Tendentieus, ongefundeerd & nodeloos kwetsend

Moslims willen verbod paaseieren

camelNu maar hopen dat Nederlandse moslima's geen GeenStijl danwel Vlaamse media lezen. Hebben we dat gelul straks hier ook weer. Welk gelul? Nou, dat moslima's in België eisen dat kerstbomen en paaseieren uit openbare gebouwen verdwijnen. Of iedereen even kan stoppen met een toch zeker 500.000 jaar oud heidens vruchtbaarheidsritueel met gekleurde eieren. En dat bomenvereringsprogramma van de Germanen mag ook niet zolang moslima's hun hoofddoekies niet mogen dragen, lekker puh. Geen gezellige lampjes in toch al zo die sfeervolle Belgische overheidsgebouwen, dat is de eis van een Vlaamse oppermoslima. Prima, vieren we toch lekker kerstmis in beste moslimland ter wereld, Dubai of anders maar in Syrië...

Reaguursels

Inloggen

Als ik met een hoofdoekje wil lopen dan moet het kunnen! wat is er in hemelsnaam mis met een doekje op je hoofd te zetten???

wereldzenders | 23-08-07 | 21:38

is onderdeel van je nieuwe wereld lutser!!verhoog anders de hekken van je vindex wijk en sluit je af van het internet!

wereldzenders | 23-08-07 | 21:36

hier kan ik dus echt heel erg boos om worden!!!

Wat denken ze wel nie om daar ook maar over naar te denken!!

nix verbieden! dat is van ons! wat willen ze Belgie en NL overnemen!

Een soort van nieuw terroisme?

Staat je dat niet aan rot dan GVD op naar je eigen land stelletje idioten die Moslims

HHH89 | 23-08-07 | 19:57

@waskuip-admiraal 22-08-07 @ 18:00

Ja, de term "broedstoven van Al-Quaida" of "broedstoven van de Profeet" is inderdaad van mij. Net zoals het woord "tentvarken" (vieze, vette moslima in een burka of anderszins in lappen gehuld) uit mijn, naar kernachtige omschrijvingen hunkerende, brein ontsproten is.

Ik kan die moslimwijven ook niet anders zien als broedstoven: het zijn allemaal "Frau Immerschwangers" (niet van mij): bolle buik, kinderwagen duwend en gevolgd door een zeelt van die platkoppen.

Brouhaha | 23-08-07 | 18:09

Rap naar allah met die agressors!

Koevoet | 23-08-07 | 12:57

Laten ze met hun poten van onze cultuur afblijven. Als het hen hier niet bevalt kunnen ze nog altijd naar Saudie Arabie. Ik moet niet proberen in Saudie Arabie zo'n grote bek op te zetten en te eisen dat ik mijn kerstboom buiten mag zetten.

Copernicus | 23-08-07 | 12:33

Hoelang kan het nog duren voor een onderdrukte natie zich te vuur en te zwaard gaat verdigen tegen zijn agressor. Omdat de politiek ons naar bed wil sturen zoals ze deden in mei 1940 ? We waren ooit een natie die zich niet liet dwingen in het keurslijf van een geloof. Vele zijn op de brandstapel geeindigd voor dit verzet, om ons nu als makke schapen te laten knechten door de Islam.

thehollander | 23-08-07 | 10:30

Ik zie nu totaal geen humor in die achterlijke Marokkanen meer.

Zonde van de tijd hierover te discussieren. Gewoon negeren.

uncleben | 23-08-07 | 08:48

@Modderfokkert 22-08-07 @ 17:14
Doe geen moeite, de meesten hier zijn te dom/PVVerig om daarover te kunnen/willen nadenken.

Nyg | 23-08-07 | 08:38

correctie @ 08:29
BEVRIJDT moet natuurlijk zijn:
BEVRIJD BEVRIJD BEVRIJD BEVRIJD BEVRIJD BEVRIJD BEVRIJD
van de islam.

wachtmeester de bruy | 23-08-07 | 08:37

Voordat Sinterklaas ook verboden gaat worden nog snel één enkele wens op mijn verlanglijstje:
EEN VAN DE islam BEVRIJDT NEDERLAND!!!!!

wachtmeester de bruy | 23-08-07 | 08:29

Deze geytenwollensok is eingelijk helemaal voor. Schaf kerst maar helemaal af. Geen verplichte familiebezoekjes meer. Dag kerstman.

Aan de andere kant; Een hoofddoek dragen is heel wat anders dan een kerstboom neerzetten. Laat ze ook maar met het suikerfeest een hoop zoetigheid meenemen. Lekker hoor, die baklava.

k3 | 23-08-07 | 06:47

Dubai is een stad en een emiraat, geen land...

k3 | 23-08-07 | 06:36

Kerstboom is al lang geen Christelijk symbool meer, maar een onderdeel van onze Hollandse/ westerse cultuur. Mevrouw is niet in de bergen waar haar roots liggen, maar in een ander land waar dit behoort tot de cultuur. Schandalig dat ze dit uberhaupt durft te zeggen. Meteen een enkele reis. Zou me eigenlijk niks verbazen onze geytenwollensokken vrienden wederom hier begrip voor hebben, en dit toelaten.

De Geaarsde Kat | 23-08-07 | 03:15

Uitstekende draad, zeker naarmate de tijd voortschreed. Hulde, dudes.

bottehond | 23-08-07 | 02:12

Het is alsof ze erom vragen om gehaat en gediscrimineerd te worden. HALLO, welkom in ons land, aanpassen en respect hebben voor lokale cultuur en gebruiken niet nodig. Wel nodig: met je bedoekte kutkop de lokale bevolking bestelen en afpissen waar het ook maar enigszinds mogelijk is.

*zucht* Kom er maar in Geert. Begin steeds meer begrip voor onze peroxide-grootverbruiker te krijgen. 'k Denk dat ik niet de enige ben, en denk dat velen van hen ook daadwerkelijk op pvv gaan stemmen. Tot voor kort nog een schrikbeeld, maar ach het kan zoveel erger.

panadol | 23-08-07 | 02:04

Ik wil verbod op fappen onder het eten

HoiIkBenBoy | 23-08-07 | 02:03

Is een paasei een christelijk kledingvoorschrift dan? Ik heb in mijn gemeente nog nooit een paasei achter het loket zien zitten

borderlijntje | 23-08-07 | 01:23

DIt is de druppel. Nu wil ik die gestrande evolutie-apen allemaal, geen uitgezonderd, Europa uit. NU! Genoeg. Genoeg.

VOC-mentaliteit | 23-08-07 | 01:01

Als je het hier niet bevalt, ga lekker ergens anders zeuren. Wereld genoeg waar ze geen kerstbomen en paaseieren hebben.

Haaimans | 23-08-07 | 00:45

-weggejorist-

Ronnie D. | 23-08-07 | 00:24

blogsimages.skynet.be/images_v2/000/00... Het betreffende kreng staat rechts op deze foto.
Hoe durft dat stuk vuil als migrant te beweren dat "wij" Europeanen geen kerstbomen en paaseieren in overheidsgebouwen mogen hebben zo lang moslima's niet met een hoofddoek mogen werken bij de overheid? Wat mij betreft wordt deze grootbek uit een vliegtuig gegooid op 3 kilometer hoogte boven open zee, zonder parachute.

cultheld | 23-08-07 | 00:04

Alle uitingen van christelijke feestdagen eruit? Ook al is het maar een indirect "heidense" link? Toch vreemd mevrouw de moslima! Maar als het dan echt moet... doen we ook gelijk de BMW's weg, de TV-schotels, shoarma-shops? Nee toch, mevrouw, zo onbeschaafd willen wij toch niet zijn in het Westen van Europa, dus graag even iets gematigder opstellen,
Maar als u een kerstboom en paasei echt niet verdragen kan, moet u misschien een leuke carriere in het lekker warme midden-oosten zoeken, want daar groeien geen kerstbomen en heb je gelijk een gebakken eitje bij het ontbijt. Prettige kerstdagen en een vrolijk suikerfeest hoor!

puntkomma?! | 23-08-07 | 00:00

Niet alleen in NL begint men langzamerhand doodmoe te worden van het heilloze moslim-appeasen door het linkse establishment. Ook uit andere europese landen komt een steeds luidere roep om deze nonsens een halt toe te roepen. Hier een mooi engels voorbeeld.

www.youtube.com/watch?v=nI5WoXpmPiM

Tiberius | 22-08-07 | 23:50

Kerstmis eruit, moslims eruit? ik vindt het geen gekke deal!

Mariobros | 22-08-07 | 23:49

Breekend Nieuws:
De paashaas is ondergedoken. Na ernstige bedreiging en voorzien van 24-uurs beveiliging is besloten de paashaas naar een veiligere en geheime locatie over te brengen.
Of dit in het binnen- of buitenland is onduidelijk. Wel maakt de paashaas het goed en is het mandje onbeschadigd.

Rudolf | 22-08-07 | 23:48

Moslims zijn de superzeikerds van de hele wereld.

Hammar | 22-08-07 | 23:46

Een hoofdoekje is een zelfgebreide jodenster...

BTW LOL at pica!

Bisschop Gijsen | 22-08-07 | 23:22

Zucht.... Ik ben een potje doodmoe aan het worden van die grootbekkige klotemoslims. Oprotten!! Allemaal!! En nooit meer terugkomen in de beschaafde wereld!!

rokershoest | 22-08-07 | 23:18

Vraag me af die Moslimdoos ook zo een grote mond gehad zou hebben in haar thuisland, onee dan zou ze gestenigd worden natuurlijk.

thehollander | 22-08-07 | 23:07

Ok, ok we doen een toegeving : met kerst dragen jullie dan maar een Kerstbomendoekje en met pasen een klokkespeldoekje

Omonia | 22-08-07 | 23:06

sjaakdeslinksesul 22-08-07 @ 19:46

Nonsens. Jij bent verstrikt in dat onzinnige artikel 1. Je weet toch dat ik voorstander ben van een verbod op de islam? Werp me maar voor de voeten dat ik daarmee geen Vrijdenker meer ben. Zie je: ik vind dat ik júist daarmee aantoon dat wél te zijn.

bottehond | 22-08-07 | 23:00

Op marokko.nl loopt er ook een leuke discussie over

Indiana | 22-08-07 | 22:54

-weggejorist-

Ronnie D. | 22-08-07 | 22:39

Pfff,.. word er knettergek van dat gezeur. Zielig kudtvolk

Het_leuke_zuiden | 22-08-07 | 22:38

fuckje 22-08-07 @ 20:18
Ik ook niet...

Fonta | 22-08-07 | 22:16

wacht maar tot ik aan de macht ben. Dan is het elke dag Kerstmis. of Sinterklaas (btw: mag dat wel dan?)

zeiksmurf | 22-08-07 | 22:15

Ronnie D. 22-08-07 @ 21:54

GENIAAL!!..... maar dan ook allemaal,.. of ze willen of niet....!

@xel | 22-08-07 | 22:14

dan moette ze ze heel gauw hier opduvelen en naar hun eigen verotte land gaan heel simpel !!! gelukkig is er altijd nog een geert wilbers een man die zegt waar het op staat HUP GEERT HUP HUP VOOR HET VADERLAND

liefengeltje | 22-08-07 | 22:11

het gaat er nie om of we het leuk vinden paaseieren en kerstbomen ..
gaat erom het is van ONS NEDERLANDERS wie denken die F*ckers wel dat ze zijn
een beetje hier de lakens uit delen wat wel en nie mag ga dan tog dood met zijn allen.
O,ja alvast een zalilige kerst< en willen allen hoofddoekjes zich melden voor werk tijdens de kerstdagen. vinden ze vast nie erg.

seven777 | 22-08-07 | 22:08

... wordt echt hoog tijd voor een verbod op moslims... Geert, doe er wat aan...!

HennyHenny | 22-08-07 | 21:55

-weggejorist-

Ronnie D. | 22-08-07 | 21:54

Ignatius van Loyola 22-08-07 @ 21:38

De gebruikelijke riedel uit die hoek. Niks bijzonders.

Shalome | 22-08-07 | 21:50

@Mocro4Flavour 22-08-07 @ 19:43

Heeft die imam weer iets in je glaasje water gedaan?
Hoe staat het met je aambei?

dhimmi | 22-08-07 | 21:48

Zucht, daar gaan wij weer: hoeveel medezeggenschapscommissies van scholen, bibliotheken, ziekenhuizen en van andere overheidsinstanties gaan straks eerst even in geitenwollensokkenangstzweetberaad voordat zij besluiten om de jaarlijkse kerstboom voortaan toch maar liever niet meer te plaatsen?

-

(nadat ze eerst een gebedsruimte hebben ingericht in een van ons belastinggeld betaald gebouw?)

azoturie | 22-08-07 | 21:43

Shalome 22-08-07 @ 20:43

Ik neem aan dat de Mocro een nogal antisemitische reactie met Hitler erbij heeft gegeven. Wat was de strekking van zijn reactie?

Ignatius van Loyola | 22-08-07 | 21:38

zmooc 22-08-07 @ 20:53

Dat er pas in 1982 een kerstboom in het Vaticaan stond wil nog niet zeggen dat de Katholieke kerk tot die tijd de kerstboom heeft geweerd. Het waren immers de katholieken die de kerstboom geannexeerd hebben. De piek, de drie bollen die in elkaar over gaan en uiteindelijk naar de hemel wijst, is bij mijn weten door de katholiek toegevoegd. Net zoals de symboliek; het licht in de groenblijvende boom, voor de Germanen symbolisch voor de wederkeer van het licht, werd dankzij de katholieken een verwijzing naar Christus. Zo konden heidense gebruiken via een soort christelijke 'upgrade' behouden blijven.

Ignatius van Loyola | 22-08-07 | 21:35

@fuckje 22-08-07 @ 20:18
Vroegah lang geleden op school kon ik goed met een turk maar die had schijt aan godsdienst net zo als ik dus was die barriere er niet.

bethundered | 22-08-07 | 21:28

-weggejorist-

Ronnie D. | 22-08-07 | 21:18

zmooc 22-08-07 @ 20:53

Ik zie op de Mokumse straten alleen maar reli-malloten die geen snars van hun eigen godsdienst begrijpen. Niet dat ik enig inzicht van ze verwacht, want zij presteren werkelijk ruk, op geen enkel gebied (of criminaliteit en werkeloosheid wordt in N-Afrika als verdienste beschouwd, who knows).
.
Maar laat staan dat ze dan andermans godsdienst begrijpen. Ze zijn dom dom dom.

Shalome | 22-08-07 | 20:58

Er is helemaal niks christelijks aan de kerstboom. De Roomse kerk heeft de kerstboom lange tijd geweerd; pas in 1982 stond de eerste kerstboom in het Vaticaan. Zo'n 2000 jaar geleden stonden er echter al Kerstbomen in Nederland; ze zijn namelijk waarschijnlijk verzonnen door de Germanen.

De kerstboom is dus typisch Nederlands. Afblijven dus met je tengels domme Badia Mir.

zmooc | 22-08-07 | 20:53

LOL 2 Den Heaupeleauze 22-08-07 @ 17:39

Bisschop Gijsen | 22-08-07 | 20:47

Mocro4Flavour 22-08-07 @ 20:37

Die meest gehate man aller tijden is anders razend populair bij jouw boomkleefteen-soortgenoten.

Shalome | 22-08-07 | 20:43

@Macroflavour toont zijn ware aard.

speerpunt | 22-08-07 | 20:42

@Mocro4Flavour 22-08-07 @ 20:37 .. zeg vlegel ! we zijn niet allemaal joden hier he !

Draaitafel Demagoog | 22-08-07 | 20:39

-weggejorist en opgerot-

Mocro4Flavour | 22-08-07 | 20:37

@fuckje 22-08-07 @ 20:18 .. maar jij bent ook een stugge groningingse .. jou gezicht gaat zoiezo instant op 'zuurpruim' mode staan als iemand uit een andere provicie voor je staat !

Draaitafel Demagoog | 22-08-07 | 20:25

-weggejorist-

Geertjew | 22-08-07 | 20:22

bottehond 22-08-07 @ 19:04

Het is allemaal zo spijtig. Europa is een continent met een enorme geschiedenis van wetenschap en vooruitgang, en een ongekende cultuurbloei. Als wij Europeanen nou gewoon die lijn waren blijven volgen, hadden we helemaal geen boodschap gehad aan die bende totale nono's uit de woestijn, die niks qua cultuur of ontwikkeling hebben. Ze hebben niet eens een eigen taal met een alfabet, godbetert. Jammer dat er niet meteen met kracht is gereageerd op dat stompzinnige gedreig van die potsierlijk achterlijke sekte. Wij moesten zo nodig doen alsof die ongeletterde bavianen gelijkwaardige burgers waren - en nu spelen de naffers dat op hun eigen manier uit. Vermoeiend, vervelend, primitief, et al.

Shalome | 22-08-07 | 20:19

Ik geloof dat ik nog nooit een sympathieke moslim/moslima heb ontmoet.
Jullie wel?

fuckje | 22-08-07 | 20:18

@Mocro4Flavour 22-08-07 @ 19:43
Stelletje ***, zíj komen hier, en nu moeten wíj ons aanpassen?!
Mindstorms 22-08-07 @ 19:30

Correctie: wij zijn onder dwang hierheen gehaald om jullie economie op te bouwen, en dat we hier mochten blijven is vanzelfsprekend, zonder ons waren jullie nog steeds op bloembollen aan het kouwen.
--------------------
Lul niet.. niks te dwang.. beetje aanstellen ja omdat je ja niet vrijwillig meegaat he... beetje schouwspel... maar jullie waren maar al te happy om hier te komen en later je hele inboedel, dierentuin en achterban mee te nemen..
Gewoon bang voor iets nieuws... net alsof je voor de eerste keer neuqt.. van tevoren wist je niet wat je miste... en achteraf wil je altijd meer..
Maar als je een paar oude schoenen hebt gooi je ze ook weg... als de loodgieter is geweest mag ie ook vertrekken hoe waardevol zijn diensten ook waren... stelletje huichelaars zijn jullie allemaal.. acteurs... nog erger als duitsers bij het voetbal.. Niet aanstellen klootzakken.. alsmaar mauwen onze koeltoer onze koeltoer... laat dan ook onze met rust.. jullie willen respect ?? verdien dat dan door te respecteren !!

ManiacMansion | 22-08-07 | 20:14

@Mocro4Flavour 22-08-07 @ 19:43

Onder dwang? Dikke middelvinger naar je.

bethundered | 22-08-07 | 19:58

@Mocro4Flavour 22-08-07 @ 19:43
Lul niet
@speerpunt 22-08-07 @ 19:46
Idd
@Draaitafel Demagoog 22-08-07 @ 19:54
Dankuwel

Fonta | 22-08-07 | 19:58

@bottehond 22-08-07 @ 19:08 .. das veelal met opzet ! ik hanteer dergelijk gedrag al decennia lang online om me punt te maken.
@Fonta 22-08-07 @ 19:26 .. geen probleem ! beterschap !
@bottehond 22-08-07 @ 19:30 .. ik had het over een VROUWELIJKE moslimA (met en zonder hoofddoek liefst) En nee ik ben niet minder masochistisch dan alle andere mensen. ik vind het gewoon heerlijk om mensen en groepen in het bijzonder op stang te jagen .. Mooiste is nog als je het in het openbaar doet

Draaitafel Demagoog | 22-08-07 | 19:54

macro4flavour: Waar warwn jullie in de jaren 50. Kletskous

speerpunt | 22-08-07 | 19:46

@bottehond 22-08-07 @ 19:04
Opdat je over een jaar of tien in een situatie zit waarin mensen met een hoofddoekje, of voor mijn part een keppel, ADO-shirt of leren pet, niet achter de balie staan in het stadhuis of voor de openbare schoolklas les staan te geven. Jouw insteek is niet toegeven, waardoor je straks wel zit opgezadeld met moslims die exact dezelfde behandeling wensen als christenen met hun kerstbomen. Dat is de realiteit, en dan wordt je dus straks bij de aanvraag van een vergunning geholpen door een vrouw die jou de hand niet wil schudden.

sjaakdeslinksesul | 22-08-07 | 19:46

Waar haalt die hoofddoek het gore lef vandaan?! Geen geouwehoer, je zit toch alleen maar binnen omdat je je huis niet uit mag, als je een vrome moslima bent heb je nog nooit een kerstboom gezien. Daaaag....... ga maar terug naar de woestijn daar groeien geen bomen......

van Heutsz | 22-08-07 | 19:44

Stelletje ***, zíj komen hier, en nu moeten wíj ons aanpassen?!
Mindstorms 22-08-07 @ 19:30

Correctie: wij zijn onder dwang hierheen gehaald om jullie economie op te bouwen, en dat we hier mochten blijven is vanzelfsprekend, zonder ons waren jullie nog steeds op bloembollen aan het kouwen.

Mocro4Flavour | 22-08-07 | 19:43

@Mindstorms 22-08-07 @ 19:30
Alweer iemand waar ik het mee eens ben
Op zich geen problemen met buitenlanders maar ze moeten niet gaan willen dat wij ons aan hun gaan aanpassen...

Fonta | 22-08-07 | 19:42

Er valt nog heel wat te leren over onze westerse cultuur door de moslims. Vrees dat dat nooit zal lukken. De afkeer is zo groot dat ze dat ook niet willen. Kerstboom en paaseieren zijn geen uitingen van het christelijk geloof !!

speerpunt | 22-08-07 | 19:42

Ze hebben gelijk. We hebben een scheiding van kerk en staat, en het is niet onbillijk om religieuze parafernalia uit overheidsgebouwen te verwijderen.

Ik zou er ook voor zijn om kerstmis, pasen, pinksteren en hemelvaartsdag af te schaffen als verplichte feestdagen en om te zetten in vrij op te nemen snipperdagen. Wie wil doorwerken op 25 of 26 december enz. moet dat kunnen. Zoiets kan beter in een CAO worden geregeld, waarin wordt vastgelegd dat mensen een streepje voor hebben als ze om religieuze redenen een snipperdag willen opnemen.

Arrabinekoeterine | 22-08-07 | 19:34

Stelletje ***, zíj komen hier, en nu moeten wíj ons aanpassen?! Ze kunnen een enkele reis terug naar land van herkomst krijgen als KERSTKADOTJE

Mindstorms | 22-08-07 | 19:30

Draaitafel Demagoog 22-08-07 @ 19:09

Yep, ik ben bevriend met een Koerd en op mijn werk lopen er ook een paar rond. Vroegah, toen ik nog politiek actief was, werkte ik regelmatig met ze samen. En je punt was? Ik vroeg je ooit waarom jij, als adspirant head down torenspringer die deaudscultus maar blijft verdedigen. Ben je masochist?

bottehond | 22-08-07 | 19:30

@Draaitafel Demagoog 22-08-07 @ 19:03
Ik ben het met je eens.
Je zou inderdaad de argumenten als aannamens kunnen benoemen omdat deze verder niet onderbouwt zijn.
Maar goed ik ben op dit moment gewoon even te verkouden en heb net wat te veel hoofdpijn om hier ook maar een klein beetje verder over na te willen denken.
@bottehond 22-08-07 @ 19:08
EQ of IQ?

Fonta | 22-08-07 | 19:26

Reinaert 22-08-07 @ 19:03

Dat misverstand als zouden de meeste mensen in de Middeleeuwen geloofd hebben dat de aarde plat was is ontstaan aan het einde van de 19de eeuw. Met name de boeken 'History of the Conflict between Religion and Science'(1874) van John B. Draper en 'History of Warfare of Science With Theology in Christendom'(1896) van Andrew Dickson Jackson zijn verantwoordelijk voor dit misverstand. Ook iedereen die gelooft dat religie en wetenschap door alle eeuwen heen voortdurend met elkaar in strijd zijn geweest waarbij de religie de duisternis en achterlijkheid vertegenwoordigde en de wetenschap het licht en de progressie is feitelijk schatplichtig aan de omstreden, niet op historische feiten gebaseerde(en daardoor in wezen mythische), geschiedschrijving van Draper en Jackson.

Ignatius van Loyola | 22-08-07 | 19:23

paaseieren verbieden MOSLIMS VERBIEDEN ja :S stelletje idioten laat ze terug keren naar hun eigen land

aaploos | 22-08-07 | 19:20

Dit is gewoon discriminatie dat moslima's geen hoofddoek mogen dragen, ik zeg: kerst en pasen afschaffen todat mosima's weer een hoofddoek dragen, gelijke monikken.

Mocro4Flavour | 22-08-07 | 19:17

@bottehond 22-08-07 @ 19:04 .. zeg spacehoofd heb je uberhaubt ooit weleens een moslima ontmoet ? lijkt er nog steeds verdomd niet op .. met je aannames !

Draaitafel Demagoog | 22-08-07 | 19:09

Draaitafel Demagoog 22-08-07 @ 19:06

Praat jij alsjeblieft niet over EQ. Daaromtrent is er in jouw geval ook nog heel wat te wensen.

bottehond | 22-08-07 | 19:08

@G-unit .. dat was expres ! Maar swa je bent toch de IT-er van GS ? die hebben zoiezo geen empathisch vermogen laat staan een ontwikkeld EQ ..
-edit nope, das von L -

Draaitafel Demagoog | 22-08-07 | 19:06

Dit is duidelijk een geval van discriminatie op grond van religie. Laten we maar even recapituleren: hoofdoeken waren ooit nauwelijks een probleem: die 1 of 2 zonderlingen die met zo'n ding opliepen. Menigeen haalde zijn schouders er over op. De islamisering van de moslims is zo'n jaar of 10 langzaam op gang gekomen en heeft nu vrijwel de gehele moslimpopulatie in westerse landen (weer) stevig in de greep. Die lappen stof worden door twee groepen moslima's gedragen: door de fanatieke islamisten en door dames die min of meer gedwongen worden zo'n ding op te doen. Van zo'n hoofddoek gaat eerst en vooral uit: ik ben van de islam. En laat die islam nu steeds duidelijk laten zien dat ze niet alleen onverenigbaar is met onze Vrijzinnigheid, maar belangrijke delen van de islamitische clan wensen ons te redden uit onze zondigheid en ons de zegeningen van de islam laten delen. Papa allah wil dat bovendien graag, dus: islamiseren die goddelozen. De westerlingen zitten er maar mee verlegen dat hun arrogante illusionaire ideale maatschappij nu toch zeer kwetsbaar blijkt: ongelukkigerwijs heeft men zichzelf nogal vergallopeerd met al die anti- discriminatiegeboden en de wijze van denken die daaraan ten grondslag ligt (en functioneel was toen Liechtenstein onze grootste bedreiging vormde) stelt westerlingen voor een enorm lastig dilemma: de islam en de koran verbieden durft en wil men niet. De islam en de koran flink aan banden leggen durft men niet uit angst voor represailles. De aanzwellende kritiek op de islam maakt echter dat men wel sluipenderwijs probeert om de islamisten niet álle ruimte te geven. Blijft de vraag: is dit discriminatie. Het antwoord is dus zonder meer "ja". Is dat immoreel of erg? Nee. Integendeel. Het is echter wel zo dat deze moslima's feilloos de vinger op de achilleshiel van onze moraal en wetten leggen. De tijd van pappen, nathouden en hopen dat de islam zal inbinden (waarom zou ze eigenlijk? maar daar denkt men maar liever niet na) is voorbij. Deze dames dagen ons uit. Óf ondubbelzinnig een streep trekken voor wat betreft de islamisering, dan wel toegeven en onze eigen identiteit en tradities nog verder uithollen. Alsof dat de islam zal ontmoedigen nóg meer eisen te stellen. Of meent iemand anno 2007 nog dat dat het geval zal zijn? Deze gebeurtenis is de zoveelste mijlpaal in het groeiende conflicht tussen westen en de islam. Wie meent dat het zinvol is om dit keer wéér toe te geven en onszelf te verloochenen tegenover de islamisten nodig ik uit uit te leggen waarom.

bottehond | 22-08-07 | 19:04

Gewoon stuitend, die arrogantie van die moslims. Weg met de Proleet, Haat zij zijn Naam.

Hadjewat? | 22-08-07 | 19:03

@Ignatius van Loyola 22-08-07 @ 18:55:
Je laatste opmerking is grappig, dat dan weer wel.
-
Wat ja daarvóór schrijft is helaas dus maar al te waar, ik maak het dus aan den lijve mee, ik heb daarover zelfs nog een telefoontje gepleegd met een familielid die "het" allemaal heeft meegemaakt en ook zij kon me niet corrigeren (m.a.w. het was volgens haar de Geer, 09-05-40), zo zie je maar hoe hardnekkig iets in kan roesten :-(

Reinaert | 22-08-07 | 19:03

@Fonta 22-08-07 @ 18:48 .. dank voor het antwoord ! ik zal je wel effe quoten om aan te tonen waar ik dat mening en nos verhaal vandaan heb:

@Draaitafel Demagoog 22-08-07 @ 17:46
Ik neem aan dat de NOS geen aannames doet en ze op hun site zet.
Dat neem ik in ieder geval aan.
Fonta 22-08-07 @ 17:51

Terug naar het onderwerp:
Ik betwijfel de tegenargumenten door te zeggen dat ze aannames zijn. Vrouwonvriendelijk vind ik dus geen tegenagrument omdat het nergens op gebaseerd is en dat onderbouw ik door het voorbeeld van die posters met dames in bikini's en de christenunie erbij tehalen die hetzelfde argument gebruiken. Ook staat er geen goed onderbouwt argument waarom het de intergratie zou verslechteren wat ik weerlegt hebt door te zeggen dat vrouwenonderdrukking niet alleen met hoofddoekjes te maken hebben. Of dat hoofddoekjes per defintie een vorm van vrouwenonderdrukking is ...

Draaitafel Demagoog | 22-08-07 | 19:03

Doet u mij maar een verbod op moslims.

jimbrowski | 22-08-07 | 19:02

lijkt erop dat het topic 'weggejorist' is...

ed.. | 22-08-07 | 18:58

doe eerst die theedoek van je kop!!

stijlloze1988 | 22-08-07 | 18:57

koerbagh ? 22-08-07 @ 18:12

Dat hoort onder de moderne misverstanden. Net zoals veel mensen denken dat de meeste mensen in de Middeleeuwen dachten dat de aarde plat was. En dat Spaanse Inquisitie een ware heksenjacht ontketend zou hebben. Dat de meeste sterfte onder de indianen in Amerika zou zijn veroorzaakt door moordpartijen van de blanken. Dat Napoleon niet als Frans staatsburger geboren zou zijn. Of dat Marx zou hebben geschreven dat religie opium VOOR het volk was en niet opium VAN het volk. Er zijn meerdere vermakelijke boekjes geschreven over al die misverstanden. Eén van de meest hardnekkige is thans: islam betekent vrede.

Ignatius van Loyola | 22-08-07 | 18:55

@brulkikker 22-08-07 @ 18:45
Goedver, dat ik dat niet eerder had bedacht... (A)

Fonta | 22-08-07 | 18:51

@G-unite 22-08-07 @ 18:46 .. als je serieus genomen wil worden zou ik als ik jouw was eerst eens iets aan die naam G-unit doen !
-edit met een e -

Draaitafel Demagoog | 22-08-07 | 18:49

Draaitafel Demagoog 22-08-07 @ 18:18
Dat was mij heel even ontschoten,
Hoe kom je er bij om opeens te gaan roepen dat wat daar staat op die site geenszins de mening van NOS is? Ik zeg helemaal niet dat het de mening of een aaname is van NOS.
Jij begon met je post dat er geen tegenargumenten werden gegeven waarop ik zei dat het gevaarlijk was voor de integratie waarbij mijn mening versterkt werd met wat er op die site staat onder het kopje "Waarom wil de Kamer een boerkaverbod?". Daarom heb ik jou op die link gewezen, nergens anders om.

@Ir. Roodpiemel 22-08-07 @ 18:18
Op die manier heb je zeker gelijk!

Fonta | 22-08-07 | 18:48

@ alle schoolgaande jeugd alhier.

Een kleine beetje niveau graag.

Je weet wie je bent.

G-unite | 22-08-07 | 18:46

@ZSU
Kijk, uhm, ik ben ongelovige hond. Da's alvast meegenomen. Is allah klein? OK ik geloof je. Ik weet ook wel dat Nederlanders niet het probleem zijn, maar we zitten wel met een probleem. ALs we nou s echt solidair zouden zijn dan gaan we met z'n allen verkassen naar een plek waar we tollerant kunen zijn. Kwa uitkeringen? Hebben we niet meer nodig. Ik zorg voor jou, en jij zorgt voor mij.... In mijn hoofd is het altijd een perfecte wereld, maar ja ik ben al tijden de weg kwijt.
Dus als er een reaguurder is die in Finland woont ofzo... Ik kan niets bijzonders. Ben een loonslaaf en pruttel over de overvolle wegen in Nederland. Ik ben bereid om alles te leren. WIe biedt me een leuke job aan in Scandinavie? Injkomen ca. 2x modaal plus auto vd zaak bonus en onkosten vergoeding. Reflectuurders graag via de redactie contact zoeken. Ik kan alles verkopen, zelfs koelkasten aan een eskimo...

Zoeker | 22-08-07 | 18:46

Fonta 22-08-07 @ 18:14
Is dat niet duidelijk? Oral B is een moslim, en broer van Mohammed B.

brulkikker | 22-08-07 | 18:45

Ik ga de kamelenfoto gebruiken als Kerstkaart. Of zit er copyright op van een fin. Krijg je dat weer.

Elisabeth2 | 22-08-07 | 18:45

@ Dr.Faust 22-08-07 @ 18:40
Jawel hoor, maar niet vandaag.
Wat jij bedoelt is werk, komt ook nog wel...
*Scherpt zijn pen*

ZSU-23-4 | 22-08-07 | 18:44

Ben zo terug hoor.. ff een pak negerzoenen en zakje paaseieren halen...

ShadowLink | 22-08-07 | 18:44

@Vladimir Poetin

Maar een klein gedeelte van de moslims die ik Complete Randdebielen noem willen de sharia invoeren. Dus dat kleine gedeelte moet serieus van bil gaan willen ze binnen nu en 500 jaar de sharia invoeren maar dan maakt t toch nie uit want dan hebben we elkaar allang kapot ge-nuked, is gat in de ozonlaag zo groot dat we allemaal huidkanker hebben, in Nederlandvanwege poolkapsmelting overstroomd en zijn tha freakin aliens geland en hebben ze ons gebbqued met hun laserweapons...

Ha_Is_mH | 22-08-07 | 18:43

@ Zo jammer! 22-08-07 @ 18:30
Whahaha
Zoveel multiculturaliteit, hiervoor kun je zakkenvol subsidie aanvragen, besef je dat wel? Geweldig idee.

ZSU-23-4 | 22-08-07 | 18:41

@ZSU
Zeau, beter kan je het niet verwoorden. Goed hoor

Dr.Faust | 22-08-07 | 18:40

Voor mij hoort een ei bij pasen zoals een denneboom bij kerstmis.. en zo wordt het al sinds eeuwen gevierd !!! En als ik maar 1 hoere kanker kudt moslims in mijn buurt maar iets in deze trand hier hoor zeggen sla ik em finaal deaud.
Kudt krankzinnge middeleeuwse geyteneuqers... ons christendom hier wat onder de voet lopen.. Dat ze in JEZUSnaam toch oprotten naar hun geytenlandje. Dat volk is niet beter dan de duitsers ten tijde van de tweede wereldoorlog. Allemaal maar blind achter iemand aanlopen die goed kan lullen. Ach laat em toch.. tis maar 1 man.. wat kan die dan doen... laat em maar... tis maar polen.. laat em maar... oeps... tweede wereldoorlog begonnen.. foutje..
nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_gebeur...

ManiacMansion | 22-08-07 | 18:40

Breekend Nieuws:
op klaarlichte dag zijn 3 kerstbomen ontvreemd bij een boomkwekerij in Haaren. Op de plek van het delict zijn platgetrapte choco-eieren gevonden en een briefje met een tekst in een vreemde taal. Na vertaling staat er dat de toppen van de kerstbomen over een week eraf worden gesneden als aan de eisen niet wordt voldaan. De politie denkt aan Lonsdale-jeugd.

Rudolf | 22-08-07 | 18:38

@Ha_Is_mH 22-08-07 @ 18:32
Klopt op dit moment, maar het is wel degelijk mogelijk, gewoon nog een aantal generaties flink doorfokken en het nageslacht indoctrineren met het geloof.

Vladimir Poetin | 22-08-07 | 18:37

@ Zoeker 22-08-07 @ 17:50
"Wat dacht je van: Alle nederlanders het land uit .... is het probleem ook opgelost."
Probleem opgelost??
Neenee, dat zie je weer eens verkeerd, dan beginnen de problemen pas.
Wie zal dan de uitkering betalen? Zomaar een nieuw probleempje hoor.
En kijk maar eens naar islamitische landen, bij gebrek aan ongelovige honden maakt men onderling mekaar maar af. Lekker geloof wel he..
Nederlanders zijn niet het probleem, de islam, de profeet, de Koran en die incestueuze umah, die zijn het probleem...
Allah is klein en daarom komt er niks goeds uit dat geloof, zou Allah groot zijn, zou zij de moslimlanden boven ons uitgetild hebben, maar nee, de islam verheft zich door ongelovigen naar de kelder te halen, niet door gelovigen te verheffen. Open je ogen.
Duidelijk?

ZSU-23-4 | 22-08-07 | 18:36

@supersniper 22-08-07 @ 18:29
Ik ken de man alleen van columns en boekbesprekingen over hem, niet zijn werk zelf. Vraag het Balsaq anders eens.

sjaakdeslinksesul | 22-08-07 | 18:36

@Vladimir Poetin

Tja als ze tweederde van het parlement zover krijgen maar dat lijkt me een compleet onzinnig scenario.

Ha_Is_mH | 22-08-07 | 18:32

God waar ben ik tussenin beland...

sjaakdeslinksesul | 22-08-07 | 18:30

Pinksteren, ook zoiets, een festijn waarbij men een gekruisigde haas onder een regen van hardgekookte eieren de lucht in schieten. Hierbij Allah Akhbar scanderen. De bedoeling is de haas daarna in een den of spar later te laten hangen zodat de goden goed gestemd zijn voor het offerfeest waarbij een pedo gecastreert wordt. En het geitenpopje spelden ingeprikt krijgt.
De intentie is natuurlijk dat men eensgezind en gezamelijk uiteindelijk een rendier neukt. Terwijl men tegen een muur klaagt en men daarna, na het fileren van een kalkoen (gevulde) zichzelf opblaast met dynamiet tussen je samenleving.

Zo jammer! | 22-08-07 | 18:30

@Ha_Is_mH 22-08-07 @ 18:28
LOL, waarom zou dit onmogelijk zijn, gewoon de wet aanpassen en terugtrekken uit verdragen indien nodig.

Vladimir Poetin | 22-08-07 | 18:29

@koerbagh ? 22-08-07 @ 18:12:
Auw! Dat doet pijn. En ik maar denken dat ik gelijk had............
-
Gelukkig ben ik geen historicus (waarvan akte), maar dat helpt natuurijk ook niet meer nu :-)
-
Ik wist wel waar de klok hing, had alleen de verkeerde klepel te pakken.
-
Gelukkig weet ik 't nu wel en kan ik weer een aantal zelfverklaarde historici aan m'n lijstje toevoegen die ook niet van de hoed en de rand weten. Te beginnen bij degenen (lees: historici) die me "mijn" verhaal wijsgemaakt hebben.
-
* Neemt boterham pindakaas en hoopt snel groot te groeien *

Reinaert | 22-08-07 | 18:29

@sjaakdeslinksesul 22-08-07 @ 16:54:

amazon.com boek

supersniper | 22-08-07 | 18:29

Dat wist ik ook dat er in NL geen vrijheid van meningsuiting meer was, dit heb ik zelf aan der lijf ondervonden, dit na het bedreigen van een gemeenteraadslid van zo'n dorpse partij, dit gelul kostte me € 250,- en een gesprek met de desbetreffende raadslid, want ik vond dat ik gelijk had en heb hem dat recht in zijn bek verteld, hoe ik erover dacht

ln.ljitsneeg | 22-08-07 | 18:28

@Dr.Faust
Sorry hoor maar het is juridisch ONMOGELIJK om de sharia hier in te voeren.Dat druist tegen een hoop grondwetten en Europese verdragen van de rechten van de mens in..

Ha_Is_mH | 22-08-07 | 18:28

Gelukkig heeft een paasei niks met de christelijke viering van pasen te maken.
Dus bereiken onze theedoeken evengoed niet wat ze willen.
Tot slot iemand met een kruisje om zijn nek vind ik minder provocerend dan iemand met zo'n rigoreuze hoofdbedekking....

Rachel Stein | 22-08-07 | 18:27

@Guenatanamo
Zeg ik net: Hier is de "gelijkheid" en vrijheid van meningsuiting zo groot dat t technisch mogelijk is dat langs democratische weg bv de Sharia wordt ingevoerd. Deze staat bepaald GEEN vrijheid van meningsuiting meer toe.
De oplossing: We moeten dus wel grenzen stellen, klinkt als wat de gemiddelde despoot zegt. Maar als jij over 20 jaar nog bier wil drinken en lekker wil fappen dan zou ik maar niet zo erg eens zijn met die Moslims

Dr.Faust | 22-08-07 | 18:24

een hoofdoek is religieus, en daarom moet het verboden worden.
huh ik zie daar geen logische gevolgtrekking...

Ha_Is_mH | 22-08-07 | 18:24

Als ze paaseieren en kerstbomen niet leuk vindt, dan gaat ze toch lekker WEG!

chr!!s | 22-08-07 | 18:23

-weggejorist-

ln.ljitsneeg | 22-08-07 | 18:22

Dussss... moslima's willen dat paaseieren verdwijnen. Prima, dan wil ik dat moslima's verdwijnen.

GJH | 22-08-07 | 18:21

En kan iemand dit weerleggen, want ik kan niet anders dan toegeven aan dit verhaal. Neutraal is neutraal en niet zoals Geert en Jan het willen (of weet ik veel hoe die varianten daarop in België heten). we zijn hier (en in België) potdomme geen dictatuur.

Guantanamo Airways | 22-08-07 | 18:20

moslims hebben niks te willen, moslims moeten zich aanpassen. Als het ze hier niet bevalt dan rotten ze maar een eind op naar een moslimland.

DutchWax | 22-08-07 | 18:19

een hoofdoek is religieus, en daarom moet het verboden worden, een katholiek of christen loopt er toch ook niet mee te koop

ln.ljitsneeg | 22-08-07 | 18:19

Fonta 22-08-07 @ 18:14

Heel veel Fonta, het is een mengeling van humor, maar met een zeer educatieve en alarmerende achtergrond, rechtstreeks betrekking hebbende met de bedreiging van dit land.

De bedreiging komt niet van de duitsers, de rode beer, het gele gevaar of Hertog Alva, maar wordt nu rechtstreeks van binnenuit gevoed.
Door mensen die ook nog eens op onze kosten verblijven en dank verschuldigd zijn.

Voorwaar ik zeg u schaf de publieke prem omroep af!

Ir. Roodpiemel | 22-08-07 | 18:18

@Reaudpiemel

Ik dacht dat ze in Twente nog alles in 't twents deden. Modern hoor Engels en Duits. Vind dat arabisch er ook achter moet

Dr.Faust | 22-08-07 | 18:18

@fonta .. waarom ga je nou niet in op me stukje van 18:01 ? ik wacht ..

Draaitafel Demagoog | 22-08-07 | 18:18

Fonta 22-08-07 @ 18:10
U heeft gelijk

ln.ljitsneeg | 22-08-07 | 18:17

@Sjaakdeslinksesul

Dat de bedoeling van een hoofddoek het bedekken van de haar is is geen waardeoordeel. En verder laat ik mijn waardeoordeel niet meewegen, want van mij mogen ze t gewoon dragen, boeit me niets, al vind ik t geen gezicht.Het gaat me niet om wat de meerderheid ervan vindt. Ik wil gewoon duidelijk maken dat een hoofddoek geen uniform is maar alleen een middel om je haren te bedekken en daarom moet je die twee niet vergelijken.

EN trouwens van paaseieren moeten ze afblijven. Ben altijd benieuwd naar het cadeautje in die choco eieren..

Ha_Is_mH | 22-08-07 | 18:15

@Ir. Roodpiemel 22-08-07 @ 18:11
Wat heeft dat met dit te maken?
@Dr.Faust 22-08-07 @ 18:12
Laten we tot god bidden dat het nooit zo ver zal komen.

Fonta | 22-08-07 | 18:14

@hemaworst:
Misschien moeten we hier maar eens wat minder tolerant worden (net als in die moslimlanden). Iemand zei 't hierboven al: Wanneer houdt het op?! Moslims zijn niet gematigd, ze blijven net zolang eisen stellen tot NL de Sharia heeft en Islamitisch is.
De paradox van de vrijheid van meningsuiting is dat wij ook de mensen die tegen vrijheid van meningsuiting zijn hun zin geven.
Alles wat de moslim stoort wordt verboden. Misschien tijd om de grondwet te wijzigen. WEG MET DE KORAN!
Noem t maar hoe je wilt, racistisch, anti semitisch. Altijd beter dan de sharia.

Dr.Faust | 22-08-07 | 18:12

@Reinaert 22-08-07 @ 17:38
"Ik verzoek den luisteraars dan ook, wanneer ze straks hunne legersteden opzoeken, even rustig te gaan slapen als ze dat ook andere nachten doen. Er is voorshands geen enkele reden om werkelijk ongerust te zijn"
Citaat uit de radiotoespraak van Hendrik Colijn, op 11 maart 1936 (en niet zoals heel veel ten onrechte denken op 9 mei 1940)
zie ook: nl.wikipedia.org/wiki/Colijn

koerbagh ? | 22-08-07 | 18:12

Gisteren is er in noord limburg een tandarts vermoord.
De vooroordelen bevestigen zich weer
Raad eens wie de dader is=

Juist, de 19 jarige ORAL B.

Ir. Roodpiemel | 22-08-07 | 18:11

Wtf wij moeten ons zeker gaan aanpassen aan hun, terwijl hun hier te gast zijn en de meesten zich totaal niet aanpassen aan nl?

HankiePankie | 22-08-07 | 18:10

-weggejorist-

Fonta | 22-08-07 | 18:10

Een ding vind ik niet: dat je buitenlanders moet verplichten nederlands te leren.
Want we vinden zelf het nederlands ook niet zo belangrijk, we zijn namelijk het meest verengelste land van europa. Kijk maar eens naar de reclame (commercials zeggen alle presentatoren) meer dan de helft in het engels. Kijk maar eens op straat, in hengelo staan de parkeerplaatsen er tweetalig aangegeven parking / parken (engels - duits)

Schiphol is de enige luchthaven ter wereld die de eigen taal geschrapt heeft bij de aanwijsborden.

Dus wij pikken dat de regering pikt het, dus we zijn zelf begonnen met landveraden

Ir. Roodpiemel | 22-08-07 | 18:08

uhm..... als ik geen hoofddoekje meer mag dragen mogen jullie geen kerstboom in de winkel...... Om zoiets te verzinnen heb je niet meer dan 1 hersencel volgens mij.....

Enne @geenstijlsteengeil Je zegt iets over fietsen langs de aldi maar ook fietsen kennen 24 van de 25 moslima's niet......

Motormuppet | 22-08-07 | 18:06

-weggejorist-

ln.ljitsneeg | 22-08-07 | 18:06

Verdomd eenzijdige propaganda waarde heer, waarom
waarom slaat U toch iedere keer de keppeltjes Brigade over. Welbewust, partijdig anti moslim? waarom syrië en geen indonesie of de fillipijnen die wel ff wat meer moslims in hun beschaafde gelederen hebben.

Als er één land racistisch is is het Israël wel.

een rectale controle in een grijs el al plane omdat het sjabbath is . Christus nog an toe. en ja ik ben in sahrm el sheik gewees.t duiken , hoezo
kom ik er niet meer in ik ben nederlander weetje wel vroeger in jullie kibbutz gewerkt , anne F nog een handje geholpen.

Alsof je daar kerstmis op de originele manier mag vieren. alsof je daar als homo niet vies aan de beurt bent .
Ben Bot vieren ja. losse teugels. ach ik pak een beugel.

hemaworstje | 22-08-07 | 18:05

-weggejorist-

ln.ljitsneeg | 22-08-07 | 18:05

-weggejorist-

Fonta | 22-08-07 | 18:04

@Ha_Is_mH 22-08-07 @ 17:45
En dat zijn dus twee waardeoordelen van je, 1) hoofddoekje slaat nergens op maar 2) is wel iets anders dan een KKK-pak. En als de meerderheid opeens vindt dat een KKK-pak wel kan, moet jij daar dus maar mee akkoord gaan. In alle gevallen zeg ik dat het niet mag en daar zit geen enkel waardeoordeel aan vast.

sjaakdeslinksesul | 22-08-07 | 18:03

@ ln.ljitsneeg Ik ga de varkens alvast een lök paaskleurtje geven....

Zoeker | 22-08-07 | 18:03

Laat ze ff lekker deaudtvalluh.
Of beter, gewoon oprotten.

-- weggejorist -- | 22-08-07 | 18:02

Stop ze in de mijnen van Limburg, daar kunnen ze doen en laten wat ze willen.... in het donker.

Honkbal Pet | 22-08-07 | 18:02

Wanneer leren jullie het nou eens: de Koran/Moslim heeft ALTIJD GELIJK.

Nog even en t alfabet hier wordt ook vervangen door die gekke frutselige letters.
Alle mokkels met een boerka over straat (ja ook je oma), en fappen wordt ook verboden. Zal jullie leren.

Dr.Faust | 22-08-07 | 18:01

iek wiel ook graag eefen zechen tegen die nedrlandsje mensjen
dat vannuh dat zij niet mij moeten gaan uiotsgelden als ik fiets langs zeg maar zo bij de aldie in de boert zo naasjt mij flat
iek heb heele mooie flet trouwes maargoet in ieder geval iek wiel verbot op nederlanders als het evve kan want ik mag dan wel hier woonen
maar dat wiel nit zechen dat ik nieks mag zeggen zeg maaar
diet moest iek van mij man zegge trouwes
PAASJEIEREN zijn nieeett goed
shajgbi ahmet

geenstijlsteengeil | 22-08-07 | 18:01

@Fonta 22-08-07 @ 17:51 ... volgens mij moet jij beter lezen .. niks wat daar staat is door de NOS geschreven alszijnde hun mening (evt gebaseerd op aannames) .. het is het voorstel van wilders, een uitleg wat een burqa is en waar er al burqa verboden zijn in europa en hoe juridisch haalbaar een burqa verbod is volgens ex minister verdonk .. anyway bedankt voor de bevestiging !

Draaitafel Demagoog | 22-08-07 | 18:01

@Ir. Roodpiemel 22-08-07 @ 17:58:
Never mind, het is kennelijk een hardnekkig misverstand dus je bevindt je in goed (of moet ik zeggen slecht) gezelschap - historici, politici, de hele meuk :-)

Reinaert | 22-08-07 | 18:01

-weggejorist-

Zoeker | 22-08-07 | 18:00

-weggejorist-

ln.ljitsneeg | 22-08-07 | 18:00

@brouhaha
ik weet niet of jij m bedacht hebt, maar het blijft een heerlijk woord. Broedstoven.
en dan ga ik nu iets heel zieligs doen: mezelf eens even lekker herhalen.

Die valsprofetische haatschoten moeten zorgen dat het stil blijft onder hun snor. En daar voeg ik nog aan toe dat ik het vermoeden koester dat veel van die zompige wichten intrinsiek evil zijn en dat ik geen moment zou twijfelen als ik opgeroepen zou worden om ze en masse de boot op te jagen.

waskuip-admiraal | 22-08-07 | 18:00

het gore lef van de islamitische gemeenschap blijft me tog verbazen.. waar zijn de moslims die nu van de andere kant van zich laten horen??

en jah, als dit doorgezet wordt dan zorg ik persoonlijk voor een fokking superkerstboom voor alle moskeeen in zwolle..

tomaat | 22-08-07 | 17:59

Dit zijn geen christelijke maar heidense symbolen.
Opzouten.
Naar Iran of Saoudi Arabie.

de honden blaffen... | 22-08-07 | 17:58

@Ir. Roodpiemel 22-08-07 @ 17:34:
Het "gaat u maar rustig slapen" is afkomstig van de Geer, niet van Colijn.
Check: nl.wikipedia.org..

Reinaert 22-08-07 @ 17:38

Reinaert, bedankt, ook ik kan nog wel vaker wat leren
Maer de boodschap blijft hetzelfde

Waakzaam blijven

Iemand trouwens gisteren Opsporing Verzocht gezien?

Ir. Roodpiemel | 22-08-07 | 17:58

Nederland is zo vol, nou dan lijkt he tme handiog dat als je dat echt vindt, dan hoepel je op naar bijvoorbeeld Finland ofzo. Daar is het nog lekker rustig. Vandaar dus. Ik ben te oud zegt Mw. Zoeker, maar anders was ik zeker vertrokken. Ik word gek van de drukte in mijn land. Files, drukte in de steden, drukte in de dorpen, en overal Muzac. En dan ook nog dat genöl over paaseiieren en kerstbomen, over eilanden die meneer Sjafezz wil en over orkanen. Het wordt me soms allemaal teveel weet je. Maar ja ik ben dan ook al jaren de weg kwijt.

Zoeker | 22-08-07 | 17:57

Als mensen zich hier ergeren aan paaseieren en kerstbomen gaan ze toch gewoon weg. Genoeg plekker op de wereld waar die dingen niet voorkomen.

jvm | 22-08-07 | 17:56

@Angelica,
Hebben wij al gedaan, en om het dak een grote Paasstrik!

fuckje | 22-08-07 | 17:56

We geven ze gwn dezelfde behandeling als zij ons geven in die landen, die eieren en bomen moeten blijven.

Lolz | 22-08-07 | 17:55

.. altijd rare kleren aan en commentaar op het eten of de kleren van een ander. Nooit begrip voor anderen, als die het niet leuk vinden zich gekoloniseerd te moeten voelen in hun eigen straat.
En het is hier nog niet eensch een door moslims gedicteerd gebied, want dan kan het slechts erger worden.

Jan Passant | 22-08-07 | 17:55

-weggejorist-

ln.ljitsneeg | 22-08-07 | 17:55

Ik zet dit jaar twee kerstbomen in m'n tuin!

Angelica | 22-08-07 | 17:54

@Zoeker 22-08-07 @ 17:50
Het waren toch de belgische moeslimaas die het wilden?
waarom dan alle nederlanders het land uit?
@ln.ljitsneeg 22-08-07 @ 17:51
Schoonmaken is soms ook een optie :p

Fonta | 22-08-07 | 17:52

Jongens en meisjes... 't gaat wel over BELGISCHE Mosidames. En we weten allemaal dat Belgie niet echt bestaat. Die krijgen we binnenkort er ook weer bij. Gezellig hoor in Nederland. Koekje d'r bij? En wel lekker blijven plakken he.

Zoeker | 22-08-07 | 17:52

Hoewel ik fundamentalistisch atheist ben, zal ik mij tot mijn laatste snik blijven verzetten tegen elke duimbreed die dreigt te worden toegegeven aan de vijfde colonne van de meest fascistische cultuur ter wereld, de Islam, ook al is dit gericht tegen die andere vorm van ernstige achterlijkheid, het Gristen-DOM.

Als er een verbod komt op kerst- en paasuitingen in openbare gebouwen, smijt ik hoogstpersoonlijk kerstbomen en paaseieren door de ramen van moskeeen naar binnen.

Die tentvarkens, die broedstoven van de kinderneuqende profeet, moeten eens deaudgaan, Allahverdomme...

Brouhaha | 22-08-07 | 17:52

@Draaitafel Demagoog 22-08-07 @ 17:46
Ik neem aan dat de NOS geen aannames doet en ze op hun site zet.
Dat neem ik in ieder geval aan.

Fonta | 22-08-07 | 17:51

-weggejorist-

ln.ljitsneeg | 22-08-07 | 17:51

Wat dacht je van: Alle nederlanders het land uit .... is het probleem ook opgelost.

Zoeker | 22-08-07 | 17:50

moslims, het blijft gezeur geven

Jan Passant | 22-08-07 | 17:48

Alle moslims voor het zingen de moskee uit! Probleem over 80 jaar opgelost!

fuckje | 22-08-07 | 17:47

@Fonta 22-08-07 @ 17:39 .. ken je de term aannames ? de christenunie vindt vrouwen in biniki's op posters ook vrouwonvriendelijk .. maar dat zegt meer iets over hun dan over vrouwen in bikini's .. of ben ik nou zo slim en jij zo dom ?

Draaitafel Demagoog | 22-08-07 | 17:46

Als wij nu eens een verbod op de Koran eisen, zullen moslims dan een verbod op de bijbel eisen?
Zo slaan we twee vliegen in 1 klap.

brulkikker | 22-08-07 | 17:45

@sjaakdelinksesul
Ben het niet met je eens omdat KKK gewaden en nazi-uniformen daadwerkelijk uniformen zijn, Hoofddoek is bedoeld om het hoofdhaar te bedekken en zit niets sektarisch achter. Vind de motieven voor het bedekken van je haar belachelijk maar goed als ze dat willen is dat hun zaak..

Ha_Is_mH | 22-08-07 | 17:45

Als wij nu eens lekker eieren blijven schilderen mogen ze van mij rondom pasen lekker geiten in vrolijke kleuren gaan spuiten. Misschien spuiten de bebaarde muzelmannen een vrolijk riedeltje mee in en rondom de geit?

Den Heaupeleauze | 22-08-07 | 17:39

Hehehe, ADO-supporter. Fuckje is een AD-fan, vanwege Hugo Borst.

sjaakdeslinksesul | 22-08-07 | 17:36

@Zoeker 22-08-07 @ 17:25

Je klinkt iig liberaal ;)

Dat staatssonderwijs heeft, zo te zien, bij jou niet geleid tot een goed begrip van de NL'se taal ;)

Hakbarrr | 22-08-07 | 17:36

@Ir. Roodpiemel 22-08-07 @ 17:34 .. hilter bedoelde het idd ook niet zo .. ach wat zielig !

Draaitafel Demagoog | 22-08-07 | 17:35

@Ha_Is_mH 22-08-07 @ 17:27
Exact hetzelfde wat mij betreft. Een skinhead wil jij waarschijnlijk ook niet achter de balie, of een AD-supporter in groengeelshirt, maar ook zij heben een overtuiging, die telt voor hen. Wie is de overheid om vast te stellen dat de Koran en Bijbel wel tof zijn en Mein Kampf en Aad Mansveld niet? Waar wil jij die grens gaan leggen?
Van mij mag hij daar staan, net als die moslima, mits ze in normale kleren daar staan en niet in hun sektarische uniform en hun werk goed doen.

sjaakdeslinksesul | 22-08-07 | 17:35

@Bascii 22-08-07 @ 17:30 ... see, there is an hilter in all of us ! maar ach is niet erg hoor .. ies menselijk .. wij willen alleen wat wij willen en de rest hebt maar te luisteren (om maar eens een goed voorbeeld te geven van hoe tolerantie kan muteren in een self forfilling prophecy)

Draaitafel Demagoog | 22-08-07 | 17:34

Dit geneuk is allemaal te wijten aan linkse BSN-ers als den Uyl, Halsema, Job himself, Rosenmullert en ander gespuis.
Zij hebben het klimaat geschapen waarin een minderheid dit soort ridicule eisen kan stellen in deze maatschappij

Net zoals Colijn ieind 1939 zei : gaat gerust slapen vader Staat waakt over u, heb je nu ook weer naievelingen aan de vooravond van de overname door de Islam hier in dit linkse Pauw en Witteman land, die zeggen dat Wilders overdrijft

Ir. Roodpiemel | 22-08-07 | 17:34

-weggejorist-

schijtgeist | 22-08-07 | 17:34

-weggejorist-

ADO-Le-Cent | 22-08-07 | 17:33

zie trouwens veel niet moslims met doek wat met hun dan?

schijtgeist | 22-08-07 | 17:33

@Fonta 22-08-07 @ 17:23 .. om een killer te zijn hoef je echt geen hoofddoek te dragen ! daarnaast zegt het totaal niks over intergrasie .. alsof je zonder hoofddoek niet onderdrukt kan worden als vrouw bijv
@brutus68 22-08-07 @ 17:24 .. hoofddoekjes zijn ook cultuur en niet per defintie religie maar ach vrijheid is op GS toch een rdelijk 'eng' begrip. Vraag maar aan Ehsan Jami die kan ook de vrijheid om zelf je godsdienst te kiezen en het afvallen van de islam niet combineren ( En ik ben blij dat ie dat nu eindelijk inziet. moeten jullie maar eens GOED over nadenken )

Draaitafel Demagoog | 22-08-07 | 17:32

dat mens kan m krijgen wat mij betreft.

waskuip-admiraal | 22-08-07 | 17:31

-weggejorist-

Zoeker | 22-08-07 | 17:31

En ik wil een verbod op moslims.

Bascii | 22-08-07 | 17:30

Ik heb zo'n idee dat de kerstboom weer heel populair gaat worden deze kerst!

lichie! | 22-08-07 | 17:28

Daarom noemen ze sommige vrouwen dus mutsen; draagt een muts en praat als een muts; causaliteit aantoonbaar bij deze.

Persephone | 22-08-07 | 17:28

Hoofdoeken vergelijken met nazi-uniformen en KKK-gewaden.
What a CRAP!

Ha_Is_mH | 22-08-07 | 17:27

buzzelbas 22-08-07 @ 17:20
Dat doen ze al... En als wij aan de moslima's komen, staan de broers voor je deur...

Fonta | 22-08-07 | 17:27

Zullen we niet 's afspreken dat we die 'type s' en hun achterlijkheid in de toekomst gewoon dood zwijgen,....... kunnen wij ons weer bezighouden met de echt belangrijke zaken.........

@xel | 22-08-07 | 17:25

@ Hakbarrr, U mag ook lijer zijn als u dat wenst. :-D Ik respecteer uw mening in deze., maaaaaar Nogmaals bedankt voor de site vrijsprekert. Ik wist niet van het bestaan ervan.

Zoeker | 22-08-07 | 17:25

@draaitafel 17.06

Niet zo hoog van de toren blazen, jongeman. Kerstbomen, paaseieren zijn in feite geen religieuze uitingen, maar uitingen van feestvreugde. Dat mag jij dan misschien geen cultuur vinden, maar is het wel, of je het leuk vindt of niet. Zo vind ik bv. Dries Roelvink geen cultuur, maar jammer voor mij, hij maakt wel deel uit van de Nederlandse muziekcultuur. Zo is het dus eigenlijk hetzelfde met paaeieren, kerstbomen, of weet ik wat. Die meuk maakt deel uit van onze cultuur, en religie staat daar los van. Kansloos gezeur dus van die Moslima's, al ben ik wel met je eens dat openbare gebouwen gevrijwaard moeten blijven van religieuze uitingen. Voor mij vallen kerstbomen, paashazen en weet ik veel daar duidelijk niet onder.

brutus68 | 22-08-07 | 17:24

@Draaitafel Demagoog 22-08-07 @ 17:16
Is gevaarlijk voor de integratie.
En je weet maar nooit wie er onder die doek zit, stel je voor komt opeens osama om de hoek...

Fonta | 22-08-07 | 17:23

-weggejorist-

Hakbarrr | 22-08-07 | 17:22

"Modderfokkert" en "Draaitafel Demagoog" begrijpen schijnbaar niet dat hoofddoeken geen strikt religieuze symbolen, maar politiek-religieuze symbolen zijn. De islam is immers niet zomaar een religie, maar een totalitaire politiek-religieuze ideologie (bijvoorbeeld vergelijkbaar met het nationaal-socialisme). Hoofddoeken moet men dan ook niet met kerstbomen vergelijken, maar met nazi-uniformen en Ku Klux Klan-gewaden.

James Ulrich | 22-08-07 | 17:21

@ Modderfokkert 22-08-07 @ 17:14 & @ jahow 22-08-07 @ 17:18
Kerstbomen en Paaseieren zijn geen geloofssymbolen maar tradities overgenomen uit heidense gebruiken.
Daarom slaan deze 7 vlaamse mutsen de plank zo gigantisch mis.

Prikker | 22-08-07 | 17:20

@hakbarrr
Ik heb de site in dankbaarheid gevonden en geopend. Hij staat met een shortcut op mijn desk. Wellicht kan ik er iets van leren. Indien u mij als uw leider wilt aanvaarden dan graag even de lijst ondertekenen.

Zoeker | 22-08-07 | 17:20

-weggejorist-

buzzelbas | 22-08-07 | 17:20

Balsaq 22-08-07 @ 17:02
Ik ken de argumentatie van Laqueur wel en geloof er gewoon niet in. De autochtone bevolking en niet-moslim allochtone bevolking zal langzaam krimpen. Maar een krimp van 15 miljoen naar 12 miljoen is wel het maximum voor de komende 50 jaar. Tegelijkertijd moet het aantal moslims dan, in het onwaarschijnlijke geval dat secularisering niet optreedt binnen hun rangen, moeten groeien naar 5 a 6 miljoen. Dan wonen er hier dus 18 miljoen mensen, dat lijkt me ondenkbaar. Bovendien voorzie ik, net zoals in de VS gebeurd is, een afname van solidariteit buiten de eigen familie, vriendenkring en dorps- en buurtgrenzen. En aangezien moslims het dan zonder sociale vangnet moeten stellen en materiele zaken minder hoog schatten, zal hun economische macht niet groeien, alleen maar verder afnemen. Hebben we straks echte ghetto's, ook geen leuk vooruitzicht.
Maar ik zal iig kijken of het boek wat is, zo mogelijk bestellen en lezen. Thx.
@supersniper 22-08-07 @ 17:06
Wat? Onze grondwet, dat boek van Balsaq of mijn duffe rapporten?

sjaakdeslinksesul | 22-08-07 | 17:19

kom er maar in geert

rainmaster | 22-08-07 | 17:19

Maar nog even zodat ik het goed begrijp .. een joods kappeltje mag dus wel in een openbaar gebouw in belgie ?

Draaitafel Demagoog | 22-08-07 | 17:18

Toch hebben die moslim'a een punt, als de reden, aangevoerd door het gemeentebestuur, waarom het hoofddoekje niet meer gedragen mag worden is om de neutraliteit te bewaren, dan ook alle geloofssymbolen weg. Hadden ze maar moeten zeggen, we willen alleen geen hoofddoeken (tenzij het natuurlijk een lelijke moslima was, dan snel weer op).
_________________________________________________________
EH maar is een kerstboom wel nog een echt geloofssymbool.
Het is niet zo dat ze kruisjes gaan ophangen of zo.

jahow | 22-08-07 | 17:18

Ik haat het als ik zo van die moslimawijven hoor klagen over hun zogezegde rechten die ze niet hebben.
Het is bijna even gek als de bourkini.
Wat denken die vrouwtjes wel.

jahow | 22-08-07 | 17:16

@Fonta 22-08-07 @ 17:10 .. ik zie ook geen gevaar in het dragen van hoofddoekjes in openbare gebouwen ..

Draaitafel Demagoog | 22-08-07 | 17:16

goedzo, meteen een groot punt van maken. 7 (!) moslima's in Belgie stellen dat voor. Duidelijk islamisering van Nederland. Op deze manier wordt het wle een item.

Als we alles serieus moeten gaan nemen wat 7 mensen gaan vinden, krijgen we het nog gezellig.

Maaier | 22-08-07 | 17:16

Die kerstman van die Syria pic, is geen kerstman dat is die opgeblazen terrorist die vorige week op geenstijl stond.

jaap_stam | 22-08-07 | 17:15

Kun je iemand met een hoofddoek ook een muts noemen ?

Prikker | 22-08-07 | 17:14

Toch hebben die moslim'a een punt, als de reden, aangevoerd door het gemeentebestuur, waarom het hoofddoekje niet meer gedragen mag worden is om de neutraliteit te bewaren, dan ook alle geloofssymbolen weg. Hadden ze maar moeten zeggen, we willen alleen geen hoofddoeken (tenzij het natuurlijk een lelijke moslima was, dan snel weer op).

Modderfokkert | 22-08-07 | 17:14

@Schoorsteenveger 22-08-07 @ 17:09
Hahaha, dat zou wat wezen.
sommige moslima's zijn best mooi
zonder boerkaas zouden we nog net wat meer van die schoonheid kunnen genieten ;-)

Fonta | 22-08-07 | 17:12

UHM... Hebben we die eilanden nu al verkocht aan Sjafezz? Dan kunnen we als package deal die moslimdames wel meesturen en een kerstboom en een paar paaseieren, dan kunnen ze die daar verbieden.

Zoeker | 22-08-07 | 17:12

Als Mohammed nog had geleefd, zou hij overigens voor (kerst-)bomen hebben gepleit. Naar het schijnt heeft de 'pedofeet' de negenjarige Aïsja onder een palmboom ontmaagd. Mohammed (De Syfilis Zij Met Hem) had dan ook een zwak voor bomen.

James Ulrich | 22-08-07 | 17:12

Wordt de ramadan dan ook abgeschaft? En die irritante toeters op de moskee?

Boeddhi | 22-08-07 | 17:12

@Draaitafel Demagoog 22-08-07 @ 17:06
argument zou kunnen zijn dat het al een eeuwen oude traditie is, en dat het de samenleving geen gevaar oplevert.

Fonta | 22-08-07 | 17:10

Fonta 22-08-07 @ 17:06
Mooi gezichtje misschien, maar o wee als ze haar paaseieren of kerstballen laat zien!

Schoorsteenveger | 22-08-07 | 17:09

-weggejorist-

ln.ljitsneeg | 22-08-07 | 17:09

Wanneer zouden ze Nederland gaan verbieden? En is er ook al een reaukverbod ingesteld? Ik ben voor een verbod op alle verboden! Wie steunt me?

Zoeker | 22-08-07 | 17:09

-weggejorist-

pim4ever | 22-08-07 | 17:08

he Vlaamse moslima's ga eens deaud.

Willem VanDer Decken | 22-08-07 | 17:08

-weggejorist-

ln.ljitsneeg | 22-08-07 | 17:07

Mooi he .. niemand hier die nou eens met een goed tegenargumennt komt omdat het gaat natuurlijk om culturele uittingen in openbare gebouwen .. gelijke monniken, gelijke pakken ..

Draaitafel Demagoog | 22-08-07 | 17:06

@sjaakdeslinksesul 22-08-07 @ 16:54:

Ook te koop in gewone boekhandel? Adresje? Bvd

supersniper | 22-08-07 | 17:06

-weggejorist-

Fonta | 22-08-07 | 17:06

Geert op zijn site:
"Wij moeten ons bevrijden van een cultuur van lage verwachtingen".
Teven een zestal goede nieuwe veelzijdige Kamervragen, Hulde, Geert!

fuckje | 22-08-07 | 17:04

andere en ontstaande (jaja zag t zelf al)

Ohja | 22-08-07 | 17:02

@sjaakdeslinksesul 22-08-07 @ 16:54:

Leestip:

www.amazon.com/Last-Days-Europe-Epitap...

Als we nu niet ingrijpen, zijn dadelijk, over 30-50 jaar, de moslims in de meerderheid. En dan is er geen discussie meer over integratie, omdat zij de meerderheid zijn geworden. En dan kun jij geen biertje meer drinken, omdat dat niet meer mag.

Begin maar vast te oefenen met het lezen van de Koran, jongen. Dan kijk ik vanuit .ch wel toe hoe Nederland een Califaat wordt.

Balsaq | 22-08-07 | 17:02

Mmmm. Wacht op een verbod van Kerken.

Contra | 22-08-07 | 17:01

Mooi zo had toch al een hekel aan die dingen. Bomen binnen zetten vond ik een idiote gewoonte waar ik nooit aan meedeed, en chocola krijg je toch alleen maar een cellulitisreedt van; inderdaad; opzouten met die rotzooi, samen met de hoofddoekjes en alle anderen toch uit onlogische heilige boeken interpretaties ontstande onzin - de prullebak in. Wil natuurlijk niet zeggen dat er gestopt moet worden met feesten, als ze het vaste datum en rare tradities gedoe maar stoppen.

Ohja | 22-08-07 | 17:01

* Een zekere Achmed in Bagdad
zat plat op zijn gat op een badmat*
( mag zeker ook niet meer.....;-(

fuckje | 22-08-07 | 17:01

Weer zeau'n lök idee van de geachte moslima damesclub. Nu alleen nog Nederlands verbieden en arabisch verplicht leren en het doel is bereikt. Wilders... Kom d'r maar weer in vriend

Zoeker | 22-08-07 | 17:01

-weggejorist-

ln.ljitsneeg | 22-08-07 | 17:00

@ QB (ja die.....) @ 16:47

Maar moslima's zijn volgens de islam nog altijd meer waard dan "ongelovige honden".

James Ulrich | 22-08-07 | 16:59

Een doekje over het mandje paas-eieren zorgt voor het grabbel-ton effect.
Dan gaat de lekkerste smaak choco-ei niet het eerste op.

Rudolf | 22-08-07 | 16:59

nou dan hier ook maar...
en alsof we niet gewaarschuwd waren, of je het niet van te voren kon weten dat er zoveel marokkanen hiernaartoe zouden komen....
nog voordat ze kwamen was er al een oud kinderliedje, we hebben het op de kleuterschool al leren zingen... het gaat van: ik heb een tante in marokko en ze komt hiephoi, ik een tante in marokko en ze komt hiephoi... en daar zaten zo'n vijfendertighonderd coupletten bij met wat ze allemaal mee zou brengen....
alsof die tante dat allemaal in haar eentje zou kunnen dragen...
je kon dus aan je (toendertijd nog veel gedragen) klompen aanvoelen dat er een gevolg mee zou komen... en dat heeft nu zijn gevolgen.

marokkanen stelen niet.
kijk maar weer even naar dat kinderliedje: tante in marokko.. enz.., dan weet je dus dat die tante een hoop bagage heeft, en dus behulpzame mensen die haar helpen dragen. daarmee zijn de marokkaanse jongeren genetisch behept, ze willen nog steeds graag tantes tas dragen.... dus als er een je tante komt helpen met dragen... schreeuw dan niet meteen dat het een tasjesdief is. en dat ie zo hard loopt met die tas? nou dan kan ie die vast wegbrengen en terugkomen om nog iemand te helpen dragen. duidelijk toch?

van dal | 22-08-07 | 16:58

... en dan volgt natuurlijk het verzoek om een verbod op rookworst (niet hallal), een verbod op auto's (zijn namelijk geen kamelen), verbod op vrouwen voor in een auto (horen echt achterin), verbod op leger des heils (jezus redt je daar maar eens uit), verbod op productie van bier of andere alcoholische dranken, verbod op rente heffingen, verbod op mannen zonder baard, verbod op...

lammebertje | 22-08-07 | 16:57

Het zijn lima's? Dan hebben we helemaal niet te luisteren, want die meisjes hebben de autoriteit van een vlieg onder hun eigen juk. Kijk als het niet limmetjes waren...

alpha_mannetje | 22-08-07 | 16:57

Volgends mij willen de moslims egt tot het bot toe gehaat worden, we zouden ze egt allemaal stuk voor stuk moeten kruisigen.

Schapenmelker | 22-08-07 | 16:57

Of Marokko natuurlijk en vooral in de RIF!

supersniper | 22-08-07 | 16:57

@fuckje 22-08-07 @ 16:40
Heb jij een cursus snellezen gehad dan ofsow?
5x pfffft
@QB (ja die.....) 22-08-07 @ 16:47
Waar staat dat dan?
Of moeten we dat aan Fuckje vragen? Die heeft namelijk net 5x de quran gelezen...

Fonta | 22-08-07 | 16:55

@Balsaq 22-08-07 @ 16:47
Wat is dat nou voor een rare gedachtegang? De overheid dient neutraal te zijn, zelfs al is de meerderheid dat niet. Om de rechten van iedere burger te waarborgen. Als ik jouw redenering volg, mag het homohuwelijk dus ook worden afgeschaft.
Dat die mutsen precies het tegenovergestelde bewerkstelligen van wat ze eigenlijk willen, helemaal geen religieuze symbolen in overheidsgebouwen ipv de ruimte om hun religie uit te dragen, maakt het wat mij betreft alleen maar mooier.

sjaakdeslinksesul | 22-08-07 | 16:54

Ik begin heimwee te krijgen naar die Islamvrije Benelux die we vroeger hadden! Vraagje: waar en wanneer kan ik naar de kerk in Tetouan of Marakesh? Om met Margareth Tatcher te spreken: Minaretten in London? Okay, zo gauw ik de eerste kerkklokken in Saoudi-Arabië hoor!

supersniper | 22-08-07 | 16:54

-weggejorist en opgerot-

Remington.223 | 22-08-07 | 16:53

Als we geen kerstbomen meer mogen dan kunnen we ze later ook niet verbranden. Zullen we toch iets anders moeten verbranden. Wat laat ik aan ieder zijn eigen fantasie over...

PenisIuiubesGigantis | 22-08-07 | 16:52

@QB,
Zie mijn post 16:40u.

fuckje | 22-08-07 | 16:51

Paaseieren en kerstbomen Christelijke symbolen? Waar heeft Fat-ima het over? Waren de Italiaanse, Griekse, Spaanse gastarbeiders hier maar gebleven. Wat was het toen lekker rustig in Nederland en België en wat was er weinig kamelengezeik!!!
Overigens: hoofddoekjes staan nergens inde Koran!

supersniper | 22-08-07 | 16:50

Ik begrijp haar betoog maar dit is natuurlijk bullsjit. In Belgie is tenminste 50% katholiek en slechts 4% moslim. De reden dat ze dit aanvoert is enkel omdat 'zij haar zin niet krijgt, dan de anderen dan ook maar niet'.

pik | 22-08-07 | 16:50

sassy wil verbod op moslims mag dat ook??

sassy | 22-08-07 | 16:50

Wat een gejanck toch weer. Die paaseieren kun je toch ook intern dragen? En de piek van de kerstboom verbergen we daar dan ook maar bij.

Ik ben ook voor een verbod op verboden. Weet je.

OBG Sepp | 22-08-07 | 16:49

Laten we dan ook gelijk de Ramadan en dat G*Dvergeten suikerfeest ook maar gelijk afschaffen. Dat gezeik over honger de hele maand dat is pas het afschaffen waard!!!!

Gabriël | 22-08-07 | 16:48

moslima's....? die zijn toch nog minder dan honden volgens het handboek-islam...?

die mogen helemaal geen mening hebben. staat in het quran, dus moet het wel waar zijn.

QB (ja die.....) | 22-08-07 | 16:47

@sjaakdeslinksesul 22-08-07 @ 16:44:

Het heeft niets met religie te maken; het is gewoon bij velen traditie om een kerstboompje neer te zetten.

De minderheid moet gewoon van de cultuur van de meerderheid afblijven.

Zoals Churchill eens heeft gezegd:

"Those who appease, are feeding a crocodile, hoping that it will eat them last."

Als we hier aan toe gaan geven, denk je dat het dan ophoudt? Ik zal je even uit de droom helpen: dan houdt het pas op als Europa een califaat is.

Balsaq | 22-08-07 | 16:47

Overtuigde moslims zijn nu eenmaal beter in aftuigen dan optuigen, dus ja, die gezellige bomen, lichtjes, vrolijke mensen en ander leuks activeert een bepaald minderwaardigheidsgevoel bij Allah's schaapjes. Verbieden is dan de geijkte reflex.
Waar wij Kuffars de vrolijkheid vieren bedekt de islam deze onder een grauwsluier, letterlijk en figuurlijk. Ben ik even blij dat ik hierna naar de hel ga. Zal ik die God meteen de les lezen, wat denkt ie wel...

ZSU-23-4 | 22-08-07 | 16:45

Er wordt hier met gelijke munt betaald .. das wel duidelijk ! maar ach de meeste hier vinden kerstbomen en paaseieren cultuur .. ( goh waar ken ik dat van ???)

Draaitafel Demagoog | 22-08-07 | 16:44

@Balsaq 22-08-07 @ 16:40
Daar gaat het nu juist wel om. Deze moslima's zouden dolgraag een kerstboompje in de balie hebben, als ze in ruil daarvoor hun hoofdoek, niqaab of boerka kunnen dragen. Twee minderheden die vechten om een been, en de atheisten lopen ermee heen.

sjaakdeslinksesul | 22-08-07 | 16:44

Hebben die Belgische moslima's zich overigens al georganiseerd in een Bund Islamischer Mädel?

James Ulrich | 22-08-07 | 16:43

Dan wil ik een verbod op de Ramadan. Vreten kreng!

FlyingSpaghettiMnstr | 22-08-07 | 16:42

Tsja, het principe blijft eigenlijk toch heel simpel. Als je het ergens niet bevalt, dan moet je gaan. En ach, dat hoofddoekjesgedoe, ik heb er zelf niet zo moeite mee. Als zo'n meisje achter de kassa bij de super me maar correct behandeld, vind ik het wel ok. Dat gejammer over kerstbomen, paaseieren, zwarte piet, sinterklaas, en weet ik wat, dat stoort me echter mateloos. Hoofddoekjes is jullie cultuur, kerstbomen en dergelijke ies onze koeltoer. Kan prima samen, mits er maar niet zoveel over geouwehoerd wordt.

brutus68 | 22-08-07 | 16:42

@LinksIsLeuk 22-08-07 @ 16:36
Een ambtenaar dient de neutraliteit van de overheid uit te dragen en niet zijn eigen geloof, ras of geaardheid. Sommige geloofsuitingen staan namelijk op gespannen voet met het geloof of de geaardheid van andere burgers. Waar misverstanden kunnen ontstaan, dus geen religieuze symbolen. Wat je verder in je vrije tijd doet is jouw ding. Dat is geen gebrek aan respect voor gelovigen, zoals zijzelf en jij dat graag willen uitleggen, maar een teken van respect aan iedere burger.

sjaakdeslinksesul | 22-08-07 | 16:41

Kersbomen en paaseieren heeft niets te maken met religie...
Gewoon een traditie die ondanks het Christendom is doorgegaan.
Straks willen ze slingers, oliebollen en verjaardagsliedjes ook nog verbieden!?
Laat ze iets nuttigs gaan doen; zich uitspreken tegen terrorisme bijvoorbeeld.
Christiane Amanpour zei het ook nog bij Larry King: "Moderates within Islam have to speak out against Islamic terrorism that smears their religion." (Of iets dergelijks.)
En als Christiane het zegt...

Gigs | 22-08-07 | 16:40

koerbagh ? 22-08-07 @ 16:35
Wel de Paasboom, heus waar.

Sven31 | 22-08-07 | 16:40

@sjaakdeslinksesul 22-08-07 @ 16:30:

Daar gaat het niet om. Waar het hier om gaat is dan een _minderheid_ haar _minderheidscultuur_ wil opleggen aan de _meerderheidscultuur_ van de _meerderheid_.

Kappen nou! Dit is Nederland, en daar doen we de dingen op zijn Nederlands. Met kerstbomen, met paaseieren, en zonder hoofddoekjes. Niet omdat we zo religieus zijn, maar omdat dat de cultuur van de _meerderheid_ is, en van de _oudingezetenen_ nog wel.

* Vanuit .ch toekijkt hoe .nl naar de kloten gaat.

Balsaq | 22-08-07 | 16:40

Heb zonet de hele koran vijf keer doorgelezen, en ik heb nergens zien staan dat moslims, en zeker geen moslima's , zich met andere culturen mogen bemoeien.

fuckje | 22-08-07 | 16:40

Goh, en het is dan dus in Dubai en Syrië in overheidsgebouwen verboden met een hoofddoekje rond te lopen?
Wat een zaadvergelijking toch weer!

et voil? | 22-08-07 | 16:39

@BYA
klopt, maar sinds die topic over tijdreizen lopen we wat voor hier.

Tubifiks | 22-08-07 | 16:39

Dood aan kerst! Ik ben het er helemaal mee eensch!

..zapper | 22-08-07 | 16:39

@kakbouter:
als je lang genoeg op een paasei blijft broeden komt er misschien wel een moslima'tje uit. Die komen toch uit eitjes? *checkt wiki*

Heerlijk_gaby | 22-08-07 | 16:39

Die middeleeuwse M*therfuckers krijgen nu wel een hele grote besnorde bek.
Denken die lui nou echt dat ze dat voor elkaar krijgen?
Moslims hebben hier Nederland en Belgie gewoon NIKS te willen, hek bouwen!

NahUnd? | 22-08-07 | 16:38

De islam kan men beter niet met andere religies vergelijken (dus hoofddoeken ook niet met andere religieuze symbolen). Men kan de islam veel beter vergelijken met andere verwerpelijke ideologieën, zoals het nationaal-socialisme en het communisme. Dus moet kan men hoofddoeken beter met Ku Klux Klan-gewaden vergelijken. Als die moslima's nou voor een verbod van KKK-gewaden zouden pleiten zouden zij nog enigszins recht van spreken hebben (nu echter niet).

James Ulrich | 22-08-07 | 16:38

Té strakke hoofddoekjes leiden zowiezo tot verminderd toerekeningsvatbaarheid: www.telegraaf.nl/binnenland/69432791/A...
Van Bommel: "tegen de ambassademedewerkster alleen heeft gezegd dat ze er geweldig goed uitzag."
Oink, oink, oink.....

Kakbouter | 22-08-07 | 16:37

deze discussie is al een halve dag oud, zie NN

BYO | 22-08-07 | 16:37

Posters van voetballers moeten dan ook weg. Die worden ook aanbeden.

Alles met religie: weg weg weg!!!

Hou je wel weinig over, maar we zijn wel mooi neutraal. Of we gaan eens normaal om met mensen met een geloof, maar dat zal wel weer moeilijker zijn dan gewoon kerstbomen verwijderen of hoofddoekjes verbieden.

LinksIsLeuk | 22-08-07 | 16:36

Ik heb de bijbel er eventjes op nageslagen, maar het woord kerstboom en paasei komt er niet in voor. Wat is het probleem?

koerbagh ? | 22-08-07 | 16:35

Waterhoest? Maar goed, die meiden hebben te weinig te doen. Word tijd dat die moslims eens een Nederlandse of Belgische moslima uitzoeken ipv ze uit een dorp in de Atlas te halen. Dan houd je die ook weer een beetje van de straat.

Frotklob | 22-08-07 | 16:35

-weggejorist-

Geutenschoever | 22-08-07 | 16:34

Hangen die Belgen dan paaseieren in de kerstboom?

Karel kwakbol | 22-08-07 | 16:34

waarom luisteren naar de eis van eenkennige mensen?

Patrick Zweedsey | 22-08-07 | 16:34

Just for the record:
Er zit niet veel Christelijks aan een kerstboom inderdaad. Kerstbomen zijn een oud Germaans gebruik, midwinterviering enzeau.
-
En paaseieren hebben ook niks met het Christendom te maken doch enkel en uitsluitend met de Paashaas. En Jamin.

Reinaert | 22-08-07 | 16:34

hahahaha ..

Draaitafel Demagoog | 22-08-07 | 16:34

En als we de kerstboom een burka aantrekken en de paas-eieren met een doekje bedekken?

Rudolf | 22-08-07 | 16:33

Lol @ picca.
OT, laat die wijven de waterhoest krijgen, als wij een kerstboom in Mocrococo opzetten, worden we ook gelynched.

Meh | 22-08-07 | 16:32

Hier zit Muskens achter.

FF BLUFF | 22-08-07 | 16:32

@Heerlijk_gaby:
Er zit toch een strik aan? Nou, dan mag je er ook aan trekken.
Bovendien moet er met het oer-oud-Hollandsch-Paaseieren zoeken ook gebukt worden, en laat die strik nu net achterop het ei zitten.....

Kakbouter | 22-08-07 | 16:32

Toch wel lekker dat die moslims goed zijn voor een topicje of 7 per dag.

Lying Dutchman | 22-08-07 | 16:32

wat een mongeaulen zijn het ook hè.
Blijkt hieruit wel weer.
@Iko Nal 22-08-07 @ 16:30
Dat jij uberhaupt nog enigzins toe wil geven ook. Kan toch niet.
Ik wil WEL kerstbomen + paaseieren en GEEN poetsdoeken op hoofden!

Fonta | 22-08-07 | 16:32

Wat zou er gebeuren als iemand een verbod op de koran voorstelde?

www.watbenjedan.nl | 22-08-07 | 16:32

-weggejorist-

ongegeneerd | 22-08-07 | 16:32

Da's de kift. Hebben ze eens feest mogen ze eerst een maand niet vreten en daarna krijgen ze alleen maar smerige zoetigheid.
-
Wij hebben het veel beter aangepakt: feest is vreten, vreten en nog eens vreten.
-
Kunnen ze wel dikke boehoe om doen maar ies pure afgunst.
-
Dus laat die kudtpinguinen lekker hun snavel houden en zich verbergen in hun boerka!

stuyterkuycken | 22-08-07 | 16:32

Het is inderdaad net zo debiel en achterlijk als het hoofddoekjesverbod.

bwahaha | 22-08-07 | 16:31

Ok, afgesproken, in ruil daarvoor wil ik een verbod op vrouwen met snorren.

Lying Dutchman | 22-08-07 | 16:31

In het kader van verdere secularisering vind ik het een goed plan. Oerdomme actie van die besnorde wijven natuurlijk, omdat je je katholieke beschermheren nu tegen je in het harnas jaagt.

sjaakdeslinksesul | 22-08-07 | 16:30

Dan eauk optiefen met dat suikerfeest en die zoete troep die je dan verplichT moet eten want anders ben je een rascist.

TyfusLeijer | 22-08-07 | 16:30

idd, kerstboom is een overblijfsel van het vroege heidendom

martinlutherking | 22-08-07 | 16:30

@kakbouter:
nee, paaseitjes zien er lekker uit en daar mag je 't schilletje vanaf halen.

Heerlijk_gaby | 22-08-07 | 16:30

Wat zijn deze Belgische moslima´s weer genuanceerd en doordacht bezig. Als wij nou plechtig beloven voortaan geen kerstbomen meer aan te trekken dan mogen zij geen hoofddoekjes meer aan. Deal?

Iko Nal | 22-08-07 | 16:30

Vreselijk om toe te geven, maar er zit enige logica in hun betoog. Ik heb overigens een bloedhekel aan kerstbomen, hoofddoekjes en paaseieren. In willekeurige volgorde.

wegmetdebijstand | 22-08-07 | 16:30

Betekend dit nou dat ze vinden dat alle moslima's alle hoofdbedekkingen moeten afleggen? (dat juig ik toe)

Daarnaast is de kerstboom geen Christelijk onderdeel hoogstens de ster op de top

Greyhawk | 22-08-07 | 16:29

Een moslima met hoofddoekje is toch een paasei?

Kakbouter | 22-08-07 | 16:28

-weggejorist-

Tubifiks | 22-08-07 | 16:28

Mee eens!

Zo 'n kerstboom of paaseieren op je hoofd ziet er idd ook niet uit.

kibbesoeb | 22-08-07 | 16:28

Die camel is liev.

fuckje | 22-08-07 | 16:28

Met dat verschil dat de broertjes en zonen van kerstboomzetters en paaseier verstoppers niet zo crimineel zijn. En andersdenkenden respecteren (meestel).

Devlaam | 22-08-07 | 16:27

"Weekert wil verbod op moslims"

Weekert | 22-08-07 | 16:26

En ik wil een verbod op moslimeieren, da's toch terecht dan, of niet soms?
-
* Zoekt moslimeierstokkenbijknipschaar en burkaschaar alvast op*

Reinaert | 22-08-07 | 16:26

Lekkerrrrrrrrrrrrr belangrijk. Ik heb al 20 jaar geen kerstboom meer in huis en PAsen doe ik al helemaal niks aan.

Zippy | 22-08-07 | 16:26

van mijn paaseieren blijft ze af!

Heerlijk_gaby | 22-08-07 | 16:25

zow das snel na 350 comment op NN nu gepromoveerd naar GS, kijken of we daar een zelfde aantal kunnen halen

need i say more | 22-08-07 | 16:25

REAGEER OOK

Uitgelezen op GeenStijl? Abonneer je op de Nijman-Nieuwsbrief.
linktips: Energie vergelijken | Autoverzekering vergelijken
Kansino. Hét online casino van Nederland.
Online casino met licentie | Bookmakers | Online casino overzicht | Bookmakers Nederland
Online Casino | Online Gokken | Brokerfolio.com brokers vergelijken | online bookmakers in Nederland
Online Casino Top 5 | Casino bonussen | Crypto-casino.nl