
Hebben zij weer. Nog meer trammelant bij de VVD. Nu is het de Rutte-jugend die heibel schopt. De JOVD heeft vanavond Machteld Vlaanderen (blond, cup b én c) gewipt, genaaid en uit het bestuur gezet. Weet u nog? Die frisse en
fruitige JOVD-meisjes met hun liberale tietjes in die grijze truitjes, die onze Rutger zo lieten stotteren op
GeenStijl.TV? Nou, dat zijn toch een stel haaibaaien. Aanleiding is een artikel in de Televaag van vrijdag (
dit artikel) waarin Machteld meldde dat veel
JOVD-leden 'sympathie hebben' voor Rita Verdonk. Dat is natuurlijk ook zo. Maar dat mag je niet zeggen. En dus neemt het bestuur van de
JOVD ernstig afstand van het Televaag-artikel middels deze ontzettend elegante en diplomatieke
mededeling op de webzijde van de Larense kokerrokjes. Maar er is meer! Ondertussen heeft Machteld Vlaanderen een Berufsverbot gekregen, getuige deze uiterst
geheime email die wij vanavond in een tochtige garage onder een zwarte BMW vonden. Maar Havik Machteld blijft gewoon zitten waar ze zit. Net als tante Riet.
Reaguursels
InloggenDat klopt. Volgens mij is dit de eerste keer dat zij dit zegt. Als de VDD zo rechtdoorzee was geweest hadden ze die teef van een rita al bij de derde keer een uit de vdd gezet.
@firecow
Ja, maar als je bestuurslid wordt van een voetbalclub en dan alsmaar gaat roepen dat je vindt dat club moet gaan kortballen is er natuurlijk wel een probleem. Dan ben je misschien lid van de verkeerde club.
VDD is niet mijn partij. Neemt niet weg dat machteld zo genaaid moet worden. Ze mag toch zeggen wat ze wil. Als de vdd een referedum nodig heeft om te beslissen of rita wel of niet mag blijven (met voor en tegenstanders) mag de jovd toch ook wel haar twijfels uitspreken.
Machteld is niet de snuggerste: achtste-jaars Rechten in Leiden en nog steeds is het einde niet in zicht. Dat kan Taida Pasic vast beter.
Pagina JOVD buiten gebruik " This site is temporarily unavailable."
Zou onze Machteld inmiddels bij Rita aan de thee zitten ?
De JOVD is WEL voor Rita.
Maar het mag van papa niet gezegd worden.
De VVD graaft haar eigen graf met zo'n voorzitter als van Zaanen.
Als VVD-er heb je dus geen vijanden meer nodig en de jonkies mogen niet meer buiten spelen.
Miserabel partijtje.
leuke meid die Machteld en DEAUD aan de VVD ik hoop dat ze onder de 10 zetels eindigen, en die vooral te danken hebben aan partij fossielen. Weg met de VVD, laat Rita deze partij maar een doorstart maken. Heeft de VVD hard nodig!
Machteld zou ik welleens lekker om mijn vinger willen winden, anyways vooral doorgaan. Nederland moet maar weer eens wakker worden, weg met dat vieze ontwijkgedrag. Zeggen waar het op staat, en alle subsidiehoeren direct een week dwangarbeid tussen de schoffelaars waar dit soort kontendraaiers altijd een warm hard voor dragen. Bah, het lijkt wel alsof de 'gray goo' doorgedrongen is in alle partijen... lijkt wel een beetje op 'War of the worlds' daar wordt ook de planeet eerst slap, zacht en weerloos gemaakt voordat die klaar is voor concumptie.
-weggejorist en opgerot-
De JOVD is gewoon de lauwste organisatie van Nederland, jullie weten niet wat de JOVD is. Verraders willen wij niet in een organisatie. En voor de SP'ers onder ons. Ik denk toch dat de JOVD NET iets veel meer vrijheid van meningsuiting heeft.
zielig hoor
Wat een vreselijk dom bestuur. Nu hebben ze door eigen actie het conflict landelijk op tafel gelegd.
Dit was een gevalletje binnenskamers houden geweest als ik vz was geweest.
De VVD wordt gezuiverd van Trotskisten?
Ze zijn beide fapbaar, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar Sabine...
Heb net effe dat filmpje gezien van Rutger en die meiskes, maar die blonde is wel een sletje hoor.
De JOVD huppelkutjes zouden het goed doen als persvoorlichtster van Rita. Niet echt een straf om naar te kijken....
Gek heh? Alsof de persvoolichter van de Jonge Socialisten wel zou mogen blijven functioneren als hij openlijk zijn symphathy voor Wilders zou betuigen.
U heeft 27284 nieuwe berichten.
bottehond 21-10-07 @ 21:52
Welke politicus heeft wel inhoud? Ik durf helaas alleen Wilders te zeggen. De rest gaat mee in het systeem, daar durven ze geen kritiek op te geven. Wilders is de enige die het systeem ter discussie stelt.
Ruttegroupies dat zoiets ueberhaupt bestaat.
Stuyter
zoals ik t lees mag dit meisje niet roepen wat de JOVD vind. Lijkt me niet zo heel raar.
Joris de Bruin doet aardig copy paste werk zou ik willen zeggen. Die kudt troepen sticker is een direct copy van de Gringos en dat trots NL logo kun je hier terug vinden. www.nl.gob.mx/pics/principal/head_lg_n...
Prutser. Doe eens creatief zijn dan. Toe dan.
Kan niet, dat wisten zijn pa en ma al, vandaar Joris
The times they are a chainging.
Vroeger mocht Rutte, als JOVD-voorzitter, wel roepen dat hij meer voelde voor D66 dan voor de VVD.
-
Nu mogen jonge JOVD'ers niet roepen dat ze meer voor Verdonk voelen dan voor de VVD.
-
Komt er dus op neer dat de JOVD gewoon een linkse jongerenclub is.
Dat IS inderdaad een stel haaibaaien. Klopt.
Mooie tieten, dat dan weer wel.
Meid, verlaat toch die VVD'66 zo snel mogelijk. De VVD is gesloopt door D'66-mol Mark Rutte.
lekker blijven zitten meis
Yup @ DeGodDing
Maar waar vind je dat niet? Leef jij in dromenland?
Gewoon kiezen of niet. Geen stem is niets, mét stem kun je een beetje sturen. Hier in NL kom je toch uit op een onderhandeling tussen partijen, dat heet democratie, niet goed, 4 jaar aanmodderen en iets anders kiezen, kamer schoon, klaar..
Ik ben bang voor Rita en Bos. Valse politici zijn het.
@ botte
Lmao..
Bedtijd nu.
Met een brede grijns en een lach gaan slapen, waar tref je dat nu..
@ photto
"Zij" is een fenomeen. Rond de vorige eeuwwisseling genoemd: femme fatale annex hysterica , anno 2000 gekend als borderliner, beiden slechts aanduidingen. Vooral rancuneuze mannen bezoedelen haar naam. Hehe.
Sabine ies best goed te fappen
modulo4.rendered.startpda.net/30550001...
Opportunistisch zoals Mabel? oei, ai.. ssst.. auw, auw..
Nhe.. JOVD.. klaar..
photto 22-10-07 @ 01:40
Hét probleem is de gladde palingh. Gedreven, maar minstens zo opportunistisch.
Yup..
[vreest nu echt offtopic te raken] of is die meid misschien een beetje gladde paling; of die JOVD..
Nhaja..
photto 22-10-07 @ 01:28
Pèling, lekekr eej!
*Heeft nog een pond gerookte paling bemachtigt voor 11 en is dus blij..
Gristenhond_too 22-10-07 @ 01:16
Ik was er nog even. Véáúr ik je morgen interview gaarne dit artikel en vooral de pica bekijken én doorklikken. Nuff said. Morgen intervjoe met ja of nee. Geen gelul verhalen. Je mag vier maal passen.
blog.historyalie.org/
* mand2 *
@ botte
Lol.
Sleep well..
Morgen verkopen.
Morgen 07.00.
=out
photto 22-10-07 @ 01:11
www.worldofstock.com/slides/PPT1625.jp...
waskuip-admiraal 22-10-07 @ 01:12
Heb niet zoveel tegen een academische discussie (al is dat bij dit soort onderwerpen in feite niet zo relevant), maar wel tegen grenzenloos opportunisme. Je geeft daarvan een goed voorbeeld om 00:58.
Als ik zeg dat de islam een verderfelijke invloed heeft op NL en gestopt moet worden (te beginnen bij het onderwijs), dan heeft dat minder impact dan wanneer de multiculidioten dat horen van iemand uit hun eigen kring. Dat horen ze dan doorgaans jaren te laat, gewoon omdat ze niet zelf rondkijken en inderdaad blijven hangen in tot niets verplichtend geneuzel.
Wat vertelt zo'n Scheffer nou voor nieuws?
@waskuip-admiraal 22-10-07 @ 01:07
Ja, nouveau riche, zeer eng fenomeen. Arbeiders met een grote bek, ook zoiets dat is uitgevonden in de sixties... Zolang je blijft herhalen dat je geen lutser bent, begin je te geloven dat je het omgekeerde bent, een winnaar. Nou hier een newsflash voor alle nouveau riche, als je voor dubbeltje bent geboren, word je nooit een kwartje.
Post scriptum: Een familiewapen kan je niet kopen!
@ Botte
Ik iets eerder, trusten.................
Gristenreu2 22-10-07 @ 01:10
Mèrgen als je wilt. En niet vergeten:
nl.youtube.com/watch?v=d0qMf3E2hfo
heb je (klein)kinderen?
www.nieuwreligieuspeil.net/node/1296
* mand *
of anders gezegd, knappe mensen, leuke praat om bij weg te dromen, maar politiek irrelevant.
of anders gezegd, knappe mensen, leuke praat om bij weg te dromen, maar politiek irrelevant.
@nattebever.
Wat ik bedoel is dat de zogenaamd academisch discussie gewoon een banale kunstvorm is, tekst ipv verf of klei. Leuk, maar irrelevant, omdat ze ook maar ontspringt aan het treurig leven van alledag. Het moet dus maar eens afgelopen zijn met het ophemelen van al die niet tot de beta hoek behorende intellectuelen.
@ Botte
Yup, altijd, zolang het bijdraag aan de NL nationaliteit, ben ik ervoor te vinden.
Gristenhond_too 22-10-07 @ 00:59
Morgen weer een dag. De meute is na middernacht gemeenlijk gedreven door de duistere kant van eustrogeen en testosteron. Morgen maar verder. Ik ben er zat van en mot op 0900 uur op.
bottehond 22-10-07 @ 01:01
Ik ben een reu. Zo politiek correct is dat niet zo, dacht ik, want ik denk dat er een verschil bestaat tussen "in principe" en de "praktijk". Dat laatste stel ik mijzelf een stuk minder rooskleurig voor. Omdat ik weet dat Muzelmannen met de woorden van hun bebaarde (?) profeet (FH) aardig aardig aan de haal dreigen te gaan. Overigens hebben sommige christenhonden hier ook een handje van gehad, als je begrijpt wat ik bedoel...
Je mag natuurlijk ja/nee vragen stellen, maar dan mag ik natuurlijk uitgebreider antwoorden ? (kwestie van weder restecp)
@hammar
Fijne post! Ik plug mijn eigen kreet nog maar eens; het moet afgelopen zijn met de tokkie-mythe. In de tijd dat neerbuigend gesproken werd over de bevolking, bestond de elite uit een heel ander slag mensen dan de huidige elite. De groep mensen die vruuger voor incompetent werd gehouden was vele malen groter dan nu het geval is. Nu denken de zoontjes en dochters van de bakkers, slagers, administrateurs, bankwerkers en noem ze maar op, zeer onterecht dat er nog steeds een onberekenbare massa is. Ze zouden zich eens moeten realiseren dat het juist hun eigen bekrompen post-calvinistische burgerlijke, of eikenhoutenbanken-met-leer, soort is waar de elite van weleer bang voor was. Maar helaas zijn ze dronken van de welvaart en verblind door de eenvoud van alledag en denken ze daarom hun beperkte geesten los te kunnen laten op het welvaren van onze samenleving. De domkoppen. En ondertussen de echte massa maar voorhouden dat er een tokkie monster deel heeft aan het electoraat, waar zij, die ex-griffo's en ander jammer grauw, ons tegen moeten beschermen.
waskuip-admiraal 22-10-07 @ 00:58
Verbaast me niets. Je vindt ook weinig multikulhelden die bereid zijn om te verhuizen naar een prachtwijk.
Ik heb wat dat aangaat weinig te klagen, maar zie wel de ondergang van al die prachtwijken en de (vaak financiële) onmogelijkheid van de oorspronkelijke bewoners om te verkassen. Je moet haast wel cynicus zijn om nog te geloven in die multikulshit - laat dat 'haast' maar weg.
Gristenhund(of hundin?)_two 22-10-07 @ 00:58
Euhm. Dat is een vreselijk politiek correct geformuleerd antwoord, waaruit ik destilleer dat je gelooft in de co-existentie tussen VrijdenkerTs, Christenen, Jeauden en islamisten? Dan ga ik nu alvast voor de bereidheid om nadere invulling te geven. Mag ik je met ja/nee vragen interviewen?
Enfin, leuk allemaal maar ik ga me bed in. Groetjes!
bottehond 22-10-07 @ 00:58
*Kijkt naar z'n mailbox en gaat Bigi inseinen*
bottehond 22-10-07 @ 00:41
Denk je trouwens niet dat we hier een beetje off-topic dreigen te gaan ?
Hammar 22-10-07 @ 00:47
Duidelijk verhaal, en dat naar aanleiding van m'n wat valse commentje.
Afgezien van wat je gaat doen (daar kan ik het moeilijk mee eens of oneens zijn), ben ik het met de inhoud van je stuk eens, zij het dat ik daar ook wel wat wishful thinking in zie. Ja, zou ook graag, al was het maar een begin van, enige beschaving zien in het politieke bedrijf.
Ik vrees echter dat de situatie zoals deze nu is geworden roept om een zekere vorm van onbeschaafdheid - zoals je vuur met vuur bestrijdt. Ga nu niet in details treden, leuk vind ik het allemaal niet, wel onvermijdelijk. Iets puntiger gezegd: soms is er een klootzak nodig die de puntjes weer eens op de i zet en na gedane zaken kan worden bijgezet in een mausoleum.
photto 22-10-07 @ 00:56
Neuqen? Ik zoek nog een candida-vrije kandidate voor de GS wintergangbang, want Clairy werd (ten onrechte) weggestemd als item door de GS- gangbangklup. Een goeie hockeyslet oek ik. Interested?
Even iets off-topic:
Deze week in HP/DeTijd. Paul Scheffer is gaan nadenken over het multiculti drama nadat een grachtengordel vriendje van hem last had van een wanbetalende marrokaanse huurder waar geen land mee te bezeilen viel. Leuk dus dat die hoogvliegers en wensdenkers gaan nadenken als er hele concrete aardse belangen in de eigen omgeving in het gedrang komen.
bottehond 22-10-07 @ 00:41
Wat jouw vraag omtrent mijn standpunt inzake "islmafrage" betreft, denk ik dat ik in principe respect heb voor hun geloof, maar dat ik ernstige twijfels heb rond de inhoud / interpretatie van hun bebaarde (?) boodschapper.
Enfin, hoe vat ik het verder samen ? De Finnetjes die de laatste dagen in het nieuws zijn, werken integratie niet echt in de hand. Ik denk dat er nogal wat 'figuren' rond lopen die alle kansen hebben gehad, maar er geen donder mee hebben gedaan.
Ik vrees dat dit antwoord kort door de bocht is en dat ik mijn gedachten hierover niet voor de volle 100% heb kunnen verwoorden. Maar misschien ben ik bereid hier en daar nog aanvullingen op te geven.... :)
Geweldig om al die vooroordelen toch weer bevestigt te zien.
@ Nattebever 00:28
Heel Nederland is een Tokkie-land geworden. Het enigma van de vreselijke ministers, burgemeesters en rechters is een non-item vanaf het moment dat je je realiseert dat zij tokkies zijn, wel een opleiding gehad, maar dat heeft hen niet tot beschaafde mensen weten te maken. In La rebelión de las masas (de opstand der horden, eerste editie 1937) heeft de filosoof José Ortega y Gasset beschreven wat er nu in Nederland te zien is, nu wij metterdaad worden geregeerd en bestuurd door Tokkies. En becommentarieerd, voeg ik hieraan toe. Als ik denk aan Jan Blokker, Bijstandskoning, Mocro-blogs, bien étonnés de se trouver ensemble, misschien. Ik ga José herlezen, mijn Spaans moet ik daarvoor ophalen, maar ik ben nu nieuwsgierig - ik herinner mij het niet - of hij de hernieuwde Moorse invasie heeft voorzien. Ja? Ik heb voorlopig geen tijd meer voor GeenStijl, denk ik. Ik moet ook mijn Italiaans ophalen. Welterusten.
Wat ze in hun blouse hebben, zouden ze dat ook in hun hoofd hebben?
Hammar 22-10-07 @ 00:25
* bot *
Oké, en nu?
Gristenhund_too 22-10-07 @ 00:30
Ik heb je al een keausnaampje gegeven, zie je dat? Hehehehe. Ter zake. Je bent geen jeaud, heauguit een afgeleide jeaud, als gristenhund. Dus geen vraag met een wedervraag beantweaurden. Ik mag op een beetje restecp rekenen of niet? Verslijt me niet veaur onneauzel en beantweaurd de vraag als je wilt.
Fantastisch. In de tijd dat politieke partijen ingewisseld worden voor "bewegingen" bewijst de VVD weer eens dat jong geleerd oud gedaan is.
Een van de voordelen van een partij zou vooral in het democratisch kunnen uitbrengen van tegengeluiden en kritiek.
En wat gebeurt er dan? VVD: wilders en rita >>> exit
PvdA: Jami >>> exit , ga zo maar door.
Nu bij de JOVD. Het lijkt net een echte partij. Ik voorspel deze dames een goede toekomst binnen de VVD. Ze snappen het spel nu al...
bottehond 22-10-07 @ 00:27
Waarde botte, Es ist zeit fuer eine Wieder Frage: is dit een lakmoesproef en zo ja, wat zou je daar dan mee willen ?
Hammar 22-10-07 @ 00:25
Die allerlaatste zin van je (Ik zal deze vergissing etc.) kun je gewoon zonder bronvermelding posten, denk je?
Gristenhund_too 22-10-07 @ 00:24
Bon. Ik heb maar één nierproef vraag. geheel perseaunlijk, dat dan weer wel. Waar sta jij in de islmafrage?
Sven31 21-10-07 @ 23:27
Je hebt volkomen gelijk. En ik waardeer je positieve waardering van Marco P. Ik blijf het zo enorm jammer vinden dat het énig juiste multikulturele eksperiment van een lijst met anti-islamist, de moslim Hikmat Khan (waar mijn stem naar uit ging)van EénNL en een islamkritische meute jonge Nederlandsche honden om zeep is geholpen. Verdonk heeft daar aan bijgedragen. Onvergeeflijk, en ik ben gewoonlijk een vergevingsgezind Mensch. Kleine broertjes opvreten in een eigen kansleauze strijd. Immoreel en strategisch een enorme blunder. Daarom:
* Behead TON *
Sikkeneur 21-10-07 @ 23:27
@ Adriaantjeeeeeh 23:29
De door mij aangehaalde regels, het eerste couplet geheel, het vijfde couplet de eerste helft, heb ik hier geplaatst omdat om een of anderde reden, maar wie ben ik, deze regels mij zo wonderlijk NIET ZINLOOS voorkwamen in deze tijd. Ze zijn natuurlijk van Rudyard Kipling, en het gedicht heet The White Man's Burden. Adriaantje, Adios, Adieu, Adeus, vale, giasou. Abusievelijk meende ik te kunnen volstaan met de regels te tiepen, zonder de naam van de schrijver te vermelden. Mijn excuses. Ik zal deze vergissing niet meer maken op GeenStijl.
bottehond 22-10-07 @ 00:19
Waf waf !
koerbagh ® 22-10-07 @ 00:09
Begrijp geen fluit van je redenering. Hooguit dat wat wij nu bombastisch noemen verschilt van wat men daar in de 19e eeuw onder verstond. Dat zal wel ja, ik leef niet in de 19e eeuw.
Wagner en Nietzsche zijn wat mij betreft dan ook niet door het nazi-regime bombastisch geworden, dat waren ze ook toen al. Al vind ik Nietzsche trouwens hier en daar goed leesbaar.
Laat verder ook maar zitten.
Denn alles, was entsteht, ist wert, dass es zugrunde geht. Drum besser wärs, dass nichts entstünde.
(niet van N. overigens, maar van bever's broer)
O ja vergeten: JOVD: Jong Vrij & Onafhankelijk
Ehhhh..... onafhankelijk ???
Gristenhond_too 22-10-07 @ 00:12
Aha, after midnight, right? Het is GristenhUnd, dude.
Bigi Bana Boy 21-10-07 @ 23:52
Yo, bling bling broertje. Ik zag net bij studio voetbal dat de mutlikul "respect"(braeck) cultuur de oorzaak is van de problemen binnen de spelersgroep van ajax. Het ging er om dat multikulproduct par excellence de Deen Kenneth Perez (Viking van spaenschen bloede) carcineaumnikker tegen een pigmento"de medelander zei. Haha. Wat een hysetrie. Die mietjes-o-cratie. Ik denk dat jij er meer mee opschiet als ik dit:
www.vigrid.net/Bilder%20til%20artikler...
kan roepen als ik kwaad ben op je en dat jij tyfus-sjors (van sjimmie) of kaashoofdige lutser of Zeeuwsche slavenhaler kan zeggen tegen mij als ik me misdraag, right? Dat spastische gedoe. Leve de Vrijheid! Leve Sjors en Sjimmie.
........... Het Hoofdbestuur van de JOVD distantieert zich volledig van het artikel dat vandaag (19 oktober) in de Telegraaf staat waarin de JOVD genoemd wordt. Zoals in eerdere berichtgevingen op deze website te lezen was, houdt de JOVD zich niet bezig met poppetjesdiscussies, maar hecht de JOVD waarde aan inhoudelijke discussie.......................
Ja zeker net zo inhoudelijk als de VVD dus.... (proest)
Zo, tijd om een mooie tak in een hoge boom op te zoeken. Even rondkijken over de mangroven en vervolgens mijmerend over de sterke punten van Machteld in slaap vallen. Veel te veel gereaguurd hiero de afgelopen dagen, morgen eens even aan de eigen toekomst schrijven.
@nattebever 22-10-07 @ 00:03:
Het wordt bombastisch door de kennis van de geschiedenis en het "misbruik" van de tekst door Cecil Rhodes en dergelijke figuren. Zoals Wagner en Nietzsche bombastisch zijn geworden door het nazi-regime. (Nou ja, die Ring des Nibelungen is ook zonder wel behoorlijk bombastisch te noemen.)
Maar ik ga hier nu niet poëzie interpreteren en recenseren, daar zijn andere webzijdes voor.
Dat meisje Machteld zat ook in het campagneteam van Verdonk voig jaar met de verkiezingen.
Wel lief hoor, maar niet heel veel politieke inhoud
skerchi 22-10-07 @ 00:00
Wist niet dat vuurvos dat deed, dank voor je toelichting en excuus voor mijn voorbarigheid.
koerbagh ® 21-10-07 @ 23:56
Koest maar een beetje. Ben niet helemaal debiel.
Kan toch moeilijk gaan vertellen dat ik het met je eerste zin eens ben als dat self-evident is, en ga dus maar gelijk dat gedigt lezen. Hence my words over dat bombastische.
Maar om daar nog even op terug te komen: vind je het niet een beetje bombastisch, los dus van de vraag of de vergelijking terecht is, Jezus, dat zet ik er maar weer bij alsof ik niks anders te doen heb. Nog graties ook.
nattebever 21-10-07 @ 23:42
Tijdens het typen plaatste de vuurvos er een rood stippellijntje onder, ik had het dus kunnen corrigeren. 't was te leuk om niet te laten staan. Machteld altijd met haar strakke T-shirts, het moest zo zijn.
Adriaantjeeeeeuh 21-10-07 @ 23:40
Ik begrijp niet waarom Machteld na het wegsturen van Rita niet gelijk heeft gezegd: "JOVD, bedankt voor de mooie jaren maar ik ga 'Jong, Trots en Sappig' oprichten. Succes met de huidige koers van de VVD maar ik heb er geen vertrouwen meer in dat Rutte de partij tot zijn recht laat komen." Dan was een flinke groep haar gevolgd en had ze zelf meer controle gehad over een afscheid dat er toch een keer aan zou komen. Niet kiezen en Rita een logo aanbieden is spelen met vuur en nu heeft ze zich lelijk gebrand.
@nattebever 21-10-07 @ 23:48:
Bombastisch of niet, dat doet niet terzake. Dergelijke kwalificaties zijn persoonlijk. Ik vond het niet terecht dat een belangrijk dichtwerk van Kipling werd weggezet als (cq. vergeleken met) een songtekstje.
bottehond 21-10-07 @ 23:21
Brada Botte, in ieder geval lijkt Geert zijn fraktie tot nu toe wel in de hand te houden en zijn er op wat schermutselingen rond The Penguin Dion na nog geen grote rellen á la de Lijst Fortuijn geweest. Dat doet Cheert toch niet slecht want zelfs de strak gedisciplineerde neo-Stalinisten van de SP schijnen inmiddels met kleine opstanden binnen hun pratij te maken te hebben
Tsja, het gaat in de VVD-rangen steeds meer stinken ........ heb er ooit eens op gestemd, maar dat gaat dus nooit meer gebeuren. Prudsers zijn het geworden .... poppetjespolitiek, hoe komen ze erop? Ze doen er anders zelf hard aan mee. Dat ze maar eens eerst brillemans Rutte eruit schoppen. En ja, ik ben zelf ook brildrager, maar die Rutte kan beter les gaan geven aan 10-jarigen.
Man .... wat is het een kudpartij geworden.
koerbagh ® 21-10-07 @ 23:42
Niet een beetje te bombastisch, heer Koerbagh?
Tarak 21-10-07 @ 23:16
Ik had misschien beter niet kunnen reageren want heb/had geen zin in een inhoudelijk betoog. In die zin heb je gelijk. Ik heb alleen de conclusie in mijn reaguursel gestopt en dat is inderdaad niet echt sterk.
-weggejorist-
Rita & Machteld: de één de inhoud, de ander de verpakking. Goed team, methinks.
en @VVD: Valkenburg komt er toch wel!
@Adriaantjeeeeeuh 21-10-07 @ 23:29:
Als je een songtekst niet kan onderscheiden van één van de hoogtepunten uit de Engelse dichtkunst, dan maak je met name jezelf behoorlijk belachelijk met zo'n commentaar.
quotations.about.com/cs/poemlyrics/a/T...
skerchi 21-10-07 @ 23:37
Waar het stond had je het ook niet kunnen weghalen, bewust of niet.
Laat je trouwens niet door Koerbagh in de maling nemen. Hij stelt een gesloten vraag, terwijl z'n ontologie aan alle kanten rammelt. En krijgt het gewenste en voorspelbare antwoord.
Nabrander: waarom is de loyaliteit aan de VVD verplicht voor JOVD-ers terwijl de JOVD uitroept dat de JOVD niet (ik herhaal: niet!) de jongerenpartij is van de VVD? Elke liberaal mag toch lid zijn van de JOVD?
Ik moet ineens aan dat lieve JOVD-meisje met die kleine tietjes en dat rode Rutte of Verdonk-shirtje denken, vorig jaar bij het Corps in Utrecht. De JOVD vond dat je beide mocht aanhangen... Vond, kennelijk.
@skerchi 21-10-07 @ 23:32
Allez, dat houdt dus in dat er 1 mens binnen het bestuur wist welke kant ze op wilde gaan?
Zolang er sprake is van een bestuurslid dat aangeeft "spijt" te hebben van haar acties en een bestuur dat weigert hier iets mee te doen -omdat een krant niet wil rectificeren- dan zie ik dat als vooringenomenheid. En daarmee zie ik dus weer de kwalificaties voorbij komen die ik op 23.25 postte.
Dat Machteld haar eigen conclusie op korte termijn had moeten trekken lijkt mij duidelijk. Dat was goed voor haar en voor Rita geweest. Nu ontstaat er een hoop gezeik over niks.
Feit is dat het bestuur de Telegraaf kapot had moeten maken om dan later bakzeil te halen. Het gaat namelijk om de uitstraling van eenheid. Dan had de Telegraaf ine en later stadium heel stoer kunnen roepen "we zeiden het toen en toen toch al?" Wat de Telegraaf weer degradeert tot dreinerig kutkind en dat zijn ze eigenlijk ook. Dus dat is mooi.
weet iemand binnen de vvd behalve Bolkenstein en Vonhoff nog precies wat die ideëen waren ? Boekentip: Liberalen en Radicalen in Nederland 1972-1901 G. Taal
koerbagh ® 21-10-07 @ 23:36
"Dit was een mooie aanleiding om haar te wippen." ook van skerchi 21-10-07 @ 23:32
dat hele reaguursel is welhaast freudiaans te noemen...
VVD 21-10-07 @ 23:26
Mijn vraag was eigenlijk wat jij! eraan gaat doen. Maar goed... aardig antwoord hoewel niet op de vraag.
*slapen gaat, morgen druk met Jan en Halbe*
koerbagh ® 21-10-07 @ 23:36
vertyping maar bewust laten staan
"Machtelds loyalitiet..."
skerchi 21-10-07 @ 23:32
Bewust of vertyping? In elk geval mooi.
Adriaantjeeeeeuh 21-10-07 @ 23:25
Machteld was al zeer direct betrokken bij de campagne 'stem voor Rita'. Ik vermoed dat je op haar Hyves wel wat foto's van die campagne kunt vinden. Het lijkt er op dat de JOVD al een tijd twijfelde waar Machtelds loyalitiet lag. (Ach, eigenlijk was dat wel duidelijk, bij Rita.) Dit was een mooie aanleiding om haar te wippen.
Oh ja, ik heb tevens een ongelofelijke schurfthekel aan pubers -of mensen die net die titel ontgroeid zijn- die overal een sontekst of gedichtje aan menen te moeten verbinden. Rot op, ga terug naar de jaren '70, neem contact op met Armand, ga kraken, maar doe niet intelligent over de ruggen van goedbedoelende (of slechtbedoelende) mensen die een poging tot zingen of rijmen doen. Zoals Hammar doet bijvoorbeeld. En als je wel vindt dat het rijmsel terecht is: houd het lekker voor jezelf. Sufkutten.
bottehond 21-10-07 @ 23:13
Het alternatief is (en was) er (m.i. ook onder Pim) niet en misschien daarom ook het zwalken en zoeken van de huidige partijen naar antwoorden die passen bij de moderne tijd van individualisatie.
bottehond 21-10-07 @ 23:18
Ja, dus hij heeft zichzelf om zeep geholpen, in combinatie met het 'foute' radiospotje. Teveel eer voor Rita om haar de volledige credits hiervoor te geven.
Blijft hoe dan ook jammer, want ik vond hem oprecht bevlogen en een duidelijke visie uitdragen, in tegenstelling tot opportuniste Rita.
Sikkeneur 21-10-07 @ 23:21
Je ziet toch het patroon over gans Europa? Lees 'in de greep van de angst' eens, van Rinke van den Brink notabene, en je ziet een draad doorheen (in dit geval) een zestal Europese landen waar je werkelijk toch geen Pim verantwoordelijk kunt voor houden hoor. Sorry, ik moet eruit, morgen om 5:45 op de been. Truste ieder.
@dr.spin007 21-10-07 @ 23:03
Het woord 'eenheid' staat vaak in het rapport dekker (www.vvd.nl/ReadFile.aspx?ContentID=671...). Maar dat is het op zich niet. De kracht van de VVD zit 'm niet in personen, maar in het gegeven dat de partij is georganiseerd op basis van ideeen, en zo u wilt, idealen. Dat is de basis waarop herstel mogelijk is.
We rennen bij de VVD niet achter 1 persoon aan. Het achter 1 persoon aanrennen, die met veel retoriek de massa kan bespelen, hebben we eens eerder gezien - en daar hebben we toen niet om kunnen lachen.
GHIIIIIIIIIIIIIIII... wat liev van de meisjes van het JOVD. Maar ook wel intens zwak natuurlijk. Als je een jongeren afdeling bent (en dat zijn ze) dan moet je gewoon een standpunt innemen. En als de "hoofddader" al excuses heeft aangeboden voor dit "debacle" (gaaaaaap) en ook nog eens blijkt dat het de Telegraaf is die niet wil rectificeren, dan is het afvallen van je eigen BESTUUURSlid wel een enorm laf (met nadruk) zwaktebod. Kort door de bocht, geen leiderschap, geen inzicht, slecht management, kortom: gezakt!
Resumé: de jeugd van de VVD laat zien dat de toekomst helaas niet bij hun ligt. Beetje jammer. Maar ik vermoed dat Rita dat wel prettig vindt.
Take up the White Man's burden
Send forth the best ye breed
Go bind our sons to exile
To serve your captives' need;
To wait in heavy harness,
On fluttered folk and wild
Your new-caught, sullen peoples,
Half-devil and half-child.
Die half-devils and half-childs sjouwen dus rond met colaflessen vol benzine.
Iemand wist waar hij mee van doen had toen hij schreef:
Take up the White Man's burden
And reap his old reward:
The blame of those ye better,
The hate of those ye guard.
Lekker hoor Intern alles oplossen!!!!
skerchi 21-10-07 @ 23:05
En dan de ene door de andere meurlucht vervangen? Nee, dankjewel.
Kun je je trouwens niet tot 1 reactie tegelijk beperken? Eén KoC is wel genoeg, lijkt me zo.
dan = dam, scusi.
v Maerlant 21-10-07 @ 23:07
Pim kreeg geen platform binnen de PvdA, zoals Geert en Rita deze niet binnen de VVD kregen, en zag zijn kans schoon tijdens Paars om oud zeer te verrekenen. Dit leverde hem geen windeieren op met het Sbrenica-debacle als katalysator.
Het waren niet alleen de PvdA die de problemen met de allochtonen op een andere wijze benaderden, dus of rechts daarmee de wind in de zeilen heeft gekregen?
Notabene gaf ijzeren Rita uitvoer aan het immigratiebeleid dat tot stand was gekomen onder Cohen.
Bigi Bana Boy 21-10-07 @ 22:59
Ik zie dat je de volgende keer PVV gaat stemmen, broertje? Schaap, dan: ghoede aeck.
bottehond 21-10-07 @ 22:25
Heeft 1NL niet zichzelf die nekslag toegebracht; vergelijkingen met WOII maken is vragen om moeilijkheden.
Sven31 21-10-07 @ 22:43
Een jaar geleden zeker. Nu zou dat eerder aanbeveling dan contradictie zijn. Ik vond het een zeer treffende vergelijking die ze eerder nadrukkelijk naar voren hadden moeten brengen. Ik vond MP ook zwakker dan ik van hem gewend was. Op een vreemde manier nerveus, alsof hij niet verder wilde, eerlijk gezegd. Bezweken onder de druk, dat denk ik ook.
@Bigi Bana Boy
Een goede inhoudelijke reactie! Dient hiervoor niet het nieuw modieuze woord "knettergek" gebruikt te worden?
Van schoffering en minachting is zeker de laatste weken veel sprake. Wat dat betreft was Pim zijn tijd vooruit.
skerchi 21-10-07 @ 23:12
Op dat zolderkamertje was ontvangen natuurlijk ook geen doen... door dat enge luik.
Sikkeneur 21-10-07 @ 22:58
Doe mij en jezelf een plezier en pak dat boekje van die kale er nog eensch bij. De reden wrom het establishment de schok nog niet te boven is dat ze er niets van geleerd hebben. En ze leren er niets van omdat wat Pin zei hen zowel schuldig als overbodig maakte. Dat ze de Burger almaar meer schofferen en met naakte minachting bejegenen is een teken des tijds. Hun tijd is gekomen.
dr.spin007 21-10-07 @ 23:09
Bedankt voor de tip.
Tarak 21-10-07 @ 23:01
Dat moge zo zijn, maar wat je hier opsomt staat niet in relatie met de tekst in het betreffende radiospotje.
Die maakte gewoon een platte vergelijking tussen de regering en de NSB.
Is de beweging JOTON al in de maak?
Wickie de Viking 21-10-07 @ 23:03
En zijn wij niet het levende voorbeeld (want zijn wij elkaar niet eens in de haren gevlogen een paar weken terug hehehe ?)
Maar serieus, je hebt gelijk denk ik. Op rechts lopen te veel "vrije jongens" rond en ook een motley crew aan neo-van-alles-en-nog-wats. Ik zie het nogmaals somber in en helemaal omdat ik nog geen sterke persoonlijkheid a la Pim heb gezien.
skerchi 21-10-07 @ 23:05
En sinds haar verhuizing is ze nog toegankelijker geworden.
Zoals Kamagurka ooit al eens als tekstballon bij een cartoon schreef waarbij het voltallige publiek met de rug naar de sprekerT zat, die zei: Wat dit land nodig heeft, is een stel klootzakken dat zich nergens wat van aantrekt.
Was in ieder geval nog geestig, iets waarop je een Rita, Pastors, Wilders, Balkenende, Rutte, Bos, Rouvoet niet tot hoogstzelden zult betrappen. Wat eigenlijk betekent dat ze allemaal een belangrijk stuk menselijkheid hebben ingeleverd, of nooit gehad.
Sikkeneur 21-10-07 @ 22:58
Ach kom, iedereen die een beetje met politiek bezig is weet dat rechts de wind in de zeilen heeft gekregen doordat links de problemen met allochtonen veronachtzaamde. Zonder dat was er nooit een platform voor Pim geweest. Dank dus de PVDA maar voor dat plaatje.
-
Bigi Bana Boy 21-10-07 @ 22:59
Hier ben ik het voor de volle 100% mee eens. Er zijn wat tekenen dat het ook anders kan (Denemarken, radicaalrechts steunt daar een minderheidskabinet vanuit de oppositie en doet dat nu voor de 2e achtereenvolgende keer, dus toch wel succes, ook Zwitserland) maar het is 'too little too late'. Zo bekeken kan ik de opmerking van vander F 22 41 wel volgen. Maar ach, wat maakt het nog uit dat onze parlementaire barakken aan houtworm lijden als ze hun missie niet langer kunnen volbrengen en nog slechts over vanuit Europa opgelegde wetten kunnen stemmen - louter stemmen, zelfs niet amenderen? Mijn hoofd is dus even hard als dat van jou...
Tarak 21-10-07 @ 23:01
Je raaskalt. Je ben weliswaar van wat feiten op de hoogte maar wat je ermee doet is totale onzin.
Geen autobranden in Slotervaart. Hoe kan dit?
nattebever 21-10-07 @ 22:25
Dat valt wel mee als ze flink aan het bier geweest zijn ;-)
Korreltje Zout 21-10-07 @ 22:02
Machteld is druk, wild en loopt over van energie maar liev is ze niet.
vast goed 21-10-07 @ 22:07
U zit in de bakstenen? U kent haar wellicht van dichtbij?
dr.spin007 21-10-07 @ 22:32
Ik hoor het al, meneer is een kenner....
@nattebever 21-10-07 @ 23:00,
Dat vraag ik me serieus af op dit moment,
best wel prettig hoor.
@ Bottehond 21:52
Hear hear! En werk die kudtpolitici nou allemaal maar eens af met lapidaire, edoch luciede analyses. De grond in, bij voorkeur.
@Bigi Bana Boy 21-10-07 @ 22:59
Denk niet dat het mogelijk is aangezien 'rechts' toch vooral met eigenbelang bezig is (al dan niet mooi verpakt) en dus altijd met elkaar in conflict zal komen.
@VVD: wat ga jij doen om de eenheid in de partij weer terug te krijgen?
@Bigi Bana Boy 21-10-07 @ 22:59,
is ook lastig na 60 jaar Marxisme, wordt een tweede natuur.
@Sven31 Het verbod op kritiek op nazi Duitsland in de jaren dertig wat een bevriende natie was van het neutrale Nederland, met het officieuze verbod van kritiek op de Islam is een correcte vergelijking.
Ook opvallend is dat de elite in Nederland toendertijd de samenwerking met Duitsland wel zag zitten, het zou immers goed zijn voor onze handelsbelangen en de Duitsers zouden ons goed behandelen, de Duitsers wilden graag één Europa net zoals de elite de Nederlandse soevereiniteit nu ook verraad aan de vervloekte Europese Unie.
Nee, de oorzaak van alle verschrikkingen werd gezocht in het Duits nationalisme, terwijl de daadwerkelijke oorzaak het Duits socialisme was. Joden waren de kapitalisten en moesten dus dood. Homo's, gehandicapten, zigeuners konden geen goede arbeiders zijn en zouden geen goede arbeiders voortbrengen, afmaken dus.
@dr spin
Precies ! Ik ben het niet eens met de beste man, maar hij is een politiek dier.
@vvd
En dus ? En dus is er weer wat theater. Net als bij Pim stijgt de adrenaline weer als Rita iets zegt. Maar dat niet alleen, ik heb ook het gevoel dat er dan iets wezenlijks verandert.
@sikkeneur
Heeft die kale melagomaan tóch noh iets goeds gedaan...
vander F 21-10-07 @ 22:58
Verder gaat het wel goed met je?
v Maerlant 21-10-07 @ 22:40
Links Europa heeft tot nu toe het geluk gehad dat het helaas een vast gegeven lijkt te zijn dat echt rechtse partijen een imbeceilen magneet lijken te zijn. Wat ik daarmee bedoel is dat een rechtse partij in oprichting vaak allerlei vastgoedboeven, Jacobsen en van Essen, avonturiers, echte racisten, WOII fetishisten en querelanten aantrekt. En juist omdat een partij in oprichting vaak nog niet de struktuur en de ervaring heeft om dit soort types buiten de deur te houden en er bovendien vaak haast geboden is ivm snel naderende verkiezingen, eindigt het meestal in enorme ruzies en ontelbare afsplitsingen. Ik heb postuum veel waardering voor Pim gekregen en denk dat hij uiteindelijk misschien wel in staat was geweest iets solides op te zetten, intelligent als hij was. Maar zelfs Pim was in zekere zin een querelant en ook hij had ontelbare clowns in zijn gevolg (Winnie de Jong, Heinsbroek e.d.).
Ik vraag mij wel eens af of er ooit nog eens een stabiele rechtse parij zal komen. Nationalistisch maar niet per definitie racistisch. Hard maar niet fascistoide. Ik begin er een hard hoofd in te krijgen.
nou moet ik het antwoord bijna schuldig blijven: D66.
@Botte & van Marlaent
Met Pim sloeg de paniek toe onder de 'oude' politiek, die schok zijn ze vandaag de dag nog steeds niet te boven. Partijen zijn intern op hol geslagen en de weg kwijt, ideologieën doen er niet mee toe (vanmiddag A. Verbrugge nog gehoord?) en recalcitrant gedrag levert een eenpersoonsbankje op in de 2e Kamer.
De politiek is verder vervreemd van de burgerT dan ooit, in die context met dank aan Pim.
van der F heeft geen mening...
Leuk dat rechts ook op dit vlak steeds meer op links gaat lijken. Gewoon de mond snoeren die criticasters!
< D66
Verdonk : Rutte X Ayaan - (wiegel² ) = < D66
lingo star 21-10-07 @ 22:52
Neem nu onze voormalige lasser uit Oss. Ik noem maar iemand.
Rita Geert Pim Pastors who gives a sheit,als er maar iets veranderd aan dit linkse fiasco!
Kijk die Zwitsers zijn dus wel goed bezig.
@Tarak
Dat zal inderdaad een zeer belangrijke factor worden, wie gaan er allemaal mee doen met TON. Maar als het goed is, heeft ze daar nog de tijd voor, terwijl Pim het in een korte tijd moest doen en toen allerlei snoeshanen meekreeg. Daardoor is de LPF het schip ingegaan.
Inderdaad zijn Rita en Sinke geen intellectuele hoogvliegers maar politieke leiders hoeven niet allemaal Bolkestein te heten. Ook pragmatisten die feilloos het gevoel van een deel van de samenleving weten te verwoorden en in daden kunnen omzetten spelen een belangrijke rol in de politiek.
Nou heb je best wel gelijk dat de slimste adviseurs van Rita de handdoek in de ring hebben gegooid Tarak.
vander F 21-10-07 @ 22:49
Dat X-je van je, dat lijkt, gegeven je stelling, nogal voor de hand te liggen.
Kun je er eentje verzinnen die iets moeilijker is?
Een hoofdrekensom mag ook.
Of een staartdeling.
Rita is een autistische non-communicator.
[ ] geschikt
[X]volstrekt ongeschikt
Lekkere tieten niettemin.
@lingo star 21-10-07 @ 22:44
en dus?
Sinds Pieter Oud zich terugtrok als lijsttrekker van de VVD is deze partij alleen nog maar achteruit gegaan.
@lingo star Rita had best goed kunnen worden als ze zich met de juiste mensen had omringd. Maar nee, mensen als Ed Sinke, niet al te intellectueel, of de grootmeester van de holle, lege slogans: Kay van der Linde.
Rita Verdonk was goed als minister omdat ze de bestaande patronen doorbrak, wat haar meteen op forse kritiek van de linkse S.A. (de zogenaamd autonome krakersgroepen e.d.) kwam te staan. Helaas wordt daar nu zo mee omgegaan dat het haast een karikatuur is geworden. Dat was niet nodig geweest als ze zich met de juiste mensen had omringd, die keuze heeft ze niet gemaakt.
@Tarak,
Rita , Pastors, Sörensen en hoe heet die brilmans van de LPF zitten toch behoorlijk op één lijn.
rita is de nieuwe pim
dr.spin007 21-10-07 @ 22:32
Ik neem zelden iets zomaar aan van vreemden (mocht ik vroeger al niet), en nu dus ook niet.
Stel me zo voor dat je met een emmer glijmiddel een heel eind komt, maar om daar nou de hele tijd mee rond te sjouwen, ja, dat is mij te veel gedoe. Ik heb er trouwens wel een paar 'gehad', die praatjes genoeg hadden, maar bij wie ik me later in alle ernst afvroeg waarom ik ze in godsnaam had uitgekleed. Mogelijk zijn jouw ervaringen anders, maar 'k zie er niet meer in dan frigide doosjes in een powersuite met een grote bek over seks zolang ze dat laatste maar kunnen vermijden c.q. vervangen door hysterisch geschreeuw dat het meest lijkt of het geluid dat een doodvermoeide waterkoe voortbrengt als ze haar kalf ter wereld brengt.
bottehond 21-10-07 @ 22:25
Heeft 1NL niet zichzelf die nekslag toegebracht; vergelijkingen met WOII maken is vragen om moeilijkheden.
@bottehond 21-10-07 @ 22:25 : Dat meen je toch niet serieus hè ?
Die Pastors heeft het gewoon net niet, komt te onzeker over en durft niet zijn nek uit te steken zoals een Wilders.
Daar prikken de kiezers wel doorheen, ook bij volgende verkiezingen.
Als je het mij vraagt, valt de parlementaire democratie zoals we hem nu kennen in hoog tempo uitelkaar.
Sikkeneur 21-10-07 @ 22:27
Wil je nu suggereren dat NL het politieke sukkeltje is omdat de geest van Pim nog steeds uit de fles is? Mij lijkt het eerder dat het politieke sukkeltje van Europa nou net dàt land is waar links nog iets te vertellen heeft. België: historisch dieptepunt voor links, Frankrijk: idem, Zweden: voor het eerst in 80 jaar de meerderheid kwijt, Noorwegen: in de oppositie, Denemarken: buitenspel gezet, Duitsland, SPD in paniek, Polen, nog amper de 5e partij, Zwitserland: de SVP (radicaal rechts) groeit nog, van socialisten geen sprake. Alleen Engeland (en da's dan nog geeneens continentaal Europa) is hierop voorlopig nog een uitzondering. Hoe zou het nou komen dat 0031 het kneusje wordt?
Sikkeneur 21-10-07 @ 22:27
Lees Fortuyns' "de islamisering van onze cultuur" nog maar eens. Geschreven in 1997 en ge-update vlak voor zijn executie. Je zult verbaasd staan hoe mild hij was. En inzake je dedain: als je de tijdsgeest niet kunt waarderen, vraag je dan eensch af hoe het zo ver gekomen is.
@bottehond Waarom zou EénNL niet meer meedoen met de volgende verkiezingen? Daar heb ik persoonlijk wel hoop op namelijk en dan krijgen ze mijn stem weer.
Ik hoop dat Machteld zich bij Rita aansluit. Rita staat voor daadkracht en doorpakken. En ja, wat betreft dat Rita geen visie zou hebben, heeft Rutte die dan wel ?
bottehond 21-10-07 @ 22:25
Als dat de nekslag geweest is, dan hadden ze weinig ruggegraat bij éénNL ;-) Sorry, maar deze inkopper lag gewoon op de loer.
Wat leuk, de VVD kindertjes spelen het verdonk-verhaal na.
Eruit gezet worden en het bestuurs-lidmaaschap opzeggen. En dan uiteindelijk een eigen partij oprichten.
Jammer, voicemail.
Wijvenkift en dan ben ik voor Machteld. Politiek correct en muilkorven zijn me een gruwel.
Voor de liefhebbers die ook ff n belletje willen plegen:
www.jovd.nl/index.php?option=com_conte...
06 included.
nattebever 21-10-07 @ 22:25
neem maar van mij aan dat je ongelijk hebt.
Kunnen we het niet gewoon over het Stockholm syndroom van Cohen hebben?
Die lelijke hockey tantes van JOVD atque Polit boeien mij totaal niet,
hoogstens de volslagen stompzinnigheid en onkunde bij het VVD bestuur maar dat mag bekend worden geacht.
Afijn die partij heeft toch afgedaan en Wiegel gaat gauw deaud dus wie interesseert dat nog?
De geest van Pim is nog steeds uit de fles en NL wordt zo langzamerhand het politieke sukkeltje van Europa.
@ nattebever
Het verraad van Verdonk. Let ook op de inhoudelijke kant, niets van te verwachten, van die vrouw. fatsoenlijk Rechts? dat was EénNL, voordat zwarte rita hen de nekslag gaf.
www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fuse...
Oink
Het grootste probleem met die VVD-doosjes is dat ze altijd totaal frigide zijn en zo droog als een spons die drie maanden heeft liggen bakken op het strand van Salou.
Ze hebben ook ongeveer dat niveau, dus het lijkt mij heel humaan om over te gaan tot een postnatale abortus bij die typjes.
Geeft niets meid, anders kom langs dan zal ik je troosten.
Trots op JOVD-scheurijzertjes.. dat dan weer wel
Achterhoedegevecht in de VVD-jugend.
Terug naar de JOVD mokkeltjes.
deprofeetinjereet 21-10-07 @ 22:14
30 stuks gesloopt in parkeergarage in Slotervaart.
@deprofeetinjereedt,
Dat is altijd on topic, tegenswoordig.
Mwoehahahahaha, en we hebben er weer een Leefbaar Nederland bij. Goed zo meisjes van JOVD, jullie zijn helemaal klaar voor het Volwassen Politieke Rariteitenkabinet.
Ze kan altijd nog paaldanseres worden
bingo!
Offtopic: Alleen vanavond al drie auto's in de fik in Den Haag. Dat kan geen toeval zijn.
Sabine, trut.
@dr.spin007 21-10-07 @ 22:11:
Die linker is volgens mij Yolanda.
koerbagh ® 21-10-07 @ 21:54
Als jij raadt dat die linker Yolanda is, krijg je van mij een biertje.
Dit is geen comment waardig.
Derhalve onthouden we ons van elke vorm van commentaar.
TIETENNNNN
FAPPERDEFAPFAPFAPFAPFAPFAP
Is de JOVD niet gewoon een veredelde studentenvereniging?
Ze oefenen alvast was zogenaamde 'politieke spelletjes'..
Machteld is weer zo'n typische borderline-secreet met te luid verkondigde mening. En erg lekker is ze ook niet. Als liberaal gun ik haar een enkele treinreis naar het Rita-kamp.
*denkt bij kruimeldief terug aan z'n oma*
DeventerMaffiaClick 21-10-07 @ 21:54
Zat ie bij UB40?...
Ik vind Machteld echt ongelooflijk lekker. Ik zou haar zeer graag een keer enteren.
@ DeventerMaffiaClick 21-10-07 @ 21:54
Yo, maaaaan! Easy going. Bob Marley leeft, maaaan!
bottehond 21-10-07 @ 21:52
Dat heb jij scherp gezien met je glazen oog, botte. Die Verdonk heeft totaal geen ideeën, laat staan goede. Het enige dat eruit komt is dat ze ergens tegen is, maar een iets bredere visie (laten we zeggen: dat het lekker is om te gangbangen) zoek je tevergeefs bij haar. Dat zie je aan haar verkrampte lichaamstaal - slopen is het enige waar ze goed in is.
Begrijp niet dat er ook maar 1 iemand met enig verstand op dat minkukel zou willen stemmen.
Die Machteld is de enige in het bestuur die wel voor een lekkere wip in is.
Machteld is liev
Sabine niet
DeventerMaffiaClick 21-10-07 @ 21:54
Eerst moet de moord op Peter Tosh hier nog besproken worden. Geen Stijl loopt 20 jaar achter.
@bottehond
hear, hear!
Het HOOFD bestuur. Tjonge. Was bestuur niet genoeg geweest? Die stropdasjes moesten even belangrijk door de bocht komen.
Bigi Bana Boy 21-10-07 @ 21:53
Je hoeft je ook van geen kwaad bewust te zijn, zolang je nattebever maar uitnodigt als het richting gangbang gaat.
*Gaat mailbox checken*
@DeventerMaffiaClick 21-10-07 @ 21:54
Nee een dooie Reg-gay junk is interessant... Dan liever iets dat betrekking heeft op Nederland.
Haha, ik lach
*lacht*
koerbagh ® 21-10-07 @ 21:54
Tjezus Rita heeft de grootste memmen .... ?
De meid is trouwens lid van de: rita 4 president hyve :) word interesant:)
bottehond 21-10-07 @ 21:52
heel juist verwoord.
"Maar mijn nieuws van de dag is dat ik een nieuwe, hippe DYSON kruimelzuiger heb. Hij is heel mooi&stoer!"
Zie daar de gekmakende diepgang van onze aankomend volksvertegenwoordigers.
@bottehond 21-10-07 @ 21:52
Pff, samen met Wilders is zij de enige die niet aan dat softe fluwelen handschoentjes beleid meedoet... Een prima vrouw en politica dus. No non sense beleid, gewoon doen wat het beste is voor de samenleving, en niet alleen voor allochtonen.
@ bottehond 21-10-07 @ 21:52
Ach, waar práten we over. Het duurt nog tot 2011 voordat Verdonk positie ou kunnen verwerven.
Zie www.wijzijnnederland.nl/
Nou, dat had ik he-le-maal niet verwacht zeg van deze intens intellecuteule en diplomatieke meisjes die totaal niet de uitstraling van een doodgeboren kip met hockeysyndroom hebben.
Echt, to-taal niet.
Poppetjes? Neeeeeeeeeeeeee zeg!
@Botte> je hebt helaas gelijk.
Goedverdoeme, ben ik al jaren lid van de VVD... blijkt er nu een soort van SP achtige Befehl ist befehl wind door de hoofdbesturen te waaien !! Wat is dat voor een on-liberaal gedrag van die Rutte en die kut-studentjes van de JOVD ??? Denk er nu weeeeer over of ik mijn lidmatschap moet opzeggen... Mag Wiegel nu weer ff terug !
Machteld en Rita... Tsja, blijf dan maar eens ontkennen!
brick181.hyves.org/86500001-86550000/8...
@ Redactie
Waarom plaatsen jullie niet het nieuws dat 1 van de grooste en beste reggae zangers gisteravond is vermoord? Lucky Dube is gisteravond vermoord bij een roof overval deze man was een echte rasta!
is belangrijker dan dit soort stompzinnig nieuws.
En voor iedereen die me gaat dissen
luister eerst zijn muziek voordat je je kleine blanke pik achter na loopt
nattebever 21-10-07 @ 21:39
* Met kinderlijk onschuldig gezicht naar nattebever kijkt, in het geheel van geen kwaad bewust *
Rita Verdonk is heel nadrukkelijk níet het antwoord voor de "fatsoenlijk rechtse" Mensch. Ze is onbetrouwbaar en opportunistisch. Ik heb haar nimmer op inhoud kunnen betrappen. Haar houding jegens de islam is gebaseerd op verkeerde veronderstellingen. Zij zal zich eerder tégen islamkritiek richten dan die toestaan, laat staat zelf kritisch zijn. Ze heeft geen programma, geen visie en geen toekomst. Gefrustreerde VVD-erTs doen er wijs aan eerst eens goed na te denken voor ze mevrouw steunen. haar trackrecord is ronduit slecht, zowel qua "hardheid" als qua resultaten. Een flop, een lege huls en een gekend sloper van fatsoenlijke samenwerking.
@Gradus Grafhengst: In de Sovjetunie en de DDR waren mensen ook tot diep in hun 40-ste lid van de nationale jeugdbeweging
@VVD> toegegeven.... op 3.07 kreeg ik last van een bescheiden boner.
de enige echte 21-10-07 @ 21:48
niks over ei-sprong?
Nadat de VVD even subtiel harakiri bij zichzelf heeft gedaan, kan de JOVD natuurlijk niet achterblijven... Jammer, ik dacht altijd dat de JOVD pro-Rita was, en dus wat rechtser...
@ mezelf
zuigen kan ze
machje.hyves.nl/
en haar belangrijkste nieuws van de dag:
Nieuws van de dag
donderdag, 19:50
Nee, ik heb niets te melden over de tweesprong waar ik nu in zit (of driesprong, VVD-JOVD-Rita). Nee, geen uitlatingen over Rita's verjaardag. Maar mijn nieuws van de dag is dat ik een nieuwe, hippe DYSON kruimelzuiger heb. Hij is heel mooi&stoer!
Van een clubje dat Halsema tot "Liberaal van het jaar" koos, kun je ook niets anders verwachten.
Hoe kan deze grafkop nog lid zijn van het hoofdbestuur van de JOVD.
Hij heeft de bolus van een 60+ er!
deziekedichter.hyves.nl/fotos/56649281...
@koerb.
meer teugels:
www.youtube.com/watch?v=o5tFVquQ74E
Misschien al gezegd (heb niet alle comments gelezen), maar dat 'Persmeisje' - dat is wel een vondst.
*Geeft Bigi een trap*
gentle giant 21-10-07 @ 21:32
Hoe hou je uit elkaar!
sabinekoebrugge.hyves.nl/
@ De God van Empel 21-10-07 @ 21:36
Grmbl, was te verwachten...
@ Redactie
Kan Rutger niet even die voicemail inspreken om een afspraakje te maken voor een interview??
@Bigi Bana Boy 21-10-07 @ 21:34
Mei Li, Mei ni gezien. Die andere twee, dat dan weer wel.
De JOVD na de grote gelijkschakeling: www.stichting-lancelot.nl/fotos_progra...
@FreaX 21-10-07 @ 21:33
Dit is de voicemail van....
Ik zou wel willen proberen een coalitie te vormen tussen Machteld Vlaanderen, Mei Li Vos en Marianne Thieme. Bij Bigi in bed.
@ De God van Empel 21-10-07 @ 21:25
Und?? Wij willen een verslagje
shlonkombakazay.blogspot.com/MUD_37.jp...
Dames, dames, ......
hoestende man in regenjas...... rotfl
Kortom: Sabine heeft de teugels weer strak in handen genomen, zoals het hoort bij een socialistische jeugdbeweging.
Bedankt voor het nummer!
*belt
Haaaaaaaaa,
Mejuffrouw de JOVD voorzittert in het GeemStijl rose:
sabinekoebrugge.trybes.net/modules/pro...
Ome Sytze moest maar eens gaan borrelen met Machteld...
Jankerts!
De Volkspartij voor Vrijheid en Democratie (VVD) is een Nederlandse politieke partij van liberale signatuur.
---
nl.wikipedia.org/wiki/Volkspartij_voor...
Kan iemand even die Wiki aanpassen.
De woorden democratie en vrijheid zijn hier niet op zijn plaats.
Maar van democratie heeft de VVd trouwens nog nooit gehoord...
*herkent JOVD meisjes dankzij topicpica*
Stelletje ongelooflijke prutsers. Die jovd meisjes kunnen eruit, net als Verdonk!
Meid, wees nu niet zo dom om te blijven zitten... geert en rita willen je maar al te graag bij de club. Er is altijd een betere baan, dus hop naar je nieuwe job.
VVD66
de jovd mag kritiek hebben "op welke partij dan ook" daar hoort dan ook toch zeker de vvd bij...
Bitchfight
Geweldig. Waar is de modder arena!
amateurs!
Mejuffrouw Koebrugge is wel de lekkerste www.geenstijl.nl/mt/archieven/images/j.... Maar dus wel een biatch.
Hebben jullie de nieuw-nieuwsstagairs aan de Televaag uitgeleend? Krijgt overhandigt? Maar goed, Van Vlaanderen is lekker is dat is die Sabine niet. Undso wordt Rita steeds sterker...
Het ondemocratiesch gedrag begint al vroeg in dit voormalig rechtse clubje dat nu meer op d66 lijkt.
Wat is er met de vrijheid van meningsuiting gebeurd?
zielige figuren die jovd... Ze voelen die macht tussen de vingers doorglippen...
niks ergers dan jonge politici in spe, om interessant te doen imiteren ze het gedrag van de gevestigde politici, Rutte gooit Verdonk eruit, JOVD gooit Machteld eruit, en hoezo "poppetjesdiscussie"?, het gaat om de strijd tussen links en rechts, links kaapt de VVD (Rutte, Dijkstal) al jaren, probleem is dat VVD na de Fortuyn periode de grootste partij van Nederland had kunnen worden, MAAR ZE DURFDEN NIET!!!
Wat een vreselijke mensen in dat bestuur en bovendien amateuristisch apparatsjik-jargon, met hun poppetjes, uitdagen en discussie. Hou toch op.
Ach ja... De JOVD, die houden zichzelf ook al voor de gek... Mwuhahaha...
Nederland en Politiek... :S Ik geloof er niet meer in.
Sluit je aan bij Rita meid.
XXX=763 Handig spul joh dat Google.
REAGEER OOK