Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Gezellig Zaterdaginterview: Martin Gaus

Wolkje melk er bij?Welkom bij het weekendkatern van GeenStijl. Net als vorige week hebben we ook deze week weer een gezellig zaterdaginterview van LucasDeLinkseL*L. We blijven nog even hangen in de hondensfeer. Daar is ook alle aanleiding toe. Zo komen we terug op de opinie van onze huisadvocaat Zwarte Kip, die stelde dat alle vechthonden dood moeten. Het leverde ons de nodige telefoonspam op van stafford-poepmachines. Genuanceerd als we zijn, besloten we eens een belletje te doen met de enige echte hondenexpert van Nederland: Martin Gaus. Gezellig als het interview was, vlogen wel de grote vraagstukken over de tafel. Lucas is in de leer geweest bij podcastmeester Niceau, dus hebben we een AUDIO-INTERVIEW. Let op, niet geschikt voor de teergevoelige zieltjes. Martin Gaus: "Honden zijn bang voor negers en moslims" Jawel, zo'n hond voelt gewoon dat een moslim hem een varken vindt... Belangrijkste tips voor hondenbzitters: stand houden en zorg dat je je beest goed laat socialiseren met Antillianen, hond opeten mag ook.

Reaguursels

Inloggen

Onze hond blafte inderdaad als hij een neger voorbij zag komen, wat maar hoogst zelden gebeurt in onze laan en voor moslims blafte hij nooit, maar die zie je hier dan ook zelden of eerder nooit op onze stoep. Dat blaffen van hem heeft echter niks met negers of moslims te maken, hij ging namelijk ook als een gek tekeer met woest geblaf, en even genant, als er een jonge moeder met kinderwagen voorbij kwam. Op de asbestcrimineel bij ons achter reageerde hij echter niet, en dat was pas een echte gore, heel blanke, misselijk makende supersmeerlap! Zo'n vent die steeds een andere haarkleur had als er weer ergens een gemene overval was gepoogd. Van hondegeblaf word je niet wijzer.

Hammar | 16-01-06 | 22:47

pf, wat een gelul. Ik vind die nico nog een mindere zieligerd dan de interviewer van geenstijl.
en ik houd niet eens van honden

citizen krank | 16-01-06 | 15:39

@Rist
Hier moet iemand voor gaan boeten.

Nemo | 15-01-06 | 18:46

@blikje
kijk uit, omerta is mijn neefje uit sicilie....
@nemo
ik heb al op mijn knieen gelegen. Joris is onvermurwbaar.
O ja, een hond is een trouwe viervoeter, als ie ophoudt met roken kun je er zo een bijzettafeltje van maken..

ristretto | 15-01-06 | 16:36

@Nemo 15-01-06 @ 15:35

Een maja de bij-hond?

rn1970 | 15-01-06 | 16:11

Heerlijk rustig zonder Omerta....

blikjegrolsch | 15-01-06 | 15:50

Dus ik stap hier binnen en zie dat Omerta is gebanned?!? Wat is dit voor onzin?!? Verd*mme! Belachelijk! Ik ben het niet met je eens Joris! Absoluut niet! Schande! Krijg ik nu ook een ban?
----
Nu nog even over honden praten. Ik ben niet echt een hondenvriend, maar ik tollereer ze (ieder soort). Als ze er maar niet zo uit gaan zien:
sub.allpetsconsidered.com/Photo%20Albu...
En levensgevaarlijke honden mogen ze van mij afmaken. Maar dat is logisch. Punt uit.

Nemo | 15-01-06 | 15:35

Bangelijk saaie vragen? Vind de vragen prima passen bij een theeleut-zaterdagmiddaginterview. Daarbij lult die Gaus zoveel dat er weinig te vragen overblijft. Saai maar grappig.

blikjegrolsch | 15-01-06 | 15:23

@hammiehetvarken @ 01:32. jij rukt opmerkingen van neuzel graag op zo'n manier uit hun verband dat je mensen wilt laten geloven dat jouw peop eigenlijk best lekker is. ten eerste ben ik geen antilliaan, ten tweede heb ik nergens gezegd dat ik of antillianen nederlanders varkens vindt/vinden en tot slot dacht ik altijd dat hammiehetvarken geen nederlands varken was. lees nu eerst je eigen post maar eens goed terug en die van crass, lees dan deze nog eens, denk dan eens na, probeer dan de juiste boodschap eruit te destilleren en als je dan, nadat je inziet dat je peop niet moet eten, laat staan weer moet uitspugen, je eigen peop nog wilt opriumen praat ik graag met je verder.

neuzel | 15-01-06 | 14:48

Hij heeft wel gelijk, mijn twee Staffies zijn opgegroeid met Moslims en Negers en zij reageren helemaal niet agressief op ze.
Ze lopen altijd kwispelend op ze af en worden graag door ze aangehaald.
Alleen zijn opmerking dat Koreanen van honden houden? Jaaaaaah, alleen op hun bord ja, en om ze te mishandelen.

Stafford liefhebber! | 15-01-06 | 14:11

Weer eens wat anders dan de kippehoest...

da wizard | 15-01-06 | 13:50

nee. de rode hond

G-unite | 15-01-06 | 13:48

GG-unite,
Lucas de Heilige Hond?

fuckje | 15-01-06 | 13:42

oei. kijk uit hoor blauw. als lucas het op zijn heupen krijgt loop je rood aan.

G-unite | 15-01-06 | 13:31

Wat een slappe zak zeg die interviewer. Met zijn middenstands stem en zijn bangelijke saaie vragen. gigantische sufferd.

Blauw | 15-01-06 | 13:22

@ristretto
leuke foto van die mastif met kind.

Onderbuik | 15-01-06 | 12:22

@hama
Wat een prachtig contrast heb je weer gevonden. Je zou dus kunnen stellen dat de Mocro pleinhanger door inteelt en kruisverwekking nog wel enigszins op de sloegie lijkt, maar dat de scherpe kantjes er een beetje vanaf lijken te zijn. Gebouwd op de snelle jacht is nu geworden: het uitzoeken van weerloze prooi (Oma met rollatort) en dan zo snel mogelijk weg zien te komen.
"Hij is attent op alles wat beweegt en direct in actie om te jagen zonder zich aan enige discipline te storen." Hoe treffend!
"Onafhankelijk en eigenwijs. Hij is zeer beschermend voor het gezin waartoe hij behoort en staat afwijzend tegenover vreemden"LOL
"Met liefde, geduld en inzicht in zijn oosterse karakter kan de Sloughi een plezierig gedragspatroon worden aangeleerd, maar hij kan niet worden afgericht. In een stabiel gezin is hij een rustige en evenwichtige hond." Dit moet je zelf bedacht hebben!

lariekoekjesmonster | 15-01-06 | 12:08

Ik heb trouwens van een betrouwbare bron vernomen dat Martin Gaus zelf vroeger een TBS behandeling heeft moeten ondergaan.
Nadat hijzelf is afgericht laat hij de opgedane kennis nu los op honden.

vander F | 15-01-06 | 12:01

En laat nou (iig. volgens Gausmans) net dat soort honden moeilijk vals en agressief te krijgen zijn...

witvoedt | 15-01-06 | 11:54

best goed intervieuw, vraag van lucasdll over moslims was een beetje gemaakt, maar er zaten leerzame dingen in: wist niet dat staffords het vooral op elkaar hebben voorzien, om één of andere reden.
En inderdaad is het percentage dat het mis gaat tamelijk klein, maar gaat het mis omdat hondje niet aangelijnd/opgevoed is, dan ook gelijk de spuit in beide, dat dan weer wel.

Onderbuik | 15-01-06 | 11:52

Al met al vind ik 1.800.000 blaffende strontfabriekjes best veel voor zo'n over-overbevolkt land als 0031.
Nu las ik ergens dat een grote hondenvoerproducent de dagelijkse ontlasting van de "gemiddelde hond" taxeert op 350 gram... www.dierennieuws.nl/nw/art/200404/nw19...
Dat zou dus jaarlijks neerkomen op 365 * 0,35 kg = 127,75 kg stront per hond. Ofwel een totale jaarlijkse schijtberg van maar liefst zo'n 230 duizend ton zure poep! Daar moet je met gemak een indoor skipiste op kunt spuiten. Van glibberen naar glijden...

witvoedt | 15-01-06 | 11:31

-weggejorist-

blikjegrolsch | 15-01-06 | 11:12

Zou Martin Gaus wel eens op internet komen?

blikjegrolsch | 15-01-06 | 11:11

@fuckje 15-01-06 @ 10:42
Zou zeggen begin er een topic over.

rn1970 | 15-01-06 | 10:52

Is een non-topic eigenlijk wel een topic?

fuckje | 15-01-06 | 10:42

@Hammiehetvarken 15-01-06 @ 10:27

glimlach..

rn1970 | 15-01-06 | 10:40

Saaaaa-tiiiii-reeeeee?

blikjegrolsch | 15-01-06 | 10:35

@ crass 01:59 Mijn stukjes in dit draadje waren natuurlijk satirisch bedoeld. Het merendeel van de Antillianen is niet verkeerd, maar het is toch verstandig dat de groep overlastgevers wordt aangepakt als Antilliaan. In Den Helder zien we etnisch Antilliaanse bendes, dat zijn dus racisten. Er zijn cultureel bepaalde aspecten die van belang zijn bij criminele Antillianen, het hoppen van familielid naar familielid voor onderdak en het maatschappelijk draagvlak voor wapenbezit onder Antillianen bijvoorbeeld.

Hammiehetvarken | 15-01-06 | 10:27

Wat een zure genuanceerde reacties zeg! Volkskrantlezers?

blikjegrolsch | 15-01-06 | 10:18

Lijdt gs aan een identiteitscrisis?
LLL een podium geven, alsjeblieft zeg.

iL Plagiatore | 15-01-06 | 10:11

nou gs heeft wederhoor gepleegt, chapaeu

Redneck | 15-01-06 | 09:36

@Tarmac:

Helemaal mee eens, maarrr.. ik heb een beetje zitten narren op GeenStijl en op Retecool.Mijn conclusie is dat de moderators van retecool een zéér kort lontje hebben.. Totaal niet opgewassen tegen wat tegengas..

Vieze ouwe man | 15-01-06 | 03:19

Zoiets wou ik eigenlijk ook schrijven Mob, maar het zat niet helemaal in de pen.
Dus ik hield het wat korter.
Ben het volledig met je eens, dit soort flauwekul is GS niet waardig, of GS is aan het veranderen in negatieve zin.
Het lijkt erop dat LLL Gaus mocht bellen, maar dat er niet het gewenste uitkwam.
Dus dan maar in een topic plaatsen met ´één zinnetje naar moslims en honden eters´. Terwijl LLL er alle moeite moet voor doen om op dat topic te komen.
Persoonlijk vind ik het een hele zwakke zet van GS.
Maar GS laat de laaste tijd wel vaker steekjes vallen...

Tarmac | 15-01-06 | 02:57

Nog een leuke mop trouwens;

Komt een man bij de burgelijke stand, die wil zijn naam veranderen.

Dat gaat niet zomaar zegt die ambtenaar, maar alleen onder strenge voorwaarden; hoe heet je?

Jan lul zegt die man!

Oke zegt de amtenaar, dat kan wel!, Hoe wil je gaan heten dan....

Zegt ie man; Jan Willem Lul want ik wil op hockey....

was getekend;

Lucas

Mob | 15-01-06 | 02:51

Reageren doe ik niet vaak maar over dit stukje het volgende;

Martin Gaus geeft helder en duidelijk antwoord, gezien het feit dat deze man helemaal loaded is, erken ik hem nu dus als "bevlogen". Een dierenvriend met verstand van zaken.

Dat hier wordt gesuggereerd dat honden geen buitenlanders moeten is dus duidelijk de mening van GS in de hoedanigheid van Jan Willem de linkse lul, ondanks dat de "bal" zo nadrukkelijk voor het doel wordt gelegd, wat Gaus letterlijk zegt is dat als je een hond kwalijk aankijkt of behandeld, je eenzelfde reactie terug kan verwachten.

GS denk ff na voor je doorslaat in je berichtgeving, zelfs weldenkende mensen zullen vraagtekens gaan zetten bij jullie multikulti boodschap.

Die "wereldheerschappij" gaat me steeds enger in de oren klinken.

Lucas; als jij links bent, dan ongetwijfeld uit de salon hoek van Rosemuller; het hele intervieuw klinkt als geblaat uit Wassenaar Zuid; of moet ik gekwek zeggen?

ps ik heb geen hond, nooit gehad ook!

Mob | 15-01-06 | 02:43

Levereter, die therapeutische waarde zal ik zeker niet onderschatten. Ik blijf er echter bij dat er minder honden nodig zouden zijn als er minder mensen zouden zijn, en dat dat de voorkeur verdient boven nog meer mensen en honden.
@Moeder Natuur
Doe eens wat meer zeldzame dieren geven, in verhouding tot mens / hond.

DiagnosisTyphus | 15-01-06 | 02:21

Hammiehetvarken, antillianen zijn nederlanders en die gasten die ik ken werken gewoon heel braaf en hebben net zo de pest aan die kankerlijers die hier in hun naam de boel verzieken

crass | 15-01-06 | 01:59

DiagnosisTyphus, onderschat de therapeutische waarde van die kleine poeperts niet, mijn moeder die nu alleen is is niet meer echt alleen sinds ze die Retriever heeft.

Levereter | 15-01-06 | 01:56

@Levereter
Mee eens, ik ben wat dat betreft ook vrij linksch. Wat meer groen, wat minder beton en minder mens. Maar niet meer hond om de hoeveelheid mens te compenseren! Honden kunnen best lief zijn etc. (de niet-agressieve beesten kan ik prima mee opschieten), maar ze voegen voor het milieu echt niets toe.

DiagnosisTyphus | 15-01-06 | 01:51

Wat een vreselijk saai intervieuw.
Lucas blijft maar zijken, doet alsof ie er niets van begrijpt en gaat daarna maar negers en moslims bij halen...
Het ´de linkse lul´ doet ie wel eer aan.
Jammer dat GeenStijl dit plaatst alsof het nieuws is....

Tarmac | 15-01-06 | 01:50

Spaarvarkens, hmm leuk origineel, blijkbaar ook als gratis hoeren gezien alle groepsverkrachtingen van die olijke krullebollen.

Levereter | 15-01-06 | 01:38

@ crass 00:12 serieus ? Ken je Neuzel ? Die heeft wel een hekel aan een varken. neuzel 14-01-06 @ 23:31 Daarnaast bedoelde ik eigenlijk ook spaarvarkens, Antillianen zien Nederlanders als spaarvarkens, met een paar rake klappen komt er geld uit.

Hammiehetvarken | 15-01-06 | 01:32

DiagnosisTyphus, even pauze op MTV, dus, willen we allemaal echt in een stenen jungle wonen waar de de enige dieren die je mag hebben Robodogs zijn enzeau.
Lijkt me niet zo prettig, alleen maar mensen mensen mensen, nee hoeft voor mij niet.

Levereter | 15-01-06 | 01:12

@LB
Hahaha, geweldig idd. Helemaal leuk is het als ze het vervolgens moeten oprapen met een schepje en het in een boterhamzakje mee naar huis nemen, omdat zo'n boete toch net iets teveel van het goede is.

DiagnosisTyphus | 15-01-06 | 01:05

Ik lach altijd om die baasjes en bazinnetjes hun plaatsvervangende schaamte proberen te verbergen met een quasi onverschillige blik de andere kant uit wanneer hun harige poepdoos de buurt zit onder te kakken.

Lekker Belangrijk© | 15-01-06 | 00:47

@doktersnuggles:

Ok, ik moest even weten bij ik verder kon gaan. bij GS of bij Retecool..

Vieze ouwe man | 15-01-06 | 00:38

@Vieze ouwe man 15-01-06 @ 00:24

Gaaaaappp

rn1970 | 15-01-06 | 00:27

Vieze ouwe man
doe is lief

doktersnuggles | 15-01-06 | 00:25

"Icoontjes en smiley's moet jij niet via msn breezah-sletjes misbruiken?
Smerige hond(om binnen de topic te blijven)" Dit waren toch jouw woorden, toch? Niet gaan janken als je wat tegengas krijgt (R)anzige..

Vieze ouwe man | 15-01-06 | 00:24

@Vieze ouwe man 15-01-06 @ 00:13

Ga lekker in het park met je lange jas aan lui lastig vallen die de hond(topic!)aan het uitlaten zijn.Je wordt vervelend.

rn1970 | 15-01-06 | 00:15

Totaal on-topic

Waar blijft GDV die t*fus tekkel nou??!!

Vieze ouwe man | 15-01-06 | 00:13

Hammiehetvarken ik ken genoeg antillianen en geen een vind nederlanders varkens

crass | 15-01-06 | 00:12

WOW!! (R)anzige (N)eef heeft paranormale tekkel Die precies weet waar ik woon..!! T*ring! (bibber, bibber, bibber)


Vieze ouwe man | 15-01-06 | 00:09

O ja, Antillianen vinden alle Nederlanders varkens. Dat was ik nog vergeten.

Hammiehetvarken | 15-01-06 | 00:00

@Vieze ouwe man 14-01-06
Om on topic te blijven zal m'n hond op je afsturen.
@levereter zal mijn oog er een blik naar gunnen,kan m'n andere oog op geenstijl blijven.

rn1970 | 14-01-06 | 23:57

rn1970, als je niks beters te doe heb, kijk dan om 12 uur naar MTV, Japanse anime, absoluut overdonderend, Kasshern heet ie.

Levereter | 14-01-06 | 23:54

@fuckje
Idd, doggy is tijdloos. Oftewel, nog een vrouwpersoon uit Lewenborg e.o. die op dit tijdstip nog wel een hondelul (want we blijven on-topic) kan gebruiken?

DiagnosisTyphus | 14-01-06 | 23:54

krijg ik nog een good night kiss van je, RN?

Vieze ouwe man | 14-01-06 | 23:53

@neuzel .een goede nacht.

@vieze oude man sick fuck.

rn1970 | 14-01-06 | 23:49

@rn1970 nou, dan is het toch jouw probleem nu? ik ga trouwens slapen, moet morgen werken.

neuzel | 14-01-06 | 23:48

(R)anzige (N)eef of een (R)uige (N)icht.. Wat maakt het eigenlijk uit?! Ze houden allebij van poepseks.. MMmm Jammie!!

Vieze ouwe man | 14-01-06 | 23:47

@neuzel 14-01-06 @ 23:44

Zou d'r ook geen problemen meehebben als ik op de antillen zou wonen,maar dat doe ik niet.

rn1970 | 14-01-06 | 23:46

@rn1970 en je vergeet dat ze beter voor hun hond zorgen dan voor hun eigen kinderen, die schoppen ze naar nederland. maar ja wat is daar mis mee? ik denk dat jij daar een groter probleem mee hebt dan zijzelf.

neuzel | 14-01-06 | 23:44

@Vieze ouwe man 14-01-06 @ 23:39

Dan ga ik liever voor ranzige neef.;)

rn1970 | 14-01-06 | 23:40

En wie wil jij dan zijn rn1970? Een (R)uige (N)icht? kusje?

Vieze ouwe man | 14-01-06 | 23:39

Lol@rn en natuurlijk volledig on topic: vrgstrt zoek zijn mandje op. trusten! woefblafwaf!

vraagstaart | 14-01-06 | 23:36

@neuzel 14-01-06 @ 23:31

Antillianen hebben ook een bloedhekel aan werken/onderwijs/wederzijdse sex en meer maatschappelijk verantwoord gedrag.

rn1970 | 14-01-06 | 23:34

En, nog iets leuks gebeurd?

Levereter | 14-01-06 | 23:33

Antillianen hebben een helemaal geen hekel aan honden, ze vinden honden lief. ze gebruiken ze als waakhond en zo niet dan lopen ze los rond. wild. Martin Gaus bedoelt te zeggen dat Antillianen een bloedhekel hebben aan de geit en daarom eten ze die op. Antillianen hebben trouwens ook een bloedhekel aan hammiehetvarken.

neuzel | 14-01-06 | 23:31

@Diag Typhus,
doggy is zoooo 2006,2007,2008.....

fuckje | 14-01-06 | 23:30

@ouwe
Je moet het het fok-publiek niet te aantrekkelijk maken. Vandaar geen smiley's en embedded pica's. Gewoon old-style ASCII, alhoewel ene T3C|-|n!qU3 daar ook al over schijnt te vallen.

DiagnosisTyphus | 14-01-06 | 23:27

@vraagstaart 14-01-06 @ 23:24

Met een staart in je nick zit je bij dit topic altijd goed.

rn1970 | 14-01-06 | 23:27

@Vieze ouwe man 14-01-06 @ 23:22

Kusje!! Wil niet afgelebberd worden door een hond(topic)Dus je nickname is niet wie je bent maar meer wat je wilt?

rn1970 | 14-01-06 | 23:26

willen jullie wel eens ophouden om een seniore, weinig hygiënische meneer zo af te blaffen (on topic natuurlijk)?

vraagstaart | 14-01-06 | 23:24

@ rn1970:
Is Geenstijl blijven hangen in het stenen ASCII tijdperk ofzo?! Overigens ben jij ouder dan mij. Het verbaast mij dan ook helemaal niets dat je ook grotere viezert bent. Kusje?

Vieze ouwe man | 14-01-06 | 23:22

Lol @ rn
Wel op z'n hondjes uiteraard.

DiagnosisTyphus | 14-01-06 | 23:21

Ach, op je vieze ouwe *piep* getrapt? just kidding...
Hoe is het trouwens met dat vieze ouwe teckeltje?( on topic )

ristretto | 14-01-06 | 23:21

@Vieze ouwe man 14-01-06 @ 23:14

Icoontjes en smiley's moet jij niet via msn breezah-sletjes misbruiken?
Smerige hond(om binnen de topic te blijven)

rn1970 | 14-01-06 | 23:16

@Hammiehetvarken 14-01-06 @ 23:10

Maar ben wel zindelijk;) Ach als ze ons honden vinden,moeten ze eens weten hoe die honden over hun denken.En liever een hond dan in een jurk schapen opdrijven.

rn1970 | 14-01-06 | 23:14

@ristretto

Leer *lezen* AUB.. Ik vroeg om een mogelijkheid.

Vieze ouwe man | 14-01-06 | 23:14

RN Van een plintuhzeikertjuh kan je dat ook wel verwachten, dat zijn de Antillianen onder de honden. Het ergste stinken de Afgaanse windhonden, dat zijn de Turken onder de honden. Volgens Marokkanen, Turken en Afganen zijn de Nederlanders trouwens allemaal honden.

Hammiehetvarken | 14-01-06 | 23:10

@ouwe viezerd just dissing..... ;-)

vraagstaart | 14-01-06 | 23:08

@vieze, als er twee liggen te fleppen en jij vraagt om plaatjes, wat wil je dan?
Applaus of zo?
Ga zitten kijken, of zo. Ze hebben net al een emmer ijkoud water over zich heen gehad.
Zo doe je dat met honden. ( nee, Joris, je pakt me niet)

ristretto | 14-01-06 | 23:08

@Rn, ja ik heb zelfs aangeboden om mij een ban te geven als hij het nog eens doet. Heb je een topic over honden, bijt ie een beetje en laat ie zien hoe hondsdolheid er uit ziet wordt ie weggejorist. Alles goed en wel, gaat Lucas nog eens op zijn graf pissen.
Die Lucas is niet meer zo links wel een lul!

ristretto | 14-01-06 | 23:05

@vraagstaart:

Oh werkelijk zo? Ik vroeg enkelt en alleen of je in het stamcafe wel plaatjes, linkjes en smile icoontjes bij je comments kon plaatsen.. Despootje vondt echter dat ik me eerst netjes moest voorstellen (niemand die dat doet overigens...) Dan moet hij ook niet zeuren als hij wat tegenwind krijgt.. Een mietje is het..

Vieze ouwe man | 14-01-06 | 23:04

@ristretto 14-01-06 @ 22:51
Mag ik wel hopen.Zeg wat zag ik omerta een ban?

rn1970 | 14-01-06 | 22:58

@vieze oude man /off topic dan moet je niet tegen desperado lullen als hij virtueel fay vol staat te blaffen / on topic het fijne van een grote haram hond is wel dat geen mocro in je buurt komt als je 'm in het donker uitlaat.

vraagstaart | 14-01-06 | 22:53

@rn
Dat zijn OudHollandsche Kruyzenruickerts, een bijna verboden ras.

ristretto | 14-01-06 | 22:51

De echte gevaarlijke zijn die kuttenlikkertjes,zit je ergens op de bank bijten ze opeens in j hiel van onder de bank vandaan.laffe tyfus-beestjes,het zijn de marokanen onder de honden.En martin gaus sucks!

rn1970 | 14-01-06 | 22:48

@ vieze was het bier niet goed ? Koekje erbij ?

Hammiehetvarken | 14-01-06 | 22:45

@ Hama:

Ben naar stamcafe geweest. Noppes! Kritiek wordt er blijkbaar niet gewaardeerd en mijn comments zijn verwijdert zo lijkt het.. Pfff.. Censuur?! Stelletje communisten zijn het daar.

Vieze ouwe man | 14-01-06 | 22:34

Martin Gaus bevestigt mijn vermoeden dat de Belgische Langneusteckel gevaarlijker is dan de Pitt-Bull. Daarom noemen wij ze ook Aligator.

Hammiehetvarken | 14-01-06 | 22:33

@ Nembrionic 21:23 inderdaad, vol verbazing zie ik hoe het onderwerp kleuter door hond uit kinderwagen gesleurd naar moslims en links/rechts wordt gestuurd. Met als verantwoordelijke Lucas de Linkse LuL. Het si maar waar je obsessies liggen. Overigens kan mijn zoontje van drie al keurig marcheren als ik voorwaarts marsch !! roep. Zelf gaat hij dan links rechts links rechts zeggen. Nu nog zo'n mooi oranje helmpje voor hem kopen.

Hammiehetvarken | 14-01-06 | 22:08

@fuckje
wat is je mail?
ALS je die wilt geven stuur dan naar doehiermaar@hotmail.com ...
(en nee geen spam en ja is van mij :) )

skaars | 14-01-06 | 22:00

ach het is maar ironie. ik ben verzot op honden.

doktersnuggles | 14-01-06 | 21:57

@doktersnuggles
Je vergeet de Tros en haar volgelingen.

DiagnosisTyphus | 14-01-06 | 21:56

@fuckje,

Precies helemaal gelijk al die kudtkeffers, laten we beginnen met het afschaffen van een belasting (maakt mij niet uit welke maar accijns op drank is een goed begin).

Vervolgens de hondenbelasting vijfmaal zo duur maken naar wat mij betreft Eur 3500 per jaar per keffer. Meer dan twee keffers in bezit dan naar Euro 6000 per keffer. Even kijken of ze allemaal zo 'diervriendelijk' blijven.

Controle op deze belasting middels een kenteken voor honden . Geen kenteken op je hond, hond inleveren. Per dag Euro 300 aan verblijfkosten op hoesten voor het lokale hondenasiel tot je een jaar hondenbelasting bij voorschot hebt betaald, als extra een jaar vooruit betalen (zonder recht van restitutie bij het overlijden van de hond) . En dan eens kijken hoeveel keffers er in Nederland overblijven. Als mensen deze maatregelen niet bevallen dan mag je verhuizen, dat mag ik dus dat mogen deze hondenloiefhebbers ook.

draak | 14-01-06 | 21:55

@lucas
haal alsjeblieft Joris over om mijn neef Omerta weer binnen te laten...
Hij heeft pas drie lessen bij Martin gehad en vergeet zich nog wel eens.
Als hij weer over de schreef gaat, mag je mij ook een ban geven...
zo ver gaat italiaans bloed.

ristretto | 14-01-06 | 21:49

@drieluik,
Links en Honden is bij voorbaat niet gezellig, een bij voorbaat gemiste kans.

fuckje | 14-01-06 | 21:46

@Nembrionic
Het journalistieke belang acht ik ondergeschikt aan de noodzaak om honden, negers en gelovigen in een kwaad daglicht te zetten.

doktersnuggles | 14-01-06 | 21:45

Het interview was veel dingen, maar niet gezellig. Gezelligheid dwing je niet af door het 4x gezellig te noemen. Maar misschien was dat ironisch bedoeld.

drieluik | 14-01-06 | 21:42

Hartstikke goed om tegengas te geven tegen mevrouw Animal Research Foundation Europe. Maar hou dan wel een interview met enigszins relevante vragen. Lucas is inderdaad in de leer geweest bij Nico Dijkshoorn "Ongezien de Tiefus?"
Ik zat te wachten op de vraag: "Waarom zijn het telkens Pittbulls die mensen aanvallen?" Je begrijpt me wel...
Niet voor herhaling vatbaar.

Henk Zeiksloot | 14-01-06 | 21:38

@hama
rabarbeke is bij de auto's, herhaal: .....
Ze heeft het daar ook over honden hoor, anders heb je zo een ban.

ristretto | 14-01-06 | 21:34

Jezus wat een stemmingmakerij. Er worden hem woorden in de mond gelegd en hier wordt dat maar even uitgelegd als Martin de racist.... en maar zeiken over slechte journalestiek bij de NOS

Nembrionic | 14-01-06 | 21:23

@Hama: mail joris maar. oh, wacht, die is er niet... Jammer zeg...

Lucasdelinkselul | 14-01-06 | 21:16

Honden zijn okee, vooral de mijne. En dat gelul over onrein:poep eten kun je ze afleren, goede voeding is nada stinken. Als ik thuis kom, is de eerste die tegen me opspringt en d'r tong in mijn bek steekt niet mijn vrouw. Maar.... juist.

vraagstaart | 14-01-06 | 21:02

ach ja... bijtende honden blaffen niet

Ali Bi | 14-01-06 | 20:55

@hama
Dan heb je een probleem want Hotel BB begint straks. Lekker met zijn allen over dat 1 tegen 100 wijf heen. Met een oranje nazihelm op je harsens.

doktersnuggles | 14-01-06 | 20:55

@doktersnuggles,

Hand op mijn hart, dit was de eerste, en laatste keer.
Ik moest even weten of Jack naast het grote geld ook televisiegeluk had gevonden, maar helaas, dit was huilen met de pet op.
Omerta is een controversiële figuur hier, maakt de discussies vaak kleurrijk ook al slaat hij inderdaad wel eens door.

@Fuckje,
Ik heb je gemist maar je honden-mening stuit me tegen de borst. Honden zijn lief.

hama | 14-01-06 | 20:47

@lucas
Groen Rechts...
da's pas leuk, die zijn oa voor de missie naar Afghanistan enzoow, dat moeten we hebben, dat die politie hier niet geweldig is ben ik nog wel met je eens :D

iceheart | 14-01-06 | 20:43

Zonder honden ( rechts of links, maakt niet uit ) zou de wereld er al een stuk beter uit zien.
En hierbij kondig ik aan om nooit een hond te nemen, goed voorbeeld doet hopelijk goed volgen.

fuckje | 14-01-06 | 20:40

@hama
Naar Talpa kijken en pleiten voor de terugkeer van die stinkhond. Wij gaan geen vrienden worden...

doktersnuggles | 14-01-06 | 20:40

verschrikkelijk zeg, dat nieuwe kopspijkers, ben er halverwege al klaar mee, humor op andre van duin jaren 70 niveau, verder 1 grote reclamespot voor Talpa.

Maar goed, Lucas, strijk over je hart en regel dat effe met omerta..

hama | 14-01-06 | 20:38

@lucasdelinkselul

Hoezo hockey? Likken ze daar ook naar boven en trappen ze naar beneden?

Rabarberke | 14-01-06 | 20:34

@ hama
klopt het dat ik weer zo'n snelle eend zag?
---
Het is net een pittbull, die omerta,
@GSredactie, sorry, ik ben vergeten hem uit te laten, daarom doet ie zo dol.
Lucas, niet zo leuk, fucken als omerta er niet meer is.
Verkeerde voeding? Verkeerd drinken!

ristretto | 14-01-06 | 20:26

Tsja, blauwe corpsballen kunnen vervelend zijn ja. Maar dat haalt het toch echt niet bij Femke en haar vrinden.

doktersnuggles | 14-01-06 | 20:11

@lucas19.55

helaas dit keer net niet gelukt hoewel ik de associatie met hockey nog niet had gelegd,
Maak ik uit je heil heil reactie op dat je mijn verzoek aan joris 19.21 niet redactionair wilt steunen?

hama | 14-01-06 | 20:08

Liever groen links dan blauw rechts.

Lucasdelinkselul | 14-01-06 | 20:07

Ik vraag me af wat omerta aan het doen is. Een komkommer uithollen voor wat vertier? Een nieuwe inlogcode aan het regelen? Ben benieuwd onder welke naam.

doktersnuggles | 14-01-06 | 20:07

Ik kwam vandaag zo'n trieste Groen Links campagne tegen. Meer groen is prima. Meer links kan ik ook nog wel mee leven. Maar Groen Links. Tsja.

doktersnuggles | 14-01-06 | 20:00

Zie ik nou dat Omerta gebannend is?
*hail joris*
*hail joris*
*hail joris*
Nou alleen technique nog en het leven is weer leuk.
Ik een holle, rollende R? Ja ik weet het. ik probeer dat altijd zoveel mogelijk te verbergen want ik ben bang dat mensen denken dat ik hockey.

Lucasdelinkselul | 14-01-06 | 19:55

Studenten mogen wel wat harder werken. Als je kijkt naar China en de VS, daar pakken ze het een poepie anders aan.

doktersnuggles | 14-01-06 | 19:47

Zo'n semi-studentikoze tongval is toch helemaal niet zo vreemd in (ex-)krakertskringen? (ook in filmpje laatst via GS over die gefopte krakerts in 'sGhaarenlem)

witvoedt | 14-01-06 | 19:44

Volgens mij is dat niet Gaus, maar Bassie de broer van Adriaan.

boasatlas | 14-01-06 | 19:43

@doktersnuggles,
dat is waar, maar zodra ze klinken als Lucas, met zo'n holle rollende Rr, zijn ze mogelijk besmet met de eenden-griep en ruimen we hier preventief!

hama | 14-01-06 | 19:39

@hama
Maar studenten zijn zeker niet altijd dagobertjes. Denk eens aan de studentenvakbonden, de studentenprotesten. Daar lopen altijd van die gasten met palestina sjawls. Van die muffe linkse gasten die altijd "krap" zitten. Vooral omdat ze sociaal incapabel en lelijk zijn. Van die gasten die met zijn allen op van die ranzige flats vertoeven. Daar irriteerde ik mijzelf altijd aan toen ik student was, dat als het over studenten ging je die protesterende eikels in beeld zag. Neem nou een voorbeeld aan die rechtse studenten. Die hoor je tenminste nooit zeiken. Hebben het gewoon beter geregeld. Zijn gewoon minder afhankelijk van de voorzieningen. Mooi toch?

doktersnuggles | 14-01-06 | 19:37

@doktersnuggles

item was "Dagobert Ruck"
www.dagobert.net

hama | 14-01-06 | 19:30

@dokter snuggles,

Daarvoor moet je een aantal weken terug toen GS een artikel wijdde aan studenten die de broek lieten zakken op tv, Dit waren leden van Dagbert, een studentendispuut uit breda, beetje simpele lui.
www. dagobert.net
Wij hebben toen massaal deze mietjes toegesproken middels hun gastenboek.
Zij logden vervolgens hier in om verhaal te halen, o.a. het Leidsche heertje.
Inmiddels wordt alles wat naar student/corpsbal nijgt hier verguist als zijnde eend, verwijzing naar dagobert en virtueell direct om zeep geholpen.
meer vragen?

hama | 14-01-06 | 19:28

@TECHniQue (18:25)
Hartelijk dank voor uw geblaa... waardevolle les. Helaas blijf ik echter lekker m'n eigen regels stellen.
Overigens is jouw reden voor het toelaten van potentieel gevaarlijke honden ('I don't believe in a government that protects people from themselves') dezelfde onzin die Amerikanen gebruiken om te rechtvaardigen met allerhande blaffers (van die metalen, weet je wel) over straat te gaan.
Ober, een nekschot voor die meneer graag.

DiagnosisTyphus | 14-01-06 | 19:26

Wat mij wat bevreemd zijn de anti-student geluiden. Wat heeft dat in godsnaam te betekenen?@?

doktersnuggles | 14-01-06 | 19:21

@doktersnuggels,

Ik denk dat omerta inmiddels verblind door woede zijn toetsenbord inbrengt bij een toevallige passant, al vloekend en tierend.
Wil overigens van de gelegenheid gebruik maken Joris te vragen voor 1 keer een hand over zijn hart te halen en Omerta te rehabiliteren.
o/t vrienden van me hebben twee staffords, geweldige beesten, ontzettend lief, en dat stinken is inderdaad vaak een kwestie van verkeerde voeding.

hama | 14-01-06 | 19:21

Wat een ontzettend triest figuur die Omerta.

MasterAB | 14-01-06 | 19:20

@hama
Hij ligt nu koortsig uit te hijgen. Honden stinken trouwens behoorlijk uit hun bek. Ik vind het over het algemeen vieze beesten.

doktersnuggles | 14-01-06 | 19:18

K1100 twee weken in de zon
Fuckje spoorloos
Omerta een ban..

Zucht, het wordt hier stil.

hama | 14-01-06 | 19:17

@doktersnuggles,
Ik vrees dat onze succesvolle ondernermer precies om 18.57 is gestopt met reauken, althans op deze site dan..

hama | 14-01-06 | 19:14

... dan zijn ze moe van het blaffen...

doktersnuggles | 14-01-06 | 19:14

@omerta62
Heeft u, als zijnde succesvol ondernemer, enig idee waarom honden altijd zo hijgen?

doktersnuggles | 14-01-06 | 19:11

Omerta 18.57 RIP.

hama | 14-01-06 | 19:11

Wat doe je tegenwoordig? Ik ben succesvol ondernemer. Heb een leuke vrouw. Mooi huisje. Prachtige hond (een hele dure). Hij stinkt alleen een beetje. Tsja, stinkhonden. Je moet ze natuurlijk wel normaal te eten geven...

doktersnuggles | 14-01-06 | 19:08

@omerta,

Zo mag ik mijn staffie gaarne loslaten op een kudde geyle feuten.

hama | 14-01-06 | 19:07

vieze ouwe man: stamcafe!

hama | 14-01-06 | 19:05

hama 14-01-06 @ 19:01
Ik beweeg mij altijd close... on the edge..
En ik heb geen problemen met honden die slapen... absoluut niet..... als ze maar weer wakker worden.... om studentjes te verminken...
Iets mooiers kan er toch niet zijn..... wat je ook zegt ....

omerta62 | 14-01-06 | 19:05

MP3 gedownload, ik hoor geen ene t*ring! By the way, kun je hier ook commenten (replyen) met plaatjes zoals in retecool?? Het wordt anders zooooo saai hierzo..

Vieze ouwe man | 14-01-06 | 19:04

@omerta,
waar in 010 kun je tegenwoordig nog met klasse uit neuqen gaan?
behalve de white's dan.

OT : honden zijn cool!

hama | 14-01-06 | 19:03

@omerta62
En nu ga je zeker ontkennen dat blaffende honden niet bijten?

doktersnuggles | 14-01-06 | 19:01

@omerta, zieke vriend..17.19
dat was close, blijf toch eens on-topic.
De hond is de beste vrind van den mensch, maar vrienden komen en vrienden gaan. Als er dus nu en dan een hond verplicht moet hemelen dan is het niet anders. Voor de overige 1,8 miljoen, brokje erbij?

hama | 14-01-06 | 19:01

doktersnuggles 14-01-06 @ 18:20
Uhhh.. dokter kopkaas in plakken:
Als geslaagd ondernemer met genoeg financiele middelen om jou even mijn hakken met stront te laten zien alszowel de achterkant van mijn behaarde reet,wilde ik je op de hoogte brengen van het feit
dat ALS ik buiten de deur neuq, dat met klasse doe... en ter plaatse kom ik zeker niet van die door de dominee op vroegtijdige anaal ontmaagde infantiele ruigriddertjes in armoede als jou tegen...
Overigens .. je stinkt uit je muil... nog wat kopkaas achter de kiezen?
-edit: Zeiken, offtopic lullen, fokken... tot niet meer ziens!-

omerta62 | 14-01-06 | 18:57

tja, Martin komt bijzonder correct uit de hoek, buigt vol verve het inkoppertje "negers en moslims"om naar donkere mensen.
Lucas praat overigens met een behoorlijke hete dappel in zijn strot.
Een tikkie studentikoos, zou het......?

hama | 14-01-06 | 18:54

"je elimineert" natuurlijk. hele dag al aan het drinken joh. zo'n bijtgrage hond levert een hoop centjes op, zeer de moeite waard...

doktersnuggles | 14-01-06 | 18:33

Dat hondenrassen kweken is op zich wel interessant. De elimineert de zwakke broeders en kruist door op basis van sterkere kenmerken. Hitler had er ook wel een handje van.

doktersnuggles | 14-01-06 | 18:29

@ DiagnosisTyphus 14-01-06 @ 18:10
Ik zal je 1 lesje geven, kleine vieze zadelruiker die je bent: een repliek (polemische slag is voor jou te ver gegrepen, vrees ik) dient vooral niet (N-I-E-T) uit een jij-bak te bestaan, jij nepgangster die niet weet wat oorlog is. En nu kunnen jullie adem halen...*pfft*

TECHniQue | 14-01-06 | 18:25

Waarom hoor ik nergens meer mensen schreeuwen dat alle staffords dood moeten? Hallo? Bent u daar nog? Hallo?

ZI | 14-01-06 | 18:24

@omerta62
Lol, dus toch.
Laatstgenoemde studenten zijn idd leuk om te zien tuimelen. Ik had het echter meer over de sport hardlopen.
@TECHniQue
Ik hoop dat ze nog wat ligplek heeft tussen het speelgoed.

DiagnosisTyphus | 14-01-06 | 18:22

@omerta62
gefrustreerd dat je nooit een studententijd hebt gehad? jouw huidige vrouw is zeker het vriendinnetje van de middelbare school? ga eens lekker buiten de deur neuqen man!

doktersnuggles | 14-01-06 | 18:20

@DiagnosisTyphus 14-01-06 @ 18:07
Willen jullie allemaal even lachen? Lees Diagnosis "red red wine" tiefus. Pff. Flapdrol.

TECHniQue | 14-01-06 | 18:20

TECHniQue 14-01-06 @ 18:17
Bef ze.... kwalitetshumorist!

omerta62 | 14-01-06 | 18:19

Ik nok ermee. Ik dien mijn vriendin te beffen, zo krijg ik net te horen. Spijtig maar helaas...
@ Joris
We shall never surrender...

TECHniQue | 14-01-06 | 18:17

DiagnosisTyphus 14-01-06 @ 18:07
Even over UB40.... mijn vrouw dreigde daar kaartjes voor te gaan kopen(ahoy) maar ik wist net op tijd telefonisch mijn bankrekening te blokken...
Anders had ik nu niet met u in discussie gekunt... eerlijk is eerlijk..
Over die studenten... zou u de verleiding kunnen weerstaan om een hardlopende student keihard op zijn muil te laten vallen???
Nochtans heb ik studenten alleen maar naar het cafe zien hardlopen.....

omerta62 | 14-01-06 | 18:15

Leuk fragment: Conclusie: meer honden in Nederland!

Roberto Fransisco | 14-01-06 | 18:13

@TECHniQue
Waarom ik m'n Lego opruimen? Door zelf je Duplo te laten liggen heb je een precedent geschapen.

DiagnosisTyphus | 14-01-06 | 18:10

@TECHniQue
En wat is er mis met UB40?
Verder lult Martin Gaus breeduit, of zijn het vrijwel allemaal slechte opvoeders die zulke honden aanschaffen. Als ik tijdens het hardlopen zo'n hond tegenkom, mag ik echt blij zijn als ze aangelijnd zijn. Hoe dan ook, die honden mogen wat mij betreft verboden worden. Om te beginnen moet er maar eens een hondenexamen komen, waarbij moet blijken of ze de verleiding van rennende kleuters en hardlopende studenten kunnen weerstaan. Slagen ze niet, dan mogen ze alleen kortaangelijnd buiten komen.

DiagnosisTyphus | 14-01-06 | 18:07

doktersnuggles 14-01-06 @ 18:01
Bang iets gemist te hebben?...

omerta62 | 14-01-06 | 18:04

TECHniQue 14-01-06 @ 17:58
Dat kan zeer doen....!

omerta62 | 14-01-06 | 18:02

Als de stream het niet doet moet je de download nemen.

Lucasdelinkselul | 14-01-06 | 18:01

is het hier een homo ontmoetingsplaats geworden ofzo? lekker samen naar een barebackerparty
ik weet trouwens nog steeds niet hoeveel het kost om hier wat ruimte te kopen.

doktersnuggles | 14-01-06 | 18:01

@Technique: ach, verbieden, verbieden, verbieden... Alle honden aan het gas zou STUKKEN beter zijn. Maar dat verklaart niet dat jij ze hoort stotteren en ik niet.
Ik lig weer bij de AH en Gall en Gall trouwens.

blikjegrolsch | 14-01-06 | 18:00

Lucasdelinkselul 14-01-06 @ 17:52
Lucas.... ik ga direkt het vervolg afluisteren....
Eens kijken of Martin echt zo grof in de mond kan zijn......

omerta62 | 14-01-06 | 18:00

@ Lucasdelinkselul 14-01-06 @ 17:52
Geen zin? DAN MAAKT IE MAAR ZIN!
@DiagnosisTyphus 14-01-06 @ 17:50
Iemand die gebruik maakt van - yek yek, bleg - emoticons dient wat mij betreft ter plekke afgeschoten te worden (eerst door de knieen, vanzelfsprekend). Moet jij je Lego niet eens gaan opruimen?

TECHniQue | 14-01-06 | 17:58

Ik vind het ook onzin dat 'vechthonden' dood moeten, van mogen alle honden dood. Kudtbeesten zijn het en zijn we meteen van poedel gaus verlost toch?

Bende | 14-01-06 | 17:55

TECHniQue 14-01-06 @ 17:46
Ik bedoelde eigenlijk in het stamcafe maar doe maar laat maar eigenlijk...
Ik ben slecht in beeldvormige communicatie..
Wellicht kunnen wij eens echt bomen...
Onze uitgangspunten beginnen paralel te lopen..
Maar ik zie dat onze vrienden gearriveerd zijn..... gezellig.. afleiding
Even mijn hagelbuks halen....

omerta62 | 14-01-06 | 17:55

wat een burgerlijke paupers.. ik wist het: die staan natuurlijk allemaal met de schort voor de pannen op tafel te zetten... Dit is overigens mn laatste post voorlopig.. gegroet!

Leidsche heer | 14-01-06 | 17:54

@ blikjegrolsch 14-01-06 @ 17:42
GS (godbetert!) pleit voor irritante overheidsbemoeienis in de zin van het bannen van bepaalse hondjes op straat. Ik heb in de dagen hiervoor gepoogd uiteen te zetten dat dat onwenselijk is, met als bottom line: I don't believe in a government that protects people from themselves. Dat ga ik niet herhalen voor jou, dwerg, lees het maar terug. En nog es wat: je moet wel behept zijn met een buitengewoon infantiele belevinswereld om jezelf uit te geven voor Blikjegrolsch. Je lijkt mij typisch zo'n VW- Passat rijdende, UB-40 luisterende, nooit uit het midden neukende burgerlul die maar twee angsten kent: haar kont, en zijn eigen natte windjes onder de dekens. Koud boven, heet beneden!

TECHniQue | 14-01-06 | 17:54

@Technique en Omerta: Joris is vandaag niet in de stemming voor offtopic gelul. Daten, janken en blaten doe je maar in het stamcafe. Geldt ook voor Leidsche heer.
Als het goed is doet nu het geluidsfragment het weer. Enjoy.

Lucasdelinkselul | 14-01-06 | 17:52

he burgers staan we soms de tafel te dekken?

Leidsche heer | 14-01-06 | 17:52

@ TECHniQue's edit (17:31)
Moet het niet zijn: 'leuker dan wij'? ;-)

DiagnosisTyphus | 14-01-06 | 17:50

om ff on toppic te blijven: honden horen aan de lijn!

Leidsche heer | 14-01-06 | 17:49

heey ballenknijpers online toevallig??
kom op luitjes, we staan toch niet te koken he?

Leidsche heer | 14-01-06 | 17:47

@ GS-administrateur 14-01-06 @ 17:31
Inderdaad, leuker dan jij in ieder geval, Bettine. Oh oh oh, het is wel weer duidelijk dat Ambroos en MB vandaag de comments niet bestieren. Je wordt een tikkie gekieteld en hoppa, je stukkie wordt er vannaf geflikkerd. Ik heb jullie wel eens strakker meegemaakt.

Vraagje: ken je deze even laten staan? Het gaat hier namelijk niet om daten, maar om grootheden die het gezeik op GS vandaag dienen te verdrinken.

@ omerta62 14-01-06 @ 17:38
Goed idee. Nu? Ik zit thans op de Nieuwezijds. Noem tijd en plaats...

TECHniQue | 14-01-06 | 17:46

Knotje 14-01-06 @ 17:42
Dat schijnt humor te zijn knotje....

omerta62 | 14-01-06 | 17:45

lol dr worden een hoop posts ge-wdit hier... Idd na 3 1/2 min. stopt het interview en is er alleen maar ruis...

Knotje | 14-01-06 | 17:42

@Technique: bij dezen bevestigd.

blikjegrolsch | 14-01-06 | 17:42

@blikjegrolsch 14-01-06 @ 17:14
Kun je even bevestigen dat deze comment op mijn episteltje sloeg? Dan kan ik namelijk los. Jeukende vingers et cetera...

TECHniQue | 14-01-06 | 17:40

@Jim Beam 14-01-06 @ 17:25 Allemaal leuk en aardig, maar waarom heb je daarover gepiekert?
Honden motten geen andere rasse, prima toch, zij mogen namelijk wel discremineren.
3bier1melk 14-01-06 @ 17:27
-
Daar heb ik over gepiekert omdat ik het niet fijn vind als mijn honden zonder aanleiding mensen willen bijten.
Goed, ze zitten altijd aan de lijn dus niets aan de hand maar een goede indruk maak je niet.

Jim Beam | 14-01-06 | 17:40

@LucasdeHondelul
Komt je moeder ergens halverwege het geluidsfragment stofzuigen?

Roberto Fransisco | 14-01-06 | 17:39

na die teckels hoor ik alleen maar ruis...

c_to_the_cizzle | 14-01-06 | 17:38

TECHniQue 14-01-06 @ 17:31
Zullen wij even een biertje gaan drinken TECHniQue??

omerta62 | 14-01-06 | 17:38

"getuige te moeten zijn van een discussie tussen twee stotteraars."

Ik heb, heel wonderlijk, niemand horen stotteren. Probeer eens eens een neiuwe geluidskaart.

blikjegrolsch | 14-01-06 | 17:32

@omerta62 14-01-06 @ 17:23
-Edit: Leuker dan ons? Het begint behoorlijk naar je hoofd te stijgen-

TECHniQue | 14-01-06 | 17:31

na een paar minuten krijg ik ruis, ik heb nog niks gehoord over negers en moslims

hondsdolle baas | 14-01-06 | 17:28

hoe zit dat nou met die ruis? plotseling een ruis, midden in het gesprek. ook kan ik niet zomaar ergens in het bestand beginnen met afspelen, dan hoor ik gewoon niets.

aukecomps | 14-01-06 | 17:28

TECHniQue 14-01-06 @ 17:26
ik zeg niks meer.....

omerta62 | 14-01-06 | 17:27

@Jim Beam 14-01-06 @ 17:25 Allemaal leuk en aardig, maar waarom heb je daarover gepiekert?

Honden motten geen andere rasse, prima toch, zij mogen namelijk wel discremineren.

3bier1melk | 14-01-06 | 17:27

@omerta62 14-01-06 @ 16:56
Dat er niet gespamt mag worden, ok, maar zeiken? Why, why, why? Wat zijn dat voor nieuwe GS-regels? Voor discussie stemmen wij wel af op Rondom Tien met Sees Grimbergen. De meeste commenters hier roepen toch al het beste in mij naar boven (ik discusseer niet, ik klief schedels). Een Loesbergje dan nog maar: wat verschrikkelijk is: getuige te moeten zijn van een discussie tussen twee stotteraars. Die het allebei mis hebben.
EN HELEMAAL ALS HET DAN GVD OVER HONDEN GAAT. DJIEZUS. HET IS ZATERDAG, WE HEBBEN VRIJ, weet je wel...

TECHniQue | 14-01-06 | 17:26

Ik reageerde instinctief omdat ik de naam Martin Gaus zag staan maar honden moeten negers en moslims idd niet.
.
Ik heb me als verantwoordelijk hondenbezitter sufgepiekerd wat de oorzaak is en ik ben tot de volgende conclusie gekomen; negers en moslims komen over het algemeen uit landen waar honden nogal vals zijn en tonen dus 9lichaamstaaltechnisch) angst, daarbij is hun dieet anders (met name specerijen) waardoor hun lichaamsgeur zwaar afwijkt van die van de gemiddelde blanke.
.
Het beperkte intellect van een hond doet de rest, het hoort er niet bij en het gedraagt zich als een onzekere aanvaller.
Beschermt den roedel, valt gij allen aan.

Jim Beam | 14-01-06 | 17:25

- edit: zelfs baby\'s janken nog minder.-

omerta62 | 14-01-06 | 17:23

-edit nokken met je gejengel of ban-

omerta62 | 14-01-06 | 17:19

omerta62 14-01-06 @ 16:56
Aha.. Geirriteerd....
Was dat vanwege die Telegraaf opmerking???...
Of gewoon penisnijd?
Gun jezelf ook eens een opgeschud kussentje.....!

omerta62 | 14-01-06 | 17:16

Ga zelf op zoek naar een leuke site? Is dat misschien een optie?

blikjegrolsch | 14-01-06 | 17:14

tekkeltjes bijten het vaakst, maar daar houd je geen 140 hechtingen aan over

9-buts | 14-01-06 | 17:14

Kijk, dat Pritt Stift als jonge vader uit de Noord-Hollandsche provincie een zeker enthousiasme aan de dag legt daar waar het gaat om pittige hapgrage hondjes, prima, dat is zijn goed recht nietwaar? Maar waarom moeten wij dat weten? Wat een kudttopic. Vertel een wat leuks.

TECHniQue | 14-01-06 | 17:11

LOL@JimBeam

blikjegrolsch | 14-01-06 | 17:09

En christenhonden, hoe gevaarlijk zijn zij?

DiagnosisTyphus | 14-01-06 | 17:08

Martin Gaus............ ga eens dood?
In de jaren 70 hadden mijn ouders een ierse setter die tijdens de vakantie naar dat "pension" van hoerenjong Gaus ging.
Mijn ouders haalden het dier op met een dubbele longontsteking..........
Als ik Gaus ooit op straat tegenkom krijgt hij een lowkick zoals ik ze in mijn jonge jaren gaf, een stuk stront is het.
Martin Gaus, krijg maar H5N1.

Jim Beam | 14-01-06 | 17:08

En wat was dat nou met dat "tepeltjesomdraaien"...?

witvoedt | 14-01-06 | 17:00

Waarom er zoveel bijt- en vreetincidenten toegeschreven worden aan pitbull(achtigen) wordt ook goed duidelijk... het is de vangnetcategorie voor niet-raszuiveren.
Op z'n liefst vond ik Martin trouwens toen hij het had over dat hol, de vos en die tekkel...

witvoedt | 14-01-06 | 16:58

-edit: spammen en zeiken, dat gaat dus niet gebeuren vandaag. www.ombudsman.nl voor hoernalistieke klachten. -

omerta62 | 14-01-06 | 16:56

Een verbos op honden van de PVDA... Was dat een opzettelijke verspreking?

blikjegrolsch | 14-01-06 | 16:48

Moslims en negers zijn ook bang voor honden.

Framoes | 14-01-06 | 16:46

Als blijkt dat er daadwerkelijk sprake is van spanningen tussen negertjes en honden zal de Pvda nu ook wel snel een verbos op honden afkondigen

Stoep | 14-01-06 | 16:45

Stijlloze pitbull, goed idee! Redactie?

blikjegrolsch | 14-01-06 | 16:43

Hoewel een jeugdige, op vier pootjes (als kat) verende Stafford een uitdaging is om weer te geven.

Kudtkip | 14-01-06 | 16:38

het baasje maakt de hond, een hond ruikt dat je anders bent, een pitbull wordt nooit blindgeleid en een gekke, psychotishe hond doet het alleen nog goed op een bord in zwartebonensaus of hete curry maar een pitbull heeft dus wel geenstijl en goldie en barbardor dus niet.

9-buts | 14-01-06 | 16:37

hij heeft wel gelijk ik ken een stafford en dat is best wel een trutje.
Niks mis met die honden, het ligt inderdaad aan de mensen die er mee omgaan.
Burgelijk gezeik om een hondje, ik lach me hoofd hier af.
"I smoke. If this bothers anyone, I recommend you look around the world in which we live... and shut your fucking mouth."
Ps wie was die kneus die Martin Gaus intervieuwde ? :D

De Doper | 14-01-06 | 16:35

-edit spammen en nog zeiken ook? -

RechtseRutger | 14-01-06 | 16:32

Volgens mij is het vooral humor, ipv journalist. Hier gaan zeiken over het journalistieke gehalte is hetzelfde als gaan zeiken over het gebrek aan humor op de SGP-site.

blikjegrolsch | 14-01-06 | 16:31

het geluidsfragment loopt vast (ruis), ouwe troep!

jottum | 14-01-06 | 16:27

Oud nieuws. Tijdens eerder poepmachinenieuws had ik het al over de wijsheid van hondenbezitters als zouden honden van nature angst hebben voor een ander ras. Dat komt natuurlijk omdat honden die bij witten opgroeien nauwelijks kleur zien!

gevallenverstand | 14-01-06 | 16:26

@omerta62 16:13
Een hond heb ik niet maar over het hoernalistieke gehalte van een dergelijk "interview" kan ik het niet anders dan met je eens zijn...
"Zet aan waarde @Lucas, combineer eens wat doelstellingen van GS! Zo wordt het nooit wat met die Revolutie."

witvoedt | 14-01-06 | 16:21

Ik rem niet voor Martin Gaus

El Gouda | 14-01-06 | 16:18

Ik krijg halverwege ergens ruis en daarna blanco? Hebben we een beller? Ik heb het schot echter niet gehoord. Hmm. Mare, mag er een voice-over over de stem van Lucas, ik krijg telefoontjes van mensen die zeker schijnen te weten dat ik Lucas ben, terwijl ik mijn A6 al heel wat jaartjes langer onder mijn reet heb zitten dan Lucas.

Bende | 14-01-06 | 16:15

Hoedanook, ik haal mijn favoriete gips (grootscheeps) uit het Belgische plaatsje Boom, iets voorbij Antwerpen. Laat de buurman van die leverancier toch Gaus zijn met een waar dierencrematorium?!

Voor de cursus 'hond lig deaud' heb ik nog geeneens tijd (interesse), laat staan nero-nerco-monumenten.

Kudtkip | 14-01-06 | 16:14

Nu is het gebeurt... ik ga mij hier niet meer zitten verontschuldigen voor het feit dat mijn hond een legitiem verdedigingswapen tegen wederspannige Samir At-tjes is!!!... sodemieter op!
Dat hij tevens achter auto's en voor portiekdeuren schijt moet maar op de koop toegenomen worden....
Overigens vind ik het een stukje journalistiek van lik mijn lange lul!
Probeer nou eens zo'n diepteinterview bij Andries Knevel los te peuren... dan beloof ik GS niet meer met het psalmenboekje van de Telegraaf vergelijken....

omerta62 | 14-01-06 | 16:13

-edit spamhoeren zijn ook vervelend-

RechtseRutger | 14-01-06 | 16:11

Okee, dus honden compenseren angst met agressie. Als een groot exemplaar staat te blaffen bij een hek, ga dan GVD het erf ook niet op of vergast hem/haar op een (Kips)leverworst. Staat er toch een voor je neus agressief z'n aanvalshouding te kiezen, zorg dan dat je vooral over hem/haar heen blijft kijken en draai op zeker je rug niet toe.
En voor diegenen die eens stevig terug willen blaffen naar een van die 1.800.000 schijtende kwijlfabrieken in 0031... kies een windhond uit!

witvoedt | 14-01-06 | 16:05

Ja, Lucas! Op naar Pie. Die distributiecentra-eigenaar van de Novib. En dan allemaal dingen zeggen als: "Hoei! Tjek dit zwaar stenende portfolio van de herfstende desinger X" of "Dat friet tog zwaar de wokpan uit". Mang! Dat zou de grot uit kalkstenen!

Pritt Stift | 14-01-06 | 16:03

"Liever Kipsleverworst dan gewone leverworst..."

witvoedt | 14-01-06 | 15:59

Lucas, kun je Pie ook niet aan zo'n diepteinterview onderwerpen?

Brusselmans | 14-01-06 | 15:54

Mijn hond blaft ook altijd naar negers op het strand in de zuiderlijke gelegen landen haha

Bazzup | 14-01-06 | 15:53

Lucas: "de Frans Bromet" van internet!

Ruler | 14-01-06 | 15:52

Lol, dat verklaard dat me goldy altijd uit ze vel springt wannneer er een negert langs loopt.

Brasco | 14-01-06 | 15:46

Losers moet maar naar het VK-blog gaan.

blikjegrolsch | 14-01-06 | 15:40

Lucas heeft een kat...

blikjegrolsch | 14-01-06 | 15:39

Wat kinderachtig allemaal dit. Waar gaat dit over? Wat een onzin allemaal dit zeg! Plaats nuttige nieuws alsjeblieft. Shit gek..

-edit: er zit een tikfout in je naam, of heb je MPS?-

Losers | 14-01-06 | 15:39

Lucas heeft een tekkel? Beetje jammer.

MasterAB | 14-01-06 | 15:39

Winamp niet, Mediaplayert wel dus.

PogingX | 14-01-06 | 15:38

En waarom doet die MP3 het niet?

PogingX | 14-01-06 | 15:37

wil lucas eigenlijk best wel zien terugblaffen.

doe eens woef?

G-unite | 14-01-06 | 15:36

Honden zijn net mensen

verbatim | 14-01-06 | 15:34

Bang om door die moslims geneukt te worden misschien?

MiRRoRMaN | 14-01-06 | 15:32

Leuke audiof*ck!

stijlloze-alwin | 14-01-06 | 15:30

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Kansino. Hét online casino van Nederland.
Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online casino Nederland | LOESOE - nieuws en entertainment
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | CoinMart
online bookmakers in Nederland