Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Zeilschool Optimax bij het Grof Veuijl

images.jpegZeilen is best gevaarlijk. Krijg je die giek tegen je meuijl, krijg je een beuijl en ga je heuijlie-heuijlie doen. Trouwens, over zeilen gesproken. Vanavond is de uitzending van Peter R. de Vries over Bas R., eigenaar van zeilschool Optimax. Ow, mochten we dat niet zeggen? Sorry! Bas R. is pedofiel, en dat betekent in Nederland dat je van schitterende privacy-faciliteiten mag genieten. Niemand mag dan meer je achternaam weten. Want Bas R. zegt genezen te zijn en geen jongetjes in hun kadetjes te knijpen. Dus daarom heet Bas R. Bas R. en daarom stapte Bas R. naar de voorzieningenrechter, en die rechter verbood vorige week de uitzending van Peter R. de Vries. Gelukkig is Onze Misdaad-verslaggever een optimist. En dus kunnen we vanavond toch kijken naar Bas R, de toekomstige ex-baas van de binnenkort failliete zeilschool Optimax in Hoogmade/Sassenheim (bij water iig). Hallo meneer de Euijl. Uw onderbroek is veuijl! (Reddingsvestje)

Reaguursels

Inloggen

Volgens mij is het grote probleem met pedofilie in Nederland, dat zij veel te laag gestraft worden. Hoe was het met Bas R.: 1 jaar voorwaardelijk? Taakstraf?
Als slachtoffer voel je je dan nog eens genaaid! Jij hebt er je hele leven last van en zo'n etter kan na een half jaar weer "aan de slag"...

Wanneer komen wij nou eindelijk eens in opstand tegen deze onzin.
De kans dat een pedofiel "geneest" zijn nihil... dus wat mij betreft:
chemische castratie en dan mogen ze weer de weg op. Pas dan hebben onze kinderen een eerlijke kans.

Brandaris | 05-11-07 | 10:29

-weggejorist-

mops | 05-11-07 | 10:18

@scruff
Tuurlijk ligt dat aan je browser, ff windows opnieuw installeren wil wel eens helpen.. En anders gooi je je pc toch gewoon uit het raam..
@ the specialist> Ik neem toch aan dat ze dat eerst wel ff gevraagd hebben aan de betrokkenen anders is je leven nu helemaal naar de kloten. Ik d8 ook eerst ow die leeft niet meer dat ze hem zo laten zien...

emaaerka | 05-11-07 | 10:17

Dat verbaasde mij ook ja,
Wellicht is het een bewuste keuze van de jongen (hij zal inmiddels volwassen zijn neem ik aan) en/of de ouders
Nu hoor je vaak dat zo iemand als deze zeilschoolhouder in z'n jeugd meestal ook is misbruikt., en je vraagt je dan af wanneer hij het inzicht krijgt dat het verkeerd is om zo'n relatie met een kind aan te gaan.
Ik hoop dat deze jongen dat inzicht inmiddels wel heeft gekregen.

the specialist | 05-11-07 | 10:06

HAH! De website van Zeilschool Optimax is onbereikbaar!

Authorization Required
This server could not verify that you are authorized to access the document requested. Either you supplied the wrong credentials (e.g., bad password), or your browser doesn't understand how to supply the credentials required.

Of ligt het aan mijn browser??

Scruff | 05-11-07 | 10:01

Stir Glenfarclas II 05-11-07 @ 09:44

I ain't shooting nobody ;o) Ik denk overigens dat men bij Justitie zeer terughoudend moet zijn aangaande het openbaar maken door GS van de gegevens van deze meneer. Immers, Justitie zelf heeft gefaald door er niet op toe te zien dat meneer zich verre van jonge kinderen hield. Als dit weer een geval wordt van het vervolgen van iemand die een misdaad aan de kaak stelt i.p.v. de misdadiger zelf, nou ja ...

emaaerka 05-11-07 @ 09:48

Tja, iemand die haar 12-jarige zoon op zeilkamp naar Argentinië (of daar in de buurt) mee laat gaan ... ik ontlast mezelf al in alle kleuren van de regenboog als mijn kinderen met een ander in de auto meemoeten. Misschien heeft die jongen later meegedaan aan Extreme Make-Over?

Scruff | 05-11-07 | 09:59

Wat mij gister ook verbaasde is dat ze die jongen gewoon vol in beeld lieten zien terwijl mama van achter genomen werd... Nu weet heel Nederland wat er met je gebeurd is..

emaaerka | 05-11-07 | 09:48

Don't shoot the messenger. De wet is nu eenmaal zo. Het gaat om de context. GS windt er geen doekjes om.

Stir Glenfarclas II | 05-11-07 | 09:44

Stir Glenfarclas II 05-11-07 @ 09:11

GS brengt deze man schade toe? Dus???? Lang leve GS wat mij betreft! Als je afhankelijk bent van dweebs zoals hier in het kabinet zitten kan elke sexual deviant gewoon zijn gang gaan. Of je moet wat blauw bloed door je aderen hebben stromen, dán mag je opeens niet als kleutert op een website worden geplempt. Het publiceren van openbare gegevens is overigens niet strafbaar, hoe je het ook wendt of keert.

Scruff | 05-11-07 | 09:34

Deze meneer gaat een boek schrijven?
"Ik kan er een boek over schrijven"
tuurlijk, probeer er ook nog even geld aan te verdienen.
Deed Klinkhamer ook
Vraag me dan af oftie dat boek ook onder z'n eigen naam gaat schrijven

the specialist | 05-11-07 | 09:31

@the Rock 05-11-07 @ 08:56

De context waarin gegevens zijn geplaatst is anders dan een naam in een telefoonboek, uitreksel van de KvK of zelfs het noemen van een (bedrijfs)naam in een nieuwsbericht. Het is duidelijk welke doelstelling GS met publicatie voor ogen had: iemand schade toebrengen. Dat mag niet. Plasman staat sterk.

Stir Glenfarclas II | 05-11-07 | 09:11

Een speciaal kamp oprichten, hoge heken erom en het pedovolk daar dumpen.

Het kukident getijsem toezicht laten houden dan werkt het 2 kanten op.
Zowel het pedo als wel het kukident getijsem is opgeruimt.

Het gevaar voor recidive is weggenomen voor de pedo's en onze kukident boefjes zijn ook va de straat.

Zebra-terrorist | 05-11-07 | 09:08

De manier waarop hij ook die ouders probeerde gerust te stellen, geen ouder die ook maar een onvertogen woord sprak, Jaaa euuh ennneuh het is ook heel moeilijk voor MIJ want ja eu,.......... IK kan er een boek over schrijven weet u,........ blablabla,....... Op dat moment sta je als ouder toch op en stomp je dat flikkertje toch in z`n strot ? Of wordt het gevoel van onmacht je meester en duurt het even voordat je zoiets processed ? Ja blijkbaar, toch zou ik achteraf flippen thuis nadat ik m`n kinderen naar bed had gebracht, paar bietjes op en en hop nog is ff verhaal halen >PRdV. Websites alla Martijn.org, Zeilschooltjes alla Optimax zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. 4400 foto`s ?! Gaat die fokking bel nou rinkelen in Den Haag of moet de burger nou echt in gaan grijpen?

The Patriarch | 05-11-07 | 09:07

-weggejorist en opgerot-

Eyerule666 | 05-11-07 | 09:04

@ Stir Glenfarclas II 05-11-07 @ 01:57
Leuk dat artikel, maar GS heeft alleen de WHOIS gegevens gelinkt en die waren reeds openbaar.
Misschien krijgen whois.domaintools.com/ of www.sidn.nl/ nu ook wel een zaak aan hun broek, daar staan de openbare gegevens.
Ik denk dat ze GS wederom niets kunnen maken.

the Rock | 05-11-07 | 08:56

Nieuwe Limburger 05-11-07 @ 08:30
Nee, dat klopt. Toch zou ik mijn kinderen eerder willen toevertrouwen aan een zwaar gesubsidieerde zeilschool waar men zijn handjes en andere lichaamsdelen netjes kan thuis houden dan aan een zelschool van een succesvol ondernemer die zijn prdofiele neigingen níet de baas is... Anders gezegd, het een heeft weinig met het ander te maken.

Schoorsteenveger | 05-11-07 | 08:45

Ik vraag me ook af wie er achter martijn zitten.

the specialist | 05-11-07 | 08:40

Heb de uitzending ook gezien.
Wat me vooral verbaast is;
Zijn de ouders van die kinderen nou zo dom?
of kan die vent nou zo goed lullen dat ie ze allemaal 'omlult'

Zeer goed overigens dat ie met naam en toenaam inmiddels overal op het internet te vinden is

the specialist | 05-11-07 | 08:37

ik hoor net dat de stichting 'Martijn" de zeilschool waarschijnlijk van hem overneemt.

laurentius | 05-11-07 | 08:34

Mijnheer vertelt doodleuk aan de ouders dat het een jongetje was dat regelmatig met zijn ziel onder de arm liep en dat de relatie sexueel is geworden. Maar wel benadrukken dat het niet makkelijk is om voor een zaal dat te vertellen.
Was zeker wel makkelijk die jongen te misbruiken?

Miko31 | 05-11-07 | 08:33

Tja. je kunt zeggen wat je wilt, maar meneer is geen zielige uitkerings/soepsidietrekker...

Nieuwe Limburger | 05-11-07 | 08:30

Typisch Nederlands:

- De straf (2 jaar misbruik, 1 jaar voorwaardelijk!?
- De reactie van de rechter als hij toch een zeilschool heeft
- De reactie van de ouders als de leraar verteld dat hij een sexuele relatie had met een kereltje van twaalf!

Als het mijn kind was martelde ik hem deaud de zieke geest!!!

VikingNL | 05-11-07 | 08:15

Komt er nou nog een GS lunchpartij?
En moeten we dan ons eigen voer meenemen?

kuttekrap | 05-11-07 | 08:05

Kielhalen die Mongeaul!
Walk the Plank!!

papadopoulos | 05-11-07 | 08:02

Als je maar een verhaal hebt kom je in dit land heel ver. Kijk naar onze gelukszoekers uit de hele wereld.Denk aan uw snelheid en knipperlichtje.

paulusma | 05-11-07 | 07:56

Van Reuijl komt geheuijl.. Volgende zomer heeft hij waarschijnlijk een zeilschool in België.

ikker | 05-11-07 | 07:39

verzuipe en late weg rotte daaro die viezerik

radioteddybeer | 05-11-07 | 05:52

@koerbagh
Ik volg de discussie tussen jou en Sikkenneur al een poosje en kan het alleen maar 100% met je eens zijn.

DANNY3960 | 05-11-07 | 03:11

Hehe. Goed geschreven stukje door Pritt!

Hakbarrr | 05-11-07 | 03:05

@ 03:02
schade persoonlijke psychische = persoonlijke, psychische schade.

koerbagh ® | 05-11-07 | 03:03

@Sikkeneur 05-11-07 @ 02:46:
Ik word gewoon heel moe van je vergelijking van pedofielen met ordinaire inbrekers. Misdadigers van zedenzaken (en dat geldt overigens óók voor verkrachters) hebben een steekje los en hebben een hogere kans op recidive, ondanks begeleiding, ondanks reclasseringstrajecten en dergelijke dan andere veroordeelde criminelen. Ik vind (and sue me for it) dat de maatschappij moet kunnen worden beschermd tegen dergelijke gehandicapten die meer schade persoonlijke psychische berokkenen dan een inbreker. Als je dat verschil niet wilt of kunt zien dan heb je zelf iets ook niet goed in de bovenkamer, dunkt me.
Zelf pedo of een naast familielid wellicht? Die omkering van "de dader is zelf sociaal slachtoffer en dat mag niet en hij verdient een tweede kans" is walgelijk en misselijkmakend als je wéét dat er bij die lieden iets niet goed zit in de hersenpan en ze een sterk verhoogde kans op herhaling hebben. Dan is de bescherming van de zwaksten in de maatschappij een plicht van ons allen en het recht op privacy van de sex-offender secundair. Als dat betekent dat bepaalde beroepen en vrijetijdsbestedingen voor die lieden uitgesloten moet worden dan zij dat zo.

koerbagh ® | 05-11-07 | 03:02

koerbagh ® 05-11-07 @ 02:38
Je *gezucht* boeit me aars niet.
Denk eens niet zo kokerig, je kan zoveel beter.

Sikkeneur | 05-11-07 | 02:46

@Sikkeneur 05-11-07 @ 02:32:
*ZUCHT-ZUCHTERDE-ZUCHT-ZUCHT-ZUCHT en nog eens ZUCHT*

Heb je nou echt alleen maar POEP daar waar een normaal mens hersens heeft zitten??! Pedofilie is een pathologische neurologische afwijking met een SIGNIFICANT hogere kans op recidive dan ENIG ander misdrijf. Daarbij hebben de slachtoffers van misbruik daar meer, en voor langere tijd, last van en ze ondervinden gedurende langere tijd van hun leven (zeg maar gerust de rest van hun leven) de psycho-sociale problemen van. Wat snap je daar nou niet aan?

koerbagh ® | 05-11-07 | 02:38

@DANNY3960 05-11-07 @ 02:23:
Jammer voor je, in dit geval klopt het gebruik van cq. als casus quo, want het gaat nu juist over de relatie tussen het onderwerp (de pedofiel) en de maatschappij cq (in onderhavig geval) de kinderen van die maatschappij. Dus.
Maar dank voor het linken van Koot & Bie; dat is altijd leuk cq irrelevant.

koerbagh ® | 05-11-07 | 02:33

koerbagh ® 05-11-07 @ 02:09
Recht op informatie voor de omgeving/maatschappij boven het recht op privacy zou je dan breder moeten trekken dan enkel pedo's, als je rechtlijnig bent wbt bescherming van de maatschappij cq kinderen.
De vraag is wat je er mee bereikt, menig mens can't handle the truth en het zal meer gevolgen hebben dan gewenst. (bijv. jouw papa is een pedo, moordenaar, verkrachter, mishandelaar etc., hè?)

Sikkeneur | 05-11-07 | 02:32

CoJoNes 05-11-07 @ 01:34
Je vergelijkt een beetje appels met peren, maar soit.
Dat pedo's met een goede gedragstherapeutische behandeling hun aandrang tot feitelijke seksuele handelingen in de hand kunnen houden werkt tot op zekere hoogte. 100% garantie op bescherming van kinderen kan de Overheid nooit bieden (zie ook linkjes in mijn vorige comments)

Sikkeneur | 05-11-07 | 02:20

@Sikkeneur 05-11-07 @ 01:57:
Dat 80% van de pedofilie door bekenden gebeurd, daar had je het niet over. Dat is "beside the point". Overigens is het hoge aandeel streng-gristelijke gezinnen van die 80% ook een interessant gegeven, maar ook "beside the point".
Lynchen zul je mij nooit over horen, beschermen van de maatschappij cq kinderen wél. Recht op informatie voor de omgeving/maatschappij wie de pedo is prevaleert boven het individuele recht op privacy, mijns inziens.
youtube.com/watch?v=2Lfjc4Q9pso

koerbagh ® | 05-11-07 | 02:09

@VanFrikschoten 05-11-07 @ 02:05
Seg lul jij nog een lantaarnpaal in bloei of ga je ook mee...?

VanFrikschoten | 05-11-07 | 02:08

As je een boekie heb gekocht ga je nie lope seike van jaaa die gast ken nie schreive, wat een auwehoerrr is dat,, want hij heb een spelfout in se tekst staan. Doar ga je so'n man nie op afvileren. Die heb gewoon se best gedaan om dat boekie af te krijgen. So dat de minse se verhaal kenne lese.

VanFrikschoten | 05-11-07 | 02:05

@ VanFrikschoten 05-11-07 @ 01:58
Heb je je broek wel op strontvlekken laten nakijken?

LibertasSimplex | 05-11-07 | 02:03

@ VanFrikschoten 05-11-07 @ 01:58

Heb je je boek wel op taalfouten laten nakijken?

piquant | 05-11-07 | 02:00

'I tried to run but I was vastgespiest on something, bleek toen.'
Vond ik een wat mindere van Glenfarclas II. Hoewel de pijnlijke stukken je toch het meest bijblijven.

LibertasSimplex | 05-11-07 | 02:00

*/ÜBERPLOP*/

VanFrikschoten | 05-11-07 | 01:59

@Stir Glenfarclas II 05-11-07 @ 01:57

Daar heb je het gelazer al. CoJoNes al naar bed???

piquant | 05-11-07 | 01:59

@piquant 05-11-07 @ 01:56
Ik heb de AKO een doorgestoken kaart gestuurd. Mijn naam word vast genoemd....

VanFrikschoten | 05-11-07 | 01:58

koerbagh ® 05-11-07 @ 01:30
Klopt wat je schrijft, je verteld alleen niet dat hooguit 20% van pedofilie zaken door onbekenden plaatsvindt (van Outshem 1992).
in 80% betreft het bekenden, waarvan 42,5% binnen het kerngezin; vader, broer, opa, oom, neef (Draijer 1988)
Maar dit terzijde, want er valt zoveel meer over te schrijven en lezen.

Dat dhr. Bas beter een ander 'kindvrij' baantje had kunnen zoeken, ben ik wel met je eens.
Mijn reactie sloeg echter op de lynchteneur in dit draadje. Verder een verwijzing naar de commentaren van o.a. Edit et moi in een vorig draadje over deze zaak.

Sikkeneur | 05-11-07 | 01:57

"
Advocaat Peter Plasman overweegt juridische stappen tegen de populaire website Geenstijl. Zijn - in het verleden voor kindermisbruik veroordeelde - 34 jarige cliënt Bas Reuijl uit Den Haag, blijkt voornamelijk door een artikel op Geenstijl op 30 oktober jl., stevig bedreigd te zijn door onbekende.
"


Nice

Stir Glenfarclas II | 05-11-07 | 01:57

@VanFrikschoten 05-11-07 @ 01:54

As week de uitreiking van de AKO literatuur prijs. Ik heb gezien dat je genomineerd bent??

piquant | 05-11-07 | 01:56

loere bats 05-11-07 @ 01:50

Voor die biggetjes vink ik het wel erg .....

zureregen | 05-11-07 | 01:54

@piquant 05-11-07 @ 01:53
"I really agree!"... was ook zo'n mooie...

VanFrikschoten | 05-11-07 | 01:54

@ VanFrikschoten 05-11-07 @ 01:50

Ook "I cannot say goodbye". (auteur V Frikschoten)

piquant | 05-11-07 | 01:53

@CoJoNes 05-11-07 @ 01:47:
elterusten.

koerbagh ® | 05-11-07 | 01:51

@VanFrikschoten 05-11-07 @ 01:49
Volgens mij is "keep up the good work!" ook van hem...

VanFrikschoten | 05-11-07 | 01:50

@Stir Glenfarclas II 05-11-07 @ 01:47
ben jij niet een beroemd gastenboek spammer?

VanFrikschoten | 05-11-07 | 01:49

Nice!

Stir Glenfarclas II | 05-11-07 | 01:47

*zeker zonder de eerste 0*

CoJoNes | 05-11-07 | 01:47

aterzz

LibertasSimplex | 05-11-07 | 01:47

*netwerksleutel 01234567890123 werkt vaak*

CoJoNes | 05-11-07 | 01:46

=out
Want zit met een kapot modem uit pure ellende op een gehackte verbinding van de buren te reaguren.
Trustie.

CoJoNes | 05-11-07 | 01:44

ol

VanFrikschoten | 05-11-07 | 01:44

rutger en twan morgen even langs sturen :D

Waxli | 05-11-07 | 01:42

VanFrikschoten 05-11-07 @ 01:41
zzl

LibertasSimplex | 05-11-07 | 01:42

wilde me koters nog ff inschrijven, is die website al gevlogen... maar toch nog een 2e adres gevonden bij zeilschool.com, jaja, optimax voor kleinen 6-14jr dus het kan misschien nog.. kijk daar, ergens in de smaragdhorst den haag, doetie mobiel het morgen nog? ga morgen er direct kijke..

hebaltijdzininiets | 05-11-07 | 01:41

@LibertasSimplex 05-11-07 @ 01:38
*/LOP*/

VanFrikschoten | 05-11-07 | 01:41

CoJoNes 05-11-07 @ 01:39

LOL

piquant | 05-11-07 | 01:40

@LibertasSimplex 05-11-07 @ 01:38
lopt.

CoJoNes | 05-11-07 | 01:39

CoJoNes 05-11-07 @ 01:34
aatschappelijke problemen zijn de rgste.

LibertasSimplex | 05-11-07 | 01:38

@moi-même @ 01:30:
WDOC = WODC
gat = gaat
Maar de boodschap is verder helder lijkt me.
Voor zover niet: allsp.com/loading.php?url=l.php?id=e54...
En dan vooral even letten op de laatste scene...
"Dude... you're having SEX with CHILDREN!"

koerbagh ® | 05-11-07 | 01:38

@VanFrikschoten 05-11-07 @ 01:30
ze goan nu boekies sitte sgrijve hiero.... we peren 'n hum... woar sijn de autosleutels? */PLOP*/

VanFrikschoten | 05-11-07 | 01:36

@Sikkeneur 05-11-07 @ 01:20
Nou,nou, beetje een aanmatigend toontje voor iemand die blijkbaar mijn comments al niet begrepen had.
Je punt is niet relevant in de discussie. Pedofilie is geen ziekte die met pillen en therapie te genezen is. Het is een geaardheid. Als jij denkt dat pedofilie te genezen is, is homofilie dat volgens jou ook. PUNT.

De grap is nou net, dat er een enorme discussie is losgebarsten over de veroordeling van homoseksualiteit door de CU. Je hoort zelden iemand roepen dat pedofilie niet genezen kan worden en dat TBS dus zinloos is. Vol-ko-men zinloos. Opsluiten werkt preventief, meer niet.

Dat is een aatschappelijk probleem, dat niemand durft te benoemen. MIjn punt is, dat de overheid moet ophouden om haar burgers voor te liegen: Een pedofiel is net zo min te genezen als een homofiel of een heterosexueel. Dat zijn de feiten, dáár moeten we dus mee leren leven.

CoJoNes | 05-11-07 | 01:34

Een snor plakken op je televisiescherm en elke keer als ik noem een Peter Er met zn neus net boven die snor komt als je erop zapt moet je adje trekken. Zo. Uitvinding weer gedaan. Nu een slok wijn.
Zei hij tegen zn scherm.

LibertasSimplex | 05-11-07 | 01:31

@Sikkeneur 05-11-07 @ 01:20
Met alle respect, Sikkeneur, maar dat gaat wat mij betreft niet echt op.
Als iemand bij mij inbreekt, heeft hij een kansberekening gemaakt of hij gepakt kan worden. Blijkbaar viel die berekening gunstig uit, want hij breekt bij me in. Ongeacht of de inbraak slaagt, maar 'verzekering dekt schade' (even erg zwart-wit gezegd) en ik zal de aangifte etc dan ook tot op grote hoogte als een zakelijke handeling kunnen zien. Als de inbreker gepakt wordt, kunnen we het gaan hebben over straf als wraak, straf als resocialisatie, straf als leerproces etc etc.
Anders wordt het, als iemand het leven neemt van mijn (imaginaire) kind. Kan dus gaan om een moordenaar danwel om iemand die de toekomst van mijn kind verwoest door wat voor geestesafwijking dan ook. Ik zal dat waarschijnlijk niet kunnen zien als een gevalletje 'verzekering dekt schade'. Er moeten dan koppen rollen. Justitie kan/mag/moet ook dan uiteraard zorgen dat een proces eerlijk en objectiever dan mijn bui van het moment, verloopt. Maar gestraft gaat er worden. Hetzij een strenge straf door de rechter opgelegd, hetzij (hoe betreurenswaardig dat ook is) een soort van volksgericht door de meute cq tentoonstelling van de schoft op Internet.
Voor mij valt dat niet onder 'wie zonder zonden is, steen etc'. Iemand die met zijn pedofiele geaardheid niet om weet te gaan (en met bewijs), hoef ik niet mijn tweede (imaginaire) kind aan te bieden als oefenobject. No way.
Van kinderen blijf je gewoon af. Punt.
Overigens bent u dat laatste waarschijnlijk met me eens.

HY78. | 05-11-07 | 01:31

@Sikkeneur 05-11-07 @ 01:11:
Pedofilie is een pathologische neurologische afwijking; de kans op recidive is significant (en niet een klein beetje, tot wel 5x zo hoog) hoger dan enig andere overtreding/misdrijf.
(bron: WDOC/Edens, Peters & Hills, 1997)

De rechter heeft in dit geval opgelegd dat de VEROORDEELDE Bas R. geen zeillessen aan minderjarige kinderen mag geven. Hij deed het toch. Heeft helemaal niks te maken met "voor de rest van hun leven opsluiten of executeren", maak er godverdomme nou geen stroman van. Het gat erom dat meneer een kantoorbaantje bij een verzekeraar moet nemen, of desnoods een winkeltje in zeiljacks, maar GEEN zeillessen aan minderjarigen mag geven. Dat is toch godverdomme het allerminste wat je als maatschappij van een veroordeelde pedofiel mag verlangen? Geen beroep meer waarin je dagelijks met kinderen in aanraking komt. Ter bescherming van het kind en levenslange trauma's naar seksueel misbruik. Gewoon, de kat niet op spek binden. Is dat nou zo moeilijk? Meneer hoeft niet dood van me, maar gewoon een baan als autoverkoper en niet meer -professioneel of vrijwillig- met kinderen in de weer. Lijkt mij vrij helder.

koerbagh ® | 05-11-07 | 01:30

Kom, ik ga maar eens even flink de weg met iepen weer eens langs... Morgen weer stof tot nadenken kopen op de Westermarkt en al wat Dries Roelvink meer zei...

VanFrikschoten | 05-11-07 | 01:30

@me
is m/z eens (ipv als een puber sms taal te gebruiken)

Sikkeneur | 05-11-07 | 01:22

CoJoNes 05-11-07 @ 01:15
Mijn punt?
Gebruik je intelligentie is in de context van; "hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen..."

Sikkeneur | 05-11-07 | 01:20

@Sikkeneur 05-11-07 @ 01:11
Je punt?

CoJoNes | 05-11-07 | 01:15

Sikkeneur 05-11-07 @ 01:11

Tel je daar het aantal mishandelingen van kinderen en vrouwen ook nog eens bij op, hoeveel GS-ers hebben er dan nog schone handen? www.transact.nl...
Ik durf te wedden 100%.


Als je het ze gaat vragen dan wel ja.

zureregen | 05-11-07 | 01:14

@VanFrikschoten 05-11-07 @ 01:10
wat een puddingtarzan hahahhaahahhaha

VanFrikschoten | 05-11-07 | 01:12

CoJoNes 05-11-07 @ 00:31
De kans dat een pedofiel recidiveert is aanwezig, even als de kans dat een inbreker, moordenaar, verkrachter of zuiplap achter het stuur recidiveert.
Voor de rest van hun leven opsluiten of executeren?
1 op de 4 vrouwen heeft voor de 16e jaar negatieve ervaringen op seksueel gebied gehad. www.p-loog.info/Wetenschap/brochure.ht...
Tel je daar het aantal mishandelingen van kinderen en vrouwen ook nog eens bij op, hoeveel GS-ers hebben er dan nog schone handen? www.transact.nl/
Ik durf te wedden 100%.

Sikkeneur | 05-11-07 | 01:11

@VanFrikschoten 05-11-07 @ 01:06
ahhahahahahaha de kinderviendenclub de bereboot...

VanFrikschoten | 05-11-07 | 01:10

@maharadja 05-11-07 @ 01:05
hahahhaahahhaha

VanFrikschoten | 05-11-07 | 01:06

ahhahahahahaha de kinderviendenclub de bereboot
heeft volgens mij zijn site uit de lucht gehaald.
wat een puddingtarzan hahahhaahahhaha

maharadja | 05-11-07 | 01:05

@CoJoNes 05-11-07 @ 00:52,
prima, ik ben vrijwel de hele dag beschikbaar.

vander F | 05-11-07 | 01:01

@van dal 05-11-07 @ 00:53
Huren natuurlijk. Nu kopen is dommer dan dom.
Voor een mille huur je verdomd leuk in Arnhem of Deventer, zonder onderhoud en problemen van de kredietcrisis.

CoJoNes | 05-11-07 | 01:00

@ VanFrikschoten 05-11-07 @ 00:48
se auwe moer gaat 'm op een brief plakke as se hum siet...

VanFrikschoten | 05-11-07 | 01:00

Wil hem gratis wel een ziellesje geven. Paterswoldsemeer in Grunn.
Gebruik wel beton.

John Lemon | 05-11-07 | 00:59

van dal 05-11-07 @ 00:51

Ok, weer met beide beentjes op de grond.

zureregen | 05-11-07 | 00:54

CoJoNes 05-11-07 @ 00:52
ga je kopen of toch weer huren?

van dal | 05-11-07 | 00:53

@vander F 05-11-07 @ 00:49
Hé F!
Ik ben a.s. vrijdag in Deventer, huizen kijken. Moeten we maar even bellen denk ik.

CoJoNes | 05-11-07 | 00:52

zureregen 05-11-07 @ 00:48
niet meteen naast je schoenen staan, het waren kleine letters hoor, en de laatste naam was niet eens genoemd.

van dal | 05-11-07 | 00:51

Of maken we er een postzegel van..

projectionist | 05-11-07 | 00:50

pietklomp 05-11-07 @ 00:44

anwb erkend? ik ga toch bij 'mijn' automobielvereniging wat vragen stellen denk ik....

van dal | 05-11-07 | 00:49

@Fotoboek 05-11-07 @ 00:42,
ja, en nu?

vander F | 05-11-07 | 00:49

@Fotoboek 05-11-07 @ 00:42
Ziet eruit om te kielhalen..

projectionist | 05-11-07 | 00:49

@VanFrikschoten 05-11-07 @ 00:34
Heb jij die post van Fotoboek gesien? Goan we die gasjt effe feliciteren met een vreijmoedig besoekie? Effe wat karteltjes om die poszegel veroorsaken? dat gaan we doen, he?

VanFrikschoten | 05-11-07 | 00:48

van dal 05-11-07 @ 00:42

Begreep ik maar met Peter R, de Vries vergeleken worden .... brrr.

zureregen | 05-11-07 | 00:48

cancel alle popups btw

pietklomp | 05-11-07 | 00:45

@Fotoboek 05-11-07 @ 00:42

Leg eens uit. Uit je privé fotoboek? Wat?

CoJoNes | 05-11-07 | 00:44

zureregen 05-11-07 @ 00:36

ook zo bedoeld dus..

van dal | 05-11-07 | 00:42

-weggejorist-

Fotoboek | 05-11-07 | 00:42

van dal 05-11-07 @ 00:30

In dit geval beschouw ik het als een compliment.

zureregen | 05-11-07 | 00:36

@ VanFrikschoten 05-11-07 @ 00:23
"waar gesope word VALLE glasen", drijfeikel... je moet dat met je verstand type, lamlul...

VanFrikschoten | 05-11-07 | 00:34

VanFrikschoten 05-11-07 @ 00:29
fooral fuksioneel blijfe... heel fuksioneel, en 'n gesiggie sonder baart ofso, dat dat dan fuksioneel naakt is.

das nie sjenant, das profesjoneel...

van dal | 05-11-07 | 00:33

@Agent327 05-11-07 @ 00:25
Als vader en iemand die zich weleens verdiept in literatuur mbt pathologieën heb ik geen enkele clementie met Zeilschool Optimax en haar eigenaar. Die Bas Heuijl is een pedoseksueel die ooit weer de fout ingaat, dat weet ieder denkend mens.

CoJoNes | 05-11-07 | 00:31

zureregen 05-11-07 @ 00:29
noemen we jou voortaan maar 'peter. r. zureregen'...

van dal | 05-11-07 | 00:30

Je ken hier van valselijke saken beschuldige minse hebben staan met hun porum maar dan kin je ook segge dat je het weer fuksioneel gaat maken. Dat hun treiter der gewoon op blijf staan en je der om gaat lache

VanFrikschoten | 05-11-07 | 00:29

Beetje goed speurwerk is niet zo moeilijk.

Het kostte mij krap aan vijf minuten om er achter te komen.

zureregen | 05-11-07 | 00:29

@VanFrikschoten
Wel je pilletjes op tijd blijven slikken..

projectionist | 05-11-07 | 00:26

@CoJoNes 05-11-07 @ 00:23
Ik ben het met je eens. Hoewel de gegevens van die zeilschool vrij te vinden waren. Maar onbewezen pica's gaan inderdaad véél te ver.

Agent327 | 05-11-07 | 00:25

neem er nog 1 VanFrikschoten

Prul | 05-11-07 | 00:24

@VanFrikschoten 05-11-07 @ 00:21
Ik seg altijd: waar gesope word van glasen...

VanFrikschoten | 05-11-07 | 00:23

@Agent327 05-11-07 @ 00:17
Jij weet, als ouwe peop, dat veel kan maar dat dus net niet. Het posten van NAW's en foto's door een stelletje abri-vandalisten geeft GS een slechte naam en de Lama's (godbetere) materiaal.

Een WHOIS is prima, moet kunnen, een pica zonder zeker te weten of het een pedofiel is, dat flik je niet.

CoJoNes | 05-11-07 | 00:23

@VanFrikschoten 05-11-07 @ 00:19
Hij mot gewoon nie so moeijelijk doen, he?

VanFrikschoten | 05-11-07 | 00:21

He Markie! Auwe rukker! De boys hebbuh gewoon een beetje gein. Pilsie bier d'r bij, sondagaavond, je ken dat wel... effe lache... word een mins weer helegaar blij van met al die vureselijke berichten over die sielige kinnuzJes.. HaHAA...

VanFrikschoten | 05-11-07 | 00:19

VanFrikschoten 05-11-07 @ 00:13

vindt je? ik heb de reportage gezien... het uitblijven van duidelijke vragen bij die ouders... schokkend. de reactie van de 'voortouw-nemende-vader'..... wat een lulhannes zeg.

van dal | 05-11-07 | 00:18

@CoJoNes 05-11-07 @ 00:14
ER zijn er een paar weggejorist. Echter Joris is misschien al naar bed nu.

Agent327 | 05-11-07 | 00:17

-weggejorist-

JamesHuntLive | 05-11-07 | 00:17

@Marc Coumans
Overweeg een aangifte, ik weet dat GS meewerkt met het verstrekken van de IP's van dit soort eikels. Succes.

CoJoNes | 05-11-07 | 00:17

van mij mag die pedo maar 1 ding doen das op de bouw gaan werkuh tussen echte kerels dan piept ie wel anders

Prul | 05-11-07 | 00:16

Stelletje kutn00bs. Dat deze pedo aan z'n kloten gehangen mag worden, dat is duidelijk. Als een stel achterlijke VMBO-ers foto's en NAW gegevens posten van mensen die er geen reet mee te maken hebben, da's ernstig. Zeker gezien de jurisprudentie. Permaban is nog te mild voor jullie. Hufters.

CoJoNes | 05-11-07 | 00:14

@ van dal 05-11-07 @ 00:12
Jij kan ook hard zijn soms....

VanFrikschoten | 05-11-07 | 00:13

thx wilde zelf al haast krom gaan staan voor die trap onder mijn reet

Prul | 05-11-07 | 00:13

-weggejorist-

zureregen | 05-11-07 | 00:12

VanFrikschoten 05-11-07 @ 00:11

afzinken...

van dal | 05-11-07 | 00:12

@ Prul: Al aan Joris gevraagd het recht te zetten...

Jannes van der Wal | 05-11-07 | 00:11

@prul
wel lullig, maar niet gaan heuijlen..

projectionist | 05-11-07 | 00:11

Had iemand trouwens al vermeld wat voor übermongeaulen die boot vol ouders waren/was?
Allemaal besnijden, burka d'r over en het land uit! En garde! Naar volle zee er mee!

VanFrikschoten | 05-11-07 | 00:11

Gelukkig is Bas genezen.............

Wilde al zijn email en adres noemen om hem een felicitatie te sturen maar ik zie dat anderen Bas zijn gegevens reeds hebben gepubliceerd.
Bij deze Bas

Toch zou ik mijn kind niet aan zo'n griezel toe vertrouwen

lou2668 | 05-11-07 | 00:11

-weggejorist en opgerot-

Prul | 05-11-07 | 00:10

Jezus, jongens, geen foto van een onschuldig persoon erop zetten zeg!

jojo-jojo | 05-11-07 | 00:08

piquant 05-11-07 @ 00:05 de klinkers terugleggen is misschien wel een goed idee, ze kwamen uit het fietspad en er zijn er al een paar van wie hun lampjes van de jas is gevallen door de keuijl.....

van dal | 05-11-07 | 00:07

Jannes van der Wal 04-11-07 @ 23:58

dus je zet er een fotolinkie op terwijl je niet eens weet of ie het wel is SLECHTTTTTTT

Prul | 05-11-07 | 00:05

van dal 05-11-07 @ 00:00

Neehee, piquant is tegen openbare terechtstellingen en tegen de doodstraf. Terug die klinkers!!!

Sulfuric-Acid 05-11-07 @ 00:02

Terug krabbelen??

piquant | 05-11-07 | 00:05

En hij krijgt nog een veer in z'n reet ook. goedverdoemme!!!
64.233.183.104/search?q=cache:yMFwlaLQOQEJ:www.splashclass.org/preview/viewVerslag.php%3Fid%3D12+bas+reuijl+zeilschool&hl=nl&ct=clnk&cd=5&gl=nl&client=firefox-a

jojo-jojo | 05-11-07 | 00:05

Sulfuric-Acid 05-11-07 @ 00:03
jij ook, held op sokken...

van dal | 05-11-07 | 00:04

H2SO4 gaat slapies doen!
Truste @ iedereen!

Sulfuric-Acid | 05-11-07 | 00:03

En tevens een oproep aan iedere schrijver in deze topic om de burgemeester van de Gemeente Jacobswoude een mailtje te sturen waarbij zij eveneens vriendelijk wordt verzocht de eer een zichzelf te houden en haar ambtsketting in te leveren.

Ze dient conclusies te trekken uit haar handelend falen in deze case en dan is het niet langer wenselijk dat zij als 1ste burger van de gemeente haar burgers vertegenwoordigt!

Pay it forward!

''Het recht zal zegevieren, al moet de hemel instorten!

Montigny | 05-11-07 | 00:02

@van dal 05-11-07 @ 00:00,
@piquant,

Nou... deal. Neem ik er wel een paar foto's van... (geen close ups natuurlijk)!

Sulfuric-Acid | 05-11-07 | 00:02

@wingman8888 04-11-07 @ 23:53,
Da's een -weggejorist- als je mazzel hebt...

Sulfuric-Acid | 05-11-07 | 00:01

Sulfuric-Acid 04-11-07 @ 23:58
tuurlijk vindt piquant dat goed, mag ze als eerste meppen.... terwijl ze 'FIRST'! roept...

van dal | 05-11-07 | 00:00

@Jannes van der Wal 04-11-07 @ 23:56:
Ok, duidelijk... Ik vroeg het omdat anders GS er wellicht trammelant mee krijgt, en dat is ook weer niet nodig.

koerbagh ® | 04-11-07 | 23:59

@Mark
Sorry, geintje... kwajonges....

VanFrikschoten | 04-11-07 | 23:59

Ehhh... Joris??? Kun je mijn comments even Jorissen?

Jannes van der Wal | 04-11-07 | 23:58

Jannes van der Wal 04-11-07 @ 23:56

tja, of er zijn er meer tegelijk op hetzelfde idee gekomen.... het vrijmibo-effect zeg maar...

van dal | 04-11-07 | 23:58

-weggejorist-

zureregen | 04-11-07 | 23:58

@van dal 04-11-07 @ 23:53,
Da's óók goed. Tenminte, als piquant het goed vind..

Sulfuric-Acid | 04-11-07 | 23:58

@ Koerbagh: Kon hem een kwartiertje geleden nog google-en bij de afbeeldingen (images.google.nl), en daar stond in de eigenschappen van de foto zijn naam. Helaas heeft de google-joris klaarblijkelijk toegeslagen.

Jannes van der Wal | 04-11-07 | 23:56

@piquant 04-11-07 @ 23:52,
eeehhhh...!!?? Geen papier te vinden hier heur.... Maar als ik ben van mening dat dit soort gasten gewoon 'lam' gemaakt moeten worden. Ergo: castratie!
En vervolgens nog een paar jaar brommen... Ik kan er toch niets aan doen dat die bajesklanten een hekel hebben aan pedos en die vervolgens flink te grazen nemen... Da's gewoon een leuke bijkomstigheid..!!

Sulfuric-Acid | 04-11-07 | 23:56

wingman8888 04-11-07 @ 23:53
terug naar af en alle reaguur nog eens lezen, vooral waar het gaat over het wel of niet een telefoongids zijn van geenstijl....

*zwaait vast naar wingman8888*

van dal | 04-11-07 | 23:55

@van dal
Klopt. Waar ik schreef gesteldheid, bedoelde ik natuurlijk geaardheid. Stop. Geen jokers. (FU Kees!)

www.mhamic.org/treatment/effectiveness...

"reatment specialist Ron Langevin of the Clarke Institute of Psychiatry in Toronto writes that current methods for treating the pedophile must be recognized as "experimental because there is no satisfactorily proven method to change him to date." He argues that the reader should be skeptical of claims of their effectiveness:

They mislead us all. We embark on ventures that are doomed to failure because they are improperly investigated. They offer a taste of plausibility and of cure, too often leaving the patient angry and disillusioned. If a treatment is to be used experimentally, the patient should know this and know that we do not have the answers."

CoJoNes | 04-11-07 | 23:55

@wingman8888 04-11-07 @ 23:53
Zo! Opgevoerde proxieservert in de tuin staan zeker?

VanFrikschoten | 04-11-07 | 23:55

Maar is ie nou in Mariahoeve of elders?

jojo-jojo | 04-11-07 | 23:55

Het zou een goede zaak zijn als Bas R. en zijn toezichthouder de eer aan zichzelf houden en de aanwezige zeilmast gebruiken als laatste halte, opgeruimd staat netjes.

En dan zinken met die handel en er een duikersresort van maken met als attractie: De Monsters van Hoogmade.

Mooi dat dat Peter deze misstanden met een pakkende de uitzending aan de kaak stelt. Daar waar de overheid faalt en er zelfs een 'Devils Advocate' opstaat om deze zieke geest te verdedigen, juist daar is het een goede zaak dat de burger uiteindelijk zelf orde op zaken gaat stellen en het recht in eigen hand neemt, want daar hoort 't!

Pedofielen zijn de paria van de samenleving en deze dienen met wortel en tak te worden uitgeroeid en dat kan wat mij betreft niet snel genoeg beginnen. Geef 't nog een jaar of 10/20 en de nieuwe generaties zijn er helemaal klaar voor!

Montigny | 04-11-07 | 23:54

Doei Wingman8888! En het is hem niet hoor.....

Jannes van der Wal | 04-11-07 | 23:54

-weggejorist en opgerot-

wingman8888 | 04-11-07 | 23:53

Sulfuric-Acid 04-11-07 @ 23:50
ik heb al twee klinkers uit de straat gewrikt, liggen klaar voor de operatie zonder verdoving..

van dal | 04-11-07 | 23:53

@jojo-jojo 04-11-07 @ 23:50,
Ik stel een behandeling voor bij vanFrikschoten in zijn schuurtje! Da's wel het beste voor hem!

Sulfuric-Acid | 04-11-07 | 23:53

@Geile_ Aap 04-11-07 @ 23:51
zo doen Mvr. VanFrikschoten en ik ook wel eens aan watersport.

VanFrikschoten | 04-11-07 | 23:53

Ik moet opassen, dadelijk gaat die advocaat van hem, die Plasserman, me ook nog naaien....

jojo-jojo | 04-11-07 | 23:52

@Sulfuric-Acid 04-11-07 @ 23:50 c.s.

Bevalt zeker wel, lekker Rambootje spelen "op papier? "

piquant | 04-11-07 | 23:52

@jojo-jojo 04-11-07 @ 23:49,
Had ik al in de gaten! LOL

Sulfuric-Acid | 04-11-07 | 23:52

heb die foto van die rukker iig ff opgeslagen voordat die ook weg is.
maar ja, qua haardracht en leeftijd en watersport klopt het wel maar zo zullen er duizenden aan de beschrijving voldoen

Geile_ Aap | 04-11-07 | 23:51

@jojo-jojo 04-11-07 @ 23:46,
Volgens mij is die post niet voor mij bedoeld, maar wil daar wel ff op reageren.
Wat mij betreft mogen ze die pedos gewoon castreren, nix chemisch. het zal verdoemme je kind maar zijn die zo'n klootzak te pakken heeft gehad.
Gewoon z'n ballen d'r af en hem een paar jaar laten uitwonen door Bubba en consorten.

Sulfuric-Acid | 04-11-07 | 23:50

Lynchpartij is afgelast, het wordt een kijkoperatie in Mariahoeve!

jojo-jojo | 04-11-07 | 23:50

@ Fapman

Denk je misschien dat 'ie dan overstag gaat?

Eelcontrast | 04-11-07 | 23:50

Sorry Sulfuric-Acid, m'n comment was gericht aan Prul... ;-)

jojo-jojo | 04-11-07 | 23:49

Waar kan ik intekenen voor die lynchpartij?
Laat me anders even een uurtje alleen met die gast....

fapman | 04-11-07 | 23:49

@Sulfuric-Acid 04-11-07
Jezus, wat een enge vent!!!

jojo-jojo | 04-11-07 | 23:48

CoJoNes 04-11-07 @ 23:46
heel juist, het is een geaardheid, en je krijgt nog makkelijker de maan uit zijn baan rond de aarde dan dat je iemands aard verandert.

van dal | 04-11-07 | 23:48

-weggejorist-

Prul | 04-11-07 | 23:46

piquant 04-11-07 @ 23:43
had het je al meteen vergeven hoor...

van dal | 04-11-07 | 23:46

Overigens ben ik ook van mening dat Koerbagh verwoest moet worden ...

Eelcontrast | 04-11-07 | 23:46

Als nou gewoon eens duidelijk zou worden gemaakt aan de gehele rechterlijke macht, dat pedofilie, en juist pedoseksualiteit, geen verschijnsel is van voorbijgaande aard. Hetis niet te genezen, vraag een willekeurige psychiater, of de baas van het meest toonaangevende Gehirninstitiut der Lage Landen.
Pedofilie is geen ziekte, het is een gesteldheid.

Iedereen die zich kwaad maakt over de uitspraken van de CU over homo's, heeft een enorme plaat voor z'n hoofd als ie een pedofiel 'genezen' verklaart. Kan niet, onzin, blijft een risisco. De samenleving is niet maakbaar.

CoJoNes | 04-11-07 | 23:46

Nou, zal ik strontkar dan maar voorrijden en de fakkels vast in de petroleum zetten?

vander F | 04-11-07 | 23:46

@Sulfuric-Acid 04-11-07
Persoonlijk ben ik meer voor (chemisch) castreren...
En naming and shaming! (numero 89)
Enfin, we weten hem te vinden voor een zeer pijnlijke kijk-operatie, dat dan weer wel ;-)

jojo-jojo | 04-11-07 | 23:46

@Jannes van der Wal 04-11-07 @ 23:33:
Tip: Als je de "t" (van thumbnail) voor het nummer weghaalt krijg je het plaatje iets groter en het smoelwerk herkenbaar. (Hoe weet je dat dat hem is overigens?)

koerbagh ® | 04-11-07 | 23:44

hoho, ik vind dat kleuterneuqers ook nog rechten hebben:

het recht om te kiezen of ze al dan niet gecastreerd met een cementsculptuurtje aan de voeten afgezonken willen worden!

we blijven immers een tolerant volkje ...

Eelcontrast | 04-11-07 | 23:44

@ van dal 04-11-07 @ 23:42

Mee eens;niet aan gedacht (en ben niet blond).

piquant | 04-11-07 | 23:43

@Sulfuric-Acid 04-11-07
:-)

jojo-jojo | 04-11-07 | 23:43

@jojo

de vraag is hoe lang het volk nog accepteerd dat regering en justitie hun tuig op ons los laat.

de gemiddelde agent, ook vader vriend man, zal zich ook wel 3 keer bedenken voordat hij zich 100% inzet op de moord op een pedo als dit figuur.

laten we eerlijk zijn, niemand zal echt treuren als deze gast dood is.

als je zo'n gast vermoord moet je het alleen wel slim aanpakken.

puur theoretisch gezien zijn er tal van manieren om zo'n persoon te vermoorden en het lijk te laten verdwijnen.
als je het lijk aan stukjes zaagt en dit dumpt in een grote rivier of ergens op zee dan eten de vissen de rest wel op.

of nog beter, je verhangt hem nadat je hem een afscheidsbrief hebt laten schrijven.

ach zoveel mogelijkheden, no body no case....

maar ja dat is puur theoretisch want je mag niet voor eigen rechter spelen.
we hebben in nederland een goed functioneren rechtsysteem die zorgt dat onze kinderen en geliefden veilig zijn.

toch...?

Geile_ Aap | 04-11-07 | 23:43

Jezus, 89! dat is echt vlakbij m'n moeder van 84!!!

jojo-jojo | 04-11-07 | 23:42

Bas, ik weet nog meer voornamen.

Rudolf Eduard Umberto Izaak Johan Leo

zureregen | 04-11-07 | 23:42

piquant 04-11-07 @ 23:07 ik begrijp je gevoelens, en deel ze ook. de reden dat ik hem erop wees geen adressen te plaatsen is niet zozeer in het belang van de pedo (vervloekt zij zijn naam) maar in het belang van ons aller reaguurmogelijkheden op deze site. het is namelijk mogelijk dat de pedo (had ik al gezegd dat ie vervloekt mag worden?) ons aller geenstijl gaat aanklagen in zo'n geval, en die lol wil ik zo'n hufter niet gunnen. dus.....

van dal | 04-11-07 | 23:42

@Cootje1970 04-11-07 @ 23:37
Laat even weten waar en wanneer, dan sta ik er ook met een patatwagen.

VanFrikschoten | 04-11-07 | 23:41

@jojo-jojo 04-11-07 @ 23:35,
LOL, dan zal die bij mijn post van die keer wel een hoogtepuntje hebben gehad denk ik... hahahaha

Sulfuric-Acid | 04-11-07 | 23:41

Net goed voor deze Pedo, omdat er door de overheid niks gedaan wordt tegen deze figuren, ben ik blij dat er nog mensen zijn dit dit soort viezerikken opsporen en zow mooi te kijk zetten, dank je wel Peter R.
Ik ben er blij mee dat die gore 'Bas R, de toekomstige ex-baas van de binnenkort failliete zeilschool Optimax' wordt
ook al heeft ie zijn straf al gehad... je moet op je hoede blijven, want deze 'ziekte' gaat niet over, maar onschuldige kinderen MOET je in bescherming nemen.

Pipi | 04-11-07 | 23:40

Lynchen...? ik wil m wel graag Rueijlen..

projectionist | 04-11-07 | 23:40

Wat uiteraard onverlet laat dat pedo's psychopaten zijn en in elk geval, meiner meinung nach, chemisch gecastreerd dienen te worden, zoals in de jaren 50...

Mijn moeder woont om de hoek bij de Smaragdhorst. Gelukkig is ze al 84...

jojo-jojo | 04-11-07 | 23:40

Ook uiteraard ik meld me aan voor de lynchpartij ;)

MaikelV | 04-11-07 | 23:39

Ik geef me op voor de lynchpartij. Elke dag en tijd kan ik.
En ik kan niet missen, na het kijken van het fotootje.
Dank jojo-jojo

Cootje1970 | 04-11-07 | 23:37

Stukje tekst verloren gegaan:
Ik ken iemand die veroordeelt is met TBS. Deze goedzak liet in het begin een sympathiek gezicht zien. Dus ook politie-agenten worden met gemak op het verkeerde been gezet! Volgens hen was het een aardige, rustige man, die zijn eigen kinderen nooit wat zou aandoen. Later bleek dat die klootzak zijn eigen dochter en nichtje jaren lang had verkracht

Gezellig he? | 04-11-07 | 23:37

-weggejorist-

jojo-jojo | 04-11-07 | 23:35

Wanneer is de lynchpartij?

jojo-jojo | 04-11-07 | 23:34

-weggejorist-

Jannes van der Wal | 04-11-07 | 23:33

trouwens stel dat je kind slachtoffer is van zo'n gast.

je gaat er heen en je vermoord hem, nadat je natuurlijk hem flink hebt laten creperen, wat voor straf krijg je als je je beroept het feit dat je emotioneel zo geschokt was dat je je verstand tijdelijk kwijt was door de woede (daar is ene begrip voor, ff vergeten).

niet dat ik potentiele slachtoffers en ouders oproep om zoiets te doen maar met een beetje leuk verhaal krijg je niet lang cel.
Daarnaast is het ook wel een pluspunt voor je CV als je een pedo hebt vermoord.
toont karakter, doorzettingsvermogen, rechtvaardigheid en verdediger van waarden en normen die justitie niet meer kent.

Geile_ Aap | 04-11-07 | 23:32

Jammer dat die ouders (die Peter er van langs wilden geven) niet in de uitzending waren. Die moeten nu gaan rechtvaardigen waren ze die pedo een hand boven het hoofd houden. Trouwens, die pedo's zijn echt heel goed in het manipuleren van mensen. Dus ook politie-agenten worden met gemak op het verkeerde been gezet! Volgens hen was het een aardige, rustige man, die zijn eigen kinderen nooit wat zou aandoen. Later bleek dat die klootzak zijn eigen dochter en nichtje jaren lang had verkracht.

Gezellig he? | 04-11-07 | 23:32

Tsja namen noemen mag niet maar weet zeker dat het een REL word Bas.
Leuke site trouwens www. hdci.nl-alphen.cc
Say bye bye to your balls.

hero_of_heaven | 04-11-07 | 23:31

@jojo-jojo 04-11-07 @ 23:24,
Wees blij dat je een -weggejorist- krijgt... De laatste keer dat ik de domeinregistratie info van martijn.org (die pedo website) plaatste kreeg ik gelijk een ban van 3 maanden....

Sulfuric-Acid | 04-11-07 | 23:31

@jannes nou van mij mag je zo n pedo gewoon aan de leeuwen voeren. Ik ga er zeker geen 10% belasting extra voor betalen, we betalen al meer dan 50% en het is gvd nog steeds niet veilig hier voor kids.

Klompenboer | 04-11-07 | 23:30

@projectionist 04-11-07 @ 23:27
LOL
"stuur een bloemetje · stuur een kaartje"

VanFrikschoten | 04-11-07 | 23:29

-weggejorist-

projectionist | 04-11-07 | 23:27

Hee, Smaragdhorst, Mariahoeve Den Haag!!! Maar pas op, dat adres is vlak bij vele basisscholen en middelbare scholen!!!

jojo-jojo | 04-11-07 | 23:27

@jojo-jojo 04-11-07 @ 23:24
Jij bent net een jo jo jo joris met spraakdyslectie...

VanFrikschoten | 04-11-07 | 23:26

@ Klompenboer "dus jij vindt dat een ambtenaar iedere pedo de rest van zijn leven moet volgen of ie niet stiekum iets illegaals met kids doet?" - Als dat nodig is om kinderen te beschermen mag van mij de belasting met 10 % omhoog.

Jannes van der Wal | 04-11-07 | 23:26

Reuijl... typische naam voor een pedofiel.
Trouwens, prima zaak hoor die naming and shaming, adres, tel.nummer, prima allemaal best, alleen als ik, jojo-jojo, dat hier doe krijg ik binnen een kwartier een -weggejorist-...
Dus Joris, hoe zit dat nou?

jojo-jojo | 04-11-07 | 23:24

@ Klompenboer 04-11-07 @ 23:16
-
Die viezerik is niet eens gestraft dat je kan spreken van 2e kans. Hij heeft nooit berouw getoont, nooit echt gestraft, en mag vrolijk verder "werken" met kinderen (POTENTIELE SLACHTOFFERS).
-
Je mag van alles vragen, maar je vraag riekt naar naiviteit, zoniet "een beetje dom" zoals de ouders die het voor die viespeuk opnemen terwijl ze uit zijn mond hebben gehoord dat ie een jongen van 12 heeft lekgeprikt, 2 jaar lang.

The_Jackal | 04-11-07 | 23:23

Kunnen ze vies klein Basje R. niet naar de EBI in Vught brengen? Daar zitten heuijle enge grote meneren die niet kunnen wachten om hem wat sluitspieroefeningen te laten doen! Weet ie zelf eens wat dat is.

lookather | 04-11-07 | 23:23

@John Lemon 04-11-07 @ 23:21

Zelden zo'n goeie en ongepaste mop gehoord.

piquant | 04-11-07 | 23:22

@piquant, dus jij vindt dat een ambtenaar iedere pedo de rest van zijn leven moet volgen of ie niet stiekum iets illegaals met kids doet? En een veroordeelde ex AH-bestuurder niet stiekum weer gaat besturen??

Wie betaalt die ambtenaren dan de rest van ons leven??

Klompenboer | 04-11-07 | 23:22

Cootje1970 04-11-07 @ 23:07
Exact, ik heb er met verbijstering naar zitten kijken, dat er bij geen enkele ouder een alarmbelletje ging rinkelen bij dat verhaal van die man. Het feit alleen al dat die man zo'n lang verhaal moet houden zou mij al niet lekker zitten.

Zoetwaterpanharing | 04-11-07 | 23:22

Klompenboer:
Als het leven voor een pedofiel ophoudt als hij niet meer met kinderen mag werken dan lijkt het me inderdaad beter om maar een einde aan dat leven te maken. In deze kwestie mag je niet het risico lopen dat het een 2de keer mis gaat.
.
Wat wordt ik toch elke keer weer misselijk als ik dit soort dingen lees. De straffen is Nederland zijn zo bedroevend laag dat pedofielen eerder tot acties over gaan. Elke crimineel ( pedofiel) berekent ( bewust of onbewust ) zijn of haar kansen voordat de misdaad gepleegd wordt, ben benieuwd hoeveel pedielen nederland overhoud als me eindelijk weer eens de doodstraf invoeren. Opruimen die rotzooi, laten wij eens meer om 'onze' kinderen gaan geven dan om de misdadiger.

Aansteker21 | 04-11-07 | 23:22

Als ze kunnen schommelen kunnen ze ook wippen.

John Lemon | 04-11-07 | 23:21

-Hier volgt een mededeling in de zendtijd van poletieke partijen-
Wil ene maaier in het vorige topic zijn intellegente uitspraken tegen een gekozen burgemeester heroverwegen?
@Joris
Cross-topic reaguren gaat het helemaal worden deze winter...

VanFrikschoten | 04-11-07 | 23:21

@VanFrikschoten 04-11-07 @ 23:17

Spaart je een operatie uit.

Waar is van dal overigens??

piquant | 04-11-07 | 23:20

@ Klompenboer 04-11-07 @ 23:14
Klopt, geen 2e kans die een 2e aanleiding geeft.
"Waarom gaat-ie geen zeilles aan volwassenen geven?", was wel een slimme van Peter.
Uberhaupt weer topwerk van Peter R! Én hij houdt een oogje in het zeil, de grapjas!

JamesHuntLive | 04-11-07 | 23:20

@ Klompenboer 04-11-07 @ 23:16

Je hebt het niet begrepen en je begrijpt het nog steeds niet.

Ik zal het simpeler voor je maken. Vind je het normaal als iemand voor verduistering is veroordeeld, hem/haar, zonder toezicht, penningmeester te maken???

Als je het nu nog niet begrijpt, hou ik op.

piquant | 04-11-07 | 23:19

-weggejorist-

Prul | 04-11-07 | 23:19

zeau simpel komt hij er niet vanaf door zijn site te blokkeren, de way-back-machine gaat weer naar de tijd toen de site wel te bezichtigen was!

web.archive.org/web/*/http://www.zeils...

*als ze vragen naar een gebruikersnaam en wachtwoord, gewoon op annuleren blijven klikken, word je vanzelf beloond ;)

MaikelV | 04-11-07 | 23:18

@liques 04-11-07 @ 23:15:
Not the point, slimmerik. www.geenstijl.nl/paginas/huisregels.ph...
"Het posten van privé-gegevens die iedereen toch wel kan vinden is niet stoer. GeenStijl is geen telefoonboek."

koerbagh ® | 04-11-07 | 23:18

Ja, met VanFrikschoten nog even... Ik weet niet hoe het jullie vergaat, maar ik heb inmiddels tieten gekregen van dat programma...

VanFrikschoten | 04-11-07 | 23:17

Komaar op met die url!!!

Cootje1970 | 04-11-07 | 23:16

@piquant ik heb het gezien, maar het is gewoon een vraag anders kunnen we pedo;s net zo goed gelijk liquideren toch?

Klompenboer | 04-11-07 | 23:16

Klompenboer, hoe durf je het te vragen!!!! Ga eens denken hoe de kinderen dit sexueel worden misbruikt voor de rest van hun leven door moeten gaan.
Neen, op deze hele aardkloot behoor je dan geen 2e kans meer te krijgen.
Zeker niet een 2e kans om met kinderen te mogen werken!!!

Cootje1970 | 04-11-07 | 23:16

@ Klompenboer 04-11-07 @ 23:14

Als je die uitzending niet hebt gezien, heb je het niet begrepen en anders lul je uit je nek. Overigens in beide gevallen.

piquant | 04-11-07 | 23:15

woont in een soort bijlmer van den haag, direct in de achtertuin van beatrix

LangeBerry | 04-11-07 | 23:15

@Zebra-terrorist 04-11-07 @ 21:35,
Wauw, u heeft nog meer talent dan die kouwes!

Joost Maghetweten | 04-11-07 | 23:15

-weggejorist-

liques | 04-11-07 | 23:15

@Poetuit 04-11-07 @ 23:11

Als een of twee ouders het dan niet door hebben, maar alle ouders?? Er heeft daar een massa psychose plaats gehad.

piquant | 04-11-07 | 23:14

Maar hieruit maak ik dus op dat in Nederland Pedo;s nooit een 2e kans mogen krijgen mensen?? (Is maar een vraag)

Klompenboer | 04-11-07 | 23:14

Ik ga er wel van uit dat die P op kleine meisjes valt.

piquant | 04-11-07 | 23:12

@Rob R.

you got mail.. lutser!

deprofeet | 04-11-07 | 23:11

@Cootje

Mijn idee. Wat een domme naïeve kut ouders die kut ouders

Poetuit | 04-11-07 | 23:11

Kijk daar word ik nou vrolijk van, van die Peter R de Vries! Wat zouden we zonder die man toch moeten?!

Klompenboer | 04-11-07 | 23:10

Filmtip van Korreltje: Deliver us from Evil.
motto: Het kan nog veel ergerder.
imdb.com/title/tt0814075/

Korreltje Zout | 04-11-07 | 23:10

@obominotie 04-11-07 @ 23:07

Chatte ik ook net met een vriend en de wethouder ook graag.

piquant | 04-11-07 | 23:10

De houding van die 'enthousiaste' burgemeester vind ik ook maar dubieus.

Zoetwaterpanharing | 04-11-07 | 23:09

Joris is traag vanavond of is traag soms joris vanavond.

CoffeePatch | 04-11-07 | 23:09

Bas zit nu zeker in Myanmar, Cambodja of Thailand?
Vuile smeerlap.
Ik kan niet wacht tot zijn volledige naam en foto op internet gaan ronddolen.
Dat kan nooit lang duren.

tripel | 04-11-07 | 23:08

-weggejorist-

Whitehouse | 04-11-07 | 23:07

-weggejorist-

Geile_ Aap | 04-11-07 | 23:07

De ouders zijn dom. Zat ik daar als ouder en hij gaf aan dat hij seks met iemand van 13 heeft gehad, had ik hem afgemaakt en elke andere ouder die dan mij wilde tegen houden!!!!!!
Hoe kan je stil blijven als ouder zijnde als jouw kinderen daar zijn bij HEM!!!!!

Echt Bas, mocht je dit lezen, kom even bij mij langs en ik vil je met een bot mes.
Wat een zieke kankerlijer ben jij!!!!!!

Cootje1970 | 04-11-07 | 23:07

@ van dal 04-11-07 @ 23:04

ik ben niet van de openbare schandpalen,maar mijn emoties (niet mijn ratio) zeggen dat het in dit ene geval,geen kwaad kan.

piquant | 04-11-07 | 23:07

Is het hoofd van de burgemeester al opgeëist trouwens?

obominotie | 04-11-07 | 23:07

liques bedankt. heb al een spiegeltje gemaakt. denk niet, dat je informatie nog lang hier zichtbaar blijft

LangeBerry | 04-11-07 | 23:07

Beetje meer respect voor Plasman graag. In advocatentaal staat zijn ontwijkende antwoord op de vraag of hij zijn kinderen daar op zeilles zou sturen gelijk aan een driewerf nee. De reden dat hij niet rechtstreeks nee zegt is omdat hij dan niet langer in staat is om deze pedo financieel te ruineren met gepeperde rekeningen.

obominotie | 04-11-07 | 23:06

heheh is dat ook weer bekend...

anyway, t word eens f*cking tijd dat den Haag zijn ogen open doet! dat er een klopjacht word geopend op pedo's i.p.v zwijnen op de Veluwe... die lui kunnen jarenlang hun gang gaan en als ze dan toch eens gepakt worden komen ze er met een paar maandjes cel weer vanaf, terwijl ze zoveel kinderen voor hun leven lang kapot hebben gemaakt.... als zoiets in mijn omgeving zou plaatsvinden weet ik iig cker dat de pedo na zijn celstraf nie lang van zijn vrijheid zal kunnen genieten....

Blitzkrieg | 04-11-07 | 23:05

Bas R. heeft geen boodschap aan de gevolgen van zijn daden. Dus zal hij straks wel weer wat anders proberen met kinderen. Klootzak. Terecht dat hij aan de schandpaal wordt genageld.

nadenkeniseenkunst | 04-11-07 | 23:05

liques 04-11-07 @ 22:58

zak hooi,
je mag hier geen namen en adressen plaatsen. je mag wel linken naar de plek waar je ze vond....

van dal | 04-11-07 | 23:04

Geweldige uitzending. Vooral die top-advocaat die het opneemt voor zijn client die zich maar 1 keer heeft vergrepen. 1 keer 2 jaar lang. Maar het is wel een lieverdje want hij is wel al die tijd monogaam gebleven.
Morgen loopt zijn voorwaardelijk af.
Ik hoop dat hij nog een half jaartje tussen wat zwaardere jongetjes mag vertoeven. Vindt hij vast wel lekker.

tripel | 04-11-07 | 23:04

Blij dat ik op Kukident sletjes val.

blikjegrolsch | 04-11-07 | 23:03

Waarom worden in dit land, pedo's na hun daad en straf nog steeds beschermt?
Kom een pedo in de bajes wordt hij nog steeds beschermt!!
En zit hij appart van alle andere gedetineerden.
Fout!!!
Laat die tyfus pedo's gewoon bij alle andere gedetineerden zitten, dan krijgen ze pas echt straf!!!!!!

Cootje1970 | 04-11-07 | 23:03

begrijp er niks van dat al die mensen hem geloven en ook nog een brief sturen naar Peter R de vries. Echt loop erover na te denken, hoe kan zo groep ouders daarin trappen? Als zo iemand zegt dat hij seks heeft gehad met een 12 jarige moet je toch als ouders al iets hebben van, ok ik weet genoeg??

terrorwally | 04-11-07 | 23:03

@ thomashorst 04-11-07 @ 22:07

Was je al te oud misschien??? Ouder dan 12 bv????

piquant | 04-11-07 | 23:01

-weggejorist en opgerot-

liques | 04-11-07 | 22:58

net gezien, wat een gore tyfuslijer is die vent zeg. Hoop dat die eens effe flink te grazen wordt genomen door iemand waar hij ook geen weerstand tegen kan bieden!

WoutS | 04-11-07 | 22:58

@ cootje1970

Hij heeft al tyus in zijn kop, anders zou hij ook wel normaal doen en van die kinderen af blijven.

@Bert M.

Sebastiaan R.

ItzJw | 04-11-07 | 22:57

Ik vind die Mr. Plasman maar een erg zurig mannetje. Z'n gezicht zag eruit alsof ie zich verslikt had. Zeg, waar is eigenlijk onze bas gebleven? Geeft ie nu zeilles aan kleine jongetjes in Belgie? Van Reuijlen komt heuijlen...

LangeBerry | 04-11-07 | 22:57

Erg normaal geval in Nederland. Prik een kind lek met je worst, verpest zijn/haar jeugd en toekomst, je wordt gepakt, mag een week of twee taakstraf uitvoeren, en je kan weer opnieuw aan de slag.
-
De reden waarom dit soort uiterst gemene, kwalijke en vieze misdrijven zo laag wordt gestraft, heeft nmm vooral te maken met hoe erg Nederland dit soort viezigheid vind.

The_Jackal | 04-11-07 | 22:56

Klik ik op die link zie ik geen Bas R.
Wellicht Sebas(iaan) R?

Bert M. | 04-11-07 | 22:54

Complimenten voor Peter voor de uitzending!!
Dat deze tyfusleijer maar gepakt mag worden, anders maar hopen dat hij de tyfus in zijn kop [email protected]!!

Cootje1970 | 04-11-07 | 22:53

Goh, Sassenheim. Da's op een steenworp afstand van hier.
.
*pakt steen*

HP-premium | 04-11-07 | 22:53

We zullen een oogje in het zeil houden, moewhahaha. Die Peter heeft toch wel humor hoor..

kaiser_cas | 04-11-07 | 22:52

:O ik heb nog zeilles gehad van deze gozert in 2002....
kan ik nu geld van Bas Reuijlen tegen een klacht dat ik ook welles zijn mooie Honda motorbeaut mocht besturen? :P

Meester Vetje | 04-11-07 | 22:48

Plasman zeilt met alle winden mee zolang hij zijn honorarium maar krijgt.

Zebra-terrorist | 04-11-07 | 22:48

Helaas mag je tegenwoordig niet meer zeggen dat ze zulke mensen gewoon in de gaskamer moeten stoppen. Maar een weekend arrangementje in een luxe flat in Rijen mag dan weer wel.

man on the edge | 04-11-07 | 22:48

'De weg naar de hel is geplavuisd met goede voornemens van pedofielen'.. da's wel een goeie

pietklomp | 04-11-07 | 22:47

Die heeft zijn laatste kinderen in de boot genomen.

harl | 04-11-07 | 22:46

Plasman heeft een zeilboot voor z'n kop...

DreqNeqSchot | 04-11-07 | 22:45

@LangeBerry

tis sebastiaan a.k.a bas :P

shadytattooz | 04-11-07 | 22:43

-weggejorist en opgerot-

ikhebgelijk | 04-11-07 | 22:43

De ene pedo vraagt de andere pedo om toezicht te houden zoals afgesproken met de gemeente en politie... En dat geeft vertrouwen.

koerbagh ® | 04-11-07 | 22:42

-weggejorist-

kaiser_cas | 04-11-07 | 22:40

Mooi commentaar van tipgever L. Post: "We hebben te maken met iemand die niet helemaal lekker is..."

LangeBerry | 04-11-07 | 22:37

@LangeBerry 04-11-07 @ 22:34,
wie, Sebastiaan?

vander F | 04-11-07 | 22:37

Administrative contact van de website van de zeilschool is ene "S.E. Reuijl". Wie is dat? Wat heeft deze "S.E. Reuijl" voor een verbinding met deze pedofielen zaak?

LangeBerry | 04-11-07 | 22:34

nou ja ik heb zelfs nu zijn 06 gevonden en adres etc

marc4298 | 04-11-07 | 22:30

@cootje: noem eens een paar termen waarop je zou kunnen zoeken...?

Chipdude | 04-11-07 | 22:29

Dur mag ook niks meer.

Hammar | 04-11-07 | 22:29

Goed, laten we in ieder geval de gemeente de schuld geven. Die verstrekken vergunningen e.d.
Deze pedofiel is gewoon ziek, en wat mij betreft kunnen we dan ook terug naar Duitland, neem 1936.
Maar hij doet op z'n minst wat voor z'n geld, door deze acties wordt hij wel gewoon kapot gemaakt. Dat vind ik helemaal niet erg, maar straks verdient hij niet meer z'n eigen geld, en krijgt meneer een uitkering... En wie gaan dat ophoesten --> WIJ xD.
Daarom vind ik dit nogal dubbel.

Plaaggeest666 | 04-11-07 | 22:27

Dan koopt hij beter bij de bakker een vers kadetje om in te knijpen haha.
En of hij genezen is, dat verwacht ik niet. Dat wonder geschiet pas als hij tussen 6 planken ligt.

Megazand | 04-11-07 | 22:27

Er wordt binnen het Nederlandse rechtsysteem anders wel degelijk rekening gehouden met dit soort viespeuken hoor. Die laten ze nooit in de buurt van een lagere school schoffelen.

blafgrap | 04-11-07 | 22:27

De privacy van smerige misdadigers gaat boven de veiligheid van Kinderen, alleen Plasman en de rechterlijke macht van Nederland kunnen dit bedenken...
Wat een achterlijke zooi met die dreuijloor.

Herr Oberst | 04-11-07 | 22:23

Uhm, Reuijlen en Zeilen?

Pludderke | 04-11-07 | 22:23

Ti's dat het zonde is voor die kinderen, maar de uitzending aanhorend verdienen die ouders eigenlijk dat de kinderen door Bas. R Euijl uitgehold weer afgeleverd worden.

ikhebgelijk | 04-11-07 | 22:21

-weggejorist-

Cootje1970 | 04-11-07 | 22:21

ik zou in ieder geval niet met bas willen ruilen

LTSzwakstroom | 04-11-07 | 22:20

Hij bedoelde waarschijnlijk exTREme zeilkampen.

DANNY3960 | 04-11-07 | 22:20

Heerlijk die woordgrappen en subtiele verwijzingen, jammer dat het om zo een schrijnende kwestie draait.
*mompelt iets met ballen en een schaar*

Puntplompzak | 04-11-07 | 22:17

-weggejorist-

shadytattooz | 04-11-07 | 22:16

Wie varen kan, zeilt met elke wind.

Jan Aaldrik | 04-11-07 | 22:14

thomashorst 04-11-07 @ 22:07
mazzelpik!

@xel | 04-11-07 | 22:14

Ik denk idd dat ik net iets anders zou reageren. Ook met een kaakslag waarschijnlijk.

kaiser_cas | 04-11-07 | 22:12

Leuke Google-ads hebben jullie, overigens...
"De leukste zeilvakantie" en "datingsite - Echte liefde"

Quite fappeble, I guess...?

Chipdude | 04-11-07 | 22:11

Ik vind het wel een rustige zaal...

Chipdude | 04-11-07 | 22:09

hmm benieuwd hoe die ouders nu gaan reageren personelijk zou ik hem een paar klappen geven

Ouweschool | 04-11-07 | 22:09

Only in the Netherlands... only in the Netherlands

Chinuk | 04-11-07 | 22:08

Daar zijn opvanghuizen voor, Mvr. VanFrikschoten.
Anders is daar altijd nog Peter R.

Peter_S | 04-11-07 | 22:08

-weggejorist-

blafgrap | 04-11-07 | 22:08

Geloof het of niet mede reaguurders maar ik heb in '99 eenzeilcursus bij onze bas gevolgd. Ben daar Godzijdank ongeschonden vanafgekomen

thomashorst | 04-11-07 | 22:07

Zit met verbazing te kijken... Tegen een overvolle zaal met verontruste ouders zeggen: "Geloof me, het is nietmakkelijk om dit te vertellen" en de nu al legendarische oneliner: "Ik kan er een boek over schrijven".

Een schande dat een veroordeelde pedofiel 10 km verderop gewoon weer opnieuw kan beginnen. Ik zeg: database van jusitie met database KvK verbinden en klaar is klara...

kaiser_cas | 04-11-07 | 22:07

Zieke gast. Kan maar beter gauw emigreren naar Verweggistan.

Dundunbanza | 04-11-07 | 22:06

Heb zojuist Mvr. VanFrikschoten een kaakslag gegeven en kijk met een nogal verbolgen camera naar sbs6, moet ik zeggen...

VanFrikschoten | 04-11-07 | 22:04

wat een gast... hij vertelt het gewoon zelf... egt oppakken en heel langzaam dead laten gaan!

iRoy | 04-11-07 | 22:03

Kennen we die ziekelijke gast niet kielhalen

KaDaVeR107th | 04-11-07 | 22:03

Ik vraag me eigenlijk nu af, heeft de katholiege kerk ook zeilschooltjes?

Sashimi San | 04-11-07 | 22:02

hij zegt 'genezen te zijn'...... yeah right,..... maar .... daar ga je helemaal never nooit niet van genezen...... of ze moeten je hersenen transplanteren...........

@xel | 04-11-07 | 21:58

Pedofielen zijn maar smerige mannetjes, geef mij Alizee maar!

blafgrap | 04-11-07 | 21:55

*Proest*
Meneer zegt: "Ik vind het geen stijl..."

Peter R. als nieuwe misdaadredacteur?
Kost een paar centen, maar heb je ook wat.

koerbagh ® | 04-11-07 | 21:54

Hee bootsman Bas we gaan je bootje slopen!

monaco | 04-11-07 | 21:54

Was ik daar nou getuige van een openbare buitengerechtelijke executie of lette ik even niet op?

tichtus | 04-11-07 | 21:49

Waarom nooit foto's van zo'n gek op geen stijl ?

zarloz | 04-11-07 | 21:47

hoe kan zo'n vent in hemelsnaam ooit een werkstraf hebbe gehad???? die vent is ziek.... geen tbs???? ... oja een 3 jaar lang geen les... nounou lekker zwaar!

shadytattooz | 04-11-07 | 21:46

@Piquant

Dat heb ik ook maar dan cvan afschuw mbt die infantiele imbeciele pedofofiel.

Je hebt pedo-imbecielen, pedo-randdebielen en criminelen.
Ons zeilbootje is het laatste.

Zebra-terrorist | 04-11-07 | 21:43

-weggejorist-

Geile_ Aap | 04-11-07 | 21:42

Namen noemen mag niet van de rechter, maar die R. staat voor Rudolf.

CoffeePatch | 04-11-07 | 21:39

@ Zebra-terrorist 04-11-07 @ 21:35

Kippenvel.

piquant | 04-11-07 | 21:38

Ik was vroeger hetrofiel, maar ben inmiddels volledig genezen.
U kunt uw dochter, met een gerust hart, een weekendje bij mij achterlaten..

Peter_S | 04-11-07 | 21:37

Zeilen in Sassenheim
met een pedo op een boot
Een gemeengelijk pedofiel geheim
Kinderzieltjes verkloot

Getekend voor het leven.
Overgeleverd aan een pedofiel
Levenslang en toch duurde het maar even.
Altijd krassen op de ziel.

Zebra-terrorist | 04-11-07 | 21:35

@piquant 04-11-07 @ 21:32
Mvr. VanFrikschoten wil doe mongeuijl op 1 zien. Is herhaling en ze heeft geen internet...

VanFrikschoten | 04-11-07 | 21:33

@VanFrikschoten 04-11-07 @ 21:31

Je hebt toch wel SBS 6 op ???

piquant | 04-11-07 | 21:32

-weggejorist-

the Rock | 04-11-07 | 21:32

"jongetjes in hun kadetjes te knijpen"
Het lijkt wel een nattebever verhaal, maar dan anders...
Ik sop al helemeuijl op de woelige baren...

VanFrikschoten | 04-11-07 | 21:31

ik vind het niet lief dat je aan een anders iemands kind zit ook al was ik er bij

charlie is er altijd | 04-11-07 | 21:30

@rtl nieuws: doe mij ook maar eentje. dikke bodem graag.

polfermot | 04-11-07 | 21:25

-weggejorist-

LangeBerry | 04-11-07 | 21:25

"DMOZ Description: Organiseert interne en externe zeilkampen voor kinderen van 6 tot en met 14 jaar in de jeugd-bootjes Optimist en Cadet, volgens ANWB en CWO normen."

Ze zijn de PNVD/Martijn normen vergeten te noemen.

koerbagh ® | 04-11-07 | 21:25

@Geile_ Aap : nee dat was *kuch* "studiemateriaal

de schopper | 04-11-07 | 21:22

Doen wij ook aan puberreuijl?

gentle giant | 04-11-07 | 21:19

ach dat er zieke gasten zijn zoals die hondelul weten we nu allemaal wel.

de grootste criminelen en pedo's zitten echter bij justitie aangezien die kinderporno faciliteren door de meerderjarige acteurs te beschermen.

zouden ze samen gezellig filmavond houden bij Tonino's place?

Geile_ Aap | 04-11-07 | 21:19

Om te heuijlen dit.

Terra-jin | 04-11-07 | 21:19

Zo... rol de guillotine maar naar buiten

_Fly66_ | 04-11-07 | 21:17

Vanavond om half 10 op Pritter R de Vriez

PiGGY | 04-11-07 | 21:16

*zoekt tussen de bezorgfolders naar domino pizza*

RTLNieuws | 04-11-07 | 21:15

Heuijl leuk stukje, Pritt...

VanFrikschoten | 04-11-07 | 21:14

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken