GeenStijl

Tendentieus, Ongefundeerd en Nodeloos Kwetsend

Volidioot Youness maakt film over grensrechterkiller

Ja hoor, nou zijn we er wel klaar mee. Meningenmannetje en totaalidioot Youness Ouaali heeft zich ook met de inzameling voor de grensrechterkiller Dardak bemoeid. Zoals dat dan gaat bij bepaalde groepen die altijd is aangepraat dat het nooit aan hunzelf ligt, maar altijd aan "het siesteem" en "de racistiese overheid" is het accepteren van schuld nogal een dingetje. Daarom nu een verwarde docu met zoveel juridische blunders per minuut dat zelfs ome Ard denkt: poe, waarin om geld wordt gebedeld en getracht wordt de onschuld van de doodschopper te bewijzen. Schaamteloos, maar dat heb je, met de schaamteculturiërs.

WELLWADDAYAKNOW: Totaalidioot Youness gooit nog even wat Riffijnse antisemitische olie op het vuur, want zo wordt er gerold bij de professionele slachtoffers.
topicyouness.jpg

Reaguursels

IQ van een mestkever.

maar toch | 10-01-17 | 11:27

"Doneer voor de onschuldige voetbalvader!" Die tekst zegt al genoeg!

FasiscovanJole | 10-01-17 | 11:27

Walgelijk. Kan je dit soort lui nou niet ergens voor aanklagen of gewoon laten verdwijnen.

Barkruk2 | 10-01-17 | 11:27

Provoceren zit ze in de genen. Ze kicken er op om autochtonen te schofferen, beledigen en uit te buiten.
Daarom zal de multikul echt nooit lukken, ze willen gewoon niet samenwerken en leven.

sinar2 | 10-01-17 | 11:28

Ik voel een enorme aandrang om in zijn mond te kakken.

Dhr. A. Gressie | 10-01-17 | 11:29

Minder! Minder! Minder! Mag ik dat zeggen, of wordt ik nu ook doodgetrapt?

Uw Psychiater | 10-01-17 | 11:29

"De voetbalvader ontkent tot op de dag van vandaag ten stelligste geen enkele betrokkenheid te hebben gehad..."


Mooi, schuld bekend dus, case closed!

breakingnews | 10-01-17 | 11:31

Ik heb niet eens de helft van die video afgekeken, zo triest is het. En die tekst onderaan het beeld, walgelijk.

Lars_NL | 10-01-17 | 11:32

Uw Psychiater | 10-01-17 | 11:29
Ik zal alvast een donatie starten voor de toekomstige zielige dader.

DerFoehrer | 10-01-17 | 11:33

Zum kotzen!!

Smallhausen | 10-01-17 | 11:33

-weggejorist-

Smallhausen | 10-01-17 | 11:33

En geenstijl biedt weer een platform :/

3*links=rechts | 10-01-17 | 11:34

Peter R. Ouaali.

Glasgow Argus | 10-01-17 | 11:34

Nog minder dan die witte troep die mensen in hun mondhoeken krijgen van te veel lullen. Een kansloze verspilling van zuurstof. Wat zou Nederland toch mooi zijn als sommige mensen gewoon niet zouden bestaan.

Turbulentie? | 10-01-17 | 11:35

Ik zie een volwassen man met een pet achterstevoren. Nu heb ik last van vooroordelen.

Draak uit Brabant | 10-01-17 | 11:36

Wauw wat een fouten in zo'n kort stukje. Krijg er spontane oogaids van.

Nilfisk | 10-01-17 | 11:37

Hij zegt toch dat hij er niks mee te maken heeft. Of is het woord van een moslim man ineens niet meer meer waard dan dat van een kafir?

DaJonkel | 10-01-17 | 11:37

-weggejorist-

tipo | 10-01-17 | 11:39

-weggejorist-

Leukerd | 10-01-17 | 11:39

Gadverdamme, geef zo'n lapschwanz toch geen aandacht!
Is gewoon een aandachtshoertje.

BadLieutenant | 10-01-17 | 11:39

@DaJonkel | 10-01-17 | 11:37
Heb meer vertrouwen in ons rechtssysteem dan dat van een moslim... en in ons rechtssysteem heb ik al niet veel vertrouwen.

Barkruk2 | 10-01-17 | 11:39

Video even melden als haatdragend. Kom op, een stuk of 20 meldingen zijn genoeg.

De echte Stolwijker | 10-01-17 | 11:40

Vooral een podium blijven geven.

*JTR* | 10-01-17 | 11:40

Los van het feit dat ik sowieso gruwel van deze mensen en de manier waarop zij zich presenteren ( totaal geen empathie en inlevingsvermogen naar het slachtoffer en de nabestaanden toe ) en het wel een behoorlijk verknipte en gekleurde reactie van Spong ( sowieso presenteert hij zich de laatste tijd vaker als spokesperson van een groep waar fatsoenlijke mensen zich verre van houden ) was, ben wel benieuwd naar een eventueel hoger beroep c.q. onderzoek want eventuele twijfel in een zaak als deze kunnen we niet hebben, zeker niet in een polariserende maatschappij als de onze aan het worden is. Zoek het maar uit en toon maar aan dat de rechterlijke macht al dan niet tot de juiste veroordeling is gekomen.

Graaisnaaiert | 10-01-17 | 11:41

Ik kijk weg. Net als dat ik zal wegkijken als deze mensen verdwijnen door de overheid over pakbeet 15/25/30 jaar.
En dan zal ik zeggen "wir haben et es nicht gewusst."
Mag ik dat zeggen
*speelt met pen*
Ja, want dat is mijn angst.

GateKeeperNL | 10-01-17 | 11:41

Integratie was niks, is niks en zal nooit wat worden. Wie had ooit gedacht dat integratie zou verdwalen in misplaatste verongelijktheid, ingebeeld slachtofferschap en een ziekelijke behoefte aan financiële genoegdoening.
Koploper van deze beweging: Sylvana Simons, die een politiek podium bouwt op gekrenktheid. De zwarte vrouw die alles heeft bereikt en die hét voorbeeld had kunnen zijn van succesvolle emancipatie en integratie kiest ervoor zich te profileren....als slachtoffer.
Het afvoerputje van deze ontwikkeling: Een doodschopper die zich niet profileert als dader, maar als slachtoffer, die geen eerbied heeft maar eerbied eist.

Zeddegeizot | 10-01-17 | 11:42

Mooie reclame voor een bepaalde politieke partij.

ikkenieweten | 10-01-17 | 11:42

Rechters van Nederland, hier ligt toch echt wel de grens.

Ernst Oosters8389 | 10-01-17 | 11:42

Waarom aandacht voor een volslagen malloot? Dat 70 maagdelijke reetkevers eeuwig aan zijn reet mogen knagen na zijn dood.

Koos Knak | 10-01-17 | 11:43

@3*links=rechts | 10-01-17 | 11:34

GS biedt inderdaad een platform. En dat is prima. Want des te meer je dit soort losers in het spotlicht zet, des te duidelijker wordt het dat de Sultan geen boerka aanheeft. Kijk naar Ismael de tuigvlogger: nu hij op het grote boze internet te kijk gesteld is, nu is hij voor de rest van zijn ellendige leventje een loser. Als iedereen alles met de mantel der liefde had toegedekt, was hij nog steeds een neus-van-aanzien onder de schaamteculturelen.

ole guapa | 10-01-17 | 11:43

@Graaisnaaiert | 10-01-17 | 11:41
Hoger beroep en cassatie zijn al geweest.
nl.wikipedia.org...

Lewis Lewinsky | 10-01-17 | 11:44

Ik voorspel dat dit Greet een extra zetel oplevert. Goed bezig dus meneer de documakert!

DerFoehrer | 10-01-17 | 11:45

Sommige dingen kunnen verschrikkelijk uit de hand lopen. Echter de straf ontlopen op die basis kan niet. Er is een dode, op een zaterdag in zijn vrije tijd om niets. Eigenlijk is het geen straf, verantwoordelijkheid is het. Enige vorm van trots zou hem sieren.

ikdenkwat | 10-01-17 | 11:45

Maar heeft hij aggressief gehandeld? Ja...
Heeft hij de aggressie van zijn team als verantwoordelijke ouder beteugeld? Nee...
Is het een Marokkaan die relatief veel te vaak met aggressie te maken hebben? Ja...
Moet er een signaal worden gegeven dat aggressieve kut marokkanen zich eindelijk eens moeten leren gedragen? Ja...
Kan geen problemen hebben met deze veroordeling.

WatZalIkErvanZeggen | 10-01-17 | 11:45

"Hij ontkent in alle toonaarden dat hij er niets mee te maken heeft". Dat lijkt me genoeg als bekentenis.
.
Helaas zal het zo gaan, net als met zoveel high profile cases, dat uiteindelijk de fouten in het onderzoek de gerechtigheid in de weg gaan lopen.
.
Feit is dat het voetbal al decennia geteisterd wordt door testosteronbommen. En vaak van een gelijke persuasie, een culturele achtergrond die relativering in de weg staat.
.
Ander feit is dat na een weekend fluiten, Richard Nieuwenhuize dood is neergevallen. En niet omdat hij zijn neus snoot of in een achteruitkijkspiegel keek. Nee, hij is het slachtoffer van een fysieke aanval van een handvol jongemannen geweest. Die bij hun cagefights begeleid werden door een stuk uitschot.
.
In plaats van zich stilletjes in een hoekje terug te trekken en zich kapot te schamen voor wat er is gebeurd, speelt men de vermoorde onschuld. Een reflex die wel kennen. Wat een verrijking.

Glasgow Argus | 10-01-17 | 11:46

Ziet eruit als "verwarde mannen TV" Zielige peuters zonder zelfreflectie,die met 1 hand ons geld aannemen en met de andere hand de nek willen opensnijden.(50% vd Moslims!) (Zie die walgelijke filmpjes online).Het zou ze sieren als ze verder hun kop houden en stil in een hoekje zich gaan schamen.

Ce ca! | 10-01-17 | 11:46

Schuld accepteren.
.
Iets in mij zegt me dat ze dat de komende 20 generaties nog niet zullen leren...

davimore | 10-01-17 | 11:47

De grap van "een pratende kudt" wordt door hem wel erg serieus genomen,..

Wilhelmina kudtje | 10-01-17 | 11:47

@Lewis: thanks, zal het even lezen. Als hij inderdaad volledig terecht zonder gerede twijfel is veroordeeld is dit wel een heel sneu toetje, en is het nog treuriger dat iemand als Spong zich hier nog voor leent...

Graaisnaaiert | 10-01-17 | 11:50

Wat triest om dan zo'n spreker te horen zeggen dat de media sprak over de weduwe van de grensrechter terwijl hij had gehoord dat deze mensen al in 2011 waren gescheiden van tafel en bed. Een sterk staaltje aandacht verleggen.. Deze man is doodgeschopt en daar hebben zijn nabestaanden verdriet om.

havannahapper | 10-01-17 | 11:51

Mooi man, meer, meer, meer van dit soort voorbeelden. Dan gaan de ogen nog verder open. Weg met dit soort minderwaardige mannetjes.

Mark_D_NL | 10-01-17 | 11:53

Soms zou je willen dat nepnieuws wél verboden wordt.

AntonPantoffel | 10-01-17 | 11:54

Volgens het in beeld gebrachte rapport is de grensrechter bezweken aan de gevolgen van een hersenstaminfarct (een stolsel blokkeert de bloedstroom in een ader) en niet, zoals Spong beweert, aan een hersenbloeding (scheuring van een ader). Bij een hersenstaminfarct kan overlijden uren na het ontstaan van de schade plaatshebben. Trouwens, wellicht kunnen we hier, gezien de mate van het toegepaste geweld, beter spreken van een hersenstamp-infarct.

Toontje50 | 10-01-17 | 11:56

O.k, dus een bende losgeslagen marokkanen schoppen een Nederlandse amateur grensrechter dood, en als NEderlandser daar dan wat van vinden is dat racisme.

Iedereen die dat racisme vindt mag een nieuw bestaan gaan opbouwen in Saudi Arabia, Yemen, Ethiopië, Marokko. Maar niet hier.

Vogelbeest | 10-01-17 | 11:56

"Heeft zich bemoeit"?
Niveautje weer....

WC Experience | 10-01-17 | 11:57

bemoeit?

epidermalehegemonie | 10-01-17 | 11:57

@3*links=rechts | 10-01-17 | 11:34 - jij hebt jouw Nick niet mee. 3*rechts=links zou beter zijn m.b.t. wegkijken kramp.

De tijd van struisvogels is voorbij, iedere idiote, onsmakelijke, terroristische of kwetsende actie vol in beeld!

MarcS | 10-01-17 | 11:58

@ole guapa | 10-01-17 | 11:43
Exact. Bijven blootleggen dus deze shit.

ChatBot | 10-01-17 | 11:59

EDit@Lewis Lewinsky, dank, wettig en overtuigd bewezen schuldig dus, ook na de cassatie.
Diep triest dan, deze reactie van die geboren slachtoffers...
Zou die Spong trouwens wel snappen dat hij beter andere vriendjes kan zoeken, want met zijn geaardheid weten ze wel raad in hun territoria van herkomst. Iets met een flatgebouw en *plof* namelijk...

Graaisnaaiert | 10-01-17 | 11:59

@De echte Stolwijker | 10-01-17 | 11:40
Gedaan. Wie volgt?

Frietje_Oorlog | 10-01-17 | 12:01

"1.
hij in of omstreeks de periode van 02 tot en met 03 december 2012 te Almere tezamen en in vereniging met een ander of anderen, althans alleen, opzettelijk [slachtoffer 1] van het leven heeft beroofd, immers heeft/hebben verdachte en/of (een of meer van) zijn mededader(s) met dat opzet meerdere malen, althans eenmaal (met kracht) tegen het hoofd en/of de nek en/of het lichaam van die [slachtoffer 1] geschopt en/of getrapt en/of geslagen en/of gestompt, tengevolge waarvan voornoemde [slachtoffer 1] is overleden;
althans, indien het vorenstaande onder 1 niet tot een veroordeling mocht of zou kunnen leiden:

hij in of omstreeks de periode van 02 tot en met 03 december 2012 te Almere, tezamen en in vereniging met een ander of anderen, althans alleen, aan een persoon genaamd [slachtoffer 1], opzettelijk zwaar lichamelijk letsel (te weten een traumatische beschadiging van een wervelslagader, met als gevolg infarcering van de hersenstam) heeft toegebracht, door meerdere malen, althans eenmaal (met kracht) tegen het hoofd en/of de nek en/of het lichaam van die [slachtoffer 1] te schoppen en/of te trappen en/of te slaan en/of te stompen, terwijl het feit de dood tengevolge heeft gehad;

althans, indien het vorenstaande onder 1 niet tot een veroordeling mocht of zou kunnen leiden:

hij in of omstreeks de periode van 02 tot en met 03 december 2012 te Almere, tezamen en in vereniging met een ander of anderen, althans alleen, opzettelijk mishandelend een persoon (te weten [slachtoffer 1]), tegen het hoofd en/of de nek en/of het lichaam heeft geschopt en/of getrapt en/of geslagen en/of gestompt, tengevolge waarvan deze is overleden;

2.
hij op of omstreeks 02 december 2012 te Almere met een ander of anderen, op een voor het publiek toegankelijke plaats of in een voor het publiek toegankelijke ruimte, te weten op het terrein van voetbalvereniging[voetbalvereniging 2], openlijk in vereniging geweld heeft gepleegd tegen [slachtoffer 1] en/of [slachtoffer 2], welk geweld bestond uit het meerdere malen, althans eenmaal (met kracht) schoppen en/of trappen en/of slaan en/of stompen tegen het hoofd en/of de nek en/of het lichaam van die [slachtoffer 1] en/of het meerdere malen, althans eenmaal (met kracht) schoppen en/of trappen en/of slaan en/of stompen tegen het lichaam van die [slachtoffer 2]."
.
Als je dit leest krijg je gewoon kippenvel... En dan het gore lef hebben er een jankfilmpje over maken. Vooroordeel bevestigend, wederom.

Graaisnaaiert | 10-01-17 | 12:03

Give a monkey a brain.... Waarom klinken dat soort lui in het Arabisch toch altijd zoveel aannemelijker?

Hetkanverkeren | 10-01-17 | 12:07

moet erg vermoeiend zijn om altijd onschuldig te zijn, je bent dan een soort miskende godheid, en het feit dat je niet in een bentley rijdt en niet in een villa woont ligt dan altijd volledig aan externe factoren. Geen wonder dat ze altijd boos zijn.

geenspam | 10-01-17 | 12:08

Ja, geef het nog ff lkkr een landelijk podium ook

AsEl | 10-01-17 | 12:09

Is Spong zo goedkoop dat de eerste de beste Marokkaan hem kan betalen?

Nuchternederland | 10-01-17 | 12:09

Zo dehumaniseer je jezelf dus. Als je na zo'n daad geen verantwoordelijkheid durft te nemen mag je je aansluiten bij de geleedpotige of ameubes.. En dan wil ik het nog wel opnemen voor de ameubes.

Turbulentie? | 10-01-17 | 12:10

De commentator stelt:

"De voetbalvader ontkent ten stelligste geen enkele betrokkenheid te hebben gehad in het geweld tegen Nieuwenhuizen."

Daarmee erkent hij dus betrokkenheid te hebben gehad.

lordhadesch | 10-01-17 | 12:12

Ik kan me nog een topic herinneren dat ging over slechte spelling van reaguurders. Nou, als ik het in groep 5 had gewaagd om "heeft bedoelt" neer te pennen was ik zonder pardon naar een school voor handjeskinderen gestuurd.

Makro777 | 10-01-17 | 12:13

De verdediging rond het punt dat van Nieuwenhuizen een zwakke halsslagader blijft mij verbazen. De Hoge Raad heeft in het eierschedel-arrest buitengewoon duidelijk neergelegd dat de zwakheid van het slachtoffer voor rekening en risico van de dader is.

Feynman | 10-01-17 | 12:13

Gaat goed komen in maart,ze helpen de PVV alleen maar aan meer stemmen met hun gedrag.

slotbert | 10-01-17 | 12:13

Marokkanen zijn geboren slachtoffers. Slachtoffers van alles. Nooit (Nooit) de hand in eigen boezem maar altijd met het vingertje en dat verschrikkelijke slis-accent de ander beschuldigen. Wat een misselijk mannetje deze Youness.

fart majeur | 10-01-17 | 12:15

@De echte Stolwijker | 10-01-17 | 11:40
Nee man, laten staan tot in e eeuwigheid. En het iedere keer maar weer blootleggen. Dit is een goed voorbeeld van de achterlijkheid van dit ras. Dat kan je niet genoeg laten zien. Zodat het nooit weer gebeurt!

Mark_D_NL | 10-01-17 | 12:15

Ik vraag mij af waarom moslims in die slachtofferrol gaan zitten. Accepteer je lot waardig, Allah heeft het zo gewild. Hij is nou eenmaal de grootste.

Accident_Prone | 10-01-17 | 12:19

Tot de hoge raad veroordeeld dat heeft op zich een vermogen gekost die de uit de grote belastingpot wordt getrokken, kan dit nu eindelijk stoppen al deze sujetten die zich hiemee bezig houden een schuldige aan doodslag goed te praten moeten aangeklaagd worden wegens smaad en laster!

Koeienflat | 10-01-17 | 12:19

-weggejorist-

FirmaLenB | 10-01-17 | 12:20

@lordhadesch | 10-01-17 | 12:12

Klopt, maar weet hij veel?

dysdiadochokinese | 10-01-17 | 12:22

Lijkt mij een duidelike zaak "minachting van de rechtbank" als de veroordeelde en publique blijven volhouden dat hij onschuldig is. Kennelijk heeft hij niets opgestoken van de rechtszaak en "is het hem allemaal overkomen".

Dat opent wellicht de mogelijkheid om hem nog een keer aan te klagen. Zie de zaak IBM jure.nl...

@Feynman ?

ChatBot | 10-01-17 | 12:23

Moordenaars

Katvangert | 10-01-17 | 12:25

"Wereldwijde druk.." ...lol...zucht.

daytripper | 10-01-17 | 12:27

Hyena's!

Mokum Kosher | 10-01-17 | 12:28

De zwakzinnige Marokkaanse versie van Peterrtje RRRR?

daytripper | 10-01-17 | 12:30

Heeft deze vader geschopt, dan heeft hij toch zeker een grote bijdrage geleverd tot de doodsoorzaak. Er hebben meer voetballers getrapt, dat blijkt ook uit de film. Dan moet je niet lopen te zeuren maar je schuld bekennen en toegeven dat je een aandeel in het geheel hebt gehad. Die man is helemaal niet onschuldig. Hij had daar net als de spelers, niks te zoeken. NIKS! Voetbal is een sport met een wedstrijdelement en een bal. Geen hoofd. Ik hoor dat ik het filmpje niet. Dat is toch beschamend.

George6550 | 10-01-17 | 12:32

Valt wel op dat de maker van dit product afgeeft op het gekleurde beeld dat de wereldse media in het verleden van dit voorval geschapen hebben! Ben dan ook blij met het zeer objectieve en niet sturende in zijn vraagstelling/verslaggeving!? Bijzaken uitvergroten en hoofdzaken negeren geeft ook oogkleppen aan!? Mag wel hopen dat er genoeg geld voor en door deze plebejers opgehaald wordt. Bij een kale uitkeringstrekkende mislukte voetbalvader, die niet bijgestaan wordt door zijn familie(?!), is tenslotte niets te halen! Betwijfel of deze centjes ooit bij de familie Van N terechtkomen. Want dat heb je nooit zeker in deze kringen!?

brilpoetser | 10-01-17 | 12:33

Wat zou Dolf hier van vinden ?

Castor12 | 10-01-17 | 12:34

Op 0:32 geeft hij het toe: "hij ontkent ten stelligste geen enkele betrokkenheid te hebben gehad" sowieso lekker taalgebruik in deze kwaliteits onderzoekdocu

Leipemarkie | 10-01-17 | 12:35

De fout die altijd weer gemaakt wordt, is dat de manier van denken, de manier van redeneren, de waarneming van goed en fout, de normen en waarden, de manier van opvoeden, het gevoel van waarde, zelfreflectie, de manier van ontwikkelen, het gevoel voor gerechtigheid en zelfs de blik op mensenrechten bij de aanhangers van de religie van de vrede op geen enkele manier overeenstemt met de westerse waarden. Het is dus werkelijk alsof je een vierjarige een niet-lineaire differentiaalvergelijking uitlegt en dan verwacht dat hij het begrijpt en antwoord met een mooie uiteenzetting van de Schwarzschiild Radius bij een zwart gat: it just ain't gonna happen. En het zal ook in de toekomst niet gebeuren, omdat het gewoon niet zo gewild is. Welnu, normaal geldt het principe "live and let live" in een seculiere, multiculturele samenleving en dat is ook prima zo. Maar op het moment dat die waarde met voeten getreden wordt, dan is het wat mij betreft worst of het met geloof, met cultuur, met persoonlijke overtuiging of wat dan ook te maken heeft, waardoor het zover gekomen is. Het resultaat is hetzelfde en onacceptabel. Op het moment echter, dat we onze eigen wetten, onze eigen normen en waarden en ons eigen gevoel van gerechtigheid niet duidelijk verdedigen, zal de grens keer op keer verschoven worden, omdat het als een teken van zwakte wordt uitgelegd tegenover -hoe bizar ook- een vrij duidelijke, rechtlijnige interpretatie van rechten ontleend aan een woestijnreligie. Anders gezegd: op het moment dat je niet bereid bent te staan voor de normen en waarden waarin je geloofd, heb je geen bestaansrecht en zal je ten onder gaan. De aanhangers van de religie van de vrede weten dat, omdat ze niet anders kennen en omdat ze keer op keer van het ontwikkelde westen de boodschap krijgen dat ze ermee wegkomen. That is why we loose!

Voor diegenen die weten waarover ik praat:

We hebben een Bill Adama nodig...Want Merkel is een prima vergelijking met president Adar...

Commander Adama: What awaits us out there is what troubles me.
President Adar: Surely, you don't cling to your suspicions about the Cylons. They ASKED for this armistice. They WANT peace.
Commander Adama: Forgive me, Mr. President, but they hate us with every fiber of their existence. We love freedom, we love independence. To feel, to question, to resist oppression. To them, it's an alien way of existing... they will never accept.
President Adar: But they HAVE. Through Baltar, they have sued for peace.
Commander Adama: [unconvinced] Yes... of course, you're right.

Gladiator Fap | 10-01-17 | 12:37

Zo, die zijn carrière zit meteen gebeiteld in dit land, heeft Top Noch hem al een contract aangeboden?

me,myself and IK | 10-01-17 | 12:41

?onschuldig. Dan komt hij er nog genadig van af. ZO begreep ik laatst dat het aansteken van een gazon bij een moskee 3 of 4 jaar oplevert. wat nou 2 maten.

Kenneth Nietvatten | 10-01-17 | 12:49

Misschien kan Peter R de Vries eens een deskundige blik werpen op deze zaak of er racistische motieven hebben meegespeeld bij de veroordeling van deze arme onschuldige voetbalvader.

De gelukszoeker | 10-01-17 | 12:51

Vroeger hadden deze mensen een "stam oudste" of iets in die geest die ze op hun fouten wees. Hier zitten ze in den haag en kijken de andere kant op.

boerk | 10-01-17 | 12:53

Wat ik NIET snap: de schoenen van de heren moeten toch stijf van DNA-sporen van het arme slachtoffer zitten? Is dat niet onderzocht?

epidermalehegemonie | 10-01-17 | 12:54

@gladiator fap
Battlestar Galactica? Serieus?

Accident_Prone | 10-01-17 | 12:55

@gladiator fap
Battlestar Galactica? Serieus?

Accident_Prone | 10-01-17 | 12:55

Haha ja, vond t wel n mooie vergelijking.

Gladiator Fap | 10-01-17 | 12:58

@gladiator fap
Ze hadden wel kekke gevechtsjasjes die Apollo en Starbuck , zucht...

Accident_Prone | 10-01-17 | 13:01

Zoals zo vaak blijkt, wordt het beeld dat in de media geschetst wordt van een situatie in de praktijk veel genuanceerder bewezen. Ik neig zeker te geloven dat de vader schuldig is. Maar aan de andere kant weet ik ook dat er in deze situatie iemand hoe dan ook moest hangen. Het gerechtelijke mes snijdt ook voor deze groep mensen aan 2 kanten. Vaak komen de "bontkraagjes" weg met fopstrafjes maar nu MOEST er een zondebok komen om de maatschappelijk onrust te beteugelen. En dat konden niet de opgeschoten pubertjes van 15/16 jaar zijn..

Er zijn dus wel tegenstrijdige/anderssoortige verklaringen..

Aan de ene kant kijk ik niet op van een volwassen marrokkaan die lekker mee trapt met de rest van de hyena's. Aan de andere kant.. hoe ver moet je zijn om als voetbal vader in te gaan staan trappen met je zoontjes etc op een liggend iemand?

Wat is onwaarschijnlijker in deze dan? Een Marrokkaanse voetbalvader die samen met zijn zoon's en teamleden als een dolle intrapt op een weerloze man.

Of een Marrokkaanse voetbal vader die een opstoot ziet en deze probeert te sussen maar in het tumult misschien verkeerd wordt beoordeeld?


Laten we vooral het fopproces van Wilders in deze context niet vergeten.. Als ze willen, dan hang je. Schuldig of onschuldig..

Neemt overigens niet weg dat het empatisch vermogen van deze groep mensen extreem ver te zoeken is..

Koning één oog | 10-01-17 | 13:04

En toch, soms lukt het een zonnestraaltje om door de donkere wolkenmassa boven ons door te breken: www.blick.ch...

Tikkie Terug | 10-01-17 | 13:06

"Falende rechtssysteem." In de titel. 'nuff said.

His Lordship | 10-01-17 | 13:09

Zo graag zou ik eens een moslim die een misdaad gepleegd heeft de woorden "ja, ik heb het gedaan", "a, ik draag schuld" en/of "ja, ik draag de gevolgen voor mijn daad" willen horen spreken.
.
Maar dat zal waarschijnlijk nooit gebeuren.
.
Zolang moslims weigeren de verantwoordelijkheid voor hun handelen op zich te nemen, dienen ze feitelijk als handelingsonbekwaam te worden beschouwd.
.
En tot dit verandert, is het gewoon beter dat ze worden uitgesloten van leidinggevende en publieke functies.

Admiraal_de_Ruijter | 10-01-17 | 13:18

-weggejorist-

niemandzielig | 10-01-17 | 13:18

En tot dit verandert, is het gewoon beter dat ze worden uitgesloten van leidinggevende en publieke functies.
Admiraal_de_Ruijter | 10-01-17 | 13:18

Ik zou zeggen uitgesloten van Nederlands grondgebied!

Palmares0 | 10-01-17 | 13:19

Misschien zouden mensen de Islam niet als eerste aanwijzen warneer er een jood is gedood door een groep arabieren als ze joden niet zouden behandelen alsof het 1940 is

niemand specifiek | 10-01-17 | 13:26

En oa door dit soort waanzin stemmen mensen PVV/Trump/Le Pen.
Geweld tegen hulpverleners, het verafschuwen van Nederlandse tradities, complete wijken die hun eigen wetten bepalen, duizenden (Nederlandse) Turken met Turkse vlaggen die hun sympathie betuigen aan 'hun' leider en ga zo maar door... Zonder het te vragen is de komende verkiezingen een beetje van "Wil je meer of minder multiculti?". En nee, dit ligt niet aan de allochtonen,gastarbeiders en/of vluchtelingen maar aan de personen die het beleid bepalen. Laten we beginnen met het afschaffen van de dubbele nationaliteiten en een 'contract' waarin wordt afgesproken respect te hebben voor Nederlandse normen,waarden en tradities.

First Contact | 10-01-17 | 13:36

15 maart, de bezem erdoor....

eismctwee2 | 10-01-17 | 13:42

Nee prima geef dit soort beelden maar een platform . In tegenstelling tot wat Dolf Jansen denkt kan ik heus wel zelfstandig mijn mening vormen . En die mening is dat ik walgelijk slachtoffergedrag zie, een wezenloze presentator die met de feiten goochelt en een jurist die een mening heeft die allang is weerlegt . De vent is terecht veroordeeld en moet nu dokken of nog verder zitten . Prima geen discriminatie gewoon op de blaren zitten net als ider ander.

Goatboy2014 | 10-01-17 | 13:50

Elke keer weer morco`s flikker die mensen toch het land uit! elke keer weer gezeik met die mensen ze zullen zich nooit maar dan ook echt nooit aanpassen.
ook al wat je doet en ook zullen ze altijd het voor elkaar opnemen en ze zullen altijd slachtoffertje spelen.

misselijk makend dit! echt als ik de jackpot win of althans genoeg heb om dit zinkende schip te verlaten ben ik weg.

deepak | 10-01-17 | 13:51

"ze zullen zich nooit maar dan ook echt nooit aanpassen."
@deepak | 10-01-17 | 13:51
Klopt, daarom spreken we nog steeds over 'verbinden' ipv 'verbondenheid' en dat na 2,3,4 generaties...

First Contact | 10-01-17 | 13:59

@Turbulentie? | 10-01-17 | 11:35
Die witte troep? Je bedoelt smegma?

VerenigingVanDieven | 10-01-17 | 14:04

@maar toch | 10-01-17 | 11:27 Ik vind de mestkever toch nuttiger, dat dan weer wel

pendajo | 10-01-17 | 14:06

@gladiator fap
Ze hadden wel kekke gevechtsjasjes die Apollo en Starbuck , zucht...

Accident_Prone | 10-01-17 | 13:01

Absoluut!
De oude Serie (1978) was goed, maar de remake (2003) was fantastisch, vooral de eerste twee seizoenen. Met parade role-of-a-lifetime van Edward James Olmos

Gladiator Fap | 10-01-17 | 14:09

Wat is onwaarschijnlijker in deze dan? Een Marrokkaanse voetbalvader die samen met zijn zoon's en teamleden als een dolle intrapt op een weerloze man.

Of een Marrokkaanse voetbal vader die een opstoot ziet en deze probeert te sussen maar in het tumult misschien verkeerd wordt beoordeeld?
Koning één oog | 10-01-17 | 13:04

Het echte probleem is dat er überhaupt een Terminologie bestaat namens "Marrokaanse Voetbal Vader"...

Gladiator Fap | 10-01-17 | 14:13

Typerend voor Marokkanen/moslims om geen enkele schuld te erkennen, ook al zijn ze feitelijk 100% schuldig. De Islam verschaft hen enkel excuses om de democratie en haar rechtssysteem te verwerpen als zijnde invalide. Zijn alle Marokkanen/moslims zo? Neen, maar wel erg veel. Ze zetten de toon. Helaas worden ze binnen eigen kringen nooit tegengesproken. Je ziet ook nooit een gezond debat van voors en tegens op FB pagina's van dit soort lieden, het is een al en schoppen en slaan tegen 'de zionisten', 'de hollanders', 'het westen', etc. Er is gewoon totaal geen zelfreinigend vermogen binnen die gemeenschap, echt om te huilen. Het linkse subsidieren, wegkijken en verleggen van hun verantwoordelijkheden houdt die zooi in stand, nu al 30 jaar lang.

martymcfly | 10-01-17 | 14:22

Voor de medeliefhebbers hierboven tv space opera is nog niet dood: www.youtube.com... Ondergetekende was aangenaam verrast.

Hetkanverkeren | 10-01-17 | 14:26

Ik heb 2 min zitten luisteren naar dat filmpje en hup daar ging mijn lunch.

Ik wil wel een fonds opzetten voor de fam van de doodgeschopte scheidsrechter.En laat die vent maar vastzitten en gooi de sleutel weg.

roodborstje1 | 10-01-17 | 14:34

Sympathiek om ons ook de gelegenheid te geven 'de andere kant van het verhaal' te horen. Met dit soort zaken is het vaak dat als je je erin verdiept, het toch niet zo zwart-wit in elkaar steekt. Dat rechters en justitie feilloos zijn, daar ben ik sinds de rechtzaak rond de meineed van Westenberg/Kalbfleisch wel van genezen.

wingload | 10-01-17 | 14:47

@Nuchternederland | 10-01-17 | 12:09
Misschien kun je Spong ook in natura betalen.

VerenigingVanDieven | 10-01-17 | 14:54

@VerenigingVanDieven | 10-01-17 | 14:54
Lidmaatschap van de vereniging van Wetsovertreders...
Of bedoel je gewoon een emmer kots? (Dat is wat er bij mij opkomt als ik de naam Spong hoor.)

InAnumPerRegimine | 10-01-17 | 15:05

Om van te kotsen maar het gaat wel werken. Positief is dat je hier precies kunt zien waar het probleem ligt. Negatief is dat de boodschap straal genegeerd word.
Dit is geen probleem van de politiek, dit is een intern moslim probleem. Ze horen er bij, zeker in de grote steden kun je niet om ze heen. Toch voelen ze zich buitenbeentjes en das dan onze schuld?

BootleggersSmurf | 10-01-17 | 15:30

Een achterlijke edoch gevaarlijke Berbariaan. Drop dat sujet maar vanuit een vliegtuig op de stoep van Mohamed VI met het verzoek of ie z'n rotzooi bij zich wil houden.

Nelis SplitBloes | 10-01-17 | 15:43

@gladiator fap

Ik ga met je mee t/m 1980. BG met Troy(Boxey) en Dillon. Supervermakelijk. Wist niks van EJO in toprol. Heb ik wat te doen tussen het moslimbashen door😉

Accident_Prone | 10-01-17 | 15:44

Wat Gladiator Fap | 10-01-17 | 12:37 en martymcfly | 10-01-17 | 14:22 schrijven kan ik alleen maar bevestigen.
Als 'ervaringsdeskundige' mag ik voorlopig nog even de jeugdige marrokaanse (aangevuld met wat turkse) moslim jeugd proberen iets bij te brengen.
Alstublieft, geloof me; er is nauwelijks hoop. Ze komen uit hun gesegregeerde wijk, met bijpassende cultuur en eigen taal en zijn ab-so-luut niet van plan om ook maar een iota richting de Nederlandse cultuur te bewegen. Het is uitsluitend één-richting verkeer. Qua geld, maar ook qua rechten. Behalve plichten, die gelden niet voor ze, menen ze.
Ze zien simpelweg niet dat ze een complete vervreemde cultuur binnen onze Nederlandse cultuur vormen. Dit alles wordt overigens netjes in stand gehouden door een scala aan 'verzorgers', 'voorzieners' en politici van hoog tot laag.
Elke mogelijke omwenteling hierin zal leiden tot een hoop ellende, woede en verdriet.

EEnzame SchizofrEEN | 10-01-17 | 16:21

Ik zou die Younes Ouanali met alle plezier dood kunnen trappen

Amazing_Mark | 10-01-17 | 16:36

Vanavond zit hij bij #Jinek op #NPO1 om het, ons racisten, nog eens uit te leggen.

TheFirstYelle | 10-01-17 | 16:37

@gladiator fap

Ik ga met je mee t/m 1980. BG met Troy(Boxey) en Dillon. Supervermakelijk. Wist niks van EJO in toprol. Heb ik wat te doen tussen het moslimbashen door😉

Accident_Prone | 10-01-17 | 15:44

Ow... dan heb je ECHT wat gemist... de Pilotfilm is de einige die niet in de Blu-Ray box zit en op zich al de moeite waard, maar tesamen heb je voor plusminus 50 euro wekenlang geweldig vermaak, geweldige Story met naast sci-fi ook de belangrijkste Elementen en vraagstukken uit politiek, religie, etc

Één van de beste series ooit gemaakt.

Gladiator Fap | 10-01-17 | 16:58

Te walgelijk voor woorden dit! Deze 'voetbalvader' en iedereen die hemt steunt verdienen een vlucht met Julio Poch.

Dakota85 | 10-01-17 | 17:19

@gladiator fap
Check! I'm on it, dude!

Accident_Prone | 10-01-17 | 17:21

Zum kotzen!!
Smallhausen | 10-01-17 | 11:33
Was ook het eerste wat in mij op kwam.!!!!

XaaD666 | 10-01-17 | 17:47

Enige zelfreflectie is bij dat soort "mensen" structureel afwezig. Overal ellende, rotzooi en geweld maar het zijn stuk voor stuk allemaal schatjes die nooit iets verkeerd doen. Geen enkele verantwoording nemen ze. Zou het een reden zijn waarom de stage- en arbeidsplaatsen wat makkelijker aan ze voorbij gaan ?

Tutanchamon | 10-01-17 | 17:50

"Nou, daar staan we dan in onze blootje.." Volgens heeft Youness twee opnames met Spong door elkaar gegooid...

Tom Hagen | 10-01-17 | 18:37

En wéér een uitstekende reden om de afkeer tegen dit inferieure ***volkje te zien groeien.

Anjin Mohammed | 10-01-17 | 18:51

Wat een enge, islamofobe, guurrechtse actie weer van GS. Zomaar een moslim heel zionistisch voor idioot uitmaken!! Fonetisch gaat het dus om jood en hoe kun deze brave burger erger op zijn ziel trappen dan deze vergelijking. Foei toch. Kamervragen. TV optredens.

Nuuk | 10-01-17 | 19:02

SMILE! IK sta op Geenstijl :D

Ook al is het maar mijn comment op een rifaap

R0BB3RT | 10-01-17 | 19:38

"Als zij er voor open staan dan zijn we er voor ze" aldus de familie doodschop over de familie van het slachtoffer. wtf.

Binnenbaan | 10-01-17 | 19:54

Een wereldwijd complot.... toe maar.

BlowingBubbles | 10-01-17 | 22:37

Vader dood, zoon in elkaar geslagen. Waar is de rechtvaardiging van dit zieke natrappen op gebaseerd? Hier moet een aktie voor gestart worden om de daders verder kapot te krijgen. Kunnen we die live voetbalvader zn werkgever eens boycotten. Misselijkere ideeën zijn welkom

rattenvanger XL | 10-01-17 | 23:24

@gladiator fap
Check! I'm on it, dude!

Accident_Prone | 10-01-17 | 17:21

Cool! laat me later, wanneer we mekaar treffen bij een topic maar weten wat je ervan vond!

vind ik tof!

Gladiator Fap | 10-01-17 | 23:51

Spong (known as brother truth-slasher among the natives) heeft intussen echt een raar soort abonnement op rare zaken.
Mijn broek zakt al af, als ik hem weer zie.

Kan de doodsoorzaak ook een andere kan zijn?
Lijkt me sterk, want er is zoiets als een verplichte sportkeuring. Dus met serieuze aandoening had RN niet gevlagd.
Verder is RN niet ter plekke gestorven,was nog een tijdje aanspreekbaar en ook mobiel, dus hij zal zijn mishandelaars heus wel benoemd of de voorval beschreven hebben.
En een heldhaftige voetbalvader, die te hulp schoot kwam blijkbaar daarin niet voor.

Wel had zijn club al een reputatie van geweld.
Maar ja, iedereen heeft het recht om zijn onschuld te bewijzen.Ook na een proces. Maar de nadruk ligt dan op bewijs, niet op sterk verhaal.

MistaRazista | 11-01-17 | 05:30

In het filmpje herken ik DENK-tactieken (uit hun filmpjes), ben ik hierin de enige die dit zo ziet?

Marvin_NL | 11-01-17 | 10:05
Tip de Redactie