Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Submission 2007

slaaaan100.jpgGoedemorgen. We beginnen deze gedenkwaardige dag maar eens met een bijzonder stukje televisie van de Geitenneuq Channel. Exact drie jaar geleden om 08:45 uur schoot Mohammed Bouyeri uit Slotervaart ene Theo van Gogh van zijn fiets af, omdat Theo wel eens een filmpje had gemaakt samen met Ayaan Hirsi Ali. Pang, pang, pang, in de Watergraafsmeer. Moet dat nou? Ja dat moet! Bouyeri prikte vervolgens een aan Ayaan geadresseerde brief in de borst van Van Gogh. Beetje omslachtige manier van communiceren. Maar goed, zo gingen die dingen in 2004. We zijn nu drie jaar verder en nog altijd zijn er volop notoire geitenneuqers in deze wereld. Ayaan is eigenlijk geen klap opgeschoten. Kijkt u naar een cursus vrouwenmeppen, zoals die onlangs op de Libanese televisie werd uitgezonden. Beat them. That's right.

Reaguursels

Inloggen

@stan81 alle posts:
Is die LSD nou eindelijk uitgewerkt?

ReligionSucks | 03-11-07 | 18:26

stan81 03-11-07 @ 17:33

Wishfull thinking. Past wel bij je studie..............

Wishbone | 03-11-07 | 17:51

Persoonlijk zou het me niets verbazen als ie ooit gelyncht wordt

stan81 | 03-11-07 | 17:33

stan81 03-11-07 @ 15:45

Och dat verhaal is al zo oud en opgedroogd dat het vergelijkbaar is met sociale wetenschappen. Gebakken lucht zonder enigerlei waarde.
.
De dollar heeft wel vaker slecht gestaan en kan niet vallen. Bush maakt zijn karwei gewoon af en gaat verder met zijn leven. Of ze nou wel of geen vertrouwen in hem hebben, hij is ontastbaar.

Wishbone | 03-11-07 | 17:30

is goed lieve schat, maar die dollart valt spoedig en ook het vertrouwen in en de steun aan de Bush maffia slinkt zienderogen.

stan81 | 03-11-07 | 15:45

stan81 03-11-07 @ 13:41

Jouw woorden ? Ik denk dat je inmiddels wel door hebt hoe serieus ik je woorden neem.

Wishbone | 03-11-07 | 13:45

.... voor nog luttele maandjes ..... De dagen van 'Amerrogance' zijn geteld. Pret op mijn woorden!

stan81 | 03-11-07 | 13:41

stan81 03-11-07 @ 12:15

En ondanks het verlies de machtigste op de wereld zijn............ Dat is wat telt.......

Wishbone | 03-11-07 | 12:33

Whatev'rrrrrr, talk to the shield, because the helmet ain't listening.
-
En GEDULD, is een schone (reine, nette, nobele) zaak ...... Ook wat betreft de olie-industrie want heb ik eig. een *grondige* hekel aan....
-
En even een reality check. Waarom heeft de VS haar eerste (en hopelijk laatste) oorlog, in Vietnam, verloren (daar ik natuurlijk niet sympathiseer met Moslim-extremisten) ..... Antwoord: Moraal (en motivatie).

stan81 | 03-11-07 | 12:15

stan81 03-11-07 @ 11:21

De muzelmannen roepen dat al 1400 jaar. Ze zijn ondanks dappere pogingen altijd weer terug op hun plek gezet. De meest beschaafde muzellanden lopen minimaal honderd jaar achter op de Westerse beschaving. De enige inkomsten die ze hebben zijn van een bron die over dertig jaar zo goed als opgedroogd is. Bereid je dus maar vast voor op bedelen...........
.
Een ninja wetenschapper met Eric clapton kwaliteiten. Het enige wat ik uit je posts kan halen is humor........... dus nogmaals ga zo door..........

Wishbone | 03-11-07 | 11:31

watwatwat, grom ik? Waarlijk vrouwmens, u geprojecteer en jaloezie zijn zum kotzen. En ja, ja hoooor, IK BEN een grenswetenschapper idd, dat heb je nog wel goed weten te zien, ondanks het gekrabt aan uw luizige pels.
-
En leef nog maar ff lekker uitgelaten, want uw zgn. Westerse superioriteit zal spoedig door de'n mand vallen. Immers, vele beschavingen zijn ten gronde gegaan aan decadentie. OH JA? jah....
-
Maaaar, daar ik sympathiseer met Moslims, betekend niet automatisch dat ik ook anti-Semitisch zou zijn ... erg dom en te trots om te zien, hoe vele Moslims niet gekunnen verkropen hoe weldadig (maar af en toe te geweldadig weliswaar) .... een volkje een stukje woestijn verdedigt.

stan81 | 03-11-07 | 11:21

stan81 03-11-07 @ 09:57

Je bent al door de mand gevallen als pseudowetenschapper en nu ga je nog eens beweren dat je als ninja leeft. Mjn hemel wat moet jij een zielig bestaan leiden.
.
Ik ben overigens best blij dat je je identificeert aan de muzelman. Wij als slappe Westerlingen heersen tenslotte wel over de wereld en zijn ver verheven boven het woestijnvolk. Zelfs een paar miljoen Joden kunnen een paar honderd miljoen muzelmannen, in de directe omgeving, vernederen tot op het bot.
.
Het blijft gewoon een genot om te zien hoe de muzelman zich af probeert te zetten tegen het Westen en tegelijk, tevergeeft, probeert het Westen te overwinnen. Dat zie je niet alleen in Nederland maar over de gehele wereld.
.
Blijf zo doorgaan, je hebt mijn Zaterdag al helemaal goed gemaakt.

Wishbone | 03-11-07 | 10:38

allicht, allicht valt een Wolfshond door de mand.
Enfin, GS wordt ongetwijfeld ook gefrequenteerd door de *echte* MuslimMan, en ik hoop van harte, dat, indien ze dit lezen, ze weten dat er trotse heidenen zijn zoals ik die maar wat graag gelijk een moslimkrijger wensen te leven...
-
Alles liever, dan een machteloze, verwijfde (gefeminiseerde), politiek-correcte (en hypocriete), losbandige huichelaar v.e. hedonistische, goddeloze, grote bek (veeel geblaat, weinig, wol) Europeaan, jah.
-
-
En, ook nog eens; ik ontbeer geen macht, daar ik het o.a. put uit; zwaardvechten, tai chi, aikido en karate. Buitenlandse talen spreken (2 reeds vloeiend, en bezig met 3 andere) en ook nog maar eens 5 instrumenten beheers ... om maar een aantal van mijn kundigheden te noemen, waar IK MACHT uit put, trut.
-
hup in je mandje, chopchop! De sfeer, wordt anders .... te uitgelaten of?

stan81 | 03-11-07 | 09:57

stan81 03-11-07 @ 06:43

Je brult niet, je blaat als een mak schaap. Een schaap wat een wolskleed om zich heen slaat om zo de schijn te kunnen wekken enige indruk te maken. Je
sympathyseert met de muzelman omdat je droomt van de macht die je in de werkelijkheid ontbeert. Ik heb gisteren al je posts goed gelezen en je hebt dermate weinig indruk kunnen maken dat ik daar geen tweede keer aandacht aan ga besteden. Je bent gisteren door de mand gevallen en je je hebt duidelijk kunnen maken hoe je leven door de hypocrisie vervormd is geraakt.
.
Geloof me dus als ik zeg dat ik je het leven gun, zoals ik dat gisteren in mijn voorlaatste post voorgeschetst heb. Een laf menspersoon dat meelift op een religie omdat het zelf te weinig in de mars heeft, krijgt altijd wat het verdient. Een leven als een Bitch onder een muzelman.

Wishbone | 03-11-07 | 08:40

Allah, die predikt tussen de regeltjes door geweaun voor de Herenliefde...

Mout van Amstel | 03-11-07 | 07:41

hmm, een dubbele post mss voelde AI dat mijn mening 2x zo belangrijk was dan de uwe ... sry, nu maak ik me moedwillig schuldig aan een 'sexistische' uitlating ....

stan81 | 03-11-07 | 06:46

waf!waf!waf!waf!waf? aldus de loopse teef die om een bot wenste.
Een wild Wilders hondje, neen, schoothondje, dat nooit geen hierarchie in de roedel gekent heeft.
Nu, op 23:24 wilde ik *natuuuurlijk* en, logischerwijze 'het laatste woord willen hebben' vast ... om daarna van alles naar mijn hoofd geslingerd te krijgen, nu ik dit op de vroege ochtend mag lezen.
-
Okay, als exemplaar van een voormalig veroveraarsras, sympathiseer ik met een actueel veroveraarsras, de Moslims ja.
Ironisch genoeg valt het hogere type ZICHZELF aan (om Nietzsche te parafraseren) indien het wordt geblokkeerd om zijn natuurlijke dominerende instincten te ..... botvieren.
En, dus helaas, door de hypocriete Europeaan hebben ze liever Turken en Marokkanen hier als schoonmaker ofzo, én kijken ze vreemd op als de schijnbare veroveraars rotte appels worden en in illegale drugs en/of vrouwenhandel hun gevaarlijke zelf gaan profileren, ... en wat voor andere praktijken die het daglicht niet kan verdragen.
-
jij keft 'waf'
ik brul WOEF
-
en huil 's avonds menigmaal, hier op het platteland, gelijk een Wolf. Sympathiserend en erend de Nobele Wolvenfamilies die het verwijfde en losbandige Europe nog heeeeel wat bij kunnen grommen.
-
-
-
maar ja, dan moet je je plaats kennen hé? Dat is moeilijk. ja ....
moeilijk voor een 'echte' stoere, Hollandse, vrijgevochte vrouw ja...
-
goedemorgen iig, ik heb goed geslapen na Wim Helsen gezien te hebben op Canvas en ondanks u verwafsingen, goed geslapen ja ....
dus lees mijn 7 posts hier nog maar eens (en nog eens) .... voordat je mij een slechte nachtrust wenst en wat bitch al niet meer waft.

stan81 | 03-11-07 | 06:44

-weggejorist-

stan81 | 03-11-07 | 06:43

Menschen menschen!

Laaten wij het nu beskaaft houden.

Er ies schlechts een minimaal versjchil tussen den Koran en den CU-bijbel in opvattingen over vrouwen.

Een vrouwmensch sjla je niet en al helemaal niet dood!

Die treiter je dood! Véél humaner.

Houdt uwen moraal hoog!

Sjtaan er niet in den Bijbel of wasch dat het "Feministischj handboek voor den modernen man" dese wijse woorden:

"Een man die sijne vrouwe slaet moest van God meteen ijseren handen krijghen?

Alaaaa Alaaa Alaaa Alaaaa Alaaaa Alaaaaa Alaaaaa Alaaaaaah

aromarood | 03-11-07 | 06:21

Verder Buitenlands nieuws !

Ongelooflijk dit , wie op deze manier zijn geloof willen beoefenen is ziek volgens mij .

waiter | 03-11-07 | 01:59

stan81 02-11-07 @ 23:24

Ik ben het gewend dat laffe mensen altijd een paar uur later komen reageren om nog even peop te praten. Leer mij geytewollensokkenbrijers kennen..... Tssssss....

Wishbone | 02-11-07 | 23:42


In een primitieve wereld met primitieve mensen heb je primitieve regels nodig = Islam

Ervarings_deskundige | 02-11-07 | 23:38

stan81 02-11-07 @ 23:24

Je bent dus gewoon een hypocriete hond, net als de gemiddelde muzelman. Je bent te laf voor een echte vrouw en daarom kies je voor een paar gewillige hoertjes die de geneugten van jezelf, die je bij een vrouw wil ontzeggen, kunnen inwilligen.
.
Mensen als jij wens ik geen goede nacht toe........ Maar een leven als Bitch onder een muzelman...... Je voldoet aan alle kwalificaties die ik al eerder heb opgenoemd......

Wishbone | 02-11-07 | 23:36

*zucht* Mohammed kweekte strijders, dat een verwijfd, verslapt, alcoholistisch, losbandig Europa dat niet kan begrijpen ... snap ik maar al te goed. Anyway, ik zou het hebben over geweldige veroveraars .... liever dat dan hamburgercuisine, breezersletjes, Pr0n, hard-drugs en noem het gvd maar op.... nee, liever een lapje grond, om andere Marijuana op te verbouwen en minimaal 3 vrouwen. HAH. welteruste!

stan81 | 02-11-07 | 23:24

-weggejorist-

Flabbergast | 02-11-07 | 22:23

stan81 02-11-07 @ 21:34

Nee, Stan de Islam is niet een gewelddadige geweest "het is een gewelddadige religie." De religie is ook niet verspreid door mensen te overtuigen, maar door verovering en dwang. Tot op heden hebben de moslims niet de keuze om afstand te doen van het geloof zonder gelijk ook de nek te verliezen. Schoppenhauer heeft dus zijn vinger op de zere plek weten te leggen, door de islam te benoemen voor wat het is. Langzaam aan zie je in heel Europa doordrongen raken van het feit dat ze niet te maken hebben met gewone religieuzen maar met gewelddadige veroveraars.
.
Daar veranderd een socialist niks aan. Hoe erg hij zijn best ook doet.....

Wishbone | 02-11-07 | 21:39

stan81 02-11-07 @ 21:34

Pfft, 't raakt m'n kouwe kleren niet.

-

wopper 02-11-07 @ 21:25

Cheers mate.

v Maerlant | 02-11-07 | 21:37

hm, jaja, dankjewel wishbone, erg vriendelijk.
uhm, ik weet enigszins wat over hem via Nietzsche en wiki ... beetje pessimistische zielige man .... beetje vroeg-oud, zoals een van Maerlandert niet die kan lezen en tot voorbarige conclusies komt, en ook nog eens, Allahbetert 't aan t promoveren is ofzo, niet in de leeskunst denk ik, maar dat geheel terzijde.
-
Zover ik weet was iedere wereldreligie begonnen als een cult .... en eigenlijk is die Islam wel een geweldadige geweest .... maar een 'blijde boodschap van God of Allah' of whatever ... wordt wel eens misbruikt door een zwaardvechter, of (wat laffer) een kogeltjesmaniak ... en dan om macht en grondgebied
En, een cult die uitgegroeit tot zo'n, wat, 1 miljard volgelingen, ziet toch waarheid wat die ziekelijke ouwe Schopenhauer niet zag. Persoonlijk placht ik te denken dat iedere wereldreligie een geschatte 90% waarheid en wijsheid aanbiedt .... die overige 10% waardeer ik als, 1. gebrek aan inzicht die bewuste tijd (verleden) of 2. 'wij' zijn in een ander tijdperk met slechts een aantal andere/meerdere wijs-en waarheiden op de loer.

stan81 | 02-11-07 | 21:34

@v Maerlant 02-11-07 @ 21:08

Ach ja, het blijft tobben met al die artikels waarvan je bloed gaat koken of die je de moed doen verliezen dat 't ooit nog goed komt.
Je toekomst is belangrijker, vriend, dan al het gekloot over de waanzin van de regerenden en hun nieuwe klapvee enz.
Stay strong en alle succes met je examen.

wopper | 02-11-07 | 21:25

wopper 02-11-07 @ 21:04

Ik bedoel dat dimmen rond Kerstmis-gedoe, denk zelfs dat de eerste link van jou kwam, alert als altijd. En over watchers: ik heb hier inderdaad al meer warmte en vriendschap ondervonden dan bij vele familieleden, voel me hier prima thuis. Maarre, schoorsteen en roken hè?

v Maerlant | 02-11-07 | 21:08

stan81 02-11-07 @ 21:00

**

Maar over de koran zei Schopenhauer: ik heb alle vertalingen gelezen waarop ik kon vertrouwen, maar in dat hele boek niets van enige waarde gevonden. HIj zag toen al het zinloze van die hele zaak in. Ook het fatalisme, dat alles geschiedt door Gods wil. Als er geen menselijke verantwoordelijkheid meer is, mag je gewoon maar een heel volk afslachten. Dan kan je vrouwen en kinderen in stukken hakken, zoals in Algerije gebeurt. 't Is helemaal geen religie. 't Is eigenlijk voornamelijk massamoord. En 't kent ook geen kunst. Geen beeldende kunst, niets. En dan te bedenken dat die waanzin pas 500, 600 jaar na Christus opeens begonnen is'.
**

Wishbone | 02-11-07 | 21:05

stan81 02-11-07 @ 21:00

Nou, google gerust verder, ik ga aan jou niet teveel energie meer verspillen.

-

Wishbone 02-11-07 @ 20:57

Nah, heb een examen, gelieerd aan een promotie, enne: I need the money. Niets menselijks is mij vreemd ;)

v Maerlant | 02-11-07 | 21:05

@v Maerlant 02-11-07 @ 20:54

Welke toestanden in de UK, v Maerlant?
En kop op m'n beste, neem een paar dagen vrij van reaguren.
We zouden je missen, maar jij alleen weet wat 't beste is voor je.
De watchers hier weten dat 't bij tijden energie vreet, veel woede ook.
Maar je komt altijd terug hier bij je vrienden, hoe dan ook.

wopper | 02-11-07 | 21:04

@ 20.38
nou nou nou, beste van Maerlant, de UVRM .... ik heb bij *willekeurig in te vullen 'deity'* geen idee, wat dat papiertje inhoudt, ..... ff googelen..
-
AHA ..... duh UNIVERSELE VERKLARING VAN DE RECHTEN VAN DE MENS.
-
aha, aaaah,
hahahaha ahhahaahhahah ahahahahha hahahaha haha
-
als er naast rechten ook *plichten* had bijgestaan zou den Nob'le Wolf daar wel spitsoren naar hebben gehad. En rechten worden trouwens verdient, en niet, te grabbel gegooit, godver.
-
-
-
-
Enne verlicht me eens over Schopenhauer en Islam, want ge-wel-di-ge kennis wil graag tentoongespreidt worden, niet waar?

stan81 | 02-11-07 | 21:00

v Maerlant 02-11-07 @ 20:54

Val jezelf niet te hard, we hebben wijze mensen nodig in deze tijden.... Een wijs mens is immers nooit uitgeleerd... ;-)

Wishbone | 02-11-07 | 20:57

Wishbone 02-11-07 @ 20:49

You name it... ben weer even helemaal down van die toestanden in de UK. Weldra moet ik weer stoppen met reaguren - noodgedwongen de studieboeken in. Voor m'n gemoed misschien maar het beste ook: dag in dag uit kan ik deze ellende niet meer aan.

v Maerlant | 02-11-07 | 20:54

v Maerlant 02-11-07 @ 20:38

Je leest gewoon het links georiënteerde autoriteitsgevoel in elk comment. Een links autoritaire persoon die zich verbonden voelt met een fascistische religie. Een vevaarlijke combinatie......

Wishbone | 02-11-07 | 20:49

stan81 02-11-07 @ 20:24

Persoonlijk denk ik dat je er weinig aan kan veranderen ook al ga je op je kop staan. Dat zou je als sociaal wetenschapper toch moeten weten. Je kan er natuurlijk op reageren, maar als sociaal wetenschapper weet je ook dat je daar jezelf meer mee hebt dan de persoon waarop je reageert.
.
Maar goed dat zal jij vast beter weten dan ik.
.
Ik vind het vrij normaal dat iemand zijn eigen normen, waarden en wijsheid hanteert. Dat is je goed recht, op het moment dat je andere mensen daarmee in een lagere schaal plaatst of jezelf erboven krijg je daar natuurlijk commentaar op. Helemaal van de mensen zoals ik, die een gezonde afkeer hebben van elke religie en een wat sterkere afkeer van Islam en de religies die op een wat orthodoxe manier beleefd worden.
.
Mensen die een hoger wezen nodig hebben om een fatsoenlijk leven te leiden komen volgens mij al wat cellen tekort, maar gaan te ver als ze ondanks dat ze niet op eigen benen kunnen staan zichzelf ook nog eens verheven boven een ander opstellen.

Wishbone | 02-11-07 | 20:41

@stan81
Je neemt jezelf wel ernstig hè? Nou, ik niet. Niet sinds ik je 'sympathie voor de islam' heb zien combineren met 'nobiliteit'. Je weet toch dat de islamitische landen de UVRM niet ondertekend hebben? Ook je 'if you can't beat them, join them' getuigt niet zozeer van een doorleefd besef van de intrinsieke waarde van de islam (sic) maar van plat opportunisme - mind you, opportunisme hoeft niet per se plat te zijn, in deze is het dat wel. Tenslotte dweep je ook graag met je ge-wel-di-ge kennis; genoteerd wat bijvoorbeeld een Schopenhauer over de islam wist te vertellen? En hoe rijm je dat met nobiliteit?

v Maerlant | 02-11-07 | 20:38

Een echte intellectueel die man! En die stomme gasten maar bewonderend kijken ...

Marcel van Dam | 02-11-07 | 20:32

sja, mijn 'heersende opvattingen over kuisheid' komen ook van een heer of heerser .... goed gezien ja. Dat ik mijn(sinziens) nobele opvattingen tot (mijn) moraal verhef, is hetzelfde wat de 'slaaf', pleb of laagbloed doet (met zijn/haar vulgaire opvattingen)... en mijn moraal verheffen tot 'goed' en al het andere wat daar niet mee strookt als 'slecht' of niet goed genoeg voor en tot mij ... is een perfecte overdraagt van wat staat beschreven in "Over de genealogie van de moraal" van Zijne Heiligheid F.W. Nietzsche.
-
fyi, al 3/4 jaar ofzo frequenteer ik deze site, die ik uitroep tot een vd goeiste die ik bezoek. Sedert enkele maanden geef ik ook comments op 1 op 10 ongeveer, interessante berichtgevingen op GS of NN. Verder ben geenszins van plan mij te schikken aan ongegronde, grievende scheldwoorden of verwensingen óók als dit door and're wel als 'normaal' wordt ervaren.

stan81 | 02-11-07 | 20:24

stan81 02-11-07 @ 19:54

Natuurlijk is dat je goed recht, ik gun je ook van harte dat je vind wat je zoekt. Mijn probleem is dat je op een negatieve manier praat over mensen die niet jou heersende opvattingen over kuisheid delen. Ook dat jij de wijsheid in pacht zou hebben wat promiscueus gedrag inhoudt.
.
"Oordeel niet, opdat er niet over jullie geoordeeld wordt" zou in deze dan ook veel voor je moeten betekenen. Alleen al dat je iemand als slet wegzet omdat ze zich niet aan bepaalde kledingvoorschriften houdt is natuurlijk tegen alle logica in.
.
Ik weet overigens niet hoe lang je al op GS komt maar hier is het vrij bekend dat mensen die in sociale beroepen, dan wel wetenschappen werkzaam zijn als geytewollendokkendragers gekwalificeerd worden. Ik ben een Wilders stemmer en je moet eens weten hoe ik al genoemd ben hier. Je went er wel aan.......

Wishbone | 02-11-07 | 20:07

-weggejorist-

schaamhaar | 02-11-07 | 20:01

Waar oh waar, wishbone,
ok, iemand is erudiet, afgestudeerd in de sociale wetenschappen en ineens verklaard voor een geitenwollensokkenbrijer..... erg erg ... modern en doortastend ook.
-
Mij heb je niet horen beweren dat vrouwen minder zijn dan mannen, maar wel het eigendom trouwens .... hehehe.
ahum, de enige verschillen tussen mannen en vrouwen, in mijn optiek, zijn de genitaliën en fysieke kracht (als alles goed ontwikkeld is lichamelijk) ... en mss ook aanleg voor talen of technisch inzicht, maar dit laatste laat ik even achterwege.
-
En mag men als man 'eisen' of verwachten/hopen/dromen/fantaseren DAT zijn aanstaande levensgezellin (of als polygynist in mijn geval) een aantal eigenschappen deelt? Bijvoorbeeld als maagd het huwelijk intreden... Hoedanook, vrije ..... wil, zowel vloek als zeggen zou ik zeggen
-
En, ik heb al lang gekozen voor Vlaanderen en Duitsland fyi .... daar ben ik liever dan tussen den 'Ollander

stan81 | 02-11-07 | 19:54

stan81 02-11-07 @ 19:16

Nee Geytewollensokkenbrijer, een vrouw is niks minder als een man en hoort zich dan ook hetzelfde te gedragen. Je mag van een vrouw niet eisen wat je niet van jezelf eist. Als je zelf ook nog een heilige maagd ben dan wens ik je veel succes in je speurtocht naar je evenknie. Doe wel even een gebedje dat je aanstaande moslima niet een maagdelijkheidspil inneemt voor je eerste huwelijksnacht.
.
Heidenen eigenwijs ? Waarom omdat je zelf niet weet hoe het werkt ?
.
Welkom in de 21e eeuw Stan? Als je terug wil in de tijd kan ik je nog wel wat landen aanbevelen. Je mag van een v

Wishbone | 02-11-07 | 19:24

@ wensbot, waar haal je dat vandaan? En is niet logisch ook eh ..... Anale sex mag niet ontvangen worden, maar wel worden 'uitgedeeld' ... Goh, wat zijn die heidenen toch Eigen-Wijs ...... En godver, een echte vrouw, gedraagd zich idd als een moslima, of een kuise christene, whatever .... Zie mijn eerste post op 09:09 uur hiero.

stan81 | 02-11-07 | 19:16

Hahaha, nepstudent stan81 weet niet eens dat gangbangen de bomb is bij veul van die mossels.
Hier de zoveelste!
Lezen:
www.iht.com/articles/2007/10/31/africa...

In dubai nog wel dat zich voorstaat op moderniteit..

wopper | 02-11-07 | 19:12

stan81 02-11-07 @ 18:46

Als je het allemaal zo goed weet dan weet je ook dat anale sex maar deels verboden is. Het is alleen verboden voor de ontvanger niet voor de uitdeler. De regel is dan ook dat de ontvangen opgehangen wordt. Gezien je opstelling in dit verhaal en je angst voor echte vrouwen, vind ik de kwalificatie van Wopper naar jou als "de onthoofde" ook helemaal niet zo ver gezocht.

Wishbone | 02-11-07 | 19:07

stan81 02-11-07 @ 18:46

Ïk heb het over een vrouw van de wereld. Dat je al niet eens weet wat daarmee bedoelt wordt diskwalificeer je jezelf al gelijk tot een moslima.

Wishbone | 02-11-07 | 19:01

Eindelijk, het Avondblad valt door de brievenbus, ( wordt wel steeds later) dag dag iedereen.

Steerpike | 02-11-07 | 18:46

@Wishbone, 18:24; een losbandige vrouw denk ik dat je bedoeld, hoef ik dus *he-le-maaal* niet.
-
@Steerpike, 18:25; heeeeer... luk .... aaaah, Zijne Heiligheid Nietzsche hield ongetwijfeld vd gedachte 'vrouw als eigendom' .... en natuurlijk wordt ik graag tot Moslim omgedoopt .... blijf stiekem Heiden natuurlijk, snap je ook wel.
-
@v Maerlant, 18:25; ja eerlijkheid, niet kunnen liegen, weten dat een leugen altijd boven water komt, allemaal tekenen van nobiliteit. Wat betreft 'de watjes' .... 'if you can't beat them join'.....
-
@woppmongooler, 18:25; Anale sex is verboden bij Islamitsche Wet. En ik denk dat ze maar al te graag een atletische, geschoolde en welbespraakte agrarier onder hun hoeden en houden zoude willen nemen.
-
maarrrrrr, tijd, zal ons alles leren.

stan81 | 02-11-07 | 18:46

Als dom zijn zeer deed dan hebben die gasten geen leven.

jopi | 02-11-07 | 18:38

kijk! die gezinsvoogd van die savannah, die door haar moeder is doodgemept, kan als verweer voeren dat die kleine meid alvast een lesje heeft gehad in hoe ze het later te verduren krijgt, wanneer heel nederland is geislamiseerd, met dank aan die enge Vogelaer EN onze joodse vriend Cohen!
Haha, wij mogen onze kinderen niet slaan, maar vrouwen mishandelen in naam van de Koran, primaprima! Lang leve onze multiculti samenleving. Vooralsnog weiger ik iedere Moslim een hand te geven! mag niet van mijn levensovertuiging!

moe de loos | 02-11-07 | 18:35

Dat was Churchill by the way, toch niet de domste.

Steerpike | 02-11-07 | 18:26

@stan81 02-11-07 @ 18:23

Dan krijg jij als heiden eerst de mo-gangbang en vervolgens kan je onthoofde hoofd alleen nog maar verbaasd kijken.

wopper | 02-11-07 | 18:25

stan81 02-11-07 @ 18:23

Eerlijk ben je wel. Wacht maar tot de watjes wakker worden. Het zal er nog heet aan toegaan. *out, eten*

v Maerlant | 02-11-07 | 18:25

@Stan81:" The fact that in Mohammedan law every woman must belong to some man as his absolute property - either as a child, a wife, or a concubine - must delay the final extinction of slavery until the faith of Islam has ceased to be a great power among men" en wat dacht je daarvan?

Steerpike | 02-11-07 | 18:25

stan81 02-11-07 @ 18:23

En wij gunnen het je dan ook van harte dat je daarin terecht komt want een Nederlandse vrouw van de wereld kun je niet aan.

Wishbone | 02-11-07 | 18:24

stan81 02-11-07 @ 18:14

En wie bepaalt dat allemaal dan Stan. Wie bepaalt wat promiscue gedrag is?Jij met je geytewollensokken opleiding of de automonteur van de hoek.
.
Je loopt een beetje je mening te geven over wat jij vind zoals het zou moeten zijn. Is niet erg wetenschappelijk hoor.

Wishbone | 02-11-07 | 18:23

@ v Maerlant 02-11-07 @ 18:09
als Heiden zou ik me maar wat graag laten omringen en "veroveren" zelfs door de nette, natuurlijke en eervolle wetten die de Islam, met haar 'warrior pathos' ... mij te bieden heeft, ipv hypocriete, verwijfde, licht- en zachtzinnige, losbandige 'wetjes' vd watjes .... *leest vanavond het UNAbomber manifesto maar weer eens*

stan81 | 02-11-07 | 18:23

Steerpike 02-11-07 @ 18:09

lol, om 18:09 wel ja!

v Maerlant | 02-11-07 | 18:16

Steerpike 02-11-07 @ 18:09

Nee, hij heeft het over de sneer die je richting Israel geeft in je post van 17:55

Wishbone | 02-11-07 | 18:16

@ Geilige Maagd 02-11-07 @ 16:40
Kom dan maar eens *niet* op mijn schoot zitten ....
Geilige maagd, wat een vulgaire naam btw....
-
Uw vraag: Hoe ziet de kleding van een hoer eruit?
Mijn antwoord: niets-onthullend. Badkledij buitenbeschouwing gelaten.
-
Uw vraag: En hoe gedraagt een hoer zich?
Mijn antwoord: promiscue gedrag, one-night-stands bijvoorbeeld
-
-
-
Mijn slotwoorden: emancipatie van de vrouwmens is nog niet vervolledigd, immers sexuele losbandigheid zou ik zelf de verlaging vd vrouw willen noemen (als 'hoer' ja) tot het niveau van losbandigheid der vele voormalige hippies en hun kroost ..... vrije liefde bestaat immers niet.

stan81 | 02-11-07 | 18:14

@v Maerlant 02-11-07 @ 18:02: Heb je het over die omhooggevallen encyclopedie (stan81)?

Steerpike | 02-11-07 | 18:09

stan81 02-11-07 @ 17:59

Een 'wetenschapper' die sympathiseert met de islam? Ook met het streven naar de dar al islam dus? Je vindt het wel ok dat deze contreien als dar al harb en dus als te veroveren gebied geboekstaafd staan? Je 'when in Rome, do as the Romans do' blijft een flutverhaal - op mijn opmerkingen terzake ga je gemakshalve niet in. Wat vind je van de ca. 40% Marokkaans/'Nederlandse' jongeren die liever vandaag dan morgen de sharia ingevoerd willen zien? Are they acting as Romans?

v Maerlant | 02-11-07 | 18:09

Steerpike 02-11-07 @ 17:55

Zullen we Israël erbuiten houden? 't Is straks m'n lievelingskost, en die mis ik niet graag. Wat betreft media coverage: hoge bomen vangen nu éénmaal veel wind. Overigens heb ik niet het gevoel dat de Yanks hier gespaard worden, en christenfundi's nog veel minder. Laat de toonaard van 'Nederland is al onder de sharia (hierboven) maar eens tot je doordringen.

v Maerlant | 02-11-07 | 18:02

@ v. Maerlant 02-11-07 @ 16:10
Wel wel wel, afgestudeerd in de psychologie. Dit was makkelijk, want 'vrouwelijke' wetenschap en derhalve had ik genoeg tijd om middels zelf-studie me te verrijken met Nietzscheaanisme, Katholicisme, Islam, 2012-voorspellingen, Paganism, Satanisme, Agnosticisme, Taoisme, etcetera.
Maar maar maar van Maerlant, u maakt een grove denkfout met mijn observatie van 15:51 uur (waar overigens geen speld tussen te krijgen valt, zeg ik met de arrogantie van een wetenschapper.) ...
Immers, hoewel ik symphatiseer met de Islam, kan ik nergens uit mijn tekst halen, dat ik verkrachtingen nota bene goedkeur.... !!!!! Ik zou zelfs durven stellen (omdat ik me ook met ethiek heb beziggehouden) dat verkrachting erger is dan moord (immers een vermoord iemand is 'uit zijn lijden' verlost, maar) .... een verkracht iemand zit vaak met een trauma en/of schuldgevoel. Dus, mijn waarde-oordeel, is dat verkrachting een vorm van spirituele moord is....
Dat Hollandse vrouwen worden verkracht, door nep-moslims (mannen die *niet* als maagd het huwelijk ingaan) bijvoorbeeld, getuigd van de vele misstanden binnen de multiculturele samenleving, en sexuele moraal, for that matter, hypocrisie etcetera.

stan81 | 02-11-07 | 17:59

@v Maerlant 02-11-07 @ 17:49: Ik erger me alleen aan steeds dat gehak op datzelfde dooie paard, iedereen weet nou wel dat er Islamitische gekken en scherpslijpers zijn, maar puhlease niet steeds opnieuw, laat eens voor de verandering Amerikaanse orthodoxe preachers zien, maar nee altijd weer die moslims, en Israel speelt een smerig spelletje in het M.O.

Steerpike | 02-11-07 | 17:55

Steerpike 02-11-07 @ 17:47

Nee Al-jazeera is opgericht en wordt onderhouden door de Muslim Brotherhood. En Memri wordt inderdaad gesubsidieerd door de Amerikanen, niet alleen door Amerikanen kan ik je vertellen..... Net als dat AL-Jazeera gefinancieerd wordt door de muzelman.

Wishbone | 02-11-07 | 17:52

Steerpike 02-11-07 @ 17:47

Het is en blijft een interview van de Saudische TV. Of is het in scène gezet en moeten we snel een aluhoedje op?

v Maerlant | 02-11-07 | 17:49

@Wishbone Ass 02-11-07 @ 17:43: "ligt het wederom aan jou", Jazeer is trouwens niet te vergelijken met dat door Amerika gesubsidieerde Memri kluppie.

Steerpike | 02-11-07 | 17:47

Steerpike 02-11-07 @ 17:40

Het is ook een informatie bron. Als jij je pijlen alleen richt op Memri net als de muzelman alleen Al-jazeera zou kijken, dan legt het wederom aan jou en niet aan Memri.
.
De benaming was dus goed gekozen......

Wishbone | 02-11-07 | 17:43

Devidas Frietman 02-11-07 @ 17:39

Ik heb hier toch het vermoeden dat het niet Koerbagh is die onder de plak zit...... Ik kan me vergissen natuurlijk.......

Wishbone | 02-11-07 | 17:40

MEMRI vertaalt alleen datgene wat hun welgevallig is, net als die joodse prof. die 2 maanden lang alleen het Nederlandse nieuws vertaalde wat hém welgevallig was, en zo bewees dat Nederland antisemitisch is, "the eye of the beholder"weet je wel.

Steerpike | 02-11-07 | 17:40

@koerbagh ® 02-11-07 @ 17:26
Muhaha! Dus een homo-criticus, is OF zelf homo, OF een reli-fundi.
Wordt toch wakker man, en kom zelf eens onder een nog veel gevaarlijke vorm van plak vandaan: de politiek-correcte & collectivistisch-gedachtegoed-dragende plak.

Devidas Frietman | 02-11-07 | 17:39

Steerpike 02-11-07 @ 17:30

Weet je wat nou het leuke en tegelijk het domme van je hele comment is, Memri vertaalt de boel alleen maar. Het is de muzelman die de uitspraak doet. Niet de joden, de christenen, de hindoes, nee de muzelman. Het maakt dus geen ene flikker uit wie het vertaalt, ja alleen voor figuren als jij die bij elke wandaad van de muzelman er de joden bij moet halen. Moet waarschijnlijk branden op je ziel.....
.
We kunnen er duidelijk over zijn dat het meer over jou zegt dan over de mensen die walgelijkheden van de muzelman vertalen.
.
Zullen we het dus maar de logica van de strontboer noemen.....

Wishbone | 02-11-07 | 17:36

@Wishbone 02-11-07 @ 17:28: De naam is anti Islamitische agitprop, iets wat het kenmerk is van MEMRI.

Steerpike | 02-11-07 | 17:30

Devidas Frietman 02-11-07 @ 16:54

Zullen we dat gewoon aan de wtjes ovelaten.......
.
Steerpike 02-11-07 @ 17:24

En dat maakt het meppen van de muzelman goed of zo ? Ik heb niet eens een naam voor de logica die je hier hanteert......

Wishbone | 02-11-07 | 17:28

@Devidas Frietman 02-11-07 @ 16:54:
Ach goss, zit jij zo onder plak? Ben je zo bang voor vrouwen? Wat zielug.
En dan mag je van got niet eens kiezen om homo te zijn. 't Is toch wat.
Wat een rotleven moet je hebben.

koerbagh ® | 02-11-07 | 17:26

MEMRI is een joods propaganda kluppie, zag in een docu hoe orthodoxe joden hun vrouwen behandelen, lusten de honden ook geen brood van.

Steerpike | 02-11-07 | 17:24

Ik ben het helemaal eensch met deze Arabier. Een zacht tikje uitdelen is NIKS in vergelijking met het (onzichtbare) manipulatie/lieg-geweld dat de gemiddelde vrouw gebruikt.
Aan alle mannen die nog een greintje eer over hebben, lees dit boek eens:
Esther Vilar - The Manipulated Man

Devidas Frietman | 02-11-07 | 16:54

@Waarbenik? 02-11-07 @ 12:30:
youtube.com/watch?v=X2epvSAGuLc
youtube.com/watch?v=IEWVch1afbs
youtube.com/watch?v=NSx0UQBPPo8

[quote] Ik dacht dat atheisten juist daar voor waren!? Dat is toch de reden om Filosofie te gebruiken? [/quote]
Juist, en filosofie is heel wat anders dan comparatieve theologie. De fundamenten van Christendom en Islam zijn identiek in de aanname van een sprookje dat er een opperwezen is waar je verantwoordelijkheden en schuld op kunt afschuiven en je angsten mee kan bezweren, dus even verachtelijk.

koerbagh ® | 02-11-07 | 16:51

@Stan
Ik citeer: "vele vrouwmensen kleden én gedragen zich ook als hoer"

Wat is veel?
Hoe ziet de kleding van een hoer eruit? En hoe gedraagt een hoer zich? Leg jij mij maar eens haarfijn uit wat dat precies is. Je maakt "vele vrouwmensen" voor hoer uit, dus ik denk: laat ik eens verhaal halen.

De Geilige Maagd | 02-11-07 | 16:40

Cursus vrouwenmeppen???? Die mosplemp is hardstikke gek en braakt onzin uit. Echt een ziek geloof!

buzzelbas | 02-11-07 | 16:36

stan81 02-11-07 @ 15:51

In wélke verknipte wetenschappen ben jij precies afgestudeerd? De relativistiek? De verloochenonsologie? De macrameïstiek? 'When in Rome, do as the Romans do' betekent NIET vrouwen verkrachten omdat ze geen hoofddoek dragen, de facto polygamie beoefenen, liegen en bedriegen als het over ongelovige honden gaat, maar de scheiding van kerk en staat van die Romans aanvaarden, zich schikken naar de rechtsstaat, en het adagium 'doe een ander niet wat je jezelf niet wil aangedaan zie worden' zo loyaal als het kan in de praktijk omzetten. In de sociale wetenschappen, zeg je? Doe eens een traktaatje over 'Gemeinschaft' en 'Gesellschaft', vertaal de consequenties daar eens van naar onze hedendaagse samenleving, en pas dat eens toe op de boerka!

v Maerlant | 02-11-07 | 16:10

Mujaheed4life 02-11-07 @ 15:58
Ja, want wij zijn degenen die het niet begrijpen...

fun-lovin-criminal | 02-11-07 | 16:03

v Maerlant 02-11-07 @ 15:50
De situaties die jij schetst zijn inderdaad in- en indroevig. Maar ik dacht nog dat moslims met van die extremistische uitspraken, zoals Mujaheed4life in het begin van zijn reaguursels had, zich wel strikt aan de islam hielden. Weer erg naïef van mij....

sistrie | 02-11-07 | 16:00

fun-lovin-criminal 02-11-07 @ 15:46
sistrie 02-11-07 @ 15:45

Ik leg het nog wel een keer uit, ik moet nu weg daaag

Mujaheed4life | 02-11-07 | 15:58

stan81 02-11-07 @ 15:51

Ah u is een geytewollensokken drager........ U zal vast heel geliefd zijn/worden
hier op GS/NN....

Wishbone | 02-11-07 | 15:56

The knoran according to cherie blair:
blogs.telegraph.co.uk/ukcorrespondents...

No wife beating zegt deze moonbat!
Het is door dit soort idioten (en bij ons te lande zit 't er ook vol mee) dat vele goedgelovige westerlingen nog steeds denken dat er een dialoog mogelijk is met de dode cultus.

wopper | 02-11-07 | 15:55

Ach, we moeten niet te hard oordelen over de onderlinge verstandhouding tussen een moslim man en zijn vrouw.
1000 jaar geleden ging het er in Europa niet anders aan toe.
Gelukkig heeft de westerse BESCHAVING zich verder weten te ontwikkelen.
Wie weet zien de moslims over 1000 jaar in dat wij het zo gek nog niet doen.

man on the edge | 02-11-07 | 15:52

Als afgestudeerde in de sociale wetenschappen merk ik even op, waarom 3de generatie allochtoontjes 'onze vrouwen' hoeren vinden.... Welaan, kort en bondig gezegd, vele vrouwmensen kleden én gedragen zich ook als hoer. En, dit noem ik het toeristen-syndroom, wat denkt een jonge man, tussen 2 vuren of werelden (zwart-wit gesteld; het decadente Holland vs. een Moslim / schaamte-cultuur) .... when in Rome, do as the Romans.

stan81 | 02-11-07 | 15:51

En dan is het vandaag nog allerzielen ook...

Allerzielen

Nadat we bij die en die gezeten hebben,
gingen we bij je weet nog wel wat drinken.
Dinges was er ook, en zong een lied
over een naamloos Graf van eeuwigheid.

(1965)

in Gerard Reve, Verzamelde Gedichten Amsterdam 1987 p.54

koerbagh ® | 02-11-07 | 15:50

sistrie 02-11-07 @ 15:45

Wist je dan niet dat ze kinderlijke truukjes hebben om al die regeltjes te omzeilen? Als ze whisky willen drinken kappen ze dat bij hun colablokje (ies cola), als ze overdag willen eten tijdens de ramadan kruipen ze in de kelder (schijnt zon niet), en als ze naar 'de hoeren' willen hebben ze een very convenient tijdelijk contractje. 't Is als een meelijwekkend jongensclubje dat uit de hand gelopen is; in- en indroevig.

v Maerlant | 02-11-07 | 15:50

rebelle68 02-11-07 @ 15:30

Was het zo erg? waren vast geen mocros.

Mujaheed4life | 02-11-07 | 15:47

Mujaheed4life 02-11-07 @ 15:36
Daar ging het niet over, moslima's waren veel lekkerder dan witte kippen, jouw woorden...
Vraag me trouwens af, waarom al die blondjes van jou zo agressief zijn, zonde van al je mooie spulletjes. Het zal toch niet aan jou liggen, toch??

fun-lovin-criminal | 02-11-07 | 15:46

@Mujaheed4life
Volgens de Koran moet de man ook maagd zijn bij het huwelijk. Wat ben jij nou voor een nepmoslim!

sistrie | 02-11-07 | 15:45

Mujaheed4life 02-11-07 @ 15:29

Je bedoelt die varkens waar ik zelfs mijn hond vanaf zou schoppen ? Ik ken overigens geen Nederlandse jongens en meisjes die hun openingszin met "Hey Hoer" beginnen. Als ik het dus aan jouw exen moet gaan vragen dat het er hier ook zo aan toe gaat, komt het er op neer dat ze jouw aangesproken hebben met "Hey Hoer."
.
In Nederland krijgen overigens de vrouwen of de ontvangende homofiele partij het predicaat "Hoer" mee. Gezien jouw mannelijke status kunnen we eruit opmaken dat jij een 'ontvangende partij' bent en je je status voor eens en voor altijd duidelijk hebt gemaakt hier op GS.
.
Ik zou maar over een andere nick gaan nadenken als ik jou was......

Wishbone | 02-11-07 | 15:38

fun-lovin-criminal 02-11-07 @ 15:27

Blondjes waren lekker gestoord, labtop tegen de muur gooien, glazen tegen plasmascherm, auto bekrassen,. nu weer back to basic en op zoek naar moslima.

Mujaheed4life | 02-11-07 | 15:36

heeft @Mujaheed4life ook prada's en een leuk kapsel dan wil ik hem wel nr 51 maken.. ik ben toch al kapot...

rebelle68 | 02-11-07 | 15:30

Wishbone 02-11-07 @ 15:19

Nee hoor, hier gaat dat ook zo, vraag maar aan mijn blonde exen.

Mujaheed4life | 02-11-07 | 15:29

@Mujaheed4life 02-11-07 @ 15:13
Waarom witte kippen versieren als moslima's zoveel knapper zijn? Misschien dat sistrie zich dat afvraagt wanneer ze zegt dat je jezelf tegen spreekt?

fun-lovin-criminal | 02-11-07 | 15:27

oum_osama 02-11-07 @ 12:01
vorige week stonden er wat van die urban sletjes in de azijnbode, ik zei tegen m'n moeder dat ik dan nog liever hoofddoeken zie, maar als ik alles van oum_osama lees neem ik dat onmiddelijk terug. Sloeries aller landen verenigt u...

'en voordat ze gaan trouwen hebben ze er al 30 versleten'
ik denk dat ik nu op 50 zit... komt nooit meer goed met mij

rebelle68 | 02-11-07 | 15:24

Nee ik hoef niet lang na te denken. Ik doe ook nog andere dingen dan gaan zitten wachten op een reactie. In jouw geval heb je dus er 19 minuten over gedaan om te reageren.
Oh dus billenknijpen en vrouwen achtervolgen en betasten valt bij jou onder versieren?

sistrie | 02-11-07 | 15:23

Mujaheed4life 02-11-07 @ 15:13

In Marokko is het waarschijnlijk normaal de openingszin te beginnen met "Hey Hoer" maar hier in Nederland kennen we iets van beschaving. Ik weet het duurt enkele generaties om de de cultuur uit een achterlopend bergvolk te halen, helelmaal als een groot deel schyzofreen is maar wie weet krijgen je achterkleinkinderen, mits niet schyzofreen, wel de beschaving mee.

Wishbone | 02-11-07 | 15:19

@ Mujaheed4life 02-11-07 @ 13:48

Moslima's zijn over het algemeen donderslelijk behalve die geyle marokkaanse neuksletten die je overal op Utrecht Centraal rond ziet lopen.

EENECHTENINJA | 02-11-07 | 15:16

-weggejorist-

Mujaheed4life | 02-11-07 | 15:13

Ik vind dit een begin van erkenning van vrouwen als mensen, voor moslims is dit een grote stap. De vrouw is in de landen van het zand minder dan stof en elke boodschap die de massale vrouwenmishandeling aan banden probeert te leggen is mi een grote stap voorwaarts.
Het is te vergelijken met een redeloos dier regels leren. Het redeloze dier begrijpt niets van de regels, maar het feit dat mensen het redeloze dier proberen te leiden is grote winst.

Rest In Privacy | 02-11-07 | 15:08

Ik zocht dat filmpje van Hansje Teeuwen ij het monument voor Theo in de Dumpert, maar ik kon het niet vinden. Zou graag een ^ geven vandaag.

Nepkarel | 02-11-07 | 15:05

@Mujaheed4life

Witte kip? Ik dacht dat jullie varkens niet moesten, maar nu behoren kippen daar dus ook al bij?

Precies Geilige Maagd, waarom vallen jullie de hollandse vrouwen (vooral de blonde vrouwen) dan altijd zo lastig? Je spreekt jezelf tegen jongen.

sistrie | 02-11-07 | 14:54

Hey, een discussie, daar wil ik wel aan mee doen. Nu alleen nog een weerloos slachtoffer uitzoeken. Kijkt om zich heen en ziet er al snel eentje staan. Goedemiddag Mujaheed4life, hoe maakt u het?

fun-lovin-criminal | 02-11-07 | 14:49

@ oum_osama
Ik hoop dat je dit leest en op de drie onderstaande punten mij van een opmerking/mening wilt voorzien. Overigens hoop ik later, om als maagd het huwelijk in te treden, ook een Turkse als één van mijn toekomstige vrouwen mag laten resideren. Nederlandsche vrouwmensen beschouw ik, over het algemeen als losbandige sletten. Verder, hoop ik als grensbewoner, ook een Vlaamsche als levensgezellin te mogen treffen. Wat betreft Marokaanse mensen, moet ik helaas het vooroordeel bevestigen wat mijn oom (, een tuinbouwer met veel Turken en Marokkanen over de vloer,) ooit uit observatie constateerde; dat Turken eerlijker en betrouwbaarder zijn dan de 'short tempered' Marokkanen...
-
1. Mijn wijze grootmoeder (R.I.P.) over haar strenge doch rechtvaardige man (R.I.P.) ... uit het Katholieke (dus gematigde) zuiden vh land: 'de man is het hoofd van het gezin, en de vrouw de nek, .... maar als de nek draait, moet het hoofd mee.'
-
2. Verder is het mijn sociaal-historische theorie dat de import van Nobele Wolvenfamilies (zoals ik ze maar even noem) uit Turkije en Marokko in de jaren '60 en '70 ... een welkome aanvullingen zijn op de vele sexueel losbandige (voormalige) hippies en hun kroost.
-
3. Onlangs heb ik op Geenstijl kenbaar gemaakt, mijn observatie van vroeger dat leeftijdsgenoten en hun ouders wel eens 'Turk' als scheldwoord ofzo gebruikte wanneer iemand .... 'goedkoop' of spaarzaam leefde ... bv. snoepje dat op de grond viel nog opeten ;-)

stan81 | 02-11-07 | 14:47

Mujaheed4life 02-11-07 @ 14:31

Waar vraag ik om? Die stemmen in je hoofd zijn niet van mij hoor !!

Wishbone | 02-11-07 | 14:41

Mujaheed4life 02-11-07 @ 14:31
Ga gewoon weg. Dat is alles wat wij aan jou en je baardvrienden vragen.

Bigi Bana Boy | 02-11-07 | 14:39

Wishbone 02-11-07 @ 14:23

Behalve bij jou dan, want jij vraagt er ook om.

Mujaheed4life | 02-11-07 | 14:31

Mujaheed4life 02-11-07 @ 14:28

Dat is dus ook het verschil tussen jullie. Jij gelooft in sprookjes en Wopper leeft in de realiteit.

Wishbone | 02-11-07 | 14:30

wopper 02-11-07 @ 14:14

Ik geloof liever in een God dan in een liegende Iraanse ex-moslim, maar jij bent dan ook Atheist, tja je moet wat he.

Mujaheed4life | 02-11-07 | 14:28

HerrOttoFlick 02-11-07 @ 13:50

Vrouwen slaan is in elke cultuur te walgelijk voor woorden. Er bestaat dan ook geen enkel excuus voor.

Wishbone | 02-11-07 | 14:23

@Mujaheed4life 02-11-07 @ 13:50

Dan prefereer ik de zgn. onzin van Ellian boven het monsterlijke samenraapsel van een schuimbekkende analfabete jattende proleet waarin de navolgers menen got's hand te zien.
Luiden die denken dat men met koppensnellen de wereld kan veroveren zijn barbaren, niets meer niets minder.
Het maangotje, voor wie velen van jullie in aanbidding 5 keer per dag met de reedt omhoog liggen, is slechts een afgeleide van een van de oude Soemerische goden.

.

Je hebt geen enkel idee wie de ware GOD is.
Houwen zo, je zou anders van ellende in elkaar storten.

wopper | 02-11-07 | 14:14

@Mujaheed
Ja ze zien er zelfs zo goed uit dat jullie ze onder meters lappen verstoppen. Trouwens, als jullie vrouwen er zo goed uitzien, waarom moeten jullie dan Nederlandse vrouwen lastig vallen? Wees dan consequent.
Ik snap werkelijk niet waarom jij je energie steekt in het reaguren op geen stijl. Een echt inhoudelijke discussie wil je niet. Je eerste post begint meteen met kromzwaarden en stofzuigerslangen en verder is het vooral veel schelden.

De Geilige Maagd | 02-11-07 | 14:03

Ik had eerst een geintje willen maken in de trand van: "Mmm.. het heeft toch wel iets die islam bij nader inzien. Na het zien van de filmpjes (hoef niet meer te eten vandaag, bedankt) kan ik niet wachten op de verkiezingen om te stemmen op Wilders.

van Kloten | 02-11-07 | 14:03

wopper 02-11-07 @ 13:25

De enigste waarom die man onzin schrijft in zijn colums is om zijn zakken te vullen het enige wat hij nodig heeft is goedgelovige sukkels als jou omn ze te lezen, hij lacht zich een ongeluk.

Mujaheed4life | 02-11-07 | 13:50

'k vond het wel meevallen. Luisterden er maar meer moslims naar die vent: niet te snel gaan slaan, nooit in het gezicht slaan en niet bont en blauw slaan. Ik geloof dat hij het zelfs veroordeelt als mannen hun vrouwne pijn doen. Blijft natuurlijk een feit dat mannen hun vrouwne natuurlijk helemaal niet horen te slaan, maar ja, dat is ONZE cultuur.

HerrOttoFlick | 02-11-07 | 13:50

-weggejorist-

Mujaheed4life | 02-11-07 | 13:48

sistrie 02-11-07 @ 13:21

Applaus! Je vriend is een bofkont. Wens jullie beidjes veel geluk.

v Maerlant | 02-11-07 | 13:47

@sistrie 13:21
Amen zuster... mooi gezegd!

man on the edge | 02-11-07 | 13:35

oum_osama
Ga jij mij een beetje voor hoer uit zitten maken? Jij vraagt anderen: "wat weet jij van moslima's". Nu kan ik jou vragen wat weet jij van de nederlandse dames? Alhoewel, misschien zou ik ook zo over de mooie nederlandse meiden praten als ik met een snor zou rondlopen en een man mij nooit een waardige blik heeft gegeven.
Ik heb al meer dan vijf jaar een vriend. Mijn enige ooit. We hebben samen een huis gekocht. Ik heb een goede baan en betaal dan ook netjes van alles de helft. We zijn zeer gelukkig en we zijn elkaars gelijken. Bovendien hebben we geen geloof nodig om een doel in het leven te hebben.
Jij neuqt een man die je mishandelt en waarvoor jij alle huishoudelijke taken moet doen. In ruil daarvoor krijg je van hem centjes om je boodschapjes te doen zodat jij zijn eten kan klaarmaken en zijn huis kan schoonhouden. Vertel me. Wie is hier nu de hoer?

sistrie | 02-11-07 | 13:21

Ja dat krijg je met teveel inteelt he dan komen alle pshychoses naar buiten

Dream-on | 02-11-07 | 13:02

De Geilige Maagd 02-11-07 @ 12:53

Hear! Hear......!!!

Wishbone | 02-11-07 | 12:59

@oum_osama 02-11-07 @ 12:49

Het kan niet vaak genoeg gezegd worden, ma osama, kijk naar wat sommige van je zusters moeten ondergaan.
C'est la réalité!
Er zal een wereld voor je open gaan als je niet blijft steken in dat deel van je boekje waarin alleen zoetgevooisde lulkoek staat.
Durf de ultrazwarte kant van islaam onder ogen te zien.

wopper | 02-11-07 | 12:59

wopper 02-11-07 @ 12:53

Ja het is werkelijk eens schande dat 'religie' poltiek gemaakt en beschermd wordt. Laten we hopen dat er nog wat positiefs uit het stemmen op de moties voortkomt.

Wishbone | 02-11-07 | 12:58

Het is een kwestie van wachten tot de maat hier een keer echt vol is, en dan zullen ze kennis maken met de ijzeren vuist van het Westen.

Bigi Bana Boy | 02-11-07 | 12:56

Oum Osama
Ik zal iets positiefs zeggen over moslima's in NL. Namelijk dat ze het op school en op het werk veel beter doen dan hun mannelijke evenknie. Jullie zouden het zonder jullie autoritaire vaders, ooms, broers en neven nog veel beter kunnen doen. Dat weet je zelf ook. Loop dan niet als een onderdrukt schaap het slaan van vrouwen te verdedigen. Je bent zelfs al zo gehersenspoeld dat je dat zelfs op geenstijl -waar je volledig anoniem bent- nog steeds roept.
Groetjes, een vrije en blije Hollandse hoer

De Geilige Maagd | 02-11-07 | 12:53

@Wishbone,

www.nd.nl/Document.aspx?document=nd_ar...

DEN HAAG - Minister Ter Horst (Binnenlandse Zaken) houdt vast aan de subsidie voor de website www.IslamWijzer.nl. Volgens de bewindsvrouw is het een taak van de overheid ,,een tegengeluid te laten horen'' tegen polariserende islamitische uitingen.

.

Dikke LOL inderdaad!!
Niet te geloven hoe ver de appeasers gaan.
GS/NN mag zich straks wel eens aan de aersch gaan krabben als onze mongeaulenregeerders sites als de roze bijenzwerm uit de lucht proberen te halen.

wopper | 02-11-07 | 12:53

oum_osama 02-11-07 @ 12:49

Jawel hoor, dan worden ze moslima genoemd. Dat zou jij toch moeten weten.....

Wishbone | 02-11-07 | 12:51

Jullie zijn het laagst met je stoere praatjes over israel en dat theo maar een voorproefje is. Jullie IPnummer is nu al bij de AIVD binnen. Teringgeitenneuqer, mohammedloverboy

The Green*Machine | 02-11-07 | 12:51

oum_osama 02-11-07 @ 12:11
Het doel en de zingeving in mijn leven is een nieuwe Suzuki Hayabusa.

Bigi Bana Boy | 02-11-07 | 12:51

@wopper
om eerlijk te zijn wordt ik jou gestalk een beetje zat, maar dat heb je zelf misschien wel gemerkt dat ik jou post zoveel mogelijk negeer. helaas probeer je met je provocerende uitspraken toch een reactie te krijgen en daarmee toon je alleen je ware aard en die is niet echt te benijden, ik adviseer jou psychologisch hulp

@wishbone
slet is het laagst, een vrouw kan niet dieper zinken

oum_osama | 02-11-07 | 12:49

die mensen zijn echt gebrainwashed..

Dream-on | 02-11-07 | 12:48

wopper 02-11-07 @ 12:36

Dit soort mensen zijn alleen maar op GS ter vermaak......... Er zijn er een paar die een poging doen om een discussie aan te gaan maar die zijn binnen een week alweer - weggejorist en opgerot -
.
Dan maar een beetje lol trappen........

Wishbone | 02-11-07 | 12:45

oum_osama 02-11-07 @ 12:36

Wat ik zelf heb meegemaakt is alleen maar een extra. Een extra voor mij wel te verstaan..........
.
Dat zeg ik mijn vriendin is een slet terwijl jij op je knieen gaat voor een pedofiel. Je moet jezelf eens gaan afvragen wat nou eigenlijk erger is. Een Hypocriete hoer die op haar knieen gaat voor een pedofiel en af en toe het huis doorgerost wordt door haar ega, niks te vertellen heeft, alleen maar kinderen mag uitpoepen, waarschijnlijk aan haar neef wordt uitgehuwelijkt waar weer schyzofrene kinderen uit voortkomen enz. .... Of een slet die met respect behandeld wordt, zelf haar geld verdient, mag doen wat ze wil, en evengoed nog eens haar man vriend het idee geeft dat hij in de hemel terecht is gekomen.

Wishbone | 02-11-07 | 12:41

@vander F 02-11-07 @ 12:34

LOL!
De zagende, zaadvragende jihadiste mag eauk!

Excuses aanvaard, het manwijf Khalsoum kon formidabel zingen, goedverdoeme.

wopper | 02-11-07 | 12:39

Inhoudelijk reageren? Daar vallen die koranpraatkes van jou over het licht zien na de dood zeker ook onder. Wat een sukkeltje ben jij, je wordt er hier volledig uitgeluld (wel grappig natuurlijk :')

The Green*Machine | 02-11-07 | 12:39

@wishbone
Het heeft in de kranten gestaan, waarom zeg je dan dat je hetzelf hebt meegemaakt, geen eigen ervaring dan maar uit de kranten halen o_O!

je vriendin is een slet, maar als je haar ervoor betaalt dan is ze idd een hoer,

en de rest van reactie is een en al onzin en dat weet jezelf ook, probeer een keer inhoudelijk te reageren in plaats van verhaaltjes verzinnen.

oum_osama | 02-11-07 | 12:36

@Wishbone 02-11-07 @ 12:23

Blind, verdwaasd, gehersenspoeld, bejellabaad en besluierd..
Ach, we kijken er niet meer van op, van deze slangenpraat.
Hun hemeltje zal iig niet het hemeltje zijn waarvan ze dromen.

Next!

wopper | 02-11-07 | 12:36

@ wopper 02-11-07 @ 12:22,
beter nog, de zingende Jihadiste.

*misschien toch beledigend voor Oum Khalsoum inderdaad, excuses*

vander F | 02-11-07 | 12:34

Mujaheed4life 02-11-07 @ 12:28

Je weet toch dat jij als Marokkaan de enige schyzofeen bent hier op het blog ? Zelfs dat is al wetenschappelijk bewezen.......

Wishbone | 02-11-07 | 12:31

@ mujaheed4life (sukkel)
Niet relevant die post. Sukkel.

The Green*Machine | 02-11-07 | 12:30

@koerbagh ®
Leave it be. Als jouw propaganda niet aanslaat moet je mij niet de schuld geven. Het is gewoon duidelijk dat de meeste atheisten niet open staan voor rede, wat jij nu duidelijk aangeeft met je woord keuze. Ik dacht dat atheisten juist daar voor waren!? Dat is toch de reden om Filosofie te gebruiken? Als je beter weet, bewijs het maar!

Je films doen het niet, dus plaats ze alweer als je een inhoudelijke discussie wilt hebben, douchebag!

Waarbenik? | 02-11-07 | 12:30

Wat een vies taaltje is dat Arabisch toch. Doet me denken aan zo'n pruttelende senseo.

The Green*Machine | 02-11-07 | 12:29

Wishbone 02-11-07 @ 12:23

Waarom post je net alsof je een man bent, terwijl je in werkelijkheid een vrouw bent, ben je schizofreen??

Mujaheed4life | 02-11-07 | 12:28

wopper 02-11-07 @ 12:22

Laatste Alinea........... Wishbone 02-11-07 @ 12:23

Wishbone | 02-11-07 | 12:24

oum_osama 02-11-07 @ 12:13

Het leuke is dat ik geen verhalen hoef te verzinnen. Het heeft zelfs in de kranten gestaan dat de moslima's in de rij staan voor de maagdelijksheidspil.
.
JJij begint te sugereren dat mijn vriendin een hoer is alleen maar omdat ze niet op haar knieen gaat voor een pedofiel. Daarop geef ik je even les over het ware leven in de grote stad. De grootste hoeren zijn de mensen die zich er het hardst tegen afzetten, net als die marokkanen die zich anaal laten nemen om de volgende dag een homofiel af te tuigen.
.
Nou vind ik het ook niet zo gek dat er een hoop mensen uit het midden Oosten en Noord Afrika homofiel/lesbisch zijn, als je bedenkt dat de vaders bijna niet van de moeders te onderscheiden zijn.

Wishbone | 02-11-07 | 12:23

@vander F 02-11-07 @ 12:17

Hee, wil je de echte Khalsoum niet beledigen!
Osam's ma is btw een zij.

wopper | 02-11-07 | 12:22

@ Mujaheed4life en Oum_Osama
Ga eens hardstikke deaud met je Islampraatjes. Mohammed was een pedofiel. Dat is mijn overtuiging.

The Green*Machine | 02-11-07 | 12:18

Oh nee, dat filmpje!! Dit is zeker niet hoe alle Libanezen erover denken, de moderne christelijke mensen gruwelen hier ook van. helaas wordt de invloed van islamtokkies als oum_osama ook daar steeds groter, met hamas en de Syrische invloed. Schande!!

Espace Première | 02-11-07 | 12:18

Waar oum_khalsoum osama, de zingende jihadist, licht ziet,
zie ik slechts duisternis en verderf.
Zijn keus.

vander F | 02-11-07 | 12:17

@wishbone
droom verder, je hoeft geen verhalen te verzinnen, echte moslima's die zouden je hand afhakken voordat je eraan dacht om ze aan te raken.

Heel zwak om te schelden, maar van een ongelovige hond had ik ook niet anders verwacht

oum_osama | 02-11-07 | 12:13

Wat had wijlen Pim toch gelijk: De islam is een ACHTERLIJKE cultuur.

Remington.223 | 02-11-07 | 12:11

@BBB
waarom uit mijn eigen land weggaan? omdat jij rust wil, omdat jij de waarheid niet meer aankan? omdat de Islam jou geweten wakker schudt?
Wees dapper en volg je gevoel, verdiep je in de Islam en zie het licht, zie de reden van je bestaan, voel een leven met een doel, een leven met hoop en uitzicht, wees verstandig en volg niet de rest, doe een keer wat anders dan de rest naroepen maar zoek zelf de waarheid.

oum_osama | 02-11-07 | 12:11

Wat kan die vent snel lullen. Even terug lezen op de slow-motion.

Gezellig he? | 02-11-07 | 12:09

oum_osama 02-11-07 @ 12:01

Wat doet je denken dat ik niet af en toe een moslima uitgewoond heb dan? Waarom denk je dat de vraag naar de maagdelijksheids pil zo groot is. 'Juist' omdat moslima's niet gewone hoeren, maar hypocriete hoeren zijn. En ze zijn ook het makkelijkst om vanaf te komen. Je zegt gewoon hou je bek of ik vertel het tegen je vader/broer............ Moet je eens kijken hoe ze voor je kruipen. Gewoon je verstand gebruiken dan hoef je niet eens te meppen om die hypocriete hoeren naar je te laten luisteren.
.
Het lijkt er dus op dat jezelf als hypocriete hoer met je kop in je aars loopt......

Wishbone | 02-11-07 | 12:07

@wishbone
de nederlandse zijn al de hoer, ze gaan met iedereen naar bed maakt niet uit wie, en voordat ze gaan trouwen hebben ze er al 30 versleten, en dat is moeilijk te ontkennen
en jij weet niks van moslima's, volgens mij heb jij er nooit een gezien, het zijn de meest vrome wezen die Allah heeft geschapen, ze zijn gehoorzaam aan hun geloof, ze weten wat goed en fout is en wat wel en niet mag en dat is niet alleen tijdens het huwelijk maar ook ervoor.
praat niet over zaken die je niet kent

oum_osama | 02-11-07 | 12:01

@oum_osama 02-11-07 @ 11:50

Even je veils afdoen en gewoon kijken.
Je laat je arme moslima-zusters toch niet in de steek?

wopper | 02-11-07 | 12:01

oum_osama 02-11-07 @ 11:50
Waarom gaan jullie niet gewoon weg ?
De liefde tussen jullie en ons is er nooit geweest en zal er nu ook helemaal niet meer komen. Ik geloof op recht dat beide bevolkingsgroepen uiteindelijk beter af zijn als onze wegen zich scheiden. Wij zonder intolerante middeleeuwers in ons midden, jullie tussen mensen die jullie en jullie opvattingen wél waarderen in bijvoorbeeld Saudie Arabië. Want dat wat hier in Europa aan het gebeuren is gaat onherroepelijk heel erg fout aflopen.

Bigi Bana Boy | 02-11-07 | 11:58

Bezorg me de man met de baard in het witte gewaad, geef me een vrijbrief van overheidswege en de man is voor goed van zijn geestelijk gestoorde brein verlost nog voor hij met zijn ogen heeft kunnen knipperen....

Flabbergast | 02-11-07 | 11:58

wat een grote tandenstoker.... zeker voor zijn kameel ofzo

Miss Dushi | 02-11-07 | 11:56

oum_osama 02-11-07 @ 11:50

Ik weet dat het bij moslima's zo is dat als ze niet stevig onder de duim gehouden worden dat ze de hoer gaan spelen maar met Nederlandse vrouwen gaat het iets anders. Er zijn vrouwen die geen sturing nodig hebben om zich te gedragen, vandaar dat we in het westen ook spreken van een beschaving.......
.
Better luck next time........

Wishbone | 02-11-07 | 11:55

oum_osama 02-11-07 @ 11:50
Als het vrouwtje gewoon doet wat ik zeg krijgt ze alle respect en een liefdevolle tik onder haar blote bipsje.

rokershoest | 02-11-07 | 11:53

@wishbone
een politiek correct antwoord, haar zelf zijn in nederlandse termen is dat ze je kinderen geeft die niet jou zijn hahahahhaha
@rokershoest
wederzijdse respect is niet alleen gebaseerd dat zij jou moet gehoorzamen maar dat ook jij meehelpt met een aantal zaken, en niet gaat overdrijven met je wensen om haar leven zuur te maken, want dan zal haar respect voor jou als sneeuw voor de zon verdwijnen
@wopper =wijze van zion?
ik ga niet kijken naar die rotzooi die door amerikaanse overheid wordt gesteund.

oum_osama | 02-11-07 | 11:50

@oum_osama 02-11-07 @ 11:25

Ik heb nog steeds geen antwoord van je gehad betreffende dit filmpje:
www.terrorismawareness.org/videos/108/...

Kijk er nou eens naar.
Het gaat over de zachtzinnige behandeling van vrouwen in islam.

wopper | 02-11-07 | 11:41

oum_osama 02-11-07 @ 11:25
Ik ben het helemaal met je eens eigenlijk. Die rottige veeleisende wijven ook met hun grote bek! Ze moeten gewoon 7 dagen in de week geyl zijn, lekker en veel koken en zorgen dat er bijtijds een biertje op tafel staat alvorens zich terug te trekken in de keuken in afwachting van verdere instructies.

rokershoest | 02-11-07 | 11:37

oum_osama 02-11-07 @ 11:25

Ik wens jou dan ook een prettig leven toe met de man die je weet te disciplineren.
.
Ik laat mijn vriendin gewoon doen waar ze goed in is. Haar zelf zijn.....

Wishbone | 02-11-07 | 11:36

Stijloze fout van Geenstijl om dit filmpje niet op echtheid te controleren. Wel grappig om te zien dat veel mensen er meteen met hun vooroordelen bovenop springen, terwijl het gaat over vijgebomen.

Major_Error | 02-11-07 | 11:33

Wishbone 02-11-07 @ 11:30

Thx Wishbone, is samen met de reacties (die ik ook graag doorneem) wel een lange lap voor op een vrije dag, dus spaar ik dit maar op voor op m'n werk ;)

v Maerlant | 02-11-07 | 11:33

-weggejorist-

Wishbone | 02-11-07 | 11:30

oum_osama 02-11-07 @ 11:25
Oh ik word zo gheyl van dat soort teksten. Mijn droom vrouw ....
Neuqen ?

Bigi Bana Boy | 02-11-07 | 11:29

-weggejorist-

oum_osama | 02-11-07 | 11:25

watergraafsmeer?

Kerby | 02-11-07 | 11:15

Mujaheed4life 02-11-07 @ 11:04
Je vervalt een beetje in herhalingen nu. Maar ik kan je nu al reeds vertellen dat je een beetje te optimistisch bent. Ik denk dat als puntje echt bij paaltje komt je roepende in de woestijn zult zijn en het gros van de goed opgeleide en welvarende Moslims net effe hartstikke druk zullen zijn en dus geen tijd hebben voor jouw armeluis- en analfabeten grappenmakerijtjes.

rokershoest | 02-11-07 | 11:13

Mujaheed4life
Ga es deaud dan, en succes met je 72 druiven in je hiernamaals.

Zo jammer! | 02-11-07 | 11:12

Soms vragen Menschen zich af: wat kan ik doen. Machteloosheid is een keuze. Tot vanavond om 19 uur bij de Schreeuw.

bottehond | 02-11-07 | 11:11

@Mujaheed4life 02-11-07 @ 11:04

En wat als er geen hemel is in de zin zoals u zich die voorstelt?

wopper | 02-11-07 | 11:10

@Mujaheed
Als jullie je doel bereiken, is het nog steeds niet duidelijk voor ons. Ik vroeg het net ook al, maar vertel dan eens duidelijk wat jullie doelen zijn.

De Geilige Maagd | 02-11-07 | 11:10

Mujaheed4life 02-11-07 @ 11:04

Islamisering van een maatschappij leidt tot verstening van diezelfde maatschappij; alle vooruitgang, elke evolutie wordt gesmoord,valt stil, wordt achteruit gedraaid. Kijk naar Egypte, kijk naar Pakistan, kijk naar Afghanistan, kijk naar Iran. Daar is helemaal niets hemels aan, het is de natte droom van een aantal machtswellustige uiterst geborneerde macho's en als dusdanig heel erg laag bij de gronds.

v Maerlant | 02-11-07 | 11:08

Mujaheed4life,
Ga uw reedt wassen en doe alvast 5 middaggebedzels.
Neem een broodje ham, drink een biertje, en wees gelukkig.

fuckje | 02-11-07 | 11:07

v Maerlant 02-11-07 @ 10:52

Wij verheerlijken niet de dood, wij streven naar een hoger doel, een moslim (arm of rijk) vergeet dan het aardse en streeft naar het hemelse, als wij dat doel bereikt hebben, dan zal het pas duidelijk zijn voor jullie, maar dan is het al te laat.

Mujaheed4life | 02-11-07 | 11:04

@Mujaheed4life,

Uw wassing duurt wel erg lang.
Kom eens terug reaguren.

wopper | 02-11-07 | 11:04

Bigi Bana Boy 02-11-07 @ 11:03
LOL das ook weer waar

Pannie | 02-11-07 | 11:04

Algabbele gabbe hallala gabagabbe gehallalala gagagehalaee al hamdelela!! Zo dat moest ik even kwijt.

thispissesmeoff | 02-11-07 | 11:04

Pannie 02-11-07 @ 10:59
Perzische kleedjes zijn anders voor de Dudes onder ons een essentieel onderdeel van ons bestaan. Onderschat dat niet.

Bigi Bana Boy | 02-11-07 | 11:03

van dat 4life zou ik niet zo zeker zijn, moehaha

laurentius | 02-11-07 | 11:01

Hehe Israel van de kaart vegen, het Uitverkoren Volk.
Droom maar lekker door zou ik zeggen.

Pannie | 02-11-07 | 11:01

Mujaheed4life 02-11-07 @ 10:46
Hehe baas in de wereld????
Moslimwereld kan werkelijk helemaal NIKS zelf, niks bedenken niks uitvinden niks produceren.
Binnenkort gaat de olie er ook uit, is het helemaal afgelopen met de zandmannetjes.
Ja kleedjes knopen, dat blijft er over voor jullie.
Allah bestaat zowiezo niet, bewijs bv zie internationale voetbalwedstrijden, moslims winnen nooit.

Pannie | 02-11-07 | 10:59

ongezien de tiefus voor die baarden.. Ik ben ze vanlieverlee zo zat die gasten.
optiefen naar de woestijn... bij hun de oliekraan dicht? water en voedsel kraan dicht en over 100 jaar weer es kijken daarzo.

hij is altijd tekort | 02-11-07 | 10:57

hoewel ik met Mujaheed in een aantal puntjes symphatiseer, vind ik het van erge, zeer erge bekrompenheid spreken, Israel vd kaart te willen vegen. Immers zulks een bezems zijn bij de ..... *Gamma* NIET te koop. De reden echter ik met Islam sympathiseer is, dat Mohammed, zijn mannelijke volgelingen in krijgers omvormde, met de bijbehorden CODE van eer..... Maar, wel oneervol om een landje vol joden te haten en vd kaart te willen wegen .... vergt nl. groots organisatorische skills om zulks een schoonmaakploeg te organiseren.... btw, maar zo hebben ze ze in Nederland graag, als .... schoonmakers.

stan81 | 02-11-07 | 10:57

Mujaheed4life 02-11-07 @ 10:46
Dream on dude. Wij hebben WOII gehad en daarom is Europa en het Westen wat verstandiger en terughoudener geworden. Neemt niet weg dat de kruik net zo lang te water gaar tot ie barst. Irriteer en parasiteer vooral nog enkele jaren zo door en kom er dan achter hoe geweldadig Europa onder de oppervlakte nog altijd is. Jullie betalen uiteindelijk de prijs voor jullie wangedrag en niet wij. Reken je niet te snel rijk omdat we tot nu terughoudendheid hebben betracht.

Bigi Bana Boy | 02-11-07 | 10:56

Ach er vallen duizenden doden per dag in Afrika, Darfur enzeau,
dat kan Mujaheed4life weer geen reet schelen.
Laat staan 1,5 miljard Chinezen, die trekken zich geen reet aan van religieuze mafketels.

vander F | 02-11-07 | 10:55

@Bigi Bana Boy,
Zoals glasbek, ook zo'n heerlijk te schofferen sneu typje!

fuckje | 02-11-07 | 10:54

@Mujaheed4life 10:46
Het einige waar je aankomt is je eigen kleine piemoltje.
En volgens mij ben je ergens het werkwoord "komt" vergeten in je comment.

man on the edge | 02-11-07 | 10:53

Mujaheed4life 02-11-07 @ 10:46

Flaubert was een Nobelprijswinnaar, maar dat dat fenomeen jullie onbekend is, is genoegzaam geweten. Je illustreert een andere, ondertussen welbekende eigenschap van jullie volkje: tolerantie verklaren jullie als zwakheid, liefde als onnozel, rede als een afwijking, en ga zo maar door. Voorlopig gedraagt het Westen zich lafjes, daar heb je een punt. Dat komt omdat we vooralsnog in een illusie van welvaart leven: we hebben iets te verliezen. Dat gevoel ken jij niet: wij verheerlijken het leven, en jullie verheerlijken de dood. Ik kan dan ook niet wachten tot onze welvaart begint af te brokkelen en we back to basics moeten: dan pas zullen we de rekening maken. De uitkomst ken ik niet en ken jij niet.

v Maerlant | 02-11-07 | 10:52

fuckje 02-11-07 @ 10:27
Mijn gedachte. Dit is gewoon wereldzenders.
Maar ik vind het altijd wel leuk zo'n dissidente stem op GS. Anders rollen we toch alleen maar over elkaar heen met nog rechtsere, nog populistischer en nog vrijdenkerige standpunten. Ik vind dat er ruimte moet zijn voor een paar krakers, muselmannen enzo. Een echte ouderwetse linkse feministe zou ook te gek zijn of een echte zweverige policor rooibosdrinker. Die heb ik hier nog niet gezien helaas. Je moet toch iets hebben om de discussie aan de gang te houden.

Bigi Bana Boy | 02-11-07 | 10:50

.., wij komen eraan en niemand die ons tegen kan houden.

@Mujaheed4life 02-11-07 @ 10:46

En wat is de reden van uw bezoek?
Kunt u dat eens uitleggen?

wopper | 02-11-07 | 10:49

Mujaheed4life 02-11-07 @ 10:46
Ik heb me laten vertellen dat de Saoedische koning op zijn knietjes viel voor de Paus en om de zegen vroeg.

rokershoest | 02-11-07 | 10:48

@ Mujaheed4life 02-11-07 @ 10:40

wat denk jij majahedin, worden ze daar geil van?

hermanus | 02-11-07 | 10:46

-weggejorist-

Mujaheed4life | 02-11-07 | 10:46

Akabei 02-11-07 @ 10:39
Wat jij trouwens beschrijft (de Bokito/Tarzan techniek) werkt wel weer bij de blanke vrouwtjes. Vinden ze geweldig zo'n noble savage.

Bigi Bana Boy | 02-11-07 | 10:45

De Geilige Maagd 02-11-07 @ 10:42
Zijn doelen zijn het VMBO afmaken en een baan zoeken.

rokershoest | 02-11-07 | 10:45

Akabei 02-11-07 @ 10:39
Zo'n leren petje met zo'n kettinkje erop (zoals die macho man van de Village People) is voldoende hoor.

Bigi Bana Boy | 02-11-07 | 10:44

Irak vallen er duizenden doden per dag en dat kan niemand wat schelen,
Mujaheed4life 02-11-07 @ 10:40

Dat kan mij en talloze andere reaguurders wél wat schelen. Ik ken jullie beproefde methode wel om te draaien en te zoeken hoe je de schuld bij een ander kunt leggen om vervolgens met gespeelde verontwaardiging 'jihad' te staan schreeuwen als een dement oudje wiens pijp ze hebben verstopt, maar deze is wel heel doorzichtig.

v Maerlant | 02-11-07 | 10:44

Mujaheed4life 02-11-07 @ 10:33
Doe toch eens niet zo zielig, mans kereltje. Maak eerst eens het VMBO af en ga dan gewoon ergens aan het werk zodat je niet als een domme sukkel op de zak van de rest van de bevolking hoeft te teren.

rokershoest | 02-11-07 | 10:43

@mujaheed
Ja, maar je sprak over doelen, niet over 1 doel. Dus wat zijn de andere doelen?

De Geilige Maagd | 02-11-07 | 10:42

Ik ben het oneens met de video, als je zo een vrouw slaat wordt ze daar alleen maar geil van, dat gaat echt niet helpen.

hermanus | 02-11-07 | 10:41

-weggejorist-

Mujaheed4life | 02-11-07 | 10:40

@Mujaheed4life

Zou je de reaguurders dan ook kunnen uitleggen wat jullie doelen precies zijn? Even om het duidelijk te houden.

De Geilige Maagd | 02-11-07 | 10:39

@Bigi Bana Boy 02-11-07 @ 10:08
Ze luistert vast NOG beter als je tijdens het slaan van je vrouw jezelf, afwisselend links en rechts, op de borst klopt en geluiden maakt als: hoe,hoe,hoehoe eventueel met een hoge krijs tussendoor.

Akabei | 02-11-07 | 10:39

Is 't niemand opgevallen hoe die smetteloos geklede bruidegom van allah ging verzitten, draaien en frummelen toen ie begon over het apart slapen?
Z'n ogen werden opeens minder helder, oftewel er kwam een rood waas over.

Kijk, 't zit zeau: dit soort luiden zitten boordevol knoran-ferolomomonen; kan niet anders als je je pielemuis meer dan 5 keer per dag mot wassen om rein voor je got te zijn, tog!
Ik zeg, dit soort mossels heeft helegaar geen viagra nodig, ze lijden allemaal aan satrapislam.
Heeft meneer de reine tandenstoker dit filmpje al bekeken?
Doen!
Voor de reagluurders: violence alert.
www.terrorismawareness.org:80/videos/1...

.

Lieve Theo,
Als er een heemelT bestaat wil je die proleet dan even een rotschop tegen z'n ballen geven?
Dank.

wopper | 02-11-07 | 10:39

@ AllahIsNietZinloos @ 02-11-07 @ 09:46
Uw 'ironische ondertoon' is niet begrepen.
Verder is mijn 'alles goed verder' antwoord tweeledig.
-
1. Al verscheidene malen heb ik reaguurders die mijn standpunten niet honoreerde, hun repliek zien afsluiten met 'verder alles goed?' of ene variant daarop. Getuigd van een kleine ziel.. iets vreemd bevinden, een opinie bv. en dan, een stoot onder de riem ... WANT eigenlijk, vraagt U naar MIJN gesteldheid omdat u iets niet snapt, willend of onwetend ... van mijn persoon.
-
2. Maar verder alles goed hoor, lekker vrij dagje (gisteren Allerheiligen in Vlaanderen) ... dus vandaag beetje tuinieren, wandelen met mijn hond en des avonds cinematisch vermaak.
-
godverdegodverdomme ;)

stan81 | 02-11-07 | 10:38

@Mujaheed4life

'Ik eis in naam der mensheid dat de Zwarte steen verbrijzeld, het gruis ervan in de wind verstrooid, dat Mekka verwoest en het graf van Mohammed onteerd wordt. Dàt is de manier om het Fanatisme te ontmoedigen' Gustave Flaubert(1878)

--------
Ooit krijgen we die zwarte steen wel.

v Maerlant | 02-11-07 | 10:38

Mujaheed4life 02-11-07 @ 10:33
Weer zo'n pismannetje , die op de computer van zijn grote zus zit te tikken.
Moet je niet pissie kakkie poepie zoeken op het duivelse internet ipv. hier dom te reageren?

Herr Oberst | 02-11-07 | 10:37

@Mujaheed4life,
-1,
en alle kudo's inleveren!

fuckje | 02-11-07 | 10:34

-weggejorist-

Mujaheed4life | 02-11-07 | 10:33

@ Mujaheed4life 02-11-07 @ 10:22

Sweet dreams, achterlijke proleet, met je achterlijke kutgeloof!

Oh ja, stop die stof zuiger slang maar in je hol, want je gebruikt je bek al om peop uit te spuien!
Viespeuk!

Maja de Bijna | 02-11-07 | 10:30

Is er trouwens al een tegenherdenking aangekondigd voor vanavond?

widtvoet... | 02-11-07 | 10:30

Mujaheed4life 02-11-07 @ 10:22
Moet je niet naar het VMBO vandaag??

rokershoest | 02-11-07 | 10:28

Heeft @ wereldzenders weer een andere nick?

fuckje | 02-11-07 | 10:27

@Mujaheed4life

Leg het er nou niet te dik bovenop joh. Breng het beetje bij beetje.

widtvoet... | 02-11-07 | 10:26

-weggejorist-

Mujaheed4life | 02-11-07 | 10:22

-weggejorist en opgerot-

Mujaheed4life | 02-11-07 | 10:20

Mujaheed4life 02-11-07 @ 10:05
Geyteneuqert!! Analfabete sukkel! Middeleeuwse bokkenlul!
Zo, dat moest ik even aan je kwijt.

rokershoest | 02-11-07 | 10:16

@De Geilige Maagd 10:05

"Veel" zou ik zomaar niet willen beweren. Wat is gemiddeld?

widtvoet... | 02-11-07 | 10:14

A1VD1007 vindt dat Sophie Hildebrand wat harder geslagen moet worden denk ik

Pater Prudhomme | 02-11-07 | 10:14

Heb ff die brief bekeken. Weten we zeker dat er een brief op Theo's borst is geprikt en niet een heel boekwerk?

quutje | 02-11-07 | 10:14

@Mujaheed4life 02-11-07 @ 10:05
Nederlanders zijn gemiddeld zeer lafjes, daarom kom je als tuig van den richel (oftewel een gemiddelde aanhanger van Mo's doctrine) weg met je gedrag.
.
Kom trouwens maar langs met je kromzwaardje, zal ik m'n Avtomat Kalashnikov oppoetsen.

Zware Guy | 02-11-07 | 10:13

@Neptukker 02-11-07 @ 09:58

haha.. het zit je wel hoog he.. maak je eindelijk 's een goeie grap, ziet iemand anders 'm over het hoofd. (verzin trouwens eens iets orginelers dan dat GS vocabulair "lutser")
punt is alleen dat het van mij niet lollig bedoelt was.. hij heeft het echt over een vijgeboom.. hij heeft het over التين

translate.google.com/translate_t?langp...

Swedish Chef | 02-11-07 | 10:11

@Mujaheed4life
He, dat is niet eerlijk. Geenstijl betichten van ouderwets taalgebruik terwijl dreigen om met je zwaard langs te komen toch ook behoorlijk 2006 is.

Maar die stofzuigerbuis, hoe werkt dat?

De Geilige Maagd | 02-11-07 | 10:10

@A1VD 02-11-07 @ 10:07
Ja.... en...?
Wat is je punt?

CoJoNes | 02-11-07 | 10:10

Ik sla mevrouw Bigi ook regelmatig, met de vlakke hand op billen. Het doet mij meer pijn dan haar maar een gebrek aan discipline kan ik niet tolereren.
Het is voor haar eigen bestwil. En daarna doen we het. Heerlijk vindt ze het.
Streng, onverbiddelijk maar rechtvaardig. Zo wil zij het.

Bigi Bana Boy | 02-11-07 | 10:08

Vooral links blijven stemmen, mensen. Dan gaat de Islam wel voorbij.

Zo jammer! | 02-11-07 | 10:07

MEMRI Middle Easte Media Research Institute wordt gerund door een ex-Mossad type dat zich bezig houdt de alle ergste TV uit het MO te vertalen in het Engels. En zo de Arabieren zo veel mogelijk in een kwaad daglicht te zetten. Pak dan eens het alle ergste tv programma van 0031 op TV te zetten als voorbeeld van Nederland en kijk wat voor reacties je krijgt uit het buitenland. BVB Spuiten of Slikken als typisch 0031 TV....

A1VD | 02-11-07 | 10:07

Ben ik met je eens Cojones, maar als libertarier heb je het echt zwaar tegenwoordig, alle mij bekende landen -inclusief de VS- vergroten de invloed van Leviathan steeds maar weer.

Zo'n Teeven die zich meent te moeten druk maken over postzegels en wat de klanten van TNT daar allemaal wel niet mogen opzetten is toch een aanfluiting voor het liberalisme?

De door jou (en mij) gewenste 'volledige vrijheid' lijkt een achterhaald ethisch achterhoede gevecht, voor hersenlozen, romantici en ondernemerts (MKB dan he, het groot bedrijf lobbiet stevig mee)

Pater Prudhomme | 02-11-07 | 10:07

@widtvoet
U kent veel mannen met baarden?

De Geilige Maagd | 02-11-07 | 10:05

Jullie zitten er helegaar naast, hij beschrijft om 3:18 gewoon Arabisch voorspel:
"Oh camel, come on, start moving"

Zware Guy | 02-11-07 | 10:05

Moslims zijn zoooo 1137

Lekkende Kraan | 02-11-07 | 10:05

@stan81 02-11-07 @ 09:46
Ik ben toch verheugd te lezen dat mijn ironische ondertoon zo duidelijk begrepen is. Alles goed verder?

AllesIsZinloos | 02-11-07 | 10:05

-weggejorist-

Mujaheed4life | 02-11-07 | 10:05

Mwah k vond het eigenlijk best meevallen allemaal..

Slim-Brunetje | 02-11-07 | 10:02

Tja, als je het heeeeeel positief wil bekijken zou je zeggen dat ie in ieder geval oproept tot gematigd slaan "niet zoals bij een dier". Het ergste is nog dat hier drie sullen op een rij zitten die waarschjnlijk uit zichzelf de vrouwen niet zouden slaan, maar nu denken dat het hoort.

Maaier | 02-11-07 | 10:02

@De Geilige Maagd 09:58

Sinds de Nazionale Bijbeltest trek ik als begroeting hier en daar aan iemands baard. Nou, ik kan u zeggen dat niet iedereen op de hoogte is van die amikale omgangsvorm...

widtvoet... | 02-11-07 | 10:02

@Pater Prudhomme
En dat terwijl het libertarisme de ENIGE filosofie is die andere mensen volledige vrijheid biedt. Lees dit artikel eens www.vrijspreker.nl/vs/item/2007/11/sch...
Het drukt je even fijn met de neus op de feiten.

CoJoNes | 02-11-07 | 10:01

@Ali Fal Salarm 09:56

Maar die telg uit de Van Gogh-familie heette dan weer Vincent. Theo sneed de klit van zijn pinguin eraf omdat ze daar "zeau lekker rustig" van worden...

*lacht weer bij het ophalen van het beeld van die verbouwereerde smoel van Dijkstal*

widtvoet... | 02-11-07 | 09:59

Beste Theo die in de Hemelen zijt, kunt ge zorgdragen voor wat welgerichte blikseminslagen? Het loopt hier namelijk een beetje uit de hand.

rokershoest | 02-11-07 | 09:59

Ik zou die tandenstoker in z'n oogbol steken, hem tien keer ronddraaien en z'n baard in de fik steken. Vuile hond.

De Geilige Maagd | 02-11-07 | 09:58

Wie actie voert tegen vrouwenmishandeling is een gevaarlijke, rechtse populist [/Cohen]

Dr. Faustus | 02-11-07 | 09:58

@ Swedish Chef 02-11-07 @ 09:49

Zoek is op neptukker lutser!

Neptukker | 02-11-07 | 09:58

ik ben nu ook voor een verbod op jurken.
korte rokjes mogen van mij dan weer wel.

laurentius | 02-11-07 | 09:57

Van Gogh was toch die man die zijn oor er af sneed?

Ali Fal Salarm | 02-11-07 | 09:56

superjan, liberale -laat staan libertaire- gedachten zijn not done anymore in Holland. Waar dat voor links altijd al gold, zijn de rechtse schaapjes ondertussen ook al lang en breed over de dam.

Wilders is natuurlijk een collectivist in hart en nieren, maar ik hoorde gisteren ook de VVD (Teeven) al oproepen op BNR tot wetgeving die het moet verbieden dat op de zelf te maken postzegels van TNT de kop van Holleeder geplaatst wordt.

Pater Prudhomme | 02-11-07 | 09:54

Een vrouw met schaamluis kan je tenminste scheren.

listen2bobmarley | 02-11-07 | 09:54

"Dit is geen echte moslim"

Stir Glenfarclas II | 02-11-07 | 09:50

@D Typhus> post van de dag, wat zeg ik... post van de week.

superjan | 02-11-07 | 09:49

Is er dan niemand die z'n vraagtekens bij de vertaling zet?
Ik heb mijn leraar Arabisch er naar laten kijken en hij zei me dat het gaat over de vijgeboom en dat je van de takken heerlijke bouillon kan maken..

Swedish Chef | 02-11-07 | 09:49

een wereld ZONDER theo
is als een
vrouw MET scheamluis

Pigha Lal | 02-11-07 | 09:48

Allah is groot, maar die tandenstoker uit het filmpje komt anders ook een heel eind.

DiagnosisTyphus | 02-11-07 | 09:48

De moord op van Gogh is eigenlijk alleen maar aangegrepen om de burger verregaand vrijheden te ontnemen. De burger dus, want de afgelopen weken is eens te meer duidelijk geworden dat verongelijkt fundamentalistisch tuig in opleiding (waar de vrijheidontnemingen zogenaamd voor bedoeld was) nogsteeds alle vrijheid heeft. Van Gogh was als levend cineast/columnist veel meer waard dan nu als dood ikoon voor de vrijheid van meningsuiting.

DiagnosisTyphus | 02-11-07 | 09:47

@ AllesIsZinloos @ 02-11-07 @ 09:19
Beste nihilist ofzo, voor u construeer ik de volgende zinvolle zinnen:
Ik heb getypt op 09:09: "idealiter is een relatie gebaseerd op gelijkheid en wederzijds respect en zou er in het geheel geen noodzaak moeten zijn aan reprimandes! van fysieke aard."
-
dus, godverdomme, de typhus met een zogenaamde, aangepraatte, tunnelvisie..
En, veel liever luister ik naar zo'n MANNELIJKE moslim, dan naar zo'n VERWIJFDE Europeaan ... die alles met zich laat geworren .... zie de gevaren van 'leftism' in het Unabomber manifesto. punt.

stan81 | 02-11-07 | 09:46

Goed dat deze bejurkte voorganger wat tips en regelen opboert. Beheerst vrouwen meppen is zo makkelijk nl. nog niet. Schreeuwen, krijsen, jammeren... Tjezus, je gaat ze vanzelf harder slaan al was het maar om dat gejank te doen stoppen. En als ze dan nog eens gaan lopen afweren ook, kan ik me goed voorstellen dat je als rechtgeaarde, vrome kerelT helemaal bloedje link wordt...

Nee, zeer nuttig zo'n uiteenzetting. Alleen was volgens mij z'n tandestoker kapudt. Persoonlijk prefereer ik modelletje nijlpaard; 110 cm. buigzaam bamboe (te koop bij de betere dierenspeciaalzaak).

widtvoet... | 02-11-07 | 09:46

Ik snap niet waar iedereen zo moeilijk over doet. Ies Coltoer, toch?

AllesIsZinloos | 02-11-07 | 09:45

hoe langer ik er over nadenk, hoe beter ik ze ga begrijpen
toch zo gek nog niet die sharia,wat jij Donner?

laurentius | 02-11-07 | 09:44

Het is ongelofelijk, dat mensen zoals Allah VOGELAAR dit soort zieke geestesziekheid willen laten 'wortelen' in Nederland, en het oversubsidieren omdat ze anders nog meer gaan dreigen en geweld gaan gebruiken.
_
Dikke vette KOTS! wat een gore typhuscultus!

Rip Theo

Herr Oberst | 02-11-07 | 09:43

Interessante TV, kan de staatsomroep niet dit soort educatieve programma's uitzenden, kan vervolgd worden met kleuterneuqen voor beginners, ponypijpen voor minderjarige meiskes en homobashen voor ex zaadslikkende christenunieleden

kleiendetser | 02-11-07 | 09:43

@laurentius> ik ga ook wat (vreedzaams) doen binnenkort. *broed, broed*
@Cojones> Helemaal gelijk mijn waarde, t valt me alleen op dat wij hier in dit land altijd weten hoe het elders moet, terwijl het hier net zo'n teringzooi is. Zeker omdat Nederland qua liberale principes achteruit holt

superjan | 02-11-07 | 09:43

En wat als ze terugslaat??
*zit met natte washand op blauw oog*

Kill Le Boek | 02-11-07 | 09:41

Superjan , doe er dan wat aan, en trek je pakkie aan

laurentius | 02-11-07 | 09:38

Klopt die ondertiteling wel? Het zal toch niet serieus bedoeld zijn; Libanese humor?

knurft | 02-11-07 | 09:37

Mannen en vrouwen zouden gescheiden moeten leven, zoals in het oude Sparta. Na een snelle (liefdeloze) wip gaan de mannen oorlog voeren en de vrouwen voedsel regelen en de kindertjes verzorgen. Ik denk dat er sindsdien geen maatschappij is geweest met gelukkiger mensen.

AdolfJoling | 02-11-07 | 09:37

@superjan
Religieus fundamentalisme en - intolerantie is een mondiaal probleem. Combineer dit met het socialistische maakbaarheidsdenken en de mix wordt hoogst explosief. Of het nou om Libië of Nederland gaat.

CoJoNes | 02-11-07 | 09:37

Nou, gelukkig slaan Westerse mannen nooit een vrouw... 't verschil is dat die baardjurken er gewoon over praten op tv...

Woods | 02-11-07 | 09:35

De Universele Verklaring van de Rechten van de Mens is ook weer niet zo universeel dat die ook geldt voor moslims, en vooral niet voor moslima's:

en.wikipedia.org/wiki/Cairo_Declaratio...

Mark d'Aviano | 02-11-07 | 09:35

Alle gekheid op een stokkie, het wordt weer tijd dat we aan die maffe schilder denken als iemand van Gogh zegt.. en niet die vette, ik-denk-dus-ik-mag-alles-zeggen, papzak.

Dat neemt uiteraard niet weg dat we het gedrag dat tentoongespreid wordt in het filmpje heel hard moeten veroordelen en niet het geloof, maar die cultuur gewoon achterlijk (lees: nog niet helemaal in 2007 levend oftewel neanderniveau) noemen. Dit zielig stelletje stumperds zou zelf eens een flink pak rammel moeten hebben.

nadastilo | 02-11-07 | 09:34

Allah heeft mijn lichaam ook groter en sterker gemaakt dan dat van de meeste finnen. Betekent dit dus dat ik die ook mag neerhoeken.
Lijkt me wel.............

man on the edge | 02-11-07 | 09:34

Zolang er een anti heaumeaux christen fascist uit de middeleeuwen in onze regering zit, hou ik ff mijn mond over moslims in f*ckin Libie.

superjan | 02-11-07 | 09:33

Goh, die scheiteneukers toch.

listen2bobmarley | 02-11-07 | 09:32

@Neptukker 02-11-07 @ 09:17
ja , een shoarmarecept van in kleine stukjes gesneden christenhonden of afvallige moslims dan.

laurentius | 02-11-07 | 09:32

De zinloosheid van de dood van van Gogh wordt met de dag actueler. De politiek en haar subsidieclubjes hebben helemaal niets geleerd van dit 'incident'. Misschien is dat nog wel het ergste.

CoJoNes | 02-11-07 | 09:31

als je ook kunt schoppen???

Pannie | 02-11-07 | 09:30

Houd dit nou nooit eens op?
Ik vind dat we de islamieten in hun waarde moeten laten.

JanMarijnissen | 02-11-07 | 09:30

Waarom zou je ooit een vrouw slaan

Pannie | 02-11-07 | 09:29

Zeg nou eerlijk, is dit achterlijk of niet, anno 2007 ? je bek valt toch open
Theo, eens komt het goed, er wordt aan gewerkt , al kan het even duren
hoop dat je er daar boven geen last meer van hebt.
het ga je goed

laurentius | 02-11-07 | 09:28

@Neptukker 02-11-07 @ 09:17
Met de vertaling wordt inderdaad vaak gerommeld. Maar deze kerstboodschap van al-Zawahiri is echt perfect vertaald:

www.scrappleface.com/?p=2442

Mark d'Aviano | 02-11-07 | 09:27

Iets met er om vragen ofzo?

Maja de Bijna | 02-11-07 | 09:22

Kunnen die mensen niet normaal Nederlands praten ? (simpele modus uit). Ik word echt kotsmisselijk van die baard. Wat een mongeaul. Overigens IM Theo.

krommeteen | 02-11-07 | 09:20

@stan81 02-11-07 @ 09:09
Bah Stan, wat een tunnelvisie op het concept relatie.

AllesIsZinloos | 02-11-07 | 09:19

Iemand al gecheckt of de vertaling klopt? Het zou ook zo kunnen zijn dat ze een goed shoarmarecept doornemen.

Neptukker | 02-11-07 | 09:17

Deaud aan de 5e Colonne van de Geyteneucquers!
Theo forever!

stuyterkuycken | 02-11-07 | 09:17

20 seconden voor het einde zegt deze raketgeleerde:

"Hij moet haar niet slaan zoals hij een dier of een kind zou slaan".

Ik wist niet dat kinderen nog lager dan vrouwen stonden op de islamladder; ik dacht dat dat alleen voor meisjes gold. Maar als moslimkinderen inderdaad honds behandeld worden, verklaart dat hun valsheid wanneer ze volwassen zijn.

Mark d'Aviano | 02-11-07 | 09:16

En opeens weet je het.... Je wordt Moslim!

Albert Pierrepoint | 02-11-07 | 09:16

RIP Theo!

Sulfuric-Acid | 02-11-07 | 09:09

Na de moord op Theo heb ik Submission gedownload. Als Submission als argument wordt gebruikt voor moord, heb je een steekje los. En waarschijnlijk ook een paar losse handen. Een aanrader voor de reaguurders die hem nog niet gezien hebben:

video.google.com/videoplay?docid=84633...

deropofderonder | 02-11-07 | 09:09

Hulde! Veel beter dan Dr. Phil zelfs..... Eenieder die het niet met mij eens is, of de bewoordingen van deze door religie-geinspireerde gedragsdeskundige, leg ik u het simpele voorbeeld voor..... HOEVEEL koppels kent u, waarbij de vrouw de zgn. broek aan heeft? WELNU, noem mij ouderwets of conservatief op 26-jarige leeftijd, maar PERSOONLIJK, an overtly dominate woman within a relationship makes me wanne PUKE....... Desalniettemin, (imho...) idealiter is een relatie gebaseerd op gelijkheid en wederzijds respect en zou er in het geheel geen noodzaak moeten zijn aan reprimandes! van fysieke aard.
-
Allah is groot! Zowaar een groots ontwerper van 'traditionele rolpatronen'.

stan81 | 02-11-07 | 09:09

@self:
Wanner=wanneer

still Dreamin | 02-11-07 | 09:08

Wanner komt het 2e deel van de cursus? Light beating werkt hier niet meer...

still Dreamin | 02-11-07 | 09:07

Zoals de wijze man zelf al zegt, de frau gebruikt de tranen vaak om de man te disiplineren, terwijl de man zijn handjes gebruikt.

Sashimi San | 02-11-07 | 09:06

Daarom noemen ze vrouwen hier hoeren. Als ze proberen ze volgens goed gebruik een tikje te verkopen als kennismaking, is de kans meer dan reeel aanwezig dat ze over de straat gestompt worden. Dat krijg je met die hormonen in dat varkensvlees.

blackangel | 02-11-07 | 09:04

Sommige mannen betalen anders goed geld om gemept te worden. Niet gek dat ze daar hun vrouwen in mee willen laten delen.

AllesIsZinloos | 02-11-07 | 09:04

Zo gingen die dingen niet slechts in 2004, beetje naïef om te denken dat dat nu over is, he? Verder R.I.P Theo! En zal ik m maar vast posten tot van der F wakker wordt: sioenederland.wordpress.com/actie/

Robin Hood | 02-11-07 | 09:03

Ik mis je, bolle klootzak.

ILT | 02-11-07 | 09:03

Kijk vrouwen meppen dat kan natuurlijk niet.
Maar homo's!

blafgrap | 02-11-07 | 09:00

Bedankt veur deze leuke instructie video

kneuterzak | 02-11-07 | 09:00

Goeie vergelijking met die kameel en die ezel.
Wel concequent.

Devlaam | 02-11-07 | 08:59

Waarom lukt het me nou steeds niet om repsect te geven aan die lui?

DatDus | 02-11-07 | 08:57

Daarom hebben Moslim vrouwen dus hun hele lichaam bedekt!
Dan zie je niet waar ze overal geslagen zijn...

da wizard | 02-11-07 | 08:55

Na jaren lang vrouwen te hebben geslagen uit naam van Allah (vrede zij met hem) ben ik nu overgestapt op het allround kiddo meppen uit naam van Jezus: www.landoverbaptist.org/news0303/spank...

blafgrap | 02-11-07 | 08:55

@cabrão 02-11-07 @ 08:51

Theo van Budel uit Schin op Geul nou goed!

Neptukker | 02-11-07 | 08:53

Bedankt! Dat filmpje kijk ik dus niet af. Ik word al onpasselijk van die barbaarse keelklanken.

kwarkoo1 | 02-11-07 | 08:53

Meneer baard kijkt wel serieus bij al die onzin die hij verkoopt, dat moet je 'm nageven.

Lobo | 02-11-07 | 08:53

Wilders is natuurlijk tegen. Maar Dion Graus blokkeert zijn moties...

bwahaha | 02-11-07 | 08:53

Nouja eh, eigenlijk geen nieuws, maar ehhh, RIP Theo, we missen je :\ .

Promo | 02-11-07 | 08:52

volgens mij draagt ie vrouwenlingerie onder dat witte gewaad en wenst ie graag gespanked te worden die kinky hond

Patrick Zweedsey | 02-11-07 | 08:51

van Gogh ???

cabrão | 02-11-07 | 08:51

-weggejorist-

BennyLava | 02-11-07 | 08:50

Ayaan is zooooo 2006

Neptukker | 02-11-07 | 08:50

RIP @ Theo.

Willianus Wortelus | 02-11-07 | 08:50

REAGEER OOK

bespaartips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken | Zorgverzekering vergelijken