Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Hey Jonge Mocro! Ben je nou weer kwaad?

almanak.jpgVandaag in Weg van de Snelweg: het lieflijke Noord-Hollandse plaatjse Enkhuizen. U weet wel, van de Almanak, van de jachthaven, van de Drommedaris en natuurlijk van Gerrit Zalm, want dat is een echte Enkhuizert. Je zou zeggen Enkhuizen, das een mooi dorp, met blonde meisjes, bollenkwekers, vissers die stratenmaker zijn geworden. Allemaal grappig pratende Westfriese boeren en boerinnen die elkaar in het weekend de hersens inslaan na het nuttigen van 13 meter bier en op maandag gewoon om 09:00 op hun werk zijn. Maar in Enkhuizen zijn ze weldegelijk met de rest van Nederland bezig. Zo heeft Hans Langbroek, raadslid voor de lokale partij Nieuw Enkhuizen (4 zetels) een heuse rap geschreven. (Check dan die witte Laurence Fishburne.) Een rap gericht aan een groep die het al zo moeilijk heeft in deze maatschappij. Het zogenaamde Slotervaart Tuig. Lees de snoeiharde rhymes van deze rapdissdinges getiteld Hey Jonge Mocro. (Spiegel) Kan iemand het even op muziek zetten? Jonge Mocro, op de hoek van de straat Hey jonge Mocro Ben je nou weer kwaad Je staat daar maar te blowen Op de hoek van de straat Straks tegen je eigen kids Ben benieuwd wat je dan vertelt Ik beroofde vroeger bejaarden Papa was een grote held Steeds duik je weer In je slachtofferrol Je blowt je hersens week Er zit niks meer in je bol Hey jonge Mocro Ben je nou weer kwaad Je staat daar maar te gillen Op de hoek van de straat Werken wil je niet Maar je kijkt naar BMW’s Het enige wat je kan Is poetsen van weecees De eerste generatie Werkte zich verrot En jij jonge Mocro Maakt hun werk kapot Hey jonge Mocro Ben je nou weer kwaad Je staat daar maar te dealen Op de hoek van de straat Je gooit je op de islam Allah roep je aan Maar je eigen god Ziet je echt niet meer staan Je voegt totaal niks toe Je kost alleen maar geld En met je grote bek Voel je je een held Hey jonge Mocro Ben je nou weer kwaad Je staat daar maar te kankeren Op de hoek van de straat Kijk naar Ali B en Najib Ga toch eens wat leren En kijk naar Aboutaleb Ga toch ook eens wat proberen Je zal zien dat je het kan Een beetje moeite kost het wel Maar ik weet zeker dat het lukt Je hersens werken snel Hey jonge Mocro Wees een keer niet kwaad Ga wat leren en dan werken En wordt een voorbeeld voor je straat Het is zo jammer voor jezelf man. © Rhymes and Lyrics by MC Hens Longpants

Reaguursels

Inloggen

Ik hou wel van opbouwende kritiek. Is in ieder geval veel beter dan van die KUT-clipjes op het internet plaatsen met de titel "Wilders moet dood". Ongeacht of je het er mee eens bent of niet. Ze (en dan enkel diegenen die steeds weer overlast veroorzaken) kunnen hier eens over nadenken (als zij dat al kunnen). Anders moeten de betere medemensen van Marokaanse komaf hun maar eens een keer de oren wassen.
Tis gewoon unne gooje teks!

Limbabwanees | 04-01-08 | 13:54

@zum kotzen
Het is geen kwestie van wissen van het geheugen. Het is een feit die je al dan niet uit de boeken haalt. En die slavernij is van alle volken, maar het ging hier om het je beroepen op 400 jaar beschaving om een ander volk als achterlijk af te schilderen. Da's pas achterlijk.

Kielzog | 04-01-08 | 13:04

Helden weer is wat goeds! Nummer 1 hit

Geenstijler99 | 04-01-08 | 11:08

@onderkant paal:
Tja ik woon gewoon in een goede buurt, en daar hebben ze nooit marrokanen. Maar ja hangbejaarden worden ook steeds crimineler...

Gorgelroth | 04-01-08 | 09:45

Hij heeft wel gelijk, met dat kudtvolk op de hoek van de straat.

onderkant paal | 04-01-08 | 09:29

@ Kielzog 04-01-08 @ 08:26

Toch knap dat de islam die 1000 jaar beschaving zo volledig heeft uitgewist uit het geheugen. Overigens was en is slavernij, uitbuiting en onderdrukking ook een heel normaal verschijnsel in de islamitische wereld. Vraag maar aan de Filippijnse huismeisjes van de eerste de beste Saoedische sjeik.

zum kotzen | 04-01-08 | 09:02

Gedurfd +1<br />
Kansloos en gericht aan dovemansoren -2<br />
Einduitslag -1...

Eagle_Eye | 04-01-08 | 08:30

@ Dr Doom
400 jaar beschaving? Uhm toch meer eeuwen van slavernij, uitbuiting, onderdrukking van een elitegroep. En de islam heeft wel meer dan 400 jaar beschaving gekend, wel meer dan 1000. Die hadden al hydropneumatiek en brachten het heelal in kaart toen jouw voorouders hun reet aan de plaggenhut afveegden. Maar ja, ik kan het je vast niet aanrekenen...

Kielzog | 04-01-08 | 08:26

catchy tune...

Aatje | 04-01-08 | 06:51

Dr Doom 04-01-08 @ 02:07
Jij dan wel ?
100 jaar geleden woonden je voorouders nog in een plaggehut en werkten ze 14 uur per dag voor een hongerloon in een stinkfabriek.
100 jaar geleden bepaalde de kerk nog hoeveel koters je moest verwekken in die stinkhut van je.
De 400 jaar beschaving is slechts beschaving van enkelen geweest, de plebebers rotten gewoon weg in achterbuurten met flessen spiritus als lekkernij

bakoenin | 04-01-08 | 02:13

3e generatie (want de 2e is nu al 40 jaar). En nu worden de Nedelanders pas slim (ja ik kan het de analfabete geitenraggers niet aanrekenen die hebben geen 400 jaar beschaving om op terug te vallen)

Dr Doom | 04-01-08 | 02:07

sluiters 04-01-08 @ 01:38
Juist ! een mooie afsluiter, want waar zien de Wilders en anti compromis fanaten het einddoel ?
De wapens, is dat dan het ultieme ?
Geloven ze daar dan in , drommen opgetrommelde verdedigers van het vaderland die de cultuur komen redden.
Welke cultuur ?die van volgevreten ontevreden hedonisten die alleen nog maar oog voor meer hebben ?
Wees dan niet beschroomt om het wapen op jullie ouders te richten, want zij hebben deze maatschappij gemaakt.
Smoor ieder argument maar in verbaal geweld, of het liefst in echt bloed, maar besef, daar waar geweld gaat spreken zal geen antwoord meer klinken.
Vertel eens, wat is het doel, want het moet heel veel beloven, om deze prijs te vragen.

bakoenin | 04-01-08 | 02:07

Kan iemand mij hier uitleggen waarom werkelijk ELK initiatief tot een vrolijkere samenleving met genadeloze negativiteit en veelal onredelijke argumenten afgebrand en uitgepist wordt? Akkoord; Doekle komt over als een blije theedrinkert. Akkoord; minister Vogel-aars lijkt een boomknuffelkoningin. Akkoord; het is diepdiepdiep treurig dat een PvdA enkele omhooggevallen elitaire poephoofden herbergt die kritische initiatieven de mond snoeren. Maar dan nog kunnen we het één doen en het ander niet laten? Een razzia onder stoephangerTs *politiek correcte modus aan* (al dan niet allochtoon) *politiek correcte modus uit* houden maar óók lekker theedrinken met opperhoofden van de moschkee danwel buurtvaders danwel andere stereotiepe groepen die wel gezellig met andere Nederlanders willen samenleven? Op beleidschniveau dan... ik drink geen thee...
Of kan dat niet? Moeten alle moslims het land uit? De koran verboden? Tijd voor een burgeroorlogje? Is dat de oplossing voor ALLE problemen...?
De waarheid is niet hard, de waarheid is complexiteit. Ze wordt gefilterd en geslepen en is dan pas pijnlijk. Er is van alles aan de hand dus gaat u vooral niet slapen... maar loop ook niet mee in de dagdroom die de eenvoud van Wilders heet.

sluiters | 04-01-08 | 01:38

www.youtube.com/watch?v=wC5P9PmXM5U

effe een deuntje waar Botte een harde van krijgt, oprechte kerels die voor het vrije westen en Israel kampfen.

bakoenin | 04-01-08 | 01:14

@Mikey70 04-01-08 @ 00:06,
het is sec gezien dan ook geen rap.

vander F | 04-01-08 | 00:08

@Iko Nal,
LOL!
ik vraag me af of ik daar nu blij mee moet zijn.

vander F | 04-01-08 | 00:07

@ vander F
Eindelijk een rapnummer dat ik wel kan waarderen !

Mikey70 | 04-01-08 | 00:06

LOL @vander F 03-01-08 @ 23:01:

Je bent nu mijn ringtone

Iko Nal | 04-01-08 | 00:03

@ vander F
normaal loopt mijn pc vast op rap maar deze is erg goed, mijn pceetje loopt nu ineens veel beter, thnx!

Stiekeldroad | 04-01-08 | 00:00

Wat ik zei, ik ben geen negert he,
en 1,5 uur voor zo'n trackje is wat kort.

Maar ik had er gewoon zin an.
beetje kloten met bits en bites.

vander F | 03-01-08 | 23:59

@vander F
Een heel nieuw genre man: JazzyRap.
Toch wel R.E.S.T.E.C.P.

Stickert | 03-01-08 | 23:41

LOL @vander F 03-01-08 @ 23:01:
Hij's goed man...
*Gaat er een clipje bij maken voor de jij-buis en dumpert*

koerbagh ® | 03-01-08 | 23:30

@ vander F 03-01-08 @ 23:01
Klinkt eh "Relaxed" tot je zo snel gaat. Ze zijn slecht in Nederlands. De beste inzending tot nu toe.

Satanachist | 03-01-08 | 23:09

vander F 03-01-08 @ 23:01
Strakke actie vanderF.......... Hijs leuk.....

Wishbone | 03-01-08 | 23:06

vander F 03-01-08 @ 23:01
Ik gebruik het ook nooit. Ik heb eigen servers staan ;-)

Wishbone | 03-01-08 | 23:03

@ Datdanweerwelja 03-01-08 @ 17:22

LOL @ Pulpquote

stuyterkuycken | 03-01-08 | 23:00

@blikjegrolsch 03-01-08 @ 22:50,
die Gristenen, in Nederland althans, hebben we de laatste 100 jaar hun hok ingejaagd, en terecht.
Het enige wat ik wil is die Islamisten wijzen op dat hok hier te lande.

Maar dan zitten we ineens met een regering die dat onderhand oer hollandsche principe, zoek uw hok, in eens blijkbaar niet meer begrijpt.

Helaas zit daar flink wat communicatievervuilende meuk van hangjeugd tussen.

Net zoals men het onderscheid tussen vluchtelingen en immigranten uit het oog verloren is.
ook knap belachelijk.

En DAT is wel gebeurd met dank aan links.

vander F | 03-01-08 | 22:58

blikjegrolsch 03-01-08 @ 22:50
Knap veel woorden voor iemand die het niet boeit.

jatochnietdan? | 03-01-08 | 22:53

Als het mij niet boeit besteed ik er geen aandacht aan. Het wel of niet bestaan van deze zaak lijkt mij moeilijk zomaar te definiëren aangezien het vooral gaat om wat mensen ervaren en minder om wat er feitelijk gebeurt.
Maar we hebben het nu wel over de Mocro's, binnekort worden het Polen!
Ik vat het verschil tussen hangjeugd en Islamisme prima ja. Maar ik had het over "overlast in wijken" niet over Islamisme.
Ik heb het trouwens liever over christendom, die leuke traditie van ons die nog gevaarlijker is dan het Islamisme.

blikjegrolsch | 03-01-08 | 22:50

Anyway, tijd om te pitten

openbaarminiserie | 03-01-08 | 22:50

blikjegrolsch 03-01-08 @ 22:36
Nice it doesn't hurt you, when they hurt you're babe. Psssst blikje, lekker ding.
Trekt er nog één open. Tekst Amy Withuis?

jatochnietdan? | 03-01-08 | 22:48

Kennelijk is zielig ook al reeds door jou gedefinieerd en voor jou onlosmakelijk verbonden met conservatief. Zijn we inderdaad snel klaar.

openbaarminiserie | 03-01-08 | 22:48

@blikjegrolsch 03-01-08 @ 22:42,
blijft een warrig verhaal,
daarbij, mensen moeten eens het verschil inzien tussen mocro hangjeugd, redelijk tijdelijk probleem, en het Islamisme, niet bepaald tijdelijk.
Ik neem aan dat je dat prima vat.

vander F | 03-01-08 | 22:47

dat veel mensen hier niet zoveel last van de mocro's hebben is niet zo vreemd. Immers ze trekken naar elkaar in bepaalde wijken, en de nederlanders trekken er (al dan niet gedwongen) weg.

Hun plaatsen worden door nieuwe allochtonen (ook uit de Eu) ingenomen. Omdat er nauwelijk mocro's buiten dat ghetto wonen valt het daar mee, temeer vaak blijkt dat een paar "losse" allochtonen geen problemen geven. Het probleem ligt bij de mensen die de kansenwijken niet meer kunnen verlaten omdat ze het niet kunnen betalen of omdat ze gewoon niet weg willen.

Dat zijn meest ouderen. Maar het probleem zit erin, dat mensen mocro's als uitermate bedreigend ziet, vanwege hun verregaande intolerantie en extreem lage intelligentie.

Want geen intelligent mens gelooft natuurlijk de onzin uit eeen boek uit 800 zoveel meer. In de middeleeuwen werd dat andere geweldadige boek, de bijbel ook zo direct geinterpreteerd en iedereen die het daar niet mee eens was vond een warm uiteinde op het dorpspleintje.

Maar in tegenstelling tot de moslimwereld is dit in Nederland volslagen ondenkbaar geworden. Gelovigen en niet-gelovigen gaan hooguit verbaal op de vuist, maar verder gaat het niet. Worden de problemen te groot dan is er alijd nog de rechten.

Nederland is bang van het middeleeuwse, het onvoorspelbare, het zonder enig respect voor menselijk leven handelen van de moslims. Hier en elders in de wereld. En dan kun je nog zo hard om respect roepen, er zijn hier twee werelden die letterlijk 500 jaar verschil hebben. Dat overbrug je niet met respect. of met en pamflet

jan-lul-de-behanger | 03-01-08 | 22:46

blikjegrolsch woont in de grote stad en dan praat je met veel woorden en heb je het over grote getallen (honderduizenden), maar eigenlijk zegt ie niks. Ja, als het hem niet boeit bestaat het niet..

de bier | 03-01-08 | 22:46

Bah Edmund Burke. Zielige conservatief is dat.
Kennelijk is "evil" al reeds gedefinieerd. Zijn we mooi klaar met praten zou ik willen zeggen.

blikjegrolsch | 03-01-08 | 22:44

blikjegrolsch @22:36

"All that is necessary for the triumph of evil is that good men do nothing"
-Edmund Burke

Wat een schril verschil met een uitspraak als 'Dat doe ik alleen niet omdat het me niet genoeg raakt en omdat ik me er niet over op wil winden'

openbaarminiserie | 03-01-08 | 22:42

@VanderF: ach man, twee komma's in een zin en jij verliest je aandacht.

blikjegrolsch | 03-01-08 | 22:42

Realisme is kennelijk dat wat de ander vindt?
Sorry voor het Levinas-gehalte maar je maakt het er zelf naar.

blikjegrolsch | 03-01-08 | 22:41

@blikjegrolsch 03-01-08 @ 22:36,
jezus wat een warrig verhaal man.

vander F | 03-01-08 | 22:40

bottehond @22:27
.
Wil ik even wat nader toelichten voordat m'n vraag schertsend overkomt. Realisme gaat uit van de waarneembare werkelijkheid. Is eerlijkheid waarneembaar? Is liefde waarneembaar? Is rechvaardigheid waarneembaar? Is vrijheid waarneembaar?
.
Dit is slechts een kleine greep uit de grote hoeveelheid zaken die over het algemeen als 'goed' worden beschouwd (zonder daarmee te pogen te oordelen) terwijl je ze niet onder een microscoop kunt leggen en kunt bekijken. We zijn dus allen op een zekere manier 'gelovig' en dor ons collectieve geloof in bovengenoemde niet waarneembare zaken worden ze deel van onze werkelijkheid, deel van onze waarden.

openbaarminiserie | 03-01-08 | 22:38

@Elisabeth2: ach, ik woon in zo'n wijk en heb er geen last van. Maar dat betekent niet dat je er geen last van kunt hebben. Het is maar net hoe je er tegen aan kijkt.
En ook als je niet in zo'n wijk woont kun je er last van hebben. Neem Hoog Catharijne in Utrecht. Dat is een soort betonnen hel (waar nog steeds geen verantwoordelijke architect voor is geëxecuteerd) waar vooral veel, heel veel Mocro's en Antillianen rondhangen.
Heb ik daar last van?
Ik niet, ik negeer ze en loop weer verder. Maar ik hoor ze wel "psssst" roepen naar elke vrouw, en kan, als ik daar de tijd voor zou hebben, me best opwinden over agressieve uiterlijkheden, debiel hanggedrag of petjes die op een sneue wijze op een half kaalgeschoren hoofd staan. Dat doe ik alleen niet omdat het me niet genoeg raakt en omdat ik me er niet over op wil winden. Het zal mijn tijd wel duren en mijn kat heeft ook aandacht nodig.
Maar stel dat je dat wel wilt, en je je wel kunt opwinden over jongeren die hangen terwijl jij hard moet werken of zoiets.
Moet je dan maar zeggen: "ach, het valt toch allemaal wel mee..."? Blijkbaar niet, anders ergeren die mensen zich niet.

Het is in the eye of the beholder. Er zijn honderdduizenden vrouwen die niet wakker liggen van een "pssst pssst meisje" en ook bij het aanhoren van "kankerhoer" gewoon snel doorfietsen omdat ze hun dag niet door zo'n idioot willen laten verpesten. Het hoort bij de tijd en bij de grote stad zeggen die, en feesten weer verder. anderen raken er van getraumatiseerd en durven de straat niet meer op. Ook daar valt wat voor te zeggen.
En je wijk is zo veilig als je je voelt: natuurlijk is er een risico als je s'nachts je hond gaat uitlaten, in sommige wijken een groot risico, maar het is maar net hoe je met risico's wilt en kunt omgaan. Sommige mensen zijn nooit bang.
Er zitten hier onder de reaguurders mensen die oprecht menen dat een dagje Amsterdam niet te overleven is en dat s'avonds door Hoog Catharijne lopen het gevaarlijkste op aarde is. Tegelijkertijd zijn er dagelijks honderdduizenden mensen die dat wel doen en nergens last van hebben.

Als je iemand hoort zeggen dat hij/zij bang is voor vliegen, is vliegen dan ook gevaarlijk? Aan de andere kant: als iemand dagelijks vliegt maakt dat vliegen dan veiliger?

Kennelijk is er iets om bang voor te zijn (een vliegtuig of mocrojongeren) en het feit dat zoiets angst op kan roepen, geeft de klagers evenveel recht er iets aan te willen doen dan de niet-klagers.

blikjegrolsch | 03-01-08 | 22:36

Pleur ik eens wat op dumpert, wordt het niet geplaatst verdomme,
heeft iemand een snelle upload site bij de hand?

vander F | 03-01-08 | 22:35

volksmenner 03-01-08 @ 22:27
Dat zou je eens bij onze Medelanders moeten doen. Schouders ophaalt.

jatochnietdan? | 03-01-08 | 22:35

Tolerantie is vrij helder,
dat houdt ook in dat men intolerantie niet accepteert.

vander F | 03-01-08 | 22:32

bottehond @22:27
.
Ik weet niet zeker of realistischer rondkijken een werkelijke oplossing zou bieden. Waarom ben je van mening dat realisme een heilzame weg is?

openbaarminiserie | 03-01-08 | 22:31

blikjegrolsch 03-01-08 @ 22:06

Semantische discussies, Levinas- lezerT. Tijd dat je wat realistischer naar de wereld om je heen gaat kijken. Je denkt als een kind dat in Legoland rondhangt.

bottehond | 03-01-08 | 22:27

@jatochnietdan? 03-01-08 @ 22:18
*hoofd schudt* ik leg alleen maar de vinger op de zere plek.

volksmenner | 03-01-08 | 22:27

blikjegrolsch 03-01-08 @ 22:19
Nee dat maakt het een site waar iedereen zijn mening mag en kan geven. Als je de rest van de artikels die volgden op zijn artikelen hebt gelezen, dan heb je kunnen aanschouwen dat het wordt opgelost met woorden.
.
Bovenstaande kan ik niet ontdekken bij onze vredelievende muzelman die gelijk begint met bedreigen en al meerdere keren heeft laten zien dat hij zijn ongenoegen desnoods met geweld duidelijk wil maken. En dat is wat jij verdedigd. Ik verdedig de vrijheid van meningsuiting en jij mensen die dreigen met geweld en het letterlijk niet schuwen. Begrijp je het verschil?
.
Ik verdedig een site die zich uitspreek over een intolerante religie en een corrupt politieke elite en jij verdedigd de mensen die dreigen met geweld en het ten uitvoer brengen.

Wishbone | 03-01-08 | 22:25

blikjegrolsch 03-01-08 @ 22:19
Was dat je immitatie van Amy Whitehouse? Het is niet geheel wat ik verwachtte.

jatochnietdan? | 03-01-08 | 22:24

@blikjegrolsch 03-01-08 @ 22:19,
ach ja, maar dan mot ophouden te zeuren over Dr. Nomad, als ik het me goed herinner kreeg die weldegelijk prompt harde tegenwind, ook op HVV.

vander F | 03-01-08 | 22:23

Nee, Hitler heeft noch de snelweg noch het ziekenfonds uitgevonden, alleen ingevoerd. De vergelijking gaat, nog afgezien van de tragische Godwin, verschrikkelijk mank.
Gepaster zou zijn: "Ik stem voor de NSDAP (want ze hebben een ziekenfonds en zijn zo leuk met kinderen), maakt mij dat een Hitler-fan?".
Je houdt namelijk bewust iets in stand, en je propageert het ook nog door hier de linkjes te verspreiden.
Het feit dat enge mensen als Dr.Nomad ongegeneerd en zonder problemen mogen oproepen tot geweld maakt die hele site corrupt. De hoofdredacteur staat kennelijk achter het oproepen tot geweld, wat dus een van de kernen van die site zal zijn. Door er naar te linken en het te benoemen steun je een site die in wezen volledig verkeerd bezig is, tenminste als je tegen geweld bent.
Dat is wat anders dan "ziekenfondsen en snelwegen", die weliswaar door een dictator zijn ingevoerd maar niet meer op die manier actief gebruikt worden (het binden van een arbeidersvolk en het snel verplaatsen van militaire troepen). HVV wordt echter wel degelijk gebruikt als platform om actief haat en geweld te verkondigen; sterker nog, de beheerder staat er achter. Een goede reden om als tegenstander van geweld zo'n site niet meer in the picture te plaatsen.
En om ook maar eens met een moderne Godwin te eindigen: in Rwanda werd de massamoord begonnen door het oproepen tot geweld op kleine radiostations. Iets om over te denken als je een medium tot je beschikking hebt, of schrijver als Dr. Nomand bent.

blikjegrolsch | 03-01-08 | 22:19

@Elisabeth2 03-01-08 @ 22:14,
mocro straattuig is ook niet zo'n probleem, gewoon de lange lat erover,
in Den Haag is men bang voor het mondiaal actieve Islamisme, en ik mot die broeders ook niet.

vander F | 03-01-08 | 22:19

Elisabeth2 03-01-08 @ 22:14
Misschien wel niemand van de reaguurders.
Jij schrijft zelf al dat sommige wijken in de grote en kleine steden er enorme overlast van hebben, dus wat wil je eigenlijk? Dat iedereen er last van gaat krijgen of zou het een idee zijn om wat preventief te ruimen (alles in geestelijke zin natuurlijk, zodat dit niet weggejorist wordt)?

nattebever | 03-01-08 | 22:18

wopper 03-01-08 @ 22:16
Fijne avond verders Wopper.......

Wishbone | 03-01-08 | 22:18

Het is volksmenner
de echte fascistherkenner
Hij herkent ze al aan hun schrift.
En oordeelt als een kenner.
Wie is hier geschift?
T'is een farizeër
en een linkse patjepeëjer
blikjegrolsch 03-01-08 @ 22:11
Graag.

jatochnietdan? | 03-01-08 | 22:18

@ Wishbone 03-01-08 @ 22:09

Het werd tijd. Ben de woede grotendeels voorbij, misschien afgestompt door de dagelijkse dosis RoP. Steek er een veer van mij bij voor de hoed van Robin Hood en een voor jezelf.
Genoeglijke avond nog en de groeten aan de Wijze als je hem nog ziet.

= out

wopper | 03-01-08 | 22:16

@ Wishbone 03-01-08 @ 22:11
Die stond in de lijst onder witchcraft.

Satanachist | 03-01-08 | 22:16

fuckje 03-01-08 @ 22:10
en nu fuckje, foto's?
Of toch eerst even cammen met mij om je het af te raden of niet :)

de bier | 03-01-08 | 22:15

Los gezien van het feit dat de kranten er bol van staan en dat sommige wijken in de grote en kleine steden er enorme overlast van hebben, wie van de reaguurders heeft er dagelijks overlast van mocro's? Ik niet in ieder geval en woon in een drukke gemeente in de Randstad. Ik heb collega's die in Utrecht en Amsterdam wonen, ook die merken er weinig van.

Elisabeth2 | 03-01-08 | 22:14

@blikjegrolsch 03-01-08 @ 22:11,
nou, ga d'r maar vast bij liggen dan.

vander F | 03-01-08 | 22:14

fuckje 03-01-08 @ 22:10
Jullie verdienden het allebei...... Jullie zijn zo verschillend dat er voor beiden een aparte categorie zou moeten zijn. Maar je hebt eerlijk en verdiend gewonnen....

Wishbone | 03-01-08 | 22:13

Wishbone 03-01-08 @ 22:10
blikjegrolsch rijdt in een volkswagen waar ie principieel alle VW-embleempjes vanaf gesloopt heeft..

de bier | 03-01-08 | 22:12

Satanachist 03-01-08 @ 22:07
Even doorgeven op de site uit mijn link dan wordt het er misschien wel bijgezet....

Wishbone | 03-01-08 | 22:11

Wil iemand mijn imitatie van Amy Winehouse horen?

blikjegrolsch | 03-01-08 | 22:11

Wishbone 03-01-08 @ 22:10
Fin ik wel.

nattebever | 03-01-08 | 22:11

@Wishbone,
Ik had het botte gegund, en dat weet hij!

fuckje | 03-01-08 | 22:10

blikjegrolsch 03-01-08 @ 22:08
Ik rij ook over de snelweg en maak gebruik van het ziekenfonds betekent dat dat ik een aanhanger van Hitler ben?

Wishbone | 03-01-08 | 22:10

@Stickert 03-01-08 @ 22:07,
yep,
maar hij is er niet, en dit kun je ook geen rap noemen.
meer een Sinterklaas gedicht.
En ik had zin om Logic een schop te geven.

*is een totaal lousy rappert*

vander F | 03-01-08 | 22:09

wopper 03-01-08 @ 22:05
De mensen worden mondiger Wopper. Mensen pakken de handschoen op en laten niet meer alles over zich heen komen. Ik moet ook Robin Hood even een veer in haar kont steken voor het stuk wat ze heeft geschreven als antwoord op Doekle. Een gepast antwoord......

Wishbone | 03-01-08 | 22:09

"Wishbone 03-01-08 @ 22:01: Toch moeten we proberen om het pratend en schrijvend op te lossen. Ik begrijp de emotie en deel het ook met je maar geweld is het laatste waar we naar moeten grijpen."
En dat zegt de man die het opneemt voor HetVrijeVolk, een site waar schrijvers letterlijk oproepen tot geweld!

blikjegrolsch | 03-01-08 | 22:08

@vander F 22:05
Rappen was toch BozeBuur z'n ding?

Stickert | 03-01-08 | 22:07

Naik- je lult uit je nek. Recente cijfers Enkhuizen (effe opgesnord omdat het me al zo vreemd overkwam): inwonersaantal 17.826 aantal "minderheden" 713, waar hebben we het gvd over. 2014 allochtonen ca. 50% wel en 50% niet westers. Daarbij zijn het voornamelijk Turken en in veel mindere mate Mocro's, rest afghanen,irakezen, etc.

opdondertje | 03-01-08 | 22:07

Wishbone 03-01-08 @ 22:01
Inderdaad, maar ik ben bang dat de andere groep geen andere taal kent.
En als je naar de geschiedenis van Nederland of voor mijn part Europa kijkt, zie je dat het hier toch erg kan spoken. De meesten zijn in vrijheid opgegroeid en laten zich dat niet gauw meer afnemen. Juist daarom ben ik bang dat geweld onafkeerbaar is.

de bier | 03-01-08 | 22:07

Waar maar mag niet gezegd laat staan gerapt worden anders moet Bea zich weer losmaken van haar soiree met de oude dictator vrienden in dat resort in Argentinie om duidelijk te maken dat de waarheid de maatschappij erodeert.

capo | 03-01-08 | 22:06

"kan dat niet dan kies ik voor een strakker regime dat er voor kan zorgen dat ik mijn vrijheid kan behouden. Ook als dat betekent dat er vrijheden van anderen ontnomen moeten worden."

Je ziet zelf de tegenspraak al mag ik hopen?
Er zijn geen regimes waarin JIJ je vrijheden behoudt en de vrijheid van ANDEREN ontneemt. Jij bent namelijk "de ander" voor die ander, en "de ander" is "jij".

Het is of vrijheden behouden, of vrijheden ontnemen, niet beiden.

blikjegrolsch | 03-01-08 | 22:06

fuckje 03-01-08 @ 21:54
Boosheid ombuigen naar koele vastberadenheid en dat zien vast te houden tot de opstand een feit is... een idee misschien?

Bertus Betonsloper | 03-01-08 | 22:06

volksmenner 03-01-08 @ 21:58
Ahá de oplossingenman (niet fascistisch), afgezien van het feit dat uw nick nogal fascistisch aandoet. Wat is uw oplossing voor dit probleem van de dag? Oh wijze aanklager en allesweter.

jatochnietdan? | 03-01-08 | 22:05

HEY!
GU, ik upload m'n herrie NU.
En nu?

vander F | 03-01-08 | 22:05

@ Wishbone 03-01-08 @ 21:42

Nee! In het archief gaat.
Thanks.
Krijg de indruk dat de weblogs en degenen die zich inzetten om de info te verspreiden wereldwijd toch zoden aan de dijk gaan zetten waardoor er steeds meer mensen wakker worden.
Alleen die vervloekte doekoelullers en hun puppetmasters (de dodecult) blijven maar tegenstribbelen.
There's something in the air..

wopper | 03-01-08 | 22:05

de bier 03-01-08 @ 21:58
Toch moeten we proberen om het pratend en schrijvend op te lossen. Ik begrijp de emotie en deel het ook met je maar geweld is het laatste waar we naar moeten grijpen.

Wishbone | 03-01-08 | 22:01

@LoudAndProud 03-01-08 @ 21:55,
erbarmelijk?
Wat ben je mild vanavond...

vander F | 03-01-08 | 22:00

bottehond 03-01-08 @ 21:54
Ook de beste wensen Botte, Jammer dat je de titel op GS niet hebt weten te bemachtigen, maar je had dan ook wel een een hoogstaande concurrente.....
.
Ook top dat je een discussie hebt losgemaakt op verschillende blogs. Respect....

Wishbone | 03-01-08 | 22:00

@ commentaarderer 03-01-08 @ 21:31
Lekker makkelijk van de zijlijn roepen, en zelf nix doen....

Fapfap | 03-01-08 | 21:59

@bottehond 03-01-08 @ 21:12
Ja waarschijnlijk hebben ze geconstateerd dat je een xenofobe fascist bent. Of anders wel op een andere manier raar.

volksmenner | 03-01-08 | 21:58

Heren en meisjesreageerdurtjes (shit vrouwendicriminatie), mijn subsidieaanvraag is zojuist gehonoreerd. Dus jullie kunnen van mij verwachten: een pamflet waarin ik benadruk dat de Eskimo’s (shit Inuík) niets te maken hebben met blanken vermoordende Indianen (shit Native Americans en dat van die witmannen is ook nietwaar, dat was zelfverdediging) en wij (hetzij ik als solidair zijnde subsidieaanvrager) géén dertig woorden hebben voor natte sneeuw, vlokkensneeuw, stuifsneeuw, opgevroren sneeuw, ochtend, middag en avond danwel nacht en dagsneeuw, verse, belegen en oude sneeeuw, halfvolle sneeuw ,links ofwel rechtsomdraaiende sneeuw. Een ieder die wat anders beweerd kan een aanklacht wegens discriminatie verwachten. Is getekend : Ali de Eerste Poolmoslim ( met bouwvergunning voor een iglomoskee) Moge Allah uw pad slechts licht besneeuwen. En een gezegend 1296.

jatochnietdan? | 03-01-08 | 21:58

Wishbone 03-01-08 @ 21:53
De rest van de bevolking radicaliseerd al net zo hard. Heb zelf kleine kinderen, maar onder de jonge ouders hoor je ook al dat hun kinderen het niet moeten flikken om met een islamiet thuis hoeven te komen. Mocht dochterlief last hebben van mocro's dan lost papa met een groep dat zelf wel op. Dit is gewoon het begin van burgeroorlog.. En dan komt zo'n terpstra even zeuren om respect. Hij heeft geen idee wat voor een klap in het gezicht van veel mensen dat is..

de bier | 03-01-08 | 21:58

idd wel goeie:P

rimboesprinter | 03-01-08 | 21:56

De tekst is heel erg goed, maar de flow is echt erbarmelijk.

LoudAndProud | 03-01-08 | 21:55

@[email protected]:34
Past in het Nederlandse beeld.
Zolang wij niet echt in opstand komen.
Ik word wel steeds bozer.
Maar of het helpt?

fuckje | 03-01-08 | 21:54

@ frenkert 2148

Word up, vriend, word up.

@ wishbone

Ik ben blij dat je hier ook wat vaker komt dan alleen op NN. Best wishes nog en 2148: eensch.

bottehond | 03-01-08 | 21:54

bottehond 03-01-08 @ 21:48
Eerst maar eens daden laten zien en daarna kunnen we er eens voorzichtig over na gaan denken of we nog in discussie willen. Ik heb het vanmiddag al eerder opgemerkt, "de grens kan niet meer verlegd worden, we zitten op de rand......"

Wishbone | 03-01-08 | 21:53

@nattebever 21:49
Maar langbroek is GaNGsTaH, joh. Hj wil ook eens zo'n breezahsletje pakken..

Stickert | 03-01-08 | 21:52

@ Wishbone 03-01-08 @ 21:42

Thanx voor linkje...

frenkie4alllll | 03-01-08 | 21:51

Wat een achterlijke kudttekst.
'k Heb nix met de islam of mocro's, integendeel, maar dit soort gelul, mijn God, mijn Allah, waarom hebt Gij Mij verlaten - ja, dat vraag Ik Me dan af.
Gewoon opkankeren met je tyfusteksten, meelopende kudthond!

nattebever | 03-01-08 | 21:49

@ bottehond....

mompelt iets over ouwe kraakert........ ;-) Maar inderdaad, het is onbegrijpelijk dat juist die groep achter de islam gaat staan. Lees ook AFA...... Winston had duidelijk een heldere blik.

@kersenflap 03-01-08 @ 21:34

Het is toch niet nieuw dat het wordt doodgezwegen? Vandaag ook weer genoeg reacties gelezen die zeggen dat het allemaal een grote leugen is. Niets aan de hand en slaap maar lekkert.

frenkie4alllll | 03-01-08 | 21:48

Wishbone 03-01-08 @ 21:42

Vandaar: keihard confronteren. Een streep in het zand trekken en daar consequent naar handelen, niet met alleen lippendiensten zoals die hele linksige kliek en het establishment. Waar is dat deltaplan om die deaudscultus te containen? Waar is het deltaplan om uittreden te stimuleren door uittreders te beschermen? Nee, je zoals die Überdhimmi doekoe en de balk en beanix et al, keren tegen criticasters die het geen goed idee vinden om steeds maar in discussie te gaan en steeds begrip tonen (hetgeen als lafheid wordt uitgelegd en dat is inmiddels terecht). Waar, wishbone? Waar?

bottehond | 03-01-08 | 21:48

@ Wishbone 03-01-08 @ 21:42
Dank u.

Satanachist | 03-01-08 | 21:46

bottehond 03-01-08 @ 21:36
Zelf nadenken, keuzes maken en achter je ideeen blijven staan is soms ook moeilijk. Kies je altijd de weg van de minste weerstand kom je vanzelf bij dit soort extremistische groeperingen uit, waar je ook altijd onderaan de ladder zal blijven staan.

de bier | 03-01-08 | 21:42

@bello 03-01-08 @ 19:50
Da's idd een hele goede :)

Hellsmurfje | 03-01-08 | 21:42

@ frenkie4alllll 03-01-08 @ 21:33

Nou bedankt hoor! ;) Clipje ooit zonder geluid gezien.
Deze sheit hoor ik hier alleen als de wind verkeerd staat, slechts flarden.. je zou er maar naast wonen..
* got op blote knietjes dankt *

wopper | 03-01-08 | 21:41

@ kersenflap 03-01-08 @ 21:34
Het gaat om arrestanten met een lichte huidverkleuring zeg maar. dan mag daar gaan aandacht aan worden besteeds anders voelt een hele bevolgingsgroep en/of geloofshorde zich gestigmatiseerd.
Niet teveel aandacht aan schenken dus... sssttttttttttt !!!!!!!

Mikey70 | 03-01-08 | 21:41

@ frenkster 21 21

Ik ken die "beweging" vrij goed. Vroeger nog veel beter. Dat trieste zooitje beroeps-activisten is volledig de weg kwijt. Heeft geen enkele voeling meer met de eigen ideologische wortels en is een speelbal geworden van cynische bitter teleurgestelde partijbonzen en autisten. Je zou JUIST van anarchisten verwachten dat ze zich tegen de deaudscultus zouden verzetten, maar tsja. Overigens zijn er sterke vermoedens dat die beweging vet geïnfiltreerd is door derden. Wie? Dat is in nevelen gehuld. Doet in feite ook niet ter zake. Ik beoordeel ze op hun daden.

@ de bier

Iedereen die welke ideologie dan ook als leidraad kiest voor het optreden en handelen in de publieke ruimte blijkt steeds weer een gevaar te zijn voor de stabiliteit en vrijheid van ieder Westersch land. Die lering zou men na dit zoveelste echec (nu weer die deaudscultus en ook de revanchistische gristenhundenbende) toch wel moeten gaan trekken, lijkt me.

* Behead Collectivism *

bottehond | 03-01-08 | 21:36

ff tusendoor:
Nederland is nipt aan een terroristische aanslag ontsnapt, maar dit zijn vanavond de onderwerpen van Nova:

-Voorverkiezingen in Iowa

-De planeet: Nicolas Sarkozy

22.12 - 22.59, Ned 2


kersenflap | 03-01-08 | 21:34

Nou, ik zal m'n track eens uploaden,
\
blijft sneu geleuter, maar goed, somebody's got to do the job...

vander F | 03-01-08 | 21:32

@ Satanachist 03-01-08 @ 21:16

* met de mond vol tanden *
I see, dank.
Het blijft prachtig, Gregoriaanse muziek en gezang.. dit itt het gebrul vanaf de moskeet.

wopper | 03-01-08 | 21:31

naik
ja er is een moord gepleegd in enkhuizen
meerdere afgelopen jaar
een puber is doodgereden bijvoorbeeld
veel toeristen zijn overvallen
ontzettend veel drugs verhandeld

je googelt met je cijfers, enkhuizen heeft ruim 16.000 inwoners en inderdaad rond 1000 buitenlanders

tuurlijk zijn er marokkanen, zoals overal. alles wat ik zeg is dat langbroek als ie zo een grote mond heeft wel eens mag uitleggen waarom er geen politie is in enkhuizen
waarom er niets gedaan wordt aan alcoholmisbruik door jongeren

langbroek heeft belang bij het wijzen naar anderen, want zelf is ie niet in staat gebleken werkelijk iets bij te dragen

commentaarderer | 03-01-08 | 21:31

@commentaarderer 03-01-08 @ 20:33
Enkhuizen heeft stadsrechten...

Fapfap | 03-01-08 | 21:29

@ The eimer,
Ben je gek, we gooien ze met behulp van het dubbele paspoort het land uit.
Daar hoeven we de grondwet niet voor te wijzigen en het is ontzettend effectief.

kersenflap | 03-01-08 | 21:26

@ bottehond 03-01-08 @ 20:58

Ze gaan hun antisemitische bondgenoten toch niet aanvallen....... toch blijft het apart dat progressieven saemenspannen met de islam......

@wopper 03-01-08 @ 21:04

Inderdaad. Chamberlaine gedrag van de bovenste planck en het zijn natuurlijk zeer slechte verliezers..... geef verdomme toe dat de multiculti een farce is. Geef toe dat de islam niet past in het vrije westen. Dan heb je ballen en sta je ergens voor.
Nu kan ik ze alleen maar als landverraders zien. De neo-nsb in vol ornaat.

frenkie4alllll | 03-01-08 | 21:21

bottehond 03-01-08 @ 21:12
Bij alle extremistische clubjes (links/recht/reli) gaat het om alles zo zwart/wit mogelijk te zien en daar naar te handelen. Zich inleven in andersdenkenden is not done binnen zo'n groep. Ik ben zelf helemaal klaar met dit soort personen en met mij steeds meer mensen. Ik heb het hier dan ook vaker gezegd dat ik bang ben dat het weer gigantisch uit de klauwen gaat lopen. De tijd van gedogen en aanmodderen is gewoon geweest.

de bier | 03-01-08 | 21:18

@ wopper 03-01-08 @ 21:13
Je eindigde met de woorden: Het is een gotspe en een misdaad te buigen voor de islamisering.
Dat wilde ik bekrachtigen voor de religieuzen onder ons :)

Satanachist | 03-01-08 | 21:16

@ Satanachist 03-01-08 @ 21:10

Ik herinner me niets meer van het hele gebeuren, leg uit.
Iets over geloof, hoop & liefde staan me nog bij.. en dat voor een ex-rk-er, een gotspe.

wopper | 03-01-08 | 21:13

de bier 03-01-08 @ 21:01

Ik heb, mede namens een andere reaguurderT, eensch een mail naar AFA gestuurd. dat wij ouwe linksige rotten, nog klassiek geschoold, wel eensch in discussie met ze wilden over die deaudscultus waar ze zich zo voor uitsloven. Ze kwamen wel naar die van Gogh- herdenking om te kijken of wij nou xenofobe fascisten waren of niet, maar verders nooit meer iets van gehoord. was te ingewikkeld, waarschijnlijk.

bottehond | 03-01-08 | 21:12

@ wopper 03-01-08 @ 21:04
"Het is een gotspe en een misdaad te buigen voor de islamisering."
Inderdaad, doodzonde.
Catechismus van de Katholieke Kerk: "Elke zonde die een zwaarwegende materie tot object heeft en die begaan wordt met volle kennis en weloverwogen toestemming, is een doodzonde."

Satanachist | 03-01-08 | 21:10

@ commentaarderer

Je spreekt van "non-existente marokkanen in zn dorp"

Ik weet niet waar je die wijsheid vandaan haalt maar mag ik ten eerste even opmerken dat mijn achterbuurman op kerstavond door zo'n niet aanwezige 'Fin' van 19 jaar in zijn woning beestachtig gekneveld en gefileerd is voor wat losgeld en zijn autosleutels, waarna de auto na een ritje van hemelsbreed één kilometer alweer achtergelaten is om wat wiet te kopen....

Allochtonometert

In Enkhuizen (regio 1602) woonden op 1 januari 2006 10540 mensen, waarvan 995 niet-westerse allochtonen (9.4%).

naik65 | 03-01-08 | 21:08

Shalome 03-01-08 @ 21:01
+ dat in de oorlog het meeste verzet uit gereformeerde hoek kwam. Maar wie liepen na wo2 er het hardst te schreeuwen en op hun borst te kloppen?

de bier | 03-01-08 | 21:05

Nou, mooie tekst hoor, mooi. Echt mooi. Duh.

Hammar | 03-01-08 | 21:04

@ frenkie4alllll 03-01-08 @ 20:35/20:46

Tja, wat moet ik er nog van zeggen? Vechtende kamelenkoppen en adolf.. en dan claimen dat het zich geantisemitiseerd voelt.
Ik heb hier het boek van Hans Jansen, met honderden cartoons die de duivelse cult over Joden heeft gemaakt.
De geschiedenis herhaalt zich, maar niet op de wijze zoals de appeasers en uitverkopers zich die realiseren.. het is juist andersom. Het is een gotspe en een misdaad te buigen voor de islamisering.

wopper | 03-01-08 | 21:04

Wishbone 03-01-08 @ 20:59

Hatelijk, is het betere woord, je hebt gelijk.

Flodder | 03-01-08 | 21:03

Bertus Betonsloper 03-01-08 @ 20:44
Het grootste misverstand van die linkse multicul, is dat links er heilig van overtuigd is dat zij de maatschappij hebben gemaakt na WO2. Het komt niet in hun hoofd op dat dit vanzelf is gegroeid omdat men ziek was van het geweld van WO2, en omdat de welvaart toenam, de secularisatie opkwam, de seksuele revolutie - kortom, alle dingen die vanuit het volk zelf zijn ontstaan.
Inmiddels is de maatschappij stevig veranderd en het volk wil anders. Lummels als Bos, Vogelaar, Halsema en Terpstra zijn halsstarrig in hun overtuiging dat zij die samenleving van weleer kunnen doordrukken met regeltjes en projectjes en zwammige filosofietjes. Alsof Hollanders iets van hun leiders aannemen, hahaha. Het enige wat die politici in het zadel houdt zijn degenen die garen spinnen bij de sociale welvaartsvoorzieningen & de hulpverleningindustrie.

Shalome | 03-01-08 | 21:01

bottehond 03-01-08 @ 20:58
Dat durven ze niet..

de bier | 03-01-08 | 21:01

Flodder 03-01-08 @ 20:57
Och Flodder, ik ben niet op mijn teentjes getrapt hoor. Ik vertel je alleen maar hoe ik over je denk. Dat is het probleem met lui als jij. De waarheid is nu eenmaal hard.....

Wishbone | 03-01-08 | 20:59

frenkie4alllll 03-01-08 @ 20:46

Ach, de huisvlijt van "autonomen" op jouw kosten. Benieuwd wanneer het eerste islam- kritische knutselwerk uit die kraakpanden van ze komt. Vooralsnog zie ik er niets van.

bottehond | 03-01-08 | 20:58

Wishbone 03-01-08 @ 20:51

Wouter Bos. Tsss, nu doe je me toch echt tekort. Kom dan met het kereltje Pechtold. Je bent trouwens weer snel op je teentjes getrapt. Misschien moet je eens uit die wijk van je, kom je misschien van die treurige eigenschappen af die je deelt met je vervloekte buurtbewoners. Ga nu maar weer verder met je adoratie voor die gefrustreerde wannabe-dictator.

Flodder | 03-01-08 | 20:57

@ Satanachist 03-01-08 @ 20:50

I know, uw ontboezemingen heb ik gelezen.

wopper | 03-01-08 | 20:56

Flodder 03-01-08 @ 20:48
Ik vraag toch ook niet aan jou of je een poster van Wouter Bos boven je bed hebt hangen. Ik zou niet eens bij je in een zaal willen zitten, laat staan dat ik aspecten uit mijn privé leven aan je toevertrouwen

Wishbone | 03-01-08 | 20:51

@ wopper 03-01-08 @ 20:46
Wij hebben er niets mee te maken.

Satanachist | 03-01-08 | 20:50

bogus 03-01-08 @ 20:48
Het staat je vrij om te geloven wat je wil. Nog wel !!!!

Wishbone | 03-01-08 | 20:49

Wishbone 03-01-08 @ 20:45

Heb je ook een poster van hem boven je bed hangen?

Flodder | 03-01-08 | 20:48

Wishbone 03-01-08 @ 20:45 Ik besluit mijn bijdrage aan deze discussie met het nogmaals noemen van het tijdstip waarop dat staat te gebeuren, zo'n drie weken na het eerstvolgende Sint-Juttemis.

bogus | 03-01-08 | 20:48

16 april 2002 ben ik, Hans Langbroek, geïnstalleerd als raadslid voor de fractie van Nieuw Enkhuizen.
Om hier te zeggen waar ik voor sta is niet makkelijk. Ik kan sowieso vertellen dat ikzelf sterk tégen bestuurlijke schaalvergrotingen ben. Die houden voor mij in dat er meer bestuursmacht in handen van minder mensen komt, óver méér mensen. Dat impliceert mijns inziens een mindere benaderbaarheid voor burgers van die macht, dus minder invloed op en minder zeggenschap over de eigen leefomgeving. Hier gaat een gezegde op van Malcolm X: “Macht doet nooit een stap opzij, alleen voor grotere macht”. En dat is ook zo.

meneer schroomt niet om op www.nieuwenkhuizen.nl Malcolm X bij zn politieke voorstelstukje te halen/......

over gebrek aan historisch besef gesproken

commentaarderer | 03-01-08 | 20:48

Voor den liefhebber: op 26 jan kan er gewoon tegen islam(+uitwassen) gedemonstreerd worden in A'dam op de Dam om 1300uur. Kan er in het openbaar gereaguurd worden. Denk zelf aan een soort 11-09-2007 verhaal zoals in Brussel op het Plein Luxemburg inclusief biertje na afloop.

henkt | 03-01-08 | 20:48

Een stukje in de krant, een logje op 't web
Een autootje in de fik, 't steekpartijtje dat je heb(t)
Wat bashen hier, een rapje daar
Een item in 't nieuws, zendtijd tot en met
Niemand vindt dat raar.

Wijkagent en dito vaders,
ze deden een glas, toen een plas
en blij dat morgen alles bij 't oude was.

Al die aandacht lijkt me fijn.

Ik zou best een jonge mocro willen zijn.

Een gelukkig 2008

Doekle.

Hutspotentieel | 03-01-08 | 20:47

@ Bertus Betonsloper 03-01-08 @ 20:33 & Shalome 03-01-08 @ 20:35
"Waarom een Islamitische politieke partij
De direct aanleiding voor het oprichten van de IPD zijn de recente plannen van PVV leider Geert Wilders om voor een voor moslims kwetsende film te gaan vertonen. De IDP wil in de Tweede Kamer zelf een Islamtisch tegengeluid kunnen laten horen."
Ik hoor een nieuw soort (belasting?)aanslag komen. nl.wikipedia.org/wiki/Jizyah

Satanachist | 03-01-08 | 20:47

@ Bertus Betonsloper 03-01-08 @ 20:33

"Dientengevolge behoren ongeloofspropaganda, valse religies en anti-islamitische ideologieën door de overheid uit het openbare leven te worden geweerd" (pag. 10)

Hoe krijgen ze het voor elkaar toch weer die dooie duistere duivelse cult NIET in die opsomming te zetten!

wopper | 03-01-08 | 20:46

bogus 03-01-08 @ 20:36
Wilder ageert alleen tegen de mensen die de leugen verspreiden dat het niet zou kunnen om de grondwet te veranderen. Het is wat omslachtig maar zeker niet onmogelijk. Een klein nuanceverschil.....
.
Hij maakt punten bespreekbaar. Je ziet dat verschillende partijen met het onderwerp bezig zijn maar met halve schijn oplossingen komen om de multiculti niet tegen het zere been te schoppen.
.
EN Wilders is ook een populist, en een heel goede ook. Hij maakt gebruik van zijn vrijheid van meningsuiting om de problemen die onder een groot deel van het volk leeft te verwoorden. Dat doet hij op een manier die niet iedereen leuk vind maar wel iedereen begrijpt.
.
Het is nu nog veel te vroeg om te denken aan een coalitie. Eerst de punten bespreekbaar maken, waarna als er ooit eens wat ideeën uit de politiek correcte elite komt, kan hij gaan praten over eventuele aanpassingen in zijn voorstellen en samenwerking.

Wishbone | 03-01-08 | 20:45

Shalome 03-01-08 @ 20:35
Tsja... ik hoop dat voor die tijd een substantieel deel van de bevolking wakker geworden zal zijn... Daar wil ik het voor nu maar even bij laten...

Bertus Betonsloper | 03-01-08 | 20:44

*nog een muntje in wensput gooit*

Shalome | 03-01-08 | 20:40

blikjegrolsch 03-01-08 @ 20:32
Wij zijn niet pro politiestaat. Wij zijn zijn voor vrijheid van meningsuiting en handelen. Het probleem is alleen dat sommige bevolkingsgroepen daar niet goed mee om kunnen gaan. Er zijn maar twee manieren om dat probleem het hoofd te bieden, de bevolkingsgroepen die daar niet mee om kunnen gaan verwijderen uit de Nederlandse samenleving of een strakker regime om die bevolkingsgroepen in toom te houden. Persoonlijk zie ik het meest in het verwijderen van bevolkingsgroepen die niet om kunnen gaan met de vrijheden die we hier kennen omdat ik graag mijn vrijheid wil behouden, kan dat niet dan kies ik voor een strakker regime dat er voor kan zorgen dat ik mijn vrijheid kan behouden. Ook als dat betekent dat er vrijheden van anderen ontnomen moeten worden.

Wishbone | 03-01-08 | 20:38

@bottehond 03-01-08 @ 20:34
Die njente.

Vaffanculo | 03-01-08 | 20:37

Wishbone 03-01-08 @ 20:24 Mijn stelling is niet dat Wilders fout is als hij de grondwet wil wijzigen. Mijn stelling is dat hem kwalijk te nemen is dat hij suggereert dat die mogelijkheid er binnenkort is. Die is er, bij gebrek aan rechtse coalitie, namelijk niet. Zijn verdere optreden rechtvaardigt ook niet dat die meerderheid er spoedig zal zijn in zowel tweede als eerste kamer. Dat liedje wat hij afdraait snijdt dus geen hout. Hij weet dat, door dit soort onmogelijkheden te blijven aanroepen en er simpele zielen voor te laten warmdraaien maakt hem een populist. Als de temperatuur in de binnensteden nog verder oploopt zelfs een gevaarlijke gek! En daarmee nogal sneu. Waarbij aangetekend moet worden dat de problemen die hij benoemt wel degelijk moeten worden aangepakt, dat lukt niet als hij daarbij de voorwaarde stelt dat de grondwet moet worden aangepast. Het lukt met de nodige goede wil, met een passende coalitie, ook met de huidige wetten.

bogus | 03-01-08 | 20:36

Bertus Betonsloper 03-01-08 @ 20:33
Ik voorzie op korte termijn een fusie van de IDP met de PvdA.

Shalome | 03-01-08 | 20:35

wopper 03-01-08 @ 19:51

Kostelijk, zonder meer! Niet voor niets is de europeesche counter-jihad in Denemarken begonnen, eej.

@ Vanffucolo

Grazie. Capito.

bottehond | 03-01-08 | 20:34

@ kersenflap 20:29:
Zullen we dit land dan maar opdelen?
Want zo wordt het alleen maar erger.
EEnmalig die achterbuurten van ze opknappen een zekere vorm van economische hulp geven en laten ze dan maar verder uitzoeken met hun allesverziekend geloof.
Hek in de midden, mijnenveld er achter en klaar kees.

The eimer | 03-01-08 | 20:33

Tja............

geilaard | 03-01-08 | 20:33

Hans kan als lid van de grootste enkhuizer partij wellicht zn energie beter steken in het realiseren van zn programma waarmee ie gekozen is

drugs en drank zijn een groot probleem in enkhuizen, maar er wonen nauwelijks mocro/s

Enkhuizen heeft een drugsprobleem. Wie denkt dat er alleen in Volendam wel eens wat wordt gesnoven, heeft het mis. Ook in Enkhuizen is zowel het gebruik van soft-drugs als hard-drugs de afgelopen jaren hand over hand toegenomen. Daar moet wat aan gebeuren. Nieuw Enkhuizen heeft keer op keer op dit probleem gewezen en ook de komende vier jaar zullen wij het onderwerp ‘drugs’ stevig op de raadsagenda zetten. Daar kunnen de burgers op vertrouwen.

De bestrijding van drugs dient op tweeërlei gebied te geschieden: preventie én repressie. Nieuw Enkhuizen is voorstander van een intensieve voorlichting op scholen, waarbij ook de ouders worden betrokken. Deze structurele voorlichtingsprogramma’s dienen zich primair te richten op kinderen van 11-15 jaar, om hen te wapenen tegen de verleiding van drugs.

Verkoop en gebruik van hard drugs moeten vanzelfsprekend keihard worden aangepakt. Behalve voor politie en justitie zien wij hier een belangrijke rol weggelegd voor de JAC (Jongeren Advies Commissie) en jongerencentrum De Hoogte, dat binnenkort een doorstart maakt.

Er is geen politie in enkhuizen en de crime-rate is enorm.

1.2 miljoen bezoekers per jaar

maar
daar klagen de langbroeken wel over, ze veranderen er echter niets aan

en waarom niet?

omdat de hele enkhuizer bevolking het eigenlijk wel leuk vind.
iedere week stomdronken uit de kroeg rollen en de boel kapotslaan

maar dan komt langbroek
en die gaat de non-existente marokkanen in zn dorp aanspreken

werkelijk weerzinwekkend

commentaarderer | 03-01-08 | 20:33

Ik een moslimstaat verdedigen? Nee hoor, ik ben alleen tegen de politiestaat.
Waarom jij dat toch telkens verward met "dhimmi zijn" ontgaat me.
Maar waarom zijn jouw soort mensen, HVV-lezers, toch altijd zo pro-politiestaat?
Wordt het dan wel leuker?
Of je nou moslims hebt die de politiestaat besturen of christenen, in beide gevallen word je onderdrukt. Je bent dan wel van de "overlast door muzelmannen" af, maar je hebt dan overlast door politie die jou en je vrinden zonder proces mogen oppakken, of legereenheden die willekeurig mensen afknallen.
Wat is het verschil?

blikjegrolsch | 03-01-08 | 20:32

Jullie lopen elkaar hier een beetje af te zeiken en vergeten daardoor het belangrijkste; Wij moeten straks ALLEMAAL de beveiliging van MC Hens Longpants dokken. Dat dan weer wel..

Devia Vir | 03-01-08 | 20:29

IgorTheHorrible 03-01-08 @ 19:10

Ik zou toch jouw tegelzetter annex tuinman worden?

bottehond | 03-01-08 | 20:29

bogus 03-01-08 @ 19:58
"stel nou eens"
We zitten op het randje van burgeroorlog Bogus. Daar komt bij dat islamieten doof zijn voor de dialoog. Ik waardeer je positieve instelling, maar ik heb de hoop al lang opgegeven dat er ooit verandering gaat komen onder de moslims. Een liberale islam bestaat niet. Sterker nog: zij wordt met de dag radicsler geintrepreterd en nageleefd. Moslims zijn vrij om dat op hun eigen grondgebied te praktiseren, maar niet meer hier.

kersenflap | 03-01-08 | 20:29

@vander F 03-01-08 @ 20:07:
Ik dacht bij de eerste regels ook meteen aan een heel bekend liedje van Herman van Veen.

youtube.com/watch?v=wO7_tp0rD7c

koerbagh ® | 03-01-08 | 20:27

huh?

bottehond | 03-01-08 | 20:27

volksmenner 03-01-08 @ 19:45

Kijk, volksmeneer. Jouw opruiende en verhullende praatjes werken niet meer. Hier niet en nergens in Nederland niet. Ja, in een kraakpand of bij doekoe op een verjaardagsfeestje. Maar je zou zijn vrienden en familie eens moeten horen als doekoe er niet bij is. Enfin: je hebt je tijd gehad. Er is een algemeen gevoelen dat er een serieus te nemen probleem is met die haatsekte van jou. Jouw toetsenbordvruchten bevestigen die conclusie post voor post. Capice?

bottehond | 03-01-08 | 20:27

bogus 03-01-08 @ 20:16
Wilders is alles behalve sneu. De grondwet moet op punten als religie zeker worden veranderd. Artikel één mag ook op de schop want de overheid zelf gebruikt zelf discriminatie. Rome is niet in één dag gebouwd en het zal nog een lange tijd duren eer dat mensen de juiste weg gaan vinden, tot die tijd moet Wilders de problemen blijven benoemen. Het zijn namelijk dezelfde mensen die er voor gezorgd hebben dat artikel één door onze strot is geduwd, die nu tegen Wlders ageren. Nederland draaide best goed voordat artikel één bestond, nu zeggen dat Wilders fout is omdat hij de grondwet wil wijzigen, terwijl Nederland goed draaide zonder dat artikel, is natuurlijk waanzin en politiek correcte borrelpraat......

Wishbone | 03-01-08 | 20:24

@bottehond 03-01-08 @ 19:54
Caspisce?

Vaffanculo | 03-01-08 | 20:18

LOL! @ Elisabeth2 03-01-08 @ 20:13

Laat ik nou altijd gedacht hebben dat jullie het goed met elkaar konden vinden!
* heimelijk denkt dat ze een toneelstukje opvoeren *

wopper | 03-01-08 | 20:18

Dat het is zo jammer van jezelf man, dat hakt er toch wel in als het ware.
En dat voor lieden die slechts de enige kunst bezitten om van goed brood stront te maken zullen daar toch wel vreselijk maling aan hebben.

The eimer | 03-01-08 | 20:17

Elisabeth2 03-01-08 @ 20:13
Zo'n mannetje heb ik gekend! Hij heette hans en werd regelmatig door zijn erg groot uitgevallen vrouw in elkaar gerost. Het mooie was dat mevrouw voor het humanistisch verbond de begravenisvoordrachten deed...

de bier | 03-01-08 | 20:17

Wishbone 03-01-08 @ 20:06 Om eerlijk te zijn, politiek is ontzettend vervelend, onbegrijpelijk en er volgens mij uitsluitend op uit om de eigen geloofwaardigheid nog verder de vernieling in te helpen. Maar nu de Wilders-realiteit. Die roept nogal vaak dat de grondwet moet worden aangepast. Daar zitten zoveel voorwaarden aan dat: 1) Wilders en de zijnen moeten driekwart van de Staten-Generaal uit gaan maken (kamer 1en 2 tezamen) 2) Dat moet gedurende twee opvolgende regeerperiodes. Pas dan kan de grondwet worden aangepast. Zoals de zaken er nu voorstaan heb ik gehoord dat dat ongeveer drie weken na het eerstvolgende Sint-Juttemis zal zijn. Wilders weet dat. Het is dus ketelmuziek, gejengel voor een onwetende meute en niet serieus te nemen. Dat maakt Wilders een sneue figuur die Boer Koekoek en Hans Janmaat naar de kroon steekt met dit soort uitspraken. Laat hij, als dit de weg is die NL moet gaan, beginnen met het smeden van een stevige rechtse coalitie die de steun krijgt van een groot deel van de NL bevolking. In de stussentijd is de oproep aan degenen die nu regeren "benoem de problemen, pak ze aan, bouw aan een verdraagzame samenleving". Als de problemen niet te overkomen zijn komt de tijd van Wilders misschien wel eens. Nu jengelt hij als een kleuter en weet dat hij kansloos is.

bogus | 03-01-08 | 20:16

Ik moet zeggen ik heb wel respect voor Hans. Hij heeft schijt aan de zee waarschijnlijke consequenties als een al dan niet mes in de rug oid. Ik kom zelf ook uit de buurt van Enkhuizen en iedereen die denkt dat er alleen maar boeren wonen heefthet helaas mis, er wonen ook een hele zooi finnen.

P!37 | 03-01-08 | 20:15

Warner 03-01-08 @ 19:23
Laat me raden. Als ik mij iemand zoals jij voor de geest haal zie ik een klein mannetje in een Terlenka broek en nylon overhemd die al helemaal uitgescheten is door zijn collega's en door zijn baas alleen op een kamertje is gezet. Thuis heeft hij een helleveeg van een vrouw met snor en 1.98 mtr lang die hem alle hoeken van de kamer doormept voor het avondeten. Hij heeft dan alleen nog als grote steun de herdershond Nero. Klopt het een beetje? Eerlijk zijn nu, hè.

Elisabeth2 | 03-01-08 | 20:13

fuckje 03-01-08 @ 19:53
Inderdaad, ik ga voor belgisch bier..
@blikjegrolsch 03-01-08 @ 19:58
Daar willen ze je ook niet meer hebben. Maar in de westelijke afvoerput val je toch niet op..

de bier | 03-01-08 | 20:10

Hmmm.. ben ik de enige die als ie op gastenlijst drukt bij een pornosite uitkomt? Goed gedaaaaaaan!

Inspiratieloos | 03-01-08 | 20:10

@blikjegrolsch 03-01-08 @ 19:58
"Als je mij ergens nooit zult vinden dan is het wel in dat achterlijke gebied, de provincie."
Nee de Randstad is leuk. Hoe oud ben je, 15?

Warner | 03-01-08 | 20:08

op die tekst valt helemaal niet te rappen,
is meer een soort Boudewijn de Groot, die Hans Langbroek.

*gaat noest verder met muziekje*

vander F | 03-01-08 | 20:07

@de bier,
Ik mag aannemen dat jij iets anders drinkt?

fuckje | 03-01-08 | 20:06

bogus 03-01-08 @ 20:02
Nee, ik geloof niet in de goed bedoelingen van Doekle. Doekle is uit op een ding en dat ding heet Wilders. Ik begrijp dat linksmensen er alles aan doen om zijn eerdere uitspraken te doen vergeten maar daar trapt natuurlijk geen hond in.
.
Nee Doekle probeert zijn politieke ambities weer nieuw leven in te blazen nadat hij eerder te licht is bevonden.

Wishbone | 03-01-08 | 20:06

Wishbone 03-01-08 @ 19:58 Zou het kunnen dat dit de kern is van "het benoemen" van Doekle? Dat "benoemen" betekent dat je de problemen niet meer a la Jobje onder het inmiddels groezelige tapijt kunt schuiven. Dat je met de wetten die we hebben in de hand aan de slag moet?

bogus | 03-01-08 | 20:02

@kwarkoo1 03-01-08 @ 19:35

Leuk, ik heb m'n strepen nog en dan? Heel hard boeh roepen op het Malieveld?

Warner | 03-01-08 | 20:00

wopper 03-01-08 @ 19:51
Hij is fijn.....

Wishbone | 03-01-08 | 19:59

blikjegrolsch 03-01-08 @ 19:50
Nee mij toch niet echt. Ik schat sommige dieren dan ook hoger in dan sommige mensen.
.
Degene die een sharia staat of de overlast die in Nederland plaatsvindt door de muzelman lopen te verdedigen, die zijn dom. Heb je jezelf wel een afgevraagd hoe het komt dat er wordt opgeroepen tot een "zogenaamde" politiestaat. Zou dat komen door een agressieve religie die door lui als jij wordt gedoogd, gebagatelliseerd en verdedigd?

Wishbone | 03-01-08 | 19:58

Stel nou eens: dat zo'n rap bedoeld is om de problemen te benoemen. In een taal en een structuur die de geadresseerden begrijpen. Stel nou eens: dat ook in die gemeenschap mensen zijn die zich dat aantrekken. Stel nou eens dat daar dialoog uit ontstaat. Stel nou eens: dat je van daar uit kunt bouwen aan een samenleving gebouwd op verdraagzaamheid?

bogus | 03-01-08 | 19:58

Ok, je mag me van alles beschuldigen, maar niet van een tukker die naar de Randstad is verhuist.
Als je mij ergens nooit zult vinden dan is het wel in dat achterlijke gebied, de provincie.

blikjegrolsch | 03-01-08 | 19:58

Ok, je mag me van alles beschuldigen, maar niet van een tukker die naar de Randstad is verhuist.
Als je mij ergens nooit zult vinden dan is het wel in dat achterlijke gebied, de provincie.

blikjegrolsch | 03-01-08 | 19:56

@kwarkoo1 03-01-08 @ 19:35

Leuk, ik heb m'n strepen nog en dan? Heel hard boeh roepen op het Malieveld?

Warner | 03-01-08 | 19:54

volksmenner 03-01-08 @ 19:45

Kijk, volksmeneer. Jouw opruiende en verhullende praatjes werken niet meer. Hier niet en nergens in Nederland niet. Ja, in een kraakpand of bij doekoe op een verjaardagsfeestje. Maar je zou zijn vrienden en familie eens moeten horen als doekoe er niet bij is. Enfin: je hebt je tijd gehad. Er is een algemeen gevoelen dat er een serieus te nemen probleem is met die haatsekte van jou. Jouw toetsenbordvruchten bevestigen die conclusie post voor post. Capice?

bottehond | 03-01-08 | 19:54

@de bier,
Ik mag aannemen dat jij iets anders drinkt?

fuckje | 03-01-08 | 19:53

gaat even thee drinken.

volksmenner | 03-01-08 | 19:51

Mooie rap!
Kan me alleen niet voorstellen dat e.o.a politicus dit zal gaan voordragen.

Wel jammer, hoop dat het slotervaarttuig hier eens wat van leert want de rap is 100% waar!!!

RegTaste | 03-01-08 | 19:51

@Hellsmurfje 03-01-08 @ 19:36

'I know what I like in your wardrobe' , van het 'Selling England by the Pound' album, is dat wat?

* opent klerenkast van gemiddelde riffijnse groeibriljant en ziet een indrukwekkende collectie van gestolen jasjes met bontkragen, idem Prada schoeisel en trendy jeans en welgeteld 1 jellaba om die ouwe lul in de moskee gelukkig te houden in de moskee op vrijdag...*

bello | 03-01-08 | 19:50

Een k*tmarokkaan?
Je zult kutmarokkaan bedoelen. Maar nee, dat doet geen zeer. Kutmarokkanen zijn kutmarokkanen.

Verder vereenzelvig ik mij in het geheel niet met de linkse kerk (alhoewel het verband tussen een autistische gek die dieren belangrijker vond dan mensen en "de linkse kerk" mij volledig ontgaat), met geen enkele kerk aub, en doet het gebrabbel op HVV mij geenzins zeer.

Het is tenenkrommend en tranentrekkend, dat wel ja. Geschift, zuur, haatzaaiend, agressief, inhoudsloos, humorloos en bovenal extremistisch. Daar heb ik het over.
Wel tegen een sharia zijn en zeuren over het geweld van kutmarokkanen en dan gaan oproepen tot een politiestaat en geweld prediken.
Tsja, wie is er nou dom?

blikjegrolsch | 03-01-08 | 19:50

Warner 03-01-08 @ 19:33

Jij moet niet zoveel meelezen over dingen die je pet te boven gaan, vedergewicht.

bottehond | 03-01-08 | 19:50

Begrijpend Nederlands lezen lijkt me geen kwaliteit van de personen die in deze tekst worden aangesproken.

dagrunge | 03-01-08 | 19:48

@Wishbone 03-01-08 @ 19:44
Sjongejonge wat een redeneertrant. Nooit verder ontwikkeld dan politieke stromingen vmbo1 niveau?

volksmenner | 03-01-08 | 19:48

@volksmenner 03-01-08 @ 19:45
Als ik niet gelijk krijg mag je me volgend jaar om deze tijd helemaal afbranden.

bethundered | 03-01-08 | 19:47

Blikjegrolsch is gewoon een uitgekotste tukker die naar de randstad is verbannen. Dat zijn vaak de ergsten. Een soort Doekle zeg maar..

de bier | 03-01-08 | 19:46

Heeft iemand het al ingezongen?

Brandje | 03-01-08 | 19:45

Denkt: gs wordt wel met de dag extremer. Misschien tijd voor een kaalpkopjes opruimoffensief?
-edit Apart. Zit regelmatig te denken aan een volkmenner opruim actie -

volksmenner | 03-01-08 | 19:45

blikjegrolsch 03-01-08 @ 18:49
Doet het zo zeer dat een k*tMarokkaan een k*tmarokkaan genoemd wordt. Het was toch ook eens linkserT die Pimmetje heeft omgelegd? Het was toch ook de linkse kerk die Pim demoniseerde? Doet het daarom zo zeer Blikje? Vereenzelvig je jezelf met de linkse kerk dat je het niet kan uitstaan dat het benoemd wordt?

Wishbone | 03-01-08 | 19:44

Hm... dit zie ik wel een hit worden :)

Liroy | 03-01-08 | 19:42

Van kerken blijf je affff!

blikjegrolsch | 03-01-08 | 19:41

Colonne zwarte golf GTI´tjes tjokvol met briesende riffijnse groeidiamanten omsingelen Enkhuizen.. politie kijkt machteloos toe hoe politiebureau´s , auto´s en huizen in vlammen opgaan... want stel je voor... ingrijpen , ... neee, dan toch liever de volgende sgolierenstaking afwachten, is beter want:

Je weet tog wat gebeurt als je rammelt aan de kooi van de marokkaanse tijger ja tog je weet.

bello | 03-01-08 | 19:40

@Hellsmurfje,
Ik heb al een gemene vette baslick in mn hoofd.

fuckje | 03-01-08 | 19:39

Niks mis mee met die tekst.

Baksteenschoen | 03-01-08 | 19:38

@volksmenner 03-01-08 @ 19:30
95%? Laat me niet lachen. 2008 kan wel eens het begin zijn van de "clash of civilasations".

bethundered | 03-01-08 | 19:37

JP modus aan.
Een fatwa lijkt me me wat overdreven, maar ik kan begrijpen dat bepaalde delen van onze nederlandsche bevolking zich gekwest voelen
JP modus uit

Vlad zegt nieuwe nummer 1 hit!

Vladimir Kalasnicov | 03-01-08 | 19:37

test

broodje gezond | 03-01-08 | 19:36

@ volksmenner 03-01-08 @ 19:34
Wat is er onheilspellender dan hij die het bloed steelt?
* Dark Evil Laugh *
Holland Helland

Satanachist | 03-01-08 | 19:36

Goede tekst, maar ik heb nog steeds een tyfus hekel aan rap... Iemand tijd om er een 12 minuten durend progrock nummer van te maken?

Hellsmurfje | 03-01-08 | 19:36

Lijkt mij een goed idee om deze tekst in het kader van integratie komt van 2 kanten, ook in het Marrokaans te vertalen. Dan haalt ie de doelgroep misschien...

Ohja | 03-01-08 | 19:36

Boze buur, kom der maar in

Karel Kruizenruiker | 03-01-08 | 19:35

Warner 03-01-08 @ 19:33

Alle tekenen wijzen erop dat de confrontatie binnenkort (2008) zal plaatsvinden.

kwarkoo1 | 03-01-08 | 19:35

@bottehond 03-01-08 @ 19:29
Klinkt onheilspellend maar jouw geblaf stelt me gerust.

volksmenner | 03-01-08 | 19:34

met een s

Warner | 03-01-08 | 19:33

@bottehond 03-01-08 @ 19:29
Toneel niks voor jou? Drama queeen als je bent. Is dit de manier 'dude'? Kanloos

Warner | 03-01-08 | 19:33

@ volksmenner 03-01-08 @ 19:30
Ga het eens echt aan iedereen met een Nederlands paspoort vragen.

Satanachist | 03-01-08 | 19:32

*was

Massus | 03-01-08 | 19:30

@bethundered 03-01-08 @ 19:25
Ja maar niet voor mij en 95% v.d. Nederlandse bevolking.

volksmenner | 03-01-08 | 19:30

-e

Massus | 03-01-08 | 19:30

Als de rap klaar is planten tussen de geenstijl party radio playlist.. die -ik zeg het niet graag- op dit moment trouwens best zwaar aan het roueleren is

Massus | 03-01-08 | 19:30

volksmenner 03-01-08 @ 19:20

Ja, dat ben je niet zo gewend op GS, is het wel. dat reaguurderTs je recht in je waffel zeggen dat je een fascist bent die samen met de rest van de bende hier uitsluitend rottigheid, verdeeldheid, achteruitgang en achterlijkheid gebracht hebben. Zo beleefd is men hier normaal gesproken wel tegen een baardfascist als jij. Maar no more, dude. Tis tijd dat iemand jou eensch een heldere spiegel voorhoudt. 2008: het jaar van de oplossingen jegens de haatbaardencultus. Mark my words.

bottehond | 03-01-08 | 19:29

@ blikjegrolsch 03-01-08 @ 19:06
Ik heb geen flauw idee, ik vind het alleen flauw dat je iemand af gaat zitten zeiken waarvan je weet dat ie hier toch niet komt. Zelfs voor jou te triest.

@ blikjegrolsch 03-01-08 @ 19:08
Geen idee, jij weet kennelijk beter hoe je het schrijven moet dan ik.

Robin Hood | 03-01-08 | 19:27

Ik wens als ervaringsdeskundige beslist tegen te spreken dat ze goed zijn in het kuisen van wc's; alleen bij gebrek aan beteren. Ze zijn ontegensprekelijk beter in bejaarden. Maar die laatsten niet bevragen hoor: we hebben al lang beslst dat die niet weten wat goed voor hun is. Afstervende doelgroep, weettog.

v Maerlant | 03-01-08 | 19:25

Neen volksmenner 03-01-08 @ 19:20, hij spreekt ook voor mij en nog vele anderen in Nederland...

bethundered | 03-01-08 | 19:25

@Elisabeth2 03-01-08 @ 19:19

en hoeveel trollen neem je daarvoor mee?
Lazer op met je Libelle troep
Het is hier geen soos

Warner | 03-01-08 | 19:23

geen idee of er met die kudttekst wat te rappen valt,
maar laat ik eens een poging doen, kost me wel een uurtje.

Ik vind het nogal een snue tekst overigens.

En begint blikjegrolsch nu ook al te verwilder(s)en?
Jezus man, flikker iedereen toch niet op de grote hoop.

vander F | 03-01-08 | 19:22

"Je gooit je op de islam - Allah roep je aan - Maar je eigen god - Ziet je echt niet meer staan"
Het zijn geen Joden of Christenen maar slaven van een oorlogsgod die volgens hun verhaal de rest van de goden heeft overwonnen. Met de mensen verslaan heeft hij alleen wat moeite. Geeft niet, ieder perfect wezen heeft zijn mindere kanten. God kan bevoorbeeld niet met geld omgaan, daarom is er bij iedere mis weer een collecte.

Satanachist | 03-01-08 | 19:22

@bottehond 03-01-08 @ 19:13
Je hebt het over jij en je lintworm als je van "onze" spreekt.

volksmenner | 03-01-08 | 19:20

Ik heb 2008 uitgeroepen tot het jaar van Sunny Bergman. Toch ook een vrouw...

blikjegrolsch | 03-01-08 | 19:20

Hens Longpents had best nog wat koepletjes over het beroven en vermoorden van kleine middenstanders in zijn rap op kunnen nemen. En over het vele buitenaardse sissen, het aanranden en hoerrrr roepen naar onze autochtone pubermeisjes. Hens Longpents doet de jonge rifaapjes tekort. Nu lijkt het net of ze alleen maar braaf op de hoek van de straat staan te rellen.

rokershoest | 03-01-08 | 19:19

@IgorTheHorrible 03-01-08 @ 19:10

Helemaal waar!! Jij zegt het goed man!

Snorry! | 03-01-08 | 19:19

Warner 03-01-08 @ 19:15
Ik trekt even mijn steunkousen aan, ga een hapje eten koken en daarna krijg jij zo'n enorme trap tegen je harses dat jouw heldere brein voor de rest van je leven alleen nog maar sterretjes tevoorschijn tovert.

Elisabeth2 | 03-01-08 | 19:19

Héérlijk.. top..

Zemelaar | 03-01-08 | 19:17

@Elisabeth2 03-01-08 @ 19:06

Diep en geheel in stijl. Waar je huis woont.... Jij komt er wel. Redactie-plaats op z'n minst. Ik lees jou en GoogleBagh en SneueHond met genoegen. Heldere geesten die va n GS iet moois maken.

Warner | 03-01-08 | 19:15

@Voltaire 03-01-08 @ 18:38:
*Mompelt dat hij dat al voorspeld had... Niet meteen deze 2, maar goed...*

www.geenstijl.nl/mt/archieven/1141741....
Ik heb m'n hoop gezet op vrouwen. Dat is niks nieuws, dat doe ik al tientallen jaren, maar ik heb 2008 alvast weer eens uitgeroepen tot jaar van de vrouw. En niet slechts voor mijzelf en mijn plezier (ook belangrijk, daar niet van.)
koerbagh ® 30-12-07 @ 00:42

koerbagh ® | 03-01-08 | 19:14

volksmeneer 03-01-08 @ 18:47

Ik denk dat je je vergist. Het is de haat die uit je oren spuit die je ruikt, dat bruine walmende ectoplasma van die psychiatrische proleet van je, dat gif dat je voorouders al generaties lang doorgeven. Dat komt hard aan, is het niet. Je heult met een fascistische psychopaat, volksmeneer.
En als jij je verstopt achter de straatjihadi's ben ik er zeker van: jij hebt geen begin van een moreel besef. Naar onze normen dan, dat spreekt.

bottehond | 03-01-08 | 19:13

@fapfap: kijk, dat is tenminste restecpt tonen!

blikjegrolsch | 03-01-08 | 19:12

@ IgorTheHorrible

Hahaha, that's horrible mate!

JungleBunny | 03-01-08 | 19:12

@mijzelf 19:10
© MC de Badkamerbetegelaar

IgorTheHorrible | 03-01-08 | 19:12

Je zou bijna Doekle Terpstra gaan adoreren als je al dit soort paranoide agressieve machogezeik leest.
Misschien dat bidden helpt?

blikjegrolsch | 03-01-08 | 19:11

Legers van negers bezetten jullie steden
een blanke in de metro behoort tot het verleden.

Ik ben gelukkig een Pool en blijf asperges steken
totdat Nederland onder de sharia is bezweken.

In mijn riante villa, gebouwd met jullie geld
lach ik geamuseerd om het oorlogsgeweld.

En ik denk bij mezelf, wat zullen jullie jezelf haten
om destijds al die buitenlanders zomaar binnen te laten.

IgorTheHorrible | 03-01-08 | 19:10

@ Elisabeth2 03-01-08 @ 19:03

Klopt. Ik probeer m'n stadsbesognes dan ook zo veel mogelijk te beperken, maar het gebeurt me herhaaldelijk. Het komt misschien vanwege m'n mediterrane uiterlijk.. misschien zit er iets berbers/barbaars in?

wopper | 03-01-08 | 19:09

Wat is "GeenRedactie" trouwens?

blikjegrolsch | 03-01-08 | 19:08

Elisabeth2 03-01-08 @ 19:03
Inderdaad, maar toch heb ook ik me eens helemaal kunnen uitleven op zo'n zandnegert. Was voor mij aan de andere kant van het land dus om mij te kunnen vinden moet ie hersens hebben dus dat lukt 'm niet:)
Trouwens, ze kunnen wel gillen als ze klappen krijgen...

de bier | 03-01-08 | 19:07

@Robin Hood: Nomad is AK-47's aan het inslaan voor zijn grote strijd tegen het Linkse Gevaar of is ie Pimmetje aan het herdenken met zijn zeven traningspakvrinden?

blikjegrolsch | 03-01-08 | 19:06

@ JungleBunny 03-01-08 @ 19:01

Eh, ligt eraan of je oma nog compos mentis is, zo ja, dan is een cursus zelfverdediging aan te raden.
Het is natuurlijk een gotspe dat het tuig vrijwel altijd oude mensen te pakken neemt.

.

@ volksmenner 03-01-08 @ 19:02

Ze kijken niet terug, ze beginnen zelf met raar kijken.

wopper | 03-01-08 | 19:06

Warner 03-01-08 @ 19:02
Ach, had ik dat verteld van de plasjes van de kat? Lief, hè. Voor inhoudelijk, goed beargumenteerd en onderbouwd commentaar, zie 19:03.

Elisabeth2 | 03-01-08 | 19:06

Inderdaad, heel stoer "niet aan de kant gaan" en "de juiste looks hebben" en vervolgens gaan zeiken over al die nare Mocrootjes. Ik zou als Mocroo ook niet aan de kant gaan voor een mislukte macho met een teveel aan misplaatste trots.

Zelfs als Nederlander verzet ik me tegen sukkels die er prat op gaan "de juiste looks" te hebben. Kansloos.

blikjegrolsch | 03-01-08 | 19:05

wopper 03-01-08 @ 19:00
Kun je alleen maar doen als ze niet weten waar je huis, auto of onschuldig huisdier woont.

Elisabeth2 | 03-01-08 | 19:03

@ Blikje gerstezeik
Nee, Nomad heeft wel wat beters te doen dan hier rondhangen. Leg dat maar uit zoals je wil. Je kunt wel gaan lopen zeiken over andere sites, maar die van jou is ook niet om over naar huis te schrijven. Waarom probeer je jezelf bijvoorbeeld zo omhoog te schoppen op geenredactie, lezers tekort?

Robin Hood | 03-01-08 | 19:03

@Elisabeth2 03-01-08 @ 18:32
poes alweer plasje gedaan? Steunkousen gestreken? Ik zit weer helemaal klaar voor je inhoudelijke commentaar. Kom op meid, je kan het!

Warner | 03-01-08 | 19:02

@wopper 03-01-08 @ 18:54
Vindt je het dan gek dat ze dan op die manier terugkijken?

volksmenner | 03-01-08 | 19:02

@ wopper @ 19:00

Wow, I'm impressed! Kun je dit ook mijn oma van 83 leren?

JungleBunny | 03-01-08 | 19:01

@ blikjegrolsch 03-01-08 @ 18:56

Fluimende mokrootjes die je van de stoep willen afdrukken moet je gewoon aanpakken, ik hoef alleen maar, zonder haat overigens, dwars door ze heen te kijken en het gespuis gedraagt zich. Kwestie van overwicht en het hebben van de juiste looks.
Blikjes grolsch op het voetpad trap ik de goot in..

wopper | 03-01-08 | 19:00

@wopper: gezien je agressieve instelling is het logisch dat je graag op hetvrijevolk komt. Daar weten ze wel raad met het zaaien van haat en het oproepen tot agressie. U heet stiekem Dr. Nomad?

blikjegrolsch | 03-01-08 | 18:56

Fuckje en Robin Hood schoppen kont!!!

jopi | 03-01-08 | 18:56

Mooi! Complimenten!

DeRuk2007 | 03-01-08 | 18:55

@ volksmenner 03-01-08 @ 18:47

Moehaha, haal die crack eens uit je neusgaten, ouwe ophitser.
Je projecties zijn weer volkomen van de pot gerukt.
Ik kijk vervelende mokrootjes recht in het haatoog en neem maar van me aan dat ze meteen de stoep afgaan.

wopper | 03-01-08 | 18:54

@Elisabeth2 03-01-08 @ 18:49
Ik denk dat het de reputatie van deze kouwes-wannabe zou schaden.

volksmenner | 03-01-08 | 18:52

Nou zie ik het pas, het is Extince!

min6 | 03-01-08 | 18:52

GS reaguurders zijn altijd zo goed in het platleggen van een *kuch* vijandige site. Ik zie bij Hans Langbroek tot nu toe nog maar drie reacties van Bekende GS-ers. Moeten we Hans niet steunen in deze barre tijden?

Elisabeth2 | 03-01-08 | 18:49

Niet elke psychotische cryptofascist zonder humor die niets anders kan dan schrijven over "de linkse kerk die Pimmetje hebben vermoord" noemen "het beestje bij de naam" wishbone. Er zijn duizenden sites waar mensen terecht de dingen bij de naam noemen, links of rechts, die ik een warm hart toe draag, maar HetVrijeVolk.com hoort daar beslist niet bij.
Dat is gewoon een vuilnisbelt voor mongolen die niet meer onder de steen mochten kruipen omdat het daar al vol zat met eng gespuis.

blikjegrolsch | 03-01-08 | 18:49

Ik merk een angst bij de reaguurders. Angst voor de reactie van jonge mocro's. The smell of fear. Vooral bij Wishbone.

volksmenner | 03-01-08 | 18:47

"het is namelijk gewoon niet waar dat de meerderheid van de moslims potentieel terrorist is of dit land wil veranderen in een moslimdictatuur of theocratie."
Euh... dacht het wel! En gezien de minaretten die inmiddels boven de kerktorens uitsteken, ook de theocratie overheerst.

Topdutch | 03-01-08 | 18:46

Tjezus, ik weet niet of ik dit erger vind dat de jumpstyle van Nawijn.

volksmenner | 03-01-08 | 18:44

Voor "Zie wat kracht je kan leren" zeg ik "Zie welk een kracht je kunt beheren".

Geen jokers en... stop.
Ja meneer Drieshuis dat was op het nippertje idd.

widtvoet... | 03-01-08 | 18:44

widtvoet... 03-01-08 @ 18:31

Jaja, da's al en verbeterde versie.

bottehond | 03-01-08 | 18:44

Big up for my main man Hans Langbroek.

Schuipzuit | 03-01-08 | 18:42

@Elisabeth2 03-01-08 @ 18:32
Precies! Ik geef het niet graag toe, maar de vrouwen schoppen behoorlijk kont tegenwoordig.

Voltaire | 03-01-08 | 18:38

de bier 03-01-08 @ 18:36
Klopt wel een beetje, de bier.

Elisabeth2 | 03-01-08 | 18:38

Is er nog nieuws? We zitten bij Elsevier. De aanvraag voor asiel wordt aan gewerkt.

fuckje | 03-01-08 | 18:37

goeiemoggel

Frenky D. | 03-01-08 | 18:36

Elisabeth2 03-01-08 @ 18:32
Bij jouw nick denk ik altijd aan een ouwe boot..

de bier | 03-01-08 | 18:36

@JungleBunny 03-01-08 @ 18:33
Neen.
RapBootcamp.

De God van Empel | 03-01-08 | 18:35

En laat nou niemand denken dat dit zoden aan de dijk zet, ze begrijpen er immers geen ene moer van.
Wat wil je ook, zijn allemaal I I. oftewel inteelt idioten.

toytoy | 03-01-08 | 18:35

Wat is dit? RapIdols?

JungleBunny | 03-01-08 | 18:33

Voltaire 03-01-08 @ 18:19
Het zijn wel een beetje de gezichten die ik voor me zie bij Fuckje en Robin Hood. Strijdbare, mooie vrouwen.

Elisabeth2 | 03-01-08 | 18:32

Hee jonge Mokro, nu luister jij even

Hee jonge Mokro
In de kracht van je leven
Geylen op Marokko
Maar in Nederland leven

Straks tegen je nieuwe ik
Ben benieuwd wat je dan vertelt
Nederpappa is toch een Kaan
Het was ons zo voorspeld

Steeds duik je weer
In die zee van verdriet
20-80, 80-20
Maar kiezen doe je niet

Hee jonge Mokro
In de kracht van je leven
Tegen wie wil je schreeuwen
Is het jou om het even

Samen wil je niet
Maar je vreet van dit land
Poepen dat gaat niet
Dus je pist in je hand

De eerste generatie
Is hier heengehaald
Maar jonge Mokro
Daarvoor is betaald

Hee jonge Mokro
In de kracht van je leven
Wordt het geen tijd
Om je kansen te zeven

Je gooit de Islam
Op een grote hoop
Maar Allah je god
Die is niet te koop

Je voegt totaal niks toe
Aan je willen en zijn
Door almaar te zeiken
Over anders en pijn

Hee jonge Mokro
In de kracht van je leven
Doe es normaal
Ga je kansen eens zeven

Kijk naar je moeder en je zus
Ga toch eens wat leren
En kijk naar je oma
Zie wat kracht je kan leren

Je zal zien dat je het kan
Vechten en inkasseren kost het wel
Maar mislukken is geen optie
Dat dan weer wel

Hee jonge Mokro
Er is kracht in het leven
Maak je geen slaaf
Hier duurt maar even

Wees toch jezelf man.

© Rhymes and Lyrics by MC Doe es Niet

widtvoet... | 03-01-08 | 18:31

de anti-jihad begint in enkhuizen??? en niet bij mij in 010?

henkt | 03-01-08 | 18:27

*één site schuldig ... aan de debilisering van Nederland dan is het het HetVrijeVolk.com wel*

En hoeveel unieke hitjes per dag hebben die gasten dan, blikjegrolsch? Mischien wel enige tienduizenden zèg? Nou nou, poeh poeh!

Jan-Joris-Jaap-Joop | 03-01-08 | 18:27

kan iemand Boze Buur even uit de kroeg halen... misschien wil bonny st claire t wel inzingen.

superjan | 03-01-08 | 18:26

blikjegrolsch 03-01-08 @ 18:21
Valt niet mee he, als mensen het beestje gewoon bij de naam noemen.

Wishbone | 03-01-08 | 18:24

Ik zal eens kijken wat ik kan doen.

OoO | 03-01-08 | 18:22

Yo yo yo what's up niggah.

OlympianMaster | 03-01-08 | 18:21

Hoi ja, HetVrijeVolk.com, nee, daar kom je pas aan je trekken! Gewoon lekker openbaar oproepen tot gewapend verzet en geweld, dat helpt Nederland pas vooruit!

Als er één site schuldig is aan de debilisering van Nederland dan is het het HetVrijeVolk.com wel.

Al de schrijvers daar mogen ze samen met Terpstra door de citruspers douwen, inclusief door de AIVD-traceerbare chip zodat ze niet weer ergens anders kunnen opduiken.

blikjegrolsch | 03-01-08 | 18:21

Tot dusver de laatste dagen van Hans Langbroek

Berghje. | 03-01-08 | 18:20

@Granaatappel 03-01-08 @ 18:10
De rechter op de foto is Tamara 'bootcamp' Wulffele, alias Robin Hood. Was grapje over de nick van Machteld Vlaanderen, het is ongetwijfeld niet echt Fuckje. Maar dat Machteld vaak reaguurt lijkt me logisch, misschien weet iemand anders haar nick.

Voltaire | 03-01-08 | 18:19

enlosssch 03-01-08 @ 18:15
Ik denk dat er overlegd wordt met de buurtvaders in Enkhuizen en de plaatselijke Bromsnor.

Schoorsteenveger | 03-01-08 | 18:19

Achja de tekst klopt in ieder geval

K.arperoog | 03-01-08 | 18:17

Iemand al een melding van hevige moslimrellen daarzo?

enlosssch | 03-01-08 | 18:15

-edit sterf. -

blikjegrolsch | 03-01-08 | 18:13

De enige die dom is is de politie.
30 jaar geleden jaagden we dat tuig met gummipitten de dam af, da's het enige wat telt.
Tegenwoordig doen ze niets meer dan alleen in auto's hangen om de camera's te bewaken.

Mask | 03-01-08 | 18:12

@voltaire
Wie is fuckje in het echt dan (de linker of de rechter)?

Granaatappel | 03-01-08 | 18:10

Kijk, da's nou beschaving.. MC Hens Longpants heeft helegaar geen koppensnellerswoorden nodig om zijn punt te maken.. daar kenne die mokrootjes nog een puntje aan zuigen..
Nu nog snel een roflolbeat eronder en de ether in pleuren.. dan wachten op de eerste lutser die gaat janken over diescrie en mienasie..

wopper | 03-01-08 | 18:09

@voltaire> ja dat is wel degelijk nieuws. Goed zo dames!

superjan | 03-01-08 | 18:09

-weggejorist-

een maffiabaas | 03-01-08 | 18:08

Kansloos...

Bjorn |~|! | 03-01-08 | 18:08

Verbloemen of verbouwen, dit C-gedicht.

Vaffanculo | 03-01-08 | 18:06

Mag dit wel van Doekle Terpstra? Ik vind het nogal stigmatiserend. Het is wel benoemen, maar bouwen?

koerbagh ® | 03-01-08 | 18:03

Hallo redactie!
Fuckje en Robin Hood halen zojuist het laatste nieuws met een open brief over Doekle Terpstra! Doe eens een topic over plaatsen, gaan we weer eens over de 300 comments heen....
www.elsevier.nl/nieuws/politiek/artike...

Voltaire | 03-01-08 | 18:02

jammer, een beetje laat. zou een leuk sinterklaas gedicht zijn, voor een - laten we iedereen over een kam scheren- marokaan

zo als een wijze man eens zei, het zijn die 5 miljoen die het verpesten voor de andere 12

fooze | 03-01-08 | 18:01

roept ie nou op voor nog meer ali b??

koetje boe | 03-01-08 | 18:00

Ik geef geen cent voor de auto's in Enkhuizen.

van Kloten | 03-01-08 | 17:59

en maar lullen iedereen, ga de straat op en sla een paar van die tering marokkanen op hun bek.

Maar nee, daar is onze samenleving toch veel te soft voor, stel je voor je roze shirtje wordt vies?

klompenharry | 03-01-08 | 17:55

Hans is Sociaal Liberaal. Goed van je Hans! Is Femke dat ook? Onee, ze is bezig de partij om te vormen tot Sociaal Liberaal. www.hanslangbroek.nl/paginas/sociaalli...
Hans heeft ook een gastenboek, dat is goed voor de interactie en communicatie.

Dephne Dackers | 03-01-08 | 17:54

een fatwa is inmiddels benoemd, en de kop van een west-friesche maatschappijleraar wordt verbouwd.

idiotuberstijl | 03-01-08 | 17:54

@g unite> in DIE gastenboek zul je bedoelen.

superjan | 03-01-08 | 17:53

wicked

the0roger | 03-01-08 | 17:53

"Je god ziet jou niet staan"

OMG, nog zo'n goedbedoelende die de klok heeft horen luiden maar de parameters een beetje door elkaar gehusseld heeft. Het betreft straatjihaddisten die Nederlanders en andere kafirs als minderwaardig zien, Hens Longpants. Waar zouden ze die notie nou vandaan hebben. Even lezen in het handboek islam-soldaat.... blader blader.... Ah.

bottehond | 03-01-08 | 17:49

Oef, wat een verandering zal dit geven!
Echt revolutionair.
Kunnen we die rap door Britney laten doen?
O, nee die kan natuurlijk niet Nederlands lezen.

Blanchefort | 03-01-08 | 17:46

Tsja, leuk rijmelwerk, alleen jammer dat het de doelgroep niet zal bereiken.

brutus68 | 03-01-08 | 17:46

King of controversy 03-01-08 @ 17:44
Die Wilders stemmer zitten je hoog hè. Slaap je nog wel een beetje?

Wishbone | 03-01-08 | 17:45

wanker, een echte rapper gebruikt ABAB in plaats van ABCB.
Dat is zo simpel.
(overigens 1 op 1 toepasbaar op de gemiddelde wildersstemmer)

King of controversy | 03-01-08 | 17:44

Hans L werd in een klap een wereldster... ben benieuwd hoe lang het duurt voordat het er niet meer op staat... we tellen af... hahaha

Keessie Kletser | 03-01-08 | 17:43

© Rhymes and Lyrics by MC Hens Longpants
Woehahahaha
Hens Longpants for f*cking President of the USA!
Die marrokaanse jeugd komt het hol niet meer uit.

Dephne Dackers | 03-01-08 | 17:43

@ whatisup? 03-01-08 @ 17:40
Samenkomen doen ze toch wel, alleen durven ze niet. Daar zijn ze veel te laf voor.

Mikey70 | 03-01-08 | 17:42

Hier en daar wat schaven aan de tekst voor een goeie flow en dan zie ik de Opposites er wel een megahit mee scoren!

/\/\addog | 03-01-08 | 17:41

Ik zie de Mocro's alweer samenkomen met fakkels en loden pijpen.

whatisup? | 03-01-08 | 17:40

Humeur.... of was het nou humor..... zullen ze ons allemaal wel weer deaud willen maken...........

Stortkokert | 03-01-08 | 17:40

Zullen rifberbers ook wel weer kwaad om worden.

Elisabeth2 | 03-01-08 | 17:38

Jammer dat de doelgroep de tekst niet kan lezen danwel toch zeker niet wilt begrijpen....

JudgeJuly | 03-01-08 | 17:38

NN serverT weer naar de haaien ?

Tobi | 03-01-08 | 17:38

hahaha

sneu.

dit zal ze leren....

klompenharry | 03-01-08 | 17:38

Best wel jammer dat de meeste Marokkaantjes nauwelijks kunnen lezen. En al helemaal geen Nederlands.

Zouden we het kunnen vertalen en op marokko.nl kunnen plaatsen?

rokershoest | 03-01-08 | 17:37

Roep ze meteen op om naar de moskeet te gaan, nep- repperT.

bottehond | 03-01-08 | 17:37

lokado 03-01-08 @ 17:35
Hèhè daarom moet het ook even op muziek gezet worden anders is het alleen leuk voor ons............ Begrijp dat nou....

Wishbone | 03-01-08 | 17:36

Ik zou zeggen, het is net Shakespeare, maar die had het geloof ik nooit over finnen.

mark twain | 03-01-08 | 17:36

nutteloze shit sinds wanneer lezen mocro's?

lokado | 03-01-08 | 17:35

Weet iemand btw waar Enkhuizen ligt ;)

JosVerbeek | 03-01-08 | 17:34

Ik denk dat deze tekst bij de Slotervaartjugend keihard aankomt.

Zaans Blok | 03-01-08 | 17:34

Moet kunnen, maar waar heeft hij het over? Zitten ze daar ook al dan?

Multikuli | 03-01-08 | 17:33

Waarschijnlijk krijgt deze beste man als dank voor zijn goede raad een paar haatnepgangstervideoclips, persoonlijke lijfwachten, en een heleboel terreur over zich heen.. ;1

Timmay | 03-01-08 | 17:33

Kouwes Kwadraat. Hulde!

dr.spin007 | 03-01-08 | 17:31

Haha super goed!

Stijlloos/Superieur | 03-01-08 | 17:30

Enkhuizen ... waar het goed toeven is, het gezond verstand nog aanwezig en de mensen gastvrij en vriendelijk zijn.

En nee, ik woon er niet, ik kom er alleen regelmatig in de zomer.

James Lastig | 03-01-08 | 17:30

Is er al beveiliging voor de beste man geregeld?

Wishbone | 03-01-08 | 17:30

Hoop Wim's al in dat gastenboek.

G-unite | 03-01-08 | 17:28

Nou, daar buitelen de antie-fasistiese soepsidieklubjes weer over elkaar heen om aangifte van diskriminasie te doen. Want van hun knuffel-rifapen moet je afblijven. Die zijn van hunnie!

fzwart | 03-01-08 | 17:27

Voor mij bij voorbaat al een nummer 1 hit

Mikey70 | 03-01-08 | 17:27

Goeie tekst.

Ari Gold | 03-01-08 | 17:26

Ik voorspel een grote hit met de juiste muziek.
Deze rapoproep is mij uit het hart gegrepen, leefde Hazes nog maar.
Het zegt veel meer dan het weeeige geneuzel van BN'ers met eeh SUV mentaliteit en een huis in Vinkenveen.
Kritiek op moslims betekent niet dat zij minder mens zijn dan wie dan ook , kritiek is wat het is kritiek op gedrag .
Hand in eigen boezem steken en als dat niet mag van A... dan maar in die van je vrouw.

Jokkebrok | 03-01-08 | 17:26

"Jonge mocro" moet toch "jonge Fin" zijn, of iig het minder beledigende "jonge riffaap"

de bier | 03-01-08 | 17:26

goeie tekst..

druif | 03-01-08 | 17:25

dit soort infantiel geleuter moet de gemiddelde marokkaan toch wel aanspreken? In ieder geval heeft hans langbroek inzicht in het niveau van deze groep.

wijsvinger | 03-01-08 | 17:25

Trouwens, zet maar op de wijs van "Zie ginds komt de stoomboot naar Mekka weer aan"

JosVerbeek | 03-01-08 | 17:25

Juist ja, exactly toe de point! Alle linksmensen mogen dit duizend keer overschrijven.

Doekie Telpelstra komt er maar, want dit KAN natuurlijk NIET, ies dizkrimienazie!

JosVerbeek | 03-01-08 | 17:24

ik mis alleen nog een 'op de wys van'...

careface | 03-01-08 | 17:23

zeauzeau

Koninkrijk | 03-01-08 | 17:23

Uitdaging voor Boze Buur?

fuckje | 03-01-08 | 17:22

Oh I`m sorry, did I break your concentration?

Datdanweerwelja | 03-01-08 | 17:22

Sorry, maar ik vind het nog veel te soft.

toytoy | 03-01-08 | 17:22

mijn koninkrijk voor een ongeletterde boer, of was het nou boze buur die bouncend goede beats onder tekst kon leggen.

superjan | 03-01-08 | 17:21

hij benoemt het in ieder geval wel en laat zien wat ze fout doen in hun opbouw

chew | 03-01-08 | 17:21

mnou, haal de beveiligingsbeambten maar weer tevoorschijn, want dit soort DiSReZpEkT kan natuurlijk niet voor de onderhavige jonge Mocro's

Boetsj | 03-01-08 | 17:19

han slangbroek ? Geen wonder dat al die enkhuizer wenches er zo rozig uitzien !

Niet voor Jan | 03-01-08 | 17:18

Nouja, er staat toch wel heel veel wat Wilders aanspreekt...

Kipz0r | 03-01-08 | 17:18

tooof stoer alleen maak er alsjeblieft een carnavlnummer van

chew | 03-01-08 | 17:18

misschien wilt hij eauk de lijst van doekla tekenen ?

sijtje boes | 03-01-08 | 17:18

Discriminatie?!

Of ben ik gek.

Nosferatio122 | 03-01-08 | 17:18

Goeie tekst

De dikke vandaal | 03-01-08 | 17:17

gaaaf

chew | 03-01-08 | 17:17

Mooi heur.

De God van Empel | 03-01-08 | 17:16

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken