
De journalistieke 5 W's:
Wie? Aanhangers van de Stichting
Schreeuw om Leven. Wat? Iets met kapodt bidden.
Waar? Mediapark Hilversum.
Wanneer? Gisteravond.
Waarom? Om de vertoning van
Deep Throat tegen te gaan. Wat nu? Hopen dat ze dood zijn gevroren...
Reaguursels
InloggenKijk, dit vind ik nou een Zilveren Camera waard!
Beetje meer respect voor ons is ook wel gepast zeg...
-weggejorist-
ik bid ook dat ik straks een deep trhoat krijg ik hoop dat god mijn gebeden verhoord
Mooi toch dat je hier op deze manier tegen kunt ageren, jammer alleen van de moeite....
Bedenk goed .. er is een groot verschil tussen knielen en bukken
Dat zijn dezelfde mensen die bij het Madonna concert stonden te bidden. Heeft ook niet geholpen. Ga eens wat nuttigs doen mensen.
Linkje naar die stichting is kapot.
Haha, bewijzen ze uiteindelijk zelf dat God niet bestaat :)
Ikke ga bidden voor goeie porno op TV..
Die gasten bidden tegen porno en sex?
Goede daad, als je gemiddeld 6 kinderen door je vrouw laat werpen.
En trouwens in de bijbel staat toch "wie zijn wij om te oordelen?" dus.... wat?
JeGrootmoeder 09-02-08 @ 17:27
Mijn dank! Ik ga het eens lezen
.
Ze zullen hun keel wel kapot bidden, of in ieder geval er een geschuurde branderige keel aan overhouden....
... van het bidden dan.
.
Dan laten we het omroepbudget wel aan de verstandige mensen over.
blikjegrolsch 09-02-08 @ 12:18
Dit is natuurlijk een inkoppertje. Mensen die het omroepbudget besteden aan een goedkope pornofilm zijn in mijn ogen niet goed snik.
.
Beter een goedkope pron movie op kosten van mijn belastingcenten, dan een dure show van Paul de Leeuw.
Auke 09-02-08 @ 13:39
Jij hebt een punt. Nog beter is het de stekker uit de publieke omroep te trekken natuurlijk!
JeGrootmoeder 09-02-08 @ 17:27
"We zouden ze het eens moeten vragen."
Lijkt me niet nodig. Doorenbos cum suis hebben voldoende duidelijk gemaakt dat wat hen betreft het 'nadenken' maar tot één slotsom kan leiden. Dat zogenaamde bidden van hen heeft verdomd weinig te maken met vragen om wijsheid en bedachtzaamheid.
Doorenbos cim suis zoeken de publiciteit, willen de trom roffelen, willen de pers halen.
Jahoorr.. en na het bidden thuis lekker Deep throat doen.
Ze durven het tenminste, balkenende schijt in ze broek om dat hij er al zo ouerwets uitziet... gewoon verbieden die onzin op publieke omroepen!
Voor mij volkomen onbegrijpelijk. Op mij komt het gestoord over. En flink ook. Ga eens thuis bidden en niet georganiseerd in het openbaar. Wat deze in zichzelfgekeerde mompelaars tot god bidden is duister. Dat ze tegen die film zeggen te zijn (en niet meer dan dat), weten we al. Hele rare mensen die mij niet uitnodigen open tegenover het christendom te staan of er respect voor op te brengen. Doe dan eens iets wat werkt en begrepen wordt. En dus niet deze ongein.
Grieg 09-02-08 @ 15:19
Kijk, met elkaar praten (en het hartelijk oneens zijn) is leuk, omdat je altijd van elkaar leert. Wat betreft literatuur:
Het beruchte artikel "Nothing in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution" Theodosius Dobzhansky is een goeie start. Verder heeft ie nog stapels boeken geschreven, sommige over dit onderwerp.
Ander boek: "Meaning of It All: Thoughts of a Citizen Scientist" van Richard Phillips Feynman (beroemd binnen de (meta-)fysica en Nobelprijswinnaar)
Ik vind het interessant om wetenschappelijke theorieen te bestuderen, zeker wanneer het alternatieve theorieen betreft die vastgeroeste paradigma's een beetje doen wankelen. M.i. is de wetenschap daar groot mee geworden ;)
Dit is natuurlijk ook toe te passen op evolutie, geloof en filosofie.
De neurobiologie schurkt hier enigszins tegenaan, maar ik ben hier niet voldoende mee bekend om daar een zinnig antwoord op te geven.
*noteert ff nieuwe boekenlijst neurobiologie voor de vakantie*
Even back-on-topic trouwens: Die biddende mensen proberen volgens mij niet de zendtoren om te buigen Geller-style, maar vragen God om wijsheid en bedachtzaamheid in deze zaak. Wanneer mensen gaan nadenken of ze zo'n uitzending wel willen, in plaats van er compleet onverschillig tegenover te staan, is het doel al bereikt (Denk ik dan toch? We zouden ze het eens moeten vragen).
Verder is 80% van de reaguursels hier gewoon lekker gristenbashen, dat snap ik ook dan wel weer.
from the home for the elderly, signing off:
Echt zielig is om deze mensen (overigens niet mijn mensen) het doodvriezen" toe te wensen. En dat allemaal om zo de balans met moslimbashen (overigens wel mijn ding) een beetje te houden.
Haha, de gemiddelde reaguurder snapt het even niet en noemt deze mensen gelijk zielig. Dat is pas simpel.
We weten in ieder geval aan wie we het te danken hebben, als de wereld binnenkort vergaat. Interpretatie foutje bedankt ;-)
Ik heb op mijn kabel 24 uur per dag wel mensen die diepstooten.
Weten die mensen dat dan niet?
Laten ze gvd voor mijn deur komen bidden, dan kan ik ze laten zien hoe het moet.
hahahahahhaha *kan niet stoppen met lachen rolt over de grond*
hahahahahaha *lacht nog steeds*
haha *lach word minder maar nog steeds hard*
*stopt met lachen 5 min later*
LAME
Ok, om de discussie maar weer even op het gebruikelijke niveau te tillen:
"Mijn vriendin kijkt na elke geslaagde deepthroat ook net zo als die dasmuts".
Mensen hebben het blijkbaar nodig om constant op de vuist te gaan, relaxed geweaun je ding doen en die tv op een ander kanaal schuiven, dat gaat niet. Dat vreet van binnen, geeft geen voldoening, op de vuist dat wel. Kotsmisselijk wordt je van de stumperdts.
Overigens wel de fundering voor het succes van weblogen. Dat weer wel dan.
De gelovigen bidden bij de televisietoren aan de Doodweg in Hilversum.
En doen gelijk mee aan wie wordt de nieuwe Uri Geller.
Ze scrambellen met positieven straling het TV signaal en laten de televiezie toren buigen.!!!!
:-))
Zucht... Doodgeboren misvormende kinderen... Daar wil je graag moeder van zijn... Snappen die mensen dat dan nooit?
En waarom deze film verbieden? Zijn ze bang dat ze te veel hulp moeten gaan verlenen aan dames die dankzij de film zijn bezwangerd? Daar leeft die stichting toch van?
Dus als de uitzending doorgaat => dan zijn gods wegen ondoorgrondelijk OF worden we door god op de proef gesteld OF is ons volk zo verdorven dat god de smeekbeden niet verhoort om ons te straffen. Zo niet => dan heeft god geluisterd. Behoorlijk arrogant om te denken dat god tijd heeft om zich bezig te houden met zo'n klein groepje biddenden. Volgens mij heeft hij/zij wel wat beters te doen. Gebeden in Kenia verhoren bijvoorbeeld.
Ga vegetarische recepten uitwisselen, het is vastentijd! ¡Vaya con dios!
Godverdomme.
@Nonnes 09-02-08 @ 16:06
Zoals de klimaatverandering door al dat bidden./ Hoor jij iemand daar wel eens over? Doofpot!!!
En? Is de tape al verpulverd in het blikje?
Er schijnen gekkere dingen gebeurd te zijn door bidflashmobs.
Schreeuw om Leven?
Schreeuw om Aandacht more likely!
Wat een gekken man!
JeGrootmoeder 09-02-08 @ 15:01
Snap niet waarom je je zo aangevallen voelt. Ik heb ook een christelijke opvoeding genoten, en het overgrote deel van de moraal die ik nu bezig wortelt in de christelijke traditie. Ik noem me geen christen meer, maar dat is in dit verband bijzaak.
Punt dat ik wilde en wil maken is, dat er christenhonden zijn en christenen, net zoals er moslimhonden zijn en moslims. Ik voel me gerechtigd de term hond te bezigen bij het bekritiseren, en zo je wilt regelrecht uitschelden, van lieden die het nodig vinden hun moraal op mijn leven te drukken door te willen gebieden en te verbieden met het argument dat dat voor mijn eigen bestwil is.
Ik geef ze gelijk. Sex is veel erger dan geweld.
@ JeGrootmoeder 09-02-08 @ 15:01
Kun je me misschien iets van een bron geven (desnoods in boekvorm) die punt drie ook weergeeft?
Ik vind trouwens neurobiologie een veel grotere bedreiging voor het religieuze mensbeeld dan de evolutietheorie, heb je daar ook een mening over? Je klinkt nl. intelligenter dan bepaalde andere christenen die hier wel eens reageren..
-weggejorist-
@sijtje boes 09-02-08 @ 14:19
@Schoorsteenveger 09-02-08 @ 14:28
@Bisschop Gijsen 09-02-08 @ 14:38
Met het gevaar dat je na lezen van deze post, God verhoede het, genuanceerder over (de grote en pluriforme groep) christenen gaat denken, begin ik er toch maar aan.
*ff diep ademhalen* komt ie:
1. Mij heb je niks horen zeggen over dat handtastelijke priesters en incest en zo niet bestaatn. Ook de verstikkende sociale controle in gereformeerde Veluwedorpjes en trouwens, de kerk als instituut, geven me echt kippevel. Dit zijn wel sociale structuren waarbinnen dat soort misstanden kunnen plaatsvinden, ben ik met je eens. Dit alles heeft nog steeds NIKS met het christendom te maken. Gebeurt ook in, ik noem maar wat, sportverenigingen met grote sociale controle/druk/sterke hierarchie. Ik vind zulke dingen als christen en als mens VERSCHRIKKELIJK!
2. Ik beweer niet dat de aarde plat is, de evolutie niet bestaat, dat God in een wolk boven je hoofd zweeft of dat de maanlanding nooit heeft plaatsgevonden. Sterker nog, als wetenschapper en amateur-astronoom heb ik alle boeken en tijdschriften over de maanmissies werkelijk verslonden.
3. De evolutie ligt iets genuanceerder, de lekenvorm, waar Jan met de Pet het vaak over heeft, is al lang geleeden gepasseerd door de moderne genetica. Echter, delen van de theorie worden, zeg maar uit academisch gebruiksgemak, nog steeds toegepast in onderzoek en stellingen. Voorlopig volstaat de theorie hiervoor.
4. Met veel dingen die de CU zegt (en CDA en SGP for that matter) ben ik het roerend ONeens.
5. Van mijn normen en waarden meen ik, dat de jouwe even zwaar gelden als de mijne en dat we er, in een democratie als deze, mooi over kunnen debatteren. Verder: abortus: in meeste gevallen: tegen, homohuwelijk: voor, euthanasie: voor. pijpen: moet je lekker zelf weten.
Zo heb ik een heel arsenaal aan meningen en stellingen, die waarschijnlijk niet overeenkomen met wat jij, toen je las dat ik christelijk was, meteen dacht en invulde. Mocht je me toch "zwakzinnig en uiterst gevaarlijk" vinden, so be it.
vanuit het bejaardenhuis,
Spaansche Griep 09-02-08 @ 14:42
correctie: die alleen geldig ZIJN voor de jongerendag! Ik raak helemaal van slag door die EO Jongerendag.
@ overVecht 09-02-08 @ 13:38
Op zaterdag 14 juni in het Gelredoom!
Vanaf 3 maart kan je kaarten bestellen, die alleen geldig voor de jongerendag, voor de bus moet je apart reserveren, dat je het even weet! ;-)
geloven druist sowieso tegen elke logica in, want beseffen gelovigen wel dat de aarde draait, dus, als zij zeggen hoog in de hemel, waar zij blijkbaar hun god situeren, kan over 12 uur wel precies onder je voeten zitten.
En als hun god niet tegen pijpscenes kan, waarom drukt hij het beeld dan niet uit de ether, en waarom heeft ie sowieso clitorissen, vaginas, etc geschapen?
Stelletje pschychiatrische patïenten. Negeren die zwakzinnige (uiterst gevaarlijke) types.
JeGrootmoeder 09-02-08 @ 14:15
Nee, maar hoe je een en ander onder het tapijt weet te vegen en te houden, dat heeft wel degelijk te maken met de heersende moraal.
*zit te mijmeren over een bijbelbelt* een stralendvlauwe lucht en op de voorgrond bergen als in napels maar dan bergen bijbels die ik beklim. de geur van muffe boeken komt mij tegemoet maar ik wil toch zien wat er zich qchter die bergen begeeft. ik krijg een beeld van een man in een blauwe jurk en een baard en bedenk mij dat dat jezus moet zijn. "die wil ik ontmoeten" beslis ik terplekke, en met frisse moed klim ik door
Eigenlijk zouden ze moeten dansen in plaats van bidden.
Dance, monkeys, dance! www.youtube.com/watch?v=a15KgyXBX24
JeGrootmoeder 09-02-08 @ 14:15
ja al die verhalen en films naar aanleiding van waargebeurde verhalen over die handtastelijke rooms katholieke zijn natuurlijk allemaal verzonnen. evenals die incest verhalen van de veluwe en meer van die zwaar gereformeerde mafketels ... allemaal verzonnen.... waar rook is is vuur is ook niet waar en in staphorst en dat soort dorpen mag je gewoon toples zonnen en als je niet van de kerk ben wordt je als nieuwe inwoner met open armen ontvangen. ow ja die landing op de maan is ook in een studio opgenomen. nu we toch bezig zijn
@Sunnygirl 09-02-08 @ 13:34
is dat wat zo een bijbelbelt.... geen idee wat dat is eigenlijk ...
Sunnygirl 09-02-08 @ 13:31
h ha ha ha
@Sunnygirl 09-02-08 @ 13:55
Bullshit, hoor, dat gristen=incestpleger. Zoiets gebeurt in alle lagen vd bevolking en heeft niks met je geloof te maken. Bovendien ga ik niet krampachtig met seks en zo om. Blijkbaar is het voor een atheist niet mogelijk om onderscheid te maken tussen een weldenkend mens die spritualiteit zoekt en jouw zwaar-zwartekousen-karikatuur uit het jaar 0.
Geweldige voorlichting daar op die site. De vrouw als dichtgeplakte envelop:
"Wat meestal ook ontbreekt in de voorlichting, is het feit dat alle meisjes van nature verzegeld zijn. Over de post krijg je drukwerk toegestuurd: onpersoonlijke post waar iedereen in mag duiken. Is het wat persoonlijker, dan is de brief dichtgeplakt. Maar wil de afzender er absoluut zeker van zijn dat de inhoud uitsluitend door de geadresseerde wordt ontvangen, dan wordt de brief verzegeld. De inhoud is dan zo kostbaar en zo persoonlijk dat er een garantie moet zijn dat de inhoud uitsluitend bij de juiste persoon terecht komt. Zo is het wezen van elk meisje zo kostbaar dat de toegang tot de plaats waar de gemeenschap plaats vindt tussen man en vrouw, verzegeld is. Het zegel, het maagdenvlies, leert ons dat je daar niet zomaar mee kunt doen wat je wilt. Het mag alleen verbroken worden door degene die het waard is omdat hij de volle verantwoordelijkheid wil nemen voor wat hij doet. Dat is niet niks. Elk zegel kan maar één keer worden verbroken. Dat is emotioneel een ingrijpende gebeurtenis. De natuur zelf leert ons dat."
Als je niet wil zien moet je gewoon je ogen dicht doen joh... ik ben het ook niet eens met die kerkdiensten op tv, maarja dan kijk ik er gewoon niet naar.
En wedden, stiekem zitten de heren naar gayporn te kijken s'nachts.
Gristenhonden
maar voor nieuw leven moet je toch neuken? of vinden ze het zonde als sperma het keelgat ingaat?
Toegegeven, het zal voor die spermacelletjes een lange reis worden via slokdarm richting eileider
jezus redt jezus redt hahahahahahah wat een ielige vertoning die ghristelijke sekte
@ JeGrootmoeder 09-02-08 @ 13:50
In gristen kringen wordt er weliswaar niet met bommen gepeeld maar de kuisheidsgordel gaat thuis voor broerlief en papa wel af. Ik vind het moeilijk om over het een of het ander te zeggen dat het slechter is. Een bomgordel maakt zichtbare slachtoffers. Incest maakt vooral onzichtbare slachtoffers omdat ze zo krampachtig met sexualiteit omgaan
@ overVecht 09-02-08 @ 13:46
Voor Moslims ook niet overigens.
Stichtingen tegen abortus en dergelijke, adverteren overigens regelmatig zelf met onsmakelijker vlees dan een gemiddelde hustler. Die hebben er patent op om foto's van ongeboren vruchten te tonen. Dan mag wijdbeens fotografie kennelijk weer wel. Als je maar geen lipjes en tietjes ziet mag alles
In welk achterlijk land gebeurt dit?
Christenen zijn er in alle soorten en maten. Ik vind, als christen die de evolutie niet afwijst (huh, zijn die er ook? Ja, dus. LAng verhaal trouwens), dat je vooral moet debatteren over die ene film (m.i. is seks ok, verkrachting niet) en voor- en tegenstanders aan het woord moet laten. Maar goed, bidden is toch stukken beter dan met een bomgordel het BNN-kantoor binnenrennen, of niet soms?
@Sunnygirl 09-02-08 @ 13:49
dan is het toch maar eens gezegd.
Nee, je bent de eerst. Maar voor Gristenen buk ik niet
@Sunnygirl 09-02-08 @ 13:42
heeft er iemand al weleens gezegd dat jou nick uber, niet gristelijk geyl is
@ Chinuk 09-02-08 @ 13:40
Zo leeg als de zak van Max, want die kleding hebben ze aan
@ Auke 09-02-08 @ 13:39
Gristelijke jihadleuzen wegens homohaat, of gewoon een tering hekel aan Paul de Leeuw?
Hoe leeg is je leven dan? ..... dat zal wat worden als ze internet porn doorkrijgen. Gaan ze alle glasvezels kapot bidden
@ Rooie Sien 09-02-08 @ 13:37
Een eend die de hele dag in z'n blote kont rondloopt?
Daar zal ook wel voor gebeden worden om die te verbieden.
@Jeremia 09-02-08 @ 12:08
beter een goedkope pron movie op kosten van mijn belastingcenten, dan een dure show van Paul de Leeuw.
@ Schoorsteenveger 09-02-08 @ 13:36
De Veenendaalse Doorenbos heeft ook een CV wat is opgeleukt met boekverbrandingen en platen achteruit draaien. Zonder Doorenbos was de sublimale boodschap nooit uitgevonden. Hij heeft zich vooral beziggehouden met de verkettering van eigen volk. Lekker destructief een basis leggen voor andere geloven.
Weet iemand trouwens de datum voor de EO-jongerendag 2008?
gristenen ook extremist? Ik zeg: verbieden die bijbel. Houden we alleen de Donald Duck nog over in ons landje.
Dat is wel lachen op die wepsijt van Doorenbos.
www.schreeuwomleven.nl/
Staat bol van huiliehuilie over het Sodom en Gomorra waarin wij leven.
Ook voorbeeldbrieven, zoals deze:
Nat. Geographic
Postbus 7130
4800 GC Breda
afd abonnementen
Hilversum, 12 juni 2006-06-12
Betreft ab. O008/BG/48/B000307/S011/168
L.S.
Hierbij zeg ik mijn abonnement op National Geographic per heden op.
Ik heb grote bezwaren tegen uw eenzijdige promotie van evolutie.
Ik zie ook niet in wat uw Judas verhaal met uw doelstelling te maken heeft.
In ons pro life werk als Stichting Schreeuw om Leven zullen we helaas onze 80.000 achterban moeten waarschuwen tegen uw pro abortus en pro evolutie standpunt
Graag horen wij wanneer u uw zienswijze verandert
Met vriendelijke groeten
L.P. Dorenbos
@ jappertje 09-02-08 @ 13:33
Ik denk aan sex met kindertje. Incest is op de bijbelbelt, net als sinterklaas en kerst een van de gristen tradities waar men stilletjes van geniet
@ sijtje boes 09-02-08 @ 13:30
Onlangs was ik op de bijbelbelt en werd een mysterie in mijn leven opgelost. Ze hebben ook winkels waar ze die *proest* Gristen mode verkopen. Als je die kleding ziet, lijkt het eerder dat ze van de leger des heils outlet komen
Zullen ze terwijl ze daar staan te bidden allemaal denken aan keiharde pron?
Vastbinden op een stoel, GGG (german goo girls) filmpje aanzetten...
Die vrouw links op de foto: Volgens mij heeft ze stiekem een vaginaal trileitje ingebracht en staat die net een standje te hoog.
Sunnygirl 09-02-08 @ 13:29
waarom zou je dat uberhaupt willen... persoonlijk bedankt ik
@azijn
ik vraag me nog steeds af wat ik binnen doe!
@sijtje
goed gezien!!;)
@Sunnygirl 09-02-08 @ 13:24
Uhm nah, volgens vrienden heb ik een hele mooie vriendin..... maar die zien haar volgens mij nooit naakt.
Sunnygirl 09-02-08 @ 13:24
kinderarmpje? ik zie bij dat soort mensen eerder een dunnige wit wormpje in een nast van onbestemd kleurige haartjes...
voor de rest zijn die gristen wijven idd oer en oer lelijk. types kraak nog smaak, geboend met groene zeep en door kapper bloempot geknipt.
@ sijtje boes 09-02-08 @ 13:25
Ja, je hebt grof geweld nodig om een keertje van bil te kunnen met zo'n make-up loze, bril en enkellange overjarige jeansrok dragend Trien met veterschoenen en omaknot of vlecht.
Deep throat dat is toch geen porno.... is vergelijkbaar met vrolijke ontucht in Tirol films.... een clit in je keel is opzich al lachwekkend, doet me denken aan die eo aktie, 40 dagen zonder sex, toen werd aan een kereltje van 18 gevraagd, sex om het sex, dat heeft toch geen enkele diepgang, geen diepgang, antwoordde hij, geen diepgang.... die van mij is 17 cm lang, noem dat maar geen diepgang.
ach ik heb geen hekel aan gelovigen , maar ze moeten andere mensen met andere denkwijzen gewoon niet hun wil opleggen . kijk porno is leuk maar als je er 1 hebt gezien dan heb je ze allemaal gezien ,porno is nu eenmaal boring .
Aboriginal 09-02-08 @ 11:53
das al jaren bekend... vriend van mij werkte ooit in de vakantie bij christien le duc... en ja hoor de goorste video's (dieren poep sm etc) gingen naar de veluwe.
uiteraard voor hun studie waar tegen zij zich moeten wapenen ....
@ overVecht 09-02-08 @ 12:52
Heb jij ook zo'n lelijk wijf? Al die wijven van de bijbelbelt zijn zo lelijk als de nacht. Ik heb nooit begrepen dat die gristen gezinnen zoveel kids hebben. Want als ik zo'n wijf bekijk heb ik gelijk al 40 jaar geen zin in sex meer. Ze zouden Deepthroat eigenlijk moeten omarmen. Wellicht dat ze dan weer een beetje trek krijgen om dat kinderarmpje in die natte la te flatsen.
Gggristenen zuigen
Stomme, domme kudtgelovigen.
Hypocracy is: Vrouwen met 'te veel' kleren (Hoofddoek etc.) verbieden...
vrouwen met 'geen kleren' (porno) is Cool! .... Welcome to Reality! It sucks just like de vrouw van Flushbodem, zonder tanden.
overVecht 09-02-08 @ 11:46
ik wist het wel ... jij stond er gewoon ook tussen slechterik :)
Kennelijk werkte het een beetje. Want de film was echt bagger slecht!
lekker, weet eens ouderwets ggggristen bashen. Door dat gekut met die moslims zouden we ze bijna vergeten. Hoe meer van dit soort gekken die veel moeite doen om een plekje in de media te krijgen. Hoe minder plek er voor Muslim shariaridders komt
overigens geloof ik alleen maar dat het gristen geloof weer in opkomst is door de angst van veel mensen betreffende moslims. blijkbaar denken zij dat als zij bij een grote groep behoren (rooms dan wel protestants of andere splinter groepjes) zij op die manier een beetje aan het moslim "gevaar"voorbij gaan. over een tijdje komt er hopelijk weer een tegen stroming ej zullen vele de kerk weer verlaten.
jezus hier word ik nou zo mies van...
mesjoggene die mensen met die vissies op hun auto.
schijnheilige en katjes in het donker knijpers, nergens wordt zoveel misbruik van kindjes oogluikend toegestaan als in oa dat geloof. koorknapen die misbruikt worden en jonge dochters die door de dominee ingewijdt moeten worden of waar de duivel uit geneuqet moet worden. bah bah bah.
en dan ons hun wil op willen leggen zout toch op.
ik denk zelfs dat niet gelovige die film niet eens willen zien want hij is a) gedateerd en b) vreselijk overrated en c) door iedereen in zijn studenten tijd als eens bekeken.
buiten dat mag ik misschien zelf beslissen of ik die film wel of niet ga zien.
ga bidden voor een genezende kuur tegen aids of een andere nare ziekte ipv dit soort flauwekul. als je dan toch zo nodig moet bidden.
Raak commentaar:
www.grootinquisiteur.nl/content/view/2...
Tabletje anti-psychotica iemand?
Is hopen hetzelfde als wensen?
Zo ja, mag Dhr. Weessie zijn eigen huisregels eens gaan aanpassen of zijn schijnheiligheid in andere media voor zich houden.
Verder is het kul om te bidden wegens een film uit het jaar 0, maar ieder zo zijn hobby denk ik maar.
overVecht 09-02-08 @ 12:52
yup, je wordt er helemaal vrolijk van.
Ik heb altijd begrepen dat je bidden voor jezelf doet. Waarom staan ze dan in een groep en waarom op het mediapark. Kudt gristenen zijn dit die het voor de rest verpesten.
ot:
Wat is het tyfus lekker weer zeg!!!
te veel films gekeken die lui
Ik had gister een dvd'tje van iemand met wat pijpwedstrijden erop, mischien een idee voor BNN omdat het behoorlijk educatief is.....
Pas in de late jaren 90 hebben wetenschappers aangetoond dat dit gedicht over godsdienswaanzin gaat.
www.youtube.com/watch?v=iK33KD7j_nc
Lol. "Deep Throat schiet nederlandse gelovigen in verkeerde keelgat."
nieuws.skynet.be/index.html?l1=actuali...
Hippe sjaal. Dat dan weer wel.
wat dachten jullie van die film the passion met met muil gibson . die vent werd bijna twee uur de pleuris geslagen waarvan 5 minuten dialoog .
en als er een natuur film komt dan gaan ze blaffen ? rare jongens die gelovigen
@ kwetal 09-02-08 @ 12:40
Juist, daar ging het liedje 'Exit' van U2 over. Religie, waanzin, suicide.
Cypress Hill schreef er ook al over in hun 'insane in the brain'.
Er is wel degelijk wetenschappelijk onderzoek gedaan naar de kracht van het geloof. Bij mensen die oprecht geloven licht er een bepaald gebied op in de hersenen. Dit noemt men ook wel the God-spot. Dit plekje bevindt zich op de plaats waar een rechtshandige een pistool tegenzet als die zelfmoord wil plegen...
Zijn dat dezelfde types die mijn "aan de deur wordt niet gekocht" sticker niet begrijpen?
En dan het liefst op zondagmorgen vroeg aanbellen, op het moment dat ik de hoektanden van mijn 50-kilo-hond aan het bijpunten ben?
Leer je wel hard lopen van.
Van dat bidden.
Wat hypocriet. Ze gaan ook niet voor alle films waar geweld in zit, die we iedere avond voorgeschoteld krijgen bidden.
Make love not war vind ik nog steeds een goede leus.
Wedden dat God zich er niet(s) van aan of af trekt. Bidden is zo asexueel.
Zou wierook na 1 juli nog wel mogen eigenlijk? Kan ik ook weer even verder met wierook shag
@FriendlyFreedom 11:39
Klopt, maar je kan wel onderzoeken of bidden in zijn algemeenheid werkt. Dit is eerder gedaan, met name in de medische hoek en helaas voor alle gelovigen blijkt het een zinloze bezigheid te zijn. Bidden is blijkbaar geen mechanisme om een opperwezen in beweging te krijgen om iets voor jou te doen. Het verschaft hooguit een goed gevoel aan de biddenden dat ze menen iets te hebben bijgedragen.
@BravoBAT 09-02-08 @ 12:27
t´is alleen zo verrekte duur
In het kader van vrijheid van expressie moet deze haar-tot-aan-de-navel film worden uitgezonden, prima, maar kijken ga ik niet, heb net "The best of Gauge"op DVD gebrand.
ziek! leven zoals het in de bijbel staat. Dat boek is 1 grote hoax, fake,nep.
SEX, het is niet voor niks zo lekker gemaakt, gaan met die banaan.
Leuk dat de gristenhonden zo de aandacht op die film vestigen. Nu moét iedereen 'm zien.
dat zaad hoort in een doos, niet in een slokdarm! /* rolt over de tafel van het lachen*/
@Aboriginal ,supply and demand zeg maar.
@ Weeraanmelden 09-02-08 @ 12:22
Dat zou priceless zijn! Analoog aan de vele hits op Google sex-zoektermen in Arabierische landen. Het zou mij niets verbazen als ze stiekum massaal gaan kijken.
Don`t say NIE to that old woman.
@ nattebever 09-02-08 @ 12:14
Mee eens. Gristenen die 's winters in 2008 buiten gaan bidden tegen de vertoning van een pr0nfilm uit 1972 leggen hun prioriteiten verkeerd en hebben een probleem met hun timing.
Graag een geografisch kaartje bij de kijkcijfers de volgende dag!
3 maal raden waar er veel kijkers vandaan komen.
De biblebelt van NEderland, genaamd Veluwe...
@Jeremia: wat ben je toch een standaard hypochrist. Mensen opjutten door te jammeren over belastinggeld. En waar gaat het over? Deep Throat.
Manmanmanmanman, elke keer als die poep uit je mond komt besmeur jij Jezus weer. Hou och gewoon die laffe harses van je, en ga lekker slaafje spelen met je handjes gevouwen.
Dan laten we het omroepbudget wel aan de verstandige mensen over.
baggerboer 09-02-08 @ 12:10
Dat zegt alles over onze pornoindustrie en vooral de klanten,
@Jeremia 12:08: "Eerlijk gezegd vind ik BNN en de VPRO behoorlijk zielig bezig.". 100% mee eens. Ik ben het met de gristenen eens dat publieke omroepen dat soort meuk niet zouden moeten uitzenden... maar om héél andere redenen.
@ Fleauxe 09-02-08 @ 11:48
Hij kijkt gewoon of het gaat regenen, daarvoor houdt hij immers ook zijn hand omhoog.
overVecht 09-02-08 @ 12:13
Naar een gesloten inrichting met veel, zeer veel spiegelwanden. Hoeft-ie zich niet alleen te voelen en is het net of hij publiek heeft.
Korreltje Zout 09-02-08 @ 12:12
Ik heb liever dat ze iets nuttigs gaan doen met hun tijd. Het intypen van deze letters en 'Boe' roepen is al heel wat nuttiger dan dat gejammer dat men bidden noemt. Rumour has it dat God al dat gezeik ook behoorlijk zat begint te worden.
Oh yee of little faith, we zullen raar staan te kijken als bij aanvang van de film de bliksem inslaat bij Lopik en NL3 3 uur op zwart staat.
Intussen is godsdienst in mijn ogen hét bewijs dat de evolutietheorie volledig klopt en de mensheid niet als doorontwikkelde diersoort aangemerkt mag worden.
@nattebever 09-02-08 @ 12:11
Waar moet volksheld Mart Smeets dan naartoe? *proest*
Heb overigens liever dat ze bidden tegen stierengevechten, genocide, vrouwenbesnijdenis, kindsoldaten, AIDS, malaria, republikeinen, spruitjeslucht en terrorisme.
Jeremia 09-02-08 @ 12:01
Afschaffen. Is geen staatstaak. Discussie over DT is dan ook debiel, want wordt alleen maar opgeroepen door het feit dat er belastinggeld aan verspild wordt.
Herhaal: publieke omroepen moeten worden afgeschaft.
Hebben we dat?
Mooi.
rocco101 09-02-08 @ 12:08
Jaja... je kunt dat beeldje natuurlijk ook vervangen door een afbeelding van mohammed. Moet je alleen je oprecht gelovige moslim-buurman niet bij je op de thee uitnodigen...
@Aboriginal 09-02-08 @ 11:53, mmmhh blijkbaar hadden jullie zulke banden op de schappen staan he! zegt wel weer wat over jou.
ik doe nog wel es ´deep throatje´ spelen met mevrouw overVecht....
Wat een zieleg volk is dat zeg....
Ben het in deze eigenlijk wel eens met die gasten. Ranzige overbehaarde jaren 70 pr0n hoeft niet van mijn taxpecunias op de TV. Is mij een brug te ver.
Muxje 09-02-08 @ 12:02
Een echte christen kan in mijn ogen geen bondgenoot van de islam zijn. Cultuur en naamchristenen als Balkenende laat ik dus buiten beschouwing. Als het erop aan komt heb ik met het instituut kerk niets te maken.
.
Eerlijk gezegd vind ik BNN en de VPRO behoorlijk zielig bezig. Maar mensen vergeet niet dat er een goedkope jaren 70 pornofilm wordt uitgezonden door een club die volledig draait op uw belanstingcenten!
@ bertus
Maar ik heb nog steeds een jezus beeldje in mijn kamer staan.
rocco101 09-02-08 @ 12:03
hehehe... maar je hoofd zit er nog wel op, toch?
@ Bertus
Vind ik niet helemaal waar, ze vallen mensen lastig. En ze doen dat natuurlijk niet met messen en met bommen, maar het gebeurd heel sneaky. Loop ik gewoon rustig over straat, zie ik een bordje staan met een rebus erop; leuk denk ik ik hou van rebussen, maar bij de tijd dat ik hem heb opgelost ben ik in 1x getransformeerd tot een die-hard gristen. Maanden liep ik bij een psycholoog.
deep throat is gewelddadig en gay.
@Jeremia 11:52: Dat is het enge. Het is geen toeval dat de fatsoensrakkers opeens weer zo in opkomst zijn; ze zien nu hun kans schoon. Christenen en Moslims bondgenoten, klinkt dat raar? Vergeet niet dat in vrijwel alle religies de atheïsten het allergrootste kwaad zijn. Niet zo vreemd... een andersgelovende kan je wellicht nog wel bekeren, maar aan een atheïst kan je je spoorkjes niet slijten.
Suske 09-02-08 @ 11:59
Wat doen we met de publieke omroep? Dat is eigenlijk de discussie die gevoerd moet worden!
Deze mensen gaan 'de strijd' aan door te bidden en vallen daarbij niemand echt lastig. De jihaddist snijdt, in dezelfde tijd dat deze mensen staan te bidden, om hetzelfde liever een paar kelen door. En daar zit 'm nou net het verschil...
Jammer dat het niet heeft geregend gisteravond
Ik zou me ook helemaal ongezien de tiefus bidden als er van bejaarde seventies pr0nmeuk op mijn staatgesubsidieerde scherm zou verschijnen.
blikjegrolsch 09-02-08 @ 11:53
Neu, het is alleen mijn strijd niet. Ik keur die film dus niet goed maar het heeft mijns inziens geen enkele zin om er serieus energie in te steken. En dat is het eigenlijk ook helemaal niet waard. Het waarom staat in het comment waar jij op reageert.
Nog 1 voorbeeld, elke keer als ik rustig een avondje wil hakken staat die Jezus-bus er weer. Ik vind het prima hoor, gezellig bakkie erbij. Maar eigenlijk heeft het iets dubbels. Ze verwachten eigenlijk dat je tot inkeer komt. Misschien moet ik maar eens met een bus bij de EO-jongerendag gaan staan, of is dat de omgekeerde wereld>>>??
Wat een onzin van die gristenen:
Arie Boomsma, bij., is gewoon door god gemààkt om te Deep Throathen:
Die grote bek in die mismaakte kop, die weer op 40 cm van zijn romp is gezet.
Past nèt.
rocco101 09-02-08 @ 11:53
religie hoeft ook geen belasting te betalen.
'God wants your money! He is all mighty, all powerfull but Hey, can't handle money!'
-weggejorist-
@Ahiraz: hoezo? Je mag toch beste christenen doodwensen? Hun Bijbel doet niets anders!
-weggejorist-
Waarom zo fel altijd tegen die christenen, wat zit je dwars Dominique, laat lekker gaan, het siert je niet om zomaar een groep mensen dood te wensen.
Was er ook niet zo'n hetze een jaartje of 35 geleden toen 'The Exorcist' in de bioscoop kwam? Ik kan nog wel meer films opnoemen die volgens de christelijke orthodoxen niet door de buitenboordbeugel zouden kunnen. Laten ze maar gaan bidden voor de afschaf van die 0906-reclames na middernacht, daar zit echt geen hond op te wachten.
Had vroeger ook zo'n buurman ... jah. Jehovah nog wel.
De eerste dag dat ik bij Miepje Brons in de erotheek moest werken,
was meneer de eerste klant voor wat spannende incestbandjes.
Kortom ... Huichelaars ! Farizeërs !
Jeremia?? Ben je bekeerd tot het Boze??
Zo langzamerhand begin ik te denken wat mijn rechten als atheist zijn. Ik wil ook dingen kunnen veranderen , verbieden en gesubsidieerd krijgen. Het lijkt erop of gelovigen in deze maatschappij meer recht hebben dan niet-gelovigen, het lijkt wel alsof ze meer voor elkaar krijgen en meer dingen mogen. En als het te ridicuul wordt wat ze willen dan wordt er voor hen altijd de hand boven het hoofd gehouden 'want het is voor hun geloof' . Onzin, ik vind dat ik (en meer mensen) de keus moeten hebben om iets te kunnen doen tegen het geloof. Zoals die actie van die jongen die heel vroeg die kerkklokken ging luiden omdat dat moest vanwege het geloof, andere mensen hebben daar last van, maar wederom wordt het goed gepraat vanwege het geloof. Ik word er eigenlijk een beetje moe en ziek van die gristenhonden. Het moet tijd worden dat zij niet als een stel gehandicapten worden behandeld, maar gewoon als een stel normale mensen. Stel dat ik daar met een paar atheisten ga staan, ik durf te wedden dat ik binnen een half uurtje op het bureau zit.
Moslims hebben strijd nodig als brandstof voor het geloof. Dat gaat in zekere mate ook op voor Doornbos én voor de vrijheid, blijheid hang hem overal maar in babyboomers met hun geestverwanten. Er vallen gelukkig geen doden en bedreigingen worden er ook niet geuit. Maar als je het goed bekijkt zijn het bondgenoten van elkaar. Think about it.
Dus gaat de film door, dan helpt bidden niet.... okay dan... :)
@dr Rechts 11:46: Dat doet me denken aan een opmerking van (geloof ik) Jack Nicholson over de amerikaanse variant van Kijkwijzer: "Show a tit, it's an X. Hack it off with a sword: PG13".
Ik probeer al jaren geen-stijl kapodt te bidden maar het lukt niet,de bidsesions worden wel regelmatig onderbroken omdat ik naar de slijterij moet.
Stop de... eehhh, Islamisering.
Is dat de verschijning van god op de achtergrond van de feauteau?
En thuis stiekum de meest ranzige pr0n kijken! Hi ha huichelaars.....
Dit is toch best leuk experiment. Als die film nu toch op tv komt is bewezen dat bidden zinloos is. Myth Busted!
De man rechts op de foto kijkt even naar boven, hij gelooft 't niet helemaal geloof ik die god 'hoog in de hemel'!
Wahahaha wat een sukkels,
net of die meid er wat aan kan doen dat ze met een clitoris op haar huig is geboren . gewoon een speling van de natuur zullen we maar zeggen ;-)
Kinderlijkjes in het journaal ok, pijpscene schande: christendom in een notendop.
twas ook best koud, maar door hard te bidden en de koffie met roze koek van tante Thea, was het uiteindelijk nog best behagelijk.
Laat al die idioten die nog in god geloven ook maar een inburgeringscursus doen.
Welkom in de echte wereld.
Je hoeft er niet naar te kijken? vrij land.
"Schreeuw om leven"! Dat moeten ze tegen hun minster van oorlog Middelkoop zeggen die in Afghanistan 12 jongens de dood heeft laten injagen. Waarom demonstreren deze lieden niet tegen de oorlog maar bemoeien ze zich met zaken die ze helemaal NIETS aangaan. Achterlijke producten van incest.
ok. Pas wanneer gelovigen zo weinig vertrouwen in het zender-blokkerende vermogen van Hun Opperwezen hebben dat ze zelf aan het onderdrukken slaan, dan mag van mij de mag erop.
ik denk dat er die avond meer christenen voor die buis zitten voor die but film dan niet gelovigen .
Laat ze toch, zo vallen ze in ieder geval niemand lastig
Ah kijk, gristenhonden extremisten! Ze bestaan dus echt!
Goed werk. Goede stichting. En tejootje: je weet niet of 't wel of niet werkt, want je weet ook niet wat er was gebeurd als ze er niet hadden gestaan! (maar dat vind je vast te ver gezocht..)
Net zo dwaas als die idioten die die waardeloze film gaan uitzenden. Kom dan met serieuze porno
Wanneer wordt al het geloof afgeshaft? Scheelt een hoop gezeur ;)
En voor het geval hij niet uitgezonden mag worden is er altijd nog de piratenbaai. thepiratebay.org/details.php?id=330377...
ik ben de tweede van rechts
Mafkezen.
werkt niet
Dat zijn 6 W's.
Zielig volk
REAGEER OOK