Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Mailen met Mohammed B

Leuk tegeltje tog?Draaideur-journalist Mohammed Benzakour, ooit bij de Volkskrant wegens diefstal ontslagen, laat weer eens van zich horen. De verbindingsofficier van de AEL, woonachtig in (oink lekker halal) Zwijndrecht, heeft een uitnodiging van Rita Verdonk ontvangen om ambassadeur te worden van EN, een of ander wereldverbeter-projectje dat tien miljoen euro aan subsidie mag wegsponzen op MTV. Eerder wist Verdonk klasbakken als Richard Krajicek, Ali B, Brace en Spike van Di-rect voor deze prachtbaan te strikken. Maar meneer Benzakour heeft er geen zin an. Werken? Bweuh! In een Open Brief zegt Benzakour ongezien de tiefus tegen Verdonk. "Ondertussen is onder uw bewind de IND uitgegroeid tot een soort Gestapobureau die er vooral in lijkt te slagen mensen tot chronische psychoses, automutilatie en zelfdoding te bewegen." Tut tut tut. Mohammed toch. We moeten toch samen verder? Jij & Ik, weet je. Als het aan het CDA ligt, mag haatzaaier Mohammed paspoort, rijbewijs en baan inleveren, en op de boot naar Takka-tukkaland. Zover zullen wij niet gaan. Wij sturen eerst maar een fijne ecard Hoebba Hoebba Hop. Emailadressen hierrr...

Reaguursels

Inloggen

Ooit was er een uitgebreide dicussie tussen mohammedaanse schriftgeleerden of mohammedanen mochten vliegen. Het antwoord was bevestigend omdat Mohammed met een vliegend paard naar de verste moskee ging.
.
Er is nooit een echte discussie gevoerd of mohammedanen gebruik mogen maken van computers, echter het lezen van andere boeken dan de Thora, de Bijbel en de Koran is ze door Allah (via Mohammed) feitelijk ontzegt. In Soera 2.65 worden mohammedanen daartoe expliciet opgeroepen.
.
Een ieder die iets anders leest dan de Thora, Bijbel of Koran is volgens Mohammed dus volgeling van een duivelse sekte. Dus is een islamiet geen mohammedaan en de islam is geen geloof maar een duivelse vereringsgemeenschap die de duivel uit de koran aanbidt.
.
Dat socialisten en islamieten zoveel gemeen hebben in hun parasitaire voorkeuren bewijst voor mij dat zij beiden duivelaanbidders zijn.

Ksi-Ziks | 17-01-06 | 10:40

Ach jongens, wat een gezielepoot weer. Iemand levert kritiek op alweer een dom plan van een dom wijf, en jullie berijden als vanouds de stokpaardjes van bang Nederland. Ga toch allemaal ongezien terug naar school, en let deze keer graag wel op bij zowel Aardrijkskunde als Geschiedenis als Staatsinrichting.

Tyfus | 16-01-06 | 23:32

@rosalie
ghandi is vermoord door een hindoe..
ja, en? dat was omdat hij het kastesysteem wilde afschaffen.. dus? en? de hindoes wilden wel samenleven met de jaynas, krishnas en iedereen. De moslims niet. Die wilden de sharia aan iedereen opdringen. de doodsoorzaak van ghandi heeft niets met dit probleem te maken.. so what?

@the rest
gristenen moorden ook vanuit de bijbel, kruistochten, inquisitie.
daarop zeg ik dit: MIDDELEEUWEN. dat was zo, in de freaking middeleeuwen. Dat is nu alleen nog maar zo, in de middeleeuwse ISLAM. Tenzij je Bush als gristen ziet... dat zijn ook rare jongens, tuurlijk. Maar ik zie geen zelfmoordnonnen. Jezus was een soort hippie. Healing hier, hoer kussen daar. Nooit heeft ie iemand aan zijn zwaard geregen. Mohammed wel. Tuurlijk joh. Zijn leven was een grote plunder, roof, moord en neukpartij. Read all about it in de heilige hadith..

denken dat de islam gewoon een godsdienst net als alle andere, met liefde en respect voor de medemens en de schepping als basis, maar dat is niet zo met de islam. De islam is in weze een oorlogsgodsdienst. Gebaseerd op verovering, moord, onderdrukking en intimidatie. Dit alles onder de noemer van vredelievende godsdienst. Maar de moorden vertellen ons een ander verhaal. De islamieten zijn de nazies van deze eeuw. in groepsverband mensen in elkaar slaan, hier en daar iemand doodslaan of neersteken, een paar autos in de brand zetten, het hoort er allemaal bij, en het komt allemaal door ons. Natuurlijk. Omdat we nog niet genoeg gegeven hebben.

Brullio | 16-01-06 | 22:32

Laten we nu eens iedereen die constant loopt te blèren over concentratiekampen, nazi's en rokende schoorstenen eens een nazi behandeling gaan geven.
Oh dus Fortuyn was volgens U een xenofobe Eichmann-epigoon omdat U zich gekwetst en gediscrimineerd voelt, vlug de tijdmachine van prof. Barabas in and enjoy the ride !

Ik wordt doodziek van zo'n verstront brein als Benzakour !
Rover en plagiator van professie.

TheGlanconer | 16-01-06 | 16:50

kweetniet eens of die hofstadgroep bestaat.....maar tgaat ook om rokko's die hier er een puinhoop van maken en waar iedereen last van schijnt te hebben...kgeloof niet eens dat dat met een geloof te maken heeft....

Als deze post 2x komt....ist niet mijn schuld...maar tging nier direct goed....

rosalie | 16-01-06 | 16:47

kweetniet eens of die hofstadgroep bestaat.....maar tgaat ook om rokko's die hier er een puinhoop van maken en waar iedereen last van schijnt te hebben...kgeloof niet eens dat dat met een geloof te maken heeft....

Als deze post 2x komt....ist niet mijn schuld...maar tging nier direct goed....

rosalie | 16-01-06 | 16:44

@ rosalie 16-01-06 @ 16:25
..
wat harige zegt *plop*

kolonel klootoog | 16-01-06 | 16:42

Tjonge zeg, wat een verhitte discussie over een paar kleine rotfeitjes: De meeste marokkanen zullen ongetwijfeld zeer nette mensen zijn waarmee het goed toeven is, maar dat zijn wel de broers, zussen, ouders, neefjes, nichtjes of andere familileden of vrienden van die kerngroep die het voor de meerderheid aan het verpesten is. Misschien kunnen we een hele berg van de problemen oplossen als de eerstegenoemden het hoofd eens uit de klei trokken en hun recalcitrante, agressieve en extremistische (meest) neefjes een bestraffend toespraken, maar dat zie ik ook niet gebeuren. Daarmee is voor mij de eerstgenoemde groep medeplichtig.

kommabijmebinnen | 16-01-06 | 16:33

rosalie 16-01-06 @ 16:25

Persoonlijk kan elk geloof me gestolen worden. Maar ik zal nooit iemand lastig vallen met mijn overtuiging. Zo geloof ik dat de gemiddelde Christen, Jood én Moslim ook gematigd is, en zijn Heilige Boek weliswaar als leidraad gebruikt, maar geenszins kwaad in de zin heeft. Hoeveel rotjochies zitten er in die Hofstadgroep? En hoeveel moslims wonen/werken er in Nederland?

Harige Bangmaker | 16-01-06 | 16:30

@kolonel

Als ze aan het neuken zijn, hebben ze het advies van een vorig topic opgevolgd..
Maar ik vind dus nu ook: slaan met de bijbel, koran of wat dan ook is niet de bedoeling van het geloven in die geschriften. Dat heet geweld gebruiken en dat is (hoop ik) niet de bedoeling daarvan.

rosalie | 16-01-06 | 16:25

kruisridder 16-01-06 @ 16:18

Ja, of je zorgt dat je als samenleving wat sneller te werk gaat dan 622 jaar. Maar dat moet dan van twee kanten komen. Die lul van een Mo B. werkt niet mee, maar Brullio aan de andere kant is ook van geen toegevoegde waarde.

Kopje thee iemand?

Harige Bangmaker | 16-01-06 | 16:25

rosalie 16-01-06 @ 16:11

Nee, daarmee zeg ikalleen dat die Macrootjes hier niet zomaar ineens als paddestoelen uit de grond zijn geschoten. Wij hebben ze gehaald destijds. Kun je ze niet kwalijk nemen. Toegegeven, er is relatief meer puin onder Marokkanen, dan onder andere medelanders. Maar m.i. heeft dat niets met de Islam te maken. Ik geloof nu eenmaal niet dat ALLE moslims denken zoals die lul van een Mo. B. Integendeel.

Harige Bangmaker | 16-01-06 | 16:21

@kolonel klootoog

absoluut,maar dat station is inmiddels gepasserd en is geschiedenis.moslims lopen gewoon 622 jaar (begin islamitische jaartelling) achter.Het komt natuurlijk allemaal goed. In slechts 2628 is europa weer een vredelievend continent.Je kunt een land niet leiden aan de hand van een religieus boek.daar valt simpelweg niet mee te leven ,celibaat en al die andere bullll

kruisridder | 16-01-06 | 16:18

@ hama 16-01-06 @ 16:07 & Harige Bangmaker 16-01-06 @ 16:03
..
en nou ophouden, ik word er bang van. verdomme.
..
kennen jullie van vroeger nog die twee typetjes van van kooten en de bie. die marktkoopman die op kinderlijke wijze de marokaanse meneer blijft toe spreken "mehmet lekker vanavond lekker spruitje spruitje eten?" en dat die marokaanse meneer dan antwoord: "Ja meneer, deze vruchten van mij nieuwe vaderland zullen mij en mijn vrouw vanavond prima smaken".
..
ik denk dat zweefvlieger en brullio aan het neuken zijn, of in de koran aan het kijken of er nog iets instaat wat niet in de bijbel staat en wat gemeen is.

kolonel klootoog | 16-01-06 | 16:16

@Bob Plop
Das een reactie die te begrijpen is als extreem gelovigen extreem tegen ongelovigen zijn....

rosalie | 16-01-06 | 16:15

@ Rosalie Mensen die extreem gaan geloven tegen een godsdienst ook! Kijk maar naar Brullio

Bob Plop | 16-01-06 | 16:12

@Harige Bangmaker
Daarmee zeg je dus dat de hoeveelheid Marokkanen aan onze regering ligt, maar de puinhoop aan de Marokko's?

rosalie | 16-01-06 | 16:11

update: mensen die extreem gaan geloven in een godsdienst worden beesten...

rosalie | 16-01-06 | 16:08

@harige, ik had vanmiddag ook nog een aanvaring met zo'n pleuris-moslima
Ik rekende af tijdens de lunch, en die graftak zei gewoon:"smakelijk eten".
teringwijf, hoe durft ze....
En dat in MIJN land..

hama | 16-01-06 | 16:07

rosalie 16-01-06 @ 16:01

De Nederlandse regering, gekozen door onze autochtone (voor)ouders, heeft destijds besloten, dat gezinshereniging een recht was voor de nieuwe arbeiders. Kun je de Marokkanen niet kwalijk nemen. Hooguit onze (voor)ouders.

Harige Bangmaker | 16-01-06 | 16:06

@Brullio: Wat je hierboven leest kan je onder het kopje "sarcasme en ironie" scharen. Je bent al weer even een tijdje stil, ik hoop niet dat je denkt dat je ze hier middels argumenten op andere gedachten hebt gebracht.

raar | 16-01-06 | 16:05

kolonel klootoog 16-01-06 @ 15:56

Inderdaad. Schoften zijn het!
Zo ook die rotmoslim, die me hielp duwen tijdens de vreselijke sneeuwstorm enige tijd terug. En die andere islamiet, die, als enige, stopte toen een vriend van me was aangereden. Terwijl 'Ons Ollanders' gewoon rustig doorrijden, zoals het hoort. Want je zou eens iemand helpen, die je niet kent... Nee, ratten zijn het. Allemaal in het cachot! Volgens mij zijn ze ook allemaal, zonder uitzondering, lid van de Hofstadgroep.

Harige Bangmaker | 16-01-06 | 16:03

@ kruisridder 16-01-06 @ 16:00
..
en natuurlijk heeft de goede chisten nooit aan iemand de wil willen opleggen?

kolonel klootoog | 16-01-06 | 16:02

Nou ja, kort samengevat zijn mensen op zich wel oke, maar ze moeten niet gaan geloven in een godsdienst....want dan worden het beesten?
En dat er zoveel Marokkanen hier zijn nu heeft te maken met...? Niet om te arbeiden, want dat is er niet zoveel meer.....

rosalie | 16-01-06 | 16:01

@Therealstopper: Met de gemiddelde Nederlander bedoel ik natuurlijk de gemiddelde nederlander met een uitkering.

raar | 16-01-06 | 16:01

@harige bangmaker

In het 2000 jarige bestaan van de bijbel zijn idd periodes geweest waar niemand anno 2006 trots op hoeft tezijn.De kruistochten waren gericht tegen de aanhangers van de islam die delen van europa probeerden te veroveren en de inwoners toendertijd hun geloof op wilden leggen.De geschiedenis zal zich mischien blijven herhalen.

kruisridder | 16-01-06 | 16:00

Brullio = Lullio

hama | 16-01-06 | 15:58

@Therealstoppershow: Hoe bedoel je dat?

raar | 16-01-06 | 15:58

@Harige Bangmaker 15:49; lol

Fruitvlieg | 16-01-06 | 15:56

@raar 16-01-06 @ 15:54

Grapje. Ik bedoel: natuurlijk geven ze je een hand als ze een uitkering van je willen :-)

Even serieus: je beeld over de nl is net zo onrealistisch als je beeld over allochtonen.

TheRealShowstopper | 16-01-06 | 15:56

@ Brullio 16-01-06 @ 15:48
..
ik zal het ff voor je spellen: we hebben een B, we hebben een I, we hebben een J, we hebben (nog) een B, we hebben een E, en we hebben een L. BIJBEL! staan net zulke erge dingen in als in de koran.
..
@ Harige Bangmaker 16-01-06 @ 15:49
..
ik ken nog meer van dat soort schoften: die islamietische slager bij mij om de hoek, die mij rillend van woede toe blaft dat hij de biefstukjes wat groter heeft gesneden omdat ik nog moet groeien, maar dat ik als vuile ongelovige niets extra's hoef te betalen. of die gast in de coffeeshop werkt, die keer op keer tijdens de ramadan bij out ging maar weigerde naar huis te gaan omdat zijn werk niet onder zijn geloof hoorde te leiden. schoften zijn het allemaal!

kolonel klootoog | 16-01-06 | 15:56

@ hama 16-01-06 @ 13:34:

applaus!

@ Brullio 16-01-06 @ 15:10:

Gristenen die niet doden? Laat me niet lachen! Pak de geschiedenisboeken er maar weer bij... Mag ik U eraan herinneren dat onder het mom van "Gristelijke zending", gehele volksculturen zijn vernietigd?

Dat Nederland in de greep is van een Christelijke minderheid, die nog immer vasthouden aan de Calvinistische dogmatiek? Dat niet alleen orthodoxe moslims, maar ook rechtlijnige SGP'ers liever niet de hand van een vrouw schudden? En inderdaad: er zijn zat "bigotte christenen en puriteinse joden zoals rabbijn Evers", die óók weigeren een vrouw de hand te schudden. Maar daar zie je geen camera's bij...

Om te beginnen zeg Ik: Weg met de Gristen-gordel die dwars door Nederland (van Zeeland, via Epe, Apeldoorn, Veenendaal, Staphorst, Hardenberg door naar Gristelijke bolwerken tot aan Friesland toe!) gaat! Weg met al die enge Artikel-gristenen! Een bommetje erop, s.v.p. Of een zelfmeaurd-islamist, voor mijn part. Krijgt Brullio (woont u toevalligerwjze in Veenendaal, ofzeau?) tóch gelijk...

10 miljoen subsidie voor MTV-spotjes? Alsjeblieft! Een boze loslopende hakbar met meststoffen in Grevo-land: Onbetaalbaar!

* sluit me verder aan bij HAma, stuur ook géén e-kaartje naar Mo, om hem te pesten; Benzakour heeft (deze keer, en mits geen plagiaat!) gelijk *

de Valse Messias | 16-01-06 | 15:55

@Therealstoppershow: Wat is er mis met mensen weer aan een baan helpen opdat zij weer zelf in hun levensonderhoud kunnen voorzien?

raar | 16-01-06 | 15:54

@raar 16-01-06 @ 15:52

Je begon zo goed, tot die laatste 2 woorden hahahaha

TheRealShowstopper | 16-01-06 | 15:53

@Brullio: Ik werk al weer zes jaar met o.a. moslims. Ik ken ze (een uitzondering daargelaten) als fatsoenlijke mensen, die keurig een hand geven, je uit laten spreken en graag weer aan het werk willen.
De gemiddelde Nederlander daarentegen heeft alleen rechten, geen plichten en verdomd het om aan het werk te gaan. In december had ik twee doodsbedreigingen aan mijn broek, van...(je raad het al Brullio) twee authentieke autochtone Nederlanders. Waar ik werk? Op de sociale dienst....

raar | 16-01-06 | 15:52

@ rosalie 16-01-06 @ 15:45
..
LOL! eigenlijk niet want ghandi was ok. maar toch: LOL!
..
@ Brullio 16-01-06 @ 15:35
..
ik ervaar een intens medelijden met je ouders en je naasten, ga je altijd zo onsamenhangend, grof, haatdragend en nuanceloos te werk? of doe je gewoon heel veel dingen alleen?

kolonel klootoog | 16-01-06 | 15:50

@Brullio 16-01-06 @ 15:39

Ja inderdaad, nu je het zegt. Elke keer als ik boodschappen doe in de islamitische buurtsuper, kijkt de kassamoslima me zo raar aan. Alsof ze, met de koran op haar hart, het liefst een mes wil pakken om deze ongelovige de keel door te snijden in plaats van gewoon haar werk te doen. Idem voor de islamitische patatboer, die zo vriendelijk is om zijn snackkeet 5 minuten langer open te houden, omdat deze jongen graag nog wat pils bij hem komt halen. En die Pakistaan van de wasserette is ook al niet veel beter. Biedt mij koffie aan en is in staat tot een goed en helder gesprek, enkel en alleen, omdat hij stiekem fantaseert hoe ik gestenigd zal worden.

Rot toch een eind op met die kutquotes van je uit de Koran. De Bijbel is al niet veel beter. Inquisitie? Kruistochten?

Harige Bangmaker | 16-01-06 | 15:49

islamfoob is overigens niet hetzelfde als racistisch. Huidskleur of afkomst maakt niets uit. Wat je gelooft wel.

discrimineren mag niet. Maar de islam discrimineert wel. Vrouwen, homos, afvalligen en ongelovigen moeten het voortdurend ontgelden in de islam. Dat mag niet, dat kan niet, in een vrije samenleving getolereerd worden...

Brullio | 16-01-06 | 15:48

@ Brullio 16-01-06 @ 15:35
..
die gasten in india zijn idd een heel fris volk met dat verwerpelijke kaste systeem van ze. dagelijks worden daar vrouwen zuur in het gelaat geworpen omdat ze verliefd zijn op iemand uit een andere kaste. helemaal kut is het trouwens als je tot de kaste van bedelaars hoort, breekt je vader je benen omdat je netto dag opbrengst dan iets omhoog gaat.
..
boedhisten zijn ook fijn, iemand als straf in een natte yak huid binden en op een berg in de zon leggen om hem zo tot een soort criminele vla te persen.
..
bovendien kan je je hele postingsgeschiedenis in dit topic zien als een oproep tot geweld. met een rukker zoals you hebben we geen eenden meer nodig.

kolonel klootoog | 16-01-06 | 15:47

@Brullio
Ghandi is vermoord door een extremistische Hindoe........

rosalie | 16-01-06 | 15:45

Brullio, je gaat toch niet mijn god, de enige god, god is groot zitten dissen he?
Effe uitkijken nu anders moet ik dalijk nog huilen..

hama | 16-01-06 | 15:41

@hama
en weer kom je met alleen maar beledigingen. Waarom ben je moslim? omdat je daar zelf voor gekozen hebt? waarom geloof je de heilige kinderneuker? omdat je anders door je familie gedood word? is er in je familie een openlijke homo? nee? hoe groot is je familie? 40 man? dan zitter er toch zeker 4 homos tussen schatje.. maar die durven dat niet te vertellen aan je, omdat ze bang zijn.. omdat de islam een onderdrukkend geloof is, waar geen enkel lichtpuntje aan te ontdekken is...

zeg me, waarom geloof je het, omdat je ouders het geloofden? dus als je ouders jood waren, was jij ook jood? snap je? het snijd geen hout.. moslim zijn.. waarom zou je die shit geloven, van die pedofiele baardaap? vertel mij anders even het verhaal van aisha, hama, kijken we daarna of je profeet een fijne man was...

Brullio | 16-01-06 | 15:39

Ok thanks TheRealShowstopper.....

rosalie | 16-01-06 | 15:37

Hoe tiepies; eerst stelen en daarna weigeren te werken.
Maar hij heeft wel gelijk, want Verdonk is slecht enzo.

De Vrolijke Kaafir© | 16-01-06 | 15:36

@rosalie
omdat alle andere nieuwkomers ons niet als stront behandelen, zoals de moslims wel doen.

nederlanders zijn geen racisten, iedereen is in principe welkom. Maar de moslims hebben hun welkom een beetje uitgewoont door hun eigen agresieve gedrag, en dan word het moeilijk om niet over een kam te scheren, helemaal als blijkt dat het gewoon van hun handleiding en imams moet, en ze niet van plan zijn dat ooit te veranderen.....

niet de zogenaamde kaalkopjes zijn het probleem, de koran, die aanzet tot moord, haat en geweld, is het probleem. De moslims zijn zelf het probleem. Hun geloof is het probleem. Dat laat namelijk geen ruimte voor andersdenkenden over. Denk even aan Ghandi. die verjoeg de britten uit india door vredelievend thee te drinken. Iedereen was blij, en iedereen wilde in een nieuw, vrij india, gezellig naast elkaar wonen. Wie niet? de moslims. die wilden dat iedereen volgens de zieke wetten van de islam gingen leven, of anders zouden ze wel eens... Ghandi heeft ze toen maar pakistan en bangladesh kado gedaan, waar ze hun mono-cultuur lekker konden beleven zonder normale mensen ermee lastig te vallen. Zelfs nu nog willen de moslims ook een noordelijke provincie van india afpakken, om daar hun zieke sharia toe te kunnen passen.

Zelfs in thailand, een boedhistisch land, willen de moslims in het zuiden een sharia installeren, die boven iedereen staat, ook de niet moslims. Het is zelfs tot schietpartijen gekomen, omdat de boedhisten hun vrijheid gingen verdedigen. Ruzie krijgen met boedhisten, dat moet toch heel veel moeite kosten, lijkt mij. Maar voor moslims hoort het er allemaal bij.

net als het stenigen of vermoorden van vrouwen die zich onzedig gedragen. Naast ongelovigheid is onzedigheid een aanleiding tot doodstraf. Het is zelfs zo, dat als een meisje claimt verkracht te zijn, maar dat niet kan bewijzen (met 5 getuigen verklaringen, waarbij vrouwen voor een halve man tellen), ze ZELF ter dood word gebracht. Jajaja.. rare jongens, die moslims.. (spuug. braak).. en dan noemen ze MIJ radicaal... zie je mij oproepen doen tot geweld? neen? en de koran? wel? wie is dan radicaal? wie is het probleem?

Brullio | 16-01-06 | 15:35

@brullio

Hoewel ik je in principe ervan verdenk dat je een vmbo leerling bent, qua niveau kom je zeker in aanmerking, kan dat haast niet daar je op een beetje vmbo bijna geen blanken meer tegenkomt.
.
Je bent zo openlijk racistisch dat ik vrees dat joris zometeen komt harken.
En terecht dit keer.
Door simpelweg te stellen dat alle moslims zo denken als jij stelt, dat alle moslims zomaar blanken doden, ach ach triest geval ben jij zeg.
.
Het leuke is dat met op opkomende Islam in nederland types als jij steeds ongelukkiger worden. Dat geeft de burger dan weer moed.
.
Net nog even een peukie gerookt met twee heerlijke moslima's.
Joh, geen hoofddoek, roken, en nog allebei afgestudeerd ook.
Qua spreekvaardigheid gaan ze je overigens ook voorbij.

Dag sukkeltje

* gaat nu even met de bips omhoog voor het 4e gebed van vandaag*

hama | 16-01-06 | 15:35

@ TheRealShowstopper 16-01-06 @ 15:30
..
mooi. zijn we daar ook weer uit.
..
@ rosalie
..
hoe oud is you? dat moet je toch wel op school hebben gehad, of deed je een montesorryikhebhelemaalnietsgedaanbehalvedansenvingerverver school?
..
@zweefvlieger
..
ben je er nog?

kolonel klootoog | 16-01-06 | 15:34

@kolonel klootoog 16-01-06 @ 15:27

Ok (en excuses zijn nou ook weer niet nodig hoor)

TheRealShowstopper | 16-01-06 | 15:30

@rosalie 16-01-06 @ 15:23

Lees bv. "Marokkaanse lieverdjes, crimineel en hinderlijk gedrag onder Marokkaanse jongeren "

TheRealShowstopper | 16-01-06 | 15:28

@ TheRealShowstopper 16-01-06 @ 15:14
..
dat bedoelde ik ook. al kwam het erbij mij niet zo kernachtig en fijn kort beschreven uit zoals bij you. excuus daarvoor.

kolonel klootoog | 16-01-06 | 15:27

Brullio 16-01-06 @ 14:47

Voor zover ik weet zijn de Hadith en de Sharia niet in alle geloofskringen van de Islam heilige geschriften. (de Koran is door Allah ingegeven aan Mohammed) de Hadith wordt vooral gebruikt door Wahibi'isten (dacht dat het zo heette) (zoals Al Quaida) evenals de Sharia.
Bedenk wel goed dat dit dus niet de Koran is......

Wilde | 16-01-06 | 15:25

@ Brullio 16-01-06 @ 15:10
..
je bent echt heel erg lekker dom bezig als zelfs vanrechtsheeftvoorrang je eng vind. :)
..
"christenen doden niemand!" dan word er zeker helemaal geen oorlog in iraq gevoerd? bovendien is er in nederland in 2006 mijns inziens al meer gemoordt door de gewone medemens dan door extreme moslims. heb je geen koran voor nodig.
..
bovendien kom je met het optellen van natte vingen cijfertjes om aan je 80% te komen ook redelijk dom uit de verf.. maar goed, je bent onverbeterlijk en ik blijf sukkeltjes zo als jij een verachtelijke doch amusante vlek (poepbruin en een beetje naar pis ruikend) op het schone gelaat van nederland vinden.

kolonel klootoog | 16-01-06 | 15:25

Ok @kolonel klootoog...sorry ik zag je post te laat.....maar dan is er de vraag: waarom is het nu zo'n puinhoop geworden met ze? Er zijn meer buitenlanders hier gekomen om als gast te werken, maar daar hoor je geen ellende over.

rosalie | 16-01-06 | 15:23

theeft niets met kollonisatie te maken dat ze hier zijn, want volgens mij waren ze geen kolonie van Nederland ooit....dus: waarom kwamen ze in zo'n grote getale naar Nederland? Als vluchtelingen? Asielzoekers? Nee toch?

rosalie | 16-01-06 | 15:17

@ Brullio, 15:10; Volkomen met je eens! Iedere euro die wordt uitgegeven in verband met de dwangmatige poging om dit volk te laten integreren is er één te veel. Er klopt gewoon iets niet aan die moslims.

kommabijmebinnen | 16-01-06 | 15:16

@kolonel klootoog 16-01-06 @ 15:12

gaan we weer..... zucht.....

het was een win-win situatie, goede vriend, ze stonden in rijen omdat er in hun thuisland geen werk was en er hier een tekort aan arbeidskrachten was.

TheRealShowstopper | 16-01-06 | 15:14

@ rosalie 16-01-06 @ 14:57 & @ 15:03
..
ze kwamen zo in de laatste 3 decenia van de vorige eeuw hier op uitnodiging van ons (qua regering) om werk te doen wat wij niet wilden doen omdat we het smerig vonden. daarom. geloof ik. maar ik denk dat brullio denkt dat ze collectief hier komen om hem te pesten en stenen naar hem te gooien (waar ik misschien een heel klein beetje voor ben, mits het kleine stenen zijn die weinig schade aanrichten).

kolonel klootoog | 16-01-06 | 15:12

@nemo

"Ik blijf erbij dat de moslims niet over 1 kant geschoren mogen worden. "

Je hebt gelijk: altijd over 2 kanten scheren, anders ziet het er niet uit! :-)

(je bedoelde waarschijnlijk: niet over 1 kam scheren)

TheRealShowstopper | 16-01-06 | 15:11

@bwahah en anderen
christenen doden niemand! in de bijbel staan ook KUT teksten, en de paus was ook geen lieverdje! allemaal waar. DUS is de islam ineens goed? neen toch? de islam vermoord WEL mensen om hun mening. De mening van mootje B haalde hij gewoon uit de koran/hadith. Dat betekent dus dat iedere moslim wel eens tot moord zou kunnen komen als je zijn/haar heilige geloof bekritiseerd.

Theo bekritiseerde de islam. Hij is vermoord door een moslim. Met de koran in zijn hand. Andere moslims hebben ook een koran in de hand. Moet ik nu geloven dat die niets kwaads in de zin hebben? waar zijn we hier? in de house of war, of niet?

wie pleegt hier het geweld? o ja. de moslims. En die krijgen dan thee en buurthuizen kado. Wie daartegen iets durft in te brengen word dan weer hard aangepakt, nietwaar? Joh, de bron van al het moslimgeweld, is de koran.

een ieder die de koran volgt, kan zomaar, plots, tot geweld overgaan. WANT DE KORAN IS EEN OPROEP TOT GEWELD. duh.. sry voor de capslocks hoor, maar sommige zien het even niet helemaal in perspectief..

we moeten de moslims geloven, dat ze helemeaaaaaal niet agressief zijn, terwijl de doden al op de grond liggen? terwijl homohoofdstad van de wereld nu geen homos meer durft uit te nodigen, bang voor straatgeweld, van inderdaad, moslims?

de moslims zijn een oorlog tegen de westerse samenleving begonnen. Ik ben daar een reactie op. een MILDE reactie ook nog, omdat ik niet eens iemand doodsteek zoals de moslims reeds WEL doen..

@kolonel klootoog
hoeveel procent van de criminaliteit, de uitkeringen, denk je dat op conto van onze moslimse medemensen gaat?
hoeveel procent van de marokaanse mannen tussen de 16-26 is ook weer crimineel? 33 procent? hoeveel trekt een uitkering? 22 procent ofzo? hoeveel van het straatgeweld is aan de moslims toe te rekenen?
we waren een vredelievende, open samenleving, alles kapot gemaakt door de moslims en hun haatdragende, gewelddadige geloof...

PUH! ik PIS op de koran, en al helemaal op de boodschapper, de geilige moordzuchtige profeet met zijn slavenhandeltje.. of moet ik nu sterven voor het uitdragen van mijn mening? net als theo? moslims zijn zo zielig, met hun zieke geloof.. waarom zou je dat ook weer geloven? o ja, omdat je anders door je familie gedood word.. mooi man.. die islam... (laat een luidruchtige boer)

Brullio | 16-01-06 | 15:10

Nee! ik weet het echt niet Vanrechtsheeftvoorra!

rosalie | 16-01-06 | 15:03

@hama 16-01-06 @ 14:57

Nou niet mijn vriend Janmaat in een kwaad daglicht gaan stellen, he? Was een beste kerel. Hij had een rotkop, maar was z'n tijd ver vooruit. Helaas.

vanrechtsheeftvoorra | 16-01-06 | 15:00

kolonel klootoog 16-01-06 @ 14:56

Waarschijnlijk bedoelde Brullio dat 80% van zijn eigen problemen met (frustraties jegens) moslims te maken heeft.

Harige Bangmaker | 16-01-06 | 14:59

Bij deze complimenteer ik je voor het prima zoekwerk. Ik had het eerlijk gezegd niet verwacht. Dat terzijde.
.
Ik blijf erbij dat de moslims niet over 1 kant geschoren mogen worden. En nogmaals, het hangt er van af hoe je de koran opvat. (Vergeet niet dat er ook Christelijke Extremisten zijn.) De huidige golf van moslimextremisme zijn trouwens ontstaan uit de onvrede over Amerika en Israel. (En toch ook deels terecht.)

Nemo | 16-01-06 | 14:58

Benzakour denkt dat hij de Gerard Reve van de moslims is. Om je rot te lachen. Wat hij volgens mij wel is, is een wolf in schaapskleren. Mits op democratische wijze ingevoerd heeft meneer geen bezwaar tegen de SHARIA in Nederland. Tel uit je winst! hoeiboei.web-log.nl

Ali | 16-01-06 | 14:58

@rosalie 16-01-06 @ 14:57

Nou? Zeg es? Je weet het vast wel. Of is dit een quiz?

vanrechtsheeftvoorra | 16-01-06 | 14:58

@brullio,

Mo B heeft gehandeld uit ZIJN interpretatie van zijn geloof.
Jij, domme xenofoob gooit gelijk maar iedere moslim op de brandstapel.
Aan de andere kant, je bent wel onze domme xenofoob, dus we zullen het ermee moeten doen vrees ik.

Jij bent overigens het levende voorbeeld waarom extreem rechts hier nooit echt een poot aan de grond krijgt.
Het intellect van een bospaddestoel en daarmee hand in hand het onvermogen om je zienswijze handen en voeten te geven.
Beetje in de lijn van Janmaat..

hama | 16-01-06 | 14:57

@brullio: ik vind het aanhalen van koran-teksten terwijl de bijbel en de tora nog ergere teksten bevatten nog een grotere dooddoener dan naar de 2e wereldoorlog verwijzen...

bwahaha | 16-01-06 | 14:57

Waarom zijn er Marokkanen in Nederland?
Oftewel, waarom kwamen ze naar Nederland?

rosalie | 16-01-06 | 14:57

@ Brullio 16-01-06 @ 14:52
..
"80 procent van alle problemen in nederland heeft zijn oorsprong in de islam/koran/islamieten". zo met zo'n zin hoef ik helemaal geen moeite te doen om aan te tonen dat je een domme lul bent. en bedankt he, domme lul.

kolonel klootoog | 16-01-06 | 14:56

Ik heb ook niet echt eenwarme band met onze moslims, maar het fanatisme van deze Brullio is een beetje eng. Beetje radicaal, zullen we maar zeggen. Waar lijkt dat toch op? Hebbie wel haar op je hoofd?

vanrechtsheeftvoorra | 16-01-06 | 14:56

@ Brullio 16-01-06 @ 14:47
..
ik lees hier dat mensen die tegen het geloof vechten, wapenen opnemen enzo, gedood mogen worden, ik zie niets staan over niets doende ongelovigen die het allemaal aan de reet zou roesten. ik ben nog niet helemaal overtuigt. bovendien zijn er ook heel veel hardcore chistenen, vooral in de vs van a, die een zelfde mening zijn toe gedaan als extreme moslims, en daar hoor ik je dan weer niet over.

kolonel klootoog | 16-01-06 | 14:54

Jezus! (of Allah!) altijd dat gezeik over de Islam, groetjes iedereen, behalve sommigen.

Levereter | 16-01-06 | 14:54

@bwahaha 16-01-06 @ 14:50

Heeeee een sadomasoalloprosti ?

TheRealShowstopper | 16-01-06 | 14:53

@kolonel klootoog
en die CAPSLOCK was ook alleen maar om de basaliteit van het beleid van de islam aan te duiden, een soort neanderthalers qua levensovertuiging..

er staan nog meer moordzuchtige stukjes in de koran/hadith hoor, vooral over moslims die het wagen van het geloof te vallen, nou joh, dat kun je zo verfilmen hoor.. overal bloed en ingewanden. en ik hoef je toch niet het onsmakelijke verhaal van aisha te vertellen heh? bewaar me.. moslim bashen? op ieder topic? nee hoor.. alleen maar op die topics waar telkens weer de moslims de bron van zijn.. inderdaad. 80 procent van alle problemen in nederland heeft zijn oorsprong in de islam/koran/islamieten.. mag ik daar dan even over heen pissen van je?

Brullio | 16-01-06 | 14:52

Nou nou nou nou ... jongens toch. FOEI! Ik zal eens bij Verdonk een miljoentje weglullen om deze ruzie de kop in te drukken. (En Verdonk, mocht u meelezen, ik ben NIET vies om misbruikt te worden als excuus-allochtoon... ZOLANG U MAAR BETAALT.

bwahaha | 16-01-06 | 14:50

@kolonel,

gezien de leeftijd van zweefvlieger denk ik dat de baard van zijn moeder al lang geleden in rook is opgegaan/door de wormen aangevreten

hama | 16-01-06 | 14:49

@Nemo:
hadith:
'Bukhari, volume 9, #37
"Narrated Abu Qilaba: Once Umar bin Abdul Aziz sat on his throne in the courtyard of his house so that the people might gather before him.... He replied "By Allah, Allah's messenger never killed anyone except in one of the following three situations: 1) A person who killed somebody unjustly, was killed (in Qisas,) 2) a married person who committed illegal sexual intercourse and, 3) a man who fought against Allah and His messenger, and deserted Islam and became an apostate....

mohammed, de boodschapper van allah, heeft dus mensen vermoord die tegen zijn wil ingingen. Met name het belachelijk maken van allah of zijn boodschapper, en met name het besmeuren van de koran zijn voldoende om, in de ogen van de islam, je een apostate te maken, een afvallige. En daarop staat nu eenmaal de doodstraf:
'Bukhari, Chapter 26, from the Book of Mutual Consultation, page 339, following Hadith # 461
"The Statement of Allah... 42:32, 3:159, ... The prophet said, "If someone changes his religion, then kill them....."'

in de sharia staan ook die daden genoemd die met de dood moeten worden gestraft. Theo had de koran op ongetrouwde, weggelopen, hoeren, sletten, afvallige vrouwen geschildert. Koran teksten die de vrouwen hadden moeten beschermen. Ook noemde Theo zijn varkentje Allah. Leuk, een grapje, moet kunnen, nietwaar? oops. volgens de sharia is spotten met allag of zijn boodschapper of de boodschap reden iemand ter dood te brengen.

www.answers.com/topic/apostasy-in-isla...
onder 'what constitutes apostacyu in islam' kan je dat bijvoorbeeld zien.. spotten met de koran, de profeet, of allag zelf, is strafbaar met de dood....

mohammed B heeft gewoon gehandelt uit geloof. Dat verklaard ie ook zelf. Heb je die audiof*ck gemist ofzo?

'EN NU ONS LAND UIT'
je kent toch het verschil tussen House of Islam en House of War?
inderdaad, in house of islam heerst de sharia, en in house of war word daar nog oorlog om gevoerd.

Brullio | 16-01-06 | 14:47

@zweefvlieger, zelfs voor een extreme figuur als jij moet de post van Brullio iets van walging teweeg moeten brengen.
Dat mensen daartegen ageren is normaal.
Ik heb overigens al eerder aan je kenbaar gemaakt dat je een lamlul bent en het verbaasd me dan ook niets dat je dat vandaag weer eens bewijst.

hama | 16-01-06 | 14:47

@ zweefvlieger 16-01-06 @ 14:37
..
heee, ik dacht al, wanneer zou jij wakker worden. en nee, ik ben nog niet geband, hier heb je een doekje *doekje gevende*. verder zie ik echt niet wat ik je kwaad heb gedaan, maar goed, jij vind mij niet aardig, ik vind je een grafhoer, geeft niets, kan ik meeleven. alhoewel ik wel moet toegeven dat ik het jammer vind dat je niet even inhoudelijk kon reageren op mijn vraag waarom jij mij als rechtser dan phillip de winter ziet. ook vind ik het jammer dat jij, alweer, inhoudelijk geen kut te melden hebt. daarnaast heb ik voldoende liefde in mijn leven en heb ik jou goedkeuring niet nodig. dus tragisch ongenoegen van je ouders, ik vervloek de baard van je moeder en wens je een fijn leven toe.

kolonel klootoog | 16-01-06 | 14:46

@bwahaha 16-01-06 @ 14:40

Ik wil helemaal niks horen bwa, ik verbaas me alleen dat je dit soort zaken nog niet wist. En nee ik ben niet alwetend, wil je dat horen?

TheRealShowstopper | 16-01-06 | 14:46

kolonel Heb ook nostalgische gedachten aan dat bordeel, met name de nachten als Oudkerk er was swingde het de pan uit.
zweefvlieger, wanneer stort je eens neer?

Levereter | 16-01-06 | 14:42

@zweefvlieger

Gelukkig heb je zelf geen ongewassen commentaar.

Harige Bangmaker | 16-01-06 | 14:40

@TRSS: 't is niet voor het eerst dat ik iets tegen kom op GS dat ik nog niet wist ofzo... wil je dat graag horen? Jij bent wel alwetend? Ik leerde hier laatste zefls nog wat over de ramadan en het slachtfeest dat ik (!) nog niet wist...

bwahaha | 16-01-06 | 14:40

@kolonel klootoog

Ben je weer lekker op dreef? Dat ze jou nog niet geband hebben of weggejorist, verbaast me echt in hoge mate. Nooit zo'n mongeaul gezien als jij bent. Rot even zelf op met je ongewassen commentaren.

zweefvlieger | 16-01-06 | 14:37

zo, net terug van het middaggebed, nog iets vernomen van Brullio?

hama | 16-01-06 | 14:34

@ Levereter 16-01-06 @ 14:25
..
en wat voor bordeel! zo maken ze niet meer tegenwoordig.

kolonel klootoog | 16-01-06 | 14:33

Trouwens, van Bommel (SP) is tegen religie onderwijs op scholen.... tenminste, ik veronderstel dat de SP niet bepaalde religie's wil voortrekken, toch?

www.sp.nl/nieuwsberichten/060112-van_b...

TheRealShowstopper | 16-01-06 | 14:32

@bwahaha 16-01-06 @ 14:27

Als geenstijl een serieuze informatiebron voor je blijkt te zijn moet dat je toch wel te denken geven, niet?

TheRealShowstopper | 16-01-06 | 14:30

Ik word zo stront en strontziek van al dat inburgeringsgedoe, dat multiculturele geldsmijten e.d. Als een culturele minderheid in Nederland graag meer begrip wil ontvangen, waarom gaan ze dan zelf niet de straat op om mensen aan te spreken of uit te nodigen voor een bezoek bij het gezin thuis of in de moskee/synagoge/kerk/tempel of wat dan ook...
Benadering hoort te komen van de mensen zelf en niet vanuit de overheid.
Dus ga bij je turkse buren langs en vraag ze op de koffie!

Wilde | 16-01-06 | 14:28

Uhm. Maak daar [streep]opperbewaakster[/streep] [streep]gestapo[/streep] gevangenisdirectrive van...

bwahaha | 16-01-06 | 14:28

@ Brullio 16-01-06 @ 14:12
..
het leuk van humor en ironie is dat als je het goed doet het meestal wel voor iedereen duidelijk is. bovendien lul je op een vrij achterlijke manier voorslagen uit je nek, en ook je gebruik van caps laat me weten dat jij beter je heil op FOK! kan gaan zoeken. achterlijken zoals jij denken dat op elk topic op gs ruimte is om moslims te bashen, anderen weten wel beter. bovendien hoor ik je niet over het voorstel om die tien miljoen knaken maar eens te gaan pompen in een aantal projectjes om de jeugd, in dit geval de marokaanse, maar ik ga er gemakshalve maar van uit dat hij hier gewoon ook jeugd van dievers pluimage bedoelt. maar goed, jij ziet liever wat je wil zien, een verwijt dat je ongetwijfeldt ook mijn kant op zal werpen, en ik ben net als Nemo razend benieuwd naar dat stukje koran tekst.

kolonel klootoog | 16-01-06 | 14:28

Maar zo leer ik weer eens wat. Rita was dus gevangenisbewaakster... Verklaart echt een hoop!

bwahaha | 16-01-06 | 14:27

Bleek trouwens een soort bordeel te zijn.

Levereter | 16-01-06 | 14:25

In de jaren 80 had je in 020 de Kerk van Satan die zich inderdaad beriep op belasting vrijstelling omdat ze een religieuze instelling was

Levereter | 16-01-06 | 14:23

"tot een soort Gestapobureau die er vooral in lijkt te slagen" Mohammed, toch! Het is het bureau, dus: tot een soort Gestapobureau dat enzovoorts .

Sjeez | 16-01-06 | 14:23

@bwahaha 16-01-06 @ 14:18

Dat laatste zou mij niets verbazen.

TheRealShowstopper | 16-01-06 | 14:21

Het is simpelweg zielig om te zien hoeveel onterechte zelfmedelijden toe te schrijven op eigen conto er onder de Marokkaanse bevolking leeft.

..Whatever | 16-01-06 | 14:20

Vind dat Verdonk het juist heeft ingeschat, deze AEL aanhanger hoort op MTV thuis. Das beter voor de allochtone jeugd, die rare dingen gaan te doen als ze teveel naar andere zaken op MTV kijken.

Eppo | 16-01-06 | 14:20

@TheRealShowstopper: daarom vind ik dat Urk moet worden uitgesloten, maar niet moet worden uitgemoord. Er komt wel eens iets grappigs vandaan :P.

Kan ik ook religieuze opvattingen hebben tegen het uberhaupt betalen van belasting?!

bwahaha | 16-01-06 | 14:18

@Brullio
Je doet het haast overkomen alsof iedere moslim Theo van Gogh zou vermoorden. Een boek als de koran of de bijbel kun je op verschillende manieren opvatten.
Geef me trouwens even dat stukje (letterlijk) uit de koran waarin staat dat degene die de koran beledigt vermoord zal worden.

Nemo | 16-01-06 | 14:16

En de zoveelste stupide moslim bashing discussie op GS, *gaap*.

Levereter | 16-01-06 | 14:15

@kolonel klootoog
rustig maar, relax man. er staat dan ook; ik neem AAN dat je moslim bent, maar zeker weten doe ik het dan NIET heh, klootoog?

offtopic? whahaha.. een moslim die weigert te integreren, dat is gewoon terug te voeren op de koran. Rita zegt het ook al: ALLE moslims zijn verantwoordelijk voor de moord op THEO. Meneer de moslim, die WEET dat inderdaad in zijn koran staat dat je iedereen die de koran beledigt moet VERMOORDEN, WEET dat wat rita zegt waar is. Maar jij denkt dat dat niets met het topic te maken heeft? joh.. wake up.. en mijn welkomstboodschap was ook al ironisch bedoelt, maar aan jou niet besteed, merk ik al...

hier, een biertje, word je lekker rustig van..

Brullio | 16-01-06 | 14:12

Nu kunnen ze dat geld uitgeven aan het handmatig verwerken van belastingaangiften van mensen met religieuze bezwaren tegen computergebruik.

www.nrc.nl/economie/article128658.ece

TheRealShowstopper | 16-01-06 | 14:09

Verdonk doet het prima overigens, de enige politicus waar ik wel een pilsje mee wil drinken. Zolang ik als oer-hollander niet een dubbel paspoort kan voeren (mexicaans en nederlands) mag om mij elke andere "vreemdeling" in Nederland de tyfus achter zijn teelballen bekomen wanneer ze ook maar adem halen om zich op te maken tot klagen over what so ever.
En ik doe niet eens aanspraak op een sociale voorziening in Nederland.

..Whatever | 16-01-06 | 14:08

Ik vind het maar een bijzonder lelijke brief. Niet scherp, niet helder, niet krachtig, niet dapper. Een schreeuwerig schrijfsel. De beste man heeft op heel veel punten gelijk, maar een Komrij is het niet.

Muxje | 16-01-06 | 14:07

hihi, de samenvatting was maar een grap, een hyperbool, sjonge jonge..
HIER MET DIE POEN:
'Die 10 miljoen besteden aan een robuust onderwijs- en banenplan voor jonge, aan de rand balancerende Marokkaantjes zet oneindig meer zoden aan de integratiedijk. '

de rest is dichterlijke vrijheid gebaseerd op mijn kennis van de koran.. waarin dan weer word opgeroepen tot het inslaan van hersens, het bestempelen van lieden tot hoerenzonen en het veroveren van de wereld tbv de 'vredige' islam...

hij is een moslim, dus gelooft ie de koran. Als hij geen geweld tegen het westen gebruikt zou ik hem willen vragen waarom niet? de koran is daar toch heel duidelijk in... is hij dan geen moslim?

Brullio | 16-01-06 | 14:07

@ Brullio 16-01-06 @ 14:00
..
krijg jij anders ff ongezien diverse onfrisse kwalen aan het scrotum. waarna ik je vriendelijk verzoek op tehinkelen naar FOK!
..
ik geloof niet dat hama moslim is, ik weet wel dat ie over het algemeen een broetje dood heeft aan rukkertjes zoals jij. verder zit hij al sinds 1832 hier, dus een warm welkom is ook niet echt nodig
..
bovendien sta je nu op een mooie 4de plek voor de offtopic bokaal, want die hele brief heeft niets te maken met het zijn van moslim, het heeft te maken met het nutteloze en hypocriete beleid van verdonk, aan de ene kant alles uit elkaar trekken en aan de andere kant laf trachten te lijmen...
@ zweefvlieger. je blijft trouwens een lelijke paardekut. maar dat ter zijde.

kolonel klootoog | 16-01-06 | 14:06

@ gevallenverstand
In het geval dat ie al 10 jaar hersendood is JA

derks | 16-01-06 | 14:04

Brullio 16-01-06 @ 14:00, dus als je niet meteen in een kramp schiet als je het woord moslim hoort, zul er wel één zijn, sterke argumentatie.

Levereter | 16-01-06 | 14:03

Voor diegenen die Mohammed Benzakour bekritiseren wens ik ook veel wijsheid toe.

Ik vind zijn voorstel om die 10.000.000 euro te spenderen om Marokkaantjes aan een baan te helpen veel beter voor de integratie. Integratie staat bij mij gelijk aan functioneren.

IJzersterk stukje. Ik heb me in ieder geval vermeackt

Kaan78 | 16-01-06 | 14:02

juist van u, verwacht ik binding, verzoening, doortastendheid en tact.
-
Laat die maroc even flink de tyfus krijgen, wij verzoenen? het is nu toch wel duidelijk dat er massa?s (het overgrote deel van) Marokkanen zijn die liever niet teveel met de autochtone Nederlander van doen hebben.
Elke kudt maroc die zeikt over verzoening van onze zijde mag per direct standrechtelijk geëxcuseerd ;-) worden om mij de tyfus voor ze.
Direct een ongelofelijke dreun op de bek geven in zijn kruis blijven trappen tot hij toegeeft en inziet dat de fout bij de smerige Marokkanen ligt en niet bij de voorheen godvergeten makkelijke en meegaande Nederlander.

..Whatever | 16-01-06 | 14:01

@hama
U is moslim, aan uw reactie te zien? (of op zijn minst een moslimvriend)

maar goed. WELKOM! op dit log! iedereen is gelijk! mag ik U namens alle nederlanders van harte welkom heten in ons land!

hier is het zo, dat je mag zeggen wat je wilt, jij dus ook! is het niet fantasties?

Zeg, ik zou je graag vanalles vragen, maar dat zou misschien wat overdonderent overkomen.. mag ik je dit vragen? ben je moslim? omdat je daar zelf voor gekozen hebt, of omdat je ouders het ook waren?

als je moslim bent, mag ik je dan vragen, voel jij je vrij om je geloof te verlaten?

ik wil je niet beledigen, maar als je homo bent, voel je je dan vrij als moslim om daarvoor uit te komen?

ik heb zoveel vragen joh! jij gelooft dus in de koran? daar heb ik echt ZOVEEL vragen over! eindelijk! een aardige moslim die al onze angsten voor de islam weg kan nemen! nogmaals, WELKOM!

Brullio | 16-01-06 | 14:00

@Brullio
Yep, allemaal he? Waarop basseer je dat? Kom eens met argumenten/bewijsstukken.

Nemo | 16-01-06 | 14:00

@Zeemo 16-01-06 @ 13:29
Dat zoiets nog los rondloopt anno 2006.

MasterAB | 16-01-06 | 13:57

deporteren die gek!!!

derks | 16-01-06 | 13:56

Benzacour doet lekker roeren in een vat met buskruit ...

Eppo | 16-01-06 | 13:56

@ hama 16-01-06 @ 13:52
..
zijn we het weer eens. hou eens op man!

kolonel klootoog | 16-01-06 | 13:56

@Brullio,

Jij bent met vlag en wimpel geslaagd voor de titel
LUL van de Week!.

Hulde, een hele prestatie in dit illustere gezelschap, mezelf uiteraard inbegrepen.

hama | 16-01-06 | 13:52

Zoals boven ook wordt gezegd. Prima stuk! En 10 miljoen Euri in de prullenbak. En dat laatste zie ik dan als zeer vaudt! Die 10 miljoen kan op een betere wijze worden gebruikt om mensen te bereiken. We weten nou wel wie Ali B. is...

PogingX | 16-01-06 | 13:51

Heb met interresse zijn stuk over de Shakespeare vertalingen gelezen, en de implicaties die dat heeft voor de vertalingen van de Koran.

Levereter | 16-01-06 | 13:48

meneer Mohammed B is boos op rita, omdat ze het waagde de moord op theo toe te schrijven aan ALLE moslims (terecht, het staat in hun handleiding, ze wilden het zwijntje allanger slachten, ze juichden in de straten toen hij stierf, maar dat licht volgens Mootje B2 allemaal aan RITA. Die moest maar eens meer geld geven aan de marokkanen!

ik zal voor jullie de levensovertuiging van Moo B2 even samenvatten:
'HIER MET DIE POEN, ANDERS SLAAN WE JULLIE HERSENS IN, ONGELOVIGE HOERENZONEN! EN NU ONS LAND UIT!"

Brullio | 16-01-06 | 13:47

Ah, is die B. die droplul die die straatnaamborden met uitleg heeft geregeld?
Wat een eikel, denk je dat die Turken daar mee zitten, die vinden het prima.
Vraag maar eens aan een Turk wat ie van Maroccanen vind, en vergeet niet weg te duiken na het stellen van die vraag.

Eppo | 16-01-06 | 13:47

Een krachtige, scherpe brief. Mooi man.

Nemo | 16-01-06 | 13:44

@Zeemo 16-01-06 @ 13:29

Cameraas schieten niet terug.

KaiserSoza | 16-01-06 | 13:43

@ hama 16-01-06 @ 13:34
..
kut we zijn het eens. vond het een mooi goed geschreven stukje weigering. niets dan los.

kolonel klootoog | 16-01-06 | 13:40

Tja het is ook erg vreemd een flink begrotings tekort.Vooral als je twintig jaar armoede importeert.Daar valt natuurlijk niet tegenaan te werken.En dan ook nog eens met subsidie's rondstrooien.Echte sterfhuis constructie!!!

kruisridder | 16-01-06 | 13:39

Altijd dat gezeur over de Gestapo, ik meende dat dat een soort van wél efficiente AIVD was.:)

Levereter | 16-01-06 | 13:39

Kaart is verstuurd. Ik hoop dat ie zijn mailbox op tijd leeghaalt, want anders kunnen we strax niets meer sturen. Zou lullig zijn...

CharacterX2005 | 16-01-06 | 13:36

Ik ga geen ecard sturen
Ik ga geen email sturen.
Ik vind het een scherpe heldere analyse van Mohammed en het getuigt van huge balls om op deze wijze (de pen als wapen) uiting te geven aan een stukje ongenoegen wat in de kern nog niet eens zo onterecht is.
Hulde!!!

hama | 16-01-06 | 13:34

meer Benzakour?
www.theovangogh.nl/aisja1.html
www.theovangogh.nl/aisja2.html

Opvallend hierin is de volgende uitspraak van Benzakour:

U moest eens weten hoe ik onvermoeibaar mijn strijdpen richt tegen al die gladjakkerige beroepsallochtonen die onder het mom van belangenbehartiging van de zwakke medemens niets anders doen dan zichzelf profileren en zichzelf onbeschaamd verrijken; al die vervloekte en impotente ?moslims? die onder de vlag van de islam zich de meest verwerpelijke en immorele gedragingen permitteren, die in de duisternis van de nacht van alles uitvreten wat Allah en zijn boodschappenjongetjes verboden hebben.

Waar doet mij de vetgedrukte tekst ook al weer aan denken?

Het verschil zit?m waarschijnlijk in de zin die Benzakour hierop liet volgen:

Het kan me geen kont schelen, ze gaan hun gang maar, maar laten ze bij het volle daglicht ajb. niet de heilige Jacob gaan uithangen!

Jaja?. criminele activiteiten ontplooien onder de vlag van de islam is geen probleem, als je het maar 24/7 volhoudt?

TheRealShowstopper | 16-01-06 | 13:33

Wat een ongelooflijk kansloze poll overigens op die &-site. Invullen, kans maken op 1 van 10 t-shirts, en niet eens openbaar... Waar is die 10-miljoen heen? Wil Verdonk deze 'linkse subsidie' even verantwoorden aub?!

Voor hoeveel (minder) zou GS het hebben gedaan!? Meer bereik, en in een klap de doelgroep waarop dit moet overkomen. (Concentratie mensen met *kuch* minder affiniteit tov buitenlanders.)

Kans gemist, guarillamarketeers...

bwahaha | 16-01-06 | 13:30

Prachtig, de vergelijkingen van Benzakour. Van Gogh toont koranteksten op een vrouwenlichaam (tekent is ook de wijze waarop Benzakour dat omschrijft) Benzakour en spreekt vervolgens Verdonk aan op het feit dat zij bepaalde spandoeken als smaad beschouwt. Wat is je booschap Benzakour? Spreek jij namens Allah? Voelt Allah zich beledigt? Of spreek je namens die vrouw, die er vrijwillig aan meewerkte? Names wie spreek je, en wat wil je nou eigenlijk zeggen?

TheRealShowstopper | 16-01-06 | 13:29

Kennen jullie overigens Godwin's Rule of Nazi Analogies: As an online discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches 1. Tsjek en.wikipedia.org/wiki/Godwin's_law...

Nu weet ik weer hoe benzakour getypeerd dient te worden: als een schaap in schaapskleren.

TECHniQue | 16-01-06 | 13:25

Weer een marokkaan die niet aan het werk wil. Tsssss

TheRealShowstopper | 16-01-06 | 13:23

Mmm, volgens mij heeft het geenstijl team nog geen nageslacht gefabriceerd. Iedereen met kinderen weet toch dat het Taka-Tuka land moet zijn. Tssk, tssk... :D

Achtertuyn | 16-01-06 | 13:20

@ bwahaha 16-01-06 @ 13:01
Nou nou, poeh poeh, wat wordt Verdonk toch weer enorm op haar plaats gezet. Hoe je er bij komt dat Benzakour over stilistisch vernuft beschikt is mij een raadsel. Bombastische kitsch, geloei en gegalm, veel jij-bakken en ander onsmakelijks - dat is wat bij mij eerder opkomt bij het lezen van de stukkies van deze verongelijkte troetelturk.

TECHniQue | 16-01-06 | 13:19

Ah leuk! E-cards!! *klikkerdeklik*

Armageddon | 16-01-06 | 13:19

bwahaha 16-01-06 @ 13:11
Las laatst een collum waarin een vrouw uit Senegal in Nederland wou zijn bij haar vriendje.
Ze vroeg politiek asiel aan in Duitsland en kreeg die zodat ze ongehinderd naar Nederland kon.
Nu was haar vraag of ze alleen en gewoon naar Senegal terug kon reizen of dat haar vriendje dan mee moest...
Politiek asiel om vervolgens vaak terug te gaan naar Senegal voor vakantie en andere doel einden?????
Dit soort zaken maakt waarom Verdonk een onmenselijk beleid dient uit te voeren!
Als zij dit niet doet zullen de ECHTE vluchtelingen nooit een kans krijgen

godvergeten... | 16-01-06 | 13:19

Twee opmerkingen: Als Verdonk je vraagt is dat dan een offer you can't refuse? en twee) Dit kabinet smijt met geld, mn Verdonk zonder kamermandaat. Ik zou de cijfers wel willen zien: www.sargasso.nl/wp-content/pix/tekort_...
Oh nee, drie opmerkingen. Wat als iemand met de naam Mohammed niet wenst mee te werken aan een belastinggeldproject. Moet ie dan het land uit?

gevallenverstand | 16-01-06 | 13:17

@godvergeten: Onmenselijk noem ik haar baan zeer zeker. Daar kunnen we het snel over eens worden. Echter geef in dat beleid (dat zij niet zelf heeft gemaakt, maar wel zelf een zeker interpretatie geeft) dezelfde kwalificatie: onmenselijk!

@pauleau: alhoewel ik goed kan begrijpen dat gestapo- en nazivergelijkingen allergie oproepen bij eea., kan ik me toch best vinden in de verwoordingen van Benzakour (of wie ook maar de echte schrijver was.) Lees eens het hele stuk alvorens je je blind staart op dat ene zinnetje...

bwahaha | 16-01-06 | 13:11

Tenenkrommende vergelijkingen maken met de Tweede Wereldoorlog terwijl de hakbars zelf de grootste neonazi's uit de geschiedenis zijn... wat een zielig figuur is die Mohammed B.

Dr. Faustus | 16-01-06 | 13:09

"Je e-card is verstuurd"

Ja ja. Ik ben trots om een simpele GeenStijl volgeling te zijn zonder eigen mening.

BillyROFLOL | 16-01-06 | 13:08

bwahaha 16-01-06 @ 13:01
Denk het niet, Verdonk voerd een goed beleid uit en predikt niet dat een staat ontregeld moet worden.
Ze voert een onmenselijke baan zeer goed uit.
MB probeerde dat ook maar blijkt nu dus het 1 en ander te hebben gejat....
Zoveelste looser

godvergeten... | 16-01-06 | 13:06

@Bwahaha, vergelijkingen met gestapo's en nazi's zijn zo Ad Melkert achtig. Ik hoop dat ie snel weer terug naar Marokko kan voor een heropvoedingscursus.

Pauleau | 16-01-06 | 13:05

Deze zak tabak is ooit in Zwijndrecht eens tekeer gegaan, want daar was een straat naar een tuinderij vernoemd van ene heer Turk. Maar die straat mocht zo niet heten, want dat was natuurlijk weer een belediging. Inmiddels verdient hij wel dagelijks geld met hersenloze stukkies in de regionale krant.

zweefvlieger | 16-01-06 | 13:04

@pestkopke: leuke vriendenkring...

bwahaha | 16-01-06 | 13:03

vrienden van mij wilden www.ael.be opkopen om er de site van de "arisch europese liga" van te maken.
wegens te lui hebben ze het maar gelaten

Pestkopke | 16-01-06 | 13:01

Dat Benzakour ontslagen was voor plagiaat wist ik niet eens. Ik ontvang regelmatig z'n spam, en deze vond ik ronduit briljant geschreven. Zo ie hier ook plagiaat in hebben zitten?!

Desalniettemin vind ik Verdonk enorm goed op haar plaats gezet! Chapeau. En over haatzaaien gesproken... Als B op basis daarvan wordt uitgezet. Mag ik aannnemen dat Verdonk hem vergezelt? :D

bwahaha | 16-01-06 | 13:01

En gelijk valt er weer een vergelijking met Nazi-Duitsland. Door al dat linkse gelul zou je nog bijna gaan geloven dat Hitler moslims vergaste... BIJNA.

Pauleau | 16-01-06 | 13:00

bestaat de AEL nog dan??

prestodegekste | 16-01-06 | 12:59

Allejezus 10 miljoen euro?????? weer zo,n kansloos project tot ahum ahum verbroedering

kruisridder | 16-01-06 | 12:58

Oh God, Benzakour weer met een open brief. Die Mohammed Benzakour is zo'n smerige, perverse hoerenbil. Ongelooflijk wat een zielepoot. Je moet als troeterturk wel heel erg je best doen om ontslagen te worden bij de Volkskrant (overigens pas nadat de hoofdredacteur van de Groene de zaak aanzwngelde). Weten jullie nog wat je Volkskrant schreef toen Benzakour moest opzouten? "Wegens persoonlijke omstandigheden heeft de heer Benzakour moeten besluiten...." Typisch Volkskrant, deze rattenstreken: te laf om eigen fouten toe te geven. Theo van Gogh schrijft nog een heel aardig stukje over dit figuur in Allah weet het beter.

TECHniQue | 16-01-06 | 12:57

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken