidieerd? Ze zal dus wel goed (...) wezen.

NoMinister | 19-02-08 | 14:48

Laroes is volgende week op vakantie geloof ik, verder weet ik niet wat ik hiervan moet leren.

Schoorsteenveger | 19-02-08 | 14:48

wat een mazzel dat er nog een marokaan beschikbaar was, hadden we bijna tegen een nederlander aan moeten kijken.

De Briemusketier | 19-02-08 | 14:47

Tijd voor duopresentatie: Sacha en Laïla
fapfapfapfapfapfapfapfapfap

kapotte_stofzuiger | 19-02-08 | 14:45

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken